A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Változott az elképzelés a balhátvéd kérdésben

2019. május 10. - Berbatov

Az eredeti tervek szerint egy olcsó, rutinos játékos helyettesítette volna Jordi Albát a következő szezonban, de úgy néz ki inkább a versenyhelyzetre szavaznak a klubnál, és egy top szintű, tapasztalt megoldást keresnek.

Matthijs De Ligt és Antoine Griezmann leigazolása után a következő fontos pont a balhátvéd posztjának az intézése. Az idei szezonban a fiatal Juan Miranda kapott lehetőséget a bizonyításra Jordi Alba helyetteseként. De a játékos elveszítette Ernesto Valverde bizalmát a Levante elleni Király-kupa mérkőzést követően, és az edző az azóta eltelt időszakban többféle megoldással is kísérletezett. Január óta megfordult abban a pozícióban Thomas Vermaelen, Sergi Roberto és Nélson Semedo, illetve a háromvédős taktikai felállás szintén terítékre került Alba hiányában. 

A következő idényben a gazdaságos igazolás helyett a bal oldali szélsőhátvéd szerepkörében is versenyhelyzetet próbál teremteni a klub, és az ezutáni hetekben fürkészi majd a piacot a tökéletes játékos megtalálása céljából. A legmagasabb szinten tapasztalattal rendelkező, a legnagyobb színpadon (mint az Anfield) bevethető balhátvédet kutatnak.

Szintén ehhez a pozícióhoz kapcsolódó hír, hogy a saját nevelésű Marc Cucurellát visszavásárolja a klub az Eibar csapatától, de még rövidtávon nem számolnak vele, emiatt újra értékesítésre kerül valószínűleg visszavásárlási opcióval. A Sevilla, a Betis, a Dortmund és a Milan mind-mind érdeklődik iránta. 

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr5614819328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DISTANTxTHUNDER 2019.05.10. 18:52:29

De Ligt és Griezmann legyen a prioritás a nyárra... a Pool elleni zakót lehet Albára fogni, de különben megkérdőjelezhetetlen a helye ebben a csapatban.. szerintem nem fognak találni bhvt, mivel az egyetlen név aki itt felmerülhet Alba konkurenseként az Alaba, ő viszont egészen biztosan nem igazol el (főleg nem Alba mögé a padra).. de más nagyobb név sem fog jönni osztozkodni..igy valószinűleg el sem jutunk addig a kérdésig pl hogy férne bele egy ujabb magas fizetésű, drága játékos De Jong,.De Ligt és remélhetőleg Griezmann mellett

kritizator 2019.05.10. 19:03:21

@DISTANTxTHUNDER: pedig mennyi pénz lesz majd itt játékosok vásárlására.
Kár lenne ezt kihagyni.

2019.05.10. 19:17:01

Nem értem miért nem adják meg a lehetőséget cucurellanak.

18_BARCA_99 2019.05.10. 19:19:33

Versenyhelyzet? Ahhoz elobbolyan edzo kell aki nem csak a szokasos, mar egyszer bevalt jatekosokat nevezi a kezdobe hanem varatlant is huz es inkabb a jatekosok formajat nezi.

Maestro10 2019.05.10. 19:24:01

Én Grimaldo-t hoznám vissza! Fiatal, de tapasztalt játékosról beszélünk, aki az idei szezonban (is) remekül teljesít a Benficában (48 meccsen 7 gól és 10 gólpassz a mérlege). Az meg már csak hab a tortán, hogy egy korábbi La Masia-s tagról van szó. Remélem Abidalék fejében megfordul az esetleges leigazolása, ugyanis nagyszerű cseréje, konkurenciája, és későbbi pótlása lenne Jordi Alba-nak.

Bivi76 2019.05.10. 19:24:21

@Pál Bence: Ebben egyetértünk. Cuccurellát én is preferálnám. Ügyes játékosnak tartom. Nem szeretném, ha úgy járnánk vele, mint Grimaldoval. Őt is remek balbekknek tartom.

Bcn 2019.05.10. 19:32:29

Alejandro Grimaldo☝

DISTANTxTHUNDER 2019.05.10. 19:39:25

@Maestro10: Grimaldo sem fog visszajönni Alba mögé, pont azért ment el mert játszani akart

barcainiesta8 2019.05.10. 19:55:44

Hát srácok, így a BL zakó után (talán mostanra tudtam összeszedni a gondolataim) azt mondom, hogy itt gyökeres változások kellenek... Valaki szerint a vezetőség a hibás, valaki szerint Valverde, valaki szerint Rakitic, valaki szerint Dembele és Coutinhi, az elvetemültebbek szerint pedig Messi... A lényeg, most egy évet rá kell szánni a teljes megújulásra, ez a foci már nem elég erre a szintre hosszabb ideig, főleg úgy, hogy akik ezt a focit annak idején igazán játszani tudták, azok mostanában ki fognak öregedni. Fel kell adni ezt a játékot, ez a stílus ma már nem annyira effektív, mint anno volt és a keret minősége sem üti meg a 2011-es csapatét. Egy átmeneti év kell, a mostani, ahol kicseréljük az edzőt, a kiöregedő játékosoktól megválunk szépen lassan és elkezdjük építeni a jövő csapatát.Bárki bármit mond, muszáj elengednünk Busquets, Rakitic, Suarez, lassan Pique, aztán Alba és végül Messi kezét. Hihetetlen karrier áll mögöttük, iszonyatosan tisztelem mindegyikőjüket, de nem akarok úgy járni, mint a real... Kövezzetek meg (tudom, hogy sokan nem fognak velem egyetérteni), de egy Dembelé-Coutinho-Malcom támadóközéppályás sorra bátran építené minden topcsapat a játékát. Bárhol el tudom őket képzelni megkérdőjelezhetetlen kezdőtagsággal, d valamiért úgy érzem Valverde kiölte belőlük a tüzet, tudja mindenki, hogy nem tud bekerülni a csapatba végül az öregek mellé, valamint nem érzem a csapategységet, mintha lenne 2 klikk, az öregek és a fiatalok, köztük 6-7-8 év. Van egy remek alapunk, kell egy motiváló edző (Bielsa!!!!!!!!!!!) , egy teljesen más koncepció és egy új generáció. Nem annyira sötét ez mint amilyennek mindenki vizionálja, csak kellenek drasztikus változások. Ha Sancho játszott volna idén balszélsőt nálunk vele se lennénk elégedettebbek mint a két jómadarunkkal higyjétek el. Egyszerűen ennek a csapatnak ebben a formában ez volt az utolsó idénye.
Az alap: Ter Stegen-Semedo,De Ligt?-Lenglet/Umtiti,Alba, De Jong,Arthur,Coutinho-Messi,???,Dembelé.
Eladnám Rakit, Suarezt, idővel Piquet de ő még egy szezont maradna, Busquetset.
Megvenném Jesust (az a gyerek úgy presszinggel mint a földön senki más, zseniális és mozdítható), akár Felixet (befektetés), Zyechet a középpályára, Grimaldot Alba mögé, Puigot pedig fel a nagycsapatba.
Nálam így nézne ki a jövő évi keret, hangsúlyozom átmeneti időszak, BLről ne feltétlen álmodjunk, de ha ez a csapat összeérik újra elkezdőthet egy sikerkorszak.
Kapusok: TS, Inaki
Védők: Semedo, Wague,Pique,De Ligt, Lenglet, Alba, Grimaldo
Középpályások: Alena, Roberto,De Jong,Arthur,Puig,Coutinho
Támadók: Zyech,Malcom,Messi,Jesus,Dembelé
Ez 20 fő, nincs senkinek bérelt helye Messin kívül, erőltetni kell mindenkit, lesz versenyhelyzet, VISZONT ez a csapat egy pool/ajax fajta focira alkalmas, ami látjuk, hogy mennyire hatékony... Nagyon remélem, hogy eszmél a vezetőség is és elkezdi a takarítást...

Sörenzen 2019.05.10. 20:12:22

@DISTANTxTHUNDER: Azt írod, hogy nyárra Griezman legyen a prioritás...
Miből gondolod, hogy bevállna nálunk Grizi, amikor egy teljesen más felfogású csapatban játszik évek óta.
Nem volt elég "lecke" Turan megvásárlása?

Eminusz 2019.05.10. 20:29:57

@Sörenzen: Miert mi volt a baj Turannal?? Jol jatszott, golokat lott, kulcspasszokat adott, lehetett ra szamitani Neymar hianyaban... Az o kiutalasat nem fogom megerteni soha...

Sörenzen 2019.05.10. 21:07:06

@Eminusz: Nem tudom, hogy mi volt a baj Turannal. De mennyiért vették? Úgy emlékszem 40 millóért. Mennyit játszott, hány gólt lőtt? És most hol van?

sunt 2019.05.10. 22:06:49

Vajon Cillessen értékét beszámítják Felix árába?

Eminusz 2019.05.10. 22:29:07

@Sörenzen: Jol emlekszel, 40 millioert vettek.
A 15/16-os szezon elso feleben meg nem jatszhatott, a masodik feleben kapcsolodott be, aztan a 16-17-es szezon elso feleben kellett nelkuloznunk Neymart, igy eleg sok lehetoseget kapott, amit ki is hasznalt kemenyen... Ennek ellenere Neymar visszaterese utan nem sok lehetoseget kapott, kesobb le is serult.. Hiaba volt itt 2015 nyaratol 2018 januarig, ha nettoban nezzuk, akkor 1 evet jatszott. Ezalatt 15 gol es 11 golpassz a merlege minden sorozatot figyelembe veve... Egyaltalan nem rossz statisztika. :)
Nem ertem miert utaltak sokan, szerintem nem adott ra okot...

Maestro10 2019.05.10. 22:45:01

HIVATALOS | A FIFA tovább súlyosbította Mino Raiola büntetését. Az ügynököt a Olasz Labdarúgó Szövetség (FIGC) tiltotta el három hónapra mindennemű ügynöki tevékenységtől, Olaszországon belül.

Ma azonban a FIFA hivatalos közleményében kijelenti, hogy kibővíti Raiola eltiltásának hatáskörét az egész világra, aki így augusztusig nem üzletelhet egyik "védencével" kapcsolatban sem.

Blaugrana.hu - Culé Zóna

Na, hátha a dagadt g*ci peremen kívül kerülésével könnyebb lesz üzletelni De Ligt-el és az Ajax-al.

Nagybarcelona 2019.05.10. 23:06:32

Van egy tuti szèlső játèkos tippem: Carrasco. Nem is èrtem, hogy adhatta el az Atletico 10 millióèrt, mikor nemrèg mèg BL döntőben rúgott gólt... Helyette jött Lemara 80 millióèrt, aki rúgott 3 gólt, ès adott 3 gólpasszt. Lénárt mi is akartuk... Így fikázzátok Dembelèt... Carrascoval valaki nagyon jól fog járni. Vagy 20 millió az ára, az Arsenal szeretnè.

sunt 2019.05.11. 04:27:05

Nem bolond dolog játékos adás-vétellel foglalkozni, míg nincs megállapodás új ezővel? Azt hiszik, hogy a jó szakács abból csinál prima menüt, amit éppen talál a kamrában?

kritizator 2019.05.11. 07:28:01

@sunt: néha van ilyen is, de ritka

kritizator 2019.05.11. 07:37:10

@Maestro10: akkor de ligt sem lesz addig eladva

2019.05.11. 09:00:33

@sunt: Pontosan. Kb Perez és a barca vezetés szokott az edző feje felett átnyúlni és ráerőltetni játékosokat. Próbálna meg valaki egy top angol csapat edzője helyett dönteni.
Ha lesz edzőváltás akkor meg kéne várni mit mond az új edző. Ő lehet azt mondja hogy oks még ennyi pénzt tudunk elkölteni, akkor nehogy már 1 védőt vegyünk, támadó kell..stb. (vagy pont azt mondja hogy ő tud helyet találni Coutinhonak ne legyen eladva..stb)
Ez így csak kapkodás a vezetőség részéről hogy a feldühödött szurkolókat kiengeszteljék, de nem átgondolt építkezés.. első mindig az edző. (Persze ha marad az edző és az ő kérése akkor nem szóltam.. elvégre egy duplázást mindig kilehet magyarázni sikernek)

Machinek2001 2019.05.11. 10:03:54

A holland média állítás szerint az AFC Ajax csékája', Matthijs De Ligt szerdán jelenti be átigazolását a Barcelonához. A katalánok nagyjából 70-80 millió eurót fognak érte fizetni.

Emellett még arról is beszélnek, hogy Donny van de Beek is hamarosan a Barçához fog szerződni. Őt egy 40 millió körüli összegért fogja megszerezni a spanyol bajnokság idei bajnoka.

Ha ezen hírek igazak, akkor akár három zseniális hollanddal is rendelkezhetünk jövőre.

Forrás: Barcelonai foci

Hajrá Barca 2019.05.11. 10:35:12

@Machinek2001: akkor valakinek/valakiknek mennie kell.
Ha van de Beek is jön akkor már túl sok középpályásunk lenne.
Gondololm ez Rakitic távozását, meg esélyes hogy Vidalét okozná, vagy esetleg valamelyik fiatal, Aléna és/vagy Puig kölcsön adását.

Hajrá Barca 2019.05.11. 10:36:47

@Machinek2001: örömmel fogadnám őt is, és természetesen de Ligtet is. Remélem sikerül leigazolnunk őket.

DISTANTxTHUNDER 2019.05.11. 11:27:28

Az Ajax hirtelen az összes top játékosát odaadja nekünk, ezt valahogy nehezen hiszem.. akkor már az edzőjüket is átpasszolhatnák :)

2019.05.11. 11:36:59

@Machinek2001: nyílván örülnék van de Beeknek is pluszba, de de Ligt után inkább a támadószekciót kéne megerősíteni, ha marad rá keret én nem bánom

tormab12 2019.05.11. 12:00:27

Sziasztok! Szerintem nagy igazság van abban, hogy a veszteteket hatalmas részben Valverde okozta. Nem lehet jó edző, aki nem jó pedagógus. Klopp az volt. Elég csak megnézni azt, amit a kispad mellett csinál. Neki mindenki elhiszi, hogy nincs lehetetlen. Plussz Valverde kiölte a csapatból az akarást is. De vannak nálatok elkényelmesedett sztárok pl. Busquets, akit semlegesként is fáj nézni. Rakitic sajnos nem elég már nektek. DE!!! Mindenek előtt szakmai változtatások kellenek a vezetőségben, mert mit ér az a klub, amelyiknek a legnagyobb a bevélete, de csak a lényeget nem tudja. Megnyerni a BL-t. Kíváncsi leszek a Getafe ellen mit fognak a szurkolók csinálni. Ja és Spanyol kupa ide vagy oda, ha Valverde azt megint megnyeri a csapattal, szerintem senkit nem fog érdekelni. Most már az sem lehet mentség. Szerintem az edzőtöknek le kell mondania, mert arcpirító, ha marad. A vezetőség sem különb persze. Én is abban látom a megoldást, hogy talán egy átmeneti év lenne nektek jó, de csak új edzővel.

H.Stoichkov 2019.05.11. 12:01:46

Azért az rendben, h albáról kaptunk kb két gólt... de a csillivilli támadóink voltak képtelenek rúgni akár egyet is. arról nem beszélve, ha elől hozzák a szintet, akkor albának nem kellene elől kolbászolnia. szóval ne kenjük már rá. ezek a hozzuk grimaldot, meg cucurellat nettó viccek

H.Stoichkov 2019.05.11. 12:09:34

Egyébként, amennyiben de jong mellett jönne de ligt (nem egyértelmű, csak a spanyolok fogalmaznak úgy, h a barca a cél, pedig még a saját klub igazgató is azt mondja vagy anglia v spanyol... a cél. valamint, alba mögő vki.. és csak umtiti menne el akkor azzal a csapattal egy jó edző simán bl-t nyerne, teszem hozzá már az ideivel is.

2019.05.11. 12:34:51

Állítólag a MU azért nem vitte apróért pár éve De Ligtet mert vannak kövér rokonai :DDDD kinek nincs ?? :D

RAJDEN 2019.05.11. 12:36:09

Van Den Beek de király lenne !!

DISTANTxTHUNDER 2019.05.11. 12:39:01

Van de Beek hivatalosan belső, illetve támadó középpályás (Iniesta szerepkör).. egy Arthur, De Jong, Van de Beek középpálya jo lehet, de akkor Coutinhot szinte biztos eladják, és én Van de Beeket nem adnám Coutinhoért.. úgy lehetne megoldani hogy a fenti középpálya előtt a Messi, Griezmann, Coutinho támadósor van.. de akkor Suarez padozik, amit szintén nem tudok elképzelni..

2019.05.11. 12:43:51

@DISTANTxTHUNDER: jelen állapotok között azonnal adnám Coutinhot érte

Hajrá Barca 2019.05.11. 12:58:21

Ander Hererra is elköszönt a United-től.
Nyártól ingyen igazolható!

2019.05.11. 13:12:39

Van de beek minek és hova? Vagy ennyire nem akarják hogy puig és alena kezdő lehessen? El akarják őket üldözni az ilyen jött ment senkikkel? Nem elég hogy alibi Arthur is teljesen indokolatlanul kezdő akkor hozzunk még több ilyent.

Bivi76 2019.05.11. 13:21:27

@Hajrá Barca: Ander Herrerában kell egy Barcelonának gondolkodnia? Komolyan mondom, ez hihetetlen! Ezt hülyeségből írtad, vagy komolyan?

kritizator 2019.05.11. 13:22:10

@tormab12: én még nem láttam edzőt lemondani , pedig nem mai csirke vagyok

Bivi76 2019.05.11. 13:32:09

@Pál Bence: Van De Beek-et miért nevezed jött ment senkinek? Tegyünk tisztába néhány dolgot! Én megértem hogy rajongassz a saját nevelésűekért, de azt be kell látni, hogyha csak rájuk számítanánk, középcsapat lennénk a spanyol bajnokságban. Te sokszor jössz Abel Ruizzal is, észrevettem már. Hány éves a gyerek? Hol játszik?Hányad osztályban?Ott van a vele egy korosztályú Vinicius Junior. Hol játszik? A világ legeredményesebb klubjában, ahol stabil kezdő, közönségkedvenc. A király Kupa oda és visszavágóján, az egész csapatunk bevolt tőle sz@rva, ott b@szta át a védőinket, ahol akarta. Az madridi visszavágó előtti időszak arról szólt, hogyan tudnánk semlegesíteni Hiába hagyott ki számtalan helyzetet, de legalább tudott olyan szituációba kerülni, és megtudta magának csinálni, nem kiszolgálni kellett. Majd ha az utánpótlásunkban találsz akkora zseniket,mint VJR, és akitől a Real Madrid összesz@rja magát, akkor gyere ezekkel a fiatal sajátnevelésűekkel.

Maestro10 2019.05.11. 13:56:20

@Bivi76: Vinicius hatástalanította saját magát a Barcelona elleni meccseken, ellenben Van de Beek valóban nem egy jött-ment senki! Attól, hogy még nem sajátnevelés, lehet jó játékos sőt, az is!

Bivi76 2019.05.11. 13:59:07

@Pál Bence: Én is szeretnék sajátnevelésűeket, de ha nincs olyan kaliberű köztük, aki hosszú távon meghatározóvá tud válni, akkor vásárolni kell. Nem azt kell nézni, hogyha megvesszük x-et, akkor mi lesz y-al. Majd talál másik csapatot magának. Nem hiszem hogy Alena vagy mondjuk Abel Ruiz akkora sztár lesz, hogy egy tradícionális, minden évben BL esélyes csapat fogja őket elvinni, ha nálunk nem jutnak szerephez.

DISTANTxTHUNDER 2019.05.11. 14:03:26

@Pál Bence: Van de Beekért mondjuk a világ összes topcsapata öli egymást a Realtól a Bayernig :)

DISTANTxTHUNDER 2019.05.11. 14:04:33

@Bivi76: Aleña jó kis játékos szerintem ahogy Puig is.. a rutin hiányzik belőlük egyedül

Bivi76 2019.05.11. 14:06:17

@Maestro10: Vinicius sajnos zseni, ezen nincs mit szépíteni. Olyan technikai tudással rendelkezik, amely egyedülálló. Gyorsaságban szinte verhetetlen. Az hogy kihagyta ellenünk a helyzeteit, az egy dolog. Majd legközelebb berugja. Tarthatatlan volt. Amikor megindult a kapunk felé, a fekezővonaltól, már izgultam. Tudsz ilyen típusú játékost nálunk? Azt vettem észre, Messi is kezd lassulni, Suarez egy az egyben nem tud megcsinálni egy cselt, sokszor emberen keresztül akar menni. Nagyobb az igyekezete, mint a futballtudása.

Bivi76 2019.05.11. 14:11:32

@DISTANTxTHUNDER: Azok a focisták, akik világklasszisok jelenleg, vagy korábban voltak, annyi idősen mint Alena, máshol tartottak. Ezzel nem bántani szeretném, mert szimpatikus. Csak én úgy vagyok ezzel a témával, hogy klasszis csapatot szeretnék, klasszis játékosokkal,amelyiknek látványos, szórakoztató, trükkökkel teli, eredményes játéka van.

Bivi76 2019.05.11. 14:14:17

@Maestro10: Ebben igazad van. Ő az én szememben zseni. Nálunk a helye, egy sztáredző kell, aki kihozza belőle a benne rejlő hatalmas potenciált. Nem szabad elengedni, mert visszasírjuk még, ha megtalálja máshol a számításait.

2019.05.11. 14:51:54

@Bivi76: "Azok a focisták, akik világklasszisok jelenleg, vagy korábban voltak, annyi idősen mint Alena, máshol tartottak." Mert megkapták a rendszeres játéklehetőséget, nálunk a fiatalok nem kapnak meg pont az ilyen van de beek felé igazolások miatt.

Vinicius is csak azért tart előrébb mint alena vagy abel ruiz mert ő nem egy top klubban nevelkedett és ezért megkaphatta a lehetőséget a rendszeres játékra és ez miatt felfigyeltek rá. Abel ruiz például hogy harcolja ki a figyelmet? Eligazoljon? Akkor benne van az hogy nem veszik vissza mondván aki egyszer el akart menni az ne jöjjön vissza.

Bivi76 2019.05.11. 15:00:14

@Pál Bence: Reméljük nyártól változik a helyzet edző vonalon, kapja meg mindenki a lehetőséget, mérje fel az új edző, kinek milyen erényei vannak, induljon mindenki tiszta lappal (ne a múlt számítson) és úgy alakítsa ki a keret összetételét! Én is szeretnék La Massiában nevelkedett fiatalokat, de nekem a sikeresség felülírja, hogy ki mit tett a csapatért az elmúlt 10 évben.

Bivi76 2019.05.11. 15:01:23

@Frano Dévay: Hátrébb az agarakkal! Nem kell személyeskedni!

Bivi76 2019.05.11. 15:04:28

@Frano Dévay: Nem azt írtam hogy lassú, de már ő sem annyira robbanékony mint 20 évesen. Lehet rosszul fejeztem ki magam, de nem kell lebunkózni!

DISTANTxTHUNDER 2019.05.11. 15:27:08

"Griezmann’s and Barça’s path are yet to meet again - The French striker is sure of joining Barcelona after making a mistake last year. The Catalan club feels that it is worth to break the €120M release clause of Griezmann, especially after the loss to Liverpool. [as]"
Bár igaz lenne... :)

Sergei_HUN 2019.05.11. 16:18:53

Igen is kell Jordi mögé/mellé egy vetélytárs, ezt már évek óta szajkózom.
A kommentekben említett Cucurella szerintem gyenge.
Számomra kettő opció van, a Valenciából José Gaya mióta elhoztunk onnan Jordit, Ő pótolja nem is akárhogy és még mindig csak 25 ! éves
A másik Grimaldót vissza a Benficából.

kritizator 2019.05.11. 16:20:40

@Bivi76: kitiltas
És valóban lassul, mert idosodik, ettől még lehet a világ leggyorsabbja

celestial 2019.05.11. 16:25:31

@Frano Dévay: ha egy szerelmes diáklány vagy talán megértem....amúgy nincs magyarázat a viselkedésedre...abba bele sem merek gondolni hogy felnőtt férfi ember lennél...

Bivi76 2019.05.11. 16:39:45

@kritizator: Én nem szeretném hogy kitiltsanak bárkit is. Mióta Berbatov írta, hogy tartsuk be a szabályokat (teljes mértékben igaza van), jóval visszább vettem én is. Bár soha nem a szurkolótársakat fikáztam, hanem edzőt, játékost, elnököt, stb.

Bivi76 2019.05.11. 17:25:41

Valverde ma délutáni sajtótájékoztatóján kijelentette hogy erősnek érzi magát a folytatáshoz, beszélt Bartomeuval, érzi a klub támogatását.

BarcelonaFC 2019.05.11. 17:35:53

Nem hiszem el, hogy ezek után mindenki úgy tesz a klubnál mintha semmi sem történt volna.
Valverde NEM képes feltüzelni a játékosokat, jövőre ugyanez a forgatókönyv várható a BL-ben, kiesünk egy hatalmas előnyről mert ez a beszari mentalitás átragad a játékosokra is.

Bajnokságot meg kupát lehet nyerni vele de a BL-hez kevés ez az ember. Persze ha nekünk jó minden évben a szégyenteljes kiesés akkor nem szóltam.

rtghfb 2019.05.11. 17:45:50

Ajjaj. Végtelen bizalom? Jövőre sem nyerünk BL-t...

BarcelonaFC 2019.05.11. 18:10:28

@rtghfb: Persze, hogy végtelen a bizalom, hisz ilyen jó bábu még a jó öreg Tata Martino sem volt!:-)
Azt csinálnak és úgy barmolják szét a klubbot ahogy csak szeretnék...

kritizator 2019.05.11. 18:14:28

@Bivi76: észrevettem hogy már vagy olyan vehemens a hozzászólásokban De a srác stílusát nagyon nem csípem.

Bivi76 2019.05.11. 18:39:15

@kritizator: Igen, már nem fogok belemenni éles vitákba, meg kerülni fogom a lehetőségekhez képest a trágár hozzászólásokat. Semmi értelme győzködni a szurkolótársakat az embernek a saját igazáról, mindenki (köztük én is) hajthatatlan, makacs. Mindenkinek megvannak a kedvencei, azok is akiket kevésbé kedvel, ilyen meg olyan filizófián is napokig lehetne vitázni, teljesen felesleges. Én sem változtatok a véleményemen , más sem. Én imádom ezt a csodálatos csapatot 92 óta, de nagyon sok minden fáj ami zajlik a csapatnál, de ellene tenni nem tudunk. Sajnos. Aki elolvassa az írásaimat tudja milyen korú, nemzetiségű, képességű játékosokat kedvelek, ezáltal a stílust is ki lehet következtetni. De ez csak a vágyam. Hajrá Barca!

Robi71 2019.05.11. 18:40:38

@barcainiesta8: "Dembelé-Coutinho-Malcom támadóközéppályás sorra bátran építené minden topcsapat a játékát. ".....te nyerted meg a nap vicce címet. Gratula..
"Megvenném Jesust (az a gyerek úgy presszinggel mint a földön senki más, zseniális és mozdítható)"...ez sem semmi. :)

kritizator 2019.05.11. 18:43:00

@Robi71: azért egy meccset kaphatnanak :)

Persze nem ernőtől, mert ő ehhez gyenge

Robi71 2019.05.11. 18:44:39

@Bivi76: "Vinicius sajnos zseni"?...azt hittem ezt már egyszer letisztáztuk. Te nem tudsz különbséget tenni egy bohóc és egy atomfizikus között.

fura ez a blog 2019.05.11. 18:45:49

@Bivi76: engem kitiltott, legalábbis a nickemet: faramuci69 mert leírtam hogy Coutinho es Dembele ostoba a Barcaba. Dembele leagalább ügyes, de túl sokat sérült, nem tudott érdemben eleget hozzátenni a csapat teljesítményéhez. Nem azért tiltott ki mert beszóltam neked egyszer. Érdemben nem fogok hozzá szólni a bloghoz, már nem érzem hogy itt jó helyen lennék.

Robi71 2019.05.11. 18:46:24

@Hajrá Barca: Herrera a PSG játékosa lesz.

Robi71 2019.05.11. 18:49:39

Azért nem semmi, hogy még mindig vannak Turan, Dembélé, Coutinho és Kádár János rajongók. Világ proletárjai egyesüljetek! Éljen a proletár diktatúra! :)))

Bivi76 2019.05.11. 19:02:46

@Robi71: Hogy jön ide Kádár?

Hajrá Barca 2019.05.11. 19:05:15

@BarcelonaFC: max akkor lenne esély ha minden visszavágót hazai pályán játszanánk. Ellenkező esetben, inkább nem akarok bele gondolni.

Bivi76 2019.05.11. 19:05:40

@Robi71: Akkor nem tudok különbséget tenni egy bohóc és egy atomfizikus között. Legyen az én gondom!

Hajrá Barca 2019.05.11. 19:07:07

@Bivi76: nem komolyan írtam, csak mint hírt közöltem, és Valverde miatt nem is lenne lehetetlen ha leigazolnánk.
De nem kell ide, félre ne érts!

Bivi76 2019.05.11. 19:08:42

@fura ez a blog: Nyugodtan szólj hozzá a bloghoz, Te is aktív részese vagy ennek a csapatnak, és speciel engem érdekel a csapatról alkotott véleményed. Érezd magad jól a blogon, ne érezd magad feleslegesnek! :-)

Robi71 2019.05.11. 19:10:34

@Bivi76: Mert kb annyira nem értem, mint a Kádár hódolatot. :)

Bivi76 2019.05.11. 19:14:32

@Robi71: Akit írtál, Turán nálam felejtős, a politika meg nem érdekel!

BarcelonaFC 2019.05.11. 19:39:44

Na megpróbálok egy szerintem megvalósítható keretet leírni a jövő évre, mely szerintem előrelépést eredményezne.

- Kapusok: Ter Stegen, Inaki Pena
- Védők: Semedo, Roberto, Piqué, Umtiti, Lenglet, De Ligt, Alba, Filipe Luis
- Középpályások: Busquets, De Jong, Arthur, Vidal, Alena, Van de Beek
- Támadók: Messi, Suárez, Dembélé, Malcom, Griezmann

Ahogy láthattátok, a kapusoknál Cillessen távozása miatt jöhetne egy Barca B-s hálóőr.
A védelemben annyi változást eszközölnék, hogy De Ligtet elhoznám az Ajaxból, illetve Albának hoznék egy cserét, aki nálam Filipe Luis lenne (ismeri a ligát, rutinos, jól védekezik és támad egyaránt), természetesen De Ligt miatt kell, hogy legyenek távozók is: Vermaelen, Murillo, Todibo (kölcsönben)
Középpályán sajnos be kell áldozni több embert is a javulás érdekében: Rakitic és Rafinha. Viszont helyükre érkezne De Jong és esetleg Van de Beek.
A támadóknál Coutinhot eladnám és helyette jönne Griezmann.

Ezzel pedig végre történne javulás a kreatívitás, illetve a látványosság terén.
Persze az sem utolsó szempont, hogy lenne végre Neymar után valaki aki akkor is tud gólt lőni vagy kulcspasszt adni ha Messit teljesen kiveszik a játékból.

Mit gondoltok?

Bivi76 2019.05.11. 20:40:46

@BarcelonaFC: Én úgy gondolom, kapus poszton semmi gond. Jobbhátvédnek Semedo, Wagué, Sergi Roberto. Középső védő poszton nálam hosszú távon Todibo és De Ligt a választásom. Bárki bármit mond, nálam Lenglet lassú. Egy jó formában lévő Umtiti sokkal jobb játékos. Balhátvédet mindenképp hoznék. Nem Alba mögé, hanem hasonló szintű fiatalabb vetélytársat. Középpályán De Jong, Arthur, Puig, Alena, De Beek, és egy fiatal brazil, Reinier Jesus,Coutinhoval kiegészülve. Elöl Dembelé, Malcom, Messi, Neymar és talán elhozható lenne Gábriel Jesus. Felhívnám a figyelmet, egy most 16 éves brazil tinisztárra, Gabriel Veronra. Őt meg kellene szerezni a Palmeirasból a támadó szekcióba. Ha Gabriel Jesust nem sikerülne szerződtetni a Cityből, Isak Alexander lenne a jelöltem. Nekem ez lenne a tervem.

Bivi76 2019.05.11. 20:42:38

@BarcelonaFC: Nem tudom Neymart miért írtam, természetesen Ő soha többé Barca.

kritizator 2019.05.11. 21:51:38

@Robi71:
van CR7-hodolat
van Messi - hodolat
van Coutinho-hodolat
van CR7-hodolat
dembele-hodolat
És egyik sem érti a másokét.

barcainiesta8 2019.05.11. 23:44:59

@Robi71: Annyira jó amikor szajkózod a folyamatos mantrádat, de közben minden hozzászólásodból látszik, hogy a fociról, mint sportról fogalmad sincsen. Komolyan a kioktató stílus, már engem is zavar, pedig én elég kultúrált és intelligens embernek tartom magam. A futball egy összetett játék, egy csapat és egy játékos teljesítménye ezer tényezőtől függ. Nem a levegőbe beszélek, fociztam utánpótlás szinten NB1-ben is, elég sokat láttam, és a saját bőrömön tapasztaltam, hogy adott csapattársak illetve edzők milyen pozitív illetve negatív hatással vannak a teljesítményemre. A játékstílus, a feladatkör a pályán, a társak akik körülvesznek, az ő kvalitásaik, az edző habitusa és a vele való kapcsolat, mind-mind fontos tényező a játékos formáját tekintve. Az, hogy egy Coutinho szintű játékost, akinek klasszis képességei vannak, nem tud kezelni konkrétan, az az edző hatalmas felelőssége. Nem Cou felejtett el hirtelen focizni, hidd el. Valverde alkalmatlan, egy konzervatív, beszari edző, semmi tempója nincs a csapatnak, semmi koncepció, és a legrosszabb, hogy motiválni sem tud. Alkalmatlan a kispadra, ebből a keretből minimum elvárás egy nézhető, támadó foci, amit a jobb edzők gyengébb játékosállományból simán kihoztak idén (Pochettino, Guardiola,Klopp,Ten Haag).Egy olyan csapatban, ahol Messi mellett Suarez, Cou vagy Dembelé futkározik, mögöttük meg olyan játékosok játszanak, mint Vidal, Busquets vagy Rakitic elvárás, hogy szép játékkal nyerjük a meccseket. Valverde ide nagyon kevés, mind a taktikailag, mind szakmailag.
A Jesusra írt reakciód meg a vicc kategória... Lásd néha a focit ne csak nézd! Láttad már Jesust védekezést kezdeni? Suarez volt ebben a legjobb megítélésem szerint, de Jesus túlszárnyalja. Nyilván nem jobb még mint Agüero, de jobb lehet, taktikailag az a gyerek egy főnyeremény. Én benne látom a legnagyobb potenciált a korosztályában, ha sikerülne megszerezni, azzal hatalmasat nyernénk. Ha Valverde marad, lehúzhatjuk magunkat a wc-n, én nem akarom még egy évig ezt a szenvedést nézni, bőven elég volt ebből kettő, váltani kell, minél előbb. Játékban pedig el kell felejteni a tiki-takát, vagy a mostani lassú tötyörgést, sebesség kell, és akkor a játékosok, mint Dembelé, Cou vagy Malcom elkezdenek élni a rendszerben, ne hidd az, hogy akis üdvöskéd Sancho (akit egyébként én is nagyon jó képességű játékosnak tartok), nem sült volna be Valverde keze alatt. A kioktató stílust meg jó lenne, ha néha szakmai észrevételekkel is társítanád és akkor nem annyira gáz amit írsz...

Blaugrana.hu 2019.05.12. 01:43:24

@barcainiesta8: Az a baj, hogy ezt minden értelmes, elfogulatlan ember látja, ebben a lassú, senior fociban a fiatalok nem fognak tudni beilleszkedni, nagyon kevés fiatal van, akinek fekszik ez a rendszer, gyorsabb, kombinatívabb játékot kellene játszani, azért mert nem adjuk körbe 5 milliárdszor a tizenhatos előterében a labdát, még lehetne szépen játszani, de a jelenlegi csapatnál már egy kényszerítőre is csettintek, mondjuk erre jelenleg csak 4-5 játékos képes a keretből, régen (nem sírom egyébként vissza) Neymar idején olyan dolgokat láthattál melytől tátva maradt a szád. Az igazság az, hogy Valverde kiöli a játékosokból a kreativitást, az egyénieskedést. Hozhatunk ide bárkit, amíg Busquets és Rakitic kezdők a középpályán, addig javulást ne várjunk, nem feltűnő, hogy Rakitic első szezonjában egy Xavival és egy Iniestával kiegészülve megnyertük a BL-t, utána viszont Xavi ment, és hirtelen már nem tudtunk még csak a négy közé sem jutni? Egyszerűen kevés a középpálya. A másik tényező, ami miatt a BL-t képtelenek vagyunk és leszünk változás nélkül megnyerni az a támadósor. Van Messi, akinek ugye fekszik ez a rendszer (is) és a többiek, van a három fiatal (Coutinho, Malcom, Dembélé), akiknek sokkal jobban feküdne egy direktebb foci, ez ordít róluk, nem kell atomfizikusnak lenni hozzá, és van... Suárez. Aki 2 év alatt 2 darab gólt tudott összevarázsolni a BL-ben, nála több gólja van már most Coutinhónak (3) és Dembélének (4) is, úgy, hogy fele annyi lehetőségük nincs a gólszerzésre, mint az uruguayinak, plusz Dembélé sokat volt sérült, Coutinho pedig a tavalyi idényt teljesen kihagyta, szóval egy szezon alatt szárnyalta túl Suárezt. Lehet, hogy a bajnokságban még képes a gyengébb meccseken ellötyögni, de a BL-ben és nagyobb csapatok ellen már inkább hátrány, mint előny a játéka, nevetséges hozzáállás, folyamatos duma, homorítások, színészkedések, csak égeti magát, lehet akarni anélkül is, hogy kinevettetné magát a világgal.

Jesus egyébként nem lenne rossz, nála egyelőre a gólok számát hiányolom, mondjuk nyilván most még Agüero a City első számú csatára. Jelenleg én inkább a már kész játékosok felé indulnék, amíg Messi utolsó évei hátra vannak, így a megszerezhető játékosok közül tuti hoznám Griezmannt, tapasztalata van a ligában, ismeri a nyelvet, vannak haverjai is itt, letámadásban, védekezésben kiemelkedő, helyzetkihasználása megfelelő, én neki örülnék.

GYLS 2019.05.12. 07:07:05

@Blaugrana.hu: Végre valaki, aki nem csak egy (elnök) - egy (edző) személyban látja a felelősséget azért, hogy évről-évre egyre kevesebb az, amit több játékos is produkál. Szóval van miért a tükörbe néznie jó pár sztárocskánknak és levonni a következtetést. Mert az, hogy a szívem a barcáé, még kevés (Sergi Roberto), az, hogy fel-alá futok, de védekezni nem tudok, az kevés (Alba), az, hogy pár évig egy jó átlagot nyújtottam, de mára középszer lettem, már kevés (Rakitic), az, hogy pár évig ellubickoltam két zseni között és hogy a felmenőim ősbarcások, az már kevés(Busi), az, hogy kiszámithatatlan vagyok, mert nem tudni, hogy minden tizedik 5%-os vagy a 100%-os helyzetből rugok gólt, az már kevés (Suarez), és valljuk be az idegenbeli tétmeccseken valami Messivel sem tuti (ha jól emlékszem, Maradona említette egyszer, hogy folyton a WC-t járja a meccsek előtt).
A pályán a játékosok vannak. Ha a Pool elleni meccset nézem, Pique, Lenglet és Vidal nem ugyanazt az eligazitást hallotta, mint a többiek? Mert ha Ők is azt tették volna mint amit sokan tettek, akkor nem 4-et kapunk, hanem 14-et (némi túlzással).
süti beállítások módosítása