A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

A koronavírus átírta a terveket

2020. június 04. - Berbatov

A Barcelona csupán a játékosok eladásából befolyó pénzt tudja majd erősítésekre költeni, idén nyáron más forrás nem áll majd rendelkezésre. 

Josep Maria Bartomeu elnök minden szezon kezdetén 60-75 millió eurónyi önálló pénzmagot különít el új játékosok szerződtetésére. Az ESPN információi alapján ezt az összeget a világjárvány okozta gazdasági veszteségek hatására nullára csökkentették. Amely lépés azt jelenti a gyakorlatban, hogy a klub mindössze csereügyletek által vagy értékesítések után igazolhat játékosokat. 

Bartomeuék tavaly Frenkie de Jong, Antoine Griezmann, Junior Firpo és Neto szerződtetésével 250 millió eurót fektettek a keretbe, és újfent hasonló elképzelésekkel rendelkeztek. A vírus beütése előtt a klub több szálon, költséges transzfereken dolgozott.

A nyári nagy kiszemelt, Lautaro Martínez kivásárlási záradákát a jelenlegi financiális helyzetben képtelenség aktiválni, a katalánok abban reménykednek, hogy az olaszok tárgyalóasztalhoz ülnek majd a csatár játékjogát megvitatni. 

A sajtóban keringő Miralem Pjanic transzfer távolodni látszik, hiszen Arthuron kívül jelenleg más játékos iránt nem érdeklődik a Juventus csapata. Mint ismert a brazil középpályás nem szándékozik távozni a Camp Nouból. 

Mindezek mellett azt sem szabad elfelejteni, hogy a klub 70 millió eurós költségvetési hiányt görget maga előtt, melyet június végéig kellene eltüntetnie. 

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr6815740970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RA7 2020.06.10. 15:05:58

@GYLS:
Hasamra csaptam és írtam valamit. De igazából mindegy négyszeres vagy ötszörös. Ez olyan hogy bemész egy elmész a vásárba, azonnal kell egy ágy mert a barátnővél.. Az egy dolog hogy kell azonnal egy másik, de egy 10 ezer forintos ágyért nem adsz 40 ezret mert kell.. Keresek tovább vagy alszok a földön.

Dr Mouse 2020.06.10. 15:25:48

Szerintetek, hogyan zajlott Dembele megvásárlása?

RA7 2020.06.10. 15:50:43

@Dr Mouse:
Kapkodás. Leálltunk az első jelöltnél. Látták benne a potenciált. Ami akár lehetett is benne. Dortmund tudta úgyse fogja megtartani évekig, ha megadják ezt az őrült összeget akkor már most vihetik, ennyit úgyse fognak soha kapni érte, ha nem viszik akkor majd legközelebb valaki 80ért viszi. Ebből a pénzből felhúztak egy új kezdőt. Mi meg vittük...

Dr Mouse 2020.06.10. 16:30:09

@RA7: Szerinted beszélgettek Dembelével, megnézték, hogy mennyi keres egy hónapban a Dortmundnál, végig nézték egy-egy edzését, mérkőzését, készítettek un. környezettanulmányt az "ifjú tehetség" lakókörnyezetében?
Azért kérdezem, mert 100 millió euró irtózatosan nagy pénz! Olyan 35(!) milliárd forintnak felel meg...

Máté Nagy00 2020.06.10. 16:31:56

@Robi71:
Sajnos Barto csak igy tud igazolni..ezt mar irtam egy parszor senki sem azert valaszt minket mert gyerekkori álma meg stb...Barto ad egy olyan szerződést h hulyek lennenek nemet mondani..eddig szidtuk a PSG-t es sajnos Barto miota itt van ugyan arra a szintre jutottunk

RA7 2020.06.10. 16:42:35

@Dr Mouse:
Pont ez az hogy nem beszélgettek vele. Elment Ney, jött a kapkodás. Na kit kéne hozni a helyére. Jött az első név bemondásra, azaz Dembi. Max megnéztek 2 összeállítást róla Dzsátábon ahol rólam is lehetne olyat összerakni hogy becsöngessen hozzám Barto. Elmentek Németországba, hogy kell ez a srác. Dembelenek max annyit mondtak kellesz, ennyit kapsz mert csak pénzzel lehet meggyőzni hogy bárki ide jöjjön jelenleg. Dortmund meg a szerint tárgyalt amit előtte leírtan.

Nagybarcelona 2020.06.10. 16:54:24

index.hu/sport/futball/2020/06/09/damir_desnica_kiallitas_real_madrid_rijeka/amp
A Real meccsen a bíró kiállította a süket-nèma játèkost reklamálásèrt. :) :) :)
Ez az èvszázad poènja. Abban az èvben a Videotont vertèk a döntőben.

Robi71 2020.06.10. 17:01:58

@Máté Nagy00: A PSG esete teljesen más...szinte noname klub volt a sejk átvétele előtt. Kellettek a nagy marketingértékkel bíró sztárjátékosok (Ibra, Cavani, Neymar, Mbappé, stb)...a sportszakmai oldal másodlagos volt.

Nagybarcelona 2020.06.10. 17:06:03

Itt vitatkoztok olyanokról, amiről fogalmatok sincs. Nem tudjátok mi folyik a háttèrben. Nem tudjátok a Perez irányította spanyol mèdia hogyan próbálja lejáratni a klubot, kinek verik fel az árát. A mèdia határozza meg a játèkosok árát, azáltal, H. leírják, H. ez vagy az a játèkos 100 millióba kerül, vagy hogy èppen bejelentkezett èrte a Reál is (ismerős? Lautaronál is ez van). Dembele átigazolásával kapcsolatban annyit, Di Mária minap nyilatkozta, H. örül neki, H. nem jött a Barcába, mikor hívtuk Neymar távozása után. Vajon hány játèkost kerestek mèg meg? Szelektálni kellene a hírek között... Biztosan 5 ève kergetjük Williant is.

Nagybarcelona 2020.06.10. 17:11:58

Rajtam kívül senki nem látta azt a kupa?, BEK? archív felvètelt (fekete fehèr volt), mikor a Reál játèkosa belökte az ellenfèl kapusát a kapujába, a bíró pedig gólt ítèlt? Nagyon règóta keresem.

Robi71 2020.06.10. 17:28:18

@Nagybarcelona: Mundo. Sport...Bartomeu lakájmédiája. Legyünk őszinték...lejáratjuk mi magunkat, nem kell ode Perez.

Eminusz 2020.06.10. 17:30:47

@Dr Mouse: @RA7: Dembélé leigazolása nem volt annyira a kapkodás eredménye, mint azt sokan gondoljátok. Ha emlékeztek, 1 évvel előtte is szóba került, amikor még a Rennesben volt, de gondolom nem akkor fedezték fel.. Ez nem így szokott működni.. A tehetségkutatók van, hogy évekig figyelik egy játékos fejlődését.. Akkor gondolom még túl korainak tartották a leigazolását meg ugye eszükbe se jutott, hogy Neymar 1 évre rá távozni fog... Úgy döntöttek, hogy figyelik tovább a fejlődését. A Dortmund mindenesetre lecsapott rá, 15 millióért megszerezték és elég hamar alapember is lett a németeknél. Nem csoda, hogy meggyőzte a vezetőséget és Neymar távozása után már helye is lett volna a csapatban.. A sérüléshullámait senki nem láthatta előre (csak Robi71 természetesen..:))

Dr Mouse 2020.06.10. 17:55:26

@Eminusz: Azt írod, hogy a "sérüléshullámait senki nem láthatta előre..." de bizony láthatta!
Ha MA, - közel háromév elteltével - megvizsgálja egy orvosi csoport Dembelét, ma is jól látható, hogy a srác "vékony pénzű" gyenge fizikumu, aki az első komoly összecsapásnál megsérül.
Ez csak úgy történhetett meg, ha a klub elnök utasítására az orvosok kiadtak egy papírt, hogy "alkalmas..." és akkor megköttetett az ÜZLET.

Nagybarcelona 2020.06.10. 18:57:22

@Dr Mouse: már leírtuk sokszor, Dembele a Barca előtt mèg nem volt sèrült. Láttad mostanában? Rápakoltak vagy 10 kiló izmot, mint anno Neymarra, jött is megint a sèrülès, mint Neymarnál. Barto brigádja totálisan alkalmatlan a Barca vezetèsère, de nem azèrt, mert ő a főgonosz. Èn Laporta támogatója vagyok. Bartóèk milliárd felè vittèk a bevètelt, eladtak minden felületet ami eladható. Laporta konzervatív nèzeteket vall. (Szponzorok)Ma, amikor minden a pènzrő szól, lehetne mèg ezekkel az elvekkel boldogulni? Szóval nem olyan egyszerű a helyzet, ezèrt nem kellene mindent feketèn fehèren látni, mint itt egyeseknek. Órákat lehetne erről beszèlni, de itt "rövid" a felület.

Les Corts 2020.06.10. 19:00:29

@Dr Mouse: Hogy láthatta?Rennesben és Dortmundban két év alatt 79 meccsen játszott.Dortmundban még BL meccseken is játszott.Ránézésre Neymart sem kellett volna megvenni?

kritizator 2020.06.10. 19:05:33

@RA7: egy jó barátnő minden pénzt megér :)

kritizator 2020.06.10. 19:07:18

@RA7: mi az a Dzsátáb?

Jutyub?

Robi71 2020.06.10. 20:21:08

@Eminusz: Se Dembélé, se Coutinho nem volt a "kapkodás" eredménye, Mindkettő tudatosan megtervezett igazolás volt....az már egy másik kérdés, hogy hibásan megtervezett.
Dembit ahogy leigazolta a BVB úgy le lehetett...ahogy mi úgy már nem. 15 millióért leigazolni egy fiatal tehetséges OK, de rá egy évre leigazolni úgy, mint egy értett klasszist (ugye már akkor "jobb volt mint Neymar") már nem. Egy futóbolond volt a másik 20-ból...mint a házon belüli Deulofeu vagy éppen a "kitoloncolt" saját nevelésű Adama Traore...és még sorolhatnám. A sérüléshullám már csak ráadás volt.
Komolytalan életvitelérről mindenki tudott, a Rennes-től a BVB-ig.
Coutinho-ról mindenki tudta, hogy nem egy erős karakter (Inter, Espanyol), de jól muzsikálhat egy olyan csapatban, ahol minden klappol és ő csak egy láncszem a gépezetben (Pool). Igaz, rendszeresen észrevétlen maradt a csúcsderbiken...ami ugyancsak nyilvánvaló jele volt a gyenge karakterének. Az, hogy maradandó nyomot a Bayern-ben sem hagyott (még annyira sem, hogy egy nevetséges ajánlatot tegyenek érte) tovább erősítette amit addig is tudtunk róla.
A kérdésem továbbra is az, hogy mit figyeltek meg a megfigyelőink éveken keresztül?

Robi71 2020.06.10. 20:28:00

@Nagybarcelona: Dembélé-re rápakoltak 10 kg izmot? Hová? Ólmot a csontjaiba? Inkább titániumot kellett volna. :)
Bartomeu eladott mindent amit lehetett...beleértve a klub becsületét, jó hírnevét...és az 1 milliárdot mire költötte el?...a klub nevetségessé tételére.
Megérte ezekért a visszafordíthatatlan károkat okozni?

RA7 2020.06.10. 20:32:00

@kritizator:
Hívhatod ahogy akarod. :) de ez az igazság. Bárkiről találhatsz bármit.
A barátnős dolog, akár igaz is lehet, de akkor keresek valóban olyan értékű ágyat. Ha olyan jó barátnő tud matracois aludni pár napig

RA7 2020.06.10. 20:35:52

@Eminusz:
Lehet így volt, nem mondom hogy nem, de ezzel Robival kell egyet értenem. Egyik évben figyeljük de a 20 misit is sajnáljuk érte, 1 évre rá meg mindent oda adunk mert kell valaki? Ennek nem így kene működnie. Akkor ezt pénzt amit oda adok valakiert aki nem ér annyit akkor Neymar fizetésére költő hátha meggyozom(most mondtam én is egy baromságot)

sunt 2020.06.10. 21:04:01

Undorodom Neymar örökös akciózásától.

Eminusz 2020.06.10. 22:45:52

@Robi71: Coutinhoról nem fogok vitatkozni, mert vele kapcsolatban az elejétől kezdve egyetértünk. :) (Talán csak mi ketten voltunk itt a blogon, akik nem támogatták a leigazolását..)

Robi71 2020.06.10. 22:57:36

@Eminusz: Egyik leigazolását sem támogattam, de bevallom, ekkora égésre én sem számítottam. Felemás teljesítményt vártam tőlük (az első perctől tudtam, hogy egyik sem nagy dobás, de ekkora semmivel nem. Ez engem is sokkolt.

GYLS 2020.06.11. 09:40:33

@RA7: Mivel nem ismerlek, így a "nő és ágy" hasonlatodat inkább nem véleményezem.

Eminusz 2020.06.11. 10:51:35

@Robi71: Dembeléről azért nem tudok nyilatkozni, mert tőle nem is tudtam, hogy mit várjak, az az igazság... Csak hallomásból ismertem, miszerint a Dortmundban alapembernek számít, na meg persze videókat láttam róla, de nem láttam egy teljes meccsét sem..
Coutinho ő más tészta, pont ezért én nem is húznék párhuzamot a kettőjük esete közé! Ő sehol sem bizonyított! Van itt a blogon, aki szerint a Liverpool, sőt a PL legjobbja volt, de ez hatalmas tévedés! A Liverpool szurkolók szinte imádkoztak, hogy elvigye a Barca a kerékkötőjüket! Valamint ahogy te is írod, nyomás alatt nem tudott teljesíteni.. Sosem tartottam világklasszis játékosnak...

Robi71 2020.06.11. 11:12:48

@Eminusz: A Pool konkrétan szitet lépett a távozása utan..

Eminusz 2020.06.11. 11:13:15

Ez főleg azoknak szól, akik szerint nem kéne leigazolni Lautarót!
Értem én, hogy mit mondtok, amíg itt van Suarez, addig fölöslegesnek tartjátok és elég lenne csak jövőre, de a hírek szerint mindenképp távozik idén! Ha nem jön a Barcába, akkor a Real Madrid és a Manchester United is kész leigazolni! Mindkét csapat vár 2022-ig Haaland szerződtetésével, mert abban az évben lép életbe a 75 milliós kivásárlási ára, de addig is kell nekik valaki! Állítólag Lautaro is opció, de a játékos Messivel akar együtt játszani, ezért csak abban az esetben mennek rá, ha nem sikerül megegyezni a Barcával!
Na most gondoljunk bele, ha ez megtörténik, jövőre kell egy csatár. Wernert minden bizonnyal napokon belül bejelentik a Chelseanél, így nem tudom, ki jöhetne még szóba mint hosszú távú megoldás... Persze, lehet, hogy a következő 1 évben ismét felbukkan egy tehetséges csatár, de érdemes megkockáztatni? Szerintem nem, és le kell csapni Lautarora még idén!

Dr Mouse 2020.06.11. 12:14:27

Talán inkább azzal kéne foglalkozni, hogy mi lesz az elkövetkező majd 40 (pontosabban 39) napban, amikor is 11(!) fordulót bonyolítanak majd le a La Ligában.
Nézőközönség nélkül!

Kiváncsi vagyok, melyik csapat bírja majd jobban, a nem mindennapi terhelést.

celestial 2020.06.11. 12:40:18

@Dr Mouse: hát nem az erőnletünkről vagyunk mostanában híresek..

Robi71 2020.06.11. 13:33:07

@Dr Mouse: Négy naponta egy meccs nem mindennapi terhelés? ...szerintem alap, aki fáradságra hivatkozik az adja vissza fizetését.

g4brielsmith 2020.06.11. 14:31:49

@Eminusz: Lautrao mellett több tehetség is van véleményem szerint. Moussa Dembelé igazi 9-es lehetne a Barcába, illetve még Werner sem veszett fejsze, amíg nincs hivatalos bejelentés. De én megvagyok győződve róla, hogy Moussa Dembelével jobban járnánk, mint Lautaróval.

Visca el Barca!

kritizator 2020.06.11. 15:17:49

@Robi71: persze pityu

Klopp meg azért jatszatta, mert a sogorának a testverenek az unokaoccse volt:(

kritizator 2020.06.11. 15:19:37

@g4brielsmith: Na, na.
Egy dembelevel már megszivtuk

g4brielsmith 2020.06.11. 15:32:36

@kritizator: Akkor írok mást. Jonathan David, Gabriel Jesus, Inaki Williams (bár ő nem igazi 9-es), Lukaku, Patrik Schick, Gabriel Barbosa

Eminusz 2020.06.11. 15:51:07

@g4brielsmith: Dembele valóban jó csatár, de hogy jobban járnánk vele, abban nem értek egyet. Játékstílusát tekintve a jelenlegi felhozatalból Lautaro illene a legjobban a Barcelonába! Ebben biztos vagyok! Ha a Barcára a gyors támadásépítés lenne jellemző, kontrákkal, előreívelésekkel, oldalról beívelésekkel, akkor veled értenék egyet, de nem ez a helyzet! A Barca támadójátékához nem elég, hogy egy csatár jó legyen a befejezésben! Nálunk Suarez nem feltétlenül az utolsó állomása a támadásépítésnek, ő is kiveszi a részét. Üresre játsza magát, kényszerítőzik, van, hogy 1-2 cselt is be kell mutatnia.. Ezekben Lautaro jobb, mint Dembele véleményem szerint. :)

Visca el Barca!

Eminusz 2020.06.11. 16:28:04

@g4brielsmith: Jonathannal várnék még.. Valóban van benne potenciál, viszont még nagyon fiatal és ha jól tudom, ő nem is kimondottan csatár, inkább támadó középpályás. De mindenképp érdemes rá figyelni. :)
Gabriel Jesusról hallani sem akarok.. Én nem látok benne semmi különlegeset..
Inaki Williams nekem is nagyon szimpatikus játékos, örülnék is neki, ha leigazolnánk, de tőle függetlenül Lautaro még mindig kéne, szóval én nem sorolnám az alternatívák közé. :) Mindenesetre Messi után a jobb szélen simán el tudnám képzelni. (Inaki-Lautaro-Fati nem hangzik rosszul) :)
Lukaku Dembeléhez hasonlóan szerintem nem illene a Barcába... Meg őt már nem is igazán sorolnám a fiatal kategóriába a maga 27 évével.
Patrik Schicket nem tudom hova tenni.. Valóban nem ügyetlen játékos, látok benne potenciált, valamiért mégsem tud feltörni.. Sokan nem is hallottak róla, a Romától is ugye kölcsön adták és a Leipzigben is elszürkül Werner mellett... Kockázatos lenne szerintem vele próbálkozni..
Gabriel Barbosa egyszer már megbukott Európában, szerintem az ilyeneket el kell felejteni...
Mindent összevetve, még velük szemben is Lautaro Martinezt választanám! :)

RA7 2020.06.11. 16:37:36

@GYLS:
Csak mondtam egy oltári baromságot, ami egyenlő azzal amit Barto csinál.. Mint Dembele leigazolásánál mint Coutinhoénál.
Teljesen mindegy miről van szó, ha bármi kell azonnal édes mindegy boltban, bárhol, nem adok 4x-5xös árat mert annyiért adják mert "gazdag" vagyok. Keresek másik opciót.

RA7 2020.06.11. 16:48:56

@RA7:
A másik opció, igen adok mert megtehetem, de akkor ne csodálkozzak ha pofára esek.

GYLS 2020.06.11. 16:52:11

@RA7: Értem a logikádat. ha valaki rosszat tesz, akkor én is megtehetem.
Dembelétől függetlenül pedig a többszörös árat (ezért írtam korábban példának Fatit és Trincaot) azért kéri az eladó, és fizeti meg a vevő, mert egy fiatal játékos esetében a tehetség mellett az előtte álló évek is számítanak. Azaz a boltban a krumpli az esti vacsorához veszed, a húszéves játékost meg kb. 10 évre.

Nagybarcelona 2020.06.11. 17:00:07

Nem is lenne szüksègünk csatárra. Itt van Griezmann. Adjunk ki ismèt 100 milliót, mert valószínűleg majd az jobban beválik, mint a 11 ève Spanyolországban játszó Griezmann. Lautaro kb annyira csatár, mint ő. Az Interben Lukaku a csatár. Ha eladjuk Dembelèt, inkább egy bal oldali szèlsőre lenne szüksèg. A legegyszerűbb, minden tèren az lenne, ha formációt váltanánk. Ha csatár kell, ès nem váltunk formációt: 50 millióèrt elhoznám Aubameyangot, ès Megegyeznèk Lautaroval, H. ne hosszabbítson, 2 èv múlva elhozzuk. 110 millióból hoznám:
Aubameyang 50, De Beek 50 ,(Luis Alberto/Fábián Ruiz?) Kurzawa ingyen, Verthongen ingyen. Minden szekcióban erősítettem. Mehet: Neto 25, Umtiti 25, Coutinho 50, Rakitic 15, Rafinha 10 Firpo?, Alena 15, Todibo 20, Arthur?, Dembele?, Roberto?, Semedo?
Suarez helyett játszhat: Aubameyang, Griezmann, Messi, Bal szèlen: Griezmann, Fati, Aubameyang, jobb szèlen: Messi, Griezmann, Trincao
Kezdő kp: De Jong, Arthur, De Beek, csere: Vidal, Busquets, Puig. A maradèkból a vèdelembe hoznèk mèg egy jó fiatal vèdőt. (De Ligt?) Ès meg van fiatalítva az egèsz kezdő, maradhatnak a rutinos rókák is 2 èvig. (32-33 èvesek jelenleg) Azèrt írtam De Ligtet ès De Beeket, mert hasonló stílusban nevelkedtek, mint a mieink.

Dr Mouse 2020.06.11. 17:09:39

@celestial: @Robi71: Az egyyik nap kérdeztem, hogy a Dembele féle rossz igazolásokért ki a felelős, - gyakorlatilag az volt erre a válasz, hogy a klubvezetés nem tehet róla, egyszerűen rosszul döntöttek.

Akkor most kérdezem, - a csapat gyönge kondiciójáért nem az edzők a felelősek?

RA7 2020.06.11. 17:11:28

@GYLS:
Ebben is van igazság, de azért mert fiatal azért nem adok érte meg mindent úgyhogy előző évben a negyedét se adtam érte..
Az természetes hogy a csapat sokat kér érte, nem is az a baj hogy ennyit kérném, hanem szokás mondani az a hülye aki kifizeti.

GYLS 2020.06.11. 17:29:35

@RA7: Csak ismételni tudnám, amit ezen témában először írtam. Volt egy körülmény, a klub (Barto) döntött. Utólag mondhatjuk, rosszul. Mint ahogyan sok más igazolás esetében is így tett. Olyanokat, amelyeknél már eleve nem lehetett érteni, miért pont őt?
Nem tudom mióta vagy a blogonn, de korábban már írtam, anno én Inaki Williamset és Lukakut hoztam volna a Neymarért kapott pénzből.
Most pedig nálam a már leigazolt 3 fiatal mellett Werner és Van de Beek jönne. Előbbi mert 4. éve hozza ugyanazt (sőt idén már kiemelkedő), Van de Beek pedig de Jonggal remek párost alkottak az Ajaxban is. És sem a megvételük, sem a bérük nem lenne magas.

sunt 2020.06.11. 18:01:52

Lassan már úgy megy itt a dobálózás, mint hajdan a cserebere a gomfocibam, amikor még magunk csináltuk a "játékosokat" Egy tény: ilyen szituációban épeszű és felelős ember eleve nem vesz drága játékost

RA7 2020.06.11. 18:30:00

@GYLS:
Értem a logikád ha valaki rosszat tesz én is megtehetem.

Ezt nem tudom miből szűrted le hogy így gondolom. Azért mert azt írtam ne legyenek már hülyék hogy ezerszer drágábban megveszek valamit..

RA7 2020.06.11. 18:32:47

@GYLS:
Ilyenek én kéne gondolkodni amit te is írsz.. Nem 100 milliós igazolásokban. Ugyanakkora eséllyel nem válik be a drága rutinos igazolás mint a 50 milliós tehetség. Akkor inkább ezen a pénzen 2-3 ily3m fiatal akiből egy úgyis válik azért.

Robi71 2020.06.11. 20:07:18

@Dr Mouse: "a klubvezetés nem tehet róla, egyszerűen rosszul döntöttek."...ez teljes ellentmondás. Mondtam én ilyent?
Szerintem Barto nem néz focimeccseket, sőt a Barca meccseire is csak üzleti találkozók miatt jár. Fogalma sincs a fociról...csak ezzel magyarázható a döntései. Az, hogy hozzánemértőkkel veszi körbe magát teljes inkompetenciára vall. Sorozatosan rosszul igazolt, de ő ebből semmit sem érzékelt.

Robi71 2020.06.11. 20:17:43

@kritizator: A Pool színét lépet és ebben Coutinho eladásának kulcsszerepe volt. Salah fél év alatt meggyőzte Klopp-ot, hogy nyugodtan elengedheti. Utána új minőségi igazolásokra futotta (Van Dijk, Alisson, Fabinho) és stílust váltottak, játékuk felgyorsult. És jöttek a sikerek, amit nyugodtan kijelenthetjük, hogy részben Klopp szakmai hozzáértésének, részben a Barca pénzének köszönhető. Az külön fájdalmas, hogy a Pool felemelkedése a Barca hanyatlásával köthető egybe.

celestial 2020.06.11. 20:22:34

@Dr Mouse: ami Dembivel történt senki sem látta előre...utólag meg bárki tud okoskodni...gondolom Barto sem erre számított...az erőnlétünk pedig igen az edző a felelős elsősorban.....Valverde alatt ez tudjuk milyen volt..Setien meg még nem tudta megmutatni mit tud..

RA7 2020.06.11. 20:27:53

@Robi71:
Kellett hozzá Klopp és az elnökség támogatása. Nálunk egyik sincs meg.
Nála se volt garancia hogy minden igazolás bevállik hiába van jó elképzelése. Annyi a különbség hogy belövi az árát neki mennyit ér, ha elengedik így jön ha nem akkor nem. Kevesebb rizikóvan benne. Meg inkább olyan játékosokat talál akikért nem a fél világ licitál. Őrültség belemenni egy pl Sancho féle harcba 150-200 millióért. Ő máshogy építkezik mint a legtöbben.

RA7 2020.06.11. 20:29:39

@celestial:
Látta nem látta valaki mindegy. Ha jön 60-70 millióért meg nem horror fizetésért ami a realitás lett volna akkor kevésbé lett volna kudarc... De nincs elképzelés így csak pénzzel tudunk bárkit meggyőznim

RA7 2020.06.11. 20:30:38

@celestial:
Gyere játsz nálunk mert itt dupla annyit kapsz.. Nekem tripla kell..
Oké itt van négyszeres is.. Talán még a Messi kártyát is beveti.

Robi71 2020.06.11. 20:36:40

@RA7: Hát igen, egy normális elnökség és egy rátermett edző elengedhetetlen a sikerhez. Azzal pedig vitatkoznék, hogy sem volt garancia arra hogy az igazolások bevállnak. Van Dijk-al, Salah-val vagy Mané-val tutira mentek. Amellett, hogy kiváló képességekkel bírnak, igazi karakterek-vezéregyéniségek is egyben. És az utóbbi az amit teljesen mellőzött a Barca. Amire korábban nagyon odafigyeltünk Barto allatt teljesen mellőzve lett.
A mi esetünkben most már teljesen őrültség minden 100+ milliós játékos leigazolása. A jelenlegi ingatag sportszakmai és anyagi helyzetben egy újabb sikertelen megaigazolás végzetes lehet.

Robi71 2020.06.11. 20:54:11

@Eminusz: @g4brielsmith: Werner és Ziyech a Chelsea játékosai. Már csak a bejelentés hiányzik.

RA7 2020.06.11. 20:55:48

@Robi71:
Ziyechet már télen bejelentették.
Wernert már a Poolba is ugyanilyen biztosra mondták, de örülnék ha tényleg odamenne

Robi71 2020.06.11. 21:00:51

@RA7: A Chelsea az eltiltás miatt nem igazolhatott, így jó adag muníció gyűlt össze. Ziyech és Werner után Havertz lesz a célpont. A pénzük megvan hozzá...csak a játékost kell meggyőzni.

RA7 2020.06.11. 21:20:40

@Robi71:
Persze ha valakiben meglátod a hiányzó láncszemet kisebb eséllyel lesz bukta, de azért semmire sincs garancia hogy adott helyen is jó lesz

RA7 2020.06.11. 21:21:31

@Robi71:
Ott is lesznek szép lassan a Pool, City nyakan

RA7 2020.06.11. 21:22:04

@Robi71:
Ezek szerint Lampardnak is van esze a focihoz. Nem csak a pályán volt. Építi a jövő csapatát rendesen

Robi71 2020.06.11. 21:29:55

@RA7: Igen. Ebben a szezonban a tiltás miatt is kénytelen volt fiatalítani és biztató az eredmény...amivel meggyőzte a vezetőséget is, hogy érdemes ezen az úton haladni. Nem mellesleg minőséget igazol...Werner 60 millióért nem nagy rizikó. Simán bevállalható.

RA7 2020.06.11. 22:28:21

@Robi71:
Ilyeneket kellene nekünk is, nem túl fizetni mindenkit.. Ha választani kéne előbb Werner Dembi árán mint fordítva.

Amíg normális vezetőség volt mi is faszán igazoltunk.
Alba 14 m
Stegen 12 m
Rakitic 18 m
Villa 40 m
Henry 24 m
Ronaldinho 32 m
Keita 14 m
Dani Alves
Toure 9 m
Dani Alves 35 m

Oké akkor másabb volt a piac, de attól hogy drágábban jön valaki lehet jól igazolni.
Ékezik Guardiolat pl Chingrinsky miatt. Megpróbálta, nem jött be, és? Minden 8.igazolás legyen ekkora bukta, kutyát se fogja érdekelni.

Robi71 2020.06.11. 23:28:02

@RA7: Chingrinsky vagy Hleb cserének jöttek és nem a kezdőbe hiányposztra...ezt azért tegyük hozzá.

RA7 2020.06.12. 01:02:41

@Robi71:
Nem is én kezdtem ezért ki Pepet

Nagybarcelona 2020.06.12. 06:48:18

Amúgy tudtok valamit Bellerinről? Mièrt játszott az utóbbi 1,5 èvben ilyen keveset? Ő bal lábbal is elèg jó, lehetne a bal oldalon is csere. Robertot ha el tudnánk passzolni, jöhetne Bellerin, 30-40 millióèrt, mèg csak 25 èves, lehetne saját nevelèskènt ő az 5. Csk. :)

Nagybarcelona 2020.06.12. 06:57:10

Lehet többre mennènk, ha visszahoznánk a saját nevelèseinket. Thiago, Grimaldo, Bellerin, Bartra, Eric Garcia, Adama Traore, Icardi (sajnos róla lecsúsztunk)

Nagybarcelona 2020.06.12. 07:07:29

Amikor szidjátok a vezetősèget, hogy tönkretettèk a La Masiat, szidjátok az angol csapatokat is, mert ellopják őket tőlünk, ès 16 èvesen profi szerződèst adnak a játèkosainknak. Nagyon igazságtalan szabály. Pènzt ès időt áldozunk rájuk, aztán elcsavarják a fejüket mèg több pènzzel. Vagy jön a dagadt Rajóla ès ellopja, mint Simonst. Az edzőinknek kellene több lehetősèget adni a Masiasoknak, mert ez addig nem fog megváltozni.

Nagybarcelona 2020.06.12. 07:09:43

Ismèt oda jutottam, H. első lèpèsben kellene egy normális edző, aki tudja használni a játèkosokat, nem pedig a 100 milliókat kellene szórni.

Dr Mouse 2020.06.12. 09:26:59

@celestial: @Nagybarcelona: Mit gondoltok, miért Valverdét, majd utána Sétient hozták edzőnek a Barcába? (Ugye az ismert, hogy Valverdének mennyi volt az éves fizetése! Na annyiért majd minden edzőt meg lehetett volna venni.)
Még fel sem merült, egy Wenger, vagy hasonló név...

celestial 2020.06.12. 10:41:00

@Dr Mouse: megmondom őszintén ,hogy nem tudom az viszont gyanus hogy nem ők voltak az elsőszámú jelöltek szal nem hiszem hogy ne merült volna fel "jobb" név.......személy szerint utáltam a Valverde féle focit ....

Eminusz 2020.06.12. 11:17:02

@Nagybarcelona: Arteta inkább Maitland-Nilest játszatja jobb hátvédként... Meg is értem, Bellerin nem nagy szám szerintem... Gyors, de kb. ennyi... Vannak sokkal jobb opciók is, akikért nem kéne 40 milliót fizetni (Emerson, Dest). :)

jani888 2020.06.12. 12:28:26

@Dr Mouse: Wenger edzői pályafutása alatt 54%-os győzelmi arányt hozott . Nem hiszem,hogy ez itt elég lett volna. ( persze,nyilván nem mindegy a csapat ,a bajnokság , a rendelkezésre álló pénz ,stb...)

Dr Mouse 2020.06.12. 12:43:25

@jani888: Valószínü, hogy úgy van, ahogy írod, viszont Wenger volt az az edző, aki bátran és jó eséllyel nyúlt a fiatalokhoz.

Rivaldo2000 2020.06.12. 16:38:39

totelcamp.blog.hu/2020/06/12/laporta_rosell_bartomeu

Kötelező olvasmány,főleg azoknak, akikkel rengeteget vitáztunk hogy bartomeu miért szar... Távol álljon tőlem az én megmondtam,de aki ezt nem latta 2022től,rosell és bartomeu kezdetekor,majd bedőlt a dumáknak 2015ben,vagy tapsikolt griezman féle manővereknek, az remélem ledöbben.. vagy varja abarca espai projektet (hozzátenném épül a bernabeu), mert ez a barto banda 5évre vissza vetette a barcat,és blebből nem nagyon lesz kiút,hacsak n áll össze a mostani keretből valami csoda

Dr Mouse 2020.06.12. 17:29:16

@Rivaldo2000: Egyetértek Veled. És gondolj bele! Idehozták Valverdét. Tudod mennyi volt az egy éves fizetése? 23,5 millió euró!!! (Ebből biztos kapott még Barto is.) Hihetetlen pénz! Szorozd be 350-nel és elájulsz!
Mennyit keresett előtte a Bilbaoban? - 3, esetleg 4 milliót?

sunt 2020.06.12. 17:45:35

Most folyik Setien sajtóértekezlete. Ez után lesz nyilvános az utazó keret. Tudja valaki, hogy az 5 csere lehetősége ellenére is csak maximum heten ülhetnek a kispadon?

RA7 2020.06.12. 18:01:51

@Dr Mouse:
Az is zsebbe ment ami nem.

Bolha10 2020.06.12. 19:04:19

@RA7: azért ezt te sem gondolod komolyan, h így ment..(a kit kéne hozni a helyére. Jött az első név bemondásra, azaz Dembi. Max megnéztek 2 összeállítást róla Dzsátábon...) Egyszerűen nem jött be(egyelőre), ennyi.

Bolha10 2020.06.12. 20:44:39

Olmo a y Lipcsében egyre jobb formában van. Lassan beérik klasszis szintre.

RA7 2020.06.12. 20:47:20

@Bolha10:
Nem tudom melyik a rosszabb, ha az én verzióm igaz vagy ha minden igazolásunkat előre, jól megfontolt kutatás után hozták létre.

Dembele egy év és pár jó meccs után horror áron leigazoljuk, amit korábban potom pénzért nem tettünk. Coutinhot nem adják, télen dupla áron visszük úgyhogy sérült volna ha jól tudom és alig játszott mert kihisztizte az eladást. Csak így tudunk játékost hozni. Senki se választ minket. De Jong is csak azért jött mert a szívére hallgatott, ami nagyon ritka. Itt akart játszani és pont. Kiről mondható ez el? Senkit se tudunk értelmes elképzeléssel meggyőzni. Csak a jólvan akkor itt van tripla annyi fizetés mint ami eddig volt.

Bolha10 2020.06.12. 20:50:41

Szerintem meg ne igazoljunk senkit. Mi baj lehet?! Ez olyan mint kb mikor minden évben új telót stb veszel mert azt sulykolják beléd, az sokkal jobb,sokkal gyorsabb, sokkal okosabb blabla.. Igazándiból nincs rá szükséged, de meg veszed. “Mert a trend ezt diktálja “. Ez is olyan. Szerintem semmi egetverő probléma nem keletkezne ha most nem igazolnank senkit. Esetleg ingyen valakit v nagyon olcsóért (10-20 m euró). Meg max elengedni pár embert. Aki tényleg pótolható v nincs már helye a csapatban, ilyesmi. Semmi rossz nem történne.

RA7 2020.06.12. 20:57:01

@Bolha10:
Én is ezt mondogatom, hogy bízzuk a következő vezetőségre. Most szabaudljunk meg pár felesleges játékostól. Jon 3 fiatal + Fati, Puig, így kapnak lehetőséget. 1 év rendszeres játék után azért Xavinak vagy bárki másnak lesz rálátása lehet e építeni rájuk. Bérkeret is szépen csökkenne... Mivel sanszos utolsó évük így tuti nem ez lesz. Majd az új team fogja ezzel kezdeni.

Bolha10 2020.06.12. 21:01:33

Juve-Milan most a sport2-n. Pjanic kezdő. Meg lehet sasolni.

RA7 2020.06.13. 01:13:04

@Robi71:
Olvastam.. Szerintem hatalmas baromság ő kivel akar játszani... Aki illik a csapatba olyan kell.

sunt 2020.06.13. 07:46:44

Vajon miért utaztatnak 6 B-s játékost Mallorcara? Szerintem azért, hogy a keretben senki se érezze nélkülözhetetlennek magát. Így bárkinek a viselkedésével gond van, "van másik". S ugyanígy, ha érkezik komoly vételi ajánlat bárkire, nem az az első kérdés, hogy ugyan ki játszana helyette.

g4brielsmith 2020.06.13. 10:02:28

Bárcsak ma kapnának játékperceket a fiatalok (Monchu, Collado, Arajuo)

Dr Mouse 2020.06.13. 10:36:07

@RA7: Miért mondod azt, hogy baromság az, ha megkérdeznék Messit, hogy ő kivel akar játszani!
Egyáltalán nem "baromság" mert Leo százszor jobban ismeri a játékos keretet mint Valverde és Sétien együttvéve.

Dr Mouse 2020.06.13. 11:14:24

Csak halkan kérdezem: - nem kéne "előzetest" bevezetőt írni a ma esti meccsről?

RA7 2020.06.13. 14:32:40

@Dr Mouse:
Eddig mindenkinek az volt a baja hogy Leo kit szeretne maga mellé..

Robi71 2020.06.13. 17:24:42

@RA7: Kétlem, hogy ő kért bárkit is. Cou-t és Dembélé-t biztosan nem. Anno Agüero-t emlegették, de Suarez lett belőle.

RA7 2020.06.13. 18:28:08

@Robi71:
Mégis mindenki ezt hozza fel és ezzel csesztetik, hogy Messi dirigál.
Mi lenne ha tényleg.

Nagybarcelona 2020.07.16. 23:45:06

Vicces, H. azèrt szidjátok a balf.sz Bartót, amièrt pontosan nektek akar megfelelni, hiszen Xavi nemleges válasza után elhozta a nagy Setient a Barca stílusával. Azèrt szidjátok, mert meg akar felelni a culèknak, ès rèszben nektek, ezáltal a vègtelensègig ragaszkodva a töketlen takához. Majd ha elfelejtjük a stílust, újra lesz foci. Ez nem holland stílus, ez annak a megcsúfolása.
süti beállítások módosítása