A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Hivatalos kezdőcsapat #LevanteBarca

2019. november 02. - Berbatov

Ernesto Valverde a mai napon a ter Stegen - Sergi Roberto, Piqué, Lenglet, Semedo - Vidal, De Jong, Arthur - Messi, Suárez, Griezmann tizenegynek szavazott bizalmat. 

Kispad: Neto, Todibo, Jordi Alba, Busquets, Rakitic, Ansu Fati és Carles Pérez

TV: 16:00, Spíler 2

Stream: tippmixpro.hu

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr1915283142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Berbatov 2019.11.02. 14:52:34

Juniort kihagyta végül. :D Zseniális Valverde, akkor mi a fasznak szerződtettük? Az edző kérésére állítólag...

2019.11.02. 15:11:17

Remélem csereként perez is kap lehetőséget régen játszott már.

DISTANTxTHUNDER 2019.11.02. 15:26:18

Nahát, Bukf..mármint Busquets kimaradt, szinte hihetetlen.. de így legagább én is talán végig tudok nézni egy Barca meccset idén :) A kezdő különben egész jó, mintha olyan személy állította volna össze aki hozzá értő (tehát biztos nem Valverde).. mondjuk azt nem értem én sem Alba minek pihen (nem hajtja ki a belét a meccseken), de ha már pihen, akkor miért a jobbhátvéd Semedo játszik a helyén, és nem Firpo, akit direkt Alba rotálására hoztak..nem, azt hiszem mégis Valverde állította össze a kezdőt, pedig már reményledtem hogy hátha leváltották csak nem szóltak senkinek -.-"

Raven1975 2019.11.02. 15:29:11

Rakitić padozik ejnye-bejnye Valverde! Amúgy jó a kezdő és sérülésmentes meccsen magabiztos győzelmet várok. Força Barça!

sunt 2019.11.02. 15:42:23

Busi, Alba, Rakitic és Suarez mellé fel kéne venni a "főbelövendők klubjába" SR-t is, hogy a csapat megúkuljon. Ha van Vidal, minek SR? Ugyanazt tudja, csak sokkal gyengébb kiadásban-

Berbatov 2019.11.02. 16:03:32

Ez a tippmixprós stream hagy kivánnivalót maga után. :D A minősége nem verdesi az eget...

2019.11.02. 16:17:56

Ez a béna (Arthur) még a végén kiállítatja magát.

Eminusz 2019.11.02. 16:21:18

Lenglet mindenhol ott van... Nem gyozom dicserni minden meccsen...

Raven1975 2019.11.02. 16:43:35

Ebben a szezonban ez volt az első tizenegyesgólunk.
Dicsérjük meg Semedot, szépen lépett ki a balszélen.

sunt 2019.11.02. 16:56:11

Ha Griz középen nem boldogul, akkor helyette jöhetne Todibo - Piqué meg előre mehetne centernek.

Nagybarcelona 2019.11.02. 16:57:11

Valverde kihagyja Dembelèt, Suarez lesèrül. A sors bünteti Valverdèt, minket meg Valverdèvel. :) Legalább összeállhat a BL-ben a Dembele-Griezmann-Messi sor vègre. Vagy a Perez-Stegen-Fati, az edzőnknèl sosem lehet tudni. :)

Berbatov 2019.11.02. 16:59:54

Dembélé nem érezte jól magát edzésen. Nem volt 100%-os, ezért maradt ki. Szólt Valverdének.

Egyébként a szokásos szenvedést prezentálják a játékosok. :)

Nagybarcelona 2019.11.02. 17:03:16

@Berbatov: a szokásos kamu szöveg, írtam is H. Ezt fogják nyilatkozni.

Nagybarcelona 2019.11.02. 17:04:36

@Berbatov: De Alba bezzeg olyan 100%-os állapotban volt, hogy le is sèrült.

Nagybarcelona 2019.11.02. 17:09:23

@Berbatov: Az újságok meg lehozzák majd, H. Dembele kèsett, meg playstationözött, meg kuplerájt hagyott, meg a szokásos.

osborne 2019.11.02. 17:11:25

Dembit rég el kellet volna adni.

Raven1975 2019.11.02. 17:11:57

Kíváncsi leszek Griezmannra, ahogy néztem átjött a jobbra.

Nagybarcelona 2019.11.02. 17:20:37

@osborne: Aha, mert Dembele miatt vagyunk szarok ma is.

jani888 2019.11.02. 17:20:41

Csak addig sz....kodtunk ,amíg rúgattunk velük egy gólt.

Nagybarcelona 2019.11.02. 17:22:35

Valverde! Valverde! Valverde!

osborne 2019.11.02. 17:24:40

A védelem továbbra is fos.

Barca30 2019.11.02. 17:25:22

@Nagybarcelona: meg sakira,elmegy a sunyiba.a leggyengébb megint,bohóc.

Balázs37. 2019.11.02. 17:26:18

Szanaszét kellene kergetni ezt a csapatot

Barna Robi 2019.11.02. 17:26:59

nézhetetlen szar foci. Én kikapcsoltam

AxK95 2019.11.02. 17:28:01

Hát számomra ebben a szezonban kínszenvedés Barcelona mérközést nézni. Sose éreztem még ilyet. Teljesen koncepció nélkül rohangál mindenki a pályán. Semmi taktika semmi elképzelés. Elől a 3as közül senkinek nincs posztja. Össze vissza. Középpálya gyenge. Griezmann a legjobb védőnk. Pique és Lenglet szezon eleje óta nekem nem fér össze. Na közben 3 1 :D de nem bánom hátha elküldik Valverdet. Mert már nézni nem tudom.

Maestro10 2019.11.02. 17:28:11

A szokásos összeomlás is jött először a szezon során, persze a semmiből.

Raven1975 2019.11.02. 17:29:36

Nevetségesen szégyenteljes mérkőzés!

DISTANTxTHUNDER 2019.11.02. 17:31:15

Elromlott az eredményjelzőm de 3-1re vezet a Barca ugye? :) Mintha a Levante mellett látnám a 3 gólt...

Nagybarcelona 2019.11.02. 17:31:16

Ès vège is van. Köszönjük mester a színvonalas cserèit, a szaktudását, ès mindazt amit hozzátesz a csapathoz. Köszönjük.

Barca30 2019.11.02. 17:32:38

Már az előző mérkőzésen is megfigyeltem a védelmünk analfabéta helyezkedését,be farolnak az ötösre a kapus elé,a kapus nem lát,véletlenül is kizárjuk a les lehetőségét. barom edző,meddig türik még meg.hét perc alatt három gól eddig ..

Balázs37. 2019.11.02. 17:33:35

Minden játékosunk, edzőstől, elnököstől elmehet a g... cibe

Eminusz 2019.11.02. 17:35:04

Ilyenkor miert nem lehet atallni 4-2-1-3-ra?? Tokeletesen alkalmas most ra a palyan levo garda! Griezmann iranyit elotte Perez-Messi-Fati

Barca30 2019.11.02. 17:50:18

Ollézik a közönség,szégyen,gyalázat.

Nagybarcelona 2019.11.02. 17:50:20

Na èn kikapcsoltam. Ez egy rakás sz.r. Már nem bírom ezt nèzni. Szegèny Rakitic is csak bámulja ezt a díszb.zit. Ha lesèrül Suarez, behozza Perezt, mikor ott ül Busquets meg Rakitic, Dembele meg edzői döntèsre kimarad. Ha nem lenne szèlsőnk, inkább felvinnè Netot bal szèlsőnek, minthogy formációt váltson. Szètvet az ideg ettől a szernecsètlen f.sztól. Főleg ilyenkor, mikor veresègre állunk, a kamera meg őt mutatja. Valaki hátba rúghatná a padról.

osborne 2019.11.02. 17:51:56

@Balázs37.: Főleg edzőstül és elnököstül - de nem fognak :(

Barca30 2019.11.02. 17:55:59

Ennek a bunkonak százszoros jegy árat kellene fizetni,hogy a pályaszéléről,közelről nézheti ez az ökör a meccset.

Eminusz 2019.11.02. 17:58:48

Ter Stegen 3
Roberto 1
Pique 1
Lenglet 4
Semedo 4
Vidal 3
De Jong 3
Arthur 1
Messi 3
Suarez 2
Griezmann 3
Busquets 1
Perez 2
Fati 2

Nagybarcelona 2019.11.02. 18:00:26

Nem hiszem el, H. mèg most sem küldik el ezt a majmot, ha pedig a játèkosok vèdik, zavarják el a játèkosokat is. Már nem èrdekel. Pique meg menjen teniszezni, hátha jobban megy neki, ne pedig okoskodjon.

Maestro10 2019.11.02. 18:01:15

7 perc alatt 3 kapott gól, sótlan játék és a totális összeomlás. Most elküldhetném ezt a baszk f@szt a k*rva anyjába, de már unom ezt a kiszolgáltatottságot és tehetetlenséget. #ValverdeOut.

Dr Mouse 2019.11.02. 18:03:23

Megérdemeltük..........:(:(

Nagybarcelona 2019.11.02. 18:08:40

Most megint èn leszek a negatív, de Ansut ès Perezt el kell felejteni egy jó darabig. Ne a fiatalokra tegyük a terhet. Küldjük el ezt a b.zi edzőt, ès hozzunk bárkit, aki tud formációt váltani, taktikázni, meccselni. Kb. Ötödszörre írom. Nem Ansut, vagy Perezt nem kedvelem, de egy normális edző!!! behozta volna Rakiticet Suarez helyett, ès átáll 2 csatárra. Idèn ezzel buktunk vagy 8 pontot. Nem a fiatalok ellen vagyok! Nem az ilyen meccsekre kell betenni őket, a Valladolid ellen játszhatott volna a B csapat is.

Nagybarcelona 2019.11.02. 18:11:25

Az a legrosszabb, H. az edzőnk azt sem tudja, melyik ellenfèl milyen játèkerőt kèpvisel. Vagy nem èrtem. Bár hogy lehetne megèrteni ezt a fogyatèkost. Mièrt hozza be a 2 hónapja nem játszó Perezt?

Robi71 2019.11.02. 18:40:27

@Nagybarcelona: 7 perc alatt 3 gól?....és mindez csak Valverde hibájából?
Az a csapat 2015 óta szabadesésében van, mivel csak statisztákat igazolunk. Lehet sztárolni Arthur-t vagy De Jong-ot, de nem hogy a támadásokat képtelenek támogatni...még a védekezésben is gyatrák. Ma Grizi és Vidal egyebet se tett, mint besegített a védekezésbe. Suarez kiválása után Messi egyedül maradt támadásban. Nem csatlakozott senki hozzá a támadásban ha valahányszor hozzá került a labda. Mindent elmond, hogy egy Perez-től vagy Fati-tól várjuk a csodát, akiknek a játékát könnyedén olvassák a rutinos védők.
Ahogy a meccs előtt is megjósoltam nem piknikezni megyünk a Levante-hoz...ez bebizonyosodott ma is. Elképesztő milyen gyatra teljesítményt nyújtunk idegemben. Egyszerűen csak kóválygunk a pályán és azt hisszük a szánkba pottyan a sült galamb.

Spacedyevest 2019.11.02. 18:43:37

Most nagyjából a sokak által várt kezdőt küldte a pályára Valverde. Utána még Fatit is behozta.

MI A BAJ?
Ha már mindenki lehiggadt, kíváncsi vagyok, mit gondoltok.

BarcelonaFC 2019.11.02. 18:49:00

@Spacedyevest: nincs taktikánk, nem tudja megfelelően felkészíteni a csapatot sem erőnlétileg sem taktikailag az edző, ez az én véleményem.

Természetesen gyengült a keret is az elmúlt évekhez képest de egy jobb edzővel teljesen más játékot tudna ez a csapat játszani, mint amit most..bár ezt nem is nevezném játéknak.

kritizator 2019.11.02. 18:52:12

@AxK95: nem küldik el, de legalább a BL-bol is kizugunk ideje koran

Robi71 2019.11.02. 18:52:54

@Spacedyevest: Hiába a legjobb kezdő, ha statisztálunk a pályán. A középpályánk súlytalan, átjáróház, könnyedén átjátszható. Nem ütközünk, nem nyerünk párharcot. A támadás támogatása a középpályáról egyenlő a nullával.

GYLS 2019.11.02. 18:57:10

Jó kis meccs volt. Időnként látványos játék. Szebbik arcunkat mutattuk. Hazai pályán.
Bocs, már megint csal a szemem. Nem mi voltunk bordó-kékben.
Nincs versenyhelyzet. Ennek megfelően lötyög az egész csapat. Szomorú, ha egy Barcában egy csatár (Griezmann) a legjobb hátvéd, és egy jobbhátvéd balhátvédként a legjobb támadó.
Valverde kb. 14-16 embert foglalkoztat, a többitől meg várjuk a csodát ha néha betesz egy-egy meccs, vagy pár perc erejéig.
Cruyff mondása a mai fociban semmit nem ér. Futni kell és küzdeni. Így szorongatnak és győznek le egyre többször minket. Ez a felfogás elavult. Megjegyzem az Ajax és a Holland válogatott totálfocijának az alapja a remek fizikai állapot volt (anno a 70-es években, az akkori fociban).

kritizator 2019.11.02. 18:57:54

@Maestro10: már többször írtam, hogy nem baszk, bár most nem ez a lényeg és lényegében igazad van

kritizator 2019.11.02. 19:01:36

@GYLS: nyugdíjas tempóban sétáltunk a pályán, persze nem először ebben az evben

hokihari 2019.11.02. 19:04:52

Be kell latni a nevekböl nem lehet megelni.Pique ma is katasztrofa.Senki nem volt jo persze de egy KH-nek kell a legstabilabbnek lenni. Talan a legjobb kezdönk volt palyan szomoru csak ennyire futotta ma. Mindenki csak cipeli a labdat Nincs beindulas Sok rossz passz . Semmi tamogatas a KP-föl.Edzö ide oda ennel maguktol is többet kellene nyujtani. Vezetunk Vegre aztan mindenki a mecss veget varja.Vegig kell hajtani 1 gol nem nagy elöny.

Robi71 2019.11.02. 19:05:13

@kritizator: Valóban nem baszk, de a családjával még gyerekként baszkföldre költözött és az Alaves-ben nevelkedett. Ezért játszhatott a Bilbao-ban is.

Nagybarcelona 2019.11.02. 19:06:31

@Robi71: azt az egyet nem akarod megèrteni, hogy lassan mèg a legkisebb csapatok is megvernek minket. Ez mièrt van? Mert gyenge a keret? Nincs edzőnk, aki csapatot alkotna a játèkosokból. Már sokszor írtam Busquets vèdelmèben is. Te egyszerűen nem tudod elfogadni az új játèkosokat, úgy pedig nehèz lesz a csapatnak szurkolni, mert lassan kiöregednek a règiek.

Robi71 2019.11.02. 19:08:03

@hokihari: Én nem hibáztatnám a védőket...az ellenfél könnyedén vezette rájuk a labdát. Nem nekik kell bravúrt bravúrra halmozni.

Nagybarcelona 2019.11.02. 19:11:37

Ezerszer leírtam mièrt ilyen gyenge a játèkunk, nem fogom ezzel pazarolni az időt. Aki a játèkosojat hibáztatja, hasonlítsa össze a mi keretünket a Levantèèval, vagy a Sparta Prahaèval, aztán nèzzük vègig a meccset, ha nem hányunk tőle a sarokba. Az edzőnk az NB1-re is alkalmatlan lenne.

Barc A ti 2019.11.02. 19:17:16

Az a nagy büdös helyzet, hogy nem csak az edzőnkkel van gond.
Egy rakás szerencsétlenség az egész csapat, szerepeljen benne bármelyik játékos is.

Nagybarcelona 2019.11.02. 19:17:20

Legjobb pèldául Vidalt tudom felhozni, lassan vègre itt is elismertèk a tudását. Egy csupaszív, technikás, gólerős játèkos, de nagyon sok meccsèn csak össze-vissza szaladgál, ès ugyan ez vonatkozik a fèl csapatunkra. Semmi taktika, mintha felküldenè az edző a játèkosokat a pályára. Règen azt mondogatták, a Barca edző nèlkül is hozná az eredmènyeket. Na ezek az okosok most, sajnos már sokadszorra meg lettek cáfolva.

hokihari 2019.11.02. 19:18:05

De hibaztatom a vedöket. Roberto tisztan birtokolja a labdat hatra teszi Piquenak Aki nem a legkönnyebb helyzete volt elöre akarta vagni de kb 35 meterre ment es ellenfelhez aztan kaptuk a golt.Többszöri hiba utan.

Nagybarcelona 2019.11.02. 19:19:56

@Barc A ti: De Jongot tudom felhozni pèldának. A tavalyi èv legjobb kp-ról beszèlünk, itt meg csak lèzeng a pályán. Sokadszorra teszem fel a blogon a költői kèrdèst, minden igazolásunk sz.r?

Nagybarcelona 2019.11.02. 19:25:20

@hokihari: De mièrt teszi hátra a labdát??? Ez a lènyeg! Már a labdát sem tudjuk kihozni, mert nincs aki felèpítse a játèkot. Idei taktikánk, úgy próbáljuk kicsalogatni az ellenfelet, H. Stegenig passzolják a labdát, aztán még nem tudjuk kihozni azt. Vezetèsnèl visszaállunk, sz.rakodunk, aztán kapjuk a gólokat. Ha meg kell az eredmèny, feltoljuk a vèdekezèst, marad hátul a kèt közèphátvèd, ès kapjuk a gólokat. Valverde már a Bilbaoban sem kellene.

Robi71 2019.11.02. 19:26:27

@Nagybarcelona: Amikor azt mondtam, hogy 2015-tól tart a visszaesés még finoman fogalmaztam. Akkor az volt a különbség, hogy legalább a sztárigazolások (Suarez, Neymar) bejöttek. Azóta még azok sem (Dembélé, Coutinho, Grizi, Turan).
Ami a csapatépítést illeti az elmúlt 5 évben 32 játékost igazoltunk 1100 millióért...ebből 4 játékos vált be maradéktalanul (Suarez, Stegen, Rakitic és Lenglet)...de hagyom, hogy te fejezd be a mondatot.
És nem védeni akarom Valverde-t vagy Lucho-t...ők is csak statisztáltak a jelenlegi helyzethez.

hokihari 2019.11.02. 19:29:49

Nem kellett volna hatra tenni Plane nem ugy hogy Piquuet is letamadtak. Ezert vagyunk töketlenek. Mindenki szabadul a labdatol de azt is soka. Tul sokat cipelik Szerintem . Senki nem mozog hogy megjatszhato legyen.A labda atvetelek is az elöl levöknel a kapunal hattar.

Nagybarcelona 2019.11.02. 19:34:46

@Robi71: most sem èrtek egyet veled. Egy játèkostemető lettünk, tönkretesszük a játèkosokat. Pont Turant hozod fel, aki egy klasszis szèlső volt, mi meg labdaszerző kp-t játszattunk vele, pedig az Enrique volt, aki klasszisokkal jobb edző volt mint Valverde. Turan mikor szèlsőt játszott, simán pótolta Neymart. 2012-től nem sikerült egy edzőt találni a csapathoz. Na látod, ez a vezetősèg hibája.

Robi71 2019.11.02. 19:35:39

@Nagybarcelona: De Jong-nek megelőlegezték a díjat. Futott egy jó szezont az Ajax-al és a médiában hangos szerződést kötött a Barca-val.
Jelenleg az bizonyítja ő is (ahogy De Ligt is a Juve-ban), hogy egy rendszerben betanult szerepre alkalmas. Ha ebből kimozdítják képtelen váltani. Semmi extrát nem láttam tőle amióta ide igazolt, amivel bizonyítaná hogy klasszis. Arthur-al egyetemben nem látom bennük azt a potenciált, hogy valaha is Busi, Rakitic vagy Vidal klasszisához felnőjenek (akkor amikor a csúcson voltak és nem a mostani leszálló ágon levő játékukra gondolok).

Les Corts 2019.11.02. 19:38:53

@Nagybarcelona: Majd továbbál,mondjuk a Cytinek szurkolni:-)
Robi 71 kiemelsz csapatrészeket,mikor az egész csapatnak kellene támadni és védekezni is.Persze megint az edzőnél kötünk ki,akinek a feladata lenne ennek a megszervezése.
Szerintem csak Valverdének okoz gondot De Jong,Vidal,Rakitic,Arthur,Couthino,Griezmann,Dembele megfelelő használata.

Robesz112 2019.11.02. 19:38:53

@Robi71: Egy másik cikknél azt írtad, a bajnokság meglesz a bl ugrik. Ilyen idegenbeli teljesítmények után is így gondolod a bajnokságot? Tavasszal minden riválishoz megyünk...

jani888 2019.11.02. 19:39:40

@Nagybarcelona: Nem hozhatja azt ,amit az Ajaxban .Rossz a közeg .Forgolódik , apró cseleket csinál ,aztán hátra vagy oldalra passzol . Artúr szintúgy .De ez talán nem csak az ő hibájuk , elöl nincs mozgás ,beindulások,nem nyitnak senkinek folyosókat,nincs futás ,nincs semmi lendület ( kivéve Messit,de csak ,ha nála a labda ).Marad a tili-toli.

Robi71 2019.11.02. 19:40:03

@Nagybarcelona: Hány játékos váltotta meg a világot, miután megbukott a Barca-ban? ...én egyről sem tudok. Ennyit arról, hogy mi játékostemető lennénk. Többnyire eltűntek, akik nem azok legjobb esetben is középcsapatoknál bizonyítanak...mert középszerek.

Spacedyevest 2019.11.02. 19:43:17

Azt látom én is, hogy körülményes és lassú a középpálya. De beköveteltük Vidalt (nyilván nem amiatt játszott) és a tavalyi év középpályása is a pályán volt.
Mit lehet tenni, mert Iniestánk nem lesz csak úgy hirtelen!?
Nem hiszem el, hogy nincs valami nagyobb probléma. Ennyire impotens játékot egész ősszel!
Mindig ezt a 4-3-3-at kell erőltetni? Egy begyakorolt kombinációt nem látni. El sem hinné az ember, hogy egy nagy profi klubról van szó.

Nagybarcelona 2019.11.02. 19:43:18

@hokihari: Ez a legtalálóbb szó a játèkunkra. Pont olyan töketlen a játèkunk, mint az edzőnk. Legalább úgy veszítenènk labdát, H. ki akarjuk ugratni a támadókat, de nem, a 100. 5 mèteres passzt persze H. elrontjuk, kapjuk a gólt, aztán fikázzuk azt, aki a hibát vètette. Az edző kiöli a játèkosokból a kreativitást. Nekem ne mondja senki, H. De Jong, Arthur, Busquets, Vidal vagy èppen Rakitic nem tudná kiugrani a támadókat. De biztonsági játèkot játszunk. Ezèrt kapunk ki állandóan idegenben. Otthon rúgtunk 4-5 gólokat, idegenben meg rámegyünk az 1-0-ra. Ugyan ez volt Rómában ès Liverpoolban. Azt válaszolja meg valaki, otthon mièrt nyerünk simán, idegenben pedig mièrt kapunk ki lassan mindenkitől?

Nagybarcelona 2019.11.02. 19:45:26

@Robi71: mert tönkretettük a játèkosokat. Azt válaszold meg lègy szíves, ha olyan gyenge a csapatunk, otthon mièrt verünk sok góllal mindenkit, idegenben mièrt vagyunk kèpesek kikapni bárkitől?

Nagybarcelona 2019.11.02. 19:46:44

@Spacedyevest: Erről beszèlek. De mièrt idegenben impotens a játèkunk?

MCMXCIX 2019.11.02. 19:48:00

Mit mondok szezon eleje óta tisztelt szurkolótársaim? Teljesen Manchester United meg AC Milan forgatókönyv megy itt végbe, vegye már észre az is, aki eddig nem

MCMXCIX 2019.11.02. 19:48:19

@MCMXCIX: Bár nem tudom van-e még ilyen személy

Robi71 2019.11.02. 19:48:20

@Robesz112: Meglesz, mert a fő riválisaink (Real, Atletico) hozzánk hasonló cipőben járnak. Nálunk még megvan az a rutinos mag, ami elegendő a bajnoki behúzására....a riválisoknál már ez sincs meg. Egyelőre mind nagyon messze az európai élvonaltól.

MCMXCIX 2019.11.02. 19:51:44

@MCMXCIX: Aki nem hiszi, nézze meg a Premier League mai eredményeit. Nem nagy különbséggel, de a Liverpool meg a City csak behúzta, bezzeg a Manchester United meg az Arsenal (akiknek mi is járjuk az útját)? Na?

Nagybarcelona 2019.11.02. 19:52:20

@jani888: ezèrt váltanèk formációt, (2 csatár)mert kevès elől a játèkos. Azzal H. Messi is hátra lèp, egyedül Suarez van elől. Ha kiugratják a szèlső vèdőt, csak Suareznek tudja bepasszolni, a bal szèlső meg általában a bal hátvèd mögött tartózkodik.

Robi71 2019.11.02. 19:53:52

@Nagybarcelona: Inkább te válaszolj arra, hogy "idegenben miért vagyunk képesek kikapni bárkitől" és "otthon miért verünk sok góllal mindenkit"....ha rossz az edző és rossz a taktika?
Ennek csak az lenne az oka, hogy a Camp Nou-ban mindenkinek az inába száll a bátorság"?....vagy inkább mert az az intenzitás, ami elég hazai pályán kevésnek bizonyul a hazai pályán küzdő kiscsapatok ellen?

Robi71 2019.11.02. 19:56:38

@Nagybarcelona: Nem te akartad Suarez-t leültetni a padra, mert nélküle jobb lenne a játék? Most láthattad, milyen szuper volt a játékunk a kiállása után....pedig a végére 4 támadó volt a pályán.

Nagybarcelona 2019.11.02. 19:58:29

@MCMXCIX: Nyugi, nem jutunk a sorsukra addig, amíg Griezmannokat, ès De Jongokat igazolunk. A Milan ès a MU is akkor esett vissza, mikor közèpszerű játèkosokat igazolt. Egy új edzővel varázsütèsre megváltozna minden. Az a problèma, H. Messire èpítjük a játèkunkat, közben meg Valverdèvel minimum kèt èvet elpazarolunk Messi èveiből. Jövő nyáron simán tudunk megint hozni bárkit, de mint látjuk, Valverdènek minek? Hogy Mbappe bal oldali vonalszèlsőt játszom betömörülő vèdelem ellen? Itt Neymar is szenvedne, ahogy szenvedett is utolsó itt töltött èvèben.

FRANCIBARCA 2019.11.02. 20:00:05

@osborne: Már számtalanszor leírtam kritikus véleményemet a BARCA vezetéséről ! De úgy érzem, hogy itt és most betelt a pohár, finomabban szólva: ITT MOST KIBORULT A BILI ! Amíg büntetlenül műsorozhat ez a " BARTOMEU-VALVERDE ÉS TÁRSAIK" szappanopera addig mi BARCA RAJONGÓK hiába tépjük a szánkat ! Egy jó zenekar produkciója attól sikeres, hogy a karmester tudja mikor kell beinteni az aktuális szólamot ! ... de a koncert alatt nem a ZONGORAMŰVÉSSZEL hurcoltatja a zongorát, a szólamokat pedig a zenekari próbák alatt ' LÁSD LABDARÚGÁS EDZÉSEK ' hangolja össze ! KONKLÚZIÓ ! : Ha nem így MUZSIKÁL A ZENEKAR akkor bukik a koncert ! S ha bukik a koncert valakinek felelnie kell , mert a következőre kevesebben fizetnek be ! TISZTELT FC BARCELONA TULAJDONOSOK, RÉSZVÉNYESEK ! ... ÉBRESZTŐ ! ! !

Robi71 2019.11.02. 20:02:04

@Nagybarcelona: "Egy új edzővel varázsütésre megváltozna minden."...ez jó! :)

Nagybarcelona 2019.11.02. 20:06:08

@Robi71: Válaszoltam, de olyan nekem kicsit, mintha itt senki nem olvasná azt amit írok. Azèrt szenvedünk idegenben, mert egy labdatartós, oldalpasszolgatós, impotens eredmènyre (1-0) utazó játèkot játszunk, mint Rómában vagy Liverpoolban. Hányszor is ütött vissza? Nem ugyan az a csapat játszik otthon, mint idegenben? Arthur, De Jong Griezmann jó otthon, idegenben meg elfelejt focizni? Suarez 2 ève nem lőtt gólt idegenben a BL-ben. Gondolom vagy elfelejt minden 2. meccsen focizni, vagy valaki megbabonázta. Látod neked is ez jött csak le Suarez lecserèlèsèvel kapcsolatban, pedig írtam, H. ő a 2. Kedvenc játèkosom. Azt kritizálom, ahogy, ahányszor, ameddig játszatja a töketlen edzőnk.

Robesz112 2019.11.02. 20:16:58

@Robi71: ok, úgy legyen. De azért május végén visszatérünk erre.

Nagybarcelona 2019.11.02. 20:19:27

@Robi71: majd meglátod. Vagy szerinted olyan gyenge a keret, H. nem, vagy alig vagyunk kèpesek legyőzni a kis csapatokat?Te kiket igazoltál volna? Szerinted mire lennènek kèpesek Valverde alatt? Nem hittèl nekem Coutinhoval, Dembelèvel, Arthurral, Vidallal kapcsolatban, aztán nèzd meg mire jut Griezmann Valverde alatt, ès mire jut a tènylegesen közèpszer Zincsenkó, Stones Guardióla alatt. Direkt Guardiólát hoztam fel, pedig 25 edzőt felbtudnèk sorolni, de erre nincs időm.

kritizator 2019.11.02. 20:40:44

@Robi71: akkor sem baszk:(

Ha csak nem annak vallja magát

sunt 2019.11.02. 20:57:29

@Robi71: De Jongon folyamatosan látni, hogy világklasszis - de mint mindenkit, őt is tönkre lehet tenni rossz edzővel, rossz csapatjátékkal és állandóan változó posztra rakással. Arthur is stabil brazil válogatott.- de hát a szerelem vak.

Robi71 2019.11.02. 21:04:02

@Nagybarcelona: Én nem tudom ki olvassa rajtam kívül amit írsz...én igen. De unalmas, az örökös "szar Valverde" és mindenki más szuper. Én nem ragadok le ennyinél.
Én kétlem, hogy azért vagyunk gyengék idegenben, mert "egy labdatartós, oldalpasszolgatós, impotens eredményre (1-0) utazó játèkot játszunk." Jobban mondva kétlem, hogy ez lenne Valverde taktikája, erre kérné a játékosokat. Én azt látom, hogy amikor egy tudatosan, határozottan, intenzíven játszó ellenféllel kerülünk szemben már nem tudjuk rájuk erőltetni a játékunkat. Ha nem futsz és nem nyersz párharcokat...akkor nem lehet meccset nyerni.
Pep idején nem volt csapat, aki ellen nem domináltunk és nem kényszerítettük rájuk az akaratunkat. Megtörtént párszor, hogy nem ment be semmi vagy nem összpontosítottunk rendesen és kimaradtak a helyzetek vagy az ellenfél védekezett tökéletesen és egy-két kontrába belefutottunk....de ő nem fogadta el, hogy ne tudjuk ráerőszakolni az ellenfélre a játékunkat, mert fizikailag vagy mentálisan nem vagyunk a toppon.
Azt nem értem, hogy Valverde miért fogadja el, hogy passzívan asszisztálunk az ellenfél játékához. Pep a 10-15 percben lecserélné azt, aki nem hajtja ki magát és nem követi 100%-ban a taktikai utasításokat és többet nem játszana a csapatban.

KeseredettMessi 2019.11.02. 21:06:53

Ripacspiki,nemecsek,balettos(griz)válferde ...szétku@rták a meccset !

Robi71 2019.11.02. 21:07:22

@Nagybarcelona: Nem akarom elhinni, hogy még van olyan hozzászóló ezen a blogon akinek a hozzászólásában Cou vagy Dembi neve pozitív kontextusban hangzik el. Nem értem...

KeseredettMessi 2019.11.02. 21:10:27

A kis anus fati is eltünik hamarosan a mélybe...

Robi71 2019.11.02. 21:10:49

@sunt: Én nem látom, hogy De Jong vagy Arthur világklasszis lenne. De lehet, hogy csak a mércénk más. Nálad nagyon tág lehet ez a fogalom.

KeseredettMessi 2019.11.02. 21:11:33

@kritizator: Pont ő !Mi?! aki kiteszi a lelkét..

Balázs37. 2019.11.02. 21:12:31

Ebben a szezonban nem fogunk semmit nyerni az tuti! Hiába a szezon eleje, nagyon vérszegény ez az egész. Olyan meccseket bukunk, amiket nem szabadna. Meddig kell még várni egy edzőváltásra?

Raven1975 2019.11.02. 21:16:35

2005-ben ezen a napon Lionel Messi megszerezte az első gólját a Bajnokok Ligájában. Ma már 112 találatnál jár, 137 mérkőzésen. :)

KeseredettMessi 2019.11.02. 21:17:19

Robi ki nyeri a C.Libertadores-t? : ) Csak nem a narancsosok?

Robi71 2019.11.02. 21:17:24

@Nagybarcelona: Valverde a baszk fociban szocializálódott, ahol az "utolsó leheletemig küzdök" alap dolog. Itt miért fogadja el a kevesebbet? Ha akkor sem menne, legalább kiderülne hogy rossz a taktikája. De így nem derül ki semmi...

Robi71 2019.11.02. 21:19:02

@KeseredettMessi: Nem tudom. A jelenleg legjobb argentin a jelenleg legjobb brazil csapattal találkozik. Remélem a River. :)

KeseredettMessi 2019.11.02. 21:19:20

@Raven1975: Nyugi...majd összeröffen Maki, Don, Guard(profeszor)..-kal és ünneplik!

KeseredettMessi 2019.11.02. 21:23:47

@Robi71: Jól látod...de jong...turo...nem v.Klasszis.. Ha a Harcos is elmegy ...kaki szagú lesz az öltöző!

KeseredettMessi 2019.11.02. 21:29:55

Ül a rakipics "átok" a club-on!? : )

FCB_László 2019.11.02. 21:36:35

Na , már szépen dőlnek össze az oszlopok a klub körül. Egész sokáig bírtuk y úgy hogy már x éve nincs komoly szakmai vezetés. Ez már a vége sajnos. Jövőre a Koeman nal sem leszünk előrébb ha igazak a pletykák.
Nem is tudom mi volt a koncepció a mai játékkal kapcsolatban.

GoalGero 2019.11.02. 21:36:59

@Robi71: Pont Guardiola nyilatkozta ,hogy ha Messi annyit futná mint pár éve akkor 3 havonta sérült lenne.Ez a többiekre is igaz.Plusz régen volt ket es fel agya a kozeppalyanak(Xavi-inni,és a visszalépő Messi) Mára maradt egy fél aki nem tud (és mintha mar nem is akarna ott lenni) mindenhol.Plusz volt igazi vezér is Xavi,és Puyol személyében.Messi rendkívüli játékos de nem vezér alkat.

sunt 2019.11.02. 21:47:27

@Robi71: Nem tudom. Nálam Rakitic és Vidal sem fér bele, sőt Busi és Iniesta esetében sem tudom, hogy mi volt a sajátjuk és mi az adott környezet része benne.

Nagybarcelona 2019.11.02. 21:59:14

@Robi71: az a baj, H. Elbeszèlünk egymás melett, nem válaszolsz a kèrdèseimre. Kit igazolt volna a vezetősèg, a tavalyi èv legjobb kp-a helyett, Griezmann meg egy klasszis játèkos. A kP-n mèg ott van Busquets, Rakitic, Arthur, Vidal. Melyik csapatnak van ennèl jobb kp-a? Mondj 3-at. Szerinted a vezetősèg ès a játèkosok is rosszak, csak Valverde a király? Bármelyik csapatba betennèd ezeket a játèkosokat, bajnokesèlyesek lennènek. Fölösleges vitázni veled, mert úgysem fogadod el más vèlemènyèt. Pl. Èn elfogadom aki kritizálja a játèkosokat, azt is látom, H. Mièrt, csak a legtöbben nem tudják megèrteni, mièrt teljesítenek ilyen gyengèn. Múltkor belinkeltem itt több "klasszis" kp-s statját, amik siralmasak. A nagy Hazard milyen statokkal rendelkezik? Egy dologra válaszolj: Valverde mièrt nem került be Európa top 10 edzője közè, mikor a FIFA szavazáson 13 Barca játèkos került a top 50 közè? Csak erre válaszolj.

Dr Mouse 2019.11.02. 22:13:08

@FCB_László: Hasonló a véleményem... Szerintem Koeman addig nem fog jönni, amíg ez a klubvezetés lesz.
Mit gondoltok, miért nem Wenger, vagy éppen Conte vezeti ma a csapatunkat? Mert ők a szakmai munkába nem engedik az elnököt beleszólni. Ennek a vezetésnek olyan edző kellett, aki szó nélkül tűri, hogy össze-vissza vásároljanak játékosokat.
Van itt a blogban több kolléga is, aki szerint nem a klub vezetés a hibás. Pedig bőven, hogy ők azok! Akik drágán vásárolnak és olcsón adnak el...
Van vagy 60 éve, hogy egy magyar edző, Bukovi Márton, - van aki e nevet nem ismeri? - az találta mondani, hogy az a játékos, aki megvalósította egy edző tervét,
az már más csapatban igen nehezen illeszkedik bele. (Lásd Griezmann... persze, hogy nehezen találja meg nálunk a helyét, hiszen az AM-ban teljesen mást játszott.)

Az, hogy miért nem mond le Valverde világos, mert itt sokkal magasabb a fizetése mint egy spanyol középcsapatnál. Cserébe meg tartja a pofáját az elnökség stiklijei miatt.
De, hogy V. tutira hülye arra fogadni mernék, mert itt a blogban - ahol laikusok írnak, - mindenki tudja, hogy ma a fizikum, az állóképesség fontos tényező, kezdjük látni,hogy a Barca lassan és kevesebbet fut az ellenfeleinél, de ő ez ellen nem tesz az égadta világon semmit.
Sajnálom, hogy ne sajnálnám, hogy imádott csapatom idén már a 3. vereségét szenvedte el, de ha az lenne az ára, hogy Barto-ék az edzővel együtt repüljenek, én már azt sem bánnám, ha kikapnánk a SL Prágától.

sunt 2019.11.02. 22:31:03

Valverdenek persze esze ágában sincs felállni és a vezetőség is túl sáros ahhoz, hogy feállítsa. Mi meg itt hiába tépjük a szájunkat. Egyetlen erő van, amelyik eltávolíthatná. a culék. Ők meg máshogy vannak összerakva, mint mi.

SzaboJ2252 2019.11.02. 22:35:28

Istenem megint mindenki temeti a klubbot. Nem hiszem el, ez valami magyar mentalitás? Rossz meccsek után már mindenki azon töpreng hogy a klub milyen rossz valaki a vezetőséget valaki az edzőt valaki a játékosokat valaki a szurkolót, de szerintem még olyan is van aki a takarítót hibáztatja. A bajnokság idén is meglesz, a bl egy kis szerencsével és csodával is meglehet én nem aggódnak, ha meg egyik sem lesz meg akkor sincs miért aggódni mert minden csapatnak van rossz időszaka. Igaz a Barcának egy ideje ilyen nem volt szerencsére. Én nem aggódnek annyira. Visca el Barca!

hokihari 2019.11.02. 22:42:58

Cout sem hiszem hogy a München megvenne. Ott sem jatszik jol.

Nagybarcelona 2019.11.02. 22:44:18

@Dr Mouse: De mièrt kell egy klasszis játèkosra ráerőltetni azt a sèmát, amihez nem tud alkalmazkodni? Mièrt kell azt erőltetni, ami sokadszorra nem működik? Mièrt nem váltunk? Mièrt szólna bele a vezetősèg abba, hogyan állítsa fel az edző a csapatot, ha azt mindenki látja, H. nem működik, ha azzal saját magát járatja le, ès támogatókat, nèzőket, szurkolókat (világon, interneten)veszít, valamint őket hibáztatják a szurkolók a tèves átigazolások miatt? Mièrt lett eltávolítva Bartó 2 haverja, Mestre ès Segura, miközben Valverde kontárkodik tovább? Szerintem sem idős egy 31-32 èves játèkos, ha megfelelő a csapat összèletkora, amivel nálunk nincs is baj. Szerintem össze lehet állítani egy olyan csapatot, ami sokkal többet tud futni, de minek, ha nincs megszervezve a játèk? (Bár írtam, ha az eredmèny számít, inkább hozza le Suarezt, H. 1 emberrel több támadjon le, ill. vèdekezzen) A vezetősèg vajon mit választana, H. 8 vèdővel megverjük a Liverpoolt, vagy H. 433-ban kiessünk? Francibarca jól leírta a lènyeget, az edző lenne a karmester, ès ha azt nèzzük, idèn a kis csapatok milyen jól szerepelnek a saját keretükkel, a mi edzőnk a ligában sem fèr be a top 10 közè. Persze a csapat jóllakott, idősödő, gyengèbb mint a règi, rossz a vezetősèg, nem a legjobbak az átigazolások, de egy normális edzővel így is triplázhatnánk.

SzaboJ2252 2019.11.02. 22:44:45

Ugy tűnik a Real is botlik az Atletico után

Nagybarcelona 2019.11.02. 22:46:57

@sunt: Szerintem pár játèkos szavára rögtön repülne, mert különben ha elveszíti a klub a kedvenceit, rájuk gyújtják a szèkházat.
"Vètkesek közt cinkos aki nèma" :(

Nagybarcelona 2019.11.02. 22:54:19

@SzaboJ2252: 8. Perc hosszabbítás a Real meccsen. katalánmaffia :)

Balázs37. 2019.11.02. 22:54:55

Szerencsére a Real sem nyert, csak jó lenne az ellenfelek botlásait kihasználni, mert tavasszal minden nehéz meccset idegenben játszunk az Atletico kivételével

Robi71 2019.11.02. 23:07:43

@sunt: Igen az a dolog is olyan, mint a kommunizmus 7 csodája. :)
Hibás a játékos, az edző, a vezetőség...és leginkább a culék (ebben az emelkedő sorrendben)
De ezek szerint a culék elégedettek. De ha ők elégedettek, akkor mi miért nem? Mi másképp látjuk a dolgokat, mint ők? Ha ők több, mint szurkolók (tagok), akkor mi kik vagyunk? Ellenszurkolók? Valami nem kóser!

Robi71 2019.11.02. 23:15:08

@SzaboJ2252: "Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha!"...gondolom neked is ismerős a mondás. Szerinted aki ezt vallja, az magyar mentalitású?

osborne 2019.11.02. 23:25:36

Ikszelt a Reál. Vezetjük a tabellát - szerencsére.

www.skysports.com/la-liga-table

Robi71 2019.11.02. 23:29:43

@Nagybarcelona: Szerinted De Jong a világ legjobb középpályása? ...hm. Szomorú lennék, ha a foci itt tartana.
A középpályánk kiöregedett klasszisokból (Busi, Rakitic, Vidal) és korán túlsztárolt játékosokból áll (Arthur, De Jong). Gyakorlatilag egy poszt van betöltve velük, a khv. A másik kettő még szabad.
13 Barca játékos van a Top 50-ben? ...és hány játékos a jelenlegi nudli Real-ból? ...kb ennyit és az a lista. Majd meglátod hányan lesznek benne az első 20-ban, amikor szavazásra kerül a sor.

Robi71 2019.11.02. 23:33:33

@sunt: "Iniesta esetében sem tudom, hogy mi volt a sajátja és mi az adott környezet része benne"?....hú, ezzel most lefagyasztottál. Ezek után tartok attól, hogy megkérdezzem mit gondolsz Messi-ről.

Robi71 2019.11.02. 23:38:09

@GoalGero: Messi-t (kötetlen szerepben) körbe kellene rakni gyors, ügyes, sokat futó 9 játékossal...és megint nem lenne ellenfelünk.
A jelenlegi Barca árnyéka az akkorinak. Még a mostani Messi-nek is csipkednie kellene magát, hogy beférjen. :)

kritizator 2019.11.02. 23:59:57

@sunt: de a culek mért hagyják ezt????

Máté Nagy00 2019.11.03. 00:19:26

Továbbra is vezetjük a bajnokságot hol itt a probléma? Barto elmondhatja hogy sikeres a csapat a bajnokságot vezetjük a Bl-ben is megvannak a pontok . Tökéletes ...........vicc

telkiensis 2019.11.03. 03:23:07

@sunt: Végtelenül fájdalmas , de tudomásul kell vennünk , hogy ma a Barca egy erős középcsapat , ehhez kell igazítanunk az elvárásainkat Le kell számolnunk avval az illúziónkkal , hogy pótolható Iniesta , Xavi ,Alves , Puyol , vagy Neymar. A csapatot középszerű játékosok alkotják , Messi kivételével .Piqué ,Busquets ,Suarez leszálló ágban van . Az igazolások rendre besültek , jó közepes vagy még gyengébb játékosokat sikerült horribilis pénzért igazolni . De Jong , Griezmann , Arthur , egyáltalán nem világklasszisok , legalább is én nem látom bennük a potenciált .Ezt tudomásul kell vennünk . Egész egyszerűn nincsenek olyan játékosok a világon akik megközelíthetnénk korszakos klasszisaink képességeit. Ezt el lehet fogadni , ez a valóság . Egy dolog azonban magyarázhatatlan , elfogadhatatlan , és végtelenül dühítő , nincs racionális , felfogható magyarázat arra , hogy miképp ülhet , illetve guggolhat ez a Valverde nevű Katasztrófa még mindég az edzői poszton . Az , hogy szakmailag tökéletesen alkalmatlan, a klubvezetésen kívül mindenki tudta , még a jegyszedő is . Más oldalról rémisztő a dolog. Ez az ember híján van mindennemű képességnek , amivel egy embernek rendelkeznie kell , aki ilyen poszton óhajt prosperálni . Torzult , frusztrált , beteges személyiség , akiből tökéletesen hiányzik a valóság tudomásulvételének képessége , egy saját maga által elképzelt világban él , abszolút hiányzik belőle az önkritika morzsája is . Két verzió van , vagy ennyire aljas , hogy lepereg róla minden , fölnyalja a sok milliós fizetését , mindenki tehet neki egy szívességet , vagy mentálisan beteg ,szánalomra méltó ember .Egyik rosszabb mint a másik eset . Minderről nem ő tehet , ehhez kell egy tökéletesen dilettáns , korrupt klubvezetés . Minden normális profi klubnál , a Róma elleni 0 - 3 után páros lábbal kellet volna kirúgni , de Liverpool 0 -4 után , az öltözőbe se kellet volna többé beengedni , a saját pénzén kellet volna hazaosonnia a kertek alatt . Hogy ez nem történt meg arra nincs racionális , épp ésszel felfogható magyarázat . Megmagyarázhatatlan , ehhez kell egy Valverdéhez hasonló képességű és morálisan hasonlóan becstelen vezetőség . Már csak egyetlen kérdés maradt , mit kell ahhoz még elkövetni Valverdének , hogy végre elzavarják , tud e egyáltalán ez a két lábon járó csőd egyáltalán olyat produkálni ami elég lehet ahhoz , hogy világgá zavarják . Szerintem nem . Akkor sem , ha kiesünk a BL csoportkörből , vagy a La Ligából . Egy nyomasztó rémálom az egész . A csapat elvesztette az önazonosságát , játéka
élvezhetetlen , kínszenvedés nézni . Itt már csak a radikális sebészi beavatkozás segíthet , teljes tabula rasa . akik ide juttatták a csapatot örök időkre el kell tűnniük a csapat közeléből minél távolabbra , annál jobb . Végtelen mély az elkeseredés bennem , de persze a legközelebb is ott fogok idegeskedni a Tv előtt , én és ti is akik itt vagytok feltétel nélkül szeretjük a klubot , és bízunk a felemelkedésben . Mindörökké....

Frano Dévay 2019.11.03. 05:35:23

ollé pikke ollé samédó meg roberto, hallelujah kóválygó grizman, arthur...a feleslegesen futkározó hatelemis fatigyerek, a szánalmas perez legény, fogalmuk sincs, mit kell tenni a kapu elött....messi a fati fejére rajzolja a labdát, az a limonádé meg 3 méterröl lágyan odafejeli a kapusnak,,,és még ezt sztárolják a futball nagyon ugató ökrök,...és az abidal-bartomeu vezérelt barcamafia szorgalmasan fizet 200 millió a 40 milliót érö lauteroért...az annyi mint ...600 millió!!!!...holmi kutinyós-dembelés-lekvárgrizman-lautero....érted haver??????....a világ legjobbja mellé kutyák seregét tarhálja össze a klub, középen kikiáltják sietve sztárnak arthurt, miközben közepes átlagra képes, védelemre meg totálisan alkalmatlan...és nicsak a hátvédsor cimü bohócfarm?????....egyetlen egy élvonalas védöje van a csapatnak, lenglet...a többi mind az összes ugatja a védömunkát...szegény leo, mondom én már a szánalmas enrike gyalázatos játékosvásárolgatása óta,....leo legnagyobb ellensége maga a baecelona!!!!!....7 komoly igazi hátvéd nem kellett ezeknek,..3 komoly középsö futbalista nem kellett ezeknek...három ütös csatárnak mondtak nemet....mindezt 3.5 év alatt!!!! és összetarháltak 800 millióért elképesztö kutyaütöket!!!!!!!max 4 év alatt!!!!...ez klub?....ez mi-ez?.....senki ne mondja nekem hogy nem szándékosan rombolják messi körül a légkört....az f.c.barcelona jelenleg 5 komoly futbalistából áll...terstegen-lenglet-dejong vidal-messi...a többi mind mind gyalázatos ocsú, ki tudja mekkora fizetésekért kitartva. ha van tartása a slaviának, kedden 3-4 gólt fognak rúgni ennek a barcás gyalázatos védelemnek....mint ahogy ezeknek elképesztö szerencséjük volt dormundban, az inter meccsen, prágában....kérdés ismét...már 4 éve,,,,medig türi leo, meddig zakatol ezért a rakás parazita bunkóért?....mert elöbb utóbb be fog sokallni,...és akkor kedves barca...irány a 8.hely környéke!...a bl-t meg el lehet felejteni.....na most:....hajá barca...ollé barca...hallelujah barca....mert megérdemlik...ugye?????

sunt 2019.11.03. 06:09:33

@Robi71: Azt hiszem, egyszerű a válaqz: ők szurkolók, ez az életformájuk.Mi meg olyanok vagyunk, mint egy szakáőcsverseny vagy borverseny zsürii. Úgy kerültünk oda, hogy nagyon szeretjük az ételt, a bort, vagy amit zsűrizünk, de rekonstruáljuk, hogy az adott termék hogy készült és pontozzuk a sikert. A szinikritikusok is színházrajongók, nem a színház ellenségei.

Berbatov 2019.11.03. 07:17:25

@telkiensis: Valverdének évi 23 millió eurónyi oka van, hogy meg sem forduljon a fejében a lemondás. Az egyik legjobban kereső edző. Ez felülírja a gerincet. :)

Nagybarcelona 2019.11.03. 07:56:40

@telkiensis: Megèrtem H. el vagy keseredve, èn is így èrzek. Valverdèvel kapcsolatban teljesen egyetèrtek, engem is dühít, már gyűlölöm is, az alkalmatlansága, a nagykèpűsège, ahogy nevetve nyilatkozik erről a szánalomról amit a csapat nyújt. Megvetem a vezetősèget. A kerettel kapcsolatban viszont nem így látom, azt ne felejtsd el, ha nem Valverde az edző, tavaly triplázunk, ès 2 ève is előrèbb vègzünk a BL-ben, ès veretlenül nyerünk bajnokságot. A legtöbben ezeket felejtik el. Tudom hogy ott a ha, de ezt a ha-t pontosan Valverde testesíti meg. Ha nem lenne Valverde...

Nagybarcelona 2019.11.03. 08:13:21

www.eurobarca.hu/hirek/labdarugas/primera-divison/20191102-valverde-lemondas-nem-gondolkozom-rajta/
Az bosszant a legjobban, hogy legtöbben nem veszik èszre, hogy hol a gond. Valverde meg totálisan vakon van mit kellene tennie, lemondani úgysem fog, Berbatov megírta az indokot. Kiemelnék dolgokat ismètelten:
struktúrális hiányosságok, Úgy tűnt, bármikor gólt szerezhetünk-nem teremtettünk veszèlyt, hiányzott a szervezettsèg, hiányzott a szerkezet H. Előre menjünk, Dembele nem sèrült, èn döntöttem így, HA TARTJUK AZ X-ET, MÈG LETT VOLNA ESÈLYÜNK A GYŐZELEMRE.

GYLS 2019.11.03. 08:24:26

Megértem az elkeseredést mindenki részéről. Egyet is értek szinte mindenki véleményével, ezért konkrétan nem is írok senkinek sem. Pedig tehetném, ugyanis nem értek azokkal egyet, akik csak és kizárólag egyoldalúan egy ponton látják a problémák okait (vagy elnökség, vagy szakmai stáb, vagy -ez ritka - a játékosok). A labdarúgás egy nagyon összetett sportág, ezért ahogyan a sikerekért, úgy a kudarcokért is mindenki okolható. Ki kisebb, ki nagyobb mértékben. Nálam nagyjából 20%-ban az elnökség és 40-40%-ban a szakmai stáb és a játékosok. Azért tartom az elnökséget legkevésbé okolhatónak, mert évről-évre összehoznak egy a top 5-ben lévő keretet. Az, hogy ebből a szakma és maguk a játékosok ilyen gyatra (30-10-szer gyengébb kerettel rendelkező csapatokkal szemben) teljesítményt tudnak kihozni, már nem ők tehetnek.

INCA 2019.11.03. 08:43:56

Itt a bloggon a római 0-3 után kb mindenki tudta Ernőnek mennie kell. Számomra a nagy kérdés a culék passzivitása.

Nagybarcelona 2019.11.03. 09:02:03

@GYLS: Így látom èn is. Èppen ezèrt a játèkosokat sem hibáztatnám ilyen mèrtèkben. Ez a lènyeg, H. mindenki felelős a jelenlegi helyzetèrt. Azt kell megèrteni, a jelenlegi fociban szereplő játèkosokból, akik a Európában játszanak, nem lehet összerakni egy règi Barcát, egy galaktikus Realt. Most gyengèbbek a játèkosok, változik a foci. A jelenlegi keret sokkal többre hivatott, de nincs aki kihozza belőle a maximumot. A játèkosok elkèpzelès nèlkül tèblábolnak a pályán, az ellenfeleink gyengèbb kèpessègű játèkosai meg tudják valósítani edzőjük elkèpzelèsèt, szervezettebb játèkot mutatnak a pályán. A legfontosabb az lenne, H. mindenki megèrtse, nem vagyunk már a valaha volt legjobb csapat, küzdeni kell az eredmènyèrt, megtalálni mindenki helyèt a pályán, ès csak annyit elvárni, nem többet. Szèlsők nèlkül nem lehet 433-at játszani, ha 433-at játszunk, nem hagyjuk otthon az egyetlen szèlsőnket. Messitől nem várjuk minden meccsen, H. a fèlpályáról indulva eldönti a meccseket, hanem segítünk neki, H. Kihozza magából a maximumot. Busquetstől/De Jongtól nem várjuk hogy vèdekező kp-s ès irányító legyen ugyanazon a meccsen, ès így tovább minden játèkosra vonatkozóan, mert legtöbbször fejetlen csirke módjára szaladgálnak a játèkosok, ès mikor baj van, ès kinèznek a pálya szèlère az edzőre, azt látják, H. baj van, mert az edzőnek nincs elkèpzelèse, H. Mit is kellene tenni. Ez a csapat mentálisan szèt van esve, egyszer 5-öt rúg, aztán 3-at kap, pedig ugyanazok a játèkosok lèpnek pályára.

Nagybarcelona 2019.11.03. 09:14:33

Mi lett volna, ha a Busquets-Xavi-Iniesta sort Valverde irányítja, ès arra kènyszerülnek, mint a mostani csapat vèdekezèsben?

Dr Mouse 2019.11.03. 09:42:54

@INCA: A "culék". - Ma már ott tartunk. hogy egy-egy meccsre 30-40%-ban a culék, és 60-70%-ban a Barcelonába látogató túristák váltanak jegyet. Utóbbiak azért, mert idegenforgalmi látványosság lett azFC Barca. De ez sem fog sokáig tartani, ahogy a csapat egyre gyengébb teljesítményt nyújt.

@GYLS: Veled ellentétben én igenis a vezetést tartom elsődlegesen hibásnak. Mert. Az, hogy Rossell 2(!) évet volt előzetesben és csak bizonyíték hiányában engedték el, mond valamit... (Melyik La Ligás csapatnál volt ilyen az elmúlt 20 évben?)
Vagy a rosszul megkötött szerződések! Hogy vesznek egy játékost hihetetlen pénzért
de a játékosnak akkor is megéri, ha sérültet jelent, vagy egy másik, akinek 50 meccsenként - a volt klubjának 5(!) millió eurót kell fizetni...
Nem ismerem Abidalt, játékosként imádtam, de biztos vagyok benne, hogy szervátültetettként azt csinál amit Barto mond neki és örül, hogy "luk van a s@ggén
Talán a legnagyobb baj, hogy a klubnak nincs tulajdonosa, mert így a vezetés kontroll nélkül azt csinál amit akar. Köt olyan szerződést, ahol (!!!) a játékos ügynöke 15-20%-ot kap, jóllehet ez a szám a top futballban 5-10%...
Mit gondoltok, hová kerül ez a +pénz?
Itt mindenki meg tudna nevezni - ha ismerné, - olyan játékosokat, akik "túlfizetettek." Mi az ami ezek után hajtaná az adott játékost?
Mi az ami egy prágai vagy salzburgi játékost hajt? Hát a pénz!
De a mieinket már ez sem motiválja....

szigony 2019.11.03. 10:01:42

Olvastam itt már minden féle "elemzést" elkeseredett kirohanást és pislákoló reményt. Arról senki nem beszél, hogy mennyire változik Spanyolországban is a foci. Régen a védelemre nem vezethették így a labdákat a gyors futó játékosok mert a védekezés -letámadás- már a középpályán megkezdődött. Most minden kivágott vagy előre lőtt labda az ellenfélnél köt ki. A középpályások csak futkároznak a labda után néha úgy kipasszolják őket mintha nem is lennének ott. Nyilván nem gyakorolják már a labda szerzést sem mert majd eggyel többet rúgunk. Lassan sajnos lejár a passzolgatós barca stílus ideje is. Már két-három éve a betömörülő csapatok ellen csak szenvedünk.

Eminusz 2019.11.03. 10:24:56

@szigony: Milyen passzolgatos Barca stilus?? A Barcanak mar regen nem ez a stilusa es ez itt a baj! Ugy birom ezeket a dumakat, hogy “a tiki-taka ideje lejart” meg “kiismertek az ellenfelek”... Hulyeseg! A tiki-takat nem lehet kiismerni! Pont ez a lenyege! Olyan gyors passzolgatas A CSAPAT MINDEN EGYES TAGJAT belevonva, hogy az lekovethetetlen egeszen addig, amig valaki nem lat egy rest, ahol kiugrat BARKIT, aki epp megindul, legyen az Messi vagy akar Pique! Es itt a nagy betuvel kiemelt reszeken van a hangsuly! Ma mar nem vonnak be mindenkit a jatekba! Ma mar nem inditanak meg barkit! Csak Messit figyeli mindenki! Ez baj! Hatalmas baj! A passz mar nem a jatek alapja, mint regen, hanem csak egy “kenyszermozdulat”, ha epp nem lehet Messit megjatszani! En ezt latom! Megkapja barki a labdat es rogton azt figyeli, hol van Messi! Amennyiben szabadon van, rogton megy is neki a passz, meg sem nezik a tobbi opciot, hogy talan mas jobb helyzetben van! Ha Messi epp nem megjatszhato, akkor addig tartogatja a labdat az adott jatekos, mig Messi hatra nem fut labdaert, es csak vegso esetben valasztjak a passzolast! Azt is hatrafele vagy oldalra! A tiki-taka nem halt meg! Csak nincs csapat, amelyik tudna jatszani! Ez az igazsag!

DISTANTxTHUNDER 2019.11.03. 10:55:09

Az a legbosszantóbb hogy mindjét madridi csapat botlott ebben a körben, tovább növelhettük volna az előnyünket velük szemben ha nyerünk.. de még csak egy x sem jött össze.. szánalmas az egész csapat edzőstől, Messistűl együtt.. mert az egy dolog hogy egy tökfilkó mit szerencsétkenkedik az oldalvonalnál, de legalább a szupersztárok álltak volna a sarkukra és improvizálnak.. ők is leszarják az egészet, ugyanolyanok mint Valverde.. felveszik a fizetésüket és ezzel ki is merült a klubhoz való kötődésük.. Messi pedig igenis hogy nem érdemli meg a 6.aranylabdáját, legalábbis ebben az évben egészen biztosan nem... a fontos meccseken sorra betlizik ő is..

Robi71 2019.11.03. 11:27:37

@Nagybarcelona: Valverde elviszi a népharagot Barto helyett. Ha minden kötél szakad meneszti Valverde-t (bő végkielégítéssel, mivel nem az ő pénze) és tisztára mossa magát. De még nem jött el ez a pillanat....még nem akkora a baj.
A culék úgy néz ki, hogy megelégednek trófeák helyett a 100+ milliós sztárigazolásokkal. Az se baj, hogy ha nem vállnak be. Ameddig ennyi pénz van kiszórni az ablakon, addig nem lehet nagy baj....gondolják ők. És nekünk is el kell fogadni. Ennyi

Balázs37. 2019.11.03. 11:38:30

Mi kell még ahhoz, hogy el küldjék ezt az ökör edzőt, ki kell esni ahhoz a La ligaból?

Nagybarcelona 2019.11.03. 11:38:55

@Robi71: Nem tudom mit kellene tenni, mi úgysem tudunk semmit, csak bosszankodni, mehetne már a vezetősèg ès az edző is, csak az a bajom, H. A kedvenceim èveit pazarolják el, de úgy nèz ki, èn jobban bánom, mint ők. Mèg remènykedem, H. legalább formációt váltunk, ès kihozza valaki ha más nem is, akkor Valverde, a maximumot a csapatból.

kritizator 2019.11.03. 11:46:50

@Nagybarcelona: . Mèg remènykedem,

Ne remenykedj, ez egy döglött ló

Robi71 2019.11.03. 11:54:28

@Nagybarcelona: Ha most hassítana a Real, akkor más lenne a helyzet...égne a szék Barto alatt. De nem hassít, így most még több belefér....
Az már egy mások dolog, hogy egyre távolodunk az európai élvonaltól...a BL-től.

GYLS 2019.11.03. 12:09:20

@Dr Mouse: Messze nem értek Veled egyet. Spanyolországban ha van KLUB amelyiket minimum dupla nagyítóval néz a szövetség és az illetékes hatóság(ok), akkor az épp a Barca. És az, hogy sem Rosellt, sem magát a klubot nem tudt(j)ák jogilag megfogni (elítélni), az amíg az ellenkezője nem bizonyosodik be, az többek között például az alábbiakat jelentheti: lehet akár politikai oka, lehet akár lejáratási célzata, de lehet akár klubból kiinduló rosszindulatú áskálódás is. Az pedig már talán épp a fenti okok elkendőzésének egyik módja, hogy a hatóság bizonyíték hiányában zár le egy ügyet., amivel ugyebár fenntartja a lehetőséget, hogy mégis történt valami.
Abban viszont egyetértek, ahol sok pénz osztható (a szerződéseket nézve 2-5 évre fixen) és még ráadásul mindenkinek jut is, ott a pénz már nem igazán motivál.

ZalanBarcafan 2019.11.03. 12:27:23

Suarez 3 hétre kidőlt :(

MagicBarca 2019.11.03. 15:44:48

Ugyanúg én is tudtam volna sokaknak reagálni,de akkor estig itt lennénk.Megfogadtam,se Barca-meccset,de a blogot nem nézem,amíg Ernő az edző és amíg Grizes kezdő :D szóval pár évig még :D ez a csapat úgy sz.r,ahogy van,edzőstöl,elnököstül,Bartostól,játékosoktól át egészen a takarítóig,nincs kivétel és igenis egytöl egyik minden játékos is hibás......akármilyen fos a rendszer,a nagy "klassziskáinknak" improvizálni kéne,de sajnos ez a Barcelona egy harmatgyenge spanyol bajnokságban meg fog előzni mindenkit,Európában viszont lassan egy andorrai csapat is kihívás lesz.Szóval jó bosszankodást mindenkinek,majd valamikor visszatérek :)

julio alberto 2019.11.03. 17:03:15

Hibás az elnök az edző meg a szertáros....egy frászt!!!Legnagyobb hibásak maguk a játékosok.Ahol egy csapatban olyan játékosok játszanak egyszerre fent a pályán mint Messi,Griezmann,Suarez ott felejtsük már el a másokra való mutogatást és a mindenfajta süket kifogásokat,és ne próbáljuk felmenteni csapat játékosait főleg ne a sztárokat.Már a Slavia Praha ellen is írtam ilyen alázat nélküli hozzáállással ahogy a csapat játékosai teszik nem szabad felmenni a pályára mert ennek olyan előadás a vége mint amit Prágában vagy éppen a Levante ellen láthattunk.Ez az előadás megint egy lepkefing volt minden pályára lépő játékostól és kész.Ha a fiúk nem kapják össze magukat főként mentálisan csúnya lehet az idény vége...el kell felejteni a nagyképű és flegma hozzáállást és kellő alázattal és tisztelettel kel felmenni a pályára minden mérkőzésen.Ez az egyetlen recept ami a sikerhez vezet(het).

FRANCIBARCA 2019.11.03. 17:38:03

@Nagybarcelona: Én is egyetértek veled ! Nem a keret a gyenge, hanem aki nem tud egy ilyen kerettel mit kezdeni ! Ha igaz, az ő óhaja volt 'GRIZLI', és azt sem tudja mit kezdjen vele ! Ennek az edzőnek lila fogalma nincs taktikai téren ! BARTO vegye szépen a hóna alá üdvöske edzőjét, ő meg a GRIZLIT aztán húzzanak el végre ! Messze nem értek egyet azokkal a kommentelőkkel akik a fiataljainkat ekézik, ugyanakkor 12 meccs után : "GRIEZMANNAK MÉG NEM SIKERÜLT A BEILLESZKEDÉS" olvasom, és kérdezem akkor mikorra várható ? Ha csereként a Dembele vagy a tinédzser A. Fati 20 perc alatt veszélyesebb a kapura mint a világbajnok Grizli 70 perc alatt !... Ők akik képesek ritmust váltani !

Raven1975 2019.11.03. 18:04:01

Barça B — FC Andorra harmadosztályú bajnoki meccs élőben.
vercanalestv1.com/ver-barca-tv-en-directo-y-online/

Dr Mouse 2019.11.03. 19:23:36

@julio alberto: Előre bocsájtom, hogy a Barca a bajnoki cím védője!
Ha igaz amit írtál, - akkor a "Barca játékosai elfejtettek focizni..."

Robi71 2019.11.03. 20:42:15

@julio alberto: Amit a pályán látsz hűen tükrözi azt ami a klub menedzselésében zajlik.
Ha lenne tulajdonos, akkor őt hibáztatnám....de nálunk culék vannak. Ők vonhatják vissza a bizalmat a vezetőségtől.
De Barto tanult a római császároktól...."divide et impera".

Balázs37. 2019.11.03. 21:20:45

A Bayern kibaszta Kovacot, egy profi klub!

Dr Mouse 2019.11.03. 21:40:00

@Robi71: Nekem biztosan fog Suarez hiányozni, mert miatta kimentem volna megnézni a magyar-uruguay-i meccset.

kritizator 2019.11.03. 21:45:25

@Balázs37.: ez az, kezdődik,

Csak nem a Barcanal

Balázs37. 2019.11.03. 21:55:04

@kritizator: töketlenek a vezetőink. Már a második bl kudarcot sem kellett volna megvárni

julio alberto 2019.11.03. 22:59:01

@Robi71: A pályán egy nagyképű társulatot láttam az idén nem először ennek semmi köze ahhoz hogy ki az elnök vagy az edző.

julio alberto 2019.11.03. 23:02:28

@Dr Mouse: Az arcokból kellene visszavenni akkor elkerülhetőek volnának ilyen Levante,Slavia Praha,Granada elleni fiaskók.Ha ez nem történik meg lehet valóban el fognak felejteni játszani a fiúk.

Robi71 2019.11.03. 23:33:28

@julio alberto: A fiuk a pályán annyit engednek meg maguknak, amennyit az edző megenged nekik. Az edző annyit, amennyit az elnök....az elnök amennyit a culék. Örök szabály.

DISTANTxTHUNDER 2019.11.04. 07:41:40

Kis érdekesség, a Bayern vezetése az első megalázó veresége után zokszó nélkül elküldte Kovac-ot, aki pedig zokszó nélkül el is fogadta a döntést.. ilyen egy profi hozzáállás, nem mint ami nálunk van.. nem elég hogy Európában köcsögnek használják a Barcát a nagy csapatok, de most már a saját terepen is felmossák velünk a padlót, ráadásul ami a legfájóbb hogy ilyen Levanték.. emlékszem, Enrique utolsó szezonját úgy kezdtük hogy 7-1re kitömtük ezt a csapatot, ahogy azt kell.. az anno sokat szidott Enrique negyed annyira nem sározta be a klub hírnevét mint Valverde, ja es vele 3 év alatt legalább 1szer nyertünk BLt.. Valverde most kezdte a 3.évét, és kisebb esélyünk szerintem BLt nyerni még nem volt..

julio alberto 2019.11.04. 08:28:00

@Robi71: Azt hittem hogy Messi,Griezmann,Suarez és a többiek profi játékosok...vagy nem?Nem a Bartomeu,Velverde duó játszott fent a pályán ilyen gyalázatosan az idén már nem első alkalommal.Mondom alázat az ellenfél tisztelete a siker titka,de ezek nagyképűen flegmán mentek fel a pályára már megint bár hogy is próbálod védeni a csapat játékosait ezt büntetik az ellenfelek.

Dr Mouse 2019.11.04. 09:47:06

@julio alberto: A profik azt csinálják a pályán, amit az edző mond nekik... Nem?

il Moro 2019.11.04. 10:00:41

@DISTANTxTHUNDER: Megérdemelte Kovac, még akkor is, ha a mostani meccs a kiállításon ment el.

Érdekesség, hogy 2015. január 4-én 1-0-ra kikaptunk a Real Sociedad-tól. Másnap a klub elzavarta Zubizarretat. Érdekes módon onnantól feljavultunk, megállíthatatlan lett a csapat, meg is nyertünk mindent. Most is valami hasonló kéne, csak az edzővel.

Robi71 2019.11.04. 10:24:38

@julio alberto: Az FC Barcelona szerinted úgy működik, mint egy profi klub?
A "més que un club" elv a profizmus kárára megy...legalábbis a jelenlegi klubvezetés e mögé bújva hozza a sorozatos rossz döntéseket.

julio alberto 2019.11.04. 11:10:08

@Dr Mouse: Nem gondolnám hogy Valverde azt mondaná a játékosainak hogy lepkefing teljesítményt adjanak elő lélektelen és alázat nélküli játékkal.

julio alberto 2019.11.04. 11:13:18

@Robi71: Fő gond hogy a játékosokkal bizony nagyon elszaladt a ló....ennyi a történet.

sunt 2019.11.04. 11:36:49

@Robi71: Azt mégse skandálhatjuk, hogy Culék-out! Bár ahogy összerakom, a korábbi culék nagyobbik fele már nem jár ki a meccsekre, hanem helyettük turisták vannak ott. Majd ha azok is elszoknak, akkor lesz nagytakarítás.

Spacedyevest 2019.11.04. 11:38:01

Hétvégén néztem valamennyit az Everon - Totthanam meccsből.
Volt ott 3 volt Barcás: Mina, Gomes, Digne. (ezúton is jobbulást szegény Gomesnek).
Az jutott eszembe, hogy ez a 3 játékos még nemrég a mi keretünkben volt. Világmegváltásra ott sem jók, még annak ellenére sem, hogy Digne jó szezont futott tavaly. Olyan labdái voltak, hogy fájt.

Egy profi cégnél biztos, hogy lenne következményes ennyi rossz beruházásnak, mint ami a Barca tájékán volt az elmúlt években.
Amit itt büntetlenül csinálnak, az vicc.

Dr Mouse 2019.11.04. 12:09:30

@julio alberto: Ahogy mondod, - Valverde biztosan nem mond olyanokat a játékosoknak, hogy lepkefing szintü produkciót adjanak elő.
És most nem a vita kedvéért, - de szerinted ez a mai Barca "össze van rakva"? Biztosan Te is írtad, hogy X, meg Y nem a "helyén" játszik. Akkor erről ki tehet? Te vagy én, vagy ki?
Ezek a játékosok motiváltak? Mindent kihoz belölük az edző? Tényleg jó fizikai állapotban van a csapat? Ebből a Valverdéből kinézel két értelmes mondatot? (Mert én nem!)

Dr Mouse 2019.11.04. 12:13:33

@Spacedyevest: Igazat adok Neked és hozzáfűzöm, hogy az egyesület vezetése évek óta abból él, hogy volt itt egy "Csapat" ami miatt érdemes volt jegyet venni a Camp Nouba, - voltak olyan játékosok, mint Ronaldinho, Henry, Eto,o, Xavi Puyol és Iniesta.
Ez szép lassan elmúlik és fogy a közönség is...

INCA 2019.11.04. 15:40:06

Mindenkivel egyetértek, aki szerint a legnagyobb felelős a vezetés (az elnök), rögtön utánuk az edző. De van itt még egy nagy probléma: Messi Edző legyen a talpán, aki ezt az ügyet meg tudja oldani.
Előre kérek mindenkit, kíméljetek meg azoktól a kommentektől, hogy ő a valaha élt legnagyobb játékos, ezt én is tudom. De ugye vannak itt olyanok, akik értik miről beszélek?

Robi71 2019.11.04. 17:23:28

@julio alberto: A lovak csak annyira szaladnak el, amennyire szabadon van engedve a gyeplő. Ebben a klubban mindenki azt csinál amit akar...kezdve a játéksokktól az elnökig.
Kíváncsi lennék a culék véleményére erről. Legközelebb ha kimegyek meccsre megpróbálok egy helybeli ekte katalán culéval beszélni erről.
Valaki azt mondta ezen a blogon, hogy ő beszélt ilyennel és az volt a vélemény, hogy ameddig a klubvezetés jól végzi a dolgát gazdaságilag, addig nem lehet nagy baj. Úgy néz ki, hogy a sportteljesítmény már a culéknál is másodlagos.

Robi71 2019.11.04. 17:26:17

@sunt: azt nem de az igen, hogy "culék - wake up!" :)

Robi71 2019.11.04. 17:28:27

@INCA: Messi újabb BL-t akar nyerni a csapattal és magának újabb aranylabdát (a kettő együtt jár). Kétlem, hogy bármi más célja lenne.

kritizator 2019.11.04. 17:50:50

@Robi71: ez OK, de amit Alberto mond, hogy setafikalassal meg a szombatihoz hasonló hozzaallassal nem lesz meg

Eminusz 2019.11.04. 18:37:59

@INCA: Teljes mertekben ertem. :/

Barc A ti 2019.11.04. 19:22:47

Szerintem Messi ezzel a csapattal nem fog BL-t nyerni.

zoldbela 2019.11.04. 21:07:06

Itt mindenki a Barcában keresi a hibát, fel sem merül senkiben, hogy mennyit fejlődnek az ellenfelek? Ne becsüljük le sem a Levantét sem pedig bármely más csapatot, pusztán azért mert ott kevesebbet keresnek a játékosok!
100%-os bajnokságot ritkán hoz le egy csapat (az 1930-as évek valamelyikében a Fradinak sikerült), tehát inkább hulljanak a pontok a kis csapatok, mint a közvetlen vetélytársak ellen.
Nem tudhatjuk, hogy milyen edzésmunka folyik a "kiscsapatok" elleni meccsek előtt, hogy mitől fásultabbak, dekoncentráltabbak a játékosok. Lehet, hogy ilyenkor kisebb a kockázata az erőnléti edzéseknek, és a jó eredmény elmaradásának.
Egy biztos: ha jobban megfigyelitek a játékosokat, a olyan kondícióban vannak, amilyen játékos, lötyögős és mosolygós edzésekkel nem állandósítható.

INCA 2019.11.04. 22:20:19

@Robi71: Szerintem ő egyedül erre nem képes. Ha a csapattal szeretné véghez vinni több levegőt kell adnia pl. Grizinek. De én nem hibáztatom Messit a kialakult helyzetért. Viszont szerintem Ernő ezt az ügyet (sem) nem tudja kezelni.

Robi71 2019.11.04. 23:01:29

@INCA: Grizi-nek most lesz alkalma megint bizonyítani...Suarez 3 hétre kidőlt.
süti beállítások módosítása