A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Unzué: "Dembélének hatalmas elvárásoknak kell megfelelnie"

2018. november 15. - Berbatov

Juan Carlos Unzué, a Luis Enrique éra másodedzője is kifejtette a véleményét a Dembélé kérdéskörről.

"Meg kell győződnünk róla, hogy tisztában van a hibáival, és támogatni azokban a dolgokban, amiket jól csinál. Ugyanakkor a kívülálló embereknek nehéz megérteni a helyzetét, mert nincsenek tisztában minden információval. Nincs sok hozzá hasonló eset. Ennyire fiatal korban ilyen szintű nyomás nehezedik a vállára, és megannyi dolog megy vele szemben. Normális, ha néha megbotlik. Tanulnia kell a hibáiból, és megragadni a lehetőségét, mert ennél a klubnál nincs sok belőle. Nagy karriert futhat be a Barcelonában, amely elfeledtetheti ezeket a kezdeti apróságokat. Remélem tisztában van vele, hogy ennél a klubnál hatalmasak az elvárások." 

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr5014372989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robi71 2018.11.15. 09:21:32

Újabb gyöngyszem Maradona-tól:
„Edzőként még rengeteget kell tanulnom, ezért azt hiszem, hogy egyszer elmegyek Manchesterbe, hogy megnézzem José Mourinhót, hogyan dolgozik és megkérdezhessek tőle egy rakás dolgot, mert ő a legjobb. Efelől semmi kétségem. Az én szememben sokkal jobb, mint mondjuk Guardiola. Minden elismerésem Pepé, amiért olyan jól felhasználta fel azt, amit Cruyff ott hagyott neki. Beszéltem már erről korábban, de most is kijelentem: a tiki-takát nem Guardiola találta ki. A tiki-taka Cruyff vívmánya. Most csupán annyi történik, hogy Pepnek megadatik a lehetőség arra, hogy a világ legjobb játékosait gyűjtse maga köré, így pedig sokkal könnyebb és látványosabb játszani a tiki-takát”

Abba kellene hagyni már ebben a korban a "szívást" Diego. :)

Robi71 2018.11.15. 09:25:57

„Augusztus ötödikén (2017) beajánlottam Mbappét a Barcának, de nem kaptam választ. A klub ezzel olyan hibát követett el, melynek nyomait tíz éven át hordozni fogja. Kylian édesapja elárulta nekem, hogy a fia szeretett volna Leo Messi oldalán játszani”
Josep María Minguella (a játékos ügynöke)

DISTANTxTHUNDER 2018.11.15. 09:32:15

@Robi71: rangado.24.hu/nemzetkozi_foci/2018/11/15/neymart-vagy-mbappet-el-kell-adnia-a-psg-nek-sajtohir/amp/
Nem biztos hogy lemaradtunk MBappéról.. az uefa megint elővette a PSG és a City pénzmozgásait, és nem kizárt hogy most tényleg elmeszeli őket..

Robi71 2018.11.15. 09:45:50

@DISTANTxTHUNDER: A PSG mindig valahogy "kibújt" a dologból....szerintem nem lesz ez másképp most sem. De még ha meg is történik a "csoda"....nem hiszem, hogy mi fogunk profitálni ebből. Neymar és Mbappé elérhetetlen kategória számunkra. Ellenben a Real valóban "esélyes" lenne legalább az egyikük megszerzésére...gyakorlatilag erre várnak már egy ideje. Úgy kell nekik egy "CR pótló" mint az oxigén.
De nem hiszem, hogy sor kerül erre....elképzelhetetlennek tartom, hogy "szétrobbantják" a PSG-t.

Bivi76 2018.11.15. 10:23:30

@Robi71: Nem mondom hogy mindenben igaza van Diegonak, de van igazság abban amit mond.

Robi71 2018.11.15. 10:32:26

@Bivi76: Nem lep meg a véleményed (ebben sem). De ajánlom figyelmedbe a Raven1975 által megosztott filmet. Zseniális.
oload.fun/f/u72HUn6_HqQ/Eng.mp4
0123moviehd.com/0123movies/watch-take-the-ball-pass-the-ball-online-free/

faramuci69 2018.11.15. 10:36:41

@Bivi76: már megint kezdesz Mourinhozni. Tudom, hogy nem szereted Guardiolat, amt reszben megertek, hiszen valahol cserben hagyta a Barcelonat amikor elment, es mindenhol a zsíros bödön fogadta, de ember ebredj mar fel. A csávó tud valamit, rajta kívül kit láttál mostanaban labdabirtoklasra epulo tamado focit megvalositani. Nem egy klasszikus buszvezető a csávó.

Bivi76 2018.11.15. 10:47:20

@faramuci69: Én csak azt írtam, hogy van benne igazság amit írt. Én nem Mourinhozok, nem kedvelem a pasit.

Bivi76 2018.11.15. 10:48:51

@Robi71: Egyébként ki az a Guardiola? Egy nagy ellenfelünk edzője. Mit bókoljak neki?

Robi71 2018.11.15. 10:52:41

@Bivi76: Nézd meg a filmet. :)

LDzsi 2018.11.15. 10:59:36

@faramuci69: tényleg nem Mourinhozott... de szerintem maradjunk annyiban, hogy Cruyff nagyban hozzájárult a munkásságához, hiszen ő alkotta a filozófia alapját, amit aztán később Guardiola tökéletesített

Robi71 2018.11.15. 11:01:45

@faramuci69: Pep nem önszántából hagyta el a Barca-t. Nyilván valamilyen szintem bele is fáradt ( 4 év edzőként rengeteg idő egy Barca szintű klubnál), de a fő ok Laporta "eltávolítása" volt. A jelenkor legjobb edzője...és ez nem csak az én véleményem.
A 4 éve alatt 14 trófea.
Spanyol bajnokság (3): 2008–09, 2009–10, 2010–11
Spanyol-kupa (2): 2008–09, 2011–12
Spanyol szuperkupa (3): 2009, 2010, 2011
UEFA-bajnokok ligája (2): 2008–09, 2010–11
UEFA-szuperkupa (2): 2009, 2011
FIFA-klubvilágbajnokság (2): 2009, 2011

Robi71 2018.11.15. 11:05:27

@LDzsi: Ahogy Bivi-nek, neked is (Zeli-nek, Celestial-nak is) javasolom a filmet. Valamiért azt érzem, nem "érzitek át" vagy már eltávolodtatok a Barca "szellemiségtől".

2018.11.15. 11:28:00

@Robi71: A Barca szellemiségtől ami jelentsen bármit is :-)nem mi hanem a klub távolodott el,,,,

celestial 2018.11.15. 11:35:56

@Robi71: hát ha már megszólitottál akkor ezt igazán megindokolhatnád...de mellébeszéddel kérlek ne fárasz...

LDzsi 2018.11.15. 11:40:14

@Robi71: nem értem mire akarsz kilyukadni. Szeretném én is ugyanazt vagy hasonló Barcát látni mint a Pep-érában de még egy olyan csapatot szinte lehetetlen összeállítani, mert nincsenek hozzá megfelelő játékosok. Láthatjuk hogy Guardiola a Bayernnél és a Citynél is próbálja ugyanazt játszani, de egyszerűen nincsenek olyan képzett játékosai, akik ezt a játékot tudnák tökéletesen játszani. Egyedül a La Massia-ról lehetne csemegézni a tiki-takához (persze léteznek "külsős" megoldások mint pl Arthur), de ahogy korábban kijelentetted, a La Massia már nem képvisel akkora minőséget. Tiki-takát nem lehet Vidal és Rakitic stílusú emberekkel játszani.

Bolha10 2018.11.15. 11:56:20

@LDzsi: azert a Cityvel elég jó uton halad. Es zarojelben jegyzem meg, a tavalyi BL-ben eleg egyoldaluan (2 v 3 esetrol beszelek) fujtak a Liverpool javara. Es itt nem kétes esetekrol beszelek, hanem vagy 2 szabalyos golt elvettek a Citytol, egy szabalytalant meg megadtak a Poolnak. Ott igazsag szerint a Citynek kellett volna tovabbjutni. Onnan meg mar barmi lehetett volna..

Bolha10 2018.11.15. 11:59:54

@Bolha10: ott nagyon csunyan a Pool javara tevedtek a sporik. Mindket meccsen. Es mondom ezt ugy, hogy regebben szoritok a Poolnak mint mondjuk a Citynek. Dehat az igazsag az igazsag.

Bivi76 2018.11.15. 12:16:52

@Bolha10: Én nagyon örülök hogy a Liverpool jutott tovább abból a párharcból. Egy óriási múltú tradícionális klub. Nem egy újgazdag olajmágnás megszállott mániája, mint az a szerencsétlen csapat, az edzőjével egyetemben!

Romario80 2018.11.15. 12:18:07

@Bivi76: Mi az igazság a mondanivalójában,ha kérdezhetem?

Bivi76 2018.11.15. 12:47:30

@Romario80: Nem Ő találta ki a tiki-takát. Megadatik neki az a lehetőség, hogy összegyűjtse a világ legjobb focistáinak nagy részét, mert olyan csapatnál edzősködik. De nem tudta megakadályozni azt, hogy a Real Madrid triplázzon a BL-ben.

Raven1975 2018.11.15. 12:48:31

Puyol: "Nem tudom, mi a helyzet jelenleg az öltözőben, de az biztos, hogy mindenkinek támogatnia kell Dembélét, mert ez a csapat közös érdeke. Viszont érdemes beszélni a játékosok magatartásáról is. Néha a fiatalok nincsenek tudatában annak, hogy mit kaptak az élettől és nem ragadják meg a lehetőségeiket."

Romario80 2018.11.15. 12:59:34

@Bivi76: A tiki-takat nem is Cruyff találta ki. Minden top csapat edzőjének adva van ez a lehetőség(Mourinhonak különösen). Az utolsó,madridos rész pedig nem volt benne Maradona kommentjében. Tehát az egész úgy,ahogy van hülyeség. :)

Bivi76 2018.11.15. 13:05:30

@Romario80: Akkor hülyeség! Volt pár éve Bayern, és City edzőként, hogy megakadályozza a Real történelmi tettét. Mondjuk aki most van nálunk, ennél klasszisokkal jobb edző Guardiola. Sőt! Mióta elment tőlünk, talán nem is volt nála jobb trénere a Barcának, annak ellenére, hogy Luis Enriquéval BL-t nyertünk. Azért tőlem is kap dicséretet Pep.

Romario80 2018.11.15. 13:23:23

@Bivi76: Nagyon túlértékeled a bl-t,a spanyol bajnokságot sokkal nehezebb megnyerni. De ha te mindent a bl győzelmekben mérsz,akkor bizony Guardiola volt a valaha volt legnagyobb Barca edző. ;)

Robi71 2018.11.15. 13:30:13

@zeli39: A klub valóban eltávolodott...lásd nem ide illő igazolások, igazolási mizériák tömkelege. De a szurkolók egy része is, aki filozófia váltást sürgetnek, más játékrendszerre való átállást és ehhez igazodó átigazolási stratégiát, stb.
Anno az is elképzelhetetlen volt, hogy a klub olyan "segítségre szoruló" játékosokkal vacakol, mint Arda vagy Dembélé. Össze sem hasonlíthatók olyan korábbi klasszisokkal, mint Ronaldinho, Deco vagy Ibra....akik szó nélkül lapátra kerültek, mert "kilógtak a sorból".

Robi71 2018.11.15. 13:32:17

@celestial: Az indoklás benne van a megszólításban. Te csak nyugodtan fárassz az érthetetlenségeddel. Végtelen a türelmem.

Bivi76 2018.11.15. 13:37:13

@Romario80: Nálam a BL a legértékesebb trófea! Ha ehhez Guardiola kell, jöjjön vissza! Engem nem zavar! Nyerjen a Barcával, aztán minden Okés!

Romario80 2018.11.15. 13:41:13

@Bivi76: Amúgy meg akadj már le a Real Madridról. Végtelenül unalmas ez a trollkodás,ahogy itt dicsőíted nap mint nap a legnagyobb riválist. Ezeket süsd el mondjuk a madridista.hu-n,ott lesznek követőid. De ha már fehoztad ismét: abból a három címből legalább kettő ordas nagy kamu,csalás és mák volt. Emlékezzünk csak a tavalyi döntőre,azon belül Ramos vagy Karius tevékenységére. Abban minden benne van. Ezért is mondom,hogy a BL-t rengetegen túlértékelik.

Robi71 2018.11.15. 13:41:55

@LDzsi: Jól mondod, ugyanazt a Barcelonát látni most is, mint a Pep-érában lehetetlen összeállítani, mivel a csapat gerincét egy kivételes saját nevelésű mag alkotta. De nem szabad feladni megpróbálni....ahogy anno a saját nevelésű gerinc mellé sikerült olyan játékosokat igazolni, akik képesek voltak alkalmazkodni, beilleszkedni a filozófiába. Sajnos ezt már pár éve nem tátjuk...annak ellenére, hogy bár fogyóban, öregedőben de a gerinc még mindig ugyanaz.
Meg kell próbálni...ahogy Pep is tette a Bayern-ben vagy teszi a City-ben. Nyilván nem ugyan azzal a sikerrel, mivel már nem áll rendelkezésére az a "gerinc". Most 100%-ban igazolásokra kényszerül. De a filozófia maradt és nem mondok nagyott azzal, hogy éppen olyan játékosokat igazol. amilyeneket nekünk kellett volna.

Bivi76 2018.11.15. 13:44:22

@Romario80: Te el vagy tévedve Barátom! Én és a Real Madrid? Rühellem Őket, mióta eszemet tudom!

Robi71 2018.11.15. 13:44:55

@Bivi76: A City még nem igazolt 85 millió játékost (ráadásul belső védőt), mint a Pool....vagy 105 milliós Pogba-t és 85 milliós Lukaku-t, mint Mourinho a MU-nál.

Bolha10 2018.11.15. 13:45:24

@Bivi76: “Egy óriási múltú tradícionális klub...” Pont mint a City! Csak eredményesebbek.

Robi71 2018.11.15. 13:46:24

@Bivi76: A Real nem a Pep-érában triplázott a BL-ben.

LDzsi 2018.11.15. 13:50:02

@Robi71: sajnos se az edző, sem pedig a vezetőség nem olyan, akikkel azt az érát vissza lehetne hozni. Vezetőség részéről mert eszetlenül költekeznek, nem olyan játékost igazolnak, aki tökéletesen illene abba a rendszerbe (lásd Dembele, de mondhatnám még Suarezt is akár bár ő talán egy speciális eset), hanem inkább olyan "fifásan" igazolnak. Az edzői részről meg egyrészt azért nem, mert nyilván minden edző a saját játékát szeretné játszatni, kétlem hogy Valverde ha tehetné akkor a színtiszta tiki-takát játszaná, másrészt meg mivel nem teljes mértékben ő igazol így ha akarná sem tudná 100%osan azt játszatni amit szeretne. Reménykedni lehet, de amíg le nem váltják a vezetőséget addig nem lesz tiki-takaszerűség sem. Ja és még mielőtt valaki letámadna, hogy a tiki-taka elavult és szar, kiismerhető, annak mondanám, hogy amit most játszik a Barca az nem tiki-taka, de még a City sem játszik tiki-takát. Ha tökéletesen játsszák akkor akármit csinálhatnak ellene. Na jó, a buszozás egy jó ellenszere, de azt kis ki lehet vele játszani.

Robi71 2018.11.15. 13:52:40

@Bivi76: Pep a világ legjobb menedzsere és ez nem én, hanem a "FourFourTwo" az egyik legszakavatottabb sportújság szerint:
www.fourfourtwo.com/features/fourfourtwos-50-best-football-managers-world-2018?page=0%2C4

Robi71 2018.11.15. 14:00:09

@LDzsi: Pep tudná kit kell igazolni....lásd City (Laporte, Mendy, Walker, Gündogan, De Bruyne, D. Silva, Sané, Sterling, B.Silva, Mahrez, Agüero, Jesus)....mind-mind csupa "Barca pedigréé"-s játékosok.
De ehhez kellene Pep és olyan vezető, amilyen Laporta volt...aki ha nem is volt egy gazdasági zseni....de a focihoz értett és ragaszkodott a filozófiánkhoz.

RAJDEN 2018.11.15. 14:01:39

„Augusztus 5-én beajánlottam Mbappét a Barcelonának, de válaszra sem méltattak. Azt hiszem, ez a hiba kísérteni fogja a katalánokat az elkövetkezendő tíz évben. Pedig Kylian szeretett volna Messivel egy csapatban játszani” – emlékezett vissza a történtekre Josep Maria Minguella

celestial 2018.11.15. 14:04:31

@Robi71: ilyen hozzállással biztos sokra vitted az életben :)
( az igaziban nem a képzeltben :))

Bolha10 2018.11.15. 14:13:27

@LDzsi: a City sem jatszik azt? Nem nézed a City meccseket? Peppel mi màst jatszanának??

LDzsi 2018.11.15. 14:21:24

@Bolha10: nekem az akkor is csak gyengébb másolata a Barcásnak, ahogy a Bayernnél is, bár ott sokkal "sutábbak" voltak ehhez a játékhoz

Bolha10 2018.11.15. 14:28:05

@LDzsi: na, a Bayern, az teljesen gyengebb valtozata volt! Az ugy abban a formaban, szinte katasztrofa volt. De a Cityre ezt nem mondanám... Eleg eredmenyes es eleg latvanyos focit tolnak.

Bolha10 2018.11.15. 14:29:30

Persze, nem teljesen Pep-féle Barca szintűt, de azert....elegge ott vannak a topon. Mondjuk az is a kulonbseg, nekik nincs egy Messijük...:)

Bolha10 2018.11.15. 14:30:21

@Bolha10: meg még van sok mas is, de ez ugrott be elsonek :)

Romario80 2018.11.15. 14:33:08

@Bivi76: Akkor miért írod le minden nap,hogy triplázás meg történelmi tett? Mazochista vagy,barátom?

Bolha10 2018.11.15. 14:34:57

@Bolha10: es megmondom oszinten, en nem tudom levezetni pontosan(jo, nagyvonalakban azert igen), h mi is az a tiki-taka, hiszen sosem vegeztem edzoit, sosem folytattam ilyen jellegu tanulmanyokat, de ha nezem a mostani City jatekat, igencsak hasonlit a Pep-féle Barca jatekara. Amit ugy nevezett el a vilag: tiki-taka. :))

Robi71 2018.11.15. 14:44:20

@Bolha10: A Bayern-nél is erős a tradíció...alakított rajta, de megvolt kötve a keze.
A City-nél más a helyzet. A teljes vezetői kar ex-Barca-s. És ott már nem csak edző, hanem menedzser. Úgy alakítja a csapatot, ahogy akarja...és egyre jobb a játék. A tavaly bajnok lett úgy, szinte hibátlan bajnoki sorozatot produkált. Számomra nem kérdéses, hogy hamarosan a BL-ben is sikeres lesz.

LDzsi 2018.11.15. 14:46:48

@Bolha10: majd ha bl-t nyernek akkor elhiszem, addig nem :D

Bolha10 2018.11.15. 14:47:57

@Robi71: a Bayernnel teljesen halott ügy volt a dolog. Oda nem illett ez a tiki-taka. Azokkal a jatekosokkal, tradicioval, stb-stb...
A Cityhez jobban illik. Foleg ugy, h ott mar elotte is Barca kotodesu emberek ultek/ulnek a vezetosegben.

Robi71 2018.11.15. 14:49:44

@Bolha10: Pep City utáni vágya megint a La Massia-ban dolgozni. Nyilván ennek a feltétele egy olyan vezetőség, akinek újra fontos lesz a saját nevelés.

Bivi76 2018.11.15. 14:51:56

@Romario80: minden nap nem írom le, csak bizonyos időközönként.

Robi71 2018.11.15. 14:52:37

@celestial: Nézd meg, hátha segít rajtad és felvilágosodsz. Habár kétlem, hogy bármit is megértenél belőle....mivel még az írásaimat sem tudod értelmezni.
oload.fun/f/u72HUn6_HqQ/Eng.mp4
vagy
0123moviehd.com/0123movies/watch-take-the-ball-pass-the-ball-online-free/

Bivi76 2018.11.15. 14:53:38

@Robi71: A Barcában miért nem tudta, hogy kiket kell leigazolni? (Hleb, Keirrison, Henrique, Csihrinszkij)?

RAJDEN 2018.11.15. 14:55:10

Rendezetlen számlák és káresemények miatt 20 ezer euróra (6.5 millió forint) perelik Dortmundban az FC Barcelona labdarúgócsapatát erősítő Ousmane Dembélét.

Bolha10 2018.11.15. 14:56:47

@Robi71: @LDzsi: egyaltalan nem biztos, h BL-t nyer! Oda azert mas is kell. Szerencse pl. Tokeletes esete a Real. Senki ne mondja nekem, h ez a Real annyira karizmatikus, korszakalkoto volt, h 3-szor egymasutan neki kellett nyernie a BL-t! Lófaxt! Egyszeruen ott ugy jott ki nekik a lepes. A BL-ben nem kell egesz evben magas szinten jatszanod, eleg 1-1 meccsekre felszivnod magad. Meg jokor jon neha egy kis szerencse is... Ezzel csak azt akarom mondani, nem mindig az nyeri a BL-t, aki a legjobb. Ugyhogy Guardiola se biztos, hogy nyer BL-t. Ha egy adott evben nezzuk, ki a legjobb, azt bizony az mutatja meg, ki nyeri a bajnoksagot. Ott az nyer, aki a legjobb volt. Ha meg egyszerre megvan a bajnoksag meg a BL.....na az a non plus ultra!

Bolha10 2018.11.15. 14:58:37

@RAJDEN: ki? Gazmuvek, telefontarsasagok, kik? :))

Bolha10 2018.11.15. 15:03:21

@Bolha10: ja már olvastam. Klassz. Van még vmi Dembuszról? :D

Robi71 2018.11.15. 15:03:36

@Bivi76: Nézd meg a filmet...erre is választ ad!

Robi71 2018.11.15. 15:05:25

@Bivi76: Keirrison és Henrique-t ne vedd ide....ők az FC Pénzmosoda kamuigazolásai közé tartoznak, ami még most is működik (Douglas, Mina, stb.)

DISTANTxTHUNDER 2018.11.15. 15:44:59

@Robi71: De vedd számításba hogy a Real nem fog igazolni nagy nevet, ha igaz a stadion építés miatt.. abban viszont egyont egyetértek hogy mi sem fogunk jó helyzetből indulni ha tényleg eladja a PSG vmelyik húzónevét.. a Barcát alapból utálják, plusz a kb 200 millió eurót is nehezen lehetne összehozni amennyibe kerülhetnek.. és akkor még a fizetési sapkáról nem is beszéltünk ami a klubnál már így is a plafonon van.. talán, de csak talán Dembelét be lehetne vonni egy üzletbe, esetleg Rakiticet, más opciót nem tudok

Romario80 2018.11.15. 15:48:01

@Bivi76: Tehát csak bizonyos időközönként vagy mazochista?

Robi71 2018.11.15. 16:12:31

@DISTANTxTHUNDER: Pedig igazolniuk kell...nem csak sportszakmai, hanem marketing szempontból is. Jelenleg a klubnak nincs "arca" CR és Zidane távozása után. És ez meg fog látszani az bevétel oldalon is.
Te komolyan el tudod képzelni, hogy szétesik a PSG?... én nem.

celestial 2018.11.15. 16:52:45

@Robi71: te egy totál idióta fasz vagy már bocs....szállj már le rólam...te szerencsétlen...majd te döntöd el kinek kell felvilágosodni...emeld már fel a zsíros segged a monitor elől és élj egy kicsit agyhalott szurkolótársam...

Raven1975 2018.11.15. 16:53:44

Muhámmád Junusz (2006 Nobel-békedíjasa): "Miért ne használhatnánk a sport hatalmas erejét arra, hogy jót tegyünk a társadalommal? A sport nem csupán szórakoztató-ipar és gazdasági lehetőség, mi arra törekszünk, hogy felhasználjuk a lehetőségeit a társadalom egyes aspektusainak javítására is. Messi? Ő korunk egyik legnagyobb sportembere, akit az egész világ ismer. Óriási hatása van fiatalok millióira és bármit is tesz, utánozni fogják őt, mert példát mutat mindenkinek."
uploads.disquscdn.com/images/fe748618c79247ea6241727156e64663fdb9c00953fd23c511a74caa2e61170f.jpg
uploads.disquscdn.com/images/8cdc1e35507477bad8a9762aa54be9f221d1b91cef556de6f454d7077bee99a7.jpg

barcainiesta8 2018.11.15. 17:06:35

@Robi71: Pep nagyon jó edző ebben veled értek egyet. Igazság szerint van egy filozófiája amit nem akar feladni semmiképp. Persze ő is fejlődött és kicsit alkalmazkodott az angol focihoz. Nagyon jó igazolásai vannak, és szép focit játszat a citybel. Na de azt a city játékos állományt ne hasonlítgassul a Barcáéhoz pl a 2009eshez. Azert a Busi,Iniesta,Xavi (valaha volt legjobb középpályássor) Henry,Etoo,Messi támadósort semmihez nem lehet hasonlítani. Akkor lettünk volna esetleg jobbak ha Etoo helyett Neymar van itt. Azért azzal a Barcával olyan sokmindent nem kellett csinálnia. Ezek a játékosok tökéletesen belepasszoltak az elképzelésébe. De ez így volt tökéletes. Hozzáteszem akik a realt szidják a szerencse miatt azért mi 2009-ben eléggé kétes körülmények között nyertünk BL-t. Szerintem Guardiola a legjobb edző magasan jelenleg. Ebben szerintem nem érdemes veszekedni. Nálam (támadófoci szerelmese vagyok) őt követik Setien, Klopp és Sarri. Bármelyiket szívesen látnám Valverde helyett...

DISTANTxTHUNDER 2018.11.15. 17:30:45

@Robi71: Pedig annyiszor láttam már ahogy egy nagy reményű csapat szétesett :)

2018.11.15. 19:25:07

Nem kicsit sz@rrágó a Dortmund,képesek 20000 euró miatt perelni,úgy hogy kerestek közel 100M egy év alatt Dembélén.

Robi71 2018.11.15. 20:00:17

@celestial: Boldogok a lelki szegények, mert övék a mennyek országa.

Bolha10 2018.11.15. 20:18:05

@ntibi67: nem a Dortmund perel. Egy ingatlanos cég. Annak az ingatlannak a tulajdonosa, ahol lakott Dembele.

kritizator 2018.11.15. 20:29:20

@Bolha10: klopp a tulajdonos, ez komoly

celestial 2018.11.15. 20:47:39

@Robi71: még mindig nem érted...te egy senki vagy ahoz hogy másokat lelelkiszegényez.. eldöntsd hogy ki világosodjon meg....ki miről mit gondoljon...kapis?...igazábol azon is gondolkoztam hogy a hozzád hasonlók születnek és nevelést kapnak ( de hogy hogy lesülyedjek a szintedre úgy is kérdezhetem hogy téged anya szült?)( minden tény ellent mond ennek sajnos veled kapcsolatban)...vagy valamilyen más módon kerültök erre a világra?
Igazából már hánynom kell attól hogy te itt a nap 24 órájában a csapatot temeted és azon keseregsz hogy régen minden jobb volt és közben úgy teszel mint ha nálad lenne a bölcsek köve...az állandó mellébeszéléseidet meg hagyjuk...ha te a a való életben is ilyen vagy sztem már nincs ember aki hozzádszól...tényleg keres magadnak egy értelmes hobbit...

Robi71 2018.11.15. 22:03:15

@celestial: szegény vagy, buta és ostoba.

celestial 2018.11.16. 07:56:25

@Robi71: még mindig nem érted :)
Sebaj....
Dagonyázz csak tovább :)
süti beállítások módosítása