A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Vendégségben a Bilbao

2020. június 23. - caaaatalan

Ma este 22.00-kor folytatódik a La Liga a Barcelona számára.

A sevillai döntetlen azt jelentette csapatunk számára, hogy elvesztette az 1. helyet a tabellán, miután a Real Madrid legyőzte a Real Sociedadot. Pontegyenlőséggel állnak a felek, de ez már nem nekünk kedvez az egymás elleni eredmények miatt.

Gerard Pique igencsak lehangoltan nyilatkozott az előző mérkőzés után, mondván szerinte a Real Madrid nem nagyon fog hibázni már, így pedig nehéz lesz megnyerni a Ligát. A fentieket tetézi, hogy a héten az egyik edzésen is csetepaté alakult ki. Antoine Griezmann és Lionel Messi vitája állítólag lökdösődésig fajult, végül Setien mesternek kellett közbelépnie. Az ok nem újdonság azok számára, akik idén követték a csapat meccseit: Messi nem keresi Griezmannt a labdával. Azt eddig is tudtuk, hogy az argentín nem igazán örült a francia világbajnok érkezésének, de hogy a vita idáig fajult az is mutatja, a csapat háza táján nincsenek rendben a dolgok.

Ilyen körülmények között jön ma este a Bilbao elleni bajnoki. A baszk csapat jelenleg 10. a tabellán, nem fenyegeti a kiesés és az EL-ba is nehéz lesz eljutnia, így a tét számukra nem túl nagy. Ellentétben a Barcelonával, amelynek természetesen az utolsó pillanatig kell küzdenie az aranyért, és várni a Real Madrid hibájára.

Csapatunk az utolsó 4 bajnokin nem kapott gólt, ugyanakkor a csapatjáték erősen akadozott már a Leganés ellen is, Sevillában pedig Ter Stegennek köszönhető az egy pont is.

Umtiti visszatér eltiltása után, de Jong, Roberto és Dembelé a mai hiányzók, a Bilbaóból Berchihe sérült.

Nagy kérdés, hogy Griezmann meddig élvezi még Setien bizalmát, illetve, ha Messi nem hajlandó a labdával keresni akkor minek vannak ketten egyszerre a pályán, de akár az is előfordulhat, hogy felnőtthöz és profihoz méltó módon képesek rendezni a vitájukat a felek, mi pedig csak ezt remélhetjük.

Kezdés tehát 22.00-kor, jó szurkolást Mindenkinek!

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr7915910612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

g4brielsmith 2020.06.23. 10:13:26

Szerintem amilyen középpályával felállunk ezen a meccsen (Busi, Frenkie hiányában) ne számítsunk túl sok jóra.

Raven1975 2020.06.23. 10:48:19

Játékvezető: Jesús Gil Manzano [táskás ember].

Dr Mouse 2020.06.23. 11:29:26

Ha igaz az, hogy Griezmann és Messi összeakaszkodtak, hát Grizi nem a legjobbal kezdett ki...
Ostoba francia. Még levegőt sem fog kapni a pályán, nem labdát.

caaaatalan 2020.06.23. 11:37:50

@Dr Mouse: ugyanakkor az is igaz, h ha nem kap labdát akkor nehéz jól teljesítenie

kritizator 2020.06.23. 13:17:48

@Dr Mouse: Ugyanakkor Messi is elcseszte: mert ha nem ad labdát Grizesnek, akkor hátrányba hozhatja csapatát és magát (tíz fővel játszik a Barca, de még tizenegyen is a seggükön veszik a levegőt a 60. perctől kezdve).

Az aktiv évei pedig erősen fogynak.

SzaboJ2252 2020.06.23. 13:39:30

Nem hinném hogy akkora nagy probléma következne ebből a kis vitábol mind2en felnőtt emberek közös a cél majdcsak felreteszik az egot a meccs erejéig

GYLS 2020.06.23. 14:41:57

A mai Bilbao elleni mérkőzés előtt:
Az utolsó NÉGY mérkőzésen nem tudtuk legyőzni őket. Két 1-0-ás vereség mellett egy 0-0-ás és egy 1-1-es döntetlen. Viszont ma győzni kell. Az előjelek nem a legideálisabbak. De .....

Dr Mouse 2020.06.23. 15:02:33

@kritizator: Messi nem "cseszett el semmit!"
Amit ember futballban produkálhatott, azt ő megtette. 6-szoros Aranylabdás!
Mi kell több még ennél?(tudom, vb. de ez nem egyéni, hanem csapatsport.)

janko.95 2020.06.23. 15:30:46

Van forrás erről a Messi-Griezmann kakaskodásról?

Balázs37. 2020.06.23. 15:49:32

m.nemzetisport.hu/spanyol_labdarugas/la-liga-ez-valami-vicc-a-real-madrid-panaszt-tett-az-idopontok-miatt-2768885
Na még mit akarnak ezek!!! Jó lenne nekik, ha a Barca a győzelmekért csak 2 pontot kapna! Méghogy királyi gárda....

RA7 2020.06.23. 17:10:35

Nekem már a gyomrom fordul fel ettől a Real vs Barca hisztitől. Így csalnak úgy csalnak.. Majd ez rinyál, az rinyál valamiért. Most épp a Real, hogy többet pihen a Barca és felülről kapja így a segítséget. Komoly? Ezek az ítéletek után még mernek ilyet mondani? Rakat szar mindkét gárda tudja mindkét fél, de valamire fogni kell ha valamelyik nem nyer idén semmit, ahelyett hogy azzal foglalkoznának hogy ne Puskás Akadémia szintű focit mutassanak meccsről meccsre. Ez az állandó baromság amikkel tele a sajtó már gyomorforgató.

sunt 2020.06.23. 17:42:17

Ha igaz a média-füles, megismétlődik Arthurral a Cillessen-figura és még júniusban befolyik a hiányzó 70 milla. Ebben az a pláne, hogy a többi távozóért nem muszáj megalázóan alacsony árakat elfogadni.

GYLS 2020.06.23. 18:08:42

@sunt: Igazából erre a június 30-ig végrehajtandó pénzügyi manőverre csupán azért lehet Bartonak szüksége, hogy elmondhassa, elnöksége alatt egyetlen évet sem zárt negatívan. Az FFP miatt nem kellene a bevételi oldalon a 70 milla, hiszen az UEFA épp azt a könnyítést adta a kialakult gazdasági válsághelyzet miatt, hogy a 2019/2020-as és a 2020/2021-es szezont együtt fogja elemezni.

GYLS 2020.06.23. 18:22:44

A Sky Sports szerint a Juve 80 millát is hajlandó fizetni Arthurért. Van ahol mégis látnak benne fantáziát? Pláne ennyiért?

Maestro10 2020.06.23. 18:24:12

@GYLS: 80-ért hülyék lennénk nem elengedni.

Robi71 2020.06.23. 18:49:49

@GYLS: Mivel Cou vagy Dembi eladhatatlannak tűnik nem kizárt, hogy Arthur eladása lehet a megoldás a 70 milliós ffp mérleg kiegyensúlyozására. Eladjuk június 30.-án 80-ért, majd július 1.-én Pjanic-t 60-ért.

Robi71 2020.06.23. 18:50:57

@Robi71: majd július 1.-én leigazoljuk Pjanic-t 60-ért.

tom210 2020.06.23. 18:54:11

@Robi71: Akkor is +20M-ba jönne ki az üzlet ami nekem elég gyanús plusz Arthur mitől gondolta meg magát hirtelen nemrég még azt mondta h semmiért nem igazolna el innen

tom210 2020.06.23. 18:55:06

@tom210: Persze jó lenne ha igaz lenne de...

Robi71 2020.06.23. 19:06:44

@tom210: "Arthur mitől gondolta meg magát hirtelen"?...meggyőzték, hogy nem kerül többet a keretbe....feltételezem.

sunt 2020.06.23. 19:14:51

@Robi71: Ugyan. 2024 -ig szól a szerződése, így elég azt mondani, hogy addig nem emelnek neki. A Juvevel meg most alkudhat. Pjanic meg lehet Messi cseréje jövőre, amint egy kicsit megismerte a játékostársait.

tom210 2020.06.23. 19:19:26

@Robi71: Ha tényleg így van akkor az meg Arthur fele nem fair mert szerintem akkor elsőnek vele kellett volna közölni h nem számolnak vele a továbbiakban

Robi71 2020.06.23. 19:28:35

@tom210: Szerintem közölték vele. Valakiből pénzt kell csinálni, ráadásul sürgősen és valjuk be sokat nem veszítünk vele.

kritizator 2020.06.23. 19:42:39

@Dr Mouse: ha Messi valóban nem adott neki (szándékosan) labdat, akkor elcseszte,. Nem kicsit, nagyon. Még akkor is ha 122-szeres aranylabdas.

Ezt még ő sem teheti meg.

Van valahol statisztika kinek mennyit passzolt?

GYLS 2020.06.23. 19:44:00

Nem kell ezt az Arthur hírt fixre venni. Volt már olyan, hogy órákon belüli bejelentést írtak a firkászok, aztán semmi sem történt.
Mivel is tudja "zsarolni" a klub Arthurt? 2024-ig szerződése van. Bartonak meg Setiennek vagy EGY éve. Ha annyira maradni szeretne, egy évig Ő is elgolfozhat (már ha szeret).

RA7 2020.06.23. 19:59:26

@Robi71:
Nem vagyok régóta a blogon, de azért elég érdekes, hogy 1-1,5 éve mindenki copkodta Arthur bizonyos testrészet. Megvan az új Xavink stb. Aztán azóta hulladék szar rakás az egész banda és ő az egyik bűnbak. Érdekes mindenki szabadulna most tőle. De majd hozunk egy Lautarot és minden fasza lesz. Rohadtul nem.

Dr Mouse 2020.06.23. 20:13:07

@kritizator: Ebben nem értek Veled egyet.
Mert Messi és Griezmann két külön világ, más-más stílus. Amíg Griezmann több éven keresztül az AM-ben "catenacciot" játszott, addig Leo a tiki-takát, a sokpasszos játékot szokta.
Nem én találtam ki, hanem egy Bukovi Márton nevű hajdanvolt remek edző mondta, hogy - ha egy játékos egy játékstílust megszokott/betanult, azt nem nagyon szabad mozgatni, másik egyesületbe vinni, mert ott idegennek fogja magát érezni és nem fog megfelelni.
Bizonyára sokan kedvelik Griezmannt, mert a meccsek során néha hátra fut, - az AM-ban is ezt kellett csinálnia és néha labdát próbál szerezni. (Csak megjegyzem, ha valaki figyelmesen nézi a Barca meccseit, Suarezt is láthatja, hogy hátra meg, ha az ellenfél a mi kapunknál szöglethez jut.)
Én csak egy drukker vagyok, de szerintem hiba volt Grizit megvásárolnunk.
Írod, hogy tud e valaki statisztikát, amiből kiderül, ki kinek mennyit passzolt. Engem pélkdul jobban izgatna az, hogy Busi hány gólpasszt jegyez ebben a bajnokságban...

GYLS 2020.06.23. 20:14:46

@RA7: Arthurban ott a tehetség. A Juvénál tudják, nem zsákbamacskát vesznek. Arthur illik abba a sorba (Coutinho, Griezmann), hogy miért nem lehet beilleszkedni a Barcába. Ma feltettem egy az Eurosporton megjelent cikke, ami Griezmann esetét taglalja. Íme egy mondat a végkvetkeztetésből:
Barcelonában viszont nem Griezmann kottájából játszanak, hanem Lionel Messiéből.
Na ezért nem tud (tudott) sem Cou, sem Arthur úgy játszani, mint ahogyan a Brazil válogatottban teszik.
Ahogyan Lineker híres mondata nem igaz régóta (a focit 22-en játszák, és mindig a németek nyernek), úgy lassan már az sem igaz, hogy amennyire Messi előny a Barcának, annyira hátrány is. Nem szívesen írom le, de szerintem Ő már inkább hátrány.

Dr Mouse 2020.06.23. 20:14:58

@RA7: Csak okítalak a blogban kialakult szokásokra: az a jó játékos, aki máshol játszik...

RA7 2020.06.23. 20:19:15

@GYLS:
Lehet így van, lehet nem. De tegyük fel jövőre kivesszük innen Messi, akkor te is tudod annak mi lenne a vége.. Semmi jó. Egyik megoldás se jó?!

RA7 2020.06.23. 20:23:28

@Dr Mouse:
Nem mondom hogy nem lehetne akár jobb játékost hozni Arthur helyet hamár eladjuk. Raakarnank menni egy Havertzre vagy de Bruynere akkor semmi gond ezzel de egy Pjanic Jézusom..

kritizator 2020.06.23. 20:23:57

@Dr Mouse: így már árnyaltabb a hozzaszolasod

De még mindig érdekel az a fránya passz statisztika

Mert ha mondjuk kapott Messitol 2-3 passzt, akkor nincs oka osszetuzni vele és lehet, hogy pletyka az egész.

kritizator 2020.06.23. 20:26:07

@RA7: 23 éves helyett 30 éves
Gratulálok a vezetosegnek, ismet csökkent a csapat atlageletkora.

RA7 2020.06.23. 20:27:57

@kritizator:
Nem nagyon tud már ezek után

Robi71 2020.06.23. 20:50:23

@RA7: A jelenlegi Barca nem csapat...egy csoport kiöregedő félben levő klasszis és egy másik Barto féle középszerű igazolás halmaza. Hiába igazolunk egy-két játékost, még ha bevállnak is kevés. Nem mondom mi lesz itt 1-2 év múlva....reménytelen a helyzet.

Robi71 2020.06.23. 20:55:29

@GYLS: Arthur-ban ott a tehetség...jó mélyen. :)
És Messi valóban hátrány....abban, hogy a Barca végérvényesen a középszerű klubok táborába kerüljön.

Robi71 2020.06.23. 21:08:01

@Dr Mouse: Akkor vegyük ezt az állítólagos Messi-Grizi konfliktust. Csak tudnám, hogy Messi-nek ez miért lenne érdeke....biztosan tart Grizi-től. :)
Nemrég még majdnem akkora félistenek játszottak mellette, mint ő maga....most lassan disznókkal dagonyázik a pocsolyában. Hova jutott a szerencsétlen.
Állítólag a tavaly nyáron kiadta Barto-nak (ugyebár ő a pletykák szerint megteheti :), hogy igazolják le Neymar-t...az utolsó olyan játékost, akivel látványosan együtt tudott játszani. Erre mit tett Barto....leigazolta 120 millióért Grizi-t (és még 150-ért több játékost) ahelyett, hogy ezt az összeget (+ játékosokat ha kell) felajánlotta volna a PSG-nek Neymar-ért (ha igaz, hogy jönni akart).
Ja, akkor most biztosan Grizi-t hibáztatja (Barto helyett) azért, hogy Neymar nem érkezett anno? Aligha...:)

Les Corts 2020.06.23. 21:12:39

@Dr Mouse: 2 gól,2 gólpassz.Ő a hátrapasszolás mestere.Javaslom számold meg az előre irányuló átadásainak hibaszázalékát.

Dr Mouse 2020.06.23. 21:26:08

@Les Corts: Köszönöm, hogy utána néztél.

Robi71 2020.06.23. 21:43:44

Ha nem tudunk megegyezni az Inter-el Martinez-ért, akkor jöhet a 31 éves Auba?

Spacedyevest 2020.06.23. 21:47:23

Miért kellene nekünk Pjanic? Ha valóban kapnánk Arturért 80-at, rögtön el is kótyavetyélnénk, ha Pjanic-ra menne 60.
HAvertz inkább szerintem is.

Robi71 2020.06.23. 21:51:04

@Spacedyevest: Ha 80-at fizet a Juve Arthur-ért, akkor az csak azért lesz, mert megvan az üzlet fordított irányban Pjanic-al.
Ha összejön, akkor ez valójában egy Arthur = Pjanic + 20 (30) millió.
A Juve biztosan nem adna másképp 80 milliót Arthur-ért.

RA7 2020.06.23. 22:00:38

@Robi71:
Majd a Messi haterek rájönnek pár év múlva

Robi71 2020.06.23. 22:06:02

@RA7: Jöhetnek, én majd képet csinálok a stadion előtti szobrával (ha megérem) :)

g4brielsmith 2020.06.23. 22:19:27

Középpàlyára mindenképp Havertz és/vagy Luis Alberto kellene.

MCMXCIX 2020.06.23. 22:55:48

Mit írja mindenki itt a csapatra, hogy középszerű, basszus a "középszer" egy középcsapat ellen elég kéne legyen néhanapján, nemcsak a kiesőjelöltek ellen...

stamin 2020.06.23. 23:13:54

Nem birom nézni Arturt..

Barca30 2020.06.23. 23:15:03

Dobjunk már még össze egy kis pénzt, hogy biztosra vigyek ezt az Artúr gyereket,de vigye magával busit is. Nincs középpályánk.

Barca30 2020.06.23. 23:21:31

@stamin: lassan már az egész csapatot lesz rossz nézni.

stamin 2020.06.23. 23:22:38

Setien meghallotta xd. Nincs egy kreativ nem alibizö középpályás he Messi készitsen elő meg fejezzen is be he. Nem Messi a fék hanem egyszerűen ilyen gyenge karakterekkel lett feltöltve a keret akik Messit keresik ÁLLANDÓAN ahelyett hogy megmutatnák mit tudnak. Nem a tudással van baj szerintem de minden mással igen. Klopp ismeretlenekből hozta a klasszist azzal hogy pontosan feltérképezte azok erősségeit és arra épitkezik. A vezetőség munkáját a meg emlitésre se méltatom

katalan2 2020.06.23. 23:39:01

A horvát elvett egy gólt Messitöl.

Robi71 2020.06.23. 23:56:54

Nézzük a dolgok pozitív oldalát 4 meccs, 10 pont, 7-0 gólarány. Ha majd jön egy bátrabban kezdeményező csapat kiderül mennyit is érünk.

LeoMessifcb 2020.06.24. 00:02:34

Arthurból láttunk eleget egy életre, köszönjük szépen, Puig viszont game changer volt. Én meg még mindig nem értem Griezmannt... hogy van az, hogy Ansu Fati tud játszani Messi és Suarez mellett egészen különlegesen és hatékonyan, Griezmann meg mint egy elveszett bárányka. Persze vannak szituációk amikor nem találják meg őt labdával, de az valami hihetetlen, hogy se középen, se jobbszélen, se balszélen nem tud hatékony lenni. Ansu, de még a dán is sokkal hatékonyabb nála előre játékban.

Mihail84 2020.06.24. 01:11:35

@LeoMessifcb: Mért ekézitek szegény arthurt. Julio Alberto megmondta hogy a legjobb középpályásunk...

RA7 2020.06.24. 04:47:07

Utolsók vagyunk a Ligában a felfejlődésben és gyorsaságot illetően... Ez mindent megmagyaráz. Nem mintha ne lett volna nyilvánvaló. Egy jól védekező ellenfél ellen egy formában lévő, gyors focit játszó csapatnak is meggyűlik a baja hogy törje fel a védelmet, mit akarunk mi akkor liga utolsóként. Röhögve vissza érnek a védők.
Semmi elképzelés nem volt megint. Messi egyszer egyszer két védő között megtudott iramodni akkor volt valami de azon kívül mozgás nélküli, lassú pozíciós játék. Illetve Puig beállása után "pörgött" fel a játék. Ez az a lendület ami eszméletlen hiányzik főleg középről. Sokszor elkapja a hév támadásnál, de minél több meccs annál többet tanul, plusz ha mellette lévők is ilyen lendülettel rendelkeznének akkor a túlpörgése se hibakent jönne elő.
Simán Lenglet volt a mezőny legjobbja nálunk. Nem nagyon kell ezzel vitatkozni, de elég szomorú.. Ami legjobban meglepett az Vidal, borzalmas volt. Felfoghatatlan mit fosik Setien és miért Arthurt hozta le. Komolyan minden meccsen jó az X vagy mi? Kit érdekel, hogy x vagy kikapunk, ha nem nyerünk! Ugyanebben az időben kellett volna lehozni Suarezt és Fati be.

Barca30 2020.06.24. 07:01:27

Leoooo! Boldog szülinapot!

Spacedyevest 2020.06.24. 07:17:45

@Robi71: Köszi, közben rájöttem én is, hogy máskép nem leehet.

Spacedyevest 2020.06.24. 07:19:47

Gratulálok Puignak a tegnapi teljesítményéért. Végre valami lendület, ötlet. És micsoda labdaszerzései voltak!

sunt 2020.06.24. 07:33:52

Puignak, Fatinak és Araujonak egyértelműen az A keretben a helye. Ter Stegen nélkülözhetetlen és Messi is, ha kötöttebb feladastot kap. Bárki más mehetne, ha megfelelő árat fizetnek érte.

GYLS 2020.06.24. 08:10:29

A mérkőzésnek három pozitívuma volt. Nyertünk, lövéseink voltak, Puig játéka.

Nyertünk, DE maradt az ötlettelen, minden kreativitást nélkülöző passzolgatás. Lövéseink voltak, DE amíg a Sevilla elleni 8-ból 4 kaput talált, most a 18-ból is CSAK 4. Setien a mérkőzés után dicsérte Puigot, DE több lehetőséget is ad neki!

kritizator 2020.06.24. 09:08:36

@GYLS: DE több lehetőséget is ad neki!

Várjuk ki a végét:)

Balázs37. 2020.06.24. 09:23:21

@katalan2: Messi ezzel nem foglalkozik, meg rajtad kívül senki

kritizator 2020.06.24. 09:24:41

@Balázs37.: Pedig szép születésnapi ajándék lett volna, szurkoltam neki

RA7 2020.06.24. 09:53:58

Ideje szembe mennem a szavammal, nem mintha azt bármikor mondtam volna, hogy mindenáron maradjanak a 30-sok, de néhány rutinos játékos kell, amit eddig is mondtam, akik egyfajta Xavi, Iniesta szerepet kapnának. Amikor nagyon kell, vagy rotáláskor jól jönnek. Semmi több. Maximum hárman lennének a kezdőben, hogy megadják a kellő rutint a fiatalabbaknak.
A védelemből Piqué lenne az egyik, mert gyérül állunk és elvileg a jövő év lenne neki az utolsó. Baloldalon Cucurella azonnali visszahozatala és egy rutinos balhátvéd cserének. Alba sose volt szimpatikus a vonyításai miatt. Max cserének maradhat, de annak se szívesen látnám.
Középen Rakitic menne, hiába imádtam, teljesen súlytalan lett már. Vidal - Busquets duóból maradna egy. Busit favorizálom és mégis csak itteni gyerek. 3-4 meccsenként de Jong cseréjének tökéletes lenne.
Elől Suarez vergődését rossz nézni, így fájó szívvel, de búcsút intenék. Messi nyílvánvalóan maradna, egyedül ő lenne kezdő meg Pique. Máris frissebb, fiatalabb a csapat.
De ez csak '21 nyarán fog megtörténni. Továbbra sem Lautaroban látom elől a megoldást, de nagyon remélem maximum csak ő fog érkezni a nyáron. Suareztől már most meglehetne legalább válni, de akár cserének is maradhat Suarez, ha ezt elfogadja. De Jong is ott van, Busquets cserének megfelelő. Alba helyett vissza Cucu és máris pofásabb lenne egy kicsit egy nyár alatt az egész.
Piqué, Messi kezdő
Busquets, Suarez csere
Out: Rakitic, Alba, Vidal

Spacedyevest 2020.06.24. 10:01:59

Messi egyre frusztráltabb. Látszik a testbeszédén, a lövésein, múltkor az a kakaskodás a meccsen, meg az állítólagos incidens az edzésen.
Már ő sem hisz ebben a csapatban, úgy tűnik.

sunt 2020.06.24. 10:09:58

@Spacedyevest: Messi jobban tenné, ha elengedné Suarez, Busi és Alba kezét

Dr Mouse 2020.06.24. 10:13:25

Régen az ilyen meccseket nevezték "edzőbuktatónak..."

Robi71 2020.06.24. 10:37:38

@sunt: és kinek fogja meg? Grizi-nek, Arthur-nak, Firpo-nak?

Overmars 2020.06.24. 10:54:02

@Robi71: Nem... Dembelenek és Coutinhonak! Ezt nem hagyhatam ki....

Robi71 2020.06.24. 10:54:48

@RA7: Ameddig Messi nem iramodik meg a labdával, addig mindenki vár. Mindig felállt védelem ellen játszunk és Messi-n kívül (az újak közül Fati az aki még próbalkozik) senki sem képes nekimenni a "falnak". Ilyen játékosokat kell igazolni (egy szélsőt és egy tkp-t) akik egy az egyben képesek levenni egy ellenfelet vagy hatékonyan és gyorsan kényszerítőzni.
Egykoron Messi mellett ott volt Xavi, Iniesta, Alves, Alba, Neymar és Suarez, akik mind képesek voltak erre.
Most akkor mit várunk ettől a "félkaru óriás" csapattól?

kritizator 2020.06.24. 11:34:34

@Robi71: Semmit nem várunk, de az öregek sem iramodnak meg:(

DISTANTxTHUNDER 2020.06.24. 11:40:24

@Robi71: Ez neked pozitívum, 4 meccsen 7 rúgott gól? Pár éve egy meccsen gurítottunk ennyit.. régen a Bilbaot is mindig 4-5 góllal vertük hazai pályán.. amúgy az elmúlt 4 meccsen is csak 1 komolyabb ellenléllel találkoztunk és már ott kiderült mennyit is érünk, pedig a Sevilla sincs am sehol az elithez képest ahova a Barca már csak papíron tartozik -.-"

GYLS 2020.06.24. 12:32:14

@kritizator: Bocs, elírtam.. A felkiáltójel igazából kérdőjel.

Robi71 2020.06.24. 12:57:10

@DISTANTxTHUNDER: Azt mondtam, nézzük a dolgok pozitív oldalát. Ha van ilyen.
Talán egydül a 0 bekapott gól az.

GYLS 2020.06.24. 13:06:03

@Spacedyevest: Nagyon jól látod Messi frusztráltságát. Korábban is volt elvétve Nála hasonló, de mostanra egyre gyakoribbá vált. Ahogyan a teljesítménye szépen visszaesik, a frusztráltsága arányosan növekszik.
Harmatgyenge futóteljesítmény, egyre gyengébb szabadrúgások, sikertelen cselek, befejezések. Mert az csak a statisztikában mutat jól, hogy pl. megcsinál 15 cselt és 10 sikeres, de a a 10 sikeresből 6 olyan, amelyet a következő cselnél szerelés követ, azaz a 15-ből igazán csak 4-nek van valódi értéke. Sebaj, majd a szezon lezárta után jön a felmentő mondat, amely szerint sérülten játszott végig (nem terhelhette a lábát, ezért nem futhatott többet, nem lőhetett erősebbet, stb.). És ezzel minden el van intézve, sőt Ő lesz a hős.

Nem szóltam hozzá tegnap a Griezmann-Messi "afférhoz", hiszen nem igazán tudjuk, mi is történt valójában. De ha valóban Griezmann szólt be, és ezt Messi zokon vette, akkor Ő lehetett aki nekiment Grizinek. És ugyanez az eset történt januárban is, csak akkor a médián keresztüli üzengetéssel. Mert akkor sem bírta, hogy Abidal - ha nem is név szerint - de többek mellett Őt is bírálni merte. Igazából ettől kezdve datálom a hangulatváltás kezdetét (Valverde - akit folyton védett - ment, Abidal -akiről mindenki azt hitte, csak veszíthet Messivel szemben - maradt).

Força Barça! 2020.06.24. 13:30:48

Riqui Puig: "Nagyon boldog vagyok, hogy az edző bízik bennem. Kicsit bizarr körülmények között játszottunk, hiszen Barcelonából a Szent Iván-napi tűzijátékok hangját hallhattuk meccs közben. Jól játszottunk, és nekem sincs okom panaszra. Egyetlen célom van: örömet szerezni ennek a klubnak."
______________

Ivan Rakitić: "A gólt a feleségemnek és a lányaimnak szeretném ajánlani, akik az elmúlt néhány hónapban el tudtak viselni engem. Dühös vagyok, hogy ilyen későn jött az első gólom az idei La Liga szezonban."

Robi71 2020.06.24. 13:37:22

@GYLS: Messi fusztrált, de nem a saját teljesítménye...hanem a tehetetlen dühtől amit a kutyaütő társak miatt érez. Tehetetlen, mert 2017-ben lepaktált Barto-val és maradt bízva abban, hogy működni fog a történet....most pedig itt van 33 évesen kutyaütőkkel körbevéve. Érzi, hogy élve elásta magát és ebből a helyzetből már nincs kiút. Még egy ideig gyötrődni fog aztán egy dicstelen időszak végén távozik. Sajnálom a szerencsétlent, egérfogóba került.

katalan2 2020.06.24. 14:11:59

@Tot El Camp: Nem Messinek, aki megcsinálta a nehezét.

kritizator 2020.06.24. 14:54:36

@katalan2: ő nem olyan szerencsés, hogy látta volna az ismétlést

jani888 2020.06.24. 15:27:58

@sunt: Persze ,mint megoldás csak ideiglenes. Egyszerű odázás .Görgetik magok előtt a problémát ...

GYLS 2020.06.24. 15:49:08

Utólag elmondhatjuk, Xavi megint mellé fogott. Nem jól ítélte meg Arthur képességeit. Vagy inkább nézzük egy másik aspektusból?
Amint tegnap írtam, igazából egy oka van Arthur eltávolításának. Az, hogy Barto elmondhassa, elnöksége alatt minden egyes évet pozitívan zárt. Eltávolítást írtam, mert a módszer ahogyan teszi, az gusztustalan. Már közel kettő (vagy több?) hónapja megy a médián keresztül, hogy a két klub tárgyal a játékoscserén. Azaz üzennek a játékosnak, menned kell. A játékos közli közli, nem akar távozni. De az egyeztetések csak folynak és folynak, a játékosra egyre nagyobb nyomást gyakorolva. Arthurnak eközben a játékra kellene koncentrálnia. Én a helyében megüzenném Bartonak, maradok.

DISTANTxTHUNDER 2020.06.24. 17:19:10

@GYLS: Nem is lenne baj ha Arthurt elpasszolnánk 80 millió euróért, a baj azzal van hogy ebből a pénzből Pjanicsokat meg én nem tudom kiket hoznánk minőségi igazolások helyett.. persze ha azt nézzük hogy Griezmannál és Coutinhonál kevés minőségibb igazolás van papiron és ők is "befürödtek" Bartomeu alatt, tehát teljesen mindegy kit igazolunk itt meg fog bukni

GYLS 2020.06.24. 17:31:47

@DISTANTxTHUNDER: A játékoscsere egy pénzügyi transzfer folyománya. Helyrehozzuk az éves költségvetést (Arthur eladása 70-ért), a hiányt (Pjanics megvétele 80-ért) pedig átvisszük a következő évre. Volt már ilyen Bartonál. Csak mi lesz egy esetleges nagyobb bevételkiesés esetén? Ki lesz a következő? TerStegen, Fati,...?

sunt 2020.06.24. 17:33:13

@Robi71: Szerintem mondjon le a cs.k.-ságról és hagyja az edzőre.

Robi71 2020.06.24. 17:46:44

@DISTANTxTHUNDER: Azzal te is tisztában vagy, hogy a jelenlegi gazdasági helyzetben Arthur piaci értéke 80 milliónak a fele! (én hamarabb leigazoltam volna Werner-t 60-ért, mint Arthur-t 40-ért).
Az egész nem több, mint egy pénzügyi manipuláció a Barca és a Juve között....a Barca ffp (70 millió) megfelelés érdekében. Megy Arthur 80-ért és jön Pjanic 60-70-ért. Ennyi.
Szerintem a legjobb megoldás a jelenlegi helyzetben....Arthur enyhén szólva sem számított a fényes jövő alappillérének. Dembélé eladhatatlan, Coutinho csak akkor ha belemenne egy drasztikus fizetéscsökkentésbe...egy másik opció lehetett volna mondjuk egy Rakitic+Vidal+Firpo eladása, amit én hátrányosabbnak tartanék, mint Arthur eladása.

Raven1975 2020.06.24. 17:54:21

Antoine Griezmann a legutóbb hét bajnokiján egyetlen gólt sem jegyzett. Hasonló rossz sorozata utoljára 2016-ban az Atlético Madrid színeiben volt, akkor 9 meccsig tartott. (@OptaJean)

sunt 2020.06.24. 19:12:32

Nyilván Arthur nem fog már játszani a Barcaban. Ezen nem fog múlni semmi. Az átigazolási szezon meg egy elnyújtott rétestészta lesz. Akkor fogunk valamit látni, amikor le kell adni a következő szezonra a nevezéseket.

DISTANTxTHUNDER 2020.06.24. 20:00:25

@Robi71: "Arthur enyhén szólva sem számított a fényes jövő alappillérének"
Igaz, a 35 éves Pjanics lesz a fényes jövő alappillére :) Egyálralán nem fényes a Barca jövője jelenleg, az is kérdéses egyáltalán hogy lesz e így jövője a klubnak, ebből a kilátástalan helyzetbőo és egyre süllyed mélyebbre

Robi71 2020.06.24. 20:11:56

@DISTANTxTHUNDER: Még mindig nem érted a pénzügyi manipuláció lényegét?:)
Itt nem a jövőről van szó, hanem az azonnali ffp kiegyenlítésről.
Pjanic semmivel sem lesz rosszabb, mint Arthur...de ha mégis, akkor őt csak max 3 évig kell néznünk és nem 10 éven keresztül, mint Arthur-t. :)

RA7 2020.06.24. 20:22:55

@Robi71:
Aki bármit is vár a következő 1,5 évben az eléggé mazochista..
Ezt még tetézzük egy Pjaniccal, mert a pénzügy a lényeg. Vele még rosszabbak leszünk, mint Arthurral ezt most garantálom. Jelenleg nagyon gyengén teljesít a srác, de ha valaki egyetért azzal, hogy lekell cserélni egy Pjanicra az inkább ássa el magát. Ezek az emberek, akik ilyen döntéseket hoznak egy ilyen klubnál nem tudom hogy tudnak a tükörbe nézni. Nem nézik a meccseket? Vagy ha igen akkor szerintük ez jó így? Mert az egy dolog, hogy annyit se értenek hozzá mint én az atomfizikához, de a szomszéd Kecska aki az óvodát se járta ki az is látja hogy ez így rohadtul nem jó..

LeoMessifcb 2020.06.24. 20:34:32

@DISTANTxTHUNDER: A világon nagyjából 5-10 csapaton kívűl minden egyesület borzasztóan boldog lenne, ha az lenne számára a krízis, mint ami most Barcelonában van. Valóban nem szép a jelen, és a jövőkép, de nagyon messze vagyunk attól, hogy elsüllyedt hajóként nézzünk a csapatra. Vannak tehetséges fiatal játékosaink, bármelyik értékes futballistát meg tudjuk győzni, hogy hozzánk igazoljon (a pénz már más kérdés, de ennek most a vírushelyzet is betett) és jövőre elnökválasztás.

Robi71 2020.06.24. 20:51:14

@RA7: Senki sem ért egyet azzal, hogy cseréljük le egy zsák krumplira...akarom mondani Pjanic-ra...de a Juve-n kívül úgy néz ki senki sem volt hajlandó részt venni ebben a tipikus Bartomeu féle pénzügyi csalásban.
Cou még áron alul sem kell el, ha nem mond le a fizetési igénye jelentős részéről, Dembélé-ért érthető módon senki sem hajlandó fizetni...max egy kölcsön jöhetne szóban, Umtiti-vel is hasonló a helyzet.
Kíváncsi leszek még ki tudunk eladni a nyáron (Todibo, Rafinha, stb.) ahhoz, hogy igazolhassunk is valakit. Az hótziher, hogy Barto megint lemegy -100 millióra az ffp mérleggel. Aztán majd jövő júniusban megint vakarhatjuk a fejünket kikből veszünk ki pénzt. Aztán jöhet az új vezetőség, akinek ki kell majd mászni ebből a negatív pénzügyi spirálból. :(

Bolha10 2020.06.24. 20:51:59

@GYLS: nem ô személy szerint a hátrány, (Messi) hanem maga az “intézmény”. Annyival kilóg (felfele) a többi játékostól , h még a világklasszisok is(Neymar, Cou, Grizi....) megszeppennek. És ez nem jó. Messi személyisége sem segít ebben. Nem rossz, de olyan, amilyen. (Nem degradálókènt írom, ténykétdés) Egy kis tököt kéne növeszteniük a többieknek, akkor nem lenne itt semmi gond. De ez nem fog menni szerintem..... Értem amit mondasz és mély szomorúsággal veszem tudomásul, h van benne valami. Én is így gondolom. De én már rég....

Robi71 2020.06.24. 20:57:01

@zoldbela: A Diario Sport a szennylapok legalja, de én örülnék ha 1-2 évre ingyen megszerezhetnénk Cavani-t. De szó van Auba-ról (31) is, ha Martinez nem jön össze.
Én örülnék mindkettőnek, ők legalább focisták. :)

RA7 2020.06.24. 20:57:26

@Robi71:
Azért imádkozom hogy ne sikerüljön senkit igazolni

zoldbela 2020.06.24. 20:59:02

Cavani nem egy besz*ri játékos. :)

RA7 2020.06.24. 20:59:26

@zoldbela:
Cavani jó pár csapathoz aláírt már az utóbbi időben. Többek között az Atletihez. Én még azt mondom erre hogy jöjjön. Inkább mint egy újabb kétes 100+ misis Lautaro. Legalább a pénz megmarad.

Robi71 2020.06.24. 21:03:57

@Bolha10: Érdekes, hogy korábban tudtunk tökös játékosokat is igazolni Messi mellé (lásd Dinho és Eto'o után érkezte támadókat...Henry, Villa, Neymar, Suarez).
Akiben van minőség annak van önbizalma (töke) is. Még Messi is elismerte, tisztelte őket.

Bolha10 2020.06.24. 21:15:13

@Robi71: na ez jó példa! Szerintem se Villa, se Henry, se Neymar nem tudtàk itt a maximumot nyújtani. Mondjuk Neymar azóta sem tudja. De Villa és Henry előző csapataikban sokkal jobbak voltak. Nem voltak itt se rosszak, sőt, jók voltak, de csak nyomokban emlèkeztettek a Barca előtti formájukra. Egyedül Suarezre tudom azt mondani, h ő belőle talán megmaradt vmi a Barca előtti korszakàból. De ő meg ugye Messi barátja. Ez sokat segít neki a “tökösség megőrzésében” :)

Bolha10 2020.06.24. 21:22:59

@Bolha10: sajnos túl jó Messi. Ilyen játékost még sohasem láttak a kortársai. Ettől megszeppennek. Nem tudom máshogy mondani. Beléjük van ívódva, h adjuk oda Messinek, ő mindent megold. (Hiszen 15 (!!!) éve világklasszis szintet hoz, másnak ha 1 (!!!) ilyen idénye lenne, már attól el lenne ájulva mindenki! Lásd C Ronaldo, aki szerintem 2-max 3 évet tudott hasonló szinten focizni a 15-ből, mint Messi, mégis sokan “vetélytársának“ tartják . Mint a világ legjobbja poszt kérdése. Pedig szerintem le van maradva mögötte.

Dr Mouse 2020.06.24. 21:30:39

@RA7: Csak kérdezem: tud valaki olyan játékost említeni, aki "ingyen" jött a Barcába?

RA7 2020.06.24. 21:56:50

@Dr Mouse:
Nincs ilyen szó a vezetőség szótáraban

Robi71 2020.06.24. 21:57:27

@Bolha10: Henry és Villa már túl volt a zeniten, amikor idejöttek trófeákat (BL) nyerni. Neymar gyakorlatilag itt nött fel és vele Messi igazán élvezte a játékot. Suarez pedig azért lett Messi barátja (többek között) mert tud balamit erről a játékról.

Robi71 2020.06.24. 21:57:27

@Bolha10: Henry és Villa már túl volt a zeniten, amikor idejöttek trófeákat (BL) nyerni. Neymar gyakorlatilag itt nött fel és vele Messi igazán élvezte a játékot. Suarez pedig azért lett Messi barátja (többek között) mert tud balamit erről a játékról.

GoalGero 2020.06.24. 22:16:16

@Robi71: Henry nyilatkozta hogy itt újra tanulta a focit.Meg Messi hogy eleinte nem nagyon mert ránézni mert tudta mekkora játékos és mit tett a klubjáért.En nem Messiben látom a hibát.Hanem hogy igazolunk egy Griezmann-t akinek a vak is megmondta hogy nincs helye.Igazolunk egy 1 jó szezonos Dembele-t ami nem is volna baj 40millaert,nem 120ert.
Igazolunk egy Coutinho-t kirakjuk szélre mert oda kell ember es csodálkozunk nem megy neki.Mindegyik srácra hatalmas terhet raktak azzal hogy többre tartottak mint ami a valóság.

Robi71 2020.06.24. 22:22:51

@GoalGero: Egyetértek, leszámítva Coutinho-t, akinek soha sem voltak tökei, olyan mint egy megszeppent kisfiu. Nem topcsapatba való.

Robi71 2020.06.24. 22:26:14

@GoalGero: Ha nem Dembi-t igazoljuk le a BVB-ből, hanem Auba-t feleáron, akkor most nem ez lenne.
Klasszis vérprofi áron igazoltunk megszeppent kisfiukat vagy lutri tehetségeket. Meglett az eredménye.

Bolha10 2020.06.24. 22:59:18

@GoalGero: egy Dembelét el hoztunk egy kontrázó, lerohanós Játékot produkalo csapatból, amelyik csapatnak a fő jellemzője a lendületes, gyors támadások véghezvitele. Ide, a tili-toli(tiki-taka) játékba. Ami ráadásul mégrosszabb minőségben jön elő, ahogy öregszenek a játékosaink. Akkora amatőrizmusra vall a vezetőség részéről, vagy aki ráerőltette a vezetőségre Dembelét... Szerintem ezért is a sok sérülése. Az izmai, izületei nem ehhez a játékhoz voltak szokva. Dembi egy jó játékos. Egy futó csapatban. A Barca már jópár éve nem az. Biztos más bajok is vannak vele(talán a “feje”), de sztem ez a legfőbb probléma. Jó játékos rossz helyen, rossz időben.

Bolha10 2020.06.24. 23:01:30

@Robi71: ezzel egyetértek, Auba jobb lett volna, de ne felejtsd el, akkor már volt egy Suarezünk. Szóval se Auba, se Dembi nem kellett volna. Főleg az utóbbi “aranyáron”. Ez óriási hiba volt. Nem a játékos részéről, hanem aki idehozta. De ezt szoktad mondani te is. Egyetértek.

Bolha10 2020.06.24. 23:12:23

@Bolha10: Griezmann meg olyan “vezérszerepű“ játékos volt az Azletiben. Szerintem legalábbis ő volt az Atleti támadások “esze”, a koreográfusa. Erre idehozzák..,.ahol itt van Messi. Aki ugyanezt csinálja itt, csak 3-4-szer jobb minőségben. Azt se tudja(Griz) mit csináljon, hova fusson... Amiben ő nagyon jó volt, arra van itt egy másik játékos, aki még jobb nála. Meg van zavarodva. Szerintem ezt látjuk rajta/tőle a pályán. A hozzáállásával szerintem nincs baj, csak nem tudja, mit kell csináljon a pályán. Hátha javul.

Bolha10 2020.06.24. 23:15:28

@Bolha10: nem érzi, nem érti. De hátha a 2.evre jobban beleszokik. Nagyobb esélyt látok rá mint hogy Dembi bele jön. De ő meg még fiatal. Neki az az előnye.

Bolha10 2020.06.24. 23:20:32

Na mindegy, nezem a Real meccset, olyan volt Ramos szabadrúgásánál a sorfal távolsága a labdától mintha néha Messi szabadrugadainál csak a fele lenne. :) Ha Messitől mindig ennyire lenne a sorfal, kb 80 %-osan rúgná a szabikat :) na mindegy, úgy néz ki, nem sikerül ellógni a realtol. Bár még van fel óra. Hajrá Mallorca! :)

sunt 2020.06.25. 08:10:16

Mi kell ahhoz, hogy egy elnökkel a szurkolók meg legyenek elégedve? Egyrészt trófeák, másrészt olyan játékosok, akikért lelkesednek, rajonganak. Ez eddig úgy-ahogy adva volt. Barto ott tévedett, hogy azt hitte, tud hozni 100 millió fölötti játékosokat, akikért szintén rajongani fognak, mint Lajosért és Neymarért. Arra nem gondolt, hogy ebben a régi, öregedő kedvencek már nem érdekeltek. Most tartunk ott, hogy erősen kérdéses a trófea, már nem rajonganak úgy a régi kedvencekért - és ráadásul még az orvosi stábban is megrendült a játékosok bizalma, hogy a kiürült kasszáról ne is beszéljünk. Ilyen körülmények között sztárkedvenc igazolása teljesen reménytelen. Viszont felcsillant egy utolsó szalmaszál: Fatiért és Puigért rajonghat a publikum, ha megfelelően menedzselik őket és ők jól teljesítenek. Vajjon észreveszi ezt az elnök és belekapaszkodik?

Dr Mouse 2020.06.25. 08:55:14

@Bolha10: Azt gondolom, hogy Griezmann soha nem vitt "vezérszerepet" az Athleticoban, mert amikor ő ott volt, akkor az Gabi és Koke volt.

Dr Mouse 2020.06.25. 09:02:18

@sunt: Azt írod, hogy "Barto tévedett." - Szerintem nem tévedett, ő szándékosan hoz olyan edzőket, mint volt Valverde és most Setién. Akik minden döntésére bólogattak.
És akkor még megkérdezhetnénk, hogy mit csinál Abidal. (Szerintem örül hogy él...)

Kívül álló barátaim, akik szeretik a focit, értetlenül kérdezik tőlem, hogy - mi van a Barcelonával?
Az csapat, amelyik a járványig ontotta a gólokat, elfelejtett focizni?

celestial 2020.06.25. 09:20:27

@Dr Mouse: a járványig ontotta a gólokat?
Biztos, hogy a Barcelonáról volt szó?

Dr Mouse 2020.06.25. 09:22:22

@celestial: Akkor légyszíves és nézd meg a La Liga táblázatát, hogy mit mutatnak a számok.

celestial 2020.06.25. 09:27:21

@sunt: az egyetlen értelmes dolog amit tehet hogy minnél többet játszatja őket ( ha már úgy is ő dönt (én mondjuk nem vagyok ebben annyira biztos))...ők akik valamiféle reményt nyújtanak nekünk...
Nálam sokkal többet játszanának...mint ahogy más fiatalok is...

celestial 2020.06.25. 09:31:29

@Dr Mouse: a lényeget leírnád ha már ugyis megnézted?
Köszi
Lehet rosszul emlékszem..

kritizator 2020.06.25. 10:54:01

@celestial: előtte 2,33 volt az átlag, azóta 1,75
az ontástól messze van de többet rúgtak
igaz, most kevesebbet is kapunk

(Messi viszont előtte ontotta, azóta csak árnyéka önmagának)

celestial 2020.06.25. 11:22:37

@kritizator: köszi..
Akkor jól emlékeztem hogy nem nagyon volt gólparádé akkor sem...

tormab12 2020.06.25. 12:01:59

Sziasztok!

Semleges szurkolóként, aki szereti a jó focit és a Barca bizony jó focit játszott régen, borzalmas nézni ezt a csapatot. Az ember azt gondolná, hogy az új edzőnek még jót is tett a szünet, de nem.

Azt kell mondanom, hogy ezt a csapatot a 2003/2004-es szezonról a 2004/2005-ös szezonra való átálláshoz hasonlóan meg kéne rendesen fiatalítani és az "öregektől megválni". Persze kivétel ez alól Messi. Akkor a vérfrissítés nagyon jó lett. Most azonban koncepciótlan játékos felvásárlás zajlik. Az elnök itt olyan, mint egy telhetetlen, de pénzzel teli kisfiú, aki ha meglát valamit a boltban azonnal megveszi, de persze gondolkodni nem tud. Most már meg pénze sincs.

Laportanál volt koncepció és mindenki végezte a maga dolgát.

Én így építeném a klubbot újra. (Mivel semleges vagyok, bizony könnyebb szívvel válnék meg néhány klub "legendától".)

Szóval új elnök, új sport igazgató és új játékos megfigyelők kellenének.

Elnök: Laporta (vagy még Piqué)
Sportigazgató: Txiki Begiristain vagy Puyol
Játékos megfigyelők: Bayernből (nem a legnagyobb neveket igazolják le, de milyen jó csapat lett pl. Gnabry, Koman stb.), Ajaxból, Man. Cityből szereznék

Edző: Jürgen Klopp, Koeman, Pep Guardiola vagy Mikel Arteta (jó focit játszat, csak nincs alapanyag hozzá)
Segédedző: Xavi vagy Iniesta

Na és a játékosok:
Kapus: Ter Stegen, Pena
Védők: Jordi Alba, Lenglet, Semedo, Sergi Roberto, Chumi, Araújó, Firpo, (ők maradhatnak) jönne De Ligt, Andreas Christensen, Fikayo Tomori (Piqué inkább elnökösködjöd, Umtit el kell felejteni), Eric Garcia (rá kíváncsi leszek)
Középpálya: De Jong, Arthur, Vidal (megérdemli szerintem), Monchu, Busquets (de csak csereként), De Bruyne (ha a Man. Cityt kizárják jöhetne) és még körbe néznék az ifiknél. Rakitic nálam már rég nem itt játszana. Couitinhot el kell adni
Csatár: Messi, Fati, Suarez (de inkább már csere), L. Sané (most el lehetnem hozni), L. Martinez. Dembelé szintén eladásra kerülne.

Tudom, hogy ezt most nagyon FIFA-san hangzik, de én ezt tenném.

Amit még nem értek, hogy ti miért nem mertek fiatalokhoz nyúlni. Egy részét megértem, hogy a La Masia most nem olyan jó. De basszus egy Bayernnek, még inkább egy Chelseanek, Manchester Citynek miért van bátorsága? Részben azt mondanám, megválaszolva a saját kérdésemet, hogy erről az elnök tehet. De ez a mostani gazdasági helyzet remélem racionalizálja a piacot. Plusz én biztosan küldenék jobb játékos megfigyelőket Dél-Amerikába. Ott mindig van tehetség. A La Masiat pedig újra meg kell erősíteni és el kell felejteni (bár az én fentebb leírt csapatomban ettől eltértem), a drága, de felesleges igazolásokat.
Nem is értem, hogy egy "futó bolond" csapatból (Dortmund) vagy egy szinte csak védekező csapatból (Atletico) miért hoznak el játékosokat. Csak azért, hogy jól mutasson.

Bocsánat a hosszúságért, de kíváncsi vagyok, hogy ti Barca szurkolók, hogy építenétek újra a csapatotokat.

tormab12 2020.06.25. 12:05:25

@tormab12: Ja és Griezmann, még várnék vele egy évet, de ha igaz, hogy Messivel nem jön jól ki, akkor már most eladnám. Pl. a Lautaro Martinez ügyelet részeként nem is értem miért nem kerül szóba.

Ja és Xavi vagy Iniesta lehetne a második csapat edzője is.

DISTANTxTHUNDER 2020.06.25. 12:14:51

@kritizator: Azért ez a 2,33 átlag nagyon messze van az ontástól... pl volt ebben a szezonban olyan meccsünk ahol legalább 5 gólt rúgtunk? Mert hogy régebben volt olyan meccs ahol egyedül Messi rúgott 5öt, az egy dolog.. régi szép idők -.-"

kritizator 2020.06.25. 13:02:48

@tormab12: Úh, ezt már hányszor leírtak a többiek.

Olvass vissza:)

kritizator 2020.06.25. 13:03:50

@DISTANTxTHUNDER: "Azért ez a 2,33 átlag nagyon messze van az ontástól"

Nem ezt írtam ???

Robi71 2020.06.25. 13:21:03

@tormab12: Grizi valószínű nem akar menni. Nem tudom mit akart vele a vezetőség, amikor leigazolta...ahogy azt sem, hogy ő mit gondolt amikor ide igazolt.

tormab12 2020.06.25. 14:15:32

@kritizator: Sajnos ritkán van időm, de látom azért nem vagyok egyedül a véleményemmel. ;) Persze kíváncsi voltam és vagyok még mindig, hogy ti mit tennétek.

@Robi71: Hát ez az???? Mi járt a fejükben??? Ezt még a vak is látta. A Real már rá lépett a fiatalítás útjára és viszonylag jól is igazolnak, illetve Zidane a Real Madrid Castillaból is hív fel játékost.

RAJDEN 2020.06.25. 16:50:10

Di Marzio , Fabrizio Romano, Sky Sports : Arthur elfogadta Juventus ajánlatátt ! Pjanic + 10 millió euróért Arthur Torinóba költözik

KJDaniel 2020.06.25. 16:57:53

@RAJDEN: A "szánalom" fogalmát azt hiszem sikerült ki maxolnunk! Gratulálok a vezetőségnek!
Pjanic mivel jobb, mint Arthur? Valaki magyarázza el ezt nekem...

RA7 2020.06.25. 17:41:18

Ha ez igaz lesz egy percet nem fogok nézni egyik meccsből sem amíg ezek nem takarodnak el innen. Minden mérkőzésen a csapat ellen fogok szurkolni, mert úgy néz ki a Culéknak minden döntés megfelel. Minél előbb legyen a csapat ismét kiesőhelyen mint évekkel ezelőtt akkor talán észbe kap néhány ember.

Berbatov 2020.06.25. 18:05:10

@RAJDEN: Nem tudom mivel fenyegették meg szegény brazilt, mi történik, ha nem távozik. Hánynom kell a klubtól.

Dr Mouse 2020.06.25. 18:05:18

@RA7: Ha jól értem, akkor itt valamit nagyon elrontottak.
Lehet, hogy Te, vagy én, vagy Robi71, vagy akárki itt a blogon, de nagyon elrontottunk.
Mert a Barca Vezetése nem vállalja érte a felelősséget...

RAJDEN 2020.06.25. 18:06:37

A Cadena SER értesülése szerint már nincs nyitott kérdés az ügyben: a távozó Arthur helyére Pjanic érkezik a Juventusból.

Részletek hamarosan. Bartomeu a kurva anyádat !

RA7 2020.06.25. 18:14:28

@Dr Mouse:
Ennyi erővel jöjjön vissza Iniesta, Alves és a többiek. Őket inkább nézném akik tettek valamit a csapatért. Jöjjön vissza Ibra is, meg ha jól tudom David Silva se marad a Cityben, vagy épp Thiago Silva. Indulhatunk az öreg fiúk bajnokságban.

Bolha10 2020.06.25. 18:32:54

@Dr Mouse: hogy mondjam...a csapat szellemi vezérei valóban az általad említett úriemberek voltak, de a csapat támadó játékáért szerintem a legnagyobb részt Griezmann “felelt”. Ő adta a kreativitást az Atletiben.

Bolha10 2020.06.25. 18:37:58

@evooo: 10 éve tőle várnak mindent....

RA7 2020.06.25. 18:40:23

@evooo: nem is Arthur távozása a baj, hanem akit hoznak helyette

Bolha10 2020.06.25. 18:44:19

@Dr Mouse: hát szerintem a gólokat évek óta nem ontjuk. Valverde óta biztos nem.

KJDaniel 2020.06.25. 19:00:35

@RA7: Na igen.. ez az.. megint egy újabb mocskos Bartó ügylet semmi más..
Ki a tököm az a Pjanic? Ugyanolyan nulla, mint Arthur csak legalább még öregebb is. Akkor már inkább ott van Puig és megvan oldva..

Robi71 2020.06.25. 19:23:54

@KJDaniel: Semmi több, mint egy újabb olcsó Barto féle pénzügyi csalás...a reális Arthur 40 millió és Pjanic 30 milliós üzlet helyett egy Arthur=80=Pjanic+10 millió.
Ami számomra kérdéses, hogy a Juve-nak volt-e akkora tartaléka az ffp szerint, hogy még belefér egy 80 milliós kiadás június 30. előtt?

Robi71 2020.06.25. 19:32:09

@KJDaniel: Ugye emlékezetes a tavalyi Barca-Valencia üzlet miszerint Cillessen 35 millióért a Valencia-ba....Neto 26 millióért a Barca-ba szerződött? Ez a 9 millió kellett még az ffp kiegyenlítésre. Most Barto csak növelte a tétet. Mi lesz jövőre?

Robi71 2020.06.25. 19:34:30

@evooo: Főleg a jelenlegi gazdasági helyzetbe. :)

KJDaniel 2020.06.25. 19:39:50

@Robi71: Pontosan ahogy mondod.. ész nélküli költekezés majd pár héttel június 30.-a előtt fejvesztve kapkodni. Az utóbbi évek tematikája.

Robi71 2020.06.25. 19:51:14

@KJDaniel: Hamarosan jön egy komment, hogy az csak a Perez lakájmédia kitalációja. :)
Szegény Barto lejáratása. :)

MCMXCIX 2020.06.25. 20:48:59

Nekem semmi bajom Pjaniccal, és ezt komolyan mondom. Na de. Nem az AS-ből, nem a Mundo Deportivoból, nem Gerard Romerotol, sem sehonnan máshonnan, hanem konkrétan, igen konkrétan ARTHUR SZÁJÁBÓL hallottuk, hogy esze ágában sincs távozni. MI A F*** TÖRTÉNT??? Az utcán sétálva megállt mellette egy fekete autó, kiszállt 3 ember, és megkérték, hogy szálljon be, elbeszélgetnek vele? Az Abidal-féle szervkereskedelem pletyka (még ha egyáltalán nem is biztos, hogy igaz, de hogy ilyesmi egyáltalán felmerülhetett
...) mit nem tudunk már elképzelni? Ki a faszom ez a Bartomeu, es kik azok a beepitett emberek, akik miatt nem mozognak a tagok ellene, és mindösszesen 8an mertek még csak panaszkodni is??

MCMXCIX 2020.06.25. 20:56:30

Minden hitet el lehet felejteni Bartomeu hozzánemértésével, és a sportszakmaiság hiányával kapcsolatban is, ugyanis esküszöm az egy élő Istenre, ha én lennék ott, nulla sportszakmai tapasztalattal, akkor is kb 3ból 1 igazolásom bejönne. Ennyit mellélőni csak direkt lehet.

Balázs37. 2020.06.25. 21:10:38

Robi örülhet, ismét egy 30-as a keretben. Sajnos kezdek kiábrándulni szeretett klubomból

RA7 2020.06.25. 21:19:25

@MCMXCIX:
ő is tudja alig 1 éve van hátra, még egy újabb pénzmosás, csurran cseppen még egy kicsi mindenkinek :)

marco100 2020.06.25. 21:38:55

@KJDaniel: Biztos sokat lattad mar jatszani Pjanicot ha egy 0...Arthurtol ezerszer jobb! Arthurnak ha megkellene szamolni a sikeres passzait ami elorefele megy es nem oldalra meg hatra akkor boven eleg lenne egy kezed is hozza...Pjanic viszont nagyon jol lat a palyan es be tudja jatszani a labdat a vedok moge plusz nagyon jo lovo...es vedekezesben is jobb mint Arthur ugyhogy ezzel a cserevel csak erosodunk! Hozzateszem en se ot hoznam egyebkent ha Arthurt el lehetne adni kp ert de az a helyzet hogy szerintem 30 millas ajanlat se jonne be erte.

SzaboJ2252 2020.06.25. 21:52:20

Persze én sem örülök Pjanicnak én személy szerint sokkal jobban bíztam volna Arthurban, fiatalabb és szerintem még sokkal több volt benne. Viszont ahogy eddig a 30 asok teljesítettek Paulinho, Vidal elkepzelheto hogy Pjanic al is jól járunk. Most ezzel egyáltalán nem azt akarom mondani hogy támogatom az ilyen értelmetlen pénzkidobast, de hat ez van, reméljük más már nem jön a nyáron.

SzaboJ2252 2020.06.25. 21:52:20

Persze én sem örülök Pjanicnak én személy szerint sokkal jobban bíztam volna Arthurban, fiatalabb és szerintem még sokkal több volt benne. Viszont ahogy eddig a 30 asok teljesítettek Paulinho, Vidal elkepzelheto hogy Pjanic al is jól járunk. Most ezzel egyáltalán nem azt akarom mondani hogy támogatom az ilyen értelmetlen pénzkidobast, de hat ez van, reméljük más már nem jön a nyáron.

Csbcs 2020.06.25. 22:43:27

A klub sportszakmailag talán még nem volt ennyire mélyen...Számomra a legfurcsább az, hogy miért nem látják ezt a sociók, miért nem tiltakoznak a korrupt szarházi hörcsögképű ellen? Laporta félévente egyszer ha megnyilvánul, Font detto, de nincs aki ebben a siralmas helyzetben azt mondja hogy ELÉG? Faszért kell várni még egy évet?! A sportszakmai leépülés, nézhetetlen játék miatt százezrek, milliók pártolnak el kedvenc csapatuktól, ami gazdaságilag sem gondolnám h előnyös a klubra nézve...

RA7 2020.06.25. 23:27:36

Sokan írták itt is hogy akiket igazolunk nagy fizetést kapnak és nem akarnak elmenni, ez igaz is lehet.
Ha fizetési sapkát ezek a horror fizetések mellett nem igen lehetne már bevezetni, vagy csak elég nehezen, de olyat simán hogy garantált tartalom és nem garantált.
Legyen mondjuk Suarez. Mert ugye jól keresnek az itteni játékosok ezért miért mennének el. Vagy még jobb példa Bale, aki inkább golfozik minthogy kevesebb pénzért máshova menjen nulla teljesítményért. A játékosol rohadtúl nincsenek teljesítményre kényszerítve ez az igazság. Édes mindegy nekik nyernek e vagy sem, vagy épp sérültet jelentenek..
Kap Suarez egy 5 év /120 millás szerződést ami kb lehetett neki 5 év alatt. Ő abból megkapta az utolsó centig az egészet, akármit csinálhatott. De ha az van hogy batya 5 év 120 misi de csak 70et kapsz meg, a többi ekkor meg ekkor, már akkor jobban oda teszik magukat és megvan a motiváció. Ha 3 év után azt veszik észre szarik az egészre megfogod elküldöd a bánatba addig megkapott mondjuk 50et,kifizetss neki a fennmaradó 20 milliót de eltakarodik, mintsem kifizetsz még neki 70et mint a mostani viszonylatban.

LeoMessifcb 2020.06.25. 23:29:14

Trincao megint betalált, és most ráadásul a látványt sem sajnalta. Vele is komolyan kéne számolni jövőre.

MCMXCIX 2020.06.26. 12:39:15

@Csbcs: A sociok megvannak véve kilóra (szerinted mennyi folyik vissza a Barto-team kezébe? Valverde évi 24 millió euró, elotte a Bilbaonál mennyit kaphatott, 3at, 4et?? Braithwaite 4.5 éves szerződés, amikor eleve az egész támadókeresés úgy indult, hogy csak egy fél évre kell? És az olyan kicsit sem pénzmosás gyanús üzletek, mint Douglas és társai? Paulinho, hogy aztán 1 év múlva vissza is adják UGYANODA, holott kb legjobb középpályásunk volt?). Nem nézett senki utána sem az Abidal-féle szervkereskedelem dolognak, sem a 13Ventures-féle kamuprofiloknak (ha az igaz lenne, a szóban forgó játékosok helyében én kb megtagadnám a pályáralépést...?).
süti beállítások módosítása