A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

A klub megfigyelői nem tétlenkednek

2019. szeptember 13. - Berbatov

A Barcelona folyamatosan a jövő csapatának kialakításán dolgozik. A katalánok többek között három extratehetség teljesítményét veszik gorcső alá a szezon folyamán. 

Fabián Ruiz

A 23 éves középpályás játékát a következő hónapokban alaposan kielemzik a Barca megfigyelői. Fabián a nyáron U21-es Európa-bajnokságot nyert a spanyol utánpótlás válogatott tagjaként, és az új idényben a La Rojánál is számításba veszik a Real Betis neveltjét. Sergio Busquets fényes jövőt jósol Fabiánnak a fiatal játékos teljesítményét látván: "A legjobbá válik a posztján." Fabián Ruiz 2018 nyarán tette át a székhelyét Olaszországba, és Carlo Ancelotti Napolijában 7 gólt, illetve 3 gólpasszt ért el a debütáló szezonjában. A Napoli 30 millió euróért cserében szerződtette a spanyol válogatottat, jelenleg a Transfermarkt 50 millió euróra taksálja az értékét. 

Dani Olmo

Olmo 16 évesen fordított hátat Barcelonának és a világhírű La Masia akadémiának, majd a Dinamo Zagrebhez szerződött. A 21 esztendős támadónak valósággá váltak a számításai, mert hamar beverekedte magát a horvát együttes kezdőcsapatába, és mostanság a Dinamo legnagyobb sztárjának számít. Dani Olmo Fabián mellett szintén kivette a részét a spanyolok utánpótlás Európa-bajnoki címéből, a támadó szerezte a spanyolok második gólját a fináléban. Az új idényben sem esett vissza a formája, a Dinamo Zagreb Bajnokok Ligája csoportköréig tartó menetelését 3 góllal és 3 assziszttal segítette, többek között a magyar bajnok Ferencváros halóját is megzörgette. Olmo szerződése 2021 nyaráig érvényes a horvátokkal, mivel a spanyol nem szándékozik egyelőre meghosszabbítani azt, az elkövetkező átigazolási időszakokban nyomott áron mozdítható majd. Ramón Planes élőben tekintette meg Olmo játékát a spanyol U21-es válogatottban Montenegró ellenében, mely mérkőzésen a játékos két alkalommal is mattolta az ellenfél kapusát. 

Kai Havertz

A németek legújabb csodagyereke, Kai Havertz szintén a klub radarján helyezkedik el. A 20 esztendős támadó középpályás a Bundesliga ifjú csillagának számít, rengeteg együttes kivetette rá a hálóját, ugyanakkor a Bayer Leverkusen megkéri a tehetsége árát, sajtóhírek szerint 100 millió eurót szeretnének a játékjogáért cserében kapni a gyógyszergyáriak. Havertz az előző idényben 42 mérkőzésen 20 találattal és 7 gólpasszal támogatta a leverkuseni gárdát. A játékos emellett egy interjújában elmesélte, hogy nagy Barcelona szurkolónak számít, a katalán klubba szeretett bele először gyermekkorában: "A Barcelona volt az első nagy kedvenc klubom, a szobám tele volt Barca poszterekkel. 2006-ban 7 évesen az, hogy Ronaldinho és Samuel Eto'o a Barcelona mezét viselte, nagyon lenyűgözött."

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr1815071002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robi71 2019.09.13. 14:39:31

Olmo-t nem adta 40 millióért a Dinamo, Ruiz-t 70 millióért a Napoli és Havertz-t 100 millióért a Leverkusen. Itt tartanak most és ennél csak több lesz.

Robi71 2019.09.13. 14:40:39

Alves: "Hívott a Barca és a Juve is, de én a Sao Paulo-t választottam, mert én akarom eldönteni mikor fejezem be." :)

sunt 2019.09.13. 17:11:49

Olmonak lehet realitása. De akkor érdemes most rendezni Rakitic helyzetét.

Maestro10 2019.09.13. 18:16:33

Mind három fiatal ember jelentős erősítés lenne a csapatnak, akár jövő nyáron lehet is realitása ezeknek a transzfereknek.

Nagybarcelona 2019.09.13. 18:23:13

Le kellene mondani Neymarról ès abban kellene bízni, H. Zidanet hamar elküldik a Realtól, (Mbappe kedvence) aztán elkezdeni győzködni Mbappèt, H. Nagyon jó lesz itt neki. 2 èv maradt a szerződèsèből, jövő nyáron olcsóbban el lehetne hozni, vagy 2 èv múlva ingyen. Kezdheti is: Umtiti, Lenglet, Dembele ès Griezmann a válogatottnál győzködni. Kicsit oda lehetne szúrni a PSG-nek.

Robi71 2019.09.13. 18:55:35

Ezen a szinten, ahol Neymar, Mbappé vagy Pogba van és azok a klubok amelyekben játszanak a kérdés nem úgy tevődik fel, hogy kiről kellene lemondani és kiről nem...hanem arról, hogy kit lehet megszerezni és kit nem.
Arra kell rámenni aki megszerezhető és nem arra, aki a lehetetlen kategória. Ha lehetőséget nyílik ilyen kaliberű játékos leigazolására, akkor megteszed és nem vacillálsz azon, hogy kiről mond le vagy kiről ne....mert hoppon maradsz.

H.Stoichkov 2019.09.13. 19:04:00

Jézus, ki a faszt érdekel kit akarnak idehozni ilyen középszerek közül... az elmúlt 2 évben jött Coutinho, Dembele Grizi és az utóbbiban még lehet vmi, de ilyen játékosokkal sem sikerült a bl közelébe érni, ez edző kérdés. Ezzel a kerettel egy Klopp, Mou akárki bl győztes lenne.

Nagybarcelona 2019.09.13. 19:06:38

Ha már 100 milliókat akarunk kiadni játèkosokèrt, lehet èrdemes lenne olyanèrt, aki nem csak ígèret, hanem bizonyított játèkos, de jó korban is van. Mbappe, Kane, De Bruyne. Ezeknèl a játèkosoknál már nem elèg a pènz, őket már meg is kell győzni. Abidal ès a francia vonal miatt Mbappènèl lehetne esèlyünk.

Nagybarcelona 2019.09.13. 19:12:31

@H.Stoichkov: folyamatosan ezt írom. Coutinho megbukott itt. Erre Havertz vagy Sancho 120-150 millióèrt? Legegyszerűbb lenne az edzőt elküldeni, nehogy bukjunk 200 milliót az èv közèppályásán, meg az új világbajnokunkon. Eto'o Mourinhot javasolta ide. Komolyan annyira el vagyok keseredve Valverdètől, H. Elgondolkoztam rajta, mi lenne ha... (1 BL-el több) Pedig tőle csak egy másik portugált kedvelek kevèsbè a fociban. :)

Robi71 2019.09.13. 19:31:33

@Nagybarcelona: @H.Stoichkov: Folyamatosan azt írom, hogy Coutinho nem 100+ milliós sztárfocista (Dembélé pláne). Túl kellene ezen már lépni. Ezeket a mi vezetőségünk "fújta fel" annak, aminek ti gondoljátok. Kismiskák, semmi több.
A sztárfocista nem csak arra jó, hogy elmuzsikáljon egy olajozott, jól működő rendszerben....hanem ha baj van, akkor elő tud lépni a sorból, vezér tud lenni és hozni valami extrát, valamit ami kimozdítja a holtpontról a csapatát.
Coutinho úgy el bújik ilyenkor, mint egy 6 éves az apukája gatyaszára mögé. Dembélé pedig egy groteszk bohóc figura, aki egy edző rémálma....van, de mégse....el kéne adni, de nem lehet.

Robi71 2019.09.13. 19:33:36

@Nagybarcelona: Mourinho egy percet sem dolgozna együtt Barto-val. De ha mégis, és ezt csak úgy tudom elképezni, hogy szabad kezet kap....akkor úgy b@szná ki a fél keretet a klubból, hogy a lábuk sem éné a földet.

H.Stoichkov 2019.09.13. 19:48:51

@Robi71: Dembelében még igazad van, de Cou az egyik legjobb, húzó ember volt a poolban az lesz máshol is, csak nálunk faszakodta el Ernő.. ez lesz Grizivel .. az a mázlink eddig, h a real nagy ívben szarik a bajnokságban, az atleti meg kifosul. egy szorosabb bajnokságban és azt se nyernénk így

Nagybarcelona 2019.09.13. 19:53:54

@Robi71: Griezmann ès De Jong sem tűnik úgy, hogy villogna. Ők is gyengèk, mint Coutinho ès Dembele? Mourinho szerintem most bármilyen elit csapat padjának örülne.

Nagybarcelona 2019.09.13. 19:57:50

@H.Stoichkov: hasonlóan látom èn is. Az a baj, H. Ennyi (bajnoki cím)elèg is, H. Valverde a 3. èvèt kezdje a csapatnál, közben meg bukjuk a 10 milliókat az el(kölcsön)adott játèkosokon. Nemcsak egy 0 edző, de mèg kártèkony is.

Nagybarcelona 2019.09.13. 20:03:21

Mèg mielőtt valaki belèmkötne, legalább a bèna Zidane(Solari) játszatta (posztjukon) azokat, akiket sikerült jó pènzèrt elpasszolni. Pl. Alcacer jobb kp-s, Gomez szintèn, Coutinho bal szèl, Rafinha bal, jobb szèl, Denis bal szèl stb. Szerintem ez Valverde mániája, lásd De Jong.

Robi71 2019.09.13. 20:10:14

@Nagybarcelona: Amit Coutinho-ról és Dembélé-ről írtam, az Valverde-től független.
Griezmann az elsózó két úriemberrel ellentétben már bizonyította az Atleti-ben is és a francia válogatottban is, hogy győztes mentalitású bajnok játékos.
De Jong egyelőre csak azt bizonyítja, hogy egy kiváló akadémista, jól működő fogaskerék egy olyan rendszerben, amibe gyakorlatilag beleszületett mind az Ajax-ba, mind a holland válogatottban. Ezért mondtam, hogy várjuk a megítélésével, mit mutat ha ki kell mozdulni a komfortzónájából. Egyelőre az látszik, hogy nem csak gyengébb teljesítményt hoz ha nem a középpálya közepén játszik (vkp vagy kkp), hanem teljesen idegenül ha a középpálya szélére kerül.

Nagybarcelona 2019.09.13. 20:17:51

@Robi71: nem a kp-ja szèlère, hanem bal szèlre.(bal szèlső) Nem èn mondom hanem Van Gaal, ès Frank de Boer, tegnap linkeltem. Egyszer ismernèd el, H. Valverde egy balf.sz, de akkor már Coutinho ès Dembele sem lenne olyan bèna.

Robi71 2019.09.13. 20:23:32

@Nagybarcelona: A középpálya baloldalán igen, de nem játszott balszélsőt egyetlen meccsen sem. Van Gaal vagy Frank véleménye nem releváns, az ők kölykük.

Nagybarcelona 2019.09.13. 20:23:37

@Robi71: ha Coutinhot nem űzi 30 meccsre a szèlre, hanem csak 20-ra, (maradèk a kp-n) lehet elpasszoljuk 80 millióèrt. De Jong bal szèlsőkènt sem kell majd a kutyának sem.

Nagybarcelona 2019.09.13. 20:47:07

Umtiti 5-6 hètre kidőlt. Ezèrt kellett volna eladni. Rakitic ès az ő árából èvekre megoldottuk volna a vèdő kèrdèst.

H.Stoichkov 2019.09.13. 20:49:40

@Nagybarcelona: Ugyanúgy látjuk... basszus de jongot el is felejtettem... egy normális edzőnél egy suarez, grizi, messi, dembele, cou, de jong 6-ossal, plusz ters stegen, pique, alba, lengelet... 3as hátul... és a keret maradéka... busi, vidal, rakéta, semedo, roberto.. basszus. világverő csapat lenne

Robi71 2019.09.13. 21:44:12

@H.Stoichkov: A "nevek" nem nyernek meccseket. :)
Ez a baj, hogy még mindig világverő csapatnak képzeljük magunkat. Ezért esünk akkorákat le a lóról. :(

Robi71 2019.09.13. 21:51:36

@Nagybarcelona: Hogy mondasz ilyent...eladni egy világbajnokot?
Elég ha csak a padon van, már attól is elrettenek az ellenfelek. Pedig nem is emberevő, csak úgy néz ki. :)

Nagybarcelona 2019.09.13. 22:04:19

@H.Stoichkov: erről beszèlek. Ekkora balf.sz edzővel csoda, hogy a bajnokságot megnyerjük, de le is írtad mièrt. Ès van egy Messink, aki nèlkül mèg gyengèbbek lennènk. Umtiti kidőlèsèvel viszont mèg nagyobb bajban vagyunk, van 2 20 èves vèdőnk tartalèkba. Maguire 86 millióba került, a világbajnok Umtitit el kellett volna adni 40-50 millióèrt. + Rakiticèrt (30-40) bárkit hozhattunk volna. De Ligt-et szerettem volna, de horror fizetèst kèrt. Lett volna lehetősèg nèlküle is. Koulibaly, Skriniar, Gimenez, Alderweireld, Hummels.

Nagybarcelona 2019.09.13. 22:08:20

@Robi71: már nyár elejèn is írtam, H. El kellene adni. Te nem akartad elhinni, H. De Ligt magasabb fizetèst kèrt, mint ami Piquènek van, linkeltem is. Ezèrt írtam jó pár nevet. Ha emlèkszel, Coutinhot Eriksenre ès Alderweireldre cserèltem volna.

Robi71 2019.09.13. 22:12:28

@Nagybarcelona: Fel is adhatod. Elég ha a hosszú monológok helyett (feleslegesek) egyszer leírod, hogy "mindenért az edző a hibás".
Én ennél sokkal komolyabb problémákat látok és örülök, hogy végre Messi is kinyitotta a száját. Nevetséges, hogy eddig azzal vádolták, hogy beleavatkozik a klub stratégiába. Tegye meg most legalább az utolsó utáni órában.
Kíváncsi leszek milyen produkciót adnak elő a fiuk nélküle a következő két meccsen.

Robi71 2019.09.13. 22:20:17

@Nagybarcelona: Olyan játékosokat sorolsz fel, akiket ez a klubvezetés soha nem igazolna le. Valahogy "sikeresen" elkerülik a minőséget. És ez nem a tegnaptól, hanem Puyol visszavonulása óta. Azóta Stegen, Rakitic, Suarez és újabban Lenglet vannak még itt és váltották be maradéktalanul azt, amit elvártunk tőlük. Pedig közel 40 játékost igazoltunk azóta. Mennyi is ez? 10%? ....no comment.

Nagybarcelona 2019.09.13. 22:43:18

@Robi71: az edző a felelős a siralmas eredmènyekèrt, a nèzhetetlen játèkèrt, a tehetsèges játèkosok távozásáèrt, azèrt mert jó játèkosokból sem tud csapatot alkotni, nincs stratègiája, nem tud motiválni. Összefoglalva egy közèpszerű edző. Te nem akarod megèrteni, h. erős a keretünk, egy top 5-ös edzővel már règen BL-t nyertünk volna. Gazdaságilag biztos lábakon áll a klub. Ès itt jön az, amiben egyetèrtünk. Bartó ès brigádja szerencsètlen társaság, nem tud határozottan fellèpni. Szórja a pènzt. Mindig egy kicsivel jobban kellene igazolni (David Silva, Thiago Silva, Godin) De te mindenèrt őket hibáztatod, mikor folyamatosan hozzák a tehetsèges játèkosokat, akiket nem tud beilleszteni az edző. Èn emlèkszem kiket igazoltunk Laporta előtt, ma be sem fèrnènek a keretbe sem. Bartó nem tehet róla, H. A játèkosok ragaszkodnak Valverdèhez. (lefènykèpeztèk, H. Koeman-al tárgyaltak) A játèkosok ès az edző Bartóèk fejère nőttek. Seguráèk + Coutinho elvitte a balhèt, mikor nem miattuk estünk ki a BL-ből 2x, veszítettük el a veretlen bajnoki szezonunkat. Várom H. Bartóèk elhúzzanak, de mèg tőlük is lehet rosszabb, mint ahogy volt is. Valverdènèl azèrt lehetne sokkal jobb edzőt találni. Szerintem tèged csak akkor tudnálak meggyőzni, ha ide jönne az általad várt Sancho vagy Neymar, ès ők is befürödnènek Valverdèvel. Mèg egyszer nem írtad le, H. alkalmatlan az edző, nálad Bartóèk ès a játèkosok a hibásak. (Bènák). De mindenki? Csak az edző jó? Te nem úgy látod, H Messi miatt nyertünk bajnokságot, + az Atleti ès a Real szerencsètlenkedèse miatt? Leírtam, Enrique mikor ide került, megszervezte a vèdelmet, 21 gólt kaptunk a bajnokságban. Valverde vèdekező taktikájával majdnem a dupláját.

Nagybarcelona 2019.09.13. 22:58:58

@Robi71: Coutinho sztár volt a Liverpoolban. Most olvastam, Alcacer Európa legjobb formában lèvő csatára. Digne lassan a PL legjobb balhátvèdjèvè válik. Azt nem akarod megèrteni, H. ha azok akiket leírtam a balf.sz Valverde alá kerülnènek, elfelejtenènek focizni. Griezmannt legalább dícsèred. Alcacer is, 2 ève a Sevilla ellen lőtt 2 gólt, nyertünk, ès mègsem kellett. Griezmann is járhat így Valverdènèl, főleg ha kiteszi szèlre. Nem emlèkszel, H. Jobb szèlsőt játszott Paco Valverdènèl? Ez a taktika amit játszat, semmirekellő. Eljárt felette az idő. Legyen bárki a csatárunk, (Suarez, Griezmann) 6 vèdekező játèkos között szenved, Sancho ès Neymar 8-9 vèdekező játèkosra vezetnè a labdát. Dembelè sok hibája mellett, azt is èszre kellene venned, mikor formában volt 8-9 vèdekező ember ellen is rúgta a gólokat, Messi után a legtöbb pontot hozta.(ott, ahol Coutinho megbukott) Akárhol olvasók Valverdèről, nagyon kevesekben maradt meg felè a bizalom. Jövő hèten akár távozhat is. (2 veresèg) Lehet így járnánk a legjobban.

Robi71 2019.09.13. 23:04:40

@Nagybarcelona: Röviden. Ha Valverde alkalmatlan, akkor ki a hibás, hogy még itt van? ...és ezzel be is fejeztem az eszmefuttatást. Ostoba kérdéseket ne tegyél fel, miért Barto-ékat hibáztatom.
De sok más mindennel nem értek egyet. Például:
1. "a tehetséges játékosok távozásáért"....kik azok? :) Vagy 30-an távoztak az elmúlt 5-6 évben.
2. "folyamatosan hozzák a tehetséges játékosokat"...kik azok? Vagy 40-en érkeztek és ahogy mondtam 4-en alap kezdők a csapatban. Érdekes nekik sikerült Lásd Lenglet. :)
3. "Mindig egy kicsivel jobban kellene igazolni"....ja nem kicsit. :)
4. A Laporta (Rijkaard-Pep) féle keret sokkal jobb volt. Klasszisok ültek a padon, most a kezdőben is alig vannak.
5 "A játèkosok ès az edző Bartóèk fejère nőttek."....nem igaz, de ha az is lenne ez kinek a hibája?
6. "Seguráèk + Coutinho elvitte a balhèt"....ez sem igaz, két jelentéktelen figuráról beszélsz. Segura ha el is vitte a balhét, Barto helyet tette.
7. Én nem várom se Sancho-t, se Neymar-t. Nálam nem úgy merült fel ez a kérdés, hogy "kell-e ide Neymar?"....hanem "kell-e ide Neymar Dembélé helyett?"....erre volt a válaszom, hogy "igen" maximálisan.
8. Egyszer sem mondtam, hogy az "edző jó". Egy mulya balfék, aki engedi vezetni magát Barto által (pont fordítva látom a problémát, mint te). Barto igazol, Barto mondja meg ki marad és ki megy....Barto mondja meg ki játszik és ki nem. Ezért mondtam, hogy karakteres edző nem jön Barto keze alá. Pep után csak csicska megvezethető edzők voltak.

Robi71 2019.09.13. 23:08:11

@Nagybarcelona: Alcacer Suarez miatt távozott, Digne Alba miatt. Teljesen érthetően. Nem is értettem miért igazoltuk le őket...ha nem akartak cserék lenni. Nem értem azt sem, hogy mit képzeltek ők...a padra ültetik Suarez-t és Alba-t?...

Nagybarcelona 2019.09.13. 23:13:00

@Robi71: nem lehet ilyen öngyilkos taktikával felállni, ahogy Valverde teszi. A vèdelmet (Pique, Lenglet)feltolja a kp-ig, Alba elől kolbászol, nincs irányító, szenvedünk a támadni próbáló 3 labdaszerző kp-sal. Alba a bal szèlső Coutinho előtt helyezkedik. A jobb szèlen senki nincs, Semedo egyedül marad, visszafordult. Messi a kp-ig visszalèp labdáèrt. Suarez 6 vèdő között szenved. Leírtam az utolsó 68 meccsünket, csak nèha változnak a nevek. Helyettesítsd ide be Sanchot, Koulibalyt, Kimmichet, Neymart, lènyegèben ugyan azt kapod.

Nagybarcelona 2019.09.13. 23:20:42

@Robi71: nem fogunk egyet èrteni, de elfogadom, hogy te így látod, csak nem èrtem. Alcacernek ès Dignenek több lehetősèget kellett volna kapniuk, ès mèg mindig itt lennènek. A rotáció, saját nevelèsek beèpítèse, ès a formáció váltás (pl. 2 csatáros rendszer) is hiányzik, ami angol "közèpcsapatoknál" is megvan. (MU,Arsenal, Everton)

Nagybarcelona 2019.09.13. 23:29:11

@Robi71: valamièrt azt nem akarod megèrteni, H. nem Coutinho, Dembele, Segura, Bartomeu, Abidal, Alcacer, Digne, Guardiola, Neymar a tèlapó miatt, vagy hiánya okán estünk ki 2x a BL-ből, hanem mert 3-0- róla az edző nem tudta lehozni a meccset. Ès ha nem lenne igazam, akkor a fő felelős a közös kedvencünk Messi lenne, mint itt pár embernèl, mert nem lőtte meg a 13. BL gólját. (Szarkazmus)

GYLS 2019.09.14. 09:35:41

Egy klub stratégiájának meghatározása nem az edző feladata. Ő a stratégia egyik elemének megvalósításáért felel. Mert mi is valójában a stratégia? Egy klub életének rövid-közép- és hosszútávú működésének meghatározása. És ebbe rengeteg dolog beletartozik. Csak párat említenék: a klub strukturális felépítése, milyen szakosztályokat működtessen, milyen szintig legyenek működtetve az utánpótlás csapatok, milyen legyen a klub szerepe a társadalomban (városban, tartományban, országban), a klub népszerűsítésének mikéntje, a fejlesztések ütemezése, stb-stb., ÉS a labdarúgás FŐ taktikai vonalának meghatározása.
A foci taktikája a támadás és védekezés aránya. A Barcában ezt a támadásra helyezik. Ennek megfelelően adott a szerkezet (4-3-3) és adott a rövidpasszos kombinatív játék. És itt jön a mindenkori edző feladata. A stratégiában meghatározott taktika gyakorlati megvalósítása. A Barca felépítése miatt szidhatjuk az elnökséget és az edzőt is egyidőben. Mert az elnökség igazol (helyesen vagy helytelenül), az edző meg végrehajt a kapott anyagból (jól vagy rosszul). És ezért van igaza mindenkinek aki az eredmények és a játék elmaradásáért valakit felelőssé tesz. Csak az egyoldalú hibáztatásért nem értek sokakkal egyet. Elnök(ség), edző (stáb), játékosok összessége hozza össze a sikert és (sajnos) a kudarcot is. Persze mindenkinek szíve joga, hogy melyikre helyezi a hangsúlyt. De az igazság soha nem csak fehér vagy fekete.

Raven1975 2019.09.14. 09:42:05

Barça TV 18:00-ás kezdéssel élőben közvetíti a Barça B bajnoki meccsét.

Robi71 2019.09.14. 10:06:04

@GYLS: Ez mind szép és jó amit leírtál....ez így működik egy normális klubnál. Csakhogy a Barca nem egy "normális" klub. Itt a szerepek felcserélődnek és így a felelősségek is.

Raven1975 2019.09.14. 18:00:09

Barça B — AE Prat harmadosztályú bajnoki meccs élőben.
vercanalestv1.com/ver-barca-tv-en-directo-y-online/
süti beállítások módosítása