A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Alapemberek távozhatnak a nyáron

2019. május 27. - Berbatov

A Sport információ alapján a klubon belül elégedetlenek az öltöző hatalmával, az öreg kerettel, néhány játékosnak a magas fizetéséhez viszonyított gyenge produkciójával, illetve az önös érdekek előtérbe helyezésével. 

Az öltöző nemleges válasza Antonine Griezmann érkezésére felbosszantotta a Barcelona sportrészlegét. A francia világbajnok támadó szerződtetése megtörné az erőviszonyokat a játékosok között, illetve a vezetőség Griezmannt Messi és Suárez pótlására szánta volna. Luis Suárezt azzal vádolják, hogy a nyári Copa Americát előtérbe helyezte a Király-kupa döntőjével szemben, miután a Bajnokok Ligájából való kiesés után kés alá feküdt. Az uruguayi csatárra megorrolt a vezetőség és a sportrészleg is, jelenleg átigazolható játékosnak számít. Suárez kiváló kapcsolata Messivel gyakran érinthetetlennek tüntette fel őt, de a teljesítménye a Liverpool ellen szintén górcső alá került. 

Samuel Umtiti a következő játékos, aki a tűzvonalban helyezkedik el. Figyelmen kívül hagyta a szezon elején a klub tanácsát a műtéttel kapcsolatosan, és a mai napig nem jött rendbe a térde, ennek következtében megfelelő ajánlat esetén távozhat Barcelonából. 

Jordi Alba összeomlott a szezon végére, a Barca kulcsmeccsein számtalan komoly hibát vétett, amelyek a csapat a győzelmeibe kerültek. Erre éppen az új szerződése aláírását követően került sor, amellyel a Barca forrásai szerint a világ legjobban kereső balhátvédjévé vált. 

Hasonló a helyzet Sergio Busquetsszel, aki gyenge szezont fut a korábbiakkal ellentétben. Aztán ott van Ivan Rakitic, a középpályás minden bizonnyal búcsút int a katalán csapatnak a következő átigazolási ablakban. A játékos új szerződést szeretne, de a liverpooli vereséget követő sevillai partija, és a klub azon álláspontja, hogy a története végéhez érkezett, nem teszi lehetővé a folytatást. Vérátömlesztésre van szükség a középpályán a belsős források véleménye szerint.   

A Barcelonán belül néhány ember szeretné Jordi Albát, Busquetset, Rakiticet és Suárezt értékesíteni a keret felfrissítése céljából, illetve a bérköltség jelentős csökkentése miatt.

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr1514864204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2019.05.27. 13:56:15

Először coutinhot és dembelet kell értékesíteni az ő fizetésük több mint amit érdemelnek

INCA 2019.05.27. 13:57:00

Szerintem Jordi Alba a világ legjobb bal védője. Hiba lenne elküldeni. Kétségkívül nagyokat hibázott Liverpoolban, de nincsen ember hiba nélkül. Emlékeztek még a Dani Alves nevű játékosra? Simán benne volt még 2-3 szezon, amikor elment. Véleményem szerint a pótlása azóta sincs megoldva.

Eminusz 2019.05.27. 14:04:01

Alba valoban legyengult a szerzodese megujitasa utan, de azert nem adnam el.. Meghozza azert, mert jelenleg nem latom, ki tudna ot potolni.. Alaba? Grimaldo? Esetleg Cucurella?
Rakiticet sajnalnam, mert szerintem nagyon hasznos tagja a Barcelonanak.. Cserekent szamitanek ra jovore, de teny, hogy o a “legeladhatobb” jatekos a kozeppalyarol jelenleg... Busquets tolem mehet, ahogy Suarezt sem konnyeznem meg, bar az uruguayinak csak egy vetelytars kellene, akivel meg kell kuzdenie a helyeert. Rajtuk kivul Coutinhotol, Dembeletol valnek meg az alapembereknek szamitok kozul. A “maradekot” nem emlitem.

Helyukre mindenkepp hoznam De Ligtet, Rodrit, Matat, Griezmannt es Lacazettet.

Ter Stegen /Pena/
Semedo /Roberto/
Pique /Todibo/
De Ligt /Lenglet/
Grimaldo /Alba?/
Vidal /Alena/
Rodri /Rakitic?/
De Jong /Arthur/
Messi /Malcom/
Lacazette /Suarez?/
Griezmann /Mata/

Visca el Barca!!!

FCB_László 2019.05.27. 14:05:38

Vermaelen , SR, Busquets, Rakitic , Coutinho, Suarez mehetnek.
*(Talán talán még SR maradhat, de nem Jobb hátvédnek hanem középpályára cserének )

udawa 2019.05.27. 14:06:08

Alakul amiről beszéltem! Ideje volt ezt az elmúlt időszakot ebből a perspektívából is megvizsgálni!

il Moro 2019.05.27. 14:26:58

"A klubon belül elégedetlenek az öltöző hatalmával, az öreg kerettel, néhány játékosnak a magas fizetéséhez viszonyított gyenge produkciójával, illetve az önös érdekek előtérbe helyezésével."

Vége az érinthetetlenek uralmának? Jó lenne, de majd kiderül. Eddig eléggé konfliktus kerülő volt a vezetőség.

Most nyáron távozzon a klubból:

Valverde
Suárez
Coutinho
Raki
Busi
Umtiti (csak ha jön de Ligt)
Murillo
Prince
Vermaelen
Rafinha
kölcsönben lévő játékosok

Még egy szezon esélyt kapna nálam:

Arthur
Dembélé
Malcom
Umtiti (ha nem jön de Ligt)
Roberto

Alba maradhat, de kapjon egy vetélytársat.

Mehetne az orvosi stáb és az erőnléti edzők "felülvizsgálata" is.

2019.05.27. 14:27:36

Szép álom. Rakitic talán megy és ennyi

Robi71 2019.05.27. 14:41:29

Berbatov. Tudnál esetleg egy link-et is mellékelni?
Erősen meseszaga van ennek az egésznek.

Berbatov 2019.05.27. 15:05:10

@Robi71: www.sport.es/es/noticias/barca/copa-agudiza-crisis-7475489

Amúgy úgy tűnik Koeman van a pole pozícióban Valverde távozása esetén.

Berbatov 2019.05.27. 15:09:16

@the12thman: Ki tudja, talán tényleg betelt a pohár, ideje professzionális alapokra helyezni a klubot, ne Messi&Friends legyen belőle.

kritizator 2019.05.27. 15:10:39

@Robi71: szerintem is. Nem merem elhinni, nehogy csalódjak.

2019.05.27. 15:16:13

Szép névsor.. kérdés ezekből ki mennyiért rétékesíthető. Alapból kilehet indulni a transfermarkt árakból, de azért csak óvatosan. Hisz ha valakit kiakarnak vásárolni akkor kb az ottani árától csak felfelé (néha sokszorosáért) kel el valaki. Viszont ha valakit árul a csapata akkor legtöbbször az ottani ára alatt megy el egy játékos.

Itt pl Umtiti árát drasztikusan lenyomja hogy ahogy ti is úgy mindenki tudja hogy sérült, műteni kéne, kérdés mikorra lesz ismét jó..stb. (kb nem szabad most eladni, mert hatalmasat lehet rajta bukni)
Jordi Alba vétett néhány hibát, de a képességeit nézve simán elférne ebben a védelemben. (de a hibái az ő árát is lenyomják)
Suarez úgysem lesz eladva. Idős ezért nagy suskát nem lehet érte kapni, rengeteget keres, ezért csak kevés csapat engedheti meg magának. Nem mellesleg Messi pajtija. Ez alapján szerintem még a kezdő tagsága is érinthetetlen.
Rakiticre akarják ráhúzni sokan a lepedőt(nem is játszott idén jól), de elsősorban azért kellene távoznia hogy De Jong-nak és az újaknak szorítsanak helyet.

Kérdés mennyit lehet ezekből a játékosokból beszedni. A klubbotok eladások terén nem szokott jól muzsikálni, a játékosok meg vagy öregek, vagy sérülékenyek, vagy pocsék formában vannak, de emellett jó sokat keresnek. Hát ezek nem teszik vonzó célpontokká.
Néhányaknál meg az is probléma lehet hogy kimondottan nem akar eligazolni. Napfényes tengerpatron lakik, sok évig él a magas fizetése, családja az évek alatt ide szokott, utolsó néhány évére nem biztos hogy elakar menni az esős Angliába. Szóval simán lehet valakik megtagadják a dolgokat és akár a lelátón is de inkább kiülik az éveiket azt visszavonulnak.

Az eladási bevételek egy dolgok, de igazából a fizetési keret mérete amit csökkentenetek kellene, mert az új igazolások (akik körbenéznek nálatok és detto hatalmas összeget akarnak majd) bérigénye nem fog beférni. (Neymer-Papné sansztalan..de Grizi és Light magas béréhez is komoly eladások kellenének)

(mondjuk az vicces lesz ahogy ti majd Coutinhot, a reál meg Balet próbálja meg elsózni, vagy bevonni valami csere üzletbe a nyáron)

2019.05.27. 15:17:43

@Berbatov: Amíg Messi játszik szerintem érinthetetlen kategória. Évek óta épülgetett ez ki, sok a pajtija a pályán, kétlem hogy most fogják ezt megbontani. Még az kéne most nektek hogy igazán megorroljon és elkezdjen elégedetlenkedni, sztrájkolni.

2019.05.27. 15:22:24

@Berbatov: Koeman nem jó edző. Jó a mostani sem az. De itt most a bedobott nevek alapján a vezetőség egy hasonló kalibert akar. Nagy nevet semmiképpen sem akar leakasztani. Sanszosan még mindig ők akarják a kontrollt az igazolások és egyéb csapatot érintő dolgok felett. De ugyanez miatt vergődik a reál is. Megnézném meddig tűrné pl egy Klopp vagy Pochettino hogy a spanyol vezetők osszák neki az észt amikor a maga csapatát akarja kiépíteni.

(de az elnökség és a meghatározó játékosok kiálltak mellette, szerintem maradni fog. Lemondani semmiképpen sem, súlyos euro milliók a különbségek, senki sem mond le manapság)

Spacedyevest 2019.05.27. 15:55:26

Fenntartásokkal kezelem ezt a cikket. Nem hiszem, hogy nekimennének az alapembereknek, ráadásul szinte értékesíthetetlenek, főleg az igényeik alapján. Ez inkább valaki álma, aztán kiírta magából.

Robi71 2019.05.27. 16:30:58

@Berbatov: Biztos vagyok benne, ha Valverde távozik újabb klubhoz kötődő, Bartomeu-nak fekvő bábedző váltja. A legkézenfekvőbb Koeman lenne.
Alba, Busi, Rakitic és Suarez nélkül nem tudom elképzelni a csapatot jelenleg. Nincs minőségi pótlója egyiknek sem. Szomorú, de ez a valóság. Öregek és tehetségtelenek klubja lettünk. Ha Messi-t áttennék egy Valencia-ba és azt neveznénk el Barca-nak sokkal elóbbre lennénk bármilyen igazolásnál. 2-3 igazolással sem leszünk előbbre.

katalan2 2019.05.27. 16:48:32

@Berbatov: Hagyd már ezt a butaságot!

Berbatov 2019.05.27. 17:00:47

@Robi71: Épp ez az, hogy eladnák, majd pótolnák őket, nem feltétlenül házon belül, de míg itt vannak a fizetési sapka miatt képtelenség padoztatni az említett játékosokat, mert túl sokat keresnek. Suárez heti 330k eurót... Eszméletlen összeg, szerinted a klub megengedhet elé/mögé egy Lacazettet, aki mondjuk heti 220k-t akar. Nem biztos, csak írtam valamit, de a lényeget gondolom érted. Ha maradnak az öregek, semmilyen változás nem történhet, mert nincs anyagi forrás a kivitelezésre.

Egy új edzői páros a kalapban, a Roberto Martínez és Thierry Henry kettős...

Robi71 2019.05.27. 17:09:45

@Berbatov: Még mindig több ráció megtartani Suarez-t egy-két szezonra, mint Coutinho-t. Nem gondolod?
Akárhogy csűrjük-csavarjuk....erősen nagy pácba hozta Bartomeu a klubot. nem emlékszem mikor volt ennyire elkeseredett a helyzet, mint most.

Berbatov 2019.05.27. 17:13:57

@Robi71: Suárezt én már semmiképpen sem tartanám meg. Az utóbbi két BL szezonban 1-1 gólra volt képes, a bajnokságban féltávig 30+ nagy helyzetet puskázott el, még nem találtam szezon végi statot erről. Őt kötelező lenne lecserélni egy gólvágóra, gyakorlatilag csak Messi tartja a csapatban.
Coutinho más tészta, mert nem a posztján játszik vagy éppenséggel szenved.

Robi71 2019.05.27. 17:30:05

@Berbatov: "Coutinho más tészta, mert nem a posztján játszik vagy éppenséggel szenved.". Miben? Álomkórban?
....már ezerszer elmantráztad ez a badarságot.
Ha nincs ez a "szerencsétlen" Suarez.....Messi Cou-t és Dembi-t kenhette volna a hajára. Messi tartja a csapatban???....nem, Cou és Dembi tartják a csapatban. :)
Szegény Messi, mennyire sajnálom őt. Elképzelésem sincs arról mit érezhet most. Nem véletlenül ment el a "király" hozzá. Ugyanabba a helyzetbe hozta magát mint az argentin válogatottban. Teljesen magára maradt...

Berbatov 2019.05.27. 17:39:31

@Robi71: Anyám, két egyszerű mondatot nem vagy képes megérteni. Ha nincs Suárez kezdetű mondatnak semmi értelme, mert pótolnák, fogd már föl végre.

Robi71 2019.05.27. 17:51:47

@Berbatov: "Ha nincs ez a "szerencsétlen" Suarez.....Messi Cou-t és Dembi-t kenhette volna a hajára. Messi tartja a csapatban?....nem, Cou és Dembi tartják a csapatban. :)"
....ennek a mondatnak nincs értelme??? A legértelmesebb, ami a mai napon elhangzott.

Robi71 2019.05.27. 18:15:51

A Mundo megszellőztetett egy olyan hírt miszerint De Jong szerződésében benne van az is, hogy hány meccset kell játszania kötelezően. A játékos természetesen tagadja. :)
Majd kiderül...és nem lennék meglelődve. :)
www.mundodeportivo.com/futbol/fc-barcelona/20190527/462498518336/de-jong-barca-barcelona.html

Robi71 2019.05.27. 18:19:13

Az Eibar él Cucurella 2 milliós kivásárlási árával. A Barca él a visszasárlási (4 millió) jogával. Gyakorlatilag 2 millió "nevelési" díjat fizetünk az Eibar-nak. :)

Robi71 2019.05.27. 18:23:22

A Juve Dybala-t és Alex Sandro-t ajánlja Pogba-ért cserében. Na látod "Nagybarcelona" ez egy igazi csereajánlat. Nem az, hogy Mbappé-ért cserébe odaadnál egy öreget és selejtes igazolásunkat. :)

ZalanBarcafan 2019.05.27. 18:23:46

@Robi71: Nem hiszem, hogy Koeman lenne a legmegfelelőbb edző, ami a múltját illeti legalábbis. Elküldték egy Evertontól, akkor egy Barcelonánál jobb lesz?

Robi71 2019.05.27. 18:35:24

@ZalanBarcafan: Nem is azt mondtam, hogy a legmegfelelőbb....ő fekszik a legjobban Barto-nál. :)

Bivi76 2019.05.27. 19:40:40

@Raven1975: De jó érzés Samuel Eto'o gólját nézni, és Barca mezben látni. Azóta sem volt ilyen szenzációs minőségű középcsatárunk. Egy igazi Legenda!

Bivi76 2019.05.27. 19:48:38

@Raven1975: Romario óta magasan a legjobb középcsatár a csapatunkban..

Bivi76 2019.05.27. 19:58:10

@Robi71: Mintha megéreztem volna, hogy kommentálod a bejegyzésemet. Hihetetlen egy figura vagy! Eto'o-ról írtam, aki klasszisokkal jobb játékos volt mint Suarez, és sokkal szimpatikusabb mint a jelenlegi Bandavezéred!

DISTANTxTHUNDER 2019.05.27. 20:02:43

@Robi71: Eto'o-nak nem suta volt a beceneve

Robi71 2019.05.27. 20:04:27

@Bivi76: Ha te mondod. Suarez az elmúlt évek legjobb centere. De hamar lejár a dicsősége már a saját szurkolóinál is. :(

Robi71 2019.05.27. 20:07:04

@DISTANTxTHUNDER: Mondanék én is valami rosszat róla, de a klub legendák kigúnyolása a te műfajod.

Bivi76 2019.05.27. 20:09:14

@Robi71: Egyszer mindenkinek leáldozik. Valaki belátja hogy le kell lépni, valakit ki sem lehet robbantani a kezdőből mert egy bizonyos társaság tagja, van akit elüldöz az edzője, sok eset előfordulhat.

Robi71 2019.05.27. 20:21:04

@Bivi76: "nekem ne mondja meg az edző mit csináljak a pályán. Jobban tudom mint ő." :)

Robi71 2019.05.27. 20:22:27

@Bivi76: Akkor majd lesd, hogy mikor lesz még egy olyan centerünk, mint a "suta". :)

Bivi76 2019.05.27. 20:24:16

@Robi71: Így van. Ezt egy szenzációs játékos mondta. Szerintem a jelenlegi csapatból a kedvenceid (30-asok) ugyanezt csinálják. Ezért tartunk itt!

Bivi76 2019.05.27. 20:26:39

@Robi71: Bárcsak már ott tartanánk, hogy nem Ő játszik. Nem kell egyetérteni senkinek sem velem, de egyre jobban idegesítő már ez a Messi - Suarez vonal.

BarcaFanFrom92 2019.05.27. 20:27:41

Sziasztok! Ez az első bejegyzésem, bár már régóta figyelem az írásaitokat. Nekem az az érzésem, hogy edzőt azért nem akarnak cserélni, mert már Xavira várnak. Először járni szeretne megtanulni. Addig is elmászik majd a csapat négykézláb valahogy Valverdével is. Ha eszük volna, már neki építenék a csapatot.
A mai fociban észrevételem szerint gyorsnak, atletikusnak, kreatívnak kell lenni és nem árt, ha még a labdába is bele tud rúgni az ember egy egyeneset, és megérti az előre begyakorolt figurákat. Sajnos a Barcában nem ilyen típusú játékosok vannak. A mi csapatunk hihetetlenül technikás, még helyezkedésben is jók vagyunk (?) csak nincsenek begyakorolt figurák. Bocsánat egy van. Alba futás vissza második hullámba Messinek. (nem éppen kiszámíthatatlan, és ellenünk is megcsinálta ezt a Valencia) Nekem olyan a csapat, mintha nem mernék felvállalni a döntéseket. Mindig csak a lassú, biztos megoldásokat keresnék, aztán meg Messi majd kigondol valamit és vagy ad egy jó passzt, vagy a maga által indított akcióból valahogy gólt szerez. Manapság sajnos ennyi a játék. Egyrészt jó, hogy ott van nekünk a legjobb játékos a világon, másrészt nem. Sajnos egyedül neki sem megy. Fantasztikus volt, ahogyan beosztotta az erejét a szezonban, nehogy lesérüljön (így sem volt teljesen egészséges). Emiatt is ő a legjobb. Legtöbbször csupán annyit adott ki magából, amennyire szüksége volt a csapatnak. (Kíváncsi lennék mennyit futott a ligában ő és ugyanannyi meccsen egy átlag játékos.) Képtelenség ugyanis egy teljes szezont full gázzal végig nyomnia. Ezért lenne szükség olyan emberekre, akik levennék a terhet a válláról. Sajnos azonban az odaérkezőknek mentálisan hihetetlenül erősnek kell lenniük. Messi árnyékában focizni még olyan jó futballistáknak is nehéz, mint Neymar. Tegyük fel, mit tennénk mi, ha olyan kiváltságos helyzetben lehetnénk, hogy vele együtt futhatnánk ki a gyepre. Valószínű, hogy Messinek passzolnánk. Vagy egy kihagyott helyzet után szintén őt keresnénk, nem pedig megpróbálnánk újra és újra. Hihetetlen tekintélye van a csapatban, ami szerintem így nem egy csapat benyomását kelti, hanem ez Messi és a „branch”. Máskülönben szerintem mentornak is kiváló. Az utolsó meccseken, ahogy megpróbált gólt lövetni a fiatal B csapattól felkerült játékosokkal az eredménytől függetlenül az nagyon tetszett. Ebből gondolom, hogy ő sem bánná, ha jönnének a többiek is és bátrak, „tökösek” lennének.
Egyébként szerintem Alba kifulladt a végére, megrogyott mentálisan. Csoda??? Nem. Az egész idényt egyedül kellett végig tolnia. Nem nagyon emlékszem helyettesére. Rakitic egy olyan VB után jött, ahol végigjátszott. Több pihenőt kellett volna kapnia, hogy ismét élvezhesse a focit, és akarjon bizonyítani. (Jóllakottnak tűnt a klubjánál és a válogatottnál is. Lett egy kis mellény.) Azért voltak jó meccsei is, de a végére elfogyott (volt egy pár km a lábában). (Modric sem volt az idén a toppon) Busquets év végi produkcióját nem értem. Én sokszor már a tizedik perc után lehoztam volna. Emlékszem, hogy Guardiola idején volt egy segédedző, akinek a szögletek és rögzített helyzetek megtervezése volt a feladata. Emlékszem, hogy az a pletyka járta, hogy az NBA-ből vett ötleteket a különböző mozgásokhoz. Egy olyan meccsen, ahol semmi nem jön össze szerintem ez is jól jönne. Tényleg vérfrissítésre volna szükségA legfőbb félelmem, hogy az eladások megint áron alul fognak történni. Bocsánat egy már meg is történt. 2 millióért adtuk Cucut az Eibarnak. Vissza is vásárolhattuk volna (4 misiért), hogy jobb pénzért eladjuk (10 milla). Pár millió és pár millió. Nekem, főleg az lenne még forintban is. Ez valóban „Több, mint egy klub.” Imádom ezt bennük, azonban meg kellene tanítani a vezetőségnek, hogy a pénzben nincs barátság.
Én is összeállítottam egy keretet (transfermarkt piaciértékeit használva), amit képtelenség lenne összeszedni, ahhoz tényleg mindennek nagyon klappolnia kellene. Íme:
ter Stegen, Inaki,
Alba, Felipe Luis (ingyen jó pár meccsre jó lehetne és rutinos)
de Ligt (70 millió – a jelen és jövőember karakterrel), Pique, Tobido, Lenglet
Sergi Roberto, Youcef Atal (9 millió – nagyon jó mentalitású Dani Alves típusú játékos)
de Jong (75 millió), Vidal, Rakitic, Arthur, Rodri (60 millió – szuper fiatal védekező középpályás),
Ziyech (35 millió – ezen a szinten megfizethető, számos gól és gólpassz), Joao Felix (120 millió – világsztár lehet belőle, gyors, jól cselez és lát a pályán), Sane (100 milló – szuper fizikai és technikai adottságok), Messi, Suarez, Maxi Gomez (35 millió –, hogy Suarez összekapja magát, ráadásul uruguayi)
Kiadás: 429 millió+de Jong 75 millió = 504 millió
Ők pedig mehetnek a lecsóba: Cillessen (18 millió), Coutinho (100 millió), Busquets (75 millió), Dembele (120 millió), Rafinha (15 millió), Umtiti (70 millió), Semedo (40 millió), Malcom (kölcsönbe), Puig (kölcsönbe az Ajaxhoz)
Bevétel: 438 millió
66 millió a különbség. Szerintem belefér. Remélem volt, akinek volt türelme elolvasni!

DISTANTxTHUNDER 2019.05.27. 20:37:02

Nekem is már nagyon elegem van Messi haveri köréből, teljesen szétcseszték a klubot, ezt nem bocsátom meg, még a világ legjobb játékosának sem.. remélem valaki borul a nyáron ebből a bukott garnitúrából, és ha a vezetés egy kicsit is olyan önző mint amilyennek mutatja magát, akkor a játékosoknak lesz megmutatva az ajtó.. hihetetlen milyen szégyeneket kell megélni Bartomeu uralkodása alatt, gondolok itt Mr "my position is already occupied" hányinger önelégült nyilatkozataira, vagy a mester "it is what it is" értékelésére a Pool elleni 4-0 után, mintha még mindig a Bilbao edzője lenne.. el tudom képzelni hogy mikor anno a Bilbaoval kikapott 4-0ra azt el tudta intézni egy vállrándítással.. it is what it is..

Robi71 2019.05.27. 20:42:08

@Bivi76: Neked mindenki idegesítő, leszámítva azokat akiket Pep elküldött a csapattól. :) Ekörül forog a te kis világod.
Alig várod, hogy Messi is elbúcsúzzon, hogy őt is ócsárolni kezd. :)

Robi71 2019.05.27. 20:48:42

@DISTANTxTHUNDER: Nincs itt semmiféle haveri kör. Ezt úgy hívják bajtársaiság. Tudod, akik több nagy csatát megértek már együtt azok megbíznak egymásba.
Kibe bízzon Messi, ha nem Alba-ban, Suarez-ben vagy Rakitic-ben?
Cou-ban, Dembi-ben...ugyan már! :) Ne tégy te is úgy, mintha klasszisok nem játszhatnának miattuk. :)

Robi71 2019.05.27. 20:56:04

@BarcaFanFrom92: Szép amit írsz, de az nem elég ha bemásolod a Barca játékosok transfermarkt árát. :) Nyugodtan felezd meg és akkor nézd meg mennyi jön ki. Közelebb leszel a valósághoz.
Amúgy "welcome on board". :)

Bivi76 2019.05.27. 20:59:17

@Robi71: Nem ócsároltam soha Messit, Neked emlékezned kellene rá, hány bejegyzésemben írtam, hogy nagyon szurkolok neki a 6.Aranylabdájáért. Kérlek ne hazudtolj meg, mert ez így van. Arra is megkérlek, hogy ne Te mondjad meg(azok után amit hónapok óta művelsz Dembelével, Coutinhoval) hogy mi az én kis világom. A második felére az írásodra az a válaszom hogy félig igaz. Ócsárolni nem fogom Messit, mert a Barca történelmének TOP 3-as játékosa. Annyit tett a klubért, hogy nagyságát nehéz szavakba foglalni De igen, várom már hogy lezáruljon a korszak. Lehet nem így vélekednék ha a dolgok nem így állnának a klub körül, de hogy így alakulnak, jő teljesítménye ellenére Messi nyakig benne van. Ez a személyes véleményem.

2019.05.27. 21:08:18

@BarcaFanFrom92: Tetszenek a játékos ötleteid. Végre valaki aki nem csak az agyon nyaggatott mindenki által ismert nevekkel dobálózik.
De sajna a matek nem jönne ki a végére.
Egyrészt nem lehetne most ennyiért eladni ezeket a játékosokat, mert leszálló ágban vannak, sérülékenyek, formájuk tudjuk milyen, nagyon magas a fizetésük, no meg tudja a fél világ hogy kiárusítást csinál a barca..stb Szóval néhány embernél lazán a 2/3-t lehetne csak nézni az ottani összegnek.

A kiszemelt játékosoknál meg pont fordított a helyzet. Joao Felix + Sane fiatal, jó formában lévő játékos akiket több nagy csapat is kinézett. Lehet ennyit írnak árnak, de ha többen licitálnak értük akkor ez bizony emelkedni fog, nem is kevéssel. (meg nem mellesleg nincs fix kivásárlási áruk, bármennyit lehet értük kérni (pl az akkor 60 misire taksált Dembit majd 2x áron vittétek el a dortmundból, pedig ott nem is kellett más csapatokkal versengeni érte)
De szerintem Light se 70-ért fog érkezni. Angol csapatok mozgolódnak érte és könnyen megkínálhatja valaki az ajaxot egy 90 misis ajánlattal... (miközben ti még a fizetéséről alkudoztok és próbáltok helyet csinálni a fizetési keretben, valamint vacilláltok a Grizi projekten és gondolkoztok mi legyen az edzővel)

sunt 2019.05.27. 21:10:45

Azt hiszem, én voltam az első itt, aki Busiékban látta a stagnálás okat. Hű, mit kaptam akkor a nyakam közé. Akkor volt ez, amikor Maschet símán leírták, de a saját nevelésűekre semmi szentségtörőt nem volt szabad mondani. Szerintem már az nagy előrelépés, hogy ez a védettség megszűnt. De ha most nyáron nem indul meg a korosztály-csere, akkor ősszel a meccsre járó Barca közönség is felébred és megszólal. És most már nem az lesz a szöveg, hogy micsoda szurkoló az, aki nincs elájulva a csapattól. Jobb későn, mint soha.

BarcaFanFrom92 2019.05.27. 21:12:38

@Robi71: Ebben sajnos igazad van. Az általunk kinézett játékosokért pedig legalább a másfélszeresét fogják kérni. Az a tapasztalatom az előző évekből, hogy rendesen leakarják húzni kedvenc klubbunkat, és örömmel nézik a vergődésünket átigazolások terén. Ezért is mondtam, hogy kivitelezhetetlen.

Eminusz 2019.05.27. 21:16:59

@BarcaFanFrom92: Tetszetős elképzelés, de ahogy Robi is írta már előttem. Az árak nem reálisak sajnos.. :/ Például Busquetsért nincs az a csapat, aki kiadna 75 milliót és jelen helyzetben Coutinhoért sem kapnánk 100 milliót... Az én verzióm közelebb áll a megvalósíthatóhoz:

Eladnám:
Cillessen - 20 millió
Vermaelen - 0
Umtiti - 30 millió
Rakitic - 50 millió
Busquets - 40 millió
Coutinho - 70 millió
Dembele - 100 millió
Rafinha - 20 millió
Denis - 20 millió
Gomes - 30 millió
Összesen: 380 millió

Megvenném:
De Ligt - 70 millió
Rodri - 70 millió
Lacazette - 70 millió
Griezmann - 120 millió
Mata - 0
Összesen: 330 millió

Jobb hátvédre pedig most semmiképp nem költenék. 5! játékosunk van erre a posztra (Semedo, Roberto, Wagué, Palencia, Emerson), csak el kell dönteni, hogy melyikükkel számolunk.

Robi71 2019.05.27. 21:25:25

@Bivi76: Látod, már az is sértő Messi-nek nézve, hogy csak a Top3-na nevezed. :)
Messi a legnagyobb játékos aki valaha a Barca-ban játszott már most.
Amit pedig én mondok Coutinho-ról és Dembélé-ről az még hízelgő is rájuk nézve. Azt pedig végképp nem értem hogy egy olyan indulatos, forrófejű ember mint te hogy lehet ilyen türelmes velünk szemben. Fikázol klublegendákat, akik kitették a belüket ezért a klub ért...és körmödhasadtáig védsz két ilyen senkit. Tényleg nem értem. :(

Robi71 2019.05.27. 21:30:58

@Eminusz: Közelebb állsz a valósághoz...és Dembélé 100 millió? Küld ide nekem majd azt, aki ennyit fizetne érte. Kérnék én is töle pár milliót csak úgy. :)

Spacedyevest 2019.05.27. 21:32:47

Ez mennyire lehet gagyi? Honnan veszik?
www.origo.hu/sport/futball/20190527-labdarugas-spanyol-foci-az-ajax-sikeredzoje-valthatja-valverdet-a-barcelonanal.html

Ha ten Haag jönne tényleg, hozhatná de Lightet és Ziesh-t is magával. Frissítőleg hatna a csapatra, az biztos.

Robi71 2019.05.27. 21:32:58

@BarcaFanFrom92: Egyértelmű, hogy megpróbálnak lehúzni, mivel kétszer látványosan sikerült. :)

Robi71 2019.05.27. 21:36:11

@sunt: Azt hiszem én voltam az első aki látta, hogy befürödtünk Cou-val és Demb-ivel. Kaptam is érte rendesen. Van akitől még most is.! Képzeld mekkora baj lehet ott az emeleten! :)

DISTANTxTHUNDER 2019.05.27. 21:37:30

@Robi71: Szerinted normális hogy Rakitic olyanokat mond hogy neki foglalt helye van a kezdőben, meg szerinte azért utálják mert irigyek rá, nyíltan lesz.rja a szurkolók véleményét, és csapkod ha lecseréli az edző? Egy klublegenda hol ilyen? Rakitic pedig hol klublegenda? Gyalázat amit megenged magának a nagy semmire, szegyen az egész klubra nézve..

Robi71 2019.05.27. 21:43:55

@DISTANTxTHUNDER: Rakitic egy intelligens úriember. Semmi sértő nem volt a mondanivalójában.
Érdekes, akkor nagy volt a lapítás amikor a senkiházi Cou vagy Dembi beintett a szurkolóknak. Kettős mérce a javából. :)

julio alberto 2019.05.27. 22:16:54

Robi bácsi nálam ma is mindent vitt.Elképesztő és egyben komikus is ahogy folyamatosan ismétli önmagát.

DISTANTxTHUNDER 2019.05.27. 22:47:30

@Robi71:
Rakitić on Instagram story: “They hate me because they are not me”
Szemelvény egy intelligens úriembertől.. Coutinho és Dembele beintettek a szurkolóknak, miután megelégelték hogy gyakorlatilag mióta idejöttek nem kapnak mást csak a kritikálat.. külön kell választani a játékost és az embert.. mint játékosok, őket sem lehet kímélni, mert a csapat csapnivaló szezonjából ugyanúgy kivették a részüket mint mindenki más, de ők nem írkálnak olyanokat mint Rakitic, pedig ők aztán elszállhatnának maguktól, mar csak azért is amennyi pénzt fizetett értük a Barca.. Rakitic ezt most nagyon elb.szta, a csapattársai sem tudják megvédeni, akik legalább azt tudják mikor hogyan kell viselkedni.. az úriemberednek különben sem lenne rá oka ilyeneket írni, nyilatkozni, de pláne nem egy ilyen szezon után.. 2 ember van jelenleg akinek jól áll az ekkora egó: Cr és Ibra.. Rakiticet mellettük emlegetni legalább akkora vicc mint amikor Modric aranylabdát kapott..

LeoMessifcb 2019.05.27. 22:49:27

Ez a blog nem lenne az igazi Robi71 nélkül emberek, de tényleg.
Na, de közben: Robert Martínez is Barça's first choice to become the next manager if Valverde does not continue. [rac1]
Felettéb érdekes... nem követtem a munkásságát, valaki tudna egy kisebb eligazítást tartani miért lenn ő a megfelelő személy a klub számára?

2019.05.27. 23:08:39

@LeoMessifcb: Eléggé felkapott név, mert bronzérmes lett a belgákkal és szép támadó focit játszik. De ugyebár klubcsapat téren nincs olyan múltja ami miatt szóba jöhetne.
A válogatottnál meg eléggé beárnyékolja a dolgot hogy egy Hazard, De Bruyne, Lukaku, stb fémjelezte csapatban mennyi az edző és mennyi a kreatív játékosok érdeme.

De szerintem a 2020-es EB előtt nem fog dobbantani. Ilyen válogatottat nem kap még1x a keze alá és ismét éremesélyesek lehetnek. Akkor meg még több nagy csapat fogja hívni, esetleg olyanok ahol készebb a keret, kevesebb átalakítás vár rá... Nem félreérteni mindig vonzó a barca kispad (bár persze nem annyira mint pl 5 éve lett volna), de 1 évvel az EB előtt egy éremesélyes válogatott kispadját nem biztos hogy otthagynak.

DISTANTxTHUNDER 2019.05.27. 23:10:27

Kicsit kifejtem :) Martinez is egy kb Valverde volt klubmenedzsernek, a belga válogatottal viszont tetszetős focit játszat.. semmi extra, de kihasználja a klasszis játékosaiban rejlő potenciált..

LeoMessifcb 2019.05.27. 23:15:56

@mark666: @DISTANTxTHUNDER: a belga válogatott játéka valóban szemgyönyöködtető volt. Klubcsapatnál viszont még tényleg semmit nem bizonyított. Még úgyis fognak bedobálni neveket szépen, sorban. Allegri is biztos a kalapban lesz majd, HA Valverde távozik.

2019.05.27. 23:17:25

Ha valverde távozik akkor egyértelmű hogy pimientat kell kinevezni az első csapat élére. Nála jobban jelenleg senki nem ismeri a la masiat ami az egyik legfontosabb szempontnak kell lennie az új edző kiválasztásakor.

DISTANTxTHUNDER 2019.05.27. 23:29:22

@LeoMessifcb: Mondjuk sokat nem tudott bizonyítani a Wigan és az Everton irányításával :) Viszont ha jó játékosokat kap, jó csapatot tud csinálni, ezt bizonyította szerintem

2019.05.27. 23:32:20

@Robi71: valóban jó ajánlat ez a két játékos, de ezzel csak a MU nyerhet. A vakegérért ez a két játékos hatalmas ajándék lenne. Nem tudom mit akar a Juve vele..

2019.05.27. 23:33:02

Aki eladná Albat az nem komplett. Bőven vannak nagyobb problémák mint hogy még oda is csináljunk egyet.

DISTANTxTHUNDER 2019.05.27. 23:33:21

@mark666: "A válogatottnál meg eléggé beárnyékolja a dolgot hogy egy Hazard, De Bruyne, Lukaku, stb fémjelezte csapatban mennyi az edző és mennyi a kreatív játékosok érdeme."
A Barcában Valverde megkapta Messit, Suarezt, Coutinhot, Dembelet stb, és látjuk az eredményt.. ezert is írtam hogy Martinez egy fenomén, de ha mást nem, legalább annyit megtett hogy a húzóembereihez igazította a taktikát, és nem fordítva

DISTANTxTHUNDER 2019.05.27. 23:35:46

Martinez *nem* egy fenomén, de ha mást nem, legalább annyit megtett hogy a húzóembereihez igazította a taktikát, és nem fordítva :)

Robi71 2019.05.28. 04:04:45

@julio alberto: Jó most Pool szurkolónak lenni, igaz? Még egy jó ideig jobb lesz. Itt kilátástalan a helyzet. Jó neked. :)

Robi71 2019.05.28. 04:19:13

@DISTANTxTHUNDER: "Coutinho és Dembele beintettek a szurkolóknak, miután megelégelték hogy gyakorlatilag mióta idejöttek nem kapnak mást csak a kritikákat" (mit kellene kapniuk? Dicséretet???...túl sok a türelem velük még így is)
.. "külön kell választani a játékost és az embert.. mint játékosok, őket sem lehet kímélni, mert a csapat csapnivaló szezonjából ugyanúgy kivették a részüket mint mindenki más" (miből vették ki a részüket??? ),
"de ők nem irkálnak olyanokat mint Rakitic" (ja, csak nyilvánosan beintenek, hogy "kapjátok be"),
"pedig ők aztán elszállhatnának maguktól, mar csak azért is amennyi pénzt fizetett értük a Barca"....mitől szállhatnának el, az áruktól???...jól értettem?
Ez amit leírtál kb egy 8 éves szellemi szintjén mozog. :(
Aki Rakitic-t egy szintre teszi ezzel a két sötét, ostoba, sehonnan jött figurával....arról inkább nem mondok semmit. Kizárás lenne belőle. :(

Robi71 2019.05.28. 04:38:26

@Berbatov: @LeoMessifcb: Roberto Martinez katalán származású, focista karrierének legnagyobb részét a briteknél (angol, skót liga) húzta le.
Kiemelkedő játékos nem lévén...nagyon lentről kezdve, kőkeményen megdolgozott azért ahova most eljutott. Edzőként a Swansea, Wigan és Everton kispadján ért el sikereket, mindig túlszárnyalva a klublehetőségeket. Ezért is lett kinevezve a rendkívül jó képességű játékosokból álló belga válogatott élére.
A neve gyakran felmerült a Barca kapcsán...akkor is amikor Lucho és akkor is amikor Valverde lett végül kinevezve.
Remélem "tisztább képet" kaptatok tőle róla, mint DT összevissza halandzsája. :)

Bivi76 2019.05.28. 05:20:55

@Robi71: Először is mióta Berbatov figyelmeztette a blog tagjait a normák betartásáról, nem fikáztam senkit. Másodszor, hiába vagyok forrófejű és türelmetlen, had én döntésem el, hogy kit tekintek klublegendának. Harmadszor meg miért gond, hogy a szerződését minden évben hosszabbító, keresetét minden évben szerződésében felülvizsgálva emelő, Bartomeu emberét,az öltözőben magát középszerű játékosokkal (haverokkal) körülvevő játékost TOP - 3-asnak neveztem? Mert nem az? A világ egyik legjobb focistája. Ez most miért sértő? Te írtad tegnap, távoznia kellett volna, mikor Guardiola lelépett. Na, ilyet én soha nem mondanék egy kivételes játékosról. Csak ismételni tudom, nem szeretném záros határidőn belül a Barca csapatában játékosként látni Guardiola játékosait, a Ronaldoval azonos darabszámú aranylabdával rendelkező Messit, és a baráti körét. Remélem erre az időpontra nem kell már sokat várni. Ja mégegy! Azt is remélem Pique soha nem lesz az FC Barcelona elnöke.! Előre látom milyen munkát végezne, és kikkel venné magát körbe. Nekem mindent elárul, hogy Valverde mellett mennyire kiáll. Mit várjunk ilyen palitól? Köszönöm, nem kérek én ilyenből!

Robi71 2019.05.28. 05:45:07

@Bivi76: Még két évet kell várnod addig. Akkora egy sem fog maradni belőlük. De velük együtt minden más távozik ettől a klubtól....minden amiben a Barca más volt.
Marad majd egy jellemtelen, stílustalan, hagyományait a sutba dobó klub....ami semmiben sem fog különbözni bármelyik gusztustalan újgazdag klubtól. Igaz, már egy jó ideje nem különbözik....sőt, túl is tett rajtuk.
Ha te erre vágysz, akkor boldog lehetsz, mert az idő neked dolgozik. :)

kritizator 2019.05.28. 05:46:35

@Bivi76: bár énnekem sem tetszett pique kiállása Ernő mellett, de utólag azt mondom, így kellett cselekedni.
Hallottál már olyat, hogy a játékosok a sajtón keresztül mondták el az edzorol a rossz véleményüket?
Meddig lenne kezdő egy ilyen játékos? Illik-e ez egyáltalán?

Robi71 2019.05.28. 05:53:44

@Bivi76: Berbatov figyelmeztetése a személyeskedés ellen szól....nyugodtan fikázhatod a klublegendákat, akiket még szerencse, hogy nem te döntöd el ki legyen az...hanem a klubtörténelem. De te lehet, hogy afelett állsz! :)))
A kérdésemre nem feleltél, hogy lehetsz ennyire türelmes ezzel a két félnótással...ha már ennyire türelmetlen vagy a még aktív klublegendákkal?
Ezek fogják a magasba lendíteni a klubot, mint egykoron Deco, Dinho és Eto'o?....vagy Xavi, Iniesta és Messi?
Még viccnek is rossz, ugye? :)

Bivi76 2019.05.28. 06:23:18

@Robi71: Persze hogy nem én döntöm el, ki a klublegenda. Válaszolok a kérdésedre. Inkább nézem Coutinhot és Dembelét, mint a Messi és Barátai csapatot. Akkor jöhet a támadás, össztüzet várok!Figyu!Nekem elég volt már a Messi korszakból! Bármekkora sztár is. Ha nem ilyen befolyásos lenne a csapaton belül, lehet én lennék a legnagyobb rajongója, de így nem bírom az argentínt. Nemcsak akkor kellene kinyitnia a száját, mikor védeni kell Valverdét, vagy mikor minden évben emelik a fizetését, vagy mikor idehozatta Tata Martinot, hanem mikor sztárfocistákat kellett volna, kellene igazolni a haverok helyett. Nekem nem szimpi a gyerek. Ennyi!

Robi71 2019.05.28. 07:35:26

@Bivi76: Tévhiteken alapul az egész teóriád. Ő nem hozott ide egyetlen edzőt sem, egyetlen játékost sem, senkit sem kért, senkit sem adott el....de még a Rosell-Bartomeu párost sem ő nevezte ki a klub élére. :)
Gondolod, hogy itt tartana a csapat ha Messi bármibe is beleszólna???
Te minden olyan problémát amit a Rosell-Bartomeu páros által vezetett maffiabanda okozott és okozni fog még....áthárítod Messi-re.
Messi magára vállalta mindezt, amikor aláírta a hosszabbítást. A galád Bartomeu tudta, hogy ezzel megvásárolja az elnökségét 2021-ig.
És az olyan naiv szurkolók mint te is vagy Bartomeu tenyeréből esznek. :)
"Valverde hibás", a "30asok hibásak", "Messi a hibás"....és Bartomeu jót röhög mindenkin. :)

Robi71 2019.05.28. 07:38:07

@Bivi76: De te "inkább nézd Coutinhot és Dembelét, mint a Messi és Barátai csapatot.". Az a szint való neked és a hozzád hasonló szurkolóknak. Jó múlatást kívánok hozzá! :)

Robi71 2019.05.28. 07:44:57

@Bivi76: Barto tökéletesen használja a hatalomgyakorlási eszközöket. Vérprofi ebben a gazember. :)

Bivi76 2019.05.28. 07:54:22

@Robi71: Bartomeu hosszabbít 4-5 éveket a kedvenceiddel, akik, 30 körüliek. Akkor miért bírálod? Nekem van okom, mert Barcelonán kívül szeretném látni a 30-on túliakat!

Frenkie82 2019.05.28. 07:57:53

Jézusom mi megy még mindig a kommenteknél... 1-2 cicológus is regelhetne már közénk, hátha rendbe vágna 1-2 fejet...

LDzsi 2019.05.28. 08:04:08

@Bivi76: hogy miért gond? Azért kedves Bivi, mert nem egyezik a véleményed Robi bácsiéval :)

DISTANTxTHUNDER 2019.05.28. 08:12:55

@Robi71: Bocsi én kihagytam Martinez bemutatásából a f.rokszopkodos ömlengést, ami viszont neked nagyon jól megy :)

Bivi76 2019.05.28. 08:28:34

@LDzsi: Én elismerem Messi játéktudását. Egy zseni, klasszis, géniusz, sorolhatnám. De mivel sok hír jelent meg róla utóbbi időben, hogy a Barcelona és az Argentín öltözőben milyen befolyásoltsággal bír(ami vagy igaz vagy nem) számomra nem szimpatikus. Ha ezek a hírek nem igazak, elnézést kérek. Ettől függetlenül a véleményem abban nem változott, hogy várom a Messi korszak végét! Elnézést minden Barcelona szurkolótársamtól, de ezt tényleg így gondolom!

Bivi76 2019.05.28. 08:30:33

@LDzsi: Azt hozzáteszem még, hogy nem Messi játéktudása miatt várom a korszak végét, hanem a dolgok alakulása miatt, ami végett lejtmenetbe került a klub sportszakmailag.

2019.05.28. 08:42:58

@Bivi76: Sajna egyhamar nem fog kiderülni mi igaz a pletykákból. Az mondjuk tény hogy az argentin öltözőből is jöttek ilyen pletykák nem 1x (pl Icardi esete), de a barca öltözőjéből is jött Suarez féle pletyka, de most a Grizi eset is ilyesféle. (elvégre ha Messi a főnök akkor ha ő igent mondana az öltöző is igent mondana)

Majd az érintettek visszavonulása után xx évvel az egyikük életrajzi könyvéből kiderül mik igazak ebből. Ha volt bármi ilyesmi ki fog derülni, mert szaftos pletyka, jól megdobja a könyv eladásokat.

julio alberto 2019.05.28. 08:43:14

Úgy hiszem a jelenlegi helyzetben Xavi lenne a legjobb megoldás,nálam a Maestro lenne a Barcelona edzője.Nyilván mivel nincs edzői tapasztalata,van a dologba némi kockázat,de...Ha valakinek neki van tekintélye a klubnál,és pont ezért szerintem a öltözőben is lenne.A lényeg a fenti mondat utolsó részében van....A jelenlegi baráti kört úgy hiszem szét kell robbantani mielőbb mert ha ez nem történik meg a csapat bizony elindul lefelé...nincs erre két év,még akkor sem ha nem lesz ez egy egyszerű történet.Irgalmatlanul nehéz lesz eladni Rakitic,Busquets,Suarez triót,öregek hatalmas fizetéssel.Nem is értettem hogy miért kellet a 30+éves játékosokkal szerződést módosítani és a bérüket az egekbe emelni.Vannak remek fiatal játékosaink,akiket azért a klikk és a báb edző azért elégé korlátok közé terelt.

Robi71 2019.05.28. 09:02:34

@Bivi76: Tudod miért hosszabbított a 30-asokkal (és igazolt Paulinho-t, Vidal-t)?
Mert velük akart takarózni, velük akarta leplezni az ő és stábja hozzánemértését miután befürdött a "leépítési"....akarom mondani "fiatalítási" programjával.
Totális csőd lett a vége...öregek és tehetségtelen fiatalok "halmaza".

Robi71 2019.05.28. 09:04:21

@DISTANTxTHUNDER: "f.rokszopkodos ömlengést"?....korábban te nem voltál ilyen alpári, voltak értelmes hozzászólásaid is. Az utóbbi időben összeforrtál Bivi-vel ezen a téren.

julio alberto 2019.05.28. 09:04:29

@Robi71: Csak csendben mondom a Liverpool ebben a idényben még nem nyert semmit.A kérdésed tehát ilyen módon nem tudom értelmezni.Ami tény hogy Suarez majd Coutinho eladása nem hogy gyengítette a csapatot,inkább még erősebb közösségé tette azt.Jól mutatja ezt az hogy 1 év alatt 2 szer jutott a BL-döntőbe a csapat.A mai labdarúgásban sikert csak tudatos csapatjátékkal lehet sikereket elérni és nem nevekkel.Úgy hiszem ezt már sokszor leírtam itt,és tartom is a véleményem ebben a témában.

Bivi76 2019.05.28. 09:08:27

@Robi71: Én nem vagyok alpári. Kikérem magamnak. Már hetek óta kultúrált blog bejegyzéseim vannak. Szerintem Te az elmúlt hetekben jóval több ronda szót, mondatot írtál mint én. Olvass vissza Berbatov felhívása után!

Robi71 2019.05.28. 09:09:12

@Bivi76: "Ha ezek a hírek nem igazak, elnézést kérek"....kitől? Tőlem? Messi-től?
Tudsz legalább egy ilyen pletykát ami bebizonyosodott? Kiszivárgott "öszödi" beszéd vagy kézzel írt dokumentum?...bármi?

Bivi76 2019.05.28. 09:12:30

@Robi71: Majd pár év múlva valamelyik önéletrajzi könyvből kiderül.Ami nekem lejön, az azt feltételezi, hogy valami nem okés az öltözőben.

Robi71 2019.05.28. 09:13:04

@mark666: Icardi?...Suarez?
...Grizmann? Egyik nap az a hír, hogy Messi hívja (Grizi maga mondta)....másnap Messi nem kér belőle?
Ti tényleg nem tudtok különbséget tenni a pletyka és a hír között?

Robi71 2019.05.28. 09:14:24

@Bivi76: Akkor várd meg az önéletrajzi könyvet és utána vádaskodj. Addig csak rágalmazol...

Bivi76 2019.05.28. 09:17:14

@Robi71: Akkor rágalmazok! Akkor sem tetszik Messi szerepe, meg a baráti társasága. Nem szimpatikusak.

Robi71 2019.05.28. 09:18:30

@julio alberto: Ne tegyél úgy, mintha érdekelne a Barca. Csak azért dugod ide az orrod, hogy jól szórakozz a most éppen lesújtott szurkolókon....meg néha ajnározni vagy megvédeni valamelyik éppen trendi brazil tehetséget. Tojsz te az egészre...

Robi71 2019.05.28. 09:19:25

@Bivi76: Egy hisztis ovis viselkedésed van. :)

julio alberto 2019.05.28. 09:29:39

@Robi71: Te csak Messi miatt vagy itt,pont téged nem érdekel a Barcelona mint csapat.Ez minden írásodból lejön.Pont azért van az hogy minden mondatot Messi szóval kezdődik ha remekel az ő érdeme ha gyengén játszik a csapatársai hibája.A brazil fóbiád megértem lévén Messi és argentin szurkoló vagy.A jelen és még inkább a jövő pont ezért neked nagyon nehéz lesz..De hát keresel majd egy másik bálványt és másik csapatot.Mint tudjuk ez neked nem okoz gondot.

Bivi76 2019.05.28. 09:31:15

@Robi71: Bárcsak annyi idős lennék! :-)

Spacedyevest 2019.05.28. 09:46:24

@julio alberto: Xavi a kedvencem, de szerintem még korai lenne edzőnek. Nem biztos ,hogy ekkora sz.rral kéne kezdenie. Ráadásul még sok jelenlegi játékossal játszott együtt, nem elég kívülálló ahhoz, hogy a mostani helyzetben tiszta fejjel, akár kemény döntéseket hozzon.

Robi71 2019.05.28. 09:47:40

@julio alberto: Engem érdekel talán a legjobban. Ahogy elnézem csak bennem tudatosult igazán, hogy mekkora is a baj. A nagytöbbség még most is megelégedne kozmetikázással. Ha mondjuk kirúgják Valverde-t és Rakitic-t máris újabb BL győzelemről álmodoznának itt a legtöbben.
Kifutó 30-asok és tehetségtelen fiatalok halmaza ez. Por és hamu marad itt, ha elbúcsúzik Messi, Alba, Pique, Busi, Rakitic és Suarez. Kivel akarsz jövőt építeni? Ezekkel? Felnőtt ember vagy és sok mindent láttál. Ne szórakozz velem Albi....

julio alberto 2019.05.28. 09:59:40

@Robi71: Ter Stegen,Semedo,Lenglet,Umtiti,Arthur,de Jong,Coutinho,Dembelé,Alena majd egy kezdőre való remek és tehetséges játékosa van jelenleg is a Barcelona csapatának.Pont ezért is szeretném ha Xavi lenne az új edző,ő egy igazi csapatjátékos volt,gondolom edzőként is csapatba gondolkodna.Ja és lenne szava az öltözőben is,már csak azért is mert ő egy klublegenda.Veled az a baj hogy nevekbe gondolkodol és nem csapatba.Fentebb írtam a Liverpool példáját,nem véletlen.....

julio alberto 2019.05.28. 10:05:16

@Spacedyevest: Nyilván van benne rizikó...de így volt ez anno Guardiola,Klopp,Tuchel és Zidane esetében is.Xavi egy klublegenda,akinek lenne szava mondjuk az öltözőben is.Valódi csapatjátékosként úgy hiszem csapatba gondolkodó edző lenne a Maestro.Ez azért fontos mert csak csapatként lehet sikeres egy klub a mai labdarúgásban.

Robi71 2019.05.28. 10:20:53

@julio alberto: "Semedo,Lenglet,Umtiti,Arthur,de Jong,Coutinho,Dembelé,Alena"....ez most komoly? Mióta nézel te Barca meccseket?....Emlékszek te olyan csapatra, ahol ezek beférek volna a kezdőbe? ...mert én nem. Egykoron a cserepad is ezeknél veretesebb játékosokból állt. És még akkor sem nyertünk mindig bajnokságot vagy BL-t.
Úgy beszélsz a Pool-ról, mintha "no name"-kből összerakott, csak a csapatmunkának köszönhetően sikeres gárda lenne. :) Minden poszton jobb játékos van, mint akiket te felsoroltál, mint "kezdőre való remek és tehetséges játékos". Te jót akarsz egyáltalán a Barca-nak? :)

julio alberto 2019.05.28. 10:35:02

@Robi71: A fentebb írt játékosok egytől egyig remek teljesítményre képesek.Persze úgy nehéz ahogy Valverde intézte a dolgokat.Játszott 8 öreg ezeknek a játékosoknak meg maradt 3 hely,sokszor nem is a posztjukon játszva.A Liverpool pont nem jó példa arra amit felhoztál...Klopp folyamatosan építkezik lentről,Alexander Arnold,Gomez és igazolt gyengébb csapatokból mint például a Robertson.A csapatépítés mindig a folyamat,de mint ha ez a Barcelona csapatánál ez megállt volna Valverde edző alatt.Na itt látom a bajt.

Robi71 2019.05.28. 10:47:16

@julio alberto: Robertson nem a legjobb példa arra. Róla mondta Mourinho, hogy egész meccsen olyan sebességgel robogott le és fel a baloldalon (éppen a MU cserepad előtt), hogy a meccs végére beleszédült. :)
A srác az "új Alba".
Szenzációs a Pool játékosmegfigyelő osztálya. Szinte minden játékos, akit leigazoltak nem hogy csak bevált, de még fejlődtek is a Pool-ban. Gartula jár nekik.

julio alberto 2019.05.28. 10:52:40

@Robi71: Erről szól a csapatépítés...Robertson 3 éve még egy ismeretlen játékos volt a PL-ben,söt az első évben még csak epizódszereplő volt Moreno mögött.

Robi71 2019.05.28. 10:52:46

@julio alberto: Mit nem adnék, ha az összes harmincas elhúzna a nyáron és munkába láthatnám a te " kezdőre való remek és tehetséges játékosaidat".
Ter Stegen, Semedo,Lenglet,Umtiti, Cucurella, de Jong,Arthur,Coutinho,Dembelé,Alena, Roberto (csk).....egy ilyen csapatot szeretnék jövőre látni. Mekkora csatákat vívnák a Getafe-val az 5-6 helyért a bajnokságban. Bivi különösen elégedett lenne. :)

Robi71 2019.05.28. 10:56:38

@julio alberto: Én nem látom egyik igazolásunkban sem az a potenciált, amit Robertson-ban vagy Alexander-Arnold-ban. Erről is szól a csapatépítés....meglátod az X faktort a lehetséges igazolásodban. Mi ezt nagyon nem látjuk.

julio alberto 2019.05.28. 11:01:55

@Robi71: Látod az ilyen írások miatt mondom rólad hogy te nem Barcelona hanem Messi szurkoló vagy.Sajnos Valverde képtelen volt az átmenetet megvalósítani,lefordítva 2 évet elvesztegetett a Barcelona a csapat építés témában.Nem futok neki még egyszer Ter Stegen-Semedo,Lenglet,Umtiti,?-Arthur,de Jong,Coutinho,?-Dembelé,? azért nem rossz játékosanyag,sőt...

Bivi76 2019.05.28. 11:03:16

@julio alberto: ide sorolnám még Malcomot is!

julio alberto 2019.05.28. 11:04:22

@Robi71: Úgy nehéz is látni hogy Valverde nem játszatta őket....de meg is lett az eredménye 1 év alatt kétszer a BL..mezőnyében.

julio alberto 2019.05.28. 11:05:52

@Bivi76: Jogos...Akkor már csak 2 kérdőjel maradt.

Frenkie82 2019.05.28. 11:09:41

@Robi71: ne haragudj, hogy megkérdezem, de nem unod még? Nem kicsit unalmas ez a kötekedés... "Ter Stegen,Semedo,Lenglet,Umtiti,Arthur,de Jong,Coutinho,Dembelé,Alena majd egy kezdőre való remek és tehetséges játékosa van jelenleg is a Barcelona csapatának." Nem írt semmi valótlant, valóban remek és főleg tehetséges játékosok. Más játékrendszerben Coutinho és Dembelé is remekelt, sajnos nálunk nem remekelnek... Hogy miért, az más kérdés... De attól még remek és tehetséges játékosok akik a felsorolásban benne vannak... Hogy a Liverpoolnál maradjunk, Coutinho jól nyomta ott, Dembelé is lehet jól nyomná ott... Nem mindenki tud a Barçában focizni, ez igaz bármelyik klubra is... Emlékezzünk, amikor a Real minden edzőváltáskor kicserélte a fél keretet... Jöttek a papíron jobbnál jobb nevek, aztán hoppá... Máshol meg jól játszottak... Nem kell mindent kiforgatni... nem kell mindenbe belekötni, se neked, se neki, se másnak... Mondom, nem kicsit uncsi már kettőtök állandó vitája... És az a baj, hogy ezt nem csak vele szemben csinálod... attól hogy nem írok minden nap 300 hozzászólást, még olvaslak titeket, nem csak kettőtöket, mindenkit... Ideje lenne már szerintem ezt befejezni... Egyikőtökkel sincs semmilyen bajom, van amiben egyetértek (veled is), van amiben nem... Mégsem forgatom ki az általad leírtakat naponta 200 hozzászólásban... Most sem kötekedni akartam, csak már basszincsa a csőrömet, hogy állandóan ezt kell olvasni...

Bivi76 2019.05.28. 11:10:53

@julio alberto: Reinier Jesus, Joao Pedro, Gabriel Veron. Valamelyik kettő közülük. Vagy mindhárom! :-)

Robi71 2019.05.28. 11:20:15

@julio alberto: Valverde nem kapta meg a játékosokat, amit kért.
Ezzel szemben Bartomeu és tehetségtelen barátai elképzelése szerint csődítettünk ide 500 millióra játékosokat. Nesze Ernesto...építs belőlük várat. :)
Ernesto barátunk eleget is tett a kívánságnak....agyonjátszatta őket (Cou, Dembi, Arthur)...annyit voltak a pályán mint bármelyik kezdő. Lenglet kivételével mind bebizonyították mennyire korlátolt képességűek. És ez így lesz a következő edzőnél is, ha maradnak.

Bivi76 2019.05.28. 11:24:35

@Robi71: Ernesto már lejárt lemez. Nem kell megmagyaráznod a dolgokat. Úgy néz ki, ma menesztik! :-) Vele együtt sajnos még Bartomeu nem megy,de már ez előrelépés. Remélem a banda feloszlik! Keressenek új csapatot maguknak!

Bivi76 2019.05.28. 11:26:26

@Robi71: Bárki legyen, csak ne spanyol! Egy makacs, konok, öntörvényű, szigorú edzőt szeretnék!

Robi71 2019.05.28. 11:28:12

@Bivi76: Akkor jövőre tuti a BL győzelem. :) Senki és semmi sem akadályozhat meg ebben. Ez az!

Robi71 2019.05.28. 11:28:52

@Bivi76: Biztos ilyent fog hozni Barto. :)

kritizator 2019.05.28. 11:30:22

@Robi71: "Valverde nem kapta meg a játékosokat, amit kért.
Ezzel szemben Bartomeu és tehetségtelen barátai elképzelése szerint csődítettünk ide 500 millióra játékosokat. Nesze Ernesto...építs belőlük várat. :)
Ernesto barátunk eleget is tett a kívánságnak....agyonjátszatta őket "

Ez kb. olyan iparági pletyka, mint hogy Messi állítja össze a csapatot.

Ha ezen utóbbit nem lehet bizonyítani, akkor az előzőt sem.

kritizator 2019.05.28. 11:31:33

@Robi71: nem kell (feltételen) BL-győzelem, csak szép (előremutató) játék

Bivi76 2019.05.28. 11:33:09

@Robi71: Így van. Jövőre BL győzelem a cél! A legértékesebb trófea! Gyors, erőteljes, dinamikus focit várok, trükkökkel, látványos megoldásokkal fűszerezve. A csapat átlagéletkorát csökkenteni a lehetőségekhez képest.

Bivi76 2019.05.28. 11:37:33

@Robi71: Érdekes módon, a blogon szereplő Szurkolótársak nagy része örülne Valverde menesztésének. De Te ezt is megmagyarázod.

katalan2 2019.05.28. 11:56:38

@Bivi76: Bielsa? Bár ő foglalt, ha jól tudom.

Bivi76 2019.05.28. 12:02:10

@katalan2: Elég nagy szaktekintély! Guardiola is mindig elismerően beszélt róla.

LDzsi 2019.05.28. 12:18:24

@Robi71: "Ne tegyél úgy, mintha érdekelne a Barca." -> pont te mondod? :D

Hala Madrid 2019.05.28. 12:22:37

Srácok, a Barcának már mindegy, legyünk Realosok!

Robi71 2019.05.28. 12:27:00

@Bivi76: Nyugodt szívvel elengedném Valverde-t és a harmincasokat....ha tudnám, hogy őt egy jobb edző váltja és tehetséges játékosok lesznek a helyettesítők. De ameddig ez Bartomeu-re van bízva...nagyon nem vagyok nyugodt. Te az vagy? A főbűnös a jelenleg kialakult helyzetért marad....mi a garancia a jobb folytatásra? Nekem semmi! Én már nem hiszek neki!

LDzsi 2019.05.28. 12:28:57

Engem nem érdekel hogy milyen nevek vannak az FC Barcelona nevű csapatban, csak az, hogy élvezet legyen nézni a meccseket. Nem érdekel a trófea se, én nem azért lettem Barca szurkoló, hanem mert ez a csapat és csodás játéka vett rá először, hogy rendszeresen nézzem egy klub meccseit (előtte csak bl meccseket, eb és vb-t néztem). Nem zavart egyik bl kiesés sem, hanem inkább az, ahogyan. Akinek csak az eredmény számít az nagyon gyorsan keressen másik csapatot. Hiába a "nagy" nevek mint Rakitic, Busquets és társai, láthatjuk mennyire élvezetes focit tudnak játszani... Naés mi van ha Ernesto mágus megkapja az általa kért játékosokat? Szebb focit játszatna? Kétlem, max talán eredményesebb lenne a csapat, de ugyanazt az élvezhetetlen antifutballt játszatná mint most.

Bivi76 2019.05.28. 12:32:14

@Hala Madrid: Realosok soha! Mindörökké Barca!

Bivi76 2019.05.28. 12:33:48

@Robi71: Hidd el Robi, el kell engedni Őket! Ez a jövő, amiben már nem játszhatnak jelentős szerepet!

Robi71 2019.05.28. 12:37:36

@Bivi76: Bielsa-nak teljesen egyedi stílusa van, ezért is hívják "El Loco"-nak (az Őrült). :) Csak oda megy, ahol szabad kezet kap.
Élményszámban megy az edzéseit vagy a sajtótájékoztatóját megnézni. Teljesen egyediek.
A Marseille-nél például lemondott a bajnokságnyitó első forduló után. A sajtótájékoztatón csak ennyit mondott: "Befejeztem a munkámat itt. Haza megyek." :)...és átadta a felmondó levelét az elnöknek.
A tavaly a Lille-től idő előtt menesztették....de a csapat, amit ő rakott össze most a BL-t érő 3. helyen végett a bajnokságban.
Most a Leeds-el remek szezont produkált...igaz a feljutás már nem jött össze a osztályozón. Mindenki odavolt a látványos focijától.

Bivi76 2019.05.28. 12:39:46

@Robi71: támogatnám. Mégiscsak dél - amerikai! :-)

Hala Madrid 2019.05.28. 12:40:44

Kíváncsi vagyok, hogy jövőre hogyan esik ki a Barca a Bl-ből

Hala Madrid 2019.05.28. 12:41:23

@Bivi76: Solari is Dél - Amerikai, mégis menesztették 4 hónap után

Robi71 2019.05.28. 12:43:44

@LDzsi: önmagadnak hazudsz, ha az mondod nem érdekel az eredményesség, csak a látványos játék. :)
Ha látványos játékkal minden második meccsen kikapna a csapat...te lennél az első között, aki reklamálna. Biztosan élvezted, amikor egy Inter, az Atletico, a Real vagy egy Chelsea látványosan lenullázta a sziporkázó játékunkat.

Robi71 2019.05.28. 12:45:10

@Bivi76: meg sem fordul a neve Barto-nál. Az első beszélgetésük asztalborítással végződne. :)

LDzsi 2019.05.28. 12:49:13

@Robi71: nyilván te jobban tudod hogy én mit gondolok :) Ha az állításod igaz lenne, akkor kb minden meccset végignéztem volna a szezonban, elvégre alig kapott ki a csapat... Inkább nullázzák le úgy, hogy mindent megtesz a csapatom, mint úgy ahogy pl a Roma vagy a Pool tette ugyanezt. Sajnos inkább néztem az Ajax meccseket mint a Barca meccseket az idei bl-ben, mert sokkal élvezetesebb volt.

Bivi76 2019.05.28. 12:54:35

@Hala Madrid: Remélem behúzzátok legalább egy évtizedre a féket ! 5 év alatt - et nyertetek!

Robi71 2019.05.28. 12:55:10

@kritizator: Lenglet (45 meccs, meg is hálálta), Semedo (46 meccs, vegyes), Arthur (44 meccs, fel is szedett 4 kg "izmot":), Dembélé (42 meccs, a sérülései ellenére), Coutinho (54 meccs!!!, meg is "hálálta").
Mi kell ennél több igazolás arra, hogy Ernesto minden lehetőséget megadott a bizonyításra?

Robi71 2019.05.28. 12:58:10

@LDzsi: Vannak csapatok, akik mindig látványosan fociznak, még akkor is ha kikapnak...és a középmezőnyben tanyáznak. A Barca nem az....és remélem nem is lesz egyhamar. :)

Bivi76 2019.05.28. 13:00:41

@Robi71: Busquets statisztikáját kifelejtetted a felsorolásból!

Frenkie82 2019.05.28. 13:02:02

@Hala Madrid: Szia! A kedvenc csapatodnak nincs v.milyen a barcanoticiashoz hasonló oldala (?), ha igen, légy olyan kedves, hogy ott szurkolj a saját csapatodnak! Félre ne érts, nem vágok magamon eret csak mert idetévedtél, de jobban örülnék annak, ha visszamennél oda, ahonnan jöttél... :D Mindenkinek jobb lesz! Nekünk is, mert nem egy madridos sületlenségeit kellene itt olvasnunk, neked is mert itt csak egy .... vagy' ott tuti te lennél/vagy a kiskirály és a saját szurkolótársaidnak is jobb lesz, mert egyrészt tudtok "beszélgetni" a saját megszokott szinteteken, másrészt nem égetnéd a szeretett reálodat egy Barçás szurkolói blogon... Csákány... U.i.: Majd dumcsizunk, ha odatévedtem a Reálos blogodra (ami remélem soha nem történik meg), csak várj türelmesen :P

Hala Madrid 2019.05.28. 13:02:03

@Bivi76: Nem tehetek róla hogy a Real a világ legjobb csapata... Én 12' óta vagyok Realos, akkor a Barca volt a,, király "... Tavaly rádöbbentem a Roma elleni meccsen higy milyen szar lehet Barcásnak lenni... A Liverpool elleni meccs megerősített benne...

Hala Madrid 2019.05.28. 13:03:43

@Frenkie82: Van kettő is... De úgy gondoltam segítek nektek, mert én szubjektíven látom

Bivi76 2019.05.28. 13:11:46

@Hala Madrid: Nálatok az Elnök eltökéltségét, határozottságát, szakmaiságát irigylem,ami nagy tekintéllyel párosul. Sportszakmailag nagy bánatomra előrébb jártok nálunk fényévekkel, és a fiatal brazilok leigazolása engem bosszant, mint Barca drukker. Nem tudom hogy kerültél ide az oldalra, de tudnod kell hogy én, és a többiek nevében is gondolom írhatom, nagyon nagyon nem szeretjük a csapatodat, és még finoman fogalmaztam. Ha valami módon itt írkálsz az oldalunkon, tartsd tiszteletben, hogy nekünk a katalán sztárcsapat, az FC Barcelona a szívügyünk!

Robi71 2019.05.28. 13:13:51

@Bivi76: Itt most az kérdőjelezte meg "kritizator" kolléga, hogy Valverde mester megadta volna-e a lehetőséget a bizonyításra. Én csak azért mellékeltem a statisztikát, hogy bizonyítsam...igen.
Busi statisztikája 11 év alatt: 3 BL győzelem, 3 Európai szuperkupa, 3 Klubvilágbajnokság, 8 Bajnoki győzelem, 6 Spanyol kupa, ... 1 világbajnokság, 2 Európa-bajnokság....a többit nem is számolom.
Ha netán Dembélé úrfi és Coutinho kisasszony maradnak és 11 év múlva ennyi trófeával fog rendelkezni....akkor én fogom szétrúgni a hátsódat, ha úgy fogsz beszélni róluk, mint most Busi-ról. Megértetted? :)

Robi71 2019.05.28. 13:15:36

@Frenkie82: @Bivi76: Észre kéne venni, hogy az egyik blogtársunk szórakozik veletek. :)))

Bivi76 2019.05.28. 13:16:19

@Robi71: Megértettem Robikám! :-)

Bivi76 2019.05.28. 13:17:37

@Robi71: ki szórakozik velünk?

Robi71 2019.05.28. 13:20:31

@Bivi76: Én biztosan nem, de egyet még találhatsz! :)

Hala Madrid 2019.05.28. 13:27:24

Komolyan szeretnék kérdezni valamit... Azon kívül, hogy a Barca és a Real nyilván riválisok, mi nem tetszik a Realban? Nem csábítani akarok, csak látni akarom az érem másik oldalát.

Frenkie82 2019.05.28. 13:27:50

@Hala Madrid: biztos poénos ötletnek tűnt a mai napon létrehozni egy blog.hu logint, pont ezen a néven, pont azért hogy egy Barçás oldalon izmozzál a semmire virtuálisan. Lássuk csak mikor is játszott "szépen" a reálod? Ja tudom már, talán utoljára Pellegrini edzősködése alatt...de te arra nem emlékezhetsz...mert az bőven 2012 előtt lehetett... előtte meg ha szintén nem csal az emlékezetem, akkor Bosque ténykedése alatt... Na az meg még régebben volt... Azóta BL-címek ide vagy oda, egy kalap kaksival egyenlő a játékotok is, meg a klubotok is :D De kétlem, hogy igazi reálos lennél, szerintem v.ki innen gyorsan regelt egyet, hogy ő legyen itt a megasztár :D De ha mégsem egy innen ismert napszúrást kapott tag lennél, akkor kérdeznék tőled utoljára egyet: ugye nem sértelek meg, ha a továbbiakban ignorálom az irományaidat a türelmemhez és lehetőségeimhez mérten? Utolsó utáni u.i. 4you: sok sikert neked a LILA-habfehér "Kék osztriga" rejál blogon! Majd megyek, csak várj türelmesen :D :D :D

Hala Madrid 2019.05.28. 13:30:15

@Frenkie82: Nem magamat kérdeztem, hanem a csapatot. És nem azt kérdezem hogy a Real egy,, kaksi", hanem azt, hogy miért.

kritizator 2019.05.28. 13:34:58

@Robi71: sőt, kémeket szokott küldeni az ellenfél edzésére

kritizator 2019.05.28. 13:36:48

@Robi71: túl sokat idéztem

"Valverde nem kapta meg a játékosokat, amit kért.
Ezzel szemben Bartomeu és tehetségtelen barátai elképzelése szerint csődítettünk ide 500 millióra játékosokat."

erre reagáltam

kritizator 2019.05.28. 13:40:26

@Hala Madrid: Nekem az nem teszik, hogy katalánok alapították:(

Azonkívül Franco megölte az egyik elnökünket, ha jól tudom stb...

Hala Madrid 2019.05.28. 13:46:52

@kritizator: Az azért elég régen volt

Força Barça! 2019.05.28. 14:14:40

@Hala Madrid: Baszki ülj le és maradj csendben birodalmi habcsók. Körmölj a mellékelt blogra, Disqus profil kötelező! madridimerengues.hu/

Robi71 2019.05.28. 14:30:14

@Bivi76: Messilona? Neki megvan a humorérzéke hozzá. :)

Bivi76 2019.05.28. 14:33:09

@Robi71:Köszi. Ha ő az, humoros! :-)

kritizator 2019.05.28. 15:06:39

@Hala Madrid: 100 valahány éve, de akkor is, katalánok nélkül meg sz@rni sem tudtok:(

Romario80 2019.05.28. 15:19:00

Bivi76=Hala Madrid=Balázs37 ;) Puszi

hypervandor 2019.05.28. 15:26:41

@Bivi76: Et'o klasszisokkal jobb játékos nem lehet mint Suarez mikor Suarez Már beírta a nevét a Barca történelem könyvébe minden idők 5. legtöbb gólját szerezve Barca mezben. Ne legyél állandóan arrogáns. Saját baromságaid úgy előadva mint tényeket.

Bivi76 2019.05.28. 15:39:31

@hypervandor: arrogáns? Baromságaim? Láttad játszani a kamerunit? Ő nem vezette bele a védőbe a labdát 10-ből 8-szor. Képes volt cselekre, kombinatív játékra

hypervandor 2019.05.28. 15:52:08

@Bivi76: láttam persze, én sem 10 éve vagyok Barca szurkoló kb egykorúak lehetünk. Nagyon kedveltem Et'o játékát de azért a kedvelést ne keverjük össze azzal aki minden idők egyik legtöbb góljait szerezte a Blau Granaban.

Bivi76 2019.05.28. 15:54:18

@hypervandor: az én meglátásom szerint klasszisokkal jobb volt. Amúgy nem vagyok arrogáns, és nem baromságokat írok. Köszi.

Robi71 2019.05.28. 18:27:54

@Bivi76: "Baromságaim?" Gondolom az is egy "okos" észrevétel tőled, hogy Messi úgy akar BL-t nyerni a Barca-val és magának egy 6. aranylabdát, hogy körbeveszi magát tehetségtelen (olyan, mint Suarez) barátokkal. :) Jól gondolom?

Robi71 2019.05.28. 18:42:29

@Bivi76: Csak neked. :)
1. Lionel Messi 603 gól
2. César 232
3. László Kubala 194
4. Josep Samitier 184
5. Luis Suárez 177
6. Josep Escolà 167
7. Paulino Alcántara 143
8. Samuel Eto'o 130
9. Rivaldo 130
10. Mariano Martín 128

julio alberto 2019.05.28. 18:54:39

@Bivi76: Reinier Jesus,Joao Pedro...választanom kellene akkor.....Talán vissza emlékszel bő egy éve mit írtam itt a brazil labdarúgó akadémia rendszerről.Egy dologban nagyon eltér az európai utánpótlás neveléstől,és úgy hiszem ez a titkuk.Anno Pelé volt egy ideig Lula elnök sportminisztere,akkor indult odaát ez a képzés.Ott az első fő elem a tehetséges gyerekek kiválasztása.Nem a szülők íratják be a gyereket a labdarúgó akadémiákra(minden nagy brazil klub rendelkezik ilyen bentlakásos focisulival)hanem a játékos megfigyelő szakemberek ajánlásával történik a dolog.Az első ebből az akadémiai rendszerből kikerülő korosztály a 1996-97 születésűek voltak.A tehetségek köre azóta csak tovább bővült a férőhelyek számának növekedésével párhuzamosan.Ezért van az hogy egyre több tehetség kerül ki a a labdarúgó akadémiáról.Tavaly ilyenkor írtam például Vinicius Junior kapcsán hogy milyen kincset igazolt le a Real Madrid sajnos helyettünk 45 millió euróért.a Folytatást mindenki láthatta....bár sokan a Real B jósolták előzetesen számára.Joao Pedrot még nagyobb sztárjelöltnek tartják odaát mint a Vinit,talán nem is véletlen.Nagyot robbantott a gyerek odaát a felnőtt csapatba a bajnokságban a sudamericana kupában egyaránt.Mai hír a Liverpool FC le akarja igazolni úgy hogy a Fluminese helyett kifizetné a Watford csapatának a 20 milliós bánatpénzt az átigazolási díj mellet.A globo com oldalon olvashatsz bővebben a témáról.Ami Reiniert illeti fél európa szeretné megszerezni a játékjogát,pedig sokára lesz még 18 éves.Jó lenne ha a Barcelona is köztük lenne.

Robi71 2019.05.28. 19:01:27

@julio alberto: Egy tehetséget dobott ki a brazil piac az elmúlt 10 évben, aki hozzá tudna valamit tenni a Barca játékához...és az NJR. De ő másképp gondolta és ahelyett, hogy hasznossá tette volna magát inkább máshol bohóckodik.
Azóta nagy hűhó a semmiért. Gabigol és társai...

julio alberto 2019.05.28. 19:11:33

@Robi71: Nem neked írtam,tehát jó volna ha írnál rám a témában.Tudom hogy lelki beteg vagy a brazilok miatt,de próbáld meg ezt a fóbiád legyőzni.

julio alberto 2019.05.28. 19:13:21

@Robi71: Neymar meg most hogy jött ide?

kritizator 2019.05.28. 19:36:37

@Robi71: ez csak statisztika :)
Ki hány meccsen?

Robi71 2019.05.28. 19:52:50

@julio alberto: mindig ezzel a brazil fóbiával támadsz, mi van veled jóember? Csak egy tény írtam le...

Bivi76 2019.05.28. 19:58:11

@julio alberto: Igen, emlékszem miket írtál nekem, és rengeteg meglátásod beigazolódott! :-)

Robi71 2019.05.28. 19:58:37

@kritizator: Suarez 247 meccs (0,72 átlag), Eto'o 199 (0,65).... :)
Mindketten 5 szezon alatt.

Robi71 2019.05.28. 19:59:38

@Bivi76: Ezt nem tudtad megállni egy :-) nélkül. :)))

julio alberto 2019.05.28. 20:48:18

@Robi71: Nem támadlak én,de az az igazság hogy tényleg remegve utálod a brazilokat.Elég csak olvasni a írásaid,ez tisztán lejön....De hogy a napi brazil meglegyen....Ronaldo a Barcelona csapatába 37 bajnoki mérkőzésen 34 gólt rúgott,a királyi kupában 5 mérkőzésen 5 gól,az UEFA kupában 7 meccsen 6 gól....lehet hogy ver mindenkit a mérkőzés/gól átlagával a Barcelona történelmébe?Mind ezt 20 évesen.Ja meg nyert egy király és egy UEFA kupát is 20 évesen.

Robi71 2019.05.29. 04:27:06

@julio alberto: megismétlem ezredszer....nem a brazil játékosokat "utálom", hanem nem szeretem az ostoba ösztönlényeket. Arról pedig nem tehetek, hogy a nagytöbbségük az. De megnyugodhatsz...az argók sem sokkal jobbak ebben. :)
Én csak európai, jól nevelt, intelligens játékosokat igazolnék (olyan De Bruyne, Eriksen féléket)....dél-amerikait csak kivételes esetben (ha van esze is a focihoz....vagy erősen kivételes képességű "ösztönlény".
Ezért említettem egyedül NJR...ő erősen kivételes képességű "ösztönlény". :)

Robi71 2019.05.29. 04:32:33

@julio alberto: A "Fenomén" is kivételes képességű ösztönlény volt. Az egyik legjobb. Ő a hetedik osztályban (14 évesen) jelentette be az osztályfőnökének, hogy nem tanul tovább, mert úgy is a fociból fog megélni. És úgy is lett, szerencsés volt. :)

julio alberto 2019.05.29. 08:09:14

@Robi71: Mondom én hogy brazil fóbiád van,saját írásoddal rúgod fenékbe saját magadat.Az ösztönlények adják a világ valaha volt legjobb játékosát.Az ösztönlények adják a világ legeredményesebb válogatottját.Az ösztönlények játszottak a Barcelona csapatában a legnagyobb számba a spanyol játékosok után.Valamiért jelenleg minden európai topcsapatban játszanak ösztönlények.

Robi71 2019.05.29. 08:25:58

@julio alberto: A világ valaha legjobb játékosa nem ösztönlény. Sőt, a legjobb játékosai sem azok. :)
A brazil válogatottban sem volt több, mint 2-3 zseniális ösztönlény...valahányszor VB-ét nyertek. Amióta több van belőlük, azóta nem nyertek egyet sem.
A Barcelona-ban sem volt több, mint 1-2 zseniális ösztönlény amikor sikeres volt. Amióta több van azóta sikertelen.

Csapatjáték, papa...a kedvenc szlogened!!!
Az ösztönlények csak színezik a játékot (1, max 2 fér el a csapatban, nem több) ....a meccset a magas játékintelligenciával megáldott játékosokból álló gerinc nyeri meg.
süti beállítások módosítása