A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Meccskeret #VillarrealBarca

2019. április 01. - Berbatov

Ernesto Valverde kijelölte 19 fős keretét a hétközi Villarreal elleni idegenbeli La Liga mérkőzésre. Sérülés okán Cillessen, Rafinha, Dembélé, technikai döntés miatt Murillo és Todibo a kimaradók névsora. A meccskeretben ismét Iñaki Peña, a B csapat játékosa pótolja a sérült holland portást. 

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr4614732605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maestro10 2019.04.01. 20:19:46

Ter Stegen - Semedo, Piqué, Umtiti, Alba - Busquets, Alená, Arthur - Malcom, Suárez, Coutinho.

Raven1975 2019.04.01. 20:55:39

Ter Stegen.
Semedo - Lenglet - Umtiti - Alba.
Aleñá - Arturo Vidal - Arthur.
Malcom - Luis Suárez - Coutinho kezdőre tippelek. Força Barça!

Robi71 2019.04.01. 21:23:17

Az örökkön sérült Dembi és a helyben totyogó Cou került 300 millióba?....ennyi pénzből az Ajax vagy a Lyon csapatot épít a nulláról. De sebaj, Messi és a 30asok megnyerik a bajnokságot és...talán egy kis szerencsével a BL-t is.

KisPindi01 2019.04.01. 21:46:54

Ter Stegen
Semedo-Lenglet-Umtiti-Alba (Roberto)
Aleñá-Vidal-Arthur (Messi)
Malcom-Suarez (Bosteng)-Coutinho

Zárójelben a cserék, ha Mesi bejönne, akkor

KisPindi01 2019.04.01. 21:47:26

Coutinho menne a közèppályára.

Sörenzen 2019.04.01. 22:16:18

@KisPindi01: Nem ellenszenves amit írsz, de Valverde nem az a fazon, aki mer kockáztatni.

2019.04.01. 22:46:16

@Robi71: Messi és a csapat nyer bajnokságot és BL-t és nem a 30-as klub Arthur-Dembele-Lenglet annyit hozzátett ehhez a szezonhoz mint némelyik 30 feletti

sunt 2019.04.01. 22:49:26

@Robi71: Csapatot csak akkor lehet építeni, ha üres a terepasztal.

faramuci69 2019.04.01. 22:53:43

@zeli39: vicces vagy. Lenglet ügyes, de vedd figyelembe, hogy Piqué mekkorát játszik idén. Betanította Umtitit, most Lengletet is. Respect Piqué!

Dembele ügyes, ha épp ráér. A tehetségét kenheti a hajára, ha nem játszik a sok sérülés miatt. Ebben Valverde a legkevésbé a hibás. Ott vannak az orvosok és ott van a játékos is. Ezt a döntést már nem az edzőnek kellene meghoznia.

Arthur igen, labdabiztos, de sokat kell még fejlődnie, nagyon hullámzó a teljesítménye.

2019.04.01. 23:17:33

@faramuci69: Lenglet ahhoz képest,hogy újonc tökéletes szezont fut ,,,Pique 2 hónapja játszik hiba nélkül előtte azért voltak gyenge meccsei ,,,,Suarez eredményes de a játékára inkább ki sem térek ,,,Rakitic teljesen hullámzó ,,,Busquets pályafutása leggyengébb szezonját futja ,,,,Robi71 által részeges jelzővel titulált Vidál és Arthur hozza a legkiegyensúlyozottabb játékot a középpályán ,,,,Dembele 24 meccsen lépet pályára 14 gólt szerzet ,,,,24 meccsből 5 meccsen a mezőny legjobbja volt de fogjatok kezet Robi71 komáddal és ostorozzátok Dembelét nyugodtan tovább

Kertai Dávid 2019.04.02. 00:15:31

@Robi71: csak nem mindegy milyen csapatot... igazolhattunk volna ilyen alapon 10 játékost 30 millióért, de mire mentünk volna vele... el kell fogadni hogy elszálltak az árak, ha egy van Dijk 85 millió akkor mennyi legyen egy Cou vagy Dembele

DISTANTxTHUNDER 2019.04.02. 01:06:27

Kulcsfontosságú 3 meccs jön, nem túlzas kijelenteni hogy az egész szezonunk dől el 1 hét alatt.. Valverde értlemszerűen nagyon feszült, nem akarja rotálni Messit vagy a kulcsembereket, ugyanakkor most a topon kell lenni folyamatosan.. elvileg egész szezonban úgy rotált Valverde és úgy osztották be az erejüket a játékosok hogy tavaszra, erre a hétre csúcsformában legyenek, tehát nem kell rotálni szerintem.. különben Messi formája igazolja a fenti elméletet talán a leginkább, már csak ezért sem szabadna őt kihagyni.. hogy a meccsen, eredménytől függően lejön, az más, de mindenképp kezdjen

DISTANTxTHUNDER 2019.04.02. 01:11:17

@Robi71: Tavaly a 30as klubod szépen kizúgott a BLből, 3-0al.. azért megnézném mire menne idén csak a 30as brigád, kiegészülve Coutinho, Dembele es Arthur helyett pl Gomessel, Matheuvel, Duglasszal :) Bar azt hiszem már láttam, és többet nem vagyok arra kiváncsi

Robi71 2019.04.02. 01:43:09

@zeli39: Lenglet valóban (az elmúlt 2 év legjobb igazolása), Dembi és Arthur epizodisták...nélkülük ugyan ott tartanánk, mint most.
Vidal "részeges"...én? Te összetévesztesz Alberto-val. Nagyon sértő. :(
Egy ideig még próbáltam megérteni azokat, akik Dembi-t és Coutinho-t ajnározzák és nem értik miről beszélek....de most?....nem értem, még ha agyonütnek sem. Mit kell még nekik még "meg nem megtenni", ahhoz, hogy elpártoljatok tőlük? Mikor fogy el a türelmetek velük szemben? Mi az ami még nektek is elégtelen? ...

Robi71 2019.04.02. 01:45:35

@Kertai Dávid: Van Dijk sokak (szakértők!) szerint a PL legjobb belső védője, sőt a világ egyik legjobbja. Cou-ről és Dembi-ről ilyen még nem hallottam (ha igen, akkor csak itt a blogon).

Robi71 2019.04.02. 02:02:22

@Kertai Dávid: Onana(0,15m)- Tagliafico (3m), De Ligt (ingyen), Blind(ingyen), Mazraoui(ingyen) - Schöne (ingyen), De Jong(ingyen), Van De Beek (ingyen) - Neres(12m), Tadic(12m), Zlyech(11m).
Összesen: 38,15 millió.

sunt 2019.04.02. 06:07:02

Sajnos Busit és Lajost nem környékezik más csapatok. Pedig helyükre és árukból nagyot lehetne lépni a jövő csapatának kialakításáért.

celestial 2019.04.02. 07:56:17

Na kezdődik :(
Pedig pár napig úgy tünt van remény ...

GYLS 2019.04.02. 08:34:38

@zeli39: Egyet értek! Itt nem fiatalok és 30+-os játékosok vannak, hanem CSAPAT. Minden egyes játékosnak voltak, vannak és lesznek jó és kevésbé jó mérkőzései. Sőt, még rossz is.
Robi71 ismét hozta a következetlenségét. Egy másik hozzászólásában a Transfermartra hivatkozva érvelt Coutinho teljesítményére, azaz, hogy több tíz (legutóbb 40) millió euróval csökkent az értéke. Nos, ha ez igy van (márpedig ebben igaza van Robi71-nek), akkor viszont ezen logikával el kellene ismernie Dembele teljesítményét, akinek az értéke 80 milláról 120-ra növekedett. De Ő az, aki ha a fejébe vesz valamit, akkor azon a valós tények ellenére sem változtat. Ki kell mondani, aki neki nem szimpatikus, az nem is lesz az.

2019.04.02. 08:58:01

@GYLS: Coutinho már bebizonyította,hogy jó focista de ez a lassú álló foci és ebből ritmusváltások ez nem megy neki ,,neki azt tenne jót ha szélről beljebb kerülne és a csapat egésze állandó mozgásban lenne de addig míg Busquets és Rakitic a meghatározó a középpályán erről felesleges beszélni ....Xavi és Iniesta mindig arra törekedet ,hogy szabad üres területen legyen és megjátszható és ha kellett ők egy az egyben bárki ellen képesek voltak játékra da ez hiányzik remélhetőleg De Jong és Arthur ezzel a jövőben változtat

Robi71 2019.04.02. 09:11:51

@GYLS: Dembi ára 35 millióról 80 millióra emelkedett anno csak azért, mert a Barca-ba igazolt :) Hogy innen két év alatt tovább nőt még 40-el már rád bízom, hogy eldöntsd minek köszönhető.

Robi71 2019.04.02. 09:18:33

@zeli39: Coutinho-nak már csak az tenne jót, ha eligazolna és a Barca legalább részben amortizálná a veszteségeit (most ez kb mínusz 50 millió). Sőt...az ára részben fedezné az új igazolások költségének egy részét (De Jong, De Ligt?, Jovic?).
Jó lenne, ha helyébe érkezne Grizi, aki úgy kellene a következő szezonra mint egy falat kenyér, ha nem akarjuk csak Messi-re bízni a következőt is. De ha nem sikerül igazolni senkit, akkor sem rabolná a játékidőt Alena-tól és Puig-tól (amennyiben felhozzuk).
De ha Malcom és Cou között kellene választani, én Malcom mellett tenném le a voksomat. Ő legalább hasznos lehet a folyamatosan sérült Dembi helyén.

sunt 2019.04.02. 09:18:34

Nem értem, hogy lehet Coutinhot és Dembelét egy kalap alá venni. Coutinho kiváló játékos, de nem sikerült a kapcsolata se Valverdevel, se Messivel, ezért jó áron el kéne adni. Dembelével, ha játszik, az égvilágon semmi baj nincs. A sérülékenyságánek viszont specialistákkal végérre kellene járni és ha lehet, véltoztatni rajta (edzésmódszerek, gyógytorna, táplálkozás, esetleg életvitel.)

GYLS 2019.04.02. 09:22:43

@Robi71: Minek? A teljesítményének! Jelenleg Messi mellett az egyetlen olyan játékos a keretben, aki képes válatran dolgokra, aki képes egy az egyben sorozatban megverni az ellenfelet. Aki taktikailag és fegyelem szempontjából is sokat fejlődött az első szezonjához képest. Ez a 40 milla! És ha túl lesz a sérülésein (ha sikerül megtalálni az illetéseseknek az okokat), akkor - bánatodra - még tovább fog emelkedni az értéke.

Kertai Dávid 2019.04.02. 09:35:42

@Robi71: hát elég szomorú is lenne ha ilyen játékosaink lennének... jó csapata van az Ajaxnak, de nem fognak ezzel BL-t nyerni, de mi azt akarunk, és SPANYOL bajnokságot, nem hollandot... biztos sírva fakadtam volna ha ilyen Blindet igazolunk aki még a MUba sem kellett... meg ezek közül a játékosok közül sok a saját nevelésül, sajnos ez inkább azt mutatja hogy nálunk nem elég jó az utánpótlás :/ ami látszott is amikor Chumi meg Miranda kellett hogy bizonyítson a kupában... ettől függetlenül ennyi játékkal mint amennyit az Ajax biztosít a sajátjaiknak, lehet hogy nálunk is berobbannának, csak milyen szintet érnének el? mint Bartra? mire lenne elég?

Kertai Dávid 2019.04.02. 09:50:01

@Robi71: nem is olyan rég egyébként megnéztem hogy mire mentek azok a játékosok akiket pár éve abból a nagyon jó kis Ajaxból kiemeltek, akik az "új Ronaldók" (El Gazi, Kishna stb)... hát nem váltotta meg egyik sem a világot:) ezt csak így érdekességképpen, nem cseszegetésből, csak tényleg durva hogy mennyire nehéz dolga van még így is azoknak akik onnan kerülnek ki...

DISTANTxTHUNDER 2019.04.02. 10:13:12

Este Hernandez Hernandez lesz a játékvezető, ami nem sok jót ígér :/ Mióta bevezették a vart, a nagyobb bírói attrocitasok szerencsére elkerülték a Barcát, de ettől az embertől minden kitelik

DISTANTxTHUNDER 2019.04.02. 10:16:25

Ha Coutinhonak van esze, nem hagyja el a Barcát a nehézségei miatt, különben úgy jár mint Fabregas vagy Sanchez.. lecsúszott zsoldos lett mindkettő, pedig a Barcában fényes karrier előtt álltak.. Coutinhot bíztatni kell, nem kiüldözni

Robi71 2019.04.02. 10:27:17

@DISTANTxTHUNDER: Ha Coutinho-nak van önbecsülése, akkor saját maga nyújtja be az átigazolási kérelmét. Ha nincs, akkor marad (akár a padon ücsörögve) és kitölti az 5 éves szerződését "Turan" módra. Nem mellékesen 5x16=80 milliót legombolva a klubról. Meggyőződésem amúgy, hogy Cou gerincesebb mint Arda és nem fog visszaélni a lehetőséggel.

Robi71 2019.04.02. 10:30:01

@DISTANTxTHUNDER: Amúgy elég csak ránézni Cou fejére....tisztában van a helyzetével. Az látszik rajta, ami anno Gomes-en is. Elégedetlenek vele...de legfőképpen ő saját magával.

faramuci69 2019.04.02. 10:41:29

Ez a Varane ügy még szarul is érinthet minket. Ha ő jó pénzért elmegy, akkor egyrészt a helyére nálam eséllyel pályázna De Ligt, ezért a Barcanak is gyorsnak kell lennie. Gondolom a féreg ügynöke is tudja ezt.
A másik, hogy esetleg Varanet be tudják vonni egy PSG-vel kötendő üzletbe, hogy megszerezzék a két sztáruk egyikét.

2019.04.02. 10:42:07

@Robi71: @DISTANTxTHUNDER: A szezonból hátra van 8-9 hét Coutinho sorsa majd eldől a nyáron ,,,,ha nagyon jó évünk lesz akkor az más elbírálás esik mintha mondjuk a BL-ben nem kerülnénk döntőbe ,,,Sokszor elé kell menni a dolgoknak de nem most ha esetleg BL-t nyernénk az más elbírálás alá esne jó néhány játékosnál és talán könnyebben hoznának meg döntéseket ,,itt főleg Suarez,Busquets,Rakitic,Pique gondolok

DISTANTxTHUNDER 2019.04.02. 10:43:40

@Robi71: Eljutottunk oda hogy (elvileg) a saját csapatod játékosa ellen szurkolsz, és jól láthatóan élvezed hogy szenved (?) Ezzel nem tudok azonosulni.. Coutinho helyzete nem vet túl jó fényt a klubra a jövőbeni sztárigazolások szemében sem, pl Griezmann is hasonlóra számíthat "Messi árnyékában"? Neymart már elüldözte a klub azzal hogy nem tudta együtt kezelni őt Messivel, most Coutinhoval is megtörténik ugyanez? Kész sztár ide nem fog jönni, mégpedig azért mert ez a klub csak tönkreteszi a karrierjét.. kompetens személy kellene az edzői székbe aki kivágja a lassú, körülményes és sehova nem vezető tiki taka maradványait (és az ezt képviselő játékosokat), és sokkal direktebb, gyorsabb játékot vezet be, ami illik az új igazolásokhoz

Robi71 2019.04.02. 10:45:42

@faramuci69: Varane marad, ne aggódj. De ettől függetlenül marad a Barca mellett a Juve, PSG, MU, Atleti...valamint az összes topklub. :)

DISTANTxTHUNDER 2019.04.02. 10:45:43

@faramuci69: Varane csak hisztizett egy kicsit, most mar esze agában sincs tavozni szeretett francia/algír mesterétől

faramuci69 2019.04.02. 10:48:57

Azért Cou még mindig nem Gomes szint, de tény hogy egyre mélyebb az gödör. Ettől még csak akkor adnám el, ha hasonló kaliberű játékosra tudnánk beváltani. Grizi, Hazard lenne ez a szint, talán Eriksen, de már abban sem vagyok biztos.

Dembelével az a gond, hogy egy-egyezésben nagyon jó, nálunk Messi mellett csak ő képes megbontani a zárt védekezés, valamint kontráknál is jól kamatoztatja a gyorsaságát. Mindezek mellett, nálam ő lehetne cserealap, ha hasonló kaliberű tehetségre tudnánk beváltani, aki mellesleg fegyelmezettebb is és kevésbé sérülékeny. Na ilyen játékos kevés van. Papné foglat. Sancho is lutri egy kicsit. Nincs nagy választék. A Real annyival volt szerencsésebb, hogy az ő futóbolond-cselgépük vagy 70 millával olcsóbb volt.

2019.04.02. 10:58:52

@DISTANTxTHUNDER: Ezek a maradványok megszűnnek 1-2 év ,,ha fiatal gyorsabb játékosok lesznek a középpályán a játék is direktebb lesz ez csak idő kérdése

Robi71 2019.04.02. 10:59:12

@DISTANTxTHUNDER: "saját csapatod játékosa ellen szurkolsz, és jól láthatóan élvezed hogy szenved"? ...te épeszű vagy?
Cou-t képességeit ne mérd NJR képességeihez....ég és föld. Cou-nak nem azzal van baja, hogy "Messi árnyékában" van....nagy neki a kalap, amit rászabtak. A klubvezetés benézte ezt...nagyon csúnyán.
Hogy nem igazol "kész sztár" a Barca-hoz? Suarez akkor mi? :) Nagyobb sztár nem is kell...szerintem nincs is jelenleg a piacon.

Robi71 2019.04.02. 11:13:42

@faramuci69: Nem mondta senki, hogy Cou Gomes szint (habár André lassan közönség kedvencé növi ki magát az Everton-nál)....de a "gödör" és a lelki állapot hasonlóan mély.
Szerintem el kell adni, még akkor is ha nem érkezik Grizi vagy Hazard szintű játékos. Jelenléte nem befolyásolja a játékot...értéke folyamatosan csökken és csak játékidőt vesz el Alena-tól és Puig-tól (a nyári felkészülési időszakban már sz ők beépítésén kellene dolgozni).
Ahogy mondtam fantasztikus és örülök annak, ha Pique, Rakitic és Suarez-nek már most a nyáron megtaláljuk a pótlást (De Jong, De Ligt?, Jovic?)....de kérdezem én, mitől lesz jobb a játék?....ezektől?...biztosan nem.
Ez Coutinho és Dembélé feladata lenne (lett volna)...de az elmúlt 1,5-2 év továbbra is csak a Messi-Suarez párosról szólt. Ha ezen változtatni akarunk, akkor valóban nagyon kell egy Grizi vagy Hazard szintű játékos (Alena vagy Puig nem a következő szezontól fogja megváltani a világot...ha egyáltalán igen).
Sancho pazar lesz, ahogy Mbappé vagy Salah is az lett....

DISTANTxTHUNDER 2019.04.02. 11:16:38

@Robi71: Griezmann, Hazard, Eriksen, kb ebből a merítésből helyettrsitené itt mindenki Coutinhot, de honnan tudjuk hogy majd nem fognak ők is úgy járni? "Nagy rá a kalap", mihez képest? Iniestahoz kepest akit elvileg helyettesiteni jött? Egy klublegendát, aki amúgy sokáig a világ legjobb középpályása volt Xavi mellett? Ha már itt tartunk, Rakiticre nem nagy a kalap? Meg sem közelíti Xavit eredményességben, játékban meg aztán végképp nem.. vagy az ára miatt, hogy 160 millióba került? Kívancsi vagyok mit szólnál hozzá ha elhozzuk Eriksent 200ért (mert őt a Spurs annyiért mérte, most már hajlandóak 130ért is eladni a hírek szerint), es azt produkálja nálunk amit idén a Spursben.. vagy Szalah? Neki mekkora hypeja volt tavaly, ehhez képest idén folyamatosan kapja a kritikákat, teljesen ki van ő is borulva

Robi71 2019.04.02. 12:46:51

@DISTANTxTHUNDER: Rakitic sem Xavi, de ő ennek ellenére 5 éve a csapat egyik meghatározó játékosa.
Griezmann, Hazard vagy Eriksen beválna-é? Ezt senki sem állíthatja 100%-ban. Szerény véleményem szerint nagyobb az esély, mint Cou esetében (ezt Cou leigazolása előtt is ki mertem volna jelenteni. Ha jó emlékszem éppen te voltál velem együtt, aki a legjobban kampányolt Grizi mellett.
Egy dolog ellenben biztos, Coutinho nem vált be....és cselekedni kell. Meg kell válni tőle és újra próbálkozni vagy drága klasszis igazolással, vagy lutri tehetséggel...esetleg házon belül.
Salah annak ellenére, hogy nem olyan eredményes még mindig a csapata legfontosabb tagja (Mané mellett). Változott a játékrendszer a tavalyhoz képest és jelen állás szerint előbbre is tartanak...ami a legfontosabb, fontosabb annál, hogy ő éppen hány gólt szerez.

Robi71 2019.04.02. 12:50:25

Messi:
"El kell ismernem, hogy hiányzik Cristiano Ronaldo, jó lenne, ha még itt lenne Spanyolországban. Igaz, kicsit nehéz volt, amikor trófeákat nyert, de emelte a La Liga presztízsét. Ronaldo a Juventushoz igazolt, amivel a csapat megnyerheti a Bajnokok Ligáját is.
A világ legjobb játékosai?
"Senkit nem akarok kihagyni, de szerintem jelenleg Neymar, Kylian Mbappé, Eden Hazard, Luis Suárez és Sergio Agüero a világ legjobbjai. Nem említettem Cristiano Ronaldót, mert saját magammal együtt levettem a listáról."

Nem, Lionel....te vagy a legjobb. Aztán CR és utána a többiek. :)

LDzsi 2019.04.02. 12:56:38

@Robi71: mi lesz ha Griezmann sem hozza a tőle elvárt minőséget?

Robi71 2019.04.02. 13:03:18

@LDzsi: Ami most Cou-val. Őt is nagy lelkesedéssel vártam anno.
Több okból is, de szerintem Grizi-nek nagyobb az esélye, hogy sikerrel vegye az akadályt. Ismeri a ligát, erős egyéniség, tapasztaltabb, sokoldalúbb, képzettebb, taktikailag érettebb....szinte mindenben Cou előtt jár. Szerintem...
De most sem látok nagy esélyt arra, hogy nyártól a Barca-ban folytassa. Meglepődnék...pozitívan.

Mihail84 2019.04.02. 13:09:25

Hát griziben nem vagyok biztos a vb-n is gyengén szerepelt és most már 7-ik meccse golképtelen. Vajon kimászik e a gödörből??

Robi71 2019.04.02. 13:35:48

@Mihail84: " vb-n is gyengén szerepelt"? :)
Ja, ezért ő a válogatott és az Atleti vezéregyénisége.

DISTANTxTHUNDER 2019.04.02. 13:47:35

@Robi71: "szinte mindenben Cou előtt jár"
Csak gólok, gólpasszok és összesséfében karrier szempontjából nem :) Amúgy én kampányoltam Griezmann mellett, ahogy Coutinho mellett is, épp ezért nem szeretném ha egyik a masik helyett érkezne..azzal nem lennénk előbbre.. az Atletico elnöke kizárta hogy Griezmann a nyáron eligazoljon, de mint mindig most is ezer dolog történhet a nyárig, engem nem lepne meg semmi

LDzsi 2019.04.02. 14:04:36

@Robi71: érdekes lenne, hogy tavaly azért nem akart jönni mert nem akart Messi árnyékában lenni, most meg akkor mégis? :)

Robi71 2019.04.02. 14:15:55

@LDzsi: Lehet, hogy ahogyan Henry is BL-t akart nyerni, úgy Grizi is ezt akar?
Henry ezért hagyta ott az Arsenal-t, ahol ünnepelt sztár volt (még szobrot is emeltek a tiszteletére).

LDzsi 2019.04.02. 14:23:19

@Robi71: az addig oké, de tavaly még nem akarta, most hogy az Atletico hamar kizúgott a bl-ből akkor már egyből váltana?

Robi71 2019.04.02. 14:30:54

@LDzsi: Henry 30 éves korában igazolt a Barca-ba...addig reménykedett, hogy megnyeri az Arsenal-al. :)

LDzsi 2019.04.02. 14:43:05

@Robi71: de nem egyik évről a másikra :) Ha mondjuk tavaly úgy dönt, hogy akkor tényleg szeretne bl-t nyerni és átigazol a Barcába, egy szavam sem lenne. De az, hogy idén sem jött össze és akkor már rögtön váltana megint, hát ez nekem nem kicsit kurválkodás :) Ha nem nyer idén bl-t a Barca akkor megint inkább marad az Atleticoban? :) egye meg amit főzött

Robi71 2019.04.02. 14:54:40

@LDzsi: Én amondó vagyok, ha egy Grizi szintű játékos expressz módon jelzi a klubnak, hogy szívesen jönne....kár és vétek lenne kihagyni. Tagja annak a szűk 7-8 fős elitnek, akiket bárki szívesen látna a csapatában. Ennyi erővel azt is mondhatnánk, hogy nem álunk szóba olyannal sem, akinek a "gyerekkori álma a Real" volt. :) Blődség lenne, Gyerekként sok mindent mondanak az emberek, ami később másképp alakul. :)

DISTANTxTHUNDER 2019.04.02. 14:58:30

@LDzsi: Griezmann talán megijedt hogy szétesik az Atletico.. vagy Lucas nyilatkozata is elgondolkoztatta, aki azt mondta hogy örül hogy vegre cimeket nyerhet.. Griezmann is megnézheti mit ert el azzal hogy a pénzt es a hatalmat választotta a (szintén nem kevés pénz és a) trófeák helyett.. szerintem ő is érzi hogy ez a szezon rola kellett volna szóljon: vbt nyert, a Barca megcsinálta neki tavaly a hatalmas hypeot, gyakorlatilag ráírták a nevét az aranylabdára.. csak neki ez nem kellett, utolag mar sír

hypervandor 2019.04.02. 15:48:20

@DISTANTxTHUNDER: Neymar juniort elüldözte a klub??? Ne akassz ki légyszíves!

Robi71 2019.04.02. 15:53:32

@hypervandor: :) Én már fel sem akadok ilyeneken.

hypervandor 2019.04.02. 15:59:57

Coutinhot és Dembelét erősen kínjukban vették a junior Psgbe csalogatása után, nem alapos profilozás alapján. Ezt nyögi most Coutinho. Dembelé is inkább villantás mint átgondolt döntés, mert az Mbappe lett volna. Ráadásul úgy néz ki, hogy Umtitivel együtt ketten olyanok lesznek mint Vermalen. Nagyon fontos a két ajaxos srác azzal jóvá tesznek valamit ezekből a hibákból. Xavi meg minden idők top 3 középpályása kár említeni ezekkel a srácokkal. Puig kicsit olyan mint Luke Skywalker... Új remény... Nagyon nagyon szorítok neki.

Mihail84 2019.04.02. 22:34:18

@Robi71: ja vezéregyénisége amikor a vb-n gyakorlatilag észrevehetetlen volt csak büntetőböl talált be meg bemákolt egy lövést. Mbappe többet tett a franciák vb gyözelméért. Grizi meg eljátszotta a láthatatlan embert. Többen is megjegyezték hogy nagyon gyengén játszott a vb-n.
süti beállítások módosítása