A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

A Barcának nem megy a Liverpool ellen

2019. május 01. - Berbatov

Az angol csapatok negyvenegy próbálkozásból csupán kétszer tudtak nyerni a legendás Camp Nou stadionban, s erre mindkétszer a Liverpool volt képes. 

Az első liverpooli győzelemre 1976-ban került sor, John Toshack találatával győztek az angolok az UEFA-kupa elődöntőjében, majd a hazai 1-1-es döntetlen elégnek bizonyult a továbbjutásukhoz. Az angol klub később a trófeát is megszerezte, a belga Club Brugge ellenében. 

A következő Pool siker harmincegy esztendővel később, 2007-ben a Bajnokok Ligája nyolcaddöntőjében született meg. Az első mérkőzésen Deco találatára Craig Bellamy és John Arne Riise válaszolt, ezt követően a Barcelona a visszavágón csak 1-0-ra volt képes győzni az Anfielden, ez a katalán klub kiesését jelentette az idegenben lőtt gólok szabályának értelmében. 

A Barcelona hazai pályán angol csapatok ellen huszonhét győzelemmel, tizenkettő döntetlennel és az említett két vereséggel büszkélkedhet. Emellett pontosan hat éve veretlen a katalán együttes a Camp Nouban a legrangosabb európai kupa küzdelmeiben. Az utolsó vereséget a Bayern München mérte a csapatra 2013. május 1-jén, egy 3-0-ás zakó formájában. Az azóta eltelt időszakban a hazai szentélyben harmincegy veretlen mérkőzést vívott meg a Barcelona.

A Liverpool lehet Lionel Messi hatodik angol áldozata. Már pályára lépett ellenük az említett 2007-es mérkőzéseken, de az akkor 19 éves argentin gólt nem ért el a párharcban. Messi harminckettő angol csapat elleni lejátszott meccsen összesen huszonnégy alkalommal zörgette meg a hálót, a kedvenc ellenfelének az Arsenal számít, a londoni klubbal szemben kilenc találatot jegyez. 

FC Barcelona-Liverpool FC

Camp Nou, 21 óra, TV: M4 Sport, vezeti: Björn Kuipers (holland)

Barça: Marc-André ter Stegen; Sergi Roberto, Gerard Piqué, Clément Lenglet, Jordi Alba; Ivan Rakitic, Sergio Busquets, Arthur Melo; Lionel Messi, Luis Suárez, Philippe Coutinho

Vezetőedző: Ernesto Valverde

Liverpool: Alisson Becker; Trent Alexander-Arnold, Joel Matip, Virgil van Dijk, Andrew Robertson; James Milner, Jordan Henderson, Georginio Wijnaldum; Mohamed Salah, Roberto Firmino, Saido Mané

Vezetőedző: Jürgen Klopp

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr2414797068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

julio alberto 2019.05.01. 09:56:08

Minden mérkőzés más...az hogy mi volt idáig nem igazán számít.Nálam a esti kezdők..Ter Stegen-Semedo,Pique,Lenglet,Alba-Rakitic,Busquets,Arthur-Messi,Suarez,Coutinho az ellen Alisson-Alexander Arnold,van Dijk,Lovren(J.Gomez)Robetrson-Wijnaldum,Fabinho,Henderson-Mané,Roberto Firmino,Salah kezdő várok.Továbbjutás?Fogalmam nincs,de úgy hiszem a párharc győztese simán fog tovább lépni.A Klopp féle játék filozófia erősen hasonlít a Heyckens féle felfogáshoz ami figyelmeztető kell hogy legyen.

Maestro10 2019.05.01. 10:00:50

Nagyon várom már a meccset, egy 2-0-s győzelemmel már maximálisan elégedett lennék.

EGY KIS HIBA: A Bayern elleni vereség 2013-ban következett be, nem 2015-ben, ahol mi nyertünk 3-0-ra. De a lényegen egyébként nem változtat, este nyerni kell! Visça el Barça!

Barcaa 2019.05.01. 10:02:22

"Emellett majd négy éve veretlen a katalán együttes a Camp Nouban a legrangosabb európai kupa küzdelmeiben. Az utolsó vereséget a Bayern München mérte a csapatra 2015. május 15.-én, egy 3-0-ás zakó formájában. Az azóta eltelt időszakban a hazai szentélyben harmincegy veretlen mérkőzést vívott meg a Barcelona."

??:D

2013-ban szenvedett utoljára vereséget a Barca a Bayerntől(a 7-0-s összesítéssel), 2015-ben stimmel a 3-0, de azt mi nyertük meg otthon a Guardiola-féle Bayern ellen Messi varázslattal:))
A visszavágón 3-2-re kaptunk ki, de az már az Allianz Arenaban volt.

Berbatov 2019.05.01. 10:07:58

Hoppá, bocs, mindjárt javítom, ezt csúnyán benéztem.

DISTANTxTHUNDER 2019.05.01. 10:22:42

@julio alberto: Magyarul szerinted ki fogja tömni a Pool a Barcát legalább úgy mint anno a Bayern.. végül is benne van, ha Valverde nem húz elő mára valami zseniális taktikát..

Berbatov 2019.05.01. 10:34:13

Kicsit beleolvastam az angol sajtóba, ők a Liverpool gyengéjének a középpályát tartják. Hát igen, jó munkásembereik vannak ott. Őszintén ránézve erre a liverpooli keretre, szerintem a játékosállomány messze nem ijesztő, alig van klasszisuk. Ha van egyáltalán. Az én véleményem szerint Klopp messze túlteljesíti a kerete adta lehetőségeket, ahogy tette azt Dortmundban is. Ha nem ajándékozunk nekik lehetőségeket labdaeladásuk után, szerintem nincs az az isten, hogy erőből továbbjussanak ellenünk. De egy héten belül fény derül az igazságra.

Barcaa 2019.05.01. 10:36:43

@Berbatov: Semmi baj,benne van:))

Igen, ki kell használnunk azt, hogy a középpályájuk messze nem olyan labdaügyes mint a miénk. Ha nyomást tudunk helyezni rájuk, akkor egyben a támadókhoz sem fogják tudni eljuttatni a labdát, ezért 2 legyet ütnénk egy csapásra.

Onnan meg már kijöhetne, hogy nekünk van egy Messink, és elől mellette még több klasszis.

Robi71 2019.05.01. 10:40:03

@DISTANTxTHUNDER: Akkor egy teljesen elcseszett taktikával álltunk ki. Belefutottunk a késbe rendesen. Belerohantunk a vesztünkébe...mint Mohácson. :( Valverde-vel ez most nem fog megtörténni. Taktikusan fogunk játszani semmi felesleges rizikóvállalással. Ez lesz az első meccs....nem dönt még semmiről, max arról hogy milyen taktikát kell majd alkalmazni a visszavágón, annak függvényében, hogy előnnyel vagy hátránnyal megyünk oda. Remélem egy pillanatig sem leszünk hátrányban, nem leszünk támadási kényszerben....mert az más a Pool asztala.

julio alberto 2019.05.01. 10:42:59

@DISTANTxTHUNDER: Vagy a Barcelona a Liverpool csapatát.Két teljesen más felfogású csapatról beszélünk,ezért várom azt hogy sima lesz a továbblépés a párbaj győztesének.A Barcának lassítania kell a játékot,ez lehet a győzelem kulcsa.Ha nem teszik könnyen úgy járhat a csapat mint anno a Bayern ellen.

2019.05.01. 10:44:57

A 30+ játékosok ma nagyot fognak játszani Suarez-Rakitic-Busquets élete meccsét nyomja le mert jól tudják ha nem kerülünk döntőbe náluk is rezek majd a léc a nyáron :-)Ha meg tovább megyünk nyernek még 1-2 szezont

Robi71 2019.05.01. 10:48:52

@Berbatov: Remélem Valverde és a fiuk nem ezt gondolják a Pool-ról, amit te mondasz. :)
"jó munkásemberek", "alig van klasszis, ha van egyáltalán", "a játékosállomány messze nem ijesztő", "Klopp messze túlteljesíti a kerete adta lehetőségeket". Szerintem egyik sem helytálló. De ha igen, akkor ha kiveszed Messi-t ugyan ezt el lehet mondani a Barca-ról és Valverde-ről is. :) De csak akkor ha helytálló az amit te a Pool-ról állítasz.

Raven1975 2019.05.01. 10:50:22

Ivan Rakiticnek is az ilyen meccseken szokott elsülni a lába! :)

Robi71 2019.05.01. 10:52:59

@julio alberto: A játék lassításától nem tartok, az meglesz. Inkább attól, hogy miközben lassítjuk a játékot, hogyan szerzünk gólt? Mert gól nélkül elég nehéz továbbjutni.

Robi71 2019.05.01. 10:54:18

@zeli39: Náluk biztosan nem rezeg semmilyen léc. Cou-nál annál inkább.

julio alberto 2019.05.01. 10:55:42

@Berbatov: Nekik nincs Arthur vagy Busquets tudású középpályásuk ezt tény,de fizikálisan jóval erősebbek.Ha kiveszed a csoport meccseiket tisztán látszik erőből mire képesek idegenben is...Bayern 3-1,Portó 4-1.

rtghfb 2019.05.01. 10:57:25

@Robi71: Coutinho maradni fog, megnyugodhatsz. A vezetőség nem fogja felvállalni a kudarcot azzal hogy eladják, inkább reménykednek hogy jövőre jobb lesz. Ráadásul Dembelé nem tudta bebizonyítani hogy tartósan jobb nála.

julio alberto 2019.05.01. 11:01:51

@Robi71: A játék lassítása és a labdatartás nem egyenlő e góltalan játékkal,sőt....

Sörenzen 2019.05.01. 11:02:13

Szerintem meg jó esélyünk van a győzelemre MERT!
Nálunk véd a Világ jelenleg legjobb kapusa, Piqué és Alba óriási formában van, Rakitics és Busi - Arthur-ral kiegészítve nagy rutint képvisel - és nálunk van a Világ - szerintem - két legjobb csatára, Messi és Suarez.
Ha az ellenfél mondjuk a Juve, vagy ATM lenne, akkor egy nyögvenyelős győzelemre számítanék, mert mindkettő remekül védekezik, de egy Pool-nak ez nem az alapvető tulajdonsága. A MU sem tudott mit kezdeni a cspatunkkal!
Valverdével nem foglalkozom, mert nem igazán kedevelem. Nála jobban bízom a Csapatban!
Ezer dolog játszhat még abba, hogy mi lesz a mai meccs végeredménye, - kezdve attól, hogy milyen lesz a pálya talaja és hogy a bíró "megfogja e időben" az angolok kemény játékát.
Hajrá Fiúk, hajrá Barca!

Robi71 2019.05.01. 11:12:09

@rtghfb: Szerintem az "öregeknek" már nem kell bizonyítani semmit...már megtették számtalanszor. Max nem lesznek annyit kezdők a következő szezonban, mint most. Bizonyítani azoknak kell, akikre a jövő csapatának a meghatározó emberei szeretnének lenni. Bizonyítani, hogy érdemes velük számolni.
Abban ellenben igazad van....a vezetőség nem fogja vállalni a kudarcot, amennyiben az lesz az elődöntő végeredménye. Remélem nem kell majd magyarázkodni.

rtghfb 2019.05.01. 11:14:14

@Robi71: Világos hogy Coutinhonak kell leginkább bizonyítania. De szerintem így is, úgy is maradni fog. Ebben majdnem teljesen biztos vagyok.

Robi71 2019.05.01. 11:15:52

@julio alberto: ...ja, mert Messi majd megoldja. A többieknek elég lesz csak "lassítani" a játékot.

2019.05.01. 11:17:24

Beleolvastam a Liverpool magyar blogjába hát nem az jön le számomra,hogy magukat éreznék esélyesnek

julio alberto 2019.05.01. 11:19:04

Nagyon rossz lehet annak a csapatnak akik az utóbbi 2 évben olyan játékosokat igazolnak mint Semedo,Lenglet,Umtiti,Coutinho,Dembelé vagy éppen Arthur.Ez a kudarcot valóban nem lehet felvállalni.Inkább most erre nem is mondok semmit...

Robi71 2019.05.01. 11:21:25

@rtghfb: Rajta is múlik. Gomes nem érezte jól magát, az utcára sem ment ki szívesen. Pedig ő nem "megváltóként" érkezett....csak érezte, hogy ez "nagyon kevés" és jogos a szurkolók megvetése. Cou lehet, hogy csak "bedugja a fülét" vagy ha van önbecsülése és odaáll a vezetőség elé a kérelemmel.
De ha BL-t nyerünk minden el lesz felejtve, neki is és a többinek is, akinek még "vaj van a föle mögött".

julio alberto 2019.05.01. 11:27:44

@Robi71: Hagyd már az imaórád...elhiszem hogy csak Messi miatt vagy Barcelona szurkoló,de a Barcelona jóval több mint Messi.Ez így volt van és lesz.Még szerencse hogy Messi a kapusunk,Messi a bekkünk,középpályásunk,és csak ő tudod gólt rúgni is.Nem is játszik csak Messi mindenki ellen...komolyan rosszabb vagy mint a Kinga.

Robi71 2019.05.01. 11:29:21

Nagyon rossz lehet annak a csapatnak akik az utóbbi 2 évben olyan játékosokat igazoltak le, akik közül egyik sem lett meghatározó játékos leszámítva Lenglet, aki a a 3 éve igazolt Umtiti helyett lett az.
Hogy is néz ki ez a statisztika az éppen aktuális BL ellenfelünknél? Van Dijk, Salah, Robertson, Alisson, Keita, Fabinho...ők is az elmúlt 2 évben érkeztek.

Kertai Dávid 2019.05.01. 11:30:44

engem csak az nyugtat hogy a Lyonnak sem voltak lassú támadói, mégsem tudtak velünk mit kezdeni... nyilván a Liverpool más szintet képvisel, de engem csak a támadó triójuk gyorsasága idegesít... viszont ha úgy meg tudjuk őket fogni mint a Lyon támadóit az már fél siker

Robi71 2019.05.01. 11:31:15

@julio alberto: Akkor várd meg a két meccset végeredményét. Kíváncsi leszek hogyan elemzed majd az esetleges sikert vagy kudarcot.

BarcelonaFC 2019.05.01. 11:32:18

@zeli39: Nekem van egy jó barátom aki Liverpool szurkoló már vagy nagyjából 15 éve ha jól tudom, beszéltem vele a mérkőzésről, hogy szerinte mi lesz a kimenetele a párharcnak és annyit mondott, hogy ha Messi nem lenne nálunk, akkor nem is tartana a meccstől.

Annyira erősnek érzi a védelmüket, hogy már-már elképzelhetetlennek tartja, hogy gólt kapjanak tőlünk.

Remélem nem lesz igaza és betalálunk ma este. Minimum 1 gól kell és jó lenne megúszni kapott nélkül. Az idegenben lőtt gólok nagyon meghatározóak lesznek ebben a párharcban azt érzem.

Kertai Dávid 2019.05.01. 11:34:16

@BarcelonaFC: szerintem az első meccsen fog eldőlni... ha lehozzuk sovány 1-0val is, szerintem a visszavágót rutinból lehozzuk kontrára építkezve... viszont ha nem nyerünk, akkor félhetünk, mert bajok lesznek a visszavágón

Eminusz 2019.05.01. 11:39:41

@zeli39: Persze hogy nem.. Hat ez a Barcelona! Meg mindig nem ertem azokat itt, akik a Liverpoolt tartjak eselyesnek... Egy biztos, sokan fognak ma este meglepodni.. En nem tartozom kozejuk, mert semmi ketsegem affelol, hogy nyerunk. Meghozza siman. :) Visca el Barca!!!

Robi71 2019.05.01. 11:43:38

@Kertai Dávid: A két meccs mindegyik pillanatában nálunk kell legyen az előny (leszámítva ameddig 0-0). Ameddig így van a saját játékunkat adhatjuk elő, komfortzónában maradhatunk. Ahogy hátrányban kerülünk és nekünk kell az eredmény után rohannunk...onnan kezdve a Pool játszhatja a saját játékát, amiben jelenleg a legjobb a világon. Szerintem még hátrányos helyzetben (ameddig minimális) sem szabad kinyílni...még akkor is türelmesen a saját játékunkat kell folytatni, remélve hogy így is adódik alkalom a fordításra.

Robi71 2019.05.01. 11:46:14

@BarcelonaFC: A barátod nem mondott semmi meglepőt....ugyan ezt mondja mindenki, beleértve szakértőket is.

BarcelonaFC 2019.05.01. 11:48:54

@Eminusz: Jobb félni, mint megijedni.
Lehet igazad lesz, de ennyire nem szabad lebecsülni a legnehezebb ellenfelünket az egész szezont tekintve.

2019.05.01. 11:52:35

@Eminusz: a csapat mellett bízhatunk még Robi 71 jóslataiban is mert amit eddig megjövendölt a kiesési szakaszban abból szinte mindennek az ellenkezője valósult meg.

julio alberto 2019.05.01. 11:53:34

@Robi71: Szerencsés vagyok nekem ebben a párosításban nincs olyan hogy kudarc.Ami az igazolásokat illeti a Barcáé a jobb ezt nem kérdés.Keita vagy Coutinho?Csak számodra lehet kérdés,például....

Robi71 2019.05.01. 11:58:56

@zeli39: Meglepetések mindig vannak. Reméljük ez így lesz most is. :)

BarcelonaFC 2019.05.01. 11:58:59

@Robi71: Igen, tudom sajnos ez a realitás jelenleg, csupán Zeli írására szerettem volna reagálni, miszerint a Pool szurkolók félnek tőlünk..természetesen nem szabad általánosítani de én inkább az ellenkezőjével találkoztam eddig.

Nagybarcelona 2019.05.01. 12:00:03

@Robi71: ezèrt kellene kezdetni Vidalt (Coutinho helyett), ès Semedot. (Roberto vèdekezèsben gyengèbb, itt nem fog belefèrni a hiba) Az a problèma, H. Itthon kezdünk, ha fordítva lenne lehetne taktikázni. Az a lènyeg, H. Ne kapjunk gólt, vagy max 1-et. (akkor rúgnunk kellene min. 2-t). Sajnos ma a vèdekezès lesz a legfontosabb, a meccs alakulásától függően jöhetnek a cserèk (vagy nem, ha jó az eredmèny) Ezèrt írtam tegnap az Ajaxról dicsèrő szavakat, ők abban a stílusban játszanak, ahogy mi játszottunk 5-6 ève. Nem ma kellene megpróbálni visszatèrni erre, hanem akkor alkalmazkodjunk maximálisan Valverde taktikájához, 442, biztos vèdekezèsből ("időhúzó" labdabirtoklásból) indítsuk a támadásokat, ès remènykedjünk, H. Suarez ès Messi jó napot fog ki. (Max jöhet Coutinho ès Dembele egyszerre, ha már kockáztatni kell...).

julio alberto 2019.05.01. 12:01:14

@Eminusz: AS Roma,nem volt olyan rég....sose becsüld le az ellenfelet.Múlt napokban írtam pont neked a Juventus és a Manchester City kieséséről is.Te gondoltad volna?Na látod...A BL bármit hozhat,még azt is hogy a másik párosból kerül ki a végső győztes.

H.Stoichkov 2019.05.01. 12:03:35

Mindenképpen nyerni kell, de az sem mindegy hogyan. Gólt nem szabadna kapnunk, de sajnos ettől a pooltól fogunk. Viszont ebben az esetben, két góllal minimum verni kell őket, különben nagyon beszopjuk.

julio alberto 2019.05.01. 12:04:06

@BarcelonaFC: Odaát nem félnek hanem tisztelik az ellenfelet,ez arra természetes.

Robi71 2019.05.01. 12:04:32

@julio alberto: Akkor majd az egyik csapat sikerét és a másik kudarcát hogyan fogod elemezni. :)
A Pool által a elmúlt 2 évben igazolt játékosok a jelenlegi kezdő felét alkotják. Ezt kellett volna válaszolod a kérdésemre.
Cou-nak kb akkora szerepe van nálunk jelenleg, mint náluk Keita-nak. Azzal a különbséggel, hogy Cou indokolatlanul több játéklehetőséget kap. Igaz, kétszer annyiba is került. Valószínű ez az oka.

Robi71 2019.05.01. 12:18:30

@Nagybarcelona: Jelenleg 433-at játszunk. Hogy ebben ki lenne megfelelőbb, Három poszt kérdéses...Semedo vagy Roberto?....Vidal vagy Arthur?....Cou vagy Dembi?....remélem Valverde a megfelelőt teszi be...és nem az lesz a végén, hogy azt kellett volna, aki a padon maradt. :)

Te a tavaly is bevált, biztonsági 442-őt alkalmaznád (Paulinho helyett Vidal).

Nálam alternatívaként a 352 is játszik, amivel uralni tudjuk a középpályát, gyorsan visszaszerezhetjük az elveszített labdát...még mielőtt a Pool gyors kontrát indíthatna, lezárhatjuk a széleket (541), támadásban (3331)...sőt, ha nagy a baj az egyik középső védőt (Pique) is felküldhetjük második centernek (4312).
Ennek az egyik akadálya, hogy Umtiti kiesésével nincs 3 jó formában levő belső védőnk.

julio alberto 2019.05.01. 12:19:47

@Robi71: A Cou árából igazolt játékosokból két játékos lett kezdő...Alisson,Fabinho.Keita és Shaqiri kiegészítő játékosok,még sem szidják odaát őket a szurkolók,mint ahogy a vezetőséget sem.Coutinho a második legjobb játékos a jelenlegi Barcában,ez nem kérdés.Neked igen de az nem sokat jelent.Szombaton FTC-Újpest,jössz a meccsre?

Robi71 2019.05.01. 12:20:55

@Nagybarcelona: A 3331 inkább 343-at jelent. :)

2019.05.01. 12:25:02

@BarcelonaFC: nincs Liverpool szurkoló barátom igaz én magam kedvelem a Poolt ,de kíváncsi voltam a szurkolóik mit gondolnak az esélyekről ezért ránéztem a pool.taccs.hu oldalra

Robi71 2019.05.01. 12:26:24

@julio alberto: Cou jelenleg kiegészítő játékos, akik Dembi-nek "köszönheti", hogy még ez a szerepkört is betölti. Ők ketten egymás gyengeségéből élnek meg....lehet össze kellene gyúrni a kettőt és lenne belőlük egy NJR? :)
Még azt kellene, hogy a szurkolók a játékosokat és a vezetőséget szidja....a Pool két éve olyan magasságokban jár, ahol még talán sohasem volt. :)Van akik szerint a jelenlegi csapat az eddigi legjobb.

Robi71 2019.05.01. 12:31:07

@julio alberto: Sajnos egy jó ideje már külföldön tartózkodok, így nem tudok meccsre menni. Nem vagyok Újpest szurkoló...csak a véletlen hozta, hogy laktam ott és voltam pár hazai meccsükön. Ezért ha megkérdezik a "egyik sem" helyett inkább őket mondom.

Nagybarcelona 2019.05.01. 12:32:17

@Robi71: a kèt csapat megvásárolt játèkosai között az is a különbsèg, H. A Pool vezetősège cèlirányosan vásárolt játèkosokat, az edző (karakteres, ellentmondást nem tűrő) kèrèsère, aki szinte a semmiből felèpítte Európa egyik legerősebb csapatát. Nálunk a távozó játèkosok helyère megpróbált a vezetősèg hasonló profilú játèkosokat igazolni: Neymar helyère Dembele, Iniesta helyère Cutinho. Azzal nem számolt a vezetősèg, hogy a mi edzőnk profilja teljesen más, mint ami a mi hagyományainkhoz illik, ki sem tudott alakulni a megfelelő formáció. (tudom, szerinted mind a kèt játèkos gyenge, ès Valverde próbálta a szezon elejèn ezt a felállást 3-4 meccsen, nem jött be, nem volt stabil a vèdekezès, szerintem meg sem nagyon próbálta) Ezèrt szerencsès az Ajax irányítása (edző, szakmai vezetès), mert ott az Ajax hagyományaihoz ragaszkodva kialakították a megfelelő csapatot, hozták hozzá a megfelelő edzőt. Ha nem èrtesz velem egyet, lègy szíves írd H. Mièrt áll az Ajax a döntő küszöbèn, mikor egy poszton sem erősebb a csapatuk a miènknèl. (Max De Jong-Arthur) Azt sem írhatod, H. Shöne jobb Busquetsnèl, (32 èves) vagy Van de Beek Rakiticnál. Akkor mi a problèma? Nem az edzőnk? Tegnap is írtam, Malcom ebben az Ajaxban sztár lenne, nálunk meg a padra is alig fèr oda.

Robi71 2019.05.01. 12:37:57

@zeli39: Én is megnéztem az oldalt. Ezt ott találtam.
youtu.be/HJgLW_ovWk4

2019.05.01. 12:38:23

@Robi71: Hát,hogy ez a Liverpool lenne a csúcs azt kétlem ,,egy patinás klubról beszélünk aki közel 20-szoros bajnok 5 BEK/BL serleggel rendelkezik

Nagybarcelona 2019.05.01. 12:38:33

Ezèrt írtam, H. Nincs más lehetősègünk, mint alkalmazkodni Valverde taktikájához/felfogásához (lehet eredmènyes) hagyjuk a 433-at (lehet Robi, tènyleg a vezetősèg erőlteti), Álljunk fel 442-ben(szerintem inkább 41212, mert szèlsők nèlkül) ès a vèdekezèsre alapozzuk. De fölöslegesen írkálok, úgy is Coutinho, ès Roberto fog kezdeni, ezèrt tartok nagyon a meccstől.

Les Corts 2019.05.01. 12:43:18

Abban bízhatunk,hogy a rangadókat magabiztosan hozta a csapat.Most már ,nem kell tartalékolni.Az igazolásokat meg felesleges összehasonlítani.Poolnak volt hova fejlődni.Barcába kész csapatba nehezebb igazolni.Pl. Alba és Suarez mögé arra az évi 5-10 meccsre elég egy rutinosabb,padozást tűrő játékos.Az meg szerintem kivitelezhetetlen,hogy már most felépítenek egy csapatot a Messi utáni időre.Jó irány a fiatalítás és majd az idő eldönti ki tud kitejesedni.Jövőbeli vezér valószínű még nincs is a klubnál,hacsak nem az utánpótlásban.

DISTANTxTHUNDER 2019.05.01. 12:43:54

A Pool esetében mindenki a tamadókról beszél, pedig a védekelmük sem akármi.. 20 gólt kaptak idén a PLben, messze a legkevesebbet a topbajnokságokban..

Eminusz 2019.05.01. 12:45:38

@Robi71: Hat remelem nem lesz meglepetes.. Mert az a Liverpool tovabbjutasat jelentene... :)

Eminusz 2019.05.01. 12:46:52

@julio alberto: Itt a problema az, hogy a Barcelona van lebecsulve! Meghozza egy Barcelona szurkoloi blogon! Szegyen!

julio alberto 2019.05.01. 12:47:04

@Robi71: Korom miatt csak idősebb LFC szurkolókra tudok támaszkodni a témában,ők viszont az mondják hogy a 80-as években volt az LFC a csúcson igazán.Rush,Aldridge,Barnes idejében.A még idősebbek meg a hetvenes évek csapatára esküdnek Keegan,Souness.Jelenleg nem tudom milyen magasságokról beszélsz ahozz talán meg kellene nyerni a PL-t.Odaát ez az általános vélemény.Látod eladták a Suarezt majd Coutinhot mégis ott van az LFC ahol van.Ezért is írom neked, ne légy pesszimista a Barcelona jövőjéért kapcsolatba.Kár hogy szombaton nem jössz meccsre,ittunk volna 1-2 sört a 3-ik csillagra.

Sörenzen 2019.05.01. 13:02:27

Kicsit vidámabbra fordítva a szót...
Kérem, - ha lehet, - hogy mindenki, aki magát Barcelona szurkolónak mondja magát válaszoljon: - van e meccs előtt valamilyen kabalája!

Nálunk a nejem pár éve azt vezette be, hogy Barca meccs napján rántott húst készít, a meccs előtt meg Barca címeres hamutartókat rak a fotelek közelébe.

Robi71 2019.05.01. 13:04:12

@Nagybarcelona: Az Ajax egy teljesen más filozófiát követ. Nem ami a játékrendszert illeti, hogy ugyanazon a "Cruyffi" filozófiára alapul, mint a milyen. Az Ajax egy nevelő klub, amelyiknél a játékoseladás a bevételi források jelentős részét képviseli (érdemes elolvasnod Ten Hag válaszát Pochettino-nak, amikor egy az egyelő esélyekről beszél).
Rendszeresen felépítenek egy csapatot aminek a gerincét a saját nevelés adja...kiegészítve 3-4 rutinos légióssal, akik a stabilitást adják. Azokat a csikókat akik ből telivérek lesznek jó pénzért eladják és helyettük újabb tehetséges csikókat hoznak (fel). Ez korábban annyira működött, hogy 3-4 évente egy újabb, erős, ütőképes csapat jelent meg a nemzetközi téren.
A mostani csapat azért meglepő sokak számára, mért már nagyon régen volt az előző ütőképes gárda (talán 1995-ben volt az utolsó). Az elmúlt évek nem úgy alakultak, ahogy ezt szerették volna.

Ezzel szemben nálunk ez a modell kizárt. Nekünk folyamatosan a toppon kell legyünk. Mi nem fiatalíthatunk masszívan...nekünk "csak" pótlásra van lehetőségünk ha valaki kiesik a Puzzle-ból. És ez nehéz feladat...még akkor is az lenne, hogy a vezetőség szakmailag a jelenleginél felkészültebb lenne. Ami Cou vagy Dembi-t illeti...egy kérdéssel válaszolnék. Szerinted nekik miért nem sikerül, ami mondjuk egy Suarez-nek vagy Rakitic-nek sikerült? ...vagy korábban egy Henry-nek, Alves-nek, Abidal-nak?

Robi71 2019.05.01. 13:09:02

@julio alberto: Suarez-t lehet egy ideig visszasírták (most már megoldva), de Cou-ért egyetlen könnyet sem ejtettek. A távozásával csak tovább erősödött a csapat.
Ettől függetlenül hatalmas szeretettel fogják mindkettőjüket fogadni az Anfield-en...arrafelé ez így szokás. :)

Kertai Dávid 2019.05.01. 13:14:05

@Robi71: igen jól látod, épp ezér kell most eldönteni :) mert idegenben ha támadnunk kell... az szívás lesz

Robi71 2019.05.01. 13:17:47

@Kertai Dávid: Egy szó mint száz...győzzön a jobb csapat és ne a szerencsésebb. Most már nagyon várom a meccset. Elég legyen a dumából. :)
...és a VAR legyen velünk. A VAR minket úgy segéljen. :)

Raven1975 2019.05.01. 13:36:27

Amiről viszont kevés szó esik, az a motiváció, ami az idei BL hadjáratunkat fémjelezi. Igen, ezt már nevezhetjük nyugodtan hadjáratnak. Egy veretlen csapat van a BL-ben idén, mi. Megmutattuk a Spurs, az Inter, a rendkívül gyors Lyon, a(z addig ameddig velünk nem találkoztak) bomba formában levő, új edzővel talán veretlen United ellen, hogy idén, ekkora motivációval, ezzel a csapattal szemben esélytelenek. Nagyon remélem, hogy ma este egy full koncentrált csapat fog kifutni, és a saját játékunkat akarjuk játszani, amit otthon elővettünk a Lyon vagy épp a United ellen, akkor számomra kétség sem fér ahhoz, hogy a Poolt is lemossuk a pályáról. Remélem, újra megmutatják a világnak a fiúk, hogy igenis, ez a Barça ez az a Barça, akik ellen mindenki hátrányból indul, pláne a Camp Nouban.

Sörenzen 2019.05.01. 14:04:43

@Raven1975: Köszönöm, hogy ezt leírtad!

Mihail84 2019.05.01. 14:25:13

@Sörenzen: hetente két rántott húsos nap?? Nekem akkor már úgy kéne legyömöszölni a torkomon....

Eminusz 2019.05.01. 14:47:49

@Raven1975: Igen! Errol van szo! Vegre nem egy nyavalygos, a Liverpoolt az egekig magasztalo es a Barcelonat a sirig temeto hozzaszolas!

Mirkó királyfi 2019.05.01. 15:03:03

@Raven1975
"bomba formában levő, új edzővel talán veretlen United ellen"

Azert az a bombaformaban levo United nem hogy nem volt veretlen az uj edzovel, de akkor mar az elozo negybol harmat elvesztettek es az egyetlen gyozelmuk is csak mazlival jott ossze. Szoval akkora mar boven osszezuhantak.

Robi71 2019.05.01. 15:09:42

@Mirkó királyfi: ...és ezt egy 0-4 követte az Everton ellen. :)

Nagybarcelona 2019.05.01. 15:18:07

@Robi71: már leírtam neked. A règi nagyokat nem tudják pótolni, mert nincsenek ilyen játèkosok. Èn is látom H. Nem megy a 2 játèkosnak, de nem azèrt, mert rossz játèkosok, hanem azèrt, mert nem fekszik nekik ez a stílus. Ha megnèzted a tegnapi meccset, az Ajax úgy bekezdett, H. A T'ham játèkosik csak pislogtak. Ezt írom idèn folyamatosan, ha mi is így játszanánk, Dembelèvel ès Cou-t val, lerendeznènk a meccseket 20 perc alatt, mint règen. Sajnos Valverdèben a szándèk sincs meg, H. Támadó szellemű csapatot küldjön a pályára. A mai meccsen ezt nem lehetne eljátszani, mint ahogy már írtam (kevès ilyen csapat van, mint a Pool). De majd azt az amatőruzmust nèz meg majd, amit este a pályára rák az edzőnk, taktika címen. (Coutinho, Roberto pihentetèse valószínűleg azèrt törtènt, mert kezdeni fognak). Pont a te legnagyobb fèlelmedre ellenpèlda az Ajax. Messi után is lesz èlet, ès nem a játèkosok neve a biztosítèk a sikerre. Csak kellene egy jó edző, mert kb. 6 èvetbpazaroltunk el az edzőinkkel. Jöttek a sikerek, (lehetett volna több is) de itt nem èpülni látszik valami... A szakvezetès mindent megtesz a fiatal játèkosok vètelèvel, de ha nincs, aki beèpítse azokat, sehová nem fogunk jutni. Persze ha megnyerjük a BL-t, maradjon Valverde, csak szèpen lassan elveszítjük az identitásunkat. Èn komolyan tartok a mai meccstől, az idei kínszenvedèsünket elnèzve. Bajnokok vagyunk, de csak egy rossz meccs, ès mindenki el akarja majd üldözni Valverdèt. A mai meccs, ès a visszavágó, szerintem tènyleg vízválasztó lesz, ès ha nem jutunk tovább, az alap csapatból is fognak távozni a nyáron. Bízom benne, H. erre a pár meccsre (3) összeszedik magukat a srácok.

Robi71 2019.05.01. 15:47:03

@Nagybarcelona: Én nem edzői hibát látok abban, hogy Cou és Dembi szarul játszik.
Meg ha nem is az a taktika, ami fekszik nekik....még ha nem is azon a poszton játszanak, ami fekszik nekik....akkor is többet kellene mutassanak.
Cou-val nem az a baj, hogy nincs formában...ennyit tud, amit most látunk tőle. Ennyit tudott a Pool-ban is...csak az ami ment a szögletes PL védőkkel, az a La Liga technikás, gyors védői ellen kevés. Ennyi a különbség, semmi más.
Dembi 3-4 évvel ezelőtt tehetségnek számított....most is annak számít, kb ugyan annyit ért a játékból...csakhogy ami 18 évesen jól mutatott, az 22 évesen már édes-kevés. Ráadásul azóta tucatnyi hozzá hasonló (zömében színesbőrű) játékos jelent meg.
...és erre a két játékosra akarjuk bízni a jövőben a Barca támadó játékát. Nem velük leszünk világverők.

Robi71 2019.05.01. 15:52:12

@Nagybarcelona: Az identitásunkat már régen elvesztettük.
Valverde azt teszi, amit én is tennék helyében...ha nem kapom meg az én elképzelésemhez passzoló játékosokat. Addig maradnék ameddig a 30-asok is, addig garantált a siker (valamit minden évben nyerünk)...hacsak a vezetőség nem küld el hamarabb.

Sörenzen 2019.05.01. 16:08:39

@Mihail84: :D):D)...nekem is nehezemre esik...:D) Pedig gyerekkoromban hogy imádtam!

H.Stoichkov 2019.05.01. 16:25:16

@zeli39: Van pool szurker barroom, szinte alapnak veszi, h nyernek a párharcban, mert jobbak.

2019.05.01. 16:28:53

@H.Stoichkov: nyerjen a jobb egyértelműen jelenleg a két legjobb klubcsapat játszik

Raven1975 2019.05.01. 16:52:32

Szerintem nem kell kommentálnom a képet, mert erre minden Barça szurkoló emlékszik és a többi nagybetűs történelem. :)
uploads.disquscdn.com/images/4215df7d7c49215c561dcbfbe8f08e00a29f10fb3eef00632e5ffb1bf5294ef6.jpg

fcbnum1 2019.05.01. 19:30:08

Jelen pillanatban a legjobb klubcsapatok a : M.City, Ajax! Azt van egy Messi coorp. és egy kapkodós Pool (uefa és VAR favorit) !
süti beállítások módosítása