A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Messi üzenete Neymarnak: csak veled együtt tudunk BL-t nyerni

2019. november 26. - caaaatalan

A France Football megszellőztete egy beszélgetés részleteit, mely állítólag Leo Messi és Neymar között zajlott tavaly a Liverpooli kudarc után.

Leo Messi barátjának és volt csapattársának állítólag azt üzente, hogy a Barcelona csak vele együtt tudja újra megnyerni a BL-t. Kérte Neymart, hogy jöjjön vissza a klubhoz, és megígérte neki, hogy 2 szezon múlva elhagyja a csapatot, ahol ezután Neymar lehet a legnagyobb csillag.

Köztudott, hogy a pletykák szerint Neymar azért hagyta el korábban a Barçát, mert bár a csapattal eredményes és sikeres volt, sőt legjobb szezonjukban egyenesen triplázott a Lucho csapattal, de Messi árnyékából sosem tudott kilépni. A PSG-ben szeretett volna Neymar kiteljesedni, de az elmúlt években többször is sérülés hátráltatta, a francia bajnokság pedig gyengének bizonyult, és a BL-ben eddig minden évben korai kudarc jutott a francia csapatnak.

Neymar ezért valószínűleg felbuzdulva Messi üzenetén a nyáron megkísérelte kierőszakolni a PSG vezetőségéből, hogy engedjék vissza a Barcelonába, de az új sportigazgató Leonardo ezt a katalánokkal folytatott tárgyalások után megvétózta.

Eric Abidal a Barcelona sportigazgatója a legutóbbi nyilatkozatában is úgy fogalmazott, hogy Neymar előtt nyitva maradt az ajtó, ami arra utal hogy nem lezárt még a transzfer, és a jövő nyáron esély mutatkozhat arra, hogy Messivel újra együtt játszanak.

Neymar idén eddig mindösszesen 6 tétmérkőzést játszott a PSG-ben, melyeken 4 gólt szerzett, de már ebben a szezonban is volt sérült.

Szeretnétek, hogy Neymar visszatérjen a Barcelonába?

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr8415325120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raven1975 2019.11.26. 12:09:02

Táncolótalpú vesszőparipa ne térjen vissza, maradjon a P$G-ben!

Balázs37. 2019.11.26. 12:09:43

Egye meg amit az apjával főzött!!! Így járt

celestial 2019.11.26. 12:20:29

Gyanús hogy Messinek attól több esze van hogy ilyesmiket nyilatkozzon..legalább is remélem...

caaaatalan 2019.11.26. 12:44:51

@celestial: az állítólag egy fontos szava ennek a cikknek :)

Elvileh ez nem egy nyilatkozat volt, hanem egy két fél közötti beszélgetés, de hogyba FF ezt honnan tudta meg....

caaaatalan 2019.11.26. 13:07:56

@celestial: sztem nem is annyira a beszélgetés ténye vagy nem ténye az érdekes, hiszen nagyjából mindenki sejti, hogy Messi mit szeretett volna.

Inkább az az érdekes nálam, hogy igaza van e Messinek, ha ezt mondta. Képes lenne e a Barça Neymarral a fedélzeten BL-t nyerne, kvázi Leo utolsó nagy dobásaként?

celestial 2019.11.26. 13:35:58

@caaaatalan: nem hinném, hogy össz vissz annyi a gondunk hogy nincs itt Neymar...szerény véleményem szerint ameddig Valverde marad addig jöhet ide bárki......szal szerintem nincs igaza...

Putaj 2019.11.26. 13:38:54

@celestial: Neked pedig igazad van:))
Moneymar helyett egy EDZŐT, ha lehetne.

caaaatalan 2019.11.26. 13:51:43

@Putaj: az utóbbi időben egyre inkább azt érzem, h Valverde Messi edzője is nem csak Bartoé.

Nem tologatja Messit a pályán, nem vár el tőle védekezést, és a kezdőt is az igénye szerint alakítja ha igazak a pletykák.

Nyilván nem áll szándékomban Messi felelősségét keresni ebben a helyzetben, de a jelek arra utalnak h Valverd

Frenkie82 2019.11.26. 13:59:31

PayPal Dzsúnior vissza ne jöjjön...!!!!!!!!! Egyébként, ami az "állítólag"-ra vonatkozik: 4 BL címet is nyert a Barçánk a hálátlan, pénzéhes primadonna nélkül... Ennyit erről... Ha meg Messi ezt komolyan így is gondolta, akkor menjen ő is a P$G-hez és akkor a Dzsúniorocskája mellett lehet és BL-t nyerhetnek újra, együtt a cimbijével, aki már 1x xarban hagyta őt is, meg az állítólagosan élete klubját is...

Dr Mouse 2019.11.26. 14:08:55

@caaaatalan: Nem lehet 11 emberrel védekezni! Mert ha a csapat labdát szerez, akkor kinek vágják előre a labdát?

DISTANTxTHUNDER 2019.11.26. 14:09:33

A jövő nyáron a PSG Neymart és Mbappét is elveszti? Ezt nehezen hinném.. meg ha itt is volna Neymar, semmivel nem lenne jobb a Barca.. Valverdét kell eltűntetni, a játékosokat utána lehet elővenni

caaaatalan 2019.11.26. 14:13:12

@Dr Mouse: egyetértek azzal h Messinek nem feltétlenül kell védekeznie, bár álláspontom szerint amikor a legjobb volt a Barca akkor 11 játékos védekezett méghozzá az ellenfél 16-osánál, amit úgy hívtak h letámadás. Azzal csak az a baj h nagyon sokat kell futni hozzá, az meg mostanában nálunk...

Eminusz 2019.11.26. 15:37:28

Hulyeseg! 2016-ban itt volt Neymar, megis lebogtek a BL-ben... Mar ott elkezdodott a lejtmenet...

renonc 2019.11.26. 15:54:34

Neymár visszahozatala - ha sikerülne is a Barcaban töltött utolsó előtti szezonjának a szintjét újra elérni - legfeljebb csak segítene elfedni azt a súlyos veszteséget, amit az elmúlt évek Real-mértékű (de nem Real-szintű) vásárlási mániája, de még inkább a La Macia eljelentéktelenítése okozott. Úgy gondolom, hogy az általam csodált Barca visszatérésére az ezredfordulón még érvényes csapatélítési elvek visszatérése után (ez legalább 5-8 év) számíthatunk. Addig élvezhetjük majd Leó néhány csodás fellángolását, de attól, ami miatt évek óta emelkedő adrenalinszinttel (és nem növekvő szorongással) vártuk a következő euforikus meccs-napot, nagy valószínűsséggel fokozatosan búcsúznunk kell. Addig viszont örüljünk a Camp Nouba olykori még belátogató őszi napsugaraknak. Akár Neymarral, akár nélküle... Meg annak, hogy mi már tudjuk azt, amit ők még nem. Holnap minden esetre kiderül, hogy a napsütés, vagy a zegernye éppen a soros...

Robi71 2019.11.26. 16:04:05

Talán ha a klub nem igazolja le azonnal Griezmann-t és kivárásra játszik, akkor most Neymar gurítaná a labdát a balszélen. De mivel nem akartak két pad közé esni már szezon közben megegyeztek Grizi-vel....innen kezdve Neymar leigazolása lehetetlenné (anyagi képtelenséggé) vált.
Az ellenben nem kérdés, hogy egy jó Neymar (amit bizonyított is) többet jelentett volna, mint a Cou-Dembi-Grizi trió (420 millió) együttvéve.
Neymar jelenleg is kívülállóként viselkedik a PSG-nél....Tüchel csak vállat von valahányszor az újságírók Neymar-ról kérdezik....a klubvezetés pedig mélyen kuksol. Gyanítható, hogy a nyáron újból...

Força Barça! 2019.11.26. 16:16:19

Leo Messi holnap a 700. tétmeccsére készül a Barça színeiben.
Egy kis statisztikai infografika - minden lényeges rajta van.
uploads.disquscdn.com/images/9801185def1f35d503d5c2b536bb0c9b77db2ffc3a66e1e315d5cb4ea57a0e86.jpg
.........................................................

A két katalán sajtótermék [El club de la mitjanit, Catalunya Ràdio] értesülései szerint, Marc-André ter Stegen közel másfél éve úgy lép pályára, hogy a jobb térdében ínproblémákkal, kisebb kellemetlen fájdalommal küszködik. Kéthetente kap kezeléseket, hogy a térdín képes legyen regenerálódni. Azt is hozzáteszi a két forrás, hogy nem a német az egyedüli játékos, aki ilyen kezeléseket kap, hasonló problémáira.

caaaatalan 2019.11.26. 16:16:51

@Eminusz: kövezzetek meg de én azt gondolom h ha Ney Messi és Sua kapna még egy esélyt h együtt játsszon amíg még képesek rá, vagyis legkésőbb jövőre, akkor abba apait anyait beletennének, és abból még jó dolgok is kisülhetnének.

sunt 2019.11.26. 16:43:27

@caaaatalan: Meg nem kövezlek, csak elképefedek a csodálkozástól, hogy az elfogult szeretet mire képes. Meg kell érteni, hogy ennek a koreosztálynak az ideje lejárt, Ney elszórakozta a tehetségét, Grizt meg túlértékelték.

Nagybarcelona 2019.11.26. 17:38:49

Szerintem nincs szüksèg egy 28 èves állandóan sèrült Neymarra 200 millióèrt. Inkább jöjjön abból a pènzből Sancho ès Fabian Ruiz/Skriniar/De Vrij. Na meg egy új edző, ès egy újabb stílus, (règi alapokra), mert ez a passzív játèk siralmas, nincsenek területek, aztán lehet a fiatalok jobban teljesítenènek. Sanchonak, Dembelènek, De Jongnak, Arthurnak kellene a terület, de ugyan ez igaz Neymarra is. Addig amíg biztonsági játèkra megy az edző, cselezès nèlkül soha nem törjük fel a 10 vèdekező játèkossal felálló vèdelmeket. Lassúak ès körülmènyesek vagyunk, mindenkire átragadt ez a mentalitás, a játèkosoknak nincs önbizalmuk. (hatalmas szerepe van, pl. Manènál, Salahnál, Liverpool játèkosoknál). Mèg most is úgy gondolom, H. az edző csere lenne e legolcsóbb, ès leghatèkonyabb megoldás, remènykedni H. valaki megveszi Coutinhot, (esetleg Griezmannt, Dembelèt, Rakiticet, Umtitit-teljesítmènyüktől függően) ès hozni egy fiatal vèdőt, egy kreatív kp-t, ès egy szèlsőt. Ezt már nyáron is írtam, meg is kellett volna lèpni Umtiti ès Rakitic beáldozásával, csak azóta Griezmannt is sikerült tönkretenni.

Nagybarcelona 2019.11.26. 17:59:06

Idèn szerintem nem nyerünk semmit, ha nem kap a csapat új impulzust (edző), egyre siralmasabb a helyzet, mentalitás, többen sèrülten játszanak, rossz a fizikai állapot, sok a sèrült. Egy fèl ève gödörben a csapat, nem sikerül megtalálni a kezdőt. Vagy menjen a 433, ahol kimarad Busquets ès Griezmann (Dembele bal szèlen, nem azèrt mert jól játszik, hanem mert legalább ő szèlső, Griezmann meg nem, Ansu meg mèg kevès ide,kp-n De Jong, Arthur, Vidal) vagy váltsunk formációt 2 csatáros felállásra, ahol Messi a csatárok mögött játszik, (Griezmann, Suarez)mögöttük 3 kp-sal. Valamint meg kell szervezni a csapatvèdekezèst. Ha már Valverde marad, hozzanak mögè egy taktikust, mint Tito, vagy Henk Ten Cate volt. Kell a változás, vagy az èvünk elúszik. Ezen a hèten sok múlik a 2 meccsen, ahol a Dortmund elleni a fontosabb.

Balázs37. 2019.11.26. 18:04:49

A héten kiderül mennyit is érünk

caaaatalan 2019.11.26. 18:13:02

Nekünk úgy kellett volna generációt váltani h már 3 éve így kellett volna felállni:

Stéga
Alves, Piqué, Umtiti, Alba
Busi, Rafinha, Thiago
Ney, Messi, Sua

Ezzel a csapattal mi odavissza, alulról felülről, oldalról de még keresztből is agyonvertünk volna mindenkit.

Tartom, h a vezetőség és az egyéni érdekekből fakadó naívság az oka annak h nem így állunk fel mert ez még a mai napig lehetne a kezdő 11 extraklasszissal! :)

mark6666 2019.11.26. 18:25:22

Neymar hova jönne ? Persze jól cseng meg minden de így is annyi támadótok van hogy ha mind játszik akkor kb nincs aki passzoljon nekik. Csak úgy lehet egyáltalán szóba hozni Neymart ha mellette a klubvezetés beismeri hogy a Dembele + Griezman vásárlás befuccsolt. De minimum finoman szólva nem úgy sült el ahogy remélték. És az ő helyükre, részben az ő árukból hozni.
Coutinhonál már beismerték hogy nem vált be náluk.
Dembelet védik nagyon.
Griezman meg most jött, minimum jövőre még adnak neki időt hogy beilleszkedjen.

Ugrálhat bárhogy Neymer, de az elkölthető pénzt Griezmanba fektettétek. Nyáron még nem lesz olcsó, azutáni évben viszont szerződése utolsó évét kezdi, szóval majd akkor lehetséges áron alul megszerezni. (bár ha valaki követi az idei teljesítményét kb többet sérült mint Dembele.)

kritizator 2019.11.26. 19:36:24

@Tot El Camp: és még az aranylabdat is megkapja hétfőn

Robi71 2019.11.26. 20:29:21

@Nagybarcelona: Barto álmodott ("sportfogadott") egy nagyot Cou és Dembi leigazolásával. A terv az volt, hogy Iniesta és Neymar pótolva lesz velük. Láttuk mi lett belőle...ugyanaz, mint Puyol, Alves vagy Xavi pótlásából.
Alba tehermentesítésére jött tök feleslegesen egy átlagos Firpo, Umtiti helyére szerencsére egy Lenglet (szerintem a vezetőség kummant és már akkor tudott Samu krónikus sérüléséről), De Jong személyében feleslegesen egy újabb vkp Busi, Raki és Arthur mellé, tűzoltásként (az elbukott "portfogadás eredményeként) Griezmann....és folytathatnám.
Ha a többi 30-as (Pique, Suarez vagy Messi) pótlása hasonló "szakértelemmel" folytatódik, akkor a végkifejlet elkerülhetetlen.
Köztudott, hogy június 30.-ig 128 millióra kell eladni ahhoz, hogy igazolhassunk. Ebben Coutinho a kulcs, ha őt nem sikerül eladni fuccsoltak bármilyen átigazolási stratégiának....de még ha sikerül is, a Sancho (120), Fabian Ruiz (80) és Skriniar (80)/De Vrij (40) trió képtelenség.
A Griezmann-t (?), Dembélé-t, Rakitic-t, Umtiti-t fogat értékesítését nem tartom az ördögtől valónak...gyanítom egy esetleges Neymar transzfernek lehetnek a részei, amennyiben újból nekifutnánk.

Robi71 2019.11.26. 20:33:47

@mark6666: Mi lesz CR-el? Sarri rájött, hogy ki a "fék" a csapatban...és úgy néz ki, hogy "szabadkezet" is kapott a vezetőségtől arra, hogy kihagyja. Kíváncsian várom a fejleményeket.

Robi71 2019.11.26. 20:36:46

@Nagybarcelona: Röviden csak annyit akartam mondani, hogy élvezzük a barcelonai "indián-nyarat" (Messi játékát), mert következik a "zimankós" tél, ami nagyon hosszúnak ígérkezik. :(

renonc 2019.11.26. 20:49:17

@Robi71: ez borzalmas a csapat utóbbi öt évében hogy megy a nagy zsonglőrködés az átutalási pénzekkel, amivel te - meg ne haragudj: lelkes kibkcként - itt jól eljátszhatodhatsz, de sajnos, ezt csinálják azok a vezetők is, akik szemmel láthatóan lelkes amatőrként kontárkodnak az adásvétellel és a csereberékkel. A távlati tervezés, a stratégia már rég smafu...

sunt 2019.11.26. 21:01:34

@Robi71: Nix Busi, nix Piqué, nix Suarez, nix Alba, nix Griz, nix Umtiti, nix SR - és kezdődhet az építkezés.

Eminusz 2019.11.26. 21:03:56

Nem igazan ertem, hogy miert Griezmannal allitjak sokan szembe Neymart?? Nem a francia banna/banta volna leginkabb, ha jonne/jott volna.. Egy csomo opcioja van, ahonnan valogathat.. Az igazi veszteseg minket erne! Meghozza a jovo egyik alapembere, Ansu Fati szemelyeben! En meg azt mondom, jo, hogy nem sikerult leigazolni Neymart! Ha sikerult volna, akkor Fati nem kapta volna meg a lehetoseget es ment volna a levesbe... Persze ez meg mindig benne van a pakliban, mert sajnos a Neymar-dolognak meg mindig nincs vege.. :/ Pedig igazan elfelejthetnenk mar... Mar nem arra kell gondolni, hogy ki legyen a 3. Messi es Suarez mellett! Az o idejuk mar lejart, barmennyire is faj, be kell latni! A jovore kell gondolni emberek!!! Ami nalam igy nezne ki: Mbappe-Lautaro-Fati
Visca el Barca! :)

Robi71 2019.11.26. 21:05:14

@sunt: Az építkezés már lassan 5 éve elkezdődött...és már félúton tart. Szerintem még két év és teljes lesz...tartok tőle.

Robi71 2019.11.26. 21:09:47

@renonc: Ez a klubvezetés modell amit a klub követ hamarosan teljes sportszakmai leépüléshez vezet. Ha nem választják szét a szakmai munkát az üzleti marketing menedzsmenttől és mindkettőért ugyanazok a személyek felelnek továbbra is, akkor teljes lesz a kudarc, ahonnan nehéz lesz felállni.

Robi71 2019.11.26. 21:15:03

@Eminusz: Pont azért mert több ajánlata is volt Grizi-nek igyekezett a klubvezetés idő előtt nyélbe ütni vele az üzletet és nem tudtak kivárásra játszani. Nem mellesleg Barto-nak kozmetikázni kellett azt is, hogy Cou-t kölcsönbe kényszerül adni.

Robi71 2019.11.26. 21:19:04

@Eminusz: Ha a nyáron megint bepróbálkozunk a PSG-nél Neymar-ért, akkor Grizi és/vagy Dembélé lapátra kerül. Fati-nak nem lesz bántódása, akit szerintem korán felhoztunk (nyilván a kényszer is szülte). Elég lett volna felhozni a B-be.

Raven1975 2019.11.26. 21:33:53

Hivatalos keret a Borussia Dortmund elleni Bajnokok Ligája meccsre.
uploads.disquscdn.com/images/58494e93358d3b546264539ce69c09bb414481169b5e8c12d7a256a4d85281c9.jpg
Kimaradók: Alba, Semedo (sérülés).
Aleñá, Pérez (edzői döntés), Piqué (eltiltás).

mark6666 2019.11.26. 21:36:26

@Robi71: Nincs formában. A sebessége már nem olyan mint alapból. Mini sérülések is hátráltatják. És hát a kor elkezdett kijönni rajta. Innentől már hattyúdal neki. Azt a fránya időt nem lehet kijátszani, max elódázni. A foci meg kegyetlen biznisz. Ahol engedélyezik a békés nyugdíjas kort a játékosoknak az a csapat bizony hátrányba kerül. (pl reálnál erőltették Modricot. Azt belátták hogy a jelenlegi életkorában már csak mint biztos csere lehet rá számítani. Amióta stabilizálták a középpályát egyből könnyebb a többi csapatrész dolga)

mark6666 2019.11.26. 21:42:39

@Robi71: Hát nem tudom. Most látom Mbappe kezdő sebességét és helyezkedéseit. Brutális a srác. Kb megfizethetetlen lesz mert majd mindenki akarni fogja. De amíg él a sansz rá kell mozdulni és kb bárkit odaadni érte. A sokat sérült Neymart én lassan elengedném.

Eminusz 2019.11.26. 21:58:56

@Robi71: Nem. Egyaltalan nem volt korai! Fatinak minden meccsen jatszania kell! Ezert nem szabad idehozni Neymart!

Robi71 2019.11.26. 23:08:48

@mark6666: CR erőssége az állóképesség, az erőnlét, az atletikusság, a munkamorál....mindenki számára egyértelmű volt ha ezek megkopnak még a kivételes becsvágy mellett is erős középszer. Döbbenetes milyen karrier van mögötte a nem túl kiemelkedő született adottságai mellett.
Ezért is szoktam mondani, ha a fiataloknak példakép kell, akkor ő a legmegfelelőbb erre....Messi nem az. Ő annak a bizonyítéka, hogy Isten szemében nem mindenki egyenlő. :)

Robi71 2019.11.26. 23:13:32

@mark6666: Ahogy mondtam, Mbappé megfizethetetlen a jelen piaci állapotok mellett. Ahhoz, hogy bárkinek is esélye legyen...az ő akarata is kell. De lehet, még ez sem lesz elég...lásd Neymar nyári esete. Mbappé esetében ez hatványozottan igaz.

MagicBarca 2019.11.27. 01:17:46

@sunt: húúúú,de egyetértek.Ney nem kell,Grizes meg spanyol középcsapat szint.Ma sok hír felrepült-Messi Aranylasztika,nyilatkozata,plusz,hogy ő maga után Né-márt akarja látni-,nos.....ha a jövőt építik,az nem egy 28 éves primadonnával kezdődik szerintem.Nem is tudom,ki írta,hogy Ney és Mbappé is elmegy nyáron?Elképzelhetetlen.Ez igaz.De egyik sem hosszabított Párizsban,ezt ne feledjük.És inkább Mpapné,mint Né-már.Szerintem.

MagicBarca 2019.11.27. 01:20:26

Mpapné és Haaland......na,ez a jövő-Lajosunk és Messi után-és szerintem elő is kéne teremteni azt a pénzt.Oké,van ajánlata mindkettőnek máshonnan is,de ha jövőt akarunk,nem 30 éves hisztis pi.kat igazolunk,hanem JÖVŐT

MagicBarca 2019.11.27. 01:54:43

Olyan,hogy megfizethetetlen...na,olyan ebben a világban nincs.

Robi71 2019.11.27. 02:40:55

@MagicBarca: Olyan nincs, hogy megfizethetetlen...de van olyan, ami nem fér bele a büdzsébe.

Spacedyevest 2019.11.27. 07:36:53

De miért nem fér bele a büdzsébe?
Mert nincs és nem volt elképzelés, kiszórtuk a pénzt.
Ha ez a cél lebegett volna a vezetőség szeme előtt, hogy a jövő emberét bármi áron meg kell szerezni, akkor úgy csoportosultak volna az összegek. És Mbappe számára is világos lett volna, hogy mennyire fontos és csak vele képzeljük el a jövő Barcáját.
Ez esetben nem lett volna Griezmann, Firpo, Dembele stb. (Coutinho benézhető volt, mindenki többet várt tőle, meg egy kicsit Valverde sara is),

mark6666 2019.11.27. 07:57:06

@Spacedyevest: Az évi 100 milliós határral ez már máshogy működik. Nem lehet azt csinálni hogy 3 évig nem költök aztán hirtelen elköltök egy vagyont. Nem összevonhatóak már. Innentől 100 millió + ami játékos eladásból bejön a maximális összeg. Ehhez jól eladható, piacképes játékosok kellenek.

Neymar és Mbappe most nyáron még sansztalan lesz. Hiába akarnának jönni a PSG magasról tesz erre ezt idén is láthattuk. Mivel mind a 2 játékos úgymond brandet épít, vigyáznak az imázsukra ezért egy Dembelet nem fognak tolni. Ha meg csak kulturáltan kérik, győzködik a franciákat az kevés.
1,5 év múlva viszont mind a ketten utolsó évükbe lépnek. Ott lehet majd igazán rájuk repülni. Persze mindenki a 22 éves csatárra és nem a 30 éves folyton sérült primadonnára fog hajtani.

Spacedyevest 2019.11.27. 08:08:56

@mark6666: Persze mindenki, csak mi nem. Még majd akkor is az MSN után nosztalgiázunk a jövőépítés helyett. Ez az egy dolog, ami miatt "haragszom" Messire.

DISTANTxTHUNDER 2019.11.27. 08:28:59

@mark6666: A 30 éves folyton sérült primadonna olyanokat varázsol a pályán ha játszik hogy leesek a székről.. különben nem kicsit demoralizáló a csapatnak hogy Messi olyanokat mond (állítólag, lehet h csak a média találta ki) hogy csak Neymarral nyerhet BLt a Barca.. még ha lenne is benne igazság, ezzel kb azt üzeni hogy semennyire nem bízik a csapattársaiban, és sajnos, ez látszik újabban a pályán is

Robi71 2019.11.27. 09:07:39

@DISTANTxTHUNDER: Messi és a csapat között minőségi szakadék keletkezett az elmúlt években, ami csak folyamatosan mélyült Xavi, Iniesta, Alves vagy Neymar távozásával.

il Moro 2019.11.27. 09:10:26

Azoknak akik Neymartól várják a csodát (az újabb triplázást): nézzék meg Lucho utolsó két évét, hogy hogyan estünk ki a BL-ből Neymarral.

2016-ban 2-0-ra kikaptunk az Atléticótól és kiestünk a negyeddöntőben. Gólt nem tudtunk rúgni.

2017-ben először a Párizstól kikaptunk 4-0-ra, majd - csodaszámba menő továbbjutást követően - 3-0-ra kikaptunk a Juve-tól, majd hazai pályán gól nélküli döntetlent követően kiestünk a negyeddöntőben. Gólt nem tudtunk rúgni ezen 3 meccsen, sőt helyzetünk is alig volt. Ebben az évben a bajnokság sem volt meg.

Azóta eltelt a mostani szezonnal együtt 3 év, az MSN , így Neymar se lett fiatalabb, sőt magatartásbéli problémák és sérülékenység is jelentkezett.

Eminusz 2019.11.27. 09:37:39

@il Moro: En is ezt mondom... Igazabol Messit sem ertem, ha valoban ki mert jelenteni ilyesmit... Tulsagosan elvakitja a baratsag... Ha objektiven nezne, o is belatna, hogy Neymar nem kell mar ide. Ha pedig valoban megoldana a problemat, akkor is meddig? 1-2 evig? Ezzel szemben elveszitenenk Fatit es meg azt a lehetoseget is, hogy igazoljunk egy (vagy akar tobb) fiatalt, akikre lehet epiteni... Magyaran 1-2 jo evert eladnank a kovetkezo 10-12 evet.. Hat koszonom szepen, de nem!

katalan2 2019.11.27. 09:50:10

Nem hiszem, hogy Messi ezt mondta volna. Az újságírók sok mindent kitalálnak.

Ez egy aranyos videó.

www.instagram.com/p/B5RLZAQp9Tj/

renonc 2019.11.27. 10:25:15

@Eminusz: ne feledjük, a foci - különösen Messi szintjén - nem csupán fizikai paraméterek, rúgott gólok, futásteljesítmények, szerzett pontok, de nem is csak egzakt módon kimutatható egyéni képességek összessége. A passzok pontosságában, használhatóságában tudat alatt (néha tudatosan is) ott vannak a játékosok egymás iránt táplált érzései, így a barátság - de akár az ellenszenv is. Egyáltalán nem csodálkoznék, ha Messiben Neymárral kapcsolatosan a magával egyenrangúnak tekintett társ iránti rokonszenves munkált volna, amikor ezügyben nyilatkozott. A srácról beszélt, akivel szívesen JÁTSZIK. Függetlenül attól, hogy mi, innen a klaviatúrák mellől milyen véleményt alakítottunk ki a brazilról.
MÁS:
Látva tegnapi Reált, megúszható mag, obb égés nélkül a Classico? (Bár én hülye fán-ként mindíg hiszek a feltámadásban...)

Robi71 2019.11.27. 10:25:40

@Eminusz: Neymar távozása óta 420 milliót költöttünk a pótlására haszontalanul. Ezek után nem meglepő, hogy ha egy olyan játékoshoz fordulnánk, aki már bizonyított nálunk. Erre szoktam mondani, hogy Neymar-t legjobban...Neymar tudná pótolni. Mi a garancia arra ezek után, hogy egy újabb 100+ milliós szélső/támadó jobban beválna, mint Cou, Dembi vagy Grizi? Tudom, hogy szerinted nem is kell, mert Fati megváltja a világot. Ha meg is, akkor az nem ma lesz...

Raven1975 2019.11.27. 10:26:27

Valverde: "Egyenetlen teljesítmény? Javulnunk kell dolgokban, ez egyértelmű. Idegenbeli forma? Javulnunk kell dolgokban, ez egyértelmű. A játékosok egymás között beszélnek-e a fejlődésről? Egyértelmű, hogy javulnunk kell."
uploads.disquscdn.com/images/0796fbd5afda247cce7138bb559713979b1991490a9429b147d71dbc0a58796c.jpg

Maestro10 2019.11.27. 10:53:28

Sokakkal egyetértve, én sem Neymarban látom a megoldást. Egy 28 éves, öregedő játékosról beszélünk, aki mostanában többet sérült mint egészséges. Bár azt meg kell hagyni, hogy amikor épp bevethető állapotban van, akkor bizony világklasszis. De én inkább a tudatos csapatépítés híve vagyok, a nyáron lesznek olyan döntések, és olyan piac adta lehetőségek amiket meg kell majd hozni (Puig és Fati "erőltetése" a nagy csapatban, Eriksen leigazolása ingyen, mostani kulcsemberek elpasszolása stb.). De ez még várhat, sokkal jobban izgat a ma esti Dortmund meccs. Nagyon kéne a győzelem, hisz egy esetleges diadal a csoportelsőként való továbbjutásunkat jelentené (ezáltal a milánói meccs már tét nélküli lenne számunkra). De ha netalántán kikapnánk, akkor nagyon nehéz helyzetbe hoznánk magunkat, 1 fordulóval a vége előtt. Nyerni kell! Visca el Barca!

Eminusz 2019.11.27. 11:07:31

@Robi71: Es miert buknak meg folyamatosan a jatekosok?? Mert Messi es Suarez melle keresnek egy 3.-at! Miert Neymar lenne a legalkalmasabb? Mert Messi es Suarez mellett o a legalkalmasabb! En azt mondom, hogy nem jo a megkozelites! Messi es Suarez remek jatekosok! A vilag legjobbjai! Ahogy Neymar is! De nekunk mar nem erre kene fokuszalni, hanem hogy a jovo legjobbjait idoben (azaz meg most) megszerezzuk! Most van 2 olyan jatekosunk elol, akit 1-2 ev mulva sajnos potolni kell. Minek vegyunk egy harmadikat is, akit ugyanugy potolni kell 1-2 ev mulva? Inkabb csinaljunk alapembert Fatibol! O nem kerul semmibe, igy marad penz a jovot tovabb epiteni! Lehet, hogy az MSN most jol hangzik, de ok mar a multe.. A jovot masoknak kell kepviselni! Es nem tudom te hogy vagy vele, de en hosszu tavon tervezek a Barcelonaval, igy hosszu tavon is gondolkodok...

Robi71 2019.11.27. 12:33:18

@Eminusz: Amit "jövő tervezés" címszó alatt a vezetőség művelt az elmúlt 3-4 évben az maga a téboly. Félve gondolok a folytatásra....

kritizator 2019.11.27. 15:12:33

@il Moro: 2017-ben meg volt a bajnokság, szerintem

kritizator 2019.11.27. 15:14:22

@Raven1975: ezeket a kepalairasokat mellőzzük. Köszönöm

GYLS 2019.11.27. 18:44:13

Nem Messi mellől hiányzik egy támadó, hanem mögüle Xavi, Iniesta. Neymar előtt elég volt Pedro is a sikerhez. A varázslat a pálya közepéről tünt el.

kritizator 2019.11.27. 19:41:09

@Raven1975: kiváló, a csak a szöveget mellozd, köszönöm
süti beállítások módosítása