A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Keretünk a Villarreal elleni mérkőzésre

2019. szeptember 23. - Leonidasz Ersek

Ernesto Valverde kijelölte a csapat keretét a holnapi, Villareal elleni összecsapásra.

Az utóbbi időben mellőzött Alena, valamint a sérüléséből felépülő Dembelé is a keret tagja.

Kimaradtak:Jordi Alba,Umtiti-sérülés okán

Rakitic és Perez-edzői döntés

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr5515160750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SzaboJ2252 2019.09.23. 13:48:58

Hát őszintén most meg kellene mutatni a csapatnak hogy miért is ok Európa egyik legjobb csapata. Ami eddig nem nagyon jött össze.
Stegen
Semedo Pique Todibo Junior / Robert
Alena De Jong Artur
Messi
Griezmann Suarez
Vagy meg eltudnám képzelni hogy Suarez helyett Fati jatszik és Griezmann menne egy hamis 9 es pozícióba.

Nagybarcelona 2019.09.23. 14:01:12

Azt ne találjuk már ki, H. az edzőnek nincs jelentősège. Ha èn lehetnèk a Barca edzője, átállnèk 41212-re, Busquets
De Jong-Arthur
Messi
Griezmann Suarez
Ha biztonsági játèkot szeretnèk, nem Perezt ès Fatit játszatnám, (Messi hiányában) hanem 41212-ben Rakiticet ès Vidalt játszatnám, a rombusz csúcán Rakitic, Vidal, vagy Alena. Idegenben ötlettelen a játèk, kapjuk a gólokat. Kipróbálnèk 433-ban egy támadó szellemű csapatot.
Busquets
De Jong Griezmann (Iniesta helyèn, nagyon jó vèdekezèsben)
Dembelè/Fati-Suarez-Messi
0 a támadó játèkunk, közben benyeltünk 9 gólt. Persze ha az utóbbi felállásra szavaznèk, nem tolnám fel a vèdelmet a kp-ra, ès Busquets + a 4 vèdő főkènt vèdekezne.
Szóval a keretünk alapján lehetne bármilyen felállás. Azèrt tartom Valverdèt a fő felelősnek, mert 128. Alkalommal erőlteti ugyan azt, ès sosem tanul a hibáiból. Legalább kísèrletet látnèk a változásra.

Kertai Dávid 2019.09.23. 14:35:21

ezt a Firpot nem értem... eddig akárhányszor ellenünk játszott az egekig magasztalták, mekkora játékos, "jujj hogy játszik ez a fiatalember" Norbi szavaival élve, stb... erre idejön hozzánk és egy labdát nem tud átvenni, vicc... mennyivel jobban jártunk volna ezzel a Guerreiroval, hihetetlen

julio alberto 2019.09.23. 14:38:10

Ter Stegen-Semedo,Pique,Lenglet,Firpo-Arthur,Busquets,de Jong-Messi,Griezmann,,Dembelé kezdő,sok alázat és akkor visszatérhet a csapat a helyes útra.Rakitic,Vidal felejtős akár csak Sergi Roberto.

Raven1975 2019.09.23. 14:46:20

Gerard Piqué egy sárgára van az eltiltástól, neki figyelnie kell és Ousmane Dembélét hosszú kihagyás után nem várom a kezdőbe. Ter Stegen - Semedo, Piqué, Lenglet, Firpo - Arthur, Busquets, De Jong - Messi, Suárez, Griezmann kezdőt és hazai pályán 3-0-ás győzelmet várok. Força Barça!

Nagybarcelona 2019.09.23. 14:49:37

Biztosan kapok kritizálást, de tudjátok mi különbözteti meg lènyegèben a Barcát a Cityt ès a Poolt? Nem a keret, hanem az edzők, ès a mentalitásuk különbsège. A Liverpool ès a City támadó focival bedarálja az ellenfeleit, direktebb a játèkuk. Ránk is ez volt jellemző valamikor. (Neymar, Messi, Suarez, Iniesta + Xavi egyszerre a pályán). A City ès a Pool is akkor van gondban, ha egy játszó csapat ellen szerepelnek (City meglepődött, H. A Norwich játszani akar, mint a Pool a Napoli ellen, többször, ès ellenünk otthon). Mi a különbsèg a hazai ès az idegenbeli meccsek között? Otthon a hazai pálya lendülete adja a sikereket, támadólag merünk fellèpni, bár a csapatvèdekezès hiánya miatt kaptunk 4 gólt. Idegenben ötlettelen passzolgatás zajlik, kevès a támadó szellemű játèkos, a vèdekező típusú játèkosok próbálnak támadni. Csak elmèleti síkon, gondoljunk bele, mire lenne kèpes a csapatunkkal egy Klopp, Guardiola, Setien, Wenger, Ancelotti. Mert Valverde finoman szólva is konzervatív edző.

celestial 2019.09.23. 15:12:51

Ter Stegen - Semedo, Pique, Tobido, Firpo - Alena, De Jong , Arthur - Fati, Messi, Griezmann

INCA 2019.09.23. 15:23:01

Én úgy gondolom Ernő látott magában fantáziát, meg tud birkózni a feladattal. De neki is látnia kell, hogy nem megy. Mindenkinek fel kell mérnie a saját korlátait, saját magát rombolja a leginkább, ha süllyedésig viszi a hajót. Szóval, ha a helyében lennék, lemondanék, ez már így is nagy kudarc neki, de ha tovább marad, csak egyre jobban belesüllyed a mocsárba és túl nagy lesz az arcvesztés.
Ez holnap nehéz meccs lesz. Ránk fognak rontani, ha találnak egy gólt… Mikor, ha nem most? Ez nekik egy soha vissza nem térő alkalom.

mark6666 2019.09.23. 15:28:36

@INCA: Senki sem mond le. Az okot úgy hívják hogy pénz. Ekkora fizetéseknél megvárja amíg őt küldik el, mert akkor ki kell fizetni ami még a szerződéséből hátra van.

GYLS 2019.09.23. 15:45:28

Már az előző kerethírdetésnél is feltűnt, hogy a blog szerzői nem jól nevezik meg a játékosok kerethez való viszonyát.
Egyrészt meg sem említik Waguet, aki hivatalosan is a nagyokhoz tartozik, másrészt a 25 feletti mezszámmal szereplő játékosok nem tartoznak a nagy csapathoz, tehát őket nem nevezném kimaradóknak.

2019.09.23. 15:53:35

Alena végre visszakerült.

Most nem kritizálni akarom dembelet de valahogy nem hiányzott. Kíváncsi vagyok fati vagy ő fog többet játszani a szezonban. Illetve úgy néz ki fati már nem csak abel ruizt hanem perezt is megelőzte (habár perez esetében ott van hogy 3-4 meccs kb és szerződés értelmében felkerül szóval nála majd ez is befolyásolja a jatekperceket, akarja-e valverde az első csapatban perezt vagy nem)

sunt 2019.09.23. 15:56:24

Úgy látszik, hogy Valverde azt az ultimátumot kapta, hogy ha a héten nem hoz 6 pontot, akkor repül. Próbálkozik, de biztos nyerő elképzelése aligha lehet. Messi beillesztésae se lesz neki könnyű.

Robi71 2019.09.23. 16:04:02

@Nagybarcelona: A City-t és a Pool-t egy kalap alá venni? ...szakmai tévedés. :)
A Liverpool valóban hatékony játékkal bedarálja az ellenfeleit, de nem a kreatív támadójátékával....ez a City.
A City akkor van gondban, ha egy szervezetten bekkelő, jól kontrázó csapat ellen szerepelnek (ráadásul most Pep a legjobb bekkjeit nélkülözi), a Pool-t annyira ez nem zavarja, mivel nem uralják, nem kezdeményezik mindenáron a játékot...így kevésbé érzékeny erre és nehezebb megtalálni az ellenszert a játékukra.
Ha kreativitás, sziporkázó játékot akar látni, akkor nézz City meccset....de amennyien hatékony meccslehozást, akkor nézz Pool-t.

Nagybarcelona 2019.09.23. 16:17:56

@Robi71: igazad van, Pep ès Klopp 2 külön kategória, gegenpressing vs "holland iskola", de nem ez a lènyege a mondandómnak.

Leonidasz Ersek 2019.09.23. 16:19:10

@GYLS: Köszi az észrevételt.
Legközelebb figyelni fogok :)
Perezt meg azért emlíettem meg mert idén rendre a nagyoknál van.

Nagybarcelona 2019.09.23. 16:22:54

@Robi71: a gegenpressing nekünk nem menne, mert gyorsabb, többet futó játèkosok kellenènek. Mi a holland iskolára alapozunk. Láttad a City- Norwich meccset? A Norwich nem behúzódva nyert. Akik behúzódnak az említett 2 csapat ellen, vègük is van. Az ellenpèldákat leírtam.

Robi71 2019.09.23. 16:25:04

@Nagybarcelona: Mindkét csapat kerete (a Pool esetében csak az alapcsapat) jobb, mint a miénk...mert gondosan, tudatosan lett összeválogatva két remek menedzser által. Nem pedig esztelenül, semmilyen elképzelés vagy stratégia nélkül. Az eszetlenül százmilliós játékosokra elköltött pénzt nem nevezném stratégiának.

Robi71 2019.09.23. 16:31:32

@Nagybarcelona: A napokban beszéltünk Monchi-ról, aki Coutinho árából egy teljes csapatot igazolt. Ha netán sikerült volna elcsábítani és Barto azt mondta volna neki "nesze itt van 300 millió, igazolj nekem ebből két játékost"....csak állt volna bambán és nézett volna nagyot.
Csak szemléltetni akartam, hogy mit jelent tudatos csapatépítés, stratégia.
A City vagy a Pool ugyan ezt teszi csak több pénzből....de egyik klub sem igazolt még 80 milliónál drágább játékost, ami a mai világban még teljesen elfogadható...még.

Nagybarcelona 2019.09.23. 16:32:52

@Robi71: a lènyeg, H. A támadó futball mèg mindig cèlra vezetőbb. (szerencsère) Kik is tartoznak a BL esèlyesek közè? City, Liverpool, PSG, Bayern, Real. Vajon az Atleti, Juve ès nagyon úgy nèz ki Valverdèvel mi, mièrt futunk neki kevesebb esèllyel?

Robi71 2019.09.23. 16:42:53

@Nagybarcelona: Egyértelműen a Pool-t. A City most sebezhető, mivel kidőlt a két belső védő Laporte és Stones...így a "szögletes" Otamendi és a veterán vkp Fernandinho marat Pep-nek erre a posztra.
A következő a sorban a Juve...majd az Atelti, a PSG és a Bayern. Minket egyelőre nem tartom esélyesnek, de szerencsére messze még a tavaszi egyenes kieséses szakasz.

Nagybarcelona 2019.09.23. 16:43:27

@Robi71: ezekkel nem tudok vitatkozni, kivève, H. A Pool kezdője erősebb lenne. Matip, Henderson, Wijnaldum, Fabinho biztosan nem fèrne be hozzánk, a stílusukhoz megfelel. (Te mondtad, hasonlítsunk szekciókat, Kapus, kp-ja miènk jobb, csatársor szerintem miènk, legyen egyenlő, Max a vèdelmük jobb) Mint ahogy nálunk Coutinho, Arthur, De Jong, Busquets, Rakitic, csak nekünk nem marad lassan stílusunk. A lènyeg, ha egy szintre teszem a 2 csapatot, az edző a legnagyobb különbsèg.

celestial 2019.09.23. 16:48:27

@PBence20: egyenlőre egyszerű...Fati elmegy a Vb--re addig Dembi bizonyíthat...ha nem sikerül neki akkor Fati nyert helyzetben van...ha sikerül akkor viszont picit bonyolultabb a helyzet...addig még sok idő van..lehet nem is Valverde lesz az edző ( adná az isten)..

Robi71 2019.09.23. 16:54:07

@Nagybarcelona: Nagyon szubjektív a játékosok összehasonlítása. Ellenben az már most biztos, hogy Alisson lesz az év kapusa és Van Dijk az év játékosa, Robertson és Arnold a legjobbak között vannak a posztjukon és a támadó hármasuk (Mané, Salah, Firmino) is top-top.
Ami a két középpályát illeti nem gondolom, hogy a Henderson, Wijnaldum, Fabinho hármas gyengébb lenne, mint a mi bármelyik hármasunk.
Ha megkérdeznéd Kloop-t, hogy ki kellene a Barca-ból a Pool kezdőjébe...szerintem a válasza az lenne, hogy "senki". Még Messi sem, mivel komoly szerkezetváltást igényelne és a Pool szerkezete így tökéletes, ahogy van.

Nagybarcelona 2019.09.23. 17:12:18

@Robi71: írtam, H. A gegenpressingbe nem ilyen játèkosok illenek, akiket mi igazolunk, ettől mèg a mi játèkosaink is lehetnènek jobbak a megfelelő rendszerben, ez a rendszer hiányzik, ès nem Bartóèk, hanem az edzőnk miatt. Lehet szubjektív az èrtèkelès, nevess ki, de a FIFA aktuális rèszei állnak a legközelebb az igazsághoz. (De az èv csapatában az 55 legjobb játèkosban 12 játèkosunk szerepel) Ha mi nyerjük a BL-t 6-7 játèkosunk kerül az èv csapatába, így max 3. (Stegen, Messi, De Jong)

Nagybarcelona 2019.09.23. 17:24:58

@Robi71: tudom, nem fogunk egyet èrteni, de a vezetősèg megpróbál olyan profilú játèkosokat igazolni, mint az elődjük (szerintem tèves irány) Arthur-Xavi, Coutinho-Iniesta, De Jong-Busquets, Dembele-Neymar, Alves-Semedo, Alba-Firpo. Ezek sosem lesznek olyan jó játèkosok (Valverdènèl biztosan nem)mint az elődjeik, de az irány látszik, ezèrt nem rájuk kennèm elsősorban a felelőssèget, ahogy írtam, az irány rossz. Te ezèrt a vezetősèget hibáztatod elsősorban, pedig ők azt próbálják fenntartani, ami pl. neked is hiányzik. Azt nem èrtem, edző kèrdèsben mièrt kerültek Valverdèvel ilyen távol Cruijfftól, Van Gaaltól, Rijkaardtól, Guardiólától. Ha a játèkosokat megpróbálják hasonló profilúval pótolni, az edzőt mièrt nem? Ha rendszerhez (holland iskola) idomuló játèkosok beszerzèse a cèl, mièrt lehet 3 ève ilyen rendszeridegen az edző?

Nagybarcelona 2019.09.23. 17:39:17

Írok jobbat. Tata Martinoval a 87 pont holtversenyben a 2. helyre lett elèg, a bajnoki döntőn Messi szabályos gólját elvève, az Atletico bajnok lett. (BL döntős Atletico, 93. percben egyenlített Ramos) Tavaly 87 ponttal bajnokok lettünk, 11 ponttal az Atletico előtt (17 Real). Szerintem mèg Tata Martino is jobb edző volt Valverdènèl, ha az ellenfeleink nem gyengèlkednek, ès Messi nem hozza az egyik legjobb èvèt, Valverde mèg nagyobbat bukik.

18_BARCA_99 2019.09.23. 17:54:38

@Robi71: Sztem a jatekosok kepessegeit tekintve nincs akkora kulonbseg a mi es a pool jatekosait tekintve. Formaba, hozzaallasba viszont oriasi.
Mindenkit felkellene kb razni nalunk aki pedig nem tudja magat osszeszedni azt elkuldeni. Elsosorban ezen kellene valtoztatni es utanna a taktikan.

INCA 2019.09.23. 18:09:40

@mark6666: Értem, a pénz fontos. Kapitalista világunkban sok minden elé helyezzük. Úgy mint becsület, tisztesség és önbecsülés. Ezért a pénzért meg fog dolgozni. Eddig is kapott hideget, meleget, de ami majd most következik az minden eddiginél keményebb lesz.

Robi71 2019.09.23. 18:25:49

@Nagybarcelona: Én nem tudom milyen "olyan profilú játékosokat igazolni, mint az elődjük"-ról beszélsz, de az általad felsoroltak profilban (minőségről nem is beszélve) közük sincs az elődjeikhez....mondhatnám istenkáromlás amiről beszélsz. Ha zt mondod például, hogy "Arthur-nak (-Xavi), Coutinho-nak (-Iniesta), De Jong-nak (-Busquets), Dembele-nek (-Neymar), Semedo-nak (-Alves), Firpo-nak (-Alba)" bármi közük van az elődjeikhez, akkor komoly problémák vannak az egyéni képességek megítélésében. Egy közös dolgot mondj bármelyikükről ami megvan bennük vagy ha megvan minőségben hasonló szintet képvisel, mint az elődjében.

Még egyszer elmondom...velem ellentétben Te egy boldog ember vagy, ha az azonnali megváltást egy edzőcserében látod. Szerény véleményem szerint egy új edzővel jöhet egy pillanatnyi fellendülés...de az igazi mélypont eljövetelét 1-max 2 év múlva prognosztizálom. Megnézem ez a csapatot majd Pique, Alba, Busi, Rakitic, Vidal, Suarez és Messi nélkül.

Robi71 2019.09.23. 19:02:26

Kíváncsi lennék, ha Valverde leváltása után sem menne a játék ki kit/kiket venne elő. Erre várnék nevet/neveket. Az új edző személye nem játszik ebben. :)

Spacedyevest 2019.09.23. 19:12:05

@Robi71: Néztem is tegnap. Te jó ég, brutálisak!

mark6666 2019.09.23. 19:28:33

@Nagybarcelona: Igazából ha bárki 90 pont alatt bajnok lehet spanyolhonban az hálálkodhat a többieknek hogy annyi pontot buktak. (hisz volt amikor asszem 95 sem volt elég)

Nagybarcelona 2019.09.23. 20:09:18

@Robi71: kb. annyi èrtelme lenne valamiben is összehasonlítani az új játèkosokat a règiekkel Valverde rendszerèben, mint Messit az argentín válogatottban ès a Barcelonában. Mindenesetre egy világ dőlne össze bennem, ha Xavit, Iniestat, Alvest ebben a töketlen oldalpasszos, hátrapasszolgatós ötlettelen rendszerben kellene látnom. De kèrdezzük meg Rakiticet, aki a keretbe sem került, Busquetset aki folyamatos kritikákat kap, Piquèt aki 9. Bekapott gólnál dühöng, Suarezt aki reklamálása a bizonytalanságè ès a kètsègbeesèsè(-Tot el camp), Albát, az Anfielden a 4. (szánalmas) gólnál, vagy èppen az aranylabdáról lecsúszó Messit hogyan èrzi magát Valverde rendszerèben, ès mit gondol az edzőről.

Nagybarcelona 2019.09.23. 20:27:44

@Robi71: ezen az 5 meccsen mèg csak Coutinhora vagy Dembelère sem lehet fognia az edzőnek. Nem tudom ki követi majd Valverdèt, de 25 ève nem kezdtünk ilyen rosszul. Azt hiszem nem lesz nehèz jobb edzőt találni Valverdènèl. Vagy 25 èvre visszamenőleg kopogtassunk a volt edzőinknèl, a statisztika azt mutatja, mindegyik jobban vègezte a dolgát. (Kb. Erről beszèlek, ès ezèrt írtam Tata Martino Barcelonájáról)

Spacedyevest 2019.09.23. 20:35:37

@Robi71: Igen. Az a hatékonyság, az az erő, ami sugárzik!

Nagybarcelona 2019.09.23. 20:54:38

Legalább nem lesz gond Neymar leigazolásával jövő nyáron, Griezmannt beszámolója a PSG 40 millióèrt, ès ha Valverde jövőre is marad, Neymart egy zsák krumplièrt. A nemzetközi riválisaink meg Valverde maradásának fognak szurkolni, hogy az aktuális 100 milliós igazolásunkat egy èv múlva vihessèk jutányos áron, vagy kölcsönbe.

MagicBarca 2019.09.23. 21:34:40

Ter Stegen - Semedo, Piqué, Lenglet, Firpo - Arthur, Busquets, De Jong - Messi, Suárez, Fati.Ansunak a vb előtt kell a játékperc és valljuk be,a legjobb formában lévő játékosunk.Lajost sokan nem raktátok a kezdőbe,én betenném.Voltak neki rossz periódusai és nem az volt a megoldás,hogy padoztattuk :) Dembi nem kell,Grizest meg ugye tudjátok,június óta írom,amit tartok is,tucatszélső,akihez hasonló több száz van a világon.Durva szavak lesznek,de egyszerűen nem való ide,nem Barca-szint és sajnos ezt is jól megéreztem előre nyáron

Hajrá Barca 2019.09.23. 21:50:41

Marcelo, Ramos, Modric mi a rákot keresnek az év csapatában???! Wtf?

Robi71 2019.09.23. 21:59:12

Messi "The Best". :)))

Maestro10 2019.09.23. 21:59:36

Messi az év játékosa a FIFA szerint. Remek! Zsóry Puskás-díja és megér egy szót. :)

LeoMessifcb 2019.09.23. 22:01:19

Oooo Leo Messi el mejor de mundo oooooo!

INCA 2019.09.23. 22:01:49

CR ezért nem volt ott. :xO :xO :xO

katalan2 2019.09.23. 22:04:03

@Robi71: Nagyon orulok neki! Mit kellene neki tenni ahhoz, hogy a Puskas dijat is bezsebelje? Sokszor jeloltek, de nem kapta meg, pedig sokfele gollal jeloltek mar.

Robi71 2019.09.23. 22:05:24

Ez van ha a szurkolók szavaznak. Kimarad a politika.

celestial 2019.09.23. 22:07:13

Grat Messi!!!
Igaz ezt eddig is tudta mindenki...de persze jó érzés :)

Robi71 2019.09.23. 22:08:15

@katalan2: Nem baj, a legfontosabb díjat bezsebelte. Már csak egy jó félszezon kellene az Aranylabdát. Ezzel a Barca-val nem lesz egyszerű.

mark6666 2019.09.23. 22:28:58

Grat Messinek. A szurkolói szavazatok mekkora arányban számítottak bele ? Csak hogy lehessen belőle következtetni mennyi sansza van az aranylasztira. (a pool földöntúli módban tolja, szóval valamiféle csodás feltámadás kéne a barcától és Messitől is)

celestial 2019.09.23. 23:19:00

@Robi71: ezt a díjat melyik barcával zsebelte be?

Dr Mouse 2019.09.23. 23:22:38

Úgy elképzelem magam elé Florentino Perezt, - hogy hátradül kényelmes foteljában és elégedetten dörzsöli a kezét, mert. Mert nem kell a kapcsolatait aktivizálni az adónyomozóknál, az ügyészségnél, - mert a Barca minden "külső segítség " nélkül is tönkre teszi magát.
Barto-ék meg azt hiszik, hogy minden OK, csak a butikokban fogyjanak a mezek és a meccsekre jöjjenek a nézők...
Tévednek, mert ha ezt a produkciót megismétli a csapat, el fognak maradni a nézők és a kutyának nem kellenek majd a Barca mezek.

Én személy szerint szimpatizálok a Villareállal, tetszik a játékuk és persze Santi Cazorla. Csak mellékesen jegyzem meg, - Dembele árából a fél csapatukat meg lehetett volna venni...

Hol követhette el mégis Valverde a hibát? Úgy gondolom, amilyen távolság tartó pasas, - soha nem hívta össze beszélgetésre Piquét, TS-t, Busit, Messit, Suarezt, hogy együtt beszéljék meg a hibákat, vagy, hogy kikérje a tapasztalt játékosai véleményét. Ez a pasi tényleg azt hiszi, hogy neki köszönhető a tavalyi bajnoki arany! (Meg a római, meg a liverpooli kudarc...)
Ha tényleg "edző" lenne, látná a negatív tendenciát, bemenne Barto-hoz azzal, hogy ő pedig lemond.
Írásba adom, - ez a pali nem fog lemondani, őt "el kell küldeni" és úgy fog járni, mint Murinho, aki a Chelsea után ma senkinek nem kell!

Robi71 2019.09.24. 04:16:16

@celestial: Azzal, amit a hátán cipelt az egész múlt szezonban. :(

Robi71 2019.09.24. 05:46:06

Szavazatok:
Messi: 1 .Mané, 2. CR, 3. De Jong
CR: 1. De Ligt, 2. De Jong, 3. Mbappé
Van Dijk: 1. Messi, 2. Salah, 3. Mané

...mennyi minden elárul az emberi karakterről. CR :(
Respekt Van Dijk!

Spacedyevest 2019.09.24. 07:07:35

Gondolom, a győztesek tudják előre. Másképp nem tudpm elképzelni, hogy CR el se ment, Messi meg vitte a családot.

Robi71 2019.09.24. 09:16:25

"Lionel Messi a világ legjobb játékosa, és ezt a trófeát - amíg aktív- csak ő kaphatja meg. Ő a legjobb, nem számít, hogy nem játszott a BL-döntőben." - Virgil Van Dijk

INCA 2019.09.24. 09:45:16

@Spacedyevest: Igen, pont erre gondoltam. CR nincs ott, Messi vitte a családját. De kishitű voltam, azt gondoltam ez nem lehet igaz. De tévedtem! Messi CR elé került és ez így van jól.

INCA 2019.09.24. 09:50:25

Szegény Marc nem kapott semmit. Pedig kb. ő a legjobb kapus a világon.

Robi71 2019.09.24. 10:42:10

@Raven1975: Végre valami jó hír, ezekben az ínséges időkben. :)

INCA 2019.09.24. 11:10:57

en.wikipedia.org/wiki/The_Best_FIFA_Men%27s_Player

Hi hi hi hi hi hi hi hi!!!

CR az este szétverte a házát szerintem.

caaaatalan 2019.09.24. 11:18:42

Van Dijk csak meg tudja ítélni. Gondolom látott már néhány jó futballistát.

Messi a különbség. Nincs mese ha a pályán van akkor teljesen máshogy alakul a játék, és sztem ez a lényeg. Mindent meghatároz a jelenléte és itt ne csak az eredményre gondolok mert az ebből a szempontból másodlagos.

Robi71 2019.09.24. 11:29:07

@INCA: 2007-ben (12 éve) került be a topba és azóta 6 x 1. hely és 6 x 2. hely.
2018-ban 5. lett. :)

Eminusz 2019.09.24. 12:14:17

Waguenak miert nem lehet lehetoseget adni??? Foleg ugy, hogy Semedo messze van a kihagyhatatlan kategoriatol... En biztos, hogy Waguet jatszatnam a kovetkezo meccseken.. Abban is biztos vagyok, hogy hamar kiszoritana Nelsont a kezdobol....

Ma viszont a keretnek megfeleloen igy allnek fel:

Ter Stegen - Semedo, Pique, Lenglet, Firpo - Alena, De Jong, Arthur - Messi, Suarez, Griezmann

Barca30 2019.09.24. 13:01:05

@katalan2: ha a vezír barca szurkoló lenne és Messit szeretné,nem pedig cr7 és margit imádó.a hírekben meg sem említik a Messi kitüntetését.

mark6666 2019.09.24. 13:49:11

Ha igazak a hírek az újságíróknál Van Díjk nyert magasan. A játékos+szurkolói szavazatokkal fordított Messi. De aranylasztira sok jót nem vetít elő. Pláne hogy az őszi szezonjuk eddig kb ég és föld.

Robi71 2019.09.24. 15:35:04

Van Dijk: „Messi-nek hihetetlen évadja volt. Fantasztikus játékos, valószínűleg a világ legjobb játékosa vagy a foci minden idők legjobb játékosa. Miután bejelentették az Év Csapatát, már mondtam, hogy nyer fog. Nagyon örülök neki. "
„Nem vagyok csalódott, nem érzek keserűséget. Messi már sok ilyen díjat nyert korábban, de ma este ismét megérdemli.

Robi71 2019.09.24. 16:54:37

@Raven1975: még jó, ex-Barcás. :)

Barc A ti 2019.09.24. 19:37:30

Firpo? Ez most komoly?
Nem látta a karvaly orrú, hogy milyen gáz volt ez a manus az előző meccsen?
süti beállítások módosítása