A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

A Barca újra támad De Ligtért

2019. június 10. - Berbatov

Az ESPN klubon belüli információi alapján a Barcelona ezen a héten újfent tárgyalóasztalhoz ül Mino Raiolával, Matthijs De Ligt ügynökével. 

A katalán klub azt hitte, hogy már márciusban egyezségre jutottak De Ligttel, de végül az ajánlatot túllicitálták más csapatok, köztük a PSG, akik ráadásul akképpen vélekednek, hogy vezetik a középhátvéd aláírásáért folytatott küzdelmet. 

A Barcelona az elmúlt hetekben Raiola kívánságait nem volt hajlandó teljesíteni, és nem emelt az ajánlatán, ennek következtében a tárgyalások szüneteltek. Az ESPN belső forrásból állítja, hogy a katalánok újra kapcsolatba lépnek a holland válogatott védő ügynökével, de a forrás nem volt hajlandó elárulni, hogy a klub áldoz-e több pénzt az üzlet megvalósulására. A Barca vonakodik De Jong bérétől magasabb fizetést kínálni De Ligtnek.

Ez az átigazolási saga teljesen hasonlít Frenkie De Jong januári szerződtetésére. Úgy nézett ki, hogy a holland középpályás tehetség Párizsban köt ki, de Josep Maria Bartomeu elnök személyes közbenjárása végül meggyőzte De Jongot a barcelonai folytatásról. Egyelőre nem lehet tudni, hogy egy újabb Barcelona küldöttség tiszteletét teszi-e személyesen Amszterdamban. 

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr10014887228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RAJDEN 2019.06.10. 14:55:41

Kabaré már komolyan...Menjen Psg hez akkor

DISTANTxTHUNDER 2019.06.10. 15:30:42

Teljesen érthetetlen miért nem jó De Ligtnek az amit De Jong is kap.. 16 millió bonuszokkal együtt, amik nem hiszem hogy olyan teljesithetetlenek lennének.. most mennyit kap az Ajaxban, 2-3 milliót?

DISTANTxTHUNDER 2019.06.10. 15:34:19

Láthattuk tegnap Koemant milyen edző, talán még rosszabb (de semmiképp sem jobb) mint Valverde..

DISTANTxTHUNDER 2019.06.10. 15:42:42

Ferland Mendy közben a Real 3.szerzeménye 48 millió euróért.. nem azért de amíg a Barca vezetése De Ligtel szüttyög addig a Real behúzott 3 elég jó nevet (plusz Militao és Rodrygo)..es még ki sem nyitott igazán a piac.. persze, engem Griezmann és De Ligt érkezése bőven kárpótolna, csak már mindjárt július és könnyen lehet hogy mindkét nagy célpontról lemaradunk, és akkor mi lesz? Kapkodva igazolunk megint egy Zs tervet akitől aztán nem tudunk megszabadulni? Most már valami konkrétumot lenne jó tudni.. ez is röhej hogy már hónapokkal ezelőtt azt lehetett olvasni hogy De Ligt már tuti..

Raven1975 2019.06.10. 15:44:48

Itt már csak az a kérdés, De Ligt a pénzt vagy a karriert preferálja.

Berbatov 2019.06.10. 16:20:11

@Raven1975: Szerintem ma már azért a Barcelona karrier szempontjából sem túl meggyőző klub, mint anno Guardiola idejében. Kétes tudású edző, gyenge, defenzív játék, kirobbanthatatlan kezdőcsapat... Messi mindent nem ellensúlyoz a mérleg másik oldalán. Meglátjuk hogyan dönt, én nem dőlök a kardomba, ha nem hozzánk jön végül.

Robi71 2019.06.10. 16:32:29

@Berbatov: Azok az idők lejártak már, amikor minden játékos végállomásaként a Barca-t vagy a Real-t nevezte meg. Ezt tudomásul kell venni. Már most van 7-8 csapat amelyik szinte egyenlő eséllyel pályáz meg bármilyen játékost, ha tudja tartani a licitet. Ezért szoktam mondani, hogy most nagyon fontos odafigyelni kit szemelünk ki. Nem lehet hibázni 100+ milliós játékosoknál...ez megpecsételheti egy klub sorsát, még akkor is ha olyan gazdasági potenciállal rendelkezik, mint a Barca.

Sörenzen 2019.06.10. 16:49:15

@DISTANTxTHUNDER: Te, hogy láttad tegnap Koemant? Szerinted miért rosszabb edző mint Valverde?

marco100 2019.06.10. 17:00:43

@Sörenzen: rosszabb biztos nem lehet de tény hogy nem is jobb...abba kellene már hagyni ezt rogeszmes barca múltú edzők kereseset! Nekünk olyan nevekbe kellene gondolkodni mint Ancelotti.. Wenger.. Allegri.. Blanc

Raven1975 2019.06.10. 17:01:20

Matthijs de Ligt a Nemzetek Ligája döntő után: "Először elmegyek nyaralni, csak ez után fogom eldönteni, illetve nyilvánosságra hozni a döntésemet. A klubválasztással kapcsolatban elsősorban azt fogom figyelembe venni, hogy hol mennyi játéklehetőséget fogok kapni. Úgy gondolom, hogy ez nagyon fontos egy fiatal játékosnál. Eddig ez az egyetlen dolog, amiben biztos vagyok."

Sörenzen 2019.06.10. 17:18:07

@marco100: Ha Te, vagy én lennénk a hollandok edzője, mit tudtunk volna csinálni?
Támadni? Hiszen jelen állás szerint a hollandoknak nincs kiugró tehetségű csatáruk.

DISTANTxTHUNDER 2019.06.10. 17:20:29

@Sörenzen: Nézz vissza egy Ajax meccset ebből a szezonból és hasonlítsd össze a hollandok tegnapi játékával :) A válogatottat az Ajax magja adja, de ebből semmi nem látszott, sem tamadásban sem védekezésben.. ezek a játékosok sokkal többet tudnak mint amit Koeman tegnap kihozott belőlük.. és Valverdével is pont ez a baj (többek között)

marco100 2019.06.10. 17:20:58

@Sörenzen: nem a tegnapi meccs alapjan ítélem meg hanem az elmúlt évek! És mert nem látok atuto erőt a stílusukban. Személy szerint nekem nem tetszik ahogy játszanak a csapatai.. De tényleg semmi köze a tegnapi meccshez

2019.06.10. 17:54:02

Hát eléggé gyengusok voltak a hollandok tegnap. Védelmük jó, de előrejártékban nem sokat mutattak.
Aki nézte a tornán a védők munkáját az azért láthatta hogy Van Dijk bőven 1 polccal Ligt felett van még. És ugyebár ő került 85 misibe.
De tény Ligt fő vonzereje a fiatalsága. Viszont tényleg játszania kell hogy fejlődjön. Most is nyilatkozta hogy olyan helyre megy ahol biztosan kezdő lesz. Szerintem megvárja hogy haladnak nálatok a középhátvéd eladások... De Jong esetéből is okulhat, hisz nem nagyon hallani a kezdő szent középpályások eladásáról még. (azokat a híreket meg senki sem veheti komolyan hogy az elnök fix játékperceket ígért Jongnak.. és ha szarul játszik ? és ha lesérül ? és ha az edző más taktikát gondol ? Nem ígérnek játékperceket. Ez ugyanolyan újságírói halandzsa minthogy Grizi 1 éve már csak órákra van tőletek..)

Ahogy Grizi esetében valószínűsíti az érkezést az a nyilatkozata hogy áldozatokat is hajlandó hozni, Ligt esetében nem túl optimista hogy azt nyilatkozza hogy fix kezdő helyes csapatba igazol.
(az meg hogy a címeket-sikereket-karriert vagy a pénzt választja.. Ezek az idők elmúltak. Sok hasonló keret van már az élmezőnyben. Ha a jelenlegi játékosok korát meg ilyeneket is mérlegel akkor a néhány év múlvai esélyes csapatok között nem vagytok az élmezőnyben.. ezt nézve előbb menne most egy angol top csapatba, szóval ez nem jó szempont most, sőt inkább megfordult, hisz tudhatja hogy hosszabb távon nálatok kaphat majd több pénzt az elszállt fizetésekkel, szóval kinél is van a pénzt választja ok most ?)

sunt 2019.06.10. 17:56:30

@Raven1975: Pénz ide, pénz oda, komolyan kéne venni, hogy játéklehetőséget akar. Vagy abba kell hagyni ezt a hülyeséget a korával és Valverdet utasítva garanciát adni neki, hogy nem kispados lesz és harcolnia kell az esetleges percekért - vagy le kell tenni a leigazolásáról, ha momentán nincs szükségünk egy klasszis belső védőre.

Stones 2019.06.10. 18:14:31

@DISTANTxTHUNDER: Nem sok Ajax játékos van a holland válogatottban De Ligt, Blind, De Jong és (általában) csereként de Beek.
Az Ajax támadósora külföldiekből áll. Pont ez a gond a mostani holland válogatottal. Babbel és Depay a két legjobb holland támadó, és egyik sem klasszis.

Stones 2019.06.10. 18:15:30

Magához a hírhez, csak annyi, hogy tudtommal az UEFA Raiolát augusztusig eltiltotta. Hogy a bánatban ülhet le bárkivel is tárgyalni?

H.Stoichkov 2019.06.10. 18:43:40

@DISTANTxTHUNDER: Honnan tudod, hogy uaz? Másrészt, Pique, Lenglet, marad Umtiti, .. kb 3. védő lenne a legjobb opció, viszont és PSG kezdő, plusz mondjuk 20%-al több fizu...

Berbatov 2019.06.10. 18:59:07

@Stones: Állítólag felfüggesztették az eltiltását...

Berbatov 2019.06.10. 19:01:18

@mark666: A hollandok egy nappal kevesebbet pihentek, plusz túlóráztak az elődöntőben, teljesen érthető volt a fásultságuk. A FF tornáknak ez a hátulütője, nem igazságos.

Berbatov 2019.06.10. 19:04:26

@mark666: Csak az AS írt róla, nem biztos, hogy igaz, a madridi lapok Barca ellenesek... A katalán médiában semmi nem volt ezzel kapcsolatban.

Robi71 2019.06.10. 19:14:30

@mark666: Ne fáraszd magad ezen a blogon a "Dembélé megint elkésett" című történetekkel...csak ellenszenvet váltasz ki saját magad ellen. :)
Ez itt teljesen elfogadott, sőt egyesekből egyenesen szimpátiát vált ki ezzel...igaz Bivi? :)
Nehogy már valaki megmondja egy ekkora klasszisnak, hogy mikor érjen be az edzésre. Korábban ennél kevesebbért Pep a kedvenceidet küldte el a klubtól. Nehogy megint megtegyék egy újabb kedvenceddel.
Hogy a szavaiddal éljek " szégyen hová jutott a szeretett klubbom". Egy Dembélé szétsz@pat mindenkit ahogy akar. Tudja, hogy nem tehetnek semmit ellene. Hogy DxT szavaival is éljek, ahogy Coutinho kapcsán mondta, "túl drága és túl magas a fizetése, ahhoz, hogy bárki bejelentkezzen érte".
"Ide jutott a szeretett klubbom". :(

Bivi76 2019.06.10. 19:33:48

@Robi71: Ilyen idióta edző edzéséről még jó hogy késik. Tanulni úgysem tud Valverdétől semmit. Guardiola témában nem szeretnék nyilatkozni, tudod mi a véleményem róla meg az óvodás gyerekeiről!

Robi71 2019.06.10. 19:38:39

@Bivi76: Na ugye, ezt mondtam én is. :) Helyben vagyunk.

BlackStar* 2019.06.10. 19:43:08

@Robi71: Érdekes egy ember vagy te

Berbatov 2019.06.10. 19:53:19

A Juventus is bejelentkezett Semedóért. Van egy olyan érzésem, hogy el fog menni... 50-ért elkótyavetyéljük, majd évekig szenvedünk jobbhátvéd poszton tovább, mert ez a világtalan Valverde két év alatt nem volt képes beépíteni.

Robi71 2019.06.10. 20:07:36

@BlackStar*: Nem én vagyok érdekes, hanem a te értékrended és még néhány kollegáé itt a blogon.
A sorozatos Dembis sztorik csak a madridi szenylapok kitalációja, mi?
...de ha maga Grizi mondja, hogy Messi hívta vagy Umtiti mondja, hogy nem tud semmit arról, hogy az öltöző megvétózta volna Grizi érkezését, az pedig nem hiszed el, ugye?
Inkább hiszed az ellenkezőjét, igaz? ...ami valóban egy szenylap kitalációja. Nem tudom mit fogsz mondani a Grizi esetleges bemutatásánál! :)
Nem tudom, hogy ki lehetsz...de ha ez volt a bemutatkozásod, akkor ez éppen elég is volt.

Bivi76 2019.06.10. 20:08:17

@Berbatov: Lassan minden fiatal játékosunkon túladunk. Lehet Semedo, Marlon, Mina, Cuccurella. Lehet Dembelé, Malcom, Todibo, Coutinho,stb. Egy komoly edző ilyen játékosokkal világverő csapatot épít. Tudom hogy a blog 99%-a nem ért velem egyet, de egyre jobban idegesítenek Guardiola egykori játékosai. Terhet jelentenek a Barcelona számára.

BlackStar* 2019.06.10. 20:19:10

@Robi71: Figyelj én egy szót nem mondtam arról mi igaz és mi nem. Csak azt említettem meg hogy egyes hírek hallatán neked mi az első reakciód és, hogy ezzel másokat miképp akarsz befolyásolni. Ha Dembelé megint késett én is elfogadhatatlannak tartom és akkor adják is el. Ha jön Grizi hát jön meglátjuk milyen lesz egy szóval nem mondtam egyébként, hogy én az érkezésének örülnék-e vagy sem szóval nem tudom ez neked honnan jött.
Ez az utolsó mondat pedig csak téged minősít. Akármennyi hozzászólásom volt eddig az azt hiszem nem befolyásolja, hogy te meg mondd nekem, hogy hova irjak mit és mikor hisz ugyanannyi jogom van írni nekem mint neked :)

RAJDEN 2019.06.10. 20:29:11

Le Parisien szerint Griezmann Barcát választja

Robi71 2019.06.10. 20:35:05

@BlackStar*: Dembélé szerződésében az áll, hogy csak a 32. késése után lehet eladni. Most még csak az 5.-6.-nál tart (nem tudom, nem számoltam. De te már most elkezdhetsz vevőt találni rá. :)

BlackStar* 2019.06.10. 20:38:52

@Robi71: Logisztika az én szakterületem maradnék is annál. Én nem ilyen belsős ember vagyok, hogy még azt is tudjam mi vagy egyes játékosok szerződésébe fogalalva.

sunt 2019.06.10. 21:17:35

Tényleg kezd kibírhatatlanná válni Cou és Dembi primitív folyamatos cseszegetése. Cou klasszis, Dembi nagy tehetség - mindkettőt extra drágán vettük. Más-Más okokból egyiknek se sikerült a beilleszkedése. Az vélemény-kérdés, hogy miről ki tehet, de új kezdetet csak egy másik edzővel és több fix kezdő távozásával lehetne remélni. Minthogy nyáron egyik se fog megtörténni, nehéz vitatni, hogy megfelelő áron jó volna mindkettőt eladni. De hogy erre mik a konkrét lehetőségek, azt csak az tudja, aki benne van a dologban. Lehet, hogy ők nem elég ügyesek, de hogy egy magyar blogon lehetne a problémát eredményesen megoldani, az nevetséges. Ezért ezt itt folyamatosan rágni - szintén az.

Kertai Dávid 2019.06.10. 22:52:07

@Berbatov: nem rossz játékos Semedo, de az ő szintjét még Wague is majdnem hogy hozni tudta... ha mutatott volna valamit akkor gondolom fel sem vetődött volna az eladása... gyors, technikás játékos, de még mindig kevés ide... ha itt marad jövőre akkor muszáj lesz ennél többet mutatnia mert ez így nem pálya hogy még mindig ki tudja szorítani Roberto, és még egy barca b-s játékos is több színt visz a játékba csereként beállva

Kertai Dávid 2019.06.10. 22:54:22

@Berbatov: persze ez szubjektív vélemény, nem lehurrogni szeretnélek ezzel ha más véleményen vagy... de eléggé beszédes hogy még mindig képes egy középpályás riválist jelenteni a számára

Robi71 2019.06.11. 04:15:27

@sunt: "Tényleg kezd kibírhatatlanná válni a klub sikereiért sok-sok éve a lelküket is kitevő harmincas játékosok primitív folyamatos cseszegetése". :(
Ha valami tényleg kibírhatatlan, akkor ez az. Nem a semmit sem bizonyító állítólagos klasszis tehetségek jogos kritizálása. Nem kell keresni a be nem illeszkedés okait másban, másokban...egyedül az ők képességeikben, emberi hozzáállásukban, jellemükben, értékrendjükben, munkamoráljukban.

Robi71 2019.06.11. 04:36:38

@sunt:
Robert Moreno (a spanyol válogatott másodedzője):
"Sergio Busquets minden idők egyik legjobbja. Tudom, mert három éve dolgozok vele. Busquets-el emeltjük a válogatott szellemiségét. Fájt, hogy néhány játék után megkérdőjelezték és fütyülték. Ideális játékos minden edző számára, mindent jól értelmez, mindig lelkesedéssel jön és csodálatos, hogy a csapatban van."

Robi71 2019.06.11. 05:00:32

Hazard:
"Nem hasonlíthatom magam össze Messi-vel. Igen, vannak hasonlóságok, mindketten alacsonyak és gyorsak vagyunk, de ő minden meccsen fontos gólokat szerzett. Nem vagyok összehasonlítható az összehasonlíthatatlannal." :)

Robi71 2019.06.11. 05:17:10

A leggazdagabb klubtulajdonosok:
1. Carlos Slim (Real Oviedo) - 59,2 milliárd USD
2. Francois Pinault (Rennes) - 31,7
3. Mansour bin Zayd (Manchester City) - 23
4. Dietrich Mateschitz (New York Red Bulls) - 18,9
5. Andrea Angnelli (Juventus) - 15,9
6. Roman Abramovich (Chelsea) - 12,4
7. Philip Anschutz (LA Galaxy) - 11
8. Stanley Kroenke (Arsenal) - 8,8
9. Zhang Jindong (Inter)/Dmitri Rybolovlev (Monaco) - 6,8
10. Nasser Al Khelaifi (PSG) - 6,2

Bivi76 2019.06.11. 06:47:45

@Robi71: Na látod, ezért nem kellenek a Barcába spanyolok. Sok bolond ember van (köztük a másodedző a spanyol válogatottnál) Soha nem volt Top játékos, most meg bátran kimerem jelenteni, magyar Nb1 talán.

Bivi76 2019.06.11. 07:08:26

@Robi71: Nem értem Hazardot. Miért nem hasonlíthatná össze magát Messivel? Mondja azt hogy jobb játékos nálam, ennyi! Nem kell annyira bálványozni az argentínt! Főleg egy Real játékosnak nem is illik. Nekem sem tetszett volna, ha egy hozzánk igazoló játékos CR - t ajnározta volna. Amúgy nem érdekel Messi FC!

2019.06.11. 07:26:41

@Robi71: És ha már Busquetset saját hazája szurkolói is kritizálják ezért is biztos én és Bivi 76 vagyunk a felelősek :-)

Robi71 2019.06.11. 07:34:37

@Bivi76: Hazard ezt még akkor mondta, amikor még nem volt Real játékos. Én veled szemben értékelem az őszinteséget. Miért nem mondhatná egy Real játékos, hogy Messi a legjobb....vagy egy Barca játékos, hogy CR a legjobb?

Robi71 2019.06.11. 07:35:50

@zeli39: Ne kritizáljunk olyan játékost, aki már letett valamit az asztalra....és ne sztároljunk olyant, aki még semmit sem bizonyított a Barca-ban. Ennyi...

sunt 2019.06.11. 07:56:47

@Robi71: Évszámok! Ne tévesszük össze a focitörténelmet a mával. Kubala is sokat tett a Barcáért, de ennek a jövő szempontjából nincs aktualitása. Másrész a jelen állapotban ki sztárolja Cout és Dembit a Barcaban? Senki! Ha a brazil válogatottban menne Counak, nagyon örülnék és nem kizárólag a jobb eladhatóság miatt. De ettől függetlenül Valverde és a Messi-gárda miatt változatlanul el kéne adni. Ahogy Decot,Etoot, Ibrat és Yayát el kellett adni - függetlenül attól, hogy ki mekkora focisatának tartotta.

Robi71 2019.06.11. 08:05:28

@sunt: Mindent a klub érdekében! :)

2019.06.11. 08:07:43

@Robi71: Az,hogy te mit csinálsz az a te dolgot amit meg én az enyém.

Robi71 2019.06.11. 08:08:47

@sunt: "Kubala is sokat tett a Barcáért, de ennek a jövő szempontjából nincs aktualitása"...ezzel nem feltétlenül értek egyet. Azért is tarthatunk ott ahol vagyunk, mert az elődök jó munkát végeztek. És ez a jövőnket is befolyásolja.

Robi71 2019.06.11. 08:09:50

@zeli39: Jogos, csak értékrend kérdése. :)

Bivi76 2019.06.11. 08:12:22

@Robi71: Figyelj Robi! Köszönöm hogy értékeled az őszinteségem! :-) Én nem szeretem elfojtani a véleményem, csak azért hogy mwgfeleljek az általános közvéleménynek. Nekem soha nem tetszett Busquets játéka, nem is fog tetszeni, de csak van olyan focista, akinek megítélésében egyetértünk. Sokszor írtam már, nem spanyol és katalán játékosok miatt lettem 92 - ben Barca szurkoló, soha nem ők adták az aktuális korszakokban a kedvencemet csapaton belül. Egy spanyol volt, akit nagyon nagyon kedveltem játékosként, ő Luis Enrique volt. Imádtam a játékát, cselezőkészségét, gólerősségét. A spanyol válogatottat meg soha nem kedveltem . Sőt, mondhatom hogy óriási ellendrukker vagyok. Bárkivel játszanak, mindig ellenük szurkolok. Bár a klubfocit imádom a legjobban. Nem tudok egy Sergio Ramosnak drukkolni, korábban sorolhatnám Raul, Morientes, Guti, még korábban Buyo, Michel, Chendo, Butragueno, Martin Vazquez, stb. Kövezzetek meg érte, nagyon nem szeretem a spanyolokat.

Robi71 2019.06.11. 08:38:08

@Bivi76: 92-ben a keret 90% spanyol volt (ezek nagy része katalán).
Több kiváló játékos: Zubizarreta, Alexanko, Nadal, Ferrer, Eusebio, Pep, Amor, Goikoetxea, Fernando, Bakero, Begiristain, Salinas.
Többjük most is remek edző, sportigazgató, sportszakember. Ahogy az is érdekes, hogy legtöbbjük éppen a jelen klubvezetés által lettek eltávolítva. :(
Kivétel Koeman, Stoichkov és Laudrup...gondolom te értük szerettél bele a klubba. :)

sunt 2019.06.11. 08:43:24

@Robi71: Régi idők focika, Kicsit megkönnyeztető, kicsit megmosolyogtató - de fel nem támasztható.

hypervandor 2019.06.11. 08:47:01

@Bivi76: ezen hosszabb gondolatmeneted alapján nehéz megtalálni, hogy is vagy Barca szurkoló. Az évek során nagyon sok szimpatikus csapatot láttam már amikről ugyanezt elmondhatom mégsem nekik szurkolok csak nagyon tetszett a játékuk. Az a korszakos Ajax, Arsenal, Pool, MU, Milan, pont olyan szimpatikus élmény volt mint ahogy a Barcáról írsz. Pedig amitől több a Barca az a katalán, spanyol játékosok egy egy zsenivel, az a valahol mindig kedves sok passzos támadó foci függetlenül épp melyik korszak volt, és a katarzis az volt amikor sikerült a sajátokkal a csúcsok csúcsára érni Xaviékkal. Szóval arra célzok kicsit ellentmondásos a véleményed.

LDzsi 2019.06.11. 08:52:35

@Robi71: annyira imádom amikor van egy cikk ami neked nem tetsző, akkor azt mondod hogy kacsa, nem kell egyből mindenre felülni, a firkászok mindenfélét kitalálnak. Aztán amikor meg olyan cikk lát napvilágot, ami "téged igazol" (pl Dembi késése), akkor kétségek nélkül egyből biztosnak veszed :) Abba nem gondolsz bele, hogy mivel volt már példa Dembi késésére, így az újságírók újra elővették ezt az "aktát", úgyis rég volt Dembis hír?

2019.06.11. 09:10:15

@Robi71: Én mindig is ferde szemmel néztem ezekre a "legjobb", "valaha volt legnagyobb" és hasonló titulusokra.
Szerintem nem lehet összehasonlítani különféle korszakok nagy játékosait. Hogy pl Messi jobb mint Maradona.. vagy hogy Pele mit alkotna ma.. Sosem fogjuk ezt megtudni, de az attól még tény hogy a mai foci sokkalta gyorsabb, direktebb, taktikusabb lett, nagyon rámentek az állóképességre stb.

Ha egy régebbi korszakos zseni ma születne akkor ő is a mai edzési állapotok között nőne fel, ő is ebbe a taktikai hadrendes fociba állna be. Tehát biztosan megállnák a helyüket. Kérdés persze hogy kisebb vagy éppen nagyobb sikereket érnének el ilyen körülmények közepette.

Szerintem csak 1-1 korszakra lehet max mondani hogy ott ki(k) a dominánsak. Ez maximum 20, de lehet csak 10 éves intervallumok.
Ahogy anno volt sok sok nagy játékos korszaka, most az utóbbi évtized Messi-CR korszak volt. De ennek lassan (2021-2022 fele saccra) vége, majd indul egy új korszak.
(és ahogy néhányan most azt pedzegetik hogy a régi nagyok mit alkotnának ma.. elhihetitek max 20 év és az akkori generáció egy jó része azt fogja vallani hogy az akkori játékos jobb mint a mostaniak)

Robi71 2019.06.11. 09:13:38

@mark666: Egyetértek, de ettől még mondhatja, hogy "minden idők egyik legjobbja.". :)

Robi71 2019.06.11. 09:17:28

@LDzsi: Egy dolog a tényközlés (megtörtént dolog, hivatalos nyilatkozat, interjú, stb) és más dolog egy újságíró spekulációja: "azt hallottam, hogy...", " a hírek szerint...", "az az én véleményem, hogy...", stb.
Az utóbbiban mindannyian jók vagyunk. :)

LDzsi 2019.06.11. 09:36:41

@Robi71: akkor Dembi esetét miért veszed tényként? Attól hogy volt ilyen, még nem jelenti azt hogy biztosan megtörtént a mostani is.

Robi71 2019.06.11. 09:41:24

@LDzsi: Vele ugyan ez megtörtént többször a Rennes-ben, a BVB-ben és a francia válogatottban is. A Barca-ban nem is egyszer. Ezt rosszul hoztad fel példának. :)

LDzsi 2019.06.11. 09:47:18

@Robi71: akkor is vakon elhiszed :)

Robi71 2019.06.11. 09:50:27

@LDzsi: Ha 9szer bizonyítottan megtörtént, akkor miért ne hinném el 10edjére? :)
De nála nem a késésekkel van a legnagyobb gond, ezt te is tudod. Ezek csak a mentalitását bizonyítják. :(

Machinek2001 2019.06.11. 09:58:51

@Bivi76: Busquets sosem volt klasszis? Ne röhögtess! Teljesen egyetértek a Spanyol másodedzővel.

LDzsi 2019.06.11. 10:02:51

@Robi71: nagy valószínűséggel igaz, de akkor sem 100% . Egyébként ha meg megtörtént akkor legalább tényleg továbbadják és lesz esély olyat igazolni, aki Valverde mágusnak is megfelel :)

kritizator 2019.06.11. 10:09:55

@Machinek2001: attól függ mi a klasszis definiciója

Robi71 2019.06.11. 11:03:24

@kritizator: Attól függ, hogy nálad! mi a klasszis definíciója? Bivi-nél az, aki tudja a fülén forgatni a labdát. Nálad ez hogy néz ki? :)

Robi71 2019.06.11. 11:06:23

@LDzsi: Dembélé eladhatatlan. :( @DISTANTxTHUNDER: el is tudja mondani neked miért. :)

Bivi76 2019.06.11. 12:18:26

@Machinek2001: Így van! Busquets soha nem volt klasszis!

kritizator 2019.06.11. 12:55:55

@Robi71: nálam az a klasszis aki nálad:)

nehogy megegyél itt a blogon:(

jut eszembe: finom a tökfőzelék? szeretitek?
süti beállítások módosítása