A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Leo Messi: "A Barcelona az életem!"

2020. december 28. - culee14
1609097514_927457_1609106800_noticia_normal_recorte1.jpg

 "Amikor kicsi voltam, mindig kértem valami futballal kapcsolatos dolgot karácsonyra: mez, labda, csuka...A szüleim mindent megtettek azért, hogy boldoggá tegyenek. Emlékszem egy karácsonyra, amikor a Liga hivatalos labdájával ajándékoztak meg, ami nagyon drága volt, és nem tudom, miből tellett rá. Apám és anyám mindent megtettek értem."
 
 "PlayStation-ön játszani? Abbahagytam a játékot azzal. Inkább Thiago játszik. Korábban egész nap játszottam vele, azonban Thiago születése után minden játékot abbahagytam. Azóta ritkán ülök le elé, hogy játsszak vele."
 
 "Mit érzek a Barça-mez iránt? Mindent. A Barcelona az életem. Ők adtak nekem mindent. Szerelmi kapcsolatban vagyok a klubbal. Imádom a várost, a klubot és mindent, ami Barcelonához kapcsolódik. A klub tett mindenné, aki ma vagyok. Ők formáltak előbb játékossá, majd emberré. Mindent megteszek a Barcelonáért. Ez egy szerelem köztünk. Barcelonában élek 13 éves korom óta. Többet éltem itt, mint Argentínában. A Klubban és a városban nőttem fel. Mindent itt tanultam meg. A Barcelonába való érkezésem nehéz pillanat volt, mert 13 éves voltam, és mindent magam mögött kellett hagynom. Barátokat, országomat...Olyan helyre jöttem, ahol minden ismeretlen volt a számomra. Abban az időben félénk voltam, akár egy kagyló, amely beszorult a házába. Csak egy dologra gondoltam, hogy megvalósítsam az álmomat."
 
 "Nehéz pillanat volt ez. Teljesen megváltozott az életem. Magamra koncentráltam, az edzésekre, az iskolára, és fokozatosan igyekeztem barátokat szerezni. Ma is zárkózott vagyok, nehezen osztom meg az érzéseimet másokkal, különösen a rosszakat, inkább magam próbálom megoldani."
 
 "Amikor nyár végén otthon közöltem, hogy el akarok menni Barcelonából, akkor a legjobban Thiago szenvedett. Ő olyan, mint én. Introvertált és félénk, és amikor elmondtam a dolgot, rosszul esett neki, sírt és a földhöz verte magát. Szerencsés, hogy 3-4 éves kora óta vannak barátai, s őket nem akarta itt hagyni. Mateo jobban kezelte."
 
 "A klub nehéz helyzetben van. Ez mindannyiunk számára nehéz. Nagyon nehéz lesz visszajutni oda, ahol voltunk valaha."
 
 "A sporttal kapcsolatos dolgok miatt nem sírtam, de nagyon szenvedtem. Egy másik dolog miatt sírtam, de inkább nem mennék bele a részletekbe."
 
 "Jól vagyok most. Igaz, hogy a nyáron nagyon rosszul éreztem magam, még szezon előtt is. Aztán a dolgok a helyükre kerültek. Ma jól érzem magam, mindenért harcolni akarok újra. Izgatott vagyok nagyon!"
"Borzalmas érzés üres stadionban játszani. Minden mérkőzés kiegyenlítettebb, nincs szurkolói hangulat. Semmi sem ugyanaz most a Camp Nou-ban. Senki nincs ott a meccseken."
 
 "Őrült naptár? Akik ezt a naptárat összeállították, azok nem gondolnak a játékosokra. Őket csak a gazdasági érdek vezérli, a sport és a játékos érdekeit nem nézik, nem veszik semmibe."
 
 "Maradona halála? Éppen otthon voltam, és kaptam egy üzenetet az apámtól. Rögtön bekapcsoltam a tévét, és igyekeztem mindent megtudni. Képtelen voltam elhinni, hogy elhunyt Maradona."
 
 "Néha gondolok a halálra. Mi lesz, ha én már nem leszek, mi lesz a gyermekeimmel, hogyan fognak élni, mi lesz a családommal..."
 
 "Néha szeretnék ismeretlen maradni, úgy élni. Főleg, amikor a gyermekeimmel vagyok."
 
 "A tisztelgésem Maradona előtt? A Newell's vezetői adták nekem. Aznap, úgy mentem fel a pályára, hogy gólt KELL szereznem. Furcsa érzés volt az egész. A semmiből jött a gólom, amikor a legkevésbé kerestem a gólszerzés lehetőségét, akkor lőttem."
 
 "Politikával nem szeretek foglalkozni. Az emberek nagyon fanatikusak. Olyan ez, mint most a futball: amelyik oldalon állsz, azért halálodik kell küzdened. Én nem így gondolom: a politikának arról kellene szólnia, hogy az emberek jobban éljenek és kevesebbet szenvedjenek. A legjobbat akarom a hazám számára. Nem foglalkozom a politikával, de szeretném, ha javulnának a dolgok. Azt akarom, hogy az emberek boldogok legyenek."
 
 "A 2-8 mindenki számára borzalmas mérkőzés volt. Tudtuk, hogy bonyolult meccs lesz, rossz szériából érkeztünk, de soha nem gondoltuk, hogy ez lesz a végeredmény."
 
 "A burofax egy hivatalos módja volt annak, hogy tudassam az elnökkel mindazt, amiről előtte már beszéltem vele. Elmondtam neki már sokszor, hogy el akarom hagyni a Barcelonát, de ő nem tett semmit, meg sem hallgatott. Egész évben mondtam neki, mert régóta ezt éreztem magamban. Csak mondtam, és mondtam neki, ő pedig mindannyiszor nem-et mondott. És igen, ha ott lennénk, újra elküldeném a burofaxot. Örökké hálás vagyok ennek a klubnak. Szeretem a klubot, imádom Barcelonát, az embereket. Akkor úgy éreztem, mindent odaadtam a klubnak. Minden, amit a klub adott nekem, azért hálás vagyok. Akkor azt hittem, hogy változtatnom kell, és be kell fejeznem életemnek ezt a ciklusát. A gyermekeim közölték velem, hogy ők nem akarnak innen sehová se elmenni. De azt éreztem, hogy ez a legjobb nekem. Úgy éreztem, hogy vége az itt töltött ciklusnak."
 
 "Az elmúlt nyáron ingyen távozhattam volna. Tisztában voltam vele, hogyha bírósághoz fordulunk, nyertünk volna. Nemcsak egy ügyvéd mondta, hanem több is. Én azonban nem akartam így távozni."
 
 "Bartomeu sok embert megtévesztett, de inkább nem térek ki a részletekre. De az elmúlt években sok hazugságot mondott. Bartomeu nem akarta, hogy távozzak, és ezért piszkos dolgokat tett. Olyan anyagokat, híreket szivárogtatott ki, ami által az emberekben az a képzet alakuljon ki, hogy én vagyok a rosszfiú. De én csak azt tettem, amit abban a pillanatban éreztem." 
 
 "Bartomeu annyiszor becsapott. Nem tudom elmondani neked azokat a dolgokat, amiket ígért, de azt elmondhatom, hogy éveken át hazudott nekem. 
 
 "Nem emlékszem már arra, hogy mikor kaptam üzenetet Peptől, de mindig csak arról beszéltünk, hogy mennek a dolgai, hogyan áll a City, mi van a családjával. Az sosem került szóba, hogy valaha is újra egy csapatban legyünk. Számomra ő a legjobb, és különleges kapcsolat van közöttünk. Pep és Lucho a két legjobb edző. Azt gondoltam, hogy már mindent tudok a futballról, és akkor jöttek ők, és még többet tanítottak."
 
 "Én uralkodom az öltözőben? Ez olyasmi, amivel mindig megvádolnak, és ez zavar, mert nem igaz. Nem szerződtetek edzőket, nem kérek játékosokat. Ez nagyon messze áll a valóságtól."
 
 "Ronald Koeman nagyon jó munkát végez. Nehéz a dolga, mert sok fiatal játékos van a csapatban, de sokat fejlődünk. Koemannal komolyság és szakmai tapasztalat érkezett az öltözőbe. Sok ötlete, jó ideái vannak a futballról. Tudja, hogy mi a jó a klub számára. Igen, a kinevezése nagyon jó dolog volt. Nagyon jól mennek a dolgok. A csapat fejlődik és növekszik."
 
 "Nyár végén úgy gondoltam, hogy ez egy átmeneti időszak, szezon lesz, ahol új játékosok, fiatalok érkeznek a klubhoz, és úgy éreztem, itt az ideje a távozásnak."
 
 "A Barça sociója vagyok. Nem tudom, hogy elmegyek-e szavazni a választásokon. Inkább nem teszem le a voksomat egyik jelölt mellett sem."
 
 "Xavi edzőként? Nem tudom. Előbb látni kell, mi történik a választásokon. Remélem, hogy sikeresen fejezzük be az idényt, és címeket szerzünk."
 
 "Jól zárhatjuk az évet, de meglátjuk, mi lesz. Nehéz lesz új játékosokat igazolni, mert nincs pénz. Fizetni kell a játékosokért és fizetni kell a játékosok bérét. Neymar visszahozása nagyon nehéz. Miből fizet a klub a PSG-nek érte?
 
 "Jó a kapcsolatom Griezmann-nal. Soha nem volt vele problémám, és minden, ami a sajtóban ezzel kapcsolatosan elhangzott, az hazugság. Nem igaz egyetlen szó sem."
 
 "NEM aktiválok semmit januárban, és megvárom a június végét. Megvárom a június végét, s akkor döntök a jövőmről."
 
 "Szeretnék tapasztalatokat szerezni arról, hogy milyen az Egyesült Államokban élni, de ez nem a közeljövőt jelenti. Most arra koncentrálok, ami most van, azért harcolok, hogy sikeresek legyünk. Nem gondolok arra, hogy hogyan zárul az év, mert ahogy most van, úgy nem lenne jó."
 
 "Befejezni a Real Madridnál? Képtelenség! És az Atléticóban? Amott se!"
 
 "Hoztam neked útikönyveket Párizsról és Manchesterről. Nem, nem, nem, megtarthatja őket!"
 
 "Pályafutásom végén szeretnék a futballban maradni, de nem edzőként, mert nem látom magamban az erre való affinitást. Inkább sportigazgatóként."
 
 ′A pályafutásom befejezése után Barcelonában akarom leélni életem hátralévő részét."
 
 "Mindent megteszek ezért a klubért!"
 
 "A BARCELONA SOKKAL NAGYOBB, MINT BÁRMELYIK JÁTÉKOS. BELEÉRTVE ENGEM IS!"

Kérjük lájkold Facebook oldalunkat!

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr1516359504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

katalan2 2020.12.28. 11:15:02

Erre az interjúra nagyon kiváncsi voltam. Tudtam, hogy nem megy másik csapathoz a család miatt, a gyerekei miatt. Thiago, ahogy mondta Messi, olyan, mint ő. Egy érzékeny kisemeber, aki felfogta, hogy el kéne hagynia a barátait, a megszokott környezetet. Mateo más tészta, ő egy vagány gyerek, ő olyan, mint Antonella. Ciroról nem tudok mit írni. Szóval nem olyan egyszerű ez az egész. Semmi értelme nincs, hogy arról beszéljünk, hol fogja folytatni a pályafutását.

Nem kéne már azzal foglalkozni, hogy milyen volt Barto, meg nyílvánosan arról beszélni, hogy nem mondott neki igazat. Nem tudom, mi volt az,amivel barto Messit hitegette.

A mai napig sem értem, hogy miért adták el Suarezt, akinek az eladása is rosszul esett neki, de az uruguayinak sem lett olna kötelező másik csapatba menni. Ezzel a barátjának, Messinek keresztbe tett, mert ellenfelek lettek. 9-es nélkül nekivágni a szezonnak? Ez sportszakmailag butaság volt.

Azt gondolom, hogy nem kellett volna Valverdét meneszteni szezon közben. Ráadásul a nagyon jó edzőknek csapatuk van, ezért sem volt jó ötlet. Tavaly Valverdével elődöntőig jutott a csapat a blben, ami fejlődés volt. Valverdével bajnokságot nyert a Barca. Taktikailag jó edző volt.

Azt gondolom, hogy edző kérdésben igazat adok neki, de még említhette volna Sabellát. Guardiola mellett annak idején ott volt Tito Villanova, aki taktikailag nagyon jó volt. Kiváncsi lettem volna, hogy milyen edző lett volna.

Piqé lenne az elnök, és Messi lenne a sportigazgató. Nem rossz.

Egy időben Argentínát mondta, hogy ott szeretne élni, de sajnos az ország nincs jó állapotban sem gazdaságilag, sem politikailag.

messivel a foci szempontjából semmi baj. még van benne jó pár év. Inkább lelkileg van maga alatt. Nem csoda. pl: Sajnálom, hogy már 3 edzője is meghalt, amit nem könnyű feldolgozni. ebben az évben a foci sem volt olyan, mint régebben a járvány miatt.

Steve fan 2020.12.28. 11:19:11

Szívből remélem hogy igaz amit mondott bár egy-két dologban kételkedem.Biztos hogy várja már az elnök választást,és szerintem annak függvényében dönt a jövőjét illetően. De a Koemannal való jó viszonyban nem tudok hinni.

világostobája2.0 2020.12.28. 12:20:04

"Guardiola mellett annak idején ott volt Tito Villanova, aki taktikailag nagyon jó volt. Kiváncsi lettem volna, hogy milyen edző lett volna."

"Vilanova 2012. július 1-jén vette át a csapat irányítását. A 2012–13-as szezonban a Barcelonával megnyerte a spanyol bajnokságot. A szezonban 32 győzelemmel, 4 döntetlennel és 2 vereséggel összesen 100 pontot szereztek, amely új klubrekord lett és beállították a Real Madrid előző évi 100 pontos rekordját. 115 gólt szerzett a csapat, ezzel megdöntötték az előző évi 114 gólos klubrekordot. Valamennyi mérkőzésükön gólt szereztek, amely azelőtt még soha, egyik csapatnak sem sikerült a spanyol bajnokságban. A spanyol kupában és az UEFA-bajnokok ligájában is az elődöntőig jutott a csapattal."

katalan2 2020.12.28. 12:29:54

@világostobája2.0: Igen, tudom, de épp hogy csak elkezdte az edzősködést Messiéknél, mert sajnos beteg lett. Nem volt lehetősége hosszabb távon edzősködni.

Robi71 2020.12.28. 13:22:15

Mivel jelenleg nincs vezetőség, Messi két dolgot tehet. Elkezd jánuár elsejétől tárgyalni és a hó végéig nyélbeütni az üzleter egy másik klubbal vagy várakozó álláspontban marad a nyárig. Új vezetőség csak január végén lesz...és akkor már késő lesz beszélni az új vezetővel és ennek függvényében, ha menni akar megegyezni egy másik klubbal.
Egyszóval nyárig biztos marad.
....és Barto egy utolsó féreg, amit Messi is visszaigazolt. Hazug, manipulatív, csaló gazfickó.

sunt 2020.12.28. 13:33:01

Úgy értem, amit mond, hogy ha megy valamikor, akkor az USA-ba megy focizni, de szögre akasztott csukával visszajön Barcelonába. Argentína törölve.

katalan2 2020.12.28. 13:37:03

@Robi71: Szerintem egyértelmű, hogy nem megy máshova.

Robi71 2020.12.28. 14:22:04

@katalan2: 3 éve kellett volna, most már késő. Marad a langyos mocsárba és majd dicstelenült távozik. Reméljük, hogy legalább egy kupát nyerünk abban a szezonbam, amikor bejelenti a visszavonulását.
Egy vérprofi, egy igazi férfi ne mentegetőzön a családjával. Ha menni akar menjen, ha matadni akar akkor maradjon.

Eminusz 2020.12.28. 14:32:26

@Robi71: Szoval szerinted aki a csaladjat a sajat erdekei ele helyezi, az nem ferfi? Vagy hogy ertetted ezt?

Steve fan 2020.12.28. 15:13:52

@Robi71: Azt persze nem sorolta mivel áltatta a tisztelt elnök évekig. Tuti megígérte neki hogy visszahozza Neymart. Erre idehozta Grizest. Teljesen mindegy hogy osztja meg a blogot a Ney szappanopera,de érzésem szerint Leo vissza várta és úgy gondolta mégegyszer össze áll az MSN. Persze nem nyilatkozhat hogy a francba kívánja Grizest ,ő egy ilyen sportoló,hogy játszanának ezután. Erre még a tetejében Lajos lapát.Képzelem milyen boldog itt.

BarcaForLife 2020.12.28. 15:14:51

: @Eminusz: ezt en se ertem igazan. En se csinalok par dolgot a csaladom miatt. De ez nem mentegetozes es ferfinak erzem magam

FaramuciX 2020.12.28. 15:16:10

@Robi71: Ez nem volt részedről egy jó gondolat. Miért ne dönthetne egy igazi férfi a családjával közösen? Pont ez a lényeg az életében. A család, a barátok, a klub szeretete és gondolom Argentína szeretete. Normális, hogy neki ezek fontosabbak, mint újabb egyéni és csapat sikerek, esetleg még több pénz. Van családod?

Ettől még lehet hogy elmegy, de miért tenné? Láthatja úgy, hogy Koeman komoly munkát végez és hogy a fiatalításnak ára van. Persze ettől még Koeman lehet egy gyengébb taktikus, amit nehéz belülről érezni. Koeman mindenesetre nagyon nehéz helyzetben van. Suarez hiánya túlnagy, de Raitic és Vidal távozása sem segítette. Erre még kidőlt Piqué, SR, Fati valamint Dembi újra egy rövidebb időre. Ez így túl sok.
Nem játszunk jól, de Koeman sok nehéz döntést is felvállalt. Pedri beállítása jó döntés volt. Lenglet padoztatása sem lehetett könnyű, Géza még jóval rutintalanabb. Amíg Brészvész és Cou fix kezdő, addig nehéz lesz előre lépni.
Vannak ügyes fiataljaink, de Umtiti/Lenglet/Cou/Firpo/Bérszvész valamint Trincao is elég vérszegények. Pjanic meg szintén nem megváltó. Piqué kidőlése már sok volt, ő nagyon hiányzik hátulról.

Mihail1981. 2020.12.28. 15:24:24

@Robi71: Úgy látom neked nem igazán van családod különben nem mondanál ilyeneket. Én a döntéseimet mindig annak függvényében hozom meg hogy mi a családomnak a legjobb, és nem abban hogy számomra mi a legjobb és ez az igazi férfi ismérve. Hogy a családja érdekeit a saját érdekei elé helyezi.

Balázs37. 2020.12.28. 15:39:03

Robinak ezek szerint biztos, hogy nincs családja, most már tuti, sokaknak szerintem fel is tűnt, hogy rengeteg ideje van olvasni, és kommentelni. Ezzel a hozzászólással ezt be is bizonyította

Robi71 2020.12.28. 15:40:59

@Eminusz: Egyszerűbb lett volna azt mondani blöfföltem és csak pe akartam mondatni Bartomeu-t. Ha tudta, hogy amúgy sem megy, mert a család a legfontisabb számára és ók MARADNI AKARNAK, akkor miért hozta fel?

Robi71 2020.12.28. 15:46:54

@Balázs37.: Ha én vagyok az egyetlen pénzkereső a családban, de csak sszenvedek a munkahelyemem (ahogy ő is), akkor a változás mellett döntök. Ez jobb mekem is, meg a csladomnak is. Fusztráltan, kedvtelenül jönni mendennap haza nem a legszetencsésebb dolog. A gyerekek amúgy is hamar új barátokra lelnek, az asdzony pedig máshol is shoppingolhat.
Főlleg ha van jobb ajánlatom. És neki tudtommal volt. Vagy nem?

Robi71 2020.12.28. 15:50:47

@Balázs37.: Nekem ahogy legtöbbször most is az az érzésem, hogy gyerekek között vagyok a blogon és nem komoly családos emberek között. Ha elolvasod az előző érveléseimet most is megérted miért.

világostobája2.0 2020.12.28. 15:52:30

@Balázs37.: és ez sok mindent megmagyaráz...mondjuk ahogy itt megismertük én nem nagyon csodálkozom hogy nincs...

Robi71 2020.12.28. 15:58:40

@Steve fan: Az interjú-ból is az jött le, hogy blöfföt, nem akart menni sehovs...csak Barto-ra akart ráijeszteni hátha magától vagy a szurkolók nyomádára lemond.
Persze, hogy nem érzi jól magát...de most már minegy, végleg beletörödött. Reméljük lesz még része sikerben még mielőtt visszavonul.
Es ezt úgy mondom, mint Messi legnagyobb fanja (katalan2 nem az, ő masképp...:).

Robi71 2020.12.28. 15:59:43

@világostobája2.0: nem értesz te semmit. Megismertél? :)

Steve fan 2020.12.28. 16:03:36

@Robi71: Félig igaz,félig nem. Ilyet nyilatkozni egy ilyen interjúban nem Leo Messire vall. NEM blöff volt de Barto-t tényleg meg akarta buktatni,Suarez dicstelen elküldése volt az utolsó csepp a pohárba.A család számára valószínűleg fontosabb bárkinél és ez így van jól. De van itt más Tisztel Barca hívők! A lojalítás. Ki tudná elképzelni hogy egy legenda akinek az élete az FC Barcelona,esetleg egy BL meccsen szembekerüljön volt csapatával netán gólt is rúgjon nekik és ezzel ejtse ki"szeretett klub"-ját. Na, ez amit nehezen tudok elképzelni Leonal Messiről . Hangsúlyozom ez csak az ÉN véleményem.

GYLS 2020.12.28. 16:04:16

Messi döntésében és magyarázkodásában egy nagy probléma van, az időrendiség.

A fax elküldésénél nem számított a család. Amint a LIGA hivatalosan tájékoztatta a képviselőjét, hogy a szerződésében lévő záradék szerint ha nincs megegyezés a vevővel (volt ilyen hivatalosan?),csak kivásárlási áron távozhat, akkor jött elő a családra való hivatkozással. És ekkor jött elő a másik magyarázkodással. hogy nem szeretné a Klubot bíróságra vinni. Nem ezért tette, hanem mert már két helyről (Klub, LIGA) is tudtára adták, mi van a szerződésében.

Nem akartam foglalkozni a mostani mondanivalójával, de ebben is van egy érdekes rész. Azt mondja, 6 hónappal a fax elküldése előtt már többször is jelezte a távozási szándékát. Ha engem nem vesznek komolyan, akkor nem várok hónapokat. Ha a második jelzés után is válasz nélkül maradok, megy a hivatalos ügyirat. Ha annyira becsapva érezte magát, akkor mire várt?

Robi71 2020.12.28. 16:41:17

@Steve fan: Barto tudta, hogy csak blöfföl. Akasztják a hóhért?...áh, dehogy. :)

Robi71 2020.12.28. 16:44:30

@GYLS: Ez is alátámasztja, hogy csak blöffölt. Nyáron még Barto nyerte a párharcot....de később a Covid (nem Messi) ledöntötte. :)

katalan2 2020.12.28. 16:56:39

Nem hiszem, hogy blöffölt, mivel ő egy sportember, aki nyerni akar, és elég rosszul sikerült az előző szezon, ráadásul semmi sportszakmai jó döntés nem vol. Suarez is elment, a legjobb barátja. Megkérdezte a családját, hogy mi lenne, ha elköltöznének Barcelonából, de Thiago viselkedése, szóval a család miatt lemondott erről.

Steve fan 2020.12.28. 16:57:23

@GYLS: Soha nem tudjuk meg. Ebbe a sztoriba csak a média útján láttunk bele.Azt nem állítom hogy többféle verzió is napvilágot látott ,de ki tudná 100% pontossággal megmondani mi zajlott le évekre visszamenőleg közte és Barto közt .Ez már egy magasabb kategória.

katalan2 2020.12.28. 17:04:19

@katalan2: Meg Barto miatt is ott akarta hagyni a csapatot, mert mint ember egy utolsó gazember. Nem akarta elengedni Barto Messsit, ez igaz, de a család miatt maradt.

BarcaForLife 2020.12.28. 18:17:17

@Robi71: gyerekek kozott vagy a blogon? Ez eleg passziv agressziv lenezo beszolas amugy....de ugye mindegy.

Nem bloffolt. El akart menni de nem ugy h perel. Elmondta most is es ideny elejen is. Miutan maradt lenyugodott es elment az elnok is szoval most meggondolja nyarig h mi lesz. Ebbe semmi bloff nem volt. De most ugysincs ertelme magyaraznom mert ugye egy gyerek mit beszel a felnotteknek. Nekik ugyanis "mindig" igazuk van.

GYLS 2020.12.28. 19:01:50

@Steve fan: Azt írod, soha nem tudjuk meg. A tegnapi interjú után már sokat tudunk. Mert Messi saját magát cáfolta meg. Ez megint az időpontokból tudható. Ha Ő a fax elküldése előtti 6 hónapban többször jelezte távozási szándékát Barto felé, akkor visszamenve az időben, azt jelenti, hogy Ő és a családja már februárban döntött. És ekkor még vezettük a bajnokságot, nem volt csúfos 2-8, nem volt Koeman-projekt, és még Suerez is a csapat tagja volt. Akkor?

Robi71 2020.12.28. 19:28:03

@GYLS: Ez nem így van...én gyakorlatilag azt sem értem, hogy 2017-ben miért hosszabbított (ha már a pénz neki nem számít, ugye) . Már akkor egyértelmű volt, hogy hozzánemértő bagázs rossz irányban tereli a klubot. A tavaly ilyenkor már régen nem itt kellett volan hogy legyen....nemhogy egy 2-8 hatására hozta volna adöntést. .)

Mihail1981. 2020.12.28. 19:30:09

@Robi71: "egy igazi férfi ne mentegetőzön a családjával. Ha menni akar menjen, ha matadni akar akkor maradjon."
Csak mellé beszélsz. Ha én olyan helyzet elött állnék hogy jobban keresnék és jobb munkahelyem lenne külföldön mint itt de a gyerekeim nem akarnának menni, biztos hogy a maradás mellett döntök. Mert ők jelentik az életemet. És inkább itthon keresnék más alternatívát hogy nekem is jobb legyen de a családom se szenvedje meg.
"Nekem ahogy legtöbbször most is az az érzésem, hogy gyerekek között vagyok a blogon és nem komoly családos emberek között"
Ezt pont egy olyan gyerekes ember mondja akinek még családja sincs. Mert ha lenne ilyen kijelentéseket biztos nem tennél

Robi71 2020.12.28. 19:32:21

@BarcaForLife: Felnőtt emberként csak el kellene dönteni, hpgy blöff volt vab sem, nem?
Gondolom, hogy a távozási szándékát előbb otthon megbeszélte a családdal...akik egyértemúen a maradás mellett döntöttek....számara pedig a legfontosabb a család.
Így már a négy fal között eldölt, hogy nem lesz távozás. Akkor mi volt ez, ha nem blöff?

Robi71 2020.12.28. 19:36:26

@Mihail1981.: "És inkább itthon keresnék más alternatívát hogy nekem is jobb legyen de a családom se szenvedje meg."...Espanyol? :)

Mihail1981. 2020.12.28. 19:38:32

@Robi71: "Fusztráltan, kedvtelenül jönni mendennap haza nem a legszetencsésebb dolog"

Az meg méginkább nem szerencsés hogy úgy mész haza minden nap hogy a gyerekeid sírva könyörögnek hogy menjünk haza....

Robi71 2020.12.28. 19:40:28

Gondolom CR is az asszony és a síró fia ellenére hozta meg a döntést, hogy "irány Torino". Vagy ő egy rossz férj és apa? :)

Robi71 2020.12.28. 19:47:39

Ritka pillanatok egyike, amikor egyetértek @GYLS: -el....ez a történek enyhén szólva szántít, pedig én (majdnem) minent elhiszek neki. :)

katalan2 2020.12.28. 20:03:08

@Robi71: A gyerekeknek az érzelmi biztonság, a megszokott környezet a fontos. Messi tudja, hogy milyen nehéz egy másik országban gyerekként élni. pl: Elhagyni a barátokat.

CR gyerekei közül a legnagyobb érzékelt valamit. A többiek túl kicsik.

Azt gondolom, hogy először nem szólt a családnak, de érlelődött benne a távozás gondolata, mivel elege lett az egészből, és írt egy burofaxot, meg ügyvédekkel is konzultált a szerződése miatt is, amivel a covid miatt lett probléma, ha jól tudom. Barto igaz, hogy nem akarta elengedni, de végül a család volt a prioritás a döntésében.

katalan2 2020.12.28. 20:04:42

@katalan2: Bocsánat, ez lemaradt az előző bejegyzésemből: Nem írtam, hogy közben a családjával is megbeszélte a távozást. .

Robi71 2020.12.28. 20:22:16

@katalan2: CR Junior 8 éves volt, ahogy most Thiago is. Kb egyformán "érzékeltek valamit". :)
Minketten kedveljük (igaz, másképpen) Messi-t...de be kell ismerni, hogy nem gondolta komolyan, amikor "faxolt". Le akarta mondatni Barto-t és ez nem sikerült (ehhez kellettek volna a sociok is, akik érthetetlen módon nem álltak mellé) ...olyannyira, hogy Barto még Suarez-t is lapátra tette. Ha nincs a Covid Barto kitölti a szeződését.
A Barca története Barto allatt inkább hasonlít egy Zs-kategóriás dél-amerikai szapanoperához, mint egy profi klubbéhoz.

Robi71 2020.12.28. 20:27:53

Pique is indul ar elnökségért. :)

Steve fan 2020.12.28. 20:49:42

@GYLS: Ha jelezte akkor csak négyszemközt. Publikállva februárig ilyen irányú bejelentésről nem volt. Innentől fogva azért megkérdőjelezhető az interjú egy-két fejezete. Úgy ahogyan írtad a publikus rész időrendi sorrendje. Másrészt többedszerre elolvasva nekem úgy tűnik mint egy bocsánatkérés.

Balázs37. 2020.12.28. 21:49:41

@Robi71: megint mondtál egy hülyeséget, aztán támadsz.......

Balázs37. 2020.12.28. 21:51:26

@Robi71: jó, hogy már Messi fejébis belelátsz! :)

Balázs37. 2020.12.28. 21:57:53

@Robi71: CR gyerekei béranyától vannak, akkor milyen apa is az ilyen 4 gyereke va63 különböző nőtől. Semmit nem tudsz te a CSALÁDRÓL!

Mihail1981. 2020.12.28. 23:11:07

@Robi71: Cr egy egoista barom akinek 4 gyereke béranyától vannak. Nem hiszem hogy ő töltené be az ideális apáról alkotott képet. Ideális férj meg még tudtommal nem lehet mivel sose házasodott meg. Ő ékes példája szerintem hogy kicsit se férfi. Ha saját maga és a gyerekei érdeke lenne mérlegen szerintem a saját érdekeit tartaná szem elött.

Robi71 2020.12.29. 05:58:20

@Balázs37.: :))) vicces fiu vagy te.

Robi71 2020.12.29. 06:00:10

@Mihail1981.: most sem hazudtolod meg magad. Odab@szol rendesen. :)

sunt 2020.12.29. 06:04:57

Mikor értitek meg végre, hogy Messi focizseni, de magánemberként nem az? Olyannak kell elfogadni, amilyen.

Robi71 2020.12.29. 07:59:31

@sunt: Én helyében kirúgnám az amatör tanácsadómat és helyébe egy igazi profit alkalmaznék, aki gondosan felépíti az image-emet. Ha nincs, akkor alkalaznék egyet és nem folytatnám ilyen bénán ahogy ő most teszi.
Messi egy jó fiu....és ezt kell kihangsúlyozni. Ibra, CR, McGregor vagy Mayweather ennek az ellenkezőjére játszanak....polgárpukkasztás, megbotránykoztatás vagy egyenesen rosszfiu image-re játszanak. Profi munka.

GYLS 2020.12.29. 08:24:37

@Steve fan: Tegnapi 20:49-es írásodra.

Nem tudom, hogy Messi bocsánatkérésnek szánta-e ezt, vagy sem. Mindenesetre nekem úgy tűnik, minél többször kerül szóba, minél többször magyarázkodik, annál inkább belebonyolódik az egészbe.

Mondja amit gondol, ugyanakkor nem veszi észre, hogy egyik esetben mást mond ugyanarra a kérdésre, mint máskor. Azaz még következetesnek sem mondható. Én ebben az interjúban is találtam kettő ilyet. De mivel így is én vagyok a "Messi-szidó", meghagyom másoknak az esélyt , hogy felvessék.

Ez most nem Neked szól: Ahogyan a focit nem csak nézni, látni is, úgy egy szöveget nem csak olvasni, értelmezni is kell. Keresni a kérdéseket és a válaszokat, megtalálni az összefüggéseket.

Steve fan 2020.12.29. 09:21:14

@GYLS: Jól látod. Egyrészt augusztusban nem mondja ,nem megyek el mert......De karácsony táján majd nyilatkozom ......folyt köv.Másrész talán úgy érezte ő Leo Messi,milliók bálványa talán még kéne magyarázni ezt az egészet.Talán ő is érzi hogy őszi teljesítménye nem igazából indokolja hogy az új elnök könyörögjön neki. Ne értsd félre,ő még mindig egy meghatározó klasszis de hatalmasat hanyatlott.A világ talán legjobban megfizetett játékosa,húzná meg magát ilyen teljesítmény mellett. Lehet hogy hullámvölgy. De 15 éve ülök le miatta meccset nézni,nem azt várom hogy lehajtott fejjel sétálgasson. Ő a csk. Kapja össze magát legyen férfi mutasson példát.

kritizator 2020.12.29. 09:26:02

@sunt: +100

ez a lényeg, a többi hablaty, beleképzelés, vágyaink (egyeseké) kivetítése Messire, Messi istenítése

sunt 2020.12.29. 10:10:17

@kritizator: Mintha arról lehetett vilna hallani

Raven1975 2020.12.29. 10:12:03

Bérekből és reklámokból 127 millió dollárt, több mint három és fél milliárd forintot tehetett el .... www.fourfourtwo.hu/oromfoci/otthon-otthontalanul-mi-lesz-most-lionel-messivel-97299/

sunt 2020.12.29. 10:12:41

hogy Messi helyett végig az apja tárgyalt és menedzserkedett a tesója is. Nem kell ebből is történeteket fabrikálni, de nemlétezőnek se célszerű tartani.

katalan2 2020.12.29. 11:02:09

@Steve fan: A többiek ugye mind jól teljesítettek. Nem beszélt a nyáron a dolgairól, most kérdezték őt, ennyi. Sokáig visszafogott interjúi voltak, most nem. Tett már le annyit az asztalra, hogy elmondja mit gondol.

katalan2 2020.12.29. 11:03:14

@GYLS: Milyen ellentmondásra gondolsz?

katalan2 2020.12.29. 11:03:53

mivel hitegette barto Messit? Mivel nem mondott neki igazat?

katalan2 2020.12.29. 11:05:02

@sunt: Mint magánembert nem igazán ismerjük őt, szerintem.

katalan2 2020.12.29. 11:07:38

@Robi71: Hidd el, hogy minden gyereket megvisel, ha el kell hagynia a környezetét. Biztos, hogy Ronaldo gyerekében is lettek kemény lelki sérülések. Te annak ellenére elmennél a családoddal, hogy kiborultak. Jól érzik ott magukat. Érzelmi biztonság kell egy gyereknek!!!!

Robi71 2020.12.29. 11:14:32

@kritizator: A többi focista sem IQ bajnok (tisztelet a kivétel)...csak megfelelő emberekkel veszik körbe magukat. Messi a családra hagyatkozik és ez látszik a kommunikácuóján is.

Robi71 2020.12.29. 11:38:04

@kritizator: Messi-n az látstik, hogy biztonságban érezte magát a klubnál, neki csak a focival kellett figlalkozni, minden mástva klub intézett.
Csakhogy ez Barto érkezésével megváltouott...haramiák és élősködök lepték el a klubot. Messi későn eszmélt és ennrk itta mrg a levét.

Raven1975 2020.12.29. 11:42:59

Hivatalos keret az Eibar elleni hazai bajnoki meccsre.
uploads.disquscdn.com/images/bcf81e7dd2e5b8f3ba69a80ca72a55db2813751372b12305322d5fa3b605da35.jpg
Javier Alberola Rojas dirigálja a meccset, zárjuk szépen 2020-at.
Força Barça!

GYLS 2020.12.29. 11:48:46

Messi és az Ő becsapása: Ha engem valaki átver, akkor mondhatok cifrábbnál-cifrább jelzőket az illetőre. Ha ugyanaz a személy többször megteszi velem, akkor nem az illetőben, hanem saját magamban keresném a hibát. Mert nem tanultam az első esetből.

Balázs37. 2020.12.29. 11:50:01

@Robi71: össze - vissza beszélsz

GYLS 2020.12.29. 11:53:40

@katalan2: Nem ellentmondás, következetlenség. Amint írtam, megadom az esélyt másoknak is, hogy Messit "szidják".

Spacedyevest 2020.12.29. 12:04:56

Valóban a gyerekek rettegnek a változástól, maximális biztonságban szeretnek lenni. DE a szülőtől függ, hogy ezt hogy vészelik át. HA a szülő jól van, akkor a gyerek is. Ennyi idősen még nincsenek olyan baráti szálak, hogy hipphopp ne tudna új barátságokat kötni. Ráadásul a Suarez gyerekek is elmentek.
Szóval ha Messi nem akar váltani, akkor THiago is sírni fog.

Megértem amúgy a döntését, meg akarja várni az új elnökséget, főleg ha itt akar majd sportigazgató lenni.

katalan2 2020.12.29. 12:11:47

@GYLS: Akkor következetlenség. Ez nem szidás. Nehezen megy neki a kommunikálás. Nem is szeret középpontban lenni. Elolvasom újra, amit írtál.

katalan2 2020.12.29. 12:26:02

@Spacedyevest: Igaz, sok múlik a szülőtől. Dehogy nincsenek olyan komoly baráti szálak. Pont az utcánkban él két másodikos általálos iskolás, elég sokat játszanak együtt. Nagyon jól megvannak. Baj van, ha nem találkozhatnak. A másik történetem az lenne, mikor még a barátnőm kisfia 3 éves volt, és átjöttek hozzánk, és nem látta édesapámat, mert ő kinn volt a kertben, vagy a pincében, már nem emlékszem, nagyon mérges lett a kisrác.

Messin látszik, hogy eléggé megviselte őt az, hogy Barcelonába költözött. Ráadásul nagyon messzire a családjától.

Pont Thiago volt az, aki igencsak kiborult. Nem gondolom, hogy az édesapja miatt
sírt volna.

kritizator 2020.12.29. 12:35:47

@Spacedyevest: nem értem mért sírt tiago, amikor nem költöztek?

ha meg megkérdezte őt Messi és sírt, akkor minek bürofaxolt?

Robi71 2020.12.29. 12:43:58

@Balázs37.: én vagyok az egyetlen aki egyenesen beszél. :)

katalan2 2020.12.29. 12:47:51

@kritizator: Talán előbb burofaxolt és utána beszélt a családjával?

Mihail1981. 2020.12.29. 13:01:02

@Robi71: Igen tudjuk....mindenki hülye csak te vagy helikopter..... Unalmas már egy kicsit... Nem gondolod??

Robi71 2020.12.29. 13:44:35

@GYLS: Csak egyet érteni tudok ebben a kérdésben. Messi-nek mennie kellett vilna az első átverés után vagy ha ennyire szereti a klubot és maradni akart mindenáron, akkor válastás elé kellett volna állítani a klubot "én vagy ő".

Balázs37. 2020.12.29. 14:22:19

@Robi71: felesleges veled bármibe is vitatkozni, makacs ember vagy, ha nincs igazad azt az Istenért nem ismered el

Eminusz 2020.12.29. 14:31:28

Ma megneznek egy 3-4-2-1-es felallast:
Ter Stegen - Araujo, Lenglet, Umtiti - Dest, Alena, De Jong, Firpo - Griezmann, Pedri - Braithwaite

Mihail1981. 2020.12.29. 14:57:20

@Balázs37.: Ha még csak makacs lenne.....

Robi71 2020.12.29. 15:14:52

@Balázs37.: @GYLS: -el egyetérek ebben a kérdésben. :)

Robi71 2020.12.29. 15:16:39

@Eminusz: gyanithatoan ez lesz...Grizi Messi helyett. Umtiti nem lesz kezdő, Lenglet vagy Firpo.

kritizator 2020.12.29. 16:18:35

@katalan2: ha csak úgy nem?
Na, de úgy sem engedték el.

Dr Mouse 2020.12.29. 16:20:33

@Robi71: Ha ma nem lesz Messi, - akkor kit fogunk szidni?

Robi71 2020.12.29. 17:24:29

@Dr Mouse: és dicsérni azt aki nincs a pályán. Eddig Dembi a szezon legjobbja. :)
süti beállítások módosítása