A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Itt a kezdő a Prága ellen!

2019. október 23. - caaaatalan

A Barcelona kijelölte kezdőcsapatát a ma esti, prágai Bl meccsre.

Íme a mai kezdő 11:

Ter Stegen, Semedo, Piqué, Lenglet, Alba, Busquets, Arthur, de Jong, Messi, Suárez, Griezmann.

Visca el Barça!

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr615257554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barca30 2019.10.23. 19:53:25

Verde csapat,semmi rizikó.

Barca30 2019.10.23. 19:54:27

Busi helyett Rakéta vagy Vidal.

caaaatalan 2019.10.23. 19:54:31

@Barca30: ennél erősebbet nehezen tudott volna kirakni

Les Corts 2019.10.23. 20:19:10

Valverde edzőnek sem jó,most meg bizonyítja,hogy emberileg is nulla.Tavalyi kedvencét Rakétát rendesen parkolópályára tette.Nem gondolnám,hogy rosszabb játékos lenne.Többszörösen öngólt vét.Megint túljátszat embereket,tavaszra nem lesznek frissek.Ha Rakéta eladása a cél,így meg mennyivel csökken az értéke?
Középpályán nem látok akkora különbségeket,nyugodtan rotálhatna.

FRANCIBARCA 2019.10.23. 20:22:28

@caaaatalan: Volt miből ! De elégedett talán akkor leszek ' VELE ' ha az eredmény alakulása alapján képes lesz taktikát változtatva cserélni ! ...

caaaatalan 2019.10.23. 20:22:31

@Les Corts: avval a részével egyetértek h ha Rakitic eladása a cél akkor játszatni kell

Raven1975 2019.10.23. 20:24:20

Kispad: Neto, Rakitic, Todibo, Dembélé, Vidal, Junior, Fati.
Jó a kezdő és Valverde nem vállal kockázatot. Força Barça!

caaaatalan 2019.10.23. 20:25:25

@FRANCIBARCA: én hiszek a csodákban. Még az is lehet h Valverde tavaszra jó edző lesz :)

A védelemben sztem nem lehet vita, esetleg Firpo játszhatna h legyenek percei és Alba gyógyulhasson.
A közepét ahány ember annyi féleképpen rakná össze... Aleñának itt talám járt volna most a lehetőség, de Rakiticnek, Vidalnak mindenképpen.
Elöl valszeg kellenek a percek a nagy hármasnak, h szokják egymást.

Eminusz 2019.10.23. 20:25:56

Tobbszor lathattuk, mire kepes De Jong, ha Busquets helyen jatszik.. Azt is lathattuk, hogy sokkal jobban muzsikal a Vidal-DeJong-Arthur harmas a kozeppalyan, de meg Rakitic is jobb lenne De Jong es Arthur mellett... Nem ertem, megis miert kell eroltetni Busquetset.. Ja de ertem.. Klublegenda, ez pedig “mes que un club”.. :/

caaaatalan 2019.10.23. 20:27:51

@Eminusz: ha az a cél h de Jong Busi utódja legyen akkor előbb utóbb bele kellene tanulnia a posztba. Ha nem az a cél akkor pedig a számára új posztban erőltetni kell neki a perceket h belejöjjön.

DISTANTxTHUNDER 2019.10.23. 20:32:45

Kicsit irigylem a Prágát, hihetetlen élmény lehet nekik a világ legjobbjai ellen játszani.. a kezdő szerintem jó, könnyű meccsre nem számítok, de azért nyerünk :)

Robi71 2019.10.23. 20:33:27

@Les Corts: @caaaatalan: Rakitic nem egy nyeretlen kétéves, nem kell őt játszatni azért, hogy bizonyítsa a képességeit....mindenki tisztában van ezzel. Ha az eladása be van tervezve januárra, akkor ez már nyélbe is van ütve. Szerintem a Serie A lesz...pontosabban az Inter.

caaaatalan 2019.10.23. 20:34:29

@Robi71: akkor meg lehet azért nem játszik h ne Sané sorsára jusson

Robi71 2019.10.23. 20:35:01

@DISTANTxTHUNDER: A Slavia ellen kötelező a 6 pont, ha csoportgyőztesek akarunk lenni.

Robi71 2019.10.23. 20:38:14

@caaaatalan: Sane helyében hosszabbítanék. Nem igazolnék egy olyan klubhoz, amelyiket a sérülésem eltántorít a leigazolásomtól.

Robi71 2019.10.23. 20:43:03

@Eminusz: @caaaatalan: Amennyiben Busi és De Jong egyidőben a pályán vannak számomra egyértelmű hogy a fiatalabb, gyorsabb De Jong-nak kell alkalmazkodni az új helyzethez. Tőle amúgy is többet várok az előrejátékban, mint eddig mutatott.

caaaatalan 2019.10.23. 20:47:26

@Robi71: ezzel egyetértek. De jongban több van előrefelé mint amennyi Busiban valaha is volt. Ennek idővel ki kell jönnie

Robi71 2019.10.23. 20:53:14

Hol lehet megnézni a meccset?

Barcaaa 2019.10.23. 21:05:45

El kéne dönteni az első félidőben, aztán jöhetnek a cserék.

Raven1975 2019.10.23. 21:20:19

Prága elfelejtette begyakorolni azt a fontos taktikai elemet, hogy nem kéne Lionel Messinek passzolni a labdát. :)

BarcaForLife 2019.10.23. 21:24:22

Messi egyre tobb labdat ad en cselek utan....de igy is nagy kiraly egyem meg a szivet

caaaatalan 2019.10.23. 21:25:40

Ter Stegen a legnagyobb király!

MagicBarca 2019.10.23. 21:33:42

Busi és Grizes barátom nagyon-nagyon kilóg ma-is-a csapatból,a többiekkel eddig nincs gond :) Semedo kifejezetten tetszik ma

MagicBarca 2019.10.23. 21:37:35

Ter Stegen egyszerűen hihetetlen,ugyanakkor elég gáz,hogy egy Prága ellen ez van.....fel kéne pörögni,mert nagyon nem lesz jó vége

Robi71 2019.10.23. 21:38:55

Ügyes kiscsapat a Slavia, nem véletlenül vannak itt. Mindenkinek meggyűlik a baja velük.

BarcelonaFC 2019.10.23. 21:40:39

Sokszor mondtam már és továbbra is tartom, 2 világklasszis van ebben a csapatban: Messi és ter Stegen!

Barca30 2019.10.23. 21:43:28

A bironál lejt a pálya egy kicsit.Azért már nemzetközi szinten nem kellene ennyire.

DISTANTxTHUNDER 2019.10.23. 21:46:28

@Robi71: A kötelező győzelemtől nem kell tartani, viszont 1 félidő után ennyi kb az összes pozitívum.. sok a pontatlanság, a lazáskodás, nem kicsit vannak lenézve a hazaiak, akik viszont próbálkoznak becsülettel

Balázs37. 2019.10.23. 21:47:00

Mit mondjak, fájdalom nézni ezt a szenvedést

Barca30 2019.10.23. 21:48:27

Középpályán egy kis frissítés jöhetne.Busi szörnyű lassú,Jong sem találja a helyét,Artur pedig percekre eltünik,Grizi megint árnyéka önmagának.

MagicBarca 2019.10.23. 21:55:05

Egyetértek Mindenkivel.Lebecsülni senkit nem kéne,még minket sem,ha összeállnánk :D Grizes lepkefing,messze a leggyengébb láncszem.Busi is.Busi-Vidal és Grizes-Fati cserét szívesen látnék

Nagybarcelona 2019.10.23. 21:55:12

A kommentátor, ès itt is Griezmannt találják meg, mikor az idegbaj tud kerülgetni Suareztől. Nagy kedvencem, de ma mèg jó megoldása nem volt. Megnèznèk egy Dembele Griezmann Messi sort, de erre Valverdènèl semmi esèly. Lehet ha Griezmann lenne Suarez helyèn, már mennènk hárommal. 2 ziccer, 3 a 2 ellen, + a sarkában elakadt a labda, mikor egyedül mehetett volna kapura.

Robi71 2019.10.23. 21:57:53

@Nagybarcelona: Grizi nem ék. Lassan el kell gondolkodni Suarez pótlásán. Lautaro egyre meggyőzőbb.

Nagybarcelona 2019.10.23. 21:58:06

Suarez mellett Piquènek sem ez a legjobb napja, nem mintha olyan sok játèkosunkat tudnám dícsèrni...

Nagybarcelona 2019.10.23. 22:01:27

@Robi71: Az a baj, H. Már sokan csak közèpcsatárban tudtok gondolkodni, pedig mikor Eto'o, vagy Messi játszott elől, akkor voltunk a legjobbak. Griezmann legalább tudna osztogatni, mert ha Suarez egynèl többször a labdába èr, akkor már el is adta azt.

Robi71 2019.10.23. 22:01:44

@Nagybarcelona: Az egész csapat lapos, nem pécéznék ki senkit.

Robi71 2019.10.23. 22:06:18

@Nagybarcelona: Láttunk Grizi-t középen, amikor Suarez sérült volt. Nem volt meggyőzőbb, mint Luis...enyhén fogalmazva. Nem az a posztja.

Balázs37. 2019.10.23. 22:10:04

Elmehet mindegyik a bús picsába, ez egy szar, fős cseh csapat!!!!!

Barca30 2019.10.23. 22:11:55

@jani888: Gyenge fosok vagyunk.Ebből könnyen kinéz egy zakó,ha nem szedjük össze magunkat.Középálya nulla.

Shirkan 2019.10.23. 22:13:34

Várható volt az egyenlítés. Amikor a lelkesedés megöli a tudást.

Shirkan 2019.10.23. 22:15:04

Na, újra vezetünk

Robi71 2019.10.23. 22:15:07

Ez Suarez. Elrontja az egyszerűt, megoldja a lehetetlent. :)

BarcaForLife 2019.10.23. 22:16:34

Idegenbe nem megy ez neki :-)

Raven1975 2019.10.23. 22:17:19

Owngoal kezd formába lendülni. :)))))))

Balázs37. 2019.10.23. 22:19:46

Középpályánk nagyon gyenge

Balázs37. 2019.10.23. 22:22:29

Messi is formán kívül

Robi71 2019.10.23. 22:24:21

@Balázs37.: Ott a pont. Három védekező középpályással halott a játékunk.

BarcaForLife 2019.10.23. 22:25:07

Messinek nincs nagyon jatszotarsa mint Alves, Iniesta vagy Neymar volt. Semmi kenyszeritizes vagy varatlan....szoval vagy megindul vagy probal valami passzal helyzetet teremteni.....szenved

Robi71 2019.10.23. 22:27:29

@Balázs37.: Dembélé-t nem Grizi helyett hoztam volna be, hanem valamelyik középpályás helyett.

BarcaForLife 2019.10.23. 22:27:57

Dembele fogadok 20 perc alatt tobbet csinal mint szegeny Griezman

BarcaForLife 2019.10.23. 22:28:08

Dembele fogadok 20 perc alatt tobbet csinal mint szegeny Griezman

BarcaForLife 2019.10.23. 22:29:19

@Robi71: igen...Alba...az a baj h tenyleg csak ő....beindul....Messi odateszi neki es ennyi.....

Raven1975 2019.10.23. 22:34:20

Suárez el van átkozva idegenben.

Robi71 2019.10.23. 22:34:32

@BarcaForLife: Sovány a támadó játékunk, hiába ott az MSG ha nincs jobboldalunk, se támadó középpályásunk.

Balázs37. 2019.10.23. 22:40:26

Hihetetlen időt húzunk egy cseh csapat ellen

BarcaForLife 2019.10.23. 22:41:00

Dembele felelmetesen gyors....

Barca30 2019.10.23. 22:44:01

@BarcaForLife: Az a baj nem atlétikai futóversenyen van.

Barca30 2019.10.23. 22:51:35

Messi is tök nulllaaaaaa

Balázs37. 2019.10.23. 22:51:41

Ide jutottunk, lefociz bennünket egy szaros cseh csapat!!!

Balázs37. 2019.10.23. 22:53:29

Na Messitől is távolodik az aranylaszti

Robi71 2019.10.23. 22:54:08

Ha nem csak lelkes az ellenfél, hanem focizni is tud, akkor most...Anfield.

DinhoR10 2019.10.23. 22:55:09

Teljesen szégyen ettől a csapattól ez a fos. Mert ez minden, csak nem játék... Undorító h szinte végig védekezzünk, és a kontraknal is rendre rosszul döntöttünk. De ez is mi?!?!? Hogy a Barcelona kontrabol akart ma (is) élni..

Nagybarcelona 2019.10.23. 22:55:28

Ezèrt nem fogunk Valverdèvel soha BL-t nyerni, ez olyan volt, mint az Anfielden, vagy Rómában, csak egy cseh csapat ellen játszottunk. Nem èrtem mièrt kell magunkra húzni az ellenfelet. Kellene egy edző sürgősen.

Les Corts 2019.10.23. 22:55:36

BL győzelem miatt nem kell izgulnunk,már most magas a léc.

BarcelonaFC 2019.10.23. 22:55:58

Számomra a bl-ben csak annyi a kérdés, hogy mikor esünk ki.

Gyengék vagyunk, be kell látni. Talán a bajnokság meglesz de a BL miatt szerintem nem kell izgulnunk.

Robi71 2019.10.23. 22:57:55

@Nagybarcelona: Nincs középpályánk. Átfut az ellenfél rajtunk.

Barca30 2019.10.23. 22:58:07

Messi a végén lévő arckifejezése mindent elárult.szarvetde meg mintha egy temetésen állna,közömbös ,belebámulva a világba áll,mint az a bizonyos a lakodalomba a pályaszélén.siralmas
.

INCA 2019.10.23. 22:58:47

Ezek a prágaiak megérdemelték volna az egyenlítést. A keretük 1/30-t éri a Barca keretének. Ez elég durva.
Megvan a 3 pont, ennek örüljünk egyelőre.
Úgy tűnik szegény Gríz Messivel nem tud együtt játszani, ez elég nagy gond. Ki üljön a padon Dembi vagy Gríz? Én az utóbbira szavazok.

osborne 2019.10.23. 22:59:12

Agyfasz volt a vége de legalább maradt a 2-1.

A cserék nem sokat értek, a csehek jók voltak.

Patkòs Csaba 2019.10.23. 23:00:15

Sajnos azt kell mondanom hogy nemhogy győzelmet de még az x sem érdemeltünk volna meg ,az egész csapat egy nagy nulla volt kivéve Stegent egy ilyen kis csapat lefocizott minket.nagyon rossz nézni ezt a barcelonát sajnos

Maestro10 2019.10.23. 23:00:22

Szégyelhetik magukat a srácok, hisz akkora pofával mentek ki megint a pályára, hogy azt rossz volt nézni. Ha mindenki maximálisan koncentrál, akkor ezt a Prágát 4-5 góllal vertük volna, s nem az utolsó pillanatokig rágjuk a körümket vagy épp áradozunk Ter Stegen bravúrjairól. Ez elfogadhatatlan! A cseheknek pedig gratulálok, megmutatták hogy hogyan kell egy meccshez ízig-vérig profin hozzáállni. Ez a mieinkről már nem mondható el. Visça el Barça!

Robi71 2019.10.23. 23:01:28

@INCA: Grizi legalább megoldja a védekező feladatát....Dembi azt sem.

Nagybarcelona 2019.10.23. 23:02:03

Rá kellene már jönnie vègre az edzőnek, ha behúzódunk a kapunk elè, 2 emberrel kevesebb vèdekezik, Suarez mègis mindíg fent marad a pályán. Legalább Dembelèből is sikerült kiölni a kreativitást. Amit Messi csinált a vègèn, azèrt Dembelènek a fejèt vennè mindenki. Èn azonban nem a játèkosokat hibáztatom, hanem az edzőt. Jó lenne, ha vègre mindenki èszrevennè, ki a felelős a siralmas játèkunkèrt. Ma voltak bőven egyèni hibák is. Semedo èrdemelnè a meccs embere díjat.

sunt 2019.10.23. 23:02:48

Most kell edzőt találni őszre, hogy az átigazolásokba már neki legyen beleszólása és jól megismerje a játékosokat meccs közben - részben élőben is.

Robi71 2019.10.23. 23:02:51

@osborne: Szerintem is méltatni kellene a csehek teljesítményét...a miénk gyalázása mellett.

hokihari 2019.10.23. 23:05:48

Ez valami borzadaly volt.Pique is Miket csinalt?!Jol senki nem jatszott ma.Lassan ment a labda mindenki ratekeredett.

caaaatalan 2019.10.23. 23:06:12

Na... ez nem volt semmi. 3 pont az 3 pont.

Részemről az első negyed óra rendben volt, a többit túléltük. A végén már nem számoltam az eladott labdákat olyan sok volt. Nálam ott van a kutya elásva.

Részletesebb értékelés hamarosan Leonidasztól... ;)

Robi71 2019.10.23. 23:10:55

@Nagybarcelona: A játékunk évről évre gyengült minőségben, kreativitásban az elmúlt 5 évben. A képzett, kreatív játékosaink elfogytak rendre (Xavi, Neymar, Iniesta, Alves) és akik jöttek max minőségi vízhordók, nagyon kevés kreativitással, kezdeményezőkészséggel . Különösen a középpályán.

caaaatalan 2019.10.23. 23:15:17

@Robi71: arthur első gól előtti labdája nem vízhordó minőség volt

Ez a cseh csapat élete meccsét játszotta, Barcelonában 3 lesz közte

GYLS 2019.10.23. 23:20:37

A KISCSAPAT partiban volt az egyik legnagyobbal. És nem csak fizikailag (ami ugyebár nálunk nem fontos), játékban is. Nálunk sajnos kevés játékos teljesítménye értékelhető az átlagnál magasabbra (TerStegen, Lenglet és Semedo a sérüléséig). A többiek? Pique 70 percig bizonytalan volt (szerencsére a végére megemberelte magát). Alba az egyszem felfutásán-beadásán kívül a szokásos frusztrált játékát hozta. Busi játszott egyáltalán? Arthur ma még abban is gyenge volt, ami leginkább jellemzi (labdatartás). DeJong hozott egy átlagot, de legalább az stabil volt. Messin látszott, játszani akar. De a kedvenc játszótársa (Suarez) ma a rosszabbik formáját hozta, igy a végén már azt sem tudta, passzoljon neki avagy sem. Griezmann sokat dolgozott de mivel Messi és Suarez keveset védekezik, az Ő ereje elhasználódik a le-fel futkosásban. Dembele jól szállt be, és Griezmannhoz hasonlóan Ő is fegyelmezetten hátrament védekezni is. És még gólpassza is lehetett volna (Suarez?). Vidal a kevés idő ellenére sokat rontott. Rakitic pályán volt. Összegezve azt mondom, ma a vesztes jöhetett le leginkább emelt fővel a pályáról.

Robi71 2019.10.23. 23:21:23

@caaaatalan: Ha összehasonlítod mostani csapatot az 5 évvel ezelőttivel, akkor a középpálya minőségében van a legnagyobb különbség. Ez vitathatatlan.

Raven1975 2019.10.23. 23:22:23

Hol volt a futómennyiségünk? Hol volt a gyors labdajáratásunk? Gyakorlatilag a Prága szétszaggatta a pályát és akkor jöttek előre, amikor akartak, sajnos kereskedelmi mennyiségben szórtuk a labdát és simán kivégezhettek volna, plusz a mutatott játékunk hagy némi kivetnivalót maga után, főleg a kapu előtt, a lehetetlent is elbénáztuk. 3 pont megvan és gratulálok a cseheknek! Jóccakát Barçások!

FRANCIBARCA 2019.10.23. 23:25:52

Én elvonatkoztatok az eredménytől és a mutatott játéktól, nevek említése nélkül néhány kulcsjátékos siralmas teljesítményétől, DE van egy olyan "EDZŐ" a csapat élén aki ecetsavanyú pofával közelről nézi a meccset és 45 percnyi játék után sem képes észrevenni, hogy változtatnia kellene ! BUSIT ÉS GRIZIT már félidőben cserélnie kellett volna ! Lásd Dembelé - Vidal vagy (Rakitics) ! Miért változott rögtön a képlet Dembele beállásával ? , mert lett egy gyors lendületes támadónk ! Hogy képzeli ez az 'ECETPOFA', hogy a 3X + 3X +-os játékosai fogják lefutni az ellenfelek 5-10 évvel fiatalabb védőit ! ?...

caaaatalan 2019.10.23. 23:32:44

@Robi71: egyetértek, de Xavink és Iniestánk nem lesz mostanában, erre hiaba várunk.

Arthurnak és de Jongnak idő kell. A vezetés mellettük döntött, jól látható, hogy őlet játszatják, akkor ennek kell megadni az időt. A nagyobb bajom még mindig Griezmannal van. Rendben van hogy pedánsan védekezik, de nem ezért van itt. A posztján a rendeltetését a tamadó játékban nem tölti be.

Robi71 2019.10.23. 23:35:55

@Raven1975: Ott a pont. "Hol volt a futómennyiségünk? Hol volt a gyors labdajáratásunk?"...nincs.

Spacedyevest 2019.10.24. 07:51:33

Számomra egy kicsit De Jong szerepe is érthetetlen.
Az Ajax-ban gyors volt és kreatív, itt ő is lelassul. Valahogy hozzánk bárki jön, a középpálya lassú.

DISTANTxTHUNDER 2019.10.24. 08:11:06

A 3 ponton kívül sok pozitívumot nem lehet elmondani a tegnapi meccsröl.. ennyi is elég volt szerencsére ahhoz hogy a csoport élére álljon a Barca, és leszakadjon az üldözőktől.. van még 2 hazai meccs, azokat kell megnyerni.. a csoportkörnek különben sincs semmi értelme, mert mindenki taktikázik, és próbál a lehető legkisebb energia befektetéssel a tegtöbbet kihozni..ezt nem csak a Barca, de kb mindenki csinálja, ettöl függetlenül nincs mentség a tegnapi szereplésre, a Slavia mindenben lefocizta a Barcát..

DISTANTxTHUNDER 2019.10.24. 08:12:14

@Spacedyevest: Busquets lassít be mindenkit szerintem, De Jong eleve nem is tud a posztján játszani miatta

DISTANTxTHUNDER 2019.10.24. 08:14:51

@caaaatalan: Griezmann nem azért van itt hogy védekezzen, ez igaz, de neki azért kell ennyit védekeznie mert azok nem védekeznek akik viszont elvileg ezért vannak a csapatban.. Griezmanntól tanulhatnának a társak arról hogy mi a fegyelem (még Messi is)

Dr Mouse 2019.10.24. 08:56:18

Én úgy láttam, hogy csak a szerencsének + Ter Stegennek köszönhetjük a 3 pontot.

caaaatalan 2019.10.24. 09:04:58

@DISTANTxTHUNDER: egyetértek, és ezt a fegyelmet pedig Simeonétól hozta.

Nagybarcelona 2019.10.24. 09:22:14

A taktikával van a baj, már sokszor írtam, ès az az edző felelőssège. Magasan támadjuk le az ellenfelet, sokszor a leglassabb Busquets van legelől. Busquets lehozatalával mègis szètesett a kp-ja, nincsenek megszervezve, sokszor csak lèzengenek. Úgy nem sok èrtelme van letámadni, ha Messi ès Suarez csak sètálgat, mert akkor a letámadó kp-sok maradnak elől. Valverdènèl sokadszorra látszik, H. őrizzük az eredmènyt, visszaállunk vèdekezni, de Suarez ès Messi mindig pályán maradhat. Ez mínusz 2 ember vèdekezèsben. Messi jól tartja a labdát, jól osztogat,ha kontrákra játszunk, èrdemes lenne Suarezt lehozni. Tegnap is Dembele jöhetett volna helyette, Griezmann sokkal jobb vèdekezèsben mint Suarez. Griezmann tehetsègèt elpazaroljuk szèlsőkènt, mint Coutinhoèt, ès nagyon úgy nèz ki, Messi is sokszor szèlre szorul, de elől ragad, ès Semedora 2-en viszik a labdát, nálam ezèrt volt ő a legjobb (ès állandó kezdő), mert jól megoldotta a feladatát. Sokszor látszik, H. Messi egyre gyakrabban dönt rosszul, mert legtöbbször Suarezt ès Albát keresi a labdával. (Fordítva is igaz) ezzel is kellene valamit kezdenie az edzőnek. Nem is èrtem, mièrt kell Griezmannak vonalszèlsőt játszania (Coutinhonál is ez volt, gondolom edzői utasítás), ès mièrt nem húzódhat közèpre, mikor Alba ugyan azt a pozíciót tölti be támadáskor. A legrosszabb, H. Századszorra ismètli meg az edző ugyan ezt, ezzel teljesen kiismerhetővè tève a játèkunkat, (cserèknèl is) így jöhet ide bármilyen játèkos, ha van egy sèma, ès ahhoz kell minden áron igazodnia.

Balázs37. 2019.10.24. 10:11:28

Híg libafos, nevetséges a csapatunk, sajnos!! Eltelt a szezonból 10 meccs, és semmi pozitívum, még Messivel sem!!! Elkeserítő

GYLS 2019.10.24. 10:18:58

@Nagybarcelona: Szinte mindenben igazad van. De mindezt nem varrnám csak az edzőre. Messi és Suarez évek óta nem képes egész meccsen védekezni. Hol van már az 6-7 évvel ezelőtti Messi és a 4-5 évvel ezelőtti Suarez? Hogy ez koruk vagy edzettségi állapotuk miatt van? Nem tudom, de ahogyan írod, a letámadás csapatmunka, ha ebből alapból kiesik 2 játékos, borul az egész. És ehhez jön még egy nagyon fontos szempont. Évek óta látszik, Xavi és Iniesta hiányában nincs ész a csapatban, ráadásul nélkülük Busiról is kiderült, meztelen a csávó. Nulla, alibi az egész játéka. És mindezt betetőzi Suarez kiszámíthatatlan játéka. Engem nem vakít el, hogy 5-6 meccsenként szerez egy-két csodálatos gólt, de mellette RENGETEGET elbénázik. Egy igazi center (befejező csatár) alapvető tulajdonsága, hogy kegyetlen a befejezéseknél. Na ettől Ő már régen messze van. Ennyi ziccerből még (ha teljesülne a vágya) Pique is hozná a mutatóit.
Valverde nem a taktika miatt hibás (hiszen a Barcánál szentségtörés eltérni az alaptól), hanem hogy (talán felső utasításra?) nem meri kirakni Busit, Suarezt, ami miatt pl. deJong nem tud az igazi posztján szerepelni. És én Griezmann miatt sem Őt hibáztatnám. Grizire semmi szükség nem volt. De (talán felső utasításra?) szerepeltetni kell, hiszen mégiscsak 120 millába került (és ez volt a helyzet Cou-val is). És még valamiért lehet felelős Valverde, mégpedig ha helyesen feltételem a "felső utasításokra" írtakat, hogy még mindig nem lépett le. Szerintem Ő is csak egy bábú a táblán. És bárki lenne helyette, az is az lenne. Mert egyeseket (teljesítménytől függetlenül) annak is szerepeltetnie kellene. Komoly edző szabadkéz nélkül nem jön. Aki pedig vállalja, az nem változtat. Mi pedig úgy ülünk le nézni a csapatot, hogy fogalmunk sincs, mi vár ránk az adott napon

caaaatalan 2019.10.24. 11:13:42

@GYLS: biztos h szabad kezet nem kapna az új edző sem. Egyébként kétlem h az igazán nagy csapatoknál teljesen szabad kezet kapnának az edzők, max amíg nagyon fut a szekér.

Dr Mouse 2019.10.24. 11:22:36

@Nagybarcelona: Szerintem meg nincs igazad!
Itt a blogban nagyon jól hangzikaz az állítás, hogy Suarez és Messi csak elöl van, de semmit nem védekeznek.
Szerinted a "sikercsapat" a Liverpool támadói, Mané vagy Salah védekeznek? Nem, ők is elöl maradnak, lekötve így legalább 3 védőt.
Az sem lenne megoldás, hogy lehozzák Suarezt és helyébe meg bevinnék Dembelét, - mert akkor meg kiderülne, hogy Dembus még rosszabb hatékonysággal lövi be a helyzeteket.

Az meg, hogy a csapat több tagja "formán kívül van" kizárólag Valverde felelőssége!
Mert ilyen szinten az edzőnek látni kell, hogy ha valaki - fizikai, vagy éppen mentális okok miatt - nem elég összeszedett, ezért vagy nem teszi azt a kezdőbe, vagy éppen időben lecseréli.
Mert ez már SZAKMA!!! Amiben az edzőt orvosok, pszichológusok, gyúrók és pályaedzők serege kell, hogy segítse.
Hogy Valverde 2 év alatt nem ismerte fel a csapat hibáit (miért ismerte volna fel, amikor pár hete azt nyilatkozta, hogy a csapat fizikai állapotát nem tartja különösen fontosnak!) az az Ő hibája.
De a mi pechünk.............:(:(:(

kritizator 2019.10.24. 11:31:40

@Dr Mouse: Akár 5:1 is lehetett volna az első félidő környékén:(

Nagybarcelona 2019.10.24. 11:36:23

@Dr Mouse: fèlre èrtettèl. Nem az alap vèdekezèsük hiánya problèmás, hanem amit az edző játszatni próbál, abban problèmás. Ha átadjuk a területet, ráülünk az eredmènyre, a kontrákra èpítünk, akkor az a 2 ember hiánya nagyon èrződik, mint a fent megkezdett letámadásoknál is. Nem Dembele kerülne Suarez helyère, hanem Griezmann, mert Dembele ès Griezmann is hátra zár, csak Messi marad elől. Suarez nem tud kontrázni, nem tud labdát tartani, mint Messi, vagy Griezmann, összjátèkban gyenge, ès nem is olyan gyors, mint Dembele. A taktika a hibás.

kritizator 2019.10.24. 11:39:21

@Spacedyevest: A középszer már csak ilyen (, hogy lassú) :(

caaaatalan 2019.10.24. 11:39:53

@Dr Mouse: Isten ments, hogy felmentsem, nincs is rá szüksége, de ez egy szerencsétlen nyilatkozat lehetett Valverdétől a fizikai állapotra vonatkozóan. Nem hiszem h pont ő lenne az egyetlen topcsapatos edző aki ehhez hasonlóan áll hozzá. Van egy erőnléti tréner, aki ezzel foglalkozik, ő tőle kapja az infokat meg az orvosoktól h ki bevethető és ki nem.

A formával kapcsolatos meglátással viszont egyetértek, azt a vezetőedzőnek látni kell és azzal együtt dönteni.

kritizator 2019.10.24. 11:40:35

@DISTANTxTHUNDER: mert mindenki taktikázik,

A tottenham, city, psg ötöt vágott. Nem tudom mit taktikáztak:(

Nagybarcelona 2019.10.24. 12:00:16

@GYLS: Nem èrtem, mièrt gondoljátok (Robi is), H.Valverde egy bábu. Bartó mondaná meg, H. mi legyen a taktika? (mèg a 433 csak csak), H. Feltoljuk a vèdekezèst, H. ne lőjünk kapura, ne legyenek beadások, H. ki játszon, kit rotáljon, kit zsigereljen ki teljesen? Biztosan vannak felső utasítások, (Arthur, Griezmann, De Jong játszatása) de a taktikába, edzèsmódszerekbe, fizikai felkèszítèsbe nem hiszem h. beleszólnának, ès ez az utóbbi 3, ami nagyon hiányzik/hibás nálunk. Szerintem Messi sem reklamálna, ha őt, különöskèppen Suarezt többször cserèlnèk le, Busquetsnèl sem látunk sèrtődèst. Az edzőnk nem kèpes kezelni a játèkosokat, pedig nem lenne senkinèl sèrtődès, ha tisztán látnák a szerepüket, vagy H. mièrt kerülnek cserère/rotálásra. Griezmannt Valverde szerette volna, megkapta, mègsem tud vele mit kezdeni. Gondolom nem is azt tervezi a vezetősèg, H. ne nyerjünk címeket, ès biztosan látja a problèmákat. Akkor mièrt irányíthat mèg mindig Valverde? Szerintem a vezetősèg a fő hibás, mert le kellene ülni elbeszèlgetni a játèkosokkal, tisztázni a játèkosokkal a szerepüket, Valamint Valverde helyzetèt, mert ha a szurkolók látják, a vezetès ès a játèkosok is láthatják, H. Valverdèvel nem sok esèlyünk van a BL-re. Az a problèma, H. valószínűleg ez már kèső lenne. Idèn nem is várok sokat a csapattól, mègis minden meccsen leülök megnèzni ezt a szenvedèst.

Dr Mouse 2019.10.24. 12:01:20

@Nagybarcelona: Azt írod, hogy "kontrákra építünk..."
Ez az egyik gondom , hogy a Barca elvétve kontrázik, pedig sokszor lehetne talán Dembelének a futógyorsaságát kamatoztatni.
Nem. Ha a Barca a saját térfelén labdát szerez, akkor passz Busquetsnek, aki oldalt játsza, az meg neki vissza. Akkor Busi megint a hozzá legközelebb állóhoz passzol, az meg vagy vissza, vagy kicsit hátra. Ennyi idő pontosan elég minden ellenfélnek, hogy 9-10 emberrel visszazárjanak. Barca kontra, mint olyan, szerintem nem létezik.
Mint ahogy az sem szúrja az edző szemét, hogy a Csapat évek óta nem szerzett gólt szögletből!
Hogy lehet ez?

Raven1975 2019.10.24. 12:21:29

Luis Suárez pontosan 20 mérkőzés óta nem talált be idegenben a Bajnokok Ligája mérkőzésein.

- BATE Borisov
- Arsenal
- Atletico Madrid
- Borussia Monchengladbach
- Manchester City
- Celtic
- Paris Saint-Germain
- Juventus
- Sporting CP
- Olympiacos
- Juventus
- Chelsea
- Roma
- Tottenham Hotspur
- Inter Milan
- Lyon
- Manchester United
- Liverpool
- Borussia Dortmund
- Slavia Praha

Nagybarcelona 2019.10.24. 12:38:34

@Dr Mouse: a hangsúly azon próbált lenni, H. egyre többször visszahúzódunk vezetès után, akár már 1-0-nál is, ezèrt gondolnám, H. Kontrákra èpítünk, vagy mi, Valverdènèl soha nem lehet tudni... Ezèrt írtam Suarez szerepèről, hibás cserèkröl. Nem gondolnám azt sem, H. olyan gyenge a csapatunk, H. manapság egy kis csapat be tudna szorítani minket, a meccs nagy rèszèn. De pèldának az Anfieldet tudom felhozni, mikor eredmènyt próbáltunk tartani, ès Coutinhoval, Suarezzel ès Messivel akartunk kontrázni. Nem Suarezt akarom kritizálni, mert támadásban mèg tud eredmènyes lenni, de ha kontrákra èpítünk, valamint visszaállunk, Suarez mínusz egy ember, azt gondolnám, 100-ból egyszer lejöhetne ő is, a helyère meg jöhetne kèpletesen Dembele, vagy egy kp-s, vagy egy vèdő. Más edzők így állítólag csinálják. :)

caaaatalan 2019.10.24. 13:10:16

@Nagybarcelona: Valverde nem fogja lehozni Suárezt mert arra számít h ha beüt a baj akkor Suárez fog találni egy gólt, ahogy pl ez tegnap is történt.

Balázs37. 2019.10.24. 13:11:28

Messi a Bajnokok Ligája történetének első labdarúgója, aki 15 egymást követő szezonban mindig betalált legalább egyszer a sorozatban.

GYLS 2019.10.24. 13:33:38

@Nagybarcelona: Miért gondolom hogy Valverde egy báb? Leginkább azért, mert egyetlen edző sem önmaga ellensége. A vezetőségnek két célja van, egyrészt évről-évre beharangozni a világnak, hogy most 800, hogy most 900, hogy jövőre 1000 millió a bevétel, másrészt bemutatni, hogy milyen nagyösszegekért tudunk vásárolni. Csak sajnos ezeknek az igazolásoknak a jelentős része nem szakmai alapon történik. Az edzőknek talán még annyi beleszólása sincs, hogy megmondják, milyen posztra és körülbelül kikre lenne szükségük (így volt ez már korábban is., Ardától Gomesen át egészen Griezmannig). Leírhatják az újságírók ezerszer, hogy ez meg az a játékos azért jön, mert az edző kérte. Attól még az nem biztos, hogy úgy van. Pláne nem ott, ahol megoszlik a felelősség. Nemhiába védi az elnökség az edzőket, nagyon jól tudják, hogy az elhibázott igazolásokért Ők a felelősek. Az edzőknek pedig úgy kell csapatot építeniük, hogy a 4-3-3-tól és a rövidpasszos játéktól vétség ha eltérnek, ráadásul a 100 millás és a nagygeneráció még ittlévő tagjainak szinte kötelező a pályán lenniük. De ezzel nem csak a vezetőség, hanem nagyon sok szurkoló is egyetért. Mekkora felháborodás volt Valverde első évében, amikor sokszor 4-4-2-ben játszatta a csapatot. Tette, mert a középpálya csak arra volt alkalmas. Megjegyzem, ma sem vagyunk sokkal jobbak ebben a csapatrészben (talán ha deJong Busi posztján szerepelne). Önként?, hagyomány miatt?, nézők miatt?, utasításra? vissza kellett váltani a 4-3-3-ra. Korábban leírtam már, a Barca mindenkori játékának legnagyobb hátránya a kiismerhetőség. Egy rendszert tanulnak, ismernek, és ha porszem kerül a gépezetbe, képtelenek újat alkalmazni. Szép a hagyomány (vagy ahogyan mások említik, az elv), de aki képtelen megujúlni, az lemarad.

kritizator 2019.10.24. 13:52:32

@Dr Mouse: mért, kontrából mikor szereztünk?

gyerünk elő az emlékekkel:(

kritizator 2019.10.24. 13:54:05

@caaaatalan: szerintem tegnap sem szerzett gólt

Nagybarcelona 2019.10.24. 14:24:59

Figyelembe ajánlom az Eurobarcás Stegen ès Valverde nyilatkozatokat, valamint az NSO-s cikket, miszerint a BL 32 csapata közül mi futottuk a legkevesebbet, cikkeket. Az a baj, ezek után is a játèkosok lesznek hibáztatva, (itt is) nem pedig az edző. Stegen is azt nyilatkozza, H. beszèlniük kell a játèkosoknak a taktikáról. Az edző mi a francnak van? Mèg most sem èrtem GYLS, H. Valverde mièrt báb, vagy arra gondolsz, H. a játèkosok bábja? Mert ismètelten írom, nem hiszem, H. a vezetès arra hajt, H. ne nyerjünk semmit, vagy H. ne is fussanak a meccseken. Messinek is az a fontos, H. címeket nyerjen, Mind1, H. Busquetsel, v. De Jonggal teszi. Beszèlniük kellene a problèmákról, (vezetès, játèkosok)amiből cèlszerű lenne kihagyni Valverdèt, mert ő nem látja azt.

Raven1975 2019.10.24. 14:25:09

Azt gondolom, nem kérdés, Marc-André ter Stegen a meccs embere!
uploads.disquscdn.com/images/b6851708da0b80fa77dd69db0b29238b2d7c5f90d7c8fcb3bb3c86a7085b76ee.jpg
Emberfeletti teljesítményt mutatott!
.....................................................

www.nemzetisport.hu/bajnokok_ligaja/bl-senki-sem-futott-olyan-keveset-mint-a-barca-jatekosai-2728751 Kellemes olvasást.

caaaatalan 2019.10.24. 14:28:38

@kritizator: abba a gólba Suárez többet tett bele, mint ha az ötösről bepöcizett volna egy ziccert.

caaaatalan 2019.10.24. 14:36:25

@kritizator: a Lucho csapat nem is keveset kontrázott

Nagybarcelona 2019.10.24. 14:39:05

Azt sem gondolnám, hogy ne lenne jó pár játèkosunk, aki jóval fel tudná javítani ezt a futási arányt, csak ahhoz valakinek cèlt kellene adni egy megszervezett taktikával.

caaaatalan 2019.10.24. 14:39:22

@Raven1975: Ter Stegen olyan típus aki kimondja a véleményét. Valszeg a csapatvédekezéssel nem volt elégedett, és ezzel egyet is értek. A végén már nem számoltam az eladott labdákat...

Nagybarcelona 2019.10.24. 14:49:14

Már csak az a kèrdèsem maradt, szerintetek mi törtènne, ha Messi bekopogna Bartóhoz, ès azt mondaná neki, szeretnè, ha kirúgnák Valverdèt? Az a baj H. Ő nem ilyen. Továbbá èrdekes, H. Koemant nyáron lefènykèpeztèk a szèkház előtt, ès kiderült, H. van egy Barca záradèk a szerződèsèben. Valverde mègis tovább kontárkodik. Na ezèrt kellene beszèlgetnie a vezetősègnek ès a játèkosoknak, nem pedig a mèdiában üzengetni (vezetősèg általi cikkek, pl. Pique nyilatkozatai) mert az egèsz klub egy megfáradt házasságra emlèkeztet.

Spacedyevest 2019.10.24. 15:04:12

Nem tudni kinek mekkora szava van.
Állítólag most meg azt kérte Messi, hogy adják el Umtitit. És nem a sérülései miatt, hanem mert a stílusa nem illik a Barcába.
A Bilbaból szeretne hozatni kh-et.

caaaatalan 2019.10.24. 15:05:58

@Spacedyevest: ez már hatalmas kacsa nálam. Umtiti illik a csapatba ha nem sérült. Max azért kérhette h adják el mert nem játszik 2. éve 3 meccset egymás után

MagicBarca 2019.10.24. 15:54:58

Olvasgatlak titeket és 2 dologra jöttem rá.Ad1:Tegnap is leírtam,Grizes lepkefing,Busival együtt.Tudjátok,mikor leigazoltuk,akkor is mondtam,ő egy tucatszélső.Nem a személye ellen irányul a dolog,de egyszerűen képtelen 2 meccsen egymás után jól játszani.Mondhatjátok,nincsenek társak,stb,de nem,ez nem így működik.Ad2:olvasom sokatoktól,hogy idő kell ennek,idő kell annak.Lóf....t.Nincs ilyen.Ez topcsapat,akinél nincs ilyen.Vagy ha idő kell,ne adjunk 100+ millákat senkiért,igazoljunk a Spanyol 72-ik osztályból 100 euróért.Nem mindegy?Annak is ugyanúgy idő kell,mint a milliókért idehozott "sztárocskáknak"

Dr Mouse 2019.10.24. 16:02:02

@GYLS: Egyetértek Veled! Valóban egy sémára játszik a Barca és képtelen alkalmazkodni egy másik csapathoz.
Szerintem is anyagi okok vezetik az elnökséget, amikor lehetetlennek tűnő igazolásokat hajtanak végre. Már leírtam, de most megismétlem, - szerintem Pep ezért tette azt a kijelentést, hogy ő többet nem akar a Barca edzője lenni, mert példul megvették Csigrinszkijt méreg drágán és a sajtónak úgy tálalták, hogy az Pep kifejezett kérése volt. (Az történhetett, hogy Csig menedzserével sikerült megállapodniuk, hogy többet kap papíron, de le kell abból adnia a Barca elnökeinek..)

@kritizator: Nem én írtam fentebb, hogy a Barca kontrázik, hanem Nagybarcelona!
Én éppen azt hiányolom, hogy a taktikai fegyvertárunkból hiányzik egyebek mellett a kontrajáték.

Nagybarcelona 2019.10.24. 16:35:01

@MagicBarca: szerintem meg Griezmann egy klasszis játèkos, ès Busquets is jól teljesít. Kèrdezem èn, mi lett azután, H. Busquets elhagyta a pályát? Szètesett a kp-ja. Griezmann többször is bizonyított. Nem az ő hibája, H. nem szèlső, ès mègis ott játszatják. Mint ahogy Busquets sem, h. nagyobb területet kell bejátszania. Szerintetek ha átállnánk 2 csatárra, ès tegyük fel, magabiztosan nyernènk a meccseket sok góllal, azt mondaná Bartó, H. Jó, jó, de álljunk vissza 433-ra, ès szenvedjünk tovább, mint az utóbbi másfèl èvben? Nagyon sokan nem tudnak itt elvonatkoztatni a játèkosok szemèlyètől, ès azok alapján ítèlik meg őket, hogyan teljesítenek Valverde taktikájában. Vitatkozhatunk rajta, H. mi miatt maradhat Valverde, egyre megy, ezt az èvet úgyis vègigviszi. Jövőre meglátjuk mit hoz ki a keretből az új edző. Az bánt, H. a kedvenc játèkosaimtól "elrabolt" 3 èvet, amit senki nem ad vissza nekik.

MagicBarca 2019.10.24. 16:45:45

@Nagybarcelona: Annyiban egyetértek,hogy tény,Valverde nem Barca-szintű edző.Busi mostanában harmatos,de nem rossz játékos,csak valahogy mindig övé az eladott labda,ami posztjából kifolyólag is lehet.Grizi viszont nekem.......Én már mikor a Sociedad-ban játszott,akkor sem tartottam akkora klasszisnak.Félreértés ne essék,jó játékos,de ennyit látok benne,nem a megváltót és nem egy extraklasszist.A 442 nálunk fel sem vetődhetne szerintem,mióta az eszemet tudom,nem játszott ilyen felállásban a csapat.Talán anno,mikor Stoichkov-Romário páros volt.A 442-nek sok hátulütője lenne,támadásban főleg és jelenleg-jelzem,csak jelen pillanatban-,nem látom azt,hogy 4 hasonló képességű középpályásunk lenne,akik egymást is segítenék

MagicBarca 2019.10.24. 16:47:37

Sokszor nem értünk egyet,de azzal szerintem mindenki tisztában van,ki a leggyengébb.....csak valamiért a vezetőség csökönyösen ragaszkodik Ernő bához.

MagicBarca 2019.10.24. 16:58:59

Ja és ez nem csak Grizire vonatkozik.Bárkit említhetnék.Pár meccsig el lehet játszani,hogy oh,ennek idő kell,mert most igazoltuk,meg oh,ennek idő kell,mert most épült fel.Nem.Ilyet Nb3-as meccseken egy vereség után hallok edzőktől indoklásként.Nekem ezzel van gondom.Mi nem egy Getafe vagy Osasuna vagyunk,hogy idő kell.Nekünk nincs időnk és a szurkolóknak,fanoknak sem.Vagy akkor ne dobáljunk 100 millákat egy játékosra.

Nagybarcelona 2019.10.24. 17:28:25

@MagicBarca: többször utalgattam rá, szerintem nem a vezetősèg vèdi Valverdèt, hanem a játèkosok (mára már őket is kezdi elveszíteni, ezèrt ilyen nagy a fejetlensèg) A vezetősèg ha a bevètelre megy, nem tűrheti, H. ezt a nagy rakás ... tegye le a csapat az asztalra, mert rengeteg szurkolót, bevètelt, majd támogatókat veszít. Próbáltam utalgatni rá, most már akkor kimondom, annak ellenère, H. èn a játèkosokat hibáztatom legkevèsbè: szerintem a kemèny mag vèdi Valverdèt, ezek közül is Pique, Busquets, Roberto, Rakitic, Alba, ès velük tart Messi ès Suarez. Messi eredmènyeket szeretne, de nem látja át, H. ezzel az edzővel soha nem fog BL-t nyerni, ès Suarez is többször lehetne csere, amit szerintem el is fogadna. Na ezèrt hozta a vezetősèg Griezmannt, mert Suarez nem lőtt 1600 perce gólt a BL-ben idegenben, csak a szèlre van száműzve, mint anno Coutinho, (Iniesta utódjának igazolták, csak ott nem játszott)aki Rakiticcel együtt elvitte a balhèt. Coutinhot le se kellett volna igazolni annyi pènzèrt, Rakiticnek meg ez a hála, H. padozhat Decemberig, mikor eladjuk 10 millióèrt. Piquènek nem az elnököt kellene játszania, ès a mèdiában üzengetni, (ha több dologban, pl. A költekezèsben, előszezon meccsei, igaza is van) hanem a játèkkal kellene foglalkoznia, ès nem bohócot csinálni a klubból pl. Griezmann kisfilmjèvel. Vele szemben a vezetősèg lehozatja a házi újságban, H. Pique lebeszèlte De Ligtet, H. ide igazoljon, mert Pique fèlti a helyèt, ès annyit keresett volna mint ő. Roberto sehol nem lenne kezdô, csak nálunk. Alba mikor Enrique fegyelemezni próbálta (gondolom nem hiába került ki nála a válogatottból sem) egyèrtelműen nem tetszett neki,pedig lássuk be, nèha ráfèrne h. helyre tegyèk.Busquets is èrzi, H. Öregszik, legalább ő elfogadja, H. rotálni kell. Szóval szerintem Valverde azèrt maradhat, mert sokaknak kènyelmes a mostani helyzet, a pályán meg is szakadnak a győzelmekèrt, nem hibáztatom őket, annál inkább a vezetősèget, H. nem ülnek le beszèlni a játèkosokkal, ès mondják el nekik: idehozzuk De Jongot, De Ligt-et, Griezmannt, de ez nem azt jelenti h. tàvozni kell, de az eredmènyessèg szempontjából teret kell engedni a fiataloknak. Na ezèrt ez az, ami szerintem hiányzik, a kommunikáció, mi meg nèzhetjük a töketlen Valverde savanyú fejèt, meg hallgathatjuk a semmitmondó nyilatkozatait. Mit mondana a vezetősèg? Kitartanak Valverde mellett, mert bíznak benne. Közben Koemannal ès Martinezzel (pár meccse ott is volt a helyszínen) tárgyalnak. Ez az èn vèlemènyem, persze lehet hülyesèg. Az az egy biztos, H. nèzhetjük tovább Valverdèt, ès a taktikai zsenijèt, meg a 3. csúfos BL kiesèst az irányítása alatt.

GYLS 2019.10.24. 17:31:24

@Nagybarcelona: Sajnálom, hogy nem érted, miért bábok az edzők. Én nem felmentem a Barca edzőit, csak nem szeretem ha mindent rájuk kennek. Felelős ezért a vezetőség, a szakmai stáb és maguk a játékosok is. A vezetőségről és részben az edzőkról írtam. A játékosok egy részének meg nagyon is megfelel ami évek óta folyik. Ezeknek a játékosoknak nagyon jó ellenni a megfáradt házasság melegében. Nem akármiért védik az edzőt azzal, hogy magukra vállalják a kudarcok felelősséget. És érdekes, nem a kiegészítő szerepet játszók teszik, hanem azok, akik hónapok (évek) óta egyre gyengébb teljesítménnyel rukkolnak elő. TerStegent sem értem igazán, hiszen akkor miről beszélgettek pár hete egy összejövetelen? Ha a média tényszerűen tájékoztatott bennünket, ott volt Valverde is. Elmondták neki, hogy többet szeretnének edzeni, hogy erőteljesebb ritmusban szeretnének készülni, hogy más rendszerben akarnak játszani? Az eredmények ugyan javultak azóta, de a játék semmit nem változott.
Egy, a Barcához hasonló strukturában működő klubnál teljesen mások a szerepek, mint pl. a PSG, a MC és a hasonló tulajdonosi háttérrel működőeknél. Azoknál ha a pénzt adó tulajdonost meggyőzi az edző (menedzser), akkor azt vesz meg akire szüksége van. Nálunk ez (amint már korábban is írtam) másképp van. Nálunk az üzlet az első, hiszen bevételek kellenek, mert magának a klubnak kell hasznot termelni. És ha megnyerjük a bajnokságot, már jónak számít a szezon. És ezzel a vezetőség meg is elégszik. Nagyobb dicsőség megnyerni a bajnokságot a Real előtt mint BL-t nyerni, de a Real a bajnok. A katalánoknál ez mindenekelőtt van! Csak mi külföldiek várjuk el állandóan, hogy évről-évre mindent megnyerjenek.
Csak ismételni tudom magam, hiszen már korábban is leírtam, nekem sem tetszik a jelen állapot. Változni kell, sokszínűvé tenni a játékunkat. Ehhez döntésre, tettekre és évekre van szükség.

Nagybarcelona 2019.10.24. 17:38:50

A lènyeget elfelejtettem. Valverde az előszezon miatt kritizálja a vezetősèget, aztán lenyilatkozza, H. nem fektet nagy hangsúlyt a fizikális felkèszültsègre, (ès tegnap, H. tudatosan átengedi a területet az ellenfèlnek, azaz a taktikának sem) erre a vezetősèg lehozatja a házi újságában a játèkosok kiváltságos helyzetèt. Ma az is kiderült, H. a BL 32 csapata közül mi futottuk a legkevesebbet. Nektek ezekből mi jön le?

GYLS 2019.10.24. 17:50:11

@Nagybarcelona: Azért megnézném egyénekre bontva is. Lennének ám kiugró számok le- és felfele is. Leginkább a Barca játékosainál a LE irányában.

Nagybarcelona 2019.10.24. 17:52:07

@GYLS: èn is így gondolom, csak nem egyre következtetünk. Azèrt nem èrzem a vezetősèg bábjának Valverdèt, mert semmi èrdeke nincs abban, H. ő maradjon az edző, sem gazdaságilag, sem eredmènyek terèn, ha pedig a pènzt akarnák lenyúlni, nem Griezmannt hozták volna, ami teljes ráfizetès, hanem valami brazil "tehetsèget", ahol nem lehet utánajárni a tulajdonosok miatt az átigazolásnak. Gyenge kezűnek, alkalmatlannak látom őket, ezèrt is írtam többször is, H. A klub olyan mint egy nagy család. Azèrt tűnhet szerintem bábnak Valverde, mert befolyásolják a munkáját (játèkosok játszatása, átigazolások), mert szerintem ők is látják, H. totálisan alkalmatlan a feladatra, mègsem lèpnek, mert nem merik felvállalni, H. úgy vonuljanak be a törtènelemkönyvekbe, aki miatt valamelyik legendájuk távozott.

Nagybarcelona 2019.10.24. 17:53:33

@GYLS: De Jong fèrt be az első 5-be, azt hiszem 4.

Maestro10 2019.10.24. 18:49:24

@GYLS: Már megbocsáss de ez az írásod, idézem: "Korábban leírtam már, a Barca mindenkori játékának legnagyobb hátránya a kiismerhetőség. Egy rendszert tanulnak, ismernek, és ha porszem kerül a gépezetbe, képtelenek újat alkalmazni."

Na ezzel nem tudok egyetérteni, hisz mi már nem azt a tipikus Barcelona játékot játsszuk, hanem....nem is tudom mit. És ez Valverde felelőssége! Hogy nincsenek meg a hozzá illő játékosok? Ez természetesen a vezetőség felelőssége.

Néha elgondolkozom azon, hogy az évek alatt elköltött 100 milliókból milyen csapatot lehetett volna kihozni úgy, hogy a taktika és a rövid passzos, szép foci megmaradjon. Nos, brutálisat! Annak idején De Bruyne és/vagy Eriksen, mondjuk Coutinho helyett, vagy a 120 milliós Dembélé helyett az 50 milliós Bernardo Silva is egy jobb döntés lett volna. Mathieu, Umtiti, Lenglet és Vermaelen árából kijött volna egy De Ligt - Laporte kettős. A saját nevelések kontra igazolt, középszerű játékosok (Digne - Grimaldo, Semedo - Mateu Morey, Eric García - Todibo, Coutinho - Puig, Dembélé - Dani Olmo stb.) összevetésről már nem is beszélve. Itt nem a minőségi rövid passzos futball (lenne) a baj, hanem pont az, hogy már nincs. 99%-ig biztos vagyok benne, hogyha jobban forgatjuk az euró milliókat, de (ahogy te mondtad) az elv megmarad, akkor most lenne egy világverő csapatunk. Erről ennyit.

kritizator 2019.10.24. 18:54:16

@Raven1975: a Liverpool ellen betalalt Barcelonában

kritizator 2019.10.24. 18:55:46

@caaaatalan: de ha nem öngól, lehet hogy gól sem lett volna:(

kritizator 2019.10.24. 19:00:48

@Dr Mouse: én meg tamogatolag írtam/kérdeztem, hogy latott-e valaki mostanában kontragolt?
És látott-e valaki nagyszogletet, ha Messi a pályán van?

MagicBarca 2019.10.24. 19:48:31

@Nagybarcelona: ebben van valami,ugyanakkor ők vérprofik.Szóval ahogy Te fogalmaztál,nekik ez kényelmes,de eredmény nincs.Na,ha ez a helyzet,akkor most adják le a mezüket és takarodjanak........mert egy Barca-játékos igenis törekedjen a szép és eredményes játékra és mint minden focista,legyenek céljaik és igenis mondják ki,hogy vágynak címekre.Ha nekik nem a kupák a fontosak,mert ez nekik most kényelmes,akkor nagyon nagy baj van,nem csak a vezetőséggel és az edzővel,hanem a játékosokkal is.Mondok egy példát,ha a kislányom suli előtt azt mondja,neki jó a közepes,igenis elbeszélgetek vele,hogy a legjobbra törekedjen.A sportban is mindenki nyerni akar.És ha a játékosok védik az edzőt és nekik a mostani helyzet jó,akkor mindegyik takarodjon egy falusi kocsmacsapathoz,mert akkor ők nem igazi sportolók.

KisPindi01 2019.10.24. 21:05:28

1 gólos sikerre számítottam, be is jött. Viszont amilyen gyenge teljesítmènyt nyújtott a csapat, az szégyen. Sajnos nem azért nem rúgtunk sok gólt, mert kihagytuk a kihagyhatatlant... viszont a Slavia előtt le a kalappal. Mekkora mindenre kèpes az akaraterő, ami a kèpességeket is ellensúlyozni tudja akár. Amikor Messi elől becsúszva mentett egy hazai játèkos, utàna rendesen örült, tüzelte magát. A szívüket kitettèk a csehek, többet is érdemeltek volna, de ilyen a foci... tavaly a Sevillát is megverték, szóval ezért is szàmítottam szoros végeredmènyre. Talán 4-3-ra a kieséses szakaszban, és tovább is jutottak.

GYLS 2019.10.25. 09:46:05

@Maestro10: Ugyanazt a 4-3-3-ra épülő, rövidpasszos focit játszuk ma is. Csak 2 ütemmel lassabban és 2 zsenivel (Xavi és Iniesta) kevesebben. Az is kiismerhető volt, pár csapat meg is tudta ölni. Mára a körülményesség miatt ez a trend megfordult, ma CSAK pár ellenfél ellen jön be.
süti beállítások módosítása