A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Bizakodásra okot adó eredmény

2020. november 29. - culee14

Barça 4-0 Osasuna

 Braithwaite, Griezmann, Coutinho, Messi

Mi a véleményetek a mai játékról?
fb_img_1606667167273.jpg

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr616306576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aerion 2020.11.29. 17:42:42

Ahogy mondani szokás, a győzelmet nem kell megmagyarázni. Akciógól, begyötört gól, bombagólok, és egy méltó tisztelgés egy legendás futballista emléke előtt.

Bizakodás?

Remélem, ezen a blogon senkiben sincs bizakodásra vonatkozó kétely.

Robi71 2020.11.29. 17:47:58

Majd ha sorozatosan jönnek a jó eredmények lehet majd javuló trendről beszélni. Addig csak egy kifutott eredmény.

Barca30 2020.11.29. 18:25:01

@Robi71: a kérdés úgy szólt, hogy a mai mérkőzésről mi a vélemény,már elnézést.

Dr Mouse 2020.11.29. 18:25:47

Nem láttam a meccset, ha valaki lenne szíves és feltenne egy összefoglalót, megköszönöm.

Barca30 2020.11.29. 18:26:26

Ne legyen már a sz.r is ízetlen. Csak azért is.

Barc A ti 2020.11.29. 18:34:06

Sima meccs, csak így tovább.
Lahozzal valami nagy baj lehet, tőle szokatlanul elég rendesen vezette a meccset.

A legostobább szabály a mai napig él: mez levételéért sárga lapot kell adni.
Már régen el kellett volna törölni amióta félidőnként van hosszabbítás, tehát ez már nem számít időhúzásnak.

Ami még szomorúbb: egy nemes gesztus miatt kapta Messi. Számomra ez megbocsáthatatlanul gyalázatos.

Raven1975 2020.11.29. 18:36:53

20 lövés (!!!), 4 gól, 3 pont, Ter Stegen clean sheet! Lényeg a több gólos, önbizalom növelő győzelem! understat.com/match/14875 Força Barça!

GYLS 2020.11.29. 18:37:00

Koeman a Kijev elleni mérkőzés után azt mondta, már hasonlít ahhoz az intenzitás, amit elvár a csapattól. Szerintem ma a keddihez képest kisebb volt. Viszont ha azt nézem, hogy Karácsonyig heti kettő mérkőzés vár a csapatra, két-három gólos vezetésnél nem is elvárt az utolsó sípszóig való hajtás.

Jövőhéten jön kettő idegenbeli mérkőzés. Szerdán a Fradi, szombaton a Cadiz. Az elsőn a hírnév, a másodikon a 3 pont miatt kötelező a győzelem.

Robi71 2020.11.29. 19:05:40

@Barca30: Leírtam, "kifutott eredmeny". :)

Mihail1981. 2020.11.29. 19:19:55

Jól játszott a csapat. Messi forintos labdái az első félidőben szemet gyönyörködtető volt. nem számoltam de lehetett 5-6 kulcspassza és a végén maga is betalált. Lengletet nagyon sajnálom mert így egy ép kéz láb középső védönk nem maradt. Ez a minguella gyerek borzasztóan játszott szerencsére egyik fatális hibájából se született gól.

kritizator 2020.11.29. 19:32:27

@Mihail1981.: minguellat a Marca dicséri.
Most akkor mi van?

sunt 2020.11.29. 19:44:36

@Mihail1981.: Géza abszolut nem játszott borzasztóan! Sőt.
Ez nem kifutott eredmény. Kifogtunk egy abszolut koncepció nélkül játszó ellenfelet. Az ilyenek ellen mindig megy a foci. Másféle ellenfél ellen mindegyik meccs külön feladat - aztán eddig vagy ment, vagy nem. Persze ebbe a rengeteg sérülés is bezavar.

Mihail1981. 2020.11.29. 19:52:35

@sunt: Ti nem láttátok mekkorákat hibázott?? az egyiknél eladta a 16 osnál a labdát és csak a kapufa mentett meg minket. a másik esetnél elvesztette utolsó emberként a labdát és csak a hosszú indításnak és ter stégen jó kimozdulásának köszönhetően nem lett belőle helyzet és még sorolhatnám. Ha megfigyelitek az utolsó percekben a labdakihozataloknál már nem is mertek neki passzolni sokszor jobb helyzetben volt de a társak inkább a nehezebb megoldást választották.

Matenagy93 2020.11.29. 19:53:21

Kiváncsian várom h Koeman mit húz elő a kalapból Lenglet miatt.
A Fradi ellen szerintem ismét lehetne pihentetn, de most Puigot a kezdőbe tenném.
A két szélre Dembi és Trincao, Martint közèpre.
Kpn Alena,Puig meg Messi egy félidőre.
Védelem kérdéses Mingueza fix illetve Dest .

zoldbela 2020.11.29. 19:53:51

@Robi71: Megint savanyú a szőlő!
Szurkoló ként inkább örülnél, hogy eredményes volt a csapat!

zoldbela 2020.11.29. 19:58:39

@Matenagy93: A továbbjutás megvan, nem lesz közönség, akit "megsértenének+ a sztárok pihentetésével.
Most itt az alkalom a fiatalok szerepeltetésére.

Éles helyzetben (jelenleg a bajnokság, illetve a kieséses szakaszban) természetesen a legjobbakat kell játszatni!

Matenagy93 2020.11.29. 20:15:22

@zoldbela: így van, énis ezen a véleményen vagyok, hátha valaki meggyőzi Koemant hogy helye van a csapatban vagy legalabb több percet érdemel.
Remélem a védelembe vki a B csapatból fog beugrani bár nem tudom h Araujo készen áll e már a játékra mert akkor Mingueza - Araujo kettőssel állnék ki. Esetleg Umtiti

Robi71 2020.11.29. 20:21:16

@zoldbela: Igen, mert Messi fantasztikus gól rúgott. :)

zoldbela 2020.11.29. 20:30:43

@Robi71: A gólja mellett kulcspasszai is voltak, van minek örülni!

Messi alighanem tudta, hogy gólt fog lőni, ezért volt rajta az "emlékmez".

A szintén megemlékezésnek szánt "kezezős gólja" (amit nyilvánvalóan érvénytelenítettek volna) nem jött össze, viszont így érvényes maradhatott a gól.

A magam részéről elégedett voltam a ma látottakkal, nem keresem a hibákat.

Robi71 2020.11.29. 20:33:19

@zoldbela: Azért nem semmi, hogy még így lejtmenetben (egyesek szerint) akkor rúg gólt, amikor kell. :)

DISTANTxTHUNDER 2020.11.29. 20:45:58

@Aerion: A győzelmet nem kell megmagyarázni, a 7.helyet amire elég volt ez a vajnokságban már lehetne.. viszont én úgy vagyok vele hogy még nyitott a bajnokság, ha elkapjuk a fonalat akkor még simán menthető a szezon

Matenagy93 2020.11.29. 21:08:04

@DISTANTxTHUNDER: elég nagy a lemaradás az Atleticohoz kèpest 9pont. 9 meccs alatt. Remélem idén már nem veszítünk pontot és sikerül egy picit közelebb kerülni a matracosokhoz,aztán meglátjuk hogy mi fog történni.

BarcaForLife 2020.11.29. 21:09:24

@Robi71: ne haragudj de valahanyszor nyerunk te akkor is negativ vagy es a multal foglalkozol. A legutobbi 5bol 4et megnyertunk es az Atletico ellen az x volt realis de egy (2) egyeni hiba miatt kikaptunk. Egy olyan csapatrol beszelsz ahol a tavalyihoz kepest van egy par valtozas: Pedri, Dest, Mingueza, Araujo, Trincao, Dembele(visszajott), Braithwaite a centerunk stb. Koeman beepiti a fiatalokat es a jatek is elvezhetobb. Lehet nem eredmenyes de ezt csak a hukyek varjak el az elso 3 honapba. Ez a Barca ebben az evben ha bajnoksagot es/vagy kupat nyer mar az is ORIASI szo. Hogy ez ki es mi miatt van mar teljesen mindegy mert ez nem a vissza a jovobe cimu film. De barmikor van egy jobb meccsunk az nalad "kifutott", "veletlen" vagy "kitamadott az ellenfel". Sose mondasz semmi pozitivat. Azt mondod Sergio Roberto a csapar gerince? Na ne mar. Dest mar most jobb nala. Pique mar par eve nem az es nem sok kulonbseget latok mikor Araujo vagy egy ujonc jatszik. Vusquets 30 percre tokeletes. Van egt Alba es egy Messi -aki valjuk be nem uvy jatszik ahogy tud -es ennyi maradt a regi Barcabol. Ehhez kepest nekem ez tetszik es jobb mint amire szamitottam. Van 100 fele negativum amit ki lehet emelni a multbol vagy akar a jelenbol de ha ennek a csapatnak szurkolsz akkor eleg 1x 2x elmondani. De egyfolytaba? Es kozbe ismetelgetni h en megmondtam meg szarkasztikusan karorvendeni. Szereted te a Barcat? Ne azt mond h a regi csapatot meg filozofiat szeretted. Vagy Barca szurkolo vagy, vagy nem. Ha igen akkor ha a 20.helyen vagyunk is legyel az ha meg nem akkor semmi ertelme leszolni a csapatot es varni h valami negativ tortenjen es azt tudd mondani h haha en megmondtam. Ennek itt semmi ertelme.

Robi71 2020.11.29. 21:22:48

@BarcaForLife: Én rövidebb leszek. :) Nem vagyok negatív, csak realista. Talán az egyetlen ezen a blogon. Ha követtél az elmúlt években és meg is értettél , akkor nem teszel fel ilyen kérdéseket.
Várom az új elnököt és remélem, hogy abba az irányba terelődnek a dolgok, ahova éb is szeretném. A saját nevelés előtérbe helyezése és az igazolások a játékintelligenciára alapozva. Néhány eddigi igazolásainktól a falra másztam és még itt a blogon is olyan nevek hangzottak (hangzanak el még most is) el amiktől égnek állt a hajam.

Márton Pál 2020.11.29. 21:32:24

Robi,Veled minden rendben van????Ha egy sztárcsapat ellen nyernénk 153-0-ra,Te akkor is egy romboló,totál negatív ember vagy és az a baj,hogy itt rontod,bomlasztod a közösséget.Remélem a magánéletedben nem vagy ilyen negatív,bár ezek után nehezen tudom elképzelni,hogy ne lennél az.Ha csak Messit isteníted,egészségedre,de akkor ne szólj hozzá a csapat teljesítményéhez azt csókolom :) mert számodra más nincs,csak messi.Akkor írj róla,de a meccsről ne,mert totál nem is tudom,hogy te egyáltalán a Barca-meccset nézted-e :D

BarcaForLife 2020.11.29. 21:33:30

@Robi71: en is realista vagyok de az egeszseges "fan" optimizmus megvan bennem mert en ezert a csapatert ulok le 25 eve meccset nezni. En is latok mindent. Nem nehez. Azt a jatekintelligenciat amirol beszelsz olyan jatekosok hoztak a Barcaba amibol az europai futballban mara nagyon keves van. Akkor meg nalunk volt a fele. Az h kit akarunk igazolni megint nezopont kerdese. Van a realitas es van az almodozas. En is osszerakok itt egy alomcsapatot de az nem lesz. Nem lehet.Coutinho es Dembele nem voltak rossz igazolasok. Az aruk volt nevetseges ami nem az o hibajuk. Mindenki tudta h Neymar miatt van penz es azt is h szukseghelyzet volt. Ez se az o hibajuk. A vezetes csinalta ezt es meg sok mas faszsagot. A scoutok...pfff. de ez van
A vonat megy tovabb es nekem mint szurkolonak 2 lehetosegem van: kifejezni a nemtetszesemet de tovabb szurkolni a "halalig" vagy meg valasztani egy masik csapatot. Bombolhetek, uvolthetek es lesirhatok mindent de ezek a dolgok megtortentek. Es varom azt h jobb legyen. Nem eloszor 25 ev alatt. Es egy olyan kis morzsaert mint a mai meccs mar megeri. Mert Barca szurkolo vagyok. Minek oruljek ha ennek nem? Annak h masok jobban igazoltak? Vagy jobban jatszanak? Sajnos az en Barca "vilagomba" ez nem szamit. Es ebbe a vilagba fogok maradni minden szarral, keseruseggel es banattal mert ez az a csapat ami melle alltam. Ha jo. Ha nem.

GYLS 2020.11.29. 21:40:03

@BarcaForLife: Totál egyetértek Veled! A fiatalok szerepeltetésével nem fog egyből minden csodaszép lenni. Ők még nem fognak mérkőzésről mérkőzésre stabil, megbízható játékot produkálni. Én - a fiatalok hibái ellenére - inkább nézem ezt, mintsem a dögunalmas totojázást.

Robi71 2020.11.29. 21:41:22

@BarcaForLife: Te összetéveszted a szurkolást egy csapatnak....például a szülői szeretettel. :)
A második feltétel nélküli...az első messze nem az. A kedvenc klubom elmehet egy olyan irányba, amikor azt mondom "köszönöm, de én ebből nem már nem kérek". És a Barca Barto alatt erőteljesen elindult egy olyan irányba. Ezért is mondtam, hogy nagyon várom a fejleményeket az új vezetés kapcsán. Ki(k) és milyen lesz az irány.

Mihail1981. 2020.11.29. 21:42:28

@Robi71:Robi osztom a többiek véleményét az egyik legnegatívabb legbomlasztóbb figura vagy ezen a blogon. Nagy szó de albertonál is rosszabb. Az csak néha néha jött ide kavarni a sz@rt de te non-stop azt csinálod. Lehet hogy te magadat realistának látod nem negatívnak, de a bolond a diliházban is azt hiszi hogy ő az egyetlen normális.

Robi71 2020.11.29. 21:44:23

@Márton Pál: Semmit sem értesz abból amit mondok. De azért köszönöm, hogy aggodsz a lelki egészségemért. :)

Robi71 2020.11.29. 21:45:21

@Mihail1981.: Neked is köszönöm....hogy öleljen magához Alberto. :)

GYLS 2020.11.29. 21:47:32

@BarcaForLife: Én mondok egy 2023-as keretet.
TerStegen és Neto
Dest-Söyüncü-Araujo-Balde és Roberto-Mingueza-Lenglet-Alba
Madisson-deJong és Alena-Moriba
Dembele-Pedri-Fati és Trincao-Puig-Konrad
Haaland és Griezmann

BarcaForLife 2020.11.29. 21:50:07

Kepzeljetek el h miyen szar lenne ha nalunk lenne Mbappe, Haaland, Van Dijk, De Bruyne, Lewa stb. Es 10 even keresztul megnyernenk mindent. Unalmas lenne es persze lehetetlen. Minden egyes klub eletebe van egy csomo hullamvolgy mert nagyon ritka h minden osszejon es van egy KORSZAKOS csapat. Ezert van az a szo h korszakos mert soha nem allando. Ezert esik ennyire jol a Pool drukkereknek ami most van, vagy a Juvenak a masodosztaly utan, vagy nekunk az elso BL ota es meg van 1000 pelda. Ezert nezik ezt a sportot millioan. Mert kell a balfasz klubvezetes, a rossz igazolasok es a rossz jatek ahhoz h utana "mennybe" menj. Mert kepzeld el ha mindenki mindig tokeletesen igazolna, jatszana vagy koltekezne. Ilyen nincs. Es amikor szar van le kell nyelni, egy kicsit kritizalni es tovabblepni. Hangoztatni ejjel nappal h pedig ha igy lett volna vagy ugy es ezerszer elmondani ami vilagos-majdnem mindenkinek-az felesleges. Varjuk a kovetkezo csodat. Lehet 3 ev lesz lehet 12. De ezert jo szurkolonak lenni mert nem tudhatod. Es gondolj bele azokba akik peldaul a Bilbaonak, Evertonnak, Romanak stb szurkolnak. Van aki egesz eletebe nem eli at a sikar izet. Mi meg kaptunk 10 ev csodat. Ezek utan nem fogok panaszkodni egesz nap. Csak varok es szurkolok.

BarcaForLife 2020.11.29. 21:58:26

@Robi71: nem tevesztek ossze semmit mivel ketgyerekes apa vagyok. A ketto nem ugyanaz. De igenis Barca szurkolo vagyok feltetel nelkul. Nem a vezetoseg szurkoloja, az edzo szurkoloja vagy ehy ket jatekos szurkoloja. Barca szurkolo vagyok feltetel nelkul. Nalam ezt semmi es senki soha nem valtoztatja meg. Ez fanatizmus a cimerert es a Barcelonaert. Akinek a szurkolas felteteles az nem Barca szurkolo hanem a klub kedveloje a felivelo idoszakba. Sokan mondtak h te masoknak szurkoltal korabban. A legjobb baratom is pont ilyen. En ezt elfogadom. De ne hivd magad Barca szurkolonak. Egy Barca kedvelo vagy es ennyi. De ha ennyire nem jon be ami van es csak ezt tudod mondani akkor most jobb lenne ha "elmennel" a Bayernhez vagy Liverpoolhoz. Nem nekem mert engem nem zavarsz de magadnak. Mert itt lenni es csak negativoskodni annak nincs ertelme es sokan itt ezert elitelnek. En ha olyan lennek mint te szurkolasi szmpontbol mar egy sikeresebb csapat blogjan nevetnek a Barcan. De itt negativoskodni-akarmennyire is igazad van sok dologban-ertelmetlen es szerintem valahol direkt feszultseget kelto dolog.

Matenagy93 2020.11.29. 22:01:47

@Robi71: te úgy vársz új elnököt vagy új edzőt hogy ne legyen átmenet. Ha jön egy új edző,új játékosok stb akkor már az első 3hónapban a tabella élén csúcsfocival fognak szerinted előrukkolni?! Nem valószínű.
Koemannál van változás mind a keretben mind játékban. Én adnék neki időt és nem azt várom h azért mert itt van Messi idén Bl-t nyerjünk. Ez nem ebből áll jelenleg.

Robi71 2020.11.29. 22:04:59

@GYLS: nagyjából kétkatégoriába osztanám a klubokat....azok akik gyors kontrajátéka rendezkednek be (Pool, Atleti, MU, stb.)...és azok akik a labdabitoklásra alapuló, pozicíonalis táamdójátékra vannak berendezkedve (Barca, City, Chelsea, stb.). Röviden és egyszerúen fogalmaztam, de remélem ennek ellenére érthető a mondanivalom.
Mi a második kategőriába tartozunk...még, aztán litudja mit hoz a jövő.
Amire rá akarok térni az az átigazolási stratégia....az emlytett szempontot kel alapul venni amikor egy potenciális igazolásra gondolunk.
Szerinted (szerintetek) Haaland vagy Mbappé illik ebbe? ..szerintem nem,
Sancho, Madisson, Grealish, Fernandes, Neymar például annál inkább.
Nekünk a City a konkurensünk a piacon ebből a szempontból...nem véletlenül kerültek oda az elmúlt években éppen azok a játékosok , akiket én szívesen láttam volna nálunk.

Robi71 2020.11.29. 22:08:32

@Matenagy93: Továbbra sem értesz...nekem nem azzal vana bajom, hogy fiatalokkal nem lehet egyből a csúcsra kerülni. Ez még nekem is temészetes. :)
Sőt, azzal sem lenne bajom ha nem juttunk fel a csúcsra feltétlenül. Engem az út érdekel...nem a végállomás.

Robi71 2020.11.29. 22:10:38

@BarcaForLife: Ezt úgy mondod, minha nagy bajban lennél, ha a gyerekeid és a Barca között kellene választanod. Remélem a válasz egyértemű. :)

BarcaForLife 2020.11.29. 22:17:41

@Robi71: szerintem leirtam tisztan h a ketto nem ugyanaz. Ezen a bloggon a gyerekeim azert merultek fel mert felhoztad a szuloseget. A ketto nagyon messze all egymastol es nem kell remenykedned mert ilyet gondolni is vagy butasag vagy trollkodas. Adok annyi creditet h a masodikra szavazok es azt is azert tetted gondolom mert nincs gyereked. Amugy ezt igy nem irtad volna le. De peace :)

Robi71 2020.11.29. 22:18:35

@BarcaForLife: Te tényleg nem érzed a különbséget a msotani és az akkori Barca között? És itt nem a sikerességre gondolok, hanem az a varászlatos milieu ami körbelengte akkoriban és ami most szinte teljesen hiányzik?
Ha már elfelejtetted az érzést, akkor nézd meg ezt....
www.youtube.com/watch?v=McfScnEP408

BarcaForLife 2020.11.29. 22:31:26

@Robi71: szerinted nem erzem? Ki je erezne? Ahhoz vaknak vagy hulyenek kell lenni. De mit csinaljak? Mar NINCS az. Es sokaig vagy lehet h soha olyan mar nem is lesz. Nagyon fajo dolog de ezt el kell fogadni es tovabb lepni es hinni benne -megha a jelek nem is arra utalnak- h egyszer eljon ez az ido megint. Egy mas korszakba es mas formaba. De ettol meg nem valtozik meg a Barca iranti szeretetem vagy elhivatottsagom. Es teljesen ertem azt amit mondasz de szerintem te azt nem amit en. Es ez nem intelligencia kerdese hanem "szurkolo tipus". Es ezzel semmi baj nincs. Amugy en is nezem ezeket hetente. Es 70 evesen is fogom. Mert ez nem volt semmi. :)

Robi71 2020.11.29. 22:39:14

@BarcaForLife: A legnagyobb szakemberek jöttek el inkognitóban, a szurkolók között megbújva, hogy a saját bőrükön érezhetssék a csodát. Szerencsére nekem is volt alkalmam párszor átérezni.
...most Messi el akart menni a nyáron...azt hiszem ennél jobban semmi sem szemlélteti a vaáltozást. :(

Robi71 2020.11.29. 22:42:57

@BarcaForLife: Abban igazad lehet, valószínű én nem a klubban vagyok szerelmes, hanem abban az érzésben amit akkor átéltem.
De hagyjuk most ezt és nézzünk előre. Talán majd egyszer megint...

Putaj 2020.11.29. 22:50:10

@BarcaForLife: +1000, ès hàlàs vagyok, megèrhettem a klub legsikeresebb korszakàt. A többi màr ràadàs.

BarcaForLife 2020.11.29. 22:51:51

@Robi71: en is voltam parszor es meg pont jokor kaptam el az erzest. Teljesen egyetertek ezzel es az engem is elszomorit h mar Messi is menni akart. Tobbszor mondtam h nem lehet megbocsajtani azt h elvettek tole megannyi trofeat es elismerest....par hulye....es elfelejteni azt h megis maradt. Szerintem mostmar fog is. De sajnos az elet es a futball megy tovabb. :(

sunt 2020.11.29. 23:11:55

@Mihail1981.: Érdekes, Koeman csak két hibáért mosta meg a fejét - különben elégedett volt vele.
Fordulatot csak mostantól lehet várni, hogy megszületett a bércsökkentési megállapodás. Az persze lehetséges, hogy az elnökválasztási kampány ismét megzavarja az öltöző nyugalmát. De elvben mindenki érdekelt abban, hogy a gödör ne legyen túl mély, mert az az ő kelendőségüket is csökkentheti.

Barca30 2020.11.30. 07:06:59

@Mihail1981.: amikor beállt busi akkor kezdődött a hátul a tili-toli. akkor jöttek hátul az eladott labdák. legalább is így láttam. lehet tévedek. Busi fóbiám van?!

Mihail1981. 2020.11.30. 07:43:20

@Robi71: A mondás igaz a hasonló a hasonlót szereti.... Úgyhogy inkább téged öleljen Alberto....:)))

Mihail1981. 2020.11.30. 07:46:18

@sunt: Nyilván nem fogja Koeman a média elött szídni... De a tények makacs dolgok... Piqué lehet hogy lassabb de az ilyen szitukat rutinból megoldja. Míg mingueza szemmel láthatóan helyzetet teremtett vele az ellenfélnek....

Mihail1981. 2020.11.30. 07:47:23

@Barca30: Az lehet hogy akkor kezdődött. De ilyen hibákat egyetlen középhátvéd se engedhet meg magának...

julio alberto 2020.11.30. 08:28:09

Szánalmas bagázs amit itt néhány Messi rajongó előad hétről hétre mérkőzésről mérkőzésre.A 2-8 láthatóan elmozdult a csapat pozitív irányban R.Koeman vezetésével aki szemmel láthatóan ért ezt azt a csapatépítéshez.Jóval gyorsabb a játék mint tavaly ilyenkor miközben sikeresen építi be a játékosokat a csapatba nem mellékesen a már itt leírt játékosoknak is megtalálta végre a helyét a pályán.Dest,Pedri,Fati,Araujo mellet Coutinho és Dembelé is végre a posztján játszva bizonyítja hogy a csapat erősségei lesznek a jövő csapatánál és ahogy látom Griezmann is kezdi megtalálni régi önmagát.Ami szomorú az az hogy néhány embert ez tragédiaként éli meg,de ez legyen az ő gondjuk.Az elkezdett utat folytatni kell és akkor idővel az eredmények is jönni fognak mint hazai mint nemzetközi szinten.

kritizator 2020.11.30. 08:47:47

@Robi71: "Engem az út érdekel...nem a végállomás. "

Ez a boldogság egyik definiciója: boldog ember lehetsz:)

sunt 2020.11.30. 08:48:10

A foci mindenekelőtt jelenidejű. Sajnos a technika ezt összezavarta, mert lehet élvezkedni a múlt meccsein. De ez mélyen igazságtalan a II. Vh. előtti csodákkal, amik visszaidézhetetlenek. Ami meg a mai focit illeti, az inkább a gladiátor-csapatokat favorizálja. A Poolt vagy a Bayernt képtelen vagyok bámulni.

kritizator 2020.11.30. 08:51:00

@Barca30: Busi beálltával minden lelassult ...

sunt 2020.11.30. 08:59:51

@Mihail1981.: Óscar Mingueza vs Osasuna

80 passes
90% pass accuracy
2 tackles won
1 interception
6 clearances
3 aerials won

21 years of age. Another very good performance by Barca youth graduate. His dream continues!

Kertai Dávid 2020.11.30. 09:59:11

már régebb óta megfogalmazódott bennem a dolog de eddig nem akartam bántani mert mégis csak hasznos játékos... de egyre inkább idegesít Alba... oké, érti Messit és jól indul be, de már egyre többször bosszant a srác... idegesít a lomha mozgása, úgy gyorsul már mint egy busz és csak a kezeivel kalimpál, egyre több a rossz megoldása, folyton színészkedik meg grimaszol stb... esküszöm ha őt látom bicegni vagy feküdni fel sem emelkedik a pulzusom mert tudom, hogy szenvedő fejjel biceg fél percig aztán mintha mi sem történt volna megy tovább... de mindezt megszoknám, ha a megoldásai bejönnének legalább, de már azok is csak ímmel-ámmal, már lassan összjátékban is nulla lesz, csak Messi löbböléseire tud beindulni (ebbe viszont a legjobb)... elismerem, hasznos játékos még mindig és messze Firpo fölött van, de ha közel hajolunk hozzá halljuk ahogy ereszt a szelepe... és nem hiszem, hogy ez már jobb lesz

GYLS 2020.11.30. 10:05:32

@sunt: Ha megengeded, én a gladiátor-csapatok kifejezést kibontanám. Fizikailag (állóképesség, mozgékonyság, gyorsaság), mentálisan, technikailag és taktikailag tökéletesen felkészített csapatként jellemezném. Amikor például a csapat futómennyiségét felhozom, soha nem arra célzok, hogy fel-alá kell rohangálni, hanem arra, ami épp a Cruyff-féle (nálam Kovács-Michels) játék lényege. Legyél állandó mozgásban, tedd magad megjátszhatóvá, ha labdát veszítesz, támadj vissza. Mindezt csapatként, mindenki mindenkiért elven.

Cruyff ezt így fogalmazta meg:
" Statisztikailag alátámasztott, hogy egy mérkőzésen három percnél sincs többet a labda egy-egy játékosnál. A legfontosabb tehát, hogy mit csinálsz abban a 87 percben, amíg nincs nálad a laszti. Ez határozza meg, hogy jó vagy rossz játékos vagy-e. "

Nálam ezért fontosabbak azok a játékosok, akik ennek az elvnek leginkább megfelelnek. A régebbiek közül pl. LE, Guardiola, Puyol, a közelmúltból Mascherano, Vidal, a mostaniak közül deJong, Griezmann, és már ezt látom Pedriben is. És remélem, egyre több fiatalra lesz ez jellemző.

Balázs37. 2020.11.30. 10:41:23

A tények : jelenleg 9 pont a hátrány az Atleticoval szemben, ugyanannyi meccsük van. A sorsolás szeszélye folytán a bajnokság tavaszi folytatásában csak az Atletico látogat a Camp Nouba. A többi "nagy csapathoz" (Sevilla, Valencia, Villarreal, Real, Sociedad) mi utazunk és még megyünk Bilbaoba (elmaradt meccs) sajnos nem jók a kilátások, de reménykedjünk! Sok van még a szezonból. Viszont a terhelés igen nagy... Tegnapi meccs pozitivuma többek között, hogy akik önbizalmának kellett a gól, azok mind meg is lőtték. Griezmann, Coutinho, Messi. Griezmann, és Messi nem is akármilyen gólt ragasztott az Osasuna hálójába.

DISTANTxTHUNDER 2020.11.30. 10:51:58

@Balázs37.: Ez a keret papíron bárki ellen tudja azt amit az Osasuna ellen, csak valahogy eddig mindenki mélyen tudása alatt teljesített.. ennek az okát kellene megtudni végre hogy mitől lehet, mert látszólag tök mindegy ki ül a padon, a játékunk ugyanolyan hullámzó

Mihail1981. 2020.11.30. 11:31:56

@sunt: Persze hogy ezt írják mert ezekből a hibákból nem kaptunk gólt. Ezt nem értem a pontozásban. Ha valakinek 0 a teljesítménye de egyszer belebotlik a labdába és gól lesz rögtön a plafonon van a pontozása. Ez van hátul is ha hibázik de nem kapunk belőle gólt akkor remek teljesítmény. De ha a hibájából kapunk gólt, a meccs legrosszabb embere....elég tanulságos....

Mihail1981. 2020.11.30. 11:36:01

@julio alberto: Na megint előbujtál a Messi utálatoddal?? Pedig kezdett ez a blog emberi társalgássá fejlődni. De látom teszel róla hogy ez visszasüllyedjen...:DD

Aerion 2020.11.30. 12:09:08

@Robi71: Kedves blogtársam, osztom abbéli véleményed, hogy a realizmus erény, magam is igyekszem követni, és nem árt, ha egy szurkoló se mellőzi a realista erényeket. Nem árt, de nem is az első prioritás, egy szurkoló számára az első mindig a bizakodás, a remény. Hova tűnne a szurkolói lét bizakodás és remény nélkül? Szomorú egy világ lenne nélküle.

Nyilván a bizakodás bizonyos mértékig relatív, relatív sokan sokféleképp élik meg. Lehet érzelemdús módon hevesebben, lehet hidegebb, számító fejjel, és még sokféle más módon is, de az első mindig a bizakodás, bármilyen csapatnak is szurkoljon az ember, a realizmus csak a második.

Persze más dolog például egy Fradinak szurkolni az FC Barcelona ellen, és más az FC Barcelonának a Fradi ellen, némiképp módosulhatnak a bizakodás-súlyozási értékek.
: )

De mi az FC Barcelonának szurkolunk, és én nem látok a bizakodásban alternatívát a szurkolói lét primer rangsorában - semmilyen csapattal szemben.

Szerintem ez az FC Barcelonának szurkolás egyik alappillére, és köszönöm ezt a klubunknak.

evooo 2020.11.30. 12:59:18

En a Fradi ellen is a Barcelonanak szurkolok. Tessek. Osszefideszeszte magat a fradi amig kubatov (szandekos kisbetu) a fonok nem tudok a fradinak szurkolni. Gyakorlatilag igy szinte nem marad csapat az NB1-ben akinek lehet szurkolni! :D Melyik nincs a hatalom kezeben? Paks, Honved, Budafok? De meg lehet itt is van amit nem tudok!:D

evooo 2020.11.30. 13:01:22

Laporta kozben jo marketinget nyom, kilopja a szelet Font vitorlajabol!:)

világostobája2.0 2020.11.30. 13:03:37

@evooo: Tetszik ahogy Koemanhoz áll...Font azt a kérdést teljesen ostobán kezeli..

világostobája2.0 2020.11.30. 13:05:19

@evooo: Szintúgy a Barcának...nem is értem.. az egyik egy focicsapat a másik meg ....

evooo 2020.11.30. 13:29:01

@világostobája2.0: Szerintem Laporta lesz, karizmatikusabb, es rovid ertheto vilagos mondatokat fogalmaz meg, konnyebben celbatalal. Senki nem olvas el egy tobb oldalas programot. Jaja tisztelettel beszel Koeamanrol az meg lehet Robit is meglepi! :D

világostobája2.0 2020.11.30. 13:33:48

@evooo: a nosztalgiafaktor is neki kedvez...még ha nem is biztos hogy igazából az ő érdeme elsősorban ami akkor történt..Font meg egyenlőre tényleg béna kacsának tűnik...

julio alberto 2020.11.30. 13:47:17

@Mihail1981.: Lángelme vagy annyi szent......

Maestro10 2020.11.30. 13:48:53

Laporta: "Azért indulok a választásokon, mert szeretem ezt a klubot. Felkészültek vagyunk, megvan a tapasztalatunk és az elszántságunk ahhoz, hogy véghez vigyük a változtatásokat, amikre a klubnak most szüksége van. Ez most nem a szemrehányás, vagy a számonkérés ideje, egyesíteni szeretném a Barca összes szurkolóját. Az általunk javasolt Barcában mindenkinek helye van. A tervünk az, hogy keményen fogunk dolgozni. Szeretnénk visszahozni az emberek örömét. Ez nemcsak egy egyszerű választási ígéret, ez erkölcsi, polgári, etikai és társadalmi elkötelezettség a részünkről. Azt szeretnénk, hogy a Barca az optimizmust sugározza mindenfelé a világban. De elsősorban azt szeretnénk, hogy a klub ismét referenciapont legyen az egész világ számára. A klub gazdasági helyzete drámai. Dolgoznunk kell ezen, de van egy részletes tervünk. Új javaslatokat is elfogadunk a bevételek növeléséhez, de alapvetően el kell indulnunk és el kell adnunk a klubot kinn a világban. De további feladataink is vannak. A sportprojektünk egyértelmű. Olyan játékosokat akarunk, akik elégedettek a helyzetükkel és egymással is. Azt akarjuk, hogy a játékosok érezzék a megbecsülést, de érezniük kell a Barca mezének felelősségét is. Nálunk az edző fog irányítani, a sportigazgató döntéseket hozni, a vezetőség pedig mindezt figyelni fogja. Meg kell újítanunk a La Masiát, hogy ismét a világ legjobb futballiskolája legyen... Messi? Még nem beszéltem vele, de tudom, hogy szereti a klubot, és hiszek abban, hogy a klubnak lehetőséget kell adni számára a maradásra. Azt gondolom magamról, hogy képes lehetek meggyőzni őt, de azt is tudom, hogy meg kell adni neki a szabadságot, hogy maga dönthessen erről. A világ legjobb játékosa akkor fogja jól érezni magát, ha jó csapat van körülötte. És én ugyanezt mondtam neki 2008-ban is, amikor kétségei voltak a jövőt illetően... Koeman? Ronald megérdemel minden tiszteletet, ő a klub egyik nagy alakja. Meg kell értenünk, hogy nagyon nehéz körülmények között dolgozik, érvényes szerződése van, ő az edzőnk... Mbappé vagy Haaland? Nagyszerű játékosok, de mielőtt igazolnánk, először a jelenlegi keretet kell megnéznünk. Nem szeretném destabilizálni a csapatot... Rosell? Ha róla szeretnének tudni, őt kérdezzék. Nem éreztem megbántást, amikor elmentem a klubtól. Szomorú voltam, amiatt, ahogy bántak velünk, miután annyi mindent tettünk a Barcáért. De akkor is voltak többen, akik jól bántak velem."

julio alberto 2020.11.30. 14:00:39

@világostobája2.0: Én meg a FTC csapatának ez akkor is így volt amikor amikor Torgyán volt az klub élén vagy a nagy senki Berki.Kubatov sem a szíven csücske,de akkor is 3-2-1 FRADI!!!Még a Barcelona ellen is,már bocs.

világostobája2.0 2020.11.30. 14:06:29

@julio alberto: jó persze semmi gond meg en is bocs kicsit túltoltam, de nekem az nb1 nem egyenlő a labdarúgassal ...de ez legyen az én bajom :)

julio alberto 2020.11.30. 14:10:20

@Balázs37.: Az Atletico kb 2 év előnyben van ami a csapatépítést illeti.Az sehol sem megy hogy rögtön jöjjenek az eredmények is.Ezt az utat a Barcelona csapatának is végig kell járnia,bizakodó vagyok.A játék úgy hiszem máris sokat javult és a játékosok beépítése is jól halad úgy hiszem.

julio alberto 2020.11.30. 14:18:08

@világostobája2.0: Én azért látok előrelépést a magyar labdarúgásban klub és válogatott szinten egyaránt.Nyilván 10 év alatt nem lehet behozni egy 50 éves leépülést,de valami elmozdult pozitív irányban.

Aerion 2020.11.30. 14:27:41

Közben a Barcelona facebook oldalán elkövették a Bukarest/Budapest 'halálos bűnt'...

A Fradi helyretette őket, és javították. Ha már csak ennyiért is, de megérte!

Força Barça! 2020.11.30. 14:30:41

Joan Laporta a mai napon hivatalosan is bejelentette, hogy indul a januári elnökválasztáson. A Hospital de Sant Pau egykori kórház épületében tartott prezentációján "bontott zászlót" a "Szeretjük a Barçát" jelszó keretében: "Szeretem a Barçát, szeretem a rajongókat és szeretem a La Masíát. A tervünk az, hogy visszavezessük a Barçát a siker útjára, ill. a világfutball élvonalába. Ehhez kérem a sociók támogatását. Soha nem fogom elfelejteni annak a 20 éves srácnak a tekintetét, amikor elmondtam neki, hogy egy napon majd Ő lesz a Barça kapitánya, és mindezt a 10-es számú mezzel a hátán fogja véghez vinni. Új módszereket fogunk megvalósítani annak érdekében, hogy növeljük a Klub bevételeit. Értékeltük a Klub anyagi helyzetét, ami nagyon kényes. Itt az ideje, hogy mindenki felgyűrje az ingujjakat, és keményen nekiálljon dolgozni egy versenyképes csapat felépítésén. Ahhoz, hogy minden idők legnagyobb játékosa boldog legyen, versenyképes csapattal kell rendelkeznünk. Dolgozni fogunk annak érdekében, hogy a Bajnokok Ligája-trófea visszatérjen hozzánk, amelynek elnyerése minden szezonban a fő célunk lesz. A játékosoknak éreznie kell a Barça-mez viselésével járó felelősséget. Rajongók milliói szeretnének új színpadot és új Barçát látni. Fel kell újítanunk a La Masíát. Dolgozni fogunk az újjáépítésén, és ismét a világ legjobb iskolájává emeljük. Nem tudjuk megjavítani a világot, de igyekszünk egy kicsit jobb hellyé tenni. Ezt szeretnénk munkával, szenvedéllyel és szeretettel tenni. Az a célunk, hogy az embereket újra boldoggá tegyük. Ez nem puszta választási ígéret. Ez etikai, állampolgári, erkölcsi, társadalmi és szolidaritási elkötelezettség. Johan Cruyff megmutatta az utat, mind játékosi, mind pedig edzői munkásságával."

Aerion 2020.11.30. 14:30:57

@julio alberto: Ez kétségkívül így van. Magyarország újra felkerült a labdarúgás térképére, és ez természetesen sokkal többről szól, mint a labdarúgás. Sokkal többről, mint a pénz, vagy a befolyás.

Nem véletlenül van a foci egyesek útjában, ahogy mások ezirányú prioritásai se véletlenek.

Spacedyevest 2020.11.30. 14:35:54

@Aerion: Kaptak is egy rakás kommentet. Elég gáz, hivatalos oldalon nem szabadna ilyen hibát ejteni.

Matenagy93 2020.11.30. 14:41:40

Nálam Laporta a nyerő és nem a mai szövege miatt, hanem benne érzem azt hogy tud forditani ezen a helyzeten.
Illetve hogy tisztelettel beszél mind az edzőről mind a játékosokról.
Ő régen is nagyon jó viszonyt apolt a játékosokkal és ez most is így lenne! Barto után erre is szuksegunk van!
Hajra Laporta!!!

Aerion 2020.11.30. 14:45:54

@Matenagy93: Így látom én is, és remélem, ez Barcelonából is így látszik.

világostobája2.0 2020.11.30. 15:08:29

@julio alberto: oks hiszek neked..bár erre egy jó barátom azt szokta mondani hogy jót tett a válogatottnak a honosítási projekt, hogy páran gyermekkoruk óta külföldön tanulják a focit az nb1nek meg a sok másodosztályú külföldi (abba most nem menjünk bele hogy miből fizetik őket )...de részemről téma lezárva..nektek jó szurkolást szórakozást hozzá, nekem erre nincs időm..

Robi71 2020.11.30. 15:18:16

@evooo: Koeman-nal mint ember csak annyi bajom van, hogy lepaktált Barto-val és nem volt tökösebb a feltételek megszabásánál...ha voltak neki ilyenek egyáltalán
Mint játékos kedveltem, mint edző keveslem.De ha jön Laporta és vele képzeli el a jövőt, akkor áldásom rá.

Robi71 2020.11.30. 15:21:24

@Aerion: @Matenagy93: Nálam is Laporta a nyerő. Kérdés, hogy a sociok mit gondolnak róla. A médiának nagy szerepe lesz ebben...kit fog felemelni és kit fog lenyomni.

Balázs37. 2020.11.30. 15:21:37

Setien perli a Barcat. Az elmúlt években igen sok lett a szerződések miatti pereskedés. Nagyon mélyre süllyedt ez a klub sajnos

Mihail1981. 2020.11.30. 15:58:32

@julio alberto: Hozzád képest én sehol se vagyok "kedves blogtársam" meg volt a havi sz@rkavarásod vissza is kotródhatsz...:)))

Mihail1981. 2020.11.30. 16:11:45

@Robi71: és valverde meg setien nem paktált le?? Velük még se volt semmi bajod. A következetesség hiánycikk nálad ...

Dr Mouse 2020.11.30. 16:35:01

@evooo: Szíven ütött amit az FTC-Barca meccs kapcsán írtál!
Sajnos a politika néha ilyen, hogy a népszerűség növelés érdekében "hóna alá nyúl" egy klubnak.
Ez nálunk a rendszerváltás óta iparszerűen működik, de biztos, hogy nem tesz jót a magyar futballnak.

Robi71 2020.11.30. 16:40:44

@Mihail1981.: Barto-val csak az dolgozhatott együtt, aki lepatált (azördöggel) vele. Etgo Valverde és Setien is.

Robi71 2020.11.30. 16:43:45

@Dr Mouse: A politika mindenhok beleszól a futbalba is....túl nagyra nőtt ez az üzletág és rengeteg a pénz benne. Ez igaz néhány topligára is...lásd spanyol vagy olast.

Mihail1981. 2020.11.30. 16:52:35

@Robi71: Őket mégse szídtat. Miért is???

Mihail1981. 2020.11.30. 16:55:09

@Balázs37.: Én vállalom a kitiltást. De akkor albertóval is tegyék ugyanezt....

Robi71 2020.11.30. 17:17:29

@Mihail1981.: Ha marad Valverde legalább bajnokok vagyunk....többször elmondtam, hogy hiba volt őt Setien-nel leváltani szezon közben. Setien rossz döntés volt.
Ha Koeman bajnokságot nyer (ezzel a kerettel minimum elvárás), akkor elismerem az edzői kvalitását.

Força Barça! 2020.11.30. 17:58:33

Nem sok szó esett róla, de Messi tegnapi góljával újabb csúcsot döntött meg. Leo Messi 448. gólja volt a La Ligában, ezzel pedig az egy bajnokságban elért találatokat tekintve megelőzte Josef Bicant, aki 447 gólt ért el pályafutása során a csehszlovák pontvadászatban.

Bolha10 2020.11.30. 18:23:56

@julio alberto: neked ez vmi perverziód, h minden hsz-edbe bele kell tenni a “2:8”-at?

Bolha10 2020.11.30. 18:27:14

@sunt: a Poolt vagy a Bayernt??? Pont azt a két csapatot, akik most a focit játszák? Akkor melyiket tudod nézni? Psg, Real, Inter??

Bolha10 2020.11.30. 18:57:55

@kritizator: A békés harcos útja. :)
Alap spirituális film. Erről szól. De biztos ismered.

Mihail1981. 2020.11.30. 21:24:47

@Bolha10: ezt csak azért csinálja hogy az itt lévőket bosszantsa...és ebben kaján örömét leli.... Számomra ez kimeríti a trollkodás fogalmát....

Mihail1981. 2020.11.30. 21:29:02

@Robi71: Nem biztos hogy valverdével bajnokok lennénk... Az meg a másik hogy valverde óta vajmi keveset változott a keret. De akkor ezt nem értem valverde alatt: "abból főz amiből tud". Gyakorlatilag ugyanazzal a kerettel 1 évvel idősebb maggal koemannál meg alapkövetelmény?? Érdekes nezeteid vannak annyi szent. És még te mondod magad realistának.... Nevetnem kell. :)))

Mihail1981. 2020.11.30. 21:35:05

@Robi71: Ráadásul úgy nyerjünk bajnokságot ezzel a kerettel hogy nincs egy épkézláb középhátvédünk az egyik legnagyobb tehetség (Ansu fati) is kidölt. És Coutinho és dembelé elmondásod szerint nem Barca szint....de ezzel a kerettel szerinted minimum.... Érdekes ember vagy annyi szent....

evooo 2020.12.01. 11:01:22

Robi azert szereti ugy hajlitani a dolgokat neki megfeleljen!:D Most ahogy Laporta beszel Koeamanrol mindjart megvaltozott neki is a velemenye. Nem beszelve a fiatal jatekosokrol. Hajlik a gerinc nah itt ott!: )

Mihail1981. 2020.12.01. 13:19:26

@evooo: De tudod Robi "realista" ráadásul elmondása alapján az egyetlen itt a blogon. Ez a tipikus mindenki hülye csak én vagyok helikopter. És az ebben a legszomorúbb hogy drága helikopterünk még szentül meg is van erröl győzödve. Hiába érvelsz bizonyítasz. Nem vesz figyelembe se tényeket se bizonyítékokat csak a saját beteges rögeszmélyét mantrázza. A következetesség minimális szikrája sincs benne.

Força Barça! 2020.12.01. 15:36:06

Griezmann vasárnapi bombagólja az Osasuna ellen: a saját és a kapus szemszögéből. Minden szempontból tökéletes, briliáns kivitelezés!
uploads.disquscdn.com/images/cbabd15482e3ab6e7d87dddb0343f0f9888ade3c592a9d876f0abf9b3fc57934.jpg
süti beállítások módosítása