A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

UEFA: Be kell fejezni a szezont!

2020. március 28. - caaaatalan

Több forrás szerint az UEFA mindenáron be akarja fejezni a futó nemzeti bajnokságokat.

A hír Chris Williamtől származik, aki a Forbes újságírója, egyaránt akkreditált az UEFA és a FIFA szervezeteinél is. 

Az UEFA egyértelműen ellene van a nemzeti bajnokságok nullázásának és a kiírások törlésének. Ennek oka, hogy ha nem fejeződnek be a szezonok, akkor igencsak bonyolult lenne eldönteni, hogy mely csapatok indulhatnak a nemzetközi kupákban. Amennyiben ugyanis egy ország nem fejezi be a bajnokságát, úgy a csapatai nem tudják magukat érvényesen kvalifikálni a BL és EL küzelmeibe, állítja Chris William az UEFÁ-rahivatkozva.

Más okból, de hasonló véleményen van Luis Rubiales is az RFEF elnöke, aki a Diarionak nyilatkozott. Rubiales szerint nem tehetik meg a csapatokkal, hogy a jelenlegi állás szerint csak úgy kiejtik őket, vagy a másodosztályból nem engedik feljutni. Ezt a csapatoknak saját jogukon kell kivívniuk.

Mindeközben a spanyol sportmédia legnagyobb képviselője, vagyis a Mediaset vezetője Jaume Roures is azt nyilatkozta a RAC1-nek, hogy a legfontosabb a jelenlegi szezonok befejezése. Amennyiben a bajnokságokat nem fejezik be, úgy állítása szerint kb. 7 billió euros veszteséget is elszenvedhet az európai futball.

Roures nem részletezte, hogy ez a szám milyen elemekből tevődik össze, azt viszont kifejtette, hogy a bajnokságok befejezése mindenki közös érdeke, mert ekkora veszteséget nem engedhet meg magának az európai futball. Roures szerint nem gond az sem, ha 3 naponta tartott mérkőzésekkel pótolják a hátralevő fordulókat, így akár még június közepi kezdéssel is időben befejezhetik a bajnokságokat a nemzetek.

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr2615565836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robi71 2020.03.30. 17:31:47

@julio alberto: Különösen Mo eladására.

julio alberto 2020.03.30. 18:13:37

@Robi71: A szőrösről már tavaly is volt szó,csak komoly jelentkező nem volt.28 éves,bár erősen visszaesett játéka,még hozhat komoly pénzt a Liverpoolnak.

Eminusz 2020.03.30. 19:09:49

@GYLS: Mindenben igazad van, de en nem feltetlenul arra gondolok, hogy adjuk el oket.. Kezdetnek eleg, ha bekemenyit a klub es o mondja meg, mi hogy lesz (mint egy normalis klub-jatekos kapcsolatban...)! Fel kell venni a “ha nem tetszik, el lehet menni” stilust mindenkivel! Legyen az egy Firpo vagy legyen az egy Messi! Hidd el, sokan lennenek, akik el is mennenek ennek hatasara... :)

tom210 2020.03.30. 19:23:39

@julio alberto: Milnerről nem azt mondták h onnan vonul vissza egy két szezonon belül h aztán átvehesse valamelyik ifi csapatot?

celestial 2020.03.30. 20:33:45

@barca1994: na jó de akkor csak a fizucsökkentésre ha gondolunk...a sajtó ugye azzal jött hogy nem tudott a klub és a játékosok megegyezni..ez a hír azért tartotta magát jó pár napig...ha az egészből semmi sem igaz hol a cáfolat akár a klub ( sajtóosztály) akár Messi ( ő a csk)( gondolom neki is van sajtósa aki az ilyesmit rendezi) részéről..mert azért ez az egész szépen rombolta a róluk kialakult képet.....
A lényeg hogy belementek ( sztem nem is nagyon volt más választásuk...talán csak annyi hogy a Juve játékosokhoz hasonlóan járnak el ( még megtehetik)...sajnálatos hogy egyáltalán erről kell beszélnünk...

barca1994 2020.03.30. 20:44:27

@celestial: Szerintem meg semmit nem tudunk a belső dolgokról.Mint ahogy sokan azokról a játékosoktól sem kit igazolják.Csak homály az egész.Az meg hogy alakult a fizu csökkentés meg mikor kezdtek tárgyalni nem lehet tudni.Messiről meg annyi nem sokat nyilatkozik nem is dolga cáfolni ezeket.Nem kis óvodás minden f@szsággal foglalkoznia.

celestial 2020.03.30. 20:58:20

@barca1994: nem is neki kell...megvan erre a megfelelő ember...na de a linkelt cikk tisztáz pár dolgot ...( vagy nem)..

Robi71 2020.03.30. 21:34:39

@julio alberto: A "szőrös"-nek annyira visszaesett a játéka, hogy ő a Pool történelmének első játékosa aki a legtöbb gólt szerezste az első 100 meccsén...kereken 70-et. :) Gondolom ezért kerülhet eladólistára.
De nálad már megszokhattuk, hogy ha az egyik kedven csapatod legjobbja nem egy brazil (ebben az esetben Firmino), akkor annak "pusztulnia" kell (lásd Messi is a Barca-ban). Ha netán távozik Mo, akkor Mané lesz a következő a terítékeden? :)
Mo szerintem jelenleg leigazolhatatlan ( a játékértéke és az ebből eredő ára miatt is). A Pl-en kívül csak a Barca vagy a Real "képes" ekkora kiadásra. Meglepődnék...

barca1994 2020.03.31. 07:13:09

@celestial: Igen tisztáz ezért írtam minden hülyeséget leírnak az újságok itt három napig a nagy semmin megy a vita.Ez az oldal úgy le lett zülesztve nagyrésze olvashatatlan zagyvaság.

celestial 2020.03.31. 07:44:53

@barca1994: hát sajna mi csak a sajtóból tájékozódhatunk ( még ha van is itt aki azt hiszi az elnökségben ül :)) és ha egy hír több napig tarja magát ( nincs cáfolat) akkor feltételezzük hogy van némi valóságalapja...na de mindegy ...tisztázodtak a dolgok a klub, játékosok stb ezt újra elég bénán csinálták...mint ha hiányozna a profizmus...
Az oldalról pedig...ha friss híreket akar az ember akkor nyilván már régóta máshol keresgél...és igen elég sok a marhaság és annak megunhatatlan ismétlése...

GYLS 2020.03.31. 08:15:53

@barca1994: Nem a semmin ment a vita. És ezért a vezetőség a hibás. Számos módon kiadhattak volna egy közleményt, hogy megkezdték a játékosokkal a tárgyalást, és mivel nem csak a bérek csökkentéséről folyik az egyeztetés, így még kicsit várat magára a megegyezés. Ehelyett a klub hagyta, hogy pár napig azt a hírt harsogja a média, hogy a játékosok nem egyeztek meg.Csak egy mondat kellett volna. Semmi több.

barca1994 2020.03.31. 08:22:54

@GYLS: Lehet de ezek a hírek bulvárlapok írták mennyi igazságot írták eddig is itt még állandóan rárepülnek.Ha a hivatalos oldal hozta volna le az más talán.

GYLS 2020.03.31. 08:26:27

@barca1994: A média már csak ilyen. Tudták hogy egyeztetés folyik. Mivel semmi közlemény nem volt, mást nem gondolhattak, nincs megegyezés. Csináltak belőle egy negatív hírt. Mert az mindig nagyobbat szól.

julio alberto 2020.03.31. 09:14:15

@Robi71: Látom te csak nevekben vagy képes gondolkodni.Nincs ezzel semmi baj.De ha már Liverpool,látod jó pénzért eladták a Suarezt,majd a Coutinhot is,mi is történt ezután?Évről évre fejlődött a csapat és azért eljutott két BL döntőben,most van egy kis visszaesés,jön is a fiatalítás és a csapat építés újra.Ez természetes egy profi klubnál.Persze ehhez profi tulaj és profi edző is kell,nem pedig öltözői uralom..Mo Salah megy,nem lesz ezzel semmi baj és nem lesz Mané esetében sem.28 éves játékosok,most még lehet belőlük pénzt a pénzből fiatal már bizonyított játékosokat szerződtetni.Lehet már most játékosokat keresni Henderson,Wijnaldum helyére is,tudatosan és nem marketing szempontból.

julio alberto 2020.03.31. 09:18:35

@tom210: Ezt a Milner sztorit én még sehol nem olvastam az LFC klub médiákban,valami hitelest forrást adnál ezzel kapcsolata?

2020.03.31. 09:25:26

@julio alberto: azért elég vicces hogy mindenki vissza esésről beszél egy sima PL bajnoki cím után ha megkapják ha nem illetve egy agyon nyert meccs után 3 év után nincs BL döntő... Megnyugodhat mindenki a következő x év meghatározó csapata lesz még a Pool

julio alberto 2020.03.31. 09:42:31

@the12thman: Ezzel a jelenlegi csapattal nem hiszem,ezért is a keret fiatalítás.A PL kicsit azért más világ mint a La Liga.Nem feltétlenül a BL kiesés fő ok,sokkal inkább az ottani versenyhelytett.

tom210 2020.03.31. 10:08:12

@julio alberto: Már nem emlékszem hol de akkor olvastam mikor az FA kupában a tartalékcsapattal állt ki az LFC és Milner ott maradt segíteni h szívesen látnák valamelyik utánpótlás csapatnál de lehet h csak szimpla pletyka volt

kritizator 2020.03.31. 10:26:40

@barca1994: Szerintem:

1. a klub vezetősége 70%-os fizetéscsökkenést ajánlott
2. a játékosok beintettek
3. a klub (talán jól mondom) ERTE-re tette őket: munkanélküli segélyre, havi talán 3000 euróra
4. a játékosok elfogadták a 70%-ot,

naná: melyik a jobb a kettő közül?

SZERINTEM

kritizator 2020.03.31. 10:29:18

@Robi71: aki a legtöbb gólt szerezste az első 100 meccsén...kereken 70-et

ettől még visszaeshetett a teljesítménye a legutolsó 25-50 meccsén

nem látok ellentmondást

de majd jön GYLS és leírja a statisztikáit (szeretem őket), bár téged ez nem szokott érdekelni, mert ellentmondanak az elméleteidnek:(

julio alberto 2020.03.31. 10:31:04

@Robi71: Mo Salah első 100/gól hol olvastad ezt a statisztikát?Valami hiteles forrást adnál a témában?

barca1994 2020.03.31. 10:39:18

@kritizator: Pont az ijen még éhez hasonló írások véget lett mese blog ez az oldal.Meg a sok szerintem végett.

2020.03.31. 10:57:23

@julio alberto: ez egyértelmű mindig kell néhány változás egy adott keretben csak így lehet fent tartani a motivációt. Mi ebbe a hibába estünk hogy lehet 10 évig a toppon volt a csapat de végén már csak egy MSN volt a különbség de az is elfogyott. Valdes helyett jött egy Stegen, Piqué helyére kellett volna egy de Ligt, Busquets helyett itt van de Jong, Suarez helyett/mellé kellett volna már egy Haaland vagy akárki vagy egy nagyobb név. És ez a mag mellé szépen fiatalítani, de nem. Iniesta helyett Coutinho nem jött be, ez benne van, de a Milan/MU példája ott volt. Ők is végig hittek a már a leáldozóba lévő sztárjaikban. Ezzel sincs semmi probléma mert legyenek megbecsülve, de nem rájuk kell építeni. Szépen fel kellett volna nekik vázolni mindent köszönünk, de a csapat az első. Ha elfogadják az egyre kevesebb játék perceket maradjanak arra tökéletesek, sőt... Kell is, de nem nekik kell 95%-ban játszani.. KLOPP ezt akarja elkerülni vélhetően. A játékosai motivációja is elfog tűnni, ezt akarja szinten tartani egy eddig semmit se nyerő Werner, Sancho stb duoval akik még égnek a vágytól. Én abban hiszek a tényleg nagy nevek kivételével 5-6 évente úgy kell kinéznie egy csapatnak hogy nagyon kevés az 5-6 évvel ezelőtt is a keretben lévő játékosok. Minden évben kell egy kis frissítés a gerinc mellé.
Stegen
Semedo/Roberto - de Ligt - Lenglet/Umtiti - Alba/Cucurella
Arthur/Alena - De Jong/Busquets- Puig/Eriksen
Messi - Suarez(Haaland vagy valaki) - Fati
Jól látható a védelem szinte oké lenne egy Alba utód kéne idén vagy jövőre de akár Cucurella is megfelelhet.
A védelem Robertoval meg 1-2 fiatallal pipa
Középre Rakitic, Vidal, Busquets trióból nagyon max 2 hogy mélységet és rutint adjon a keretnek
Elől Suarez utód pipa lenne, egy szélső kéne és a Messi, Suarez, Haaland?, Fati plusz az említett szélső is megoldaná a támadó szekciót persze melyítés még kellene.
Maris nem lenne akkora probléma. Ez 20-21 fő aki megfelelő rotációval, motivációval sikeres lehetne, a fiatalokkal szépen feltöltve.
De ehelyett azt a rengeteg pénzt hülyeségekre költöttük.
Dembele, Griezmann, Gomes, Firpo, Mathieu stb pénzekből lenne egy Haaland vagy mondjunk nagyobb nevet egy Kane, Werner, Rashford. Középre melyítés vagy egy apró pénzért leakasztott Eriksen. Védelem de Ligtre mehetett volna. És még maradna hogy versenybe szálljunk idén egy de Bruynel hogy a középpálya is pipa legyen vagy egy Sanchora hogy az offense legyen pipa.
De jelenleg úgy nézünk ki a védelem lyukas mindenhol, a középpálya még annyira a támadókról nem is beszélve.

Robi71 2020.03.31. 10:59:08

@julio alberto: Az gondoltam, hogy egy Pool szurkolónak ez nem hírértékű. De szerintem te annyira vagy Pool szurkoló, mint Barca....semennyire.

Força Barça! 2020.03.31. 11:01:13

Sajtóhírek szerint a klubot 100 millió euró veszteség érte annak köszönhetően, hogy meccsnapok bevételétől, illetve közvetítési díjaktól esett el a felfüggesztett sportélet miatt. Ugyanakkor körülbelül ugyanekkora összeg (106 millió) megtakarítást jelent az első csapat fizetésének csökkentése június 30-ig. [Tot El Camp]

Robi71 2020.03.31. 11:02:09

@kritizator: Minden statiszikáta lehet ellenstatisztikát gyártani. :)
Az a valós statisztika, amit én készítek...mondta egyszer egy híres ember. :)
Amúgy én annak hiszek, amit a pályán látok, és nem a statisztikának.

2020.03.31. 11:05:41

Akármennyire szívemhez nőtt anno Rakitic de észre kell venni 2 éve kaptunk volna érte 60-70_80 milliót, most 20nak is örülni fogunk. És had ne soroljam tovább. De volt is valahol egy cikk erről hogy mi addig tartunk meg valakit amíg haszom van belőle az utolsó pillanatig. Hát most tetőzik. Mindenki hasonló korú és nem lett minden évben 1 valaki lecserélve.

julio alberto 2020.03.31. 11:19:21

@Robi71: Csak azért mert már megint olyan dolgot írtál aminek semmi köze a valósághoz.De most már tudom hogy Salah az és nem Rush..De valami hitelest forrást írjál már azért a témába.

Robi71 2020.03.31. 11:32:57

@julio alberto: Nen Rush, nem Flower, nem Oven...de még nem is Suatez. Szerinten néz utána és ne tőlem vár a forrást. Egő...nekem. :)

Robi71 2020.03.31. 11:53:11

@julio alberto: A fénykorában levő Suarez-t nem szívesen engedték el, Coutinho eladása ellenbem az évszázad üzletének bizonyult minden szemoontból.
Nem várok nagy változást a Pool-nál. Klopp nem a felesleges pénzkidobálásról híres. Kulcskátékos nem fog távozni (max a saját kérésére), csak kiegészítő. A keret most is rendben van...max 1-2 minőségi csete jöhet.
Bár mi is itt tartanánk! :(

julio alberto 2020.03.31. 12:11:36

@the12thman: Amiről írsz úgy hiszem késett már 2-3 évet.Ennek ma már nem sok értelmét látom,főleg úgy hogy igazán el sem kezdték a projektet.Most ott tart a csapat hogy a már erősen kopó évről évre fizikálisan is érthetően gyengülő játékosokhoz alakítottak játékrendszert,hoztak edzőket ezeket a játékosokat láncolta hosszútávra magához a klub.Az igazolt játékosokat pedig ehhez az elavult játékba próbálták(ják)beépíteni,miközben a labdarúgás azóta sokat fejlődött.Most itt tart a Barcelona.Ami a jövő illeti,jelen állás szerint nem túl biztató,ez a mostani tragikus helyzet meg még rá is fog tenni 1-2 lapáttal.Ha újraindul a labdarúgás az összes veterán játékos eladhatatlan lesz főleg a rendkívül magas fizetésük miatt,ha csak nem állnak félre önként még évekig a klubnál maradnak.Jelenleg is már zömmel 32-33 éves játékosokról beszélünk.És mi az új terv a klubnál Neymar és Martinez..Tehát a folytatás mellet dönt a klub.Ha megy Ter Stegen,Coutinho,Dembelé,Umtiti,Tobido akár Arthur és Griezmann hogy is fog kinézni a csapat?Símon-Sergi Roberto.Pique,Lenglet,Alba-Rakitic,Busquets,de Jong-Messi,Suarez,Neymar+Fati,Semedo,Vidal,Martinez,Puig kb ennyi mert más fiatal már bizonyított játékosra már nem igen lenne anyagi lehetőség.Nem beszélve arról hogy minden maradna a régiben.

julio alberto 2020.03.31. 12:14:48

@Robi71: Írd már le azért azt a hiteles forrást..mert én még mindig Rush,Aldridge duónál tartok.Szeretnék tájékozottabb lenni a témába.

2020.03.31. 12:16:26

@julio alberto: épp ezt mondom én is hogy ezt kellett volna a kezdetek óta csinálni és jelenleg semmi probléma nem lenne

julio alberto 2020.03.31. 12:19:32

@Robi71: Suarez távozása sem okozott semmiféle visszaesést,sőt.

julio alberto 2020.03.31. 12:23:33

@the12thman: De van és úgy látom sem az elnök sem az öltöző nem mutat semmi pozitív elmozdulást.

2020.03.31. 12:26:52

@julio alberto: semmi probléma nem lenne HA az menne amit leírtam/leírtunk, ezt írtam. Vagy amit Klopp is tesz

julio alberto 2020.03.31. 12:27:11

@Robi71: Klopp nem igazolt feleslegesen.....Matip,Keita,Shaqiri?

julio alberto 2020.03.31. 12:29:03

@the12thman: Egyetértek veled a fenti témában.

julio alberto 2020.03.31. 12:35:12

@Robi71: Egy keret soha nem lehet rendben,néha kisebb máskor radikálisabb változtatásra mindig szükség van.Igazodni kell a labdarúgás fejlődési irányaihoz,nem beszélve a biológiáról az idő bizony nem áll le.

barca1994 2020.03.31. 12:35:17

@julio alberto: Igen nem okozot semmit Suarez kiválásamivel nem volt elötte sem meghatározó sem a BL nem sem a bajnokságban.Tavaj volt csak a poolnak kiugró éve a jövőt még meglátjuk.

Robi71 2020.03.31. 12:43:22

@julio alberto: Suarez távozása óta most kerültek megint bajnoki győzelem közelébe. :)

julio alberto 2020.03.31. 12:44:41

@barca1994: Hát nem tudom....azért csak 25 pontos előnyel vezeti a PL-t a csapat.Tavaly csak összejött egy tripla is.Jaj

Robi71 2020.03.31. 12:46:20

@julio alberto: Akiket te felesleges igazolásoknak nevezel hasznos kiegészítők voltak...ezt a saját bőrünkön tapasztaltuk. :(
Most ezek cseréje várható.

2020.03.31. 12:49:21

@julio alberto: kiegészítő embereknek teljesen jók ezek a játékosok, de nézzük úgy hogy nem. Tökéletesen igazoló edző, klub nincs. A tudatos építkezésben is lehet hiba aki nem válik be, de azokat is lekell cserélni. Csak nem mindegy hogy értelmetlen igazolás vagy perem emberek nem válnak be. Van egy koncepció amin építkezni kell, ami ott van de itt nincs. Aki nem illik bele mehet vagy nem áll be a sorba. Nálunk semmi nincs.

julio alberto 2020.03.31. 13:00:45

@Robi71: Csak pénzből lehet pénzt csinálni Salah és akár Mané is most hoz annyit a konyhára hogy Werner majd Sancho mellet még igazolni lehessen Wijnaldum,Henderson helyére is már bizonyított fiatal játékosokat.

2020.03.31. 13:02:38

@julio alberto: nem véletlen mondják akkor kell eladni valakit amikor kihozta a maximumot

julio alberto 2020.03.31. 13:04:10

@the12thman: Jól látod,arra felé ezt meg is lépik.

2020.03.31. 13:26:53

@julio alberto: előre Gnabryt hoznám surranó pályán, középre de Bruynenél puhatolóznék amire kicsi az esély ha ő nem akkor egy Saul vagy van de Beek vagy a másik horror kategória Kimmich, Cucurella hátra, ez lenne az idei.

barca1994 2020.03.31. 13:35:31

@julio alberto: Avval a triplával inkább hagylál.A bajnokság megnyerése meg töltés tudó semmit nem ér.Akkor a mai idényük nulla ennek a fiatal csapatnak,aBarca meg még rèsztvevője a BL nem.Ja a heti írásokban olvastam aPool kettő BL döntőjéről az egyik semmit nem ér mert nem nyerték meg.

Robi71 2020.03.31. 13:48:14

@julio alberto: Szóval ha elmúltál 27 éves és 3 éve vagy az aktuális csapatod meghatározó (ha nem a legjobb) játékosa akkor már kiégtél és motiválatlan vagy. Értem. Ez azt jeleni, hogy a klublegendák ideje lejárt. :)

Robi71 2020.03.31. 14:15:15

@the12thman: Ha Cou elszakítaná a hámot a Bayern-ben, akkor lehetne ácsingózni egy Gnabry-ra, Kimmich-re vagy Alaba-ra...de így felesleges.

2020.03.31. 14:28:18

@Robi71: mindenkinek megvan az ára csak jelenleg nem nekünk

DISTANTxTHUNDER 2020.03.31. 14:28:37

@Robi71: Gabry Coutinho helyett? És még te vagy megvádolva hogy nevekben gondolkodsz xD Szalah vagy Neymar kellene mert velük nyernénk egy szélsőt és egy centert is, Lautaro egyelőre nem klasszis de egyszerűbb megszeretni, és mellé még talán jutna pénz Van de Beekre.. Alaba és Kimmich is nagyon jók lennének de őket sem lehet leigazolni (ahogy amúgy Szalaht sem :/)

Robi71 2020.03.31. 14:40:14

@the12thman: Bonyolult kérdés...ha egy Dortmund-ból is csak eszement áron (105+40 millió) tudtunk elhozni egy Dembélé-t.
Egy De Bruyne....megfizethetetlen.
Ezért is mondom, ha a PSG hajlandó lesz eladni Neymar-t azonnal le kell csapni.

Robi71 2020.03.31. 14:43:15

@DISTANTxTHUNDER: Kérdés hogy ki hogy jön ki a vállságból. Gyanítom a nagyok jobban....de alapvetően az erőviszonyok nem változnak.

2020.03.31. 14:50:32

@DISTANTxTHUNDER: Gnabry bőven top 10 szélső..

2020.03.31. 15:04:35

@DISTANTxTHUNDER: mivel több hiányposzt van így Gnabry aki olcsóbban jöhetne, középre jöhetne van de Beek, két "olcsóbb" de javulást hozó játékos jönne. Neymar lenne pl a legjobb de vele csak egy hiányposzt lenne. Annyi gond van a csapatnal hogy olcsóbb de minőségi játékosokban kell gondolni. Minden évben egy sztárt tudnánk hozni így sose lenne csapat. Gnabry, van de beek kijönne Neymar árából. Neymar, Lautaro dupla igazolásokrol írnak ami sansztalan a mínusz 100 millió mellett is.

DISTANTxTHUNDER 2020.03.31. 15:26:26

@the12thman: A realitás szerintem is egy Lautaro, Gnabry, Van de Beek trió lenne, de szerintem még ennyi sem lesz, örülhetünk ha Suarez és Bömbi felépülnek nyárra és őket be lehet mutatni mint igazolásokat.. gondolom a klub sem azért akarta csökkenteni a fizetéseket hogy még több extra magas fizetésű játékost igazoljon..

Robi71 2020.03.31. 15:52:13

@the12thman: @DISTANTxTHUNDER: Gnabry és Van de Beek olcsó igazolások...kijönne Neymar árából? Neymar 180 millió!...akkor ki az olcsó?
Nem mellesleg Neymar=Gnabry(szélső)+Van de Beek (tkp). Melyik opció lenne a jobb...hamár mindkettő 180 millió lenne?
Lautaro kivásárlási ára 111 millió. Ez így együtt 300. Honnan ennyi?

2020.03.31. 16:00:57

@Robi71: ha választanom kéne Gnabry és Beek. Nézhetjük úgyis hogy ezen az áron Neymar olcsó. De attól nem lennénk előrébb mert maradna a nulla kreativitás közepén. Mindenkire nem lenne pénz. Suarez utód így nem jönne megint csak.. Van de beekre idén nyáron lenne esély mert vinné más, dönteni kell mi a fontosabb. Két játékosra lesz pénz a mínusz miatt, ha lesz.. Tőlem jöhet Lautaro és valaki középre, Gnabry vagy más szélső jöhet köv évben is.

2020.03.31. 16:03:44

@Robi71: Coutinho, Dembele, Griezmann out akkor lenne esély de ez az álom kategória lenn.

GYLS 2020.03.31. 16:12:42

Az olasz bajnok Juventus vezetése rákényszerülhet Cristiano Ronaldo eladására a koronavírus-járvány okozta válság után, mivel a torinói futballklub csak így maradhat talpon gazdaságilag - írta az Il Messaggero olasz lap. Az újság szerint a portugál sztárjátékos beleegyezett ugyan évi nettó 31 millió eurós bérének csökkentésébe, ám ezt az összeget a krízishelyzet múltával klubja már nem tudja vállalni.
A 35 éves Ronaldón, aki két évvel ezelőtt érkezett Torinóba és szerződése 2022 nyaráig él, a lap szerint legkevesebb 70 millió euróért adhat túl a klub, illetve ha marad az ötszörös aranylabdás csatár, bele kell mennie fizetése hosszabb távra szóló jelentős csökkentésébe.
Nocsak. Barto lecsaphatna rá. Marketing szempontból megéri. és a kora miatt illik a csapatba.

2020.03.31. 16:29:15

@GYLS: na azt megnézném CR, Messi, Neymar trió

GYLS 2020.03.31. 16:40:57

@the12thman: Neymar? Nem illik a sorba.

2020.03.31. 16:47:08

@Robi71: olyam edző és vezetőség kell akinek van esze a csapat építéshez, elengedhetetlen 1-1 nagy név igazolása de Klopp "ismeretlen" játékosokban apróért látta meg a klasszist, Guardiola is még ha többet is költött de volt szeme hozzá és esélyt adni egy de Bruynek. Nálunk talán Xavi lenne vagy Nagelsmann. Amíg fent nincs rendbe minden addig mindegy mi történik. Lehet hogy egy Gnabry név ügyileg sehol egy Neymar, Mbappe, Salahhoz de többet érnek ilyenek mint a legnagyobb nevek. Az sose jelentett semmit. Lásd 2000es évek Realja. Jövő nyáron levaltani Bartoekat, jöhet Xavi és lehet kezdeni a projektet. Addig kár reménykedni

GYLS 2020.03.31. 17:19:48

@the12thman: Én ha választani kellene, Nagelsmannra szavaznék. Kb. kettő hete írtam is. Ő vagy Ten Hag. Ha igazán váltani akarunk. Xavi csak akkor lenne jó, ha Messi és TerStegen kivételével mindenkitől megszabadulna, akikkel együtt játszottak.

Les Corts 2020.03.31. 17:30:02

@julio alberto:Ők csinálják jól.Barca nehéz helyzetbe hozta magát.Egyedül Messiért lenne bevétel,de ő gondolom nem eladó.Vidalért,Rakiticért némi apró.
Jelenlegi szabályok szerint eladások - 100 milla mehet játékosvásárlásra.Nem nagyon álmodozhatunk.Évekbe is telhet mire új csapat lesz.
Ezért is Ter Stegen,Semedo,Todibo,Lenglet,De Jong,Arthur,Coutinho,Dembele,Fati,Griezmann mellé igazolnék.

2020.03.31. 17:31:24

@GYLS: korábban én is őt írtam.. Ten Haag ugyanolyan lutri lenne, egy kimagasló évvel. Nagelsmann nálam a favorit, csapatépítéshez, utána jöhet pár év múlva Xavi. Előtte próbálja ki magát egy komolyabb csapatnál. A mostani extársakat ne vezényelje.

Força Barça! 2020.03.31. 17:33:12

Dani Alves: "A futball világában egyetlen felülmúlhatatlan személyiség van, Leo Messi. Amit Leo produkál a futballpályán és azon kívül is, az hihetetlen, példaértékű. Elképesztő módon viselkedik, hiszen annyit nyert és olyan magasságokat ért el, mégis alázatos és nyugodt tudott maradni. Olyan szinten futballozik, amit soha, senki nem fog elérni a következő években. Ő a legjobb, minden szempontból."
_________________

Riqui Puig elárulta, hogy számára kik a világ legjobbjai a posztjukon.
Legjobb kapus: Víctor Valdés, legjobb védő: Carles Puyol, legjobb középpályás: Xavi Hernández, legjobb támadó: Ronaldinho. :)
uploads.disquscdn.com/images/9c3ebe5224c05dfe859cced5e115aaf7f9295e88c52f9ad7597f2f5fb6beecf9.png
_________________

Videó a labdarúgás "Einsteinjéről" Leo Messiről.
www.youtube.com/watch?v=Jq4ZpjLBt4I
Felfoghatatlan ráadásul nincsenek szavak rá! Lehengerlő. :)

Robi71 2020.03.31. 20:11:29

@the12thman: Szerintem egy jó Neymar hasznosabb lenne, mint egy Gnabry-Van de Beek páros. Emellett ha Van de Beek esetében "csak" az ára lehet akadály...Gnabry esetében az ára mellett? a Bayern-t kellene meggyőzni arról, hogy a jövője egy fontos elemét átpasszolja nekünk. Neymar várhatóan kierőszakolja az eladását...de erre sem innék most mérget.
Egyelőre egy center igazolása nem sürgető így, hogy Suarez mellé leigazoltuk "no name" Martin-t. Nyilván ha most nyílik lehetőség egy jó center igazolására azt ki lell használni. De ott van Grizi is (én megtartanám, hacsak nem lesz váltópénz Neymar-hoz)
Az én minimum "csomagom" egy belső védő, egy tamadó középpályás (és/vagy box-to-box) és egy szélső (Neymar) lenne. Jön még Trincao(31 millió), Fernandes(7), Pedri (5).
Ez kb. 300 millió.
Távozók: Perez (11 millió), Coutinho (70), Dembele (kölcsön), Umtiti (40), Rakitic (20), Vidal (20), Rafinha (?), Todibo (25?), Wague (?), Alena (?).
Ez kb. 200 millió.

Robi71 2020.03.31. 20:23:46

@the12thman: Én tanácstalan vagyok az edző kérdésben.
Talán a rutintalan Xavi..anno a szintén rutintalan Pep mintájára sikeres lehetne. Én a legjobban Pep visszahozatalában biznék (kicsi a valószínűsége)...szerintem ő tudná a leggyorsabban helyrebillenteni a Bárkát.
Klopp (ahogy Pep is) jól igazolt...de csak a laikusok számára "ismeretlen" játékosokat. Én hangosan felszisszentem (mindenki hallotta itt a blogon is) Salah 40 milliós leigazolásánál...tudva, hogy akár nálunk is kiköthetett volna. Mané (40) hasonlósan szenzációs volt a Soton-ban...de Klopp észlelt a leggyorsabban. Van Dijk (85) esetében is mindenki látta, hogy egy kivételes képességű védő. Árának minden egyes fillérét megérte.

2020.03.31. 21:36:19

@Robi71: olyan edző kell aki látja a sztárt a még neve sincs játékosban. Ilyen Klopp aki elérhetetlen, ilyen Guardiola aki nem fog még visszatérni, ilyen Nagelsmann aki benne van a körforgásban most, ilyen lehet Xavi de szerintem még nem elég hozzá. Nagelsmann azért hoznám mert úgy mond forradalmár a mai fociban és mindent elsöprő focit játszatja ami kell Barcelonaba. El se tudom képzelni ha ennyi pénzt költhetne mint Guardiola mire lehetne képes a csapatával.
Játékos eladásokban egyet értek. Én adnám Griezmannt is amint lehet. Umtiti maradna ha nem tudunk apróért hozni valakit. A Lipcsei srác hátra jöhetne.
Griezmannal együtt kb úgy ha Umtiti marad 250 lenne, TALAN. Ebből van de Beek kb 60-70, Upamecano 50-60, Gnabry olyan 100ért hozható lenne. 3 fiatal biztos pont szerintem többet ér mint egy Neymar. 3 lyuk belenne tömve. Pont nem Neymarokban kell gondolkodni hanem fiatalokban hogy ne kelljen az adott posztra 2 évente hozni valakit. Egyszer töltsük fel a keretet fiatal, már villantott játékosokbol.
Stegen
Semedo - Upamecano - Lenglet/Umtiti - Alba /Cucurella
Arthur - De jong - Van de Beek
Messi - Suarez - Gnabry
Mennyivel fényesebb néz ki, nem? Védelem okes, középpálya is megindulna persze jövőre ide még kell az erősítés, előre meg jöhet a jövő csatára. Máris 2 játékosra lenne csak szükség a választások előtt, nem 5-6-7-8. Suarez mellé Braithwaite helyére még valami potom pénzes csatárt szerezni mondjuk egy Cavanit vagy Suarez korú minőségi cserét.

2020.03.31. 21:47:10

@Robi71: azt tényleg nem engedhetjük meg hogy 200 misit erő játékosokar hozzunk mert akkor tényleg évekig tartana az építkezés. Persze jobban örülnék ha 3 éven belül de Ligt, Stones, De Bruyne, Neymar, Sancho, Lautarok lennének a kezdőbe de erre 10 éven belül se lenne esély. Legyen egy fiatal, motivált, bizonyított játékosokkal teli csapat utána lehet "Neymarokat" hozni

Robi71 2020.03.31. 22:01:22

Nagelsmann még nem dolgozott sztárcsapatban sztárjátékosokkal...nem tudni ha meglépi a szintet. Talán a Bayern lehetőséget ennek a bebizonyítására. Egy dolog csapatot építeni Lipcsében és más Barcelona-ban vagy Madrid-ban.
De a legjobb példa a BVB, ahol nyugodtan lehet fiatal tehetségekkel kísérletezni. Nincs nyomás az edzőn, se a játékosokon...tökéletes hely a fejlődéshez.
Pep, Klopp, Ancelotti...szerintem ez a szint a miénk is. Velük senki sem vállal túl nagy rizikót.
Stegen - Semedo, Skriniar, Lenglet, Grimaldo) - Arthur (Puig), de Jong, de Beek - Neymar, Lautaro (Haaland), Sancho
Most: Skriniar, Beek és Neymar
Jövőre: Grimaldo, Lautaro (Haaland) és Sancho

Robi71 2020.03.31. 22:02:36

@the12thman: Ha már elengedjük a fantáziánkat.

2020.03.31. 22:03:58

@Robi71: szép és jó az idei 3 igazolásod, nem is vagyok ellene, de ez a 3 játékos 300+ misi plusz mínusz 100 misibe vagyunk azaz 400+ kell.

Robi71 2020.03.31. 22:12:34

@the12thman: Nem, mert a mínusz 100 misiben vagyunk...akkor ezt gyorsan núnius 30-ig kell kiegyenlíteni...utána annyit költhetünk amennyit tudunk.

2020.03.31. 22:15:54

@Robi71: oké rendezzük a 100 misit, miből? Olyan eladásokból akiket felsoroltunk. Oké ez nulla. Utána az általad említett 3 játékos 300+,a fair play szabály szerint 100 Misivel többet költhetünk, szal akkor 200+ kell, de kiből? Ha olyan 250et számoltunk amiből közel 100 lemegy a tartozás miatt? Ahhoz az kéne Coutinho tényleg legyen 70,Dembele is menjen, Griezmannért kapjunk 100at.

Robi71 2020.03.31. 22:23:44

@the12thman: Június 30-ig el kell adni Cou-t és Raki-t vagy Vidal-t (a lényeg a 100 millió). Utána a többi játékost: Dembi, Perez, Umtiti, Rakitic vagy Vidal, Rafinha, Todibo, Wague, Alena....és ha kell Grizi-t is. Ez már plusz 120-130 millió.
Jövöre jönne: Grimaldo (30-40), Lautaro (111) v Haaland(75), Sancho (140)...ez 250-280 millió. Itt 280-130-100=50 milliót kellene kiegyenlíteni 2021.jún.30-ig. Szerintem a 34 éves Suarez, Martin és Dembélé fognak ennyit érni. :)

Robi71 2020.03.31. 22:25:47

@Robi71: Bocs, a 120-130 millióhoz nem adtam oda Grizi árát. Szerintem őt beszámítja a PSG Neymar árába....180-100=80 millió.

2020.03.31. 22:27:43

@Robi71: szép és jó de a vezetőség hülye ehhez

Robi71 2020.03.31. 22:28:09

@the12thman: A lényeg, hogy kivitelezhető. Csak éppen ne vigye el őket valaki más előttünk. :)

Robi71 2020.03.31. 22:31:06

@the12thman: Hidd el, ha én igazolok az elmúlt 5 évben....akkor most nem lenne szükség ilyen bűvészmutatványra. :)
Szerintem kivitelezhetetlen....kisebb csoda kell, hogy összejöjjön amit most "összehordtam". Barto-nak biztosan nem...de Laporta szerintem igen. Az ő idejében volt erre példa. :)

2020.03.31. 22:33:41

@Robi71: öreganyámra bízzák az igazolást az elmúlt években akkor is jobb lenne :)

2020.03.31. 22:34:12

@Robi71: aki szerint Messi NBA játékos, CR pedig sakkozó

2020.03.31. 22:42:25

@Robi71: Neymar akármilyen jól jönne én beáldoznám.. De Beek, Gnabry, Upamecano/Skriniar és Wernernél is beprobalkoznek továbbra is. Minél több fiatal jó játékost kell hozni

Robi71 2020.03.31. 22:43:18

@the12thman: :)
Én nem értem mi történt az elmúlt 5 évben. Barto 40 játékost igazolt és 1 milliárdot költött el.
Ezek közül egyik sem váltotta meg a világot, de részsikernek is csak Semedo, Lenglet, Vidal, Arthur, Grizi és De Jong nevezhető. És akkor tényleg mindenkit felsoroltam....

2020.03.31. 22:50:03

@Robi71: nem biztos hogy csak a játékosokkal van a gond, akiket hoztunk vagy felesleges igazolás vagy nem hiányposztra jött aki meg jött nem a posztján játszik és bukás lett belőle. Coutinho, Griezmann??!, de jelenleg így de Jong is erre van ítélve. Csak hárman közel 400 millió.
Ebből a pénzből 4-5 évekre meghatározó játékost lehetne hozni

GoalGero 2020.03.31. 22:55:43

@Robi71: plusz meg azért soroljuk fel azokat is akiken nem buktunk penzt az igazság kedvéért.
Digne,Mina, Gomes,(lehet ön pár millát buktunk),Marlon Alcacer,és talán fel is soroltam az osszeset:DD
Meg szerintem Umtiti is megérte az arat.A felsorolt neveknél maximum Uoamecano-t cserelnem Skriniar helyett,mert az talan reálisabb.egy messi utáni
Stegen
Semedo Upamecano Lenglet Grimaldo
Arthur-De jong-De Beek
Sancho-Lautaro-Neymar
Kezdő azért szerintem sikeres lehetne

GoalGero 2020.03.31. 23:09:22

@the12thman: hat csak meggyőzni is meg kell őket,egy Haaland nem jon ne padra .

Robi71 2020.03.31. 23:26:28

@GoalGero: Nem gondolom, hogy a Barca egy olyan klub lenne....hogy Mina-kat, Digne-ket, Gomes-eket igazolna csak azért, hogy pár millió plusszal továbbadja. Ez még a Dortmund vagy a Benfica szintjén is nevetséges lenne (lásd eladásaikat)....úgy, hogy ők erre szakosodtak (nyilván anyagi kényszerből) ...nevelőklubok és nem a világ trónjára ülni akaró klubbok. :)

Robi71 2020.03.31. 23:32:10

@the12thman: Bárhogy is szépítjük...40 játékos 1 milliárdért és egyetlen világmegváltó se közöttük. Ez már művészet...negatív értelembe. Pedig még a vak tyúk is talál néha szemet. :)

Az, hogy az idehozott...besült...és eladott játékosok körül egyetlen egy sem váltotta meg a világot a következő klubjában sem....az bizonyítja, hogy márpedig "velük van a gond" és nem azzal, hogy "ki nem aknázott aranybányák lennének".

Robi71 2020.03.31. 23:41:17

@the12thman: rossz kiválasztás, elcseszett átigazolási stratégia...másképp ez nem nevezhető.
süti beállítások módosítása