A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

De Ligt aláírása napok kérdése

2019. május 14. - Berbatov

A Catalunya Radio Club Mitjanit nevezetű műsorában Oriol Domenech éjszaka friss információkat osztott meg a transzferrel kapcsolatban. Emellett a barcelonai rádióállomás ugyancsak megerősítette Valverde maradási szándékát. 

A Barcelona fejesei, Pep Segura, Éric Abidal, Oscar Grau és Ramón Planas április 12.-én Monte-Carloban találkoztak Mino Raiolával, Matthijs De Ligt ügynökével. A megbeszélések sikerrel zárultak, megegyeztek a felek az anyagi részletekben, noha még nem írtak alá semmit. A játékos elkötelezettsége a Barcelona felé óriási, és a hivatalos bejelentés bármelyik napon megtörténhet. 

Szintén a Catalunya Radio információ alapján Ernesto Valverdének esze ágában sincs lemondani. A vezetőség a tegnapi fontos ülésen aképpen határozott, hogy a Király-kupa döntőéig egységességet kíván a cél érdekében, és meggondolatlan lépéseket nem tesz. A rádióállomás kiszivárogtatta az edző legfőbb öltözői támogatóit: Luis Suárez, Sergio Busquets és Jordi Alba mindenképpen Valverdével folytatná a munkát. 

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr714825494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Berbatov 2019.05.14. 08:34:08

Őszintén nem ért meglepetésként a seggnyalók névsora. Mehetnek ők is Valverdével karöltve. :)

Robi71 2019.05.14. 09:00:17

@Berbatov: A vezetőség fog dönteni, nem a "seggnyalók".

sunt 2019.05.14. 09:08:00

Lényeges, hogy Messi nincs közöttük - de Piqué se.

Spacedyevest 2019.05.14. 09:30:22

NYílván ők ragaszkodnak hozzá. A legsz.rabb formájukban is végig a pályán voltak. (Alba kivétel, ő csak elfáradt a végére fejben).

Stones 2019.05.14. 09:32:09

(Rakitic mellett) Suáreztól és Busquetstől kellene leginkább megválni az "öregek" közül. Nagyon elkényelmesedtek, egyre kevesebbet tesznek hozzá a csapat eredményességéhez. (Suárez huszon gólja a bajnokságban az ő posztján nem kiemelkedő annyi játékperc alapján, ugyanakkor a BL-ben 2 szezon alatt 2 gól elfogadhatatlan.)

Barca30 2019.05.14. 10:00:38

Figyeljétek meg minden marad régi.Semmi nem fog válltozni,a csapat is,a lassú ,öregfiús játék is.

Bivi76 2019.05.14. 10:19:08

Én még mindig elkeseredett vagyok a BL kiesés miatt. Nagyon fáj az elődöntő végkimenetele. Nálam ez szezon (mégha meglesz a Király Kupa), egyértelműen csalódás. Lehet sokan megkiabálnak, hogy BL-ben elődöntős volt a csapat, megnyerte a bajnokságot, meglesz a Kupa, ez egy szép szezon. Én sajnos óriásit csalódtam szeretett csapatomban. Ez mind azért van, mert évről évre gyengébben játszik a csapat, lassú a játék, a Liverpool elleni kezdőnk átlagéletkora 29 év, 216 nap volt. Egy utolsó lehetőség lett volna ennek a generációnak a szép búcsúhoz. Meglátásom szerint ha folytatja Valverde, és ha nyáron nem szabadulunk meg a 30+-osok nagy részétől, zsákutcába kerül a klub. Én ezt látom a gyenge, sokszor nézhetetlen játék fő okozójának. Pedig úgy látom, Abidal érkezése óta a játékospolitika elindult egy jónak nevezhető úton, de ha nem kapnak lehetőséget a fiatalok, akkor nem tudják bebizonyítani idehozataluk döntésének helyességét. Pedig szerintem ez a De Jong, De Ligt (remélem összejön) , Arthur, Todibo, Dembelé, Malcom, a Betisnél kölcsönben lévő Emerson vonal jónak mondható. Kiegészülve a sajátnevelésű tehetségeinkkel, ütőképes csapatot alkothatnának. Persze kellenek a sztárigazolások, de nagyon okosan kell kiválasztani ezeket a játékosokat. Meg természetesen kellene egy sztáredző, aki felmeri vállalni ezen tehetségek beépítését, garantálva a sikerességgel, eredményes játékkal. Engem már az sem zavarna, ha rámenne 1-2 szezon, de ha már látnám az alagút végét, a játék javulásának látható eredményét, egy sikercsapat alapkövének lerakását, már elégedett lennék. Mikor 2003-ban megérkezett Laporta és Rijjkard, az igazolások minőségével már látni lehetett, hogy előbb utóbb ez egy korszakos csapat lesz, idő kérdése, mikor robbantanak. Ugyanezt várom most is, én türelmesen kivárnám, ha látom a helyes, minőségi irányt. Ha ehhez fájdalmas döntéseket kell meghozni, akkor az illetékesek ezt tegyék meg!Senki sem nélkülözhetetlen, még Messi sem. Ez a véleményem. Barcelona volt, és remélem lesz is, bízom egy sikeres korszakban a jövőre tekintve!

2019.05.14. 11:02:48

Az alap volt hogy nem mond le. A foci már nem érzelmekről szól (bárki bármit is mond) hanem üzlet. Sok millió eurós fizetése van még. Ha lemondana bukná. Ki kell rúgni (és kifizetni) ha szabadulni akarnak tőle.

celestial 2019.05.14. 11:08:30

Suarez...Busquets....érthető...akármilyen kakák vagytok bérelt helyetek van a kezdőben...
Hát remélem valaki jön Valverde helyett ti meg sokat fogtok a padon pihenni...hátha attól észhez tértek.. de felőlem mehettek is...érdekes...Xavi, Iniesta tudta mikor kell a háttérbe vonulni...

DISTANTxTHUNDER 2019.05.14. 11:13:39

Es Rakitic??? Szerintem ő Valverde legfőbb haszonelvezője -.-"

Spacedyevest 2019.05.14. 11:18:31

DT, szerintem Rakiticet már mindenki úgy könyveli, hogy megy.

Sörenzen 2019.05.14. 11:26:13

@Bivi76: Nem vagy egyedül azzal, hogy nagyon fáj a BL-ből való kiesésünk.
Pár dolgot fűznék a kommentedhez. Miért gondolod, hogy Abidal kinevezésével bármi is változhat? Játékosként nagyon szerettem, de most már ő is egy beosztottja az elnöknek.
Ne várj semmi felemelkedést, mert a "piac" megváltozott. Ha csak az angolokat nézed, hihetetlen pénzek, valóságos vagyonok vándoroltak a futballba. A vásárlásokat tekintve a Barca már nem képes versenyezni a MU, MC, PSG csapatokkal.
A csapatunk vezetésének nem érdeke, egy un. sztáredző leszerződtetése, mert az nyakas, megy a maga útján és nem hajlandó egy a focihoz nem értő elnök, vagy egy edzőként még soha nem dolgozó Abidal vásárlásait.
2003-ban - 16 éve - teljesen más volt a piac, akkor ha valakit "hívott" a Barca, az egy nagy elismerésnek számított. Ma, - egy éven belül két ilyen nagy BL-es égés után mire számíthat bárki?

Patkòs Csaba 2019.05.14. 11:41:51

Szerintem Valverde marad ha így van tök mindegy kik jönnek a csapat előrébb lépni nem fog semmit ,jó ha jövöre így állunk majd mint most .
Első körben őt kellenne picsán rúgni utánna igazolni + elküldeni legalább a 30 sok felét

kritizator 2019.05.14. 12:20:02

Luis Suárez, Sergio Busquets és Jordi Alba mindenképpen Valverdével folytatná a munkát.

A Liverpooli győzők, jellemző

pereztrollka 2019.05.14. 12:48:34

Valverde szerintem menni fog, megvárják a kupadöntőt és megjelennek a hírek. Valószínű Koeman. Kizárt, hogy V. maradjon kétszer ekkora hendikeppről bukni. Nincs farka; ízetlen sótlan beszari. Aki meglepődött, hogy a Pool ennyire letámad, annak a Bilbao is nagyfalat... Busi ragaszkodása hozzá pedig nem alázat, hanem számítás eredménye... Kiváncsi lennék, hogy a saját posztján a TOP 50 közül kit tudna megelőzni fizikálisan.

il Moro 2019.05.14. 13:02:04

Tavaly a Roma után rezgett a léc Valverde alatt, így elég fura lenne, ha a "második Roma" után ittmaradna. Persze mindent és mindennek az ellenkezőjét is meg lehet magyarázni.

kritizator 2019.05.14. 13:49:47

@mark666: volt már olyan, hogy egy edző lemondott?
emlékszik valaki ilyesmire?

kritizator 2019.05.14. 13:51:30

@il Moro: meg lehet, pl. hogy nagy előrelépés történt, mert már elődöntősek lettünk, 2020-ban döntősek leszünk és 2021-ben pedig megnyerjük a BL-t

Stones 2019.05.14. 14:30:08

Nagyon jónak tűnik most a holland válogatott, nem hiszem, hogy Koeman félbehagyná az ottani munkát, még a Barca kispadjáért se. A vb után más elképzelhető, de az még nagyon odébb van.

marco100 2019.05.14. 14:35:26

Robben nyáron szabadon választ klubbot magának! Nagyon jó 4. Támadó lehetne.. Ingyen simán jöhetne és valószínű hogy el is fogadna ezt a szerepet már. Mellesleg nem egy töltelék lenne mert elég jó még most is! Ha Dembele marad fel köthetne a gatyajat mert az öreg Robben lehet meg szorongatna..Valverdevel kapcsolatban meg az a meg érzésem hogy maradni fog ha a "drága" elnokunket nem váltják le

sunt 2019.05.14. 15:28:14

Azt írja az ujság, hogy Valverde és Segura közt úgy kiéleződött a viszonsy, hogy az egyiküknek nyáron távoznia kell. Nem lehetne, hogy mind a kettő?

Sörenzen 2019.05.14. 16:36:59

@kritizator: Nem azért nem mondanak le, mert akkor kevesebb a végkielégítés?
Lehet, hogy ez V. maradására a magyarázat?

zsocek 2019.05.14. 17:13:02

@Berbatov: Elég visszataszító "leseggnyalózni" ezeket a játékosokat, még akkor is, ha Valverde szerintem sem a megoldás a jövőben. Ezzel együtt nem vitatnám ezeknek a játékosok jogát ahhoz, hogy ők másként lássák anélkül, hogy egy magyar nímand "leseggnyalózza" őket. Egy Jordi Alba, vagy Busi azért nyomatékosabb véleményalkotó számomra, mint egy, náluk sokkal kevésbé jelentős futballista nevét bitorló kommentelő.

kritizator 2019.05.14. 18:48:30

@Sörenzen: lehet, de azért gerinc lehetne bennük, mert hozzájuk képest a csiga egy gerincoszlop

Berbatov 2019.05.14. 19:29:49

@zsocek: Semmilyen jogukat nem vitattam, a tetteik után alkottam egy véleményt, amelyet mellesleg finomabb formában tálaltam a nyilvánosság miatt. Az egyéni érdekek előtérbe helyezése a klub jelenével és jövőjével szemben talán a legaljasabb elkövethető bűn. Még véletlenül sem szakadnának el a zsírosbödön mellől...

Ha a véleményem nem üti meg az ingerküszöböd, egyszerűen átléped, és nem személyeskedsz, mert ezen a fórumon tiltás a következménye. Köszönöm az együttműködést. Egyébként bármennyire is számít Jordi Alba vagy Busquets álláspontja nyomatékosabbnak, a köreinkben kis valószínűséggel vannak jelen, jó eséllyel nem a megfelelő helyen keresgélsz.

kritizator 2019.05.14. 21:48:21

@zsocek: egy munkavallalo ne válassza meg a főnökét

Robi71 2019.05.15. 09:22:15

@Berbatov: Ennek a cikken kb annyi értelme volt...hogy ki tudtad pécézni a számodra kevésbé szimpatikus játékosokat. Mintha biztos lennél abban, hogy csak ők akarják Valverde maradását.
Megírod a cikket és te vagy az első akik kommentet fűz hozzá: "a seggnyalók". :(
Saját magadnak szerkezed a blogot. Az elődjeik valahogy vigyáztak arra, hogy lehetőleg semlegesek maradjanak.

2019.05.15. 09:47:10

@Robi71: Berbatov tényeket írt le ebben a szezonban Pepe Costa is hasznosabb volt a csapat számára mint Busquets vagy Suarez .Sőt Boateng is hasznosabb volt mert legalább kárt nem csinált :-)Berbatovot meg azért kritizálod mert 24 órára elvette a kedvenc kommunikációs játékszeredet és ezt zokon vetted .Szánalmas amit csinálsz megölöd ezt a blogot

Robi71 2019.05.15. 09:59:08

@zeli39: @Berbatov: elűzött a blogról mindenkit, aki más vélemény képviselt (faramuci, messilona). Most velem teszi ugyanezt. Ez egy "elvtársak" blogja kell, hogy legyen. Ez egy privát blog, ahol a szerkesztő eldönti, hogy ki írhat és ki nem.
Ahelyett, hogy az egyik "elvtársát" tiltotta volna el (LDzsi-t), kapott az alkalmon és engem is kitiltott. Én vagyok a legrégebbi ezen a blogon és még soha nem tiltott ki senki, miközben valószínű én tűröm el a legtöbb személyeskedést. Értettem.

2019.05.15. 10:18:06

@Robi71: Te védhetetlen játékosokat védsz mint Rakitc-Busquets-Suarez és Dembelet támadod ha kell ha nem .Griezmann legazolása mit ér ha a középpálya ugyan olyan lassú szar ,,,semmit .Abban igazad van,hogy te tűrsz a legtöbbet és egyedül maradtál de én nem támadlak többet megnyugodhatsz

LDzsi 2019.05.15. 10:42:32

@Robi71: milyen elvtárs? :D te kezdtél el személyeskedni, szádra vetted a szüleimet is, nemhogy örülnél hogy én is kaptam tiltást :) (pedig hozzád képest én sokkal visszafogottabb voltam) bár sejtettem hogy téged lelkileg összetört. Legalább egy napra sikerült másokat megszabadítanom tőled, szerintem megérte :)

celestial 2019.05.15. 10:52:41

@Robi71: csinalsz egy blogot...iďőd van rá..kb neked van erre a legtöbb az univerzumban :).....aztán messilonaval meg faramucival istenititek a múltat és sírtok a jövőn...ti is boldogok vagytok meg mi is ...nem tudom mi olyan bonyolult ebben...legyél jó keresztény...

Robi71 2019.05.15. 11:02:22

@LDzsi: Te személyeskedtél, én csak viszonoztam. Ha Berbatov résen van, akkor csak téged tilt le....de úgy néz ki megvárta a válaszomat, hogy engem is letiltson. Ne aggódj, a tiltás nekem szólt...nem neked. Te csak "járulékos veszteség" voltál....24 órára.
Az, hogy kik vagytok elvtársak...elég ha megnézed a reakciókat. :)

Spacedyevest 2019.05.15. 11:31:15

Uhha, ez egy darázsfészek?

Berbatov 2019.05.15. 11:45:06

@Robi71: Kicsit üldözési mániás vagy. :) Egyrészt a tiltás bevezetését nem saját elhatározás szülte. Hanem a rengeteg e-mailes panasz. Megmondom őszintén engem nem igazán hatott meg, hogy naphosszat osztottátok egymást celestiallal. Untam, de átgörgettem... Ezért is nem az elejétől alkalmaztam a bant. De már nagy volt a felhasználók nyomása. Ha hiszed, ha nem, egyre többen olvassák a blogot. És szerintem pozitív hatással volt a kommentszekcióra a szabályok lefektetése.

fura ez a blog 2019.05.15. 12:28:55

@Robi71: pocsék érzés, ugye? Anno azért is írtam neked a kitiltasommal kapcsolatban, hogy mint a Blog doyenje esetleg megragadod az alkalmat, és reagálsz. Látod mindenkit utol ér a végzete. Itt nincs demokrácia, nem nagyon tűrik a másik véleményt. Nagyon könnyű valakit személyeskedessel vádolni. Engem nem is személyeskedésért tiltott ki, csak szimplán véleménykülönbség miatt. A büntetést lenyeltem, bár rosszul esett. A kitiltasnak örülök mar. Azóta nem kommentelek, kevesebb időt töltök a blog olvasásával. Ráadásul a fiaim és pár barátom is leugrottak a blogról. Ez itt gondolom szimpla üzlet. Nem kell sok, hogy újra hibazz egyet, és a tüske is sokáig benned fog maradni. Tanulság, hogy ami fontos neked, azért érdemes küzdeni, kiallni. Bivi is felhaborodott amikor kitettek., de biztatott, hogy kommenteljek. Nem akarok masik nick alatt irogatni. Évekig tartott megkedvelnem ezt a blogot, lerombolni hamarabb ment. Tovább kell állni. Ennyu.

LDzsi 2019.05.15. 12:43:58

@Robi71: ja értem, az hogy nap mint nap olyan stílusban írogatsz, amivel másokat sértegetsz, az teljesen belefér. Kicsit túljátszod a dolgot. Mondjuk nem csodálom, hisz korábban említetted hogy a célod hogy "megtérítsd" az itteni "népet". Hát ha az embernek ilyen céljai vannak... de még ha ip alapján bannolnának... Egyszerűen csak csinálsz egy új profilt és írhatod ugyanazt amit eddig, nem is értem miért megy a sírás-rívás. Engem totál nem rázott meg hogy 1 napig nem írhattam, hiszen van hogy nincs kedvem felnézni. Az meg hogy másoknak más a véleménye... hát istenem. Viszont ha undorító stílusban közlöd a véleményed akkor azt szóvá fogom tenni.

Berbatov 2019.05.15. 12:45:27

@fura ez a blog: lol, nem unod még a sírást? Senkit sem tiltok ki véleménykülönbség miatt. Ha így lenne, Robi már hónapok óta nem írhatna ide. Hiszen vele ritkán értek egyet valamiben. Figyelmeztettelek, de folytattad a trágárkodást. Példát vehetnél Biviről, rengeteget finomult a stílusa az utóbbi hetekben. :) Mellesleg az ő véleménye is ütközni szokott az enyémmel. Ezen a fórumon gyakorlatilag mindössze barcainiestával vagyok egy hullámhosszon általában, és mégsem csak a kettőnk társalgását olvashatjátok... ;) Kár, hogy ő kevesebb alkalommal osztja meg a gondolatait...

Megkérlek nyomatékosan, hogy ne állíts valótlan dolgokat, felőlem írhatsz ezzel a felh. neveddel tovább a szabályokat szem előtt tartva.

Bivi76 2019.05.15. 12:51:48

@Robi71: Miért ne kommetálhatna Berbatov először? Inkább örülnünk kellene, hogy szerkeszti a blogot, és szerintem jól csinálja!

Robi71 2019.05.15. 12:52:52

@fura ez a blog: Sajnálom a kitiltásod. Élmény volt olvasni az összeszedett, türelmes fogalmazásodat (irigyeltelek is emiatt :).
Igazából itt a naivitás van a gond (és az ebből származó rosszindulat). Az emberek többsége nem látja a fától az erdőt....azt, hogy a rossz honnan ered. Ravasz ember ez a Bartomeu (Rosell cimborájáról nem is beszélve), csőbehúz (majdnem) mindenkit. Mindig megtalálja a kibúvót (hol aláírat egy szerződéshosszabbítást egy-egy közkedvelt kulcsjátékossal (élen Messi-vel), hol leigazol gyorsan egy "nagy nevet"....aki ha becsődöl akkor előhúz egy másikat, hol elviteti a balhét valakivel...de a lényeg, hogy a naivak szemében ő mindig tiszta marad. Pedig leépítette a La Massia-t, elzavarta az igazi szakemberek nagy részét, eszement pénzeket dobál kétes, középszer játékosok igazolására és bérezésére...és szép lassan egy kilátástalan útra viszi az egész klubot. De ezt itt (sem) a naivak nem látják....az okozattal foglalkoznak és nem a gyökér-okkal.

fura ez a blog 2019.05.15. 12:58:02

@Berbatov: Kedves Berbatov! Szerintem most személyeskedtél. Nem gondolom, hogy sírnék. Kifejtettem a véleményem, ennyi. Nem használtam csúnya szavakat sem. Ugyanakkor az tény, hogy évek óta irtam erre a blogra, ritkán voltam indulatos, max Bivivel. Utána lerendeztuk, nem volt harag. Te azért tiltottál ki azonnal gyakorlatilag, mert megtehetted. Tudom mit írtam. Dembelet, Cout és Malcomot ostobanak belyegeztem, a Barca szintjehez képest. Ez csapta ki nalad a biztosítékot. Lelked rajta. Gondolom üzlet. Régi bútorokat nem szoktak csak ugy kirakni, foleg ha egy relatíve zárt közösségről van szó. Robi legalább megpróbált kultur ember módjára, turelemmel vitatkozasra tanitani fiatal, valszeg kevésbé kepzett forum tagakot. Nem emlitek szandekosan neveket. Nem akarok szemelyeskedni.
Végezetül szerintem igenis van ertelme tisztazni a szabályokat, mert ez nem igazán történt meg.

fura ez a blog 2019.05.15. 13:01:51

@Robi71: igen, ez valszeg igy lehet, bar fura hogy a sociok ezt nem igy látják, más a habitusuk, más az ingerkuszobuk.
Mindenesetre ezen innen nagyon nehéz változtatni. cu

Bivi76 2019.05.15. 13:04:28

@Berbatov: Azért finomult a stílusom, egyrészt mert hoztál egy szabályt, hozzáteszem teljesen jogosan. Másrészt imádom Barcelonát 92 óta, jobban szeretem a klubot, mint amennyire nem kedvelem például Busquets játékát, vagy Guardiola edzői munkásságát. A Barcelona mindenek felett, nem helyezhető fölé sem játékos, sem edző. Beletartozik Sergio, és Pep is, annak ellenére hogy nem a "szívem csücskei" Hajrá Barca!

Bivi76 2019.05.15. 13:09:37

@fura ez a blog: Igen, megbeszéltük, és remélem tényleg nincs harag! :-)

LDzsi 2019.05.15. 13:09:43

@fura ez a blog: kultur? Az nekem nem kulturált hogy alattomosan becsmérel másokat. Attól hogy nem direktben mondja ki attól az még sértegetés. Aztán ha meg visszakapja, akkor csodálkozik és vérig van sértve. Remélem érzed a különbséget aközött, hogy "Szerintem ez nem így van, mert... (alátámasztva erős érvekkel) + Valóban, akkor rosszul tudtam." vagy "Ostoba és naiv, tudatlan az itteni kommentelők többsége + (eltűnés ha tévedett)". Az meg hogy még ha valóban okosabb az illető és ezzel kérkedik... az inkább az ellenkezőjét bizonyítja vagy azt, hogy nem nevelték meg.

LDzsi 2019.05.15. 13:11:11

@Bivi76: mi is összeszólalkoztunk anno de megbeszéltük :) Értelmes ember így oldja meg szerintem, nem pedig vagdalkozással...

Berbatov 2019.05.15. 13:11:56

@fura ez a blog: Mindenkire vonatkoznak a szabályok. Engem semennyire sem hat meg, hogy kit tiltok ki. Szögezzük le. És semmilyen anyagi vagy más jellegű hasznunk sincs az oldalból. No személyeskedés, kulturált vitakörnyezet, és a trágárkodás mellőzése.

Robi nem ezt csinálja, hanem próbálja mindenki torkán lenyomni a véleményét, ami általában abszurd és elrugaszkodott, emiatt rengeteg súrlódást generál.

Robi71 2019.05.15. 13:13:42

@Bivi76: "Miért ne kommentálhatna Berbatov először?"
...gyakorlatilag ír egy cikket, amit arra hegyez ki, hogy Valverde valszeg azért marad, mert 3 régi játékos így akarja (már ez is vicc, mintha nem a Bartomeu-n múlna...vagy ez a három játékos megzsarolná Bartomeu-t? )....aztán az első kommetben le"seggnyalózza" őket. Gyakorlatilag megerősíti a saját véleményét. :) Te érted ezt? Ezek után mit kommenteljenek a többiek....akinek tetszett, az éljenez....akinek nem, az meg így járt. :)

Bivi76 2019.05.15. 13:16:24

@fura ez a blog: Okés. Ennek örülök. :-)

Bivi76 2019.05.15. 13:19:13

@LDzsi: Emlékszem én is arra, mikor volt egy elég nagy csörténk, aztán kultúráltan lerendeztük. Az volt a módja, remélem többet nem ütközünk. :-)

fura ez a blog 2019.05.15. 13:19:28

@Berbatov: tény, hogy sokat kommeltel, de gyakran össztűz alatt van. Személyeskednek vele, hogy real szurkoló, etc...
Szerintem sok jót is ír, és van hogy téved. Ettől még az ő véleménye is vélemény. Szerintem egy egység értékrend mellett teszi ezt. Persze vannak páran akiknek ez nem "teccik".

udawa 2019.05.15. 13:33:54

@fura ez a blog:
Nekem speciel az nem "teccik" (kit érdekel kinek mi tetszik???, az enyém is csak vélemény), hogy itt sírsz a kitiltásod óta, előadod, hogy többé már nem írsz, eleged lett, a fiaid is pattantak... Senki nem kötelez rá, hogy még mindig itt legyél! Amit írtál nem volt megfelelő, fogadd el! Nem a véleményed, a stílusod miatt! Bár lett volna már jó néhány ilyen... Robi: messilona teljesen védhetetlen, őt kár volt emlegetned, veled meg az a fő gond, hogy te vagy (akarsz lenni) a fórum igehirdető prófétája! Téged sem kényszerít senki, max önmagad, mert ez az életed!

LDzsi 2019.05.15. 14:14:30

@Bivi76: nem, persze ettől függetlenül nem kell hogy egyezzen a véleményünk, és nincs is ezzel semmi gond :)

LDzsi 2019.05.15. 14:16:55

@fura ez a blog: a probléma nem ott van hogy más a véleménye, hanem ahogyan azt közli és ahogyan a nemtetszését nyilvánítja arról, hogy másoknak nem egyezik vele a véleménye. Kérdezz meg bárkit, ezt fogja mondani, erre a fejemet tenném. Az nem helyes felfogás hogy "akinek más a véleménye az hülye, független attól hogy igazam van vagy nincs". Elég maradi felfogás

INCA 2019.05.15. 15:04:25

@marco100: Arjen nekem nagy kedvencem (volt). Nem tudom van-e még benne annyi, hogy villantson egyet-kettőt. Mekkora poén lenne, ha padról beszállva kiharcolná, mondjuk a BL továbbjutást, amikor mindenki más már besült. De nem hiszem, hogy ideveszik, a Barcás gorék elég fantáziaszegények. A Bayern nagyon sokat köszönhet Robbennek az biztos.

marco100 2019.05.15. 15:32:07

@INCA: vele kapcsolatban eszembe jut Larson.. Ő hasonló lehetne hozzá! Szerintem van még benne 2 év cserejatekoskent de szinte biztos hogy eszükbe se jut a profi vezetosegunknek.. Ingyen egy ilyen játékos ugyan minek... :D pedig ő aztán tényleg tud villani meg most is akar beszorult védelemmel szemben is és nagyon jó balosa van..

Raven1975 2019.05.17. 17:12:48

Xavi Hernández lejátszotta utolsó mérkőzését az Al Sadd SC csapatában. Nem láthatjuk többet a pályán a katalán karmestert! Legenda!
uploads.disquscdn.com/images/682fbdb79826e4d41c62ebc1bc1775443a60cf7d4e5332d229cafaf8a53152e4.jpg
süti beállítások módosítása