A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

De Jong beállította Busquets rekordját

2019. április 11. - Berbatov

A következő szezontól a Barcelona kötelékébe tartozó holland középpályás tökéletes meccset teljesített tegnap a Juventus ellen a BL negyeddöntőjének első felvonásán. 

Frenkie De Jong volt a figyelem középpontjában szerda este, mikor az Ajax csapata a Juventust fogadta a Johan Cruyff Arénában, és a holland nem okozott csalódást. 

De Jong a Real Madrid elleni csillogást követően újra tanúbizonyságát adta az Öreg Hölgy ellenében is, hogy a katalán egyesület miért is szerezte meg őt az új idénytől kezdődően. 

Frenkie De Jong gyakorlatilag tökéletes meccset teljesített. A csapata a középpályás tempójában játszott, támadott, amikor ő támadott, és presszingelt, amikor De Jong elkezdte letámadni az ellenfelet. Így működött az elejétől a végéig.

A 21 esztendős játékos eleganciával mozgott a pályán. A mérkőzésen beállított egy 2010 óta fennálló rekordot, méghozzá a jövőbeli csapattársa, Sergio Busquets rekordját. De Jong 117 eseményben vállalt szerepet a tegnapi mérkőzésen. Melyből 98 volt passzkísérlet, ebből 90 sikeres, és 54 a Juventus térfelén történt. Emellett két kulcspassz és 17 labdaszerzés tartozik a statisztikai mutatóihoz. 

Ennek a párharcnak a kimenetele még ismeretlen, de ha egy újabb papírforma borulást tud az Ajax véghezvinni, De Jong mindenképpen a központi figurája lesz. 

[Marca]

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr6314758181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2019.04.11. 19:53:41

@faramuci69: Szóval ne te mond meg, hogy hol legyek. Előbb olvasd el néha más mit ír. Én még nem is voltam erős.

2019.04.11. 19:54:31

@Nagybarcelona: Már ne haragudj de hova tolnád előrébb Busit aki nem tud kapura lőni nem tud cselezni nem tud futni a szezonban 0 gól 1 gólpassz és kb 5 kulcspassz a mérlege :-)és kb 2 éve volt utoljára jó meccse abban igazad van,hogy a mélységi passzjátéka még jó mondjuk tegnap az sem Tegnap összeszedte a szezonban MD osztályzatában a 8. (1) osztályzatát ,,,tudod ki kap 1-es osztályzatot egy meccsen?aki járókeret nélkül képes felmenni a pályára már jár az 1-es :-),,,Rakitic azért legalább tudja mi az a labdarúgás az meccseinek legalább a felében normálisan játszik ,,,A magyar válogatott Nagy Ádám játszik úgy mint Busquets és ő nem fér be a Bologna kezdőjébe

faramuci69 2019.04.11. 20:06:22

@FCB12: már pedig megmondom és kész. Nézz szépen magadba, gondolom nem ezt tanították neked a szüleid és te sem eere akarod tanitani a gyerekeidet. Bizony Bivinek is bedzoktam szólni, ha csúnyán beszél. Az oefig, hogy más is csinálja, még nem jelenti, hogy helyes is, és nem hatalmaz fel arra, hogy te is csináld.

Maestro10 2019.04.11. 20:07:26

@zeli39: Nagy Adám meg Busquets összehasonlítása.....az igen. Csak saját magadat égeted az ilyen megnyilvánulásokkal de te tudod, ha téged ez megnyugtat, akkor hajrá! ;)

faramuci69 2019.04.11. 20:07:45

@faramuci69: @FCB12: már pedig megmondom és kész. Nézz szépen magadba, gondolom nem ezt tanították neked a szüleid és te sem erre akarod tanitani a gyerekeidet. Bizony Bivinek is beszoktam szólni, ha csúnyán beszél. Az hogy más is csinálja, még nem jelenti, hogy helyes is, és nem hatalmaz fel arra, hogy te is csináld.

FCB12 (törölt) 2019.04.11. 20:08:32

@faramuci69: Hát pont nem érdekelsz. ;)

2019.04.11. 20:22:48

@Maestro10: szerinted érdekel ki mit gondol rólam ?megsúgom neked 3 játékos harcol a keretbe ki a szezon leggyengébbje Sergi Roberto-Busquets-Coutinho és nagy a harc

Nagybarcelona 2019.04.11. 20:25:04

@zeli39: gólt biztosan nem lőne, de szerintem több kulcspasszt, ès gólpasszt adna, mint Rakitic, èppen azèrt, mert jó mèlysègi irányító, csak a vèdekezèse kopott meg.

Nagybarcelona 2019.04.11. 20:26:10

@zeli39: ebben van igazság, csak èn mèg hozzájuk vennèm Rakiticet is.

Maestro10 2019.04.11. 20:26:25

@zeli39: Jól van zeli....ha te írod, akkor biztos úgy van. :)

2019.04.11. 20:29:18

@Nagybarcelona: Rakitic egy komplex labdarúgó mindent tud amit kell csak belassult és a játéka nem kompatibilis a Barcelona játékával de egy jó focistáról van szó

2019.04.11. 20:32:38

@Maestro10: lehetsz cinikus nem tudsz felbosszantani 30 évesen még másképp kezeltem az ilyen helyzeteket 49 évesen már nem tud érdekelni ,,,,

rtghfb 2019.04.11. 20:42:44

@Nagybarcelona: Lassú és nem elég technikás. Neki a mélységi irányító szerep tökéletes, szigorúan itt, vagy egy hasonló focit játszó csapatban (Man. City, Betis). Fizikálisabb vagy gyorsabb focit játszó csapatokban nem lenne stabil kezdőjátékos. Ha jól tudom ifista korában támadó középpályás volt, de nem véletlen hogy Yaya távozása óta szinte csak azon a poszton játszott.

Nagybarcelona 2019.04.11. 21:52:14

Ha nèzitek az Arsenal-Napoli meccset, mèg Emery is támadó csapatot kezdett, meg is van az eredmènye, szèpen játszik az Arsenal, szinte vèdekeznie sem kell, mert vègig támadnak. Valverde egy Murinho 2.0, ès ez nem a mi játèkunk.

Nagybarcelona 2019.04.11. 22:03:39

@rtghfb: èn hiszek neked, de èn azt írom, H. Kipróbálnám ezt, vagy azt... Pl. Te is tènykènt állítasz be egy olyan dolgot, amire nem is volt pèlda/nincs bizonyítèk. Valverdèvel is ez a baj, van egy sablonja, ès a világèrt nem változtatna rajta, mèg kiesès ellen küzdő csapatok ellen sem, mèg akkor sem, ha az elkèpzelèse nem is működik, vagy akadozik. (442 szèlsők nèlkül, közèpső kp-sokkal, a 41212 helyett, mert Gomes ès Vidal pl. Sosem volt szèlső, csak Valverdènèl).

Kertai Dávid 2019.04.11. 22:05:45

@Nagybarcelona: lehetne olyan a játékunk mint amilyen Guardiolaval volt, de akkor ne lepődjünk meg ha kikapunk az első kontracsapattól... nekem sem tetszik ez a foci, de valljuk be taktikailag most vagyunk a legjobbak a BL-t nyerő Lucho csapat óta... képesek vagyunk kontrollálni a fontos meccseket, és jól felkészülni az ellenfélből! Tegnap sem játszottunk szépen, de ha ez elég volt akkor mit panaszkodunk? a MU-nak egy kaput eltaláló lövése sem volt, nekünk viszont több is... pedig nagyon jól védekeztek, rendesen betolták a buszt... nem csak Valverde okolható ezzel hogy nem tudtunk szépen játszani, hanem a MU prestingelése és kemény védekezése miatt is volt... a lényeg hogy nem mindig a szép támadó foci a megoldás, ezér esett ki az elmúlt években a City, vagy ezért fog most az Ajax is, nem elég szépen támadni

H.Stoichkov 2019.04.11. 22:58:32

@zeli39: már robi sem szimpi, azt hittem csak busi a vesszőparipa :)

FCB12 (törölt) 2019.04.11. 23:03:35

@kritizator: Felőlem tetszhet faramuci hozzászolása, de én csak kimondtam, amit itt kevesen mernek. Van egy béna edzőnk, akiről néhányan azt hiszik, hogy zseni, pedig módszeresen teszi tönkre a csapatot a hülyeségeivel. Busi játszatása, aki minimum emberhátrány, rotálásra képtelen, fiatalok beépítésére képtelen, Coutinho beépítésére képtelen, játszat egy nem egészséges játékost, mert nincs taktika a meccseken és sokszor csak a szerencse miatt nyerünk. Nincs semmi a játékunkban, nincs rendszer, csak ez a nézhetetlen fos. Én azt hittem mer majd a fiatalokhoz bátrabban nyúlni. Ehhez képest? De Jonggal mi lesz? Majd csere lesz a játékszinező Bukfenc mögött, aki évek óta alibizik. Remélem nem, itt az ideje az általam nagyon kedvelt Rakitictől is megválni. De ezt tőle ne várja senki. Csak azt, hogy a Barca, és ettöl a szívem szakad meg, de lassan európa egyik legnézhetetlenebb fociját játsza. Hát én ehhez nem fogok tapsolni. Ez a Barca, a legjobban és legszebben játszó csapat kéne legyen a világon.

FCB12 (törölt) 2019.04.11. 23:12:55

@H.Stoichkov: S. Roberto is visszaesett sajnos, de ő mindig belead mindent. Ettől függetlenül vannak nála sokkal jobb fiataljaink. De jó a hozzáállása. Ez most egy ilyen szezon neki.

Kertai Dávid 2019.04.11. 23:31:39

@FCB12: szerintem most kezdett el jól játszani megint, kb a Sevilla kupameccs óta... jól kezdte a szezont, aztán eléggé leeresztett, de most kezdi felvenni megint a ritmust szerencsére... szerintem ez tartalékolás volt nála is, Rakiticnál is meg Piquenél is... ha belegondolunk nekik ezek a BL meccsek a legfontosabbak, meg a nagy meccsek a bajnokikon, nagyon még hibáztatni sem tudom őket ha a többi meccsen nem is adnak ki magukból mindent... kell a tartalékolás, tavaly erre fáztunk rá hogy mindenki szezon elején volt penge, BL-re meg leeresztettek

Robi71 2019.04.12. 04:52:07

@zeli39: ",Braziloknak teljesen idegen ez a mostani játék,,jól megfigyelhető volt tegnap,hogy Coutinho és Arthur igen is ment volna de a kemény mag megálljt parancsolt" :)....Cou és Arthur a jelenlegi Barca két leglassúbb játékosa (fejben végképp).
Busi lassúságával védeni őket hiba lenne, mivel ez a védjegyévé vált....ezzel lett az elmúlt 10 év legjobb védekező-mélységi irányító középpályása. Kiemelkedő kognitív képességei (figyelem, gondolkodás, emlékezet, észlelés-érzékelés) és magasfokú játékintelligenciája páratlan a hasonló poszton játszó játékosok között...lassúságát ellensúlyozva. A két brazilról ez nem mondható el.

Robi71 2019.04.12. 05:01:25

@FCB12: Egyetlen edző sem próbálkozott volna ennyit nyűgölődni Coutinho beépítésével, mint Valverde. Legtöbb edzőnél már rég a padod koptatná és izzíthatná a menedzserét hogy mihamarabb új csapat után nézzen. Nyilván a rengeteg játéklehetőséget Dembi sérülésének is köszönheti. 45 meccsen összesen 2809 percet töltött a pályán....rengeteg. Valóban csak "töltött"...mert minőségi játékperceknek aligha nevezhetők.

Bivi76 2019.04.12. 05:09:17

@kritizator: Teljes mértékben igaza van Samuel Eto'o-nak. Végre valaki! :-)

Robi71 2019.04.12. 05:37:54

@Bivi76: Savanyú a szőlő. :) Szép karriert futott be a Barca után is, miért nem boldog vele?
„Meg akarta nekem magyarázni, hogyan kell játszanom, hogy hogyan mozogjak. Én meg feltettem a kérdést, hogy biztosan normális-e. Más poszton játszott, én csatár vagyok, fogalma sincs róla, hogy megy ez. Egyszerűen nem ért a focihoz". :)
Szóval egy játékosnak megmondja az edző, hogy mi a feladata és nem tehet azt a pályán amit csak akar....akkor ez edző "fogalmatlan" és "nem ért a focihoz"?....eszem-f@szom megáll. :)

"Pep egész életét Barcelonában élte le, de azokban az években, amikor a Barcelonában játszottam, nem értette a csapat működését. Nem tetszett neki az akkori csapat élete."...ja nem tetszett a hajnalig tartó dorbézolás és ittasan megérkezni a reggeli edzésre. :)

"bocsánatot kell kérnie tőlem, mert én fogok neki megnyerni mindent, nem pedig Messi. Én nyertem meg a meccseket a Barcelonának, ezért Pep-nek illendő lenne bocsánatot kérnie" :))))...ez csúcs. Itt belerúg Messi-be is. :)))
Lehet jó játékos volt Samuel, de hogy olyan ostoba, mint a s@gg...az is biztos. Majd meglátjuk mit alkot edzőként.
Szegény Pep anno megszabadult Eto'o-tól és megkapta Ibra-t.

Robi71 2019.04.12. 05:40:41

@FCB12: Roberto nem esett vissza...hisz nem volt miből. Ennyire képes. Remélem Semedo egyre jobb formába (benne sokkal több van) lendül és Roberto oda kerül ahol a helye...kiegészítő ember (jhv vagy kp). Ez azt jelenteni, hogy helyreállnak a dolgok a csapatban is és minden posztra igazi szaki kerül.

Robi71 2019.04.12. 05:44:51

Benfica-Frankfurt 4-2 (Felix 3 gól és egy gólpassz....Jovic egy gól).
Nem semmi gyerek ez a Joao Felix...19 évesen.

Bivi76 2019.04.12. 07:03:11

@Robi71: Samuel megnyerte az Interrel a BL-t, pont minket ejtettek ki az elődöntőben, mikor a Bernabeuban rendezték a döntőt, és Real már nem volt versenyben. Elégtételt vett Guardiolán az a játékos, aki barcelonás pályafutása alatt 20-szor többet tett le az asztalra, mint az a szerencsétlen kopasz, divatkatalán díszpinty. Megnyerte neki a 2009-es BL döntőt, és az volt a hála, hogy elüldözte. Egy igazi barom. Remélem soha többet nem nyer BL-t, az a barom!

Bivi76 2019.04.12. 07:05:51

@Robi71: Ne istenítsed Joao Felixet, a Te szinted Mata, meg Herrera! Két spanyol hülyegyerek, aztán állítólag Matával tárgyalunk. Hihetetlen! Mégegy Busquetshez hasonló idióta!

Robi71 2019.04.12. 07:13:46

@Bivi76: Oltári nagy s@ggfej vagy...de ezzel nem mondtam újat. Többször hallod ezt naponta, mint ahányszor eszel. :)

Robi71 2019.04.12. 07:15:16

@Bivi76: Pep egy zseni.... Eto'o egy tehetséges ösztönlény. Iszonyat különbség. :)

Bivi76 2019.04.12. 07:15:44

@Robi71: Szépen beszélj velem!

Robi71 2019.04.12. 07:18:00

@Bivi76: Mondj nekem komoly edzőt, aki megtűri az öntörvényűséget. Aki megtűri, ott van vége a tekintélyének....onnan kezdve ki van téve a játékos szeszélyeinek. Megnéznélek téged ilyen helyzetben. :)

Bivi76 2019.04.12. 07:22:21

@Robi71: Te minden focizni tudó zsenire csak annyit írsz, hogy ösztönlény. Ilyen Guardiola, Busquets féle hulladékokat meg egekig magasztalsz. Velem meg normális hangnemben beszélj, írtam már Neked. Múltkor a Szüleimet emlegetted, most meg seggfejezel. Vegyél vissza!

Bivi76 2019.04.12. 07:33:16

@Robi71: Guardiola soha nem volt zseni, sem játékosként, sem edzőként. Ezt bizonyította Münchenben, és most az olajmágnás szerencsétlen rabszolgájaként is.

Robi71 2019.04.12. 07:42:32

@Bivi76: csak kedves voltam hozzád. Te egy aranyos "s...fej" vagy. Szórakoztató. :)

Robi71 2019.04.12. 07:43:44

@Bivi76: Te tényleg nem tudod mi a különbség egy zseni és egy ösztönlény között. :)

Robi71 2019.04.12. 07:47:07

@Bivi76: Csak azt nem értem, hogy miért nem kritizálod De Jong vagy De Ligt esetleges leigazolását....amikor leigazolhattuk volna Militao-t, VJR-t, Gabigol-t vagy Rodrygo-t helyettük. Pedig mennyivel jobban jártunk volna, nem? :)

2019.04.12. 07:47:51

@Robi71: És miért provokálod ?Hogy még jobban eldurranjon az agya ?

Bivi76 2019.04.12. 07:52:09

@Robi71: Én értek a focihoz, az a lényeg! Pont! Amit írok, az mind beigazolódik érdekes módon. Akkor ki beszél félre?

Robi71 2019.04.12. 08:00:56

@zeli39: Bivi jófej, érti az ércelődésem.
Látványos, jó focit szerezne látni (ahogy mindannyian) csak azzal nincs tisztában, hogy ezt nem 10 freestyle-ossal lehet elérni. Amiről ő beszél az a "Harlem Globetrotters" és nem egy profi klub.
Freestyle-ból bőven elég egy is...és Dembi személyében elméletileg meg is van. Azért mondom elméletileg, mert gyakorlatban alig látunk belőle valamit.
Ha jelenleg nem játszunk eléggé látványos focit, akkor az Dembi (alig játszik) és Coutinho (játszik, de minek) miatt van. Ő újabb zsonglőröket igazolna. Pedig, ha a kupi nem megy nem a bútort kell lecserélni, hanem a "lányokat". :)

Robi71 2019.04.12. 08:04:55

@Bivi76: Érdekes, Cou-t és Dembi-t sohasem kritizálod. Mindenki hibás, hogy nem elég látványos a játék, csak ők ketten nem.
Ja értem....Valverde a hibás, hogy Dembi folyamatosan sérült és ő nem engedi Cou-nak, hogy "villantson" valamit az állítólagos tudásából. Aha...

2019.04.12. 08:07:36

@Robi71: A hasonlatod picit sántít mert mi is a lányokat szeretnénk kicserélni a kupiba és nem bútorokat ....de szerencsére idő kérdése és egy új fiatal csapat fog kialakulni lehetőleg protekciósok nélkül

Bivi76 2019.04.12. 08:07:53

@Robi71: Jófej vagyok? Csodálkozom hogy ezt gondolod rólam.

Robi71 2019.04.12. 08:10:53

@Bivi76: persze. Te vagy a legviccesebb ember a blogon. Ezt komolyan gondolom.

Robi71 2019.04.12. 08:17:38

@zeli39: Igen, valóban sántít. :)
Inkább azt kellett volna mondanom nem biztos, hogy 11 szőke kékszemű lánnyal jobban menne. Kellenek barnák és vörösek is, fehérek és színesbőrűek, vékonyak és teltkarcsúak, magasak és alacsonyak, stb. Csak így lehet minden igényt kielégíteni. :)

Bivi76 2019.04.12. 08:18:36

@Robi71: Te meg a legokosabb, dolgokat legjobban megmagyarázó, megújulástól félő, lejárt, gagyi, évek óta semmit nem mutató játékosokat magasztaló Barca Szurkoló vagy .

GYLS 2019.04.12. 08:32:14

Na ennek az oldalnak se adok sok jövőt. Ha az üzemeltető nem áll a sarkára, egyre inkább egymás gyalázása válik témává. Nem értem, miért kell olyanokkal szóba állni, akik képtelenek akárcsak egyszer is elismerni, hogy valamiben nincs igaza.
Nálam már az is megvetendőő, ha a játékosainkat (szeretett klubunk játékosait) különböző jelzőkkel illetik. Milyen drukker az ilyen? Lehet szidni az edzőt (akinek a kisújjában több van mint bármelyikünk fejében), lehet utálni a vezetőséget, akik éveken keresztül elérik azt, hogy a klub spanyolban a legjobb lehessen, hogy ott maradjanak európa elitjében. Persze, én is azt szeretném, hogy mindent megnyerjünk, de azért más is van a szinpadon. Lehet szakmailag értékelni, de gunyolódni vezetőkkel, szakmai stábbal, játékosokkal? Aki így gondolkodik, az nem szurkoló.

Robi71 2019.04.12. 08:35:03

@Bivi76: Évek óta semmit sem mutató még aktív klublegendák? Soroljam fel az elmúlt 10 év trófeagyűjteményét...a Barca történelmének messze legdicsőségesebb korszakát?
Tudod mit...ezeknek a játékosoknak köszönhetőn az idén is újabb trófeákkal gazdagodunk (remélhetőleg 6-al :).
Sőt, megelőlegezem neked a következő bajnoki győzelmet is...még van ennyi bennük biztosan. Hogy mi lesz utána?...kérdezz valaki optimistábbat.

Machinek2001 2019.04.12. 08:40:57

@Bivi76: Busquets hulladék? Na itt már meg van a válasz hogy értesz e a focihoz...

Bivi76 2019.04.12. 08:42:39

@Robi71: Nem vitázok Veled. Ami Neked Coutinho meg Dembelé, nekem az Guardiola, Busquets. Ami Neked 30-as spanyolok, nekem azok fiatal brazil zsenik. Ami Neked Valverde, Guardiola, nekem Klopp, Leonardo Jardim, Koeman, Laudrup, stb. Ami Neked Busquets, nekem Yaya. Itt óriási nézetkülönbségek vannak.

Bivi76 2019.04.12. 08:44:26

@Machinek2001: Így van. Itt a válasz hogy értek a focihoz.

faramuci69 2019.04.12. 08:51:20

Lehet sok pénzből gyenge focit , csapatot is csinálni. Ott van példaként a MU. Az Arsenal a Tottenham évek óta semmit nem nyernek. Mi folyamatosan bajnokok vagyunk a real orra előtt. Megelőztük őket az egymás elleni tabellán.
Tudom, divat Busquetset szidni. Divat volt Piquet is. Látjuk mi volt nélküle. Szerintem De Jong jó eséllyel leváltja Busit, de az sem egy perc lesz.
A legfontosabb, hogy Messit ne rúgják, üssék szét ilyen alattomos Smalling féllék. Kicsit hiányolom is, hogy nincs aki rendet tegyen ilyenkor. Aki így megüti Messit (és itt a bodycheckre gondolok), az nálam nem játssza végig a meccset.
Ezt a lepkefing agresszív Unitedet otthon, egy laza hármassal kellene elintézni.
Döbbenetes volt, hogy Suarez egy labdát nem tudott megtartani. Ennyire béna lenne?

Robi71 2019.04.12. 09:10:49

@Bivi76: A különbség az, hogy Busi és Pep letettek valamit a Barca-nál....Cou és Dembi még semmit. Azért megkérdezném tőled még egyszer....vajon a klubvezetés nem azért igazolta le Cou-t és Dembi-t, hogy "szebb és látványosabb" legyen a játék? Mert ami még "szép és látványos" van a játékunkban az többnyire Messi és kisebb részben Suarez érdeme.
Vajon nem az említett két úriember az aki Messi és Suarez mellett erre lennének hivatottak....vagy valamikor később az ők hiányukban átvegyék a stafétabotot? Te hogy látod ezt?

Bivi76 2019.04.12. 09:16:45

@Robi71: Mindkét játékos alkalmas lenne a látványos játékra, csak az Okostojás Edző, alkalmatlan arra, hogy megtalálja a helyüket. Ugyanez a helyzet Malcommal is, aki szintén remek játékos, csak Baromfejű Valverde minden 5.meccsen játszatja. Pedig mikor pályára lép, mindig színt hoz a játékba. Húha, le Baromfejűztem Valverdét. Jelentsd a tanárbácsinak, hogy csúnya jelzőkkel illettem ezt a nagyszerű edzőt!

Robi71 2019.04.12. 09:17:56

@faramuci69: "Lehet sok pénzből gyenge focit , csapatot is csinálni"...valóban lehet.
Fiatalítás gyanánt mi is elköltöttünk egy kisebb vagyont az elmúlt években....ezzel szemben a csapatot szekerét még mindig a lesajnált "30asok" (néhányan még Pep fiai) húzzák. Vajon nem az készül nálunk is, mint ami most a MU-ban van Sir Alex és "fiai" távozása után?
...reméljük nem, de ehhez nagyon kell javulnia az átigazolási stratégiánknak és ha lehet sürgősen. Már nincs sok időnk rá.

Robi71 2019.04.12. 09:21:19

@Bivi76: Ha nem lenne ez az "Okostojás, Baromfejű" edző, akkor Cou-Dinho, Dembi-Eto'o vagy Malcom-Deco (csakhogy a közelmúlt kedvenceidet soroljam) szinten focizna? ...aha, értem.

szigony 2019.04.12. 09:21:45

Már írtam valahol, hogy pár ember ( régi kommentelők ) elfáradt vagy csak mindent kiírtak már magukból. Ezután már csak hajtogatják a magukét és megtalálják egymást. Tényleg jót tenne az oldalnak is ha vissza vennének.

Robi71 2019.04.12. 09:22:56

@Bivi76: Olyan jelzőket használsz, amilyeneket csak akarsz. Én így is kedvellek. :)

Robi71 2019.04.12. 09:25:42

@Messilona 2.2. 1: It was "an accident". ...aha...biztosan Ramos-tól tanulta.

Bivi76 2019.04.12. 09:27:55

@Robi71: Az az új trend, amit Florentíno Perez felismert, és nagyon jól tette, sajnos a mi kárunkra. Leigazolt Brazíliából 45-45 millióért két tinizsenit. (VJR. - Rodrygo) Vinicius 18 éves kora ellenére, már most a legnagyobb kihívást jelentette nekünk a kupameccseken. Az ára már most 100 millió euró körül mozog. 18 éves kora ellenére vele reklámozták a brazil válogatott mezét. Rodrygo szintén tálentum. A napokban meg azt olvasom, hogy Mata ügyében tárgyalunk az apjával. Mi ez ha nem dühítő? Joao Felixet le kell igazolni, nem balkanizálódni kell ilyen egyszezonos Jovicsokkal, meg Griezmanokban gondolkodni a Suarez utáni időkben. Te milyen válaszlépésre készülnél a Real Vinicius-Mbappé-Rodrygo triójára, ami összefog állni pár év múlva? Remélem nem 30-as idióta spanyolokban gondolkodsz.

Bivi76 2019.04.12. 09:36:04

@Robi71: Meg a másik. A Real Madrid kinevezett egy olyan edzőt, aki vonzó a sztárjátékosoknak. Pogba, Hazard, sorolhatnám, szívesen dolgoznának a kezei alatt. Biztos előnyben vannak velünk szemben e téren Kampóval ki akar dolgozni? Megmondjam ki? Az ilyen protekciós játékosok, akik nálunk vannak (tudod kikre gondolok), mert komoly edzőnél labdába nem rúgnának, és úgy kivágnák őket a csapatból, mint macskát sz@rni.

DISTANTxTHUNDER 2019.04.12. 09:36:12

Lehet hogy Joao Felixre kellene rámenjen a klubvezetés, mint Suarez pótló.. ő szerintem jobban illene a Barcába mint Jovic.. azon kívül ő nem csak egy center, hanem szélső és kreatív támadó középpályás is.. és "csak" 100 millió a kivásárlási ára.. biztos hogy lesz klub aki ezt le fogja tenni a Benficanak a nyáron..

Robi71 2019.04.12. 09:37:20

@Bivi76: Minek nekünk Vincius vagy Rodrygo...ha van nekünk Dembélé-nk és Malcom-unk? Erre válaszolj!

LDzsi 2019.04.12. 09:37:55

@faramuci69: a "szidás" nem divat. Ennyi erővel akkor divat szidni Coutinhot, Dembelet, Arthurt, Robertot stb.. Piqué őszi szezonja nagyon gyenge volt, akkor ezt hadd tegye már szóvá az ember. Most nem nem teszik szóvá hogy Piqué gyengén teljesít? Persze hogy nem, hiszen február óta végre hozza a saját klasszis szintjét. Ősszel írtam, hogy Piqué nagyon gyenge, most írom hogy ő az egyik legjobb a meccseken. Szerintem ez így fair. Nagyon jót tett neki, hogy elkezdtek repkedni a De Ligtes hírek. Ne kivételezzünk, ha valami nem jó azt ugyanúgy ki lehessen már mondani mint azt, ha valami jó. Ha Messi gólt lő, 100 kommenten keresztül az ő ajnározása megy, viszont ha önmagához képest sokkal gyengébben teljesít akkor engem nem érdekel, akkor is kimondom.

GYLS 2019.04.12. 09:41:58

@Bivi76: Bocs, hogy beleszólok a Robi71-el folytatott vitádba. A két fiatal brazil gyerek azért ment/megy a Realba, mert CR tavalyi és Bale nyári távozása után felszabadul 2 támadó hely. Azaz, meglesz az esélyük a játékra. Nálunk Messi és Suarez állandó kezdő és ha Dembele nem lenne sérült, akkor Ő is az lenne. Nem fog senki idejönni, hogy padozzon. A legújjabb hírek szerint már Jovic sem akar most jönni. Ő is játszani akar. Igy jártunk Iscoval is. Xavi és Iniesta mögé minek jött volna? Aki nem a pénzért vált, az csak akkor teszi meg, ha tudja, játszani fog. De Jong és ha jön, akkor de Ligt is elég bátor. Előbbinél főleg, hiszen ott van Busi és ha marad, még Rakitic is.

Robi71 2019.04.12. 09:42:17

@Bivi76: Most a Real-on a sor, hogy bevásároljon. Az elmúlt években velünk ellentétben visszafogottabbak volta. Mi leigazoltuk Cou-t és Dembi-t....ők most leigazolják Pogba-t és Hazard-t? ...és akkor mi van?
Velünk egyszerre a PSG leigazolta NJR és Mbappé-t. ...és akkor mi van?
Csak nem azt akarod mondani, hogy a mi melléfogtunk velük?...vagy kevésbé volt sikeres a mi átigazolási stratégiánk?

Robi71 2019.04.12. 09:47:26

@GYLS: Ha jön Hazard és marad Asensio is....akkor nem lesz helye sem VJR-nak, sem Rodrygo-nak. Zidane már korábban kifejtette véleményét VJR-ról, amikor megkérdezték mit szól a leigazolásához..."Vinicius Junior?...az meg ki?" :)
Zizu-nál nem játszanak a "bohócok"...ez egyértelmű.

Bivi76 2019.04.12. 09:54:28

@Robi71: Zizounál nem játszanak bohócok. Az a kár nálunk meg igen.

Robi71 2019.04.12. 09:55:42

@Bivi76: Nem válaszolsz a kérdéseimre. Nem leszek sokáig jófej így. :)

Bivi76 2019.04.12. 09:56:40

@GYLS: Nyugodtan szólj bele a Robival való vitánkba. Ez az oldal azért van, hogy menjen az eszmecsere. A hangnememért meg várom hogy kapjam az ívet. Gyerünk!

Bivi76 2019.04.12. 10:01:11

@Robi71: A mi átigazolási stratégiánk lehetne sikeresebb is, ha Valverde Úr (remélem örülsz ennek) játszatná a szakmailag felkészült Abidal igazolásait. Valverdét nem szabad engedni ebbe beleszólni, mert egy amatőr, és még mindig azt hiszi hogy Bilbaoban dolgozik

GYLS 2019.04.12. 10:02:14

@Robi71: A sportban ahogyan az élet rengeteg területén, nincs HA (ha Hazárd, ha Asensio). VJR-t csak pár meccsen láttam, tapasztalatot szerezve Mbappé szintjét is elérheti. Rodrygot nem láttam még játszani, nem tudom milyen szintet képvisel. De valamit csak tud. Mi is kiadtunk ennyi pénzt Malcomért. Fiatalokról beszélünk. Te szoktad a régieket felhozni. Xavi és Iniesta sem 17-20 évesen lettek meghatározóak. Ez alól csupán Messi és a hozzá hasonló kaliberek képesek (napjainkban talán Mbappé a PSG szintjén).

Robi71 2019.04.12. 10:02:28

@Bivi76: Zizu ahogy visszajött azonnal a jól bevált régi motorosokhoz nyúlt, akik sok csatát megnyertek vele. Valverde is csak ezt teszi.

GYLS 2019.04.12. 10:05:22

@Bivi76: Tőlem biztos nem fogsz "ívet" kapni. Nem a stílusom. Amire utalsz, abban a hozzászólásomban sem sértettem meg senkit sem. Lehet jelzők és személyeskedés nélkül is vitázni.

Robi71 2019.04.12. 10:09:12

@Bivi76: "A mi átigazolási stratégiánk lehetne sikeresebb is"...ÓÓÓ, micsoda beismerés. Eddig nem olvastam ilyen tőled. Azt hittem minden Valverde és Busi hibája. :) De még mindig nem válaszoltál a kérdéseimre Cou-val és Dembi-vel kapcsolatban.

LDzsi 2019.04.12. 10:13:59

@Robi71: a beismerés tőled is idegen dolog, ahogy az is hogy válaszolj bizonyos kérdésekre, amikre kellemetlen lenne válaszolnod...

Robi71 2019.04.12. 10:15:22

@Bivi76: "A szakmailag felkészült Abidal igazolásait", Nem tudom. Mikor nevezték őt ki? Egy éve?...akkor az ő nevéhez fűződik: Lenglet, Malcom, Arthur, Vidal, De Jong, Emerson, Todibo leigazolása valamint Murillo és Boateng kölcsönvétele?
Ez mind szakmai hozzáértés....vagy inkább felső-vezetői döntések? ....gyanítom a te válaszod az lenne, hogy a "jobbakat" ő hozta, a gyengébbeket a vezetőség, igaz? :)
Az én válaszom egyértelműbb....ő is ugyanolyan bábú, mint az elődei.

Bivi76 2019.04.12. 10:37:55

@Robi71: Dembivel és Coutinhoval kapcsolatban az a válaszom, hogy mindketten világklasszisok, top kategóriába tartozó játékosok. Posztjukon (Coutinho nem balszélső támadó, hanem középpályás) a legjobbak között vannak. Egyiket sem tudja Valverde Úr használni.

Machinek2001 2019.04.12. 10:47:20

Régóta olvasom a blogot, csak ritkán írok. De rengeteg mindenben egyetértek Robi71 el a futballban való elképzeléseiről, nagy játékintelligenciával rendelkező játékosokat szeretem én is, a mostani csapat nagyon fontos tagjai az ,,öreg motorosok", Pique, Jordi Alba, Busquets, Messi és ők képviselik azt a stílust ami teljes mértékben a Barcelonához illő, az hogy Busquetset valaki rossz játékosnak írja le, nem értem...számomra a világ egyik legjobb játékosa, csak hát sok embernek az a foci amikor valaki csinál már egy Freestyle trükköt, azon kívül lehet hogy nem igen érti a játékot.

2019.04.12. 13:11:49

@ntibi67: az oldal szerkesztőihez kell igazodni mindenkinek és azt a vonalat amit ők húznak meg nem átlépni de ha ez az oldal olyanná válna mint az eurobarca az az oldal halálát jelentené legalább is szerintem ,,,

kritizator 2019.04.12. 13:24:04

@ntibi67: a blognak nincs vége, mindenki fogja vissza magát, kampósorrú meg egyéb jelzőket mellőzni.

basszus ez itt nem élőszó, amit leírunk azt van idő átgondolni,

és nem mondunk másokra olyan jelzőket, amiket mástól sem szívesen hallanánk, ha rólunk mondaná

és a Reálra vagy másokra sem mondunk csúnyát, próbáljunk szakmai alapon vitázni és a (túlfűtött) érzelmeket mellőzni

LDzsi 2019.04.12. 13:50:37

@ntibi67: van akinek szó szerint ez a blog az élete, ne akard elvenni tőle... :)

Bivi76 2019.04.12. 13:55:42

@ntibi67: Berbatov nagyon jó gazdája az oldalnak, semmi gond nincs vele. De mikor leállt hetekre, miért nem éltél a lehetőséggel? Te lehetnél a Főnök, és diktálhatnád a szabályokat. Annyiszor meg nem vagyok itt a blogon, hogy minden nap ugyanazt írom le. KB. heti egy napon szokok írni, de aznap tényleg többet. Csak tudod, ha minden nap ugyanazt 100 hozzászólásban olvasom, hogy kik a legjobbak, meg legendák, nálam felháborodást okoz, és kénytelen vagyok bunkó stílusban hozzászólni. Én megvédem a kedvenceimet, idegesít ha napi, 100 hozzászólásban fikázzák őket. Ez van.

Robi71 2019.04.12. 13:55:50

@ntibi67: Indulatból csak te szoktál Írogatni a blogon egyedül...személyes sértésnek veszed, ha valaki rosszat mond egy játékosról vagy az edzőről...a vezetőségről nem is beszélve. kockafejű vagy mint a rubik.

2019.04.12. 13:56:21

@ntibi67: Az nem baj ha valami szabályozott de akkor a szabályok mindenkire vonatkozzanak ,,,én pl golfversenyen kaptam büntetés mert szabályt szegtem vagyis hárman voltunk de csak engem büntettek meg mert a másik 2 versenyző ismert személy volt

Robi71 2019.04.12. 13:58:29

@ntibi67: nem ismered az "ócsárolás" szó értelmét sem ezek szerint. Minden volt, csak nem az. Én jól szórakoztam, remélem Bivi is. Te pedig....pukkadj meg. :)

Robi71 2019.04.12. 14:02:29

@Bivi76: Dembi 3 évvel ezelőtt volt tehetség....most is az. Csakhogy azóta felnőtt legalább még egy tucat hozzá hasonló, azok közül akik vele kezdték többen már túl is nőttek ezen a fázison, mostanra befutott sztárok lettek.
Cou pedig olyan "kicsi", hogy nagyítóval kell keresni a pályán. Agyonjátszatta Valverde minden lehetséges poszton. Meg se nyikkant a srác.

Bivi76 2019.04.12. 14:20:11

@Robi71: Én remélem nem ócsároltalak. Legalábbis nem szeretnélek, mivel aktív részese vagy a blognak, és aki ennyi energiát fektet ebbe a dologba, az biztos Barca drukker. Szóval bocsi ha megbántottalak, nem állt szándékomban. Próbálok legközelebb nem bunkó módon válaszolni az írásodra. Úgyis tudod kiket kedvelek jobban, és kevésbé a Barcában. :-)

szigony 2019.04.12. 19:05:53

Tisztelt "szakértők és megmondók" melyik csapat nyerte az idén a bajnokságot ? Milyen egy gyenge szervezetlen csapat ez a mi csapatunk ? Hány fronton kell még harcolni ennek a csapatnak ? Aki meg a realt és játékos politikájukat dicséri nézze már meg az eredményeiket amióta a csoda edző visszatért.

kritizator 2019.04.12. 20:59:22

@szigony: még nincs meg a bajnokság :(

Bivi76 2019.04.13. 07:33:53

@szigony: A csodaedző egy rossz szezon végén vette át a köcsög Madridot. A jövő év lesz neki a mérvadó annak az edzőnek, aki zsinórban 3 BL-t nyert a Real Madriddal. Mi idehozzuk Matát, ők Hazardot meg Pogbát. :-) Ha Zidane lett volna ebben a szezonban is a Real edzője, más lenne a szitu mind a bajnokságában, BL-ben, s Real játékos állományában egyaránt.

szigony 2019.04.13. 08:19:07

Bizony megvan a bajnokság. A Madrid megnyerte a 3 BL.- t de, hány bajnokságot nyert ? Akkor még ott volt a gép a csapatban majd most elválik mit hoz össze nélküle. Azt meg már láthattuk a Madridnál és sajnos nálunk is, hogy nem mindenki tudja azt nyújtani egy új csapatban amit most látunk Tőle.

Bivi76 2019.04.13. 09:32:47

@szigony: Én odaadnék 3 bajnoki címet 1 BL sikerért!
süti beállítások módosítása