A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

UEFA: Be kell fejezni a szezont!

2020. március 28. - caaaatalan

Több forrás szerint az UEFA mindenáron be akarja fejezni a futó nemzeti bajnokságokat.

A hír Chris Williamtől származik, aki a Forbes újságírója, egyaránt akkreditált az UEFA és a FIFA szervezeteinél is. 

Az UEFA egyértelműen ellene van a nemzeti bajnokságok nullázásának és a kiírások törlésének. Ennek oka, hogy ha nem fejeződnek be a szezonok, akkor igencsak bonyolult lenne eldönteni, hogy mely csapatok indulhatnak a nemzetközi kupákban. Amennyiben ugyanis egy ország nem fejezi be a bajnokságát, úgy a csapatai nem tudják magukat érvényesen kvalifikálni a BL és EL küzelmeibe, állítja Chris William az UEFÁ-rahivatkozva.

Más okból, de hasonló véleményen van Luis Rubiales is az RFEF elnöke, aki a Diarionak nyilatkozott. Rubiales szerint nem tehetik meg a csapatokkal, hogy a jelenlegi állás szerint csak úgy kiejtik őket, vagy a másodosztályból nem engedik feljutni. Ezt a csapatoknak saját jogukon kell kivívniuk.

Mindeközben a spanyol sportmédia legnagyobb képviselője, vagyis a Mediaset vezetője Jaume Roures is azt nyilatkozta a RAC1-nek, hogy a legfontosabb a jelenlegi szezonok befejezése. Amennyiben a bajnokságokat nem fejezik be, úgy állítása szerint kb. 7 billió euros veszteséget is elszenvedhet az európai futball.

Roures nem részletezte, hogy ez a szám milyen elemekből tevődik össze, azt viszont kifejtette, hogy a bajnokságok befejezése mindenki közös érdeke, mert ekkora veszteséget nem engedhet meg magának az európai futball. Roures szerint nem gond az sem, ha 3 naponta tartott mérkőzésekkel pótolják a hátralevő fordulókat, így akár még június közepi kezdéssel is időben befejezhetik a bajnokságokat a nemzetek.

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr8215565836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KJDaniel 2020.03.28. 20:23:58

If the Champions League is going to be played this summer, Barça have two 'signings' ready: Luis Suárez and Ousmane Dembélé will be able to help Barça out in the final stages of the season. [Mundo Deportivo]

SzaboJ2252 2020.03.28. 23:02:27

Viszont ha nyárra tolodnak a meccsek az igen befolyasolhatja az atigazolasokat is.

celestial 2020.03.29. 07:40:51

Junius közepi kezdéssel? Bárcsak igaza lenne de én ennek nem sok esélyét látom sajnos...
Max nézők nélkül...az meg mennyire lehangoló már...
Na de legyünk túl ezen a szarságon...ez a legfontosabb most...

GYLS 2020.03.29. 08:06:39

A Juventus játékosai lemondtak 4 havi fizetésükről. A mieink meg!? Nem fogadják el, hogy "csak" 30 %-ot kapjanak. Pedig már alapból magasabb a bérük, mint a Juvénál. Látszik, több vagyunk mint egy klub.

GYLS 2020.03.29. 08:13:11

A spanyol média szinte már tényként közli a hírt, miszerint a Barca legfőbb nyári célpontja Lautaro Martinez lesz.

Eminusz 2020.03.29. 09:24:22

Nagyon elvittek magukat a jatekosaink sajnos... :/ Persze, nagyban tehet rola a klub is, amiert adtak alajuk a lovat folyamatosan....

sunt 2020.03.29. 09:48:37

Harmincasaink soha sehol nem kapnák vissza a most elvesztett pénzt. Barto meg gondban van: egyrészt a pénztár rendbehozójának szetepében tetszeleg,másrészt véd. és dacszövetségben van Messiékkel. (Ne keverjük össze örökösen Messi játékosi zsenialitását csapaton belüli háttér-szerepével.)

GYLS 2020.03.29. 09:54:56

@sunt: Miért? Annyira hiányozna a harmincasainknak az pár hónapnyi 70%, hogy szegénységben kellene leélniük hátralévő életüket? A Juvénál 4 hónapra mondtak le a teljes összegről, pedig náluk is van pár harmincas (Ronaldo, Buffon, Chiellini, Bonucci, Higuain, stb). Nálunk is csak addig lenne a 30%, amíg nem lesz folytatás.

Bivi76 2020.03.29. 10:05:36

Az elmúlt napokban azt taglalták a spanyol lapok, hogy ezt a sajnálatos helyzet okozta krízist, pénzügyileg a Real Madrid, Man City, PSG hármas fogja a körülményekhez képest könnyebben átvészelni. Továbbá megemlítik, hogy elavult a Barcelona klubmodellje.

GYLS 2020.03.29. 10:44:30

@Bivi76: Biztos így van. Egyrészt a MC és a PSG tulaja majd valamilyen kacskaringós úton tol a klubba egy kis pénzt. Arányában viszont szerintem mindegyik egyformán vszít. Akinek több a bevétele, az többet is veszít. Az a kérdés, hogy mely kluboknál milyen arányban van bevétel a tagdíjból, a marketingból, a közvetítési jogokból, a stadionhoz kapcsolható egyéb forrásokból (reklám, jegybevétel, használatba adási díj, stb).

julio alberto 2020.03.29. 11:14:20

Nagyon szomorú hogy a Barcelona játékosai mennyire nem érzik át a jelenlegi helyzet súlyosságát,remélem ez mielőbb változik és nem csalódok bennük.Sajnos abban sem hiszek hogy nyáron akár még zárt kapus mérkőzések is lesznek.Spanyolországban és Olaszországban ahol több mint tragikus a helyzet.Ne legyen igazam de ez az évad úgy hiszem kuka és nem csak a labdarúgásban gondolom csak így.

Bivi76 2020.03.29. 11:32:26

@GYLS: Köszönöm a részletes leírást!

Csbcs 2020.03.29. 12:00:22

A legfőbb probléma jelenleg a klubon belüli morális leépülés és ez sajnos a játékosokra is átragadt... ezt mutatja a fizetésekkel kapcsolatos hercehurca. Képtelen vagyok megérteni, hogy a jelenlegi helyzetben miért nem érik be a fizetésük 30%-ával, miért nem lehet megállapodni, miért van az, hogy megint minden a FC Barcelonán belüli konfliktusokról szól. Számomra ez egyre inkább unszimpatikussá teszi azokat a játékosokat, akikre korábban istenként tekintettem...

kritizator 2020.03.29. 12:25:58

@Csbcs: én is elitelem őket, de ki az aki most a saját munkahelyen lemondana a fizetése 70%-arol?

celestial 2020.03.29. 12:34:38

@kritizator: hát ugye attól függ mennyit keresel.....ők simán lemondhatnának a 70 % ról de akár az egészről is pár hónapra, kb meg sem éreznék...itt nem 2-300 ezer forintokról beszélünk...
Ja és ugye jópáran nem is csak a klubtól kapnak pénzt...

Máté Nagy00 2020.03.29. 12:36:44

@kritizator: nyilvan aki naprol napra el az nem szivesen mondana le a fizujarol de itt olyan emberekrol beszelunk akiknek semmi megelhetesi problemajuk nincsen. ‘Tobb mint egy klub’ ...hat ezt a monologot el is felejthetik .
A juve jatekosai az egesz fizetesukrol lemokdtak.
Ennyit a mi tokeletes jatekosainkrol. A penz miatt van itt az osszes eleg szomoru ez sajnos nem jelent nekik semmit a címer hogy ezt a mezt viselhetik...

GYLS 2020.03.29. 13:39:33

@julio alberto: @celestial: @Máté Nagy00: +++++ És ne feledjük, a klub először (vagy talán mindeddig) a 4 csapatkapitánnyal tárgyalt (Messi-Pique-Busuets-Roberto). Azaz azokkal, akik itt nőttek fel. Azaz nem az un. zsoldosokkal. Ennyit a La Masia nevelésről. Ezeknek az számít, hogy a meglévő X összeg mellé még hozzátegyenek. Nem az utcára teszik ki Őket, csupán pár hónapig kevesebbet kapnak. Nagy-nagy csalódás számomra mindegyik.

Máté Nagy00 2020.03.29. 14:02:21

@GYLS: így igaz ennek a 4 játekosnak most az lenne a feladat h belemenjenek a fizu csokkentésbe ezzel is peldat mutatni a tobbieknek...
Annyira sajnalom h nincs mar itt Puyol ő aztán rendet rakna a fejekbe. Pont egy ilyen erős személyiség hiányzik az öltözőből illetve a csk.-k közül.

celestial 2020.03.29. 14:06:46

@GYLS: én is hatalmasat csalódtam...

GYLS 2020.03.29. 14:18:45

@Máté Nagy00: @celestial: És be feledjük, a keret 2/-ának több mint 100 000 euró a havi bére, azaz 30 000 eurót minimum kapnának. Spanyolban ha jól olvastam, kb. 1500 euró a minimálbér. Tehát még mindig 20x annyit kapnának. A szomszédom nagy Juvés, kérdezte is ma, mi van a nagy Barca-elvekkel?

GYLS 2020.03.29. 14:23:48

@GYLS: Helyesen az eleje: És ne feledjük, a keret 2/3-ának .....

Barca30 2020.03.29. 14:25:44

Szégyeljék magukat, messi, pique és a többi is. Nagy ott csalódtam bennük. Más dolgokban kellett volna illetve kellene ilyen összetartónak lenni.

Eminusz 2020.03.29. 15:13:43

Ez a jelenlegi helyzet sok mindent megvalaszol... Miert nincs valtozas? Azert, mert azok a jatekosok, akik az elmult evek sikereiert felelosek, ezzel visszaelve zsaroljak a klubot! A klub pedig nem akarja oket elvesziteni, ezert a kedvukre tesznek! Ezek a jatekosok annyira elvittek magukat, hogy nemcsak a palyan, de a palyan kivul is ok dirigalnak! Meg az elso vagy masodik meccse utan volt Setiennek egy nyilatkozata, amibol egy bizonyos reszletet nagyon megjegyeztem: valami olyasmit mondott, hogy “mintha a jatekosok nem ertenek, amit mondunk nekik”... Hat szerintem pontosan ez a helyzet! Illetve nem pontosan, mert ertik ok, csak nem aszerint cselekednek! Nem hallgatnak senkire, mert ugy vannak vele, hogy nekik senki ne mondja meg... Szamomra ez gyerekes viselkedes! Ja es amit a palyan latok evek ota es amiert az ujak tobbek kozott nem tudnak beilleszkedni! Van par jatekos, akik csak egymasnak hajlandoak passzolni! A mi csapatunk sosem egy csapatkent lep a palyara, hanem legalabb kettokent! Ezert tudnak csapatjatekkal megalazni minket! Nem irigylem azokat jatekosokat, akik ide erkeznek es megprobalnak beilleszkedni... Csak gondoljunk bele, az oltozoben pl Griezmann osszekulonbozik Messivel valami miatt... Onnantol kezdve teljesen mindegy, hogy neki van igaza vagy nem, ki van kozositve nemcsak az oltozoben, hanem a palyan is! Ezert nem kap annyi labdat! En siman el tudom kepzelni, hogy ez megy a csaoaton belul es ezert bukik meg itt mindenki! Surgos valtoztatasra van szukseg! A klubnak meg kell mutatnia, hogy ki a fonok a haznal! Es ezt csak ugy tudjak, hogyha nem felnek senkit elvesziteni! Ha kimerik mondani, hogy ha valami nem tetszik, el lehet menni! Mert sajnos most pont forditva van es azzal zsaroljak a klubot bizonyos jatekosok, hogy ha nem tetszik valami, elmegyek! Es sajnos bevalik.... En igy latom.. Visca el Barca!

osborne 2020.03.29. 15:22:32

@julio alberto: Ez sajnos így van. A következő őszi kezdet sem biztos.

Robi71 2020.03.29. 15:35:32

Úgy tesztek, mintha nem tudnátok, hogy a Rosell-Barto klán hova züllesztette a klubbot.
Barto lefizette Messi-t 2017-ben, hogy maradjon...ezzel legalább a látszata maradjon meg annak, hogy ez egy tisztességes, eredményorientált klub. De aki nem hülye azt tudja mi a valóság. Egy undorító putri lett az egész.

Robi71 2020.03.29. 16:00:03

Szomorú, hogy ezt kell mondanom de ez a legjobb alkalom megbuktatni ezt a galád, álszent, velejéig romlott elnökséget.
Én a fizetésem egyetlen %-ról se mondanék le, hanem X%-ot minden hónapban valamelyik kórház javára utalnék át. Boruljon a bili minél hamarabb.

GYLS 2020.03.29. 17:31:41

@Eminusz: Most őszintén megmondva, Messin kívül melyik harmincasra van igazán szükség? Sőt megkockáztatom, még Rá sem. Viszont nem lehet tőlük szabadulni, mert mindegyikkel 5 éves szerződéseket kötött Barto, és ráadásul még busás a bérük is, amit máshol nem kapnának meg. Ha pedig egyoldalúan felmondanának nekik, az rengetegbe kerülne a klubnak.
De ahogy általában lenni szokott, épp abban csalódik a legnagyobbat az ember, akitől nem várná. Most körülbelül ezt kapja Barto is (és még ez lenne a legkevesebb), de egyben a klub is. De tettük épp az utóbbira hat leginkább, ami viszont undorító a játékosok részéről. Elvégre amit elértek a játékosok a klubbal , azt közösen tették. Ha baj van, akkor közösen is kellene kimászni belőle! Vagy tévedek?

Robi71 2020.03.29. 18:24:36

@GYLS: Ez csak azért van, mert megettétek Barto dumáját, miszerint...

"A jövőre nézve készítjük fel a csapatunkat, a Leo utáni korszakra. Mert utána is a topon szeretnénk maradni. Ennek a módja a munka, a befektetés és a kockázatvállalás. Fiatal és saját nevelésű játékosokba fektetünk, persze igazolunk más kluboktól is, hogy fenntartsuk a kiválóság szintjét. :)))
Időnként kifejtem a klubtagoknak és az igazgatóságnak, hogy most fiatal játékosokat hozunk a klubhoz. Fiatal játékosokat, akik tehetségesek szerintünk: Dembélé, Coutinho, De Jong, Lenglet, Arthur és Marc-André ter Stegen is még nagyon fiatal. Van már sok játékosunk, akik a Messi éra után is folytatni fogják a játékot. Már nem a múltba nézünk, a jelenre gondolunk. :)))
Fel kell készülnünk a jövőre. Jó és fiatal játékosokat csábítunk magunkhoz, mert folytatnunk kell ezt a sikeres időszakot. Ez a mi felelősségünk. A mandátumom még két szezonon át tart, jó helyzetben kell átadnom a csapatot, hogy elmondhassam az új elnöknek: ez a mi örökségünk” :)))

Barto végig alibizte az elmúlt 5 évet és hogy rejtese inkompetenciáját 100+ milliós játékosokkal próbálta bealtatni a hozzád hasonló lelkes amatör szurkolókat. Mit mondjak...megéremlitek. :)))
Mellyik csapat épített sikeresen csapatot 100+ milliós "kirakat" játékosokkal??? A PSG? :))) A Pool vagy a City, hogy ebből a szempontből a két legsikeresebb csapatot emeljem ki egyetlen "kirakat" játékost sem igazolt...egyetlen igazolás ára sem haladta meg a 80 milliót.

Robi71 2020.03.29. 18:41:33

Jamie Carragher (ex-Liverpool FC):
"Leo Messinek bizonyítania kellene más bajnokságban is? Ez hülyeség. Abszolút ostobaság. Topklubnál van, ő a legjobb ott, ő a legjobb Európában. Én azt gondolom, Cristiano Ronaldo ezért is ment el Spanyolországból. Tudta, hogy mindig csak Leo Messi mögött látják, ezért azt gondolom, okosan tette. Ellentétesen cselekszik Leo Messivel, ezért megpróbálja másként beállítani önmagát. Elmondhatja, hogy több országban lett bajnok, több országban lett gólkirály, ezek a legfőbb érvei... Cristiano Ronaldo teszi a maga dolgát, de ez nem lehet Leo Messi kritikája. Én nem hiszem, hogy Maldini és Baresi kisebb játékosok lettek azért, mert csak az AC Milanban játszottak. Leo Messinek sincs oka elhagyni a Barcelonát. Miért is tenné?"

GYLS 2020.03.29. 18:48:29

@Robi71: Igazad van, én amatőr szurkoló vagyok. Nálad viszont látszik a profizmus.

MC:
2016-2019
Játékosvásárlás: 776.4 millió
Játékos eladás: 251.4 millió
Különbség: 525 millió

Pool:
2016-2019
Játékosvásárlás: 446.4 millió
Játékos eladás: 362.6 millió
Különbség: 83.8 millió

Guardiola 4 év alatt 441 millióval vert el többet Kloppnál csak azért, hogy ne legyen BL-győztes, és a bajnokságban is leszállóágba kerüljön. Egy profitól jobb példát várnék. Ha csak a Poolt említetted volna, akkor igazad lenne. De megint túlozni akartál, meg Guardiolát fényezni. Nem sikerült.

Ez pedig a Barca adatai, CSAK 2016-2019 között (az 1101 millió 2014-től van). Csak azért, hogy az utolsó 4-4 évet vegyük alapul mindenkinél.

Játékosvásárlás: 883.3 millió
Játékos eladás: 559.2 millió
Különbség: 324.1 millió

Tehát Guardiola még Barto-tól is 200 millával többet költött az utolsó 4 évben. Mennyivel is jár előrébb?

A Barca igazolásairól meg azt hiszem, tételesen írtam pár napja. Nem fog változni a véleményem. És én sem várom el, hogy másképp lásd a 30 felettiek szerepét.

Robi71 2020.03.29. 18:59:09

@GYLS: Megint az ostoba statisztikáid....semmit sem értesz a futball lényegéről.
Hasolítsd össze a 2015-ös Barca-t, a 2015-ös Pool-t és a 2016-os City-t.
Ki hol tartott akkor és most?....ki hány "kirakat" játékost igazolt?...hány új igazolás lett meghatározó azóta?...mennyire szórakoztató és látványos az, amit a szurkolók látnak?....miért vagy ennyire fárrasztó? :)))

Robi71 2020.03.29. 19:06:54

@GYLS: Lazzíts egy kicsit....nem kell aggódnod a klub jövője miatt....lassan oda kerül vissza ahol az igazi helye van. Az 1899-es megalakulástól 2006-ig egyetlen BL trófea került a klub vitrinébe.

Robi71 2020.03.29. 19:23:32

Xavi:
"I want to return to Barça, but to start a project from scratch.
Now that I have seen myself training players, I think I can contribute things. But I made it clear to Barça that I was seeing myself in a project in which decision-making was mine.
I would like to work together with people in whom I have confidence, with whom there is loyalty. There can't be anyone toxic near the dressing room. Think about Carles Puyol, Jordi Cruyff...
I don't have a bad relationship with Bartomeu, I get along well with Joan Laporta and I'm friends with Víctor Font.
For this current Barça, I would sign wingers. Players similar to Neymar, Sancho, Gnabry...
Barça's squad is very good. Ter Stegen, the best goalkeeper in the world. Alba, for me the best left-back in the world. Piqué the best centre-back, Busquets the best defensive midfielder and Messi, the best player in the world."

kritizator 2020.03.29. 19:37:45

@Máté Nagy00: sajnos mindenki a saját eletszinvonalan nyomorog :(

Robi71 2020.03.29. 19:48:21

@kritizator: Ahogy De Jong-al ás Arthur-ral is. :)

julio alberto 2020.03.29. 20:19:05

@GYLS: Vannak akik megpróbálnak tényekkel is vitázni.Ez is egyfajta emberi tulajdonság,korlátai miatt képtelen mást mondani mint amit elképzel magában.Amúgy megint jókat írsz.

Bivi76 2020.03.29. 20:51:12

@kritizator: Olyan edző kell, akinek a mostani 30+-os generációhoz semmi köze sincs! Lehetőleg ne spanyol legyen!

Bivi76 2020.03.29. 20:55:22

@kritizator: Aki még mindig ezekben a játékosokban gondolkodik,alkalmatlan a Barcelona edzői posztjára.

Robi71 2020.03.29. 20:56:47

@julio alberto: Szóval ha a Barca "lejtőröl" van szó, akkor a Klopp-Pep összehasonlítás nyugtatóan hat? Ez nevezed "jó írásnak"?
Akkor most mi van? Alig egy szezon után a Pool is "laszálló ágra került"? :)
Nem emlékszem dominánsabb PL csapatra, mint a City volt a tavaly....annak ellenére, hogy a Pool BL-t nyert és ezzel megmentette a szezonját.
A látványról nem beszélek...az elmúlt 12 évben mindig Pep csapatai játszották a leglátványosabb focit...még ha nem is nyer meg mindent játékban levő tróféat. Ezzel kár lenne vitatkozni.

Força Barça! 2020.03.29. 20:56:55

Riqui Puig konyhashow-ja: www.instagram.com/p/B-SwmMql5G_/
Megy a trükközés főzőkanállal és pingpong labdával is. :)

Bivi76 2020.03.29. 21:00:22

@Robi71: Te miért foglalkozol mindig a Man. City edzőjével? Mindig emlegeted. City drukker vagy?

Robi71 2020.03.29. 21:07:00

@Bivi76: Igen, kedvelem Pep játékfilozófiáját. Ő az egyetlen, aki körülményektől függetlenül soha sem adja fel a látványos, kreatív, támadófocit..meg akkor sem, ah ez esetleg egy trófea elvesztéséhez vezet.
De most GYS kollega talált meg ezzel....kénytelen voltam reagálni.

GYLS 2020.03.29. 21:11:10

@Robi71: Látom, Téged egy dolog zavar, de az nagyon! A statisztika, az adatok, amelyek maguk a tények! Te jössz állandóan az 1101 millával. Én meg annyiszor hozzá teszem a serpenyő másik oldalát is. És ha Te megengeded magadnak, hogy klubokat hasonlíts össze, akkor azt hiszem mások is megtehetik ezt.
Te jössz állandóan a 100+ feletti eurós igazolásokkal. Mindegy, hogy 11 játékost veszel fejenként kb. 50 milláért, vagy 3-at 100 felett és 2 -őt 30-ért, a végeredményt kell nézni. A Barca és a MC nagyjából ugyanott tart. De nézzük akkor az eredményeket 2016-tól:

MC: Elért címek - 2 bajnoki cím, 2 kupagyőzelem (3-ból)
Barca: Elért címek - 2 bajnoki cím, 3 kupagyőzelem (6-ból - FA és Liga)

Guardiola előtt 2 évvel bajnok volt a City. 525 mínusszal ugyanott tart! Miről beszélünk? És ezzel nem azt mondom, hogy nálunk jó az irány. Sőt, nagyon is nem jó. Csak hát, Te meg én másban látjuk a hibákat, és megint másban a kiutat. De egy biztos, az utóbbit nem azokkal fogja a klub végigjárni, akikkel Te még tervezed, azaz a 30 felettiekkel.

És akár tetszik, akár nem, akár kételkedsz, akár nem, én is aggódom a klubbért.

GYLS 2020.03.29. 21:14:57

@Bivi76: NE HIGGY Robi71-nek. Már megint csúsztat. 18.24-es írásában hasonlította össze a Poolt, a PSG-t és a MC-t. Én csak erre válaszoltam Neki.

julio alberto 2020.03.29. 21:18:14

@Robi71: A Liverpool jóval több az idén a PL-ba mint a Manchester City bármikor volt Guardiola vezetésével..és még sem elég,még is kell változtatni,jön nyáron a Werner és Sancho is egyre közelebb a poolhoz.Az meg már csak hab a tortán hogy a Liverpool rendszeresen elpicsázta a Guardiola csapatát,bajnokin BL-ben egyaránt.

Robi71 2020.03.29. 21:21:45

@GYLS: Áh...dehogy. Megnézek a City meccset és halálra szórakozom magam. Aztán megnézek a egy Barca meccset és halálra unom magam....de aztán ránézek a kiadási startisztikára és megnyugszom. :)

Robi71 2020.03.29. 21:25:46

@julio alberto: Hár nem tudom...az utóbbi időben teljesen szétestek. És ez nem csak az Atleti elleni BL búcsúra mondom. De nem tartok tőle, hogy "leszálló ágra kerültek" :)...ahogy GYS barátunk a City-ről gondolja. De hát ő a szakértő...

Robi71 2020.03.29. 21:30:08

@GYLS: Ha a Barca olyan játékkal, amit a Pep City-je játszott az elmúlt 4 évben (majdnem 5-öt mondtam) szórakoztatott volna...de nem nyert volna BL-t, akkor most rosszabbul éreznéd magad, mint a Barca vergődését nézni ez idő alatt?

GYLS 2020.03.29. 21:33:50

@Robi71: Még egyszer, mert megint nem értetted amit írtam. Én elfogadom, hogy AMATŐR vagyok, sőt még azt is, hogy vannak dolgok amit NEM REÁLISAN látok. De hogy Te profi lennél, meg hogy Te valósan látod a dolgokat, abba meg hagy kételkedjek már én is.

Robi71 2020.03.29. 21:36:33

@julio alberto: A tavalyi BL győzelem és az idei BL búcsú között még 10 hónap sem telt el. Csak eddig tartott a tündöklés?
Ettől függetlenül sajnálnám, ha "elvennék" tőlük az idei PL győzelmet. Megérdemelték, a legjobb City sem biztos hogy lépést tartott volna velük.

Robi71 2020.03.29. 21:41:20

@GYLS: Igazából azt nem értem, hogy miért keresel nagyítóval :) pozitív dolgokat Barto munkáságában.
Neked sem jó, te is látod hogy nagyon nem jó ez így....ennek ellenére mindig jössz egy "de..." mondandóval. Nem leszel rosszabb szurkoló ha azt mondod "Bartomeu out".

GYLS 2020.03.29. 21:49:42

@Robi71: Nem is fogom írni. Ahogyan nem írtam a szakmai vezetés, az edzők és a játékosok esetében sem. Mert az utóbbiaknál is csupán azt írom, kiket látnék és kiket nem a keretben. De egyre sem írom, hogy el KELL küldeni. Durvább szavakkal meg pláne nem.

Robi71 2020.03.29. 22:03:18

@GYLS: Egyetlen játékos (Messi-től-Dembélé-ig...hogy a két extrémet említsem), se edző nem hibás a kialakult gyatra sportszakmai és botrányos erkölcsi helyzetért.
Ez CSAK Barto és slepje felelőssége!!!

Csbcs 2020.03.29. 22:36:32

Várom már nagyon Xavi visszatérését, bízom benne, hogy vele ismét visszatér a látványos, kombinatív támadójáték és a tesze-toszát ismét tiki-takára cseréljük. A PL-ben mindig is a Poolért szorítottam, de valljuk be a Mi csapatunkhoz sokkal közelebb áll az a fajta játékstílus amit a City képvisel. Xavi a Guardiolai filozófia híve, bár ő sem garancia semmire, emlékezzünk csak vissza, hogy ő volt az, aki leginkább támogatta Coutinho leigazolását... Gnabry, Sancho, Ney ha jönne (pl Grizi, Suarez és Breitwait helyére) akkor garantált lenne a kombinatív, gólra törő támadójáték szerintem.

Robinak sok mindenben igaza van, az igazolásaink sajnos nem alkalmasak arra hogy átvegyék a stafétát a 30+-osoktól és megteremtsék a különbséget. Ez részben képességbeli hiány, vagy mentális gyengeség. DE! Azt sem szabad elfelejteni, hogy ha továbbra is azoktól a játékosoktól várjuk a megváltást (Messi, Suarez,Alba, Piqué, Busi) akik koruknál fogva már csak 60-70%-át tudják annak, amit fénykorukban, akkor nagy a baj! Sajnos Barto még mindig úgy gondol rájuk, mint a csapat alapembereire. Miért? Mert gyáva! Nem helyettük keres új igazolásokat, hanem melléjük olyanokat, akik elfogadják a másodhegedűs szerepkört... Pont ez a legnagyobb baj jelenleg, mert ez a megközelítés a fejlődés legnagyobb gátja, ezért én is annak a híve vagyok, hogy felejtsük el Piqét, Busit, Albát , Suarezt és az összes ide nem való kóklert és teremtsünk tiszta lapot! Teljes megújulás, nagytakarítás kell a nyáron!!!

julio alberto 2020.03.29. 22:48:26

@Robi71: Így van ezért kell folyamatosan dolgozni,keretet fiatalítani frissíteni és főleg fejlődni a trendnek megfelelően.

Robi71 2020.03.29. 22:52:13

@Csbcs: Szerintem senki sem a 30asoktól várja a megváltást....még Barto sem. Egyszerűen csak a túlélésre játszik. Remélem nem sikerül neki.
Kijavítani....behozni azt a lemaradást, amit okozott évekbe fog kerülni még a lehető legjobb klubelnöknek, vezetői stábnak...feltéve, hogy valóban ez következik. Ha nem, akkor...

Csbcs 2020.03.29. 22:52:30

Xavi és Iniesta mindig a klub érdekeit tartották szem előtt. Elmentek, méltósággal, mert belátták, hogy már nem tudják azt a szintet hozni, ami elvárható tőlük. Pique, Busi, Alba sajnos nem ezt az utat járja...

Robi71 2020.03.29. 22:56:18

@julio alberto: Így kellene...
Ha 2015-öt írnánk még mindig, akkor könnyebb lenne...de most ember legyen a talpán, aki erre vállalkozik. Egyetlen elnöknek, szakembernek sem adnak 3-4-5 évet erre. Hálátlan feladat lesz ez bárki számára.

Robi71 2020.03.29. 23:03:45

@Csbcs: Iniesta 34, Xavi 35 éves volt amikor abbahagytál...és már egy ideje nem hozták azt a szintet, amit megszoktunk tőlük.
De ott volt Puyol is, aki 36 évesen távozott úgy, hogy utolsó két évében többet volt sérült, mint játékra alkalmas....
Pique, Busi vagy Alba messze nincsenek ilyen állapotban.

GYLS 2020.03.29. 23:24:08

@Robi71: Na látod, ebben is más véleményen vagyunk. Mert ahogyan a mondás is szól: Könnyű Katát táncba vinni, ha Ő maga is akarja. Ha nem tetszik/tetszett a vezetőségnek, a szakmai vezetőknek, az edzőknek és a játékosoknak, akkor miért nem állnak/álltak fel, vagy miért hosszabbították meg a játékosok a szerződéseiket, azaz hagyták/hagyják magukat megfizetni? Összességében miért tűrik/tűrték el, hogy idáig jussunk?

A kialakult helyzetért mindenkinek meg van a maga sara. És még hozzátenném a fentiekhez a szavazati joggal rendelkező culékat is. Mert Ők azok, akik élhetnek az elnök leváltásával. Attól pedig új elnökség, új szakmai vezetés, új edzői team van, majd általuk változás a keret összetételében.

Ugyanakkor én mint amatőr szurkoló mégis az első helyre a játékosokat teszem. Mert a pályán velük szemben fele-, vagy tizedannyit érő játékosokat látok lelkesebben küzdeni. Mert lehet rossz a taktika (bár ez szinte mindig ugyanaz), lehet rossz az átigazolási stratégia, a pályán lehajtott fejeket, sétáló, nagyképű, reklamáló játékosokat látok. De ez ellen már az edzői teamnek kellene lépnie. És így tovább. A hierarchiában persze minden az elnöknél fut össze. De ne hogy már pont Ő feleljen azért, mert a játékos 10 méterre nem tud pontosan passzolni, ha valaki hibázik hátvédeknél, ha ziccert ront a támadó. És az új igazolásoknál sem hiszem, hogy konkrétan Ő jár megfigyelni. Persze, vannak ügyek (akár az átigazolásnál is, pl. Abidal akar valakit, Setien nem), ahol neki kell döntést hozni. De a fizetését mindenki kapja valamiért. Azért pedig tenni kell. A tettekkel pedig minden szinten felelősség is jár.

Csbcs 2020.03.29. 23:24:37

@Robi71: ez így van, bár Xavi, Iniesta és Puyol 32-33 évesen is képesek voltak top szinten teljesíteni, ezzel szemben Alba, Busquets (31 évesek) és Piqué (33) esetében már 2 éve elindult a lejtmenet... szerintem nem kor a lényeg, hanem a teljesítmény és az önkritika, ami belőlük teljes mértékben hiányzik...

GYLS 2020.03.29. 23:27:57

@Robi71: Írod, 3-4-5 évet senki nem kap. Font (az egyik lehetséges elnök) úgy nyilatkozott, hogy hosszú projektben gondolkodik, 2030-ra lesz csapat. Jól olvasod, 2030. Ezen mondat után ki szavaz rá?

Robi71 2020.03.29. 23:34:09

@Csbcs: Nyugodj meg, hogy nekik is van önkritikájuk és ha eljön az idő, akkor ők is meghozzák a nehéz döntést....függetlenül attól, hogy futó szeződésük van vagy éppen lejár.
A culé táborát én sem értem...fogalmam sincs hogy mit gondolnak a kialakult helyzetről. Szeretnék beszélni egy-két vezérrel erről.
Azt ne mond nekem, ha te egy klub vezetője lennél nem követnéd közelről és figyelmesen a kiemelkedően drága (30+ milliós) igazolásokat. Itt nem Pedri-ről beszélek...

Robi71 2020.03.29. 23:39:23

@GYLS: Senki. De én arra se szavaznék, aki azonnali sikert igér.
A 3-4 év teljesen reális egy BL győzelem ígérethez. Persze, közben nem árt részsikereket elértni (bajnokság, királykupa). Látva a spanyol mezőny jelenlegi állapotát ez belefér.

Robi71 2020.03.29. 23:43:24

@GYLS: A választásokat az a jelőlt fogja nyerni, aki a legtöbb hiteles embert (jelen és egykori játékos legendákat, szakembereket) maga mellé tud állítani. A későbbiekben a türelem is hosszabb ideig kitarthat mellette.

Robi71 2020.03.29. 23:51:07

@Csbcs: Amúgy nem gondolom, hogy a mindenkori klubelnök hatalmát a (saját nevelésű) játékosok dolga lenne megdönteni. Főleg nem egy ilyen hazafias (etnikai) alapon működő klub esetében.
Ez csakis a culé dolga.

GYLS 2020.03.30. 11:06:58

Xavi nyilatkozata:
www.fociclub.hu/2020/03/30/xavi-nyitott-ra-hogy-a-barcelona-edzoje-legyen/?fbclid=IwAR2Km4OJjcuW-hX-1UsDqD2pZroU3C5KeghHF630r_iYAFK-H8oOlP_QjeA

Remélem, hogy Albát, Piquet meg Busquetset ugyan a világklasszisok közé sorolja, de azért ha jönne, nem rájuk építené a jövőt. Furcsállom, hogy kihagyta Suarezt.

GYLS 2020.03.30. 11:45:50

Sajtóhírek:
Megvan Neymar ára. Klopp 90 millát ad Dembeléért, a Bayern pedig szintén 90 millát TerStegenért.

julio alberto 2020.03.30. 12:04:53

@GYLS: Csak a kötelező kört futotta le,na és ez az ami a legnagyobb gond..Ez az idény úgy hiszem már lement,ne legyen igazam.Jövőre a fenti játékosok 34.34,33,32 évesek lesznek...már most is csak 60 percet bírnak játszani.Inkább a nyilatkozata végében látom a Barcelona jövőét.De jelen állás szerint ez hiú ábránd,sajnos.A keret veteránjai eladhatatlanok már most is,a jelenlegi válság után meg pláne azok lesznek.Jó sansszal kitöltik a szerződéseiket addig pedig itt építkezésről nem is lehet gondolkodni.

julio alberto 2020.03.30. 12:08:12

@GYLS: A Liverpooli rész kacsa,Werner már megvan,Sancho is egyre közelebb.Sőt Sterling is szeretne visszajönni,bár ő nemigen kell vissza.

julio alberto 2020.03.30. 12:21:04

@GYLS: Símon-Sergi Roberto,Pique,Lenglet,Alba-Rakitic,Busquets,de Jong(Vidal)-Messi,Suarez(Martinez),Neymar....hát igen ez komoly lenne.

Robi71 2020.03.30. 12:31:16

@GYLS: 90 millió Dembi-ért? Klopp lesz a kedvencem attól a pillanattól. :)

Robi71 2020.03.30. 12:33:19

@julio alberto: Werner és Sancho egyszerre? Nem semmi. Ehhez gondolom nem csak peremembereket kell majd eladni.

LeoMessifcb 2020.03.30. 13:41:31

A keret lemondott a fizetésük 70%-áról, csapatkapitány úr után a többiek is megosztották a hivatalos nyilatkozatot.

LeoMessifcb 2020.03.30. 13:49:54

Így válószínűleg megoldódnak a pénzügyi problémák, lehet gondolkozni az erősítéseken. Az Inter nem fogad el játékosokat Lautaróért, a 111 millió kell neki, ebbe jelen helyzetbe nem szabad belemenni szerintem. Vidal, Rakitic, Braithwaite, Neto, Umtiti természetesen távozhatnak, kezet fogva Cucurellával, Rafinhaval, Todiboval. Ezek alapján a pénz nem lehet gond a nyáron, itt inkább az ész a hiánycikk a vezetőségnél.

kritizator 2020.03.30. 14:25:08

@LeoMessifcb: Na látjátok, előre szidtatok őket, a fake newsnak bedoltetek

Robi71 2020.03.30. 15:05:32

@kritizator: Nyilvánvaló volt...de kihagyhatatlan alkalom adódott a Messi és 30asok hater-einek, higy újra kimutassák az agyaraikat. :)

GYLS 2020.03.30. 15:36:40

@kritizator: Több internetes sportoldalt nézek, angolt, németet, olaszt és spanyolt. Azért érdekes, hogy ezen országok első osztályú csapatainak egyikéről sem jelent meg olyan hír, hogy a klubok által felkínált bércsökkentést nem fogadták el a játékosok. Ejnye média. Már megint csak a Barcát hozzátok negatívan hírbe. Kikérjük magunknak! Sajtó-helyreigazítást követelünk!

celestial 2020.03.30. 16:15:15

@kritizator: senki nem dőlt be semminek...eddig nem fogadták el...most pedig igen...hogy mi okból változott meg a véleményük ( lelkismeretük vagy szólt a menedzser hogy nem lettetek túl népszerüek vagy akármi más) azt nem tudhatjuk...

julio alberto 2020.03.30. 16:46:14

@Attila76: Volt róla szó valóban meg a Chelsea csapatával is összehozták Sanchot,de mint írtam a Liverpool már elégé előrehaladott fázisban van a Sancho projektben.

julio alberto 2020.03.30. 16:49:33

Végre....a játékosok csak annyit tettek ami ilyen helyzetben azt hiszem természetes.

julio alberto 2020.03.30. 17:05:07

@Robi71: Mo Salah,Keita,Lovren,Shaqiri,Milner távozása elé nem gördít akadályt a klubvezetés.Naby Keita esete egyszerű a Lipcse szeretné vissza,Lovren is közel a WHU hoz.Mo Salah Coutinho árban a Real Madrid,M.U duó érdeklődtek iránta.

barca1994 2020.03.30. 17:14:38

@celestial: Vagy csak mindenki irkál minden hülyeséget a saját kutföjéből és azt gondolja bármit is tud az egészről.Most a fizu csőkentésre gonolok,de a csapat más dogaira is érvényes.

Robi71 2020.03.30. 17:31:47

@julio alberto: Különösen Mo eladására.

julio alberto 2020.03.30. 18:13:37

@Robi71: A szőrösről már tavaly is volt szó,csak komoly jelentkező nem volt.28 éves,bár erősen visszaesett játéka,még hozhat komoly pénzt a Liverpoolnak.

Eminusz 2020.03.30. 19:09:49

@GYLS: Mindenben igazad van, de en nem feltetlenul arra gondolok, hogy adjuk el oket.. Kezdetnek eleg, ha bekemenyit a klub es o mondja meg, mi hogy lesz (mint egy normalis klub-jatekos kapcsolatban...)! Fel kell venni a “ha nem tetszik, el lehet menni” stilust mindenkivel! Legyen az egy Firpo vagy legyen az egy Messi! Hidd el, sokan lennenek, akik el is mennenek ennek hatasara... :)

tom210 2020.03.30. 19:23:39

@julio alberto: Milnerről nem azt mondták h onnan vonul vissza egy két szezonon belül h aztán átvehesse valamelyik ifi csapatot?

celestial 2020.03.30. 20:33:45

@barca1994: na jó de akkor csak a fizucsökkentésre ha gondolunk...a sajtó ugye azzal jött hogy nem tudott a klub és a játékosok megegyezni..ez a hír azért tartotta magát jó pár napig...ha az egészből semmi sem igaz hol a cáfolat akár a klub ( sajtóosztály) akár Messi ( ő a csk)( gondolom neki is van sajtósa aki az ilyesmit rendezi) részéről..mert azért ez az egész szépen rombolta a róluk kialakult képet.....
A lényeg hogy belementek ( sztem nem is nagyon volt más választásuk...talán csak annyi hogy a Juve játékosokhoz hasonlóan járnak el ( még megtehetik)...sajnálatos hogy egyáltalán erről kell beszélnünk...

barca1994 2020.03.30. 20:44:27

@celestial: Szerintem meg semmit nem tudunk a belső dolgokról.Mint ahogy sokan azokról a játékosoktól sem kit igazolják.Csak homály az egész.Az meg hogy alakult a fizu csökkentés meg mikor kezdtek tárgyalni nem lehet tudni.Messiről meg annyi nem sokat nyilatkozik nem is dolga cáfolni ezeket.Nem kis óvodás minden f@szsággal foglalkoznia.

celestial 2020.03.30. 20:58:20

@barca1994: nem is neki kell...megvan erre a megfelelő ember...na de a linkelt cikk tisztáz pár dolgot ...( vagy nem)..

Robi71 2020.03.30. 21:34:39

@julio alberto: A "szőrös"-nek annyira visszaesett a játéka, hogy ő a Pool történelmének első játékosa aki a legtöbb gólt szerezste az első 100 meccsén...kereken 70-et. :) Gondolom ezért kerülhet eladólistára.
De nálad már megszokhattuk, hogy ha az egyik kedven csapatod legjobbja nem egy brazil (ebben az esetben Firmino), akkor annak "pusztulnia" kell (lásd Messi is a Barca-ban). Ha netán távozik Mo, akkor Mané lesz a következő a terítékeden? :)
Mo szerintem jelenleg leigazolhatatlan ( a játékértéke és az ebből eredő ára miatt is). A Pl-en kívül csak a Barca vagy a Real "képes" ekkora kiadásra. Meglepődnék...

barca1994 2020.03.31. 07:13:09

@celestial: Igen tisztáz ezért írtam minden hülyeséget leírnak az újságok itt három napig a nagy semmin megy a vita.Ez az oldal úgy le lett zülesztve nagyrésze olvashatatlan zagyvaság.

celestial 2020.03.31. 07:44:53

@barca1994: hát sajna mi csak a sajtóból tájékozódhatunk ( még ha van is itt aki azt hiszi az elnökségben ül :)) és ha egy hír több napig tarja magát ( nincs cáfolat) akkor feltételezzük hogy van némi valóságalapja...na de mindegy ...tisztázodtak a dolgok a klub, játékosok stb ezt újra elég bénán csinálták...mint ha hiányozna a profizmus...
Az oldalról pedig...ha friss híreket akar az ember akkor nyilván már régóta máshol keresgél...és igen elég sok a marhaság és annak megunhatatlan ismétlése...

GYLS 2020.03.31. 08:15:53

@barca1994: Nem a semmin ment a vita. És ezért a vezetőség a hibás. Számos módon kiadhattak volna egy közleményt, hogy megkezdték a játékosokkal a tárgyalást, és mivel nem csak a bérek csökkentéséről folyik az egyeztetés, így még kicsit várat magára a megegyezés. Ehelyett a klub hagyta, hogy pár napig azt a hírt harsogja a média, hogy a játékosok nem egyeztek meg.Csak egy mondat kellett volna. Semmi több.

barca1994 2020.03.31. 08:22:54

@GYLS: Lehet de ezek a hírek bulvárlapok írták mennyi igazságot írták eddig is itt még állandóan rárepülnek.Ha a hivatalos oldal hozta volna le az más talán.

GYLS 2020.03.31. 08:26:27

@barca1994: A média már csak ilyen. Tudták hogy egyeztetés folyik. Mivel semmi közlemény nem volt, mást nem gondolhattak, nincs megegyezés. Csináltak belőle egy negatív hírt. Mert az mindig nagyobbat szól.

julio alberto 2020.03.31. 09:14:15

@Robi71: Látom te csak nevekben vagy képes gondolkodni.Nincs ezzel semmi baj.De ha már Liverpool,látod jó pénzért eladták a Suarezt,majd a Coutinhot is,mi is történt ezután?Évről évre fejlődött a csapat és azért eljutott két BL döntőben,most van egy kis visszaesés,jön is a fiatalítás és a csapat építés újra.Ez természetes egy profi klubnál.Persze ehhez profi tulaj és profi edző is kell,nem pedig öltözői uralom..Mo Salah megy,nem lesz ezzel semmi baj és nem lesz Mané esetében sem.28 éves játékosok,most még lehet belőlük pénzt a pénzből fiatal már bizonyított játékosokat szerződtetni.Lehet már most játékosokat keresni Henderson,Wijnaldum helyére is,tudatosan és nem marketing szempontból.

julio alberto 2020.03.31. 09:18:35

@tom210: Ezt a Milner sztorit én még sehol nem olvastam az LFC klub médiákban,valami hitelest forrást adnál ezzel kapcsolata?

2020.03.31. 09:25:26

@julio alberto: azért elég vicces hogy mindenki vissza esésről beszél egy sima PL bajnoki cím után ha megkapják ha nem illetve egy agyon nyert meccs után 3 év után nincs BL döntő... Megnyugodhat mindenki a következő x év meghatározó csapata lesz még a Pool

julio alberto 2020.03.31. 09:42:31

@the12thman: Ezzel a jelenlegi csapattal nem hiszem,ezért is a keret fiatalítás.A PL kicsit azért más világ mint a La Liga.Nem feltétlenül a BL kiesés fő ok,sokkal inkább az ottani versenyhelytett.

tom210 2020.03.31. 10:08:12

@julio alberto: Már nem emlékszem hol de akkor olvastam mikor az FA kupában a tartalékcsapattal állt ki az LFC és Milner ott maradt segíteni h szívesen látnák valamelyik utánpótlás csapatnál de lehet h csak szimpla pletyka volt

kritizator 2020.03.31. 10:26:40

@barca1994: Szerintem:

1. a klub vezetősége 70%-os fizetéscsökkenést ajánlott
2. a játékosok beintettek
3. a klub (talán jól mondom) ERTE-re tette őket: munkanélküli segélyre, havi talán 3000 euróra
4. a játékosok elfogadták a 70%-ot,

naná: melyik a jobb a kettő közül?

SZERINTEM

kritizator 2020.03.31. 10:29:18

@Robi71: aki a legtöbb gólt szerezste az első 100 meccsén...kereken 70-et

ettől még visszaeshetett a teljesítménye a legutolsó 25-50 meccsén

nem látok ellentmondást

de majd jön GYLS és leírja a statisztikáit (szeretem őket), bár téged ez nem szokott érdekelni, mert ellentmondanak az elméleteidnek:(

julio alberto 2020.03.31. 10:31:04

@Robi71: Mo Salah első 100/gól hol olvastad ezt a statisztikát?Valami hiteles forrást adnál a témában?

barca1994 2020.03.31. 10:39:18

@kritizator: Pont az ijen még éhez hasonló írások véget lett mese blog ez az oldal.Meg a sok szerintem végett.

2020.03.31. 10:57:23

@julio alberto: ez egyértelmű mindig kell néhány változás egy adott keretben csak így lehet fent tartani a motivációt. Mi ebbe a hibába estünk hogy lehet 10 évig a toppon volt a csapat de végén már csak egy MSN volt a különbség de az is elfogyott. Valdes helyett jött egy Stegen, Piqué helyére kellett volna egy de Ligt, Busquets helyett itt van de Jong, Suarez helyett/mellé kellett volna már egy Haaland vagy akárki vagy egy nagyobb név. És ez a mag mellé szépen fiatalítani, de nem. Iniesta helyett Coutinho nem jött be, ez benne van, de a Milan/MU példája ott volt. Ők is végig hittek a már a leáldozóba lévő sztárjaikban. Ezzel sincs semmi probléma mert legyenek megbecsülve, de nem rájuk kell építeni. Szépen fel kellett volna nekik vázolni mindent köszönünk, de a csapat az első. Ha elfogadják az egyre kevesebb játék perceket maradjanak arra tökéletesek, sőt... Kell is, de nem nekik kell 95%-ban játszani.. KLOPP ezt akarja elkerülni vélhetően. A játékosai motivációja is elfog tűnni, ezt akarja szinten tartani egy eddig semmit se nyerő Werner, Sancho stb duoval akik még égnek a vágytól. Én abban hiszek a tényleg nagy nevek kivételével 5-6 évente úgy kell kinéznie egy csapatnak hogy nagyon kevés az 5-6 évvel ezelőtt is a keretben lévő játékosok. Minden évben kell egy kis frissítés a gerinc mellé.
Stegen
Semedo/Roberto - de Ligt - Lenglet/Umtiti - Alba/Cucurella
Arthur/Alena - De Jong/Busquets- Puig/Eriksen
Messi - Suarez(Haaland vagy valaki) - Fati
Jól látható a védelem szinte oké lenne egy Alba utód kéne idén vagy jövőre de akár Cucurella is megfelelhet.
A védelem Robertoval meg 1-2 fiatallal pipa
Középre Rakitic, Vidal, Busquets trióból nagyon max 2 hogy mélységet és rutint adjon a keretnek
Elől Suarez utód pipa lenne, egy szélső kéne és a Messi, Suarez, Haaland?, Fati plusz az említett szélső is megoldaná a támadó szekciót persze melyítés még kellene.
Maris nem lenne akkora probléma. Ez 20-21 fő aki megfelelő rotációval, motivációval sikeres lehetne, a fiatalokkal szépen feltöltve.
De ehelyett azt a rengeteg pénzt hülyeségekre költöttük.
Dembele, Griezmann, Gomes, Firpo, Mathieu stb pénzekből lenne egy Haaland vagy mondjunk nagyobb nevet egy Kane, Werner, Rashford. Középre melyítés vagy egy apró pénzért leakasztott Eriksen. Védelem de Ligtre mehetett volna. És még maradna hogy versenybe szálljunk idén egy de Bruynel hogy a középpálya is pipa legyen vagy egy Sanchora hogy az offense legyen pipa.
De jelenleg úgy nézünk ki a védelem lyukas mindenhol, a középpálya még annyira a támadókról nem is beszélve.

Robi71 2020.03.31. 10:59:08

@julio alberto: Az gondoltam, hogy egy Pool szurkolónak ez nem hírértékű. De szerintem te annyira vagy Pool szurkoló, mint Barca....semennyire.

Força Barça! 2020.03.31. 11:01:13

Sajtóhírek szerint a klubot 100 millió euró veszteség érte annak köszönhetően, hogy meccsnapok bevételétől, illetve közvetítési díjaktól esett el a felfüggesztett sportélet miatt. Ugyanakkor körülbelül ugyanekkora összeg (106 millió) megtakarítást jelent az első csapat fizetésének csökkentése június 30-ig. [Tot El Camp]

Robi71 2020.03.31. 11:02:09

@kritizator: Minden statiszikáta lehet ellenstatisztikát gyártani. :)
Az a valós statisztika, amit én készítek...mondta egyszer egy híres ember. :)
Amúgy én annak hiszek, amit a pályán látok, és nem a statisztikának.

2020.03.31. 11:05:41

Akármennyire szívemhez nőtt anno Rakitic de észre kell venni 2 éve kaptunk volna érte 60-70_80 milliót, most 20nak is örülni fogunk. És had ne soroljam tovább. De volt is valahol egy cikk erről hogy mi addig tartunk meg valakit amíg haszom van belőle az utolsó pillanatig. Hát most tetőzik. Mindenki hasonló korú és nem lett minden évben 1 valaki lecserélve.

julio alberto 2020.03.31. 11:19:21

@Robi71: Csak azért mert már megint olyan dolgot írtál aminek semmi köze a valósághoz.De most már tudom hogy Salah az és nem Rush..De valami hitelest forrást írjál már azért a témába.

Robi71 2020.03.31. 11:32:57

@julio alberto: Nen Rush, nem Flower, nem Oven...de még nem is Suatez. Szerinten néz utána és ne tőlem vár a forrást. Egő...nekem. :)

Robi71 2020.03.31. 11:53:11

@julio alberto: A fénykorában levő Suarez-t nem szívesen engedték el, Coutinho eladása ellenbem az évszázad üzletének bizonyult minden szemoontból.
Nem várok nagy változást a Pool-nál. Klopp nem a felesleges pénzkidobálásról híres. Kulcskátékos nem fog távozni (max a saját kérésére), csak kiegészítő. A keret most is rendben van...max 1-2 minőségi csete jöhet.
Bár mi is itt tartanánk! :(

julio alberto 2020.03.31. 12:11:36

@the12thman: Amiről írsz úgy hiszem késett már 2-3 évet.Ennek ma már nem sok értelmét látom,főleg úgy hogy igazán el sem kezdték a projektet.Most ott tart a csapat hogy a már erősen kopó évről évre fizikálisan is érthetően gyengülő játékosokhoz alakítottak játékrendszert,hoztak edzőket ezeket a játékosokat láncolta hosszútávra magához a klub.Az igazolt játékosokat pedig ehhez az elavult játékba próbálták(ják)beépíteni,miközben a labdarúgás azóta sokat fejlődött.Most itt tart a Barcelona.Ami a jövő illeti,jelen állás szerint nem túl biztató,ez a mostani tragikus helyzet meg még rá is fog tenni 1-2 lapáttal.Ha újraindul a labdarúgás az összes veterán játékos eladhatatlan lesz főleg a rendkívül magas fizetésük miatt,ha csak nem állnak félre önként még évekig a klubnál maradnak.Jelenleg is már zömmel 32-33 éves játékosokról beszélünk.És mi az új terv a klubnál Neymar és Martinez..Tehát a folytatás mellet dönt a klub.Ha megy Ter Stegen,Coutinho,Dembelé,Umtiti,Tobido akár Arthur és Griezmann hogy is fog kinézni a csapat?Símon-Sergi Roberto.Pique,Lenglet,Alba-Rakitic,Busquets,de Jong-Messi,Suarez,Neymar+Fati,Semedo,Vidal,Martinez,Puig kb ennyi mert más fiatal már bizonyított játékosra már nem igen lenne anyagi lehetőség.Nem beszélve arról hogy minden maradna a régiben.

julio alberto 2020.03.31. 12:14:48

@Robi71: Írd már le azért azt a hiteles forrást..mert én még mindig Rush,Aldridge duónál tartok.Szeretnék tájékozottabb lenni a témába.

2020.03.31. 12:16:26

@julio alberto: épp ezt mondom én is hogy ezt kellett volna a kezdetek óta csinálni és jelenleg semmi probléma nem lenne

julio alberto 2020.03.31. 12:19:32

@Robi71: Suarez távozása sem okozott semmiféle visszaesést,sőt.

julio alberto 2020.03.31. 12:23:33

@the12thman: De van és úgy látom sem az elnök sem az öltöző nem mutat semmi pozitív elmozdulást.

2020.03.31. 12:26:52

@julio alberto: semmi probléma nem lenne HA az menne amit leírtam/leírtunk, ezt írtam. Vagy amit Klopp is tesz

julio alberto 2020.03.31. 12:27:11

@Robi71: Klopp nem igazolt feleslegesen.....Matip,Keita,Shaqiri?

julio alberto 2020.03.31. 12:29:03

@the12thman: Egyetértek veled a fenti témában.

julio alberto 2020.03.31. 12:35:12

@Robi71: Egy keret soha nem lehet rendben,néha kisebb máskor radikálisabb változtatásra mindig szükség van.Igazodni kell a labdarúgás fejlődési irányaihoz,nem beszélve a biológiáról az idő bizony nem áll le.

barca1994 2020.03.31. 12:35:17

@julio alberto: Igen nem okozot semmit Suarez kiválásamivel nem volt elötte sem meghatározó sem a BL nem sem a bajnokságban.Tavaj volt csak a poolnak kiugró éve a jövőt még meglátjuk.

Robi71 2020.03.31. 12:43:22

@julio alberto: Suarez távozása óta most kerültek megint bajnoki győzelem közelébe. :)

julio alberto 2020.03.31. 12:44:41

@barca1994: Hát nem tudom....azért csak 25 pontos előnyel vezeti a PL-t a csapat.Tavaly csak összejött egy tripla is.Jaj

Robi71 2020.03.31. 12:46:20

@julio alberto: Akiket te felesleges igazolásoknak nevezel hasznos kiegészítők voltak...ezt a saját bőrünkön tapasztaltuk. :(
Most ezek cseréje várható.

2020.03.31. 12:49:21

@julio alberto: kiegészítő embereknek teljesen jók ezek a játékosok, de nézzük úgy hogy nem. Tökéletesen igazoló edző, klub nincs. A tudatos építkezésben is lehet hiba aki nem válik be, de azokat is lekell cserélni. Csak nem mindegy hogy értelmetlen igazolás vagy perem emberek nem válnak be. Van egy koncepció amin építkezni kell, ami ott van de itt nincs. Aki nem illik bele mehet vagy nem áll be a sorba. Nálunk semmi nincs.

julio alberto 2020.03.31. 13:00:45

@Robi71: Csak pénzből lehet pénzt csinálni Salah és akár Mané is most hoz annyit a konyhára hogy Werner majd Sancho mellet még igazolni lehessen Wijnaldum,Henderson helyére is már bizonyított fiatal játékosokat.

2020.03.31. 13:02:38

@julio alberto: nem véletlen mondják akkor kell eladni valakit amikor kihozta a maximumot

julio alberto 2020.03.31. 13:04:10

@the12thman: Jól látod,arra felé ezt meg is lépik.

2020.03.31. 13:26:53

@julio alberto: előre Gnabryt hoznám surranó pályán, középre de Bruynenél puhatolóznék amire kicsi az esély ha ő nem akkor egy Saul vagy van de Beek vagy a másik horror kategória Kimmich, Cucurella hátra, ez lenne az idei.

barca1994 2020.03.31. 13:35:31

@julio alberto: Avval a triplával inkább hagylál.A bajnokság megnyerése meg töltés tudó semmit nem ér.Akkor a mai idényük nulla ennek a fiatal csapatnak,aBarca meg még rèsztvevője a BL nem.Ja a heti írásokban olvastam aPool kettő BL döntőjéről az egyik semmit nem ér mert nem nyerték meg.

Robi71 2020.03.31. 13:48:14

@julio alberto: Szóval ha elmúltál 27 éves és 3 éve vagy az aktuális csapatod meghatározó (ha nem a legjobb) játékosa akkor már kiégtél és motiválatlan vagy. Értem. Ez azt jeleni, hogy a klublegendák ideje lejárt. :)

Robi71 2020.03.31. 14:15:15

@the12thman: Ha Cou elszakítaná a hámot a Bayern-ben, akkor lehetne ácsingózni egy Gnabry-ra, Kimmich-re vagy Alaba-ra...de így felesleges.

2020.03.31. 14:28:18

@Robi71: mindenkinek megvan az ára csak jelenleg nem nekünk

DISTANTxTHUNDER 2020.03.31. 14:28:37

@Robi71: Gabry Coutinho helyett? És még te vagy megvádolva hogy nevekben gondolkodsz xD Szalah vagy Neymar kellene mert velük nyernénk egy szélsőt és egy centert is, Lautaro egyelőre nem klasszis de egyszerűbb megszeretni, és mellé még talán jutna pénz Van de Beekre.. Alaba és Kimmich is nagyon jók lennének de őket sem lehet leigazolni (ahogy amúgy Szalaht sem :/)

Robi71 2020.03.31. 14:40:14

@the12thman: Bonyolult kérdés...ha egy Dortmund-ból is csak eszement áron (105+40 millió) tudtunk elhozni egy Dembélé-t.
Egy De Bruyne....megfizethetetlen.
Ezért is mondom, ha a PSG hajlandó lesz eladni Neymar-t azonnal le kell csapni.

Robi71 2020.03.31. 14:43:15

@DISTANTxTHUNDER: Kérdés hogy ki hogy jön ki a vállságból. Gyanítom a nagyok jobban....de alapvetően az erőviszonyok nem változnak.

2020.03.31. 14:50:32

@DISTANTxTHUNDER: Gnabry bőven top 10 szélső..

2020.03.31. 15:04:35

@DISTANTxTHUNDER: mivel több hiányposzt van így Gnabry aki olcsóbban jöhetne, középre jöhetne van de Beek, két "olcsóbb" de javulást hozó játékos jönne. Neymar lenne pl a legjobb de vele csak egy hiányposzt lenne. Annyi gond van a csapatnal hogy olcsóbb de minőségi játékosokban kell gondolni. Minden évben egy sztárt tudnánk hozni így sose lenne csapat. Gnabry, van de beek kijönne Neymar árából. Neymar, Lautaro dupla igazolásokrol írnak ami sansztalan a mínusz 100 millió mellett is.

DISTANTxTHUNDER 2020.03.31. 15:26:26

@the12thman: A realitás szerintem is egy Lautaro, Gnabry, Van de Beek trió lenne, de szerintem még ennyi sem lesz, örülhetünk ha Suarez és Bömbi felépülnek nyárra és őket be lehet mutatni mint igazolásokat.. gondolom a klub sem azért akarta csökkenteni a fizetéseket hogy még több extra magas fizetésű játékost igazoljon..

Robi71 2020.03.31. 15:52:13

@the12thman: @DISTANTxTHUNDER: Gnabry és Van de Beek olcsó igazolások...kijönne Neymar árából? Neymar 180 millió!...akkor ki az olcsó?
Nem mellesleg Neymar=Gnabry(szélső)+Van de Beek (tkp). Melyik opció lenne a jobb...hamár mindkettő 180 millió lenne?
Lautaro kivásárlási ára 111 millió. Ez így együtt 300. Honnan ennyi?

2020.03.31. 16:00:57

@Robi71: ha választanom kéne Gnabry és Beek. Nézhetjük úgyis hogy ezen az áron Neymar olcsó. De attól nem lennénk előrébb mert maradna a nulla kreativitás közepén. Mindenkire nem lenne pénz. Suarez utód így nem jönne megint csak.. Van de beekre idén nyáron lenne esély mert vinné más, dönteni kell mi a fontosabb. Két játékosra lesz pénz a mínusz miatt, ha lesz.. Tőlem jöhet Lautaro és valaki középre, Gnabry vagy más szélső jöhet köv évben is.

2020.03.31. 16:03:44

@Robi71: Coutinho, Dembele, Griezmann out akkor lenne esély de ez az álom kategória lenn.

GYLS 2020.03.31. 16:12:42

Az olasz bajnok Juventus vezetése rákényszerülhet Cristiano Ronaldo eladására a koronavírus-járvány okozta válság után, mivel a torinói futballklub csak így maradhat talpon gazdaságilag - írta az Il Messaggero olasz lap. Az újság szerint a portugál sztárjátékos beleegyezett ugyan évi nettó 31 millió eurós bérének csökkentésébe, ám ezt az összeget a krízishelyzet múltával klubja már nem tudja vállalni.
A 35 éves Ronaldón, aki két évvel ezelőtt érkezett Torinóba és szerződése 2022 nyaráig él, a lap szerint legkevesebb 70 millió euróért adhat túl a klub, illetve ha marad az ötszörös aranylabdás csatár, bele kell mennie fizetése hosszabb távra szóló jelentős csökkentésébe.
Nocsak. Barto lecsaphatna rá. Marketing szempontból megéri. és a kora miatt illik a csapatba.

2020.03.31. 16:29:15

@GYLS: na azt megnézném CR, Messi, Neymar trió

GYLS 2020.03.31. 16:40:57

@the12thman: Neymar? Nem illik a sorba.

2020.03.31. 16:47:08

@Robi71: olyam edző és vezetőség kell akinek van esze a csapat építéshez, elengedhetetlen 1-1 nagy név igazolása de Klopp "ismeretlen" játékosokban apróért látta meg a klasszist, Guardiola is még ha többet is költött de volt szeme hozzá és esélyt adni egy de Bruynek. Nálunk talán Xavi lenne vagy Nagelsmann. Amíg fent nincs rendbe minden addig mindegy mi történik. Lehet hogy egy Gnabry név ügyileg sehol egy Neymar, Mbappe, Salahhoz de többet érnek ilyenek mint a legnagyobb nevek. Az sose jelentett semmit. Lásd 2000es évek Realja. Jövő nyáron levaltani Bartoekat, jöhet Xavi és lehet kezdeni a projektet. Addig kár reménykedni

GYLS 2020.03.31. 17:19:48

@the12thman: Én ha választani kellene, Nagelsmannra szavaznék. Kb. kettő hete írtam is. Ő vagy Ten Hag. Ha igazán váltani akarunk. Xavi csak akkor lenne jó, ha Messi és TerStegen kivételével mindenkitől megszabadulna, akikkel együtt játszottak.

Les Corts 2020.03.31. 17:30:02

@julio alberto:Ők csinálják jól.Barca nehéz helyzetbe hozta magát.Egyedül Messiért lenne bevétel,de ő gondolom nem eladó.Vidalért,Rakiticért némi apró.
Jelenlegi szabályok szerint eladások - 100 milla mehet játékosvásárlásra.Nem nagyon álmodozhatunk.Évekbe is telhet mire új csapat lesz.
Ezért is Ter Stegen,Semedo,Todibo,Lenglet,De Jong,Arthur,Coutinho,Dembele,Fati,Griezmann mellé igazolnék.

2020.03.31. 17:31:24

@GYLS: korábban én is őt írtam.. Ten Haag ugyanolyan lutri lenne, egy kimagasló évvel. Nagelsmann nálam a favorit, csapatépítéshez, utána jöhet pár év múlva Xavi. Előtte próbálja ki magát egy komolyabb csapatnál. A mostani extársakat ne vezényelje.

Força Barça! 2020.03.31. 17:33:12

Dani Alves: "A futball világában egyetlen felülmúlhatatlan személyiség van, Leo Messi. Amit Leo produkál a futballpályán és azon kívül is, az hihetetlen, példaértékű. Elképesztő módon viselkedik, hiszen annyit nyert és olyan magasságokat ért el, mégis alázatos és nyugodt tudott maradni. Olyan szinten futballozik, amit soha, senki nem fog elérni a következő években. Ő a legjobb, minden szempontból."
_________________

Riqui Puig elárulta, hogy számára kik a világ legjobbjai a posztjukon.
Legjobb kapus: Víctor Valdés, legjobb védő: Carles Puyol, legjobb középpályás: Xavi Hernández, legjobb támadó: Ronaldinho. :)
uploads.disquscdn.com/images/9c3ebe5224c05dfe859cced5e115aaf7f9295e88c52f9ad7597f2f5fb6beecf9.png
_________________

Videó a labdarúgás "Einsteinjéről" Leo Messiről.
www.youtube.com/watch?v=Jq4ZpjLBt4I
Felfoghatatlan ráadásul nincsenek szavak rá! Lehengerlő. :)

Robi71 2020.03.31. 20:11:29

@the12thman: Szerintem egy jó Neymar hasznosabb lenne, mint egy Gnabry-Van de Beek páros. Emellett ha Van de Beek esetében "csak" az ára lehet akadály...Gnabry esetében az ára mellett? a Bayern-t kellene meggyőzni arról, hogy a jövője egy fontos elemét átpasszolja nekünk. Neymar várhatóan kierőszakolja az eladását...de erre sem innék most mérget.
Egyelőre egy center igazolása nem sürgető így, hogy Suarez mellé leigazoltuk "no name" Martin-t. Nyilván ha most nyílik lehetőség egy jó center igazolására azt ki lell használni. De ott van Grizi is (én megtartanám, hacsak nem lesz váltópénz Neymar-hoz)
Az én minimum "csomagom" egy belső védő, egy tamadó középpályás (és/vagy box-to-box) és egy szélső (Neymar) lenne. Jön még Trincao(31 millió), Fernandes(7), Pedri (5).
Ez kb. 300 millió.
Távozók: Perez (11 millió), Coutinho (70), Dembele (kölcsön), Umtiti (40), Rakitic (20), Vidal (20), Rafinha (?), Todibo (25?), Wague (?), Alena (?).
Ez kb. 200 millió.

Robi71 2020.03.31. 20:23:46

@the12thman: Én tanácstalan vagyok az edző kérdésben.
Talán a rutintalan Xavi..anno a szintén rutintalan Pep mintájára sikeres lehetne. Én a legjobban Pep visszahozatalában biznék (kicsi a valószínűsége)...szerintem ő tudná a leggyorsabban helyrebillenteni a Bárkát.
Klopp (ahogy Pep is) jól igazolt...de csak a laikusok számára "ismeretlen" játékosokat. Én hangosan felszisszentem (mindenki hallotta itt a blogon is) Salah 40 milliós leigazolásánál...tudva, hogy akár nálunk is kiköthetett volna. Mané (40) hasonlósan szenzációs volt a Soton-ban...de Klopp észlelt a leggyorsabban. Van Dijk (85) esetében is mindenki látta, hogy egy kivételes képességű védő. Árának minden egyes fillérét megérte.

2020.03.31. 21:36:19

@Robi71: olyan edző kell aki látja a sztárt a még neve sincs játékosban. Ilyen Klopp aki elérhetetlen, ilyen Guardiola aki nem fog még visszatérni, ilyen Nagelsmann aki benne van a körforgásban most, ilyen lehet Xavi de szerintem még nem elég hozzá. Nagelsmann azért hoznám mert úgy mond forradalmár a mai fociban és mindent elsöprő focit játszatja ami kell Barcelonaba. El se tudom képzelni ha ennyi pénzt költhetne mint Guardiola mire lehetne képes a csapatával.
Játékos eladásokban egyet értek. Én adnám Griezmannt is amint lehet. Umtiti maradna ha nem tudunk apróért hozni valakit. A Lipcsei srác hátra jöhetne.
Griezmannal együtt kb úgy ha Umtiti marad 250 lenne, TALAN. Ebből van de Beek kb 60-70, Upamecano 50-60, Gnabry olyan 100ért hozható lenne. 3 fiatal biztos pont szerintem többet ér mint egy Neymar. 3 lyuk belenne tömve. Pont nem Neymarokban kell gondolkodni hanem fiatalokban hogy ne kelljen az adott posztra 2 évente hozni valakit. Egyszer töltsük fel a keretet fiatal, már villantott játékosokbol.
Stegen
Semedo - Upamecano - Lenglet/Umtiti - Alba /Cucurella
Arthur - De jong - Van de Beek
Messi - Suarez - Gnabry
Mennyivel fényesebb néz ki, nem? Védelem okes, középpálya is megindulna persze jövőre ide még kell az erősítés, előre meg jöhet a jövő csatára. Máris 2 játékosra lenne csak szükség a választások előtt, nem 5-6-7-8. Suarez mellé Braithwaite helyére még valami potom pénzes csatárt szerezni mondjuk egy Cavanit vagy Suarez korú minőségi cserét.

2020.03.31. 21:47:10

@Robi71: azt tényleg nem engedhetjük meg hogy 200 misit erő játékosokar hozzunk mert akkor tényleg évekig tartana az építkezés. Persze jobban örülnék ha 3 éven belül de Ligt, Stones, De Bruyne, Neymar, Sancho, Lautarok lennének a kezdőbe de erre 10 éven belül se lenne esély. Legyen egy fiatal, motivált, bizonyított játékosokkal teli csapat utána lehet "Neymarokat" hozni

Robi71 2020.03.31. 22:01:22

Nagelsmann még nem dolgozott sztárcsapatban sztárjátékosokkal...nem tudni ha meglépi a szintet. Talán a Bayern lehetőséget ennek a bebizonyítására. Egy dolog csapatot építeni Lipcsében és más Barcelona-ban vagy Madrid-ban.
De a legjobb példa a BVB, ahol nyugodtan lehet fiatal tehetségekkel kísérletezni. Nincs nyomás az edzőn, se a játékosokon...tökéletes hely a fejlődéshez.
Pep, Klopp, Ancelotti...szerintem ez a szint a miénk is. Velük senki sem vállal túl nagy rizikót.
Stegen - Semedo, Skriniar, Lenglet, Grimaldo) - Arthur (Puig), de Jong, de Beek - Neymar, Lautaro (Haaland), Sancho
Most: Skriniar, Beek és Neymar
Jövőre: Grimaldo, Lautaro (Haaland) és Sancho

Robi71 2020.03.31. 22:02:36

@the12thman: Ha már elengedjük a fantáziánkat.

2020.03.31. 22:03:58

@Robi71: szép és jó az idei 3 igazolásod, nem is vagyok ellene, de ez a 3 játékos 300+ misi plusz mínusz 100 misibe vagyunk azaz 400+ kell.

Robi71 2020.03.31. 22:12:34

@the12thman: Nem, mert a mínusz 100 misiben vagyunk...akkor ezt gyorsan núnius 30-ig kell kiegyenlíteni...utána annyit költhetünk amennyit tudunk.

2020.03.31. 22:15:54

@Robi71: oké rendezzük a 100 misit, miből? Olyan eladásokból akiket felsoroltunk. Oké ez nulla. Utána az általad említett 3 játékos 300+,a fair play szabály szerint 100 Misivel többet költhetünk, szal akkor 200+ kell, de kiből? Ha olyan 250et számoltunk amiből közel 100 lemegy a tartozás miatt? Ahhoz az kéne Coutinho tényleg legyen 70,Dembele is menjen, Griezmannért kapjunk 100at.

Robi71 2020.03.31. 22:23:44

@the12thman: Június 30-ig el kell adni Cou-t és Raki-t vagy Vidal-t (a lényeg a 100 millió). Utána a többi játékost: Dembi, Perez, Umtiti, Rakitic vagy Vidal, Rafinha, Todibo, Wague, Alena....és ha kell Grizi-t is. Ez már plusz 120-130 millió.
Jövöre jönne: Grimaldo (30-40), Lautaro (111) v Haaland(75), Sancho (140)...ez 250-280 millió. Itt 280-130-100=50 milliót kellene kiegyenlíteni 2021.jún.30-ig. Szerintem a 34 éves Suarez, Martin és Dembélé fognak ennyit érni. :)

Robi71 2020.03.31. 22:25:47

@Robi71: Bocs, a 120-130 millióhoz nem adtam oda Grizi árát. Szerintem őt beszámítja a PSG Neymar árába....180-100=80 millió.

2020.03.31. 22:27:43

@Robi71: szép és jó de a vezetőség hülye ehhez

Robi71 2020.03.31. 22:28:09

@the12thman: A lényeg, hogy kivitelezhető. Csak éppen ne vigye el őket valaki más előttünk. :)

Robi71 2020.03.31. 22:31:06

@the12thman: Hidd el, ha én igazolok az elmúlt 5 évben....akkor most nem lenne szükség ilyen bűvészmutatványra. :)
Szerintem kivitelezhetetlen....kisebb csoda kell, hogy összejöjjön amit most "összehordtam". Barto-nak biztosan nem...de Laporta szerintem igen. Az ő idejében volt erre példa. :)

2020.03.31. 22:33:41

@Robi71: öreganyámra bízzák az igazolást az elmúlt években akkor is jobb lenne :)

2020.03.31. 22:34:12

@Robi71: aki szerint Messi NBA játékos, CR pedig sakkozó

2020.03.31. 22:42:25

@Robi71: Neymar akármilyen jól jönne én beáldoznám.. De Beek, Gnabry, Upamecano/Skriniar és Wernernél is beprobalkoznek továbbra is. Minél több fiatal jó játékost kell hozni

Robi71 2020.03.31. 22:43:18

@the12thman: :)
Én nem értem mi történt az elmúlt 5 évben. Barto 40 játékost igazolt és 1 milliárdot költött el.
Ezek közül egyik sem váltotta meg a világot, de részsikernek is csak Semedo, Lenglet, Vidal, Arthur, Grizi és De Jong nevezhető. És akkor tényleg mindenkit felsoroltam....

2020.03.31. 22:50:03

@Robi71: nem biztos hogy csak a játékosokkal van a gond, akiket hoztunk vagy felesleges igazolás vagy nem hiányposztra jött aki meg jött nem a posztján játszik és bukás lett belőle. Coutinho, Griezmann??!, de jelenleg így de Jong is erre van ítélve. Csak hárman közel 400 millió.
Ebből a pénzből 4-5 évekre meghatározó játékost lehetne hozni

GoalGero 2020.03.31. 22:55:43

@Robi71: plusz meg azért soroljuk fel azokat is akiken nem buktunk penzt az igazság kedvéért.
Digne,Mina, Gomes,(lehet ön pár millát buktunk),Marlon Alcacer,és talán fel is soroltam az osszeset:DD
Meg szerintem Umtiti is megérte az arat.A felsorolt neveknél maximum Uoamecano-t cserelnem Skriniar helyett,mert az talan reálisabb.egy messi utáni
Stegen
Semedo Upamecano Lenglet Grimaldo
Arthur-De jong-De Beek
Sancho-Lautaro-Neymar
Kezdő azért szerintem sikeres lehetne

GoalGero 2020.03.31. 23:09:22

@the12thman: hat csak meggyőzni is meg kell őket,egy Haaland nem jon ne padra .

Robi71 2020.03.31. 23:26:28

@GoalGero: Nem gondolom, hogy a Barca egy olyan klub lenne....hogy Mina-kat, Digne-ket, Gomes-eket igazolna csak azért, hogy pár millió plusszal továbbadja. Ez még a Dortmund vagy a Benfica szintjén is nevetséges lenne (lásd eladásaikat)....úgy, hogy ők erre szakosodtak (nyilván anyagi kényszerből) ...nevelőklubok és nem a világ trónjára ülni akaró klubbok. :)

Robi71 2020.03.31. 23:32:10

@the12thman: Bárhogy is szépítjük...40 játékos 1 milliárdért és egyetlen világmegváltó se közöttük. Ez már művészet...negatív értelembe. Pedig még a vak tyúk is talál néha szemet. :)

Az, hogy az idehozott...besült...és eladott játékosok körül egyetlen egy sem váltotta meg a világot a következő klubjában sem....az bizonyítja, hogy márpedig "velük van a gond" és nem azzal, hogy "ki nem aknázott aranybányák lennének".

Robi71 2020.03.31. 23:41:17

@the12thman: rossz kiválasztás, elcseszett átigazolási stratégia...másképp ez nem nevezhető.
süti beállítások módosítása