A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Reist megszerezte a Barcelona

2019. május 04. - Berbatov

A holland De Telegraaf értesülései szerint pont került az ügy végére, a Barca 7.7 millió eurót fizet a Groningen fiataljáért. 

A 18 esztendős játékost már szeptember óta figyelte a klub, és kiváló visszajelzéseket kapott róla. Ludovit Reis hamarosan Spanyolországba utazik, hogy szignózza az 5 esztendőre szóló szerződését. Reis az előszezont a felnőtt keretnél tölti, elutazik a többiekkel együtt Japánba a Rakuten Kupára. Majd kezdetben valószínűleg a B csapatban kap lehetőséget a bizonyításra. 

A Barcelona fokozatosan szeretné lecserélni a kiöregedő középpályás sorát, Ivan Rakitic, Arturo Vidal és Sergio Busquets is túl van már a 30. születésnapján, emiatt a Barca fiatal tehetségeket kutat Európa-szerte. Frenkie De Jong és Ludovit Reis szerződtetése után, kiegészülve a klub jelenlegi potens fiataljaival, Arthurral, Carles Aleñával és Riqui Puiggal remek jövőképet fest ez a csapatrész. 

Reis szlovák szülők gyermeke, aki már Hollandiában született, és a tulipánosokat képviseli az utánpótlás válogatottban. A Telegraaf szerint nem tűnt különösebben sztárjelöltnek a pálya közepén bárhol bevethető játékos. Kevesebb, mint négy évvel ezelőtt elküldték a Hoofddorp amatőrjei közül, de az élvonalbeli Groningen csapatában másfél év alatt kulcsjátékossá nőtte ki magát Danny Buijs irányítása alatt. 

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr8914804048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DISTANTxTHUNDER 2019.05.04. 12:08:09

Ennek az igazolásnak semmi értelme nem volt, remélem nem ez a 7.7 millio euro fog hiányozni pl De Ligthez -.-

SzaboJ2252 2019.05.04. 12:13:40

@DISTANTxTHUNDER: Szerintem ha jön de Ligt akkor rá már megvan a pénz nem ezen a 7. 7million fog elúszni de Ligt

Kertai Dávid 2019.05.04. 12:25:20

az ilyen jatékosokkal nagyon pesszimista vagyok... pár éve amatőröknek sem kellett, most meg egy holland középcsapat alapembere, hát nem tudom... de legalább csak 7 misibe fájt

Sörenzen 2019.05.04. 12:39:56

@Kertai Dávid: Azt írod, hogy - "csak 7 misibe fáj" és valószínűleg igazad is van.

Én meg biztos maradi vagyok, mert nem tudom megérteni az olyan 100, vagy éppen 140 millió eurós játékos vásárlást, amikor egy játékos még mentálisan, vagy fizikálisan nincs a csúcson. Ennyi pénzért azért ez már elvárható lenne nem?
Ezek a vásárlások csak azzal magyarázhatók, ha a "vevő" képviselőjének egy komolyabb összeg üti a zsebét/markát.
Erre nem lehet magyarázat az sem, hogy "de mekkora tehetség!" "még fiatal és bőven fejlődhet" mert ennyi pénzért a drukkerek elvárhatnák joggal, hogy a klub kész játékosokat vett.
Rosszul látom?

DISTANTxTHUNDER 2019.05.04. 13:04:55

Ki off a Coutinho hatereknek: a kis brazil bekerült az Uefa BL het csapatába.. ujabb pofon, de meg is érdemlitek :)

DISTANTxTHUNDER 2019.05.04. 13:06:41

@SzaboJ2252: Akkor sem értem minek kellenek az ilyen igazolasok, csak a saját nevelésű tehetségektől veszik el a lehetőséget

Raven1975 2019.05.04. 13:13:07

Sok sikert az utánpótláscsapatunkban aztán a felnőttben. :)

BarcelonaFC 2019.05.04. 13:16:52

Letettünk Jovic-ról (hála az égnek) vigye csak a real, viszont ha annyira csatár kell Suárez mögé akkor ott van az Arsenálból Lacazette. (Mundo Deportivo írt erről) Elképesztő szezont fut, rendkívűl gólerős, megválasztották a szezon legjobbjának is a csapatán belül.

Lacazette és Aubameyang az egyik legjobb duó a manapság csak hát ilyen gyatra védelemmel mögöttük nem tudnak nagy sikereket elérni.

Mit gondoltok róluk? Én szívesen látnám Lacazettetet és Aubameyangot is nálunk.

Eminusz 2019.05.04. 13:30:41

@BarcelonaFC: En meg mindig azt mondom, hogy a legmeltobb Suarez-utod itt jatszik a La Ligaban es Goncalo Guedesnek hivjak! :)

2019.05.04. 14:17:13

@DISTANTxTHUNDER: Az UEFA-nál mindig teljesen hülyén teszik össze a hétcsapatát. Coutinho a statisztikák szerint a legrosszabb játékos volt nálunk( mondjuk ez már megszokott). Ezt a sofascore-on néztem de ha jól tudom sport vagy a mundo is csak négyest adott neki a meccsre amivel szintén a legrosszabbnak választották

zoldbela 2019.05.04. 14:43:06

@DISTANTxTHUNDER: Te lány vagy? Csak azért kérdem, mert úgy rajongsz Coutinhoért, mint egy szerelmes tiédzser kislány.
Coutinho Barcában nyújtott teljesítmény alapján narancssárga árcédulát érdemel, "tavaszi kiárusítás" felirattal!

DISTANTxTHUNDER 2019.05.04. 15:02:04

@Pál Bence: A whoscored kicsit mértékadóbb mint a sofascore meg a többi kamu statisztikát okadó szenny, és ott a top5ben van 7.11el.. azt te nyilván nem nezed hiszen ott pl Aleña csak 6.45öt kapott.. a sofascoreon biztos 8 fölött van Mirandaval együtt..

2019.05.04. 15:04:13

valaki esetleg nézi a Tottenham meccset ?Mi ez a sok kiállítás ?

2019.05.04. 15:19:31

@DISTANTxTHUNDER: szerinted szenny mert leírják reálisan coutinho teljesítményét. Azt még nem is értem hogy miért hasonlítod alena 2 percet coutinho 60 percehez. Fordított elosztásban sehol nem lenne coutinho alenahoz képest.

Ja és whoscored szerint is coutinho volt a legrosszabb játékos(6,5) Liverpool ellen. Itt látszik hogy teljesen alaptalanul véded coutinhot.

DISTANTxTHUNDER 2019.05.04. 15:29:59

@Pál Bence: Mert játszott egy félidőt, ezert kapott ennyit, az atlaga sokkal jobb.. különben nem hiszem hogy egy akkora világsztár barki védelmére is szorul :)

2019.05.04. 15:34:53

@DISTANTxTHUNDER: ez csak magyarázkodás. Liverpool elleni meccsről volt szó. Alena átlaga is jobb lehetne ha megkapná coutinho játékperceit csak hát hogy nézne ki egy 160 milliós játékos lelátón. Remélem nyáron túl adunk rajta.

sunt 2019.05.04. 16:24:11

Fiatal holland középpályás - nagyon helyes. De hogy két idősebb angol támadót akarnánk hozni drága pénzért - már megocsássanak...

Kertai Dávid 2019.05.04. 17:35:26

@kritizator: ez egyszerűen nevetséges... kiragadnak egy kameraállást amiből úgy fest mintha megütné, de az igazság rohadtul nem ez volt, Messi ment volna tovább Fabinho meg beállt elé... nevetséges hogy ezt komolyan is gondolják a Liverpooliak, ennyire szánalmasak nem lehetnek... egyszerűen csak ebből a szögből úgy fest mintha ütne és szándékosan, ennyi, semmi több, ja és a VAR sem látta másképp

H.Stoichkov 2019.05.04. 17:41:53

hááát cikkben említve, alena, mint jövő tehetsége, nagy szarban lennénk, ah ez így lenne.

DISTANTxTHUNDER 2019.05.04. 18:16:35

@Pál Bence: Nem magyarázkodás, nézd meg pl a helyére beálló Semedot aki szintén kiváló volt a meccsen, 6.4et kapott..ez azt hiszem a fifában is igy van hogy ha keveset játszol akkor lehetsz akarmilyen jó akkor sem kapsz jó osztályzatot.. remenykedni pedig lehet nyugodtan.. én abban reménykedek hogy egyszerre igazoljuk le Mbappét, Neymart es Ronaldot :)

fura ez a blog 2019.05.04. 18:27:44

@Sörenzen: Sziasztok!
Szeretnék elköszönni a blogtól. Faramuci69 néven évekig írtam ide, de sajnos mára a blog teljesen átalakult. A blog tulajdonosa korlátozta a hozzáférésemet, miután személyeskedtem az egyik hozzászólóval. (Nem káromkodtam, csak ostobának neveztem. Bocs Bivi, ezúton is jelzem, hogy ez hiba volt részemről. Ettől még a te véleményeddel tudok a legkevésbé azonosulni.)
Nem ez volt az oka a kitiltásomnak. Kritizálni merészeltem a klub 3 igazolását. Coutinhot, Dembelét és Malcomot. Nem ide való játékosok. Ezt a véleményemet még mindig fenntartom. Nem Barca szintű labdarúgók, mentálisan kevesek ide.
Sajnos ez kicsapta a biztosítékot Berbatovnál, és kivágott innen. Ez úton is gratulálok neki. Ennyit a szabad vélemény nyilvánításról. Autokrata módszer, de megteheti.
Mindenesetre az irány az adott. Coutinhot, Dembelét és Malcomot nem lehet kritizálni, nem írhatom le róluk, hogy "ostobák". Természetesen Berbatov még válaszra sem méltatott. Sajnálom, mert szerettem ide írni, de a jövőben nem tervezek.
Minden jót!

fura ez a blog 2019.05.04. 18:28:00

@H.Stoichkov: Sziasztok!
Szeretnék elköszönni a blogtól. Faramuci69 néven évekig írtam ide, de sajnos mára a blog teljesen átalakult. A blog tulajdonosa korlátozta a hozzáférésemet, miután személyeskedtem az egyik hozzászólóval. (Nem káromkodtam, csak ostobának neveztem. Bocs Bivi, ezúton is jelzem, hogy ez hiba volt részemről. Ettől még a te véleményeddel tudok a legkevésbé azonosulni.)
Nem ez volt az oka a kitiltásomnak. Kritizálni merészeltem a klub 3 igazolását. Coutinhot, Dembelét és Malcomot. Nem ide való játékosok. Ezt a véleményemet még mindig fenntartom. Nem Barca szintű labdarúgók, mentálisan kevesek ide.
Sajnos ez kicsapta a biztosítékot Berbatovnál, és kivágott innen. Ez úton is gratulálok neki. Ennyit a szabad vélemény nyilvánításról. Autokrata módszer, de megteheti.
Mindenesetre az irány az adott. Coutinhot, Dembelét és Malcomot nem lehet kritizálni, nem írhatom le róluk, hogy "ostobák". Természetesen Berbatov még válaszra sem méltatott. Sajnálom, mert szerettem ide írni, de a jövőben nem tervezek.
Minden jót!

2019.05.04. 18:44:38

Az,hogy az oldal ebben a formában tovább működhetett Berbatovnak nagy része van azt,hogy autokrata módon intézné a blog életét nagyon erős túlzás.

Mihail84 2019.05.04. 18:46:15

@Kertai Dávid: Griezmannt is eltanácsolták a focitól mert az ottani edzők szerint nincs meg hozzá a kellő fizikuma.Azt most nézd meg hol tart.....

Berbatov 2019.05.04. 18:47:20

@fura ez a blog: Csak hogy tisztázzuk... Nem a játékosok krititizálása végett tiltottalak ki végleg, hanem a szóhasználat és a stílus miatt. És ez történt körülbelül 1 nappal az első figyelmeztető ban után... Ne engem okolj, nem bennem volt a hiba.

Annyit kérek mindenkitől, hogy egymás felé kulturált keretek között nyilvánuljunk meg. Tiszteljük egymást. Bármilyen jellegű kritika, vélemény, észrevétel megfogalmazható a megfelelő stílusban és nyomdafestéket tűrő szavak társaságában. Ennyi kérésem lenne csupán, messze nem követelek lehetetlen dolgokat szerintem.

DISTANTxTHUNDER 2019.05.04. 18:54:42

Berbatov komolyan kicsaptál innen valakit?? Elég komoly :O Amúgy szerintem itt nem a szabad vélemény nyilvánítasról van szó, vagy az autokrata modszerekről, hanem arról hogy szerintem sokaknak van elege hogy permanensen szidják, kritizálják a csapat játékosait (és általában ugyanazok az emberek szidják azt 2-3 játékost)... ezt leírja valaki egyszer, ok, kétszer ok, sokadszorra már minek? Vette mindenki elsőre is.. amugy ez a kritizálás is fura dolog, mert szerintem csak akkor kritizáljunk ha az jogos.. és persze az is teljesen érthető ha nem minden játékost bírunk, nem kell hogy mindenki kedvenc legyen, de utana ne lovagoljunk ezen még hónapokon, éveken át.. én is sajnálom amikor szurkolókat veszít el a blog, de a folyamatos gyűlölködés és személyeskedés (egyre gyakrabban fordul elő sajnos itt) miatt is veszít szurkolókat az oldal.. nem lenne jó ha nso szintre süllyednénk..

Berbatov 2019.05.04. 19:03:45

@DISTANTxTHUNDER: Jah, nem ő az első. :) Messilonát folyamatosan tiltom, ha éppen meglátom.

Néhány szabály lefektetésre került, mert időnként kapok e-maileket, hogy eldurvult a szitu. Persze sokszor nincs időm kommenteket olvasni, lehet 1-2 moderátorral bővülni szükséges idővel.

Berbatov 2019.05.04. 19:06:57

Egyébként közben Reis ügynöke is megerősítette ezt a hírt, a hétvégén v. hétfőn fény derül rá mikor utaznak Barcelonába aláírni a papírokat. Gyakorlatilag már hivatalos a transzfer.

fura ez a blog 2019.05.04. 19:12:52

@Berbatov: Kérlek nézd meg, hogy mit írtam. Nem volt benne semmi durva. Újra vállalnám. Nem személyeskedtem, nem káromkodtam. Szerintem bizonyos játékosok kritizálása miért ne lehetne megengedett. Ha Coutinho befoghatja a fülét...

fura ez a blog 2019.05.04. 19:15:51

Ott van Gascoigne. Zseniális focista volt, de irtózatosan buta. Miért sértés, ha ezt mondjuk egy Barca focistára írom? Ha nyíltan lehet utálkozni Guardiolával kapcsolatban, akkor valakit butának tartani a csapatból szerintem nem gáz.

fura ez a blog 2019.05.04. 19:16:37

@Bivi76: miattad 24 órát kaptam, de az miattam volt.

fura ez a blog 2019.05.04. 19:17:27

@Bivi76: Amiért kiraktak, az egy másik cikk volt. Nem volt vulgáris, nem volt bántó. Max kicsit provokatív.

fura ez a blog 2019.05.04. 19:20:03

@Bivi76: Egyszerűen azt fejtegettem, hogy Malcom, Coutinho és Dembele nem Barca szint. De ez csak egy vélemény. Ettől még lehetnek aranyos emberek, csak szerintem mentálisan nem ütik meg a szintet. Konkrétan azt írtam, hogy "ostobák", nem azt hogy bűnözők.

Berbatov 2019.05.04. 19:20:35

@fura ez a blog: Nem tudom már pontosan mit írtál, mert töröltem a hsz-t, de az ostoba kifejezés biztosan benne volt...

Ne aggódj, innentől nem lesz kegyelem, mindenkiről csak a megfelelő keretek között lehet megnyilvánulni.

kritizator 2019.05.04. 19:30:33

@fura ez a blog: miután személyeskedtem az egyik hozzászólóval. (Nem káromkodtam, csak ostobának neveztem.

Hát ez bizony kivágást erdemel

kritizator 2019.05.04. 19:32:43

@Berbatov: én állandóan itt vagyok, majd figyelek

2019.05.04. 19:35:00

@fura ez a blog: az a ominózus mondat úgy hangzott "te ostoba gyökér "

Bivi76 2019.05.04. 19:38:11

@fura ez a blog: Figyelj! Ha azt mondod, hogy miattam lettél kitiltva, én vagyok olyan fair, hogy önként kilépek a blogról. (annak ellenére, hogy Berbatov figyelmeztetése után nem használtam csúnya kifejezést). Légyszíves őszintén írd meg mit gondolsz erről, mert levonom a megfelelő következtetést, és annak megfelelően cselekszem.

DISTANTxTHUNDER 2019.05.04. 19:56:30

Ne csináljátok már, komolyan egyszerűbb elmenni mint kicsit visszább venni? :(

fura ez a blog 2019.05.04. 20:04:02

@zeli39: azért kaptam 24 óra büntit. Az oké. De utána nem személyeskedtem.

fura ez a blog 2019.05.04. 20:05:06

@Bivi76: most szeretném tisztázni Berbatovval, mert engem is őszintén meglepett a lépése. Fektessen le szabályokat, de azok legyenek korrektek.

fura ez a blog 2019.05.04. 20:05:55

@kritizator: oké, kaptam 24 órát, de nem ezért zártak ki :)

fura ez a blog 2019.05.04. 20:07:05

@Berbatov: miért? Mit szabad és mit nem, és miért?
Most komolyan, tényleg nem lehet Dembelet leostobázni? Nem négereztem, nem muszlimoztam, nem gendereztem, stb...

Raven1975 2019.05.04. 20:07:35

Csak szólok, hogy a Bajnokok Ligája meccsünk után körülbelül 2 hétig nem fogok írni. Berbatov bloggazdának privátba leírtam a miértjét és itt nem szeretném világgá kürtölni.

2019.05.04. 20:12:37

@fura ez a blog: én nem ápolok veled nagy barátságot de ha szűkül a blog az nem jó senkinek ,talán az a legjobb ha az ember 1 percig vár és átgondolja,hogy fogalmaz persze ez könnyű mondani mert sokszor én sem így cselekszem

Balázs37. 2019.05.04. 20:13:40

@Raven1975: kitől kapjuk majd a jobbnál jobb statisztikákat, képeket

DinhoR10 2019.05.04. 20:37:58

@Raven1975: Én ritkán örök, de légyszíves ne idegesited magad annyira a sok hülyén. Már bocsánat h ezt írtam. Nem olvastam előzményeket. Sokszor tényleg napokon keresztül csak azt lehet olvasni h ez még az milyen.. Unatkoznak biztos. Nincs iskola, nincs munka.. Nagyon raerosok. Ne csak belőlük álljon már ki ez a blog. :)

sunt 2019.05.05. 02:26:33

Miért newm lehet trudomásul venni, hogy De Lightről is lecsúsztunk. Már ott kezdett elúszni a dolog, hogy Raiola a menedzsere, akitől csak rosszat várhatunk. Hírek voltak, hogy a Barcat részesíti előnyben, de nyilvánosan ezt ő sohse erősítette meg. Most meg kilátásban van számára a BL-döntő, ami fölveri az árát. Nála licit lesz - és abban csak gyengéknek bizonyulhatunk.

Barc A ti 2019.05.05. 08:00:14

@fura ez a blog:
Ahhoz képest, hogy a jövőben nem tervezel a blogra írni, egészen termelékeny vagy.
Más 1 év alatt nem ír ennyit, mint Te az önmegtartóztatásod után.

Írd le továbbra is nyugodtan a véleményedet.

Robi71 2019.05.05. 08:21:15

@fura ez a blog: sajnálom, hogy távozol. Még egy aki reálisan látja a klub körüli dolgokat távozik. Maradnak az álmodozók és a mesemondók. Remélem meggondolod magad. Ahogy azt is, hogy Berbatov nem elvi alapon kezdi takarítani a hozzászólókat, mert a végére egy elvtársak blogja lesz. :(

2019.05.05. 09:32:26

@Robi71: Folytatod a szokásos provokációidat hátha valakinek ma is eldurran az agya,gúnyolódsz egy Barcelonai labdarúgón akinek valószínű minden álma,hogy esetleg egy BL döntőn játsszon ez úgy néz ki egy időre szertefoszlik ez az álom .Csinálj egy saját oldalt és ott a te feltételeid szerint mehetnének a dolgok ,,biztos népszerű blog lenne :-)

Robi71 2019.05.05. 11:52:43

@zeli39: Annak legyen álma a Barcával BL-t nyerni, aki hozzá is tud tenni ehhez.
Amúgy nekem is ez volt az álmom, de már letettem róla. Néha még mindig álmodom róla. :)

Robi71 2019.05.05. 11:54:51

@zeli39: A provokáció és a fájó igazság kimondása között van különbség. Néked is fel kellene ébredned, ha nem vagy királylány. :)

fura ez a blog 2019.05.05. 12:03:51

@Bivi76: Na, hiába 5-10 sok száz, ezer normális hozzászólás, kitiltottak. Azt hiszem ez mindent elmond a blogról. Mivel semmi személyeset, trágárt nem írtam, nem trollkodtam itt madridistaként, így kizárólag a véleményem miatt. Ez pedig egyértelműen a véleményszabadság korlátozása. Egy Barca fórumon? Ez szánalmas sajnos.

fura ez a blog 2019.05.05. 12:04:06

@Robi71: Na, hiába 5-10 sok száz, ezer normális hozzászólás, kitiltottak. Azt hiszem ez mindent elmond a blogról. Mivel semmi személyeset, trágárt nem írtam, nem trollkodtam itt madridistaként, így kizárólag a véleményem miatt. Ez pedig egyértelműen a véleményszabadság korlátozása. Egy Barca fórumon? Ez szánalmas sajnos.

fura ez a blog 2019.05.05. 12:05:56

Csak azért küldöm válaszként a hozzászólásaimat több embernek is, mert így emailben is megkapjátok, nem lehet teljesen semmissé tenni. Tegnap azt gondoltam, hogy Berbatov észbe kap, hogy nem szerencsés autokrata módon viselkedni. :(
süti beállítások módosítása