A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Ma este: Katalán Derbi!

2020. január 04. - caaaatalan

Indul az év az FC Barcelona számára, az első ellenfél az Espanyol.

Ma este 21.00-kor idei első tétmérkőzésén az FC Barcelona városi riválisát az Espanyolt fogadja a Ligában.

A képen látható a csapat hivatalos kerete, melyből sérülés miatt kimaradt Ter Stegen, Arthur és Dembelé is. Technikai okok miatt pedig Wague és Todibo, akik bármelyik percben eligazolhatnak. A keretben van ugyanakkor Arturo Vidal, és mivel Cristian Eriksen a Tottenhamtől egyre közelebb van az Interhez, így a chilei jó eséllyel marad a szezon végéig. Lionel Messi és Luis Suárez is ott van a csapatban annak ellenére, hogy mindössze 2 napja tértek vissza szabadságukról, de Valverde szerint készek a játékra.

Az Espanyol  kifejezetten gyenge szezont fut a bajnokságban, és bár az Európa Ligában továbbjutott csoportjából, a kettős terhelés komoly veszélyt jelent a csapatra, hiszen a tabella utolsó helyén áll. A csapat 18 forduló alatt csak 10 pontot gyűjtött, a már bennmaradást érő 17. helyen a Mallorca 15 pontos. Az Espanyol idén már többször edzőt is váltott, épp a karácsonyi szünetben nevezték ki azt az Abelardot, aki csapatunk hátvédje volt 1994-2002 között.

Korábban játszott (1986-88) a csapatban és 20 évvel később edzőként is vezette az Espanyolt az FC Barcelona jelenlegi trénere Ernesto Valverde. A tréner a meccs előtti sajtóeseményen meg is emlékezett ezen időszakáról, jelezte hogy kötődik a klubhoz és szeretné ha bennmaradna az első osztályban. Abelardo a Diarionak kifejtette a meccs előtt, hogy a legfontosabb feladatuk jelenleg az önbizalom visszaszerzése. Jelezte, hogy korábban már többször irányított hasonlóan nehéz helyzetekben csapatokat, így az Alávest és a Sportingot, reméli hogy az Espanyolnak is segíteni tud majd.

Csapatunk a Real Madrid év végi Bilbao elleni otthoni pontvesztésének köszönhetően 2 pontos előnnyel kezdi a naptári évet, melyet ma egyértelműen meg kell tartani, vagy kis szerencsével akár növelni, hiszen a blancok a 6. helyen álló szintén madridi Getafe vendégei lesznek.

Mit gondoltok ma estére hogy fest majd a tabella?

Ti hogyan állítanátok fel a csapatot?

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr9515392786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagybarcelona 2020.01.04. 22:52:43

Nem èrtem, hogy nem lehet èszrevenni, hogy az edző vakon van? Ekkora amatőr tehetsègtelen kóklert mèg nem hordott hátán a föld

KJDaniel 2020.01.04. 22:52:55

Szokásos nulla produkció. Valverde és az egész vezetőség mehetne Isten hírével...

zoldbela 2020.01.04. 22:55:29

Kár a két pontért!

Eminusz 2020.01.04. 23:00:36

@Nagybarcelona: En is pont ugyanezt mondtam! Griezmannt hozza le?? Emberhatanyban?? Az egyetlen tamadonkat, aki vedekezik is?? Messit miert nem lehet aoha lecserelni? Ma egyertelmuen ot kellett volna! Amit muvelt az szegyen gyalazat! Nem baj az, ha valakinek nem megy! Rossz napot fogott ki, van ilyen, de hogy valaki csapatkapitany letere ilyen banat semmilyen hozzaallassal setalgasson a palyan 2-2 allasnal, az gaz! Most lehet sokan nekem fognak esni, de ma Messi volt a leggyengebb a mezonyben! Minden tekintetben! Es nem kicsivel lemaradva a tobbiektol!

Neto 5
Roberto 6
Pique 7
Lenglet 5
Alba 6
Rakitic 5
Busquets 6
De Jong 4
Messi 2
Suarez 8
Griezmann 7
Vidal 7
Semedo 5

Visca el Barca!!!

Maestro10 2020.01.04. 23:02:12

Osasuna, Real Sociedad és most az Espanyol. Mindegyik meccset sz@rrá nyer(het)tük (volna), de a saját butaságunk miatt bekellett érnünk az 1 ponttal mind a 3 találkozón. Bosszantó! Ha netán a legvégén a Madrid örülhet majd, akkor ismét elmondhatjuk, hogy egy újabb bajnoki címet ajándékoztunk oda az ősi riválisnak, 2008 után ismét. Ezt nem szeretném! Szedje már össze magát a csapat, Valverde pedig találjon már ki valami taktikához hasonló dolgot, mert ha így folytatjuk, akkor csúnya meglepetések lesznek a szezon végén. Visça el Barça!

Red Cule 2020.01.04. 23:05:39

@Eminusz: igazad van... Ez borzasztó.

caaaatalan 2020.01.04. 23:13:49

A mai nap egy tipikus szünet utáni meccs volt a Barça számára. Ezek mindig nehezek, így volt ez most is.

Suárez gól, gólpassz, ez értékelhető, de a meccset is megnyerhette volna az uru.

Messi igen gyengén produkált, Griezmann elöl súlytalan volt, Alba gólpassza jó hír, talán tavaszra belendül.

Piqué felettébb dekoncentrált vol, ahogyan Busi sem fogott ki jó napot.

Dr Mouse 2020.01.04. 23:22:29

@caaaatalan: És folytathatnánk....

Nekem két dolog maradt meg a meccs után.
Szöglethet jut a Barca. A rendező közeli képet ad Busiról... Ő komoly arccal jobrra-balra ugrál a kapu előtt... mintha gólt akarna fejelni... erre beugrik nekem, hogy Busi az elmúlt 10 /tíz/ évben egyszer fejelt gólt, akkor is a saját kapunkba...

A másik. A 8O. percben úgy a félpályánál Suarez szerel, labdát szerez és meglódul az ellenfél kapuja felé. Fut vagy 25 métert, megáll és felnéz, kinek adhatná a labdát.
Az Espanyol térfelén vagy 5 hazai játékos van, meg Suarez... - Egy teremtett sárga mezes nem követte a centerünket!

Hát így nem lehet focizni!

Balázs37. 2020.01.04. 23:24:41

Szégyen és gyalázat!!!! Még a végén sikerül megutálnom ezt a csapatot. Messi meg nem kapitánynak való, nem tudja tüzelni a társait

Nagybarcelona 2020.01.04. 23:27:26

@Maestro10: idèn sajnos nem nyerünk semmit. Nincs edzője a csapatnak, nincs taktika, nincs hajtás, motiváció. Meg tudja valaki mondani ez hányadik meccs, ahol az edző "eltaktikázza" (idèzőjelben, mert a nagy semmit is elrontja, csak a kezdőt kellene megtalálnia) magát, ès a fèlidőben kell cserèlnie? Hányszor írtam, ha az eredmèny tartására van szüksèg, Suarez is lejöhetne. Most akár Messit is lehozhatta volna emberhátrányban, vagy mindkettőjüket, attól függetlenül, H. Suarez volt a meccs embere. Írtam az Inter elleni meccsen, vègre valami taktikát láthattunk Valverdètől az 5 vèdővel, de azt is csak vèletlenül találta ki. Mièrt nem játszik Umtiti ès Semedo? Szerintem annyi a taktika, H. ha bal lábbal kel ki az ágyból, akkor Vidal/Arthur ès Semedo játszik, ha jobbal, akkor Rakitic meg Roberto. Ezèrt adunk el olcsón játèkosokat, mert nem játszatja(uk) őket (Vidal, Umtiti, Digne, Alcacer, stb.) A legrosszabb az egèszben, ha valakinek mèg feltűnt, èn már írtam sokszor, Valverde itt van 3 ève, ès nem alakult ki a kezdő azóta sem, folyton csak kísèrletezget. Biztosan jót tesz a játèkosok önbizalmának (látszik H. nincs is). Ezt is sokszor írtam, a Liverpool játèkosai duzzadnak az önbizalomtól, az átlagos játèkosaik is szárnyalnak, nálunk meg a világbajnok Griezmann lenyilatkozza, H. nincs önbizalma. Kb. egy páfrány is állhatna az oldalvonal mellett. 24 millióèrt! A segèdedzőnk meg minek van? Eurobarcán írták, H. Ő pacsizik a játèkosokkal, mert ő Patches O'Houlihan. -ha láttátok a kidobóst... De legjobban a Culèkra haragszom, H. ezt hagyják vezetősègtől, "edzőstől", mindenestül.

Balázs37. 2020.01.04. 23:27:42

@Dr Mouse: kontrázni nem tudunk, szögleteknél meg teljesen veszélytelenek vagyunk. Akár én is lehetnék ott.

caaaatalan 2020.01.04. 23:32:03

@Dr Mouse: beszédes szituációk voltak.

A csapat olyan mint egy 6 sebességes szuperkocsi ami sehogy se tud 3-asnál feljebb kapcsolni, de ezzel is megelégszik.

Súlyos pontokkal vezethetnénk a Ligát...

Nagybarcelona 2020.01.04. 23:38:08

Amúgy Vidalnak mit kell mèg tennie, h. Kezdő legyen? Roberto ès Rakitic viszont pont, H. nem. Messi azèrt csak sètálgat, mert látszik rajta, H. elment a kedve az egèsztől, azon sem csodálkoznèk, ha nyáron távozna. Tavaly kb. Ő mentette meg Valverde hátsóját. Idèn Messi sem villog úgy, mint szokott, ès ez nem a kor, hiszen egy fèl èv telt el a csúcsformájától. Már sokszor írtam, itt csak az edző csere hozhat változást, aztán mehet a vezetősèg is jövőre. Az egèsz csapat szèt van esve.

2020.01.04. 23:41:41

@Balázs37.: abszolut nem, ter Stegen vagy Pique valo csapatkapitanynak.

Nagybarcelona 2020.01.04. 23:56:34

Lehetne Puyol is a kapitány, ha az edző egy szobanövèny. Honnan is kaptuk a gólt? Pont a lehozott Griezmann helyèről. Szidhatjátok Abidalt, aki volt játèkosunk, ès idehozta nyáron Griezmannt ès De Jongot, szidhatjátok a suta Suarezt, a lassú Busquetset, vagy èpp Messit, aki újra feltette a futball tèrkèpère kedvenc csapatunkat, ès oly sok örömöt okozott, addig amíg egy kókler az edző. Az Espanol utolsó helyezett, 12 gólt lőtt a mai napig, ma meg 2-t.

KJDaniel 2020.01.04. 23:59:52

Messi a világ egyik legjobbja ezt szerintem senki nem kérdőjelezi meg, de a klub valaha volt egyik legrosszabb csapatkapitánya ez tuti.
Nulla motiváció a társak felé, semmi feltüzelő képesség és a lehető legrosszabb példát mutatja a többieknek: lehajtott fejjel való sétálgatás.

Ki hinné el egy ilyen CSK láttán, hogy van esély bármire is??

Piquének vagy ter Stegennek kellene lennie szerintem, bár Puyolhoz egyikőjük sem ér fel soha ilyen tekintetben.

KJDaniel 2020.01.05. 00:08:21

@Nagybarcelona: az, hogy az edzőnk egy fogalmatlan kókler már szerintem csak azoknak nem esett le ennyi idő alatt akik vagy nem képesek ezt belátni vagy pont ugyanannyit értenek az egészhez, mint a jó öreg díszbábu, akarom mondani Ernesto.

(Egyébként a történtek után számomra továbbra is felfoghatatlan, hogy hogyan ülhet ez az ember még a Barca kispadján..a Róma elleni vereség után már le kellett volna mondania, de már ott kiderült, hogy mennyire gerinctelen..sosem gondoltam volna, hogy Luchot fogom egy nap visszasírni)

katalan2 2020.01.05. 05:05:15

@KJDaniel: Messi remek csapatkapitany. Inkabb beszeljunk arrol, hogy miert nem lott golt. Miert van a tobbieknk sokkal tobb lehetoseguk a gollovesre, mint Messinek.

katalan2 2020.01.05. 05:07:55

@evooo: Messi jo csapatkapitany. Pique nem lenne jo. Nem vezer

katalan2 2020.01.05. 05:12:04

@Nagybarcelona: Az Espanol egy rugdosodo csapat. Az ilyen caapatokokat nem szeretiessi. Messi nem villog? Serult volt. Semmi baj vele.

katalan2 2020.01.05. 05:21:40

@katalan2: Az ilyen csapatokat nem szereti Messi.

sunt 2020.01.05. 05:36:19

Szétbeszélitek a dolgot. Mindenkinek meg van a kedvenc kárhoztatandója és ezért nem egyetlen lehetséges és sok mindent megmozgató kirúgás követelésére koöncentrál.

julio alberto 2020.01.05. 09:07:35

Pár napja írtam,ez az Espanol nagyon gyenge csapat,városi rangadó persze mindig más mint egy átlagos bajnoki,de azért illik őket legyőzni még idegenben is.Nos ez nem történt meg ami szégyen.A tegnapi Barcánál még az FTC is jobb teljesítményt nyújtott ebben a stadionban.Szégyelheti magát Messitől Valverdéig mindenki aki a tegnapi gyalázatos előadásban szerepet kapott.

Barc A ti 2020.01.05. 09:08:50

Nagy pénzben lehetett rá fogadni, hogy nem nyerünk.

Több magyarázat lehetséges:

1. Nem akarjuk, hogy egy katalán csapat kiessen az első osztályból
2. Tartalékoltunk a Szuperkupára, mert mindenképpen meg akarjuk nyerni
3. Egyszerűen ilyen gyenge ez a csapat.

Ez utóbbira szavaznék, ötlettelen tesze-tosza semmi produkció jó sok pénzért.

Az egészben csak az az elszomorító, hogy mennyire várjuk, hogy láthassuk a csapatot játszani, erre újra és újra koppanunk és mérgelődünk.

Nagybarcelona 2020.01.05. 09:12:32

@KJDaniel: www.barcablaugranes.com/2020/1/5/21049858/ernesto-valverde-has-run-out-of-excuses-at-barcelona
lehet igaza van a cikk írójának, ès már Tata Martínó barcájától is rosszabb a helyzet. Itt is Griezmann lehozatalát hozza fel, ès a kiismerhetősèget hozza fel fő problèmának. Elkezdhetnèk már lengetni a culèk a fehèr zsebkendőt, az egèsz klub teljesítmènyère. Ha Bartó nem akarja elküldeni Valverdèt, akkor takarodjon már most ő is.

GYLS 2020.01.05. 09:21:54

Az első félidő lélektelen játéka után a másodikban már éledeztünk. Egyébként semmi nem történt a korábbi idegenbeli mérkőzéseinkhez képest. Azokkal szemben, akik az Espanyolhoz hasonló kemény, letámadásos taktikát választják, nincs ellenszerünk. A labdabirtoklási arány pedig semmit nem jelent, ha nincs kreativítás, váratlan megoldás, ha az ellenfél kapujára veszélytelenek vagyunk. Sajnos idén is a középpálya a leggyengébb láncszem. Sem védekezni, sem támadást segíteni (pláne irányítani) nem tudnak. Marad minden Messire, és ha nem megy neki, ha kiveszik a játékból (tegnap sajnos egyszerre mindkettő tapasztalható volt), nincs senki aki a helyébe lépjen. És itt jön a Messi-függőség, azaz amennyire előny a zsenialitása, annyira hátrányos a csapatjátékra. Xavitól és Iniestától még efogadta, hogy nem nála van a karmesteri pálca, de másoktól (Arthur, Coutinho) már nem. Viszont ha nem szervezhet, előre szélsőnek (pláne védekező feladatot is ellátva) a fizikai képességei miatt már kevés lenne. Ha pedig center lenne, a barátját (Suarez) tenné feleslegessé. És ez a függőség (sajnos) egyhamar nem fog megváltozni. maradunk a hagyományos, a jelenlegiek által unalmassá vált tili-tolinál. Mert a keret csak erre és ilyen szinten alkalmas. És mivel sem az utánpótlásban, sem nemzetközi szinten nem látok a mi játékunkat jobbá tévő új zseniket, a szép és eredményes játékra is várnunk kell. Meddig? Ha a mieinkre hajazó stílusban játszó Ajaxot nézem, akkor 25-30 év alatt talán megint lesz egy nemzetközileg is sikeres csapatunk. Viszont nekünk lassacskán már spanyol honban sem lesz.

Bivi76 2020.01.05. 09:54:32

@Balázs37.: Ilyet ne írj, hogy még a végén sikerül megutálni ezt a csapatot, mert itt rengeteg olyan ember van, aki szereti kiforgatni a másik szavát, aztán még egy évig is ezt fogod megkapni

Bivi76 2020.01.05. 09:56:51

@KJDaniel: Messi a világ egyik legjobbja? Húha! Ha Én, vagy Alberto írta volna ezt hogy az EGYIK, szerintem a blog nekünk esett volna. Messi a világ legjobbja, ezt jegyezd meg! :-)

Bivi76 2020.01.05. 10:01:09

@julio alberto: Mit szólsz hozzá, hogy január 19.-én, mikor betölti a 18-at, Reinier Jesus is a Real Madridé lesz? 30 millió euróban egyeztek meg a brazil klubbal. Mi meg majd hozzuk 40-ért Dani Olmót. Gondolom azt is hitelből. Szánalmas ez az egész, ami szeretett klubunknál zajlik. :-(

Bivi76 2020.01.05. 10:08:11

@julio alberto: Mit szólsz hozzá, hogy Reinier Jesus 30 millió euróért január 19.-én a Real Madridé lesz? Akkor tölti a 18-at be. Mi gondolom majd a szerencsétlen Dani Olmóval vígasztalódunk 40 millió euróért, gondolom hitelből. Szánalmas, és nagyon idegesítő már ami szeretett klubunk körül zajlik. :-(

Raven1975 2020.01.05. 10:10:49

Luis Suárez Miramontes: "A Barcelona maga a katasztrófa. Hiányzik belőlük minden agresszió. Mindenki csak a másikra figyelt, és várta, hogy valami történjen. Messi ma nulla volt. Mindenkinek okosabban kellene játszania. Ha így játszanak, nem fognak megverni senkit."

Arséne Wenger: "A Barcelona úgy játszik, mint egy krízisben lévő csapat. A játékuk lassú, nincs bennük semmi dinamika, a végső 30 méteren mindent egyénieskedve próbálnak megoldani."

julio alberto 2020.01.05. 10:44:54

@Bivi76: Mit szólnék?Ők Rodrygo,Éder Militao és ha így lesz Reinier Jesus,mi pedig Griezmann.Mindenki eldöntheti melyik a jobb igazoláspolitika ,főleg a jövőre nézve.Most család van,de délután válaszolok majd bővebben is a kérdésedre.

sunt 2020.01.05. 10:58:11

Egy nagy csapat sem élhet meg a múltjából. Nálunk meg a monomániás szintjén ezt akarják sokan - fönt is, lent is. Íme az eredmény.

Balázs37. 2020.01.05. 11:04:06

@katalan2: Messi nem való kapitánynak!! Sérült volt? Mikor?. Messi egy szerény srác, kapitánynak olyan kell, aki fel tudja tüzelni a társakat, el tudja nekik magyarázni, hogy mekkora szégyen egy olyan csapattól kikapni, vagy x-elni velük, akik tök utolsók. Ez a csapat a Fradi szintje, ha láttad az el meccseket. Kapitánynak Puyol, Ramos.... félék valók, nem egy kisfiúcska!!!!!

Balázs37. 2020.01.05. 11:09:34

Valverde meg elhúzhatna már a picsába, sikerült imádott csapatomból 3 év alatt (a mutatott játékot nézve) egy spanyol középcsapatot építenie. Gratulálok. Azért részben a játékosok is felelősnek ezért a szarért, amit művelnek, csakhogy róluk is megemlékezzek. Na kimérgelődtem magam. Várjuk 9.-ét

kritizator 2020.01.05. 11:46:55

@julio alberto: idehozhatnal 15 Messit, a Barcelona t9nkreteszi

kritizator 2020.01.05. 11:48:07

@kritizator: na meg egyszer
Idehozhatnal 15 Messit a barcelonanal tönkre teszik őket azt ennyi....

kritizator 2020.01.05. 11:50:59

@Balázs37.: azért Ernőnek kinez egy év hosszabbítás.

Mikor lesz az elnökválasztás napra pontosan????

GYLS 2020.01.05. 12:38:22

Ha már ismét szóba kerültek a fiatalok, íme egy-egy kezdő (a teljesség igénye nélkül) a Barca és a Real 23 év alatti játékosaiból, beleértve a kölcsönben lévőket is (pár hete már írtam).

Barca: Pena-Wague-Todibo-Araujo-Firpo-Arthur-deJong-Alena-Perez-Fati-Dembele

Real: Lunin-Hakini-Militao-Vallejo-Reguillon-Valverde-Ödegard-Ceballos-Rodrygo-Jovic-Vinicius

Valószínű, ilyen összeállításban egyik csapat sem fog soha pályára lépni. A közeljövőben meg egyáltalán nem. Igazolja sorban a Real a fiatal brazilokat (Militao-Vinicius-Rodrygo-Reinier?), de a jelen még Hazardé, Benzemáé, Iscoé, Asensióé. Játék nélkül meg kérdéses a fejlődésük. Nem is értem, miért vállalják be ezek a fiatalok, hogy egyből egy Real szintű csapatba igazolnak.

Amúgy ezen a téren nem látok olyan nagy különbséget a Real és köztünk. A potenciál ott van Arthurban, deJongban, Dembelében és Todibóban is. Sajnos különböző okok miatt még nem jött elő. Egyébként pedig nem kell mindenkinek brazilnak lenni, ha már fiatalok igazolásáról van szó.

Dr Mouse 2020.01.05. 12:41:09

@Barc A ti: Csak helyesbítenélek.
Az Espanyol nem "katalán csapat" hanem a barcelonai spanyolok csapata.

Bivi76 2020.01.05. 12:59:15

@GYLS: Sajnos klasszisokkal jobb a Real Madrid fiatalok terén. Nem írtad a madridiakhoz Takefusa Kubo-t. Nálunk hiába van még ott Todibo, vele már nem kell számolni. Mr. Kampóorr nem számol vele, szerintem végleg távozik Alena, Perez soha nem lesznek a Barcelona kezdőjátékosai. A fővárosiakhoz nyugodtan tervezd még oda Mbappét is. Aki ért a focihoz, láthatja hogy lényegi különbség van a két csapat között. Ennek egyébként már a fele sem tréfa, egyre aggasztóbb a helyzet, meg állítólag a francia nagy reménység Eduardo Camavinga is Madridban fog kikötni. Nem értem, miért nézzünk ezeket az Igazolásokat tétlenül Az is figyelmeztető jel, hogy Ceballos, Vinicius, Rodrygo, Ödegaard, Jovic, Reinier, Kubo, mind jelölt volt nálunk Én minden nap az Elmundo, és Sport (Barcelonához közelálló sportnapilap) oldalait nézem, és nem kell leugatni, hogy hülyeséget írok. 2 hete nyilatkozta valamelyik vezetőnk, hogy Reinier t nem szabad elveszíteni, és hagyni hogy más lecsapja a kezünkről. Kivásárlási ára a napokban csökkent 70 millióról 30-ra. Erre mi van? Madridba megy. Sokan olyan könnyelműen mondják közülünk, hogy kit érdekel? Gyenge játékos. Majd kiderül mennyire gyenge. Az én véleményem szerint óriási lemaradásban vagyunk a Real Madridhoz képest minden téren, aminek a fele sem tréfa már, jó lenne a dolgokat komolyan venni,mert akár egy évtizedet is meghatározhat majd a jövőben, a most elkövetett hibák sorozata. De mondjuk pénz nélkül sajnos nehéz felvenni a versenyt a világ leggazdagabb csapatával a Real Madriddal.

Bivi76 2020.01.05. 13:30:37

@Romario80: Fiatal játékosok tekintetében, sportszakmailag, az elnök befolyása terén, anyagilag mindenképp lemaradást látok. Azért foglalkozok a Real Madriddal, mert mióta tudom az eszemet, nagyon nem szeretem őket, és annak a csapatnak, akinek 92 óta szurkolok (Barcelona), a legnagyobb ellenfele volt, és lesz mindig. Kivel kéne foglalkoznom? A Guardiola Cityjevel? Kis csapatokkal nem foglalkozok.

GYLS 2020.01.05. 13:38:47

Csak 11-11 nevet soroltam, ezért maradt ki Kobo, vagy nálunk Puig.
Igazad van, Alenának és Todibónak (ha távozik) is befejeződött a barca-pályfutása. A tendencia az, ha mi kölcsönadunk valakit, annak igazából nincs visszaút.
Veled ellentétben nem látok nagy eltérést a fiatalok között. Ezeknél a brazil fiataloknál bármennyire is tünnek tehetségesnek, ott van, hogy európában könnyűnek találtatnak. Egyedül az szólhat a sok fiatal igazolása mellett, hogy közülük valaki(k) be is válhat.
A két klub állandó eredménykényszerben van, ez a két klub nem a kisérletezgetés helyszíne. Ez látszik abban is, hogy Valverde és Zidane is az idősebbekre támaszkodik. A mi hátrányunk ott van, hogy vannak az idősebbek és a fiatalok, de hiányzik a csapat magját adó 25-29 év közötti korosztály. És ezek azért hiányoznak, mert Suarez meg Neymar után pár évig Ardákat, Digneket meg Gomeseket igazoltunk. Kevesebbet, de minőséget kellett volna. Ezek az elvesztegetett évek hiányoznak.
Az igazolásoknál van egy nagyon fontos szempont, hogy hova akar menni a játékos. Ha nem hozzánk, akkor mit is lehetne tenni? Engem pl. ezért nem is izgat Mbappé. Pedig akár össze is állhatna egy Griezmann-Mbappé-Dembele trió. De az már egy más stílusú csapat kellene hogy legyen. Nem ebbe az irányba haladunk.
Szerintem pénzügyileg nincs nagy különbség a két klub között, gondolj csak a fizetésekre és a 100 milla feletti vásárlásokra.

GYLS 2020.01.05. 13:46:42

@Bivi76: Bocs, lemaradt hogy Neked válaszoltam az előző írásommal.

Bivi76 2020.01.05. 13:52:45

@GYLS: Semmi gond! :-). Én Veled ellentétben óriási lemaradást látok sajnos a Real Madriddal szemben. Nagyon nem szeretem azt a csapatot, ezért idegesít hogy az én véleményem szerint nagyon jól megalapozzák a következő nagy generációs csapatokat. Pénzügyileg szerintem óriási gondok vannak nálunk. Stadion projekttel mi s helyzet? Erről nagy hallgatás van . Youtubon van egy videó, melyik évben, melyik fázisában kellene lenni az építkezésnek.

2020.01.05. 13:59:16

@Bivi76: Reinier Jesus lesz az újabb brazil igazolása a Realnak. Ez szép és jó de Marcelo, Rodrygo, Vinicius, Milotao meg ez a srác. Nem sok egy kicsit az EU-n kívüli?

Bivi76 2020.01.05. 14:02:19

@the12thman: Majd megoldják. Okos, profi, nagyhatalmú, befolyásos emberek irányítják a Real Madridot (velünk ellentétben)

Romario80 2020.01.05. 14:11:44

@Bivi76: Valamiért törölték a hsz-emet...:( Nem hiszem,hogy személyeskedés lett volna,hogy úgy vélem,isteníted a Madridot. A kommentjeidben ezt teszed szerintem. De akkor a fiatal játékosok tekintetében megkérdezném újra,hogy mi a véleményed a Fati,de Jong,Arthur trióról? Illetve Wagueról?

Romario80 2020.01.05. 14:13:01

@GYLS: Tökéletes válasz,tényekkel,érvekkel. Köszi!

Bivi76 2020.01.05. 14:23:03

@Romario80: Waguéról hiába van véleményem . Megkérdezem Tőled. Játszatja az edződ? Nincs értelme a kérdésednek a fiatal Afrikai játékosunkkal kapcsolatban . Fati ügyes, benne látom azt, hogy pár év múlva egy semleges drukker azért leül megnézni egy Barca meccset, hogy az ő megoldásait csodálja. Frankie De Jong nagy igazolás, sajnos az edződ nem a posztján játszatja. Lebutítja a játékát. Eltudom képzelni mit érezhet. Elvileg az előrelépés érdekében igazolt hozzánk, aztán kiderült előző klubjával ellentétben egy amatőr edző irányítja. Arthurnál vannak Brazíliában nagyobb kaliberek,akiket szívesebben láttam volna Ettől függetlenül ilyen Busquets meg Rakitics féléknél klasszisokkal jobb.

Bivi76 2020.01.05. 14:26:16

@Romario80: Én a Real Madridot nem istenítem, mivel gyermekkorom óta utálom őket. Engem bosszant, hogy ők igazolnak olyan stílust képviselő játékosokat, amilyeneket nálunk szeretnék látni. Az hogy hozzájuk képest csórók vagyunk mint a templom egere, az meg sajnos tény.

Bivi76 2020.01.05. 14:48:42

@Romario80: Én meg nem tisztelem Valverdét, de a blogon rajtam kívül még nagyon sokan . Úgyhogy nekik is említsd meg ha nem megfelelő stílusban írnak róla. Te engem nagyon utálsz észrevettem. De nem gond ám,nyugodtan tedd ezt!

Bivi76 2020.01.05. 14:54:58

@Romario80: Griezmann miből jött?

Romario80 2020.01.05. 15:20:18

@Bivi76: Griezmann hitelből jött, ezzel sem értem minek jössz elő. A spanyol kluboknak hatalmas adóságuk van,pl. a Madridnak is,Barcának is.

Robi71 2020.01.05. 16:53:33

@Romario80: A Barca problémáinak fő okozói: A fogalmatlan Bartomeu, alázatos szolgája Valverde és a klub "kozmetikusa" Messi.

Bivi76 2020.01.05. 17:28:44

@Robi71: A Barca problémáinak fő okozói azok az agymosott sociók, akik alkalmatlanok voltak hozzáértő elnököt választani. Ha nem választották volna meg ezt a szerencsétlen elnököt, akkor a tökkelütött edzője lehet még mindig az Olympiacosnál trénerkedik.

caaaatalan 2020.01.05. 17:32:49

Kedves Blogolók!

Sajnálattal közlöm, hogy a blog írását befejezem.

Már annyi kommentet kellett törölnöm és folyamatosan ellenőriznem, hogy ezzel sokkal több időt töltöttem, mint magával a blog írásával, ennek pedig a továbbiakban nem látom értelmét, és nem pazarlom rá az időmet.

Ettől függetlenül továbbra is Visca el Barça!

Robi71 2020.01.05. 17:43:14

@caaaatalan: Szerintem nem kellene cenzúráznod a hozzászólásokat. Részben nem a te dolgod (értsd pozitív értelemben...nem téged minősít), részben mert nem indokolt mivel a "selejt" kihull magától is az öntisztulás eredményeként.
Folytasd, mert pártatlan, objektív cikkeket jelentetsz, fordítasz.

Robi71 2020.01.05. 17:46:34

@Bivi76: A culék nem hibásak, mivel köszönet a "kozmetikus" Messi-nek nem látják a valóságot. Ha ő nem lenne, már régen lobognának a fehér kendők és kiborult volna a bili.

Bivi76 2020.01.05. 17:51:30

@Robi71: Messi nem lesz örökké!

julio alberto 2020.01.05. 17:58:29

@Bivi76: A elmúlt napokban sokat írtam a témával kapcsolatban,hol miben látom a hibát.Ezt érvekkel és főleg tényekkel alátámasztva tettem.Reagáltak is jó páran többen kevés realitással,érzelmi kirohanásokkal néha bizony trágár módom.Voltam troll,Liverpool és brazil imádó,Messi és Guardiola utáló,mások látták a Real szurkoló vagyok sőt még lány is voltam ha emlékeim nem csalnak.Nincs új a nap alatt,van viszont 3 pont a legnagyobb hibákból.1.Az egy személyre kihegyezett játék erőltetése.Most is úgy látom Messi köré építik a taktikát,választják a kezdőcsapat tagjait és úgy kell játszaniuk az új igazolású játékosoknak ahogy ez a rendszer megkívánja.Úgy hiszem ezért van az hogy itt sok egyébként remek játékos leépül,vagy meg is bukik és távozni kényszerül.Ehhez jön még a mesteredző Valverde áldásos tevékenysége is.Messi zseni sosem vitattam,de már 33 éves lesz nem a jövő embere,de ez a helyzet Pique,Busquets,Suarez,Rakitic kapcsolatban is,ők már fizikálisan nem képesek arra hogy 50-60 mérkőzést top formában végig játsszák.2 A játék filozófia.A labdarúgás folyamatosan fejlődik,ami sikeres volt 10-15 éve közel sem biztos hogy a mai korban is az.Az a sok oldal és alibi passzos játék bizony mára már idejét múlt és egyáltalán nem hatékony főleg nem a nemzetőzi labdarúgásban,nem véletlen a csapat most már sajnos folyamatos kudarca a BL-ben.Ne legyen igazam de az idén sem lesz ez másként.Ami viszont aggasztó már a spanyol bajnokságban is akadozik ez a dolog,egyszerű letámadással a pálya gyors átjátszásával kis csapatok is képesek meglepni a Barcelona csapatát.Azt hiszem eljött az idő arra hogy a korszerű labdarúgásból valamit a Barcelona csapatának játékosainak is át kell(ene)venni.3.Ez az ami a 1-2 ponthoz kapcsolódik elég szorosan.Nem Neymar,Xavi,Iniesta játékosokat kell keresni,igaz hogy ők egy korszakos csapat és a akkori korban nyerő taktikának(filozófiának)alap és csúcsjátékosai voltak,de nem biztos hogy ma is azok lennének,pont a fentebb írtak miatt.A középpálya gyors átjátszása a gyors és pontos szélsőjáték az ami bizony elengedhetetlen elemei a jelenkor labdarúgásában de idetartozik az átlövések alkalmazása is.Mit alkalmaz ezek közül a jelenlegi Barcelona?Valverde?Pedig voltak és vannak a keretben erre kiválóan alkalmas játékosok(Coutinho,Dembelé,Griezmann,de Jong,Arthur,Perez),nem véletlen hogy pont ők szenvednek látványosan Valverde munkássága miatt.Na is akkor Reinier Jesus,nyilván emlékszel arra hogy mit írtam itt a brazilok utánpótlás akadémia rendszeréről az ottani kiválasztásról.Mit írtam arról hogy a 96-97 korosztály az első akik kikerültek a rendszerből(Gabriel Jesus,Gabriel Barbosa,Richarlison,David Neres,Arthur stb)és mit írtam arról hogy a későbbi korosztályokból még több igen tehetséges,sőt még annál is több szinte készre felépített játékos kerül reflektorfénybe itt az öreg kontinensen is.Ez csupán a számok törvénye alapján is várható volt.Reinier ennek az egyik kiváló terméke,Rodrygo,Gabriel Martinelli stb után szabadon.Sokat elárul róla hogy behívták a brazilok olimpiai csapatában(19 kezdődik a selejtező sorozat)2-5 évvel idősebbek közé,10 posztra.Mint ahogy az is hogy a Flamengo felnőtt csapatában is remek teljesítménnyel hívta fel magára a figyelmet 14 mérkőzésen 6 gólt szerezve+ 5 gólpasszt adva a társainak.A Real Madrid azt hiszem újra egy nagy kincset talált 30 millióért,még nagyobbat mint tavaly nyáron.

julio alberto 2020.01.05. 18:03:18

@Bivi76: Ne reagálj a szóra sem érdemes írásokra.Tudod milyen emberek,miért idegesíted fel magad velük?

Robi71 2020.01.05. 18:18:56

@julio alberto: csak az évszám változott, de te nem :(

Robi71 2020.01.05. 18:20:17

@Bivi76: De 2021-ig még biztosan és ez megmenti Bartomeu-t

Bivi76 2020.01.05. 18:23:02

@julio alberto: Köszi a kimerítő válaszodat a délelőtti kérdésemre. Nagyon bosszant, hogy bármit írok, mindig hibát keresnek benne. Mindig ugyanazok az emberek találnak be, lassan már azt gondolom, hogy azért vannak itt, hogy belekössenek blog bejegyzésembe. Ha valaki kritizál játékosokat, edzőt, akkor semmi gond. Lapítanak, és akkor jelennek meg, ha írok valamit. Megjelennek egy egykori brazil klasszis nevével, de ha brazilokat dícsérek, trollnak, és Real Madrid drukkernek tartanak. Ha tudnák ezek az emberkék, akiknek csak Messiig,meg Guardioláig terjed a Barca "imádatuk" hogy én már gyerekként egy 2 perces összefoglalóért maradtam fent éjjekekig, hogy videokazettára rögzítsem a gólokat, lehet befognák. De nem általánosítok, mert vannak jó fej szurkolótársak is itt a blogon. Akinek nem inge, nem veszi magára. Szóval úgy látom, rossz embernek tekintik azt, akinek más a véleménye, mint a többségé . Nem tehetek róla, nekem a szép, technikás, trükkös, kreatív foci jön be. Nekem az adja meg a labdarúgás varázsát. Mikor Barca szurkoló lettem, ez volt jellemző szeretett klubomra. Engedtessék már meg, hogy nosztalgiázzak, és hasonlítsak össze játékosok tudását. Legalább van viszonyítási alapom. Többet nem ülök fel provokáló emberek kötekedésének. Igazad van!

Bivi76 2020.01.05. 18:25:59

@caaaatalan: Folytasd a blog szerkesztését, remekül csinálod, és köszönettel tartozunk hogy energiát, időt fordítassz rá!

Robi71 2020.01.05. 18:26:33

@Bivi76: Nem engedd, hogy Alberto teljesen átmossa az agyad. Próbáld tisztán látni a dolgokat.

julio alberto 2020.01.05. 18:37:40

@Bivi76: Végre,tedd azt olvass ami nem tetszik görgess tovább csak ne reagálj mert utána mindig jönnek a semmitmondó írások,gyalázkodások.Már írtam írásaid szenvedélyes hozzászólásaid alapján nekem lejön hogy egy öreg motoros Barcelona szurkoló vagy,pontosan tudom mit és miért hiányolsz a jelenlegi Barcelonából.Nekem is van hiányérzetem bőven,csaknem ugyan azok a dolgok mint neked.

Bivi76 2020.01.05. 18:44:54

@Robi71: Miért mosná át Alberto az agyamat? Nem ismerem őt, de hasonlóan gondolkodunk sok mindenben a fociról. Semmi gondom Vele!

Romario80 2020.01.05. 18:48:18

@Bivi76: Ha már rólam beszéltél... Úgy látszik azt szeretnéd,hogy egyetértsenek itt veled abban,hogy a Madrid remekül igazol fiatalokat,bezzeg a Barca nem, "okos,hozzáértő,profi vezetői vannak" írod Perezre, csórók vagyunk hozzájuk képest,stb. Valamint a trágár jellemzésedben is értsenek egyet,amikkel jelenlegi,egykori játékosokat,edzőket illetsz. Ez nem fog megtörténni,ebbe egy Barca blogon mindig bele fognak kötni a jóérzésű drukkerek.

Bivi76 2020.01.05. 18:50:38

@Romario80: Más nem beszél trágár hangnemben játékosokról, edzőről? Olvass már vissza egy vesztes meccs alatt futó blogot, milyen hangnem van Csak én írok itt a blogon ilyen hangnemben? Kérlek válaszolj rá!

Romario80 2020.01.05. 18:52:27

@Robi71: Szerintem Barto úgy vezet egy sportklubot,mint egy üzleti vállalkozást, pedig nem csak üzletileg kellene rendben lennie egy klubnak. Valverde pedig nézhetetlen játékot játszat, már el kellett volna küldeni az előző évben legkésőbb,ez pedig az elnök dolga. Túl nagy falat ez a csapat neki.Messire meg az egyszerű szurkolók fújnak, akik nem látják a játékot,csak nézik.

Romario80 2020.01.05. 18:54:13

@caaaatalan: Robival értek egyet, nem kell szerintem moderálni egy egyszerű vitát, amíg nincs gusztustalan trágárkodás. Sokunk szeretik ezt a blogot, valamint a te írásaidat, kár lenne abbahagynod.

Bivi76 2020.01.05. 18:57:55

@Romario80: Én arra értettem, ha van egy szakmai dologgal kapcsolatos meglátásom, és közben egyetlen egy csúnya szót sem használok, akkor is mindig belekötsz Te, Robi, sorolhatnám. Szerintem ha azt írnám hogy Guardiola a világ legjobb edzője (soha nem fogok Ilyet írni), akkor abban keresnétek hibát.

Bivi76 2020.01.05. 18:59:37

@Romario80: Én is írtam caaaatalannak hogy ne hagyja abba! Velem nem értesz egyet? Csak Robival?

julio alberto 2020.01.05. 19:00:56

@Bivi76: Mit gondolsz ezek az emberek miért nem a tegnapi mérkőzéshez szólnak hozzá?Miért nem érvelnek pro és kontra?Ne várj tőlük valódi válaszokat.

Romario80 2020.01.05. 19:07:03

@Bivi76: Figyelj,Valverde nagyon gyenge, ebben egyetértünk. Hívd Kampósorrúnak, ha annyira szeretnéd, csak szerintem nem szép,nem tehet róla,hogy nagyobb az orra,mint neked,de focipályák mellett cifrább jelzők is elhangoznak. Úgyhogy hajrá! Folytasd a törpézést,girnyózást,kopaszozást,meg a többit,ha így kiéled magad. :)

Romario80 2020.01.05. 19:10:23

@Bivi76: Én egy szakmai hozzászólásodba "kötöttem bele" (írtam ellenvéleményt), a Madridról szóló okfejtésedről volt szó ma. Egy másik kedves blogtárssal egyetemben egyébként.

Romario80 2020.01.05. 19:14:33

@Bivi76: Robival a moderálási elvekben értek egyet,ezért írtam őt,de abban veled is egyetértek,hogy folytassa admin úr a tevékenységét. :) Látod,vannak dolgok,amikben egyetértünk. :)

Bivi76 2020.01.05. 19:15:09

@Romario80: Nem válaszoltál a kérdésemre. Egy vesztes meccs alatt futó blogon más nem használ gúnyolódó, gusztustalan jelzőket játékosokra, edzőre? Erre válaszolj!

Bivi76 2020.01.05. 19:15:57

@Romario80: Na végre, valamiben egyetértünk! Megy ez!

Robi71 2020.01.05. 19:21:53

@Romario80: Akkor Barto (foglalkozzon csak az üzleti résszel) nevezzen ki egy hozzáértő sportigazgatót és hagyja dolgozni. Ő nevezze ki az edzőt és vele közösen alakítsák ki az átigazolási stratégiát valamit az utánpótlásnevelést. Foglalkozzon mindenki csak azzal, amihez ért.
De Barto azzal, hogy meghosszabbította Messi szerződését 2017 nyarán biztosított a a mandátumát 2021-ig. Onnan kezdve kedvére garázdálkodhat.

kritizator 2020.01.05. 19:26:25

@caaaatalan: atveszem, és kitorlok mindenkit aki szemelyeskedik:)

Robi71 2020.01.05. 19:27:16

@Romario80: Én nem minősítem az edzőt semmilyen jelzőkkel. Nem tudjuk milyen Valverde, mivel nem engedik dolgozni...a vezetőség által ismeretlen kritériumok alapján igazolt hamis árcédulás játékosokat rakosgat be a csapatba.

kritizator 2020.01.05. 19:39:40

@Robi71: Nem tudjuk milyen Valverde,

De azt tudjuk milyen barto...

Persze pityu

Romario80 2020.01.05. 19:47:02

@Bivi76: Te sem reagálsz egy csomó mindenre. De válaszoltam különben, folytasd nyugodtan a trágárkodást,hajrá! ;)

Romario80 2020.01.05. 19:48:54

@Robi71: Szerintem ebből a keretből többet is ki lehetne hozni.

Bivi76 2020.01.05. 20:01:48

@Romario80: Tehát akkor más is használ trágár kifejezést. Köszi . Hallgatás beleegyezés. Akkor foglalkozz mással is. Na tényleg lépek. Szia Romario Barátom!!

Romario80 2020.01.05. 20:11:02

@Bivi76: Én nem mondtam ilyet. ;)

Mihail84 2020.01.05. 23:40:42

@julio alberto: És újfent Albi azért jött ide hogy a hozzászólásaival szítsa itt a feszültséget. Immáron nem vitás hogy csak trollkodni jön ide. Nincs új a nap alatt.

caaaatalan 2020.01.06. 14:17:56

Sziasztok!

Több állandó és kitartó blogtárs megkeresésére határoztam úgy, hogy folytatom a munkát cikkíróként, de a moderálást befejezem, mivel arra nincs energiám, és azt sem szeretném hogy a cikkek ennek rovására maradjanak el.

Arra kérek Mindenkit még egyszer és utoljára, hogy felnőtt ember lévén kommentáljon, és ha nem egyezik valakivel a véleménye akkor azt személyeskedés, de főleg trágár szavak használata nélkül, objektíven, a tényekre alapozva közölje, úgy egy értékes közösséget alkothatunk.

Nagyra értékelem ennek a közösségnek MINDEN tagját, ezért folytatom a munkát!

Üdv.
süti beállítások módosítása