A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

A klub rengeteg pénzt nyer Coutinho kölcsönadásával

2019. augusztus 17. - Berbatov

Mint ismert a Bayern München hivatalosan bejelentette Philippe Coutinho idény végéig tartó kikölcsönzését a Barcelona csapatától. A bajor együttes vásárlási opciót is szerzett a transzfer keretein belül. 

A németek 20 millió eurót utalnak át az FC Barcelona számlájára kölcsönvételi díj formájában, állják a játékos teljes bérét, valamint a kölcsön időszaka alatt 120 millió euróért cserében véglegesen megszerezhetik a brazil játékmestert. 

A katalánok 120 milliót fizettek Coutinhóért a Liverpoolnak 2018 januárjában, ezen felül változók formájában további 15 millió euró ütötte az angolok markát. A középpályás 25. gránátvörös-kék szerelésében lejátszott mérkőzése után 5 milliót, és az elmúlt két idény Bajnokok Ligája kvalifikációit követően szintén 5-5 milliót gyűjtött be a Liverpool a Coutinho üzlet hatására. 

A Barcelona a brazil 100. pályára lépése alkalmával (jelenleg 75-nél tart Barca mezben) további 20 milliót kellene átutalnia a kötelezettsége szerint, azonban ezen záradék a kölcsönadás miatt szünetel a jelenleg zajló szezonban. Coutinho körülbelüli 12 milliós nettó fizetését és a kölcsönvételért kapott 20 milliót összegezve az előbbiekkel azt jelenti, hogy a Barca 52 millió eurót nyer a kölcsönadást követően, illetve, ha a Bayern aktiválja majd a vásárlási záradékot, Bartomeuék profittal szállnak ki a valaha volt legdrágább igazolásból. 

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr1015013756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sunt 2019.08.17. 16:33:17

Ha aktiválja. De ők nem olyanok.

Maestro10 2019.08.17. 16:34:36

"....ha a Bayern aktiválja majd a vásárlási záradékot, Bartomeuék profittal szállnak ki a valaha volt legdrágább igazolásból. "

A Bayern nem fog 120 milliót fizetni egyetlen egy játékosért sem, de a 20 misis kölcsön valóban egy jó döntés mind három fél számára. :)

DISTANTxTHUNDER 2019.08.17. 16:55:11

"Nagyszerű".. ezt a "rengeteg" pénzt pedig már forgathatjuk is bele Neymarba..aztán jövőre jön vissza Coutinho is :)

FCB_László 2019.08.17. 17:30:00

Sok sikert Coutinho!!!:)
Remélem újra vidám leszel és jól fogod érezni magad :)

mark6666 2019.08.17. 17:35:40

Szépek ezek a számok de azért nem árt ferdítés nélkül nézni.

Egyrészt a 100. fellépéses 20 milliót még nem spórolta meg a csapat, csak eltolta, szóval az még 1 évvel később simán megjelenhet ha nem veszik meg.

A fizetését tényleg megspórolja a csapat, de az a költségvetésbe tartozik, szóval a vásárlásnál jelenlegi legnagyobb féket az FFP-t nem csökkenti.

Idén fizetnek érte 20 milliót, ami tényleg jön a költségvetésbe, de az az idei FFP-be számítódik (tehát már pluszban vagytok, nem kell senkit sem eladni), de jövő évi vásárlásokba ugyanúgy nem segít.

Tehát ami biztos az hogy a költségvetés nyert 32 milliót, de a jövő évi FFP-be semmi sem számít bele ebből. (bár ez is segítség, mert nem kevés financiális problémát sejtető pletyka volt év közben)

Az meg hogy a bayern megvegyen valakit 120-ért.. hát annak kb űrfocit kell tolnia és akkor 120-ért (mai árak mellett) ajándék és ti vagytok a mamlaszok hogy nem tudtátok beizzítani a játékost. De sanszosabb hogy bayern csak akart egy karmestert, de a kiköltekezése miatt az FFP-ben már nem maradt kerete, ezért így tudta megoldani 1 évre.

(Ha mégis megveszik akkor nullszaldóval letudtátok. Hisz 160 helyett csak 140-be került (nem aktivizálódott a 20 milliós bónusz), ti meg eladtátok 20+120-ért. A fizetéseket nem szokták nézni a játékos eladásoknál, hogy így mennyit spórolt a csapat (hisz FFP-be nem számít bele), másrészt akkor azt is nézni kéne a mérleg másik nyelvén hogy ti mennyi fizetést is fizettetek ki neki eddig... szóval inkább legyen az hogy ha megveszik akkor nullszaldó)

jani888 2019.08.17. 18:17:49

Inkább úgy mondanám,hogy így kevesebbet vesztettünk ...

Robi71 2019.08.17. 18:24:47

@mark6666: Nem tudom, hogy az utolsó mondat a blogszerkesztő agyszüleménye vagy fordította a Barto felé médiagépezet valamelyik házi talpnyaló újságírójától....de egy évig ezt fogjuk hallani "Bartomeuék profittal szállnak ki a valaha volt legdrágább igazolásból.".
De ahogy te is mondod, ehhez minimum űrfocit kellene tolnia Coutinho-nak. Ha meg azt tolna...hm...akkor pedig az lenne, hogy "mamlaszok mert nem tudták beizzítani a játékost".
Ezért mondom, hogy ez a mondtad max egy évig jelent "menedéket" Barto-nak....utána megint égetővé válik. Főleg, ha Cou kivásárlási záradékát Barto előre beszámolja Neymar törlesztésébe (ha jön).

RAJDEN 2019.08.17. 18:27:28

Dembélé might have discomfort in his leg. [Deportes Cuatro] 1 meccsen van túl de már lehet sérülése van

Berbatov 2019.08.17. 18:57:19

@mark6666: Basszus, ez egyszerű matek. A Barca 120+15-t fizetett eddig érte. Ha a Bayern megveszi 20+120-ért, akkor nyerünk rajta 5 millát. Nem bonyolult ez. Ha nem élnek a vásárlási opcióval, az nyilván másik történet, de nem látok a jövőbe, majd a következő nyáron kiderül mi lesz a sorsa ebben az esetben. Semmilyen ferdítés nincs a cikkben, csak nagyon egyértelmű tények.

2019.08.17. 19:03:43

@Berbatov:
Lehet erős kijelentés de ez a Bundesliga ahogy a tavalyi is a Dortmundon fog múlni! Atom focit raktak ma is le, az a kérdés elfogynak e idén is, mert ez a Bayern Kovaccal ugyanolyan mint mi Valverdével. Azt a hígfos tili tolit nyomták egész meccsen és ha nincs a VAR...

Sörenzen 2019.08.17. 19:09:06

@Robi71: És mennyit "nyert volna a klub" ha van tulajdonosa!
Már rég elzavarta volna Barto-ékat.
Mert ezt az "üzletet", hogy kölcsönbe veszik Coutinhot, mi is megköthettük volna...
Most egy rövid idő után ki fog derülni, hogy mi is az igazi ára/értéke a brazilnak...

Minél öregebb vagyok annál inkább az az érzésem, hogy a katalánok nagyon buták.
Buták, - mert évről évre látjuk, hogy olyan vásárlásokat ütnek nyélbe Bartoék amiről ordít a korrupció, - konkrétan az, hogy X játékost árán felül vették meg, ami magyarul azt jelenti, hogy az "árán felül" az elnökség néhány tagjának a zsebébe vándorol.
És ezt tűrik!

Isteni szerencse, hogy a Csapat gerincét képező játékosok mégis produkálnak, mert különben mi hungaro-katalánok már elpártoltunk volna.

DISTANTxTHUNDER 2019.08.17. 19:09:21

@RAJDEN: Ez a csávó ha nem lenne, ki kellene találni -.-"

Berbatov 2019.08.17. 19:30:27

@the12thman: A mai meccsüket nem láttam, de alapvetően szeretem a BVB-t nézni, a futball egyik utolsó mentsvára. Paco ma is 2 gól, gólpassz. Érdekes a Bundesligában tud focizni és gólokat lőni. :)

Berbatov 2019.08.17. 19:33:01

@the12thman: A Bayernre visszatérve, őket nem követem, mindenesetre a Twitteren valóban ugyanaz a szitu, mit a Barcánál. Mindkét szurkolótábor a pokolba kívánja az edzőiket... :)

Robi71 2019.08.17. 19:50:15

@Sörenzen: Az FC Barcelona a katalán függetlenségi harc zászlóshajója. Egy katalán-nak nem illik kritizálnia...mert ha igen, akkor azonnal ellenforradalmárnak katalogizálják. Úgyhogy ne is várj ilyesmit.

Robi71 2019.08.17. 19:53:12

@Sörenzen: Talán a 2021-es választásnál elmondják a culé-k a véleményüket.

2019.08.17. 21:11:41

@Berbatov: élőben néztem tegnap meg őket nagyon gyengék voltak, Hertha igaz csak egy meccs alapján bátrabb focit játszik mint Palival

Tegnap óta kicsit lenyugodva hiába akarom már én is Neymart sokaknak igaza van, amíg Ernő az edző édes mindegy...
Az is sokat elmond hogy az utóbbi idő kudarc igazolásai mégse akkora kudarc csak a mi gyökér edzőnk nem tudott velük mit kezdeni.
Digne, Gomes alapemberek az Evertonban, Alcacer halomszámra lövi a gólokat, Coutinho is magára fog találni új közegben szerintem..

Nagybarcelona 2019.08.17. 21:28:31

@the12thman: erről írok folyamatosan. Hibáztathatjuk az egyèneket, mikor csapatkènt vagyunk 0-k, csak Messi az a bizonyos +. (Hibás felállás, másik hírnèl ecseteltem) Hibáztathatjuk a vezetősèget, 1 milliárdos bevètel, megnyert kupák, ide hozzák a máshol jól teljesítő játèkosokat. (azt nem hiszem, hogy mindenki ekkora sz.r) A hibás átigazolásokèrt felelős Zubizarreta, Segura bele is buktak. Fiatalítás (De Jong, Lenglet, Semedo, Todibo, Dembele). Amíg Valverde az edző, minden lèpèst haszontalannak èrzek. A La Masia vezetősègèt leválthatják, ha az első csapat edzője nem szavaz mèg a rotációban sem bizalmat a saját nevelèseknek (Puig).

KisPindi01 2019.08.17. 21:44:02

Ma volt szerencsém megnézni a City-Spurs meccset. Remek mérkőzés volt, főleg semleges nézőknek. Inkább olyan meccseket néznék, ahol a Barçanak van 30 helyzete, és úgy nem tud nyerni, mint így... akárhogy nézem, ebben a Barcelonaban több van, mint amrnnyit Valverde ki hoz. Nem kéne olyan makacs edzőnek lenni Valverdenek, mint Pepnek, de azért merjen már felvállani minimális kockázatot, hisz a világ legnagyobb csapata kispadján ül, nem egy Granadaén. Pep nagyon túl tolja a dominálós játékot, de nekem ez tetszik. (Most is nyert volna vele a City, ha nincs a 2 nagy egyéni hiba. Ederson elég rosszul helyezkedett az első gólnál, a 2.gólnál pedig Walker maradt le a ,,törpe" Mouraról. Egy 4-1-2-1-2 talán jó felállás lehetne erre, mint ahogy ezt Nagybarcelona írta. Ter Stege-Alba,Piqué,Umtiti,Semedo-De Jong-Arthur, Vidal-Messi-Suarez, Griezmann

Szerintem a csapatvédekezés is rendben lenne így. Kevessebbet kéne felszaladgálniuk a szélső védőknek is. Arthur egy kicsit jobban irányíthatná így a középpályát.Griezmann ugye vissza zárna.

Nagy kár, hogy tavaly nem jött Griezmann, akkor lehet, hogy Coutinho sorsa is másképp lenne.... ugye a Cityben is segítik a szélső védők a támadásokat, De Bruyne meg osztogatja remek zsugákat. Faszonszabász nèlkül ez nem is működik, Messit viszont hülyeség erre ,,elpocsékolni", hisz a befejezésekneknél még mindig ő a legjobb. A 4 hátvéd mellett még Rodri a szűrű, és Gundogan az, aki többet védekezik. Értelrm szerűen a szélsők visszazárnak, Aguëro elöl zavar+hébe-hóba Sterling is. Tavaly egy Ter Stegen-Semedo, Piqué,Lenglet, Alba-Arthur, Vidal, Coutinho-Griezmann, Suarez, Messi feláll!s szerintem működhetett volna. Dembele csak vissza zár néha, de a védőmunkájának nincs értelme... ez Antoine-nal szetintem működhetett volna.

Sörenzen 2019.08.17. 21:56:07

@Berbatov: Én még azt is el tudom képzelni, hogy Florentino Perez ölbetett kézzel nézi a Barca szenvedését. Nem kell neki megmozgatni a spanyol ügyészségnél lévő kapcsolatait, mert úgy látja, hogy a Barca saját magát teszi tönkre....

Nagybarcelona 2019.08.17. 22:02:26

@KisPindi01: vègre! Erről beszèlek már egy ève. Pont a City pèldáját szoktam felhozni, ès nem azèrt, mert Guardiola lenne a kedvenc edzőm. Hidd el, tavaly is sokkal jobban szerepeltünk volna, ha a töketlen edzőnk próbálja Suarezt, Messit, Dembelèt ès Coutinhot együtt szerepeltetni. Volt erre pèlda (Sevilla ellen a fèlidőben behozta Dembelèt ès támadó focival hengerelt a csapat) Nem azt írom, H. A Liverpool ellen így kell felállni, de a kisebb csapatok ellen simán, valamint lett volna begyakorolt formáció baj esetère. Írtam is a Liverpooli 1. Meccs előtt, hogy jól jöhet Valverde konzervatív focija, ami be is jött. A szerencsèvel sem álltunk hadilábon. A visszavágón erre mindent elrontott. Visszaállt vèdekezni, kontrákra èpíteni Busquetssel ès Rakiticcel. (Kispadon a 2 gyors szèlső, Malcom, Dembele), nem kezdette a labdabiztos Arthurt Coutinho helyett, ès lehozta a csapat legaktívabb játèkosát Vidalt. Hibáztathatunk mindenkit, ki Bartót, ki Busquetset, ki Dembelèt utálja. Vèlemènyem szerint a jelenlegi helyzetünkèrt Valverde a felelős. Idèn minden eddiginèl erősebb a keretünk, de szomorú vagyok, mikor meglátom az edzőnk arcát a kispadon.

INCA 2019.08.17. 22:03:14

Neymar leigazolása ezzel a lépéssel egyre távolodik.

mark6666 2019.08.17. 22:48:19

@kluivert1899: Igen ezt tudom hogy az FFP-be sok minden beletartozik. De én azalatt az idén behozott szigorításra gondoltam. Hogy a vásárlás és az eladás között csak 100 millió differencia lehet az adott évben. (és abba nem számítanak bele az egyébb pénzek) Ezt az idén életbe lépő pontot pl ez a cikk nem is említi. A 3 éves FFP lazán kijátszható volt.

julio alberto 2019.08.17. 23:01:38

@mark6666: Na látod....Coutinho csak Bayern játékos lett.

KisPindi01 2019.08.17. 23:02:40

@Nagybarcelona: szerintem is jobban szerepeltünk volna. A City elég nagy tempót diktált a Spurs ellen, ki sem tudtak jönni szinte az első fèlidőben a térfelükről a londoniak. Csak a szerencséjükön múlott, hogy nem kaptak ki. (VAR, teszem hozzá jogosan)

Peppel szerintem most elég világ verő csapat lenne, de aki Coutinhot nem tudja beépíteni 1,5 éve megfelelően, attól mit várunk? Ment volna inkább a Bilbaoból valami kiesőcsapatba...

Robi71 2019.08.18. 07:30:44

@Barc A ti: Kegyetlen és példátlan egy topliga történelmében. Nem csak "FC Messi" hanem "Liga de Messi" :)))

KisPindi01 2019.08.18. 07:45:04

Bivi76 mindig azt mondja, hogy annyi pénzből lehet szép játékot játszani, amennyit a City költ. (Nem kötekedésből írom!) De akkor a PSG nemzetközi szinten, vagy a Barca egyáltalán játékban miért nem tud javulni?

mark6666 2019.08.18. 08:38:19

@KisPindi01: Azért mert nincs koncepció. Nincs egy jó és erős edző akinek van egy egyértelmű iránya, egy szisztéma amit össze akar hozni. Olyan játékosokat vesz akik ebbe illenek. Így néhány év alatt összeáll a megfelelő keret. (pool, city)

Ehhez képest nálatok, PSG-nél (és még sok sokat költő csapatnál) nincs egyértelmű koncepció. Néha kapkodott döntések vannak, neveket igazolnak, nem olyanokat akik illenek a csapatba, elhanyagolnak posztokat, miközben másikokon meg túlzott bőség van. Ha ehhez hozzá jön hogy az edző sem egy taktikai géniusz akkor kb csak a nevek mennek fel a pályára, de legtöbbször egy féloldalas, vagy orr nehéz kerettel, megszervezett csapatvédekezés, gyors átrendeződések nélkül.

Nagybarcelona 2019.08.18. 09:25:53

@Barc A ti: csak Julio barátunk meg ne lássa, mèg megcáfolja. Nem èrtem, hogy lehet ennyire utálni Messit. Aki nem ismeri el Messi hatását a csapatra, az nem Barca szurkoló, csak egy provokátor.

barca1994 2019.08.18. 09:37:22

@mark6666: A Juventus is hasonló cipőben jàr mint mi ,ott is edző gondokkal küszködnek én úgy làtom .Meg a vezetők sem különben 30 fölötti Crt igazolnak meg Higuainokat Allegrit meg elküldik.Ez sem néz ki jobban.

Nagybarcelona 2019.08.18. 09:41:47

@mark6666: igazad van. Nálunk megvan a koncepció, csak a vezetès a múltban èl. Xavi, Iniesta utódját keresik, holott látszik, H. taktikát kellene váltani. Nem nagy az esèlye, H. Megtalálják az utódokat. Örültem volna neki, ha pl. Szerződtetünk Ten Haagot, nem semmi, amit az Ajax-al leművelt. Vele folytatódhatna a tradíció. Nekem olyan, mintha a vezetősèg próbálná a Cruijff, Guardiola fèle játèk-fonalat követni (igazolások ön is látszik), csak akkor nem èrtem mit keres itt Valverde, akinek taktikája csak nyomokban emlèkeztet a hagyományos gyors, sokpasszos támadásèpítèsekre. Holland edzőre lenne szüksègünk, hiszen ők állnak legközelebb ehhez a filozófiához. Kluivert munkásságára kíváncsi leszek. Abidallal nagyot nyertünk, a francia bajnokság ontja a tehetsègeket, a dèl amerikai focistáknak mindíg is vonzóak voltunk. Ha Valverdèt elzavarnák, èn az edzőkènt szinte semmi tapasztalattal sem rendelkező Kluivertben is több lehetősèget látnèk. Ő èrti a klub filozófiáját. Valverde filozófiája egèszen más. 1 milliárdos keretet arra használ, hogy a 0-0-ra játsszunk, ès ha lövünk gólt, akkor már nagy az öröm.

KisPindi01 2019.08.18. 09:48:30

@mark6666: azért ne mondd azt, hogy ha oda adnak Allegrinek egy Coutinhot, hogy építsd be a csapatba, ő annak nem örülne/vagy nem tudná beépíteni.

Raven1975 2019.08.18. 09:56:57

Ha megint az történik, akkor vagy ki lehet jelenteni, hogy Dembélé sérülékeny és nem lehet rá számítani, vagy nem tartja be azokat az étkezési és pihenési javaslatokat, amit a klub javasol neki. Egyik sem jó és mindig gyanús, ha egyszerre túl sok az izomsérülés a csapatnál.
uploads.disquscdn.com/images/0ce05d79e3395b186752cd77239079da02e7d11bc791cf94b4c3410970648c58.jpg

mark6666 2019.08.18. 10:13:28

@KisPindi01: Hát Allegrinek már mind1 :D
De a feltételezést nézve, Allegri Dybalat se tudta használni. (taktika, poszt..stb) szóval nem csak nálatok szenvedtek az edzők hogy kiaknázzák a többre hivatott játékosokban lévő potenciált.
Allegri egy Valverde 2.0 volt. Alapokat tudja, a keret bőven volt olyan erős hogy a bajnokságot behúzza, de a komolyabb edzők lejátszották őt a nemzetköziben.

Raven1975 2019.08.18. 10:46:58

Lionel Messi az egyetlen játékos, akinek állandó kiállítási tárgya látható az Allianz Arenában úgy, hogy soha nem volt a Bayern játékosa. A múzeumban az a mez került kiállításra, amelyet Gerd Müllernek küldött, amikor megdöntötte a világrekordját az egy évben szerzett gólok számával.
uploads.disquscdn.com/images/95422bd4b4acaf9732e55a1f19acd63d51cce84291c0a9961230cdac7390b927.jpg

KisPindi01 2019.08.18. 11:22:55

@mark6666: hát neki már mind1, ebben igazad van. :D Dybala CR7 előtt évekig remekelt, nem is értettem, hogy leigazoltàk, mikor volt egy klasszis, fiatal! támadójuk. Ronaldo elején a bal szélen kezdett, aztán rájött Allegri is, hogy már 34 évesen nem annyira gyors, és betolta centerternek. A közèpső harmad az argentín területe volt. Meg azért szerintem nem csak Dybala, hanem más is elgondolkozott volna, hogy évek óta stabil teljesítményt hoz, aztán a nyakár hoznak egy 5x-ös aranylabdást.... szerintem így még rosszabbul járt a Juve.

RAJDEN 2019.08.18. 11:58:56

Christian Falk nyílvánosságra hozta a Coutinho-üzlet valódi számait.

A kölcsönvételért 8,5 millió eurót kellett fizetni, az opciós jog 120 millió euró és 13 milliót keres majd ittléte alatt.

FCB_László 2019.08.18. 14:33:54

@RAJDEN: hmmm nem 20 ról volt szó? :/

Stones 2019.08.18. 15:03:28

A számok jól hangzanak, de egyrészt a realizálódáshoz a Bayernnek meg kell majd venni Coutinhót, ami most még nem biztos. Másrészt, ha meg is veszi, akkor is kudarc Coutinho megvásárlása, hiszen elment a semmire másfél + 1 év, és az érte fizetett horrorpénz semmit nem profitált.

mark6666 2019.08.18. 15:09:13

@RAJDEN: 8,5 ?? Az nagyon kevés lenne. Az kb azt jelentené hogy bármi áron de szabadulni akartak tőle. Kb nem lett volna olyan nagy csapat aki ennyiért ne nézné meg 1 évig. (már ahol a fizetése nem borítja ki az eddigi alap embereket)

mark6666 2019.08.18. 15:13:46

@KisPindi01: CR egy 2 max 3 éves projekt. Ahol a Juve felkerül a marketing térképre, Ronci elmondhatja magáról hogy olasz bajnok lesz (talán még gólkirály is).

Sportszakmailag meg úgy lehet védeni hogy nélküle is röhögve megvolt az olasz bajnokság, de hátha a BL utolsó lépcsőfokához ő kellett. Sajna ez sok áldozatot jelent játékosok terén. Lényegében erre a 2-3 évre egy all int tolt a Juve. Ha nem jön össze (nem fog) akkor kezdheti a fél csapat újjáépítését, de az olasz bajnokság 90% hogy még úgy is meglenne. Szóval bukni nehéz rajta, mert a BL eddig sem ment, a bajnokság meg fele ilyen erősen is meglenne. Megpróbáltak előre menekülni.

Robi71 2019.08.18. 15:14:24

@mark6666: A 20 + teljes fizetése pedig sok egy éves kölcsönért. Várjuk meg a hivatalos bejelentést.

Sörenzen 2019.08.18. 16:26:59

A cikk címe szerint a "klub" rengeteg pénzt nyer Coutinho kölcsönadásával.

És mennyit nyert volna, ha egyáltalán nem veszik meg!

KisPindi01 2019.08.18. 18:48:59

@mark6666: nyilván a BL-ért vették,+marketing, de 2015-ben, 2017-ben úgy játszottak BL döntőt, hogy CR-hez hasonló egyének nem szerepeltek ott. Feladták a csapatjátékot a pénzért...

Robi71 2019.08.19. 05:27:35

@mark6666: A "Bild" szerint is csak 8,5 milliót fizet a Bayern Coutinho kölcsönéért.

mark6666 2019.08.19. 08:13:41

@Robi71: Az zavart meg hogy Jamesnél 10 millióra emlékeztem. De most megnéztem, tényleg 10 volt az, de 2 évre. Tehát évi 5 millió volt a kölcsön, így a 8,5 tényleg reális lehet.

Viszont akkor már megnéztem James számait.
2 év alatt: 67 mérkőzés, 15 gól, 20 gólpassz.
Támadó középpályásként nem rossz adat, de aztán az edzővel nem találták a hangot, olyan ütős meg mégsem volt ez a stat hogy 42 millióért megvegyék. De ebből kiindulva Coutinhonak űr számokat kell hoznia hogy majd 3x ennyiért megvegye a bayern.

Robi71 2019.08.19. 08:34:17

@mark6666: James-nél 13 millió (6,5 per év) volt a kölcsön és 42 milliót kellett volna fizetni a végén. A Real 75 millióért igazolta a Monaco-tól és 55-ért adta volna tovább a Bayern-nek.
James-t meg akarták tartani. Ő nem akart maradni, mivel ajánlata volt az Atletico-tól és a Napoli-tól is. Most úgy néz ki marad, mert Zidane számít rá.
Várjuk meg Coutinho szerencseszerződésének részleteit...de a beharangozott 8,5 + 120 millió egy kicsit soknak tűnik. Ahogy mondod, ezért fel kellene égetnie a pályát.

Robi71 2019.08.19. 08:38:23

@mark6666: Közben a Bayern leigazolta a francia U20 válogatott középpályás Michaël Cuisance-t 12 millióért.

RAJDEN 2019.08.19. 10:59:22

Coutinho: " Nem vagyok az a srác, aki magáról akar beszélni, de én a középpályán játszom, és próbálok esélyt teremteni a csapattársaknak. Szeretem, ha védekezően is dolgozhatok."

Stones 2019.08.19. 15:38:36

Az a 20 millió végül 8,5 millió lett a közzétett közlemény szerint. Már kezd nem annyira jónak lenni anyagilag a dolog, és még kérdéses, hogy a Bayern megveszi-e majd jövőre.
Agyrém, amit a Barca vezetés csinál.
süti beállítások módosítása