A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Itt a keret a Getafe ellen

2020. február 14. - caaaatalan

Kihirdette hivatalos meccskeretét a Barcelona.

A Getafe elleni holnapi bajnokit 16.00-tól rendezik a Camp Nouban, melyet a Spíler2 élőben közvetít.

A keretben annak ellenére kapott helyet Piqué és Umtiti is, hogy a hét közben mindketten edzést hagytak ki. Piqué az előző bajnokin húzta meg a combját, míg Umtitinek megint a térde vacakolt. Ugyanúgy edzést mulasztott Nelson Semedo is, de holnapra harcra kész a portugál. Clement Lenglet a Betis elleni hektikus meccsen egy gól mellé az 5. Sárgáját is begyűjtötte, így holnap eltiltott lesz.

A középpályán Riqui Puig edzői döntés miatt maradt ki, ugyanígy járt Collado a támadóknál, ahová viszont bekerült a B csapat friss igazolása Manaj, aki már gólt is szerzett a tartalékcsapatban.

A tabellán éllovas Real Madrid a hétvégén a Celta Vigot látja vendégül, mely tavalyhoz hasonlóan idén is a kiesés elől menekül, így a Barcelonának valószínűleg győzelemre lesz szüksége holnap, hogy ne nőjön a jelenleg 3 pontos lemaradása a blancokkal szemben.

 

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr9615474628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bivi76 2020.02.15. 18:35:11

@renonc: Amikor én írtam azt, hogy a romokat el kell takarítani, és újra kell kezdeni az építkezést, akkor engem leugattak. Mástól miért fogadják el?

Nagybarcelona 2020.02.15. 18:35:58

Nagy ötlet volt Coutinhot is kölcsön adni, H. erőltessük a 433-at. Ahelyett, H. a 2 csatár mögött játszatták volna ès nem bal szèlsőkènt. A fizetèsèt ki lehetett volna gazdálkodni.

Raven1975 2020.02.15. 18:38:00

Meccs utáni xG understat.com/match/12254
Hazai pályán mindössze 12 lövésünk volt, ebből 2 gól született.
Örüljünk a három pontnak, a mutatott játékunk felejtős, rengeteg egyéni hibával játszottunk és szórtuk a labdát rendesen.

renonc 2020.02.15. 18:41:19

@Bivi76: bizonyára mostanra beértünk a gondolataid befogadására. Igaz, én is írtam ilyeneket, de ez semmit nem változtat a megállapításod jogosultságán...

Bivi76 2020.02.15. 18:41:54

@Nagybarcelona: Az a lényeg, hogy van még esély a bajnokság megnyerésére, és ott vagyunk még a BL - ben is. Amíg hozzuk a 3 pontot (mégha rossz játékkal is) addig nincs gond.

Nagybarcelona 2020.02.15. 18:43:22

Az èn kezdőm:
Stegen
Semedo-Pique-Umtiti-Alba
Busquets
De Jong-Arthur
Vidal
Messi-Griezmann
Busquets marad hátul 3. Embernek biztosítani. Így a szèlső vèdőknek hatalmas terület jutna.

Bivi76 2020.02.15. 18:43:46

@renonc: :-) Én nem mondom hogy mindig igazam van, de vannak azért jó meglátásaim is. Sebaj, 3 pont megvan, reméljük Setien komolyabb munkája beválik. Sok munka vár még a csapatra!

Nagybarcelona 2020.02.15. 18:53:18

@Bivi76: az a problèma, H. nem sok esèly van címeket nyerni a sok sèrülès miatt. Nem látok ebben a taktikában fejlődèsi lehetősèget, akkor sem ha jön egy közèpső támadó, mert akkor Griezmann megy ki balra, ami nem az ő posztja. Nem szeretnèk egy játèkosnak sem rosszat, de akkor lehetne esèlyünk, ha Roberto ès Fati valamièrt nem játszhatna, mert akkor belekènyszerülne Setien a 433 elhagyására. De az is lehet, H. hamarabb játszana Neto vagy Manaj bal ès jobb szèlsőt, H. maradjon a 433. A legnagyobb problèma, H. nincs a csapatnál senki hozzáèrtő aki megállapítsa H. amit játszunk amúgy sem lehet 433, hiszen nincs a kezdőben jobb oldali szèlső.

Nagybarcelona 2020.02.15. 19:00:16

Már a tèli átigazolási szezonban is írtam, ha a 433-at akarják erőltetni (szerintem nem megoldás) akkor szèlsőre lenne szüksèg. A La ligából pl. Guedes, Fekir, Oyarzabal, Williams. Mind 50 millióról indulna, aztán vagy beválnak, vagy nem. Egyszerűbb lenne vègre váltani.

Bivi76 2020.02.15. 19:07:54

@Nagybarcelona: Én úgy látom, jelen pillanatban nincs 3 Barcelona szintű klasszis támadónk. Szerintem át kellene állnunk 4-4-2 re, mert ebben az esetben egy megerősített középpályával lehetünk sikeresek, amihez nem biztos hogy párosulni fog a szép játék. Fati valóban tehetséges, vannak ígéretes megmozdulásai ami arra enged következtetni hogy lehet belőle jó focista, de még fiatal. Suarez rutinja hiányzik, ő csíp, rúg, harap (hozzáteszem, nekem nem az ilyen típusú középcsatár jön be). Nem is tudom hogy fogalmazzam, Ő nem olyan finom, penge, könnyelmű mint mondjuk volt a brazil Ronaldo vagy Henry vagy akár Eto'o. Belőle hiányzik az a bizonyos elegancia. Erőszakos játékos Suarez, vannak gyönyörű megoldásai, de valahogy nekem nem az az igazi penge. Egy az egyben nem tud úgy megverni egy védőt, mint a korábban említett másik három egykori játékosunk. Egy harcias, kemény középpályával, jó erőnléttel, egy kis szerencsével akár még jól is elsülhet az idény. Jelen pillanatban a BL - re nagyobb esélyt látok, mint a bajnokságban. Főleg ha Pep csapata kiüti a blancokat.

Nagybarcelona 2020.02.15. 19:09:21

Szerintem akkor is előrèbb lennènk, ha egy kh-t hoznánk. Pl. Djenè-t a Getafèből. Átállnánk 5 vèdőre.
Stegen
Semedo-Pique-Umtiti-Lenglet-Alba
Busquets-De Jong
Vidal
Messi-Griezmann

renonc 2020.02.15. 19:09:27

@Bivi76: félek, hogy a sok munka sem hozza már vissza azt a Barcat, ami miatt ezen az oldalon írogatunk egymásnak. Arra talán még jó lehet, hogy végre egy az eddiginél kevésbé amatőr csapatépítéssel ismét kialakulhasson egy szóra érdemes keret. A mai társaság java része öt éve még legfeljebb egy-egy meccses pótcsere lehetett volna - ha egyáltalán szóba jöhetett volna az igazolása. Mindíg utáltam a Realt mint "felvásárló" és becsültem a Barcán, mint (főként) nevelő és legfeljebb posztra, szisztémához igazoló csapatot. De hol vannak már ezek a daliás idők látva ezeket a ki tudja milyen játékon kívüli megfontolásból, így-úgy szedett vedett iparosokat. Így a mai győzelem is csak annyiban öröm, hogy a Real nem tud jobban meglépni. De hát - én legalábbis - nem ezért nézek meccset...

Robi71 2020.02.15. 19:15:10

Messi úgy dolgozik, mint egy gályarab Bartomeu megmentésén. :(
Most már mélységi irányítót is játszik és nem zavarja, hogy az ellenfél 16-osában be sem teszi a lábát.
Nincs az a fizetés, amivel meg lehetne hálálni mindazt, amit a klubért tesz.

Bivi76 2020.02.15. 19:19:27

@renonc: Nekem a mai Barcelonából az elegancia hiányzik. Nincs olyan játékos (bocsánat, egy kettő azért van), aki váratlant tudna húzni. Amikor leülök Barca meccset nézni , nem tud meglepni szinte senki. Tudom kitől mit fogok látni. Semmi extra, szürke eminenciások javarészt. Annak idején mikor jött egy Barca meccs, kezdés előtt már emelkedett a pulzus, jött a varázs, és már azt elemeztük, melyik játékos milyen trükkel, zseniális megoldással fog előrukkolni. Lesz e mondjuk Deco - Ronaldinho - Eto'o háromszög? Rivaldo rabonázik e? Koeman 30-ról beveri e a szabadrúgást? Iniesta váratlan megmozdulásai milyen helyzetet teremtenek? Sorolhatnám. Hiányzik, és ez hozza ki belőlem a "bunkó" énemet, amit befejeztem ma délutántól. Elfogadtam, ez a csapat ennyit tud, csodát nem várok. A Barca szerelem meg örök. Egye fene! Még Guardiola is! :-)

Bivi76 2020.02.15. 19:20:46

@Robi71: Szobrot neki Kubala mellé!

Bivi76 2020.02.15. 19:21:22

@Robi71: Mármint nem Bartomeunak!

Nagybarcelona 2020.02.15. 19:25:51

@Bivi76: hasonlóan gondolom, csak nem a 442-ben, hiszen oda kellene 2 szèlső. (Bár a mostanitól mèg lehet H. az is jobb lenne, balon Firpo ès Alba, jobbon Semedo ès Roberto) nagyon sok gólt kapunk, ezèrt kellene egy kp-s mèg közèpre, ès jobban megszervezni a kp-t. Nem volt rossz ötlet Setientől, H. 3 ember hátul marad, de a 3. ember ne szèlső vèdő legyen, hiszen vèdekezni nem tud olyan mèrtèkben, a támadásból meg hiányzik, így is fèl oldalas a csapat. Nálam a Vkp-s maradna hátul (Busquets vagy De Jong) így jön össze a 41212, ami támadásban inkább 3412. (vèdekezèsben 5212) Sokkal támadóbb mint a mostani, több ember várja a labdát közèpen a szèlsőktől, de mègis masszívabb, mert 3 ember biztosít hátul. A lènyeg, H. mindenki a saját posztján játszana, Messinek nem kellene a fèlpályáig hátra jönnie, nem lenne egyoldalas a csapat, 2 támadóval játszanánk, ès a második hullámban is jönne ember. Persze akkor lenne az igazi, ha Messi lenne a támadó kp-s, Griezmann ès Suarez pedig előtte közèpen.

Robi71 2020.02.15. 19:28:13

@Bivi76: Amúgy le a kalappal a Getafe előtt. Remek edzői munka...és az sem semmi, ahogy a nevesincs játékosok ezt kivitelezik, bírni ezt a taktikailag fegyelmezett játékot fejben és fizikálisan egyaránt 90 percen keresztül.

Robi71 2020.02.15. 19:32:55

@Nagybarcelona: Teljesen mindegy milyen taktikai felállással játszunk ezzel a keretminőséggel. Lehet itt okoskodni mindenfélével, de ez annyira egyjátékos csapat, mint a húzat. Döbbenetes, hogy pár év alatt milyen mélyre jutottunk.

Bivi76 2020.02.15. 19:33:10

@Nagybarcelona: Amit Te írsz, az is nagyon jó meglátás. Az a gond, ha Messi nem lép vissza a középpályára, nincs aki szervezni tudja a játékot. Az ő mesteri labdái, indításai, ütempasszai, ritmusváltásai hiányoznának abból a csapatrészből. Ha meg visszalép, nincs ki élni tudna az ő megoldásaival. Furcsa helyzet. Minden csapatrészbe kellene egy Messi kaliberű játékos.

Nagybarcelona 2020.02.15. 19:33:45

@Bivi76: látod, ez a lènyeg. Nem húz senki váratlant, nem cselez. (Csak Messi)Ez felállt vèdelem ellen ezt okozza, amit látunk, a cèltalan oldal-passzolgatást. Sajnos ez Valverde alatt alakult ki, a biztonsági játèkkal. Nem gondolnám, H. nem kèpesek cselezni a játèkosok. Semedo is nagyon visszavett. (Valverde nem "szimpatizált" túlságosan a cselező játèkosokkal: Coutinho, Semedo, Dembele, Rafinha). Ilyen tèren tudunk javulni. A magabiztosság visszanyerèse nagyot lökhetne a csapaton, aztán hátha jönnènek a cselek.

Bivi76 2020.02.15. 19:35:20

@Robi71: Így van Robi. Le a kalappal előttük. Mondta is a riporter, hogy elképesztő mennyiségű munkát végeznek edzéseken. A képességbeli hiányosságokat,kifogástalan erőnléttel ellensúlyozzák.

Nagybarcelona 2020.02.15. 19:44:59

@Robi71: te így látod. Èn nem. A lesajnált Firpo pl. 2 gólpasszt adott, csak Griezmann felè vágta 11 mèterről. Nem a miènk a legjobb keret, de bármi lehetne, ha sikerülne kihozni a maximumot a keretből. Na ez az ami nem látszik. Tavaly a gyengèbb kerettel rendelkező Tottenham BL döntőt játszott, de az Ajax is elèg szèpen szerepelt. Nálunk játszik a világ legjobb támadója, de nehèz úgy, ha mèlysègi irányítót játszik. A vèdelmet kellene megszervezni, Messit formába hozni, ès minèl közelebb tenni az ellenfèl kapujához. Ezèrt kellene +1 kp-s.

Nagybarcelona 2020.02.15. 19:47:31

@Bivi76: ezèrt lenne az ideális, ha nem lenne sèrült Suarez.

Robi71 2020.02.15. 19:54:16

@Nagybarcelona: Hát nem tudom mi lenne, ha Messi egyebet sem csinálna, mint várni a vízhordó társaktól a ziccereket. Valószínű, hogy felkopna az álla. :)
Egy dolog biztos megtörténne, a csapat oda kerülne ahol a helye van. Nagyon csalóka, még az a helyezés is, ahol most vagyunk. Igaz, ehhez kell a direkt ellenfelek rossz formája is.

Robi71 2020.02.15. 19:57:43

@Nagybarcelona: A Spurs a tavaly nekünk köszönheti, hogy egyáltalán kijutottak a csoportból....a Pool pedig, hogy megnyerték a BL-t.
De nem hallottam köszönő beszédet sem Pochettino-tól, sem Klopp-tól. :)

Bivi76 2020.02.15. 19:58:12

@Nagybarcelona: Az biztos hogy szükségünk lenne egy jó Suarezre,ő elég jó az összjátékban Messivel. Meg azért van olyan hogy egész meccsen csetlik botlik, de a 90 . percben eldönti a meccset

Força Barça! 2020.02.15. 20:05:33

Jordi Alba jobb lábán lágyéksérülést szenvedett. A felépülése a gyógyulástól függ, de - előreláthatólag - három hetet lesz kénytelen kihagyni.

hokihari 2020.02.15. 20:32:19

Ez a Mai egy borzalom volt. Idöhuzas a vegen itthon?!

hokihari 2020.02.15. 20:35:03

Raadasul Grizman lababan maradt 150 000 ft nyeremenyem a tipp mixen. 2- vel kellett volna nyerni.Duplan merges vagyok. Sajnos ez a Jong se er semmit elöre jatekban.

Bivi76 2020.02.15. 20:36:44

@hokihari: Legközelebb legyen szerencséd a tipp mixen! :-)

hokihari 2020.02.15. 20:39:29

Köszi! Mostanaban eleg jol megy!De ez a Mai jol jött volna . Na Majd holnap Remelem összejön.

Bivi76 2020.02.15. 20:47:04

@hokihari: :-) Legyen úgy! Sok szerencsét!

renonc 2020.02.15. 20:54:37

@Bivi76: nálam azt érte el a mai Barca, hogy én, aki jóformán még más spanyol bajnoki meccseket se tudtam végignézni (nem beszélve az általam lenézett angol, német, francia, olasz konzervatív, iparos-, vagy antifutballról), ma meg tudok nézni többet is ebből a kinálatból. És ez nem elsősorban azért van, mert az említett bajnokságok egyes csapatai olyan kétségtelen előmenetelt mutatnak a Barca iskola egyes kombinatív elemeinek elsajátításában. Ez is tény, miként néhány valóban szóra érdemes kulcsjátékos feltűnéséről (pl. Mbappe). Az igazi ok azonban az, hogy eltűnt az a minden körülmények között perdöntő viszonyítási alap, minőségi különbség amit Messi és néhány (azóta már lelépő) zsenitársa számomra jelentett. Az ő művészetük helyett most (kényszerűen) beérem néhány változatos, izgalmas, lüktető meccsel, és várom, hogy ki és mikor lép a Barca örökébe, mert el sem tudom képzelni, hogy következő 10 év futballja ne a Barca igazi labdaművészetté emelt stílusáé legyen. Még ha esetleg nem is a Barca műveli majd.

katalan2 2020.02.15. 21:09:23

www.eredmenyek.com/foci/spanyolorszag/laliga/tabella/

Jól látom, hogy 57 gólt kapott a Barca a Ligában? Ez hihetetlen.

Csbcs 2020.02.15. 21:12:19

Érdekes, hogy pár hónapja itt mindenki az edző személyében látta a legnagyobb problémát (én is többek között)... most már ki lehet jelenteni, hogy ez a keret sem mentálisan, sem fizikailag nem alkalmas arra, hogy fölvegyük a versenyt az európai elittel. Lehetne itt akár Klopp, vagy Guardiola... ezekből a játékosokkal ők sem tudnának ütőképes csapatot kovácsolni...

Romario80 2020.02.15. 21:12:37

@katalan2: Rosszul látod. 57-et rúgott.

Bivi76 2020.02.15. 21:17:33

@renonc: Alapjában véve én sem nézek spanyol bajnoki meccseket a Barcelona aktuális mérkőzésein kívül. Néha belenézek a Real Madrid meccseibe, mert bárki bármit mond, a legnagyobb ellenfél és ellenség engem speciel érdekel, mert én mindig hozzájuk próbálom mérni magunkat. De más spanyol meccset nem nézek. Soha nem voltam más csapat szurkolója, de néhány ország egyes bajnoki meccsei azért érdekelnek. Ha van időm, egy Liverpool - City, Liverpool - MU, City-MU, londoni derbin jöhetnek. Én úgy gondolom, az angol bajnokságban van a legtöbb jó csapat. Olasz focit szinte alig nézek. Róma - Lazio, Milan - Inter, vagy ezen csapatok Juve elleni meccsei, és ennyi. A német bajnokság nálam korábban lesajnált volt , de szerintem sokat fejlődtek. Szép stadionok, telt házas meccsek, német precizítás. Francia bajnokság egy kincstár Ott rengeteg tehetség van. Kicsit szertelenek, de gyors, erős fizikumú, technikás játékosok megszámlálhatatlanul. Szinte kifogyhatatlan piac. Én preferálnám ezt a vonalat, csakúgy mint a holland és portugál bajnokságot is előszeretettel figyelném. Egy Porto - Benfica, és egy Ajax - Feyenoord - PSV versenyfutás is érdekes számomra. Gyönyörű játék a labdarúgás. A Barcelona meg egy örök szerelem.

Máté Nagy00 2020.02.15. 21:25:13

Setien nagyon bízik Busquetsben amit elegge sajnálok ,de előre látható volt h ez lesz ..
Pedig De Jongot kikene próbálni az ő helyen..csak akkor kellene egy irányító ami nagyon hiányzik
Viszont a City kizárásával megkene próbálni De Bruyne-t leigazolni..
Hiába Setien érkezése látszik h sok változás kellene ide...
Felőlem távozhatna Umtiti,Rakitic, Dembele és Vidal is ( hiába szívèt lelket kiteszi , nálam nem illik a rendszerbe )
Busquets cserének maradhat(de csak azért mert eladni úgysem fogják )
Griezmann helyét továbbra sem értem.
Egy vagy kèt szélső kellene, egy csatár , egy irányító kps és egy védő..sajnos ez egy nyár alatt szinte lehetetlen...ebből is látszik h igazolunk mindig de nem oda ahova kéne.

GYLS 2020.02.15. 21:28:36

Az 5 legtöbbször passzoló játékos:
1. Busquets 137
2. Pique 97
3. Umtiti 97
4. Arthur/Rakitic 92
5. Ter Stegen 73
Erről egy kérdés merül fel bennem. Tőlük várjuk a látványt?

renonc 2020.02.15. 22:09:53

@Bivi76: nincs köztünk vita. Az angol bajnokság latin edzői (+Klopp) teljesen átfazonírozták az korábban egysíkú, csak a fizikai képességekre szabott ottani klubfutballt. A játékosnevelés, de különösen az -import nagyon hozzáértő és nem improvizatív volt. Sokáig úgy gondoltam, hogy az új uralkodó Guardiola-i latinos-Barcás City lesz, de Pep varázsa a Bayernnél, valmint a Citynél is valahogyan megtört egy idő után, és most Klopp Liverpool ja lehet akár évekig az alfahím - ha el nem szúrják. Messijük persze nem lesz, de a futsalos virbliket is tudó Szalah bizonyára megfelelő show-pótlék lehet - azok számára, akik nem Messin szocializálódtak. A franciák sok tehetséges zsenijelöltje érdekes módon hamar kiég, igazi állócsillag talán csak Mbappé lehet. Ő viszont a legnagyobbak kategóriájában, akár a brazil "nagy" Ronaldo örököseként...

Robi71 2020.02.15. 22:46:44

@GYLS: Alapvetőlég igazad van, még akkor is ha ez a meccs egy kicsit kivétel.
Olyan nyomást gyakorolt a Getafe a védelemre, a labdakihozatalra....amilyennel korábban csak a európai topcsapatoktól (esetleg a Classico-n) láttunk elvétve a Camp Nou-ban.

PeppyRapier 2020.02.15. 22:55:28

Szerintem egyértelműen látszik a fejlődés meccsről-meccsre. Ha kicsivel több szerencsénk lenne minden fronton, akkor most mindenki ujjongana. Mire gondolok? Például a sérülésekre... ha Suárez nem dől ki, akkor az elmúlt meccseket 5-6 gólokkal nyertük volna, ami teremtene annyi tiszteletet, hogy idegendben sem merne így nekünk esni minden kis csapat. A Betis is, középmezőny, gyenge játék, ellenünk meg mintha vért ittak volna, Fekír egyenesen aranylabdás formában játszott. Ott a Valencia, akik ellen simán kikaptunk... 2 furdulóval később 3-0-ra porolta el őket ez a Getafe, úgy hogy 15-2 is volt a kapuralövések aránya meccs közben a "kiscsapatnak".

Ma simán lefociztuk ezt a Getafe-t, akik a 4. BL helyért vannak versenyben. Mert ez a meccs sima volt... nem könnyű, de sima. Ha Messi nem bohóckodja el a kiugratását, vagy Griezmann a 2 ziccere közül csak 1-et megold, ez egy sima 3 v. 4 - 0 is lehetett volna. De persze jött Ángel, és megint egy olyan gól, ahol TerStegen-nek védeni sincs esélye. Mint előző héten, amikor kapott egy 11-es gólt, és egy védhetetlen bombát. Most minden bejön az ellenfeleknek, nekünk pedig semmit. Ez pedig Messi-n látszik a legjobban.

De ha kiszakad a gólzsák, főleg Messi-nél, akkor végre vissza is térhet a nagy csapat mentalitás, aminek a helyét manapság átvette a kétség és az önbizalomhiány. Ha a mai meccset is nézzük: Robi, Piqué és Firpo is remek meccset játszott, Umtiti pedig egyenesen a legjobb meccsén van túl idén. De persze így sem bírták ki bekapott gól nélkül, aminek hála megint lehetett izgulni a végén.

Elvesztettük a világ legjobb befejező csatárát, egyben a csapat 2.. legjobb játékosát, Messi elvesztette a góllövő cipőjét, jött egy edzőváltás, sérülések, eltiltások, Dembelé reménye szertefoszlott, egy 16 éves srácban kell bíznia mindenkinek, aki még a B csapatban sem játszott soha, minden létező helyzetből védhetetlen gólokat kapunk, nekünk semmi nem jön össze, és az utolsó kieső kiscsapat is képes úgy focizni ellenünk idegenben, mintha egy BL döntőn lennének. Ehhez képest a játék egyre jobb, egyre stabilabb, nyerjük a meccseket.

Most jön az Eibar otthon, ami kötelező fealadat, utána dől el minden, Napoli és Real idegenben. Minden azon múlik, mikor fordul a szerencsénk. Végre mi szerezzük a vezető gólt idegenben, végre Messi is képes legyen újra betalálni, végre pattanjon mellé a védhetetlen lövés, végre kerüljenek el a sérülések, végre ne a kárunkra működjön jól a VAR, és végre jöjjön már egy olyan bíró, aki nem hoz össze ilyen statokat mint ez a mai is:

szabálytalanságok: 12-30
sárga lapok: 3-2
Végülis "csak" 3x annyit szabálytalankodtak, mégis nálunk a több sárga. Utálom a spanyol bírókat, akik egész nap elnézegetik, hogy agyba főbe rugdosnak minket, és Nyom-nak is 6 dobása lehet sárga nélkül, míg nálunk minden 2. szabálytalanság lapot ér... mintha ez egy alap lenne, hogy minket úgyis rugdosnak, akkor nem adok 2. v. 3. után lapot, hanem 6-7 a tűréshatár, de minálunk akár már elsőre is megy a sárga.

Robi71 2020.02.15. 23:02:30

@PeppyRapier: Fejlődés? ...hol?
Setien mester szerint hamarosan eljön az idő, hogy pihentetni kell Messi-t. Ebben egyetértek vele, de nem úgy, hogy leül a padra...hanem kiveszi a darálóból és végre hagyja élvezni a játékot. Ő is csak Messi hátán akarja átvészelni az itt töltött időszakot.
Tegye be a darálóba De Jong-ot és Arthur-t....hadd lássuk mi lesz belőle. Ne csak a 90% feletti passzhatékonyságot lássuk tőlük, hanem valami igazi focihoz hasonlító játékot.

katalan2 2020.02.15. 23:17:54

@Romario80: Igazad van. A 29 is sok. 57 rugott gol, az szep teljesitmeny.

katalan2 2020.02.15. 23:22:04

@Robi71: Messit nem pihentetni kell, hanem hagyni jatszani es besegiteni a tobbieknek abban, hogy tobb terulete legyen. Ez az edzo olyan, mint Martino. Sajnos

Csafoo Csafoo 2020.02.16. 07:49:29

Üdv. Mindenkinek. Magamról csak annyit, hogy 1990 évektől szurkolok a csapatnak. Régóta, gyakorlatilag a blog megjelenése óta figyelem az oldalt, ezúton gratulálok a szerkesztőknek az elhivatott erőn felüli munkához. A Barca jelenlegi helyzete: sajnos ha azt a játékot kívánjuk játszani amit Pep idején. Egyszerűen nincsenek meg a játékosok Xavi-Arthur soha nem lesz az a szint nem mer vagy nem tud csapatot mozgatni. (látok benne egy blokkot) Iniesta helyére nincs senki idén sem. :( azt Messitől sem várhatjuk el hogy egyszerre irányítson, és a saját labdájára érkezzen. Szerintem egy irányító kell aki mer és tud is irányítani. Elsősorban érteni kell a Barca játékát. Így Messi a támadó sorban tudna alkotni Most mivel neki kell mozgatni a csapatot sokkal könnyebben tudnak már készülni a csapat játéka ellen. Nem a Messi hibája tehermentesíteni kell őt. További szép napot. Ui. Sérülés hullám.: ilyenre utóbbi 10 évben nem is emlékszem. Valami nincs rendben.

kritizator 2020.02.16. 08:07:22

@Robi71: baromság, hagy már abba, nem vagy vicces

Robi71 2020.02.16. 08:42:37

@kritizator: Nem vagyok vicces? Miért lennék az? Semmi sem vicces, ami mostanában a klub házatáján zajlik.
Az évek alatt pedig már hozzászokhattál ahhoz, hogy én mindig "baromságokat" írok. Közöm sincs a valósághoz. :)

Robi71 2020.02.16. 08:44:26

@Csafoo Csafoo: Üdv. Valami? ....semmi sincs rendben.

Robi71 2020.02.16. 08:56:25

@Nagybarcelona: A napokban írtad a City büntetése kapcsán, hogy többek között fény derülhet arra is, hogy miként tudott triplázni a BL-ben a Real.
Nekem továbbra is kétségeim vannak ezzel....sőt, mi sem bizonyítja jobban, hogy Perez papa tenyeréből esznek. Szerinted véletlen, hogy mindez éppen pár nappal a Real-City BL találkozó előtt robbant ki? Miközben már hosszú hónapok óta rebesgették, hogy valami nincs rendben a City házatáján?
Most kell destabilizálni az ellenfelet.

Robi71 2020.02.16. 09:16:33

@kritizator: Van aki fejlődésről ír...és van aki "oda jutottunk, hogy a végén időt húzunk egy Getafe ellen a...Camp Nou-ban". Enyhén szólva sem stimmel, nem gondolod? :)

szigony 2020.02.16. 09:22:35

Minden nagy és hosszú siker sorozat után van egy vissza esés egy hullámvölgy. Nincs olyan csapat amely 10-15 évig azonos szinten teljesít. Vagy kiöregednek a sztár játékosok vagy jön egy új vezetés vagy csak megtalálják a csapat sikeres játékának az ellenszerét. Nos most itt tartunk és nem csak egy hanem mindhárom kategóriában elérte a csapatot a vég. Aki reálisan gondolkodik nem várhatja el, hogy úgy ki cserélődjön egy csapat játékos állománya, hogy meg sem látszik a teljesítményen.
Sajnos kényszerből vagy számításból nem a legmegfelelőbb edzőt választották, mert ennek az embernek se tehetsége se ideje nincs arra a munkára amit itt el kellene végezni. A meccsek végén tapasztalható szenvedéseknek az oka, hogy nincs erőnlét. Eddig azért a labda kihozatal még elfogadható volt ha ez az új edző megfeszített munkájának az eredménye amit most látunk sok jóra senki ne számítson.

szigony 2020.02.16. 09:22:45

Minden nagy és hosszú siker sorozat után van egy vissza esés egy hullámvölgy. Nincs olyan csapat amely 10-15 évig azonos szinten teljesít. Vagy kiöregednek a sztár játékosok vagy jön egy új vezetés vagy csak megtalálják a csapat sikeres játékának az ellenszerét. Nos most itt tartunk és nem csak egy hanem mindhárom kategóriában elérte a csapatot a vég. Aki reálisan gondolkodik nem várhatja el, hogy úgy ki cserélődjön egy csapat játékos állománya, hogy meg sem látszik a teljesítményen.
Sajnos kényszerből vagy számításból nem a legmegfelelőbb edzőt választották, mert ennek az embernek se tehetsége se ideje nincs arra a munkára amit itt el kellene végezni. A meccsek végén tapasztalható szenvedéseknek az oka, hogy nincs erőnlét. Eddig azért a labda kihozatal még elfogadható volt ha ez az új edző megfeszített munkájának az eredménye amit most látunk sok jóra senki ne számítson.

DISTANTxTHUNDER 2020.02.16. 10:37:38

@Robi71: A Cityt a PLből is kizárhatják, ami azért kicsit komolyabb érvágás lenne nekik.. mert azért szerintem nem fogha otthagyni a csapatot egy sztár sem mert 2 évig nem játszhatnak a BLben (kit érdekel, eddig sem sok vizet zavartak), viszont azt megnézném hogy egy De Bruyne vagy Sané hogy fogadná ha 1-2 évig a Championshipben kellene meneteljenek.. az is lehet perste hogy úgy van ahogy mondod és a Real City párharc után be fogja jelenteni az uefa hogy mégsem zárja ki a Cityt

Csafoo Csafoo 2020.02.16. 11:09:39

@Robi71: igaz de nem fogok szapulni senkit. Talán az elnök választás után rend lesz.

Csafoo Csafoo 2020.02.16. 11:16:25

@Robi71: nincs különösebb fejlődés, kB. ugyanott tartunk. Mint Valverdével lehet nem fog sok mindenkinek tetszeni amit mondani fogok, de ha valahogyan megnyernénk a bajnokságot csoda lenne. Ez van szerintem.

kritizator 2020.02.16. 11:21:38

@Robi71: valóban, a vélt vagy néha valós dolgokat a saját szajad íze szerint, a saját elméleted igazolasara irogatod.

kritizator 2020.02.16. 11:23:24

@Robi71: nem én írtam, de szerintem is van fejlődés (bár valóban csak hangyaf@sznyi)

kritizator 2020.02.16. 11:26:44

@Csafoo Csafoo: fejlődés van csak keves, de:

1. Setien év közben vette át a csapatot
2. Jött egy borzalmas seruleshullam

KJDaniel 2020.02.16. 11:30:38

Vissza kellene állni a Valverde első szezonjában használt 4-4-2-re, csak most Messi & Grizivel elől..így legalább mennyiségben az ellenfél kp-ja felé tudnánk nőni ha már minőségben úgy sem sikerül.

szigony 2020.02.16. 11:31:09

@Csafoo Csafoo: Teljesen igazad van nincs különösebb fejlődés. Sőt egyenlőre mintha vissza lépés lenne. Ez lehet az új taktika kidolgozása vagy a tanácstalanság következménye. Nem egyszer előfordul, hogy az ellenfél térfelének közepéről a kapusig kerül vissza a labda. Úgy látom az új edző se egy izgága ember. Mintha a lelátóról figyelné mi történik a pályán. Van itt baj bőven.

Csafoo Csafoo 2020.02.16. 11:47:38

@szigony: lesz ez még jobb is. Egyenlőre csak figyelek, de Setiennel sem kell türelmetlenek lenni. Kicsit mintha nem lenne önbizalma Messin kívül Senkinek. Ezért a sok visszapassz. Hol van már Xavi akinek odaadják aztán vagy egy mélységi passz, vagy 3 embert összehúz aztán ritmuspassz. A keretből csak Messin van aki ezt tudja. Ezért irányít most Messi, ez valamennyire tudatos az új edzőtől. Csakhogy akkor ki lő gólt?

KJDaniel 2020.02.16. 11:53:53

@Csafoo Csafoo: egy világbajnok támadónak, akit sokan a TOP3 csatár közé sorolnak, illene megoldani, nem?:)
Bár sajnos Suarez is ugyanilyen, mint Grizi, kell neki 3 ziccer mire egyet berúg.

KJDaniel 2020.02.16. 11:57:33

Jövő héten eldől(het) a szezonunk. Mind a Napoli, mind a Real elleni meccs a szezon legnehezebb mérkőzései között lesznek..meglátjuk mit sikerül teljesítenünk az amúgy is gyenge idegenbeli mérlegünkkel.

Ter Stegen - Semedo - Pique - Lenglet - Firpo - Rakitic(Arthur) - De Jong - Busquets - Vidal - Messi - Griezmann

Ezzel a kezdővel állnék ki mindegyik meccsen..nem érdekelne mennyire védekező felfogású, kell a stabilitás.

Raven1975 2020.02.16. 12:01:26

Barça B idegenbeli bajnoki meccse élőben.
www.youtube.com/watch?v=P1AJuUeBirE

Kertai Dávid 2020.02.16. 13:50:48

én még nem látom azt a stabilitást a csapaton sajnos, ami elég lenne a BL-hez... vannak kihagyásaink, és már megint egy szenvedős meccs hazai pályán... egyszerűen nem uraljuk a meccseket eléggé, ha meg uraljuk is azt valahogy kiadjuk a kezünkből és küzdés lesz a vége... lehet hogy Valverdénél unalmas volt a játék, de vele sokkal stabilabbak voltunk, képesek voltunk kontroll alatt tartani a meccset... remélem csak idő kell ehez, és jobb lesz az összhang, de eddig ez zsákbamacska sajnos

KJDaniel 2020.02.16. 15:11:26

@Kertai Dávid: nee csak ezt ne kezdjük könyörgöm, hogy Valverdét sírjuk vissza..akkor volt a stabilitás az öreggel, hogy kétszer nulláztak le minket 3 gólos előnyökről.

Csafoo Csafoo 2020.02.16. 17:31:23

@KJDaniel:egyet értek mindenben veled +1 bár Griez. szerintem még nagyon nem érzi ezt a játékot. Neki is ahogyan Ney is tette passzokat is kellene adnia Messinek mert így az ellenfél figyelme megoszlana. Az az igazság hogy a csapat játéka kiszámítható lett sokszor tényleg Messitől várnak csodát. Mindenkinek többet kell vállalni akár1-1 csak hát ez a keret van. Viszont a Puig gyereket ki lehetne próbálni ahogy Fatit is.

Csafoo Csafoo 2020.02.16. 17:35:04

@KJDaniel: persze Fatinál nem irányítóként gondoltam, hanem ahogyan lehetőséget kapott. :)

Raven1975 2020.02.16. 19:21:10

Lionel Messi tegnapi zseniális gólpassza.
uploads.disquscdn.com/images/9000f0f9f040740bcbceb93a71f560279d57966137cdb21aa5d2669cd0c90962.jpg
___________________

Antoine Griezmann a tegnapi meccsen: három lövés, egy gól.
uploads.disquscdn.com/images/a294d6aa1d28a418211d46d25bfd3ddc35a783d9da7d5b3a9f874884648fb5cf.png

Részemről mára ennyi, további kellemes vasárnapot mindenkinek!

Robi71 2020.02.16. 21:17:31

@kritizator: Engem az idő igazol...sajnos mindig. Pedig szeretném, ha néha "tévednék". :(

Robi71 2020.02.16. 22:00:59

@Csafoo Csafoo: Ha van valaki nyertes helyzetben a Barca-ban, az Fati. Ebben a szezonban minden az ő javára alakult...olyannyira, hogy jelenleg csupán 3 támadó maradt a keretben, így állandó kezdő lett belőle.
Suarez és Dembélé lesérült, Perez-t pedig eladtuk (nem értem miért volt ennyire sürgős).

Robi71 2020.02.16. 22:37:10

@the12thman: Éppen erre gondoltam én is. :)
Szenzációs, amit az idén a Lazio-ban művel. Szerintem ő tipikus olasz csatár, csak az olasz fociban érzi jól magát. Kipróbálta magát már a BVB-ben és a Sevilla-ban is, de sehol sem alkotott maradandót.

osborne 2020.02.16. 22:53:00

Reál - Celta: 2-2 a vége.

KJDaniel 2020.02.16. 23:05:39

Ezért nem kell sírni a kiszenvedett 2-1-es győzelem miatt a 3. helyezett ellen, mert ahogy láthatjátok is, a Real képes volt otthon x-elni a 17.-kel..köszönjük Celta és külön köszi Denis Suáreznek a remek gólpasszért. (Egyébként Rafinha és Murillo is játszott:)

Robi71 2020.02.16. 23:05:54

@the12thman: Nekem is tetszik a játéka. A gólok mellett (25) nagyon jó összjátékban is (6 gólpassz).

Robi71 2020.02.16. 23:23:21

@KJDaniel: Ez a Real semmivel sem jobb, mint a tavaly....mi estünk vissza (meg az Atleti).

Robi71 2020.02.16. 23:38:05

@Bivi76:
Courtois - Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo - Valverde, Casemiro, Kroos (Modric) - Bale (Mendy), Benzema, Hazard (Vinicius).
Ez volt a Real kezdője a Celta ellen. Valóban remekül igazol a "világ legjobb és leggazdagabb" klubja. :)

yxy 2020.02.16. 23:48:40

@Robi71: Ezt én sem.értem. Setien igy igazából nem tud alkotni még akkor sem ha esetleg jobb lenne mint Valverde. Ezt a keretet nem lehet összehasonlitani a tavalyival. Ő már egy igen szegényes kerettel gazdálkodhat amit a Barca B ből foltozgat. Se Suarez se Dembele nincs és Coutinho sem ami azért jelentős különbség. Valverde sajnos iszonyú rossz munkát végzett motivációs szinten és taktikailag is. A vezetőségről meg az ésszerűségel szembe menő igazolásaikról eladásaikról meg már szót sem érdemes ejteni mert ez nyilvánvaló hogy a pénzről szól ami saját zsebükbe vándorol. Ők leszarják a klubot. Hogy hogy vezethetik még mindig a Barcelonát ezt nem értem

Robi71 2020.02.17. 00:12:22

@yxy: Ez a vezetőség nem leszarja a klubot....egyszerűen inkompetens. Ezen nincs mit szépíteni. A világ összes pénzét elköltötték igazolásokra. Megmutatták, hogy sok pénzel is lehet kis focit csinálni. :(
De ettől függetlenül a bajnokságot nyerni kell....ahogy Valverde esetében sem volt (ő hozta), Setien esetében sem lesz pardon. Suarez valóban hiányzik (Dembélé vagy Coutinho egyáltalán nem, sőt...), de ehhez képest érkezett Grizi és De Jong. És még mindig van egy Messi-nk!!!!
Ami az átigazolásokat illeti most ott tartunk, hogy nem csak a pótlásokon kell elgondolkodni, hanem Barto pótlásainak a pótlásán is.
A Rosell-Barto páros 40 játékost igazoltak az eddigi regnálásuk alatt. A legnagyobb részünk a pótlások pótlásainak a pótlásának bizonyultak...és még is sehol sem tartunk. Fel lesz adva a lecke az új vezetőségnek.

Robi71 2020.02.17. 00:13:45

@the12thman: Ehhez előbb el kellene zavarni a Barto klánt a klub éléről. Reménytelen...

Bivi76 2020.02.17. 06:38:09

@Robi71: Köszönöm Robikám az információt! Majd a BL-ben kiderül ki milyen csapat! :-) Én nem megyek többet bele felesleges vitákba, elismerem hogy mi vagyunk a leggazdagabbak, hisz 5-szörös BL győztes edzőnk van, 180 millió eurót ajánlottunk Sterlingért, és Mbappé előbb utóbb nálunk fog kikötni rekordösszegért. Suarez pótlására meg repkednek a klasszisnál klasszisabb játékosok. Angel, Rodrigo, a Betisben játszó srác,a másodosztályú Zaragozában játszó Luis Suarez, mind mind remek igazolás lenne. És nem kis pénzekrők beszélünk. Igazad van Robi, el kell hogy ismerjem, és beláttam. Mi vagyunk a leggazdagabb klub a világon! Na mindegy, ebben nem volt egy káromkodás legalább. Hajrá Barca!

GYLS 2020.02.17. 08:41:31

Egy összehasonlítás:

2016-2019
Játékosvásárlás: 883.3 millió
Játékos eladás: 559.2 millió
Különbség: 324.1 millió
Arány: 1.58
Elért címek: 2 bajnoki cím, 2 kupagyőzelem (3-ból)

2016-2019
Játékosvásárlás: 776.4 millió
Játékos eladás: 251.4 millió
Különbség: 525 millió
Arány: 3.08
Eredmények: 2 bajnoki cím, 3 kupagyőzelem (6-ból)

Az első adatsor a Barcáé, a második a MC-é.

PeppyRapier 2020.02.17. 09:21:03

Én egyszerűen nem értem az ide kommentelők többségét... mindenkitől előre is bocsánat, de tényleg ennyire el lettünk kényesztetve?

Adott egy krízisben lévő Barcelona, ami olyat tett, amit azelőtt nagyon-nagyon régen... év közben váltott edzőt. Új edző, új felfogás, új filozófia, új edzések, új taktika, minden megváltozott, és ezek nem olyan változások amiket könnyű lehet megszokni. Emellett még ki is esett az egyik legfontosabb játékos szinte egész tavaszra, és mellé a "legnagyobb" (örök)reménységeink egyike is. És ez nem olyan kiesés, mint a Realnál Hazard esetében, hogy van másik 2 kezdő kaliber aki a helyére állhat. Itt másik csatár sincs, nem hogy Suárez helyére egy befejező ember...

Emellett pedig azt az időszakot éljük, amikor az ellenfelek úgy játszanak ellenünk, mintha nem létezne holnap, Messi 4 meccse képtelen betalálni, már félig eladott játékosokra kell támaszkodni, vagy olyanokra akik még a B csapatban is kezdőnek számítanának.

És akkor ezek után a többség itt veri a tam-tam-ot, hogy milyen gáz, hogy hazai pályán nem tudjuk könnyen megverni a Getafé-t... azt a Getafe-t, akik jelenleg az Atleticó-t - még a vereségük ellenére is - 2 ponttal előzik a 3. helyen. És mi számít sima meccsnek? Nem az, amikor egy félidő után simán vezetünk 2-0-ra, úgy, hogy közben Messi 2 hatalmas helyzetből sem tudott betalálni? (kiugratás, amit emelni próbált, és Grizi kiugratása, ami után a fejesét bravúrral védte a kapus)

Persze nem volt könnyű meccs, már a labdakihozatalnál letámadtak minket + Alba is kiesett. Ebből következik, hogy TerStegen-nek volt dolga rendesen a labdakihozatalokkal. De itt már ez is baj, hogy a kapus és a belső védők passzolták a legtöbbet a csapatban Busquets mellett. De hogy ez miért baj? Mi mindig is ezt a focit játszottuk, ergó mindig minden egyes építkezés a kapustól és a belső védőktől indult. Most még többet kellett játékban lenniük az agresszív letámadás miatt, de ezzel addig nincs baj amíg megoldják... és haver, többnyire baromi jól megoldották, most nem volt a semmiből elvesztett Vidal féle labda sem szerencsére.

De persze megint jött a szokásos védhetetlen bekapott gól, ami után izgulni kellett. És akkor itt jön az, hogy "mi az hogy a Barca otthon időt húz, meg rúgdossa el a labdákat..." WHAT? A bekapott gól után 2 ziccert is sikerült kialakítani, amiknél ha Griezmann jó döntést hoz, 4-1 is lehetett volna a meccs vége. Nem sikerült, kihagyta mind kettőt, így jó hogy szoros maradt a vége. Márpedig minnél kevesebb van hátra, annál jobban jön az ellenfél, mi pedig egyre kevésbé vállalhatunk kockázatot hátul. Ez alap a labdarúgásban. Ha nem tudod lezárni a meccset, akkor karcos lesz a végjáték.

De mi megcsináltuk, kitartottunk a végéig, és megvertük a 3. helyezettet itthon. A Real ugyan ebbe a cipőbe lépett, csak nekik fordítaniuk kellett, és nem a 3.-al, hanem a 18.-al játszottak otthon. Megtették, de nem bírták lezárni a meccset, amire velünk ellentétben rá is fizettek. Ráadásul a végén még a Celta is nyerhetett volna, mert Ramos már centert játszott elől, hátul pedig megnyílt a terület, de végül mind2 kontra elhalt Aspas-ék részéről.

Egy szó mint száz, amennyi problémával szembesülünk manapság, nem teljesít rosszul a csapat, játékban egyre jobban és stabilabban teljesítünk. Ha végre mindenki megtanulná kihasználni a helyzeteit, akkor ez a meccs is sokkal simább lett volna, ahogy a Levante (2-1) v. a Granada (1-0) elleni meccsek is, és akkor talán a kupából sem estünk volna ki, ahol minden a kezünkben volt, de az első kaput eltaláló lövésük védhetetlennek bizonyult a 93. percben... Pechh... Ettől függetlenül én is tartok a következő 2 idegenbeli túrától, de ha fordul a szerencse, és Messi visszatér gólvágó formájához, akkor szerintem nem nekünk kell majd aggódnunk, hanem az olaszoknak. A Real más kávéház, de látjuk, hogy ők is sebezhetőek még otthon is (Celta 2-2 / Sociedad 3-4).

sunt 2020.02.17. 09:50:47

Én meg azt nem értem, hogy egy csapat, amelynek a közelmúltban minden összejött, mostanra viszont már ebből szinte semmi nem maradt, illetve szurkolói miért hiszik,l hogy egy elnökváltással minden jóra fordul. Igazi reformer elnökjelölt sincs, így a problémák túlnyomó többsége így is, úgy is marad,.

GYLS 2020.02.17. 10:26:05

Ter Stegen és Messi kivételével minden egyes posztra van jobb játékos (persze, most gondban vagyok, hogy Messit hova vegyem). De nálunk az igazolás legfontosabb kritériuma, hogy illeszkedjen a 4-3-3-as felállású rövid passzos játékhoz.

Manapság nem sokan játszanak hasonló stílusban, kimondottan csak a MC (a Dortmund és az Ajax sem). Feltettem ma egy összehasonlítást a Barca és az MC igazolásairól. Rengeteget költött mindkét klub a stílushoz megfelelő játékosok megszerzésére. Az eredmény saját országaikban jónak mondható, nemzetközileg viszont amint látjuk kevés.

Machinek2001 2020.02.17. 11:57:38

@PeppyRapier: Egyetértek veled, egyáltalán nincsenek olyan nagy gondok, mint amiket sokan írnak

Robi71 2020.02.17. 17:44:15

@GYLS: A szurkolók előszeretettel hasonlítják össze a mi (nemlétező) átigazolási stratégiánkat a City vagy a PSG-ével. :)
Csak egy dolgot felejtenek....mindkét másik klub pár év alatt, gyakorlatilag a semmiből kellett bajnok keretet, klub "világmárkát"-et felépíteniük.
Ezzel szemben, mi már akkor "világmárka" voltunk és világverő kerettel rendelkeztünk....csak pótolni kellett a kiöregedőket, kiegészíteni a keretet.
Hasonló költekezés mellett, mint ők....mi alig tudtunk megfelelő minőséget igazolni.Ezzel szemben náluk gyakorlatilag az igazolások nagytöbbsége még ma is a csapata meghatározó játékosa.
Ennek tükrében nem szerencsés összehasonlítani a dolgokat, mert még csúnyábban néz ki az ami itt folyt az elmúlt években. :(((

Robi71 2020.02.17. 17:48:36

@Bivi76: A Real egyetlen...általam is nagyra értékelt játékost sem igazolt. Addig amíg ez így van...nem aggódok. :)
Majd, ha bemutatják, Mbappé-t, Neymar-t, De Bruyne-t, Lautaro-t, Salah-t, Mané-t, Sancho-t, stb....akkor majd valóban el lehet kezdeni aggódni.

Bivi76 2020.02.17. 17:57:05

@Robi71: Jó lenne ha ilyen kaliberű játékosokat nálunk mutatnának be! :-) Hajrá Barca!

Robi71 2020.02.17. 18:05:50

@Bivi76: Legalább a fele már nálunk lehetne, ha nem Dembi, Cou és Grizi a "kiválasztottak". És akkor most már csak a második feléért kellene versenybe lenni.
De az "ébredés" nyoma sem látszik egyelőre. Hosszú évekre kompromittálva van a csapat jövője.
süti beállítások módosítása