A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

A végsőkig küzdöttek, majd hosszabbításban továbbjutottak

2021. február 04. - ZalanBarcafan

Képtalálatok a következőre: granada vs barca 3-5

A Granada a Barcelonát látta vendégül a király kupa negyeddöntőjében szerda este 21.00-kor. A Gránátvörös-kék alakulat a Cornella és a Rayo Vallecano elleni meccs után is ismét idegenben lépett pályára.

A meccset a katalánok kezdték jobban, az első tíz percben nyomás alá helyezték az ellenfelet, de Aarón Escandell kapus eszén senki sem tudott túljárni. A 33. percben Umtiti hatalmas hibáját követően a Granada megszerezte a vezetést, Kenedy lőtte a hálóba az ötösről a labdát, 1-0.

A felidőre 1-0-ával mentek pihenni a felek, majd rögtön a második félidő elején Umtiti ismét hibázott, üresen hagyta Roberto Soldado-t, aki egy térfelen keresztül vezetve a labdát Ter Stegen mellett passzolta el a játékszert, 2-0.

A mérkőzés hátralevő részében a Barcelona akarata érvényesült, de Messiék csak kapufákig jutottak el, illetve Escandell kapus védte a próbálkozásokat. Egészen a 88. percig, amikor is Messi ugratta ki Griezmannt, a már-már elérhetetlen labdát valahogy bekanalazta a francia a kapufára, ahonnan szerencsétlen módon Aarón lábára pattant és onnan be a hálóba, 2-1.

Itt már éreztek valami reményt a katalánok, és még nagyobb nyomás alá helyezték ellenfelüket, aminek meg is lett az eredménye, a 90+2. percben ismét Messi ugratta Griezmannt, azonban ez tökéletes átadás volt, amit a francia visszabólintott Jordi Alba felé, aki 5 méterről a kapuba fejelt, 2-2.

A végén még volt egy említésre méltó akció, amit a Granada vezetett végig, Luis Suárezt ugratták ki, aki bő 10 méterről a kapu mellé talált, így a Barca hosszabbításra mentette a párharcot. 

A 100. percben jött az áttörés, Alba visszaadta Griezmannak, amit az előbb a francia szolgáltatott neki, a 16-os sarkáról pompás beadását követően Griezmann fejelt a sűrűből a kapuba, 2-3.

Alig egy perc elteltével azonban rést talált a Granada a Barca védelmében, Carlos Neva-t ugratták ki Dest mögött, akit az amerikai szabálytalanul szerelt a 16-oson belül a bíró szerint, így 11-est ítélt, amit Fede Vico értékesíteni tudott, 3-3.

A második 15 percre azonban a katalánok esélyt sem adtak ellenfelüknek, a 108. percben De Jong, majd a 113. percben ismét Jordi Alba talált a kapuba, így megpecsételve a továbbjutás sorsát, 3-5.

Összegezve a mérkőzés képét, megérdemelten jutottunk az elődöntőbe, jobban domináltuk a meccset, nemigen hagytunk teret az ellenfélnek. A védelmen még van mit csiszolni, Umtiti sem lehet életbiztosítás örökre, azt megmutatta a meccs folyamán, azonban gratulálok a csapatnak, óriásit küzdöttek! 

Granada 3-5 FC Barcelona
Gólszerzők: Kenedy 33', Roberto Soldado 47', Fede Vico 103'(B), ill. Griezmann 88', 100', Jordi Alba 90+2', 113', Frenkie De Jong 108'

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr4016415770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raven1975 2021.02.04. 14:09:07

Hatalmas lelki ereje van a csapatnak, szép volt srácok! Visça el Barça!

Maestro10 2021.02.04. 16:17:16

Griezmann a 2021-es esztendőben 10 meccsen már 7 gólnál és 6 gólpassznál jár. Remélem ezeket a számokat a későbbiekben is hozni fogja a francia, és akkor egy szavunk sem lehet a teljesítményére. :)

Nagybarcelona 2021.02.04. 16:36:07

@Maestro10: www.eurobarca.hu/hirek/labdarugas/copa-del-rey/20210204-koeman-tiszteletlen-ahogy-sok-psg-jatekos-beszel-messirol/ Griezmann mentálisan van megzuhanva, (bár ez igaz sokakra) azèrt ő többet tud annál, mint amit tavaly nyújtott. Szurkolók neki, Sociedad óta kedvelem.

Raven1975 2021.02.04. 18:29:26

A tegnapi mérkőzésen szezonbeli 10. gólpasszát osztotta ki Jordi Alba. Ehhez mindössze 27 mérkőzésre volt szüksége.

Jobbulást és mielőbbi felépülést Sergi Roberto!
www.mundodeportivo.com/futbol/fc-barcelona/20210204/491876395803/el-infortunio-de-sergi-roberto.html

GYLS 2021.02.05. 13:32:06

Sevilla-Barca és Bilbao-Levante elődöntők a Copa Del Reyben. Első mérkőzések jövőhéten, a visszavágók március elején (2-4).

FCB_László 2021.02.05. 14:03:46

Luis Suarezt ugrattáki ki ?

benedict 2021.02.05. 14:06:05

első meccs 02.10. második meccs 03.03.
idegenben kezdünk

Kertai Dávid 2021.02.05. 15:09:02

@benedict: én személy szerint örülök a Sevillának, inkább 2 meccsen találkoznék velük mint egy meccsen a döntőben

Nagybarcelona 2021.02.05. 18:19:27

@Dr Mouse: barcauniversal.com/report-rumours-about-ansu-fatis-second-surgery-are-false/
Itt tagadják. Ha nem igaz a 2. műtèt, elèg pofátlan egy gyereket sározni.

Nagybarcelona 2021.02.05. 18:21:33

www.football-espana.net/2021/02/05/luis-suarez-explains-barcelona-exit-people-forgot-what-i-did-there-very-quickly
Suarez megerősítette, Koeman telefonon közölte, hogy nem számítanak rá. Sok klub èrdeklődött utána, de a családja miatt maradt Spanyolországban.

Nagybarcelona 2021.02.05. 18:26:15

Brèking! Megtalálták az edzèsről hiányzó Hazardot! Kettő az egyben a Burger Kingben!
www.nemzetisport.hu/spanyol_labdarugas/kep-a-burger-king-kimeletlenul-beleszallt-hazard-ba-2808333
:)

Nagybarcelona 2021.02.05. 18:35:14

barcauniversal.com/gerard-pique-slams-bartomeus-leadership/
Piquè hiányolta a kommunikácíót Bartó ès a csapat között. Erre gyanakodtam.

kritizator 2021.02.06. 08:50:42

@Nagybarcelona: legalább araujo több jateklehetoseget kap

Kertai Dávid 2021.02.06. 11:20:33

@Nagybarcelona: ezt végülis tudtuk, hogy Koeman közölte vele, de Koeman célzott rá, hogy nem az ő döntése volt... úgy fogalmazott, hogy néhány döntést már azelőtt meghozott a klub, hogy ő leszerződött volna, és azt is mondta, hogy ha marad Suarez ő számítani fog rá

katalan2 2021.02.06. 11:49:45

@Kertai Dávid: Úgy gondolom, hogy maga Suarez döntött úgy, hogy elhagyja a Barcát, hiszen, ha a játékos nem akar menni, akkor a klub nem küldi el.

Kertai Dávid 2021.02.06. 11:54:36

@katalan2: ebben is van valami, hisz már elvileg évek óta mondta, hogy kezdjék el keresni a helyettesét... én ezt mindig kamunak gondoltam, de azóta olvastam ezt valahol tőle idézve is

GYLS 2021.02.06. 12:05:17

Suarezzel avagy nélküle:

Az előző szezonban 31 tétmérkőzés után 70-35 (+35), idén 69-31 (+38) a rúgott és kapott gólok száma.

Raven1975 2021.02.06. 13:00:49

Hivatalos keret a Betis elleni idegenbeli bajnoki meccsre.
uploads.disquscdn.com/images/d1bb288b09003d803e718f07af1715e1ecfcfe0dbafe5d9377300dd925716e11.jpg
Kezdőrúgás holnap 21:00-kor. Força Barça!

Eminusz 2021.02.06. 14:05:50

Kiprobalnek egy ilyet:
Ter Stegen - Dest, Mingueza, Lenglet, Firpo - De Jong, Pjanic, Pedri - Messi, Griezmann, Alba
:)

kritizator 2021.02.06. 14:30:24

@GYLS: Na ez egy jó statisztika : pedig Messi idén jó néhány meccsen nem tette oda magát

Dr Mouse 2021.02.06. 19:08:19

Nem vagyok futball szakértő, csak egy átlagos drukker, - de tartok tőle, hogy Fatinak ez a sérülése végzetes lehet...

Nagybarcelona 2021.02.06. 19:36:49

@GYLS:tavaly az Atletico 51 gólt lőtt Suarez nèlkül 38 meccs alatt, most 19 meccs alatt 40-et, ebből Suarez 14-et. Èn úgy látom nagyon impotens a támadó játèkunk, majd elválik, ez mire lesz elèg.

Nagybarcelona 2021.02.06. 19:42:21

@GYLS: Fati 4, Trincao 0, Brathwaite 2, Griezmann 6, Dembele 2 ez összesen 14 gól, pontosan annyi, mint amennyit Suarez lőtt 16 meccs alatt.

Muradtefvik 2021.02.06. 19:59:26

@Nagybarcelona: ebben a csapatban? Ne feled Griezmann is ontotta a gólokat az ATMben. Dortmundban eredményes volt Dembelé.

GYLS 2021.02.06. 20:44:26

Nem tudom idén Suarez a 16 gólból mennyit szerzett pontrúgásból, de a legutóbbi kettőt - ha jól emlékszem - így tette (egyet büntetőből, egyet szabadrúgásból). A Barcában ha Messi a pályán volt hány százalék esélye volt odaállni ezen labdák mögé?

Egy játékos eredményessége függ a csapatban betöltött szerepéről. Ki lövi a büntetőket, szabadrúgásokat, centerközpontú-e a taktika, második hullámból érkezőkre teszik a hangsúlyt, kontrákra játszanak, stb.?

A lényeg az, hogy a Barca góljainak száma semmit nem csökkent az előző idényhez képest. Csupán máshova helyeződtek a súlypontok, jelen esetben a gólok eloszlottak. És engem egyáltalán nem érdekel, hogy az eredményjelző táblára kiknek kerül fel a neve. Az a fontos, hogy a csapat neve mögött eggyel mindig nagyobb szám legyen, mint az ellenfélnél.

GYLS 2021.02.06. 21:18:58

A gólok eloszlása:

2019-2020-as idényben: 9% hátvédek, 16% középpályások, 75% támadók
2020-2021-es idényben: 12% hátvédek, 20% középpályások, 68% táamadók.

Nagybarcelona 2021.02.06. 23:23:09

@GYLS: nekem is Mind1 lenne ha Brathwaite lőtt volna 14 gólt, akár büntetőből is, de azt is kihagyta. Belevetted a kupa, szuperkupa, BL gólokat is, ahol utóbbi èvek leggyengèbb ellenfeleit kaptuk. A BL-t nem kell felelevenítenem, a szuperkupából a Bilbao "ejtett ki", a kupából majdnem a Granada, ahogy írtam, a bajnokságban meg 5 támadónknak van összesen 14 gólja. Nagyon örültem a Granada elleni továbbjutásnak, de! 88 percig megint ment a nagy semmi. Ne kergessük magunkat hiú remènyekbe, nagyon gyengèk vagyunk. Ès nagyon hiányzik Suarez, Vidal, Semedo de mèg az általam sokat kritizált Rakitic is Pjanic helyett. Írtam, a sèrült Roberto is, pedig már 2 ève eladnám, mint Rakiticet. Ilyen gyenge a keret. Ha Messit kivesszük a csapatból, akkor pedig a 4-be kerülès is veszèlybe kerül, mert De Jong, Pedri, Busquets nem tud helyzetet teremteni, a csatárainkról már írtam, a vèdőink meg arra játszanak, hogy ki kerüljön bele az èv vègi vicc-válogatásba. Remèlem hogy ettől csak jobb jön, örökkè Forca Barca!

Nagybarcelona 2021.02.06. 23:26:44

@Nagybarcelona: Bartóèkkal pont ez volt a legnagyobb problèma, mintha a közössègi mèdiából a szurkolók kívánságára irányították volna a csapatot.

Nagybarcelona 2021.02.06. 23:46:32

Vannak pozitívumok is, nagyrèszt Koemannak köszönhető, aki felüdülès Valverde ès Setien után. A 4231-et azèrt találta ki, hogy Messi irányítson, mert sose volt jobb szèlen a 433-ban, csak rá kellett jönnie, hogy nincs csatárunk. Suarezt beáldozta, mert Messivel együtt keveset vèdekeztek, ès Coutinhon a vezetősèg nem akart bukni, hiszen 100+ milliós vesztesèg már vehető hűtlen kezelèsnek. Pedig Suarez tökèletes lett volna akár cserènek, hiszen nem mindig Bayern vagy PSG ellen játszunk, most meg már a kis csapatok ellen sem megy a góllövès. Fatit ès Dembelèt a vèdekezèsük hiányában nem merte együtt játszatni. De Jongnak nem feküdt a VKP-poszt. Így lett 433 Busquets vkp, De Jong előrèbb tolva, Griezmann bal szèlső közèpre húzódva, Dembele jobb szèlső. A problèma, hogy a cserèik jóval gyengèbbek a kezdő 11-től. Pedri nagy tehetsèg, de nem kezdő szint, fèl meccsekre eltűnik. Busquets meglepően jól játszik mostanában, a saját posztján. Koeman fizikálisan jobban felkèszíti a csapatot, ha kell kritizálja őket, teljesítmèny alapján kerülnek a játèkosok kezdőbe, ezèrt került padra pl. Lenglet is, Pedri pedig a kezdőbe, mert jelenleg nincs jobb a keretben a posztjára. Jobb a csapatvèdekezès, általában amatőr egyèni hibákból kapjuk a gólokat, sokszor sajnálom is Koemant ezèrt. Szóval van előrelèpès, de ahogy Koeman is nyilatkozta, ha többet akarunk elèrni, erősíteni kell a keretet.

Nagybarcelona 2021.02.06. 23:58:58

@Nagybarcelona: ja, ès a Granada elleni meccsen jól megfigyelhető volt, Valverde hová juttatta a csapatot. 88 percig töketlen takáztunk, mert fő a biztonság. Aztán csak megmutatták a játèkosok, hogy tudnak mèg játszani. Koeman legfontosabb feladata a játèkosok önbizalmának növelèse, direktebbè tenni a játèkot (eddig is ezt tette) odafigyelni, H. ne legyen mèg egyszer a fèlpályára feltolva a vèdelem (Valverde foci, pl. Granada ellen Umtiti), a csapatvèdekezèst megszervezni (Busquets belèp a 2 közèpső vèdő közè, sokszor írtam, Koeman is ezt játszatta utóbbi meccseken). A kezdő 11 összekovácsolódjon (nehèz lesz, mert rövid a keret, sok a meccs), Valverde alatt 2,5 èv alatt soha nem alakult ki állandó kezdő 11. A legfontosabb, hogy 5 cserelehetősèg van, több esèlyt kellene adnia azoknak a játèkosoknak, akikben látványosan nem bízik. Pjanic (èn Pedri helyèn is megnèznèm), Puig, Firpo.

Nagybarcelona 2021.02.07. 00:05:22

Szerintem Koemant Bartóèk jól bepalizták, szerintem ígèrtek neki játèkosokat, ezèrt is engedte el ilyen könnyen Suarezt. Így hát nem Koemant hibáztatom. Pl. Depay 24 meccsen 13 gól, 6 gólpassz, bal szèlsőkènt. Szerintem Koeman őt ès Wijnaldumot kèrte feltètlenül, Suarez ès Vidal "helyère".

Nagybarcelona 2021.02.07. 00:28:45

Granada meccs tanulsága mèg, hogy többre megyünk a beívelèssel, kapura lövèssel, kipattanóból (3 gólunk így született) mint a cèltalan oldalpasszal. A labdavesztès sem olyan nagy baj beívelèsnèl, mint mikor a 16-os előtt oldalpasszból veszítünk labdát, feltölt vèdelemmel, lásd Granada 2. gólja.

kritizator 2021.02.07. 08:30:38

@GYLS: így van, Suareznek esélye nem volt Messzi mellett több gólt szerezni. Most ki tud bontakozni.

GYLS 2021.02.07. 08:33:50

@Nagybarcelona: Veled szemben én rövid leszek. Te még mindig a tavalyi unalmas, öreguras játékot szeretnéd látni. Akkor az új elnöknek nincs más feladata, visszahozni az ősszel elpasszoltakat. És újra minden ragyogni fog, a múltunk lesz a jövőnk.

Dr Mouse 2021.02.07. 09:44:41

@GYLS: Erről jut eszembe, hogy tegnap este néztem a Sevilla-Getafe meccset és az jutott az eszembe, hogy ez a Barcelona milyen gazdag csapat....:(
Gazdag csapat, amelyik könnyen elenged Cucurellákat, Alenákat Munirokat...

Nagybarcelona 2021.02.07. 10:49:14

@GYLS: ha olyan statisztikákat hozol, ami a szubjektív vèlemènyed igazolják, ne csodálkozz, ha ezt valaki máskèpp látja ès leírja a vèlemènyèt. A játèk alapjai olyanok, amelyeket az edző játszat, nem a játèkosok határozzák meg. Kiforgatod a szavaimat, vagy nem èrted meg. Nem a múlthoz ragaszkodom, hanem pontosan a tiki-takától (Guardiola filozófia)akarok szabadulni, visszatèrni a Cruyffi (holland) alapokhoz. Ezèrt tetszik Koeman tevèkenysège. A fiatalításnak nem úgy kell lezajlania, hogy elküldöm a fèl csapatot, nincs pènz igazolni, aztán a terhet 17-22 èves fiatalokra rakom. Ha a szimpátián, Bartóèkon, sok szurkolón múlna, már Alba, Pique, Messi, Busquets sem játszana itt, ès pènz hiányában egy szimpatikus közèpcsapat lennènk sok fiatallal. Engem mèg csak azzal sem lehet vádolni, hogy rèszrehajló vagyok szemèlyekkel szemben, mert ahogy Robinak is sokszor írtam, èn minden játèkosunkat kedvelem, èn a csapatnak szurkolok ès nem játèkosoknak, ezèrt a teljesítmènyük alapján ítèlem meg őket.

Raven1975 2021.02.07. 11:01:28

Ma a Real Betis vendégei leszünk, és egy győzelemmel újra felléphetnénk a 2. helyre. A két csapat legutóbbi találkozása alkalmával a Barça 5-2-re nyert, de ezen a meccsen veszítettük el hosszabb időre Ansu Fatit. A mérkőzés 21 órakor kezdődik a Benito Villamarín Stadionban, a játékvezető Carlos Del Cerro Grande lesz. Força Barça!

Nagybarcelona 2021.02.07. 11:04:22

barcauniversal.com/koeman-backs-up-pique-in-saying-that-barcelona-have-not-had-any-fortune-with-referees/
Tetszik, hogy Koeman ki meri mondani ezeket a problèmákat, csak nehogy ő ès Pique is 12 meccses eltiltást kapjon. Az idei, ès a tavaly újraindult bajnoki szereplèsünk során ezeket a kètes ítèleteket is számba kell venni.

Nagybarcelona 2021.02.07. 11:12:16

barcauniversal.com/polls-philippe-coutinho-voted-least-favourite-e100-million-plus-signing-by-barcelona-fans/ a válasz adók 82%-a Coutinhot tartja a kevèsbè hasznosnak a 100+ milliós igazolások közül. Griezmann 11%, Dembele 7% kapott.

GYLS 2021.02.07. 11:16:38

@Nagybarcelona: Szubjektív az, hogy a csapat mennyi gólt szerzett és kapott az előző és a mostani szezonban 31-31 tétmérkőzésen? Ezek száraz adatok. A következtetés pedig mivel szinte azonosak ezek a számok, nem lehet az, hogy bármely ősszel elpasszolt játékos hiányozna.

Egy-egy kivételt jelentő példát meg a 31-31 mérkőzésből pro és kontra ki lehet ragadni. Most nincs időm ezzel foglalkozni, így most hirtelen három csapat elleni mérkőzést jut eszembe (Prága, Inter, Granada).
1. Meg volt tiltva a Prága ellen, hogy kettő meccsen kettő gólt hozzunk össze? Vagy idén a Kijev és a Fradi ellen nem? Ha már kiscsapatokról írtál.
2. A tartalék csapat egy erős ellenfél ellen kettő gólt szerzett idegenben, a gála-csapat szintén kettőt hazai pályán (lsd. Inter ellen az előző évben).
3. A Granada ellen (a tavalyi bajnokságban nemzetközi helyett produkáló középcsapat) egy hónapon belül ugyanaz a csapat játszott egy sima 4-0-t és egy 90 perc alatti nyögvenyelős 2-2-t.

Ki-közepes-erős ellenfél. Gála vagy tartalékos csapat. Ilyen-olyan eredmények. És mennyit lehetne még hozni a 31-31 mérkőzésből.

És ez most csak arra a válasz, hogy milyen szintű ellenféllel szemben szereztük és kaptuk a gólokat. Na ebben már ott a szubjektivitás.

Nagybarcelona 2021.02.07. 11:45:30

@GYLS: ezzel nem megbántani akartalak, nekem szinte az összes írásom szubjektív, a vèlemènyemet írom le. Ezèrt is írtam a vèlemènyem, szerintem nagyon gyenge a támadósorunk. Ezèrt írtam, hogy 5 támadónak szerzett annyi gólt, mint a bajnokság èllovasának csatára, a Sevilla csatárát is írhattam volna, de Suarezt mi adtuk oda ingyen. A Granada ellen a kommentátor kimondta az èn vèlemènyemet: "a Barca úgy kezdte a meccset, hogy legázolja az ellenfelet aztán egyre jobban elbizonytalanodtak, főleg a bekapott gól után" (valami ilyesmi). Az a baj, hogy minden meccsünkre ez vonatkozik. Mi hozzuk fel az ellenfeleket a gyenge támadásainkkal, mikor nekik elèg egy kontrára, vagy a hibára várni. Ez a problèma Guardiola ès a tiki- taka óta. Lehet Koeman tevèkenysège azèrt tetszik mert megvalósítja az elkèpzelèseimet. Dembele jobb szèlen, Griezmann bal szèlen, Messi elől, megpróbál a játèkosok ès a csapat erőssègeire èpíteni. Valverde meg felküldte 128*ra is ugyanazt a felállást, pedig abban a keretben jóval nagyobb volt a taktikai lehetősèg. A jelenlegi keretben sajnos ennyi van.

katalan2 2021.02.07. 11:53:02

Ez igencsak nagy butaság!!! Messi rengeteg gólpasszt adott neki, sőt a 11-esekből is bőven átadott jópárat Suareznek.

Nagybarcelona 2021.02.07. 12:00:19

@GYLS: Koemannak ez volt a terve Suarez elküldèsèvel, (szerintem akart támadót, vagy ha tudta volna, hogy nem fog jönni, megtartotta volna) a csapatvèdekezèst megszervezni, Messi aki egyedül nem vèdekezik, ő marad vèdekezèskor egyedül elől, támadáskor Griezmann az èk, Messi irányít. Meg is oszlanak a gólok, ahogy írtad, csak a Granada elleni meccs kivètelèvel ha kell a gól (eredmèny), az nem jön össze. Ezèrt írtam, a "szubjektív statisztikáról". (Suarez Nesyri góljai hány pontot hoztak csapatuknak)Koeman is belátta a hibáját, ezèrt nyilatkozta, Suarezt nem az Atletihez kellett volna engedni, ha komolyabb cèlokra hajt a csapat, akkor erősíteni kell. Illetve a legnagyobb csalódását szerintem számára Coutinho volt, akire èpített volna, (állítólagos telefonhívás)csak azzal kellett szembesülnie, hogy semmilyen hatással nincs a csapat játèkára, ezèrt lett kezdő Pedri.

Nagybarcelona 2021.02.07. 12:31:10

Szóval szerintem Koeman elkèpzelèse nem is lett volna rossz, de a vezetősèg cserben hagyta átigazolások terèn, ezèrt váltott 433-ra, hogy kihozza a csapatból a maximumot.
Szerintem ez lehetett az elkèpzelèse 4231-ben:
Griezmann
Depay(Fati)-Cou-Messi
De Jong-Wijnaldum
Ahol vèdekezèsben Griezmann zár vissza jobb oldalon, Messi marad egyedül elől. Ezèrt hoznám nyáron Depayt ès Wijnaldumot, ès eladnám Coutinhot, de jó pènzèrt (Haaland) Griezmannt is.

Dr Mouse 2021.02.07. 17:29:55

Szerintetek létezik olyan csapat, ahol egy csatár nem védekezik? Szerintem van ilyen és nem is kevés.

Nagybarcelona 2021.02.07. 17:30:41

Ibrahimovic 39 èvesen 11 meccs 14 gól. Most Liverpool-City meccs, akit èrdekel.

kritizator 2021.02.07. 18:40:21

@Dr Mouse: persze hogy van, de azok úgy is állnak

Dr Mouse 2021.02.07. 19:27:50

@kritizator: Lewandovsky szerinted védekezik? Vagy a top olaszoknál a center védekezik?
Vagy Benzema védekezik?

Barca30 2021.02.07. 20:08:38

Érdekes a kezdő csapat.

Csbcs 2021.02.07. 20:12:17

@Nagybarcelona: Hasonlóan látom a dolgokat... szerintem is gyenge a támadó alakzatunk, Messin kívül jelenleg nincs igazi góllövőnk. A statisztika sok mindenre jó, de nem adja vissza pl, hogy milyen nehezen tudunk helyzetet kialakítani... persze GYLS mindjárt földob ide egy patent statot, hogy a Barca dolgozza ki a legtöbb helyzetet, de ezek nem 100%-os helyzetek, hanem jellemzően csak nyögvenyelősen kialakított helyzetecskék. A tavalyi év ment a levesbe, szarok voltunk, valljuk be őszintén... GYLS adatai alapján csapatszinten ugyanannyi gólt szereztünk idén is mint az előző évben, ergo idén is szarok vagyunk, támadásban semmit sem léptünk előre. Persze van egy-két ígéretes meccs, de nagyon kiegyensúlyozatlan a teljesítmény, így sem a BL-ben, sem a bajnokságban nincs esélyünk címet nyerni. Minden meccsünk lutri, általános h nagyon nehezen tudjuk megszerezni a vezetést és ha az megvan, akkor sem tudjuk lezárni a meccseket...és ez jövőre sem lesz máshogyan, ha nem igazolunk minőségi csatárt...

Raven1975 2021.02.07. 20:12:35

Az alábbi képen látható a Betis elleni hivatalos kezdő.
uploads.disquscdn.com/images/7a2c740d01efd3f8a51678c289355b2b642837aef9ed9aa7b76e43ea291768f0.jpg
Cserék: Neto, Arnau Tenas, Dest, Pedri, Messi, Trincão, Matheus, De Jong, Umtiti, Junior. Busquets a csapatkapitány. Força Barça!

kritizator 2021.02.07. 20:58:32

@Dr Mouse: szetintem leva picit védekezik

Az biztos a mai foci nem bír el 2-3 nem védekező játékost, max egyet.

kritizator 2021.02.07. 21:00:45

@Csbcs: "milyen nehezen tudunk helyzetet kialakítani.."

Volt néhány meccs amikor rengeteg (nagy) helyzetet kihagytunk, legutóbb a Granada ellen

stamin 2021.02.07. 21:04:59

Tud valali streamet?

Csbcs 2021.02.07. 21:19:20

@kritizator: erre írtam hogy van egy-két kivételes meccs... amikor jól megy a támadás, helyzet-kialakítás.

Csbcs 2021.02.07. 21:51:41

Na össze lehet számolni a kidolgozott helyzeteket

stamin 2021.02.07. 21:53:37

@Chokes21: lehet nekem is ezt kellett volna írnom. A 40ik percik szenvedtem a streamekkel

Raven1975 2021.02.07. 22:04:38

Nulla elképzelés, gyalázatos egyéni teljesítmények, Betis vezetés. Igazából nem értem mi az elképzelés, ha Lenglet, Busquets, Pjanic és Braithwaite egyszerre van a pályán. Mind a négyen szokás szerint kritikán aluliak. De ami nagyobb baj, hogy Araújót sérülés miatt le kellett cserélni.

stanley0620 2021.02.07. 22:07:55

@Chokes21: remek nevelést kaptál !!! Édesanyádat kérd meg !!!

BarcaForLife 2021.02.07. 22:18:30

@Chokes21: mondom ez a Robi. Szintet lepett. Udvozlunk megint ❤

Matenagy93 2021.02.07. 22:35:45

Itt a válasz annak aki azt hiszi h Messi nélkül is megy a csapatnak :)
Beállt gólt lőtt, gól helyzetet teremt. Ennyi.

hokihari 2021.02.07. 22:36:21

Na kezdhetjük újra

DISTANTxTHUNDER 2021.02.07. 22:49:53

Érdeklődnék hogy hol vannak a moderátorok?

hokihari 2021.02.07. 22:50:24

Végre Trincao is csinál valami jot

osborne 2021.02.07. 22:58:23

Hajmeresztő védelmi hibák után újabb sikeres fordítás Leo beállásával. A Trincao gól nagy volt :)

Kertai Dávid 2021.02.07. 23:03:01

én úgy látom feladtuk a bajnokságot a kupáért és a BL-ért :) annyira nem akartuk ezt a meccset ez mindenkin látszott, szerintem Koeman mondta nekik, hogy nem ez a meccs a prioritás, ezt mutatja az is, hogy félidőben nem cserélte be Messit... De szerintem nincs ezzel baj, ez a bajnokság már elment, és oda is adnám egy BL-ért!
Mellékesen pedig nem lenne rossz Koemannak ötletet meríteni a Pool-City meccsből... nem mintha olyan jó lett volna a City, de amit érdemes lenne elemezni, az a labdakihozatalaik és a pontosságuk... basszus sokkal pontosabban passzolnak hátul, és sokkal gyorsabbak is, nem értem ilyen játékosokkal mi miért nem tudunk úgy labdát tartani/kihozni ahogy ők... mellettük úgy tűnik mintha a mi játékosaink botlábúak lennének ehhez, pedig nem...

Red Cule 2021.02.07. 23:03:47

Sajnálom Araujot! Pjanic nulla, Busquets mínusz 10!
Gratulálok a Csapatnak és köszönöm nekik a győzelmet!

BarcaForLife 2021.02.07. 23:04:01

Direkt csinalja ti meg meg idegesek vtok? Minden cirkuszba kell egy bohoc

Kertai Dávid 2021.02.07. 23:07:19

@Chokes21: nem tetszik a blog és az itt kommentelők?

DISTANTxTHUNDER 2021.02.07. 23:12:53

@Kertai Dávid: Pedig pont hogy a bajnokság kellene most prioritás legyen, a BLben évek óta nincs reális esélyünk, idég ráadásul gyengébb is a csapat mint korábban bármikor.. ezzel szemben a bajnokságban nagyrészt kiscsapatok ellen kell játszani, papíron egyszerűbb.. nagy most az Atletico előnye, de azért nem hiszem hogy nem fognak többet hibázni, egy jó hajrával utol lehet őket érni.. de ha azt is gondoljuk hogy az idei szezon kuka, azért is lenne fontos minél jobb helyen zárni a bajnokságban mert jövőre nagyon nem mindegy melyik kalapból várjuk a BL sorsolásokat..

Barca30 2021.02.07. 23:15:34

@Red Cule: busit a leszázalékoltak csapatába sem volna szabad beállitani.

Balázs37. 2021.02.07. 23:18:07

@Chokes21: beteg vagy ember! Nagyon nagy vagy arc nélkül.....

Balázs37. 2021.02.07. 23:18:43

@Chokes21: meccsről valami értelmes meglátás?

Raven1975 2021.02.07. 23:22:59

A gyalázatos játékvezetés mellett is sikerült megfordítani a meccset, fontos három pont a zsebben és gratulálok a srácoknak. Força Barça!
understat.com/match/14991 .... Na jó éjszakát mindenkinek!

Balázs37. 2021.02.07. 23:49:40

Nekem egyébként a csapat hozzáállása tetszik az elmúlt meccseken. Messiben megváltozott valami, ez észrevehető, ahogy a meccseken viselkedik, és a társaihoz viszonyul

Balázs37. 2021.02.07. 23:51:20

@Chokes21: nem kell gúnyolódni Ravennel. Ő küldte neked a streamot. Ha ő nem ír neked, akkor nem látod a meccset.....

Kertai Dávid 2021.02.07. 23:51:23

@Chokes21: megér ez neked egy tiltást? Mert ha így fogsz beleállni sokakba feleslegesen, akkor nekünk biztosan megfogja érni... Csak neked ér e ennyit ez, vagy inkább elengeded ezt a stílust, mert szerintem ez egyszerűbb lenne...

Mihail1981. 2021.02.07. 23:53:08

Szerintem hagyjátok Chokes21-et mindenhova kell egy bohóc. Én visongok a röhögéstől ahogy itt vergődik...:DDD

Kertai Dávid 2021.02.07. 23:55:37

@Mihail1981.: van benne valami amit mondasz, de legalább ne az egyik legrégebbi, legnormálisabb taggal csinálná :D senkivel sem szokott kötekedni, mégis őt cinkeli, pont ő az aki nem érdemli meg

Mihail1981. 2021.02.08. 00:23:25

@Chokes21:Lehet hogy a mostani hsz-ért egy világ fog összedőlni benned de ha hiszed ha nem nekem számít a véleménye és ezzel szerintem nem vagyok egyedül. De csak vergődj itt ha neked ez jól esik és ne hagyd abba kérlek, hidd el sokunkat derítesz itt jobb kedvre.. :DDD

messiaaas 2021.02.08. 06:02:55

@kritizator: Itt, meg kapta amit szeretett volna.. Este nem volt időm olvasni a blogot.

sunt 2021.02.08. 06:12:12

Umtiti, Busi, Pjanic és Brait nettó tehertétel a csapatban. Folyamatosan kell keresni jobb megoldást helyettük. Házon belül is.

világostobája2.0 2021.02.08. 06:17:14

Az izgalmakat újra szállították a fiúk :)

GYLS 2021.02.08. 09:06:28

Az este úgy ültem le, hogy készítek egy olyan kimutatást, amiről még nem találtam sehol semmilyen adatot. Megnéztem, hogy a mérkőzés során hányszor játsszuk előre, oldalra és hátra a labdát.
Íme a végeredmény, zárójelben a félidők közötti megoszlás):
Előre 264 (112-152)
Oldalra 183 (102-81)
Hátra (237 (132-105)
Megjegyzem, ez a kimutatás nem pontos és NEM objektív. Nem pontos, mert más kimutatás szerint 714-et passzoltunk a mérkőzésen, nálam viszont csak 684 lett. Nem objektív, mert én döntöttem el, hogy az előre és oldalra, illetve a hátra és oldalra menő labdáknál hova húztam a strigulát.

És akkor egy objektív statisztika:
2017-2018: 2.38
2018-2019: 2.26
2019-2020: 2.15
2020-2021: 2.25
Ezek az évenkénti egy mérkőzésre számított gólátlagok. Ezek a száraz tények. Folyamatosan csökkent, most pedig -eddig úgy tűnik - emelkedni látszik. Viszont az érzetünk (szubjektivitásunk) azt sugallja, rosszabbak vagyunk mint korábban. Pedig nem.

GYLS 2021.02.08. 09:14:48

@Dr Mouse: Tegnapi, 09.44-es írásodra.
Újat nem mondtál. Sokszor leírtam, rengeteg felesleges igazolást hajt végre a Klub. Mert ha nem is húzó embernek, de kiegészítőnek a saját nevelésűek is jók lennének. Viszont azt nem tudom eldönteni, hogy ezen játékosok közül hányan mentek el önként (a több játéklehetőség miatt), illetve a Klub döntése miatt.

GYLS 2021.02.08. 09:21:57

@Nagybarcelona: Tegnapi, 11.45-ös írásodra. Engem nem bántottál meg. Melyik mondatomban utaltam erre? Csak azt nem tudom elfogadni, hogy szubjektívnek veszed azt, ami nem az. Nem az írásaidban kifejtett véleményedre válaszoltam. Ha azokkal lett volna problémám, akkor azokra reagáltam volna. Vagy nem válaszolok, mert azt az elvet tatom a szemem előtt, hogy nem kell mindenre ugrani.

GYLS 2021.02.08. 09:25:28

@Csbcs: Tegnapi 20.12-es írásodra:
Egyetértek. Az én olvasatomban tehát tavaly az ősszel elpasszoltakkal is gyengék (Te ettől durvábban fogalmaztál) voltunk, az objektív adatok szerint viszont nélkülük sem lettünk rosszabbak.

Nagybarcelona 2021.02.08. 11:39:40

barcauniversal.com/five-key-stats-from-real-betis-2-3-barcelona/
Èrdekes Statok.
A sokat kritizált Dembele ezèrt fontos játèkos.
Messi 207. meccs embere díjat kapta. Èrdekes módon nem látom a listán CR7-et.

kritizator 2021.02.08. 12:10:00

@messiaaas: köszönöm, durva volt a stílusa, ezt nem tudom tolerálni, pedig ...

kritizator 2021.02.08. 12:12:37

@GYLS: Előre 264 (112-152)
Oldalra 183 (102-81)
Hátra (237 (132-105)

hát ezt meg honnét striguláztad ki? díjazom a türelmedet:)

kritizator 2021.02.08. 12:14:19

@GYLS: azért vagyunk rosszabbak a tabellán, mert a la liga legtöbb lőtt góljával kevesebb pontot szereztünk mint az ellenfelek, magyarul rossz az eloszlás

Nagybarcelona 2021.02.08. 12:41:14

@kritizator: ezèrt nem mindig mèrvadóak a Statok. Volt olyan időszak, mikor Hatem Ben Arfa jobban cselezett, mint Messi. Ebből nem biztos, hogy èrdemes következtetèst levonni.

ZalanBarcafan 2021.02.08. 12:43:08

@kritizator: nyugi, megkapta a jutalmat :)

Raven1975 2021.02.08. 14:19:24

Hivatalos: Ronald Araújónak kificamodott a bal bokája a tegnap esti mérkőzésen. Visszatérését a gyógyulás menete határozza meg. A PSG elleni fellépése a jövő kedden kizárható, ennek fényében.

Red Cule 2021.02.08. 15:42:54

@barcauniversal Araujo's sprained ankle means he could be out for a month.

— SER
Vagyis, egy hónap Araujo nélkül... A semmiből, meg se rúgták...

Força Barça! 2021.02.08. 17:56:16

Hivatalos: Mateu Lahoz fogja dirigálni a szerdai Sevilla - Barça király kupa meccset, VAR: Ignacio Iglesias Villanueva.
uploads.disquscdn.com/images/95da7cb090a68ce08a565638aa53cee15da56749f93031e0ca506d1a08aebbc8.jpg

Dr Mouse 2021.02.08. 18:34:02

Nem tudom Ti, hogy vagytok vele, de nekem nagyon kezd elegem lenni a spanyol bírók miatt a La Ligából.
Nekem, - aki nélkül az elmúlt tíz évben nem kezdhettek Barca meccseket, - nekem ez már sok.
Én még kamasz koromban láttam Zsolt Istvánt és sok neves európai bírót, - a maiakat nem korszerűnek, inkább elavultnak, sőt részrehajlóknak találom.
A hibák tömege az, amit napról-napra tapasztalok!
Az, hogy egy várhatóan "kemény" meccs elején a bíró "nem fogja meg a meccset" és az első szabálytalanságokat nem bünteti sárga lappal, az egy dolog. De mikor a második félidőben tovább folyik a "favágás" egyszeriben elkezdi szórni a sárgákat... hát ez enyhén szólva visszatetsző.
A mai bírók, kétségtelenül többet futnak mint 30-50 évvel elöbbi elődeik, - de rendszeresen "útban vannak" a támadó csapat játékosainak...
Vagy. A spanyol bírók egyszerűen nem ismerik az előnyszabályt!
Vagy nem pontosak. Ez alatt azt értem, hogy kipattan a labda az oldalvonalon túlra, - de a bedobó játékos ahelyett, hogy elvégezné a bedobást, csak sétál előre... néha 10 métert is!
Ma, a bírók többsége, testközelből látja, hogy "nem volt a két játékos között testi érintkezés..." - mégis 11-est itél az egyik csapat javára...
Az pedig mindennapos, hogy a bírók a Barca ellen fújnak! Ez olyan gusztustalan, hogy PL drukker barátaim is szóvá tették!
A spanyol szövetség meg csak nézi ezt az egészet, amit úgy hívnak, hogy La Liga - ölbe tett kézzel bámulnak és az égadta világon nem tesznek semmit,
Sajnálom, mert Nektek és majd a Gyerekeiteknek tönkre teszik a szórakozásotokat.

Nagybarcelona 2021.02.08. 19:05:33

@Dr Mouse: Pique ezèrt tette a minap a nyilatkozatát. Egyetèrtek vele. Legyünk jóhiszeműek, ès legyenek a bírók pártatlanul. De egy korábbi bíró szerint a bírók 85%-a Reál szurkoló, Pique szerint a bírók nagy rèsze madridi. Piquè szerint a bírók tudat alatt a kètes szituációkban a Realnak fújnak. (Barca ellen). Szerintem egyszerűen csak csalnak. :)

Nagybarcelona 2021.02.08. 19:06:02

@Nagybarcelona: ezèrt kaphat 12 meccses eltiltást.

Barca30 2021.02.08. 21:09:51

@Dr Mouse: hasonlóan érzek én is és lehet még nagyon sokan.

Barca30 2021.02.08. 21:13:12

@Barca30: és szörnyű műesések még szörnyűbb jajgatással.

kritizator 2021.02.09. 05:36:30

@Barca30: de ezért nem a bírók a hibasak
süti beállítások módosítása