A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Az 1. komoly erőpróba

2020. január 25. - caaaatalan

A Barcelona ma 16.00-kor a Valencia otthonába látogat.

Quique Setien eddig 2 mérkőzésen dirigálta a csapatot a mérlege pedig 2 győzelem, igaz a Granada elleni Liga meccs és az Ibiza elleni kupacsata sem a klub ikonikus elemeként fog a történelembe vonulni.

Ma délután lényegesen nehezebb feladat hárul a játékosokra és a trénerre, hiszen az ellenfél a Ligában jelenleg 31 ponttal 7. helyen álló Valencia. Csalóka a pozíció, mivel az Atletico a 3. helyen 36 pontos, de sűrű a mezőny.

A Barcelonából ma is hiányozni fog Suárez és Dembelé, emellett pedig a héten megsérült Neto és lebetegedett Puig. A denevérektől Piccini, Guedes, Vallejo és Rodrigo Moreno sérülés, míg a kapitány Dani Parejo eltiltás miatt nem játszik.

Az összeállításban biztosan váhatók változások a hétközi meccshez képest, hiszen most Messi, Pique és Busquets is rendelkezésre áll. Átgondolandó a formáció is, jelen helyzetben a 4-4-2 sem ördögtől való elképzelés, hiszen Fati a sorozatterhelést talán még nem bírja, Pérez pedig nem volt meggyőző az Ibiza ellen, ráadásul küszöbön áll a távozása az AS Romához. Természetesen kommentben a Ti kezdőtöket is várjuk!

Setien a meccs előtt kiemelte, hogy a Valencia jó csapat és ez egy komoly teszt lesz. A tréner arra számít, hogy a Valencia támadni fog, a lehetőséget pedig az így felszabaduló területek bejátszásában látja.

A másik oldalon Albert Celades, aki a Barcelonában nevelkedett és 1995-99 között játszott is a csapatban azt mondta, hogy a Valenciának a szurkolók támogatásával folytatnia kell jó hazai sorozatát, amelyre szerinte lehetősége is lesz, tehát cél a győzelem.

A Barcelona 2016 óta nem nyert a Mestallában, és az előjelek sem feltétlenül a csapat mellett szólnak, de ha Setien le akarja tenni a névjegyét a padon, akkor a mai egy kiváló lehetőség az első nagy skalp begyűjtésére.

 

 

 

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr8415426726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robi71 2020.01.27. 10:45:24

Hozzuk el fél évre kölcsönben Carlos Vela-t (ex Arsenal és Sociedad, jelenleg LAFC).
Ő (és nem Ibra) lett az év játékosa az MLS-ben.

PeppyRapier 2020.01.27. 11:29:49

Ezek a nevek... BenYedder.... Piatek... Vela... egyre rosszabb...

@Robi71: Nem így látom, ez inkább lehetőség lenne arra egy centernek, hogy örökre kijátsza Suárez-t. Ha értelmes támadó jön, és fixen kezdő is lesz, fél évig most ő rajta lesza világ szeme, és nem kell tartania Suárez-től. Ha beválik, akkor kizárt, hogy jövőre Luis 33 évesen visszavegye a kezdőt tőle. Most kell kocsit, házat, mindent feltenni egy támadóra (kölcsönbe, majd kötelező nyári kivásárlási opcióval).

Viszont ebben a 3-5-2-es rendszerben ez kevés lesz. Ha jön egy támadó hova teszi Setien? Előre? Akkor ki marad ki? Griezmann? Akkor lenne értelme, ha Messi támadó középpályást játszana a csatár páros mögött, mert így hogy ő visszajön félpályára támadást építeni elől középen az egy szem akárki (jelenleg Griezmann) semmit sem ér.

Szóval én a középpályára is (vagy első sorban) erősítenék, egy olyan játékossal, aki képes kreativitást és támadójátékot vinni a középpályára, és aki nem fél bevállalni keresztlabdákat is indításokat, és aki nem csak 3 méterre passzol maga mellé/mögé. Mert ilyen posession játékosokból tele a padlás (Busi, DeJong, Rakitic, Arthur), akik csak labdatartásra jók, de veleük soha nem fog helyzeteket teremteni a hátsó sor, és minden csak Messi-n fog múlni. Másrészről a szélsők, Fati a jobboldalon meg van lőve, míg Alba soha nem fogja rávinni a védelemre a lasztit és átmenni 1-2 emberen.

Szóval pár helyen elég lukas a Setien terv...

Eriksen (20m max) v Coutinho, Werner (20m max) és Dembelé kellene ide, és Setien megkapná azokat a játékosokat, akik illenének a rendszerébe.

Robi - Piqué/Lenglet - Umtiti
Dembelé - Arthur/Vidal - DeJong/Busi - Eriksen - Griezmann/Alba
Messi - Werner/Griezmann

kritizator 2020.01.27. 13:24:26

@Bivi76: De akkor nem értem, hogy lehet ennyire egyoldalúan közvetíteni.

Mert elfogult vagy.

A Reálosok meg az ellenkezőjét mondják.

Mert ők is elfogultak.

kritizator 2020.01.27. 13:35:10

@Bivi76: Na: azért Messi góljainál felviszi a hangját.

Bivi76 2020.01.27. 13:39:32

@kritizator: Hát remélem is hogy felviszi! Vigye is! :-)

zoldbela 2020.01.27. 15:22:35

Aki Suarez miatt nem jön a Barcába, az nem kishitű, hanem pontosan tudja, hogy Suarez milyen játékerőt képvisel.

Bolha10 2020.01.27. 15:36:48

@zoldbela: plusz a csapat hierarchiájában hol helyezkedik el..

zoldbela 2020.01.27. 15:37:36

Úgy látom, értjük egymást. :)

2020.01.27. 15:38:54

Aubemayanh megeggyezet a Barcaval. 50 milliót akar az Arsenal. Ezen megy a vita jelenleg de Péntekig hivatalos lehet

Pampák Bikája 2020.01.27. 15:44:23

@Robi71: mint ahogyan a Barca lesilányult "passzoljatok Messinek"-csapatra. Azért van különbség: a (Messihez képest) nyikhaj Ronaldo újabban megint berugdossa...

2020.01.27. 15:47:42

Neki látok a Valencia elleni meccsnek..

Shirkan 2020.01.27. 15:56:32

Cristian Eriksen megy az Interbe

DISTANTxTHUNDER 2020.01.27. 16:44:08

@the12thman: Nem egy rossz igazolás, de Auba is csak időhúzásnak felel meg.. az 50 millió viszont épp ezért erős túlzás.. nyilván megvan az oka annak hogy pl Cavani miért nem merült még csak ötlet szinten sem fel, vagy Mertens, ha őket leszámolom akkor tényleg Auba a legjobb megoldás..

DISTANTxTHUNDER 2020.01.27. 16:45:29

@Shirkan: Azért Eriksent is sajnálom valahol, a tudása nincs összhangban az elért eredményeivel csapatszinten, és ez nem is fog változni

2020.01.27. 16:47:02

@DISTANTxTHUNDER: legyen úgy mert első félidőt látva egyértelmű hogy irányító, szélső és csatát kell plusz motiváció. Szerintem nincs akkor probléma keret ügyileg mint sokan írják

zoldbela 2020.01.27. 16:55:14

@DISTANTxTHUNDER: Az már legyen az ő baja! :D

2020.01.27. 16:55:33

@PBence20: Coutinhot is vissza hoznám úgyse veszi meg a Bayern. Hátha tud valamit mutatni az új edző alatt

DISTANTxTHUNDER 2020.01.27. 17:06:06

@the12thman: Szedintem is jó szélsőre van szükség aki tud center poszton is játszani.. Auba erre alkalmas.. Dembivel félelmetes támadók lehetnek, az más kérdés hogy ahogy Dembi úgy Auba rohanós, lendületes stílusa sem passzol a klasszikus Barcához de mindegy :) Ha még Coutinho is visszajön a nyáron akkor nem lesznek itt gondok

2020.01.27. 17:15:03

@DISTANTxTHUNDER: mindez semmit se fog érni ha a többiekbe nem tud Setien lelket verni. Ezt lesz a legnehezebb megoldani

GYLS 2020.01.27. 17:18:38

Mégegyszer megnéztem a Valencia elleni meccsünket. Nem is volt olyan rossz, mint elsőre (kivéve a végeredményt). Ugyanakkor ismét bebizonyosodott, hogy védekezésünk az bizony problémás. Pedig egy csapat játékának alfája a védekezés megszervezése. Nálunk ez sem csapatszintre, de még egyes játékosokra sem érvényes. Labdavesztés esetén kapkodás van, akiknek vissza illene menni, azok vagy lemaradnak (nincs gyorsaság - középpályások), vagy fejveszejtve teszik, arra pedig már idejük sincs, hogy oda is irányuljon a visszafutás, ahol az ellenfél játékosai tartózkodnak. Mindkét kapott gól emiatt történt. Hátul megvoltunk, de volt olyan valenciai, akire 2-3 játékosunk is helyezkedett, ugyanakkor másra pedig senki sem. Nem tudom miért érzi magát Alba és Roberto is állandóan úgy, hogy nekik belső védőnek is kell lenniük.
Az első félidőben kapura veszélytelenek voltunk, ekkor még szerencsénk volt, no meg egy TerStegenünk. A második játékrészben viszont már nekünk is meg voltak a lehetőségeink. Sajnos amíg a lövéseink gyengék, vagy pontatlanok voltak, addig a Valencia kegyetlenül kihasználta a védekezési hibáinkat.

Robi71 2020.01.27. 17:37:36

@PeppyRapier: Olyan center aki örökre kijátssza Suarez-t? Ki lenne ez?
0. Max 2-3 ilyen szintű center jöhet szóba, aki mozdítható is.
1. A 27-28 éves fölöttiek kilőve (semmi értelme idősebbel leváltani Suarez-t)
2. Az ára 100+ millió (és nem télen vált klubot)
3. Szólni kellene már most Suarez-nek, hogy nyártól kereshet új klubot számára ... mivel teljesen biztos, hogy nem vállalja a másodhegedűs szerepet.
Ezek az indokok közül már az egyik is majdnem kizárja, hogy télen ilyen formátumú centert igazoljunk. Így együtt tuti kizárja.
Ezért javasoltam:
1. kölcsönben rutinos vagy
2. kölcsönben, nyári nem kötelező!!! (ha nem válik be visszaadjuk) kivásárlási opcióval olyan, akire akár hosszabb távon is számíthatunk.

Ami a rendszert illeti...azt a meglévő játékoskeret határozza meg.
1. Nincs center
2. Nincs minőségi szélső támadó
3. Nincs kreatív középpálya.
Ezek alapján én 352-t játszatnék a csapattal. Ha érkezik center ez változhat, de jelenleg ez a helyzet.

Robi71 2020.01.27. 17:39:58

@GYLS: Te aztán mazochista vagy a javából. A Granada és az Ibiza ellenit nem nézted vissza? :)

Robi71 2020.01.27. 17:42:41

@DISTANTxTHUNDER: Dembélé? Coutinho? Auba? Kettő reménytelen és egy akinek minimális az esélye, hogy érkezzen. Ez lenne a tuti terv jövőre?

zoldbela 2020.01.27. 17:43:20

@Robi71: Van még néhány tapasztalt játékosunk, akire mindez igaz. :D

Robi71 2020.01.27. 17:46:53

@PeppyRapier: Eriksen az Inter-é, Werner otthagyná a bajnok esélyes és BL résztvevő Lipcsét azért, hogy Suarez cseréje legyen? Arról nem is beszélve, hogy az általad belőtt 20 milliós irányár egy vicc (szerintem 80 alatt biztos, hogy nem kerül piacra).

Robi71 2020.01.27. 17:51:09

@zoldbela: Szerintem nem azokról kellene beszélni, akik az elmúlt 10-15 évben történelmet írtak a klubbal, hanem az Barto csodaigazolásairól (Coutinho, Dembélé, Griezmann, De Jong, Arthur, Semedo, Umtiti) , akik messze vannak a már "levezető" klublegendákhoz képest is. :(((

PeppyRapier 2020.01.27. 18:02:38

@Robi71: Most komolyan??? Werner 80m, miközben nyáron ingyen vihető??? Tájékozódj már mielőtt marhaságokat állítassz. Hogy a viharba lenne Suárez cseréje, ha az urugayi idén már nem játszhat???? Ha pedig fut egy olyan tavaszt, a kutyának nem fog hiányozni a 33 éves Suárez, márpedig Werner-ben van potenciál. Mi értelme idehozni egy 30+os csávót? Jobb lesz mint Suárez? Nem, akkor meg már inkább egy fiatalt hoznék. Másik, hogy lehet okosan is igazolni. Szerinted egy Lautaro Martinez nem lenne mozdítható, ha aduk érte 100milliót a nyáron a kölcsön végén egy kötelező vételi opcióval? Láttad te már hogy került Mbappé a PSG-hez???? Márpedig most kockáztatni kellene éppen azért, mert különben elmegy a szezon, Martínez pedig szerintem lenne annyira biztos, hogy megérje a kockázatot a kötelező vásárlási opcióval...más különben én sem engedném el télen.

DISTANTxTHUNDER 2020.01.27. 18:06:04

@Robi71: Majd szólok ha érdekel a véleményed erről a témáról :)

GYLS 2020.01.27. 18:06:36

@PeppyRapier: A Transfermarkt szerint Wernernek 2023. június 30-ig szól a szeződése.

zoldbela 2020.01.27. 18:07:37

Csodálkoztam amikor Marc Bartra-nak mennie kellett. Kiváló jobbhátvéd volt.

Robi71 2020.01.27. 18:22:58

@PeppyRapier: Azt, hogy nem tudod értelmezni amit írtam még megértem (fuss neki mégegyszer, hátha sikerül), de hogy újabb vicces dolgokat állítasz, azt már nehezen.
1. Werner-nek 2023 nyarán jár le a szerződése!!!
2. Suarez áprilisban visszatér
3. Tegyük fel megszerezzük Wener-t 20 millióért :)))
-"Ha pedig fut egy olyan tavaszt"....értelmetlen mondat.
- tegyük fel, hogy "fut egy olyan tavaszt, hogy a kutyának nem fog hiányozni a 33 éves Suárez"....akkor Suarez távozik a nyáron és megint ott lennénk, mint most cserecenter nélkül
4. Lautaro kivásárlási ára 111 millió...márpedig az Inter nem adja el az egyik legfontosabb játékosát. Így max csak úgy hozhatjuk el, ha Martinez kiveri a hisztit, hogy ha nem engedik el többet nem lép pályára Inter mezben. Mennyi ennek a valószínűsége?
5. Mbappé azért került kölcsönben a PSG-hez, mert ellőtték az összes puskaporukat Neymar-ra (lásd FIFA FFP). Ezt kártyát már eljátszotta a PSG...a FIFA ezt már nem eszi meg mégegyszer.

Kérlek többet ne hozz ilyen szánalmas helyzetben. Én érzem magam kényelmetlenül a helyedben. Korában már voltam párszor ilyen helyzetben, azt hittem már vége.

Robi71 2020.01.27. 18:24:00

@DISTANTxTHUNDER: Olyan vagy, mintha nem ezen a bolygón éltél volna az elmúlt 2-3 évben. :)

Barc A ti 2020.01.27. 18:27:53

Amíg gyors letámadás helyett visszafelé passzolgatva megvárjuk, hogy az ellenfél teljes csapattal felálljon védekezni, addig teljesen mindegy, hogy milyen csatár jön.
Még "zsíros kenyér" Böde Dani is jöhetne.

Én balga a Fradi-Paks 2. félideje helyett elkezdtem nézni a Barca meccset. Rosszul választottam.
Hazai kedvenc csapatom bizony jobb játékot produkál.

Robi71 2020.01.27. 18:40:50

@the12thman: A Barca még meg sem kereste az Arsenal-t Auba ügyében....akkor honnan ez az állítólagos 50 milliós igény? :)

2020.01.27. 18:48:48

@Robi71: Angol sajtóhírek szerint az FC Barcelona gőzerővel keresi a szezon hátralevő részére kidőlt Luis Suárez helyettesét/utódját. A The Telegraph azt írja, egészen Londonig mennének az új csatárért a spanyolok: az Arsenal támadója, Pierre-Emerick Aubameyang is képbe került, mint lehetséges igazolás. lap szerint az üzlet elhúzódhat a téli átigazolási időszak utolsó napjáig, így pénteken kerülhet pont a tranzakcióra – amennyiben egyezségre jutnak a felek. Ha nem, akkor B-opcióként a Valenciát erősítő Rodrigo Morenóért tehetnek ajánlatot. Spanyol lapok tudni vélik, hogy Aubameyang már megegyezett a Barcelonával, így csak a klubokon múlik az átigazolás.

Nem könnyíti a katalánok dolgát, hogy bár a hírek szerint Aubameyang is elvágyódik az „ágyúsoktól”, Mikel Arteta menedzser legalább a szezon végéig ragaszkodna a csatárhoz. A londoniak ráadásul mintegy 50 millió fontot kérnének a 2021 nyaráig élő szerződéssel rendelkező játékosukért, amit állítólag kicsit túlzottnak tart a Barcelona vezetősége.

Robi71 2020.01.27. 19:04:09

@the12thman: Ezt a bullshit dumát én is kimásolhattam volna. Semmi konkrét. Ja...Barto egy kicsit túlzónak tartja az 50 milliót! 2017-ben sajnálta érte a 60 milliót, de nem sokallta Dembi-ért a 105+40 milliót :)))
Ha gondolod én is bemásolom a hiteles :))) "angol sajtóhírek"-ket közlő "The Daily Telegraph " cikkét miszerint az Arsenal "még mindig vár egy késő ajánlatot" a Barca-tól Auba-ért.

GYLS 2020.01.27. 19:06:50

@the12thman: Jól kezded, sajtóhírek szerint. Gondolom, az egész úgy kezdődik, hogy a Barca megkeresi az Arsenált, hogy szeretné leigazolni Aubát, lehet-e szó róla. Ha igen, megkéri az Arsenált, engedélyezze, hogy (mivel nem lejáró szerződésű labdarúgóról van szó) tárgyalhasson a játékossal. Mert ha nem így történik, akkor megint az ATM-Griezmann hibába esünk, és előbb-utóbb komolyabban is megüthetjük a bokánkat. Nálam majd ott kezdődik a hír, amikor a vezetőségből valakit lefotóznak a reptéren, útba (jelen esetben) London felé.

Robi71 2020.01.27. 19:23:58

@GYLS: Már csak 4 nap marad ebből a "centert igazolunk" sztoriból....és egy újabb fejezetet fogunk lezárni a Barto féle átigazolási stratégiából.
Csak arra kérlek kíméljetek meg ettől a "Robi71-nek megint igaza volt" dumától. :)

Robi71 2020.01.27. 19:31:06

A Valencia elnöke állítólag már Barcelona-ban Rodrigo átigazolását tárgyalni.
Sőt, akár engedhetnek a 60 millióból is, amennyiben átpasszoljuk nekik Wague, Monchu vagy Abel Ruiz valamelyikét. Gondolom így "csak" 55 milliót kellene fizetnünk. :)
www.mundodeportivo.com/futbol/fc-barcelona/20200127/473170566312/presidente-valencia-en-barcelona.html

RAJDEN 2020.01.27. 19:38:50

Mondjatok már meg Eriksen 20-25 milliót nem ért volna meg a csapatnak ??! Ilyen lehetőséget ki hagyni .....

BarcaForLife 2020.01.27. 19:40:40

@Robi71: ne haragudj de nagyon nagy az arcod. Kedvelem amiket irsz neha de a stilus az "komoly".

En nem irom le se Coutinhot se Dembelet. A szakma szerint jo focistak....szoval szerintem mi akik abba a vilagba nem sokra vittuk ne szoljunk mar le embereket...az h van velemenyed ok. De egyfolytaba ez omlik pbeloled meg Barto es kajak a magas lóról .. nem kell valasz erre csak na...valts mar temqt

Robi71 2020.01.27. 19:42:39

@RAJDEN: Nem, mert Coutinho (160 millió) >>Eriksen (20). :)
Ez hogy jön ide? Ahogy @kritizator: szerint Dembélé (145) >>Haaland (20).

Robi71 2020.01.27. 19:47:10

@BarcaForLife: Valóban időnként szarkasztikus vagyok (de nem nagyarcú). De csak azért, mert számomra érthetetlen módon a többség (szerencsére nem mindenki) még mindig nem látja mi folyik ennél a klubnál. Egy kicsit olyan, mintha "Vidám vasárnapot" néznék...akarom mondani olvasnék.

mark6666 2020.01.27. 19:56:30

Itt sokan abba a hibába esnek hogy a másik csapat szempontjából nem nézik a helyzetet. Amelyik csapat még nagy célokért harcol (bajnokság, nemzetközi kupás helyezés, áll valamelyik nemzetközi kupában) az kezdő játékosát nem fogja elengedni télen. Azon egyszerű okból hogy ő sem tudja pótolni !
A legelbizakodottabb vágyálom meg az hogy most kölcsön és nyáron fizetni érte (akár kötelező vételi opcióval). Ilyenbe miért is mennének bele ? Ők miből pótolnák most a kezdő csatárjukat ?

Röpködnek a nevek, de ha valaki kicsit is ránéz a csapataikra rájön hogy kikre van, kikre nincs semmi esély.

Timo Werner - értéke 75 millió. 3,5 évig van szerződése. A Lipcse a redbull révén gazdag klub, most is igazolnak nem eladnak. Vezetik a bajnokságot, állnak a BL-ben. Télen nem fogják elengedni a csatárjukat, nyáron lehetséges, de nincsenek a pénzre rászorulva, pofátlan árat fognak kérni érte (bőven 100+)

Lautaro Martinez - értéke 80 millió. 3,5 évig van szerződése. Az Inter ismét nagy csapat akar lenni, nem eladnak hanem igazolnak, jó edzőjük van, egyben a csapat. Eriksent is megszerezték. 3 pontra vannak a juvétól. Nyáron se fogják maguktól elengedni, csakis a 110 milliós kivásárlási áráért hozható.

Aubameyang - értéke 70 millió. 1,5 évig van szerződése. Nem akar hosszabbítani, így nyáron el lesz adva. Ha nem alakul ki érte licit 50 fele vihető. (nyáron 31 lesz) Viszont az Arsenal most kezd magára találni, 4 pontra vannak a nemzetközi kupás helyezéstől. Nem nagyon fogják elengedni a gólvágójukat kockáztatva hogy lecsússzanak emiatt a jövő évi kupa indulásról.

Rodrigo Moreno - értéke 50 millió. 2,5 évig van még szerződése. Kivásárlási ára 120 millió.(1 hónap és 29 éves lesz) Valencia 2 pontra van a 4. helytől. A BL-ben verhető ellenfelet kaptak. Érdekes lenne ha elengednék most télen, de még rá van a legnagyobb sansz ezek közül.

mark6666 2020.01.27. 20:03:33

@RAJDEN: Eriksen esete egyedi mert nem a csapattal kellett egyezkedni hanem a játékossal. A Tottenham megmondta mennyit kér, sok csapat megadta volna a 20 környékét, csak a játékossal kellett tárgyalni.

Robi71 2020.01.27. 20:16:07

@mark6666: Erről beszélek én is.
Csak még annyit, hogy az általad említett árak a transfermarkt szerintiek. Tekintettel arra, hogy ifjú titánokról (Werner, Martinez) beszelünk...ezt erősen a minimum. Martinez esetében konkrét 111 milliós kivásárlási ár van. Werner esetében nincs konkrét információ. Egyes hírek szerint 30-60 millió között....ami nehezen elképzelhető.
Auba kétséges...így talán Rodrigo lehet meg. A Valencia nélkülözni tudja (Maxi Rodriguez, Gameiro, Sobrino) és nem mellékesen az anyagi helyzetük nem engedi meg, hogy visszautasítsanak 60 milliót.

PeppyRapier 2020.01.27. 20:26:51

@Robi71: 1. elírtam bocs, nem lejár a szerződése, hanem 30 millió körül van a kivásárlási ára. Keress rá, meg fogsz lepődni.

Olyan fennkölt dumád van... beszélgetni, témázni veled nem lehet, mert mindenkit leoltasz az te kikezdhetetlen és mindnki felett álló véleményeddel. Nem is értem mire fel ez a stílus...

2. Suárez visszatérését Májusra teszik (nézz utána jobban, transfermarkt is ezt írja többek között) és ha vissza is tér, szerinted egy térdsérülés úgy rendbe jön, hogy az utolsó 5 fordulóra bombaformában visszatér, és az edző be is teszi mert tétje lesz? Nem, pláne hogy az ilyen sérülések inkább lassabban gyógyulnak a vártnál, mint fordítva, főleg ebben a korban. Szóval nem értem, de te ezek szerint rá építenél, jó kivárást.

3. Itt nem értem mit nem értesz, de biztos ehhez is kevés vagyok...
Miért ne futhatna bárki olyan szezont, hogy feledtesse Suárez góljait? Jövőre emberünk 33 éves lesz, igen, én eladnám, és hoznék a helyére egy csere centert. Úgy beszélsz mintha nem történne ilyen minden egyes évben játékosokkal, hogy sérülésük alatt, kikerülnek a csapatukból. Umtiti? Hahóóóóóó? És ha Suárez térde is ilyen tropa lesz??? Hihetetlen arrogáns vagy, miközben ez egy valid opció, nem is értem hogy a fenkölt gondolkodásodban ez hogy nem lehetséges...

4. Ha az Inter kap Lautaro-ért egy 120 millás ajánlatot, szerinted elutasítják... végülis, biztos nem tudnák másra elkölteni, és logikusan gondolod, hogy az olasz bajnokságban szereplő, BL-ből kieső Inter a bajnoki címért való küzdelem miatt lemondana ennyi pénzről... ja nem xDD
Márpedig ez simán össze is jöhetne, annyi lenne a kitétel, hogy most csak kölcsönbe jön, és nyáron utalnák a lóvét, de azt kötelezően, hogy az Inter is nyugodt lehessen. A kölcsön szó ne zavarjon meg, ez csak a pénzügyi gondok miatt lenne most kölcsön, de igazából csak annyi lenne, hogy nyáron utalnánk a lóvét, nem most.

Érted, pont mint ANNÓ MBAPPÉ ESETÉBEN. És tök poén, hogy leírtad pontosan azt amire gondoltam, mintha kioktatnál vele xDDD Miért, nekünk van pénzünk most igazolni ennyiért, mint annó a PSG-nek Neymar után? Mi is simán eljátszhatnánk ugyan azt, ha Robi kicsi világában ez valamiért képtelenség is... Másrészt a FIFA itt nem tehet semmit. Mi van Coutinho-val? Ugyan ezt az utat járja be most, csak nem fél évet van a Bayern-be, és nem kötelező az a vételi opció. Féléves kölcsön van, kötelező vásárlási opció van. Hol itt a probléma?

És most mi lenne, ha értelmesen reagálnál, és nem próbálnál mindent kiforgatni amit írok, és elődani a magasröptűt arról, hogy márpedig szerinted ez marhaság, meg stb-stb.

Janos555 2020.01.27. 20:43:38

Sziasztok uj vagyok itt! De mar reg ota kovetem az oldalat es jo latni aszt h meg sok olyan ember van mint en aki igy szereti eszt a csapatot szivbol
Lelekbol!!!bocs a helyes irasert ukran vagy .vagyis csak ott szulettem ot elek es picit nehezen megy!

Robi71 2020.01.27. 20:47:49

@PeppyRapier: Örülök, hogy utánanéztél és kijavítottad magad mielőtt válaszoltál. Így már van értelme a párbeszédnek. :)
Werner-ről már leírtam, hogy egymásnak ellentmondó infók vannak a kivásárlási záradékával kapcsolatban (30-60 millió között) amit én egy kicsit hitetlenkedve fogadok tekintettel arra, hogy a transfermarkt 75 millióra taksálja. Ez így öngólnak tűnik a Lipcse részéről. :) Mivel egy 22 éves extratehetségről beszélünk, ezért mondtam, hogy min. 80 millió.
Tudom, hogy a transfermarkt Suarez visszatérését május elejére (konkrétan 10.-ére), de Suarez-t ismerve legkésőbb április végén csatasorba áll. :)
Nem mondtam azt, hogy elméletileg (gyakorlatban nehezebb) nem jöhet egy olyan center, aki "feledtetheti" Suarez-t....ellenben az biztos, ha ez megtörténne Suarez benyújtaná a távozási kérelmét. Nem tudom elképzelni, hogy elfogadja a csere státuszt...és a a pdon a körmeit rágva vár a lehetőségre. :)
Ami Umtiti-t illeti nálam ő az eladási listára kerülne (Coutinho, Dembélé és Arthur-ral egyetemben). Hamarabb eladnám őket, mint bármelyik 30+ost.
Lautaro kivásárlási ára 111 millió! El tudod te képzelni, hogy letesszük érte most ezt az összeget (miből???). Egy dolog itt is biztos....kölcsönben biztosan nem engedi el az Inter. A Coutinho-val való párhuzam enyhén szólva vicces....a Bayern nem volt rászorulva a leigazolására. Örültünk, hogy valaki még ilyen feltételek mellett is elvitte....azaz úgy néz ki mégsem. Ha visszajön és nem tudjuk másnak eladni lőttek nem csak Lautaro-nak, hanem a nyári átigazolási terveinknek is. (ha még van ilyen)

Janos555 2020.01.27. 20:50:03

@RAJDEN: eszt en sem ertem am!! Elcserelhetuk volna rakitic re siman es neg murinho is bele ment volna !

Robi71 2020.01.27. 20:55:00

@PeppyRapier: Tudod mit? Várjuk meg az átigazolási időszak végét (már csak 4 nap).
Én azt mondom, hogy nem lesz se Werner, se Lautaro....de még Auba sem.
Ha lesz (az sem kizárt, hogy nem hozunk senkit) akkor az Rodrigo lehet....vagy még nála is lejjebb.

mark6666 2020.01.27. 21:11:26

@Robi71: Én is fenntartásokkal olvasom ahol ilyen nagyon alacsony kivásárlási árakról beszélnek. Ha tényleg 30 misi lenne akkor miért nem fizette már rég ki egy nagy csapat télen ? Bayern, Chelsea, Arsenal vagy más hasonló szenvedő csapatnak ez kb zsebpénz. De még ha 60 is a kivásárlási ára akkor is inkább őt venném mint Rodrigot 50-ért.

Barca30 2020.01.27. 21:11:29

@Robi71: lehet, hogy szombaton már előleget is fizettünk(2:0)+3ponttal.bartotol minden kitelik.

Barca30 2020.01.27. 21:13:07

Most nézzük akkor az ab
u gyereket

BarcaForLife 2020.01.27. 21:18:01

@Robi71: es valahol tok igazad van. De kicsit tultolod par temaban. De nem kotekedni akartam..nekem is megvan a stilusom....peace....es enekeljuk egyutt h Dembele es Cou a megmento

Spacedyevest 2020.01.27. 21:31:12

Közben meg Klopp rámegy Isco-ra.
Ezt a 2 ember kellett volna: ISco+Mbappe

Isco tudta volna egyedül Iniestát helyettesíteni szerintem.
Tudom, a Real nem adta volna, Mbappe pedig drága.

De legalább a szándék meg lett volna, hogy kimondottan "Valakit" keressünk, ne csak úgy aki adódik.

Bolha10 2020.01.27. 21:35:32

@Bolha10:
Barto: “-Figyi, akkor 30 guriga meg a 3 pont..jó így nektek?”

Bolha10 2020.01.27. 21:38:56

@Robi71: én még sosem láttam itt ezt a “robinak megint igaza volt” dumát.

Bolha10 2020.01.27. 21:41:44

@RAJDEN: szerintem a fizuja nem fért volna bele a keretbe, így is a plafont veri. Meg ugye most volt edző váltás, Setien még nem is tudja, ki-merre-hol-miért. Ő nem gondolkozott érkezőn. Szerintem.

Bolha10 2020.01.27. 21:42:45

@Bolha10: illetve még annyi, h szerintem úgy számolnak, Coutinho jön vissza nyáron. Ők meg kb 1 poszt.

Janos555 2020.01.27. 22:30:29

@Red Cule: barca sziv barca lelek barcas leszek amig elek!!! De az az igazsag hogy most nem is tudom mi van a barcaval nem ismerek rajuk sajnoa :(

Csbcs 2020.01.27. 22:42:28

Úgy gondolom, hogy nyáron nagytakarítás kell! ... mert ha csak egy-két játékost adunk-veszünk (láttuk az elmúlt években) attól még ugyanezt a fost kell nézni jövőre is... Nincs jelenleg versenyhelyzet az egyes posztokon, egymást múlják alul a fiúk... Pikkének és Albának már nem úgy megy, mint korábban, nagyon lelassultak (mentálisan is). Umtitit eladnám, ha idény végéig kibírja sérülésmentesen, akkor ér még 40-50 millát. Lenglet cserének jó, de kell ide egy megbízhatóbb, technikailag képzettebb bekk is (pl. Upamecano) aki gyorsan föl tudja játszani a kp-ra... Jobb hátul évek óta nem vagyunk meg, Semedotól, SR-től már nem kell csodát várni, kb ennyi van bennük... helyettük inkább legyen Kimmich és Wague cserének. Balra KELL már valaki, évek óta halogatjuk egy minőségi balbekk (futó) leigazolását Alba helyett/mellé (Firpo nem az). Kp-ról egyedül Jongot tartanám meg, benne még látok valamit. Busi maradhat cserének ha akar, de KELL egy jó labdaszerző, aki tudja szervezni a játékot is (pl. Kante) és kell Messi / Griz mellé egy klasszis irányító (pl Bernardo Silva) aki lendületet visz a játékunkba... Nincs jelenleg minőségi szélsőnk sem...Dembin - ha kibírja és nem sérül le - túladhatnánk talán 70-80 mihályért. Cou úgy néz ki visszatér a nyáron, ő is érhet kb annyit... helyettük vegyük meg Sanchot. Előre-középre én egy fiatalabb tehetséget vennék, tetszik Gabriel Jesus és Lautaro játéka is, akik talán piacon lesznek a nyáron... Jobbszélen Kimmich is tudná építeni a támadásokat...

Janos555 2020.01.27. 22:56:05

@Csbcs: egyetertek !nagy valtoztatasokra van szukseg!!! Sanchot nagyon kellene ide ritka nagy tehetseg a srac!!

2020.01.27. 23:22:44

@Robi71: Behuztak minket mindenki tudta a 222milliot nem volt kerdes kihasznaltak. Nem kellett volna inkabb venni senkit!:D

Csbcs 2020.01.27. 23:22:56

@Spacedyevest: +1 hatalmas játékos, kár hogy nem minket választott...

youtu.be/FxBU_5FGsDQ

PeppyRapier 2020.01.27. 23:26:40

@Robi71: Ja, Lautaro-t és Werner-t én sem hiszem, max Auba.

Viszont ha nem veszünk senkit, azzal kvázi elengedi ezt a szezont a vezetőség, ami azért elég véleményes. Ha jön egy Boateng szerű, "csak legyünk meg darabra" igazolás, az csak a takarózás miatt lesz, hogy lehessen rá fogni, hogy ők megpróbálták. Egy komoly érkező segítene, de tény, hogy olyat mint Suárez úgysem találunk, ergó mi mindenképpen rosszul jövünk ki, bármi is lesz a vége.

Ezek a legvalószínűbb konteók, ezen felül pedig csak a remény marad. Azért mindenkinek jól esne egy olyan igazolás, ami reményt ad arra, hogy nem bukjuk el máris az egész szezont itt januárban...

(((Azért az valahol nevetséges, hogy a Real-nak jelenleg van 6 olyan támadója, akiben bármikor benne lehet a gól (Benzema, Jovic, Bale, Hazard, Rodrygo, ViniJR.), míg nálunk jelenleg összesen van 2, és egy olyan srác, aki még a "B" csapatban sem játszott, olyan hirtelen kellett felkerülnie a nagyok közé. Ha nem igazolunk, akkor csak abban bízhatunk, hogy Dembelé sokadik eljövetele végre nem csak tartós lesz, hanem végre képes lesz azt hozni, amiért annó 100m-ót adtak érte... Inkább bíznék egy új igazolásban, legyen az akár Rodrigo, Aubameyang, v. BenYedder, annyit csalódtam már a franciánkban)))

Robi71 2020.01.27. 23:29:09

@Bolha10: Ha visszajön Coutinho-t is be kell (újra) szorítani a fizetési keretbe.

Robi71 2020.01.27. 23:31:37

@Spacedyevest: Isco-t "köszönjük" meg Thiago Alcantara-nak...vagy inkább a vezetésnek, akik rossz lóra tettek. :(

Robi71 2020.01.27. 23:35:23

@Spacedyevest: Klopp is, de Pep is benne látja az egyik lehetséges David Silva utódot. De Perez inkább megtartja, még akkor is ha igazából Zizu nem tud mit kezdeni vele. Isco jobban járt volna a Barca-val (jobban beleillett volna a filozófiába), de a Pool-al vagy a City-vel is jobban járna.
Tartok tőle, hogy jó ez így neki a langyos vízben, mint kipróbálni magát máshol.

Robi71 2020.01.27. 23:47:43

@Csbcs: Hasonlóan látom én is és a napokban írtam is erről.
Le kellett volna igazolni Eriksen-t (tkp) most és rámenni Sancho-ra és Lautaro-ra a nyáron.
Eladni: Umtiti (ha sikerül hozni egy épkézláb khv-et), Arthur?, Rakitic, Vidal?, Dembélé és Coutinho
Stegen (Neto) - Semedo (Roberto), Pique (Araújo v Todibo), Lenglet (Umtiti), Alba (Firpo) - Eriksen (Puig), De Jong (Busi), Vidal (Arthur) - Messi (Fati), Lautaro (Suarez), Sancho (Grizi)...ez így 22-23 fő. Szép is lenne. Szükség esetén lehetőséget adnék a B-ból (Inaki, Cuenca, Abe, Collando, Ruiz).

Robi71 2020.01.27. 23:52:00

@evooo: Szerinted, ha azt mondjuk Mbappé-nak hogy Neymar helyére kell az MS mellé, akkor a PSG helyett nem minket választ? De hozhattuk volna 40 millióért Salah-t a Roma-tól vagy 60-ért Dembélé "társát" Aubameyang-ot.
De szerintem CR kivételével bárkit... :(

Robi71 2020.01.27. 23:57:41

@PeppyRapier: Én azt mondom, hogy inkább egy rutinos (30+), használható center fél évre kölcsönben, mint 60-ért egy Rodrigo és inkább ménjük rá egy igazi Suarez pótlóra (100+) a nyáron.

Robi71 2020.01.28. 00:44:36

Alcacer megegyezett a Valencia-val és ez Rodrigo Barca-ba való igazolását vetíti elő.

Csbcs 2020.01.28. 00:58:20

@Robi71: jézus ereje... ne hozd rám a parát.... nagyon nem akarnám h megint egy eladhatatlan másodosztályút hozzanak a nyakunkra

Robi71 2020.01.28. 01:20:56

@Csbcs: Jelenleg két opció körvonalazódik leginkább: Rodrigo vagy senki.
Minden más opció ezek után.

2020.01.28. 04:56:08

@Robi71: talán már úgy vagyok vele hogy mindenben próbálok hinni hátha jobb lesz végre valami ha jönne Aubameyang

kritizator 2020.01.28. 05:41:02

@Robi71: engedd el már ember, ha nem érted a matematikát

kritizator 2020.01.28. 06:46:11

@PeppyRapier: ViniJR???

Még Vidálnak is több gólja van:)

2020.01.28. 08:35:03

@Robi71: Nekunk senkit nem adtak volna 100 milla alatt, tudtak hogy ott a penz Neymarert. Egyebkent ebbe a lassu passzolgatos jatekba nem illik se Dembele se Mbappe. Klopp gyilkos parost csinalna beloluk de nalunk Messi meg Suarez azt mondtak nem birnak futni Dembelevel. Csak tudnam akkor minek vettek meg. Talan az uj edzonek van elkepzelese Dembele gyorsasagara azt hiba nem kihasznalni. Csak a csapat lassu korulotte. :D

mark6666 2020.01.28. 08:57:28

Paco Alcácer megy valenciába 30+bónuszokért.

Így borítékolható hogy hozzátok jön Rodrigo Moreno 50-60 környékéért. Azon megy a vita hogy ti félév kölcsön és nyári vételi opciót akartok, míg a valencia azonnali fizetést, vagy minimum nyári kötelező vételi opciót akar (hisz ők új igazolással pótolják, ne térjen majd vissza hozzájuk)

PeppyRapier 2020.01.28. 09:00:56

@kritizator: Tény, csak sajnos az is tény, hogy azért ő is egy remek játékos, aki ugyan nem a befejezésben erős, de nálunk is elkellene egy ilyen szélső. A Real Dembelé-je, csak kis túlzással ő 1 év alatt többet tett le az asztalra, mint nálunk a francia... lehet nem is túlzás... csak most ő szenvedi meg, hogy minden posztra vannak 2-en előre. Remélem elherdálja a Real, mert szerintem több van benne mint Rodrygo-ba (aki szintén nem ügyetlen gyerek). Mi vajon miért fordultunk el ennyire látványosan Braziliától?

A Real sorra veszi ezeket a fiatal tehetségeket, és látható, hogy sorra jönnek is be nekik. Gyanítom hogy most Reinier-el sem fognak nagyon mellé lőni, miközben ott egy Ödegaard-juk is kölcsönben, aki pedig a Sociedad-ot vezeti Európaligába. Neymar és Arthur is bejött nálunk, mint braziliai igazolás, és eddig Emerson is bizonyít a Betis-ben. Persze nem teremnek mindennap ilyen tehetségek még ott sem, csak bosszant, amikor azt látom, hogy a madridi szomszéd sorra nyúlja a fiatal tehetségeket, és mind be is jön nekik.

GYLS 2020.01.28. 09:10:33

Már megint megy a cseréljük ki a fél keretet, sőt, van akinél még attól is nagyobb takarítás kellene. Nem zsibvásár ez, hogy csak úgy adunk-veszünk!
Amit még leszűrtem, többeknek az fáj a legjobban, ha valakit nem velünk hoznak hírbe és végül nem mi igazolunk le, azaz mindig az a jó választás, amit mások tesznek. Egy igazolás mindig lutri is egyben. Nem lehet tudni, hogy beválik-e, avagy sem. És hogy még a nagyok is tévedhetnek (?), íme egy példa. Aki Xavira várt sé jött volna, annál most egyből a világ legjobbja lett volna az agyonszidott Coutinho és Arthur is, hiszen anno Xavi mindkettőre azt mondta, kíváló igazolások a Barca számára. Utólag könnyű okosnak tűnni, jönni a miért őt hoztuk szöveggel.

Ha már szöveg. Setien egyben nagyon különbözik elődjétől. Duma az van. Ugyanakkor a habitusa semmivel nem másabb. Az elődjét guggolónak nevezték páran, Őt pedig stílszerűen (ha már a szarvasmarha farmról jött) ülő bikának is hívhatnánk. És az első mondatából kitűnt, Ő is egy báb. Aki azt nyilatkozza, hogy 5 percig sem gondolkodott a felkérésen, annak nem hogy féltételei, de még kérése sem volt az elnök felé. Pl. Ha 3 védős rendszert tervezek, akkor miért hagyta elmenni Todibót?

És akkor vissza az átigazoláshoz. Ritka az, hogy a téli átigazoláskor megmozdulna a piac. Ilyenkor azok kapizsgálnak, akiknek problémájuk adódik (sérülés, kiesés elkerülése stb.). Akiknek komoly céljaik vannak (BL-bajnokság-kupaindulás), inkább megtartanak mintsem konkurens csapatot erősítsenek. Ilyen alapon még örülnünk kell, hogy a Valencia egyáltalán szóba áll velünk (ők is érdekeltek még minden fronton).

PeppyRapier 2020.01.28. 09:19:05

Most, hogy Rodrigó már majdnem a kapuban, azon gondolkoztam, hogy ki volt az utolsó igazolása a csapatnak, akit erősítésnek hoztak, és be is vállt?

2019 - DeJong és Griezmann: Egyenlőre korai megmondani, de félek "csak" DeJong fogja itt megváltani a világot.

2018 - Lenglet, Arthur, Vidal, Malcom: Az első kettő inkább igen, mint nem, de egyenlőre ők sem kirobbanthatatlanok a kezdőből, Vidal egy jó csere, Malcom... hagyjuk.

2017 - Coutinho, Dembelé, Paulinho, Semedo - 1 embert vállt be innen, és ő sincs már nálunk... Dembelé még mindig csak 22, de egyenlőre a 3. szezonja is kuka. Semedo jó, de nem kezdő, Coutinho-t pedig elherdálta Valverde...

2016 - Gomes, Alcacer, Umtiti, Digne - Umtiti az egyetlen, aki bevállt, de látjuk ő is hol tart manapság...

2015 - Turan, Aleix Vidal - OMG

2014 - TerStegen, Rakitic, Suárez (Matyi, Vermalen) - A két védőt leszámítva, ez volt az utolsó év, amikor sikerült olyan embereket hozni (ráadásul egyből 3-at) aki vitathatatlanul bevállt, és alapember is lett idővel.

6 évvel ezelőtt!!!!!

2015-ben a kezdőn a BL-ben így nézett ki:
TerStegen
Robi - Piqué - Mathieu - Alba
Rakitic - Busquets - Iniesta
Messi - Suárez - Neymar

5 évvel később:
TerStegen
Robi - Piqué - Lenglet - Alba
Rakitic - Busquets - DeJong
Messi - Suárez - Griezmann

Most mindenki döntse ek, hogy mennyit "erősödtünk" az elmúlt években a csodás Bartomeu korszak alatt. A kezdő 80% ugyan az, csak 5 évvel idősebben, és az Iniesta - Neymar párost lecseréltük DeJong-ra és Griezmann-ra... (ez nem DeJong ellen szól, mert neki Busquets helyén kéne szerepelni, de ez van, ezt kell szeretni).

GYLS 2020.01.28. 09:35:14

@PeppyRapier: Neymart és Iniestát nem cseréltük le. Neymar önként és dalolva távozott, Iniesta pedig (és itt látszik a nagysága) saját maga ismerte el, a teste már nem bírja. Másoknak is ezt kellene tennie, de nem teszik.

Az előző hozzászólásomban bíráltam Setient, itt viszont megdicsérem, amiért beszüntette a többnapos pihenőket, hogy végre ismét hajtós edzések vannak. Engem jelenleg még az sem érdekel, ha emiatt a játékosok fáradtak, ezáltal el megy egy-két meccs. Akinek pedig nem tetszik, vagy nem bírja, vagy már nem terhelhető), az mehet.

Força Barça! 2020.01.28. 10:06:27

Michael Laudrup: "Cruyff egyszerűvé varázsolta a taktikai utasításokat, tíz másodperc alatt elmagyarázta nekünk őket."

PeppyRapier 2020.01.28. 10:56:48

@GYLS: Szó fordulat, lényegtelen ezen esetben ki miért távozott, messze nem ez volt a kommentem lényege....

Robi71 2020.01.28. 11:22:05

@kritizator: Értem a matematikát, reál beállítottságú vagyok.
Várom tőled majd az egyenletet Rodrigo-val kapcsolatban is, hogy miért kerül 60 millióba.
...mert Rodrigo>>Haaland? ....eltaláltam? :)

Robi71 2020.01.28. 11:25:52

@evooo: Dembélé gyors! Igaz hogy most csak akkor amikor ízes buktát adnak a szanatóriumi menzán. De valóban gyors. :)
Ha bárkit igazoltunk volna helyette, akkor is jobb lett volna mint ő. Még akkor is ha bárkit "senkinek" hívnak. Maradt volna Deulofeu vagy Adama Traore.

Robi71 2020.01.28. 11:29:43

@PeppyRapier: Remek meglátásaid vannak azzal kapcsolatban, hogy ki vált be és ki nem az igazolások közül.
Én inkább az mondanám, ki képvisel minőséget és ki nem...de ez már csak nézőpont kérdése. :)

Bolha10 2020.01.28. 13:15:25

@Robi71: na ezt mondom, de gondolom, az övé be van kalkulálva. Mellé mèg nem fért be Eriksené is. Vagy valami ilyesmi.

GYLS 2020.01.28. 15:53:19

@PeppyRapier: Értem a lényeget. Kevesled a minőségi változást, más szóval sok volt a felesleges (értelmetlen) igazolás az elmúlt 5 évben. Erre nem írtam, hiszen egyet értek Veled. Mathieaut nem is írtad mint fontos távozót az akkori csapatból (helyesen), hiszen amennyit Ő tett a közösbe, annyit Umtitl és Lenglet is tett már. Csupán azt szerettem volna írni, hogy sem Neymart, sem Iniestát nem a klub küldte el, vagy cserélte le. Személyüknél pedig fontos a helyes szóhasználat (ezzel is elismerve a hátrahagyott űrt).

Robi71 2020.01.28. 21:27:38

@Bolha10: szerintem nincs, mert De Jong és Grizi betöltötte. Csak azért kell a nyáron eladni játékosokat, hogy ő megint beférjen. Ha visszajön, de reméljük nem.
süti beállítások módosítása