A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

De Jong: "A szurkolók és én is a BL-t akarjuk"

2019. augusztus 18. - Berbatov

ecfir7cwsaabet6.jpeg

Frankie De Jong La Vanguardia újságnak adott exkluzív interjút a napokban. A fiatal holland a kezdetekről, Lionel Messiről és Matthijs De Ligt döntéséről beszélt a spanyol lapnak. 

"Remekül érzem magam. A csapat, a klub, a barcelonai emberek mind-mind meleg fogadtatásban részesítettek. Megfelelő az edzések színvonala, kedvesek a csapattársak, egyelőre minden jól alakul. Az első hónap felülmúlta a várakozásaimat."

"Rengeteget követelek magamtól. Fiatal vagyok még, több területen kell fejlődnöm, például a hosszú átadásokban. Emellett növelnem szükséges a döntő passzaim számát, és több gólt kell szereznem. Amíg a középpályán játszom, minden rendben van. Imádok kombinálni a csapattársaimmal, és ez elegendő számomra."

"Beszéltem Valverdével a taktikáról, konkrét feladatokról, és arról, hogy mit vár tőlem a középpályán. Nekem kell alkalmazkodnom a csapathoz, és fokozatosan látom kell milyen szerepet töltök be az együttesben. A csapat kémiája az öltözőben nagyon jó, ha gyorsan sikerül elsajátítanom a nyelvet, még ideálisabb lesz."

"Nem félek a versenytől. A Barcelonánál ez normális. Megpróbálom bebetonozni a helyem, hogy én legyek az egyik kiválasztott a középpályán. Remélem a stílusunkat minden mérkőzésen meg tudjuk mutatni a szurkolóknak, és jól is játszunk majd. A Barcánál és az Ajaxnál jól kell játszanod a Cruyff féle módon, mert az a klubnak a része. Észrevettem, hogy a szurkolók az első naptól kezdve támogatnak. Megpróbálunk címeket nyerni jó futballal párosítva. A szurkolók a BL-t akarják, az utcán mondják nekem, én is akarom, tavaly közel voltam a döntőhöz az Ajaxszal."

"Messi extrát jelent, de azért írtam alá a Barcelonához, mert kiskorom óta imádom ezt a klubot. Legfőképpen a Guardiola érát szerettem. Nem láttam ahhoz hasonló dolgot az életemben, noha még fiatal vagyok. Messi számomra a világ legjobbja, a legjobb, akit valaha láttam. Van Dijk lenyűgöző, nagyszerű védő, de őt nem tudod Messihez hasonlítani, aki messze a legjobb. Az a probléma, hogy Messit Messivel vetik össze, és elvárják tőle, hogy minden meccsen 5 gólt szerezzen, ez lehetetlen." 

"De Ligttel mindig kapcsolatban vagyunk, de nem kértem tőle, hogy jöjjön velem. Az ő döntése volt, a családjával, az ügynökével és a barátnőjével közösen hozta meg. Nagy lépés számára, remélem sikeres lesz, de természetesen nem a Bajnokok Ligájában."

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr1815012670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DISTANTxTHUNDER 2019.08.18. 09:30:31

A Bilbao ellen helyzetünk sem volt, hogy akarunk ebből BLt nyerni? Messi nincs, Suarez kb 1 hónapra kidőlt, Dembi ki tudja mikor sérül le megint, Coutinhot elpasszoltuk kölcsönbe.. jól indul a szezon.. a Real bezzeg emberhátrányban is hármat bírt vágni a Celtanak

ZalanBarcafan 2019.08.18. 09:38:05

@DISTANTxTHUNDER: Így már biztos hogy kell Neymar

Kertai Dávid 2019.08.18. 09:57:41

@DISTANTxTHUNDER: azér ez egy kemény terep volt... nem feltétlen a srácokat akarom védeni, de a Celta egy eszetlen focit játszó csapat akiknek könnyebb jóval betalálni, mint egy hazai pályán stabilan bunkerfocit játszó bilbaonak

Frano Dévay 2019.08.18. 10:06:44

@DISTANTxTHUNDER: a reálnak van 7 nivós védöje,...a barcának 1. a reálnak van 6 középsö futbalistája, a barcának 2. a barcának van 6 komoly csatára, a barcának 1....azaz egy darab!....ezt hozta össze messi köré az f.c.barcelona áruló vezetösége!..remélem leo abbahagyja végre saját sanyargatását ennek a szedett vetett bandának az érdekében...és télen vagy nyáron elmegy komoly csapathoz mert ez itt már nem komoly!...csak egy röhejes pénzmosoda...ki tudja kiket szolgálva.

DISTANTxTHUNDER 2019.08.18. 10:19:40

@Kertai Dávid: Minden csapat kontrázós bunkerfocit játszik a Barca ellen, nem lehet kifogás hogy ezért nem bírtunk kidolgozni egyetlen helyzetet sem... régen a szebb időkben még szétpasszoltuk az ellenfelet, sok mozgással, kényszerítőkkel, védelem mögé passzokkal, stb.. szerintem a mostani csapat edzéseken nem is gyakorol hasonlókat.. nem tudom a cicázáson gyakorol-e bármit..

DISTANTxTHUNDER 2019.08.18. 10:22:13

@Kertai Dávid: Nekünk valahogy a Celta pályája is kemény terep, emlékezhetünk amikor 4-3ra vertek minket.. minden pálya kemény a Camp Noun kívül, nem is emlékszem mikor nyertünk utoljára nagy különbséggel idegenben ami nem Clasico volt :) Azért ez sem normális szerintem

SzaboJ2252 2019.08.18. 10:35:00

@DISTANTxTHUNDER: Azta valahogy gondoltam ,hogy az 1.meccs után itt már olyan összeesküvés elméletek születnek. Emberek könyörgöm ez volt az 1. meccsünk.Még messze a vége a srácok 11 védő ellen játszottak tegnap úgy ,hogy a támadok közül ott volt egy Griezman aki 90 perc latt 3 pozícióban játszott. Egy olyan Dembele aki még egyáltalán nem biztos a dolgában. Ja és persze Rafinha. A középályán is csak De Jong tudta hozni a Napoli elleni meccset. A védelemben Jordi Alba meg szerintem az öltözőben maradt vagy nem tudom de az hogy nem tudod senkivel sem egy normális paszt csinálni az nekem hihetetlen. Én nem aggódnék annyira. Mindenki mondogatta hogy a tavalyi csapathoz képest csak erősödtünk. Akkor viszont ha ez tényleg igaz akkor én egyáltalán nem aggódnék. Úgy űnik Valverde 2 év után tudott egy váratlant húzni. Az viszont nem segített az új középpályának hogy kikaptak.

Balázs37. 2019.08.18. 10:35:23

Idegesít Valverde, spanyol középcsapat szintjén van. Nem igaz, hogy ebből a keretből nem lehet minőségi focit kihozni!! Már két éve megy a szenvedés

sunt 2019.08.18. 10:53:04

Arra leszek kiváncsi, hogy hogy érti meg egymást a pályán Messi és De Jong.

DISTANTxTHUNDER 2019.08.18. 11:01:21

@SzaboJ2252: Ez még csak az 1.meccs volt, de máris 3 pontra távolodtunk a Reallal szemben.. ez még talán kezelhető, de még egy botlás nem fér bele.. a Real is így szokta elveszteni a bajnokságot, az elején beragad, mi elhúzunk, ők meg nem tudják behozni a lemaradást, sőt később egyre nagyobb hátrányban lesznek.. nehogy most forduljon a kocka

KisPindi01 2019.08.18. 11:25:02

@DISTANTxTHUNDER: a Celta szeret dominálni, és elég sokszor még a Barçat is lefocizza.

Eminusz 2019.08.18. 12:55:26

Nem tudom miert kell ilyeneket nyilatkozni.. Tavaly is igy indult, fogadkoztak, igergettek, aztan hatalmas csakodast okoztak, amiert ezeket nem tudtak betartani.. Inkabb maradnanak csendben es hajtananak! Mutatnanak valami jatekot!
A Bilbao elleni vereseg miatt nem haragszom.. Sokan szidjak itt a csapatot, meg keresik a hibat, pedig jol lehetett latni, hogy mi volt a baj. Az osszeszokatlansag. Foleg a kozeppalyan latszott a rendezetlenseg. Ezek a jatekosok igy egyutt meg sosem jatszottak... Valverde ezutan valoszinuleg sosem fogja igy felallitani a csapatot, ami hiba, mert nem volt ezzel baj, csak tobbet kene igy jatszaniuk, hogy osszeszokjanak.

LeoMessifcb 2019.08.18. 13:45:10

@DISTANTxTHUNDER: A Realnak idén legalább 5 veresége lesz ebben biztos vagyok. Ne aggódj miattuk, inkább az Atletico miatt lehetünk bajban.

FCB_László 2019.08.18. 14:37:01

BL biztos nem lesz meg , de a bajnokság remélem igen :)

Stones 2019.08.18. 15:00:23

A pénteki meccsünk után szombaton volt a Dortmund meccse, a Real meccse, a Pool meccse és a City-Tottenham meccs.. Az összes felsorolt csapat sokkal lendületesebben játszott, mint a Barca.
Szép dolog a labdabirtoklás %-a, a statisztikában jól mutat, de a szimpla lötyögés, alibi passzolgatás semmit nem ér lendület és cselezés nélkül.
A Barca mai játéka (már több éve) alibi foci. Abban nem lehet bízni, hogy majd Messi vagy valaki más megvillan, és hozza meccset. Gyorsan és pontosan kell járatni a labdát, és be kell vállalni és emg kell csinálni a cseleket.
Ezt a Dortmund, Madrid, Pool, City nagyon jól csinálja.
Teljes szemlélet- és gondolatváltás kell a Barcanal. El kell felejteni a "Barca a világ legjobb klubja" mondatot, mert már évek óta nem igaz.
Alázat kell és nagyon sok futás és vállalkozókedv. Ehhez persze játszó játékosok kellenek, és nem Busguetsek, Rakiticek, Suárezek, stb.

Máté Nagy00 2019.08.18. 15:14:04

@Stones: egyetértek, hihetetlen alibi az egész semmi dinamika,váratlan kiugratás..szerintem jöhet ide bárki amíg nincs taktika..Grizi is teljesen elvolt tűnve,Dembinek semmi nem jön össze..remélem észre veszi a vezetőség h erről nem csak a játékosok tehetnek( nyilván arról nem Valverde tehet h Dembi néha egy labdát nem tud normálisan lekezelni vagy megjátszani ) meglátjuk mi lesz Grizivel de bízom benne h nem kell 2021ig várni h újra normális edzőnk legyen

mark6666 2019.08.18. 15:18:53

@DISTANTxTHUNDER: Nem kell a reáltól tartani. Nagyon vékony a középpályáuk. El fognak fogyni. Atleticoval lesztek versenyben.

Meg amíg nincs kb 7 pont különbség addig semmi sincs eldőlve. A reál is addig szokott szarakodni amíg eltávolodik 3 meccsre és akkor elengedik a bajnokságot és instant 10+ pontra kerülnek.

MCMXCIX 2019.08.18. 15:29:07

BL-t xDD elárulom, időről időre a komplett süllyesztőbe tűnnek el a világ legjobb csapatai (Manchester United, Arsenal, AC Milan, Leicester City, argentín válogatott, olasz válogatott), ezt a sort fogjuk folytatni mi is, szép eltűnés (legalábbis BL szinten biztos), aztán egyszer talán lesznek még szebb napok. (Ugyanez igaz a világklasszis játékosokra/legnagyobb tehetségekre is, túl sok van ahhoz, hogy sorolni kezdjek, de ha valaki kiváncsi kikre gondolok szívesen írok párat, élen Coutinhoval).

Robi71 2019.08.18. 15:44:37

@Raven1975: Reméljük lesz valaki, aki folytatja ezt a vonalat.

DISTANTxTHUNDER 2019.08.18. 16:34:49

"Robert Lewandowski on Coutinho: "He is a top top player. He will make the difference in the season." [Bild]"
Ha már BL, komolyan szorítani fogok azért hogy a Barca kerüljön össze a Bayernnel, és Coutinho vezerletével mossanak le minket úgy mint 2013ban.. megérdemli a vezetés, és megérdemli Valverde is.. egyszerűen még mindig hihetetlen hogy ilyen kaliberű játékosokkal bánunk úgy ahogy pl Ardaval meg Gomessel.. és jövőre Coutinho jöjjön vissza! >□<

Sörenzen 2019.08.18. 16:45:04

@Kertai Dávid: Én nem egészen így látom ahogy Te.
Ha megnézünk mondjuk 10 Barca meccset, majd mind a tíz meccsen úgy tünik, hogy az ellenfeleink un. "bunkar focit" játszanak.
Ez a látszat!
Mert amíg a mieink 10-15 labdaérintéssel jutnak olyan helyzetbe, hogy megcélozhassák az ellenfél kapuját, addig az ellenfeleink ezt 4-6 érintéssel oldják meg.
Figyeld csak meg, - ha bármelyik ellenfelünk támad sokkal több a "levegőjük" és kevesebb védővel állnak szembe.
Gondolj csak bele. Amikor egy AM labdát veszít, az egész csapat rohan hátra, létszámfölénybe vannak az esetek többségében ellenfelük csatáraival szemben.

Aztán. - 13-14 éve vagyok Barca drukkker de még nem éltem át olyan helyzetet, hogy a csapatom szögletből veszélyes lett volna az ellenfeleire.
Vagy. - Mintha a Barca edzői nem gyakoroltatnák a játékosokat arra, hogy 20-25 méterről gólt szerezzenek... Nagy néha Leo-nak elsül a lába 16-18 méterre az ellenfél kapujától, de más semmi...
Miért?

Ühüm 2019.08.18. 17:02:41

@DISTANTxTHUNDER: Ahogy az idén Couthino vezérletével lemostuk a Liverpoolt?

DISTANTxTHUNDER 2019.08.18. 17:07:43

@Ühüm: A Barcában Messi a vezér.. Coutinhot nem tudta értelmesen használni Valverde, és figyeld meg hogy Griezmannt sem fogja tudni

Robi71 2019.08.18. 17:20:07

@DISTANTxTHUNDER: Ne aggódj annyit! Jövőre viszontlátod Coutinho-t. :)

kritizator 2019.08.18. 18:43:21

@mark6666: nem tudom milyen szurker vagy de rohadt jól esik a vigasztalásod

Más kérdés mire megyünk vele:)

kritizator 2019.08.18. 18:48:45

@Sörenzen: addig az ellenfeleink ezt 4-6 érintéssel oldják meg.

Tegnap a Valencia - real sociedsd meccsen bármelyik csapat 3-4 húzással golhelyzetbe került :)

Robi71 2019.08.18. 19:00:23

@kritizator: Cruyff, Rijkaard, Pep...

Nagybarcelona 2019.08.18. 19:00:49

@Raven1975: ez nagyon jó. Amúgy tènyleg így van.

Sörenzen 2019.08.18. 19:25:52

@kritizator: Akkor Szerinted is jól látom.

Robi71 2019.08.18. 20:16:32

"Úgy tűnik, Dembélé-nek problémái vannak a bal térdével. A Barça egyenlőre nem közölt semmit, viszont a játékos Szenegálba utazott, hogy ott töltsön el egy kis időt..."
(Barcelonai foci)

FCB_László 2019.08.18. 21:35:17

@kritizator: @Raven1975: Luis Enrique-nek milyen kép illik ? :)

Balázs37. 2019.08.18. 21:59:10

@Raven1975: nagyon jó, és ide illő, honnét szedsz ilyeneket

Balázs37. 2019.08.18. 22:00:58

@DISTANTxTHUNDER: én is így gondolom Coutinhot hiba volt elengedni, de remélem a bajorokat csak ez az egy év kölcsön érdekli

Púhol 2019.08.18. 23:56:43

Kva gyenge volt ez a Bilbao elleni de még a szezon kezdete előtt írtam h kva nagy ötlet 6nappal előtte amcsiba játszani még egyet a napolival persze a vezetőség így jutott extra lovehoz biztos de benne van h jetlag miatt voltak ilyen szarok sokat utaztak plusz idegenbe mindig szarabbak, mindenesetre kövi meccsen sztem már jobb lesz a helyzet ha nem akkor tényleg bajban leszünk messi nélkül pedig itt sokan a 120 misis griziert ácsingoztak pedig ezeket a meccseket hoznia kéne akkor

Nagybarcelona 2019.08.19. 08:01:16

@FCB_László: a felújító. Utolsó BL-ünket vele nyertük a direktebb játèkával. Aztán jött Valverde a buldózer.

Robi71 2019.08.19. 08:16:39

@Nagybarcelona: Stegen - Alves, Pique, Mascherano(Mathieu), Alba - Xavi(Rakitic), Busi, Iniesta - Messi, Suarez, Neymar. És akkor még 2015-öt írtunk. Zongorázni lehet a különbséget az akkori és a mostani csapat között. Ezért nyertünk, nem Lucho miatt. Ez a csapat velem is BL-t nyert volna. :)

Nagybarcelona 2019.08.19. 08:41:28

@Robi71: jobb volt a keret, ez tèny. De a játèk sokkal direktebb volt. Suareznek akkora területe volt, H. Szinte lubickolt. Azóta sem emlèkszem tőle kis túlzással összesen, mint a PSG elleni meccsen. Túl lassúvá vált a csapat játèka. Szörnyű nèzni ezt a nagy semmit. Messivel mindenhol meglesz remèlem az esèlyünk.

Nagybarcelona 2019.08.19. 08:44:10

@Robi71: nem kötözködèsből, de előtte 2011-ben nyertünk BL-t, csak volt valami szerepe Enriquenek, mint most Valverdènek a bukásokban.

Nagybarcelona 2019.08.19. 09:06:36

Lehet, H. Meg kellene húzni, De Jong, Arthur ès Vidal kezdetèsèt, mert lehet ők nem szürkültek bele ebbe az oldalpasszos rendszerbe. Arthur a brazil válogatottban nem ezt játsza, Vidal tavaly is direktebb focit játszott, De Jong pedig már az első meccsèn jelezte a társaknak, H. Pörgessèk fel a játèkot. Pontosan benne látom, H. Ő egy irányító típusú játèkos, 21 èvesen, egy új csapatban, azèrt nagy szó. Plusz 2 csatárra váltani 41212-ben. Griezmann nem találja a helyèt, labdákat sem kap. Az egy csatáros rendszerben nagyon egyedül marad mind Suarez, mind Griezmann 6 játèkos között.

Sörenzen 2019.08.19. 09:08:36

@Nagybarcelona: Szerintem meg nem lesz esélyünk Messivel sem. De nem azért mert én pesszimistán látom a jövőnket, hanem egyszerűen azért, mert az ellenfelek edzői minden meccsen 3-4 embert fognak rálllítani Leo-ra és úgy küldik majd ki csapatukat a pályára, hogy "...és öld meg a Bolhát!"

Robi71 2019.08.19. 09:10:03

@Nagybarcelona: Jobb volt?...klasszisokkal volt jobb! A mostani keretből Messi és Stegen férne be. :)
Én másképp ítélem meg Enrique munkásságát. Talán mert jobban emlékszem, mint te (pontosabban jobban akarok emlékezni mint te).
Az első fél év után majdnem lapátra került (igaz, már tudjuk hogy ez nem történhet meg a Barca-nál). Messi-t akarta középre tolni és Suarez-t a jobbszélre...de több "érdekes" húzása is volt akkoriban.
A játékosok érezve, hogy ez így nem lesz jó szóltak Xavi-nak, hogy beszéljen el vele. Az eredményt ismerjük...elengedte a lovakat és triplázott a csapat.
De ha nincs ez az incidens, akkor is érdekes dolog lett volna mindjárt az első szezonjában triplázni...saját munka gyümölcséhez ennél egy kicsit több idő kell. :)
Ami az elkövetkező két évben történt azt ismeri mindenki. Folyamatos lejtmenet.

Robi71 2019.08.19. 09:19:48

@Nagybarcelona: Arthur-al szemben szkeptikus vagyok, nem látom benne a támadó potenciált...ellenben Vidal valóban dugattyú a két 16-os között, De Jong is erőszakosabb, habár onnan a vkp pozícióból elég messze van a támadásszervezéstől.
A következő meccsen megnéznék egy De Jong, Busi(Rakitic), Vidal hármast a középpályán. Elől egy Messi, Ruiz (kizárásos alapon, Suarez-Dembi sérültek), Griezmann trióval. De Ruiz helyett valószínű Rafinha kezd majd.

Balázs37. 2019.08.19. 09:21:36

Atletico megint hozza a szokásos 1-0 meccseit

Sörenzen 2019.08.19. 09:33:02

@Robi71: Arra a csapatra mondta egyszer Nyilasi, hogy azzal még ő is bajnokságot nyert volna...
Én sokakkal ellentétben nem tartom annyira fontosnak egy 8 osztályos edző munkáját ott, ahol olyan rutinos játékosok kergetik a labdát, mint Puyol, Xavi, Iniesta, Mascherano, Messi és Suarez.

Sörenzen 2019.08.19. 09:49:30

Olvasom, hogy a Liverpool ! - +15 millió eurót kaszál, ha a Bayernhez igazol Coutinho!
Már rég nem az ő játékosuk, egy rosszul sikerült szezon áll mögötte, de még mindig ömlik nekik ebből a pénz.
Mikor fog a Barca vezetése ilyen szerződéssel eladni játékost? Soha!

FCB_László 2019.08.19. 09:50:19

@Nagybarcelona: valóban újított végülis, vele kezdtük elhagyni a stílusunkat . Igazából bár ő lenne itt mint Valverde. Enrique-nél is voltak hullám völgyek, de sokkal taktikusabb volt. Utolsó évében is csak 3 ponton múlt a bajnokság és akkor megint dupla . Illetve a második évében mikor kiestünk a BL-ből akkor emelt fejjel történt , mert küzdöttünk.

Viszont ő tudta mikor kell elmenni, le a kalappal előtte , én kedveltem amúgy :)
Sokan szidták sajnos .
És ugye volt a csoda fegyvere az MSN

Nem is tudom hogy ki lenne most a legjobb edző Valverde helyére. Igazából szerintem ha megy akkor a vezetőség Quique Setien-t fogja kinevezni , de ez még a jövő zenéje :D

Robi71 2019.08.19. 10:06:58

@FCB_László: A direktebb játék az MSN-nek volt köszönhető. Sokat is cseszették ezzel az újságírók. Egyszer amikor megunta az egészet csak annyit mondott:
"Annyit kell mondanom nekik, hogy 'abracadabra' és beindul a varászlat. Csupán ennyit kell csinálnom" :)

www.ccma.cat/video/embed/5585509/

www.irishtimes.com/sport/soccer/luis-enrique-i-tell-them-abracadabra-and-the-magic-sparks-1.2544472

Nagybarcelona 2019.08.19. 11:00:45

@Robi71: èn is valami hasonló felállásban gondolkodom. Ha nem lesz Dembele sem, akkor is 41212-ben, Messi Griezmann elő, mögöttük Vidal, kp-n Arthur, De Jong, Busquets/Rakitic. Ezèrt erőltetem ezt a felállást, mert rengeteg kp-sunk van, de szèlsőnk csak Dembele. Sem a 433, sem a 442 nem megoldás. Vagy kellene mèg 1 csatár, vagy egy irányító, ès Rafinhától + Rakitictől megválnèk. Muszáj változtatni, mert ez így nem működik.

Robi71 2019.08.19. 11:24:51

@Nagybarcelona: Ha 41212, akkor én Stegen - Semedo, Pique, Lenglet, Alba - Busi - De Jong, Rakitic(Roberto) - Rafinha(Vidal) - Messi, Griezmann kezdőre számítanék.

Nagybarcelona 2019.08.19. 11:48:01

@Robi71: mindig a MCity pèldájával próbálok èrvelni neked Valverde ellen. Èppen a keret (Bayern, City, Barca) erőssège miatt, nálam nem Guardiola az etalon. Nagyon jó, karakteres edzőnek tartom, de az akkori Barcából többet is ki lehetett volna hozni, bár pályafutása elejèn tartott. Nagy elismerèssel vagyok Pochettino, Simeone, Ten Haag felè, bár a stílusok nagyon eltèrőek. Ha választani kell közülük, akkor Pochettino a legjobb (lehet nem a tehetsège alapján?). Pont ő nyilatkozta, hogy ő nem manager, mert neki abból kell dolgoznia, amit Levy igazol, neki nincs beleszólása az átigazolásokba (szerintem Valverdènek sokkal jobban, ha mèg most is megvan a bizalom), ès ő szíve szerint jobban erősítenè a csapatot (kevès a pènz, gondolom). De ott van Ten Haag pèldája. Egy csikó csapatból majdnem BL döntős csapatot csinált. Mindenkiből kihozta a maximumot (Tadic-Southampton, Blind-Mu pad). Támadó focit játszottak, egy tőlünk gyengèbb csapattal, ès mondjuk egy Schönèt sem hasonlítanèk Busquetshez vagy Rakitichoz sem. Lehet, hogy gyengèbb a keretünk, mint a Guardiola fèle Barca volt, de így is top 3-as. A BL-ben egy Róma (milyen kerettel?) ès egy Liverpool (jó csapat, de Origi, Henderson, Wijnaldum csapattal álltak fel a visszavágón) ejtett ki minket. A legnagyobb szègyen, hogy nem egy Mourinho fèle antifocival, hanem egy elsöprő, támadó taktikával. Ez hatalmas szègyen ránk, de inkább Valverdère nèzve. Teljesen ötlettelennè vált a csapatunk. Úgy gondolom az említett edzők közül bármelyik jobb lenne, de írhatnám akár Martinezt is. (Nála elfèr egyszerre Hazard, De Bruyne, Lukaku, Mertens). Valverdènèl mintha eltört volna valami, ès olyan, mintha egyre jobban csúszna lefelè a csapatunk. A Liverpool elleni visszavágó volt a pofon, a Valencia elleni kupadöntő a mèlypont, ès a felkèszülèsi meccseken, ès a Bilbao ellen ugyan ott folytattuk. Ez nem Dembe, Neymar, sèrülès (Messi, Suarez) kèrdès. Egyszerűen krízishelyzet alakult ki, ès úgy gondolom, ebből csak úgy kerülhettünk volna ki, ha új edzőt neveznek ki. Most már úgy is mindegy. Ezèrt remèlem, hogy az egyèni teljesítmènyek cèlra vezethetnek, mert csapatkènt egy nagy 0-k vagyunk.

Nagybarcelona 2019.08.19. 11:59:18

A mostani kialakult helyzet mutatja, H. Szüksègünk lenne mèg játèkosra. Ha a 433-at erőlteti (Griezmann èrkezèse miatt), akkor egy irányítóra. Eriksen 60 millió. Ha vègre átállnánk 2 csatárra, akkor lehetne Dybala, vagy Icardi. 60-70 millió. Rèszletfizetèssel persze. Be kellene áldoznunk pár játèkost (Alena ? 10-visszavásárlással, Rakitic 30, Rafinha 10, Miranda 5)

mark6666 2019.08.19. 12:03:19

@Nagybarcelona: Nagyon nehéz már jó áron eladni játékosokat. Minimális már a mozgolódás a piacon mert a csapatok kifogytak a pénzből, vagy elkezdődtek a bajnokságok és nem akarnak variálni a keretükön.

Nagybarcelona 2019.08.19. 12:07:57

@mark6666: ezèrt írtam ezt a 3 embert. Eriksen nem hosszabbít. Icardi távozni fog. Ha mondjuk Dybala jönne, akkor mehetne a Juvèhoz Icardi ès Eriksen is. Rakitic + pènz (jövőre) simán elengednèk Icardit, csak Wandát hagyja Milánóban.

Robi71 2019.08.19. 12:21:19

@Nagybarcelona: Szándékosan nem beszélek Pep-ről és a City-ről...így is folyamatosan megkapom, hogy Pep izéjét szopkodom. :)
Remek csapata van...talán az öve a legjobb keret, pedig nem igazolt extraklasszikusat 100+ milliókért. Szerintem csak Messi hiányzik, hogy mindenkit lesöpörjenek az asztalról. Nála mindenkinek megvan a feladata támadásban-védekezésben, totális futballt játszanak...ha láttad a hétvégi meccsüket még Agüero-t is megdorgálta a csere után.
Utána Klopp, Pochettino és Simeone van...más-más stílusban, de abban a legjobbak.
Amit Pochettino mondott, az a stadionépítési projekt alatt volt érvényes...alig igazoltak és ő a saját nevelésű vagy fiatalon odaigazolt játékos magra kellett hagyatkoznia. De bízott bennük (igaz kényszerből is) és milyen jól sült el a dolog. Most is erre a gerincre építhet...de már több pénzből.
Ten Haag helyzete teljesen más, rajta nincs teljesítési kényszer. Összejött egy jó saját nevelésű generáció és néhány jó igazolással parádés szezont produkáltak. De most, hogy eladták a legjobbakat, lehet egy újabb 2-3 éves "csönd" következik.
A Roma az akkori bivaly középpályájának köszönheti a sikerét (De Rossi, Strootman, Nainggolan...gyakorlatilag 3 x Vidal).
A Valverde kérdéssel kapcsolatban csak annyit, hogy a korábban említettekkel szemben ő egy olyan klubnál dolgozik, ahol az edzőnek van a legkisebb ráhatása az átigazolási stratégiára. Szakmailag pedig annyit, hogy a játékosok mindkét esetben magukra vállalták a kudarc felelősségét. Kétlem, hogy ezt csak azért tették volna, mert bérelt helyük van a kezdőben (ahogy egyesek itt állítják). A világ legjobb klubjánál ez elképzelhetetlen, ott ahol minden sorozat megnyerése a cél amiben a csapat elindul. Ettől függetlenül ez lesz az utolsó szezonja, ha nem nyeri meg a BL-t, ez biztos. Két év után nem mondhatja, hogy ez nem az ő kerete és hogy nem minden adott a jó munkához...főleg látva a nyári keretátalakulást.
Most Zidane-van hasonló helyzetben. Bizonyítania kell, hogy valóban jó edző és képes újjáépíteni a csapatot annak ellenére, hogy nem éppen azokat a játékosokat kapja ő sem, amit kér. De a Barca és a Real így működik...a mindenkori edző ezzel tisztában kell lennie. Annyira kapja meg amit kér, amennyire sikerül megpuhítania az éppen mindenkori elnököt.

Robi71 2019.08.19. 12:28:12

@Nagybarcelona: Icardi Juve (nem akar a Napoli-ba menni), Dybala PSG (ha jön Icardi) és Eriksen Real. Jelenleg ez a legvalószínűbb forgatókönyv....vagy mindenki marad a helyén, Icardi-t leszámítva, aki így mehet a PSG-be.
Egy dolog biztos, Icardi-nak menni kell....Conte allergiás rá. Igaz, Zidane is az volt Bale-ra, aztán láss csodát.

Eminusz 2019.08.19. 12:28:14

@Nagybarcelona: Alenanak maradnia kell!! Nagyon jol mozog! Es barki barmit mond, nekem Bilbaoban is tetszett a jateka. Egyetlen baj volt azon a meccsen: az osszeszokatlansag... Nem volt rossz az osszeallitas, sot, hosszutavon meg el is tudnam kepzelni a Roberto-DeJong-Alena kozeppalyat. :) Csak eroltetni kene oket egyutt es idovel jo lenne, ebben biztos vagyok!

Bivi76 2019.08.19. 12:34:47

@Robi71: Írod hogy Pepnek a csapatából már csak Messi hiányzik.Lehet ebben egyetértünk, ha másban nem is. Szurkolok találjanak egymásra!

Robi71 2019.08.19. 12:36:04

@Eminusz: Erőltetni meddig? Ameddig elúszik a bajnokság?
Amiről te beszélsz, azt egy Ajax-nál lehet megcsinálni és nem a Barca-nál, ahogy más topcsapatnál sem. Zidane is a megszokott Kroos-Casemiro-Modric középpályával állt fel és ez is lesz az alap ebben a bajnoki idényben.

Robi71 2019.08.19. 12:37:57

@Bivi76: Mert? Tudsz valamit? Visszajön Pep? :)

Nagybarcelona 2019.08.19. 12:41:38

@Robi71: reális amit írsz, de mi közbe szólhatnánk. Ha Dybala èrkezik a Psg-be, Neymar hová távozik? Mi nem engedhetjük meg, a Real -190 millión áll, nekik eladniuk kellene, èppen ezèrt nem fog èrkezni egyik sem.

Bivi76 2019.08.19. 12:44:15

@Robi71: Dehogyis! Még csak az kéne! :-) A Cityben vagy a PSG - ben eltudnám képzelni ezt a nyerő párost! :-)

Robi71 2019.08.19. 12:49:38

@Nagybarcelona: Nyilván. Dybala csak akkor lehet PSG-és, ha Neymar távozik. Ellenben, akkor mi lesz Icardi-val? Dybala elutasította, hogy cserébe menne az Inter-hez.
Kíváncsi lesz arra is, hoyg miután nem jött össze Pogba, a Real tesz ajánlatot Eriksen-ért. Szerintem a játékos csak erre vár. Modric 35 lesz...az utolsó szezonja a Real-ban.

Bivi76 2019.08.19. 12:50:44

@Raven1975: Gratulálok egykori középpályásunknak, kívánom hogy hosszú sikeres edző pályafutást tudjon befutni jelenlegi csapatánál.

Robi71 2019.08.19. 12:50:46

@Bivi76: Ha nem akarod Messi-t és Pep-t sem, akkor hogyan akarod jobbá tenni a szeretett csapatodat? Erre mi a terved?

Máté Nagy00 2019.08.19. 12:51:33

@FCB_László: én is Quique Setien-re tippelek,és kíváncsi lennék h mit tudna kihozni ebből a keretből a Betis jó focit játszik gyenge kerettel,de igazából már 2021et várom Bartomeu tavozasat és Laporta vagy Font kinevezését és Xavit a padra. Addig meg sajnos sok száz millió euro lesz elkoltve feleslegesen mert az edző úgysem tud velük mit kezdeni

Nagybarcelona 2019.08.19. 12:54:11

@Bivi76: amúgy mièrt utáltad ennyire meg Messit? Benyelted azt a sok kamu hírt róla, H. Ő állítja össze a csapatot? Mi èrdeke lenne Valverde maradásának, ha elpazarolja az utolsó èveit? Suarez haverja mindenkinèl kezdő lenne. Messi nèlkül nem sok esèlyünk lenne címekre. Akkor mièrt?

mark6666 2019.08.19. 12:58:46

@Robi71: Eriksen nem fog hosszabbítani az biztos. 2 út van előtte. Most a reál elhozza potom áron (50-max 60), vagy jövő nyáron ingyen távozik a Juvébe akik a Ramsey-Rabiot féle módszert alkalmaznák nála is. (esetleg még a MU érdeklődött iránta, de ő nyilatkozta hogy Angliában máshol nem játszana)

Robi71 2019.08.19. 13:00:22

@Nagybarcelona: Messi "haveri köret" a képességek alapján "alakítja ki". Elég megnézni kik tartoznak (tartoztak) bele. Érdekes, hogy ameddig Alves vagy Neymar is benne volt, addog nem volt baj. :)

Nagybarcelona 2019.08.19. 13:01:59

@mark6666: èn is így gondolom, de a Real nem költhet minden csapat betartja a 100 milliós határt. Mi mèg Eriksent is elhozhatnánk, csak akkor távozni kell mèg a kp-ról valaki(K)nek.

Robi71 2019.08.19. 13:03:43

@mark6666: Eriksen-t sem értem. Létezik hogy nem kapott ajánlatot...vagy számára egyik sem volt szimpatikus? Mert ha így van, akkor helyében inkább maradnék. Jól megy neki a Spurs-ban és most kapott heti 200.000 fontos hosszabbítási ajánlatot.

Nagybarcelona 2019.08.19. 13:04:16

@Robi71: ezzel csak cukkolod az utálóit. Szerintem még Alves meg Neymar nem volt akkora nagy haverja. Alba ès Suarez az, a családi viszonyok miatt.

Robi71 2019.08.19. 13:06:50

@Nagybarcelona: Nem cukkolom őket. Velük ment a legjobban az összjáték.
Nem lehet egyszerű a dolga, úgy hogy sorban veszti el a legjobb játszópajtásait: Xavi, Iniesta, Alves, Neymar...

Nagybarcelona 2019.08.19. 13:11:07

@Robi71: Eriksen többször lenyilatkozta, H. Itt akar játszani. Nem fog hosszabbítani, vagy Barca-Real, vagy jövőre ingyen Juve. Mi igazolunk gusztustalanul, mikor a játèkosok ide akarnak jönni. Nem rabszolgákról beszèlünk. Akkor a Juvèról, vagy a Bayernről mit mondjunk? Bocsi Márk, de mind a 2 klub győzködi a játèkosokat, H. Ne hosszabbítsanak, mi meg mèg lúzer módon túlfizetünk. Akkor melyikkel járnak jobban a csapatok?

Bivi76 2019.08.19. 13:11:11

@Robi71: Arany Barátom! Elmondtam 100 ezerszer. Két év múlva elnökváltás. Remélem az idióta egykori kosárlabda szakosztály vezetője távozik. Az új elnök profi stábot állítson fel, közelmúlt legnagyobb sztárjainak szerepvállalásával, akiknek legyen a szava mérvadó! Ne a Guardiola féle Barcelonát sírjuk mindig vissza, nincs értelme. Jöjjön egy sikerorientált nem spanyol edző, akinek nagy tekintélye legyen a játékosok előtt. A nyámnyila, tutyi - mutyi játékosok azonnali elzavarása, a 30+-os korosztály munkájának megköszönése (kivétel nélkül), méltó módon. Meg kell tiltani, hogy 30-hoz közeli játékosokkal 5 éves szerződéseket kössön a klub, óriási fizetéssel. Nagyobb hangsúlyt fektetni az utánpótlásra. Igazolni csak világklasszisokat szabadna,vagy olyan fiatalokat, akik ára még megfizethető, mert garantált hogy extraklasszis lesz. Öltözőben klikkeket megszüntetni, nem engedni hogy egyes játékosok teljhatalommal rendelkezzenek. Guardiola kisiskolás jófiúi közül amelyik edzői pályára adja a fejét, csak segédedzői státuszban kezdhet. Sztáredző mellett tanulja meg az európai labdarúgást, a Barca szellemiségét súlykolja a játékosokba. Olyan, mint egykor a Fradinál Marijan Vlak és Simon Tibor páros. (ez csak hasonlat, tudom nem az a szint). Csak olyan játékosokat szabadna igazolni, aki stabil kezdő. Cserének jók a fektörekvő La Massián nevelkedő fiatalok. Kialakítani remek megfigyelő bázist. Dél - Amerika, Franciaország, Portugália, Hollandia, Anglia kiemelt figyelmet érdemeljen. Jó kapcsolatot kialakítani az európai sztárcsapatokkak, ne undorító módon akarjunk igazolni, millió dolgot lehetne még írni. Hajrá Barca! Forever!

Robi71 2019.08.19. 13:15:00

@Bivi76: Ez gyenge terv...hogy hátha majd két év múlva jön egy "jobb" elnök, aki majd kinevez egy "jobb" edzőt, aki majd elküldi az öregeket Messi-vel az élen és "jobban" is fog igazolni. Ha...ha...ha...azt hittem valami konkrétabbal állsz elő. :)

Bivi76 2019.08.19. 13:22:55

@Nagybarcelona: Nem utálom Messit, soha nem utáltam, és nem is fogom. Óriási játékos, rengeteg örömet szerzett nekünk, Barca szurkolóknak több mint egy évtizedes remek teljesítményével. De nem a kedvenc játékosom. Zavar, hogy sok emberke itt a blogon egész nap csak róla ír. Nekem sok. Nem Messi a Barcelona. Ő egy meghatározó része a klub történelmének. Nekem van egy kialakult képem róla, úgy mint mindenkinek. Engem zavarnak a haverai a csapaton belül, és úgy gondolom, óriási szerepe van a csapat összeállításában,Tata Martino idehozatalában. Arra sincs bizonyíték amit írok, de az ellenkezőjére sem. Az is zavar hogy ennyire kiállt minden idők egyik legrosszabb Barcelona edzője, Valverde mellett. Nekem túl sok Messi, nem szimpatikus számomra. Ettől függetlenül sztárjátékos még.

Bivi76 2019.08.19. 13:25:21

@Robi71: Akkor amit írtam, nincs benne egy jó gondolat sem? Azért mert nem bírod a búrámat, azt írhatnád hogy azzal a gondolatoddal egyetértek hogy.... De Te baszd meg egy kötekedő, kritizáló Barom vagy!

Nagybarcelona 2019.08.19. 13:28:28

@Bivi76: megèrtem amit írsz, ès elfogadom, de a befolyását èn laminált tartom, lásd Firpo leigazolása. Nagy bajom mèg a vezetősèggel, H. nem tudják megvèdeni a csapatot a lejárató mèdiakitalációkkal szemben sem. (Perez?)

Bivi76 2019.08.19. 13:28:57

@Robi71: Aztán leszarom hogy kitiltanak, de Veled Öregem nem lehet normális hangnemben fociról eszmét cserélni. Neked semmi nem felel meg, csak amit Te írsz. Egy igazi Okostojás vagy! Tiltsanak ki, ennyi volt ebből az oldalból . Viszlát mindenkinek!

mark6666 2019.08.19. 13:44:16

@Nagybarcelona: Ha Eriksen érkezik a reálhoz akkor Isco 100% hogy távozik legkésőbb jövőre.. az ő árából kb talán tudnák is fedezni. Nálatok az a gond hogy így is hatalmas tülekedés van a középpályára. Azt akkor Jong mellett Eriksen is fix kezdő lenne, tehát jó sok játékost kéne eladni (amikor már záródik a piac.. de 1 év padozás során meg esne az értékük)

mark6666 2019.08.19. 13:49:03

@Robi71: Szerintem ő néhány nagy csapatra várt. De ti Grizit majd Neymart, míg a reál Pogbát üldözte. Így mindenhol ő volt a B (C) terv. Ha hosszabbít akkor ő már ott fejezi be, mert Tottenhamból nagyon nehéz kivásárolni. Szép a 200k-s fizetés, de ha jól tudom Hazard is közel ennyit keresett a chelseaban, azt olyat írtak az újságok hogy a reál megduplázta a bérét (netto-bruttokat kevergették a lapok, de a lényeg hogy vannak csapatok ahol többet kereshetne)

Bár szerintem ő már nem a pénzt nézi, hanem azt hogy címeket nyerhessen. Azt meg Tottenhammal sosem fog, max FA kupát. (jó tudom BL döntő, de többet ilyen se lesz velük)

Mihail84 2019.08.19. 13:49:29

Na bivitől megszabadultunk már csak Albertot kéne eltakarítani ne itt rontsa a levegőt.... :D

DISTANTxTHUNDER 2019.08.19. 14:03:08

@Nagybarcelona: Eriksen előrehaladott tárgyalásokat folytat a Juvéval, szinte biztos hogy ott fog kikötni.. a Realban és a Barcában is le van fedve a posztja

Bivi76 2019.08.19. 14:03:49

Milyen emberek vannak itt? Hihetetlen. Megszabadulni emberektől? Azért mert más a vélemény. Tehát itt vannak olyan szurkolók, akik azért provokálnak egyeseket, hogy szakadjon el a cérna, és megszabaduljanak tőlük. Nem hittem hogy itt erre megy ki a játék.

Eminusz 2019.08.19. 14:15:17

@Robi71: 1 meccset jatszottak igy konyorgom!!! Lassan mar nem lehet hozzanyulni az alapkozeppalyahoz! Igy is ugy is egy osszeszokatlan harmast kell majd eroltetni addig, amig osszeszoknak.. Miert ne kezdjuk el most?

Bivi76 2019.08.19. 14:24:09

@Mihail84: Inkább nem adom meg azt az örömet Neked hogy kilépek. Ilyen megjegyzést nem vártam Tőled irányomba. De hát így megtudja az ember, kivel ki hányadán áll.

Robi71 2019.08.19. 14:50:31

@Bivi76: Ember, neked kezeltetned kellene magad és ez komolyan mondom, nem szívatásból. Te fel húzod magad a semmiért...a vélt sérelmekért.
Nem azt mondtam, hogy nincs jó gondolat abban amit írsz, csak nagyon tág és elméleti. Ha 2 év múlva jön egy olyan vezető...ha az a vezető kinevez egy olyan edzőt, aki majd ezt meg azt fog csinálni...akkor majd minden jó lesz. Ebben nincs semmi konkrét...ami újat jelentene bárkinek is. Ezt mindenki elmondhatja.
Én mindig is mondtam, hogy ide egy új vezető kell, aki Laporta-hoz hasonlóan él-hal a klubbért és tiszteli a cruyffi hagyományokat. Nincsenek illúzióim afelől, hogy Barto már kitölti ez a két évet. Valverde-ben már nem vagyok annyira biztos, hacsak nem nyer BL-t a csapat a szezon végén.
Az új vezetőtől egy hasonlóan elhivatott edzőt várok, aki követi a Cruyff-Rijkaard-Pep vonalat...legyen az Xavi vagy bárki más.
Az igazolásokkal kapcsolatban pedig azt várom, hogy a hiányposztokra csak a posztján Top3-ból igazoljunk...a játékstílushoz igazodó játékost. Ez a két fontos kritériumnak kell megfelelnie. Évente 2 játékos kell (kb üresedés várható évente)...és ha 200 millióba kerülnek, akkor annyi és kész.
Minden másra ott kell hogy legyen a La Massia. Kiegészítő-cserejátékost nem akarok látni csak saját nevelésűt a padon. Nem kellenek ide a 20-30-40 milliós lutri cserék. Mindig is kidobott pénznek bizonyultak.
Az én keretem egy erős, klasszisokból (15-16 fő) és 8-9 saját nevelésűből állna. Szeretném ha bármikor ki lehetne állítani csak saját nevelésűekből egy kezdő 11-et, még akkor is ha ebből csupán 2-3 fix kezdő.
Ez Bivi azt amit én szeretnék. Aki akar egyetért, aki nem...az mondjon jobbat.

Robi71 2019.08.19. 14:54:09

@mark6666: Sülhet ez el rosszabbul is, mint most megy sora a Spurs-nél. Sőt, kicsi az esélye hogy jobb dolga lenne egy Barca-ban, Real-ban vagy Juve-ban. A Spurs-ben alap kezdő, megbecsült játékos. Máshol meg kellene küzdenie ezért a státuszért. A futballban több példa van sikertelenségre ilyen esetekben, mint fordítva. 10-ből egynek sikerül.

Bivi76 2019.08.19. 14:59:42

@Robi71: Figyelj Robi! Nem akarom elhinni, ha írok mondjuk 2000 karaktert, nincs benne olyan dolog, csak egy mondat, amire azt mondanád hogy ebben egyetértek Veled. A mondandód nagy részével nem szimpatizálok, de az az érvelésed jó. Te ilyet nekem még soha nem írtál vissza, hanem egyből minden észrevételemet leugatod, belekötsz, kiröhögöd. Nekem nem kell kezeltetni magad, inkább Te próbálj másokat is meghallgatni, és ne mindig a Te akaratodat próbáld másra ráerőltetni! Csak ennyit kérek!

Robi71 2019.08.19. 14:59:43

@Eminusz: És ezen az egy meccsen láttál valami biztatót? ...mert én semmit. Nem azt mondtam, hogy külön-külön kutyaütők lennének...de ebben a felállásban felesleges erőltetni őket. Meg kell találni azt a középpályás hármast, akivel a legjobban megy a játék...aztán majd lehet ennek egy-egy tagját rotálni, pihentetni. Ennyi...

Robi71 2019.08.19. 15:16:26

@Bivi76: De ha tőled csak azt hallom, hogy visszasírom Laporta-Pep időszakot....és hogy Messi húzzon a haverjával együtt a pi...ba. Én NEM az az IDŐSZAKOT sírom vissza, hanem azokat az ÁLLAPOTOKAT amik AKKOR uralkodtak a klubnál. Lendület volt, lelkesedés volt, kémia volt....
Ezt szeretném visszakapni..ezt szeretném viszontlátni a klubnál. És az előbb erre tettem javaslatot...szerintem mi az az út ami visszavezet oda, hogy megint különleges érzés, hogy újra varászlatos érzés legyen Barca szurkolónak lenni.
Ezzel szemben te mindig elmondod, hogy mit nem szeretsz, teljesen destruktív vagy, hiányoznak az építő ötletek. Elmondtad, hogy te a jövőt Coutinho-ba, Dembélé-be, Malcom-ba látod. Mindez megborulni látszik....jogosan szerintem. Csak te ezt nem látod és nem is fogod, mert a sok negatív gondolat elborítja az agyad. Ideje lenni megnyomod a "Restart" gombot, mert az amit szerettél volna nem jött be. De azt teszel, amit akarsz..sopánkodhatsz a végtelenségig. A te dolgod...

Robi71 2019.08.19. 15:21:38

@Bivi76: Senkire sem erőltetek semmit...mi vagyok én? Médium! :)
Ezt csak te veszed annak (és még 1-2). Elmondjuk amit akarunk, aztán meglátjuk kit igazol vissza az élet. Két éve fújom azt, ami eddig reménytelennek tűnt...de most mintha történne valami...ami szerintem elkerülhetetlen volt. Jó érzés, hogy az élet visszaigazol valamit. Ennyi...

Máté Nagy00 2019.08.19. 15:30:10

@Robi71:
Csak mire pont új elnökség lesz le kell cserélni a fél keretet mert kioregednek...és az nem 200millio lesz..

Eminusz 2019.08.19. 15:45:15

@Robi71: Hat te nem erted, hogy mit irok.... Tudod mit lattal ezen a meccsen? Osszeszokatlansagot! Lehet probalgatni itt, de akkor az lesz a vege, hogy marad a Rakitic-Busquets kettos! Tudod, hogy miert? Mert csak ok vannak osszeszokva! Ossze kell oket szokatni! Ez igy mukodik...

Robi71 2019.08.19. 15:47:18

@Máté Nagy00: Igen, ez lesz Barto "öröksége" az utódnak. A sikertelen fiatalítása kb 300-400 millió mínuszba áll eddig.
Még maradt egy nyara Barto-nak valamelyest helyrehozni a dolgokat...de az új (ha nem újra Barto) vezetőnek egyből 4-5 jelenlegi kezdőt kell pótolnia majd. Arról már nem is beszélve, ha 2021-ben megy Messi is. Kőkemény feladat lesz....belebukásgyanús.

Sörenzen 2019.08.19. 17:31:20

@Robi71: @Bivi76: - Legyetek szívesek és fejezzétek be ezt a civakodást mert ez nem vezet sehová.

Robi71: Te meg légyszíves fogd vissza magad, mert az nem normális, hogy 7.100 kommentet írsz, amikor egy átlagos olvtárs 3-600-at.
Nincs pár hete, hogy megigérted, hogy mérsékeled a írásaid számát, de úgy látom erre már rég nem emlékszel. Akkor most mondom: emlékezz!!!

Bivi76 2019.08.19. 17:36:37

@Sörenzen: Igazad van! Úgy lesz részemről!

Máté Nagy00 2019.08.19. 19:10:20

@Robi71: hát belebukas vagy pár év teljes átèpítès..
Már annyira belekeseredtem ebbe a Barcelonaba h meccseket sem várom mint régen..hihetetlen h ezt a vezetők ,culek nem veszik észre h szenvedés az egész...

Red Cule 2019.08.20. 08:04:06

Dembelenek annyi. Új Vermalenunk van.
süti beállítások módosítása