A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Lapszemle - Sport és Mundo Deportivo

2019. július 18. - Berbatov

A két nagy katalán újság közül az egyik a mai reggelen is természetesen Neymarral foglalkozik, a Mundo Deportivo ezzel ellentétben Ousmane Dembélé és Nélson Semedo érintethetetlenségét hirdeti a címlapján. 

A Neymar Formula

A Paris-Saint Germain úgy gondolja Neymar távozása visszafordíthatatlan folyamat, és a Barcelonával közösen megoldásokat keresnek. A lehetséges opciók:

1. Tiszta játékoscsere

Neymar visszatér Katalóniába, és a Barcelona cserében Philippe Coutinho és Ivan Rakitic vagy Samuel Umtiti játékjogát adná át a franciáknak. 

2. Játékoscsere + pénz

Ebben az esetben a Barcelona egy vagy két játékos mellé még egy bizonyos összeget is a PSG számlájára utalna. 

3. Kölcsön megállapodások

A klubok kölcsönszerződés keretein belül oldanák meg a játékoscseréket. 

4. Átigazolás kötelező vásárlási opcióval

A Barcelona ebben az átigazolási ablakban kiköltekezte magát, azért csupán készpénzben nem képes megfizetni Neymar átigazolási díját. Ez a forgatókönyv úgy valósulhatna meg, hogy a Barca kölcsönveszi a brazilt a következő nyáron érvénybe lépő kötelező vásárlási opcióval. 

A Sport napilap színtén a címlapján hozza le a Barcelona és a Getafe között létrejött egyezséget Marc Cucurella játékjogával kapcsolatban. A fiatal balszélső néhány nappal a visszavásárlása után tovább is áll, és a fővárosi csapatban folytatja a pályafutását. 

A Mundo Deportivo Ousmane Dembélé és Nélson Semedo átigazolhatatlan státuszáról értekezik. A klub mind a két játékosban hatalmas potenciált lát, a következő szezonban a berobbanást várják tőlük. A katalánok nem gondolkoznak a villámgyors szélsők értékesítésén, és más csereügylet részét sem képzik ezen a nyáron. 

Josep Maria Bartomeu elnök meglepetésre személyesen meglátogatta a csapat tegnap esti tréningjét. Ernesto Valverde vezetőedző pedig a "Meg akarunk mindent nyerni a saját stílusunkban" szavakkal nyitotta az új idényt, illetve kijelentette, hogy rengeteget vár az előttünk álló szezonban a három új igazolástól, Netotól, De Jongtól és Antoine Griezmanntól.  

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr8214968730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sörenzen 2019.07.19. 10:13:28

@GYLS: Hm. A "nemi erőszakről..." Ezek a mai focisták annyira tele vannak pénzzel, hogy szinte el sem tudjuk képzelni!
Persze, hogy tódulnak hozzájuk a lejmisták és persze a nők. Utóbbiak pedig annak rendje-módja szerint szexuális kapcsolatot létesítenek velük. A ravaszabbja pedig pár nappal később feljelentést tesz a rendőrségen, hogy őt X focista megerőszakolta.
És akkor jönnek az ügyvédek, hogy ha fizet neki 5 milliót X, akkor esetleg a "hölgy" visszavonja a feljelentését...
Semmi pénzért nem lennék ma profi focista.

Robi71 2019.07.19. 10:15:52

@GYLS: Az a társaság nem 3-4 év alatt jött ki. Tudtommal Puyol és Roberto között nem annyi a különbség. Nem lehet, hogy akkoriban egy "hangyányival" működött a La Massia és nem csak egy kivételes generációról beszélünk? :)
Arról nem is beszélve, hogy Puyol és Roberto közötti időszakban olyan játékosokat "selejteztünk ki"....akikhez képest egy Alena vagy Puig labdába sem rúghatna. Biza ám.

GYLS 2019.07.19. 10:19:58

@Robi71: A mai "hírek" (100 milla + 2 játékos, akik akár Cosu és Dembi is lehet) alapján Neymar 370 millába fájna a klubnak. És ezenkívül még el kell adni 131 milláért másik 3-4 játékost. Busiért, Rakiticért és Suarezért talán adnak még ennyit, mert jövőre már ennél is kevesebbet. Griezmannal együtt amúgy már 470. Mit is írtál pár napja? Neymarért Te sem adnál többet 200 millánál. Akkor, ma már igen?

GYLS 2019.07.19. 10:26:55

@Robi71: Hát Robertót én nem tenném egykalapba Xaviékkal, azaz nem húznám szét ennyire az időszakot). Roberto és a nagygeneráció? Na ne! Laporta éveiről beszélünk. És ha jól emlékszem (most nincs időm visszakeresni) Xaviék nem is Guardiolánál, hanem már korábban felkerültek a nagyokhoz (Rijkaard? alatt).

Robi71 2019.07.19. 10:27:27

@GYLS: Te mennyiért számítanád be Cou-t és Dembi-t, ha a PSG klubvezetője lennél?

GYLS 2019.07.19. 10:33:27

@Robi71: Semennyiért, ugyanis nem adnám Neymart. Ha a tulaj lennék, Ő a lelátón ücsörögne (ahogyan Raboit).

Bivi76 2019.07.19. 10:46:16

@GYLS: Xaviék Louis van Gaal alatt kerültek fel a nagyokhoz.

Robi71 2019.07.19. 10:47:20

@GYLS: Ronerto az utolsó saját nevelés, aki sikeresen beverekedte magát a felnőttcsapatba.
Puyol és Roberto között került be a felnőttcsapatba Pique, Alba, Busi, Xavi, Ini, Pedro és Messi.
Kiket szórtunk ki ebben az időszakban? Csak egy pár név: Arteta, Raina, Gabri, Motta, Icardi, Keita, Grimaldo, Thiago, Rafinha, Deulofeu, Bartra, Munir, Sandro, Tello, Masip, Montoya, Krkic, Cuenca, Fontas, Jeffren, G. dos Santos, J. dos Santos, Traore, Patric, Sanabria, Romeu, Femenia, Muniesa, Rochina, Falque, Rodri, S. Garcia, F. Navarro, Luque.....akik vitték is valamire. Azért nem volt olyan rossz ez az iskola, nemde? :)

Robi71 2019.07.19. 10:48:37

@GYLS: Ne kerüld ki a választ! :) Be akarod számolni őket és kész.

mark6666 2019.07.19. 12:01:49

@Robi71: A kettő együtt kb 160, max 180. De nem mondanék árat hanem hogy még kell hozzájuk pénz. Mivel már évek óta kóstolgat a barca (Verrati, Rabiot..stb) és mindenem tele van biztos nem adnám olcsón(+60-100 kell hozzá min). Előbb statuálnék példát Neymarral. Hisz ha vele megteszem akkor utána kb senki sem merne mukkanni sem mert tudnák mi következik. (Neymarnak meg max néhány hónap, talán fél szezon kellene, azt rádöbbenne hogy pápá a Vb-nek és úgy mindennek mert néhány hétig lenne csak hír azt elfelejtené mindenki.. szóval hamar beállna a sorba) Egy üzleti alapon működő csapat ezt nem tudja megengedni magának, de egy PSG lazán.

Robi71 2019.07.19. 12:15:06

@mark6666: Van értelme boldogtalan játékost erőszakkal a csapathoz láncolni? ...szerintem nem. Én nem tenném. Ha a száműzetés fenyegetése alatt Neymar mégis visszatér a csapatban....szerinted milyen lesz? "Szétrobbantaná" az öltözőt a braziljaival együtt. :(
De ha jól értem, akkor te legjobb esetben is Coutinho (140) + Dembélé (125) + 60 millióért számolnád be Neymar-t. Ez jelenleg 325 milliós kiadást jelentene a Barca-nak...ha rajtad múlna. A PSG szempontjából ez 160+60=220 millió. 105 millió a különbség.

Robi71 2019.07.19. 12:17:42

@mark6666: "A kettő együtt kb 160, max 180"....szerintem nagylelkű ajánlat. :)

mark6666 2019.07.19. 12:28:18

@Robi71: Itt ezt úgy kell nézni hogy ha most engedek Neymarnak akkor jövőre 100% hogy Mbappe is eljátssza ezt hogy a reálba mehessen. Mi van ha Verratti is elkezdi meg mások is.. Valahol meg kell fogni ezt a játékos uralmat. PSG megmutatta hogy egy francia válogatottat is lelátóra küld. Ha Neymar sokat ficánkol vele is megteszik. Vagy közlik hogy okés eladunk de oda és oda nem, mert nem akarjuk hogy elérd amit akarsz (Mehet MU-ba északra) Meg eleve ha ő közli hogy nem hajlandó játszani és csak a barcába igazol, a barca meg röhögve közli hogy csak 100 misit adok érte punktum.. akkor most a PSG-nek kötelessége belemenni egy számára kedvezőtlen üzletbe ? Vagy elfogadni olyan játékosokat akiket amúgy nem is akarna ? És akikről tudja hogy amint nem boldogok majd balhézni kezdenek és eladatják magukat mint épp most Neymar ? Szerintem amelyik klub megégeti magát egy hisztiző játékossal (dortmund-Dembele, pool-Coutinho, PSG-Rabiot) az onnantól irtózik az ilyenektől és esze ágában sincs olyan játékost igazolni. (Az árcédulákhoz meg sosem értek annyit, meg eleve a mostani árukat nézném. Coutinho 80-100, Dembele 70-90.. Tehát 150-190 maximum. Ehhez jön a +60, tehát végül 210-250 között lenne Neymar ára. De ő is csak marketing miatt ér ennyit. Kora, sérülékenysége, sokszori motivációs hiánya, hisztijei (hisz ha nem érzi jól magát elakar majd menni, hisz 2x is megteszi lassan) miatt én egy ilyen játékost ha nem Neymar lenne 100 környékén vennék max.

Rivaldo2000 2019.07.19. 12:35:11

@GYLS: erről írtam neked reggel. 5éve azért kampányoltál bartoék mellett mert csődben van a klubb laporta miatt. Ezt csak bartomeu meg rosell mondta. Azóta másodfokon is felmentették.
www.eurobarca.hu/hirek/labdarugas/20170526-laportat-masodfokon-is-felmentettek/

Rivaldo2000 2019.07.19. 12:41:04

@GYLS: nem hinném hogy rosszabb helyzetben volt a klub mint most illetve bartoékkal ellentétben egy manőverét sem vizsgálja a bíróság. Nem büntették meg kiskorúak szabálytalan igazolás miatt, stiklik miatt, és nem volt minuszos. Mindezt úgy hogy nem adta el a mezt, a klubb alapfilozofiájat. Rosell meg ez a xardarab mindent és mindenkit bemocskoltak.

Robi71 2019.07.19. 12:42:39

@mark6666: A sejknek azt is be kellene látni, hogy a PSG (a pénz miatt) ideig-óráig vonzó lehet...de nincs megtartó ereje. Pontosabban a Ligue 1-nek nincs.
Elégedetlen, motiválatlan játékosokkal...legyenek bármekkora sztárok is nem lehet BL-t nyerni. Ha BL-t akar nyerni, akkor át kellene költöznie egy másik ligában...és erre lehetőséget csak a PL adhat. Ehhez meg kellene vennie a Big6-ból egyet. Kisváros csapatával megint nehéz lenne...

GYLS 2019.07.19. 16:01:15

@Bivi76: Kösz a van Gaal infót. Nem volt utána nézni, igy csak tippeltem (időben azért közel voltam).

GYLS 2019.07.19. 16:12:40

@Robi71: Nem kerülöm a kérdést. Nálam Neymar nem ugrálna, ülne a lelátón (mármint ha én lennék a tulaj). Még a fizetését is odaadnám. A Barcával eljátszhatta (velem mint tulajjal együtt a ) a távozási hécehót, de velem (mint tulaj) már nem. Ettől kezdve pedig nincs mibe beszámítani a Cou-Dembi páros árát.
Ha Barto helyébe lennék, a sok-sok elutasítás (Marquinos-Verratti) és a Neymar elcsábítása miatt szóba sem jönne a PSG-vel való üzletelés.
Tehát: NEM AKAROM BESZÁMÍTANI ŐKET SEHOVA.
Akiket felsoroltál, mennyien is játszanak hasonló szintű egyesületben mint mi vagyunk? Na kb. 90% oda való, ahol játszik.

GYLS 2019.07.19. 16:32:50

@Rivaldo2000: Azért mentették fel, de inkább nem ítélték el, mert amit tettek azt jogszerűen tették. Viszont a csődközeli állapot az fennállt. És nem szerettem volna, hogy a skót Rangers sorsára jutottunk volna. Ha másért, már ennyiért megérte, hogy Laporta ment.
Gondolom az elmúlt évek gazdálkodását is vizsgálták már a spanyol illetékesek (nem vagyok tisztában, hogy ott hogyan hívják a mi NAV-unkat), illetve a LIGA illetékesei. És szerintem nem akárhogyan vizsgálták mint KATALÁN csapatot! Nem hallottunk semmiről, tehát nem is lehetettek stiklik.
Viszont abban továbbra is egyetértek Veled, hogy szakmailag sokat hibáztak.
Elv? Akinek állandóan ugyanaz a gondolkodásmódja, ugyanazon rendszerben cselekszik, az ósdivá válik és lemarad a világ (a foci) folyamatos változásában.

GYLS 2019.07.19. 16:32:50

@Rivaldo2000: Azért mentették fel, de inkább nem ítélték el, mert amit tettek azt jogszerűen tették. Viszont a csődközeli állapot az fennállt. És nem szerettem volna, hogy a skót Rangers sorsára jutottunk volna. Ha másért, már ennyiért megérte, hogy Laporta ment.
Gondolom az elmúlt évek gazdálkodását is vizsgálták már a spanyol illetékesek (nem vagyok tisztában, hogy ott hogyan hívják a mi NAV-unkat), illetve a LIGA illetékesei. És szerintem nem akárhogyan vizsgálták mint KATALÁN csapatot! Nem hallottunk semmiről, tehát nem is lehetettek stiklik.
Viszont abban továbbra is egyetértek Veled, hogy szakmailag sokat hibáztak.
Elv? Akinek állandóan ugyanaz a gondolkodásmódja, ugyanazon rendszerben cselekszik, az ósdivá válik és lemarad a világ (a foci) folyamatos változásában.

Rivaldo2000 2019.07.19. 17:02:07

@GYLS: rosell és bartomeu hivatalba lépése után megbízta egy " független "céget hogy vizsgálja meg a klub pénzügyi helyzetét. Ki hozták hogy 79 millió eurós veszteséggel adták át az egyesület vezetését 2010-ben. Az elsõfokú döntés után, mely Laportáéknak adott igazat, a jelenlegi vezetés 12 korábbi elnökségi taggal egyezséget kötött, hogy visszavonják a fellebbezésüket az ítélet ellen, amennyiben azok beismerik a felelõsségüket a veszteségeket illetõen.

Laporta illetve négy korábbi elnökségi tag – Xavier Sala i Martín, Josep Ignasi Macià, Maria Elena Fort és Rafael Yuste – azonban nem fogadták el az egyezséget, és kitartottak az álláspontjuk mellett. Erre az indokkal felvettek rosellék hitelt stb. Majd másodfokon is bebizonyosodott hogy nem volt mínuszban a klub. Mi ebben a nem világos. Ráadásul azóta a neymar ügy miatt jogerősen van a klubnak felfüggesztettje, mert Barto kérésére jogi személyként kezelték a barcát. Most pedig nincs pénz griezmann leigazolására.akkor hogy tette rendbe anyagilag a barcát? Úgy hogy a laporta éra sikerei miatt megduplázodott a klubb értéke

Robi71 2019.07.19. 17:21:42

@julio alberto: @Bivi76: Találós kérdés! :)
"Messi is the best player with whom I played. For me it is the best in the world and the best that I saw play. We two made a spectacular duo, great. For me it has been a pleasure and an honor to play with him, and he is also my friend " (?)

twitter.com/i/status/1151151874420170752

GYLS 2019.07.19. 17:22:02

@Rivaldo2000: Úgy tette rendbe, hogy az éves beszámolók alapján minden egyes esztendőben NETTO ( azaz adózás utáni) nyereséggel zártak.
Hitelt vettek fel? Erről már írtam tegnap. A költségvetési esztendő július 1-től indult. Talán azt gondolod, hogy ebben a pillanatban (június 30-ról július 01-re fordulva) a klub számláján van a következő költségvetési év teljes összege (kb. 1000 millió)? Ezt azért Te sem gondolhatod komolyan! Jönnek a bevételek, mennek a kiadások. Rövid-lejáratú hitelről van szó, azaz pár hónap és visszafizetik. Személyek, cégek, bankok, államok csinálják így. Ilyen egyszerű ez. A lényeg, hogy törvényes legyen.

Rivaldo2000 2019.07.19. 17:37:23

@GYLS: ügyesen kerülgeted a lényeget, nincs már mit mondanom. Akkor laporta csődbe vitte a klubot és bartomeu a meg mentő. Hihetetlen... :)

Bivi76 2019.07.19. 18:03:53

@Robi71: Gondolom Neymar mondta Messiről. Engem valahogy hidegen hagy az argentín,annak ellenére hogy a Barcelona történelmének egyik legnagyobb játékosa.

Robi71 2019.07.19. 18:14:29

@GYLS: Eddig értelmesen elcsevegtünk..de most megleptél ezzel a Bartomeu dicsőítéssel. Én voltam az első (Franyó és Messilona után) aki szerint a fejétől bűzlik a hal a klubnál. Mostanra a nagytöbbség is belátta ezt. Azért mondom, hogy a nagytöbbség, mert látom, hogy te még mindig nem...sőt. Kíváncsi lennék, hogy van-e még egyáltalán valaki, aki még mindig elégedett vele.

Robi71 2019.07.19. 18:18:19

@Bivi76: A Barca történelmének A legnagyobb játékosa. Neymar tovább megy és azt mondja nem csak a világ legjobbja...hanem a legjobb akit valaha látott. Alberto elvtársad szerint jelenleg két zseni van a fociban. Messi és Neymar....és most az egyik mondja ezt a másikról. :)

Robi71 2019.07.19. 18:39:57

@julio alberto: Vitatod az első számú kedvenced állítását? Tagadod azt amit olvasol, hallasz, látsz? :)
Tudod mi a különbség közted és Bivi között? Ő végtelenül vicces, te meg mérhetetlenül rosszindulatú. Egy epehólyag vagy. :)

Bivi76 2019.07.19. 18:54:20

@Robi71: Messi a világ egyik legjobb játékosa! Egy zseni, klasszis, kifogyhatatlan pozitív jelzőkkel tudom illetni a játékát, csak ...

Bivi76 2019.07.19. 19:34:38

@julio alberto: Nem ezt szerettem volna írni, de van benne igazság amit írsz. Mindent összevetve én nagyra tartom Messi barcelonai pályafutását, óriási klasszis, de soha nem volt a kedvenc játékosom. Lehet azért, mert nekem már túl sok az vele kapcsolatban, amit itt a blogon sok Szurkolótársunk leművel az állandó Messizéssel.

Robi71 2019.07.19. 19:38:05

@Bivi76: "világ egyik legjobb játékosa"? Az egyik...akkor ez azt jelenti többen is vannak. Kíváncsi vagyok kik vannak még egy szinten vele szerinted?
Légy vicces, ahogy szoktad....ne mint az "epehólyag" barátod. :)

GYLS 2019.07.19. 19:41:05

@Rivaldo2000: Nem azt írtam, hogy csődbe vitte, hanem azt, hogy majdnem. Amúgy még ma is törlesztjük az általa felvett hiteleket. Hány éve is már? És azokat a hiteleket konkrétan játékosok megvételére fordították. Persze jogszerűen. Ahogyan most is törvényesen vettek fel hitelt, de csak pár hónapra. Ez viszont nem tartozik a hihetetlen kategóriába.

GYLS 2019.07.19. 19:54:37

@Robi71: Rivaldo2000 épp ma dicsért, hogy végre én is eljutottam oda, hogy "szidtam" a jelenlegi elnököt. Mondjuk dicsérni eddig sem dicsértem. Viszont soha nem értettem egyet az előre való ítélet-vagdalkozással. Amit szakmailag tettek a klubbal azzal én sem értek egyet. Ezt korábban is leírtam, cifra jelzők nélkül , kulturáltan.

Romario80 2019.07.19. 20:00:06

@julio alberto: Hát alberto,én örülnék ha a magyar válogatott olyan "sikertelen" lett volna az utóbbi években,hogy az Eb-n kétszer,Vb-n egyszer ezüstöt nyert volna,mellé meg egy olimpiai aranyat is magáénak tudna.

Robi71 2019.07.19. 20:08:49

@julio alberto: Már vagy 6 éve rontod itt a levegőt a Messi utálatoddal. Nem tehetek róla, hogy nekem előtte is, akkor is és az után is a világ legjobbja a kedvencem. Tudom sansz, unalmas...de ez az én szerencsém. Te azóta próbálkozol megtalálni aki őt letaszítja a trónról...máig mind felesleges. De mondtam, nem kell aggódnod....az idő neked dolgozik. Csak aztán tényleg találd meg a következőt... :)

Machinek2001 2019.07.19. 20:28:24

@julio alberto: Hogy hol van a Messi teljesítménye tőlük? :D Szerintem felettük

Robi71 2019.07.19. 20:36:08

@Machinek2001: Messi-hez legközelebb Maradona van. Aztán jönnek a többiek...
Minden idők legjobb brazilja messze a "Fenomén" Ronaldo. Pelé egy vicc ezen a szinten.

Rivaldo2000 2019.07.19. 21:14:05

@GYLS: még utoljára megkérdezném honnan veszed hogy Laporta vezetés hiteleket vett fel. Nagyon szorosan követem a klubot, de én úgy emlékszem majdnem 400 milliós adósságot hagyott rá gaspart, aki tényleg majdnem becsődöltette a barcat. A megválasztása után hozott egy szabályt hogy évi 40 millió megy a tartozás törlesztesére, max 60 millió mehet játékosra. Plusz az eladások. Mert első az anyagi biztonság. Egy nagyobb volt ibra de oda is belement eto'o.

Viszont ebben a cikkben bartomeu és bandája költségvetése van, ajánlom. Kezdjük ott hogy ha nincs neymar eladása, akkor a tavalyelőtti mérleg már - 37millió lett volna. A hatalmas bértömeg miatt, amit szintén ők baxnak el. Plusz a remek átigazolási politika. Mindig bukó, és ebbe bele sem veszem a noname brazil fosokat. Douglas marlon meg a tököm tudja kik. De délután megnéztem egy videót kubo-ról, aki sírva kérte hogy ne küldjék el, idén megkeresték a szülei a régi természetesen kirúgott la masia kapcsolatokat hogy vegyék vissza, nem sokba kerül. Most a reál edzésén szopatják marceloékat. és vége.Hányingerem van ezektől

www.eurobarca.hu/hirek/elemzes/20181113-aggaszto-penzugyi-egyensuly-hatalmas-bertomeg/

Nagybarcelona 2019.07.19. 21:24:57

@julio alberto: szerintem te nem is vagy Barca szurkoló. Azt sem èrtem, hogy lehetnek a spanyolok a kedvenceid, ha állandóan a brazilokat ajnározod... Hogy ki volt minden idők legjobbja? Nem te fogod eldönteni, de az összehasonlításnak semmi èrtelme. Pelè nagy király volt a megye II-es brazil bajnokságban, mèg azt is behazudta H. Több mint 1000 gólt lőtt a sörmeccseket is beleszámolva. Maradona meg rúgott pályafutása alatt vagy 300 gólt, aki ma az első dopping teszten megbukna. Ha csak a tehetsèget nèzed, Ronaldinho volt a legjobb, ha a pályafutásokat hasonlítasz, Messi sokkal jobb nála. Manapság sokkal nehezebb gólokat lőni. Nèzd már meg Pelè góljait... Vicc az egèsz, mintha tènyleg megye II-es meccseket nèznèk. Akármennyire utálom is CR7-et, de a pályafutása alapján, ha tehetsègben nem is, ő van egy szinten Pelèvel, ès Maradónával, aki meg èrt a focihoz, látja, hogy Messi egy szinttel fölöttük áll. Nem vagyok elvetemült Messi rajongó, de amit te leművelsz, az nevetsèges. Nincs jogod Robit kritizálni, mert te sem vagy jobb. Te a braziljaiddal, ő meg a Dembelè meg Coutinho utálatával keseríti a blogot.

Bivi76 2019.07.19. 21:32:00

@Robi71: Az hogy valakinek nem Messi a kedvence, az még nem azt jelenti hogy Messi utáló. Nekem nem volt, és soha nem is lesz a kedvencem, de nem utálom. Hogy utálhatnék olyan játékost, aki Barcelona Legenda, aki ennyi szép örömet szerzett nekünk. Én biztos vagyok abban is, hogy Alberto sem utálja. Nem kell ilyen vádakkal illetned. Figyelj! Nekem Xavi, és Iniesta sem volt soha kedvencem. Ettől még Őket sem utálom. Ugyanaz vonatkozik rájuk is, mint Messire. Legendák. Az hogy Te rajongassz Messiért,az a Te dolgod. De rajta kívül vannak még mások is, és Ő sem hibátlan. Neki is vannak gyengébb produkciói. Az hogy minden idők legjobbja e? Bizonyítsa be a 6.Aranylabdával. Tudod, tények. Azokkal nem lehet vitatkozni. Te szoktad ezt emlegetni. Ha jól tudom, van rajta kívül még egy olyan játékos, akinek szintén ugyanannyi van. Ha viszont a barátja, tudod, a triumvirátus másik tagja az elnök, meg a harmadik tagja az Általa védett edző ilyen ütemben amortizálják le a klubot, az olasz sztárcsapat, a Zebrák meg ilyen ütemben fejlődik, lehet nem lesz kérdés, ki a világ legjobbja!

Barcaa 2019.07.19. 21:32:14

@Rivaldo2000: Továbbra sincs bizonyíték arra, hogy Laporta "húdegonosz" volt és hatalmas hiteleket hagyott volna Rosellékre...

Szimplán ez volt az egyetlen dolog, amivel be tudták mocskolni, és sárdobálás része volt..

Most is HOL az a hatalmas nagy gazdasági erő, amiről Bartomeu beszél?
Milyen érdekes, Griezmannt 2 éve kergetik, és nem voltak képesek ezidő alatt összeszedni rá a pénzt...Na ez aztán a gazdasági erő :D

barca1994 2019.07.19. 21:53:40

@julio alberto: Igen vb tényleg nyert, na de BL t egyet sem nyert màrmnt Pelé.Es aza gyenge brazil meg amerikai bajnoksàg elég nagy túró Nàlam Gerda Müller a mérce,érdekes őt mégsem emlited,.

Robi71 2019.07.19. 22:09:10

@barca1994: Pelé kijött 3x az esőerdőből és nyert 3 VB-ét (58, 62, 70) olyan brazil válogatottal, amik nélküle is nyert volna. Toronymagas favoritok voltak. 14 értékelhető meccse volt a 4 VB-én. A többi sörmeccs: Santos, Cosmos és barátságos. Mesének szép, az tény. :)

GYLS 2019.07.19. 22:12:08

@Rivaldo2000: Ha nincs Neymar eladása (minősíthetetlen távozása), akkor nem jött volna Dembele és talán még Coutinho sem. Tehát nem lett volna -37 a mérleg. Ez az érv már csak a "mi lett volna ha" kategóriába tartozik. Rossz igazolások meg eddig is és ezután is lesznek, nálunk és másoknál is. És itt nevek tömkelegét lehetne említeni. Olcsóbbaktól a drágábbakig. A bértömeg valóban óriási, ezt én is rossznak tartom, és én is azt hibáztatom, aki adja és nem azt, aki kapja. Ami pedig az "ifjú Messiket, Xavikat, stb." illeti, hány játékosra ráragasztották már ezt a jelzőt, és eltűntek a semmibe.

Robi71 2019.07.19. 22:24:08

@Nagybarcelona: @barca1994: 2000 decemberében a FIFA kitalálta, hogy internetes szavazásra bocsájtja a "FIFA Évszázad Játékosa" címet. De mivel ezt Maradona nyerte meg főlényesen, a FIFA öregjei (nyilván Pelé korosztálya) úgy döntöttek, hogy ez nem érvényes :))) mivel zömében fiatalok szavaztak, akik inkább Maradona korosztálya....
Ehelyett összehívtak egy "Futball Család" nevű FIFA tagokból álló zártkörű szavazóbizottságot :), akik eldöntik kié legyen a cím. Nyilván Pelé nyert. :)

Robi71 2019.07.19. 22:27:48

@GYLS: Elképesztő mekkora Bartomeu fan vagy. :)
De az sem semmi ahogy lefikázod a korábbi sikeres La Massia-t....amelyik szerinted mindig is szar volt (nem csak most) és az a fantasztikus generáció csak úgy leesett a fáról a Camp Nou-ba. :)

Robi71 2019.07.19. 22:34:08

@Nagybarcelona: Nem utálom Cou-t meg Dembi-t, ne butáskodj. :) Nem ártottak nekem semmivel. :)
Csak azt nem értem, hogyan lehetnek még egyesek olyan naivak, hogy beveszik Bartomeu dumáját...ők a Barca jövője???
Valóban, az áruk szerint (300 misi) nekik kellene lenni a jövő alappilléreinek és átvenni a stafétát Messi-től. Ettől vagyok én rosszul....nem tőlük, mint játékosok vagy emberek. :(

barca1994 2019.07.19. 22:34:39

@Robi71: Amugy meg 2000es évek utàn lett a labdarugàs ijen ultra brutàl.Nem lehet összehasonlítani.Most Tisza atletikusak ,élemzik a jàtékot,hőtérképeznek stb.Pelét szinte csak vb làttàk.

barca1994 2019.07.19. 22:42:08

@julio alberto:Én ezt tudom ,de akkor sem nyert BL de még Beket sem.Ezért nàlam màsnak hívjàk a valaha volt legjobbat az pedig nem Pelé.Majd ha megnyeri legalàbb egyszer talàn.

Robi71 2019.07.19. 22:50:46

@barca1994: Én két időszakra osztom a futballtörténelmet. Cruyff előtti és utáni. Bővebben az Ajax és a holland válogatott által forradalmasított "totális futball" (mindenki támad és mindenki védekezik) megjelenésétől.
Előtte volt a romantikus hőskor....meccs után sörözés a társakkal és egy kis pocak is belefért. :) Puskás két év kihagyás után, 30 év fölött, nem kis túlsúllyal érkezett meg a Real-hoz és futott be később fantasztikus karriert. Ez a modern futballban elképzelhetetlen. Hogy ennek a kornak ki a legjobbja (Pelé, Eusebio, Di Stefano, Puskás, stb)...szerintem nem is fontos.
Utána kezdődött az igazi profi futball korszaka....ez az ami számít igazán.

barca1994 2019.07.19. 22:56:11

@julio alberto: Lehet de az a kupa is egy loturót ért.It csak a BL győzelem meg az európai top bajnoki cím ami szàmit,Minek jönnek ezek a brazilok europàba focizni ha olyan jó ez a brazil bajnokság

barca1994 2019.07.19. 23:07:36

@julio alberto: Hàt nem ,viszont spanyol bajnoki cím ből annàl többet.

Robi71 2019.07.19. 23:08:19

@julio alberto: Én egy olyan játékost tartok minden idők legjobbjának, aki az orrom előtt vált azzá. Akinek végig követhetem a pályafutását.
Te pedig egy jelenleg 78 éves aggastyán fiatalkori hőstetteivel jössz elő, akit fehér-fekete felvételeken lehet megnézni és a mai szemmel nézve nevetséges, lassú, körülményes, védekezést nem ismerő produkciót ad elő többedmagával?
És még én forgatom az imamalmot? Én vagyok szánalmas hittérítőt? :)

Robi71 2019.07.19. 23:12:26

@julio alberto: Alves fantasztikus, nagy kedvencem....de az a Copa és a brazil válogatott kritikája, hogy ő lett a torna legjobbja.

barca1994 2019.07.19. 23:19:31

@julio alberto: Rendben van azt tudom én is mennyi idős.Dehogy lehet valaki 30fölött bàrmilyen jó példa.Vagy csak a braziloknàl jó egy harmincas ,a barcàban màr nem.

Romario80 2019.07.19. 23:20:39

@julio alberto: Arra akartam utalni,hogy három ezüstérem és egy arany nemzetközi szinten egyáltalán nem nevezhető sikertelennek,sőt. De szerintem értetted,csak úgy alakítod a szempontokat,hogy Messi le legyen húzva.

LeoMessifcb 2019.07.19. 23:53:52

@julio alberto: Te kényszeresen, mindenbe kapaszkodva próbálod Messit kicsinyíteni. Feleslegesen, mert a futballban a legnagyobbak között lesz emlegetve, és ezzel nem tudsz mit csinálni.

Romario80 2019.07.19. 23:55:56

@julio alberto: Négy érme van nemzetközi tornákon,a többi csak mellébeszélés. Ha ez neked semmi,akkor ez van,nincs miről beszélni. De miért is kell lehúzni egy Barca legendát egy Barca blogon? Ezt nem értem. Miért nem a pozitív oldalát emeled ki ennek a játékosnak,elvégre Barca drukker vagy. Inkább próbáld meg dícsérni szerintem! ;)

mark6666 2019.07.20. 00:18:32

@Bivi76: Szerintem semmit se bizonyítana az a bizonyos 6. aranylabda. Azzal hogy utóbbi évtizedben sokszor pofára osztogatták a 2 delikvensnek a fél világ szemében röhejessé vált. Amikor egy Zidane, dundi Ronaldo és ilyenek megálltak 2 labdánál.. Ha az adott éveket nézzük lazán 2-2-t lelehetne venni tőlük amikor más jobban megérdemelte volna. De szerintem ez mostanra átcsapott egy olyan hullámba hogy meg ne kapják. Szóval hacsak nem tolnak valami triplázást nem kapják meg. (és ha lesz egy értékelhető csapattársuk az is sanszosabban kapná.. pl jelenlegi hangulatban nem előzné be a mindent nyerő spanyol kollégáit mint anno az tuti)

barca1994 2019.07.20. 06:50:50

@Romario80: Pont ezért hiteltelen a két brazil szurkoló .Barca történelem leg sikeresebb embereit rugdossàk.És nemzetiség alapjàn döntik el ki a jó.Nem a teljesítményük alapjàn.

Bivi76 2019.07.20. 07:52:40

@barca1994: Gondolom rám céloztál, mint egyik brazil szurkoló,aki rugdossa Messit. Áruld már el, mikor rugdostam? Azért mert nyíltan megírom hogy soha nem volt, és nem is lesz kedvencem? Ez miért rugdosás? Én nem gyerekes Messi, Guardiola - fan divatbarcás vagyok, aki egy korszak csapatába szerelmes! Én FC Barcelona szurkoló vagyok. Az, hogy ki minden idők legjobbja, szerintem nem kötelező Bartomeu és Valverde barátját mondani. Voltak óriási játékosok a történelemben. Olvasd el, mit írtam az argentínról. Hogy lehet utálni Őt, aki ennyi örömet szerzett nekünk, és Legenda! Nem kell kiforgatni más szavait. Azért mert nem személyes kedvenc, az egy dolog.

barca1994 2019.07.20. 08:27:02

@Bivi76: Igen te vagy az egyik.Nem kell őket elismerni de nemcsak Messi röl szól az egész,hanem akatalànozàsrol is.Akik nemcsak a barcàt emelték olyan magasba ha nem az egész spanyol focit .Eredményességben mint jàték szépségbe.Nàlamis vannak nagyra értékelt brazil jàtékosok.De a sztàrok meg a posztlyukon lévő sztàrok között is van különbség.Ezt azért fel kellene el kellene ismerni.Az utolsó brazil sztàr Ronaldinho volt .És annak màr több mint 10 éve.

Bivi76 2019.07.20. 08:33:53

@barca1994: Spanyol fociban is Luis Enrique volt az utolsó sztárfocista!

barca1994 2019.07.20. 08:48:34

@Bivi76: Na làtod erők van szó.

Robi71 2019.07.20. 09:45:11

@Bivi76: "Spanyol fociban is Luis Enrique volt az utolsó sztárfocista!" :))) Gyöngyszem! :)
Most tudtam meg tőled, hogy a spanyolok kutyaütőkkel nyerek 2 EB-t és egy VB-t. :)

Bivi76 2019.07.20. 09:52:27

@Robi71: A spanyol fociban, Luis Enrique volt az utolsó sztárfocista! Így van! Szerencsére neki csak néhány évig volt köze egy bizonyos emberhez, ahhoz is csak játékostársként,nem úgy mint egy, engedtess meg hogy ne írjam meg, mert megint kitiltanak. Tudod Te azt nagyon jól miről beszélek! :-)

GoalGero 2019.07.20. 09:54:37

@Bivi76: teljesség igénye nélkül.
Minden posztra mai és egyel régebbi.akik a legjobbak közé voltak/vannak sorolva
Kapus:Cassilas, De Gea,
Védő:Puyol,Ramos
Középpálya:Xavi,Iniesta,David Silva
Támdók:Raul,Villa,(na most bajban vagyok hogy mostanit mondjak ez igaz)
Igaz hogy a mostani időszak egy gyengébb korosztály,de azért ez az Enrique az utolsó sztár ez nagyon buta kijelentés

Robi71 2019.07.20. 10:12:52

@Bivi76: Köszönöm, hogy megnevettetsz naponta többször is. Be kell vallanom, humorérzéked az van. :)

Bivi76 2019.07.20. 10:56:39

@Robi71: Nem értem 3ft-unk sincs, de tervek vannak. Honnan akarunk most kölcsönt felvenni? Amatőrök!

Bivi76 2019.07.20. 11:16:47

@Robi71: Először ki kellene fizetni a takarítónőt, szertárost, fűnyírót, stb. Utána visszakellene fizetni a kölcsönt, amit felettünk a Pumuklira . Utána esetleg kellene gondolkodni az igazolásokon. Ha én valakinek az életben kölcsönadok, nem azt szeretném látni, hogy nagylábon él a delikvens, hanem hogy törekszik visszaadni ami az enyém. Úgyhogy nem kellene jampeckodnunk, meg hülyíteni a szurkolókat mindenféle szerencsétlen próbálkozásokkal, mert nincs pénz a kasszában!

Stones 2019.07.20. 11:17:17

Umtiti ott van a Neymarért cserébe felkínált játékosok között. Ha a PSG őt választja, akkor marad Piquet, Lenglwt, Todibo a középső védő posztra, vagyis megint gondok lesznek majd. És ugyebár De Ligt nem kellett...
Döbbenetes ez a szakmaiatlanság!

Romario80 2019.07.20. 12:21:22

@julio alberto: Ha ennyire boldoggá tesz egy Barca legendát fikázni egy Barca oldalon,akkor csináld csak! De aki a kedvenc csapata legjobb játékosat osztja az nem egy önfeladó?

Romario80 2019.07.20. 12:40:10

@julio alberto: Nagyon gyengék a csúsztatásaid,de inkább itt vezesd le a negatív energiákat! ;)

LeoMessifcb 2019.07.20. 13:10:22

@julio alberto: de már mindenki levitázta veled, és észérvekkel bemutatta az ellenkezőjét, csak egy dolog a baj, hogy te ezt nem tudtad felfogni, ilyen egyszerű.

LeoMessifcb 2019.07.20. 13:13:27

@julio alberto: mindenki tudja a 3 dolgot amit kb. 4 éve nyomsz a blogon:
-Minden brazil felkapott tinisztár őstehetség.
-Messi így, Messi úgy, mindegy is csak valami rosszat tudjál írni róla.
-spanyolok a királyok.
Ennél komolyabb csőlátás nem nagyon létezik szerintem...

Robi71 2019.07.20. 13:26:13

@Bivi76: Az a 300 millió hiányzik ami Coutinho-ban és Dembi-ben áll befektetve. Az a pénz sem nem focizik, sem nem költhető áll. Csak áll és folyamatosan leértékelődik. :(
Rájuk érvényes a leginkább Cruyff mondása: "Még sohasem láttam, hogy egy zsák pénz gólt lőtt volna.". :(

Robi71 2019.07.20. 13:31:52

@Bivi76: ...és van még egy Cruyff idézetem csak neked:
„Nem attól vagy technikás, hogy tudsz ezret dekázni. Arra bárki képes, ha eleget gyakorol. Utána pedig elmehet dolgozni egy cirkuszba.” :)

Robi71 2019.07.20. 14:05:28

@Bivi76:
Frenkie de Jong: "Sergio Busquets a világ legjobb védekező középpályása.". Kiábrándító, igaz? :)

Romario80 2019.07.20. 14:59:55

@julio alberto: Mert a fociban a legfontosabb a tudatos csapatjáték,ezt te szoktad mondani. Ha nincs mögötted jó csapat,akkor max egy semmit nem érő kis ezüstérmet nyerhetsz egy világbajnokságon. ;) És még egy gyengébb Chile is megverhet. Ennyi a történet. :D

Bivi76 2019.07.20. 15:55:54

@Robi71: Az ifjú hollandot megsütötte a nap. Butaságokat beszél. Egyébként Te egész nap olyan idézeteket keresgélsz, amik Guardiola - Messi - Busquets fényezéséről szólnak? Engem még Messi sem érdekel, nem még a másik kettő!

Robi71 2019.07.20. 16:48:27

@zeli39: „Azok az emberek, akik nem az én szintemen vannak, nincsenek hatással rám.”...ezt is Cruyff mondta. :)

Robi71 2019.07.20. 20:55:48

@Bivi76:
Riporter: "Van referencia csapatod?"
De Jong: "A Barca, de különösen a Guardiola Barca-ja. A futballtörténelem egyik legjobb csapata volt. "
www.sport.es/es/noticias/barca/jong-siempre-gusto-barca-guardiola-7561550

Bivi76 2019.07.20. 21:06:00

@Robi71: Nem érdekelnek a Guardiolával kapcsolatos dolgok! De Tőled elfogadom. Mivel egy csapatnak szurkolunk, megtisztellek azzal hogy elolvasom, csak nem értek egyet vele! :-)

Robi71 2019.07.20. 21:13:44

@Bivi76: Nekem egyre szimpatikusabb ez a De Jong gyerek. Intelligens és tudja mi a jó foci. Remélem bizonyítani is tudja.

Robi71 2019.07.20. 21:14:27

@Bivi76: Mit szólsz a Moise Kean pletykához?

Bivi76 2019.07.20. 21:21:45

@Robi71: Nekem alapból szimpatikus, mivel nem spanyol. Másrészt - mint írtam korábban hogy a klub futballt szeretem, a válogatott foci annyira nem érdekel, de ha kell választanom, akkor Hollandia. Tehát drukkolok a srácnak nagyon! Lehet megsütötte a nap hogy egyelőre butaságokat beszél, de elnézem neki! :-) Moise Kean sztori? Szerintem gondolhatod. Nem lennék ellene. Csak egy dolgot nem értek. Mi ha igazolunk fiatal játékost, és az esetek többségében vagy kölcsönadjuk, vagy B csapat. Mi olyan jók vagyunk, hogy ide senki nem fér be? Egyébként ha már támadók,

Bivi76 2019.07.20. 21:23:30

@Robi71: Neymart nem hoznám vissza. Óriási kedvencem volt, de egy pofátlan játékos, aki nem viselkedett tisztességesen. Látod, nem minden brazilt istenítek. :-)

Robi71 2019.07.20. 22:00:18

@Bivi76: Pedig ő az egyetlen brazil, aki lendítene tudna a játékunkon.
Nagyot hibázott, amikor elment...ezt már ő is látja. Pedig Messi megígérte neki, hogy Aranylabdához segíti...de ő azt gondolta képes lesz magától is egy másik csapatban. Hát nem... :(
süti beállítások módosítása