A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Balhátvéd pletykák

2019. február 22. - Berbatov

A Mundo Deportivo a Barcelona érdeklődéséről ír Filipe Luis irányába, a Sport szerint Luan Cándidót felajánlotta a Palmeiras. 

A Barca a nyári átigazolási ablakban szeretne megtalálni Jordi Alba helyettesét, és az egyik kiszemelt erre a feladatra az Atlético Madrid szélső védője, Filipe Luis. A 33 esztendős játékos szerződése lejár a szezon végén, és egyelőre nem hosszabbította meg azt a madridi egyesülettel. A kora ellenére Luis még mindig kiváló teljesítményt nyújt, és ezt demonstrálta is a Juventus elleni hétközi Bajnokok Ligája mérkőzésen. A brazil egy olcsó, tapasztalt alternatíva lenne Jordi Alba pihentetésére, emiatt a klub monitorozza a helyzetét. A hírek szerint Filipe Luisnak nem lenne ellenére a Katalóniába való költözés. 

A Palmeiras sportigazgatója a napokban Barcelonában tartózkodott, és felajánlotta Luan Cándido játékjogát a katalán klubnak. A brazil csapat pénzügyi gondokkal küzd, ezért értékesíteni szeretné néhány tehetségét. Cándido 18 esztendős, 184 centiméter magas játékos, aki nemrégiben a dél-amerikai tornán vett részt a brazil U20-as válogatottal. Cándido leigazolása a jövőbe való fektetést reprezentálná, vagy a B csapatban kezdene játszani európai útlevél hiányában, vagy a Barcelona kölcsönadná őt. Egyelőre konkrét ajánlattétel nem történt. 

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr8214642560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maestro10 2019.02.22. 09:49:56

Grimaldo-t igazolják már le az istenit! :@

Robi71 2019.02.22. 10:13:42

@Maestro10: Kérdés, hogy vissza akar még jönni. :)

Maestro10 2019.02.22. 10:38:13

@Robi71: Ha a Barca hív, akkor nehéz azt mondani, hogy nem. Az meg csak hab a tortán, hogy egy korábbi La Masia játékosról beszélünk.

Kertai Dávid 2019.02.22. 10:48:21

@Robi71: nekem nem jött be, semmi pluszt nem éreztem a játékába... kicsit felhypeolt a srác szerintem, francia bajnokságban biztos jó, de ha nagy csapat ellen kell játszani úgy tűnik már nem akkora király... ettől függetlenül cserének még jó lehet, de egy Digne szint volt ez amit mutatott semmi több... még mindig Grimaldot támogatnám én is, jobban illene ide

sunt 2019.02.22. 10:50:51

@Robi71: Mendy nem volt jó a 0:0-as meccsen. Aouar annál inkább.

Robi71 2019.02.22. 11:01:24

@Maestro10: Nem mindegy, hogy milyen szájízzel távozott anno (volt már erre példa). Kíváncsi lennék Icardi-ra is, ha netán le szeretnénk igazolni.
A másik kérdés, hogy kezdő a Benfica-ban, vagy csere a Barca-ban? ...mit választana.

Robi71 2019.02.22. 11:02:56

@Kertai Dávid: Nagyon kevés a tehetség a piacon. Nem zárom ki, hogy a nyáron simán megveszi valaki a PL-ből ezen az áron.

Berbatov 2019.02.22. 11:03:53

A Chelseat közben kizárták 2020 nyaráig az átigazolásokból.

Maestro10 2019.02.22. 11:11:03

@Robi71: Alba idén lesz 30, Grimaldo pedig még mindig csak 23 éves. Lehetne ígérni neki egy jövőbeli kezdő tagságot, ahogy az megtörtént De Jong esetében is.

Robi71 2019.02.22. 11:12:18

@Berbatov: Ez érdekes lesz...főleg ha kulcsjátékosok (pld. Hazard ha távozni akar a nyáron).
Higuain és Kovacic a nyárig vannak ott kölcsönben. Velük mi lesz? Gondolom kölcsönszerződést sem lehet hosszabbítani.

Berbatov 2019.02.22. 11:27:24

@Robi71: Kölcsönökkel nem tudom mi lesz. Van opciójuk a játékosokra, aztán nem tudom azt legalább érvényesíthetik-e. Nyilván még lefutnak pár fellebbezési kört, szóval még nem végleges. Ha marad a kizárás, akkor szerintem Hazardot tuti nem engedik el.

@Maestro10: Grimaldoval kapcsolatban az az érdekes, hogy én egyszer sem olvastam a nevét, mint opció. Persze ez nem jelent túl sokat, de a katalán újságokban nem forog a neve.

DISTANTxTHUNDER 2019.02.22. 11:37:56

Szóval a most 29 éves Alba utodja a 33 éves Felipe Luis lenne? Az igen! Srna amúgy nem opció? Igaz jhv, de a kora mindenképp mellette szól, csak 36 éves

2019.02.22. 12:00:57

Nem is értem miért kérdéses a balhátvéd poszt. Van 3 saját nevelésű játékos arra a posztra Miranda, cucurella és grimaldo(oké őt le kell igazolni). Ha nyáron nem képesek ebből a 3 játékosból valakinek megadni jövőre a lehetőséget és igazolnak valakit helyettük akkor bartomeu, abidal, segura és valverde is mehet, nem érdekel meddig lehetne bartomeu a klub élén , most télen távozott munir, nyáron távozik rafinha és samper ez így megint -3 saját nevelés ( marad 6 játékos alenaval együtt)

Robi71 2019.02.22. 12:28:26

@Pál Bence: Miranda úgy néz ki nem opció. Cucu inkább szélső támadó, mint védő (élvezi is a játékot Eibar-ban). Grimaldo-t piaci áron lehetne leigazolni (kb. 30 millió).
Munir, Samper és Rafinha távozását senki sem siratja....épp eleget élvezték a klub oltalmát (bölcsődéjét).
Hiába saját nevelések...a végtelenségig nem lehet türelmes lenni velük sem. A saját nevelések maradásának is a minimális elvárása, hogy legalább hasznos kiegészítő cserejátékosok legyenek. Ők sajnos még ennek a kritériumnak sem felelnek meg.

Robi71 2019.02.22. 12:31:37

@DISTANTxTHUNDER: Felipe Luis nem utód, hanem kiegészítő arra az 1-2 évre, ameddig Alba még képes ezen a szinten játszani. Utána igazolunk egy klasszis balhátvédet, akinek Alba kiegészítője 1-2 évig.

DISTANTxTHUNDER 2019.02.22. 12:36:23

@Robi71: Pontasabban remenykedjünk hogy azalatt az 1-2 év alatt lesz klasszis bhv akit le lehet igazolni :) Mert jelenleg egy sincs.. 40-50 milliokat kidobni ilyen futószalagon gyártott Mendykre pedig több mint felelőtlenség

Robi71 2019.02.22. 12:45:48

@DISTANTxTHUNDER: Hát, nem akarlak elszomorítani de egyelőre nyoma sincs egy Alba szintű fiatal balhátvédnek. Hacsak nem Alaba (26 éves).
Egyelőre a felhozatal: Gayá (23), Grimaldo (23), Firpo (22), Wendel (24), Telles (26)...

2019.02.22. 13:08:41

@Robi71: Én sem azt mondom hogy ez a hármas maradjon de azért az hogy nélkülük csak 6 saját nevelés marad a keretben az nem elfogadható és már most nyáron változtatni kell és legalább négy játékost kell felhozni/megtartani.

Vannak opciók:
Palencia, cucurella, grimaldo, pena, oriol busquets, perez, puig, abel ruiz stb.

Például malcom helyére jöhetne carles perez aki teljesítményével kiérdemelte a lehetőséget. Negyedik számú szélsőnek szerintem nem kell egy igazolt játékost itt tartani. Vagy ott van oriol busquets akinek ha nincs a sérülése akkor aleneval együtt került volna fel ahogy valverde elmondta tavaly.

Bivi76 2019.02.22. 13:58:05

@Pál Bence: Nagyra értékelem hogy ennyire preferálod a saját nevelésűeket! Megszeretném kérdezni Tőled,hogy Te spanyol kiesőjelölt csapatot szeretnél? Malcom helyére jöhetne Carles Perez! Ezt komolyan gondolod? Egy brazil válogatott kerettag helyére egy nullkilóméteres játékos? Oriol Busquetsnek már a neve is idegesítő! Jó ha az utánpótlásunkból Ilaix Moriba,Alex Collado,Xavi Simons ott lesz a Barca felnőttcsapatában a jövőben. Mi a Barcelona vagyunk,nem a Leganes. Ide sztárokat kell vásárolni,nem olyan játékosokkjal számolni,akik még az utánpótláscsapatban sem emelkednek ki!

Bivi76 2019.02.22. 14:00:33

@Pál Bence: Veled ellentétben én meg nem szeretnék spanyol játékost a Barcában látni! Töketlen ,nyálas,kisiskolás hülyegyerek a nagy részük! Ide varázslók,zsenik kellenek,nem balfékek!

Bivi76 2019.02.22. 14:04:03

@Pál Bence: Te állandóan isteníted ezt a Miranda gyereket. Ez egy totál amatőr nagy NULLA. Köze nincs a focihoz,egyetlenegy erényét sem tudnék mondani.Kb.magyar N
B2-es szintű a gyerek,Oriol Busquetsel egyetemben.Remélem a felnőttcsapat környékére soha nem kerülnek ilyen balfék játékosok.Ha Fradi drukkel lennék,Mirandáért nem adtam volna oda Ramirezt.

Bivi76 2019.02.22. 14:10:55

@Pál Bence: Hasonlítsd már össze Abel Ruizt Vinicius Juniorral! Egy korosztály,és hol tart a pályafutásuk? Egyik a Barca B-ben nyomul,a brazil klasszis,megy a világ (egyik) legjobb csapatában már most kezdőjátékos,és a szurkolók kedvence,elvarázsolta a blancokat. Miunden trükkjénél olléznak a Bernabeuban!

Robi71 2019.02.22. 14:12:06

@Pál Bence: Minden valamirevaló saját nevelés megkapja a lehetőséget a felnőttcsapatban. Aki nem, az nagyon nem idevaló.
Azok közül akik megkapták a közelmúltban eddig a lehetőséget alig tudtak élni vele. Roberto az egyedüli az elmúlt 6 évben!!!, akinek sikerült megragadni a csapatban. Reméljük Alena lesz a következő. Ez idő alatt olyan játékosok kapták meg a lehetőséget, mint Rafinha, Samper, Munir, Denis, Deulofeu, Tello, Bartra, Montoya, Sandro, Krkic, Dos Santos, Cuenca...Szerintem éppen elég figyelem érte a Barca B játékosokat. Az, hogy a nagy-többségük nem tudott élni a lehetőséggel, nem a klub hibája.

Maestro10 2019.02.22. 14:17:59

@Bivi76: @Pál Bence: Ha Alená és Puig mellé felkerülne még valaki (Collado, C.Perez, O.Busquets) + Grimaldo-t is megtudnánk szerezni a Benfica csapatatától akkor én már maximálisan elégedett lennék. Apropó ha már fiatalok...közeleg egy Girona elleni katalán szuperkupa meccs, ott én 80-90%-ban csak La Masiás játékosokkal állnék fel, ott eldőlhet, hogy ki érdemes a felnőttcsapatba kerüléshez, és ki nem.

Bivi, én megértem, hogy szereted a trükkökkel teletűzdelt, látványos játékot (ki ne szeretné?), de akkor én is had kérdezzek valamit. Az U18-as, U19-es brazil "csodagyerekek" mennyivel jobbak mint a "mi kölykeink" legjobbjai? Semennyivel sem. A klasszis igazolások mellé kell beépíteni a legtehetségesebb utánpótlás játékosokat, majd azután szétnézni Európában a szintén tehetséges fiatalokat kutatva (De Ligt, De Jong, Sancho, Aouar, stb.) Nyilván Brazíliában is érdemes nézelődni (Arthur), de igazából csak akkor lennénk tényleges kiesőjelölt, ha mindenféle brazilt, avagy az "Új Neymart" (hányszor hallottam ezt..) igazolnánk le, amit te oly sokszor szorgalmazol. Akkor már inkább a La Masia, nem?

Bivi76 2019.02.22. 14:29:24

@Maestro10: Említed De Ligtet,De Jongot,Sanchot,Aouart.Ezek spanyolok? Saját nevelésűek?Tudtommal nem.Inkább egy brazil,mint 3 töketlen saját középszerű nevelés. Kiváncsi leszek,az elkövetkezendő években hány sajátnevelés fog befutni jelentős karriert. Ha nem is nálunk,akkor európai élmezőny csapatainál.Szerinted ilyen Abel Ruiz,Oriol ki sem írom a nevét,Miranda,Cuenca,sorolhatnám megfognak ragadni a Barcában?Ha nem ,melyik fog játszani mondjuk a Bayernben,Liverpoolban,Juventusban,MU-ban,sorolhatnám.Tudod hol fognak kikötni? Real Sociedadban,Oviedoban,Levantéban,Leganesban,stb...Anno idejött Ronaldinho 23 évesen,Eto'o 22 évesen,és világsztárok voltak már akkor. Mi meg bízunk 22 -23 éves Barca B ben játszókban,hátha történik valami,és megváltják a világot.Messi nem volt 17,mikor debütált a felnőttcsapatban.Miről beszélünk akkor?

Robi71 2019.02.22. 14:41:19

@Maestro10: Puig, Collado, C.Perez vagy O.Busquets biztosan nem kerülnek fel a nyáron. Egyrészt mert még nincsenek kész a feladatra, másrészt mert teljesen felesleges lenne felhozni őket azért, hogy még a meccskeretekbe se kerüljenek fel. Megkapják majd a lehetőséget, ha készen lesznek a feladatra. Lehet egy kölcsönkitérővel...de biztosan megkapják ha valóban alkalmasak lesznek rá.

Robi71 2019.02.22. 14:44:03

@Maestro10: Abban igazad van...lassan az egész U18-as brazil játékos átkerül a Barca-ban és a Real-ba. :)
Nagy a hype-juk egyelőre....majd kiderül hányan váltják meg a világot.

Robi71 2019.02.22. 14:50:00

@Maestro10: De Ligtet,Sanchot,Aouart....lassan már megfizethetetlen kategória a Barca számára is. Így nem véletlen, hogy fiatal dél-amerikai játékosokkal próbálkoznak 10-20-30 millióért. Igaz, hogy 10-ből egy válik be...de ezek szerint inkább megéri, mint De Ligt vagy Sancho 100 millióért.

Maestro10 2019.02.22. 14:50:05

@Bivi76: Te elolvastad egyáltalán az írásomat? Mert valamit nagyon félreértelmeztél.... "Említed De Ligtet,De Jongot,Sanchot,Aouart.Ezek spanyolok? Saját nevelésűek?Tudtommal nem" Én ezt írtam: "A klasszis igazolások mellé kell beépíteni a legtehetségesebb utánpótlás játékosokat, majd azután szétnézni Európában a szintén tehetséges fiatalokat kutatva." "Inkább egy brazil,mint 3 töketlen saját középszerű nevelés."Ez volt a másik válaszod, ami előtt én ezt írtam: "A klasszis igazolások mellé kell beépíteni a LEGTEHETSÉGESEBB utánpótlás játékosokat." Itt nem Cuencára gondolok, hanem Puigra. Te vagy nem értetted meg a mondandóm lényegét, vagy csak egyszerűen nem akartad. Szóval ha évente, de akár 2 évente kinevel egy játékost a La Masia akkor én már elégedett leszek. Remélem Alenával elkezdődött valami, és ez Puiggal ill. a többiekkel folytatódni fog.

Maestro10 2019.02.22. 14:53:29

@Robi71: Mindent elmond a brazilokról, hogy a legtehetségesebb U18-as játékosuk most egyértelműen Vinicius, akit én személy szerint nem tartok sokra. Na, ennyit róluk.....

Robi71 2019.02.22. 14:53:55

@Maestro10: "ha évente, de akár 2 évente kinevel egy játékost a La Masia akkor én már elégedett leszek. Remélem Alenával elkezdődött valami, és ez Puiggal ill. a többiekkel folytatódni fog"...igen, ez lenne a minimális elvárás a La Massia-tól. Ha erre nem képes, akkor el kell zavarni és lecserélni a teljes utánpótlásképző szakembert. Vagy bezárni, mert csak pénzt visz el (kb 10-15 milliót évente). Abból veszünk évente 1 minőségi fiatal tehetséget.

Bivi76 2019.02.22. 14:54:01

@Maestro10: Lehet rosszul értelmeztem.Bocsi akkor! Puigban például mocorog valami. Benne nagyon bízom,annak ellenére hogy spanyol.Belőle lehet világsztár! Alena sem rossz,de klasszis nem lesz.

Robi71 2019.02.22. 14:57:05

@Maestro10: Vinicius a Real Dembélé-je. :) Futóbolond cselgép mindkettő. Majd kiderül ki igazolt jobban. Jelenleg Dembi valamivel előbbre tart....igaz 3 évvel idősebb is, na meg volt európai topcsapat (BVB) tapasztalata.

Robi71 2019.02.22. 15:06:09

@Bivi76: Puig fizikuma egy 12 éves kislányé. Hozzá képest Iniesta egy gladiátor volt. :) Nagy kérdés, hogy ez mire lesz elég a felnőttek között. Vagy ha rápakolnak pár kiló izmot ez mennyire fogja befolyásolni a sebességét, cselezőkészséget.

tündérzsazsa 2019.02.22. 15:08:41

@Robi71: a sok felesleges 30-40 milliós igazolásunkból minden évben lenne egy 100+ igazolásra pénz, de inkább a 100ból 1 bejön az már jó verziót választja a hód képű

DISTANTxTHUNDER 2019.02.22. 15:09:53

@Bivi76: No offense de te minek is szurkolsz a Barcának, ha utalod a spanyol játékosokat és a sajat nevelést? Tényleg ne vedd támadásnak mert am tökre igazad van, jelenleg mind a spanyol foci, mind a Barca utánpótlása eléggé lent van, ennek ellenére ez a két komponens mindig is meghatározó resze volt a Barcának.. Pál Bence hozzaszólo amugy megkockáztatom hogy a legigazibb Barca szurkoló itt a blogon, mert őt nem érdeklik sem a sztárok, sem különösebben az eredmények, legalábbis nem annyira hogy ezért lemondjon a sajat nevelésről.. ettől függetlenül azt látni kell hogy eredményesség szempontjából a Barca már nem azt a szintet képviseli mint régen, már nem fér bele az ha a klub csak 3.vagy rosszabb helyen zár a bajnokságban, sőt mar az is a szurkolók tűréshatárait feszegeti ha egy évben a Barca nem nyer meg mindent.. soha nem látott penzek ömlenek a klubba, hogy meg tudjon felelni a maximalista elvarásoknak, és ebbe az új szemléletbe pedig már nem fer bele a türelem, hogy "itt van évente x sajat nevelés, epítsd be".. a jelenlegi feltételek sem adottak ehhez, mert nincs olyan edzőnk aki be tudná építeni a fiatalokat.. pontosabban, meg ha Valverde amugy kepes is lenne erre, kísérletezni akkor sem fog, mert egy rossz meccs utan is leszedik a fejét.. nem kockáztat, és lehet ezért hibáztatni? Eleg csak megnézni a kommenteket amikor nem nyerünk..

Robi71 2019.02.22. 15:10:01

EL sorsolás:
Dinamo Kiev - Chelsea
Eintracht - Inter
Dinamo Zagreb - Benfica
Napoli - FC Salzburg
Valencia - FK Krasnodar
FC Sevilla - Slavia Praga
Arsenal - Rennes
Zenit - Villarreal

Robi71 2019.02.22. 15:14:13

@DISTANTxTHUNDER: @Pál Bence: -nek át kellene pártolni a Bilbao-hoz. Én is gondoltam már erre. :) Ott 90% saját nevelés, de ha igazolnak akkor is csak baszk játékost. És a "Més que un klub" is jobban hangzana arrafelé. :)

DISTANTxTHUNDER 2019.02.22. 15:47:19

@Robi71: Na igen, a Barcára lassan mindent lehet mondani csak mes que un club-ot nem :) milyen jó is volt régen a nonprofit unicef mint mezszponzor.. erdekes akkoriban évente 5-6 trófeát nyertünk, es a keret nagyrésze sajat nevelés volt..

Bivi76 2019.02.22. 16:12:53

@DISTANTxTHUNDER: Azért szurkolok a Barcelonának,mert 92-ben magával ragadott a gyönyörű foci,amit nyújtott a csapat.Nem titkoltam soha,nekem a külföldi (nem spanyol) játékosok voltak a kedvenceim a Barcában,és ez valószínű nem is fog változni.Hát ez van! Laudrup,Koeman,Sztoicskov,Romario,Ronaldo,Giovanni,Sonny Andersson,Ronaldo,Rivaldo,Ronaldinho,Eto'o,Deco,Quaresma,Abidal,Edmilson,Sylvinho,Rafa Marquez,Belletti,Henry,Abidal,Dani Alves,Neymar,Dembelé,Coutinho,stb.Nekem ezek a játékosok jöttek,illetve jönnek be.Hát ezért szurkolok a Barcának,mertb ezeket a nagyszerű játékosokat ebben a nagyszerű klubban láttam játszani!Hány spanyoil van köztük?:-)

Bivi76 2019.02.22. 16:15:13

@DISTANTxTHUNDER: Másoknak meghagyom Busquetset,,Amort,Begiristaint,Guardiolát,Goikoetcheát,Nadalt,Ferrert,Sergit,Zubizarrétát,stb.Nekem ez a vonal nem jön be.

Robi71 2019.02.22. 16:40:49

@Bivi76: A kedvenceid fele "felejthető" produkciót nyújtott. Némelyik egy-két szezont töltött itt. Őket a katalán (spanyol) klublegendák elé állítani egy kicsit erős dolog. :)
Arról nem is beszélve, hogy a korszakos, a legsikeresebb csapat gerincét katalán (spanyol) játékosok alkották.

Bivi76 2019.02.22. 16:46:23

@Robi71: Nem tehetek róla Robi, nekem azoknak a játékosoknak a stílusa, tudása jött be. Nekem ha Busquets 40 évig játszik is a Barcában, akkor sem lesz nálam nagyobb értékű, mint egy Sonny Anderson például, aki rengeteg szép megoldással kápráztatott el engem, és okozott örömöt a játéktudása.

Bivi76 2019.02.22. 16:52:07

@Robi71: Más szemüvegen keresztül nézzük a focit. Te úgy közelíted meg, hogy mióta van nálunk, nálam a tudás a döntő tényező. Én többet kaptam pár év alatt Yaya Tourétól, mint amit Busquets pályafutása alatt csinál a Barcában. Nem azt nézem hogy hány trófeát nyert (meg neki Messi, Neymar, stvb), hanem az élményt, amit a pályán nyújtott nekünk szurkolóknak.

2019.02.22. 16:58:04

@Bivi76: Lassan mindennap taglalja valaki a világ minden pontjáról,hogy mi is történik az FC Barcelona háza táján ,és nagyjából amíg az aranygeneráció ki nem kopik 2021 nyaráig itt semmi változás nem lesz tehát csinálhatunk mi bármit Busquets játékát még 2 évig néznünk kell .:-)Hamar eltelik ez a 2 év :-)

kritizator 2019.02.22. 17:14:59

@Robi71: ezek 20 évesen (1-2 mecs alatt) nem tudtak élni a lehetőséggel, Coutinho pedig 26 évesen :)

Robi71 2019.02.22. 18:08:23

@Bivi76: Épp hogy te nem a tudást veszed alapul, hanem a freestyle-t. Más szóval Xavi vagy Iniesta többet tudott a fociról, mint Ronaldinho...de kétlem, hogy érted miről beszélek.

sunt 2019.02.23. 05:13:30

Mi értelme van képzeletbeli balhátvédeken vitatkozni, ha a nálunk lévő jobbhátvéd Wague még véletlenül se kap játékpercet?

Bivi76 2019.02.23. 07:29:21

@Robi71: Xavi vagy Iniesta többet tudott a fociról mint Ronaldinho? Butaságokat kérlek ne írjál!

Bivi76 2019.02.23. 07:34:00

@Robi71: Lerövidítem a választ Engem nem érdekel melyik játékos milyen profi módon élt, csak azt tudom, hogy brazil zsenink mindkét spanyolnál 20-szor jobb focista volt. De kérlek ne forgasd ki a szavaimat, mert nem veszem el a két törpe hatalmas érdemeit, amit a Barcáért tett! De nem egy lapon említendő Ronaldinhoval a két spanyol.

kritizator 2019.02.23. 07:50:04

@sunt: erre célozgattam fentebb

Raven1975 2019.02.23. 09:31:15

Xavi és Iniesta a Barça történelmének legjobb középpályásai!
uploads.disquscdn.com/images/7680dee34db6c4e72a9f65e79249c98ecfbb9fd06075f7c82f25d066da202d7a.jpg
És aranylabda nélküli saját nevelésű klublegendák!

Bivi76 2019.02.23. 10:00:32

@Raven1975: Így van. Maradona, Schuster, Laudrup, Deco, stb. után. :-)

Robi71 2019.02.23. 11:40:24

@Bivi76: Nálad a futball egyenlő labdával való trükközés. Mondtam, alakítsd meg a foci Harlem Globetrotters-ét és lépjél fel velük bemutató mérkőzéseken, cirkuszokban. Valamire bajnokságba nem, mert esélytelen lennél vele. Meglepő, hogy felnőtt ember így gondolkodik a fociról.

Robi71 2019.02.23. 11:54:13

@Bivi76: Ha csapatot kellene összerakni minden valamirevaló edző előbb tenné be Xavi-t és Iniesta-t....és ha majd eljutnak oda, hogy "színezni" is szeretné a játékot, akkor következhetne Ronaldinho is.
'Take the ball, pass the ball"...fogadjuk még mindig nem nézted meg? ....akkor már ne is tedd. Nem az igazi fociról szól.

Bivi76 2019.02.23. 12:03:40

@Robi71: Nézd meg Maradonát! Utána hasonlítsd hozzá Iniestát meg Xavit!

Bivi76 2019.02.23. 12:06:32

@Robi71: Egyébként miért baj,ha én egy másik egykori Barca játékost jobbnak tartok mint Te? Miért baj,ha én jobban szerettem Ibrát,mint David Villát? Miért baj,ha én milliószor jobbnak tartottam Eto'o-t,mint Suarezt? Miért baj,ha nálam Deco nagyobb játékos volt mint Xavi? Nem Real Madrid játékosokat dicsőítek,hanem egykori Barcásokat! Ezt jegyezd meg! Barcásokat Istenítek!

Robi71 2019.02.23. 12:09:37

@Bivi76: Bivi...én Maradona szakértő vagyok. De a csapatomba max egy Maradona lenne, a Xavi-ból és Iniesta-ból bármennyi. .

Robi71 2019.02.23. 12:13:39

@Bivi76: Nincs baj ezzel. Csak hát csapatot kellene összerakni mai játékosokból...ütőképeset, eredményeset,és ha lehet még látványosat is.
Ezzel szemben te felsorolod az elmúlt 20-30 év legnagyobb labdaművészeit.

Bivi76 2019.02.23. 12:27:06

@Robi71: Hát ezekből a mostaniakból nagyon nehéz összerakni egy ütőképeset,mivel a barom edző által összeállított gálakezdő fele nem Barca szintű játékos!Nagyon jól tudod Te,hogy kikre gondolok! De mindegy,én nem szeretnék vitázni,nincs érteleme.Én hozzászoktam a minőségi focihoz,sajnos az elmúlt években lassan nézhetetlenné válik a játékunk.Annak idején kiürült a lakótelep egy Barca meccs idején,mert mindenki kíváncsi volt,mit varázsol Ronaldinho,Deco,Eto'o.Mindenki szaladt fel!Most mire kíváncsiak a fiatalok? Kik azok a játékosok,akik miatt érdemes egy fiatalnak Barca mecset megnézni? Kiktől tanulhatnak cseleket,amit megnézve a tévében,hasznosítani tudnának ?Csetlő botló társaság a csapat fele! Ezeknek a nagy része,a Rijjkard féle Barcában a kispadra sem fértek volna oda! Ez az igazság,és ha értessz a focihoz,ezt Te is megtudod erősíteni! De gondolom nem fogod,mert nem szeretnél velem egyetérteni! Inkább leszek közellenség,de akkor is megírom a gondolataimat! Ennyi!
!

Robi71 2019.02.23. 13:55:57

@Bivi76: Mi köze van a "barom" edzőnek, hogy a keret fele nem Barca szintű? :)
Inkább a hozzánemértő szakmai vezetést kellene okolni, akik az elmúlt években rekordösszegeket elköltve sem sikerült megtalálni az idevaló játékosokat. Mert

Robi71 2019.02.23. 14:01:22

@Bivi76: Mert Cou és Dembi állítólag zsenik. Ezt kiegészítve Messi-vel és Suarez-el 4 (négy) klasszis. Mikor volt a Barca-nak több mint 4 zsenije a támadósorban? Soha. Akkor nem sántít valami ebben a történetben? És itt nem Messi-re, de még nem is csak Suarez-re gondolok, aki már bizonyított.
süti beállítások módosítása