A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Todibo a Schalkéba mehet, Vidal maradhat

2020. január 08. - caaaatalan

A legfrissebb hírek szerint Todibo végül a német Schalke csapatába mehet, míg Vidal marad a szezon végéig.

Az átigazolásokban mindig jól értesült Gianluca di Marzio információi szerint Jean-Clair Todibo januárban kölcsönbe a Schalke 04 csapatához kerülhet a Barcelonától. A Bild ehhez még annyit tett hozzá, hogy a gelsenkircheniek vezetői jelenleg is Spanyolországban vannak és az üzletről tárgyalnak a Barcelona illetékeseivel. Az értesülések szerint maga a játékos jelezte a Barça felé, hogy szeretne a Schalkéhoz távozni a Milan helyett, mivel a németek csak kölcsönben, míg a Milannal végleges transzferben gondolkodtak. Todibo a nyáron vissza akar térni Barcelonába, hogy beverekedje magát a csapatba. A gall bekk a papírokat még nem írta alá, mivel jelenleg a csapattal van Szaud-Arábiában a Spanyol Szuperkupa négyes döntőjén.

Eközben Vidal kapcsán is újabb hírek láttak napvilágot. Fényképfelvételek tanúsága szerint a csapat Szaud-Arábiába vezető 6 órás repülőútját kihasználva a keret hangadói, Messi, Suárez és Alba igyekeztek meggyőzni a chileit, hogy a szezon végéig maradjon, sőt a beszelgetésbe még Bartomeu elnök is bekapcsolódott és jelezte a játékosnak, hogy fontos tagja a keretnek, így nincs szándékukban elengedni. Valverde tréner már a hét elején leült a középpályással és jelezte felé, hogy tavasszal az eddiginél több játéklehetőséget kaphat, aminek hiánya az elsődleges oka volt a távozási szándékának.

Mit gondoltok marad vagy megy a 2 játékos, illetve ha mennek az jó döntés  a klub és a játékosok részéről?

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr6315399022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2020.01.09. 11:48:12

Zsarol a jatekos es kap tobb jateklehetoseget? Vicc ami itt megy.

Rivaldo2000 2020.01.09. 12:13:02

Hogy történhetett meg, nem tudom, de nem izgat az esti meccs. 2év alatt eljutottam ide. Én.. Aki a kajapénzemből a nemzeti sportot vettem mint kaját csakhogy olvassak a barcából. Aki babonából minden meccs napján a himnuszt kántálom. Aki izgulva nézte a teletextet hogy vajon a biszembaszom inter totó kupából bejutunk e az UEFA kupában!!! Aki egyedül szurkolt rochembacknak meg Gabrinak, mert minden haverja galaktikus madridista lett. Éjfélkor néztem a műholdas dsf-en a laola műsort hogy lássák pár képet a barcából, persze hogy szoptunk a kovacevic féle sociedadtol. És most semmit sem érzek. Naná hogy nézem, szorítok, de érdektelenül. Ragodom hogy megöregedtem (40),régi barcas videókat nézem a YouTube ön, és bizsergek. Úgyhogy szerintem ez a mostani csapat műve, mindenestül. De főképp az elnök és az edző. Kapják be

Shirkan 2020.01.09. 12:46:10

@Rivaldo2000:
+1
Idejét sem tudom mióta, de sok éve nem volt olyan Barca meccs, amit ne láttam volna. Meccs napon mindent borítottam (család, haverok...), és a meccs volt az első. Ha nem tudtam TV-ben, akkor addig kutattam stream után, míg nem találtam. Ha sz@r volt a stream, akkor azon néztem. Mindegy volt, mert látni akartam a meccset.
Csatlakozom; a mai meccs nem érdekel. Nagyon sajnálom, de ahogy néztem a meccseket a helyszínen is egyre kevesebb a néző.

caaaatalan 2020.01.09. 14:43:11

@Rivaldo2000: szomorú vagyok h ezt hallom.

Pedig a Rochemback, Bonano, Cristanval féle csapatnak valóban művészet volt szurkolni... :D

Balázs37. 2020.01.09. 15:40:44

@Rivaldo2000: +1 bivi barátommal a tve spanyol csatornán szoktuk nézni a Barca meccseket, összefoglalóját a 90-es évek elején, Romario, Stoitchkov, Koeman féle csapatot. Mindig vártam a Barca meccseit, egészen idáig. Nálam is most telt be a pohár...

BarcaForLife 2020.01.09. 15:45:36

85 percet telefonoztam az Espanyol elleni meccsen ugy h fel se tűnt.....20 eve minden meccset lattam....elotte is a tobbseget.....most is fogom...de az az izgalom mar elmult.....es Messi utan meg rosszabb lesz

BarcaForLife 2020.01.09. 15:45:37

85 percet telefonoztam az Espanyol elleni meccsen ugy h fel se tűnt.....20 eve minden meccset lattam....elotte is a tobbseget.....most is fogom...de az az izgalom mar elmult.....es Messi utan meg rosszabb lesz

Dr Mouse 2020.01.09. 15:58:00

Nem fogom nézni a mai meccset.
Mert azt látom, hogy a spanyol szövetséget csak és kizárólag a bevétel érdekli.
Mi más, hiszen 1 meccs helyett 4-et csináltak "spanyol szuper kupa" cím alatt.

GYLS 2020.01.09. 16:08:12

A Barca-ATM mérkőzéssel egyidőben lesz az East End Tigers - Bo Rangers Premier Leauge mérkőzés. Ajánlom mindazoknak, akik ilyen-olyan ok miatt nem szeretnék látni a szuperkupa elődöntőjét.

Raven1975 2020.01.09. 19:13:56

Hivatalos kezdő.
uploads.disquscdn.com/images/9ba098a0bea9cbbf3421117bcb6ac7704c60bc02c93d4886fe1265e4dd7df3c7.jpg
Kispad: Peña, Lenglet, Firpo, Semedo, Rakitić, Pérez, Fati. Hajrá Barça!

culecule 2020.01.09. 19:17:00

Mi ez a gyászhangulat? Én nézni fogom a meccset, leszarom, hogy hol rendezik, felőlem a Holdon is focizhatna a kedvenc klubom, akkor is szurkolni kell. Egyébként meg biztosan a klubok is kapnak részesedést abból, amit a szövetség kapott az araboktól.

Barcaaa 2020.01.09. 20:42:56

Kb 20 perce nézem, de jól látom, hogy egész jól játszunk? Legalábbis magunkhoz képest

Raven1975 2020.01.10. 14:13:24

A Barça legutóbbi öt mérkőzésén 8 gólt kapott.
A Barça legutóbbi 5 meccséből egyet tudott megnyerni.
uploads.disquscdn.com/images/c5d8900bcb919fa3a5171c00a5dab8b45f848e6e266e7c160c15092a949d30e5.gif

Força Barça! 2020.01.13. 10:06:48

Todibo Németországban van, ez minden valószínűség szerint azt jelenti, a szezon végéig kölcsönbe megy, közelebbről a Schalkéhoz.
süti beállítások módosítása