A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Bajnoki értékelő: 2019-20

2020. július 23. - caaaatalan

Rendhagyó értékelő következik!

Véget értek a La Liga 2019/20-as kiírásának küzdelmei.

Az évértékelőnél a szokásos szempontokat vesszük figyelembe, azonban egy kis csavarral: a főszereplők most Ti vagytok!

Természetesen a mi pontszámaink és indokaink is érkezni fognak, de szeretnénk a Ti szemszögeteket látni, hogy komplexebb képet alkothassunk.

Szempontok:

1. Játékosok

2. Edzők

3. Vezetőség

Értékelés:

1-10 + szöveges indoklás.

A szempontoktól eltérni nyugodtan lehet, de a bejegyzés lezárásaként 1 hét múlva egy új bejegyzéssel Mi így fogunk értékelni, figyelembe véve a Ti véleményeteket is.

A pálya tehát szabad, a végtelen kommentmezők megnyíltak, jöjjenek azok a pontok!

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr4216044808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robi71 2020.07.24. 21:19:39

1. Messi
...ennyi. :(

sunt 2020.07.25. 07:19:31

MAtS teljesítménye egyenértékű Messiével.

caaaatalan 2020.07.25. 08:51:35

@Robi71: Vidal, Pique, Lenglet sztem hozta amit tud. Fatinak is nagy éve volt.

szal persze nagy a csalódottság de azért akadtak teljesítmények.

caaaatalan 2020.07.25. 08:52:08

@sunt: +1

hacsak nem még jobb szezont is futott.

kritizator 2020.07.25. 08:53:41

Puig-öt se felejtsük ki, bárcsak mindenki ilyen lelkesen (és hasznosan) focizna

GYLS 2020.07.25. 09:38:50

Bár még a BL hátra van, azaz lehet kissé rózsásabbra is hozni a 2019-2020-as évet, nem nehéz értékelni. Kezdeném azzal, amit általában a végére szoktak tenni, az összegzéssel. Rövid leszek: FCB = SZÜRKESÉG

1. A játékosok részéről ötlettelen, erőtlen és unalmas produkció.
Egyénként (csak azok, akik a mérkőzések harmadán, azaz minimum 1440 percet a pályán töltöttek: Messi 8, TerStegen 7, Vidal 7, Pique 6, Lenglet 6, deJong 6, Griezmann 6, Semedo 5, Busquets 5, Suarez 5, Alba 4, Roberto 4, Arthur 4, Rakitic 3
A többiek epizodisták voltak. Remélem, Fati és Puig fejlődése folyamatos lesz.

2. Edzők: Nem érdemes külön venni Őket (Valverde, Setien), hiszen a számok szerint hasonlóan teljesítettek. Amit a pályán láttunk a játékosoktól, az az Ő "érdemük" is. Szintelenek.

3. Vezetőség: Mint egy minden elektronikájától megfosztott hajó a tengeren. Megy előre a ködös vízen, de ezt csupán a hullámoknak és a néha feltámadó szélnek köszönheti. Hiányzik a CÉL.

caaaatalan 2020.07.25. 09:47:58

@GYLS: Griezmann 6-osa nekem sok

GYLS 2020.07.25. 09:59:51

@caaaatalan: Én így láttam, Te másképp. Nincs ezzel semmi gond. De azért megindokolom. Új játékos, ráadásul az ATM-hez viszonyítva új szerepkörben. A támadóink közül egyedül Ő veszi ki igazán a védekezésből is a részét. Ehhez képest, csak hogy egy nagy játékoshoz viszonyítsam, a gólok száma is elfogadható. Neymar első évében 41 mérkőzésen 15 gól, Griezmann 46 mérkőzésen szintén 15 gól. Azaz, lehet hogy a produktuma nem show-ba illő, de az alázatossága nálam ezt kiegyenlíti.

sunt 2020.07.25. 10:07:51

Rakitic - a körülményeket figyelembe véve - ennél azért jobb volt.

MCMXCIX 2020.07.25. 10:15:24

Ha egy szóval tudnám jellemezni a szeretett FCB-nket, akkor az a kérdőjel. Nyilván ennek hallatán sokakban felmerül mire is gondolok, és hát több mindenre is. Kezdjük azzal, ami talán éget, a next step, hiszen minden next stepnek már egyre nagyobb jelentősége van. Melyik útra lépünk, az újbóli, tán keserves és lassú, de egyszer sikeres csapat építése felé, vagy Milan, MU sorsra jutunk. A múlt kérdéseivel (hogy jutottunk ide), most nem foglalkoznék. Messi kérdése mellett sem lehet elmenni, hogy ő ezt hogy és miért tűri, hány BL-t pazarolnak el neki stb, ugyan nem élt az ingyen távozás lehetőségével, de amennyit-jogosan-megkeresett itt az évek alatt, kb kivásárolhatná magát a szerződéséből, és mehetne amelyik csapatba csak akarna. Nem tudom elképzelni, hogy amilyen számokkal CR is rendelkezik, és neadjisten még X évet így tol (elképesztő, hogy 35 évesen szinte semmit nem öregedett kb 30 éves korához képest), és az aranylabdákat megint kiegyenlíti, vagy a vezetést is átveszi, akkor én makd egyszer gyerekeimnek, unokáimnak meséljem, hogy "de, higgyétek el, Messi jobb volt, csak a Barto-banda és másegyéb (válogatott tornák szerencsétlensége, fixre nyert BLek elbukasa) elvették tole a lehetőséget, hogy ez mindenkinek egyértelmű legyen". Vissza a csapathoz, bár vannak pillérek, amik még nem dőltek le, vagy remény van bennük (Messi, Stegen, Puig, Fati, Pjanicban is most már reménykedem), de részenként nézve, mindenhol vannak sebek. Talán a védelem még egy évet kibír igazolás nélkül (jobb híján Piqué és Alba egy évre még jók lesznek, hisz egybol ujra triplazas meg BL eselyes, lendületes, és fiatalabb csapatot nem lehet építeni, ahhoz idő kell), középpályán ha sikerülne Rakitic, Vidal, Busquets, Coutinho (nala nyilvan nem a kor a baj, hanem a fizetese ahhoz keoest hogy itt sincs) közül 3 értékesítése, és csak egy fiatal igazolás jönne, már előrébb lennénk sokkal, támadósorban sincs új, Griezmann csak szenved, neha ziccerbol bepasszolja vagy azt sem, Dembélé nem is létezik, Suárez sem lesz fiatalabb, és Braithwaite-ek a remények? Horror. Edzők, hát szintén mintha nem lennének, öltözői káosz, es ugyanez jellemzi a vezetőséget is. Természetesen onnan, tehat vezetőséggel, majd edzovel kell kezdeni barmilyen alakitast is. Összessegeben, tenyleg ut, ver, viz es mindenvalaszto lesz az a valasztas, a többit utána.

Raven1975 2020.07.25. 10:15:58

Messi - 10, Ter Stegen - 10, Vidal - 7, Piqué - 7, Lenglet - 7, Semedo - 7, Alba - 7, De Jong - 6, Arthur - 6, Suárez - 6, Griezmann - 6, Busquets - 6, Fati - 7, Riqui Puig - 7, Rakitic - 6, Roberto - 6. Barça, Barça, Baaarça!

caaaatalan 2020.07.25. 10:43:52

@GYLS: remélem, h Griezman a BL-re vagy legkésőbb őszre megtáltosodik, mert a csapat sorsa öaszeforrt vele.
eladni amíg ilyen teljesítményt nyújt nem érdemes, a bére viszont hatalmas...

g4brielsmith 2020.07.25. 11:24:01

Játékosok: Nem szeretnék mindenkit értékelni, mert Messin és ter Stegenen kívül más pozitívot nem tudnék mondani/írni a 3 fiatalunkon kívül. Stegen hozza a tőle elvárt teljesítményt, Messi kicsit fakó volt idén (ebben szerepet játszott a sérülése és a szezon közben elrendelt szünet).
Mindenképp bizalomra ad okot nekem Ansu Fati és Puiq (bármennyire is nem kedveltem... mostanra ő az egyik kedvenc)
Araújonak pedig tessék több lehetőséget adni!
Idén nyáron én mindenképp szerződtetném Eric Garciat, Pau Torrest, Marc Rocat és Grimaldot és elég elvetemült ötlet de a Dortmundos csodatinit is leigazolnám (Youssoufa Moukoko).
Edző(k): Nálam az ilyen nem edző. 14 éven keresztül ‘rúgtam a bőrt’ utánpótlás évekkel együtt, igaz csak a mennyei megyei szinten, de számomra Valverde és Setien nem edző. Aki csak áll a pálya szélén vagy éppenséggel gugol és vajargatja az állát. Az edzői habitus nálam Simeone, Gattuso és Contenál kezdődik.

Robi71 2020.07.25. 12:35:59

@caaaatalan: Várjuk meg a BL szereplést és utána értékeljünk véglegesen.
Az egymeccses, közönség nélküli ki-ki mérkőzések az előnyünkre válhatnak. Így mindenki óvatosabban áll majd fel.
Normál körülmények között, két meccsen a Bayern ellen (ha tovább jutunk a Napoli ellenében) sokkal kevesebb esélyt látnék a továbbjutásra.

Maestro10 2020.07.25. 12:49:33

Tényleges értékelni csak a Bajnokok Ligája küzdelmek után szeretnék, bár eddig nekem 4 játékos volt az, akiben láttam valamiféle +-t. Név szerint: Messi, Ter Stegen, Fati és Puig. A többiek hoztak egy átlagos, vagy még annál is gyengébb teljesítményt, bár mondom ezen még a BL változtathat.

caaaatalan 2020.07.25. 13:09:21

@Robi71: most csak a LaLiga szezont értékeljük.

a bl természetesen még mentheti a szezont,de most az is a lényeg h ez ne árnyalja a bajnokság teljesítményét.

Robi71 2020.07.25. 13:13:57

@Maestro10: Fati és Puig teljesítménye megsüvegelendő. Nyilván ez akkor lesz igazán reális, amikor valóban számítani fogunk a játékukra. Egyelőre felszabadultan, teljesítménykényszer nélkül biztató amit látunk tőlük.

caaaatalan 2020.07.25. 13:19:10

@Robi71: +1

Krkic, Sandro, Tello, Bartra, Munir

Ugyanígy indultak, amíg nem övék volt a teher addig csodagyerekek voltak, aztán mi lett velük...

Robi71 2020.07.25. 13:32:26

@caaaatalan: Néhány drága igazolásunk is ezzel a problémával szembesült....

Nagybarcelona 2020.07.25. 14:16:05

@Robi71: @caaaatalan: van most rengeteg tehetsèges fiatal játèkosunk, ezèrt eladnám Alenat, Rafinhat ès Waguet is, (30-40 millió, egy jobb vèdő ára) mert kell a pènz. Megnèznèm a felnőtt csapatban Puig ès Fati mellett: Monchu, De La Fuente, Pedri, Trincao, Ilaix, Emerson. Ezeket a B-be neveznèm, (Emersonnal, Trincaval nem tudom mi a terv) ès gyakran felhívnám őket felváltva a felnőtt csapatban a teljesítmènyük alapján.

GYLS 2020.07.25. 14:32:14

@Nagybarcelona: Amiről írsz, valószínűleg meg is fog valósulni. A Terstegen-Roberto-Pique-Lenglet-Pjanics-Busquets-deJong-Messi-Suarez-Griezmann alapcsapat és a szakmai stáb elviszi a bérkeret 90%-át. A maradék 10 % -ot pedig elosztódik 3-4 még 'elfogadható" cserére. A kispadra pedig, ha másért nem, csupán azért, hogy létszámban meglegyen a meccskeret, leültetjük a B-csapat fiataljait. De csodát azért ne várjunk Tőlük. Ettől függetlenül, hajrá fiatalok!

Raven1975 2020.07.25. 14:35:27

A kölcsönjátékosaink közül csak Carles Aleñá szolgálatára számít a klub.

Robi71 2020.07.25. 14:47:25

@Nagybarcelona: A keretet fel kell tölteni saját neveléssel és csak oda igazolni, ahova nem tudunk felhozni minőséget. Jó lenne ha a B csapat feljutna a Segunda-ba...és a srácokat le lehetne olykor küldeni állandoó játéklehetőséget biztosítva ezzel.

Maestro10 2020.07.25. 15:06:49

@Nagybarcelona: @GYLS: @Robi71: A következő évet nálam egyértelműen megkapnák a fiatalok a bizonyításra, hisz a generációváltást most már tényleg el kell kezdeni. Fati, Puig, Araújo, Pedri, Trincao, Monchu, Collado, Illaix Moriba és Konrad mind-mind nagyon tehetséges játékosok akik megérdemlik a lehetőséget. Tudom, kockázatos de láttuk, hogy a 160 milliós Coutinho és a 120 milliós Dembelé semmivel sem mutatott többet mint Puig, vagy épp Fati. Ez nagy segítség lehet Xavinak is a későbbiekben, hogy lássa kire számíthat és kire nem a fiatal csikók közül.

GYLS 2020.07.25. 15:23:03

@Maestro10: Xavival egyetértek. És ha Barto edzőcserében gondolkodik, akkor felesleges itt játszani még azzal az EGY évvel is, amire bárki mást hozna. Közismert, híve vagyok a fiatalok szerepeltetésére, de azért a ló másik oldalára sem szabad átesni. A B-csapatban jól teljesítő neveket soroltál fel, de Araujo kivételével mind támadó vagy támadó szellemű középpályás. Egy CSAPAT felépítése viszont hátul kezdődik. TerStegen, Lenglet, és ..... talán Araujo.

tom210 2020.07.25. 16:29:45

Nem teljesen ez a téma de Illaix Moriba h lett a b csapat legértékesebb játékosa(ha nem vesszük oda Araujo-t, Puig és Fatit) amikor még csak 8 meccset játszott a b-ben?

Raven1975 2020.07.25. 17:55:17

Riqui Puig értéke a transfermarkt szerint jelentősen emelkedett.
Ennél csak a középpályás játékunk erősödött a rendszeres játékával.
uploads.disquscdn.com/images/cbc4b1cbba0e21a74dafbef4919c03af1c904f23c28e0590af6e4b0bc110faff.jpg

g4brielsmith 2020.07.25. 20:32:32

Ezen a nyáron mindenképp el kellene adni az alábbi játékosokat: Neto, Umtiti, Todibo, Firpo, Rakitic, Vidal, Alena, Rafinha, Coutinho, Dembele/Griezmann, Braithwaite.
Neto helyére a saját nevelésű Pena mehetne. Umtiti helyére Pau Torres/Eric Garcia, Firpo helyére Grimaldo, Rakitic helyére nálam Marc Roca a favorit Vidal helyére pedig Sergi Roberto ( Wague ezzel visszajonne). És még egy Martinez lenne az igazolás. Kész is...

Mihail84 2020.07.25. 21:20:19

@g4brielsmith: Ha neked ott kezdődik az edző hogy mutogatja az ellenfél táborának a csoffadt farkát meg úgy ugrabugrál a pálya szélén mint egy orángután, és már csak az hiányzik hogy nem dobálódzik az ürülékével akkor nagyon tudlak sajnálni....

Robi71 2020.07.25. 21:23:53

@Mihail84: Simeone nem jönne a Barca kispadjára...ahhoz túl erős egyéniség.

g4brielsmith 2020.07.25. 22:19:54

@Mihail84: Mindenkinek más és más dolog a jó. Engem sosem ‘motiváltak’ az szürke emberek. Téged tudlak sajnálni, hogy egy ilyenen fennakadsz...

Robi71 2020.07.25. 22:27:10

@g4brielsmith: Egyetlen olyan edző sem jönne, amelyik már megízlelte a kreativitás szabadságát.

RA7 2020.07.25. 23:36:12

@Mihail84: abban igazat adok hogy lehet kultúráltan is viselkedni, azaz mellőzni a mutogatást, de mint Valverde ott áll mint egy bré és meccsenként cserélni kellett azt a 2-3 gyeptéglát amit kitaposott az mivel jobb? Pont ilyen egyéniség hiányozik jelenleg a padunkról

g4brielsmith 2020.07.26. 00:17:06

@Robi71: A remény hal meg utoljára! :)

sunt 2020.07.26. 07:54:55

Xavi 2021 sokak illúziója, tehát addig csak olyan edző jöhet, aki bevállal szigorúan egy évet. Ráadásul nem szabadon: előre megmondják neki, hogy mi legyen a 30-asokkal, mi a drágán vettekel és mi a fiatalokkal. Ez olyan hálátlan feladat, hogy csak reménytelen helyzetbe került edző vállalja el. Ezek közül is csak olyan, akit sem a board, sem az öltöző nem kontráz meg.

kritizator 2020.07.26. 09:18:37

@Mihail84: a valverde típusú halveru edző és a csoffadt farkát mutogato edző között rendkívül széles a skala:(

kritizator 2020.07.26. 09:20:34

@Nagybarcelona: ő az a kémkedos faszi?

Ő jó lenne.

Talán.

rtghfb 2020.07.26. 10:21:55

@Nagybarcelona: Bielsa igazi zseni, ugyanakkor nem minden csapatával hozta az elvárható teljesítményt. Nem hiszem hogy van rá esély, de nagyon érdekes lenne, ha ő venné át a csapatot.

caaaatalan 2020.07.26. 11:50:50

@rtghfb: Bartomeu alatt biztosan nem.

Bielsa nem kompromisszumkész.

osborne 2020.07.26. 15:25:36

A Napoli buszoztatni fog. Messire öt ember rááll majd.

Erre készüljön Setien - ő sajnos nem olvassa a blogot.

RA7 2020.07.26. 15:52:52

@rtghfb: 3 napig se lenne az edzőnk ha ide is jönne

patrik38 2020.07.26. 20:47:50

Sziasztok! Tud valaki nézhető linket küldeni a Barca B meccséről?
Előre is köszi!:)

sunt 2020.07.26. 21:59:28

A B csapat nem jutott fel. Egy fokkal nehezebb lesz a fiatalítási projekt.

Robi71 2020.07.26. 22:04:49

@sunt: Ez megint azt jelenti, hogy szélnek eresztjük azokat, akiket nem hozunk fel a nagycsapatba...és a 3. osztályban maradás már nem jelent motivációt számukra. :(

sunt 2020.07.26. 22:11:04

@Robi71: Ez gyakorlatilag Monchut jelenti, mert Collado sérült. Viszont Ilaix Moribanak emelni kell a fizetését és időnként felhozni edzésekre, különben elviszik.

Robi71 2020.07.26. 22:23:36

@sunt: Araujo, Puig és Fati. A többiek mehetnek a levesbe...vagy a 3. osztályba.

Faramuci_69 2020.07.26. 22:42:44

Ciro Immobile mester 3-as, Roncinak nehéz lesz...

Robi71 2020.07.26. 22:45:08

Barto:
"We have made future bets with Trincao, Pedri and Matheus, they will have Araujo, Riqui and Ansu first team numbers and Pjanic will consolidate in minute 0"
...újabb sportfogadás :)

Robi71 2020.07.26. 23:11:41

Nem megyünk rá David Silva-ra? ...jobb igazolást nem tudok elképzelni, még akkor is ha csak 1-2 évre lenne.

Robi71 2020.07.27. 06:20:50

@kritizator: Ja. Még maradt 2 forduló Olaszban.

GYLS 2020.07.27. 08:51:18

Igazából nem oszt, nem szoroz, hogy a B-csapat a második vagy a harmadik vonalban szerepel. Amikor kiestünk a 2. vonalból, Xavi is azt mondta, akár a negyedosztályban is játszhatnak, a lényeg az, hogy milyen nevelésben, képzésben részesülnek a fiatalok.
A jelenlegi garnitúrából kiemelkedőknek pár év türelemre van szükség. Mert a nagycsapat idősebbjeinek szép lassan eljön az utolsó Barcában töltött éve is.

Eminusz 2020.07.27. 09:58:59

Pau Torres az új név a Barcelonánál. 23 éves bal lábas védő a Villarrealban. Mondanám, hogy Lenglet vetélytársának tökéletes, aztán még az is lehet, hogy beverekedi magát a kezdőbe (habár én személy szerint kedvelem Clement játékát), de 50 millióért szerintem drága úgy, hogy nem is hiányposzt... Inkább egy Piqué-utódot kéne igazolni, ha már Todiboval nem számolnak... Az Eric Garciaról szóló hírek elcsendesedtek, pedig ő jó lett volna. Vagy lehet, hogy Araujo meggyőzte a vezetőséget? :) Az mondjuk pozitív lenne. :)

g4brielsmith 2020.07.27. 10:15:16

Pedri, Lenglet, Dembelé, Alena, Collado, Garcia, Puiq, Araujo, Fati, Trincao és de Jong mind része lesznek a következő Barcelonának (Diario Sport)

(Én még azért Emerson, Monchu, Wagué, Oriol Busquetset sem hanyagolnám el)

MCMXCIX 2020.07.27. 10:18:48

@g4brielsmith: Dembélé xdd hol, a Fortnite-VRban?

Dr Mouse 2020.07.27. 11:01:54

@sunt: Szerintem meg ez a lényeg, - amit írsz, - hogy a B csapat nem jutott fel a 2. osztályba.
Mi itt évek óta nyögjük, hogy fiatalítani kell(!) - de a B csapat ezzel ellentétben évek óta a 3. osztályban szerepel.

sunt 2020.07.27. 11:35:40

@Dr Mouse: Azért ez bonyolultabb. A tegnapi vesztes csapat korátlaga alig volt 20 év fölött, az ellenfélé viszont 27 év fölött volt. Tisztázni kéne, hogy mit akarunk a B-től. Ha csikócsapatot idősebbek elleni játékra, akkor nem is cél a feljutás. Ha viszont csak a legtehetségesebbeket akarjuk felhozni, akkor több "felnőtt" kell a csapatba és sok 17 évest el kell küldeni.

g4brielsmith 2020.07.27. 11:36:46

@MCMXCIX: Nem én találtam ki, ezt írja az újság. Én is eladnám, mint a szél hidd el. :)

Balázs37. 2020.07.27. 12:04:56

Immobile 34 bocs, azért te is rosszul tudsz vmit

Maestro10 2020.07.27. 13:28:24

A tegnapi Barça B - Sabadell (1-2) meccs nagyon érdekelhette Bartomeu-t, hisz a 89.perc környékén bealudt a "szeretett" elnökünk. Ilyen egy felelősség teljes vezető! :)

Shirkan 2020.07.27. 14:11:28

Pedro ingyen igazolható. Annyit Ő is tud (sőt), mint Braithwaite

FRANCIBARCA 2020.07.27. 14:53:56

... NA NEM ! ... ANNYIT INKÁBB MINT Braithwaite és Grizi együttvéve ! Kár volt akkor elengedni ( erről korábban is elmondtam a véleményemet), és lehet, hogy akkor házon belül lett volna egy L.Suarez tartalékunk ! De hiába amit a BARCA jelenlegi vezetése produkál azt a dilettantizmust csak ALULMÚLNI lehet ! ...

RA7 2020.07.27. 14:57:12

@sunt: @GYLS:
Azért a másod osztályban sokkal jobban fejlődnének komolyabb ellenfelek ellen a játékosaink.

Robi71 2020.07.27. 15:27:32

@RA7: Valahányszor felmerül ez a téma...GYLS mindig ezzel jön elő...hogy nem számít. Puig, Fati, Collado, Araujo és a többinek, aki felkerül a felnőtt csapatban kell az állandó kátéklehetőség. Erre nincs lehetőség a felnőtt csapatban....

RA7 2020.07.27. 16:24:53

@Robi71:
Szerintem nagyon nem mindegy hogy olyan csapatok ellen lépsz pályára akik az első osztályba vágynak, illetve stabil középcsapatok ellen vagy 3.osztályúak ellen.

GYLS 2020.07.27. 16:27:15

@RA7: Szerintem meg jobb, ha egy 17-23 éves játékosokból álló, kb. 21 éves átlagéletkorú csapat korához hasonló ellenfelekkel is játszik. Márpedig ez a 3. vonalban lehet. A másodosztályban csupa 25 feletti átlagéletkorú együttesek vannak. Látható volt tegnap a Sabadell, illetve az előző hosszabbításos mérkőzésen a Badejoz ellen is (ott még szerencsénk volt, hogy bírtuk a büntetőkig), hogy ezek a csapatok fizikálisan felőrlik a fiataljainkat.. És ez a fizikai hátrány az összes másodosztályú ellenféllel szemben fennállna. A fiataljaink leginkább szenvedni tanulnának meg. De az Ő fejlődésükhöz nem csak ez kell.

Dr Mouse 2020.07.27. 17:06:05

@GYLS: Akkor engedj meg egy egyszerű kérdést: - a Barca fiataljai hol fejlődhetnek jobban, a 2. vagy a 3. osztályban?

GYLS 2020.07.27. 17:18:26

@Dr Mouse: Xavi szerint akár a 4. vonalban is megkaphatják azt, amit egy 17-23 éves kor közötti játékosnak meg kell kapnia a fejlődéséhez.

Robi71 2020.07.27. 17:30:57

@GYLS: Amikor a felnőtt csapatunk a csúcson volt....a B feljutó helyen végzett a másodosztályban. Amúgy akkoriban évekik ott is szerepelt.

Dr Mouse 2020.07.27. 17:33:48

@GYLS: Aha, értem. Szóval a 2. osztály, a 3. és a 4. között nincs is külömbség?
Akkor minek hajtani? Nem kell győzelemre, gólokra játszani?
Zavaros ez nagyon nekem....

GYLS 2020.07.27. 17:40:36

@Dr Mouse: Akkor nem kell tévelyegni.

RA7 2020.07.27. 20:46:54

@GYLS:
Ettől leszel jobb játékos ha jobbak ellen játszol. Ebben most nem értünk egyet de ez legyen a legnagyobb gondunk az életben. :)

sunt 2020.07.27. 20:57:31

@RA7: Ott van a tévedés, hogy egy-egy JÁTÉKOS 18 éves korában jobb lesz, ha nagyobb tudásúakkal egy csapatban játszik nagyobb tudású ellenfelek ellen - de ez se független a biológiai érettségétől.(Ez utóbbi van a sokszor emlegetett Bojan történet mögött.) Viszont egy CSAPATRA nézve aligha igaz.

Robi71 2020.07.27. 21:45:03

@RA7: Ő az aki nagyítóval keresi a pozitívumokat a jelenlegi vezetőség ténykedésében. Még egy elbukott feljutási kísérletet is kimagyaráz..."Igazából nem oszt, nem szoroz, hogy a B-csapat a második vagy a harmadik vonalban szerepel.". :)

mark6666 2020.07.27. 23:30:44

@GYLS: Szerintem pont hogy nem szabad türelmesnek lenniük. Aki tehetséges annak minden a 3. ligában töltött év csak visszafejlődés. Ha még nem férnek be a barcába akkor ki kellene követelniük hogy adják kölcsön őket első osztályú együtteseknek. Szerintem sokkalta többet ér magasabb szintű csapatok ellen tapasztalatot szerezni, mint hogy a 3. ligában de a barca stílust gyakorolgassák. 3. liga színvonaláról nem fognak tudni csak úgy átugrani a top szintre.

mark6666 2020.07.27. 23:34:26

Amúgy olasz pletyka hogy a Napoli jelezte hogy a folyamatosan romló spanyol állapotok miatt (aminek egyik fő góca Katalónia) nem hajlandó oda utazni. Szóval sanszosan valami semleges helyszínen lesz a meccsetek.

RA7 2020.07.28. 02:55:32

@sunt:
Nyílván nem a megyei U19-ből indulok ki ahol 18-0ra vertük XY csapatot és nekik jót tett mint fejlődés címszó alatt hogy le lettek gyalázva.
Ez profi szint ahol egy 2. osztályban komoly ellenfelek ellen lehetne fejlődni. Párharcokban, játék gyorsaságban,olyan játekosok ellen akik képzettebbek mint a 3. osztálybeliek. Úgy akarunk csodát várni hogy két osztályt ugorva szálljanak be ezek a fiatalok és néznek majd mint Rozi a moziba? Játszottam NB2 utánpótlásban is, de sokszor a Megye 1 felnőtt is gyorsnak tűnt. Itt is ez a helyzet. Minél erősebb ligában kell edződni. Ha Fati vagy más ifista nem kap szerepet, nekik se mindegy hogy Zaragoza ellen játszanak vagy Ibizia ellen egy sör meccset. :=)

sunt 2020.07.28. 04:25:09

@RA7: Gondolom Puig, Fati és talán Araujo ősztől már egyáltalán nem lesznek nevezve a B-be - a probléma, hogy végre eleget fognak-e rotálni a megmaradt öregekkel.

RA7 2020.07.28. 04:44:36

@Robi71: kellenek a pozitívumok is.. :)

RA7 2020.07.28. 04:46:08

@sunt: hiba lenne nem nevezni őket. Nyugodtan játszanak le, ha épp az adott fordulóban nem kapnak lehetőséget. Nem is értem... Eltelik egy szezon hogy valamelyik játszott 12x10 percet és el lesznek könyvelve hogy nem ide valók.

sunt 2020.07.28. 04:58:46

Szerintem olyan A keretet kell felállítani és azt úgy használni, hogy ne legyen gond a hármak játékperceit megadni.

RA7 2020.07.28. 05:14:26

@sunt: de még ott van Trincao, Pedri és Fernandes is.. Nevezni mindegyiküket és kész, baj nem lesz belőle.

RA7 2020.07.28. 05:26:22

Egy Lincoln nevű brazil srác érkezik ismét, a Flamengoból. Tud róla valaki valamit? Vagy a Maia nevű srácról??

világostobája2.0 2020.07.28. 06:13:33

www.blaugrana.hu/specialok/xavi-a-jovo-pep-guardiolaja/
"Pep Guardiola amikor átvette a B csapat irányítását, akkor a srácok a Tercerában (negyedosztály) játszottak. Mikor megkapta a lehetőséget az első csapatnál, akkor olyan játékosokat hozott fel, mint: Busquets, Pedro, Jeffren, Victor Sánchez és Bojan. Ők akkoriban a Tercerában játszottak, és mégis minden rendben volt. Pedig arról a szintről kellett rögtön megugraniuk az első csapat szintjét, és mégsem okozott nekik problémát. Miért? Mivel a Barça-stílust ismerték"

kritizator 2020.07.28. 07:08:03

Közben - ha jól olvasom - Arthur megtagadta a Barcelonában való további szereplést.

GYLS 2020.07.28. 08:16:57

@világostobája2.0: Ez a lényeg. És ezt mondta Xavi is. Nem az a lényeg, hogy melyik osztályban szerepelsz, hanem hogy mit nevelnek és tanítanak a játékosoknak. Itt van épp Fati példája. Hol is játszott eddig? Még a B-csapatnak sem volt tagja, azaz egyből az U-csapatból dobták a mély vízbe. Akiben ott van a tehetség, az érdem, hogy a nagyok között szerepeljen, az oda is fog kerülni. Ahogyan írod, akár a negyedosztályból is. Az elmúlt évek alatt sajnos nem került ki az utánpótlásból meghatározó játékos. Mert ez nem olyan, hogy benyúlok a kalapba, és előveszek egy tehetséget. Hány olyan 26 év alatti játékos van, aki a klub valamely utánpótlás csapatában nőtt fel és most Európa valamelyik elithez (Real-ATM-Juve-PSG-Bayern-Dortmund-Pool-MC-Chelsea-MU-Totthenham) tartozó együttesében állandó kezdőnek mondhatja magát? Nulla. Most van pár ígéretes tehetsége a Barcának, de amint láttuk, még a B-be való feljutáshoz is kevesek voltak. Ez azt jelenti, nem érettek meg hozzá. És ezt - ahogyan többen szinte úgy élik meg - nem tragédiaként kell felfogni.

kritizator 2020.07.28. 09:45:35

@GYLS: "Ez azt jelenti, nem érettek meg hozzá."

Így van: meg néha szerencse is kell a feljutáshoz.

benedict 2020.07.28. 10:15:12

"A Diario Sport értesülései szerint Arthur fellázadt a Barcelona ellen és hiába állja a klub még mindig a fizetését, egyszerűen nem hajlandó többet pályára lépni a Barcelona színeiben – így valószínűleg a Bajnokok Ligájában sem számíthatna már rá Setién."

Ki ez az ember? És mit képzel magáról? HÁT VICC!
Oké, hogy el lett adva, de amíg kapja a nagy pénzeket és él a szerződése addig kötelessége lenne focizni és szívét lelkét kitenni a barcaért...

Kertai Dávid 2020.07.28. 10:44:48

@benedict: meg sem lepődöm, már mióta itt van voltak kétes húzásai, igazi bolond brazil ő is... örülök, hogy eladtuk, ilyen emberekre nincs szükség...
Juvés kommenteket vicces olvasni, hogy milyen jól járnak Arthurral mert csak 23 éves :) de persze sok Barca drukker is segített ebben nekik (akik azóta istenítik, hogy Xavi azt mondta egyszer, hogy magára emlékezteti) mert írják nekik, hogy milyen jól jártak vele... :D jó nagyot fognak koppanni szegény Juve szurkolók, és maga a Juve is :) egyetlen egy dolog szól Arthur mellett, az a kora, de azon kívül még Rabiot is komplettebb játékos nála

Força Barça! 2020.07.28. 11:23:35

Arthur Melo a szerződése felbontását kérte a klubtól. A brazil játékos nem szeretne a Bajnokok Ligájában pályára lépni a Barcelona színeiben, ezért szeretne minél hamarabb a Juventusra koncentrálni. Jelenleg is zajlanak a tárgyalások a két fél között... Nekem az a személyes véleményem, hogy a távozás körülményeitől függetlenül kötelessége lenne végigcsinálnia a szezont a Barcelonával. Ez már becsületbeli ügy, és - szerintem - nem profihoz méltó hozzáállás.

Robi71 2020.07.28. 11:35:21

@benedict: Ki ez az ember? Valaki a nemibeteg gondozóból. :(

Berbatov 2020.07.28. 11:42:50

@Tot El Camp: A hírek szerint konkrétan megmondták neki, hogy nem fog már játszani a szezonban, ráadásul ugye az akaratán kívül adták el a Juventusnak.
Nem tudom ebben a történetben ki is az igazán görény...

Kertai Dávid 2020.07.28. 12:01:12

@világostobája2.0: azért az igazsághoz hozzátartozik, hogy közülük 2 játékos lett meghatározó, Busquets és Pedro... Jeffren és Victor Sanchez tudjuk mire vitte, Bojant pedig még Rijkaard hozta fel, Guardiolánál szépen lassan kihullott... nem minden arany ami fénylik, Tello is megkapta a lehetőséget, de előrébb nem voltunk vele, és azóta sem lett klasszis játékos

Dr Mouse 2020.07.28. 12:28:33

@GYLS: Szőcs Bertalan mesteredző, - aki 19 olimpikont nevelt fel, egyszer azt mondta nekem, hogy: - tessék tudomásul venni, hogy minden gyerek TEHETSÉGES! Az egyiknek az átlagosnál jobbak a reflexei, a másiknak az átlagosnál jobb az izomzata, a harmadiknak meg gyorsabban fog az agya.
Érted?

Eminusz 2020.07.28. 13:47:04

@RA7: @Dr Mouse: Azért azt se feledjétek, hogy a Barca B helyzete teljesen különb, mint más másodosztályú csapaté! Hogy miért? Ők nem azért küzdenek, hogy a Barcelona B, mint csapat feljusson, hanem azért, hogy egyénileg olyan teljesítményt nyújtsanak, amivel felkerülhetnek a nagy csapathoz. Ez egyrészt negatívum, mert kevesebb a fókusz a csapatteljesítményen, másrészt pozitívum, mert ahogy GYLS is írja, teljesen mindegy, hogy csapatként hol állnak, hiszen bármikor az első osztályban találhatják magukat! Hiába játszik a harmadosztályban pl. Collado (most csak írtam valakit..), lehet, hogy hamarabb a első osztályban találja magát, mint bármelyik másodosztályú játékos... Szóval a Barca B-t illetően @GYLS: -sel értek egyet, minden más csapat esetében, akiknek az a célja, hogy csapatként jussanak feljebb, nektek van igazatok! :)

Dr Mouse 2020.07.28. 14:04:07

@Eminusz: Egy szónak is száz a vége - mondják, - a Barca B is úgy fejlődött volna, ha feljebb jutott volna a 2. osztályba.

Eminusz 2020.07.28. 14:37:26

@Dr Mouse: Pont erről van szó! A Barca B-nek nem mint csapat kell fejlődnie.. úgysem maradnak hosszú távon együtt... Nem az a cél velük...

GYLS 2020.07.28. 14:57:20

@Dr Mouse: És Szőcs Bertalan hány száz vagy ezer gyerekből tudott 19 olimpikont nevelni? A vívás pedig elsősorban egyéni sport. A fociban viszont egyszerre, egyidőben kell hogy kinevelj kíváló játékosokat, ha arra a szintre akarsz kerülni, amit a világ elitjének nevezzük. És akkor még ott a másik cél, hogy ott is maradj.
A Barca-B csupán egy állomás a játékosoknak. Hány 23 évesnél idősebb is van a Barca-B csapatában? Nulla. Mert aki nem üti meg ekkorra a Barca-szintet, az mehet. Mert kell a hely a következő évjáratnak. Ezért írtam ma arról, hogy hány olyan 26 évesnél fiatalabb játékos is van Európa elitjében, akik a Barcából távoztak. Pedig 22-23 éves korukban távoznak. Felnőtt csapatokhoz. És mekkora klasszisok lettek? Pedig a nagyok között fejlődhettek!

Robi71 2020.07.28. 15:52:39

@Dr Mouse: Szerinten is. Akár érdemes lenne megtatani 3-4 24-25 éves játékost is...csak azért, hogy legyen egy kis rutin is a csapatba. Nem kellene szétkergetni óket 21-22 évesen. Müködhetne úgy, mint egy fiókcsapat...mivel ez nincs megengedve az első osztályban.

Dr Mouse 2020.07.28. 16:31:30

@GYLS: Nem akarok veled sem vitatkozni, sem veszekedni!
Ami Szőcs Berci bácsit illeti, tőle már nem lehet semmit kérdezni, mert két éve meghalt. De amit mondott, számomra örökérvényű lett.
Az én fiam magának való volt 12 évesen és nem bírta a napközit, ezért kereste m volna neki olyan neveló egyesületet, ahol végre nincs egyedül és barátokra talál. Csapatsportban gondolkodtam, de olyan egyesület csak a város másik végén volt, ami sok utazást jelentett volna neki.
Maradt a zuglói MTK vívóterem. - Mikor először vittem oda, kértem, hogy ha hónapok után kiderül, hogy nincs tehetsége a víváshoz, akkor azt könyörtelenül mondják meg nekem - én meg fogom köszönni a munkájukat és viszem máshová.
Akkor mondta a fentieket nekem Berci bácsi.
De láttam ott mást is. Volt ott egy 14 éves lány, Sós Editnek hívták és minden korosztályos versenyt megnyert. OTT, szokás volt, hogy féléves bizonyítvány osztáskor megkérdezték az edzők a gyerekeket, - hogy milyen lett az iskolai bizonyítványuk? Editke egyszer bevallotta, hogy bizony 2-es volt az átlaga.
Akkor Berci bácsi udvariasan, de hazaküldte és azt mondta, hogy MAJD! ha jobb lesz a bizonyítványod, AKKOR gyere vissza! (Editke soha többet nem jelentkezett, nem lett belőle ismert sportoló...) - Talán nem véletlen, hogy a magyar vívók között annyi a diplomás orvos, mérnök, stb.

De amit írsz... számomra megfoghatatlan! Hogy a "Barca szint" meg ilyenek.
Szerinted ez létezik? Mmmert szerintem nem!
Volt biztosan olyan edző, aki tehetségesnek tartotta Delofeut, - mégis elengedték...
Vagy soroljam?
De kérdezek mást. A B csapat tagjai kapnak havi fizetést? Vagy Arthurt miért akarják eladni? Mert egy év alatt nem vette fel a "Barca szintet"? Vagy csak azért mert pénz van a dologban és ott Bartomeu le akarja csípni a maga %-át?
Honnan lehet tudni, hogy egy 21-22 éves játékos mikor érik be, amikor egy Thierry Henrynek nem volt elég egy év a beilleszkedéshez? És ezt ki dönti el? Egy kuka Valverde, vagy egy hasonló Setién?

RA7 2020.07.28. 16:42:38

@Eminusz: @GYLS: eggyezzünk meg abban hogy baj nem lett volna belőle ha feljebb jutunk. :)

RA7 2020.07.28. 16:44:02

@benedict: kiraknak mint macskát szarni te akarnál még itt játszani? Oké nem profihoz való hozzá állás, de akkor Werner is az mert megmondta nem akar majd Lipcsében játszani?

GYLS 2020.07.28. 16:58:25

@Dr Mouse: @RA7: Tegnap és ma is leírtam már, nem kell tragédiaként felfogni, hogy nem jutottunk fel a 2. osztályba. Többet igazából nem is akartam. Csak ez Nektek nem tetszett. Írtatok, és emiatt leírtam, miért gondolom így. És még azt sem lehet mondani, hogy egyedül vagyok ezen az állásponton (Eminusz, világostobája2.0). Részemről ezzel ez a téma lezárva.

RA7 2020.07.28. 17:11:03

@GYLS: egy szóval se mondtam hogy nem tetszett. Nekem ez a véleményem, neked ez. Szerintem kultúráltan megvitattuk és megeggyezhetünk abban hogy nem történt tragédia de baj se lett volna ha feljebb megyünk. :)

kritizator 2020.07.28. 17:47:13

@Dr Mouse: sós edit

Személyiségi jogok?

Nem jogász vagy?

Csak óvatosan, de te ezt jobban tudod:)

Dr Mouse 2020.07.28. 18:05:31

@kritizator: Edit azóta meglett asszony lett és ha itt lenne sem haragudna, mert értelmes nevelést kapott az MTK-ban.
A személyiségi jogok mennyiben sérülnek - szerinted - ha valakiről leírják, hogy gyenge tanuló volt az általános iskola 7. vagy 8. osztályában?
Az viszont igen, ha egy köztársasági elnökről kiderül, hogy "ollózta" a doktori disszertációját...
Nem vagyok jogász, csak majdnem...
De mindegy, üdv: M

Maestro10 2020.07.28. 20:22:14

Azért a kis Barca estében azt se felejtsük el, hogy alapvetően egy nagyon fiatal, rutintalan társaságról beszélünk, és talán nem mondok újat azzal, hogy a rutin rengeteget számít a mai futballban. Sajnálom én is, hogy nem jutottak fel a másodosztályba, de egyben büszke is vagyok rájuk, mert az ő szintjükön ez az "elbukott döntő" is egy nagyon szép eredmény.

zoldbela 2020.07.28. 20:29:41

@Dr Mouse: Ezek szerint nem leendő "világsztárok" játszanak a B-csapatban!

Robi71 2020.07.28. 20:53:45

Apropó Barca B. Egy kis történelem, amit talán kevesen tudnak (beleértve engem is).

A csapat elődjét, a Societat Esportiva Industrial Espanya-t 1934. augusztus 1-én alapították, az azonos nevű gyár csapataként. A gyár tulajdonosa Josep Antoni de Albert volt, aki később az FC Barcelona elnöke is lett. Az ő elnöksége alatt vált az egyesület a Barcelona tartalékcsapatává. Mérkőzéseit a Camp de les Corts-ban játszotta. 1953-ban második helyen végzett másodosztálybeli csoportjában, azonban mivel a Barca tartalékcsapata volt, nem juthatott fel az első osztályba.

1956-ban függetlenedett a Barcelonától, a neve pedig CD Condal lett. Bár feljutott az első osztályba, ott mindössze egy szezont élt túl, majd kiesett. 1958-ban ismét csatlakozott a Barcelonához, mezszíne pedig az első csapatnál megszokott gránátvörös-kék lett.

1970-ben az akkori elnök, Antoní Moral úgy döntött, egyesíti a Condalt egy másik csapattal, az Atlètic Catalunyával. Az egyesület új neve Barcelona Atlètic lett. Az Atlètic Catalunya három másik klub, az UE Catalunya de les Corts (1918), a Catalunya SC és a CD Fabra Coats (mindkettő 1926) egyesítésével jött létre 1965-ben.

1979-ben a Barcelona létrehozta a La Masiát, mint az utánpótlás központját. Innen kezdve a csapat neve FC Barcelona B.

Robi71 2020.07.28. 21:07:08

Az utolsó sikeres Barca B a 2010-11-es volt...amikor is a 2. osztály 3. helyén végeztek.
Oier (Masip) - Planas, Fontás (Muniesa), Gomez (Bartra), Montoya (Roberto) - Romeu, Thiago (Rochina), J. dos Santos (Rafinha) - Nolito (Tello, Deulofeu), Soriano, Carmona.
Még ha nem is lettek mind sztárok, de mind szép karriert futottak be.
Tényleg mindegy, hogy 3. vagy 2. osztály?

Robi71 2020.07.28. 21:31:37

A Barca fegyelmi eljárást indít Arthur ellen, aki a szerződése lejárta előtt elhagyta a klubot.

Dr Mouse 2020.07.28. 21:36:01

@Robi71: Nem semmi névsor, amit itt felsoroltál. Nekem a szívem csücske a két dos Santos fiú volt - és hogy eltüntek!?

sunt 2020.07.28. 21:59:26

Barto megpendítette egy áprilisi vezetőségválasztás lehetőségét. Jó lenne ez? Szerintem igen. Addigra már lehet látni, hogy hogyan áll a járványhelyzet meg mit produkál a csapat a bajnokságban meg a BL-ben, tehát a programokból mi reális, mi nem. Az új vezetőségnek meg ideje lenne felkészülni a 2021-22-es szezonra. Minden ennél későbbi időpont tovább egy év elvesztegetésével jár.

Robi71 2020.07.28. 22:29:28

@Dr Mouse: Ha ezek együtt maradtak volna, szerintem egy erős középcsapattá váltak volna az első osztályban is.
Az idősebbik Dos Santos fivért (Giovani) egyenesen az új Ronaldinho-nak kiáltották ki. El is hitte magáról. :) Mivel nem kapta meg a kellő tiszteletet a Spurs-be távozott. Jelenleg az öccsével együtt a LA Galaxy-ban játszik. Jonathan előtte a Villareal-ban játszott. Ügyes játékosok, de nem volt meg a kellő alázat.

RA7 2020.07.29. 02:27:24

@Robi71:
Nem tudom mit hisztizik Barto is. Ő akart tőle minden áron megválni és úgyse játszana. Nem értem ezt a cirkuszt. Elzavarom de most még szükség van rá? Vége a szezonnak, nem akar már itt játszani, mi se játszanánk és pont. Nem kap fizetést, bontsák fel bár nem tudom mit ha aláírt máshova. Csak próbálja Arhurt szarnak beállítani mert ő a tökéletes ahogy ezt megszokhattuk tőle.

sunt 2020.07.29. 05:13:31

@RA7: Én se értem a műfelháborodást. Kéri, hogy bontsák föl a szerződését. Ha felbontják, nem kell tovább fizetni, miután kétszer is megalázták. Edzetlenség és a tüskék miatt őrültség lenne játszatni a Napoli ellen. Nem jobb, mint a de Jong,Rakitic, SR Puig négyes és biztonsági tartalékként ott lehet Monchu is.

Robi71 2020.07.29. 08:14:54

@RA7: @sunt: A véleményemet Barto-ról mindenki ismeri. De azzal nem értek egyet, hogy Arthur meg lett volna alázva. Két év sikertelen beilleszkedés után, ami tele volt tarkítva sérülésekkel és fegyelmezettlenségekkel...teljesen normális, hogy eladó listára került.
Akarata ellenére?...mert ez így müködik? :)

Dr Mouse 2020.07.29. 09:55:35

@Robi71: Csak dondoljatok bele... 22 évesek vagytok...mintha tegnap lett volna, - hogy rengeteg operatőr és fotós gyűrüjében ott álltok a világhírű Barcelona elnöke mellett... kezetekben a híres csapat mezével!
Nem mondják, - de éreztetik, hogy MOST, VELETEK, a Csapat megfogta az Isten lábát!
Aztán edzések, néha meccsek - ahol nem azt játszatják veletek az edzők amit igazából tudtok, aztán sérülések, megint meccsek... és egyszercsak az az Elnök, aki olyan boldogan vigyorgott a bemutatásatokkor, - kijelenti, hogy valószínüleg elcserél titeket egy kimondhatatlan nevü Pjanicsra!!!
Lehet, hogy más nem - én ezt megalázónak tartom...

GYLS 2020.07.29. 10:11:06

Van, aki még Figonál is undorítóbb módon távozott, van, aki sztrájkol, hogy a Barcában játsszon, van, aki videoüzenetben alázza meg a klubot, és van, aki sztrájkol, hogy ne játsszon a Barcában. "Més que un club"

sunt 2020.07.29. 10:29:58

@Dr Mouse: A másik megalázás a 4 percre becserélés volt. Persze ugyanez Monchunak kitüntetés lett volna.

kritizator 2020.07.29. 10:39:07

@Robi71: Tudjuk: Coutinho, Dembele, Artur ...

Eminusz 2020.07.29. 11:05:37

A Chelsea bejelentkezett Cucurelláért! A hírek szerint 30 millió eurot fizetnének érte a Getafenek, ami ennek a 40%-át, 12 milliót jelentene a Barcelonának! Hát nem tudom... Én személy szerint számolnék vele... :(

RA7 2020.07.29. 11:21:32

@Eminusz: mi hülyék vagyunk ilyen olcsón jó játékost hozni

RA7 2020.07.29. 11:23:44

@Robi71: tavaly még ő volt az Isten, az új XAVI, mindenki oda vissza volt érte. Most az egész csapat egy hulladék volt így kell egy újabb bűnbak. Ráadásul amióta hivatalos a csere, sőt már előtte se játszatták. Ha elakarták cserélni cseréljék, akkor miért akarják hogy edzésre menjen? Hogy ott legyen? Úgyse fog játszani. Elváltak útjaik ennyi. Elkell engedni a témát. Pénzt ne kapjon. Sok sikert Torinóban és téma lezárva.

RA7 2020.07.29. 11:55:33

Olyan pletykát olvastam ma Umtiti+Dembele+50 Misi és Neymar jön szinte biztos.

Nem tudom mit szívott aki ezt lehozta

RA7 2020.07.29. 11:57:26

Illetve hogy Laporta Mbappét ígéri ha indul és nyer

MCMXCIX 2020.07.29. 12:04:03

@RA7: Emlékszel, legutóbb mikor indult (nem tudom már melyik év pontosan), kit "ígért" az újságíró szerint, aki szintén kétes mit szívott? Igen, ha nem emlékszel, de azt tippeled, hogy a beszivott firkász szerint Cristiano Ronaldot, akkor eltaláltad...

RA7 2020.07.29. 12:41:23

@MCMXCIX: nem tudom mennyire lehetne meggyőzni ha tininindzsat hogy idejojjon

Eminusz 2020.07.29. 12:49:26

Amúgy nem igazán értem a Barca részéről ezt a kölcsönadósdit... Adott egy ígéretes saját nevelés... Még nem fér be a csapatba, de a Barca B-hez már túl fejlett, ekkor jön a kölcsönadás. Ez még rendben is van.. A legtöbben nem alkotnak maradandót a kölcsönidejük alatt, így nem is számolnak velük, még azt mondom valahol ez is rendben van.. Na de mi van azzal, aki bizonyít és alapemberré válik a kölcsöncsapata(i)ban?? Ővele miért nem lehet számolni?? Akkor mi értelme kölcsön adni, hogy ha úgy sincs esélye, hogy valaha a nagy csapat meghatározó tagja legyen??? Ha valaki, nem tudná, Marc Cucurelláról beszélek! A srác az Eibarban és a Getafeben is bizonyított! Alapember lett mindkét csapatban és korábban a Dortmund, de most már a Chelsea is felfigyelt rá! De nekünk nem kell... Pedig Firpo minden bizonnyal távozik, szóval mindenképp fog kelleni valaki Alba mellé (személy szerint én a helyére hoznám Cucut..), dehát Jordinak fix helye van, mit is képzelek.... Talán ezzel az utolsó mondattal meg is válaszoltam a saját kérdésemet...

Tucsok90 2020.07.29. 14:09:42

Sziasztok. Norbert vagyok evek ota csak olvasom a kommenteket ugy dontottem reggelek es irok vegre enis :) Barca fan vagyok eleg reg. Enyi roviden rolam. Kerdesem lenne. Stegarol mit tudtok teleg lehet hogy muteni kell ot? Amugy nagyon varom a blt optimista vaok :D es varom dembele visszatereset is fiuk. Pacsi

sunt 2020.07.29. 15:41:50

Megoldották az izgalmat, hogy nem lesz elég játékos a BL-re. 5 srácot a B-ből felhoztak a mai edzésre. Hogy aztán ez mire lesz elég eredményességben, az más kérdés.

Robi71 2020.07.29. 15:43:37

@Dr Mouse: @sunt: Egy olyan játékost alázott meg a klub azzal, hogy akarata ellenére eladta :))) és arra kényszeríti, hogy ameddig a fizetését utalja addig méltoztasson a leláton ülni (ha már a játékára nincs szükség), aki két év alatt életjelt sem mutatott (mert az "ostoba" edzők nem ott játszatták ahol klasszis :)....9szer volt sérült, amiből egy Neymar párizsi buliján történt, rehabilitáció alatt snowboard-ozott...arról, hogy a klub sérülés címszó alatt éppen a nemibetegségét takarta.
...és a klub most mindezért "megalázza".
Ahogy elnézem, nem csak Barto értékrendjével vannak problémák, hanem némelyik szurkolótárséval is.

kritizator 2020.07.29. 16:09:53

@Robi71: valóban és még sokakat akik a bogyodben vannak:(

kritizator 2020.07.29. 16:13:10

@Robi71: plusz egyesek onertekelesevel:(

Hát nem érted amit itt egyesek már megirtak, hogy egy már eladott Artúr a Nápoly ellen totálisan hasznalhatatlan lesz??? Képes lesz még öngólt (gólokat) is lőni?

Robi71 2020.07.29. 16:14:41

@kritizator: Valójában csak egy van a "bögyömbe"...az okozó Bartomeu. Akikre te gondolsz, azok a szerencsétlen okozatok.

Faramuci_69 2020.07.29. 16:29:28

@Dr Mouse: vicces amit Arthurrol írsz. Mielőtt idejött senki volt, most kevesebb lett. En nem keverném ebbe bele Pjanicot. Nem egy szint a két ember. Arthur önmagában megbukott nálunk, raadasul eleg ostoba is ahhoz, hogy megértse, ilyet nem lehet tenni. Nem velünk szúrt ki, hanem önmagát járatta le, ezzel mentve Bartot is :(

Dr Mouse 2020.07.29. 17:09:56

@GYLS: Csak kérdezem: - azt tudod, hogy miért "távozott" Figo a Barcából?

Maestro10 2020.07.29. 17:30:43

Monchu iránt a Real Sociedad, Valencia, Betis hármas érdeklődik. A Barca B csapatkapitányának 2021-ig szól a szerződése.

sunt 2020.07.29. 17:41:56

Jól alázzátok kórusban Arthurt, akiért a Juventus korábbi kulcsemberét adta és 10 milliót - meg neki egy előnyös hosszú szerződést. Lehet, hogy nektek lesz igazatok, lehet, hogy a Juvenek - én nem tudom. De azt nagyonis, hogy ennek a világon semmi köze ahhoz, hogy számítani kellene-e rá a Napoli ellen, vagy mennél előbb szerződést bontani vele. Világos, hogy csúf műbalhé helyett az utóbbi.

RA7 2020.07.29. 18:28:01

@Eminusz: amit egy ideje magyarázok. Oké hogy mai modern fociban nincs idő éveket várni arra hogy berobbanjon valaki az utánpótlásból és kell sztárt igazolni. De cserének mi a bánatért kellenek 40 milliós igazolások?? Azért vannak a fiatalok akik ebben a rendszerben lettek nevelve, nem? Azt a 10-15 meccset amit kapnak simán eltudnák játszani ingyen, kevesebb fizetésert mint a 40 milliós igazolásaink. Ezek a kis igazolások nagyobb kárt okoztak mint a Coutinho, Dembele, Griezmann trió.

RA7 2020.07.29. 18:31:22

@Faramuci_69: @Robi71:
Barto pont leszarja hogy akar e játszani Arthur vagy sem. Arthur nem profihoz méltó hozzáállása kapóra jön neki, miközben tudjuk úgyse játszana. Így belehet állítani még rosszabbnak a srácot. Ezt lekellett volna zárni amikor hivatalos lett a csere. Bajnokság vagy szezon végéig kell maradnia és pont.

RA7 2020.07.29. 18:34:02

@sunt: ahogy fentebb írtam. Amikor hivatalos lett a csere ott elkellett volna dönteni hogy oké akkor innentől meddig van rá szükség vagy hogy oké akkor többet rám ne számítsatok.

sunt 2020.07.29. 18:48:37

@RA7: Ez a dolog jogi része. De nyilvánvalóan mellőzötten neki kell naponta együtt öltözni és edzeni a társaival, miután már aláírt a Juvenak. Ez csak a járvány miatt lehetséges, de nem normális helyzet.

kritizator 2020.07.29. 19:11:27

@Robi71: akkor meg ne bántsd őket

tom210 2020.07.29. 19:47:41

A legfrissebb hírek szerint Pau Torres az első számú jelölt a középhátvéd posztra ami szerintem nem lenne egy rossz ötlet ha vmilyen módon csökkenteni lehetne az átigazolási összeget mert 50m nagyon sok egy Braithwaite+30m reális lenne.Ha Umtitit el tudnánk adni akkor ebből a klub kijönne nullára ami nem lenne rossz. Illetve nagyon kevés szó esik a balhátvéd posztról mi lesz ha elmegy Firpo márpedig el fog Alba mellett ki lesz esetleg Miranda (az vszeg nagyon kevés lenne ).A harmadik elvileg a Milan nagyon szeretné megszerezni Emersont és elvileg tárgyalásba áll a két klub 25-30m közötti vételárról írtak.Kár lenne Emersonért nagyon ha nem is bizonyíthatna.

Robi71 2020.07.29. 20:24:51

@RA7: Én a keretet saját nevelésűekből és drága, tuti igazolásokból raknám össze. Még mielőtt bárki is felhördülne....igen, drága tuti igazolásokból...mint anno Neymar vagy Suarez. Dembélé vagy Coutinho nem voltak azok, se tuti, se drága...mi nyomtuk fel az árukat. Nem voltak többek, mint Barto "sportfogadásai"....amik nem jöttek be.
Ha esetleg valakit érdekel, hogy kik lettek volna a "tuti" igazolások, azoknak összeállítok egy listát. :)

Robi71 2020.07.29. 20:27:37

@RA7: Szerintem ez is állhat a szerződésében, a"bajnokság vagy szezon végéig kell maradnia és pont.". Amennyiben Arthur eláll ettől, akkor nincs fizetés a hátralevő időszakra plusz befizeti a büntit ezért. A büszkesége csak megér neki ennyit, nem? :)

kritizator 2020.07.29. 20:29:59

@Robi71: utólag én is tudok listát irni

A barca játékos temetojeben (szinte) mindenki felsul

Robi71 2020.07.29. 20:30:04

@kritizator: Nem is azért hibáztattam őket, hogy nem illenek ide (arról ők nem tehetnek)...hanem a sportszerűtlen, fegyelmezetlen, profihoz nem méltó viselkedésért, hozzáállásért. Adtak rá okot épp eleget.

Robi71 2020.07.29. 20:31:31

@kritizator: Indulhat a bizalmatlansági indítvány...megint aláírja a culés 0,003%-a. :(
Nem tudom mi lehet ott a fejekben.

Robi71 2020.07.29. 20:36:22

@kritizator: Én akkor is írtam listát. Akkor azonnal felhördültem, hogy miért nem Mbappé, Salah, Di Maria, Laporte, Bernardo Silva vagy Aubameyang (ők éppen akkor váltottak klubot). Vissza lehet keresni az írásaimat.

Robi71 2020.07.29. 20:39:16

@tom210: Ha a Milan akarja Emerson-t, akkor a Betis-el és a Barca-val is meg kell egyeznie.
Vele kapcsolatban nekem az a véleményem, hogy még hagyni kell egy évet a Betis-ban (ha most akarnánk elhozni 10 milliót kellene fizetni). Jövő nyáron ingyen a miénk lehet.
Addig is én még adnék egy évet Semedo-nak, akiben én még mindig látok rejtett potenciált.

tom210 2020.07.29. 20:56:01

@Robi71: És a balhátvéd poszt?

Robi71 2020.07.29. 21:07:21

@tom210: Ha meg Firpo? (esetleg beszámolja az Inter Martinez-ért)
Kérdés, hogy akarunk költeni. Ha igen, akkor Grimaldo vagy Cucu.
Szerintem jelenleg Alba egészen kiváló állapotban van...így Miranda ingyen megfelel (a következő szezonig).

Robi71 2020.07.29. 21:30:23

A City Ferran Torres-el pótolta a távozó David Silva-t.

tom210 2020.07.29. 21:31:33

@Robi71: Hát láttál idén Schalke meccset? Nem akarom megbántani Mirandát de azon kívül h felszedett egy kis izmot nagyon gyengén játszott még Firpo szintjét se éri el

Robi71 2020.07.29. 21:36:14

@tom210: Amit Firpo hozott ebben a szezonban, azt ő is hozná. :)

RA7 2020.07.29. 22:19:57

@Robi71: egyik fél se korrekt, de büszkeség ide vagy oda én se akarnék már játszani

Robi71 2020.07.29. 22:26:06

@RA7: Mi korrekt manapság a Barca-nál? :)

RA7 2020.07.29. 23:09:54

@Robi71: Arthurt elzavarni és őt beállítani minden okozójának. :)

RA7 2020.07.29. 23:13:15

Lautaro hajlandó jövő nyárig várni

marco100 2020.07.29. 23:22:57

De jó azt látni hogy végre valaki megdolgoztatja őket
youtu.be/zCkvpG_yBUM

kritizator 2020.07.30. 05:35:26

Cr7 nem lőtt gólt immobile igen.
Legalább ennyi osszejott

Red Cule 2020.07.30. 08:08:22

@marco100: Ti is úgy látjátok, hogy Suarez lassú az edzésen is?

Red Cule 2020.07.30. 08:15:12

@Dr Mouse: Nem mondom, hogy nincs igaza(d), de az ne legyen fobtos, hogy kimondható-e bárki neve. Szerintem Pjánity sem kevésbé kimondható, mint Sztoicskov.

Dr Mouse 2020.07.30. 09:18:33

Lehet, hogy rosszul látom? - Egy hete nem frissült a blog...:(

sunt 2020.07.30. 10:34:19

Úgy látszik, nagy jövés - menés készülődik a nyáron. De ez hivatalosan nem lehet téma mindaddig, amíg még érdekeltek vagyunk a BL-ben. Arthur példája mutatja, hogy mi van akkor, ha játékosok tudják, hogy jövőre biztosan nem lesznek itt. De az őszi csapatot se lehet stabil 11 játékossal elképzelni. Ha a Messi - Busi - Lajos - Alba négyes marad (márpedig nagyon úgy néz ki), az lehetetlen, hogy végigcsinálják az összes bajnoki és kupameccset. Aki tehát a keretről dönt, annak többféle felállással is számolnia kell. Mindezekért a következő egy-két hétben érdemleges információ nem várható - hacsak a Napoli nem ejt ki bennünket.

mark6666 2020.07.30. 14:22:14

@sunt: Vírus tépázta költségvetéseknél kb lehetetlen gazdaságosan kihozni egy nagyobb jövés menést most. Barto ezzel kb ellehetetlenítené majd az utána jövő vezetőség mozgásterét.

Dr Mouse 2020.07.30. 18:32:54

Kérdezem: - nem tudtok érdekes történeteket írni Barcáról/fociról?
Mert én már belebolondulok ebbe a sok korona vírus és belpolitikai hírbe

RA7 2020.07.30. 18:41:40

Alaba felajánlotta magát a csapatnak de mi nem akarunk fizetni érte, majd jövőre ingyen. Teljesen idióták vagyunk(ha igaz, meg amúgy is). El lehetne hozni potom pénzért de nem, mi majd 60 ért hozunk a Villarealból valami hülye gyereket megint aki 2 év múlva nem lesz már itt

kritizator 2020.07.30. 19:41:58

@RA7: alaba meg 30 éves lesz jovore:(

RA7 2020.07.30. 19:50:52

@kritizator:
Apróért 3-4 évre ajándék. Védőink nincsenek. Inkább ő mint közép kategóriás dupla vagy tripla áron. Tud játszani közepén, Alba helyett is.. Ilyen lehetőségekre kéne lecsapni, hiányposzton, amilyen ő vagy Eriksen volt. Nem felesleges posztra szintén 30 éves Griezmannt 120 millióért. Eriksen, Alaba, Werner kijött volna ebből a pénzből.

Dr Mouse 2020.07.30. 19:57:45

@RA7: Mondjál nekem valakit, akit Bartoék ingyen hoztak...
Vajon miért?

Robi71 2020.07.30. 21:07:13

@RA7: Valami kacsa lehet, ahogy Auba is "felajánlotta" magát. Alaba topjátékos...a Bayern is szívesen megtartaná, de gyakorlatilag az összes top csapat is vinné. Korábban a City-vel is hírbe hozták...egy Sané csere kapcsán.

RA7 2020.07.30. 21:11:08

@Robi71: Ebben lehet valami mert épp nagy pénzre hajt amit a csapat nem akar megadni ezzel akarja zsarolni a Münchent

RA7 2020.07.30. 21:12:04

@Dr Mouse: ingyen csak szívinfarktust hozott a szurkolóknam

Robi71 2020.07.30. 21:17:48

@RA7: Ez is benne lehet a pakliban.

Robi71 2020.07.30. 22:10:52

@RA7: Alaba 20 milliót kér. :)

g4brielsmith 2020.07.30. 22:10:57

Szerintem annál jobb minél később röppennek fel átigazolási hírek, mert amilyen balfaszok Bratoék nem tudják ennyi idő alatt nyélbe ütni az üzletet xd
Ennek a csapatnak 5 játékosra lenne szüksége: Grimaldo, Skriniar, A 3 évvel fiatalabb De Bruyne, Depay, Lukaku

RA7 2020.07.31. 00:08:52

@Robi71:
Ja azt vágom hogy sokat kér, de jövőre nem kérne ha akkor akarjuk ingyen? :)

Ugyanitt:
Dembele lába nem reagál jól a terhelésre.
süti beállítások módosítása