A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Sárga tengeralattjáró

2020. július 05. - caaaatalan

Ma este a Villareal vendége lesz a Barcelona.

Zuhanórepülés vagy kilábalás!?

Már az Atletico Madrid ellen is hasonló volt a kérdés csapatunk számára. Azóta a helyzet csak romlott, a Real Madrid előnye nőtt a tabellán, mely az esti kezdő sípszó pillanatában akár 7 pont is lehet.

A bajnokság még a tét!?

Tetszik vagy sem egyre kevésbé, hiszen a Real formája stabil, hozza a meccseit, előnyt alakított ki és azt jó esélye van megőrizni.

Harcban a BL-ért!?

Ha innen nézzük ma már a BL folytatására is készülhet a csapat, mivel ebben a sorozatban még mentheti a szezont. Talán nem a győzelem a reális elvárás, de ha elődöntőt játszanának Messiék az is nagy szó volna jelenleg.

Erős idén a Villareal!

Ez viszont teljesen biztos. Cazorláék kiváló formában vannak, bejelentkeztek a harcba a 4. helyért, hol van már a tavalyi nyögvenyelős bennmaradás. Egy biztos hiányzójuk lesz ma este, Funes Mori, míg Iborra jatéka kérdéses.

Mi lesz veled Barcelona?

Ezt pedig talán még senki nem tudja. A csapatnál lassan mindenki elégedetlen mindenkivel, alig találni őszintén önkritikus hangot a klub háza táján, és ez komoly bajok előidézője lehet. Messi már télen jelezte. Ez a gárda most nem esélyes a BL trófeára, nincs azon a szinten. De vajon akkor milyen szinten van? Egyáltalán mit várhatunk el mi szurkolók?

A válaszokhoz talán közelebb kerülünk ma este. Kezdés 22.00-kor. Jó szurkolást Mindenkinek.

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr8715982808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raven1975 2020.07.05. 13:37:35

Ter Stegen; Semedo, Piqué, Lenglet, Alba; Busquets, Rakitic, Riqui Puig; Messi, Suárez, Griezmann kezdő a tipp és három ponttal kell nyugtázni az idegenbeli kiruccanásunkat! Força Barça!

DISTANTxTHUNDER 2020.07.05. 13:47:10

Ez a felvezető hogy is mondjam.. jó lett, nagyon jó lett :) Ha a játékosok csak fele annyi energiát beleraknának a pályán mint sokan ebbe a blogba akkor most fel sem merülnének olyan kérdések hogy mi lesz a Barcával.. nem számítok semmi jóra sem, katasztrofális jelenleg a csapat, talán a legdurvább Tata Martinos korszakát éli újra és mi is..

GYLS 2020.07.05. 14:00:21

@DISTANTxTHUNDER: A Tata által vezetett csapat a bajnokság utolsó fordulójában 6 percig bajnoknak volt tekinthető. 6 percig vezettünk az ATM ellen. Azt a meccset a mai napig nem értem. Olyan volt, mintha nem is akartunk volna győzni. Igaz, kikapni sem volt szabad, mert akkor meg harmadikok lettünk volna az ATM és a Real mögött. Fontosabb volt a bajnoki címnél,csak hogy a Real ne előzzön meg minket?

RA7 2020.07.05. 14:12:50

@GYLS:
Már ott is ez a vérszegény, lelketlen foci volt

GYLS 2020.07.05. 14:19:52

@RA7: Pedig akkor egy ilyen kezdőnk volt: Valdes-Alves-Pique-Mascherano-Alba-Xavi/Fabregas-Busquets-Iniesta-Neymar-Messi-Sanchez/Pedro Az akkori gyengébb produkció inkább volt meglepő, mint amit a maiaktól elvárható és látunk.

RA7 2020.07.05. 14:45:01

@GYLS:
Ott kezdődött a mai napig tartó lejtmenet

GYLS 2020.07.05. 15:17:38

@RA7: Nálam a lejtmenet kezdete 2016 januárjára és nyarára datálódik. Sorra jöttek a felesleges középszerek (Aleix Vidal-Digne, Gomes, Arda-Alcacer) holott helyettük ott volt Montoya, Adriano, Grimaldo, Denis Suarez, Rafinha, Deolufeu, Munir, Sandro. A kiadott pénzért minőséget kellett volna venni (pl. Azpilicueta és Eriksen- hogy a két akkori legfontosabb posztot említsem). De ez már a múlt, az már történelem.

Aerion 2020.07.05. 15:22:37

@RA7: A 2014-től mai napig tartó lejtmenet ideje alatt a csapat négyszer lett bajnok, négyszer nyert spanyol kupát, kétszer nyert szuperkupát, egyszer klubvilágbajnokságot és megnyerte egyszer a BL-t is.

Melyik csapat az a világon, amelyiknek ilyen lejmenete volt az elmúlt bő fél évtizedben?

RA7 2020.07.05. 15:29:44

@GYLS: ezt szajkózom egy ideje, hogy oké hogy elengedhetetlen minőségi játékos igazolása de cserének ott vannak a fiatalok, arra a 10 meccsre nem kellenek 50 milliós cserék és ha valamelyik beválik és ennyi meccs alatt is gyöngyszemre bukkanunk akkor még jobb, ha nem akkor csak kezdőbe kell igazolni és a Cou, Griezmann, Dembele féle buktak is belefernek

RAJDEN 2020.07.05. 15:30:52

Real megint tizenegyesel nyer xDD

RA7 2020.07.05. 15:32:56

@Aerion:
Eleinte a klasszisaink megoldottak, amire mondhatjuk hogy erős kijelentés amit mondtam, de szép lassan kezdődött az igazolásokkal amik egyáltalán nem váltak be, így évről évre a játék színvonala is visszaesett, ami a klasszisokkal kiöregedésenek, távozásásnak köszönhető és a nem megfelelő szakmai értés amivel nem sikerült senkit pótolni, ami Xavi távozásával kezdődött. Ergo kb itt kezdődött a lejtmenet, ami eleinte nem látszott az eredményben, talán játékban sem feltétlenül. Majd szép lassan elertunk a mostani szintre ahol már Messi se tud segíteni.

GYLS 2020.07.05. 15:45:52

Egy újabb bizonyíték, mennyire higgyünk a médiának. Pár napja az volt a hír, hogy Xavi jelezte a klubjának, nem marad. Most azt olvasom, hosszabbított egy évet.

g4brielsmith 2020.07.05. 16:04:18

Ismételten egy büntetővel nyert rm. Édekes...

RA7 2020.07.05. 16:05:40

@g4brielsmith: kivételesen jogos volr

RA7 2020.07.05. 16:06:33

@g4brielsmith:
Igaz a másik oldalon ugyanezt nem fújták be

RA7 2020.07.05. 16:13:58

@GYLS:
Van benne egy kitétel viszont ami szerint bármikor eljohet onnan a a Barca hívására

SzaboJ2252 2020.07.05. 16:35:19

Todibo mikor játszhat? Egyáltalán a szezonban játszhat meg esetleg a bl ben?

Raven1975 2020.07.05. 16:38:29

Az ESPN értesülései szerint az új szerződésben van egy olyan pont: Xavi Hernández bármikor tárgyalást kezdeményezhet a Barçával.

DISTANTxTHUNDER 2020.07.05. 17:30:41

@RAJDEN: Várható volt hogy innen a Realt betolják.. ezt mi csesztük el.. persze az idei teljesítményünkel egyáltalán nem érdemeltük volna meg a bajnoki címet.. a Real sem amúgy, de most már ez van :)

GYLS 2020.07.05. 18:01:20

Életemnek nem része a Real mérkőzéseinek nézése (elég annyi, amikor velük játszunk), ezért csupán a táblázatot figyelve tudom megállapítani, miért lesznek ők idén a bajnokok. Amúgy semmi különöset nem talált fel Zidane, ugyanazt csinálta, mint Valverde nálunk az első évében (mindketten kényszerből). Zidane a CR távozásával eltűnt gólokat, illetve a hosszú időre kieső Asensiót és Hazardot a VÉDEKEZÉS stabilizálásával ellensúlyozta (mint Valverde a 4-4-2-vel). Zidannak ellenben nem kellett felállást váltania, hiszen Casemiro személyében valóban egy igazi védekező középpályása van. A Real az előző idényben 46 kapott góllal zárta a bajnokságot. Most ugyan még van hátra 4 mérkőzésük, de a hátralévő ellenfeleiket nézve, a jelenlegi 21 nem fog sokkal gyarapodni (ha kapnak egyáltalán). És ezzel a védekezést stabilizáló játékkal már 9 ponttal többet szereztek a múlt évhez képest. Megérdemlik a bajnoki címet, mert tudtak váltani.

RA7 2020.07.05. 18:31:44

@GYLS:
Zidane éra alatt sose volt látványos a játék, még CR-rel sem, mégis elég ez Pereznek és a szurkolóiknak. Átlag életkor is hasonló mint nálunk még sincs világvége hangulat. Igaz ők BL címeket húztak be, mi pedig bajnokságokat és kupákat ez idő alatt. Valverdevel mi is taktikus meccseket hoztunk sorra, mellőzve a szép focit és akkor finoman fogalmaztam. A két súlyos BL kiesés pecsételte meg EV sorsát. Manapság nem a szép foci divat, hanem az eredményesség, ha nem így lenne akkor BL címek ide vagy oda Zidane nem lenne már a Madrid edzője. Nálunk is hasonlóan látom ezt a részét. Hiába vannak fiatal, tehetséges igazolásaik nekik mint nekünk mégse kapnak lehetőséget, aki meg mutatott már valamit máshol azt elengedi Zizu, lásd Hakimi. Hasonló gondok vannak náluk is minden téren, kivéve pénzügyekben állnak jobban. A már korosodó sztárjaikra alapoznak ők is,mégse kívánja őket senki a pokolba ahogy itt. Te hogy látod ezt a kérdést? Közel hasonló minden, de mégis teljesen ellentétes megítélés.

Raven1975 2020.07.05. 18:49:35

Victor Font (elnökjelölt): "Hihetetlen milyen rosszul használják a videóbírót a Real Madrid mérkőzésein az újraindítás óta. Elképesztő."
uploads.disquscdn.com/images/a9eb1bdb74eed154dd71aad30857ec2ca1e5d4a406bb9c89c5b41c4481d59ab2.png

Robi71 2020.07.05. 18:56:19

@RA7: Ha marad EV, akkor most újra bajnokok lennénk.

RA7 2020.07.05. 18:58:12

Hivatalosnak tekinthető az Espanyol búcsúja

RA7 2020.07.05. 18:59:41

@Robi71: Elképzelhető, de mégis mennyire másképp álltak hozzá Valverdehez, többek között én is, mint Zidane játékához. Mondhatjuk hogy ennyit számít a neve?? Mert játékban semmivel se jobb EV-nél

GYLS 2020.07.05. 19:33:11

@RA7: Amint írtam, nem nézek Real meccseket. Azon kettő alapján pedig amit ellenünk játszottak, nem tudom megítélni a JÁTÉKUKAT.

A két csapat értéke közel azonos. Az Ő 27 (jelenlegiek)+ 11 fős (kölcsönben lévők) keretük összértéke 1066.5 milla, a mienk (itt már számoltam a Pjanics-Arthur cserét és Trincao-Pedri-Fernandez, viszont nem Pena-Araujo-Puig értékét) viszont 30 játékosra vonatkozóan csak 987.5 milla. Viszont ha az átlagot vesszük, az pedig nálunk magasabb.

A két klub pénzügyi helyzete közel azonos. Ezen a szinte a 30-40 millás nyereségkülönbség olyan nagyon nem számít. Kb. ennyi volt 2018/2019-ben a Real javára. A 2019/2020-as még nem ismert. Az igazi különbséget most azzal fogja megteremteni Perez, hogy a kialakult bizonytalan helyzet miatt már eleve óvatosabb a 2020/2021-es költségvetésnél (lsd. bejelentett 30%-os bércsökkentés). Ez kb. 80 millát jelent. Mi ezt - mivel még nem hallani ilyesmiről - játékosok eladásával, azaz a vagyon egy részének kiárusításával oldjuk meg. Viszont a terv jóváhagyásáig még lehetnek meglepetések. Pl. most olvastam, hogy a spanyol rendőrség iratokat foglalt le a klubnál.

Miért nincs náluk olyan felháborodás? Xavit idézném, ha nem is szó szerint. Amíg a Realban ha baj van, összefognak, addig a Barcánál megerősödik a széthúzás.

RA7 2020.07.05. 19:35:25

@GYLS:
Vannak vezér egyéniségeik a pályán, nekünk nincs.

Dr Mouse 2020.07.05. 19:55:50

Így viszont nem érdemes játszani...
Nézzétek meg a videó szerint ugyanúgy járt volna a Bilbao-nak is a 11-es, de nekik a bíró nem adta meg!

rangado.24.hu/nemzetkozi_foci/2020/07/05/athletic-bilbao-real-madrid-tizenegyes-videobiro/

GYLS 2020.07.05. 20:28:34

@Dr Mouse: Valóban nem érdemes így játszani. De nem Nekünk, hanem azoknak a csapatoknak, akiktől még a pontszerzés esélyét is elveszik, azaz a Real aktuális ellenfeleinek. Mi inkább foglalkozzunk magunkkal. Mi tán megérdemelnénk az idén mutatott játékunkkal a bajnoki címet?

Raven1975 2020.07.05. 20:53:37

Hivatalos kezdő: Ter Stegen; Semedo, Piqué, Lenglet, Alba; Roberto, Busquets, Vidal; Messi, Suárez, Griezmann. Força Barça!

KJDaniel 2020.07.05. 20:56:50

Meg kell találni a tökéletes kezdőt és a lehető legjobb felállást kb ennyire jó a maradék néhány meccs a bajnokságban. Nekünk már csak a BL maradt, mint reális cél (az, hogy mennyire reális azt inkább hagyjuk..egy párharcnál bármi megtörténhet)

KJDaniel 2020.07.05. 20:57:10

@KJDaniel: egy egyfordulós párharcnál*

Robi71 2020.07.05. 21:02:30

@GYLS: "Amíg a Realban ha baj van, összefognak, addig a Barcánál megerősödik a széthúzás."...ez süket hablaty, még akkor is ha Xavi mondta.
Egész biztos vagyok, hogy a Real-nál már rég robbant volna a bomba és lobogtak volna a fehér zsebkendők, ha Perez hasonlóan ténykedik...mint Barto.
CR és Zizu távozása után természetszerű volt a visszaesés....mint ahogy most is az, hogy Zizu-val dicstelen játékkal behúzzák a bajnokságot, amire ott már olyan rég óta vágynak.
Ami a két klub helyzetének az összehasonlítását illeti....mi éppen befele tartunk az alagútban és nem látjuk a kiutat....ők pedig kifele tartanak és már pislog valami a végén. Aki nem érti miről beszélek, az várja meg a "Messi korszak" utáni első szezont.

Berbatov 2020.07.05. 21:05:28

@KJDaniel: Szia, neked mostanában lenne időd foglalkozni a bloggal?

sunt 2020.07.05. 21:11:06

@Robi71: EV ??? Őt meghallgatták az igazolás ügyében és az volt a legbotzalmasabb sorozat. És Gomeshez
azután is foggal-körömmel ragaszkodott.

sunt 2020.07.05. 21:12:11

A MAI KEZDŐNÉL ÖREGEBB CSAPATOT NEM BÍRT ÖSSZEÁLLÍTANI?

Berbatov 2020.07.05. 21:12:37

A rutin a mi javunkat szolgálja majd. A kezdő átlagéletkora 30.1 év. :)

Robi71 2020.07.05. 21:12:52

@sunt: EV-t meghallgatták átigazolás ügyben? ...szerintem Pep volt az utolsó akit meghallgatott...Laporta.

Berbatov 2020.07.05. 21:18:22

Setién tényleg úgy tűnt, hogy világos elképzelésekkel, edzői víziókkal rendelkezik, nem látok a színfalak mögé, lehet a játékosok abszolút nem partnerek, nem képes megvalósítani, amit szeretne. Vagy ennyire kutyaütő edző... Más opció nem nagyon van, Valverdét is alulmúlja, pedig nem volt magasan a léc.

tom210 2020.07.05. 21:26:24

@Berbatov: Szerintem az a különbség a két edző között h Valverde stílusához (egysikú célratörő foci) könnyebben tudott alkalmazkodni a csapat mint Setienéhez (változatos gyors, szép foci) plusz szintén csak szerintem ez a keret már évek óta nem alkalmas a gyors dinamikus focihoz így Setiennek próbál alkalmazkodni a Valverde "stílushoz" ami eddig kész csőd

Robi71 2020.07.05. 21:39:07

@tom210: Setien ...változatos, gyors, szép foci?...hol?...melyik topcsapatban?
A Betis-nél belefért az "egy sima, egy fordított". Milyen célokért játszottak?
Essünk neki az ellenfélnek, aztán lesz valami. :)

tom210 2020.07.05. 21:46:51

@Robi71: Nem írtam h topcsapatot irányított volna de ha a két edző előző csapatait nézzük ahol viszonylag jól szerepeltek(Bilbao és Betis) pontosan két ellentétes stílus és Setien egyáltalán nem azt az irányvonalat képviseli mint eddig

tom210 2020.07.05. 21:48:29

@Robi71: és nem az a Betis nem játszott csúnya focit ha jól emlékszek a camp nouban se egy nézhetetlen focival győztek 1-0ra

Robi71 2020.07.05. 21:52:25

@tom210: a mai tét nélküli meccsen miért ezt a kezdőt rakja fel?...hogy elmondhassa, hogy mindenki a pályán volt, aki számít?

tom210 2020.07.05. 22:03:04

@Robi71: Ez a kezdő tipikusan olyan mintha megmutatná Bartomeunak h "tessék itt van mindenki akit szeretnél nézd meg milyen gyengék"

Robi71 2020.07.05. 22:08:55

@tom210: A kezdés biztató...baloldalon Alba, jobboldalon Semedo....középen az MSG-vel rohamozunk. Eddig megleptük őket.

Robi71 2020.07.05. 22:21:55

@BarcaForLife: Ha nem figyelünk a kontrákra gondban lehetünk.

Barca30 2020.07.05. 22:28:28

@Robi71: oké, csak addig amíg írtam nem igen találkozott labdával.
Nulla a középpályánk, átjáróház. Lekontráznak bennünket könnyedén.

Nagybarcelona 2020.07.05. 22:32:26

Ilyet sem nagyon láttam mèg. Kb. 40 kamera veszi a meccset, de a Villarreal lesgyanús gólját egy sem.

Barca30 2020.07.05. 22:36:21

@Nagybarcelona: Madrid az Madrid, még a 4 pont ellenére is vigyázzák hátha lehet növelni a pont előnyt.

BarcaForLife 2020.07.05. 22:39:34

@Robi71: mar evek ota....egyszeruen hihetetlen h minden ellentamadasba ott a golveszely....az legalabb jo h Pique gyors

Barca30 2020.07.05. 22:41:12

Vidal 1kis ész, laposan, belsővel a rövidbe .

BarcaForLife 2020.07.05. 22:46:08

Nem ugy nezett ki a nem kis gol utan h Messi utalja Antoinet

Kertai Dávid 2020.07.05. 22:46:40

jók vagyunk! Már az Atleti ellen voltak pozitívumok, most végre össze is jönnek a dolgok :)

Nagybarcelona 2020.07.05. 22:47:02

Egyèbkènt figyeljètek meg Griezmann pozícióját. Közèpen játszik a csatárok mögött!!! El sem hiszem, de szerintem 41212-t játszunk. Kb. másfèl ève írom ezt a formációt. Legalább is Griezmann vègre szabadon játszik.

Raven1975 2020.07.05. 22:47:39

Antoine Griezmann gólt szerez bajnoki meccsen. :) Wow!

Kertai Dávid 2020.07.05. 22:48:18

@Barca30: Vidal egyre bosszantóbb ilyen téren... küzd hajt, vannak jobb meccsei, de az Atleti ellen is olyan suta volt néha hogy nem hittem el, és most is... kicsit olyan mint a Paulinho volt, jó, de technikailag kevés egy kicsit

katalan2 2020.07.05. 22:48:53

Mikor fog Messi gólt löni? Job volt Valverde wdzösködések

RAJDEN 2020.07.05. 22:49:04

Miért nem lehetet így játszani előző meccseken is .....

filippos 2020.07.05. 22:51:12

Ha a "szünet" után így játszottunk volna vezetnénk a tabellát.

filippos 2020.07.05. 22:52:20

Persze még jön a második félidő....remélem nem fáradnak el a fiúk.

katalan2 2020.07.05. 22:52:38

Mikor fog Messi gólt loni? Jobb volt Messi, mikor Valverde volt az edzö. Remélem, hogy Setién nem lesz a Barca edzöje.

Nagybarcelona 2020.07.05. 22:56:04

@RAJDEN: azèrt, mert nem azt játszik, amit eddig játszottunk. Griezmann nem a bal szèlre van száműzve, közèpen támad, ès vèdekezik. A szèlső vèdők sokkal jobban szèt tudják húzni az ellenfelet. Közèpen tömörül Suarez, Messi ès Griezmann. Nincs annyi passz támadásèpítèskor. Ha Robertó ès Vidal nem lenne ilyen szürke, mèg jobb lehetne a csapat. Alba szèle sokszor üresen marad, legalább Roberto többször is visszazárt, de Vidal miatt Semedo nem nagyon tud beindulni.

Nagybarcelona 2020.07.05. 23:03:11

Ennyit számít az, ha az edző vègzi a dolgát, ès megtalálja a játèkosok helyèt. Az a baj, H. ehhez kellett 2 edző ès egy èv. (Coutinho ha nem lett volna szèlre száműzve...)

Bolha10 2020.07.05. 23:06:50

@Bolha10: szar megint a gyerek, csak kétszer bontotta meg úgy a védelmet, h a klasszis csatár társai tök üresen lőjenek kapura

Kertai Dávid 2020.07.05. 23:07:00

elképesztő amúgy mennyivel jobb a középpályánk Robertoval... nem áll és gondolkodik, hanem megy előre és irányít ha kell...

Robi71 2020.07.05. 23:08:13

@Nagybarcelona: Cou nem topcsapatba való..ezt bizonyítja a Bayern-ben is. Klopp sem viszi vissza, pedig most féláron megtehetné.

Robi71 2020.07.05. 23:17:35

Messi a legjobb 10-es (is)...aztán De Bruyne.
Sokszor esik szó egy tkp-ról, de közelükben sincs senki.

Nagybarcelona 2020.07.05. 23:19:21

Most már biztos, H. 41212 a formáció. Látszik sokszor kirajzolódni.

BarcaForLife 2020.07.05. 23:19:26

Grizi igy nagyon jo. Ezt miert nem lehetett elobb...es igen...itt talan Cou is mas lett volna...de sose tudjuk meg mert ki lett ba**va bal szelre...mindegy ..ez biztato

Nagybarcelona 2020.07.05. 23:20:25

@Robi71: inkább ismernèd el, H. igazam volt, hidd el Coutinho dologban is.

Nagybarcelona 2020.07.05. 23:21:06

@BarcaForLife: erről beszèlek 1,5 èv óta.

Barca30 2020.07.05. 23:23:00

@Bolha10: láttam, de addig nem találkozott a labdával.

Robi71 2020.07.05. 23:23:27

@Nagybarcelona: 4321...legalábbis ameddig Suarez a pályán volt.

Nagybarcelona 2020.07.05. 23:23:46

Persze ez még nem sárga ès kiállítás. Bíró kèrdèsben is igazam van. :)

Nagybarcelona 2020.07.05. 23:25:30

@Robi71: 41212. Puig van most a csatárok mögött. Addig vèdekezèsben Griezmann, támadásban Messi.

Robi71 2020.07.05. 23:27:06

@Nagybarcelona: ilyen szerkezet nem is létezik.

Robi71 2020.07.05. 23:29:41

A Villareal-nak semmi reakciója sincs a játékunkra.

Balázs37. 2020.07.05. 23:32:30

Faszom ebbe a VAR - ba, ez zgyan anyira volt les, mint e Villarreal gólja az első félidőben. Ja meg az akció urán még 20-at passzoltunk

Robi71 2020.07.05. 23:39:09

Cou és Dembi...Puig és Fati-tól vennék el a játéklehetőséget. Nekem nem hiányoznak...

Balázs37. 2020.07.05. 23:58:36

Amióta van a VAR, több ítélet születik a Barcára kedvezőtlenebbül, mint előtte

Robi71 2020.07.06. 00:03:39

Látva ezt a meccset nem tudom mit gondoljak....szerintem mi buktuk el a bajnokságot egy gyenge Real-al szemben.

Balázs37. 2020.07.06. 00:07:58

Úgy néz ki, hogy a VARRAL legalizálták a csalást a spanyol fociban

Raven1975 2020.07.06. 00:46:17

Idegenbeli küldetés teljesítve és nem kaptunk sárgát a meccsen. :)
Ezt understat.com/match/12361 mindig mellékelem, kattintgasson mindenki kedvére. Szép volt srácok! Força Barça!

GYLS 2020.07.06. 08:47:54

A két csapat előzetes formáját, illetve a körülöttük zajló illetve nem zajló körülményeket tekintve meglepően könnyed győzelmet arattunk. Fekszik nekünk a Villareal kellemes játéka. Semmi brusztolás, semmi határozottság és keménység a védekezésben (lsd. ATM vagy Bilbao), elsőre szépnek tűnő ellentámadási kísérletek, eredmény nélkül. Azt mondanám, a tegnap látott súlytalan Villareal ellen voltak pillanataink.

Shirkan 2020.07.06. 08:52:57

Viszonylag könnyebb meccsek jönnek, és akár a héten eldőlhet, hogy van-e esély még a bajnoki címre.

DISTANTxTHUNDER 2020.07.06. 08:55:43

Jellemző hogy akkor játszunk egy jobbnak tűnő meccset amikor már mindegy.. a játékról nem tudok sajnos nyilatkozni, mert nem láttam a meccset, de az eredmény magáért beszél.. a gólok is szépek voltak.. persze már nem oszt nem szoroz a végeredmény szempontjából

DISTANTxTHUNDER 2020.07.06. 08:59:31

@Robi71: Ja, a gonosz Coutinho meg Dembi veszi el Puig és Fati elől a játékperceket.. Cou itt sincs, Dembi meg mintha itt sem lenne, szóval biztos igazad van, és még csak véletlenül sem a kutya Rakitics, Bukfenc, Brétvét meg a többi szerencsétlen miatt nem játszik Puig és Fati :)

sunt 2020.07.06. 09:36:18

A Villareal védekezése nagy 0 volt, a támadojátéka is esetleges. Ez fekszik nekünk. De amint ismét célfutballal kerülünk szembe, újra jön az impotens tötyörgés. Reálisan Puig és Fati bejátszották magukat a csapatba és Umtitit kiszorította Araujo.

2020.07.06. 10:08:58

@Robi71: fenet Dembele jobb oldalon jatszik Fati bal oldalon. Coutinho-de Jong-Puig siman elfernek egymas mellett raadasul serulesek dupla terheles nem art ha minden poziciora van ket jatekos aki jo. Cserelni is lehet.

Raven1975 2020.07.06. 11:26:09

Jó ezt látni! És azt mondják, hogy rosszban vannak, lehet látni, hogy semmi konfliktus sincs köztük, sőt elég jóban vannak. :)
uploads.disquscdn.com/images/31b6cb74da39c03905048e29e3aa8d88325ae6ae42ca663144b7b34466c418cc.jpg

rtghfb 2020.07.06. 12:19:16

Egészen jó volt a csapat tegnapi teljesítménye, jó példa arra hogy szélsők nélkül is el tud boldogulni egy csapat ha jól megy az összjáték. Griezmann végre a helyére került, de hosszú távon nem tudom mennyire megy majd Messinek a hamis kilences szerep két csatár mögött. Mostmár mindenesetre lehet próbálkozni.

Spacedyevest 2020.07.06. 13:07:34

A problémák nyilván nem változtak, de ne csak mindig a rosszat lássuk meg.
Szép volt a tegnapi teljesítmény, időnként jó volt nézni. Gratula a csapatnak!

KJDaniel 2020.07.06. 13:24:29

@Berbatov: Szia!
Először is köszönöm a kérdést, igen, nagyon szívesen foglalkoznék a bloggal ismét.
Most már szerencsére több szabadidőm is lenne rá, mint korábban. :)

Robi71 2020.07.06. 13:24:48

@DISTANTxTHUNDER: @evooo: Ha megtöltjük a középpályát és a támadósort súlytalan védekezni nem tudó játékosokkal egy spanyol középcsapat is lemos a pályáról. :)

Robi71 2020.07.06. 13:26:24

@sunt: Teljesen jól látod. Veszélyes lenne a tegnapi meccsből kiindulva azt mondani, hogy megtaláltuk a győztes formulát. :)

KJDaniel 2020.07.06. 13:29:07

@Raven1975: Reméljük, hogy előbb utóbb most már végre összeáll és egymásra talál a nagy hármas, mert szerintem egy működőképes MSG hatalmasat lendítene a csapat teljesítményén..

Robi71 2020.07.06. 13:43:54

@KJDaniel: Azért azt se felejtsük el, hogy Messi kinyalja a s@ggét az egész csapatnak. A tegnap is ő csinálta az egész játékot és kiosztott hat gólpasszt, amiböl bement a fele.

Nagybarcelona 2020.07.06. 13:56:38

Robi válasza nekem, mikor leírtam, H. 41212-t játszunk:

@Nagybarcelona: ilyen szerkezet nem is létezik.

Pfffff...

Robi71 2020.07.06. 14:00:14

@Nagybarcelona: Gondolom te valamilyen gyémántalakzatot láthattál a középpályán...szénállapotban. :)

Nagybarcelona 2020.07.06. 14:01:45

Inkább hagyjuk is. Biztosan nem èrtek hozzá, csak az 5. Helyezettet verhettük volna 8 góllal, ugyanazokkal a játèkosokkal az èv meccsèt játszottuk. Nem volt kiemelkedő teljesítmèny. Biztos csak a vèletlen műve volt a tegnapi.

Nagybarcelona 2020.07.06. 14:02:56

@Robi71: írd már be a keresőbe azt H. 41212, hány ezer találatot ad ki?

Berbatov 2020.07.06. 14:05:05

@KJDaniel: Nagyszerű, add meg pls az e-mail címedet.

Nagybarcelona 2020.07.06. 14:08:38

@Nagybarcelona: a cikkben is benne van, mièrt előnyös ez a formáció. Elèg règóta írok erről. Tegnap rendesen bejött.

GYLS 2020.07.06. 14:14:10

Ne essünk már át a ló túlsó oldalára, ne tegyünk már úgy, hogy a tegnapi sikerrel egyből megoldódott minden. A Villareal még a Leganesnél és a Malorcánál is gyengébben védekezett. Szinte csak követték a labdát és a játékosainkat, semmi határozottság, keménység. Persze most is voltak biztató jelek. De hányszor írtunk már ilyet, aztán jött az újbóli apátia a játékunkat illetően. Most jön még négy könnyűnek tűnő találkozó, talán mindet meg is nyerjük. És ez már elég is ahhoz, hogy homokba dugjuk a fejünket?

Robi71 2020.07.06. 14:18:39

@Nagybarcelona: A Villareal nyilt támadó focit játszik, ami fekszik nekünk.

Robi71 2020.07.06. 14:27:27

@Nagybarcelona: Ha így van, ahogy te mondod...bár a bajnokság elúszott, de a BL még meglehet.

Nagybarcelona 2020.07.06. 14:48:04

@GYLS: @Robi71: nèzzetek már rá a Villarreal helyezèsère ès az utóbbi meccseinek eredmènyeire. Papíron az Atleti meccs után ez volt a legkemènyebb erre rúghattunk volna nyolcat. Semmi nincs rendben, de vègre 1,5-2 èv óta volt változás, pedig ugyanazok a játèkosok játszottak, ès nem volt olyan kiemelkedő teljesítmèny. Messi 2 gólpassza sem üres kapus volt. Èn sokszor kritizálom az edzői két, de a tegnapi edzői teljesítmènyen múlt a szèp játèk ès a győzelem. (formáció, taktika, cserèk). Nem csodát várok, ennyit ès nem kevesebbet, a tegnapinál is mèg lehetnènk jobbak. Ha ez az utóbbi 3 èvben gyakrabban előfordult volna, minum egyszer BL-t, idèn pedig bajnokságot nyertünk volna. (vagy ha Setien 2 meccsel hamarabb kapcsol, ès vált). Sokan itt a csodát, ès a règi focit várják. Sokan a múltban èlnek.

Nagybarcelona 2020.07.06. 14:56:32

@Robi71: a BL-ben a sok múlik a szerencsèn. Tavaly (mèg most is ezt mondom) Valverdèn ment el a BL, ès a kupa. Idèn szèt van vetve ez a "csapat", a bajnokság meg már elment. Nyáron sokan távozni fognak, az újaknak be kell majd illeszkedni, egy èvvel idősebb lett a csapat gerince. Tavaly ès idèn lehetett volna többet kihozni a csapatból. Setien mire megtalálta a játèkosok helyèt, addig a menesztès szèlère került.

kritizator 2020.07.06. 14:57:13

@Nagybarcelona: dehogynem
Sőt még olyan is hogy 1211212:(

Nagybarcelona 2020.07.06. 15:29:53

sport360.com/article/football/barcelona/343941/three-key-points-of-barcelonas-system-vs-villarreal-that-unlocked-messi-suarez-and-griezmann-trio
Annyit fűznèk hozzá, H. Valverde orra előtt is ott volt a lehetősèg, de a 5212-re is, főkènt a Liverpool ellen jó lett volna a biztosabb vèdekezès. A cikk vègèn is ott a hangsúly, az egyensúlyt kellene megtalálni támadás ès vèdekezèsbe váltás között.

Spacedyevest 2020.07.06. 15:31:44

TEgnap este azt mondja a fiam: - Figyeld meg, ma nagyon nyerünk! 1-4 lesz az eredmény.
Most persze követeli hogy fizessek neki egy TippMix-et. :D

GYLS 2020.07.06. 15:44:15

@Nagybarcelona: "Semmi nincs rendben, de vègre 1,5-2 èv óta volt változás, pedig ugyanazok a játèkosok játszottak, ès nem volt olyan kiemelkedő teljesítmèny. ............ Sokan itt a csodát, ès a règi focit várják. Sokan a múltban èlnek."

Bocs, de Te is múltat emlegeted. És én semmi lényeges változást nem látok. Időnként játszunk egy szép és még látványos meccset, majd sokáig semmi. Nem fordítva kellene lennie, sok jó meccs, néha-néha egy kis botlással?

Dr Mouse 2020.07.06. 16:58:07

@GYLS: Egyetértünk! A Villareal "hagyott" minket focizni.
(Lehet, hogy fáradtak voltak az előző meccsüktől?)

Robi71 2020.07.06. 17:18:20

@Nagybarcelona: Valverde a taktikájával két bajnokságot nyert....Setien most elbukta. Miért nem ébredt fel korábban ha (szerinted) mükodőképes a tegnapi formula?

celestial 2020.07.06. 17:27:24

"Szomorú vagyok, hogy a világ legerősebb bajnokságában a videobíró nem felel meg az elvárásoknak. Nem mindenkivel igazságos, és úgy tűnik, mindig ugyanannak a csapatnak kedvez. A VAR-nak muszáj lenne segítenie a játékvezetőket. Az elmúlt meccseken mindenki láthatta a felvételeket, melyek során a videobírót nem használták jól” – jelentette ki Josep Maria Bartomeu, az FC Barcelona elnöke a Movistar televízióban."
Barto tököt növesztett..

Mihail84 2020.07.06. 17:31:16

Azért az nagy fricska lenne ha ezt az álkatalán Madrid bérenc espanyol koporsójába pont a Barca verné be az utolsó szöget...

RA7 2020.07.06. 18:00:38

@Mihail84:
Ezen már nincs mit beverni... De akár már ma eldőlhet az eddig is biztos sorsuk

RA7 2020.07.06. 18:01:15

@celestial:
Az a szomorú hogy ez a bajnokság még így is olyan simán a miénk lehetett volna. Hiába kap ajándék pontokat a Madrid.

Nagybarcelona 2020.07.06. 18:15:32

@celestial: nem tudom mi törtènt kedvenc csapatunk háza tályán. Az edző formációt vált, direktebb a játèk, az elnök megszólal, ès kritizálja a szövetsèget. Ezeket a lèpèseket règóta vártam. Csoda törtènt?

Nagybarcelona 2020.07.06. 18:23:31

@Robi71: mert alkalmatlan edző, mint ahogy volt Valverde is. Valverde nyert 2 bajnokságot, de elvesztett 2 BL-t (legalább az egyiket nehezebb volt elveszteni mint megnyerni 3-0-ról) egy kupát ès a veretlen! bajnokságot. (Nekem annyira fáj, mint a BL)Most Setien ultimátumot kapott, több helyen írták, kènytelen volt kimozdulni a komfortzónából, amit Rijkaard ès Guardiola megalapozott. Tudom, szerinted Bartó nem engedte, szóval ne is vitatkozzunk erről, legyen tartós a jó forma, ès ha kevès is az esèly, menjünk a bajnokságèrt ès a BL-èrt.

kritizator 2020.07.06. 18:26:47

@Nagybarcelona: nincs csoda.

Rohadt nagy baj van, mindenki magyarázza a bizonyitvány(á)t, minden mindegy alapon mennek a kiserletezesek stb..

Robi71 2020.07.06. 19:38:32

@celestial: @RA7: Igazat adok neked. Ezt a bajnokságot nem a Real nyeri vagy a VAR veszi el....ezt mi buktuk el Setien alkalmatlansága miatt. Még ezzel a Barto által szerencsétlenül foltozott csapattal is simán nyerni kellett volna.

Robi71 2020.07.06. 19:39:34

@Nagybarcelona: Barto? Torvajt kiált a tolvaj. :)

Dr Mouse 2020.07.06. 19:41:49

Ha igaz az a feltételezésem, hogy Bartomeu a kivül állóknak érthetetlen drága játékos vásárlásokból saját magának is szerzett hasznot, - akkor egyértelmű. hogy neki olyan edzőkre volt szüksége mint Valverde, vagy éppen Setién.
Miért éppen ők?
Mert mindkettő un. kiscsapattól jött, ahol alacsony fizetést kapott. (Mennyit kereshetett egy év alatt V. a Bilbaónál? 3-4 milliót?) A Barcában meg valami 24,6 millió lett az éves fizetése.
Gondoljatok bele. Hogy érthetőbb legyen, - valaki kap egy olyan szerződést, amivel évente kereshet úgy 8 és fél milliárd forintot(!) . akkor az fogja kritizálni a klub elnökét/elnökségét? NEM!
Na ezért kellett Bartomeuknéknak Valverde és nem Wenger, Conte, vagy Ance,lotti...

Robi71 2020.07.06. 19:44:18

@Nagybarcelona: Barto teljesen alkalmatlan sportvezető....de kétlem, hogy korlátozta volna Setien-t abban, hogy a rendelkezésére álló keretből azt csináljon amit akar.
Pont a meccs előtt beszéltem arról, hogy látva ezt a kezdőt....nem vállalt semmilyen rizikót és nem tett mást, mint a pályára küldte a tuti-t ( a legrutinosabb játékosokat)....hogy elmondhassa egy esetleges pont(ok) vesztés esetén, hogy ennyit tud a "legjobb kezdő". Csak azt kapjuk amit megérdemlünk.

Robi71 2020.07.06. 19:46:30

@Dr Mouse: Setien éppen munkanélküli volt...akár fillérekért is elvállalta volna a Barca vezetését. Álmodni sem mert volna egy ilyen lehetőségről.

Dr Mouse 2020.07.06. 19:59:32

@Robi71: Szerinted mennyit kaphat Setién?

Robi71 2020.07.06. 20:09:36

@Dr Mouse: A hírek szerint nettó 3 milliót kap erre a félszezonra.

Robi71 2020.07.06. 20:17:14

Jelenleg Messi és CR (nem meglepő módon) Lewandowski (Aranycipő is) és De Bruyne az Aranylabda legfőbb várományosai. Nyilván a BL győzelem fog dönteni.

tom210 2020.07.06. 20:28:39

@Robi71: Nagyon drukkolok Messinek de igazságtalan lenne ha idén nem a lewa de bruyne páros valamelyike kapná de szerintem lewa lesz a befutó

Robi71 2020.07.06. 20:38:44

@tom210: Mindketten megérdemelnék. A BL lesz a döntő.
Ha a BL-t a Barca vagy a Juve nyeri, akkor lehet Messi vagy CR is.

Dr Mouse 2020.07.06. 21:54:41

@Robi71: A "hírek szerint..."
Most olvastam, hogy az Arsenal legjobban kereső játékosa Mesut Özil: - HETI 350 ezer angol fontot keres.
Mi a feleségemmel nagyon jól megvoltunk tíz napig 1.000 fontból Londonban.

Robi71 2020.07.06. 22:11:06

@Dr Mouse: Magasabbak az igények egy 7 osztályt végzett focidoktornál. :)

RA7 2020.07.06. 23:18:34

@Dr Mouse:
Ezt sose fogom megérteni. Más élete során vígan megél tized annyi pénzből sőt jóval kevesebbel is. Majd jön a duma nekik pár év alatt kell megkeresni a pénzt amiből megélnek. Más is vált munkát amihez nem ért. De nem is keresnek csilliárdokat. 18 éves taknyok milliókat keresnek egy hülye sport miatt

Csbcs 2020.07.06. 23:24:02

A meccset tekintve a legnagyobb pozitívum, hogy tudunk ezek szerint jól és egyben hatékonyan futballozni. Tegyük a szívünkre a kezünket, ki gondolta volna a meccs előtt, hogy sima 1-4 lesz a vége?Persze kellett hozzá egy nyíltabban játszó, több rizikót vállaló ellenfél is, de összességében rég nem láttam ilyen összeszedettnek a csapatot ( írta itt valaki kb 1-1,5 éve, de akkor is csak egy-egy meccsen). A probléma gyökerét abban látom, hogy a szakmai munka hiányosságai és az arra alkalmatlan vezetés miatt nem tud kialakulni egy “gálakezdő”, azaz 11 olyan játékos, akik a posztjukon stabilan európa top 10-es játékosai tudnak lenni, minimum 3-4 évig folyamatosan. Ilyen a jelenlegi keretből talán csak Stegen, Messi, Suarez, deJong, és talán még Piké. A többi öreg (Rakitic, Vidal, Busi, Alba +még Coutinhot és Grizit is ide sorolnám a 29 évükkel, de főként a brazil és francia válogatottban/Atleticoban nyújtott teljesítményük miatt ) már nem Top10, valaki pedig sosem volt az (Firpo, Sergi Roberto, Baithwaith, Umtiti a sok kölcsönben lévő és Dembele se, aki eddig nem bizonyította itt, hogy miért került annyiba amennyibe...) Puig, Fati, Araujo, Lenglet pedig még messze vannak a Top10-től...

MCMXCIX 2020.07.07. 07:47:34

@Dr Mouse: "Mi a feleségemmel tökéletesen elvoltunk 10 napot 1000 fontból" - bocsáss meg, tényleg, de szinte mindegyik eddigi írásod stílusa, hangvétele stb alapján, szerintem te nő vagy, és ezt le merem így írni. Eggyel több a meglepődés és a rejtély körülötted, de lehet aztán ez a célod is

kritizator 2020.07.07. 08:21:56

@MCMXCIX: hát 10 nap 1000 font, akkor egy focistanak elég 2000 is.:)

Dr Mouse 2020.07.07. 09:01:10

@Robi71: Fél évre nettó 3 millió euró, akkor az bruttó kb 6 millió, egy évre meg 12 milka..
Itt a blog kommentelői közül nyilván többen is voltak már túristaként Barcelonában és tudják, hogy nem igen drágább a katalán főváros mint Pest. Akkor elképzelhető, hogy ez milyen hatalmas pénz.

celestial 2020.07.07. 09:04:28

@Dr Mouse: már bocs de mi köze Özil fizetésének ahoz hogy te meg az asszony elvertetek 1000 fontot londonban?
Más meg 1000 fontból eléldegél itt kb 1 évig...

Dr Mouse 2020.07.07. 09:16:46

@RA7: Ezt én sem értem!
Fel nem tudom fogni, hogy ha valaki világszerte ismert sportoló válik, akkor egyszer csak 180 fokot fordul az agya és ami elötte volt, azt mind elfelejti.
Nem tudok jobb példát felhozni hirtelen mint Mike Tyson-t.
Olvastam az életéről szóló könyvet. - Az a néger (helyesen afro-amerikai) kisfiú, aki New-York szegény negyedében Broonswillben született és nevelkedett, kamasz korában boxolni kezdett és hamar kiderült, hogy az átlagnál jóval erősebb és gyorsabb.
Nem telt el sok év és profi bunyós lett belőle. Szó szerint dőlni kezdett neki a pénz!
Óriási villa, rengeteg szobával és hatalmas garázs. Pár év alatt 52(!!!) luxus autó lett a garázsában, Lamborgínik, Ferrrarik és Bentley-ek,) Minek ennyi? Mikor egy ember egy s@ggel csak egy autóba tud beülni?
Nem tudok másra gondolni, csak arra, hogy a sok pénz MEGBOLONDÍTJA az átlag embert.

Dr Mouse 2020.07.07. 09:18:52

@celestial: Az "a köze", hogy próbálom érzékeltetni, hogy milyen hihetetlen pénzeket keresnek emberek egy sportból, amit mi focinak nevezünk.

celestial 2020.07.07. 09:33:13

@Dr Mouse: így van már ez egy ideje...az ő munkájuk ennyit ér..a miénk kevesebbet..ez van...mondjuk mi nem is vonzunk be x 10ezer embert a stadionokba stb stb..volt mikor nekem is baszta a csőrömet ez a dolog de hát ha a tulajnak megéri ennyit fizetni és kitermelik a srácok akkor pont nem érdekel most már...a fő gond nem az hogy ők ennyit hanem hogy mások miért síralmasan keveset ( napi 1 dolcsi, tál rizs stb..)...

GYLS 2020.07.07. 09:48:50

Lezárult a BARCAGATE neven elhíresült botrány első fejezete. Pricewaterhouse Coopers könyvvizsgáló jelentése szerint a klub nem kérte senkinek sem a lejáratását, nem történt korrupció és a szerződésekben szereplő összegek is jogilag rendben volta. A jelentés szerint a szerződésekben szereplő megbízások viszont nem teljes mértékben teljesültek, illetve hiányosnak találta az ellenőrzéseket. Most jöhet a második fejezet, a feljelentések alapján a hatóság részéről.

GYLS 2020.07.07. 10:00:02

@Csbcs: ( írta itt valaki kb 1-1,5 éve, de akkor is csak egy-egy meccsen)
Összemostál kettő véleményt.

NAGYBARCELONA ezt írta:
Semmi nincs rendben, de vègre 1,5-2 èv óta volt változás, pedig ugyanazok a játèkosok játszottak,
Erre én ezt írtam:
És én semmi lényeges változást nem látok. Időnként játszunk egy szép és még látványos meccset, majd sokáig semmi.

A kettő között az a különbség, hogy NAGYBARCELONA írása szerint 1.5-2 évig minden rendben lett volna, azóta viszont soha nem játszottunk úgy, mint most a Villareal ellen. Szerintem a problémák már LE idejében elkezdődtek, csak akkor még a bajnoki és spanyol kupacímek, az MSN illetve azon belül a Neymar-show elfedte azokat. Viszont az sem igaz, hogy azóta nem voltak hasonló produkciók, mint most. Az elmúlt 2 évben játszottunk kb. 100 meccset. Szerintem ebből volt legalább 10 olyan, mint a vasárnapi. Ezért írtam, hogy régen (2016 előtt) ez fordítva volt. Mert ha nem is volt 100 meccsből 90 kiváló, de a rossz sem volt több 10-nél.

Mihail84 2020.07.07. 10:21:06

@RA7:Ma biztos nem max csak holnap. Mert holnap játszik a barca....

Dr Mouse 2020.07.07. 12:03:03

@evooo: Az biztos, hogy edzőnek a mozgásterét a klub vezetése teremti meg.

Força Barça! 2020.07.07. 12:49:50

Meccskeret a holnapi Espanyol elleni hazai bajnoki mérkőzésre.

uploads.disquscdn.com/images/294d31b4345960bb519d68369163b66a35a07c6dc7350da8d3f0dcb09335702a.jpg

Kimaradtak: Dembélé, De Jong, Umtiti, Junior Firpo (sérülés).

GYLS 2020.07.07. 13:32:27

Neymarra nincs pénzünk, sőt még Lautaróra sincs 111 milla. Előbbiért még ajánlatot sem teszünk, utóbbiért pedig valószínüleg csak a BL lezárása után kezdünk el tárgyalni. Az elnök szavait értelmezve, több érkező már nem várható (Trincao-Pedri-Fernandez-Pjanics-Lautaro?).

RA7 2020.07.07. 15:03:16

@Mihail84:
Tegnap játszott az Eibar arra gondoltam, ha nyernek akkor mindegy, de azt nem figyeltem hogy még két csapatnak is 35 pontja van így matematikailag még nem dőlt volna el hiába nyer az Eibar

RA7 2020.07.07. 15:17:11

@Dr Mouse:
Elfelejtik honnan jöttek. 1 éves fizetésükből még a gyerekek is bőven elélnek.

GYLS 2020.07.07. 16:03:48

Az európai futballklubokat tömörítő szövetség (ECA) becslése szerint a 2020/21-es idény végéig az egyesületek megközelítőleg négymilliárd eurós bevételtől esnek el a koronavírus-járvány következtében.

Az ECA szerint a jelenlegi szezonban – amelyet márciusban szinte mindenhol felfüggesztettek – mintegy 1,6 milliárd eurós veszteséget kell elkönyvelniük a kluboknak, a következőben pedig 2,4 milliárd euró lehet a hiány.

Tehát nem hogy csökkenne a bevételkiesés, egyharmaddal több lesz mint a 2019/2020-as.

Dr Mouse 2020.07.07. 16:04:42

@MCMXCIX: Itt a blogban én csak a véleményekkel foglalkozom, a kommentelők nemiségével nem. Nyugodj meg, nem vagyok sem nő, sem meleg. A neked ellentétes véleményem valószinüleg abból adódik, hogy lényegesen idősebb vagyok Nálad, ergo másképpen látok dolgokat.

Robi71 2020.07.07. 16:05:40

@Dr Mouse: Szerintem ez a 3 millió csak erre a fél szezonra szól. Ha marad a következő szezonra is ez "Barca szintre" emelkedik.

Dr Mouse 2020.07.07. 17:41:48

@Robi71: Tudod, pár éve egy diósgyőri focista kinyitotta a pofáját és azt taláta mondani, - hogy ők azért keresnek olyan sokat, mert nekik abból le kell adniuk a klub vezetőinek.
Nekem persze beindult az agyam és arra gondoltam, hogy ez "nem lehet magyar találmány" és ezt biztos máshol is csinálják...

zoldbela 2020.07.07. 19:17:10

Egy idézet a blogról :D

<<Ez a kezdő tipikusan olyan mintha megmutatná Bartomeunak h "tessék itt van mindenki akit szeretnél nézd meg milyen gyengék">>

kritizator 2020.07.07. 20:23:34

@RA7: egyet elfelejtesz: folyik ki a kezükből a pénz

Robi71 2020.07.07. 20:33:33

@Dr Mouse: Bartomeu számára tökéletes döntés volt Setien. Ha rajta múlik megtartja a következő szezonra is...a tenyeréből eszik. De ha nagyon rosszul végződik a szezon (trófea nélkül) és a közönség ezt zokon veszi...szó nélkül beáldozza, ha menteni kell a bőrét. Perez sem ültethetett volna jobb embert a Barca elnöki székébe.

RA7 2020.07.07. 20:33:39

Havertz is szinte biztosan a Chelsea játékosa lesz. Épül egy jó kis csapat Lampard kezei alatt. Irigylem őket hogy legalább ott észbe kaptak. Mondjuk van is miből koltekezni ott.
Mivel nem igazolhattak, nem voltak kiadásaik csak bevételek.
Hazardot elpasszoltak 100 millióért, plusz megmaradt a 100 milliós deficit. Most hozták Ziyechet 40ert és Wernert 60 ért. Bőven belefér Havertz, pláne úgy hogy köthetnek 200 milliót ezek után is mert az idei és jövő évi költségveges egyuttesz elszamolva

Dr Mouse 2020.07.07. 20:44:00

@Robi71: Ezt mondom már hetek óta, hogy Pereznek a legjobb, hogy Barto a Barca elnöke, mert nem kell ügyészséghez fordulnia, mert Barto mindent megtesz annak érdekében, hogy a csapatunkat tönkre tegye.

Csbcs 2020.07.07. 20:50:36

@RA7: nem gond, majd megvesszük Wernert 120-ért, Havertzet meg 140-ért, 2-3 év múlva...feltéve, ha folytatódik a jelenlegi trend és Barto csatlósa nyeri az elnökválasztást.

Robi71 2020.07.07. 21:01:13

@GYLS: Lautaro nem lesz Barca játékos...hacsak az Inter nem megy bele egy számukra előnytelen konstrukcióba. Conte márpedig nem hülye.

sunt 2020.07.07. 21:18:55

Nálatok Perez egy olyan fantom, mint a Soros. Régóta van katalán - spanyol ellentét, meg Real - Barca ellentét. Ehhez képest egy klubelnök fogyóeszköz.
Bartoról sok rossz kiderült, de ő se egy Hitler vagy egy Sztalin. Objektive van egy olyan helyzet, hogy volt a Barcanak egy nagy korszaka, amelynek a saját nevelésű sztárjai mostanra öregednek ki. Ha Barto mindenható lenne, símán megoldhatta volna a fiatalítást. De nem mindenható. Függ a socioktól és függ az "öltözőtől" Amíg jöttek a trófeák, lehetett lavírozni. Mostanra ez a lavirozás kimerült. Barto próbálkozott azzal, hogy visszahozza Xavit és ezzel nem lesz megtörője az általános nosztalgiának. De Xavi nemet mondott télen és most nyáron is. Közben Messi is adott neki egy látványos kosarat. Minthogy a mandátuma lejárta előtt távozni nem akar, most először válhat önjáróvá egy évig. Ha az "öltöző" vállal egy fogcsikorgatós évet, akkor csikorgatás lesz. Ha viszont többen is veszik a sátorfájukat, akkor több igazolás is lesz és Barto alatt újul meg a csapat. (Hogy hogyan, az más kérdés.) De hogy aztán a következő elnök alatt mi lesz, azt csak a látnokok tudják megmondani, ,akik előre látják a boldog jövőt.

Robi71 2020.07.07. 21:26:53

@sunt: Mesélj még....ne hagyd abba. Olyan szépen teszed.

celestial 2020.07.08. 06:26:38

@Dr Mouse: szenilitásra gondolsz?
Ám a kor nem érdem hanem állapot...csak mert szeretsz a koroddal takarózni....

GYLS 2020.07.08. 08:02:08

@sunt: Nagyjából egyetértek Veled. Talán Messi "önjáróságával" nem. Most is meg volt Neki adva a lehetőség a távozásra, azaz önállóan dönthetett, azaz a klub akár számolhatott is arra, hogy Messi nem lesz a következő szezontól. Most annyiban "jobb" a helyzete, hogy a szerződése lejártával nem lenne megkötve a keze, bárhova igazolhatna. Bár ne kerüljön sor rá (szerintem nem is fog), ha az év végéig nem hosszabbít, akár úgy is dönthet a klub, hogy januárban eladja. Lennének vevőjelöltek. Persze úgy is dönthetne, hogy kivár, mert tudja hova szeretne menni. Kérdés, mit lépne ekkor a klub? Hagynák játszani, vagy jegelnék? Bartonak és Setiennek már mindegy lenne, hiszen már csak fél évük lenne hátra.

DISTANTxTHUNDER 2020.07.08. 08:49:41

@GYLS: Lautaronak nem csak július 1.ig élt a 111 milliós kivásárlási ára? Ha augusztusban kezdünk érte tárgyalni akkor legjobb esetben is csak jövőre fog jönni, és akkor megint 1 évig mit csinálunk?

Dr Mouse 2020.07.08. 08:53:29

@celestial: Sosem írtam azt, hogy az idős kor "érdem" - csak próbálom magyarázni, hogy miért különbözik egyesektől a véleményem.
A korom elsősorban hátrány, mert csak n agyon lassan haladok a korral, - másrészt előny, mert több a tapasztalatom mint sokaknak. Így már OK?

GYLS 2020.07.08. 09:15:59

@DISTANTxTHUNDER: Lautaro kivásárlási határideje tegnap 24.00-kor járt le. Az átigazolási határidő idén október 5. Bő egy hónap lesz letárgyalni. Ha egyáltalán Ő a célpont!
Mivel pénz nincs már nincs, így bárkit igazolunk is, játékosokat kell pénzzé tenni. És ráadásul nem csak olyan mértékben amennyi a megvenni kívánt játékos ára, hanem hozzá a bérfedezetét is. Pl. Neymar esetében a kettő együttes összege kb. 260 milla, Lautaronál pedig (tegnapig) ennek a fele, kb. 130 milla. Szerintem ezért nyilatkozta tegnap Barto, hogy Neymar esetében nincs meg a pénzügyi fedezet.

GYLS 2020.07.08. 10:02:01

A klub újabb pert nyert meg. Most a Nemzetközi Sportdöntőbizottság ítélkezett úgy, hogy Neymar volt klubjának (Santos) semmilyen további pénzügyi igénye nem lehet a Barca irányában. Jogerős.

celestial 2020.07.08. 10:27:34

@Dr Mouse: millió dolog miatt különbözhet...a sok tapasztalat csak egy dolog..ha igazad lenne( mármint hogy előny) akkor mindenki egyre bölcsebb stb lenne ahogy idősödik..de ugye ez nem bizti hogy igaz..szal szerintem tévuton jársz mikor a koroddal akarod megmagyarázni hogy másképp látod a dolgokat..

Kertai Dávid 2020.07.08. 11:35:13

Setien Griezmannról:
“Másnap egészen más hangulatban volt, mint eddig bármikor. Sokkal koncentráltabb volt. Kiváló képességekkel rendelkezik és képes hozni azt a szintet, amit elvárnak tőle. Azonban Antoine mellett Sergi Roberto hozzájárulását is ki kell emelni a Villarreal elleni győzelemből”

ha ez végre lökést ad Griezmannak akkor mi csak jól járhatunk vele, szükség lesz a BL-ben egy jobb hozzáállásra... az pedig hogy Robertot berakta a középpályára, adott egy átfogóbb képet talán neki is hogy mire van szükség... én úgy vettem észre, hogy Roberton, Busquetsen és Puigon kívül, más nem igazán képes az egyérintős játékot megérteni, és azt jól végrehajtani... tökéletesen látszott hogy Vidalnál és Rakiticnél valahogy akadozott a gépezet, mintha nem lenne meg hozzá a techinkájuk, de ez persze nem azt jelenti hogy rosszak lennének... a kérdés hogy mit akar Setien, mert ez már a leigazolásakkor tiszta volt, hogy ha tiki-takát és gyors játékot akar, akkor Roberto előbb lesz a kezdőben mint pl Rakitic... de ez függ Semedo teljesítményétől is, mert ha gyenge lesz akkor muszáj lesz Robinak megint ott játszania.... Vidal meg majd kiderül, küzd hajt, de az egyérintő nem igen megy neki, az ő beállítása inkább egy magabiztos előnynél lehet érdekes

g4brielsmith 2020.07.08. 11:49:40

Ideális csapat lehetne jövőre:

ter Stegen-Inaki Pena
Semedo-Wagué
Piqué-Eric Garcia
Lenglet-Araújo
Alba-Firpo
Busquets-Busquets
Roberto-Puiq
de Jong-Pedri
Messi-Tricao
Suarez-Braithwaite
Griezmann-Fati

Mondjuk az én kezdőm így festene:
ter Stegen
Semedo, Piqué, Lenglet, Alba
Puiq, de Jong, Roberto
Griezmann
Suarez, Messi

DISTANTxTHUNDER 2020.07.08. 11:58:47

@g4brielsmith: Ideális lenne csak mire? :) Ebben a csapatban megmaradnának ugyanazok a fékek akik miatt idén is nézhetetlen gyalázat volt a játékunk, még kevesebb használható játékosunk lenne akik az élvonalban is jegyzettek valamilyen szinten, és helyettük még több olyan játékossal töltenénk fel a padot akikkel aztán a kva életben nem tudunk kezdeni semmit.. azon kívül ne feledkezzünk meg a fantasztikus, ifjú világklasszis Pjanicsról sem, aki a te csapatodban biztos hogy Puig helyét foglalná el (De Jong helyett Bukfenc amíg ki nem rohad, Roberto és Ratyitics közül meg nem tudom melyik lenne a nagyobb rossz

RA7 2020.07.08. 12:01:03

@Kertai Dávid:
Vidal csereként hasznos. Kezdőként elveszik. A nála jóval fiatalabb, gyorsabb játékosok frissek. Nem tudja azt nyújtani velük szemben mint amikor utolsó 30 percre beáll rombolni a fáradtabb játékosok ellen.

RA7 2020.07.08. 12:06:41

@DISTANTxTHUNDER:
Remélem ugyanezt mondtad rájuk amikor mindent megnyertünk

RA7 2020.07.08. 12:07:25

@GYLS:
A végén kiderül Barto a minta elnök azon kívül hogy sötét az igazolásiokhoz.

RA7 2020.07.08. 12:08:39

@DISTANTxTHUNDER:
Nem hinném még mindig hogy egy Lautaro lenne a megváltó, amíg nincs elképzelés a jövőt illetően. Majd hozunk egy újabb 100 milliós játékost és várjuk a csodát, ahelyett hogy elkezdenénk építkezni

Dr Mouse 2020.07.08. 12:18:11

@celestial: Lehet, hogy Neked van igazad.
De mondok egy példát arra, hogy MA és régen mennyivel másabb volt a játékosok díjazása.
1953-ban, - az "évszázad mérkőzéséért" (ugye tudod, a 6:3) Puskásék FEJENKÉNT!
kaptak itthon 2.300.- forintot. Az akkor egy szakmunkás 2 havi bére volt.
Akkor most vesd össze a mai pénzekkel!
Hogy MA egy Dembelé, vagy egy Umtiti nem tesz meg MINDENT annak érdekében, hogy mielőbb felépüljön, hogy játszhasson, mert neki így is fényesen megéri...

Robi71 2020.07.08. 12:32:05

@Dr Mouse: A foci sokat fejlődött azóta. A klubok menő üzleti vállalkozások lettek. Ennek következtében rohamos ütemben emelkedtek a bérek is. Amaddig versenyalapon piaci körülmények között termelődik és nem közpénzből van, addig ebbe nem lehet belekötni.

DISTANTxTHUNDER 2020.07.08. 12:56:30

@RA7: Biztos hogy ugyanezt mondtam rájuk akkor is, csak amikor mindent megnyertünk akkor a csapatban volt még Xavi és Iniesta is.. Rakitics csak ilyen 60 perces bohóc volt már akkor is, és ez semmit nem változott (hacsak rosszabb nem lett).. a többiről nem is beszélve :)

RA7 2020.07.08. 13:33:32

@DISTANTxTHUNDER:
Igazán hozzá értő ember lehetsz. Rakitic volt aki összetartotta a középpályat. Ő volt a vízhordó aki elvégezte a piszkos munkát többek között Busquets helyett, aki sose volt erre képes.
Jordi Alba akármennyire nem volt soha szimpatikus fénykorában legjobb volt a posztján, Suarezről nem is beszélve.
Eljárt felettük az idő ezt sose vitattam, azt se hogy egyáltalán nem nekik kéne végig játszani minden meccset, de egyszerűen senki se érti meg hogy ez nem az ő hibájuk. Nem fogunk velük BLt nyerni ezt én is garantálom, ahogy idén már bajnokságot se. De azt értse meg végre mind ki hogy 2014-5 óta nem volt 3 értelmes igazolásunk akik Xaviékat bármilyen formában pótolni tudták volna. Ezért vannak ők még mindig csapágyasra járatva és lettek agyonfizetve mert ők legalább beválltak anno. Még azt a verziót is elfogadom hogy csak normális edző kellett volna aki beépíti az újakat többek között Coutinhot és Griezmannt, de az se a játékosok hanem az elnök sara hogy nem képes értelmes edzőt hozni, mert hát ugye olyan nem fog jönni ha belepofáznak a munkájába. Nem véletlen nem volt Guardiola óta normális edzőnk. Enrique talán de ő se az a nagy edző. A többiek meg említésre se méltó. Sokszor felhúzom magam a meccseken de inkább őket nézem mint NB2es játékosokat. Zidane ugyanazt a focit játssza mint mi Valverdevel mégsincs gyászmise hangulat pedig lehetne. A valamit erő fiataljaikat ők is értékesítik és adják el.
A Pjanic transzfer mindent bizonyít. Legyen akármennyire agyalágyult, sötét barom egy elnök ha bármiféle elképzelése is van a fociról eszébe se jut Arthurt elcserélni Pjanicra.

kritizator 2020.07.08. 13:38:20

@celestial: "szerintem tévuton jársz mikor a koroddal akarod megmagyarázni hogy másképp látod a dolgokat.. "

majd te is meg tudod, ha megéred és megéled

kritizator 2020.07.08. 13:46:18

@Dr Mouse: rosszul tudod:

Puskás, Bozsik 200.000.-
többiek: 50.000.-
Czibor, Budai, Kocsis 10.000.-

GYLS 2020.07.08. 14:39:44

@RA7: Olyan ember, hogy hibátlan nincs. Ezért Bartot sem nevezném MINTA elnöknek. Csupán azért teszem fel ezeket a híreket, hogy ne csak a gyanúsítgatás jelenjen meg a blogon.

Robi71 2020.07.08. 16:06:37

@RA7: Rakitic Messi mögött biztosította a hátországot, ez az ő nagy érdeme. Busi-nak nem ez volt a feladata.
A Real-nál nincs gyászhangulat ezért a játékért...mert fontos a bajnoki cím, amit már régen nyertek utoljára. Ráadásul most is ajándékba kapják.

Robi71 2020.07.08. 16:16:55

@DISTANTxTHUNDER: Ha Cou-ba vagy Dembi-be annyi játékintellegencia vagy profizmus szerult volna, mint Rakitic-ba, akkor most két Aranylabda jelöltünk lenne.

Dr Mouse 2020.07.08. 16:40:41

@kritizator: Zuglóban, az Ilosvay utcában lakott és a második szomszédom volt Lantos Mihály. Köszönő viszonyban voltunk és egy alkalommal bőbeszédü volt, - akkor mondta nekem, hogy mennyit kaptak a 6:3 után, meg azt, hogy egy VB megnyeréséhez ezer dolognak kell összepasszolnia, hogy egy csapat nyerjen.

kritizator 2020.07.08. 20:00:57

@Dr Mouse: akkor czibor tévedett vagy hazudott

RA7 2020.07.08. 20:29:19

@Robi71:
Nálunk mégis az volt a bajnoki címek után is

RA7 2020.07.08. 20:30:09

@GYLS:
Pont ezért írtam hogy a végén kiderül ártatlan bárány és nem is követett el semmit azon kívüli hogy tönkre tett egy klubbot

celestial 2020.07.09. 06:39:36

@Dr Mouse: mi köze annak hogy a válogatottunk mennyi pénzt kapott lassan 70 éve egy megnyert meccsért ahoz hogy ma mennyit keresnek profi footballisták a munkahelyükön?
Ma mennyit kap a válogatott egy megnyert meccsért? Mert max ezzel van értelme összehasonlítani...de ez max érdekesség...pl mennyi volt akkor egy ingatlan egy gömb fagyi stb de neked ezt tudni kellene..
Azt meg meséld már el hogy honnan veszed hogy ki mit tesz meg a felépüléséért ?

celestial 2020.07.09. 06:44:22

@kritizator: úgy legyen :) aztán majd meglátjuk...

Dr Mouse 2020.07.09. 09:25:06

@celestial: Nem gondoltam, hogy a kommentemtől ennyire mérges leszel...
Csak érzékeltetni akartam, hogy az 50-es években mennyit ért egy győzelem és ma mennyit ér.
Egyébként tudom, hogy egy gombóc fagylalt 50 fillérbe került és nagy dolog volt, ha anyám két gombóccal lepett meg.
Az, hogy egy ingatlan mennyibe került nem tudom, mert anyám havi 600 forintot keresett a Dohnybolt vállalat bolti eladójaként.
Kéred, hogy "meséljem már el" honnan veszem, hogy "ki mit tesz meg a felépüléséért."
Hát azt tudom, hogy Umtiti nem vállalta a műtétet, amit a Barca orvosai javasoltak neki. Hogy Dembelé mit tesz? Nem tudom, csak azt látom, hogy egyfolytában állandóan sérült. Feltételezem, hogy ez így is jó neki. Üdv: M.

RA7 2020.07.09. 09:28:59

@Dr Mouse:
Akkor ennyit kaptak a játékosok egy MEGNYERT meccsért, most teljesen mindegy nyernek e akkor is milliókat kapnak. Na ez a különbség.
süti beállítások módosítása