A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Piqué: "Mentálisan zuhantunk össze"

2019. május 24. - Berbatov

Gerard Piqué az anfieldi 4-0-ás vereség okait boncolgatta a spanyol El País újság kérésére. A középhátvéd véleménye szerint fejben zuhant össze a csapat, de a játék is hiányzott azon az estén. 

"Amikor egy ahhoz hasonló dolog történik, minden vagy szinte minden rosszul megy. Úgy gondolom, hogy néhány ember mentálisan még érintett volt a római események miatt, hiszen az utóbbi időben történt. Az első góljuk után, amely gyorsan esett, tudat alatt már láttad a római képeket. Majd a másik kettőt is hamar berúgták, és ez túlságosan hasonlított az előző év történéseire. Biztosan mentális gát volt, de a játék is hiányzott."

"Hiányzott minden, magasan, intenzíven presszionáltak, az Anfield szintén betöltötte a szerepét. Néha ez megtörténik. Nagyon kemény nap volt. Nehéz volt érzelmileg felállni, csak teltek a napok, és nem felejtettük el a vereséget. De muszáj volt egy lépést előre tennünk."

"Nem szükséges magunkat kínozni. Igaz, hogy az egyik legrosszabb vereségünk, de ez a futball. Egy rémálom volt, amiért felelősséget kell vállalunk, mert ismét megtörténhet. Meg kell értenünk miért következett be, hogy újfent magasba emelhessük a Bajnokok Ligája trófeát."

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr3414855098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barc A ti 2019.05.24. 13:09:08

@SzaboJ2252:
Bajnokságra gondoltam, 1 meccse van még Mbappé-nak, jelenleg 36:32 Messi előnyével.

Robi71 2019.05.24. 13:11:06

@Berbatov: Szerintem a 2013-as Bayern elleni emlékek is ott voltak még a fejekben. :)

kritizator 2019.05.24. 13:25:45

@Putaj: ja, évi 10-15-20 milliós fizetés és be vagyok szarva.

ha kiküldték volna a pályára, biharbasznád csapatát, az is kapott volna 8-10gólt, de tuti nem lett volna beszarva.

barcainiesta8 2019.05.24. 13:37:42

Aki megkérdőjelezi a mentális felkészítés fontosságát ezen a szinten, az keressen másik sportot. Olyan kis különbségek vannak a játékosok tudása között ilyen szinten, hogy mindig a mentális felkészültség dönt, melyik edző tudja kihozni a játékosaiból a legtöbbet. Klopp és Mou ebben a mester, Valverde erre alkalmatlan, fél év elég volt neki leamortizálni egy klasszis képességekkel rendelkező Cout... Nézzétek meg az ajaxot, az hogy idáig eljutottak mind Ten Haag és csapata fő érdeme, akik ezekkel a középkategóriás öregekkel és rutintalan csikókkal elhitették, hogy képesek kiejteni egy realt vagy egy juvet. Aki focizott már, annak nem kell magyaráznom a mentális felkészítés fontosságát, aki meg nem, az sose fogja érteni a fotelból...

kritizator 2019.05.24. 13:48:34

@Berbatov: Múltkor volt egy cikk (azt hiszem, a blaugrana.hu-n, majd megkeresem), hogy micsoda tudományos-fantasztikus apparátussal, technikával stb. dolgoznak a Barcelonánál.

És akkor egy jó pszichológusra nem telik???

kritizator 2019.05.24. 13:51:34

@barcainiesta8: "keressen másik sportot"

én keresek, de mond meg melyikben nem kell???

GYLS 2019.05.24. 13:52:35

@barcainiesta8: Igazad van. Mi is és az Ajax is a 4 félidőből 3 után továbbjutásra állt. Majd jött a 4. 45 perc és amit elértek 135 perc alatt, azt elbukták 45 alatt. Kérdezem: ha 135 percig meg volt a mentális felkészültség, akkor hova lett a 45 alatt? Ten Haag akkor mennyivel is készítette fel mentálisan jobban a sajátjait, mint Valverde? Sőt, az Ajax ráadásul saját pályáján bukott, tehát még "helyzeti" előnyben is volt. És még egy nagy lélektani előnye volt az Ajaxnak, mégpedig ott volt mögöttük 2.5 óriási fegyvertény, továbbjutottak a Realon, továbbjutottak a Juvén, és idegenben nyertek a Tottenham ellen is. Akkora mentális pluszban voltak, hogy csak na! Nem mentális volt nálunk a probléma, hanem az, hogy 2-3 játékos kívételével hiányzott az erő. A közel 30-as átlagéletkorú kezdő 6 napon belül képtelen volt kétszer is kihozni magából a 100%-ot. Hiába tudjuk, hogy képességekben több van bennük, sajnos, csak ennyit bírtak.

barcainiesta8 2019.05.24. 13:59:47

@kritizator: Lovaglás,sakk nem tudom, de érted azért, hogy hova akartam kilyukadni ugye?:D

Raven1975 2019.05.24. 14:01:51

Nem számít, hogy a világ melyik részen vagy, ez a két Barça legenda valószínűleg akkor is megtalálna egy pontos passzal!
uploads.disquscdn.com/images/2ebaccaa70959c06b51e706dbdd64930442c61ed8a829cffd3ff64fc981b7273.jpg
Minden idők legjobb középpályás duója! ❤

barcainiesta8 2019.05.24. 14:09:25

@GYLS: Szerintem ott ők tényleg elhitték, hogy megvan, de akkor megfordítom, a Tottenham hogyan tudott feléjük kerekedni? Úgy, hogy mentálisan elhitték, elhitte mind a 11 játékos, elhitték a kispadon, elhitték a szurkolók, mindenki elhitte, és jött a 3 gól. Az ajax 2-0nál már a döntőbe érezte magát, nem 11 játékos, de ha csak 2-3 már elhiszi, az bőven elég. Nálunk is mondhatott bárki bármit, le merem fogadni, hogy a játékosok fele már a Wandában érezte magát. 3-0 után a poolosoknak 0 esélyük volt a továbbjutásra, mégis elhitette velük Klopp, 4-0 után nekünk 0 esélyünk volt a továbbjutásra, de elhitette velünk Lucho, 11 ember a pályán tudta, hogy sikerül, 99-ben a bayern azt hitte 1 perc múlva felemelheti a trófeát, de a United végig hitt, itt olyan mentális erőről beszélünk, ami azt a pluszt teszi hozzá, amit ilyenkor kell, nem elég, hogy 6-7 játékos higgye, hogy nem fix a döntő, az kell, hogy mindenki tudja mi a tét. Ha valaki azt mondja nekem, hogy ez a pool jobb nevekből állt mint a mi 11-ünk, akkor azt kiröhögöm. Stegen-Alisson, Roberto-Trent,Pique-Dijk, Lenglet-Matip,Robertson-Alba, Vidal-Wijnaldum, Busi-Hendo, Raki-Milner, Messi-Mané, Sua-Origi, Cou-Shaquiri. 11ből 11 rohadt poszton vagyunk jobbak, mégis az a pool aki kapott egy 3-ast a camp nouba, aki elvesztette a 2 legfontosabb játékosát, amelyik egy olyan barcával játszott, ami elvétve kap ki, elhitte, mindenki és ez Klopp érdeme. Ennyit számít a mentális felkészültség, nem többet.

2019.05.24. 14:14:08

@GYLS:
Szerintem mindenki elhitte hogy vége és megvan a döntő. Rutintalanságra fogom, mint az edző mint a játékosok részéről.
Rutinosabb edző itt már lemenedzselte volna a meccset sima továbbjutással, de ő(k) tanulnának ebből legközelebb míg Ernesto nem.
Van azért igazság abban amit mondasz, de az egész Anfieldi meccsen gyávák voltunk, ami az edző feladata lenne megoldani. Ha nyerek 3:0-ra akkor mitől félek?
Tudtuk hogy jönni fognak de nem tettek semmit ellene. Klopp lett volna az edzőnk egy 3:0 után vérengzést rendezett volna és egy 1:4el idegenben is kiüti a Poolt. Ennyi a különbség

LDzsi 2019.05.24. 14:15:49

@barcainiesta8: ahogy mondod. Ehhez hasonló az is, amikor egy sokkal gyengébb csapat ellen játszik valaki, akkor hajlamos ilyenkor az erősebb átvenni a gyengébb "hülyeségeit" és többet hibázni, mindezt amiatt mert nehéz ilyenkor komolyan venni az ellenfelet. Egy edzőnek meg stábnak igenis dolga, hogy rendbe rakja a fejeket. A mieink gyanítom már fejben Madridban voltak a döntőben.

GYLS 2019.05.24. 14:32:01

@barcainiesta8: Akkor Pique-Lenglet és Vidal miért nem hitt a továbbjutásban? Ők nem ugyanazt az edzőt hallgatták az öltözőben? Ezek a játékosok vérbeli profik, ezeknek a játékosoknak nem a pénzért (hiszen az már megvan), hanem a mezükön lévő cimerért, a klubért kell küzdeniük. Hiába vagy te mentálisan a csúcson, ha nincs ERŐD, ha nincs szufla és nem bírja a lábad. Hiába készülsz fel 30 évesen mentálisan arra, hogy 6 nap alatt 2x lefutod a maratont, ha az elsőbe mindent beleadsz, a másodikban lehet hogy még féltávig sem jutsz. Mert ERŐ-vel nem bírod. Ez volt a mi 30 éves átlagéletkorú csapatunkkal. Mert hiányzik a 25-29-es korosztály. Én azért nem veszem elfogadhatatlannak az idei évet, mert az öregek már nem bírják az évi 50-60 meccset, a fiataloktól pedig épp a koruk miatt még nem elvárható hogy huzamosan egy JÓ szintet hozzanak. Sajnos itt látszik meg, hogy Suarez óta Coutinho személyében igazoltunk először 25-29 év közötti kezdőbe való játékost (sajnos Ő viszont nem vált be).

GYLS 2019.05.24. 14:35:39

@the12thman: Most komolyan azt írod, hogy a 30 átlagéletkorú kezdőcsapat RUTINTALAN?

2019.05.24. 14:43:59

@GYLS:
Sorry, első fele a mondandómnak az Ajaxra vonatkozott egészen addig amíg van benne igazság amit írsz :)

barcainiesta8 2019.05.24. 14:47:45

@GYLS: Nem mindenki egyforma mentálisan, Vidal egy harcos, mint ahogy Pique is, Lengletn is látszik, hogy fejben erős, Ronaldo ilyen még, ha valamiben veri Messit, az az, hogy ő egy igazi vezér, Messi nem tüzelte a srácokat, pedig ő a csapatkapitány. Vidalt lekapta Ernesto, na erre szerintem te sem tudsz magyarázatot adni. Bárki bármit mondhat, fejben volt aki kiállt a sorból, nem volt 100%os, Pique, Vidal és Lenglet alázattal mentek ki, ők tudták, hogy nincsenek bent a döntőben, a többiek szerintem elhitték, nem láttam rajtuk, hogy meg akarnak halni a pályán, azt senki ne mondja, hogy erre nem képesek, egyetlen egy szaros meccsre kellett felszívni magukat, annyira nem öregek, hogy 6 nap regeneráció ne legyen elég nekik 90 percre. Csak ez a meccs volt 100%os koncentráció, 9 perc és megvan a döntő, semmi más, erre pihent mindenki márciustól kezdve, erre a meccsre, itt páran elhitték, hogy ben tvagyunk, mint ahogy tavaly is, a pool meg meglepett minket, a szünetben sem tudott rendet tenni Valverde a fejekben, kész káosz volt. Vidalon kívül senki nem akart, őt sajnáltam egyedül meg Piquet. Ezt a kudarcot nem kell megmagyarázni, leszerepelt a szakmai stáb, és jónéhány játékos is, ha Valverdében van egy kis önbecsülés magától áll fel. A barca edzőjeként 3 szezon a max, Valverdének egy maradt, de már semmi újat nem fog tudni mutatni, érkezhet akárki, Valverdében ennyi volt. Vele kell kezdeni a takarítást, besült 2-szer nem is kicsit, 2 éve nézhetetlen a focink, nem élvezem már a barca meccsek 90%át, teljesen elvesztettük az identitásunkat, a sikerkorszakunk áldozatává váltunk. Iniesta felállt, Xavi felállt, itt az ideje Businak is felállni, Rakiticcsel karöltve, ők nem a jövő emberei, nekünk meg meg kell nézni, hogy ezekből a játékosokból ki lehet e hozni többet, vagy új csapatot kell építeni. 1 átmeneti év, új edzővel, tiszta lappal, meg kell nézni mit tud Arthur, De Jong, Alena , lehet-e rájuk jövőt építeni, de ameddig itt vannak az öregek és EV, addig ezt sose fogjuk megtudni, mert nincs játékidejük és 0 koncepciója van a csapatnak... Ebben remélem egyetértünk.

LDzsi 2019.05.24. 14:49:17

@GYLS: biztos van igazság abban is, amit mondasz, azaz hogy nem bírják fizikálisan, de attól hogy Piqué és Vidal (asszem neki nem kell könyörögni) küzdött és komolyan vette, még nem biztos hogy egyesek nem vették ezt az egészet félvállról. A PSG ellen pont hogy azért sikerült, mert minden egyes játékos elhitte hogy sikerülhet, és küzdött mint disznó a jégen, pedig akkor se pihenhettek sokkal többet emlékeim szerint (a +1 év se lehet kifogás)

GYLS 2019.05.24. 14:50:29

@the12thman: Oké, igy már , hogy az Ajaxra vonatkozik a válaszod első része, valóban más az értelme.

GYLS 2019.05.24. 15:05:05

@barcainiesta8: Sajnos, amint láttuk, 6 nap pihenő után ennyire tellett a kezdőnktől. Egyetértek Veled abban, hogy ha a középpályán nem váltunk, akkor továbbra is marad az élvezhetetlen játékunk (ezért ez nem csak edző, leginkább játékos kérdése). Azért viszont nem az edzőt hibáztatom, mert nem RUTINOS, a játékot SZÍNEZNI is tudó középpályásokat igazoltak a keretbe (Alenától és Arthurtól a koruk miatt én még nem várom el, hogy egyből Xavi és Iniesta 80%-át hozza). Szerintem Valverde pl. Murillot és Boatenget sem úgy kérte, hogy NA PONT ŐK KELLENEK, hanem kért egy bekket és egy centert (kapta azokat, akiket kapott). És én azt látom, most sem "színezni" tudó játékost hozunk a középpályára (deJong nálam nem az). Ha a konkrét Pool elleni Vidal lecseréést illeti, ebben igazad van, valóban érthetetlen volt az edző részéről lehozni őt.

Berbatov 2019.05.24. 15:25:55

Az MU beszállt a Griezmannért folytatott csatába (ha létezik ilyen, én már nem tudom), beszélnek a képviselőjével. Illetve a manchesteriek a fő riválisok De Ligttel kapcsolatban is, évi 14 millát kínáltak neki. Sajtóhírek szerint a Barca 10-nél többet nem ad neki, a holland térfelén pattog a labda.

2019.05.24. 15:30:59

@Berbatov: Grizmann nem fog oda menni ahol nincs esélye BL-t nyerni, pont ezért távozik.
De Ligt más tészta lehet, ha a pénzt választja. Egy újjáépülő MU stabil tagja lehet.

Berbatov 2019.05.24. 15:38:12

@barcainiesta8: Maximálisan egyetértek, de nem vagyok naiv. Tudod mi valósul meg ebből? Coutinhóval elvitetik a balhét, és halad minden más a maga útján. A Barca meg tovább a lejtőn.

2019.05.24. 15:44:19

@Berbatov: sajnos ebben igazad lesz

Nagybarcelona 2019.05.24. 15:45:40

Most nèztem, Neymar tavaly 20, idèn 17 meccset játszott a bajnokságban. Ez azèrt nagyon durva, 2 èv alatt 1 szezonnyit játszott 220 millióèrt, + èvi 20-30 milliós fizetèsèrt. Most meg engedèly nèlkül távozott a csapatától. Ezèrt nem lesz belőle soha aranylabdás, bármilyen jó játèkos is, problèmás, a játèkot szinezi, (gólokat is lô) de az eredmènyeket nem hozza... Főleg ha tavaszra mindig lesèrül. Vagy csak tavasszal indul a sambadijaneiro.

2019.05.24. 15:51:58

Ezt én is olvastam és alatta a kommenteket is:
Addig oké, hogy rendelkezésre kell állnia a Brazil szövetségnek, ahogy minden más nemzet játékosának ha nem mondja le és kap meghívót, DE! ekkora baromságot rég hallottam hogy azért ment el, mert a Copara készül, KIVÉVE ha tényleg kapott rá engedélyt a már megnyert bajnokság miatt, de arről Tuchel tudott volna.
Már csak azért is baromság hogy azért ment el mert kötelező stb, ha ki ki meccs lenne akkor is mennie kellett volna mert kötelező?? Kétlem!
Ja és ha KÖTELEZŐ mennie akkor Thiago Silva, Dani ALves, MArquinhos? Azért ne védjük ezt ez öntelt majmot, eddig is azt csinált amit akart ezután is azt fog.

Robi71 2019.05.24. 16:03:17

@Berbatov: Bárcsak Coutinho-val vitetnénk el a balhét, de még vele sem fogjuk.

Robi71 2019.05.24. 16:10:11

Megtaláltam a megoldást. El kell zavarni Valverde-t, az összes harmincast és a két kutyaütőt Stegen-t és Lenglet-et.
Megtartani az összes többit és akkor már csak egy alap, kezdő tizenegyet kell igazolni és kész is vagyunk. Edzőnek jöhet bárki, úgy is mindegy. Na? Van valakinek még jobb ötlete? :)

Robi71 2019.05.24. 16:17:46

@the12thman: Volt egy szavazás a Real szurkolók között, hogy kit kellene leigazolniuk Neymar-t vagy Mbappé-t. Az eredmény 8-92 % volt.

Robi71 2019.05.24. 16:28:35

Edzőnek Al Pacino vagy Russell Crowe. Ők jó motivaló hírében vannak. Sőt, láttam is őket, valóban azok.

Raven1975 2019.05.24. 16:34:09

Leó Messi a Barçában szakáll nélkül és szakállal (van ilyen statisztika is).
uploads.disquscdn.com/images/e02557e0de7e95c77a326f1ac3ba96c1de3f4ffc509f39afb8020d9a130218c5.jpg

LeoMessifcb 2019.05.24. 16:36:31

@Robi71: senki nem írt semmi rosszat Lengletről és Ter Stegenről. :)
A harmincasok közül se kell mindenkit elzavarni, csak Rakiticet. Busquetset és Suarezt a padra ültetni, Piquét, pedig állandó rotációval használni. A nagy neveket akikre esélyünk van megszerezni (De Ligt, Grizemann). Valverde mostmár tényleg nem fog távozni még legalább egy évig, ezesetben viszont, felfogásbeli változás az elvárható. Gondolok itt, Coutinho középpályán való játszatására, két valóban teherbíró középpályással, vagy az alibi csérék elfelejtésére, pályán való alibizés eredmény tudatában megszüntetésére. Meg kell nézni, ezzel a ráncfelvarrással, és új alapcsapat képpel mit várhatunk tőlük, és ha ez bukott jövő nyáron totális szétrobbantás, újrakezdés. Én csak ezt tudom elfogadhatónak tekinteni Bartoumeuék részéről.

celestial 2019.05.24. 17:10:13

@Robi71: ezt most kínodban csinálod ugye? Te is érzed hogy kezd ez az egész vállalhatatlan lenni? ( amit művelsz)

sunt 2019.05.24. 17:16:01

@Robi71: Hemzsegsz a rosszindulatú ferdítésektől. Ter Stegent és Lenglet-t soha nem szídta senki. 30-asok címen is Suarezből és Busiból van elegünk, egyeseknek még Rakiticből is. De Piquével azóta, amióta Lenglet a párja, senkinek sincs baja és még a liverpooli antihős Albat se szídja senki, mert elfogadja, hogy Messinek szüksége van rá. Az valóban az alap, hogy Valverde menjen (tudjuk, nem fog), de hogy ki jöjjön, az azért nem kabinetkérdés, mert Bartoval neki is alighanem távoznia kell. Így világos, hogy az új edzőtől senki épeszű ember nem vár BL győzelmet, de szerencsés esetben egy új nagy csapat megalapozását és valamilyen trófeát igen.

2019.05.24. 17:29:02

@sunt: Robi 71 és a blog között állandó az ellenmondás a fő baj,hogy néha önmagának is ellentmond aztán elkezd védekezni és terelni főleg olyan dolgokról amit senki fel sem vet :-)

Robi71 2019.05.24. 17:35:50

@LeoMessifcb: Coutinho-t meg kell tartani! Valamiért azt érzem, hogy a következő szezon az áttörés éve lesz számára. Széttépi a láncot, mint Forrest a lábszabályzót.

Robi71 2019.05.24. 17:38:03

@celestial: Valóban kínokba csinálom olvasva ezt a sok hülyeséget. De aki érti a szarkazmust az megértette. Nem rád gondoltam...

Robi71 2019.05.24. 17:41:23

@sunt: Én nem szidtam sem Stegen-t, sem Lenglet-et...sőt, pozitívan kiemeltem őket. Ahogy látom a szarkazmus neked sem az erősséged.

Robi71 2019.05.24. 17:43:34

@zeli39: és neked sem. Már hárman vagytok. Nem leptetek meg most sem.

Robi71 2019.05.24. 17:44:43

@zeli39: Nálam következetesebb ember nincs a blogon.

Robi71 2019.05.24. 17:53:15

@LeoMessifcb: @sunt: Ma leírtam Bartomeu interjúja kapcsán, hogy szerintem mi lenne a feladata az elkövetkező két átigazolási időszakban...ha nem akarja nyakig sz@rban hagyni az utódját. Megpróbáltam tömör és összeszedett lenni. Szerintem most kívételesen sikerült.

Eminusz 2019.05.24. 18:12:18

Barki barmit mond, nekem nagyon is szimpatikus volt ez a Pique-nyilatkozat! Sot tovabbmegyek, erre volt szuksegem! En azota rosszul vagyok es idegesit, ha ragondolok, mi tortent azon a meccsen! Borzasztoan haragszom mindenkire a csapatbol! Nem is neztem azota meccset! Nem tisztelem meg oket vele! Jottek a nyilatkozatok.. Rakitic, Bartomeu es csak meg idegesebb lettem! Es ma reggel elolvastam ezt a nyilatkozatot, ami vegre nem mellebeszeles, hanem egy korrekt, onkritikaban gazdag beszed volt Gerardtol! Es kicsit lehiggadtam! Erre lenne szukseg mindenkitol, valamint elvartam volna egy nyilvanos bocsanatkerest a szurkolok fele! Messi megigerte a szezon elejen, hogy mindent meg fognak tenni a BL-trofeaert es nem tartottak be a szavukat! Nem az a baj, hogy kiestek! Hanem hogy nem tettek meg mindent! Sot.. amit lattam kozelebb volt a semmihez, mint a mindenhez...
A masik dolog a hozzaallasrol. Ha az elso meccs 2-2 lett volna, a masodik pedig 2-1 a Liverpoolnak, senki nem szolt volna egy szot se! Pedig ugyanugy 4-3 osszesitesben.. De ez igy csunya volt.. Nagyon csunya... Elnezest, hogy meg mindig ezen kattogok, de nehez tultenni magam rajta.. Hatalmasat csalodtam! Koszonom Piquenek.. valamennyire enyhitette ezt az erzest. :) De ha nem lesznek drasztikus valtozasok, akkor sajnos ebben a rossz erzesben sem lesznek.. :/

Robi71 2019.05.24. 18:17:15

@Eminusz: Semmivel sem volt különb, mint Bartomeu vagy Rakitic nyilatkozata. Hangsúlyozom....egy olyan játékostól, akitől a leginkább elvárható volt, hogy Puyol-tól átvegye a stafétabotot....kimondottan nyámnyila nyilatkozat volt.

Robi71 2019.05.24. 18:19:50

@Eminusz: Messi mindent megtett ebben a szezonban a BL megnyerésért (is). Gyanítom a többiek is, de ők csak ennyit tudnak. Kétlem, hogy bárki is szándékosan szabotálta volna a csapatot....leszámítva Bartomeu-t.

GYLS 2019.05.24. 18:20:58

@Eminusz: Pique nyilatkozata nálam azért volt szimpatikus, mert a többiek helyett is beszélt, holott ha csak az Ő pooli teljesítményét vesszük, akkor épp Ő volt egyike azon játékosoknak, akiken látszott is, hogy a Barcáért vannak a pályán.

Robi71 2019.05.24. 18:26:55

Leo Messi a mai sajtótájékoztatón:
"Nem olvastam és nem is hallgattam azokat a kritikákat, amelyeket Valverdével kapcsolatosan megjelentek. Őszintén azt gondolom, hogy lenyűgöző munkát végzett ebben az idényben, és nem ő volt a felelős a Liverpoolban történtekért. Az a mi hibánk volt, mivel sokkolóan gyenge játékot produkáltunk."
"Szeretném, ha Valverde folytatná a munkáját, hiszen tavaly is dupláztunk vele hazai környezetben, s idén is komoly esélyünk van erre." (Blaugrana.hu)

sunt 2019.05.24. 18:32:42

@Robi71: Szarkazmusod kizárólag az általad kreált fantom-hozzászólókra nézve találó.

celestial 2019.05.24. 18:40:25

@Robi71: megint terelsz :) ki mondta hogy nem értem? Azt kerdeztem hogy ezt most kínodban csinálod e? Kapis? :)

de ember!!! Neked nincs életed? Ennyi hogy itt osztod ugyanazt a marhaságot a nap 24 órájában? Ráadásul vmi képzelt világban élsz amiben magadat valami tévedhetetlen igazság őrzőjének képzeled ( vagy vmi ilyesmi...nem.vagyok jó a fantasyvilágokban..)Család? Esetleg egy társ vagy egy kutya vagy legalább egy aranyhal?
Bár ha így viselkedsz az életben is....

Nagybarcelona 2019.05.24. 18:45:32

@the12thman: ezèrt nem èrtem amikor Robi Dembelèt ostobázza. 22 èves gyerek, látszik rajta, H. Próbál alkalmazkodni, sokkal fegyelmezettebben zár hátra, nem cselezett annyit cèltalanul (pont úgy èrzem, Semedo ès Dembele is jobb lenne, többet cselezhetne pl. Csak ők vissza vannak fogva az edzőnk által az ellentètes szèlen Messi ès Alba miatt, Dembele nem veszíthet annyi labdát, Semedo még nem támadhat annyit annak következtèben, H. Alba bal szèlsőt játszik) a szezon hajrájában. Szerintem Neymar az ostoba. Hatalmas tehetsège van, de ő a pályán (öncèlú cselek) ès azon kívül (bulizgat, elutazgat, sèrültet jelent) is elpazarolja. Èrdekessègkèppen: az állandóan sèrült Dembele 29 meccsen szerepelt a bajnokságban (edzőnknek köszönhetően Coutinho váltótársa), Neymar 17 meccsen.

Nagybarcelona 2019.05.24. 18:51:38

Pont ezt írtam a múltkor, csak èn Umtitit is hozzácsapnám az Mbappès ajánlathoz. (-60 millió) Vagyis: Coutinho+Rakitic+Umtiti+100 millió

GYLS 2019.05.24. 18:53:39

@Nagybarcelona: Sőt Alba játéka erősen visszaesett a szezon végére. Hogy mi lehet az oka? 1. Sokat játszott, mivel nem volt váltótársa. 2. Az ellenfelek kiismerték és felkészültek a Messivel való játékára. 3. Meglett a szerződéshosszabbítás (gondolom magasabb fizuval), amivel le is tudta az idényt.

Nagybarcelona 2019.05.24. 18:54:48

Abidalban remènykedem, a tavalyi igazolásaink vègre nem voltak rosszak. Remèlem jön De Ligt is. (Todibo + Reis lehet H. Azèrt jöttek, H. Menjenek is kölcsönbe az Ajaxhoz)

LeoMessifcb 2019.05.24. 18:59:25

@Robi71: jól áll ez a humoros üzemmód, csak így tovább. :)

Robi71 2019.05.24. 19:00:17

@Nagybarcelona: Abidal eddig sem és ezután sem fog igazolni senkit. Ő megy ahova küldik és tolmácsolja Barto szavait. Ennyi a dolga, nem több.

Robi71 2019.05.24. 19:02:42

@LeoMessifcb: Pedig én vagyok a legkomolyabb. Ez a blog tele van vicces fiukkal. Mindig nehéz eldönteni kié legyen a nap mondása, olyan nagy a választék.

Robi71 2019.05.24. 19:05:32

@Nagybarcelona: Szerinted a PSG-nél mit szólnak egy ilyen ajánlathoz? Talán ha még hozzácsapnánk Denis-t, Rafinha-t és Arda-t....akkor talán meghallgatnának. De még akkor sem biztos.
De ha mégis elfogadnák, akkor ebből Coutinho jönne ki a legjobban...nem derülne ki a valós értékveszése. :)

Nagybarcelona 2019.05.24. 19:06:15

Ha valaki ismeri szemèlyesen Abidalt, mondja már meg neki, H. Győzze meg a PSG-t, hogy: fogadja el az Umtiti, Coutinho, Rakitic + 100 milliós csomagot Mbappèèrt, mert így mindenki jól jár. Ők kapnak egy jó francia vèdőt, egy jó közèppályást+ Coutinhot, Neymar legjobb barátját, akivel bulizgathatnak, H. vidáman töltsèk a sèrült időszakokat, amúgy is gyűjtik a brazilokat. A 100 millióból meg igazolják le Griezmannt. :)

julio alberto 2019.05.24. 19:08:58

Fiúk nálam Robi bácsi ma mindet vitt....nincs új a nap alatt.Párszor önmagával is ellentmondásba keveredik,majd csúsztat,aztán mint ha mi sem történt volna kezdi újra.Még szerencse hogy nem egy vicces ember hanem igen is komoly.

Nagybarcelona 2019.05.24. 19:10:47

@Robi71: a cikk is ezt írja, amit linkeltem, csak Umtiti nèlkül. Olvasd el az utolsó előtti kommentemet, ès mondd, H. Nincs benne ráció. Mindenki jól járna. Ők biztos, mi meg fiatalítanánk egy De Ligt, De Jong, Mbappe trióval.

Nagybarcelona 2019.05.24. 19:22:06

Ráadásul Mbappè haragszik. El kell dönteniük, lassan, H. kit adnak el, mert Neymar egójának nem tesz jót, hogy egy 20 èves gyerek kètszer annyi gólt rúg mint ő, mikor Messi árnyèka elől menekült Párizsba. (Neymart nem hiszem h. el tudnák adni bukta nèlkül, főleg h. mennyi meccset játszott 2 èv alatt) Megkapnák a bèna Kimpembe mellè a világbajnok Umtitit, a világbajnok Griezmannt, Rakiticet, akit tavaly is akartak, idèn Marquinhos játszott vkp-t, ès egy fiatal irányító kp-st, aki brazil, mert így is ott van a fèl brazil válogatott.

julio alberto 2019.05.24. 19:26:29

@Nagybarcelona: Neymar az idén 27 mérkőzésen lépett pályára a PSG csapatánál,rúgott 23 gólt,mellé kiosztott 13 gólpasszt,úgy hogy majd 3 hónapot kényszerült kihagyni.Nélküle bukott is a csapat rendesen,főleg a fontos tétre menő mérkőzéseken,M.U 1-3,Lille 1-5,Lyon 1-2...ja és Henrique sportigazgató engedélyével távozott tegnap,csak hogy teljes legyen a kép.Ami viszont kissé aggaszt az az hogy kezdik pedzegetni hogy Mbappé helyet Griezmann lesz a brazil csapatársa a PSG csapatánál.Ha ez így lesz nagyon nem lesz örömteli történet számomra sem a Barcelona,sem a Liverpool FC esetében.Mert én pár fokkal jobb játékosnak tartom Grizit mint az afrikait....

Nagybarcelona 2019.05.24. 19:32:20

@julio alberto: èn Neymar bajnoki meccseit írtam, elnèzèst, ha fèlreèrthető voltam. Griezmann lehet H. Most hasznosabb játèkos, de 8 èvvel idősebb is. Veled Neymarról nem szeretnèk vitatkozni, mert tudom, H. A kedvenc játèkosod, de gondolom te is úgy látod, H. A PSG 220 millióèrt többet várt, mint kètszer fèl szezon. Persze erről nem Neymar tehet, de a fegyelmezetlensègekről igen.

Robi71 2019.05.24. 19:34:28

@Nagybarcelona: Hogy is van ez az Mbappé "gólérzékeny futóbolond"dolog. Kifejtenéd bővebben?

Robi71 2019.05.24. 19:37:12

@julio alberto: Csak kimondottan akkor jelensz meg, ha valaki Neymar-t ócsárolja. :)
Megértelek...én sem jönnék ide, ha az egyik kedvenc csapatom bajnok, a másik BL döntős lenne.
Mi van most a Pool blogon?...mi a téma mostanában? Gondolom ott nyomulsz most ezerrel.

Robi71 2019.05.24. 19:40:59

@julio alberto: 134.000 Real szurkoló szavazott arra a kérdésre, hogy kit kellene inkább leigazolni: Neymar-t vagy Mbappé-t? Az eredmény: 8 vs 92%!!! Ez hogy lehet? ...értenek ezek egyáltalán a focihoz? :)

Robi71 2019.05.24. 19:42:27

@julio alberto: Hogy is van ez az Mbappé "gólérzékeny futóbolond"dolog. Kifejtenéd bővebben? (bocs Nagybarcelona)

Robi71 2019.05.24. 19:45:41

@julio alberto: "Henrique sportigazgató", aki történetesen ő is brazil. Tuchel "nagy barátja" állítólag. Gondolom, most is örült.

Berbatov 2019.05.24. 20:02:52

Hm, Oriol Domenech szerint Messi otthon találkozott Bartomeuval előző vasárnap. És onnantól kezdve megváltozott a klub álláspontja Griezmannal kapcsolatban. Tehát gyakorlatilag nem kér Griezmannból Messi, ha igaz az értesülés. Domenech ritkán téved...

Messi ma a sajtótájékozatón nem volt hajlandó Griezmannról beszélni, "Nem mondom el a véleményem.", s ezzel letudta a franciát.

julio alberto 2019.05.24. 20:03:21

@Robi71: Remélem te nem akarsz átjönni a Liverpool csapatához szurkolónak....a mai napid után kezdek aggódni a témával kapcsolatba.De hogy mi van odaát?Firmino újra edzésbe állt és játszani fog a BL-döntőn.Az átigazolások odaát nem téma,de nincs is miért.Nem kell oda sem Neymar,sem Messi,mert a csapatjátékon van a hangsúly ha érted...de de Ligt sem téma,mert már láttam azzal is riogattad a blogtársaid az oldalon.

julio alberto 2019.05.24. 20:15:04

@Nagybarcelona: Igazából 4 teljes PSG mérkőzést láttam teljes egészében az idén...a Liverpool elleni két BL meccs mellet a PSG-Lille 2-1 bajnokit és a francia kupadöntőt.Nos ezeken a mérkőzéseken az jött le nekem Neymar az aki itt a Messi.Nem is tudtak nélküle kiverni még a M.U vegyes csapatot sem...

Robi71 2019.05.24. 20:39:21

@julio alberto: Pedig Van Dijk mellet De Ligt-el meglenne az utolsó darabka is a puzzle-ban. Van Dijk-nak nincs megfelelő párja a védelem tengelyében. Más gyenge pontról nem tudok. De ne akarjam tovább erősíteni a Pool-t, nem igaz. :)

Robi71 2019.05.24. 20:42:54

@Nagybarcelona: Neymar azt tesz amit akar. Nagy ívben tojik az edzőre...neki csak a sejk a főnöke. Nem hagyja ő már el sohasem a PSG-t. A Real-ba meg kellene küzdeni a státuszért....amiért itt semmit sem kell tenni.

Robi71 2019.05.24. 20:46:18

@Berbatov: Várd ki a végét. Messi BL-t akar nyerni és azzal ő is tisztában van, hogy minőségi erősítés nélkül jövőre még messzebb kerül ettől, mint az idén.

julio alberto 2019.05.24. 20:46:37

@Robi71: Lovren,J.Gomez,Matip......mint gyenge pont.Na jó felfogom ezt a nap viccének.

celestial 2019.05.24. 20:52:51

@Robi71: de mi van ha Messi úgy gondolja, hogy nem Grizi a megfelelő ember a " minőségi" erősítésre? Na?

Robi71 2019.05.24. 20:54:37

@julio alberto: Azért soroltad fel mind a hármat, mert nem érnek egyet. :)

Robi71 2019.05.24. 20:55:38

@celestial: Az lehet, de akkor ki? Jobb mozdítható nemigen akad.

celestial 2019.05.24. 21:11:26

@Robi71: én nem látok bele Messi fejébe...

T.M.R 2019.05.24. 22:28:47

@Robi71: Na jó, de ez csak 2016 óta ilyen magas. Előtte a 2 spanyol nagycsapat tv-s bevételei magasan a legnagyobb volt.

2019.05.24. 22:46:20

@Nagybarcelona: Neymar és Papné egyike távozni fog. Vagy idén vagy jövőre. Sanszosan Papné lesz, mert ő el is vágyódik, új kihívásokat akar, címeket nyerni. Neymar jól érzi ott magát, kialakítja a kis csoportját. Szinte biztos hogy Spanyolországba veszi az irányt, kérdés kihez. Ahogy én hallom a híreket a reál is ráakar mozdulni minden téren. Papné lelkére hatni akarnak mert gyerekkorában reálos szurkoló volt és Ronci a kedvenc játékosa, ezért megkapja Ronci 7es mezét(+fizetését), nem mellesleg a franciák egyik fő ikonja az edzőjük. A párizsiak meg 100-200 misi + játékos csomagból válogathatnak (Isco, Bale, James, Asensio, Cabellos, Navas)

De én továbbra is azt gondolom idén még mozdíthatatlan lesz. PSG ráakar még 1x fordulni a BL menetelésre. (bár ha Grizit sikerül meggyőzniük és 120-ét hozzák akkor megfontolhatnak egy olyat hogy papné = grizi + 2-3 jó játékos valakiktől)

2019.05.24. 22:49:16

@Berbatov: Az biztos hogy Messi van nálatok akkora atya úristen hogy ilyen nagyobb döntésekben kikérik a véleményét. Ha ő Valverde ellen foglalt volna állást akkor nem maradna. De kiállt mellette, tehát maradni fog, elnök is megerősítette.

Ha tényleg azt mondta nem akarja Grizit akkor nem is fog érkezni. De ezek sosem fognak 100%-ra kitudódni. (de simán lehet a lelkében nyomott hagyott a videós eset és ráadásul még világbajnok is lett az a pojáca amit ő csak hajkurászik egész életében)

marco100 2019.05.24. 23:19:58

@mark666: sajna ez igaz, Valverde maradni fog.. Grizi meg nagy erősítés lenne de árából én inkább Joao Felixet vennem meg! Az a srác hatalmas tehetség és szerintem ő lesz a következő zseni az el következő években! Most meg megveheto árkategória de ha elviszi valami nagyobb csapat akkor le is mondhatunk róla! Nem is nagyon kellene más már iden. Jövőre meg Sanco és Van De Beek jöhetne! Így 2 éven belül meg lenne fiatalitva a keret és versenyképesek is lennénk! De Ligt is jó lenne ha jönne mert vele évekig meg lenne oldva a védelem közepe decsak akkor jojjon ha elfogadja ezt az ajánlatot amit kapott ha meg nem akkor meg kell adni Todibonak a lehetőséget

Berbatov 2019.05.25. 11:39:28

@mark666: Szinte minden esetben kacsának bizonyultak, a Messi őt akarja, Messi nem őt akarja című történetek. De most egy megbízható újságíró osztotta meg, kicsit különbözik a szitu. Nyilván azonnal két teória napvilágot látott. Sokan Suárez védelmének tulajdonítják, mások szerint nem Griezmann típusú játékost szeretne Messi. Akár az is lehet, hogy neki van egyedül önérzete a klubnál. :)

Robi71 2019.05.25. 14:20:34

@Berbatov: Messi állítólag Grizi helyett Sané-t (23 éves, balszélső) akarja a City-ből. Ki tudja mi igaz az egészből. :) Mindenesetre vele sem járnánk rosszabbul.

Robi71 2019.05.25. 14:24:49

@Berbatov: Amúgy sejtelmes választ adott a Grizi-s kérdésre "I am not giving my opinion," ("Nem mondom el a véleményemet")....ezt nem jelent elutasítást. :)
Amikor a tavaly feltették ugyanezt kérdést, akkor ezt válaszolta:
"I don't know if he is a priority. I agree that to win the Champions League again we have to have the best players. And Griezmann is one of them,"

julio alberto 2019.05.25. 14:44:35

@Robi71: Neked lövésed sincs az angol labdarúgáshoz...de Ligt szóba sem került az ok egyszerű nem kell odaát.Lovren gyenge játékos?Ha te mondod..de a dagadt holland nálam nem több mint egy lufi.J.Gomez és Matip..hát igen elég a LFC-Barcelona 4-0 visszanézed,rá fogsz jönni megint milyen hülyeségeket írogatsz.

julio alberto 2019.05.25. 15:11:48

@mark666: Jól látod...Griezmann sanszosan a PSG játékosa lesz a nyáron,mint ahogy Allan is a Napoli csapatából,gondolom ez utóbbi témát nem is nagyon bánod.Mbappé mehet a Real Madrid csapatához.Kis csavar a történetben hogy a PSG szeretné a Vinicius Junior játékjogát papné árába belevenni,Isco,Bale és Marco Asensio kuka...Perez tehát sz@rba van kissé,de ez az ő problémája.

Robi71 2019.05.25. 15:22:16

@julio alberto: Ha jól emlékszem arra a kérésre, hogy mi a gyenge pontja a Pool-nak, az volt a válaszod röviden, hogy "Matip". Légy már egyszer az életben következetes! :)
Ha nem fordult meg még De Ligt neve...akkor beajánlom én nektek ezt a "dagadt holland lufi"-t. :) De ha nem kell, akkor nem erőltetem. :)

Robi71 2019.05.25. 15:27:32

@julio alberto: Perez sz@rban van, mert "Isco,Bale és Marco Asensio kuka"...és!!! emellett a PSG Vinicius-t is bele akarja vonni a Mbappé tranzakcióba???
Miért nem mindjárt egy-az egyben Mbappé-Vinicius??? :)
Én Vinicius kapcsán a Valladolid-ról hallottam. Ronaldo vinné kölcsönben, ha már Zidane nem számít a játékára. Ott legalább játszana, nem? Te mit szólsz ehhez?

julio alberto 2019.05.25. 16:22:48

@Robi71: Jól emlékszel..nálam van Dijk,J.Gomez,Lovren,Matip a sorrend,már ami a LFC középhátvédjeit illeti.De még a Matip is remek játékos,a dagadt holland pont ezért nem került szóba odaát.Gyenge pont?Robertson mögött nincs értékelhető balbekk,Moreno egy vicc!!!

julio alberto 2019.05.25. 16:37:02

@Robi71: Látom a brazil fóbiád a régi....nem irigyelek mert a jövőben úgy hiszem egyre jobban el fog hatalmasodni nálad ez a történet.Hemzsegnek a jobbnál jobb brazil tehetségek az európai labdarúgásban,pedig ez még csak az eleje.Joao Pedro,Reinier,Pedrinho jóval tehetségesebb korosztály mint anno David Neres,Richarlison,Gabriel Jesus voltak.De ez van...volt már ilyen ezelőtt 20 évvel is.

Robi71 2019.05.25. 16:46:50

@julio alberto: Valóban hemzsegnek a tehetségek arrafelé. De az egyetlen akiből lett (inkább lehetett volna valami) az a 27 éves Neymar.
Mi történt az elmúlt 10 évben a tehetségekkel?
Pedig te rendszeresen beszámolsz ezekről....Ney óta több tucattal jöttél elő. Hova lettek ezek?
Nekem az ostobaság a fóbiám Alberto...talán ennek köze van ahhoz is, hogy hova tűntek el a te "tehetségeid". :) pld. Kína, a Perzsa öböl, vagy éppen vissza haza.

Robi71 2019.05.25. 19:02:29

@julio alberto: Azt tudtad, hogy ez a Joao Pedro jövő nyáron csatlakozik a Watford-hoz?

julio alberto 2019.05.25. 19:52:25

@Robi71: Tudtad hogy Richarlison is a Watford csapatában kezdte a európai pályafutását?Aztán 1 év és máris az Everton csapatának lett a legjobb játékosa...Mondom én fogalmad nincs a PL-ről,táncolsz itt Messi meg 5-6 általad klasszisnak vélt játékos körül,és ennyi némi FIFA-val kiegészítve aztán tartanád itt a az oktatást a labdarúgásból.A brazil fóbiád megértem elvégre argentin szurkoló vagy.tagadnod kár a dolgod elég ha végig olvasod a napi bölcseleteid.

julio alberto 2019.05.25. 19:55:00

@Robi71: Ja és írj már olyan európai topcsapatot amelyben nem játszanak brazilok.Jó kutató munkát és kitartást kívánok neked ehhez a munkához.

Robi71 2019.05.25. 20:13:23

@julio alberto: Én ezt találtam az Everton év játékosával kapcsolatban:
"Idrissa Gueye: Everton’s best player so far this season". Ez lenne az igazi neve Keirison-nak? :)
Amúgy egy szóval sem mondtam, hogy Joao Pedro odaigazolása gáz lenne...de neked már üldözési mániád van, ha brazil játékos kerül szóba. :)
Azt akartam mondani ezzel, hogy helyes...ott kell kezdeni, ahol a szintje van, ahol megkapja a játéklehetőséget és nem csak lerombolják az önbizalmát és mehet pénzt keresni az öbölbe. Ha itt jól megy neki mehet feljebb.
...és azt sem mondtam, hogy egyetlen argó sem ostoba. A brazilok sem mind buták, csak a nagytöbbségük keveset járt iskolába. Megesik ez mindenhol. :)
süti beállítások módosítása