A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

André Gomes az Everton játékosa

2019. június 19. - Berbatov

Spanyol és angol sajtóhírek szerint megszületett az egyezség a Barcelona és az Everton csapatai között André Gomes átigazolásáról. A hivatalos bejelentés a következő 24 órában történik meg. 

A liverpooli klub 25 millió eurót fizet a középpályás végleges megszerzéséért. Gomes sikeres kölcsönjátékot tud a háta mögött a Goodison Parkban, 29 alkalommal lépett pályára a kékek mezében. A Everton szurkolói imádják a portugált, többek között a 'hug-a-thon' kampány házigazda szerepéért, ahol adományokat gyűjtött a The People's Place-nek a mentális egészség jótékonysági program keretein belül. 

Az Európa-bajnok játékost a katalánok a Valenciától igazolták 2016 nyarán 37 millió euró ellenében. André Gomes a gránátvörös-kék szerelésben összesen 78 mérkőzést játszott le, de nem vetette meg a lábát Barcelonában, a Camp Nou közönsége előszeretettel találta meg őt, emiatt nem is sikerült sosem beilleszkednie a csapatba és a város életvitelébe. Összesen négy trófeát gyűjtött be a Barca tagjaként, nyert bajnoki címet, két Király-kupát, illetve Spanyol Szuperkupát is.  

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr1914902830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Berbatov 2019.06.19. 22:50:45

Rafi is közeledik a távozáshoz, a Valencia 3x5 milliót fizetne érte 3 év alatt, ha sikerül a szezonok 75%-ban egészségesnek maradnia, amelyik idényben nem jön össze, csupán 2-t kapna a Barca... A játékost még meg kell győzniük, állítólag Rafinhát keresik Olaszországból és a Celta is érdeklődik. De a denevérek BL indulása vonzó lehet számára.

18_BARCA_99 2019.06.19. 23:55:35

@Berbatov: Hat ezt jol kitalaltak a Valencianal. Igy kell biztosra menni

KisPindi01 2019.06.20. 00:30:49

További sok sikert kívánok André Gomesnek az Evertonnál! Emberségből jeles, de sajnos a Barcába nem tudott beilleszkedni, és a futballtudása sem volt elég.

KisPindi01 2019.06.20. 00:32:34

Volt róla szó, hogy a Tottenham is akarja, de szerintem nem akarták. Meg azért adtuk oda 25 misiért, hogy ápoljuk a jó viszonyt a liverpooli kékekkel.

sunt 2019.06.20. 03:25:43

A piac már csak ilyen. Röpdösnek csapatnevek, összegek, de amikor a dolog komolyra fordul, rendszerint csak kiábrándító összegek maradnak, ha nem akad véletlenül egy balek.

FCB_László 2019.06.20. 03:28:30

Neymar elvileg házat keres barcelonában

Robi71 2019.06.20. 04:15:12

Gyakorlatilag minden hír(pletyka)lap a Barca és a Real átigazolási mizériájával van tele. Ameddig a Real-nál történik is valami...nálunk minden marad csak pletykaszinten. Nem semmi, hogy ennek ellenére is monopolizáljuk a médiát. Ezt a marketingfogást hívják úgy, hogy "nem számít mit, csak írjanak rólad az újságok". :) Mindegy, hogy igaz vagy sem, jó vagy rossz...
És még van aki sajnálja Bartomeu-t Perez-el szemben. Tartok tőle, hogy ez inkább fordítva igaz...:)

Robi71 2019.06.20. 04:42:01

Joao Felix visszatért Portugáliába Madridból anélkül, hogy aláírta volna a szerződést az Ateltico-val. :)

Frenkie82 2019.06.20. 05:02:03

@Robi71: Pay-Pal Jr. és Grízember helyett én őt favorizálnám... www.youtube.com/watch?v=BNsQlv09zs4

Robi71 2019.06.20. 05:19:59

@Frenkie82: Úgy néz ki aláírt az Atletico-val, csak a bejelentés maradt még el. Kell a Grizi-ért befolyó 120 millió....addig nem tudnak utalni. :)
Lehet éppen a Barca segít nekik leigazolni Felix-et? :)

kritizator 2019.06.20. 05:27:00

@Robi71: otthon hagyta a golyostollát

Robi71 2019.06.20. 05:54:48

Izgalmak továbbra is:)
Neymar? (Barca)
Grizi? (Barca)
De Ligt? (Barca, PSG, City, Bayern, Juve)
Koulibaly? (City, PSG)
Pogba? (Real, Juve)
Eriksen? (Real)
Rodri? (City, Bayern)
Bale (Bayern, Spurs, MU)

Robi71 2019.06.20. 07:28:32

A Real is megtette az ajánlatát Neymar-ért.
130 millió + Bale és/vagy James. :)

Robi71 2019.06.20. 07:31:22

Rakitic (kb. 50), Umtiti (50), Dembélé (100), Coutinho (100)....kb így jönne ki a Neymar 300 milliós ára.
Ha "csak" Cou vagy Dembi, akkor még rá kellene is fizetni 100 milliót. Kemény. :)

rtghfb 2019.06.20. 07:44:52

@Robi71: Sem a Barca, sem a Real nem fogja megvenni 300 millióért. Ha a PSG tényleg el akarja őt adni, el kell fogadniuk hogy veszteséggel jönnek ki a dologból. Kb 200 milliót kaphatnak érte.

Robi71 2019.06.20. 07:50:23

@rtghfb: Most nem tudom, a sejk el akarja adni vagy csak kamuzik? Senki sem fog 300 milliót fizetni érte...még játékosbevonással sem.

Robi71 2019.06.20. 07:51:25

Hummels 30 millióért visszament Dortmund-ba.
A Bayern-nek most kell egy belső védő. :)

Berbatov 2019.06.20. 08:46:14

No, Messiék vajon túlélik a csoportkört? Ez a nagy kérdés...

Robi71 2019.06.20. 08:55:34

@Berbatov: Ha nem győzik le Katar-t, akkor....

Robi71 2019.06.20. 08:57:51

@Berbatov: ...vagy Kolumbia lepaktál Paraguay-al?

rtghfb 2019.06.20. 09:28:16

@Berbatov: Nem jutnak messzire. Nagyjából Peru, Venezuela vagy Paraguay szintjén vannak.

Robi71 2019.06.20. 09:40:51

@rtghfb: Valahogy ki kellene jutni a csoportból. A kieséses ki-ki meccseken már más a helyzet...bármi lehetséges.

2019.06.20. 10:18:41

@Robi71: Ezt hitték a VB-n is hogy csak jussanak tovább... Ez nem az az argentin válogatott. Nagyon lehúzzák őket mindneütt és ez Messi aranylasztijának se tesz túl jót.

BarcelonaFC 2019.06.20. 10:25:15

@Berbatov: Szerintem teljesen feleslees ezen aggódni, még ha valami csoda folytán tovább is jutnak akkor sem élik túl a következő kört.
Annyira gyenge ez az Argentín válogatott, hogy az hihetetlen. Messinek már rég le kellett volna mondania a válogatottságot, semmi értelme bohóckodnia amíg ilyen csapattársak + edzők vannak, plusz minden válogatott meccs csak rombolja a róla kialakult képet.

..és bár rossz kimondani de míg Ronaldo vezére tud lenni Portugáliának, Messi sajnos nem tudja ugyanezt megtenni.

Imádom és kétségtelenül a legjobb a világon, de abban igaza volt Maradonának, hogy nem egy vezéregyéniség.

Mikor láttátok, hogy egy vesztes meccsen feltüzeli a többieket? Ő az első aki fogja a fejét, nézi a földet stb..és úgy néz ki, mint aki feladta az egészet.

Egy CSK legyen olyan, mint Puyol, nekem ő a mérték ilyen tekintetben.

2019.06.20. 10:25:47

@Robi71: Lehet csak Neymart regulázza hogy megmutassa szívbaj nélkül eladná és a királyságát letörje. Ha meg valami balek ad neki összesen 300 misit még bele is megy.

De Neymar balszélső elsősorban. Reálban oda vették Hazardot, középre meg Benzema-Jovic duo is ott van és Mbappera várnak. Hova vennék Neymart ? Tuti kacsa, vagy csak az árat tolják feljebb.

Nálatok ha érkezik akkor sanszosan Dembele megy, Grizivel együtt meg pláne nem fognak érkezni mert 3 helyre senki sem tart 4 drága klasszist. (középpályára sem tudnak áttolódni mert ott is tumultus van)

Mondjuk a jelenlegi formájában, balhéktól övezve, hatalmas fizetési igénnyel.. hát nálam nem lenne kérdés hogy a felébe (lehet harmadába) kerülő Griezman a jobb választás. (ha Neymar a néhány évvel ezelőtti csúcs formájában lenne és nem ő lenne Neymar akkor megfontolnám. De ennyi pénzt kiadni ennyi idős játékosért akivel 1db szerződést tudsz aláírni, mert utána már öreg lesz. Ha 20 éves lenne (mint Mbappe) akkor érthető mert 12 évre vettél egy klasszist)

Robi71 2019.06.20. 10:28:29

@mark666: Messi 14 év válogatottsága alatt 9 szakvezető irányította a válogatottat. Ez mindent elmond a következetlenségükről.

Raven1975 2019.06.20. 10:29:38

Nemes gesztus és sikerekben gazdag szezonokat André Gomesnek!

Robi71 2019.06.20. 10:30:25

@BarcelonaFC: Mit kellene csináljon azért, hogy vezéregyénisége legyen? Toporzékoljon a pályán? Csessze le a társait? Kutyából akkor sem lesz szalonna.

Robi71 2019.06.20. 10:34:25

@mark666: Szerintem Grizi már a kalapban...akkortól vált nálam ez biztossá, amikor elköszönt az Atletico-tól. A Neymar-os dolog most merült fel és bekavart egy kicsit. Ha van lehetőség rá, akkor OK....de alapból megvan Grizi. Ennyi...

kritizator 2019.06.20. 11:17:20

@Robi71: vagy Messi ennyi szakvezetot csinalt ki.

Csak vicc volt, ne válaszoljatok.

kritizator 2019.06.20. 11:19:14

@Robi71: azt amit puyol szokott,
Meg esetleg többet futni stb.

Robi71 2019.06.20. 11:38:05

@kritizator: Három döntőbe vitte a csapatot...egy sem jött össze. :) Maradona kettőt játszhatott és egyet behúzott.
Nem akarom lehúzni Puyol-t, de a képességbeli hiányait is pótolta az elszántságával. Ez volt a legfőbb erénye. Született harcos volt, akinek meg kellett küzdenie mindenért. Ha nem ilyen, lehet hogy meg sem ismertük volna.
CR hasonló...a futballtörténelemben számtalan jobb képességű játékos vitte sokkal kevesebbre, mint ő...sőt, Messi kivételével az összes.
Nem tudom, ha láttad Maradona-t....de ő sem űzte, hajtotta a társait. Jó mentalitású közegbe került, ennyi...
Azt, hogy ennyire nem megy az argentin válogatottnak már hosszú évek óta, azt nem értem....

BarcelonaFC 2019.06.20. 12:04:12

@Robi71: Bárki aki focizott az életében versenyszerűen, nem is kell nagy dolgokra gondolni akár egy megyei szintű mérkőzésen is rengeteget számít egy vesztes meccsen a csapattársak, a CSK vagy éppen az edő reakciója. Visszalehet nézni pl a Róma vagy a Liverpooli zakót, hogy miként reagált a CSK-nk vagy Valverde.

Vidalon kívül nincs ebben a csapatban senki aki vezér tudna lenni a pályán, vagy motiválni tudná a társakat.

Balázs37. 2019.06.20. 12:23:54

-12 Misi kurva jó, csak így tovább

Robi71 2019.06.20. 12:25:46

@BarcelonaFC: Olyan játékos, mint Messi (vagy sorolhatnám a többi korszakos zsenit...akár Xavi-t vagy Iniesta-t, hogy a Barca-nál maradjak) a játékával mutat példát....ezzel motiválja a többieket a jobb játékra, arra hogy kitegyék a legjobbjukat a pályán. Ennél többel nem kell terhelni őt.
Ha ez nem elég, akkor be kell venni a csapatba egy verőlegényt (mint Puyol, vagy Vidal) és rá kell aggatni a csk karszalagot. Vagy kell egy olyan edző, mint Pep, Kloop, Simeone vagy Mou, aki kihajtja a .... is belőlük.

Ebben teljesen egyetértek veled. A jelenlegi Barca (az argentin válogatott annál inkább) nem jelent olyan minőséget, hogy egy Messi elég legyen csapatkapitánynak. Kell egy olyan "verőlegény", akit elismernek a játékostársak (ez nagyon fontos) vagy egy karakán edző.

Raven1975 2019.06.20. 12:38:34

www.fcbarcelona.com/en/football/first-team/news/1250156/barca-to-travel-to-usa-for-second-part-of-preseason Hivatalos: az előszezon a Japán túrán túl (július 23. - Tokió, július 27. - Kobe) két, az Egyesült Államokban a Napolival lekötött meccsel bővül. Augusztus 7. - Miami, augusztus 10. - Michigan.

2019.06.20. 12:41:03

@Robi71: 12 misi=12 millió ezt a szlenget nem ismered ?:-)

Robi71 2019.06.20. 12:44:05

@zeli39: mi 12 Misi? :) (ismertem a szlenget)

rtghfb 2019.06.20. 12:48:59

@Robi71: Rosszul viseli a nagy nyomást és időnként kapkod ha hátrányban van a csapata. Olyankor játszik jól amikor nyugodt és nem ég a ház a feje fölött. A válogatott neki folyamatos stresszt jelent, tudja hogy már alig van esélye nagy címet nyerni, tudja hogy kis túlzással egyedül van a pályán. És a legfurcsább, hogy Messi akármennyire is rosszul játszik a válogatottban, a többiek közül senki sem tud fölé emelkedni. Sosem hordott a hátán a Föld nála nagyobb futballistát, de ő is ember, nem isten. Kell valaki, aki átvállal a terheiből.

DISTANTxTHUNDER 2019.06.20. 12:55:30

@Robi71: Ha Griezmann megvan akkor Neymar nem jön.. én nem tudok elképzelni olyan forgatókönyvet hogy mindketten jönnek.. alapból közel 50 milliós plusz lenne a sapka alatt, a Barcának meg 6 támadóval kellene felálljon (Grizi, Messi, Cou, Ney, Dembele, Suarez).. Neymar Messi mellett a legnagyobb klasszis, én valószínűleg mindig a sok szépre fogok emlékezni amit a klubnak adott, de ez mar a múlt..

Robi71 2019.06.20. 12:59:24

@rtghfb: Igen. Pep óta senki sem tudja megteremteni ezt a légkört neki. Na meg az akkori csapattársak..magas játékintelligenciával, különleges játékos egyéniségek, különleges emberek. Tanárok voltak a posztjukon.
Ezek szép lassan mind elfogytak körülötte.

A válogatottban, ott ez sohasem volt meg. Voltak jobb időszakok is....de többnyire stresszesek, szenvedősek. Emellett a csapat mindig orrnehéz volt. Teljes káosz minden szintem (szövetség, szakvezetés, stb.).
Ezért lett volna jobb neki a spanyol válogatott. Nem tudom mint mondanának most a kritikusai, ha VB, EB, minden meglenne neki?
...vagy mit mondanánk mi, akiknek így is "Sosem hordott a hátán a Föld nála nagyobb futballistát"? Isten? :)

Robi71 2019.06.20. 13:05:56

@DISTANTxTHUNDER: Griezmann megvan, megnyugtatlak. :)
Neymar meg sem fordult senkinek sem a fejében, ameddig a sejk nem szólta el magát, hogy akár meg is válna tőle. De szerintem még akkor sem gondolta senki sem komolyan. 300 millió?...meg éves szinten 37 milliós (bruttó) fizetés (ennyit keres most a PSG-ben)?
...talán ha Messi távozna a nyáron. :)

rtghfb 2019.06.20. 13:27:23

@Robi71: Csak képzeld el a 2012-es mindenkit megverő spanyol válogatottat, ahol Fábregas játszott hamis kilencest. Messi abban az évben 91 gólt lőtt. :)

celestial 2019.06.20. 13:34:07

@Robi71: Tito Vilanova? :(
Aki még Pep rekordjait is megdöntötte a ligában.....100 pont, 115 gól, valamennyi mérkőzésen gól...

DISTANTxTHUNDER 2019.06.20. 13:42:53

@Robi71: Viszont ma már olyan híreket közöl a brazil témaban általaban jól ertesült Globo hogy Neymar házakat néz Barcelonában.. akkor ez most hogy van? Amúgy nekem az fura, hogy sem Griezmann, sem Neymar, sem a Barca, sem a PSG nem cafolt vagy erősített meg semmit, egyedül az Atletico elnöke mondott valami használhatót, de azt sem kommentálta nagyon senki

Balázs37. 2019.06.20. 14:18:15

@Robi71: 37-ért vettük 25-ért elpasszoltuk, nem volt világos?

julio alberto 2019.06.20. 15:07:50

Mér sokszor leírtam itt,az egy játékosra kihegyezett játék a mai labdarúgásban egyenlő a sikertelenséggel.Argentína válogatottja Scaloni kapitánysága alatt Messi nélkül elég eredményes volt.Csak 2 mérkőzést nem nyertek meg...Kolumbia 0-0,Brazília 0-1.Messivel a fedélzeten viszont csak Nicaragua ellen voltak képesek nyerni.Ki lépve a rózsaszín burok mögül egyszerű tehát a történet...Icardi,Dybala ki ezzel együtt a csapatjáték feladása ide vezet.Múltkor írtam Messi csak akkor volt igazán sikeres mikor a komplett spanyol válogatott játszott mellette,mondjuk az a spanyol válogatott Messi nélkül is simán egyeduralkodó volt 2008-2014 között.Ezek a tények amivel úgy hiszem nehéz vitatkozni.Messi zseni,de sok tekintetben messze van bizony nem hogy Pelétől de még Maradonától is.Az igazán nagy zsenik pont a legnagyobb téttel bíró mérkőzéseken képesek igazán villantani.Pelé,Maradona,Zidane,Ronaldo,Romario hogy csak pár nevet írjak ilyen zsenik voltak.

julio alberto 2019.06.20. 15:11:19

@DISTANTxTHUNDER: Lehet hogy nincs mit kommentálni?

barca1994 2019.06.20. 15:16:37

@julio alberto: Miért van messze Pelétöl vagy Maradonàtól vagy a töbitől hàny jó évük volt?

2019.06.20. 15:24:11

@barca1994: Itt gondolom arra értette hogy motiválásban, vezér szerepben van komoly hiányossága Messinek (ha már másban nincs)
Valamint ő egy köré épített, világklasszis csapatban villog leginkább. Mihelyt kikerül a komfortzónájából egyből drasztikusan visszaesik a teljesítménye. Sok olyan klasszis van akik több csapatban, több rendszerben is maradandót alkottak, valamint a válogatottat is a hátukra vették.
Messi világklasszis ez nem vitás, de ezek a dolgok bizony ráégtek a karrierjére.

DISTANTxTHUNDER 2019.06.20. 15:28:04

@julio alberto: Valószínű :) Remekül szórakoznak a felek az újságírók egyre nagyobb fejgörcsein

julio alberto 2019.06.20. 15:29:55

@barca1994: Pelé 16 éves korától 32 éves koráig a legmagasabb szinten játszott klub és válogatott szinten egyaránt.17 évesen már egy VB legjobb játékosa volt...6 gól szerezve az elődöntőbe 2,döntőben 3 gól szerezve.Ez csak a belépő volt....van több kérdésed?A többi úrnak meg ha megnézed a pályafutását talán tisztul a kép...

julio alberto 2019.06.20. 15:32:09

@mark666: Látom te érted miről beszélek...sokaknál ez a rózsaszín köd komoly problémát okoz.

julio alberto 2019.06.20. 15:33:37

@DISTANTxTHUNDER: Neynek ideát is több lakóingatlan van a tulajdonában.

julio alberto 2019.06.20. 15:36:48

@mark666: Írhattam volna Zidanet is...Juventus,Real Madrid BL cím,VB,EB arany...

barca1994 2019.06.20. 15:43:40

@julio alberto: Meggyőzték.Hol jàtszott Pelé ja Santos értem .Mikor nyert vb ja 70es évek.Biztos nehéz lehetett felkészülni bellőle.Gondolom viszanézték pàr mecset és kielemezték.Ja azt sem.Hamàr a70 és évek Gerda Müller

DISTANTxTHUNDER 2019.06.20. 15:43:55

@mark666: Messi nem egy alfahím, mint pl Cr vagy Neymar..ők valahogy mindig elérik hogy róluk szóljon minden, akár pozitív akár negatív értelemben.. Crnek sokszor gunyoljuk a hisztijeit, de egy jó vezér szerintem kimutatja ha valami nem tetszik neki, akár balhézva is, a többiek pedig szívesen beállnak mögéjük.. Messi meg sokszor ha baj van akkor csak sétálgat a pályán fejleszegve, most szerinted ez hogy motivál bárkit is? Nincs ezzel szerintem baj, azzal már inkább hogy Messit vezér szerepbe kényszerítik amikor nem az -persze ebben az arg válogatottban senki mas sem lenne jobb

barca1994 2019.06.20. 15:46:59

@julio alberto: Hàny jó éve volt Zidànnak max 5.Nem 13 azért emlékszem Zidan hullàmvögyre viszonylag hosszú volt.

barca1994 2019.06.20. 15:50:38

@julio alberto: Dehát màr írtad Zidànt ,irhattad volna Xavit.

julio alberto 2019.06.20. 15:51:28

@barca1994: Lehet az a Santos akkoriban a világ legjobb klubcsapata volt?Pedig akkoriban nem mini világválogatottak voltak egyes klubok mint manapság.De látom neked ez nehéz terep.

barca1994 2019.06.20. 15:53:54

@julio alberto: Nem hinném ,talàn màskép làtom, az nem lehet?

julio alberto 2019.06.20. 15:55:27

@barca1994: Ha tudnál olvasni pont arról írtam hogy 2008-2014 közt a spanyol válogatott Messi nélkül is egyeduralkodó volt a labdarúgásban.Annak a válogatottnak oszlopos tagja volt a Maestro is,mint igazi csapatjátékos..

julio alberto 2019.06.20. 15:57:55

@barca1994: Talán az lehet az ok hogy kb vagy 10 éve követheted a labdarúgást.

barca1994 2019.06.20. 15:59:05

@julio alberto: Tévedés Zidànos pl reagàltam Xavi val.

barca1994 2019.06.20. 16:02:46

@julio alberto: Igen.De lehet még sem.Amugy ezt màr vàrtam tőled ,làtom a kor neked mindenre megoldàst ad.

julio alberto 2019.06.20. 16:04:23

@barca1994: Zidane...34 évesen is VB döntőt játszott,nem is akár milyen teljesítményt nyújtva a 2006 tornán...hi el neki is volt kb 10 éve a legmagasabb szinten.

julio alberto 2019.06.20. 16:06:04

@barca1994: Zidane zseni volt a Maestro meg önmagában nem.

julio alberto 2019.06.20. 16:09:29

@barca1994: Nézd én 1986 tól nézek labdarúgást...tehát a fenti urakat mind láttam játszani,Pelé kivételével.

barca1994 2019.06.20. 16:10:55

@julio alberto: Igen elötte hàny szar éve volt.Ugy emlékszem Xavi 34 -35volt amikor bl nyert.De lehet te Reál szurkoló vagy.

barca1994 2019.06.20. 16:15:23

@julio alberto: Szerencsések vagyunk én is.

katalan2 2019.06.20. 16:16:41

@julio alberto: Csak annyit írnék, hogy más volt akkor a foci. Nem tudtak úgy felkészülni az ellenfelekből. Ma már könnyebb a dolguk a vetélytársaknak.

Sörenzen 2019.06.20. 16:22:51

@julio alberto: "Írhattad volna Zidane-t"... - de neked biztos nincs gyereked!
Mert Zidane olyat tett, amit egy világklasszis nem tett és nem tehet...
Kiállíttatta magát egy VB-döntőn!
Mert bár szerintem a futball a pénzről szól, de azért nagyon fontos szerepe van a fiatalok - és nem csak az utánpótlásra gondolok, - nevelésében.
Amit ő csinált a fél Világ szeme előtt az példátlan volt.
Premier plánban lefejelte Materazzit. De lehet, hogy Te még akkor nem éltél és azért nem emlékszel erre.

julio alberto 2019.06.20. 16:23:01

@barca1994: Persze hogy Real Madrid szurkoló vagyok,de lehet hogy Juvés...Ha egy embernek a teljesítményét dicsérem természetes hogy az akkori klubjának szurkolók.Ma ez nálam mindent vitt!

katalan2 2019.06.20. 16:24:27

Nekem ne mondja senki azt, hogy Messi nem jó a válogatottban. Igenis voltak remek meccsei. Előfordult nem egyszer, hogy ő mentette meg a blamától a csapatot. Nélküle nincs az a 3 db döntő. Nemcsak a Barcában játszik jól.

Igaza van Robinak abban, hogy Pep és Tito óta nem tudták neki a megfelelő körülményt biztosítani pl: a Barcában.

A pályán és azonkívül is vezér. Nem az a jó csapatkapitány, aki kiabál a többiekkel.

Sörenzen 2019.06.20. 16:26:46

@DISTANTxTHUNDER: Kiváncsi lennék, - persze ez csak elmélet, - hogy egy mai argentin válogatottban mit tudna produkálni egy Maradona. Szerintem semmit.

barca1994 2019.06.20. 16:26:54

@Sörenzen: Igen még az ö irànyitàsa mellett maradt el a bajnoki sorfal.Ijet egy Xavi nem tesz de egy Messi Iniesta sem.

barca1994 2019.06.20. 16:29:41

@julio alberto: Igen de sosem a barcàbol.Mindég valamilyen màs csapatból mintha nàllunk nem lenne elég oldal.

julio alberto 2019.06.20. 16:32:36

@Sörenzen:Lehet hogy a Materazzi tök ártatlan volt a dologban?Ja nem biztos.Én azt írtam fentebb hogy a Zidane 34 évesen is képes volt a legmagasabb szinten segíteni válogatottját a 2006 VB-n.Nem így volt?..Mint fentebb írtam 1986 tól követem a labdarúgást.

barca1994 2019.06.20. 16:36:02

@julio alberto: Abban az évben csak a vb volt jó.De végét megpecsételte és elbuktàk.Ha jól emlékszem.

DISTANTxTHUNDER 2019.06.20. 16:36:54

@Sörenzen: Ez is igaz.. siralmas a válogatott keret, amihez jön az inkompetens edző, aki Icardi helyett Acunákat meg hasonló noname-eket válogat be, a kezdőt sem bírja normálisan összetenni.. Messinek ez az egész válogatott úgy hiányzik mint púp a határa, ezt latni rajta

barca1994 2019.06.20. 16:37:16

@barca1994: Ja az pedig 1évből 1honap.Nemsok.

julio alberto 2019.06.20. 16:38:15

@Sörenzen: Pumpido-Cuicuffo,Brown,Ruggeri-Batista,Burruchaga,Giusti,Enrique,Maradona,Olarticoechea-Valdano....nem sok klasszis volt abban a 86-os kezdőcsapatba.Maradona mellet az akkor már kikopó félbe levő 31 éves Valdano,Burruchaga,Ruggeri talán aki átlag feletti játékosok voltak.

julio alberto 2019.06.20. 16:46:01

@DISTANTxTHUNDER: Kérdezem tőled,ha Messinek púp a hátára a válogatott akkor miért tért oda vissza már kétszer is?Fentebb írtan Scaloni kapitányága alatt Messi nélkül csak a brazilok verték őket 1-0 ra és kolumbiával játszottak egy 0-0.Messivel csak Nicaragua ellen tudtak nyerni.Nos?

barca1994 2019.06.20. 16:46:29

@julio alberto: Ja csak Messinek nem volt Burruchagaja.Mert Maradona sem volt valami nagy a döntőben.

barca1994 2019.06.20. 16:50:34

@julio alberto: Es ha Messi nem jàtszik biztos most is ugyanaz az eredmény születik.

kritizator 2019.06.20. 17:00:43

@katalan2: ugy van, manapság már komplett teamek elemzik személyre szabottan az ellenfél jatekosait

julio alberto 2019.06.20. 17:02:45

@barca1994: És te miért vagy ebben olyan biztos?

barca1994 2019.06.20. 17:34:56

@julio alberto: Miért mert a körülmények màsok a tét màs minden nap màs.Az eredmény is màs.Szàmon kérni valakit aki vb Copa döntőbe vezet egy csapatot.Nem tudni értékelni .Nem tudni értékelni 10bajnoksàgot BL élet stb.Mindent nem lehet megnyerni .Pl Liverpool 30éve a Pl t.

zsee78 2019.06.20. 17:37:07

@Robi71: Végre más is így látja...Az elmúlt 14 évben kb annyi edzőt használtak el mint a magyar válogatott...Az egyik legjobb kerete lehetne az argentinoknak - (a támadósor mindenképp) - de mégis katar szintjén van....A legnagyobb gond az argentin szövetség , aki nem tud egy komoly edzőt leültetni a padra 14!!! év alatt....Vicc!!!!

Robi71 2019.06.20. 17:50:32

@zsee78: Egy Pochettino-t vagy Simeone-t meg kellene fizetni...
A minap megkérdezték Siemone-t miért nem vállalja el. Erre azt mondta, hogy "ehhez otthon kellene laknom Argentínában".
Hát igen....Menotti, Bilardo, Basile, Bianchi...vagy Helenio Herrera "Catenaccio"...voltak jó argentin edzők is. Például Sampaoli a Santos edzője, igaz @julio alberto: ? :)

Sörenzen 2019.06.20. 17:53:55

@julio alberto: Akkor elmondom. Egy meccs alatt, a többnyire alul képzett játékosok rendre egymás anyját, stb-t szidják. Ez Hispániában sincs másképpen.
Ha egy Zidane a fél Világ szeme előtt lefejeli az ellenfél eghyik játékosát, akkor nem az a normál reakció, hogy - de biztos Materazzi erre okot adott, hanem az, hogy piszkosul sportszerűtlen volt, ilyent nem szabad megengedni, kiállítás jár érte.
Ki is állították!
Ha Te, minden beszólásra így viselkednél egy pesti utcán, már rég elvittek volna a rendőrök és a hüvösön lennél. Erről ennyit.

celestial 2019.06.20. 17:59:53

Egyébként a fő gond szerintem hogy Messit sokat istennek gondolják és nem látnak a rózsaszín ködtöl...ez itt is latszik ( bocs)...Messi a legjobb labdarugó jelenleg de messze nem a legjobb vezér és tetszik nem tetszik bizonyos nyomás alatt nem megy neki...még akkor is kiemelkedik a többiek közül de önmagához képest nagyon vissza tud esni...ez van ..senki sem tökéletes még ő sem....ez a spanyol vállogatotság meg egy marhaság...igen lenne vb eb aranya , de attól nem lenne jobb...nyilván sokaknak fáj ( nekem is fájt nagyon az elbukott döntő) de el kellene ezt már engedni...

DISTANTxTHUNDER 2019.06.20. 18:01:47

@julio alberto: Passz :) Messit a teljes argentín nép könyörögte vissza mindkétszer, ő vagy a nyomásnak nem tudott ellenállni, vagy hazaszeretetből ment vissza.. arra is csak tippem van hogy miért "eredményesebb" a válohatott Messi nélkül, mert szerintem lekerül róluk a teher, és jobban tudnak valahogy csapatként működni.. ez különben akkor van így ha nemcsak Messit veszik ki hanem a vele egy garnitúra szupersztárokat is, akik valahogy képtelenek egy csapatban játszani.. ki érti ezt? :)

katalan2 2019.06.20. 18:13:02

""eredményesebb" a válohatott Messi nélkül, mert szerintem lekerül róluk a teher, és jobban tudnak valahogy csapatként működni.. ez különben akkor van így ha nemcsak Messit veszik ki hanem a vele egy garnitúra szupersztárokat is, akik valahogy képtelenek egy csapatban játszani." Miről beszélsz? pont az argentin válogatottban nincs az, hogy minden labdával őt keresik. Eredményesebb lenne? Nézz utána, hogy héány meccset nyertek meg nélküle.

Gondolom, Messi szeretne aranyérmet nyerni az argentin válogatottal.

julio alberto 2019.06.20. 18:19:54

@Robi71: Sampaoli....hát most hasonló cipőben jár a Barcelona és a Santos.Már ami a játék nézhetőségét illeti.

zsee78 2019.06.20. 18:38:53

@Robi71: Paraguaynak is argentin edzője van (Berizzo)....ütőképesebb focit játszanak gyengébb kerettel...de a Leeds edzője (Bielsa) talán még jobb választás lenne....Nekem úgy tűnik mintha az lenne az argentin szövetség célja hogy "megégjenek"...ezeket az eredményeket én is tudnám hozni ezzel az igen komoly kerettel...Leültettek egy Scalonit a padra akinek vezetőedzői múltja nincs....Másodedzői is közelít a nullához...Változatlanul ez egy VICC!!!!

julio alberto 2019.06.20. 18:55:05

@barca1994: Te már összehordasz hetet havat...Pelétől a Liverpool csapatáig.Messi ha kiveszed a Barcelona csapatával 2014 ig szerzett nemzetközi címeit.már nem olyan idilli a kép 4 VB,5 Copa,de mindegy látom nem érted miért van vele kapcsolatba hiányérzetem.Sok a lehajtott fej és a sírás.

barca1994 2019.06.20. 19:02:11

@julio alberto: Lehet hogy össze vissza írogatok.Viszont én 3éve figyelem miket irogatsz sőt szinte csak pàr emberét.Nem is tudom miért,érdekesek ezek az iromànyok.

julio alberto 2019.06.20. 19:12:31

@barca1994: Ha figyeled akkor rájössz hogy nálam nincs új a nap alatt.Mint már többször leírtam ma két olyan játékos van aki képes színezni csapata játékát.Mindkét játékosból hiányolom azt a pluszt ami megvolt a régebben játszó zsenikben.Pont ezért szoktam írni hogy a tudatos csapatjáték a legfontosabb elem a labdarúgásba,és igazi sikereket csak ezzel lehet elérni.ha visszanézed az elmúlt évek történéseit azt hiszem a történések ezt támasszák alá.

barca1994 2019.06.20. 19:14:49

@julio alberto: Ebben a dologban teljesen egyetértünk.

Robi71 2019.06.21. 04:35:30

@julio alberto: Az összes ember, akinek a szakvéleménye számít a fociban és akik olyan korban vannak, hogy látták még Pelé-t is játszani (Galliani, Sir Alex, Wenger, stb) mind azon a véleményen vannak, hogy Messi minden idők legjobbja. A fiatalabbakról nem beszélek...ott 100% az egyetértés. Max egy Messi-Maradona kérdés merülhet fel...de ott is a nagytöbbség Messi mellett van.

julio alberto 2019.06.21. 07:17:23

@Robi71: Pelé a labdarúgás királya,ez nem kérdés..a valaha volt legjobb játékos.Utána nagy az űr...majd jön Maradona,Ronaldo,Zidane,Ronaldinho.Messi 9 válogatott torna 0 győzelem,ez nagyon kevés ahhoz hogy a fenti 4 játékossal egy lapon említsük.Pelé meg ugye külön kategória.Ennyi itt a történet.

Robi71 2019.06.21. 07:23:13

@julio alberto: Ezt mondod te...aki a 80-as évek végétől követi a focit. :)
Én egy kicsit korábban kezdtem...de Messi-nél jobbat nem láttam.

2019.06.21. 08:30:08

Szerintem nem lehet korszakokat összemérni. Annyit változik a labdarúgás, annyit változnak az edzésmódszerek, a taktikák, kiölik az egyénieskedést..stb.

1-1 korszak legjobbjait össze lehet hasonlítani (de akkor is bejön olyan tényező hogy ki az akit a csapata, a rendszer tesz naggyá. Pl Roncira felépítik mindig a taktikát, Messi a világverő spanyolok nélkül egyből jóval kisebb potenciállal mozog (még mindig klasszis, de egész más szint, míg ugyebár azok a spanyolok nélküle is körbeverték a világot))

Eleve mi alapján rangsoroljunk ?
VB győzelmek ? (ja hogy klubcsapattal nem ért el semmit)
BL győzelmek ? (ja csak köré építettek egy erős csapatot)
Aranylasztik ? (az már rég röhej tárgya amikor Messi-Ronci 5-5-el áll míg pl Zizu és a dundi Ronaldo csak 2-2-vel, hogy a többi klasszist ne említsem)

Ha a Vbket nézzük Pelé körberöhögi a többieket. Maradona egy gyenge Napolival ért a csúcsra. Zidane több fronton is alkotott és mindent megnyert (juve,reál, válogatott) A duci Ronaldónál jobb csatárt én életemben nem láttam..stb.

Eleve kinek melyik poszt a legértékesebb ? Csatár ? Írányító ?

Sosem szerettem kinyilatkoztatni olyat hogy ki a valaha volt legjobb. Messi szuperklasszis, de én is mint sokan megnéztem volna egy másik csapatban-másik rendszerben-másik bajnokságban mit alkot. Mert a válogatottból kiindulva amint kiemelik a komfortzónájából egyből visszaesik sima klasszis szintre.

Meg ott vannak még persze az érzelmi, személyes benyomások. Nekem mondhat bárki bármit, én nálam mindig is Zizu lesz az atyaúristen, mindenki csak utána következik. De pont ezért szép a labdarúgás, hogy mindenki megtalálhatja a maga sztárját. (csak ne akarjuk a másikra ráerőltetni a véleményünket)

LDzsi 2019.06.21. 08:54:08

hánynom kell már ettől a folyamatos ömlengéstől, ami minden Barcás csatornán megy... Mintha Messi lenne a világ közepe. El kell fogadni, hogy az hogy a játék egyedüli központja Messi, az megöli a csapatjátékot. Megöli a Barcában, és megöli a válogatottban. A "játékával ösztönzi a társakat" - jó vicc. Sosem szerettem, amikor a "legjobb" játékos kapja a CSK karszalagot úgy, hogy meg sem szólal egész meccsen...

Robi71 2019.06.21. 09:54:33

@mark666: Szerintem egy játékos megítélésénél az összkép a fontos...és nem az elért eredmények. A futball nem egyéni sport...ahhoz, hogy eredményes legyél másik 10 játékostársa is szükséged van. Magyarul jól meg kell választanod azt a klubot amelyikben szerepelsz. Emellett sokat számít a játékos személyisége is. Van aki jól nevelt, kulturált környezetből jön....és van aki a gettóból, ahol a banda szó valódi értelmet nyer és ahol mindenért meg kell küzdeni.
Ha Pelé-t veszed például, akkor azon kívül, hogy felbukkant a semmiből a VB-ken mit lehet elmondani? Sohasem próbálta ki magát egy európai topcsapatban.
Maradona képtelen volt sztárcsapatban játszani. Neki az kellett, hogy ő legyen a központ, minden róla szóljon. Ezért hagyta el a Barca-t és teljesedett ki egy Napoli-ban.
"Messi a világverő spanyolok nélkül egyből jóval kisebb potenciállal mozog"...ezzel merőben nem értek egyet. A most lezárt szezon volt a legjobb...a hátán cipelt végig egy (a szűk elithez képest) rém gyenge Barca-t.
Pep tudta egyedül hogy kell kihasználni egy ilyen játékos erősségét, kialakítani egy erős csapatjátékot mögötte, befejeztetni vele a támadásokat, feltenni az i-re a pontot. Azóta folyamatosan gyengül a csapatjáték, úgy hol lassan elfogytak mellőle a legjobb játszótársai (Xavi, Iniesta, Alves, Pedro, Neymar) és lassan egyedül maradt egy teljesen ráépülő csapatjátékkal (megcsinál, kiszolgál, befejez).
Ha valamit fel lehet vetni neki...az a mulyasága. Azt, hogy hagyta szó nélkül leperegni ezt az egész folyamatot vagy ha erre nem lehetett hatással, akkor itthagyni az egészet a francba és követni Guardiola-t. Feladta a sportkarrierét a kényelemért, a családjáért....na meg a fizetéséért, aminek az ára az, hogy "árnyékot" nyújt ennek a galád klubvezetésnek.

barca1994 2019.06.21. 16:01:41

@julio alberto: Hogy Pelé lett volna a kiràly igen de a mai korban koràntsem biztos .Szép az a 3 vb,csak neki a teljesitménye klubszinten nem igazàn értékelhető!
süti beállítások módosítása