A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Május elején kezdődhetnek az edzések

2020. április 25. - caaaatalan

Javier Tebas videokonferenciát tartott.

Az Adea Conecta nevű videokonferencián Javier Tebas a La Liga elnöke határozott terveket vázolt a szezon folytatására.

Ezek szerint az 1. és 2. osztályú klubok játékosait április 28-án egyaránt koronavírus tesztnek vetik alá. Ezt követően május elején megkezdik a csapatok a tréningezést, júniusban pedig folytatják és befejezik a 2019-20-as bajnokságokat.

"Ha elindítjuk a bajnokságot és egy csapat nem hajlandó játszani, azt úgy fogjuk büntetni, mint ha nem állt volna ki a mérkőzésre. Hasonló esetben, ha a csapaton belül lesznek olyan játékosok, akik megtagadják a pályára lépést, azokat is büntetni fogjuk. Ilyen döntéseket sem a csapatok, sem a játékosok nem hozhatnak, ha folytatódik a szezon."

Amint látható kemény hangot ütött meg a La Liga vezére, akinek a célja végig a szezon folytatása volt, ez pedig összhangban áll az UEFA korábban már ismertetett elvárásaival is.

Mindeközben a játékosok körében állítólagosan nagy a megosztottság, sokan félnek az edzésektől és a mérkőzésektől is, nem tartják biztonságosnak a lebonyolítást és nagyobb garanciákat szeretnének a szövetségtől és a spanyol kormánytól az egészségük védelme érdekében.

 

 

 

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr7315640086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

julio alberto 2020.04.25. 11:31:49

Javier Tebas nem normális ez nyilvánvaló...A pénz mindenek felett,csak az számít.

caaaatalan 2020.04.25. 11:51:31

@julio alberto: elég egyértelműen ez a lényeg.

Hozzáteszem, hogy nagy valószínűséggel zárt kapuk mögött folytatnák le a meccseket, de a játékosok akkor is szanaszét fertőzhetik egymást.

Raven1975 2020.04.25. 12:58:01

Na így előreláthatóan össze-vissza fertőzik egymást a játékosok.

blackswan07 2020.04.25. 15:39:17

Sziasztok srácok!
Ez a pali könnyen beszél, amíg nem neki kell kockáztatnia. Megse lepődöm..

Robi71 2020.04.25. 16:20:23

A német bajnokság is indul...zárt kapuk mellett. Én ezt a jelen körülmények között a lehető legjobb döntésnek tartom.

blackswan07 2020.04.25. 16:26:19

@Robi71:
Németországban azért más a helyzet. Sose volt olyan veszélyes mint Spanyolországban. Tudom mert München mellett élek. Kezd csillapodni itt, de épp ezért még a Májust megvárnám. Addigra mindenhol elindulhatna nagyjából.

sunt 2020.04.25. 17:06:14

Nem értem, miért mondja ki, hogy zárt kapuk lesznek. Még kevésbé értem a játékosok ilyen büntetését. Miért nem a klubok ügye, hogy ha egy játékos nem akar pályára lépni, azt házon belül intézzék el. Avagy nem a klubjával van a játékos szerződéses viszonyban?

caaaatalan 2020.04.25. 17:14:57

@sunt: a játékos részét én sem értem.

caaaatalan 2020.04.25. 17:15:52

@blackswan07: spanyol június előtt a bajnokság biztos nem indul

Edzések lesznek májustól elvileg

blackswan07 2020.04.25. 17:47:15

@caaaatalan:
Bundesligara értettem, meg összességében mindegyikre.

@sunt:
próbál kemény lenni, egyértelműen a csapat problémája és az esetleges büntetést nekik kell kiszabni. Az okostojás azt próbálja ezzel elkerülni hogy tömeges pályára lépést megtagadó játékosok ne legyenek akik a pénztárcáját veszélyeztetik.

Dr Mouse 2020.04.25. 19:39:30

Normál körülmények között a spanyol Liga, a nézőtéri bevételek 1O%-át kapja.
Így, üres nézőterek után nem tudom, hogy majd mi jár nekik, - de majd biztosan megoldják....

Berbatov 2020.04.25. 20:24:36

@Dr Mouse: Honnan veszed, hogy a kiváltott belépők ára után 10% járna? A jegyekből befolyt összeg egésze a Barcáé szerintem.

Ebben az időszakban nyilván a bérleteseket éri kár, nem tudom, hogy nekik majd visszafizetik a megvásárolt bérletek árának x százalékát, vagy kedvezményt kapnak majd a megújításra. Ez a két opció van.

Berbatov 2020.04.25. 20:27:14

Todibót nem tudja megvásárolni a Schalke a gazdasági helyzet miatt, újra kölcsön akarják venni. Remélem, hogy másodjára már nem mondanak le róla. Nem tudom ki látta a Bayern ellen játszani, de komoly teljesítményt rakott le az asztalra. Februárban ő lett a hónap Schalke játékosa is.

SzaboJ2252 2020.04.25. 21:40:46

@Berbatov: ha ilyen meggyőző volt akkor nem lenne több értelme visdzahozni? Vagy annyira nem volt meggyőző? Én simán beepitenem Pique helyére mivel neki sincs már sok. Max 1 vagy 2 év. Szerintem

caaaatalan 2020.04.25. 23:35:43

@SzaboJ2252: igazából nálunk kevés lehetőséget kapott.

Robi71 2020.04.25. 23:49:29

@Berbatov: A Schalke-nak nem ér 25 milliót Pique utódja?

Berbatov 2020.04.26. 00:22:37

@Robi71: Nincsen pénzük, nekünk sem lesz 1 milliónk sem átigazolásokra, az ESPN belső forrása szerint a következő idény költségvetését minimum 200 millával hazavágja a járvány. Nagyon valószínű, hogy a játékosokat be kell vonni egy bércsökkentésbe ismételten, mert nem tudnak megfelelni sem a szabályoknak, sem anyagi keret nem lesz a teljesítésekre.

Robi71 2020.04.26. 00:58:10

@Berbatov: Én ennek csak örülni tudok. Ha Barto-nak sok költeni való pénze van, akkor eszetlenül kidobja az ablakon. Legalább rákényszerül ésszerűbben igazolni...és visszahozni (visszavásárolni) a kölcsönben levőket....és ismételten felértékelni a La Massia-t.

Bivi76 2020.04.26. 07:58:56

@Robi71: Robi! Ne kötejedj Todibo - val! A fiatal francia az egyik legnagyobb védőtehetség Sőt, már több is annál. Egy rendkívüli képességekkel rendelkező, magas játékinteligenciájú, brutális felépítésű belső védő. Az hogy most a Schalkéban játszik, csak szurkolni kell, hogy ne legyen pénzük megvásárolni, és térjen vissza hozzánk. Amit a nagyokos spanyol edzők (főleg Valverde) rombolt, helyre kell hozni. Nézd meg, milyen teljesítményt nyújtott a Bayern elleni bajnokin.Szerintem ha Busquets vagy Pique szeretne rabonázni (amit fiatal francia sztárunk tett hátvéd létére), leesnének törökülésbe, aztán egy KCR - es IFA-nak kéne szólni, hogy emeljék fel őket! Ne bántsd fiatal játékosainkat, és ne tegyék rájuk negatív csengésű célzásokat!

MCMXCIX 2020.04.26. 08:01:20

@Robi71: @Berbatov: Mondom, a nyartol egy nagy nev igazolasanal (Barto utolso robbantasa) ne varjunk...ez pedig valószínűsíthetoen vagy Neymar, vagy Lautaro. Mas itt amugy sem lesz (lett volna) az elnökválasztásig, amit fogaunk sincs ki nyer majd (a listát szerintem nem kell bemutassam, bár nem hivatalos de gyanakszom a jelöltek listája a Bartomeu embere (ha ő személyesen már nem imdulhat), Farré, Benedito, Laporta, Font névsor lesz), attól függően ki kerül az élre, az határoz majd meg minden továbbit.

MCMXCIX 2020.04.26. 08:11:53

A Font-Xavi duó nekem szimpatikus lenne, de egy feltétellel: nem edzheti azokat, akik a haveejaines korabban egyutt nyert veluk meg mindent. Vagyis nem most, hanem jovore legkesobb, 2021ben el kell köszönni Piquétől, Albától, Busquetstől, Rakitictől, Suáreztől és Messitől is. Az utolso BL-gyoztes es triplazo csapat alapcsapatából csak ter Stegen, és egy esetlegesen visszatérő Neymar maradhat (ha valoban nem tovább bulizni, hanem karrierjét kiteljesíteni jönne vissza, akár még Barto utolso robbantásaként).

caaaatalan 2020.04.26. 08:13:39

@MCMXCIX: én nagyon remélem h Laporta elindul, és ha elindul akkor mellé áll Font, Xavi és Guardiola.

Az úgy elég lenne h legyőzzék ezt a bandát.

GYLS 2020.04.26. 08:19:27

TerStegen
Roberto-Piue-Umtiti-Alba
Arthur-Busuets-deJong
Messi-Suarez-Griezmann
Ha igaz az ESPN belső forrása (amiről már április elején írtam), miszerint kb. 200 millával kevesebb lesz a következő költségvetési év bevételi oldala, akkor a jelenlegi netto bérkeretet kb. 100 millával csökkenteni kell.
Ebben az esetben a fenti 11 játékos bére már több a megengedett 70%-nál. Ez most a legnagyobb gond, nem az, hogy a 32-35 játékosból eladjunk tízet, és az árukból hozzunk egy-két "sztárt", aki(k) ugyebár nem egy-két millát kérnének.

caaaatalan 2020.04.26. 08:36:54

@GYLS: ebből Umtiti és Griezmann eladó, Ter stegen nem biztos h marad

GYLS 2020.04.26. 08:55:29

@caaaatalan: Amint írtam, el lehet adni 10-15 játékost is, a kb. netto 200 millás bérkeret nagyon szúkös lesz ahhoz, hogy 20-22 fős MINŐSÉGI keret legyen. Az általad említett 3 név helyett pedig be lehet tenni másik hármat, de ha legalább a kezdőt szeretnénk versenyképessé tenni, akkor nem mindegy, hogy KIK azok. És ha ezek bére még a fele is a három távozóénak, akkor is 65%-on állunk a KEZDŐ csapatot illetően. 5% még 9-11 játékosra?

MCMXCIX 2020.04.26. 08:58:23

@GYLS: Ebbol csak ter Stegen, Roberto, Arthur, és de Jong kell feltétlen maradjon.

GYLS 2020.04.26. 09:02:33

@MCMXCIX: Kb. 4-5 év múlva talán már csak Ők lesznek. De most 2020-at írunk! A piacot pedig nem ez az év fogja felforgatni.

caaaatalan 2020.04.26. 09:03:24

@GYLS: sajnos nem teszi ki a felét.

Hpgy kit tudunk eladni erősen ?-es...

Umtitit nem hiszem.
Griezmannt ár alatt.
Ter Stegen lehetne jó üzlet, de viszont nagyon nagyon jó kapus.

Dr Mouse 2020.04.26. 09:04:13

@Berbatov: Évekkel ezelött írta a Marca, hogy a spanyol szövetség minden - MINDEN! - elsőosztályú meccs jegybevételéből 10%-ot kap.

caaaatalan 2020.04.26. 09:05:40

@Dr Mouse: az egy nagyon jó üzlet.

Már ha van jegybevétel.

GYLS 2020.04.26. 09:11:17

@caaaatalan: Nem értem, mi nem teszi ki a felét?

caaaatalan 2020.04.26. 09:30:20

@GYLS: az érkezők bére nem a fele lenne a távozókénak, hanem több mint a fele.

Pl. Ter Stegen helyett kit tudnánk hozni? Évek óta nevelték erre a posztra, h a barca kapusa legyen ebben a játékstílusban.

GYLS 2020.04.26. 09:41:58

@caaaatalan: Akkor viszont marad a mai első írásomban leírt tény, a kezdő csapat bére 200 millás bevételkiesés esetén el fogja érni a LIGA és az FFP által megengedett, a nagycsapat összköltségvetésének 70%-át. És ez még csak a keret fele.

caaaatalan 2020.04.26. 10:09:47

@GYLS: egyértelmű h a béreket újra kell tárgyalni.

A Barca eddig is rekord magas fizetéseket adott, amit hatalmas bevételekkel lehetett csak kordában tartani.

Busquets, Piqué, Messi, Roberto most megmutathatja h mennyire fontos nekik a klub. Elsőként kellenwme leülniük a vezetőkkel és a bércsökkentésröl tárgyalni.

Ez talán pl Ter Stegenre is hatással lenne és elfogadná a hosszabbítási ajánlatot.

g4brielsmith 2020.04.26. 10:32:21

@caaaatalan: Onana lenne a megfelelő pótlás Ter Stegen helyére szerintem. Bár a Bilbao spanyol kapusa sem lenne rossz választás. :)

katalan2 2020.04.26. 10:35:10

@caaaatalan: Már csökkentették Messiék bérét. Elfogadták a 70%-os bércsökkentést.

caaaatalan 2020.04.26. 10:48:52

@katalan2: csak a veszélyhelyzet idejére.

sunt 2020.04.26. 11:29:25

Zártkapus meccsen kicsi a bevétel és mindegy, hogy egy-egy játékos milyen népszerű a szurkolók körében. Alkalom lehetne a kísérletezésre.

Dr Mouse 2020.04.26. 12:29:33

Nézem a Spíler2-n a Barca-Inter meccsét és csodálkozom.
Én, a laikus néző azt látom, hogy a 18. percben a közeli képek szerint Griezmannról, Arthurról és De Jongról dől a veríték, az arcuk meg láng vörös!
A pálya szélén meg rezzenéstelen arccal bámul az a barom Valverde...
Hogy nem szégyellik magukat az edzői meg az orvosi stáb tagjai?

Robi71 2020.04.26. 12:55:51

@Bivi76: Ha ez mind igaz, amit Todibo-ról írtál ( ennyi pozitív jelzőt még egy Van Dijk kapcsán sem olvastam)....akkor a Schalke már csak azért is ki kellene vásárolnia 25 millióért, mert így a Barca-nak 50 milliót kellene fizetnie a visszavásárlásért (ha jól emlékszem ez van a kölcsönszerződésében). Ennyire ostobák ezek a németek? :)

Eminusz 2020.04.26. 12:59:42

@caaaatalan: Griezmann elado?? :O En epp az ellenkezojerol olvastam...

Bivi76 2020.04.26. 13:03:26

@Robi71: Próbáld meg Busquetset eladni!

Bivi76 2020.04.26. 13:04:03

@Robi71: Egyébként mi a gondod Todiboval?

Attila76 2020.04.26. 13:04:11

@Robi71: Azt nem tudom hogy a Schalkénál ostobák e vagy sem, de a barca vezetők egész biztos hogy azok ha ilyen szerződést kötöttek.

Bivi76 2020.04.26. 13:12:40

@Robi71: Én azt vettem észre, minden olyan játékost kritizálsz, aki bármiféle veszélyt jelent a 30+-osok pozíciójára. Tulajdonképpen szeretnéd Te hogy megújuljon a csapat? Azt tudom hogy vezetői szinten változást szeretnél (ebben egyetértünk), de játékosállományilag már kételkedem. Minél hamarabb távoznak azok a bizonyos játékosok (köztük a legnagyobb is), annál hamarabb tudunk a helyes útra térni, amiről nagyon régen letértünk. Ehhez kell természetesen az elnökség távozása is,de elengedhetetlen Bartomeu munkásságának haszonélvező játékosainak is távozni. Nem Todibo a gátja a megújulásnak!

DISTANTxTHUNDER 2020.04.26. 13:16:59

@caaaatalan: Ez valami új divat hogy mindenkit 1 év után el akartok üldözni akit azélőtt több évig próbáltunk megszerezni? Coutinho esetében ugyanez van.. Fabregas legalább 3 évig maradhatott miután kiutálta a Camp Nou (hogy miért máig nem tudom).. Griezmann biztos hogy maradni fog, szurkoljunk ennek, és ne ilyen "icsek" meg Todibok jelentsék már a Barca jövőjét..

kritizator 2020.04.26. 13:17:19

@Bivi76: ő csak a 30+-osokban hisz.

Ne rójuk fel neki hibának.

Robi71 2020.04.26. 13:31:04

@kritizator: Én csak a minőségben hiszek, legyen az 18-35.

Robi71 2020.04.26. 13:40:53

@Bivi76: Semmi bajom Todibo-val, mint ahogy senki mással. De ő kb annyira veszélyes Pique-re, mint Dembélé Messi-re. A végelgyengülés nagyobb veszélyt jelent.

Eminusz 2020.04.26. 13:51:14

@Bivi76: Teljesen egyetertek! :)

Eminusz 2020.04.26. 13:54:24

@DISTANTxTHUNDER: Ezt nem ertem en se... Az elmult 4-5 evben egyetlen igazolas sem valt be! Es mindenki annak tudja be, hogy rossz igazolasok voltak... Dehat nem lehet mind egytol egyig rossz igazolas... En ezt nem tudom elhinni... Ide barki johet, nem tud beepulni a kozegbe! Ezert evente valtoztatjak az ujakat, de eszukbe se jut, hogy talan a kozeget kene megvaltoztatni..??!

Spacedyevest 2020.04.26. 13:59:31

Pörög a média az átigazolásokon.
Umtiti + SEmedo Ndombeléért, de Mourinhonak inkább Arthur kell, aki viszont nem akar menni.
MEnnyi alapja lehet ezeknek?

Raven1975 2020.04.26. 14:21:36

Luis Suárez karanténfrizurája. :)
uploads.disquscdn.com/images/bb72c5a748287744e9d30a947502dc2c944b3946490c771b8ba9ed7aa32c7000.jpg
Még növeszti egy kicsit, aztán olyan fürtjei lesznek, mint Griezmannak.

Bivi76 2020.04.26. 14:22:58

@Robi71: Mennyiért tudnád eladni Piquet ha piacra dobnánk? Egyáltalán kellene valakinek? Ugyanez a kérdésem Busquetsre is

Robi71 2020.04.26. 14:48:02

@Eminusz: Érdekes, Laportaéknak sikerült megtalálni a megfelelő igazolásokat...de még ennek a istenverte Rosell-Laporta párosnak is sikerült idehozni egy Neymar-t, Suarez-t, Stegen-t vagy akár Rakitic-t (másik 40 melléfogás mellett). Arra a fene sem gondolt volna, hogy ezek a tökkelütöttek még a 100+ milliós igazolásokkal ís képesek bakot lőni.
Egy szó mint száz....a minóség mindig megtalálja au utatt az érvenyesülés felé. Ezt kell megtalálni.

Robi71 2020.04.26. 15:06:37

@Spacedyevest: Ahogy alapja van annak, hogy a legújabb védő kiszemelt a 100 milliós Dias, Rakitic-t Mourinho is vinne, Coutinho-ért a Chelsea után a Leicester és az Everton is bejelenkezett.

caaaatalan 2020.04.26. 15:20:35

@Robi71: így van ezzel értek egyet.

A minőség megtalálja az útját.

Messi nyerni akar, ha ehhez Griezmann tud segítséget nyújtani, akkor vele, ha nem akkor mással.

Csak egyet tudok érteni Messivel.

Eminusz 2020.04.26. 15:24:05

@Robi71: Igen.. Tobbek kozott rad gondoltam, amikor azt irtam, hogy eszedbe se jut, hogy nem az igazolasokkal van baj.. :) 40 igazolasbol 4 valt be.. Az kemeny 10%! A tavalyi BL szezon legjobb kozeppalyasa nem talalja a helyet, ahogy a TOP3 aranylabdara jelolt vilagbajnok tamado sem, aki az osszes eddigi csapataban meghatarozo volt.. Biztos veluk van a baj...

Robi71 2020.04.26. 15:28:24

@caaaatalan: Az is igaz, hogy egyre kevesebb fiatal tehetség akar küzdeni az érvényesülésért. Csak a kónnyen megkereshető rengeteg pénz érdekli őket. Elég egy jó szerzódést kifogni és onnan sinen vannak (lásd pld Dembi).
A tehetség mellett az erős, küzdő jellemet kell keresni...ami szerintem fontosabb a tehetségnél.

caaaatalan 2020.04.26. 15:30:20

@Robi71: pontosan ezt írtam legutóbb.

Karaktereket kell igazolni és ez nem kor függő.

Robi71 2020.04.26. 15:34:36

@Eminusz: Ezek közül hányan bizonyìtottak és futottak be karriert a Barca után?
A két konkrét esetedről csak annyit, hogy a középpályás túl korán lett túlsztárolva, a támadónak pedig Messi-t kellene kiszorítania...mert arra amire hoztuk (bsz) alkalmatlan.

Robi71 2020.04.26. 15:37:11

@caaaatalan: Ezt próbálom évek óta megértetni a blog cirkuszi bohóc imádóknak. De ahogy látod feleslegesen. Még szerencse, hogy nem vagyok ezzel egyedül. :)

Dr Mouse 2020.04.26. 16:11:02

@Robi71: @caaaatalan: Én Veletek ellentétben nem a "minőségre" helyezném egy új csapat építésénél a hangsúlyt, hanem az EGYENSÚLY-ra.
Mert szerintem egy csapatnak ki kell bírnia 3-4 30+-os játékost, ha azok olyanok mint Messi, Suarez, vagy éppen Piqué.
Van itt a blogban olyan kommentelő, aki holnap - ha lehetne, - pályára küldene egy Griezmann-Lautaro-Fati féle csatársort. (Azt azért megnézném, hogy Grizi meg Fati mikor lőne gólt és hogy Lautarot mikor hozná gólhelyzetbe a mi középpályás sorunk.)
Az egész rém összetett dolog! Kezdve az elnöktől, - aki sokszor "árán felül" vett játékosokat, a játékosokat felkutató Abidalon keresztül, - aki mióta működik, szinte majd minden jelöltett Franciaországból hozná, (a Barca mióta eszemet tudom, brazilokkal, vagy holland kiegészítőkkel volt sikeres, nem annyira a franciákkal) - egészen az edzőig.
Az Edzőig mondom, aki minden nap együtt kell hogy dolgozzon az első csapat minden tagjával, s aki eközben a fél szemét a B csapaton tartja. Mert soha nem tudni, hogy ki sérül le, s akkor éppen szezon közben nem lehet máshonnan keríteni egy "pótló" embert.
Az edzőnek óriási a felelőssége! Neki kell nap mint nap megteremteni/megtartani a harmóniát. Az edző, aki ha kell, tud kemény lenni és el tud engedni olyan játékost is, mint volt nálunk Ibrahimovics.
Váltig állítom, hogy nagy csapatban 3-4 kiugróan nagy tehetség kell (ők a "karakterek") és a többi meg a "zongora cipelők."
Végül a szerencse is olyankor a Csapat mellé áll, - mint Xaviék esetében, amikor is volt vagy 7 világklasszis egyszerre a csapatban.

Robi71 2020.04.26. 16:35:44

@Dr Mouse: Minőség, karakter, egyensúly, harmónia...igen, ez így együtt maga a tökély.
Volt idő, amikor ez így együtt meg is volt a csapatban, karakteres tehetségek és...karakteres vízhordók. Sőt, egyszerre 11 klasszis (a maga kategóriájában) a pályán egyszerre...de még a kispadon is szép számmal.
De itt abba is hagyom, még mielőtt nosztaliázással vádolnának megint egyesek. :)

Robi71 2020.04.26. 16:59:18

Az MD szerint a Juve és a Barca tárgyalnak De Ligt átigazolása kapcsán.

caaaatalan 2020.04.26. 18:18:47

@Robi71: emellett a Juve érdeklődik Sergi Roberto iránt aki árcsökkentő tényező lehetne az ügyletben.

De Ligtben pl látom a karaktert. Már tiniként az Ajax csapatkapitánya és holland válogatott volt. Egy közösségben érvényesülni ilyen fiatalon az nem csak tehetség ?-e.

A klub helyében többet tennék érte,mint Neymarért!

blackswan07 2020.04.26. 18:28:16

@Robi71:
Chiellini nyáron visszavonul. Nem hinném hogy elengedik, de örülnék neki.

Robi71 2020.04.26. 18:33:26

@caaaatalan: Nem igazán sikerült az első éve a Juve-ban. Az olasz túltaktikázott fociban a belső védőnek kiemelt szerepe van. Talán lazább környezetben jobban menne neki.

Robi71 2020.04.26. 18:34:24

@blackswan07: Én is csak pletykaként kezelem.

blackswan07 2020.04.26. 18:35:30

@Robi71:
Sajnos nem fognak így sem 1 év után lemondani róla. Tavaly kellett volna megszerezni. Lenne egy Stegen - De Ligt - De Jong alakuló tengely.

Robi71 2020.04.26. 18:42:55

@blackswan07: Ha le is mondanának róla, 100 millió alatt biztosan nem.

julio alberto 2020.04.26. 18:49:45

Alakul ez......jön de Ligt,Martinez meg a fene tudja még kik...a Juventus meg a többi csapat alig várja hogy hogy cserébe oda adják őket.Persze a valóság talán ennél kissé árnyaltabb történet.A csapat nagy sztárjai iránt nem nagyon mutatkozik érdeklődés,Messi,Suarez,Pique,Busquets,Rakitic,Alba pedig a világ legjobbjai a posztjukon,nem véletlen retteg tőlük Európa elitje.Na pont ezért maradnak még évekig,élvezhetjük a páratlan dinamikus eredményes és nem utolsó sorba szép játékukat.Inkább dobják piacra azokat a fiatalabb játékosokat akik nem tudtak beilleszkedni abba a komfortba ami páratlanul sikeres volt az elmúlt fél évtizedben.

caaaatalan 2020.04.26. 18:49:57

@Robi71: az biztos, amiben Roberto egy 20-25 milliós max 30-as tétel lehet.

julio alberto 2020.04.26. 18:53:43

@blackswan07: Csak egy kérdés....de Ligt,de Jong tengely esetén mi lesz a Pique,Busquets duóval?

julio alberto 2020.04.26. 18:57:43

@caaaatalan: de Ligt?Komolyan te ezt a sztorit elhiszed?Pique?Vagy ő eligazol?

Robi71 2020.04.26. 18:58:46

@julio alberto: Sebaj, majd ezek az illeszkedni be nem tudó játékosok megváltják a világot a következő klubjaikban, mi pedig a fogunkat fogjuk szívni ezért. :)

julio alberto 2020.04.26. 19:03:23

@Robi71: Jobban tartok én attól hogy a fenti 30+ urak elmúlt fél évtizedes fantasztikus és eredményes játékát fogjuk élvezni itt még évekig.

Robi71 2020.04.26. 19:03:27

@caaaatalan: Nem lesz újabb 100+milliós igazolás egyhamar.

caaaatalan 2020.04.26. 19:04:18

@julio alberto: piqué- de Ligt

Cseréje Todibo és Lenglet. Nekem ez teljesen megfelelne.

Umtitit annyiért adják el amennyiért csak tudják.

Robi71 2020.04.26. 19:05:39

@julio alberto: Mondtam már, az idő neked dolgozik és akkor majd pezsgőt bonthatsz...Perez-el egyetemben. :)

Robi71 2020.04.26. 19:07:32

@caaaatalan: Nem lesz se Neymar, se Lautaro, se De Ligt. Ettől nem kell aggodni.

julio alberto 2020.04.26. 19:22:08

@caaaatalan: Pique,de Ligt?Pique még mennyi évig?

julio alberto 2020.04.26. 19:23:38

@Robi71: Az a baj az idő már 5 éve nekem dolgozik...

Dr Mouse 2020.04.26. 19:28:30

Ha úgy beszélhetnék a szövetség elnökével, - mint ahogy sajnos nem, - megmondanám neki, hogy: - Javier! Tebas(z)-tad el a leguóbbi VB-t is, nem szégyelled magad?
13 meccsen sorozatban nyeretlen maradt a spanyol válogatott a Lopetegui vezetésével, erre leváltjátok EGY nappal! a vb kezdete előtt? Ha nyertek volna a hispánok a VB-n, akkor - egy havi melóért kaptak volna 400 ezer eurót? Amikor otthon a La Ligában némelyik két hét alatt azt a pénzt megkeresi?

Robi71 2020.04.26. 19:51:45

@julio alberto: Elképzelésem sincs, hogy mekkora szenvedésen mentél keresztül az elmúlt 15 évben. Hatalmas lesz majd a megkönnyebbülés, már nincs messze az a pillanar. Kitartást! :)

julio alberto 2020.04.26. 19:57:19

@Robi71: A szenvedés kezdete?Ronaldinho,Puyol,Xavi ebben a sorrendben.Xavi óta egy nagy semmi,annak meg már 5 éve,ez van.Vagy te másképp látod?

sunt 2020.04.26. 20:08:23

Egyes kolégák beírásaiból az az érzésem, hogy állandóan drogoznak és ettől nem látják a valóságot. De ha eladják Ter Stegent és a pénzen Neymart veszik meg, akkor kiiratkozom.

julio alberto 2020.04.26. 20:19:56

@sunt: Eladni csak olyan játékost lehet aki iránt van kereslet...Ter Stegen vagy Arthur ilyen...sebaj maradnak a veteránok(nincs érdeklődés irántuk)aztán folytatódhat a páratlan sikersorozat,élvezetes és főleg eredményes játékkal.Neymar már csak hab lenne a tortán...boldog lenne Messi,Neymar,Suarez,Pique,Busquets....kell ennél több?

Robi71 2020.04.26. 20:31:10

@julio alberto: Már vagy 5 éve én is szenvedek, de nem pontosan azért amiért te.
Hogy lehet úgy elkölteni közel 1 milliárdot (egészen pontosan 980 milliót) hogy közben a csapat folyamatosan évről évre ijesztő ütemben gyengül? Ez nem hozzánemértés, hanem szabotázs.

Robi71 2020.04.26. 20:32:45

@julio alberto: Arthur?...tudsz valami konkrét ajánlatról?

Robi71 2020.04.26. 20:41:33

@sunt: Ha Stegen-ért jönne egy 100 milliós ajánlat (amit kétlek) el kellene engedni. Különösen ha nem akar hosszabbítani, mert giga fizetési igénye van.
Rengeteg kiváló kapust lehet igazolni 30-40 millióért.

julio alberto 2020.04.26. 20:43:50

@Robi71: Ter Stegen-Pique-Busquets-Messi tengely?Ter Stegen-Pique-Alba-Rakitic-Busquets-Messi-Suarez+Neymar két évig mint alapcsapat?Naná hogy a másik 3 játékos volt a nemzetközi lebőgés oka..És ezt te még komolyan is gondolod?

julio alberto 2020.04.26. 20:45:52

@Robi71: Arthur...esetében sajnos igen.

julio alberto 2020.04.26. 20:53:19

@Robi71: Ha elmegy Ter Stegen írjál már pár olyan kiváló kapust aki kapust aki 30-40 millióért leigazolható...Símon?

caaaatalan 2020.04.26. 21:02:02

@julio alberto: nem kell aggódni Neymar nem fog ideérni

sunt 2020.04.26. 21:02:38

@Robi71: Az eladás is ronda dolog, hogy a már tehertételt jelentő kiöregedettek ennyire előtte vannak. De hogy arra a semmirekellőre költsék a pénzt - az felháborít.

Robi71 2020.04.26. 21:03:46

@julio alberto: Pletykákkal tele a padlás. Konkrétról csak akkor tudhatsz ha bennfentes vagy. Az vagy? ...nem osztasz meg velünk is valami titkosat?

g4brielsmith 2020.04.26. 21:05:38

@julio alberto: ha a transfermarkt-ot nézzük, akkor 30-40 millióért kapusok: Onana, Unai Simon, Kepa, Pau Lopez és végül, de nem utolsó sorban a saját nevelés Inaki Pena

caaaatalan 2020.04.26. 21:06:52

@g4brielsmith: ahogy Onana is saját nevelés

Robi71 2020.04.26. 21:07:10

@julio alberto: Nyilván, a nemzetközi lebőgésért csak olyan játékosokat lehet felelősé tenni, akik a pályán voltak. Olyanokat akik nem, mert 2-3 év alatt sem bizonyították, hogy itt a helyük...olyanokat nem. :)
Mindig az a jó játékos, aki nem játszik a vesztes meccsen. :)

blackswan07 2020.04.26. 21:08:26

De Ligt ha jött volna tavaly, Piqué 2 év múlva vissza vonul majd akkor talán lehet rá esély

Robi71 2020.04.26. 21:10:43

@sunt: Én sem adnám el Stegen-t, de ha valaki lerakja érte a 100 milliót és ő menni akar, akkor nem szabad az útjába állni.
Egyes hírforrások szerint Stegen, De Jong és Messi-n kívül senki sem "érinthetetlen". Ezzel én nagyjából egyet is értek.

julio alberto 2020.04.26. 21:12:26

@g4brielsmith: Ja én sztárkapusra gondoltam....Alisson,Ederson,Oblak,Courtois például,mert úgy Ter Stegen pótlásáról beszéltünk.

barca1994 2020.04.26. 21:15:12

@julio alberto: Szenvedés Ronaldinho elmenetelével kezdödött.Utánna jött a nagy aranykor.

Robi71 2020.04.26. 21:15:31

@julio alberto: Arthur értéke a transfermakt szerint 70 millió volt (most a válság miatt 60-ra esett). 70-ért azonnal elengedném.

julio alberto 2020.04.26. 21:17:15

@Robi71: Ter Stegen-Pique,Alba-Rakitic,Busquets-Messi,Suarez.Neymar tehát csak áldozatok,nem tehettek semmiről?Rajtuk nem múlt semmi,igaz?

Robi71 2020.04.26. 21:18:09

@julio alberto: Minek sztárkapus? Stegen sem volt az, amikor idejött.
Egyetlen poszton sincs olyan bőségzavar, mint kapusposzton.
Stegen 100 millióért akkora durranás lenne, mint anno Neymar 222 millióért. És ő könnyeben pótolható.

Robi71 2020.04.26. 21:20:02

@julio alberto: De, ők tehetnek róla. De akkor mi van azokkal, akik még az ők szintjüket sem ütötték meg? ...ők az ártatlanok? :)

julio alberto 2020.04.26. 21:23:29

@Robi71: Jó is lesz ha eladják,másra úgy sincs kereslet.Élvezhetjük tovább a világverő Busquets,Rakitic,Vidal trió játékát.

julio alberto 2020.04.26. 21:25:52

@Robi71: Nyilván pótolható a Ter Stegen....ott van Símon vagy a Gulácsi

g4brielsmith 2020.04.26. 21:26:37

@julio alberto: Szerintem Onana megfelelően pótolná Stegent. :)

g4brielsmith 2020.04.26. 21:38:04

Középpályára én mindenképp hoznám az Espanyolból Marc Rocat.. nagyon jó a srác. A másik akit hoznék az Zakaria a Gladbachból, bár Ndombele se lenne rossz a Spursből. Igazi irányító elérhető áron mostanság már nem lesz. Eriksen és Bruno Fernandes lett volna. Vidal és Rakitic helyére Zakaria és Roca tökéletes lenne.

julio alberto 2020.04.26. 21:38:31

@Robi71: És a fenti nyolc alapjátékos?A Juventus ellen 180 perc alatt például pont 0 gólra voltak képesek..nyilván csak is a másik 3 játékos volt az oka.

Robi71 2020.04.26. 21:40:45

@julio alberto: De hát azt is mondtam, hogy jelenleg nincs csapatunk. Van egy kiöregedő klasszisokból és Barto középszer igazolásokból álló játékos halmaz.
Ez a legnagyobb baj...se öregekre, se középszerekre nem lehet sikeres csapatot építeni. Kilátástalan helyzet, valóban. Egy jó ideig "futottak még" kategóriájú csapat leszünk. Hogy meddig?...kérdezz könnyebbet.

julio alberto 2020.04.26. 21:42:20

@g4brielsmith: Ter Stegent úgy hiszem csak 2-3 kapus tudná pótolni tutira...Alisson,Oblak és az Ederson.

GYLS 2020.04.26. 21:43:02

De Ligt nem jó az olasz ligába, mert ott más a stílus. Ilyen elven akkor az összes Barcába jövőre rá lehet fogni ugyanezt. Sőt, a mi egyedülálló tiki-takánk miatt hatványozottan.
TerStegen meg az óriási bér? A jelenlegi 20 fős keretben a 12. a fizetési listán. A teljesítménye is?
A Barca történetében egyetlen egyszer fordult elő, hogy 2-6 év alatt 6-8 saját nevelésű világklasszis jött ki az utánpótlásból. Várjunk 100 évet a következőre?
A Barca történetében ha problémák voltak, a lejtőről legtöbbször a külföldi edzők és/vagy játékosok emelték vissza a klubot. Meddig bízzuk még a spanyolokra a vergődést (LE-Valverde-Setien-Pique-Alba-Busuets)?

Robi71 2020.04.26. 21:58:11

Komolyabb költekezés hiányában így nézhet ki a nyári "bevásárlás":
Trincao (jsz), Coutinho (tkp)...de őt még vissza kellene illeszteni a fizetési keretbe, Emerson (jhv), Cucurella (bhv), Todibo (khv),....és a többi kölcsönben szereplők.
Ha nem lesz más, akkor ezekkel kell beérni. Hogy mire elég?...?

julio alberto 2020.04.26. 21:58:29

@Robi71: Már 5 éve nincs csapatunk.....nemzetközi szinten.

julio alberto 2020.04.26. 22:00:19

@GYLS: +1.Szokás szerint jókat írsz.

julio alberto 2020.04.26. 22:02:46

@Robi71: Emerson...a Semedo,Sergi Roberto duóhoz képest jelentős előrelépés lesz(lenne),ebben biztos vagyok.

Robi71 2020.04.26. 22:10:16

@julio alberto: Én örülök, hogy üres a "kassza"....és ebből az ostoba Barto is jól jönne ki, ha nem jönne siker. Legalább lenne mire fognia...
Már csak eladni kellene....Umtiti, Rakitic, Vidal...

barca1994 2020.04.26. 22:29:31

@julio alberto: Már megint a semmiről irogatsz.

blackswan07 2020.04.27. 03:55:17

@Robi71:
amíg itt van legyen is üres a kassza, csak még nagyobb bajt okoz, ha lehet még ennél nagyobb..

blackswan07 2020.04.27. 04:04:08

@julio alberto:
nem az övék a jövő, nincs konkurenciájuk.. miért? feltételezhetjük azt is hogy haverok a Rozmárnak, ezért nem hoz vetélytársat, gondolhatjuk azt is hogy teljesen fogalmatlan a focihoz, mindez nem számít, hisz a keret többi tagja még náluk is gyengébb, olyanok akik a távozók pótlására érkeztek. Ahogy Robi is mondja vannak az öregek meg a távozók pótlásai, ami olyan gyengére sikerült hogy kár foglalkozni vele.
Részben igazat is adok, másrészt azért nem, mert gondolj bele ha ő helyettük is hoz olyat aki még az ő "gyenge" szintjüket se üti meg, akkor lehet hogy már nem lesznek a 30+-ok, hanem tele leszünk fiatalabbakkal de tele Dignekkel, Gomesekkel, Dembelekkel, Coutinhokkal.. Had ne soroljam tovább. Most kéne gyorsan kitalálni valamit. Én mindenképp ott kezdeném 1-2 év alatt gyorsan felhúznék köréjük egy tehetséges, alázatos csapatot, majd köv 2 évben őket is teljesen lecserélni. Lehet közben őket is ha van piac adta lehetőség, nincs ez kőbe vésve, de még őket is ma holnap elküldeni, látva hogy sikerültek az elmúlt évek, hát nem tudom.. Nagyon nem egyszerű. Le vagyunk maradva 3-4 évvel..

julio alberto 2020.04.27. 09:30:19

@blackswan07: Ter Stegen,Pique,Alba,Rakitic,Busquets,Messi,Suarez és 2017 ig Neymar,nos úgy hiszem a nemzetközi szinten semmi sikert nem tudnak(tudtak)felmutatni,nem is értem milyen szintről írtok itt egyáltalán.Miért gondoljátok hogy-e társaság köré kell(ene)felhúzni a jövő csapatát?Nincs erőnlét,nincs dinamika és főleg nincs játék,miért kellene ezt a sikertelenséget folytatni?Te is írod 3-4 évvel le van a csapat maradva akkor miért hiszed hogy ez járható út?Pont ebben a görcsös ragaszkodásban látom a fő hibát.Más sem történt 2015 óta hogy a fenti játékosok komfortját építették folyamatosan a vezetők,ehhez kellet alkalmazkodni minden új érkezőnek,mára eljutottunk odáig hogy a Barcelona egy játékos temető lett.Jöhet ide bárki ki a fentiek miatt garantáltan le fog épülni..Coutinho,Dembelé,Griezmann,Arthur és de Jong esetében is ez a történet.A nemzetközi labdarúgás meg elrobogott közben a Barcelona mellet.Úgy hiszem minél tovább marad a ragaszkodás a fenti játékosokhoz és az ő kényelmes komfortjukhoz,annál jobban fog nőni a Barcelona lemaradása.Eladni ezeket a veterán játékosokat nem lehet,nincs rájuk kereslet!!Pont ezért nem is várok semmi változást a következő évekre sem,sajnos!Inkább csak bízom benne hogy a fenti játékosok felnőnek Puyol,Xavi vagy éppen Iniesta szintjére,bár ilyen mesés bérek és kényelmes komfort mellet ebben vannak kétségeim.

DISTANTxTHUNDER 2020.04.27. 09:56:00

@Robi71: Ja, Barto jól jönne ki, a klub és a szurkolók viszont szokásos módon nem.. különben nem csak a Barca kasszája üres, hanem az összes csapaté.. figyeld meg, ez a nyár nem a 100 milliós igazolásokról fog szólni.. lesznek/ lehetnek játékoscserék, de 100 millios sztárigazolások nem hiszem.. ezt több szakember és klub tulajdonos is megmondta.. persze a Barca ha akarna, tudna cserélni is a kiszemeltjeiért, hiszen az Intert pl érdekelheti több Barca játékos is.. egy Vidal, Rakitic, Umtiti csomag nem lenne rossz Lautaroért..

Frenkie82 2020.04.27. 11:10:33

@DISTANTxTHUNDER: "egy Vidal, Rakitic, Umtiti csomag nem lenne rossz Lautaroért.." , azért azt ne felejtsük el, hogy ugyan birtokoljuk a játékosok játékjogát, de nem 3kg cukorról beszélünk, amit leveszünk a nagymami polcáról és elcseréljük némi ráfizetéssel 4kg magozott meggyre. Ha nem tetszik egyiknek-másiknak, akkor nem fognak odamenni...miért is mennének? Élő szerződés, fizetés, ők azért jöttek anno ide, mert szimpi volt a klub, ez nem biztos hogy elmondható lesz számukra az Interről és a Seria A-ról...aztán majd ha nem lesz más alternatíva, akkor csendben elköszönnek ha lejárt a szerződésük, ráadásul ingyen...

Dr Mouse 2020.04.27. 11:50:34

@julio alberto: Azt írod, hogy "közben a nemzetközi labdarúgás meg elrobogott a Barcelona mellett..."
Ezzel nem értek egyet, mert a Világ labdarúgása is keresi az új utakat, vagy éppen önmagát.
A vitathatatlanul erős Real Madrid mikor volt úgy egy bajnokságban, hogy meccsenként átlagban nem tudott 2 gólt lőni? Ha valaki azt hiszi, hogy csak olyan könnyen "leakasztható" egy góllövő center, az nagyot téved! Ma már nem mászkálnak úton útfélen olyan csatárok, mint a mi sokat szidott Luis Suarezünk!
Vagy a Liwepool. Tavaly, hogy megnyerték a BL-t a rengeteget futó játékosaival, mindenki kényelmesen hátradőlt a foteljében, mert úgy tünt, évekre megvan a legjobb európai bajnokcsapat. Tévedtünk! Nincs meg, mert a nem túl színes focit játszó Atletico Madrid simán kiütötte őket.
Akkor most merre? Mi a megoldás?

DISTANTxTHUNDER 2020.04.27. 12:14:52

@Frenkie82: Rakitics a múltban kikérte magánal hogy 1 zsák krumplihoz hasonlítják, de ez a 3 kiló cukor nekem tetszik :) Amúgy nekik volt lehetőségük bőven bizonyítani, nem éltek vele, így azzal tudják magukat a leginkább hasznosítani ha befogják a szájukat és odébb állnak ahova mondják nekik

Frenkie82 2020.04.27. 12:38:16

@DISTANTxTHUNDER: csak hogy ez "sajnos" vagy nem sajnos" nem így működik. Kölcsönadni is csak úgy lehet v.kit, ha a játékos hozzájárul, illetve benne van a szerződésében egy ilyen kitétel... Ő a Barçával kötött szerződést. Én anno sokat toltam a már általam példaként említett Total Club Managert, ott ha valaki kivénhedt, és volt olyan agyatlan klub, aki meg akarta venni, ment a vételi opciónál, hogy nem eladnám adott klubnak, hanem kérem ezt a játékost és valamivel csökkentettem az árát, és sokszor belement a vásárolni akaró klub :D De sajnos ez nem így működik a való életben, főleg nem a Barçával :D A többi klub ott húzza le anyagilag a klubot, ahol akarja és tudja... Mindenki másnak pl. egy játékos 40-50 millióba kerülne, de nekünk csak 100-120-150-ért adják, mert a Barça érdeklődik... Bele sem merek gondolni, hogy mostani viszonylatban egy Ronaldinho mennyibe fájna per pillanat... gyanítom 200 millcsi fölött lenne bőven... Vagy egy Henry a mostani helyzetben... Vagy egy Deco... Egy Giuly... Egy Abidal, Alves, Alba, Suárez, stb. A mostani viszonylatot úgy értem, hogy a mai árakkal az akkori játékosok, nem most 30-40 éves kor felett...

sunt 2020.04.27. 13:09:19

Díjaznám a Szent Antalt, ha a Real tényleg elvinné Neymart.

Mihail84 2020.04.27. 13:09:32

@julio alberto: Nem hiába mondják hogy a hasonló a hasonlót szereti... Talán ezért szereti Alberto barátunk annyira neymart meg icardit. Akiknél nagyobb tirpákokat nem igen hordott a hátán a föld. Nincs új a nap alatt... :D

Eminusz 2020.04.27. 15:00:44

@Dr Mouse: Arra nem is gondolsz, hoy az a kommentelo, aki mar holnap Griezmann-Lautaro-Fati trioval allna fel (khm... jomagam..), az talan hosszu tavon szurkol a Barcelona sikerenek es nemcsak azt a “holnapi meccset” akarja megnyerni, ahogy te irod?? Komolyan mondom itt ti kihuznatok az “oregekkel” addig, amig birjak, de arra nem gondoltok, hogy igy csak kitoljatok azt az idot, ami a csapatepiteshez szukseges... Ez igy is 2 ev legalabb, akkor miert ne kezdjuk mar holnap? En nem azt irtam, hogy egy Griezmann-Lautaro-Fati trio mar holnap vilagklasszis szinten tudna egyutt mukodni, hanem hogy ha holnap elkezdenek az osszeszokast, akkor HOSSZUTAVON mukodokepes lenne! De nem... Inkabb maradjon Messi, Suarez, sot meg jojjon vissza hozzajuk Neymar, hogy 2 evig meg ezt a fost nezzuk, utana szanjunk ra meg 2 evet, hogy csapatot epitsunk... Az akarhogy szamolok 4 ev... Akkor meg egyszer megkerdezem: nem mar holnap kene kezdeni???

blackswan07 2020.04.27. 15:51:34

@julio alberto:
Nana, én egy szóval se mondtam hogy ragaszkodni kell hozzájuk. Hanem hogy előbb 1-2 év alatt a sikertelen pótlásokat orvosolni mert nagyobb gondnak látom az ő ide nem illőségüket, mire a. 30-ok következnek, illetve azt is megjegyeztem ha adódik valami nagy lehetőség valakit pótolni a Busquets bandában akkor lépni kell. Mint jelenleg Alaba elvágyódása Münchenből.

Dr Mouse 2020.04.27. 17:51:48

@Eminusz: De, valószínüleg igazad van. El kellene kezdeni egy csapat építést. De ezzel a vezetéssel nem megy.
Nem megy, mert neve nincs edzőkkel kezd. (Velverde Setién, stb)
Miért kellenek a vezetésnek az ilyene edzők?
Mert ezek nem pofáznak vissza, hogy minek hoztátok ezt, vagy azt, - miért nem beszéltük meg előtte?
Gondolj bele! Egy Valverde, aki évi 6-7 milliárd(!) forintnak megfelelő fizetést kapott (nem vagyok meggyőződve arról sem, hogy abból nem kellett visszaosztani Bartoéknak...) ilyenfizetés után meg mert szólalni? Persze, hogy nem!
Azon most ne vitatkozzunk, hogy az elnökség több tagja korrupt e, mert egész életemben ilyen ügyekkel foglalkoztam, - tehát képben vagyok.
Aztán a 2 év... Nem tudom, hogy kinek van/lesz türelme kivárni egy "épitkezést? Magamat is beleértve...
Gondolj bele. Idehoznak egy André Gomes szintű játékost. Van aki egy hónap után azt mondja, hogy NEM, ebben a srácban nincs vér, nem kell, - de biztosan lesznek olyanok, aki majd azt mondják, "időt kell adni neki is a beilleszkedéshez."
Most akkor kinek van igaza? Annak aki elzavarja az ilyeneket, vagy az, akinek van türelme - és hétről-hétre nézi a szerencsétlenkedésüket?

Dr Mouse 2020.04.27. 17:51:49

@Eminusz: De, valószínüleg igazad van. El kellene kezdeni egy csapat építést. De ezzel a vezetéssel nem megy.
Nem megy, mert neve nincs edzőkkel kezd. (Velverde Setién, stb)
Miért kellenek a vezetésnek az ilyene edzők?
Mert ezek nem pofáznak vissza, hogy minek hoztátok ezt, vagy azt, - miért nem beszéltük meg előtte?
Gondolj bele! Egy Valverde, aki évi 6-7 milliárd(!) forintnak megfelelő fizetést kapott (nem vagyok meggyőződve arról sem, hogy abból nem kellett visszaosztani Bartoéknak...) ilyenfizetés után meg mert szólalni? Persze, hogy nem!
Azon most ne vitatkozzunk, hogy az elnökség több tagja korrupt e, mert egész életemben ilyen ügyekkel foglalkoztam, - tehát képben vagyok.
Aztán a 2 év... Nem tudom, hogy kinek van/lesz türelme kivárni egy "épitkezést? Magamat is beleértve...
Gondolj bele. Idehoznak egy André Gomes szintű játékost. Van aki egy hónap után azt mondja, hogy NEM, ebben a srácban nincs vér, nem kell, - de biztosan lesznek olyanok, aki majd azt mondják, "időt kell adni neki is a beilleszkedéshez."
Most akkor kinek van igaza? Annak aki elzavarja az ilyeneket, vagy az, akinek van türelme - és hétről-hétre nézi a szerencsétlenkedésüket?

julio alberto 2020.04.28. 09:27:58

@Dr Mouse: Igen a nemzetközi labdarúgás elrobogott a Barcelona mellet ez nem kérdés.Az elmúlt fél évtized ezt pontosan megmutatta.

zoldbela 2020.05.03. 21:41:28

Feltéve, de nem megengedve: ha mondjuk lenne nyolc csapat amelyik jobb a Barcánál (de nincs!), akkor "a nemzetközi labdarúgás elrobogott a Barcelona mellett"?!

Ezen jót mulattam, nagy szakértelemre vall!
süti beállítások módosítása