A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Cillessen új klubot keres a nyáron

2019. április 28. - Berbatov

Jasper Cillessen.

A holland válogatott hálóőr a bajnoki ünneplést követően a Ziggo Sport kamerái előtt erősítette meg a távozási szándékát. A 30 esztendős kapus az Ajax csapatától érkezett 2016 nyarán, de mindössze 28 meccs jutott neki ezidáig gránátvörös-kék szerelésben. Jasper Cillessen a folyamatos játéklehetőséget helyezi előtérbe. 

"Boldog vagyok. Nagyon várom már a kupadöntőt, a Valencia egy nagyszerű klub." 

Majd a holland tv munkatársai a jövőjéről faggatták. "Először is elmegyek nyaralni, majd remélem lesz új klubom, ahol játszhatok, mert játszani akarok."

De Jong és De Ligt szintén szóba került. "Tudom, hogy az egyik jön, de a másik is? Igaz ez? Ha valóban van lehetősége De Ligtnek Barcelonába igazolni, meg kell ragadnia az esélyt."

Cillessen lenyűgöző teljesítményt nyújtott a spanyol Király-kupában, de ez sem volt elegendő, hogy Marc-André ter Stegen státuszát megingassa. A hátralévő három bajnoki mérkőzésen várhatóan a holland áll a gólvonal előtt, hogy meccsrutint szerezzen a Király-kupa döntőjét megelőzően. 

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr6714792454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DISTANTxTHUNDER 2019.04.28. 21:38:26

2 klasszis kapus nem fér meg egy csapatban.. hiába tudta Cillessen hogy mire számíthat itt, jobb kapus annál mint hogy kapjon 8 meccset egy szezonban.. el kell engedni, a helyét pedig betöltheti valaki az utánpótlásból

Kertai Dávid 2019.04.28. 22:54:21

hihetetlen ez a srác emberileg egyébként, sokkal szimpatikusabb mint Bravo volt pedig őt nagyon szerettem... csak amíg Bravo elmenekült (érthetően) amikor megtudta hogy Stegen lesz az elsőszámú, addig Cilessen azt nyilatkozta tavaly hogy megérti miért nem véd többször, mert Stegen elképesztő teljesítményt nyújt és a világ legjobbja... ez nagyon szimpatikus és sportszerű volt tőle :)

tiktak17 2019.04.28. 23:12:00

@Kertai Dávid: nagyon szimpatikus, jólelkű srácnak tűnik nekem is. Nem hittem volna, hogy ilyen jó teljesítményt fog nyújtani, valahol (habár nagyon megnyugtató, hogy MATS mögött ilyen remek kapusunk van) remélem, hogy elmegy egy versenyképes csapathoz ahol elsőszámúként megmutathatja magát, mert van még benne 5 év és kijár neki az állandó játéklehetőség

Robi71 2019.04.29. 05:10:53

Van Dijk lett az év játékosa a PL-ben.
Sterling lett a második, aki egyben az év legjobb fiatalja díjat is elvitte.

sunt 2019.04.29. 07:06:07

Értem én : 30 éves - mikor váltson, ha nem most. De ha továbbra se kap olyan ajánlatot, hogy garantáltan ő lesz a kezdő és hozzá rendes pénzt, akkor a helyében inkább maradnék a próbálkozás után.

2019.04.29. 07:33:05

Inaki pena egy tökéletes opció a helyettesítésére. Amúgy is egész szezonban az első csapattal edzett ahol tanulhatott stegen és cillessen mellett.

faramuci69 2019.04.29. 07:37:49

Szopott a margit. Mar paraznak, hogy ugy jarnak mint a MU vagy a Milan.

Robi71 2019.04.29. 08:07:01

Klasszis kapus. 30-40 milliót minimum kellene kapni érte. Ha elmegy hozni kell egy 30+ rutinos, bevethető!, padozást tűrő hálóőrt...harmadik számú lehet egy zöldfülű a B-ből.

Robi71 2019.04.29. 08:24:26

@faramuci69: A Milan mögül kiszállt a tőke (Berlusconi), de a MU-nál valóban el tettek b@szva a dolgok Sir Alex távozása után.

faramuci69 2019.04.29. 08:27:07

Először legyen aki meg akarja venni, és lehetőleg ne az Arsenal, vagy az Inter, hanem valami komolyabb fizetni tudó bagázs.

Balázs37. 2019.04.29. 08:28:35

Nagyon sajnálom, hogy elmegy, de karrierje szempontjából nincs választása. Remélem a bajnokságban már ő fog védeni, és a kupa döntőjében is megmutatja majd kiváló képességeit. A Margit meg cumizott

faramuci69 2019.04.29. 08:29:47

Ettől még aggódhatnak rendesen. Kilátástalan a játékuk, és Pogba, Hazard egyáltalán nem garancia a sikerre.

Robi71 2019.04.29. 08:34:16

@faramuci69: Nagy a feladat Zizu előtt, most megmutathatja mekkora edző is. Hasonló feladat vár majd nálunk is a Messi utáni időszakban. Már most felkötheti a gatyát az az edző, aki vállalni fogja a feladatot.

faramuci69 2019.04.29. 08:40:24

Szerintem, ha Messi nem hirtelen vonul vissza, akkor működhet a fokozatos atrendezodes.
Mindenesetre kíváncsi leszek kivel erősítünk a nyáron, ha mindenki maradni akar. Rafinha, Vermalen mehet, de jön De Jong esetleg De Light, akkor más nem jöhet már. Mehet még Malcom végleg, Tobido, talán Alena kölcsönbe erősödni. A két csere vissza. Ennyi, ezen felül már áldozatot kellene hozni. Umtiti, Vidal, Cilessen, Rakitic személyében. Valszeg a Griezman szál még nem lefutott, csak mélyen hallgatnak róla. Kellene még egy Alba pótló, de könyörgöm ne Philippe Louis. A nagy erősítés Cou és Dembi feljavulasa, Alene és Arthur erősödése lehetne.

Robi71 2019.04.29. 09:34:35

@faramuci69: Nem tudom, hogy CR váratlanul távozott (kétlem) vagy tudtak róla időben....ennek ellenére látszólag felkészületlenül érte őket.
Két évvel ezelőtt (2016/17) egy egész "pofás" második csapatot alakítottak ki (James, Morata, Mayoral, Isco, Asensio, Nacho, Vazquez, Kovacic, Danilo, Mariano, Lloriente, Jesé, Casilla) ....amelyik enyhe túlzással egymaga megnyerte a bajnokságot. Ez idő alatt az első csapat a BL-re tudott koncentrálni..és meg is nyerték. Aztán történt valami...és szélnek eresztették a nyájat.
Most valóban ott tartanak, ahol a part szakad....még ilyen szétesett társaságot nem láttam a Real-nál.

Robi71 2019.04.29. 09:39:35

@faramuci69: te látod ennek a "fokozatos átrendezésnek" a jelét? Igaz, folyik egy fajta átigazolási stratégia...amiben dől a pénz ezerrel, csakhogy a cserében kapott minőség erősen megkérdőjelezhető. Eközben Messi fontossága, a játékban való szerepe, a befolyása csak folyamatosan erősödik.
Azt mondod, hogy "a nagy erősítés Cou és Dembi feljavulása, Alena és Arthur erősödése lehetne".....lehetne! :) De te nem az a fajta, se korú nem vagy, hogy higgyél még a mesében. :)

2019.04.29. 09:48:47

@Robi71: csak,hogy most mindenki Messi alá rendeli magát ha nem lesz akkor a játék is más lesz és mindenki többet vállal de persze egyszerűbb leírni a csapatot ahogy te teszed

LDzsi 2019.04.29. 09:51:55

@faramuci69: na, hogyhogy nem tudta gatyába rázni ezt a bagázst a nagy edzőzseni? :O Értem én hogy a bajnokság már elszállt, de azért egy Realnak küzdeni kell...

Robi71 2019.04.29. 10:03:56

@zeli39: ...és ez így is marad, ameddig Messi a csapatnál lesz. Amúgy jól látod, én nem látom alkalmasnak ez a gárdát ...és itt legfőképpen a drágán összevásárolt "jövő" generációra gondolok és nem a leharcolt, mindent többszörösen megnyerő, már a lejtőn levő "harmincas" generációra. Ők már amúgy sem leszek itt Messi után.
Ugyan azt a helyzet vizionálom, mint most a Real-nál azzal a különbséggel, hogy akkor majd megint a zsebbe kell nyúlni és újabb százmilliókért játékosokat igazolni. És a siker még akkor sem lesz garantált.
Ahogy tanulságos volt CR távozása utáni "zűrzavar" és szétesés....úgy az is tanulságos lesz miként sikerül (ha igen) újra talpra állni a Real-nak. Figyeljünk és tanuljunk a kárukból.

Robi71 2019.04.29. 10:05:59

@LDzsi: Ha gatyába ugyan nem tudta rázni, de ez az időszak arra jó lesz Zizu-nak, hogy lássa kire érdemes még számítani a jövőben is. Nagytakarítás ás súlyos százmilliók elköltése várható tőlük a nyáron.

2019.04.29. 10:12:47

@Robi71: Nem Ronaldo miatt van gondba a Real hanem Modric- Kroos miatt egyszerűen kiéget a középpálya szar a védelem a támadósor meg pusztulat .A következő szezon pont olyan sima lesz számunkra a bajnokság mint az idei .

LDzsi 2019.04.29. 10:15:18

@Robi71: pár éve elég volt csak a tekintélye, most úgy látszik ez nem elég. Most kell megmutatnia, mekkora edzőzseni, gondolom (és remélem is) hogy most kijön, hogy nem az, csak tisztelik a játékosok.

Robi71 2019.04.29. 10:28:15

@zeli39: "Nem Ronaldo miatt van gondba"?....gondolom ezt fogod majd mondani Messi után is. :)
Azért érdekes nem, hogy CR távozása után sz@r lett minden...a védelem...a középpálya. Szerintem hozzájuk hasonlóan....nálunk is akkor derülnek ugyanezek a problémák. Ja...és akkor majd nehéz lesz megvédeni egyes játékosokat. :) Most még meglehet, mivel rajtuk még nem múlik semmi. De akkor majd vállalni kell a felelősséget, nem lesz ki mögé elbújni, mint most. Eljön az igazság pillanata, mint most a balett-társulatnál. :)

Robi71 2019.04.29. 10:30:19

@LDzsi: Igen. Nem lennék most Zizu helyében. Tökös dolgot vállalt be. Még szerencse, hogy pénz van dögivel. De így sem lesz sétalovaglás.

LDzsi 2019.04.29. 10:37:28

@Robi71: amikor Messi lesérült akkor helytálltak a többiek. Más vele és nélküle a játék, nélküle meg kell erőltetniük magukat a többieknek, de ezt már korábban valaki más már leírta. Messivel az a játék, hogy szélről Alba felfut és keresi Messit a 16-os és a 11-es pont között. Nélküle viszont nem csak ez az egy játék megy/ment.

2019.04.29. 10:38:06

@Robi71: A Real védelme évek óta szar Ronaldo és a középpálya vitte a csapatot és főleg Perez hatalma .De ez legyen az ő bajuk annak örülnék a legjobban ha jövőre dobogón sem lennének

Robi71 2019.04.29. 10:38:21

@zeli39: Én is kétlem, hogy rövid idő alatt Zizu ráncba szedi ezt a társaságot és az újonnan érkezőket beépíti a csapatban. A következő bajnoki idényben nem hiszem, hogy gondot jelentsenek. Kérdés az Atleti is...ott is változások várhatóak. Akár több kulcsjátékos is távozhat. Lucas, Godin és Costa biztosan....Grizi, Rodri, Luis, Juanfran lehetséges.

Robi71 2019.04.29. 10:41:44

@zeli39: Nme emlékszem, hogy a Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo négyessel olyan nagy bajok lettek volna. De az tény, ha a csapatot nem Real-nak és az elnököt nem Perez-nek hívnák....akkor Ramos nem sok időt töltött volna a pályán. :)

2019.04.29. 10:43:50

@LDzsi: Pontosan ,,,Messi 8 bajnokin nem kezdett 3 meccsen egyáltalán nem játszott és csapat ebben időszakban nem kapott ki ,,,persze azért jobb ha a pályán van de Robi 71 szereti túl dramatizálni helyzetet

kritizator 2019.04.29. 10:49:27

@zeli39: "Nem Ronaldo miatt van gondba a Real,"

ezt én is így látom, pedig mások azt mondják, hiányzik a Reálból az évi 50 megrúgott gólja: de hát emberek, amikor megrúgta az évi 50 gólt, akkor is rájuk vert a Barca vagy 17 pontot, tény a BL-ben viszont meneteltek a góljaival (is).

szerintem inkább Ronaldo szellemisége, hatása, akarása hatott ki a többiekre és emiatt hajtottak a többiek is

Robi71 2019.04.29. 10:56:31

@kritizator: Valóban "Ronaldo szellemisége, hatása, akarása hatott ki a többiekre és emiatt hajtottak a többiek is".....de az évi 50 gólja is hiányzik. :)
Gondold el, CR csak a karácsonyfa csúcsán levő dísz volt....a befejező ember. Ezzel szemben Messi az alapokat jelenti a Barca-nál. Nem "csak" a góljai és a szellemisége fog hiányozni, hanem az egész játékszervezésre gyakorolt hatása. Vele kezdődik és vele is fejeződik be a játékunk. Ha nagyon leegyszerűsítem a mondanivalómat....CR és Modric egy-személyben.

Robi71 2019.04.29. 11:02:00

@zeli39: Még egyszer mondom...amikor nem lesz Messi, addigra nem lesz sem Pique, sem Alba, sem Rakitic, sem Busi, sem Vidal, Sem Suarez. Nyilván lesznek valakik helyettük, de a jelenlegi átigazolási (saját nevelési) trendet tekintve gyengébb minőségű játékosok. Ennek tükrében nézd a "Messi nélküli" játékot. Biztosan tetszett a Huesca elleni produkció, nem? ...vagy amikor be kellett állnia Messi-nek, hogy ne legyen égés a vége (lásd utolsó bajnokit is).

Robi71 2019.04.29. 11:03:55

De most már jöhetne egy "FC Barcelona-Liverpool FC BL elődöntő előzetes" cikk is. :)

2019.04.29. 11:20:17

@Robi71: Levante ellen jobb volt az 1 félidő mint a 2. mikor Messi bejött .Nekem tetszett a a Huesca elleni 0-0 is :-)Miért nem azzal a kb 20-25 bajnokival példálózol mikor az alapkezdő játszott és mégis élvezhetetlen volt a meccs :-)

rtghfb 2019.04.29. 11:29:29

@Robi71: A Masia nem képes jelenleg egyszerre annyi kezdőszintű játékost előállítani mint 10-20 évvel ezelőtt. Puyol, Xavi, Iniesta, majd Messi, Piqué, Busquets, Alba két sikeres korszak eredményei. Nem véletlenül nem tud feljutni a B csapat a harmadosztályból, talán egy igazán ígéretes játékos játszik most ott. Szóval igazolni kell... azt hiszem a De Jong - De Ligt párost jó döntés elhozni, szóval jó az irány, ahogy Arthur és Lenglét is jó igazolások voltak. Talán érdemes lenne egy Dembi+30 ajánlattal bepróbálkozni Sanchoért. Ha Sancho a miénk lenne nem aggódnék a jövőért.

Sörenzen 2019.04.29. 11:47:34

Megpróbálom elképzelni, hogy mi lesz nélkülünk egy Robi71 utáni időszakban.

Csak tengünk és lengünk majd, nem lesz aki megmondja majd a tutit és hogy mi a helyes irány. Mert ő aztán tudja!
A sok sok kommentelő majd csak bámul a vakvilágba és nem fogja tudni, hogy milyen a világ. Már előre rettegek, hogy ki lesz utána, ki tölti be az űrt, amit maga után hagy....
Ki fog napi 30 db kommentet lenyomni?
Mint az anyátlan-apátlan árvák, úgy fogunk kinézni. .....:D)

Bivi76 2019.04.29. 11:50:25

@rtghfb: Nem vagyok teljesen biztos abban, hogy De Ligt nálunk köt ki!

LDzsi 2019.04.29. 11:55:42

@Sörenzen: még belegondolni is szörnyű :D

Robi71 2019.04.29. 12:11:13

@Sörenzen: "Robi71 utáni időszak"? ...te már tudsz valamit? ...vagy csak a régi ávós beidegződés még mindig? :)

Sörenzen 2019.04.29. 12:18:53

@Robi71: te mindig azzal jössz, hogy Messi utáni időszak. Miért nem hagysz minket békén, hogy élvezzük a Világ jelenleg legjobb csatárának a játékát?
Miért kell elrontani minden percet, - hogy "majd mi lesz utána?"
Ami az "ávós beidegződést" illeti. Nálad biztos, hogy sokkal idősebb vagyok, de nem voltam ávós. Neked viszont se kutyád, se macskád, mert éjjel-nappal itt hinted az igét, hogy ez se jó, meg az se jó.
Keress megadnak valakit, egy csinos nőt, vagy egy macskát, csak ne itt rontsd a levegőt.

Robi71 2019.04.29. 12:32:44

Nem csak arról van szó, hogy "mi lesz majd utána"....hanem arról is, hogy mi van most. Én élvezem a játékot, de csak azért mert tisztában vagyok a jelenlegi helyzettel, reálisan látom a dolgokat. Sokan (a legtöbben itt a blogon is) nem élvezik és gyakran felteszik a kérdést, hogy miért "nézhetetlen" vagy miért "nem eléggé látványos". Erre is megvan a válasz...csak reálisan kell látni a dolgokat.
Ami a "világ jelenleg legjobb csatát" illeti remélem ez így lesz május 8.-a után is...sőt, ne adj Isten június 2.-án is. :)
A stílusod alapján valamiért az ávó jutott az eszembe. Tudod, a "kiközösítés"...és ehhez hasonlók.

marco100 2019.04.29. 12:43:31

@Robi71: fura egy ember vagy te.. KB 1 hónapja azt írtad nekem hogy valószínűleg Messi nélkül is úgyanigy állnank bajnokságba ami nagyon nagy hülyeség! Most meg azt írod ami valóban úgy van hogy minden támadás Messivel kezdődik és vele végződik is! Legalább ebben egyet értunk bár te eléggé ingatag vagy ezen a téren! Most azt mondod Messi nelkul nem megy a játék ami szintén igaz.. De akkor hol van a szeretett Valverded... Erről beszéltem neked! Valverde a leggyengebb lancszem és ez egyből megmutatkozik a csapat játékán ha nem játszok Messi vagy hiányzik valaki az alap 11bol! Felborult minden! Egy jó edző kezei alatt nem változik semmi! Azt hogy most itt trat a csapat ahol van az nem Valverde munkája... Hanem az hogy ilyen játékosaink vannak akik valószínűleg med edző nélkül is képesek lennének lehozni a meccsek nagy részét! Ez az igazság! Itt nem a játékosok tanulnak Valverdetol hanem fordítva!

kritizator 2019.04.29. 12:49:32

@zeli39: sőt bejött Busi és még gyengébbek lettünk:)

kritizator 2019.04.29. 12:52:48

@marco100: "valószínűleg Messi nélkül is úgyanigy állnank bajnokságba"

ilyet - szerintem - nem írhatott

Robi71 2019.04.29. 12:54:20

@marco100: "Messi nélkül is ugyanígy állnánk bajnokságba"? ...írtam én ilyent? Tény, hogy iylen gyenge ellenállást még nem tanúsítottak a riválisok a bajnokságban, de ez erős túlzás lenne, akkor is. :)
Valverde? ....elmondtam ezt is. Valverde remek taktikus, aki a legjobbat hozza ki a rendelkezésére álló keretből. Aki nem játszik, az azért van mert nem üti meg a szintet.
Azt is leírtam, hogy én Messi-ben, a többi "harmincas"-ban és Valverde-ben bízok.
Messi egy ajándék Valverde számára...ahogy az volt Pep, Tito, Martino vagy Lucho esetében is. Ennyi...

rtghfb 2019.04.29. 12:54:43

@Bivi76: Lehetséges hogy nem jön De Ligt, abban az esetben ha Umtitinak sikerül elérnie hogy maradhasson. Mert jelenleg úgy áll a helyzet hogy De Ligt jönne, Umtiti maradna, Piqué és Lenglét helye pedig biztos. A vezetőségen múlik a dolog.

marco100 2019.04.29. 12:58:32

@Robi71: igen írtál! Nem fogom visszakeresni de 100 hogy ezt te írtad nekem!

2019.04.29. 12:59:36

@kritizator: Levante a II. félidőben kb 3 percenként a kapunk előtt volt a középpályás védekezés romokban ,,,I. félidőben is rengeteg volt a labdavesztés de akkor Vidal vezetésével hatékony volt a szűrés az ellenfél térfelén és egyből vissza is tudtuk szerezni a labdát ,,,Arthur lement aztán megszűnt minden ami a hatékonyságot illeti a középpályán ,,

Robi71 2019.04.29. 13:01:48

A hamarosan Barca-Pool lázban égő társaságnak (beleértve engem is) bevezetésképpen két remek edzőt idéznék ezzel kapcsolatban.

Pep:
"Meglátjuk, milyen messzire jutunk (City). A legjobb Liverpool-al vagyunk harcban, az egyik legjobb csapattal, amit az életemben láttam."...azt hiszem ezzel nem csak a jelenlegi játékosainak üzent, hanem nekünk is.

Mourinho:
"Messi-nek eddig egy fenomenális szezonja van, és most hogy a Juventus és Cristiano Ronaldo kiestek tudja, hogy az aranylabda rá vár.
Messi könnyen érthető, de nem könnyű létrehozni egy olyan ketrecet, amibe őt be lehetne zárni, mert jobbról jön, de aztán középen marad. Nagyon nehéz. Amikor Messi-nél van a labda, egy az egyben, te halott vagy.
A valóság az, hogy a Liverpool tavaly döntőt játszott, és most is az elődöntőben vannak, véleményem szerint 50% -os esély van, hogy ismét a döntőben legyenek."
A Liverpool jobb, mint a tavalyi szezonban. Azt mondanám, a Messi nélküli Barca ellen, a Liverpool a esélyesebb lenne. De a Barca Messi-vel egészen más… Messi az Messi."
...remélem Klopp nem olvassa el ezt a "ketreces" dumát vagy ha mégis az erre kijelölt játékosai nem lesznek képesek tökéletesen kivitelezni azt, hogy ne jusson el a labda Messi-hez. Mert Messi varázslat nélkül nem lesz továbbjutás. Ez biztos.

DISTANTxTHUNDER 2019.04.29. 13:05:06

@Bivi76: Pedig ez szinte biztos.. szerintem csak azért titkolóznak mert még az Ajax is áll a BLben, plusz kicsit hülyén venné ki magát ha a csapatkapitány bejelentené hogy távozik ahhoz a csapathoz, akikkel simán összekerülhet az Ajax a BL döntőben

Robi71 2019.04.29. 13:09:55

@DISTANTxTHUNDER: Ha most kiesik a Barca vagy az Ajax, akkor bejelentik a leigazolását?

DISTANTxTHUNDER 2019.04.29. 13:21:46

@Robi71: Szerintem igen, de inkább várjuk meg a nyarat :)

DISTANTxTHUNDER 2019.04.29. 13:28:59

@Robi71: Inkább Griezmannra leszek kiváncsi a nyáron.. most olvasom hogy Oblakot kivasárolja a MU 120 millióért, Godin és Felipe Luis szerződése lejár, tehát ők is mennek, Lucas már Münchenben van.. szétesik az ATM gerince, szerintem így Griezmann sem marad.. Mestre azt mondta hogy a pénz elvileg megvan bárkire, szóval nem tudom, hogy mi a terv :/

rtghfb 2019.04.29. 13:48:42

@Robi71: Valószínű Milner vagy Keita és Robertson egész meccsen a nyakán lesznek.

Raven1975 2019.04.29. 14:11:31

Már csak 2 trófea kell Lionel Messinek, hogy beérje Ryan Giggs-t az egy klubban valaha szerzett legtöbb (36) trófeák számában.

Robi71 2019.04.29. 14:40:26

@DISTANTxTHUNDER: Remek igazolásnak tűnik De Jong és De Ligt is az lehet a jövőre nézve. De a játékminőség gyors javulásához ennél több kell. Sokan Cou és Dembi megtáltosodásában bíznak,, de én ebben nem hiszek. De Ligt leigazolásával aligha lesz változás a támadó harmadban. Hacsak a két említett játékos közül valamelyik nem távozik.

2019.04.29. 14:46:01

Messiben van még pár év. Őt nem lehet pótolni, de még nincs is itt az ideje. Talán 2-3 év múlva felbukkan egy nagy reménység, ki kell várni. Addig szépen a többi posztot fiatalítani. Kapus probléma megoldva. Középpálya alakulóban. De Jonggal, Arthurral. Védelembe ha jön de Ligt egy lépés oda is. Az említett 2-3 év alatt szépen össze lehet rakni olyan játékosokkal akik csapatként összegyúrva nagyot alakíthatnak, mert Messit önmagában csak így lehet majd pótolni.

DISTANTxTHUNDER 2019.04.29. 15:21:49

@Robi71: Coutinho remekül időzítette szerintem a formáját.. a gólokkal meg mindig adós, de a mezőnyben egyre jobb.. Dembelen sajnos erződik a kihagyás, de rettenet gyors, és mindig ott van a lábában a varatlan.. a BLünk múlhat azon hogy Valverde melyiket nevezi a kezdőbe

Blaugrana.hu 2019.04.29. 16:24:58

@marco100: Jó felé kapirgálsz, nekem is valami hasonló van a fejemben, ami Valverde munkáját illeti. A Barcelonának évek óta nincs alapfilozófiája, illetve van, csak nem annyira kőbe vésett, mint korábban, volt nem egy komoly szaktekintély, aki ezt elmondta már. A régi, értsd Guardiola-éra Barcelonának az volt a nagy erőssége, hogy megvolt az alaprendszer, amit mindenki tudott, értett, így a játékosok felcserélhetőek voltak, minőségvesztés nélkül, vagy csak nagyon minimális visszaeséssel, ez ma abszolút nincs meg, nincs rendszer, rengetegszer Dembélé, Messi, Suárez mentette meg a csapatot az égéstől, mert egyébként taktikailag verve voltunk keményen, ezek tények. Ha egyéni villanásokkal versz egy ellenfelet, akkor taktikailag nem kerültél felé, csupán a jobb egyéni képességekkel volták képes nyerni. Én összességében egy kesze-kusza rendszert látok Valverdénél, Coutinho és Dembélé fix pozíciója továbbra sincs meg, hol teljesítenek a legjobban, ami igencsak gáz két klasszis játékos esetében, akikért a klub majd 300 millió eurót pengetett ki, a feladat pedig Valverdére vár, immáron lassan másfél éve.

marco100 2019.04.29. 16:28:14

@Blaugrana.hu: én jobban örülnék egy másik edzőnek! Azt sem értem miért erőltetik a klubbnal azt hogy mindenképpen olyan edző jöjjön akinek itt múltja van... Inkabb csak egy jó edzőt hozzanak..

Blaugrana.hu 2019.04.29. 16:33:56

@marco100: A vezetőség kerüli az igen erős személyiséggel rendelkező edzőket, ez az én véleményem. Klopp például szerintem gyorsan megtalálná a közös hangot Coutinhóval és Dembélével is, a francia például szerintem nagyon élne a német irányítása alatt, ahogyan Coutinhóból is képes kihozni a legjobbat, ezt már láthattuk a Liverpoolnál. A klub problémája az, hogy ezekhez olyan számukra fájdalmas döntéseket kéne meghozni, amiről hallani sem akarnak, ilyen Busquets játékperceinek visszaszorítása, hiszen a játék felgyorsításához az Ő játéka az elsődleges gát, nem kérdés, Coutinho és Dembélé is jóval gyorsabb, direktebb futballkultúrához voltak szokva, nem az ilyen tologatom ezerszer a labdát felfogáshoz. Mindkettő nagyon élt volna például a 14/15-ös szezonban látható Luis Enrique-féle csapatban, ahol sokat kontráztunk, ma is kontrázunk, csak jóval kevesebbszer, nincs tempó, ennek pedig az oka akárhányszor körbejárjuk a témát, a KÖZÉPPÁLYA.

Blaugrana.hu 2019.04.29. 16:37:39

Hiába vagyok oda a Guardiola-csapatért, illetve azokhoz a játékosokhoz, akik akkor ott játszottak, be kell ismerni, Xavi és Iniesta nélkül Busquets játéka teljesen visszaesett, nagyobb területet kell lefednie, jobban használnia kéne a testét, futnia, ütköznie kellene, de erre képtelen. Ergo a játékának a hiánya alig érződik már meg a csapaton, Rakitic nagyon simán tudja pótolni, megkockáztatom jobban is játszik Busquets posztján. A Barcelonánál sajnos mindig is nagyon sokat számított az, hogy valaki saját nevelés, lásd Victor Valdést is, évekig maradhatott a csapat kapusa, miközben tudása meg sem közelíti ter Stegenét. Busquets is részben már csak felmenőinek és nevének köszönhetően van a kezdőben.

Eminusz 2019.04.29. 16:56:34

Sokan szidjatok Robi71-et az irasai miatt, amikkel nagyon sokszor en sem ertek egyet, de most ki kell allnom mellette! Teny, hogy jelenleg a Messi, Suarez, Rakitic, Alba, Pique a gerince a csapatnak. Az is teny, hogy rendre ezek a jatekosok hozzak az eredmenyeket! Mi a kozos bennuk? Egy korosztaly. Es sajnos egyikuk sem a jovot kepviseli.. Persze a vezetoseg gondol a jovore, sok fiatal erkezett, megis csak 3 jatekost tudok mondani a jelenleg keretbol, akire hosszu tavon lehet epiteni: ter Stegen, Lenglet VAGY Umtiti, Arthur.
Alena sokra viheti, de ahhoz sokkal tobbet kene jatszania.. Semedo jo, de nem tartozik a top3-ba a posztjan, marpedig egy Barcelonaban minden posztra ilyen jatekosok kellenek! Coutinhora Messi utan mar nem lehet epiteni, mert akkor mar o sem lesz fiatal. Dembele pedig egy orok igeret marad... Merthogy folyton errol beszelunk mar evek ota, hogy mekkora tehetseg, de meg mindig semmi... 1 kezemen meg tudom szamolni, hany emlekezetes meccse volt eddig.. Persze en nem latom annyira rossznak a helyzetet, mint Robi, hogy Messi utan vilagvege, mert en is azt vallom, hogy ha Messi elmegy, mas lesz a taktika es nyilvan nem 1 ember lesz annak az alapja, de meg ehhez is komolyabb nevek kellenenek... Itt naponta Mbappekrol, Dybalakrol, Iscokrol, Saulokrol kellene, hogy szoljanak a hirek, nem olyan jatekosokrol, akiknek 1 eve meg nem is hallottuk a nevet.. Szerintem...

Blaugrana.hu 2019.04.29. 17:05:52

@Eminusz: Minek szóljon olyan játékosokról hír, akiket nem lehet megszerezni? Saúl nem akar menni az Atléticóból, Dybala kispados a Juventusban, Isco kiszorult a Real Madridból, Mbappé meg szintén megszerezhetetlen, vagy csak a nevek alapján vegyünk játékosokat? Olyanok legyünk mint a 2000-es évek eleji Real Madrid? Dembélét tudni kell használni, a Dortmundban tudták használni, Coutinhót a Liverpoolban, furcsa, hogy itt a gerincet leszámítva elvétve megy csak egy-egy játékosnak. Borzalmasan a korábbi gerincre van építve az egész játék, ez a lassú tötymörgős játék, ez pedig nem fekszik szinte egy drágán vásárolt, friss szerzeménynek sem, hiszen sehol máshol nincs ehhez hasonló játék, a City játéka is jóval gyorsabb, gördülékenyebb. Szerinted Dybala nem szenvedne itt? Pláne, hogy egy az egyben Messi posztján játszik. Iscónak feküdhetne, de nem lennénk vele sem beljebb, mert a játékunkat pont, hogy gyorsítani kéne, nem lassítani, Isco pedig részben emiatt sem játszik a Realban, mert folyamatosan rácsavarodik a labdára, mindig túl sokat toszogatja.

Robi71 2019.04.29. 17:12:53

@Balázs37.: A statisztika sohasem érdekelt, főleg nem az ilyen történelmi...aminek semmi köze sincs a jelenhez. Ami biztos, A Pool teljesen megérdemelten jutott a tavalyi BL döntőbe. Ehhez képest sikerült még egy lapáttal rátenni és mostanra egy még erősebb csapatot összerakni...nem utolsó sorban a Coutinho árából vásárolt Alisson, Keita, Fabinho hármassal. Elől a remek támadóhármas (Salah, Mané, Firmino) tovább fejlődött és mostanra a világ egyik legfélelmetesebb trióját alkotják. És nem utolsósorban a védelem oszlopa Van Dijk, aki jelenleg a PL és a világ legjobb belsővédőjévé nőtte ki magát.
Mit tudunk mi ezzel szembeállítani....Messi zsenialitása mellett?
Alba Beindulásait?...Suarez dörzsöltségét? ...Stegen bravúrjait?
Valaki egyszer azt mondta itt, hogy a csapatnak még egyszer sem kellett kiadni a maximumot...és hogy van még egy 20% tartalék a tarsolyban. Remélem igaza van, mert most nagy szükség lesz rá.

barcainiesta8 2019.04.29. 17:27:24

@Robi71: Én sem szoktam mindig egyetérteni Veled, de most abban a témában melléd kell álljak, hogy jelenleg a 30-sok képesek kiegyensúlyozott teljesítményre, ami a bajnokság és a BL megnyeréséhez is kell. Nem tudjuk mi lesz Leo után, én úgy gondolom lépést kell utána tartani a trenddel és direktebb gyorsabb focira kell átállni. Sok tényezőtől függ a Messi (és a többiek) utáni időszak sikeressége, de tedd a szívedre a kezed, van jelenleg elől illetve középen olyan játékos, aki Henry, Etoo vagy Xavi és Iniesta tudását megközelítené? Nem tudok hasonló játékerőt képviselő középpályást mutatni neked, mint amilyet Andres és Xavi képviselt. Etoo szintű fiatal csatárt pedig nem látok. Hidd el máshol sem állnak sokkal jobban, Sané és Sterling Dembelé szintjén van, azért Cou tudod te is, hogy nem rossz játékos, a képességei megvannak, Lenglet és Umtiti személyében van két klasszis belső védőnk, Semedonál nem sok jobb jhv-t tudok mondani, Arthur biztató már az első szezonjában, De Jonggal pedig valószínű nem nyúltunk mellé. Hidd el senki nem áltatja magát, higy Messi után is ilyen sikeresek leszünk, ő Lionel Messi, egyszeri, megismételhetetlen. Mbappé bőven nem ez a szint, a többi játékos pedig említésre sem méltó. Nyilván zsebbe kell nyúlni, Mbappét el kell hozni, teljesen mindegy hogy hogyan, Sanchot is szívesen látnám, egy Dembelé-Mbappé-Sancho 3as elől mögöttük egy De Jong-Arthur esetleg Cou középpálya te is tudod, hogy nem lenne gyenge. Nem tiki-takát fogunk játszani, ez 100%, sokkal direktebb, gyorsabb focit. Én kíváncsi vagyok mi lesz Messi után. Dinho is elment, Ronaldo is befejezte, anno Maradona és Pelé is. Mindig volt tovább, Barcelona mindig volt és mindig lesz, hidd el ennyire nem árnyalt a kép mint amennyire látod. Andréshoz, Xavihoz és Leohoz te is tudod, hogy badarság hasonlítani bárkit is, ők teljesen más szintet képviseltek...

kritizator 2019.04.29. 17:39:09

@marco100: lehet, hogy így irta:

"Messi nélkül is ugyanígy állnánk bajnokságba?"

Így azért más az értelme.

Robi71 2019.04.29. 17:40:28

@Blaugrana.hu: "A Barcelonának évek óta nincs alapfilozófiája" és Pep dicsőítésével teljesen egyetértek. De csak idáig és nem tovább.
Nem működik az utánpótlásnevelés és nem működik az átigazolási stratégia. Ameddig korábban megvolt a saját nevelésű gerinc...ezt sikerült kiegészíteni olyan igazolásokkal, akik maximálisan illeszkedtek a rendszerben (az hiányos puzzle utolsó darabjai).
Valverde-nél igenis megvan a rendszer...és az, hogy Cou.nak és Dembi-nek még mindig nics meg benne a fix helye, az játékos kvalitásbeli probléma és nem edzői. Egy normális klub 300 millióért valóban két klasszist igazol és nem egy limitált egysíkú Cou-t és egy futóbolond Dembi-t.
Cou annyira alkalmas a gyors, direkt játékhoz...hogy Kloop simán megvált tőle. :) A helyére érkezett Salah-val, aki valóban tökéletes a gyors és direkt játékhoz...meg a Cou árából igazolt játékosokkal mostanra egy rettegett, világverő csapatot rakott össze.
Dembi-t meg sem említem. Két év alatt semmit sem fejlődött. Nem is volt elvárható, mivel nem tud kilépni a skatulyából, amibe minden focihoz valamennyit is értő szurkoló betette. Azóta legalább még egy tucatnyi hozzá hasonló nőtte ki magát és rohangál a pályán kisebb-nagyobb sikerrel.
Mindkét klub "meggazdagodott" és tovább erősödött a két játékos eladásából befolyt pénzből.
Ja...Lucho-nál az MSN korszakban "nagyon élt volna mindkettő". :) Valahol igen, de nem a Barca-ban az biztosan. És nem a City-ben....ez is biztos. Valahogy nem látom, ahogy Dembélé eszetlenül, fegyelmezetlenül rohangál le-és-fel a pályán Pep-nél. :)

Blaugrana.hu 2019.04.29. 17:44:05

@Robi71: "Klopp simán megvált tőle" - aha. :)

Blaugrana.hu 2019.04.29. 17:50:18

@Robi71: "Két év alatt semmit nem fejlődött" - végül csak Messi után a legtöbb pontot szerezte a csapatnak a góljaival, de tényleg nem fejlődött semmit. Az a gond, hogy a számok mind ellened szólnak, ahogyan Jürgen Klopp nyilatkozata is, melyben elmondta, Coutinhót meg akarták tartani, ő akart távozni, a Barcelona pedig akarta, a Pool pedig nem PSG, hogy visszautasítson egy 150 millió eurós ajánlatot egy játékosért, lehet szó Salah-ről, Mané-ról, bármelyik játékosukról. De nyilván célszerűbb úgy formálni mondandónkat, hogy úgy tűnjön, a Pool szabadulni akart Coutinhótól. :) Vicces mindenesetre. A valóság mindeközben az, hogy a Pool tartani akarta Philt, Ő menni akart, a Pool pedig kapott egy visszautasíthatatlan ajánlatot érte. Dembélé pedig ha tetszik neked, ha nem, kulcsembere volt idén a bajnokság megnyerésének, nélküle 12-14 ponttal biztosan kevesebbje lenne a csapatnak, ezek is tények. Attól mert te nem bírod még igazak és azok is lesznek, de ismételgesd magadat továbbra is.

2019.04.29. 17:50:34

@Robi71: Dembele nincs még 22 éves minden támadó poszton bevethető ebben a szezonban legalább 5 meccset ő döntött el ja,hogy sokszor labdát sem kap az másodlagos ,de mivel te ki nem állod akkor utáljuk mi is ?

Robi71 2019.04.29. 17:53:00

@barcainiesta8: Igen. Ez a harmincas generáció még egy bajnokságot behúz nekünk ez már most borítékolható. Kétlem, hogy a Real-nak elég lesz egy pár igazolás és egy nyári felkészülés ahhoz, hogy letaszítsanak a trónról. Az Atelti már egy jó ideje a maximumon "dübörög"....nem látok többet bennük.
Valamelyik nap összeírtam, hogy mi lett volna, ha azoknak az igazolásoknak legalább egy része megtörtént volna, amiért az évek alatt kampányoltam. Ha van kedved olvasd el. A cikk címe a "Szombaton a Camp Nouban vizitál a bajnoki trófea" (2019.04.26. 18:54:03)

Blaugrana.hu 2019.04.29. 17:58:32

@zeli39: Ha a csapat és Messi csak fele annyira vonná be a játékba, mint Suárezt, aki egyébként a meccsek 80%-ban egy labdatemető és kihagy mindent, amit kilehet, akkor szerintem majdnem duplája lenne a góljainak a száma.

Robi71 2019.04.29. 18:00:49

@zeli39: Ne viccelj...nem utálom. Nem ártott nekem a srác. :)
Nem értem a döntést. Mi alapján lett ő a kiválasztott?
Korábban nem volt jellemző a klubra, hogy ilyen profilú (szépen fogalmazok) játékost igazol. A játékintelligencia bizonyos szintje elvárt volt...poszttól függetlenül.
Te emlékszel, hogy korábban szaladgált volna a "Camp Nou" gyepén hasonló profilú játékos? ...komolyan!

Robi71 2019.04.29. 18:03:07

@Blaugrana.hu: Ha Suarez egy labdatemető, akkor Dembi mi?
"még inkább labdatemető"....nem tudom, ha nyelvtanilag helyes.

Robi71 2019.04.29. 18:08:33

@Blaugrana.hu: Dembi összes valamirevaló megmozdulása (gólja) ösztönös, önfejű egyéni akcióból vagy Messi/Suarez ziccerből lett.
Tudod hány gólpassza van a "gólpasszkirálynak" (mert állítólag ezért esett rá a választás anno)???...9. :(

Robi71 2019.04.29. 18:17:10

@barcainiesta8: Jelenleg két klub mutatja a trendet. A City és a Pool.
Pep az "építkezés", a tökéletesen kivitelezett, kijátszott játék nagymestere. Klopp mindezt lesz@rja....labdát szerez és lekontráz. :)

Ennek a kapcsán az jutott eszembe, hogy mi szeretünk dominálni, az ellenfél térfelén járatni a labdát...és ehhez a védelmet feltoljuk a középpályára. Ezzel nem is lenne baj, addig ameddig valaki el nem adja a labdát. Itt kezdődhet a baj. A Pool ellen minden labdaveszés végzetes lehet.
Talán meg kellene lepni Klopp-t és átengedni nekik a kezdeményezést. Erre biztosan nem készülnek.

Robi71 2019.04.29. 18:23:39

@Blaugrana.hu: A Pool leigazolta a világ legdrágább belső védőét. :)
Amit nem értek, hogy a Salah-Mané párosért 45+45=90 milliót fizettek. Miért nem 300-at? :)

Blaugrana.hu 2019.04.29. 18:31:18

@Robi71: Ha erre magadtól nem tudod a választ, akkor gratulálok. :) Mané a roppantul kemény és magasan kvalifikált, Southampton-ban rúgta a bőrt mielőtt Melwood-ba költözött volna, míg Salah a szintén nagyon kemény, olasz ligából igazolt oda, ahol a lassan 37 éves Quagliarella is 20 felett termel. Plusz ugye sejthető, hogy mindkét klub többet gombolt volna le róluk, ha akkor igazolják le őket, mikor Coutinhót eladták és tisztában lettek volna vele, hogy van 150 millió euró a kasszájukban.

Ha azt gondolod, hogy Neymar távozása nélkül is 150-120-ba került volna a Coutinho-Dembélé páros, akkor nagyon tévedsz, jó ha a felébe kerültek volna.

Barca30 2019.04.29. 18:36:38

@Robi71: Teljesen igazad van,még a kapusoknak is labda biztosanak kellett lenni.TS is az és Csili is.

Robi71 2019.04.29. 18:39:56

@Blaugrana.hu: Ha azt gondolod, hogy NJR és Kylian a világ legdrágább igazolásai. akkor nagyott tévedsz. Messze Cou és Dembi azok....ár/érték arányban. Szerettem volna ott lenni a tárgyalásokon, amikor megszülettek ezek az eszement egyezségek. Kb a felénél fel kellett volna állni az asztaltól és hagyni az egészet a fenébe.
Salah-t 40 millióért ajánlotta fel saját bevallása szerint!!! is Monchi a Barca-nak...amikor a FFP szabály miatt kénytelenek voltak megválni a legpiacképesebb játékosuktól. Nem is akarom tovább ecsetelni ilyen rosszul üzletelünk, mert csak felhúzom magam.

rtghfb 2019.04.29. 18:44:09

@Blaugrana.hu: Ezt akartam írni. Dembi 40 körüli összegért jöhetett volna, de a szurkolók nyavalyogtak, hogy senki nem jön Neymar helyett. Szóval Bartomeu kb azt mondhatta a németeknek hogy, "kell Dembi, pénz nem számít". És mindenki elégedett is lett. Így Bartomeunak sem vették a fejét és a Dortmund is jól járt. Meg persze mi.

rtghfb 2019.04.29. 18:45:39

@Robi71: És te hová raktad volna be a ballábas jobbszélső Salahot? Dybala ne jöjjön?

Robi71 2019.04.29. 19:02:16

@rtghfb: A ballábas Salah azért játszik a jobboldalon, mert Klopp felfedezte benne a befejező készséget (nem csak a kiszolgálót, ahogy korábban a Roma-ban használták, ahol Dzeko azóta is visszasírja). Ahogy a jobblábas Cou baloldalon....csak más hatásfokkal.
Dybala ne jöjjön, se Mbappé, se Griezmann, se Hazard, se Sancho se senki. Minek nekünk? Hova? Ameddig itt van Cou és Dembi, akik jobbak náluk.

julio alberto 2019.04.29. 19:02:54

A napi ima után újra jött a mindent tudok előadás a jó öreg nyugdíjas Robi bácsitól.Volt itt napi bölcselet C.Roncsiról a blancokról aztán egy kis PL M.C és Liverpool szereposztásban,majd jött a szokásos és elmaradhatatlan Coutinho,Dembelé földbe döngölés.Majd egy kis sportgazdaság.Mindez nem egész fél nap alatt...mit mondjak nem semmi.Elő jött a nincs jövője a Barcelona csapatának már megszokott felvázolása is...Sok új és érdekes infóval lettünk gazdagabbak ma is,annyi szent.Csak gratulálni tudok ehhez a napi teljesítményhez és sok sok hozzászóláshoz.

Robi71 2019.04.29. 19:08:07

@rtghfb: "Meg persze mi." :)))...ez csúcs. Elég szánalmas Bartomeu-ra nézve, ha valóban így zajlottak az események....és azokra is a szurkolóknak i, akik megették ezt a "Dembi NJR helyére" megoldást megették. Igaz, azóta Barto tovább fokozta..."Dembi sokkal jobb, mint NJR"...pedig csak csekély két éve van és még nem sikerült beilleszkednie teljesen. :))). Mi lesz ha még be is illeszkedik rendesen? :)
Hogy zajlottak az események Cou leigazolása körül? Remélem ezt is tudod. Szeretnék egy jó mesét hallani lefekvés előtt. :)))

rtghfb 2019.04.29. 19:09:49

@Robi71: Dybala Messi posztja és most is padozik. Papné nagyon drága és kb mozdíthatatlan. Hazard a Realé lesz, de nem a jövő embere. Griezmannt és az évi 15 gólját tartsa meg az Atlético. Sancho oké, mondtam már én tennék érte egy Dembi "+30m" ajánlatot. De rajta kívül az előzőek egyikét sem látnám szívesen.

Blaugrana.hu 2019.04.29. 19:10:42

@julio alberto: Részben emiatt is olvasom egyre kevesebbet a blogot, pedig régen nagyon sokszor jártam ide olvasni. Kár érte.

rtghfb 2019.04.29. 19:11:21

@Robi71: Azt te is tudod hogy Dembi azért jött hogy Bartomeu megmentse a hátsóját. És egy csomóan örültek.

Robi71 2019.04.29. 19:11:59

@julio alberto: De jó, hogy megjelentél. Kérlek meséld el, hogy miért nem roppant össze Klopp, amikor kénytelen volt Cou-t elengedni a Barca-hoz. Én emlékszem a dumádra, de a többiek lehet nem. Különösen @Blaugrana.hu: -nak szeretném ha elmagyaráznád. Kérve-kérlek...légyszi-légyszi!

julio alberto 2019.04.29. 19:13:11

@Robi71: Egy-két kérdés hozzád tisztelt szurkolótársam.Argenin szurkoló vagy,áruld már el légyszíves miért nem játszik Dybala akkor amikor Messi szerepel a nemzeti csapatba?Miből gondolod hogy ez a Barcelona csapatában másként lenne?Dybala az idén mennyit vesztett szakmai értékéből azzal hogy kiegészítő játékossá vált a Juventus csapatában?Válaszod előre is köszönöm.

Robi71 2019.04.29. 19:14:23

@rtghfb: Papné-t nem most kell megkörnyékezni, most már késő...őt kellett volna hoznia Bartomeu-nak anno, hogy "megmentse a seggét".

Blaugrana.hu 2019.04.29. 19:14:49

@rtghfb: Sancho idén szinte pontosan ugyanazokat a számokat hozza, amiket Oszi a Dortmundban. Szerinted ő nem szenvedne ugyanúgy, mint Dembélé? Ő is a gyors focit szereti, ha van területe, épp erről írtam ma többször is, nagyon kevés játékos játszik ma abban a felfogásban, amiben mi, így nehéz lenne ugyanúgy alkalmazkodniuk hozzánk, így okosabb lenne a játékot inkább felgyorsítani, ehhez azonban hozzá kéne nyúlni a középpályához és a szent tehenekhez. Valamit valamiért, vagy minden más támadóigazolásunk kb be fog sülni.

Robi71 2019.04.29. 19:19:42

@julio alberto: Azt te is tudod, miért lett Dybala...és főleg Douglas Costa vagy Cuadrado kiegészítő játékos a Juve-ban.
Azt nem tudom, hogy mennyit veszített Dybala a "szakmai értékéből"...de azt igen, hogy mennyit Cou a szakmai- és piaci értékéből. Két Arthur jönne ki belőle. :(

Robi71 2019.04.29. 19:25:24

@Blaugrana.hu: Láttad Sancho-t játszani egyáltalán?
Köze nincs Dembélé stílusához. Ég és föld a két játékos. Teljesen más profil.
Amibe hasonlítanak az, hogy valamivel fiatalabb...és valamivel jobbak a mutatói is, mint "Oszi"-nak anno.
De nem érdekel...nem akarom vele is átélni azt, amit Kylian-al anno. Nem izgatom fel magam.

2019.04.29. 19:27:06

@Blaugrana.hu: felfog gyorsulni a játékunk Suarez-Busquets max 1 szezont kap még ezt már féllábbal is kibírjuk

Robi71 2019.04.29. 19:27:29

@julio alberto: Na...elmondod @Blaugrana.hu: -nak azt Cou "elengedéséről", amit nekem is anno? Ígérem, ma már nem írok többet. :)

rtghfb 2019.04.29. 19:28:19

@Blaugrana.hu: Szerintem Sancho jobban illene a játékunkba. Amit Robi71 naponta összehord Dembi alacsony intelligenciájárol, az rohadt idegesítő de nem teljesen hülyeség. Ennek ellenére tudom hogy Dembi jó játékos és van benne évi 15 gól mondjuk, de Sancho top 5-ös játékos lesz, ő viszont nem. A küldönbség valóban nem nagy, bár még fut a szezon:
Dembelé (16-17): 8 gól és 18 gólpassz.
Sancho (18-19): 12 gól 15 gólpassz.

Robi71 2019.04.29. 19:30:23

@zeli39: És mi lesz a játéklassító Cou-val és Arthur-al?
Az ők esetükben mennyit kell még várni? Ne mond, hogy még nagyon sokat....

julio alberto 2019.04.29. 19:31:43

@Robi71: Nem feltétlenül a kérdéseimre válaszoltál,de ez már megszokott hogy a számodra kellemetlen kérdésék elől kihátrálsz.

DISTANTxTHUNDER 2019.04.29. 19:32:24

@Blaugrana.hu: Kár, pedig sokszor szívesebben olvasnám az írasaid itt is nem csak a facebookon.. ehelyett itt van nekünk Robi.. hat ezt érdemli ez az oldal? :)

2019.04.29. 19:34:50

@Robi71: Arthur alapjátékos lett a Barcelonában már az első szezonjában

Robi71 2019.04.29. 19:36:38

@rtghfb: És Sancho egy évvel fiatalabb, mint Dembi volt akkor...ami ebben a korban rohadt sok. De ha nézed Jadon-t játszani azt is látod, hogy játékintelligenciában, összjátékban, csapatjátékban, komplexitásban, technikai képességben össze sem hasonlítható a két játékos. Talán a futósebességben jobb Dembi. :)

Blaugrana.hu 2019.04.29. 19:36:39

@rtghfb: Az csak akkor fog kiderülni, ha egyszer itt fogja rúgni a bőrt. Addig csak találgatás az egész, lehet jobban menne neki, lehet pontosan ugyanúgy, lehet rosszabbul, nem tudhatjuk. Mindenesetre én is bírom Sancho játékát, helye lenne neki is később itt, én szívesen látnám.

2019.04.29. 19:38:57

@DISTANTxTHUNDER: ne is reklámozd Blaugrana.hu facebook oldalát mert még Robi71 azt is széthekkeli :-)

julio alberto 2019.04.29. 19:39:41

@Robi71: Arthur remek játékos aki első évében alapjátékossá nőtte ki magát a Barcelona csapatában.Ha nem brazil hanem argentin lenne egész nap olvasnánk milyen klasszis játékos.

Robi71 2019.04.29. 19:42:23

@zeli39: Egy szót se szóltam Arthur-al kapcsolatban. Remekül váltja Vidal-t. Egyelőre nem várok többet tőle. Csak azt mondtam, hogy Cou piaci értéke "két Arthur-nyival" esett vissza.
De ha figyeltél se Lenglet-ról, se Semedo-ról,...de még Malcom-ról sem szoktam rosszat mondani. Ugyanazon okokból.

Robi71 2019.04.29. 19:45:28

@Blaugrana.hu: Sancho nem fogja itt rúgni a bőrt, ahogy Mbappé sem..és még sorolhatnám. Ahhoz több szakértelemre lenne szükség. Kezdve onnan, hogy Puyol helyére képtelenek voltunk egy jó belső védőt hozni anno. Korábbra nem mennék.

Robi71 2019.04.29. 19:48:10

@zeli39: Széthekkelni? Sőt, idézni szoktam onnan és mellékelem a forrást is. Időnkét egész remek cikkek vannak ott. Igaz, ha jól tudom többen szerkesztik. :)

Robi71 2019.04.29. 19:51:07

@julio alberto: Ahhoz, hogy klasszis legyen azért több kell, mint ügyesen rácsavarodni a labdára vagy odapasszolni a legközelebb levő csapattárnak. De egyelőre ez is elég...van más aki megoldja az előre-játékot. De nézzen sok Xavi videót...van mit tanulni.

Robi71 2019.04.29. 19:53:02

@julio alberto: Tényleg nem mesélsz @Blaugrana.hu: -nak Cou-ról? Idézzelek én téged?

DISTANTxTHUNDER 2019.04.29. 19:54:07

@rtghfb: Sanchot simán eladja a Dortmund kb 150-180 millio euróért, a helyére pedig szinte azonnal megveszi Reinier Jesust, akit majd 1-2 év múlva szintén eladnak ki tudja mennyiért.. kötve hiszem hogy mind top5ös játekos lenne :) Megjegyzem a Dortmund pont Dembele helyére hozta anno Sanchot is, akit ugyanúgy a top5ben láttak sokan anno.. szerintem is nagyon illene Sancho a játékunkba, egy zseni az már most látszik, de max csak akkor jöhetne ha Suarez visszavonul.. a padra nem hiszem hogy leül, sem pedig hogy a klub ennyit fizetne érte.. Valverde kúlönben is inkább a rutinosabb játékosokat favorizálja, ők jobban passzolnak a játékába, meg nekik nem kell fegyelmet, védekezést tanítani..rutinos játékos alatt én a 25+os korosztályt értem, szerintem belőlük fog valogatni a klub nyáron

DISTANTxTHUNDER 2019.04.29. 19:56:10

@Robi71: Mbappé? Mar amikor nem az ellenfél lábát rúgja -.-" nem tudom szeretnék e valaha újabb hentest látni a csapatba, a Barca egy családos klub :)

Robi71 2019.04.29. 20:01:59

@DISTANTxTHUNDER: Mbappé a "hentes". Ezt megjegyzem, ezután így hívom. Van már "alkesz" és "zsoldos" is...most már lesz "hentes" is. Azaz nem lesz...a PSg-nek van. :)

Robi71 2019.04.29. 20:03:38

@DISTANTxTHUNDER: Sancho-nak mi köze van Suarez visszavonulásához? Te mondtad, hogy Sancho-t Dembélé pótlására hozta a BVB. Ez adhatna egy ötletet is neked. :)

2019.04.29. 20:03:46

@Robi71: na jó csak vérszívás volt :-)legalább ebben egyetértünk,hogy egy jó oldal :-)

julio alberto 2019.04.29. 20:04:39

@Robi71: Te is nézz Xavi videót mondjuk 2002-ből....akkor volt Xavi annyi idős mint most az Arthur.

Robi71 2019.04.29. 20:05:44

@DISTANTxTHUNDER: De Jong 21, De Ligt 19 éves.
25+osra már nem marad zsé. :)

Robi71 2019.04.29. 20:06:51

@julio alberto: Nézek...de ettől Arthur is nézhet, nem? Rosszat nem lát benne. :)

Robi71 2019.04.29. 20:08:07

@julio alberto: Tényleg nem mesélsz a "zsoldosról"? Ne kéresd annyit magad! :)

julio alberto 2019.04.29. 20:11:23

@Robi71: Hentes,alkesz,zsoldos.....anulut kihagytad a felsorolásból.

Robi71 2019.04.29. 20:12:53

@julio alberto: Valóban....pedig a legtalálóbb, nem? :)
A többi elég gyenge és valótlan jelző. Hiába, van aki csak ennyire képes.

Robi71 2019.04.29. 20:13:50

Frenkie de Jong: "Nem hiszem, hogy kezdő leszek a Barçában...
Hatalmas elképzelésekkel fogok Barcelonába utazni. Keményen fogok dolgozni és edzeni, hogy a kezdőcsapatba is bekerüljek." (Barcelonai foci)
Máris szimpatikus a srác.

DISTANTxTHUNDER 2019.04.29. 20:15:04

@Robi71: Mestre megmondta hogy arra van pénze a klubnak akit meg akar szerezni :) Hogy ez pontosan mit is takar, majd a nyáron kiderül, de szerintem lesz itt meglepetés.. oké, kicsit túloztam azzal hogy Mbappé hentes, de az intelligencia hiányzik nala is, sőt.. én Dembitől meg nem láttam olyan belépőt mint a teknőstől a Rennes ellen.. Sanchot azért írtam Suarez helyére, mert a klub Suarez helyére akar tamadót igazolni.. mivel valószínűleg ő fut ki leghamarabb.. Messi még jó sokáig itt lesz, Dembi pedig mégtovább :)

julio alberto 2019.04.29. 20:15:59

@Robi71: Maestro volt a nagy kedvencem,de nem vagyok abban biztos hogy 2002 ben jobb lett volna mint most az Arthur.De neked a selecaó kb olyan mint ördögnek a tömjénfüst.Ennyi itt a történet.

háttér 2019.04.29. 20:16:27

@Robi71: "PFA 2019"... Az uefa nevezetű "szellő" elárasztotta Fc.LivPool. központját! ; )

Robi71 2019.04.29. 20:33:57

@DISTANTxTHUNDER: Én is láttam olyant Kylian-tól amit Dembélé-től nem. Például gólt a VB döntőben. :) Játékintelligencia? Ugyan már. :)
Én is remélem, hogy igazat mondott Mestre hogy "arra van pénze a klubnak akit meg akar szerezni"...még akkor is ha ezért el kell adni valamelyik korábbi méregdrága sztárigazolásunkat is. Szomorú leszek, de lenyelem valahogy. :)
Ja és akkor még a fizetési keretbe is beleférünk valahogy.

Robi71 2019.04.29. 20:37:12

@julio alberto: Selecaó? ..az mi. Cou-val is kapcsolatos? :)

julio alberto 2019.04.29. 20:48:19

@Robi71: Coutinho top 5 játékos,már leírtam itt többször.

DISTANTxTHUNDER 2019.04.29. 20:53:58

@Robi71: És mi van ha ugy fogja leigazolni a klub a nyáron De Jongot, De Ligtet és egy +25ös (szerintem sztár) támadót hogy közben nem ad el senkit..meg Rakiticcsel is hosszabít? :)

Robi71 2019.04.29. 20:57:29

@julio alberto: Messi alig fért bele a legutóbb a top5-be. :))) Akkor Coutinho hogy lehet benne? :)

julio alberto 2019.04.29. 20:58:14

@DISTANTxTHUNDER: Az a baj a Mbappé-val hogy az idén az igazán fontos mérkőzéseken rendre betlizik.Jó példa erre az idei tavasz....M.U 1-3,Lille 1-5,Rennes 2-2 múlt szombaton.Remek játékos kétségtelen,egy Henry szintre jónak tartom.Ami az ámokfutást illeti nem a szombati volt nála az első esett,a Nimes ellen is hasonló dolog miatt állították ki és tiltották el mérkőzésekre.

háttér 2019.04.29. 20:58:15

@Robi71: ott van Ney a boxoló! ...az kell "ide"! : )

Robi71 2019.04.29. 20:58:41

@DISTANTxTHUNDER: Azt hogy? Ez min 200 millió és évi 30 millió fizetésben.

Robi71 2019.04.29. 21:00:13

@háttér: ne csodálom, hogy kifakadt. Semmi sem megy neki, amióta kibújt Messi árnyékából. :)

julio alberto 2019.04.29. 21:01:06

@Robi71: Megint hülyeséget írsz...

Robi71 2019.04.29. 21:04:16

@julio alberto: Még szerencse, hogy ott volt Neymar, amikor Kylian cserbenhagyta a PSG-t, nem?

julio alberto 2019.04.29. 21:04:25

@háttér: Meg Ney a mérkőzés embere is....hogy teljes legyen a történet.3 hónap kihagyás után...gól,gólpassz.

Robi71 2019.04.29. 21:06:08

@julio alberto: Ha Arthur klasszis...már most!!!...akkor hány klasszisa van összesen a Barcanak?

julio alberto 2019.04.29. 21:07:27

@Robi71: Na mi van a Dybala történettel?Még mindig nem válaszoltál a kérdésemre.

Robi71 2019.04.29. 21:08:02

@julio alberto: Kylian egy Henry szintjére jó lehet, de többre nem, mi? :) Na megyek lefeküdni.

háttér 2019.04.29. 21:08:45

....pár éve ide csak szenvedni jönnek a sztár futballisták !?

Robi71 2019.04.29. 21:11:01

@julio alberto: A 34 éves CR-re épít a Juve. Nem kell a kreatívítás, be kell rúgni neki a labdát a 16osba...ő majd megoldja még 40 évesen is.

háttér 2019.04.29. 21:13:06

@julio alberto: ...hogy teljes legyen a történet, kifele menet lever néhány szimpatizánst ! ; )

julio alberto 2019.04.29. 21:13:53

@Robi71:Neymar,Messi,Hazard,Griezmann,Coutinho jelenleg nálam a top 5 a jelenlegi felhozatalba.

Robi71 2019.04.29. 21:14:15

@julio alberto: Jó vitapartner vagy, csak úgy záporoznak a magas labdák tőled.

Robi71 2019.04.29. 21:16:13

@julio alberto: Nem kezdődhet úgy a felsorolás, hogy Messi, Neymar...?

julio alberto 2019.04.29. 21:16:58

@háttér: Hülyeséget beszélsz....nézd meg újra a felvételt.Egy embernek nyomot le egy maflást,amit én el is ítélek.

DISTANTxTHUNDER 2019.04.29. 21:18:14

@julio alberto: Robi es a többi Mbappé őrült túl nagy kabátot ad egy 19 éves gyerekre, a PSG vezére továbbra is Neymar.. aki viszont nem kap elég tiszteletet az öltözőben állítolag.. lehet hogy a nyáron hoznak köré olyan játekosokat (pl Hazardt vagy Eriksent) akik fejben érettebbek..ez Mbappénak is jot tehet

háttér 2019.04.29. 21:18:26

@julio alberto: TE vagy egy HÜLYE ítélő bíró saját fajtádról! (narancs land!)

Robi71 2019.04.29. 21:18:28

@julio alberto: Coutinho-t rajtad kívül senki sem teszi bele a top20-ba. Ez nem tesz gyanakvóvá, hogy a világ összeesküdött ellened?

julio alberto 2019.04.29. 21:18:43

@Robi71: Nekem Neymar a kedvencem,neki a játéka tetszek nekem leginkább.

Robi71 2019.04.29. 21:20:46

@DISTANTxTHUNDER: A tiszteletet ki kell érdemelni. Nem lehet, hogy valamit rosszul csinál NJR? :)

DISTANTxTHUNDER 2019.04.29. 21:21:46

@Robi71: Ez az érdekes kérdés :) a penz tegyük fel nem gond (higgyünk Mestrenek), csak a fizetési sapkát kellene megemelni..

Robi71 2019.04.29. 21:22:21

@julio alberto: De ettől még lehet jobb Messi, nem? ...csak egy egérfaroknyival?

julio alberto 2019.04.29. 21:22:45

@Robi71: Tudom neked Messi,Dybala,Agüero,Pogba,Icardi a top 5....

DISTANTxTHUNDER 2019.04.29. 21:23:34

@Robi71: Szerintem is top5 játékos Coutinho.. sőt, szerintem top3 (Messi és Neymar után).. :)

Robi71 2019.04.29. 21:27:01

@julio alberto: Sose mondtam ilyen, de ha te jobban tudod, akkor biztosan így van.

Robi71 2019.04.29. 21:28:02

@DISTANTxTHUNDER: Ezt megtudtad állni röhögés nélkül?

Robi71 2019.04.29. 21:29:24

@julio alberto: Messi, Salah, Mané, Mbappé, Agüero... jelenlegi ez.

Robi71 2019.04.29. 21:31:59

@julio alberto: Van még visszaút erről a lejtmenetről Neymar-nak, vagy ez már a végleges? Azt hittem, hogy majd 28 éves kora után fog bekövetkezni. :(

julio alberto 2019.04.29. 21:33:48

@Robi71: Értem...bár Mané számomra meglepi,nem oly rég még csodálkoztál rajta hogy Mané hogy lehet a kedvencem az LFC csapatából.

julio alberto 2019.04.29. 21:36:39

@Robi71: Neked nem kell itt Neymar JR foglalkozni.

julio alberto 2019.04.29. 21:39:26

@DISTANTxTHUNDER: Mondom nálam Mbappé egy Henry és semmi több,persze csak a fejlődésben nem áll meg.

Robi71 2019.04.29. 21:55:34

@julio alberto: Egy Henry és semmi több? És te ezt még meg is ismételd? Eszednél vagy te?Henry magasról tesz Neymarra. Ezt fogja tenni Kylian is. :)

julio alberto 2019.04.29. 22:19:27

@Robi71: Henry sosem volt zseni,Mbappé sem lesz..mint ahogy pár éve Dybaláról is megírtam hogy max egy Agüero szintig jut.(tévedtem mert Paulo az sem tudja meg ugrani)Neymar meg az még ha te nem is alszol emiatt jól.De minek kell itt neked Neymar Jr-al foglalkoznod?

julio alberto 2019.04.29. 22:27:37

@Robi71: És ha már Henry.....az ő korosztályából 3 játékost tartottan zseninek...Ronaldo,Zidane és Ronaldinho.Nálam a zseni és a klasszis közt azért van egy kis különbség.

Robi71 2019.04.30. 04:39:34

@julio alberto: Henry-t az általad felsorolt 3 játékos mellé sorolnám zseninek. Amúgy mi a különbség a klasszis és a zseni között? A freestyle vagy a játékintelligencia?

Robi71 2019.04.30. 05:13:58

@julio alberto: Sőt, én még Denis Bergkamp-t is ide sorolnám. De mondhatnám Totti, Del Piero, Rivaldo, Giggs, Schevchenko, Maldini, Buffon, Roby Carlos....nem volt gyenge korszak. :)

julio alberto 2019.05.01. 16:09:51

@Robi71: Zseni olyan játékos aki képes folyamatosan színezni a csapatai(klub,válogatott egyaránt)játékát úgy hogy közben fazont is képes adni csapata játékának.Én jelenleg 2 ilyen játékost látok,Neymar és Messi...előtte még akit láttam is játszani Maradona,Romario,Ronaldo,Zidane,Ronaldinho voltak ilyen játékosok.Klasszisoktól ez nem várható el,főleg nem folyamatosan,ebben a kategóriában fel tudnák pár tucat nevet sorolni az elmúlt 30 évből,Van Bastentöl,C.Ronaldoig.Hozzá téve a mai 2 zseni még adós a nemzeti csapataikkal.
süti beállítások módosítása