A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Leáll a futballszakosztály!

2020. március 13. - caaaatalan

Az FC Barcelona hivatalos közleményt adott ki.

Az első keret és az utánpótláscsapatok is leállnak az FC Barcelonánál a koronavírus terjedése miatt. 

Nem lesznek edzések, mérkőzések és minden a klubbal kapcsolatos rendezvényt is lemondtak.

A döntést azután hozta meg a klub, hogy ma reggel Josep Maria Bartomeu, a kijelölt csapatkapitányok és az orvosi stáb találkozott. A döntés összhangban van a Spanyol Futballszövetség ajánlásával.

A játékosok otthonukban folytatják az edzéseket az összeállított egyéni edzésprogramok szerint.

Jelenleg az biztos, hogy márciusban nem játszik mérkőzést az első csapat, a szezon folytatásáról még nincsenek hírek.

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr5715519512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raven1975 2020.03.13. 15:44:21

Szomorú péntek www.instagram.com/p/B9rL6dpKeEZ/
Mindenki vigyázzon magára és várjuk a folytatást. Força Barça!

Nagybarcelona 2020.03.14. 12:56:41

www.nemzetisport.hu/minden_mas_foci/video-ronaldinho-a-bortonben-varazsolt-csapata-nyert-2752895
Most, H. szünetelnek a bajnokságok, rá lehet állni a böri meccsek közvetítèsère, ott már fenáll a karantèn. Már csak nèhány sztárra van szüksèg... :)

osborne 2020.03.14. 14:38:13

Horror ez az egész. Mind a szurkolók, mind a focisták számára.

DISTANTxTHUNDER 2020.03.14. 14:40:35

Vagy a kényszerszünetben kicsit végig lehet gondolni merre is tart ebben a szezonban a klub, és milyen akciókat kell hozni annak érdekében hogy kikerüljünk végre a gödörből.. előző posztnál felmerült Lautaro neve, hogy "biztosan" jön a nyáron 150 millio euróért.. egyrészt nem vagyok abban biztos hogy jól jár a klub hogy ekkora összeget kiad egy 9esért (aki nagyon kell és ebben a tekintetben Lautaro lehet tényleg a legjobb opció, de megint ott tartunk hogy nincsenek szélsők - egyáltalán, se védő, se támadó szekcióban, utóbbi a nagyobb gáz). Mindenképp olyan támadó lenne a prioritás aki inkább szélső..aztán persze az is lehet terv hogy a nyáron nagy pénzért megvesszük Lautarot, és elcserélünk valakit Douglas Costáért.. ez a kombináció nem tudom mennyire lenne megoldás.. a középpályára viszont szerencsére nem kell igazolni, csak vissza kell hozni Coutinhot (haterek lvl 1000), és vele, De Jongal és Arthurral vagy Puiggal tervezni jövőre..

Eminusz 2020.03.14. 16:08:08

@DISTANTxTHUNDER: En ugy vagyok vele, hogy a jovo csatarai (akik mozdithatoak..) Lautaro, Werner es Rashford... Harmojuk kozul az egyiket kotelezoen el kell hozni, ha 150 millioert, akkor annyiert!
Szelso is kell, ebben teljesen igazat adok neked! En Sanchot szeretnem, de sajnos a hirek nagyon a Real Madridhoz kotik.. :/ Persze ez meg egyaltalan nem fix... A jovoben egy Sancho-Lautaro-Fati tamadotriot el tudnek kepzelni. :)
Nekem nagy szivfajdalmam, hogy Eriksent nem vettuk meg.. Nagyon beleillett volna a rendszerbe.. :(
Most pedig De Bruyneert imadkozom.. Most, hogy a Cityt kizartak a BL-bol, talan meg is nyilt a lehetoseg leigazolni.. :) Ebben az esetben Coutinhora semmi szukseg.. Aztan ha maradunk a City haza tajan, talan meg Bernardot erdemes figyelni, habar o inkabb egy B-terv lehetne, ha Sancho nem jonne ossze...
De Jongra nagyon haragszom, de neki adnek meg egy eselyt Busquets posztjan (TARTOSAN!), Arthurbol viszont teljes mertekig kiabrandultam... Tolem mehet, amerre lat... A vedelembe mindenkepp visszahoznam Todibot es Cucurellat, valamint en Emersonban is latok fantaziat, habar Semedo az utobbi meccseken osszekapta magat...
De a lenyeg, hogy Piquet es Albat latni sem akarom jovore az alapemberek kozott!
Nagyjabol ennyi.... Es akkor a keret:

Ter Stegen /Neto/
Semedo/Emerson
Todibo /Pique/
Lenglet /Umtiti/
Cucurella /Alba/
De Bruyne /Alena/
De Jong /Busquets/
?Griezmann? /Puig/
Messi /Roberto/
Lautaro /Braithwaite/
Sancho /Fati/

Robi71 2020.03.14. 16:26:56

@Eminusz: Lautaro, De Bruyne, Sancho....ez 3 átigazolási szezon. Ebből a kaliberből jó ha egyre futja. :)

MCMXCIX 2020.03.14. 17:19:31

Én Lautaro-tol mar őszintén tartok, mindig azokkal szivjuk be akikre a legnagyobb megvaltokent várunk.

MCMXCIX 2020.03.14. 17:35:52

Sőt, tovább megyek, jelenleg semmi értelme idehozni Mbappét, Sanchot, vagy Haalandot, ahogy itt a fiatalokkal bánnak 5 év múlva már a neve is eltűnne a térképről mindnek.

MCMXCIX 2020.03.14. 17:44:00

Kérdés itt már nem az hogy Lautaro vagy Werner jöjjön, hanem az, hogy be merjuk e vállalni azt hogy akár 5 évig nem nyerünk semmit, es tényleg megkezdeni az új alapokat, vagy hagyunk minden jelenlegi meghatározó játékost (beleertve Messit is) 35-36 éves koráig itt játszani és lassan elhervadunk mint a virág, amelyen titkos féreg foga rág.

MCMXCIX 2020.03.14. 17:47:10

Igen, nem olvasta senki félre, nekem megfordult a fejemben Messi eladása, inkább egyszer egy újra domináns Barca, mint még 2-3 évig egy-egy kínkeservesen behuzott kupa.

DISTANTxTHUNDER 2020.03.14. 17:55:14

@Eminusz: A Cityből igazolni teljesen reménytelen vállalkozás :) Nemcsak mert a kulcsemberek ott maximálisan lojálisak a klubhoz (vagy Guardiolahoz, ki tudja), hanem mert nem a Barca nem tud nekik olyat kínálni amit a City ne duplázna meg ha szükséges..

Robi71 2020.03.14. 17:59:12

@MCMXCIX: Lautaro-val vagy más centerrel az lesz a baj, hogy Suarez helyére jönne. Ha a jelenlegi csapatból kivesszük Suarez-t és Lautaro-val (vagy mással) pótoljuk jobb lesz a játék? ....aligha.
Sajnos most már ott tartunk, hogy nem csak a pótlásokon kell gondolkodni...hanem azon is, hogy a korábbi nem idevaló pótlásokkat lecseréljük.
Mert ha most dübörögne a játék Dembi-vel, Cou-val, Arthur-al, De Jong-al....akkor Lautaro már csak a hab lehetne a tortán. Lehetne, de mégsem....
Több sebből vérzünk, nem csak egyből. :(

Robi71 2020.03.14. 18:00:49

@DISTANTxTHUNDER: Nem csak a City, jó pár másik klub is...

g4brielsmith 2020.03.14. 19:29:46

Sajnos az az érzésem, hogy a mi csapatunk is az AC Milan szintjére fog lépni, ha nem cselekszünk időben. Szép és jó, hogy vezetjük a bajnokságot jelenleg, de ez messze nem a célunk lenne, ha azt nézzük az elmúlt 12 évben milyen csapataink voltak... ahol az volt kb. a lényeg, hogy hány fordulóval a vége előtt húzzuk be a bajnokságot és a játékunk olyan volt, hogy a gól tényleg csak a pont volt azon a bizonyos 'i' betün. Elhajtanék mindenkit a csapatból, aki nem hajt... nem kellene fix hely a csapatban.. Nem értem a mostani 30-as játékosaink miért nem látják azt be, mint az eddigi játékosaink pl. Xavi, Inieste ( hogy már nem lennének segtségére a csapatnak).. Akiért még pénzt lehetne kérni még most el kellene adni (Coutinho, Dembele, Vidal, Semedo, Griezmann, Rakitic, Firpo, Lenglet vagy Umtiti, Neto).
Az én Barca keretem kb. igy nézne ki:

Ter Stegen/Pena
Emerson/Wague
Upamecano/Todibo
Umtiti vagy Lenglet/Arajuo
Grimaldo/Alba
De Jong/Busquets
De Bruyne/Monchu
Havertz/Arthur
Messi/Sancho
Moussa Dembere vagy Werner/Abel Ruiz
Neymar/Cucurella

Bárcsak összejönne... :D

Eminusz 2020.03.14. 20:19:18

@MCMXCIX: Itt az a baj, hogy ha itt tartjuk a jelenlegi jatekosokat 35-36 eves korukig, akkor nemcsak 5 evig nem nyerunk semmit, hanem 3+5 evig... :) Akkor erdemes lenne elkezdeni az ujraepitest? Hat szerintem nemhogy el kene kezdeni, de mar el is kestunk vele... :/

Robi71 2020.03.14. 22:29:52

@g4brielsmith: Szerintem azzal már elkéstünk, hogy pár év múlva ne az AC Milan sorsára jussunk. Az egyetlen különbség, hogy mi évente 150-200 milliót költhetünk igazolásokra....igaz, ezt már több éve "művelünk" haszontalanul.
Ha a PL-ben szerepelnénk hamarosan azzal szembesülnénk, hogy kicsúsztunk a Top4-ből (mint a MU). Ez a szégyen aligha eshet meg velünk a La Liga-ban, ahol ehhez már "kivételes barvúrra" lenne szükség,
Xavi, Iniesta vagy Alves (őt elküldtük) még akkor távoztak, amikor még nagyobb hasznára lehettek volna, mint az utódaik, akik a helyükre érkeztek. Azért távoztak, mert korábbi önmagukhoz képest már nem érezték, hogy hasznára lehetnének a csapatnak. Pedig ha tudták volna mi következik...
Ugyan ez lesz a helyzet Pique, Alba, Busi vagy....Messi esetében is. Csak további visszaesés várható a távozásukkal látva azt az átigazolási sztatégiát, amit a klub eddig is követett. Hatalamas változásra lenne szükség ebből a szempontból (is, ahogy a saját nevelés esetében).
Az újáépítés egy teljes kudarc ebben a formában...sehova sem tart ez a folyamat jelenleg. Legalábbis nem oda ahova mi szeretnénk...

Robi71 2020.03.14. 23:35:32

Neymar akciósan 150 milliőért elhozható lesz a nyáron. :)

Robi71 2020.03.14. 23:40:39

Abidal feladata közelről követni Luiz Felipe-t, a Lazio 22 éves 187 cm-es brazil belső védőjét.

MCMXCIX 2020.03.15. 11:03:56

@Robi71: És a durva az hogy még mindig a legjobb választás lenne. Sancgo, Lautaro, vagy más fiatal csak el lenne tekozolva

GYLS 2020.03.15. 12:28:28

2020. július 01.
Ter Stegen - Szerződéshosszabbítás előtt. Kérdés a bére.
Neto
Semedo - Érdeklődő van(?). Elengedjük? mennyiért?
Roberto
Wague - Kölcsönből vissza. Kikiáltási ára: 7.5 milla
Emerson - Itt is van, meg nem is! Kikiáltási ára: 20 milla
Pique
Todibo - Kölcsönből vissza. Él a jogával a Schalke? Ha marad, kikiáltási ára: 10 milla
Umtiti
Lenglet
Alba
Firpo
Cuccurella - Kölcsönből vissza. Kikiáltási ára: 20 milla
Busquets
O. Busquets - Kölcsönből vissza. Kikiáltási ára: 2.5 milla
Rakitic - Megy, nem megy? Viszik, nem viszik?
Vidal - Megy, nem megy? Viszik, nem viszik?
de Jong
Arthur
Fernandes - Új játékos (7 milla). Marad, vagy kölcsön?
Coutinho - Kölcsönből vissza. Kikiáltási ár: 70 milla
Pedri - Új játékos (5 milla). Marad, vagy kölcsön?
Puig - A/B-csapat? Marad, vagy kölcsön?
Alena - Kölcsönből vissza. Kikiáltási ár: 20 milla
Rafinha - Kölcsönből vissza. Kikiáltási ára: 12 milla
Griezmann
Fati - Marad, vagy kölcsön?
Arda - Lejár a szerződése.
C. Perez - Kölcsönből vissza. Róma 11 milláért viszi?
Messi - Lesz új szerződés?
Dembele
Trincao - Új játékos (31 milla). Marad, vagy kölcsön?
Suarez
Braithwaite

34 név és megannyi kérdés. És még amiről nem tudunk.

Bivi76 2020.03.15. 12:35:45

@GYLS: Én hamar eltudnám dönteni sok játékos sorsát! :-)

Robi71 2020.03.15. 12:44:28

@MCMXCIX: Igen. Szerintem a sorrend egy tkp (de Bruyne) ezt követőn egy szélső (Neymar, Sancho) és csak utána egy center (Lautaro, Werner).

DISTANTxTHUNDER 2020.03.15. 12:57:48

@Robi71: Neymar is pont 150 millio, milyen érdekes :) Azért az nem lepne meg ha erre a nyárra is jutna Neymarból minden hétre valami.. De Bruyne meg elérhetetlen kategória.. külőnben sem hiszem hogy attól mert a Cityt két évre kizárták a BLből szélnek eresztenék az egész csapatot, ez nem így megy :)

Robi71 2020.03.15. 13:31:53

@DISTANTxTHUNDER: A neveket csak példaként hoztam fel, nem a megszerezhetőség volt az elsődleges szempont. A lehető legjobbak a posztjukon. :)
Ha Neymar (Sancho) szélső vagy Lautaro (Werner) center profilú játékos profilok kellene most választanom, akkor az elsőre szavaznék...mivel az elsőből hiány van:Fati (Dembi) de centerből még egy évig jók vagyunk: Suarez (Martin).
De Bruyne maga lenne a csoda. :)

Eminusz 2020.03.15. 20:39:25

Nem tudom miert mondjatok sokan, hogy De Bruyne leigazolasara nincs esely.. Elete formajaban jatszik. Velemenyem szerint a vilag legjobb kozeppalyasa jelenleg... De mar 28 eves... Meg nem nyert BL-t.. A Cityben meg 2 evig biztos, hogy nem is fog! Nekem senki ne mondja, hogy ez nem lehet nala egy motivacio! Minden elit futballista BL-t akar nyerni! Legalabb egyszer palyafutasa soran!

Robi71 2020.03.15. 21:46:37

@Eminusz: A tkp poszt a legkomplexebb...éppen ezért a legritább is, a legszűkebb a választék. Ahogy több poszton is Messi a legjobb, de a klasszikus tkp-k között kétésgtelenül De Bruyne a legkiemelkedőbb. További (megszerezhető) opciók: Maddison, Fernandes (őt kár volt elszalasztani), Van de Beek, Havertz, Zaniolo, Fekir, Graelish, Mount, stb.
De nem győzőm hangsúlyozni....most nem kellene erről beszélni, ha Coutinho hozza azt, amit elvártunk tőle....ahogy szélsőről sem (Neymar, Sancho, stb.), ha Dembélé (aki mint Barto-tól tudjuk "jobb, mint Neymar") hozza a tutit.
Ezért mondom, hogy felejtsük el most nyáron az "öregek" pótlását....éppen elég hiányposztunk van az elmúlt évek "sztárigazolásinak köszönhetően".

GoalGero 2020.03.15. 22:53:59

@Robi71: Coutinhot ki sem próbáltak ott.Akkor miről beszélünk?
Dembele meg épp úgy mint Sancho is szerintem.ebbe a rendszerbe nem való.A sebességüket használják mindketten,de egy ilyen lassu játékban azt hogy?

Robi71 2020.03.15. 23:29:42

@GoalGero: Pedig kipróbáltuk és sz@r volt. A Bayern-nél is kipróbálták...és ott sem jobb. Akkor kinek a készülékében van a hiba?
Sancho-nak nem csak gyors...

DISTANTxTHUNDER 2020.03.16. 07:53:02

@Eminusz: Igazad van, távozhat De Bruyne.. de szerinted mennyiért? Angliában a koronavírus hatására sem lett kivásárlási ára a játékosoknak, és ha anno a Pool 160 millio eurót kért Coutinhoért, akkor a dúsgazdag City mennyit kérne a jelenleg világ legjobb középpályásáért, aki élete formájában játszik? A Barca folyamatosan a határokat feszegeti mind az átigazolási pénzek előteremtésében mind a fizetési keretben, én azt mondom hogy ha el is igazol De Bruyne szinte kizárt hogy a Barcába.. amúgy kezdem azt hinni hogy a klubon valami átok ül, mert akármekkora sztárt igazol a klub az itt elfelejt focizni.. szóval ezzel kellene kezdeni valamit mielőtt megint 100+ milliókat elkölt a vezetés

GoalGero 2020.03.16. 10:30:10

@Robi71: a Bayernben a statja egyáltalán nem rossz.de tudni lehetett hogy ők nem fogják megvenni

sunt 2020.03.16. 10:31:19

Don Balon = luftballon

Robi71 2020.03.16. 12:43:46

@GoalGero: Van némi ellentmondás abban amit ìrsz, ugye tudod? :)

Robi71 2020.03.16. 12:47:24

@DISTANTxTHUNDER: Az átkot úgy hívják, hogy Bartomeu. Ő és a fogalmatlan stábja...se játékrendszer, se átigazolási szratégia, se utámpótlás. Reklám és marketing az egész.

GYLS 2020.03.16. 14:09:38

Jelenleg van 14.1 milla negatívum az FFP miatt.
Ehhez hozzátesszük a már megszerzett 3 játékos árát (de csak július 01-től kell fizetni), 43 milla.
Lautaró - állítólag - július első kettő hetében hozható 111 milláért (később már kb. 150).
Neymart - állítólag - a PSG elengedi 150 milláért. Gondolom, a két klub közötti "jó" kapcsolat miatt játékosbevonás és részletekben történő fizetés kizárt.

Mindösszesen elő kell varázsolni: 318.1 millát. Ha a klub betervez a következő esztendőre 100 millát (annyit, mint az FFP megenged) játékosvásárlásra, akkor 218.1 milláért kell játékosokat értékesítenünk.

Íme egy variáció:
Távozik: Wagué(7)-Todibo(10)-Cuccurella(20)-O.Busquets(2)-Rakitic(15)-Vidal(10)-Coutinho(70)-Alena(20)-Rafinha(12)-Perez(11)-Dembele(70)
Ez 248 milla.

Marad:
TerStegen/Neto
Semedo-Roberto
Pique-Araujo
Umtiti/Lenglet
Alba/Firpo
deJong/Busquets
Arthur/Puig
Fernandes/Pedri
Messi/Trincao
Lautaro/Suarez/Baithaite
Neymar/Griezmann/Fati

Ez 24 fő. A védelem ugyanaz ami idén, a középpálya viszont szerintem nem elég rutinos, a támadók pedig sokan vannak. Azaz még lehet variálni. Nálam a középpályán az első számú jelölt még mindig Van de Beek lenne.

GYLS 2020.03.16. 14:12:55

Baithaite = Braithwaite

Raven1975 2020.03.16. 15:09:27

Akinek van kedve próbálja ki a memóriáját ebben a Barçáról szóló játékban. Kellemes időtöltést mindenkinek. :)
www.sporcle.com/games/Freddie/uclbarcelona
Részemről mára ennyi, vigyázzatok magatokra és szeretteitekre!

Robi71 2020.03.16. 15:21:18

@GYLS: És a 22 éves Van de Beek-el tennéd rutinosabbá?
Neymar vagy Lautaro...csak az egyik fér bele a nyáron. Priorítás a Ney profil.

GYLS 2020.03.16. 16:32:08

A médiában megjelent pletykákat alapul véve állítottam össze mind a távozó, mind a MÁR BIZTOS, és a lehetséges érkezőket. Nálam lennének eltérések. Neymar nem jönne, sőt nem Lautarő lenne az elsődleges center (Rashford vagy Werner).

Pénzügyileg viszont bármi kivitelezhető. Így Neymar és Lautaro érkezése is. Sőt még Van de Beek hozatala is megoldható.

A 18 éves Pedrihez, a nulla európai tapasztalattal rendelkező Fernandeshez, illetve a nemzetközi rutinnal nem rendelkező Puighoz képest Van de Beek de Jonggal együtt ALAPEMBERE volt a 2018/2019-es BL elődöntős Ajax középpályájának. Összesen 12 mérkőzés, veretlen csoportkör (két döntetlen a Bayernnel), kiejtve a Realt és a Juvét.

MCMXCIX 2020.03.16. 16:45:24

@GYLS: És akkor még ne felejtsd el olyan opciót, hogy Lautaro helyett pl Aubameyang, 30 évesen már nem kerülne 100+ milliokba, de még 2-3 év benne lehet, addig meg még úgyis fog nem egy szupertehetség berobbanni (Lautarorol sem hosszú évek óta hallunk).

GYLS 2020.03.16. 16:59:50

@MCMXCIX: Én már annak is örülnék, ha a lejáró szerződésű Arda mellett Rakitic és Vidal is távozna a 30 felettiek közól. Nem hoznék még egyet, így Aubát sem. Sajnos a még maradókból a klub egy eurót sem fog látni, azaz Pique-Alba-Busi-Suarez-Messi mindaddig marad, amíg a szerződésük szól. Aubával csak ezek száma nőne. deJong talán jó lenne Busi helyén, ha most megoldanánk a center kérdést, még mindig marad az elkövetkező 3 évre 3 hiányposzt. És emellett reménykedjünk, hogy pl. Pedri, Trincao és az új center beválik.

Berbatov 2020.03.16. 18:14:26

@GYLS: Cucura 6 milliós opciója van a madridiaknak. Több médium szerint hamarosan aktiválják is. Továbbértékesítés esetén a következő átigazolási összeg 40%-a a Barcát illeti. Állítólag nyáron nagy lesz iránta a kereslet, nem marad a Getafenél.

Berbatov 2020.03.16. 18:17:38

@GYLS: Pérez kötelező opcióval ment, ő nem jön vissza, Todibot 25-ért tudja végleg megvásárolni a Schalke.

kritizator 2020.03.16. 18:30:43

@GYLS: egy fudball menedzser veszett el benned :(

DISTANTxTHUNDER 2020.03.16. 18:50:45

@GYLS: És hogy viteleznéd ki pénzügyileg Neymart+Van de Beeket? Eladod Messit? Már lassan vsak belőle tudnánk fedezni az egyre növekvő kiadásokat ilyen szereplések mellett..

Berbatov 2020.03.16. 18:51:01

@kritizator: Az a baj, hogy egyelőre nehéz bármit is mondani, ki tudja mi lesz a helyzetet 2 hónap múlva. A spanyol futballt és gazdaságot valószínűleg kiemelten megrengeti a járvány. Ki tudja mennyi forrás áll majd rendelkezésre nyáron. Ha addig vége lesz egyáltalán... A spanyol klubok többségének szerintem ki van centizve a költségvetése, nagy kérdés miképpen vészelik majd át a kialakult helyzetet. A Barcát sem fogja felvetni a pénz, ha nem tudják befejezni az idényt például. Szóval egyelőre korai nagy igazolásokról álmodozni, beszélni. Vigyázzon mindenki magára, ez a legfontosabb.

GYLS 2020.03.16. 19:33:01

@Berbatov: Mivel egyetlen szerződést sem láttam, így alapárnak a Transfermarkt által megadott "értéket" vettem alapul. Van akit kevesebbért (ezek szerint Cuccurella), van akit többért (tehát Todibo) is el lehet adni. De az ott megadottaktól nagyon nem tudunk eltérni. Pláne ismerve az eladási "sikereinket".

GYLS 2020.03.16. 19:37:49

@DISTANTxTHUNDER: Ajánlom figyelmedbe a 14.09-es írásomat. Nem kell Messit eladni! Viszont lenne még kitől megszabadulni.

GYLS 2020.03.16. 19:41:51

@Berbatov: 18.51-es írásodra. Egyetértek, most nem a nyári igazolások a fontosak. Sajnos! De a média ezzel van tele, tehát mi szurkolók ezekre tudunk reagálni. Még akkor is, ha csak minimális része fog megvalósulni.

MCMXCIX 2020.03.16. 19:46:22

@GYLS: Hát inkább ő 60ért mint Mbappé 200ért (bárhova is megy, annyi lesz az ára), mi a fiatalokkal nem tudunk bánni, szóval ez igaz Sanchora, Wernerre és Lautarora is

GYLS 2020.03.16. 19:49:47

@kritizator: Tudom, nem dicséretnek írtad. Viszont évekig logisztikai területen dolgoztam, volt részem (tehát nem egyedül) pár éves költségvetési terv elkészítésében (kb. a Barca költségvetésének ötöde/hatoda volt).

GYLS 2020.03.16. 19:53:13

@MCMXCIX: Nem csak a fiatalokkal nem tudunk bánni (lsd. Coutinho, Griezmann).

Força Barça! 2020.03.16. 21:14:33

Regisztráció után nézhető az összes Barça meccs.
footballia.net/teams/fc-barcelona

Robi71 2020.03.16. 21:25:51

@MCMXCIX: Mbappé ára 250-ről, Sancho-é 140-ről indul. Felső határ....?

Robi71 2020.03.16. 21:37:06

Ha marad Umtiti védőt nem kell igazolni, ha megy Vidal és Rakitic akkor kp mindenféleképp (lehetőleg támadó profilú) kell...a tamadó szekcióba kell egy szélső (center még nem égető).
Elég egyszerűnek (tűnik) a képlet...de ahogy megtapasztaltuk az elmúlt években Barto-éknak lehetetlen küldetés.

Barcaa 2020.03.16. 22:50:53

@Robi71: Umtitit nem kérdés hogy el kell adni, mert nem hajlandó megműttetni magát.
Azóta látszik is hogy nem bír zsinórban 3 meccset, és a teljesítménye is sehol sincs a régebbi hidegvérű, magabiztos Umtitihez képest sajnos

Robi71 2020.03.16. 22:57:02

@Barcaa: Nem hajlandó vagy nem segítene már az sem (lásd Vermaelen)? ...költői kérdés, majd meglátjuk...

GYLS 2020.03.17. 06:52:12

A Sporttudományok Nemzetközi Központja (CIES) összegezte a topbajnokságok csapatait, s ezúttal a labdarúgók játékjogának piaci értékei alapján állította fel rangsorát. A svájci székhelyű intézet a tavalyi BL-győztes Liverpool csapatát sorolta az élre, a Manchester City nem sokkal maradt el tőlük, a két spanyol óriási viszont már jóval inkább, továbbá még a Chelsea és a Manchester United összértékét sorolták 1 milliárd euró fölé.

A topligák legértékesebb csapatai
Liverpool 1,405 milliárd euró
Manchester City 1,361 milliárd euró
Barcelona 1,17 milliárd euró
Real Madrid 1,1 milliárd euró
Chelsea 1, 008 milliárd euró
Manchester United 1,007 milliárd euró
Paris Saint-Germain 979 millió euró
Atlético Madrid 836 millió euró
Tottenham 787 millió euró
Juventus 783 millió euró

GYLS 2020.03.17. 07:03:03

Remélem Umtiti helyett találunk olyat, aki hosszútávon is megfelel. Nem vagyok benne biztos. Itt van pl. Todibo. A Barcában kapott 325 percet, ami alapján továbbadjunk. Milyen volt a játékosmegfigyelés? Persze, anyagilag megéri, hiszen ingyen jött. De szakmailag?

DISTANTxTHUNDER 2020.03.17. 07:58:11

@GYLS: Nagyon optimista vagy ha azt gondolod hogy Dembit el lehet adni 70 millióért.. kezdjük ott hogy az orvosin sem biztos hogy átmenne, így pedig eladhatlan.. én Coutinhoban továbbra is látok fantáziát, nem adnám el, már csak azért sem mert jelenleg iszonyat a középpályánk is és nem Cou miatt.. én a nyáron Lautarot hoznám és Van de Beeket, két nagyon jó és nagy jövő előtt álló játékos akik nincsenek irreálisan beárazva (még).. persze szerintem is Neymar visszahozatala lenne a prioritás egy csere center helyett, mert szélső támadónk nincs, de nem látom ennek a realitását.. róla lemondtunk amikor hagytuk magunkat rászedni a PSGvel

GYLS 2020.03.17. 08:40:36

@DISTANTxTHUNDER: Nem vagyok optimista az árakat illetően. Csak a Transfermarkt által megadott árakat tüntettem fel minden egyes játékosnál. Ezt nevezhetjük középárnak is. Pl. Berbatov tegnap leírta, hogy Cuccurellát 6 milláért viheti a Getafe (igaz, ha értékesitik, mienk lesz a különbözet 40%-a), azaz áron adjuk. Vele ellentétben Todibóra a Schalkénak 25 milliós vásárlási opciója van, ha pedig élnek vele, Őt a Transfermarkt szerinti áron felül adjuk. És ez lehet a helyzet a többi játékossal, így Dembelével is. Ez a piac.
Ha Dembelét nem viszik, Coutinhot megtartanád, miből lesz Neymar bérére? Ha Dembelét nem viszik, és még jön Triancao, minek még egy szélső? Ráadásul itt van még Messi, Griezmann és Fati is. Ha Dembelét nem viszik, mi lesz ha végre elkerülné a sérülés, és megközelítené a dortmundi játékát? Apropó sérülés. Suarez 2 éve szintén sérüléssel bajlódik. Ő is heteket hagyott ki, vagy sérülten, tehát nem 100%-os állapotban játszott. Braithwaite elég lesz mögé?
Szóval megannyi kérdés. A választ pedig a Barto-Abidal-Setien trió tudja. Vagy még Ők sem.

GYLS 2020.03.17. 08:42:05

@GYLS: Cuccurellával kapcsolatos mondat helyesen:
.....azaz áron ALUL adjuk.

Robi71 2020.03.17. 11:13:13

@DISTANTxTHUNDER: @GYLS: Coutinho-t feltétlenül el kell adni, ha Fembi a nyakunkon matad. Az ő esetében max egy kölcsön jöhet szóba, mint most Cou esetében (reméljük találunk olyant, aki a fizezését legalább részben átvállalja).

DISTANTxTHUNDER 2020.03.17. 12:56:50

@GYLS: Jön Trincao.. és komolyan tőle várjuk a világklasszis teljesítményt? Ugyanúgy kidobott pénz lesz mint Brétvét.. nyilván ha vele is komolyabban számolna a vezetés akkor fel sem merülne Lautaro..Dembivel kapcsolatban meg már csak a "mi lenne ha" kezdetű mondatoknak van értelmük mert lassan azt is elfelejtik az emberek hogy néz ki :/

GYLS 2020.03.17. 15:52:23

@DISTANTxTHUNDER: Én sem Trincaotól, sem Braihtwaite-től nem várom a csodát. Dembelénél viszont már valóban csak a HA marad. Ha viszik, ha nem viszik, ha netalán nem lesz sérült. De lassacskán ugyanez a helyzet Suarezzel és Albával is, sérülés sérülés után. És udvarolunk egy szintén egyik sérüléséből a másikba eső Neymarért.

Piue-Alba-Busquets-Suarez-Messi: Ők öten a bérkeret kb. 45 %-át viszik el, érinthetetlenek.
TerStegen-Roberto-deJong: Szerintem őket sem adja el a klub. Övék a bérkeret 15 %-a. 8 játékos, és már 60%.
Neymar a PSG-ben kb. 35-40 milla között kap évente. Ha ezt kapja nálunk, ez picivel még több, mint Dembele-Rakitic és Vidal bére együtt. Ez újabb 10-12 %, azaz 70-72 %, és még csak 9 játékosunk van.
Marad kb. 30 % (kb. 90 milla) egy 20 fős keret kialakítására, azaz 11 játékosra. És ennek a felét (45 milla) kapja jelenleg Griezmann. Már csak 45 milla van 10 játékosra.
Miért írtam mindezt? Mert ezen fizuk miatt csak Triancora, Pedrire, Fernandesre futja. Emiatt kerül már 17 évesen fel Fati a nagyokhoz, hozunk csak Todibókat, Firpokat, Braithwaiteket Pique, Alba és Suarez helyettesítésére (pótlására). Márpedig a pályára 11 játékost kell felküldeni és még a cserepadra is illik leültetni pár embert.
Szóval, ha komoly erősítést akarunk, áldozni kellene. És ehhez kevés lesz Dembele-Rakitic-Vidal bére.

Robi71 2020.03.17. 16:38:00

@GYLS: Én nem sajnálom a fizetést az alapjátékosoktól, akik évi 50-60 meccsen pályára lépnek...de annál inkább azoktól, akikkel csak többen vagyunk. Ezek eltávolításával felszabaduló bérkeret mehet az új igazolások fozetésére.
Jelenleg nagyon kell legalább egy olyan játékos Messi mellé, aki emelni tudja a játékminőségünket. Nem sok ilyen van...leigazolható még kevesebb. Talán ezért merül fel olyan gyakran Neymar neve.

GYLS 2020.03.17. 17:10:56

Itt nem a sajnálom, nem sajnálom a kérdés. Ha Neymar jön, és marad az általam felsorolt 9 játékos is (TerStegen-Roberto-Pique-Alba-Busquets-deJong-Messi-Suarez-Griezmann), akkor kb. 45 milla marad a többiekre. Tehát eladhatunk rajtuk kívül mindenkit (Neto-Semedo-Umtiti-Lenglet-Firpo-Arthur-Rakitic-Vidal-Dembele-Braithwaite-Fati) a bérkeret felszabadítására, de az újak bérére (mivel Neymaré egyenlő Dembele-Rakitic-Vidal bérével) akkor is csak összesen 45 milla marad. Na ennyiből nem lesz minőségi cseresor. Márpedig évi 50-60 tétmeccsre az is kellene. Pláne ha még sikeresek is akarunk lenni. Érdeklődve várom, milyen lesz szeptember 01-től az új, kb. 20 fős keretünk.

Força Barça! 2020.03.17. 17:15:56

A Barcelona első csapatából 16 játékos szenvedett az idei szezon során valamilyen sérülést. Néhányan közülük háromszor is megsérültek már. A keret tagjai közül csak Antoine Griezmann és Frenkie de Jong maradtak végig egészségesek.
_________________

Ma délelőtt lezajlott az UEFA elnökének, az európai labdarúgó-szövetségek (55), a BL-ben és EL-ben érdekelt klubcsapatok vezetőinek videó konferenciája, amelyen döntés született a következőkről: Az Európa bajnokságot 2021 nyarára halasztják. Ezzel párhuzamosan a FIFA-val egyeztetnek a 2021-es Klub Világkupa elhalasztásáról, hogy a kettő ne ütközzön egymással. A BL döntőt június 27-re, az EL döntőt június 24-re irányozzák elő. Az elsődleges cél a nemzeti bajnokságok befejezése, ill. az európai kupameccsek lezárása.

Robi71 2020.03.17. 19:11:17

@GYLS: szerintem eljött az az idő, amikor elég lesz egy 15-16 fős minőségi alapkeret és a feltőltés (+5-6 fő) alacsony bérezésű, többnyire saját nevelésű játékosokkal történik.

MCMXCIX 2020.03.17. 20:44:02

Vállalom amit ezért kapni fogok, de szerintem én egyedül a blogon és a nagyvilágban Messi eladása mellett vagyok. Nem személyes érzelmekből, nem azért mert ne őt tartanám a világ/minden idők legjobbjának (azért nem mondom ki a minden időket egyértelműen, mert olyanokról nem nyilatkozom akiket nem is láttam játszani), hanem pont hogy a Barto-klán katasztrofális intézkedései miatt, már csak ezt látom kiútnak, lehet 5 év éhínség következik (bár ha belegondolunk még az sem biztos, mert a Real Madrid sem épp virágzását éli, és még mindig az "öregek" húzzák ott is a szekeret, én akkor aggódnék, ha a csodatinik repítenék a Realt, szóval bajnokság még úgy is lehet, max fő BL-varomanyosok nem leszünk), és ha még az ő ára+fizetése is felszabadul ÉS emellett sikerül értékesíteni Rakiticet, Vidalt és Coutinhot, akkor azért már lehet valamit kezdeni és nem csak 20 játékosra fogja futni. Ha csak 100nak szamitjuk be, Rakitic 20, Vidal 15, Coutinho 70, az 205, és akkor még az aprobbakrol nem is beszéltem (mint pl Perezt kötelező vásárlási opcióval adtuk), szóval kijon az meg kicsit többre is, simán belefér Neymar (150), illetve még egy játékos, döntse el mindenki magának kit szeretne. De amúgy most akkor pontosan mi a szabály, hogy egalban kell lennie a vétel-eladás pénzének, vagy az, hogy a kettő között maximum 100 millió euró különbség lehet? (mind a kettőt hallottam már)

MCMXCIX 2020.03.17. 21:10:43

De nem remélek semmit az elnokvaltasig. Nem azért mert Coutinho vagy Dembélé nagy felsülés volt, de nekem Brathwaite-nél lett mindennek vége. Nem a dán játékossal van bajom, sem azzal, hogy egy FC Barcelonánál nem ilyen nevek kéne felmerüljenek, hanem azzal, hogy hogy nem látja senki, hogy az ő leigazolása egy bűncselekmény volt (4.5 éves szerződés amikor eleve az egész támadókeresés úgy indult, hogy csak egy fél évre kell, ahh senki ne gondolja hogy ez pénzmosás gyanús).

Robi71 2020.03.17. 21:14:17

@MCMXCIX: Messi-t eladni? Hozza meg az utolsó áldozatot is a klubbért csak azért mert a "Barto-klán katasztrofális intézkedései" ilyen állapotban hozták a szeretett klubbunkat???
Miért nem adtuk el anno Puyolt, Xavi-t vagy Iniesta-t...és hagytuk tisztességesen "nyugdíjba vonulni"???
Bizzuk ezt Messi-re (ahogy a nagy elődök esetében is) döntse el ő, hogy hagyja "eladatni" magát vagy ingyen távozzon amikor ő akar...vagy innen vonuljon vissza!!!
Helyében én hagynám Barto-t a "saját zsírjában megsülni"...vagy adja el a "sportfogadásait": a "megmentő" Coutinho-t, a "Neymar-nál jobb" Dembélé-t, Griezmann-t (akit az elbukott "sportfogadásai miatt igazolt le), az "új Xavi" Arthur-t vagy De Jong-ot (akiért személyesen utazott el)....

GoalGero 2020.03.17. 21:38:27

@Robi71: az általad felsorolt játékosok közül kettő log ki.
Arthur:Nem volt túl drága,(azthiszem 40m ) bőven elvinnék 60ért szerintem,tehát nem bukta.
Dembelé:Fel jó szezon után valószínüleg Mbappe kosarat adott,így kellett egy pótlék.Felsztárolták,lelkileg sok volt a srácnak.Ketseg kívül nagy tehetség,de láttunk már hasonló játékosokat.(Óscar,Pato,Robinho,Adriano,Ben Arfa,Balotelli)
A többiek mind nagy nevek voltak,fejetlenül igazolva.De jong ott játszik ahol sose játszott.
Coutinho szinten.(Tudom a Bayern se veszi meg meg ott sem bizonyít de a Bayern egy Nemet kirakat csapatot épít kell a pénz Brandt,Sane,Havertz fele emberekre,Cou statja nem rossz. 32 meccs 9 gól es 8 gólpassz Bundesliga:22meccs 8gol 6 assist)
Griezmann pedig minek hova és hogyan ?

MCMXCIX 2020.03.17. 21:52:00

@Robi71: Na most, én eleve sosem fogom sem Messi, sem mas játékos emberi érdekeit a klub elé helyezni. Kettő, csak apropokent sugom, ha már Messi érdeke: szerinted hol lenne nagyobb esélye még 1, de akár 2 BL-címre, aranylabdára stb, itt vagy egy komolyabb csapatban?

Robi71 2020.03.17. 21:52:32

@GoalGero: Ez jött le a hozzászólásomból neked?...remélem nem.

Robi71 2020.03.17. 21:56:11

@MCMXCIX: Ezért mondtam, hagyjuk őt dönteni ebben a kérdésben.
Egy dolog biztos, helyében hagynám Barto-t égni, mint a...és ingyen elköszönnék a nyáron. Ezt kellett volna tennie 2017 nyarán és akkor Barto már a múlté lenne.

GYLS 2020.03.18. 07:06:05

@MCMXCIX: Tetszik a gondolatod, csak nem Messivel kapcsolatosan. Ha én drasztikus változást akarnák, akkor nálam Messi kivételével az összes 30 feletti távozna a nyáron. Viszont már Vele kapcsolatosan sem értek egyet Bartóval abban, hogy az új szerződésmódosítással a jelenleginél is nagyobb fizetése lesz. Messi (önmaga is elismerte már évekkel ezelőtt) teljesítménye bizony már csökkenőben van (mondhatnám nem 8, hanem csak 7 km-t fog lehozni mérkőzésenként).
Nem vagyok híve az összeesküvés-elméleteknek, de HA valóban van pénzmosás, akkor azt nem a kicsiknél (példád szerint Braithwaite) kell keresni (persze, sok kicsi sokra megy).
A kérdésedre: 100 millával lehet többet kiadni játékosvásárlásra mint amennyiért értékesítünk. Emellett viszont még más előírások is vannak.

MCMXCIX 2020.03.18. 07:19:37

@GYLS: Brathwaite is igaziból csak egy a több fel sem tűnő kicsi közül. Ki emlékszik még itt Malcomra, aki egyáltalán nem mondható, hogy kiugroan rossz teljesítményt nyújtott volna egy cserejatekoskent, és már az első éve után mennie kellett? Psulonho, aki szinténhasznod tag volt, 2 év múlva pont ugyanoda vissza ahonnan jött, és nem épp a szomszédba? Douglas, akit mai napig nem tudjuk hogy es ki talált ki, oké, jobbhatvedet ígértek, de az tenyleg olyna lett volna mintha egy NB1es csapattól igazolnak, ki húzták egy csapatnevet egy kalapból, ésazt mondták, annak a jobbhatvedje kell?

DISTANTxTHUNDER 2020.03.18. 07:52:04

@GYLS: A fizetésekkel már így pengeélen táncol a klub, ezért sem éetem hogy merülhet fel Lautaro szintű játékosok igazolásának esélye (ezzel a kérdéssel kezdtem anno :)) És akkor még Coutinho visszaérkezésével a nyáron nem is számoltál, akinek a fizetését (lehet h csak részben) a Bayern állja idén.. ott lett nagyon elrontva szerintem hogy a vezetés anno ilyen durván kiemelte Messit, amikor az akkori csoda Barcában Iniesta és Xavi szerepe legalább akkora volt mint Messié (ő is nyilatkozta korábban).. a mostani "zsoldos" igazolások neg vérszemet kaptak, a klub pedig évente kénytelen újítgatni a kulcsemberek szerződését fizetésemeléssel... most amúgy Ter Stegen a "soros".. én a Vidal, Rakitic, Dembelé triót eladnám, egyrészt semmi szükség rájuk másrészt így jelentős bér szabadul fel, amit aztán van Neymarra, vagy a Lautaro-Van de Beek duóra lehetne fordítani, máshogy nem megy..

GYLS 2020.03.18. 09:11:05

@DISTANTxTHUNDER: Igazad van a béreket illetően, páran aránytalanul sokat kapnak (pl. Messi-Griezmann-DeJong-Dembele-és még sorolhatnám). Épp erről írtam tegnap. Abban viszont már másképp látom, hogy a magas bérek a kulcsemberek kapják. Messi, Busquets és TerStegen kivételével én senkit jellemeznék KULCSEMBERNEK. Sőt, Őket is csak azért nevezném annak, mert minden köréjük épül. Hátul vész esetén minden megy a TerStegennek, középen Busi összeszedi a labdákat, elől meg mindent Messitől várnak. Pedig - szerintem - jó pár játékosban több van. De mezőnyben alkalmazkodni kell Messihez és Busihoz, ezáltal a lassú és körülményes tesze-toszához.Aki viszont valóban többet érdemelne, az épp TerStegen (pl. Oblak több mint dupláját kapja jelenleg).

Ha Coutinhot eladjuk, akkor az Ő bérével nem kell számolnunk ősztől, ha nem megy, akkor bizony kb. 16 millával kevesebb marad a mozgástér. Én úgy indultam ki tegnap, hogy kb. netto 280-300 milla a csapat éves bértömege. Ebben a kölcsönben lévők nincsenek benne, hiszen nem tudhatjuk, hogy közülük kinek mennyit fizetünk.
Rakitic-Vidal és Dembele eladásával felszabadul kb. 34 milla bér. Ezt pedig én nem egy az egyben Neymarra szánnám, hanem a Rashford-Werner-Lautaro trió valamelyikére és Van De Beekre. Ha pedig nem Rashford lenne az egyik befutó, akkor még ha nem lennének telhetetlenek az érkezők (mondjuk megelégednének 10-10 millával), TerStegen is megkaphatná amit szeretne. Szóval ahogyan Te is gondolod, a kérdés az, hogy 3 játékos bére egynek, vagy ugyanannyi háromnak.
süti beállítások módosítása