A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Meccsbeharangozó: Getafe-Barcelona

2020. október 17. - culee14

FC Barcelona v Villarreal CF - La Liga Santander

Kéthetes nemzetközi szünetet követően a Barcelona a Getafe elleni idegenbeli mérkőzéssel tér vissza a La Ligába. Ez egy döntő hét kezdete annak a Barçának, aki idegenben játszik a Getafe-vel,  majd hazatér a  Camp Nouba a Bajnokok Ligája szezonbeli debütálására a Ferencváros ellen, majd a Real Madridot a Camp Nou-ba fogadja a 2020-21-es első Clásicón.

Ronald Koeman csapata erőteljesen kezdte a szezont a szeptemberi veretlenséggel, pedig a Sevilla elleni döntetlen sok kívánnivalót hagyott maga után. De Koeman intenzitásának és edzői stílusának hatása tagadhatatlan, és ez a Barça többet küzd és keményebben játszik, mint az ezt megelőző években.

A Getafe büszke arra, hogy keményen játszanak, és a velük azonos harci szellem bemutatása nagyon fontos lesz, ha a Barça mindhárom ponttal el akarja hagyni a Colosseumot. A Blaugrana számára mindig az lesz a kihívás, hogy idegenben  pontokat gyűjtsenek, de úgy tűnik, Koeman emberei mindenképpen jó úton haladnak afelé hogy ezek sikerüljenek.

 Táncoljunk.

Várható kezdőcsapatok.

Barcelona (4-2-3-1): Neto; Roberto, Piqué, Lenglet, Dest; Busquets, De Jong; Griezmann, Coutinho, Ansu Fati; Messi

Getafe (4-4-2): Soria; Suárez, Djené, Etxeita, Olivera; Nyom, Arambarri, Maksimovic, Cucurella; Hernández, Mata

 

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr2316244020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BarcaForLife 2020.10.17. 19:10:50

Cadiz lejatsza a Realt de tuti lesz egy 1-2 egy tizivel. Ibra mar vagott kettot az Internek. Hihetetlen az a csavo.

GYLS 2020.10.17. 19:54:39

Kezdő:
Neto
Roberto, Pique, Lenglet, Dest;
Busquets, De Jong;
Messi, Pedri, Dembele
Griezmann

Raven1975 2020.10.17. 20:03:34

Tipp: Sérülésmentes meccsen három rúgott zéró kapott! Força Barça!

BarcaForLife 2020.10.17. 20:13:24

De nem Pedrit eroltetnem...

Robi71 2020.10.17. 20:27:27

Ez a Real nyerte a bajnokságot. :(
Ez nagyobb szégyen, mint a 2-8.

Dr Mouse 2020.10.17. 20:28:37

Juhhé! A Real "elvesztette a szűzességét" - kikapott a Cadiztól!!!

kritizator 2020.10.17. 20:31:24

@Robi71: a bajnokság elvesztéséből egyenesen következett a 2-8

osborne 2020.10.17. 20:32:32

Gratula a Cadiznak, már csak a Barcának kell nyerni ma este.

BarcaForLife 2020.10.17. 20:33:42

@Robi71: ez a real 1-0 mecsekkel 11esekkel nyert. Minden meccsunket hozni kellett volna. Nem volt az olyan egyszeru

BarcaForLife 2020.10.17. 20:57:53

Dembi eselye itt van. Szurkolok neki

BarcaForLife 2020.10.17. 21:23:08

Tenyleg jo Grizi kozepen

Barca30 2020.10.17. 21:25:28

Streamet valaki, köszi.

Maestro10 2020.10.17. 21:31:26

Pedri játéka egyelőre tetszik. Dembelé és Griezmann (továbbra is) katasztrófa!

FCB551 2020.10.17. 21:33:34

Dest nagyon jó 1-1 be ! Egy igazi középcsatár kurvára hiányzik ....

Raven1975 2020.10.17. 21:36:19

Pedri egészen jó 17 évesen, különösen ha megnézzük a 2 franciát mellette.

stanley0620 2020.10.17. 21:38:17

@Barca30: www.sport247.live
Ezen az oldalon szinte minden meccset meg lehet nézni

FCB551 2020.10.17. 21:39:35

Meg mindig foglalkoztat Lajosnak lett volna ott helye elől !! Griezmannt kellet volna eladni

BarcaForLife 2020.10.17. 21:43:58

Mintha Messi beleszarna az egeszbe

BarcaForLife 2020.10.17. 21:48:11

Azt a szabadot en elrugom veszelyesebben

BarcaForLife 2020.10.17. 21:49:59

Nemcsak a csatar hianyzik...egy szervezo. Ez most gyenge. De ugye valogatott utan ez szokott lenni

zoldbela 2020.10.17. 21:52:11

@BarcaForLife: Próbajátékon voltál? :D

Kb. hat méterre állt a sorfal.

Red Cule 2020.10.17. 21:53:53

@zoldbela: a spanyol bírók hozzák ma is a formájukat...

BarcaForLife 2020.10.17. 21:54:18

@zoldbela: nem a sorfalba akadt meg a labda

Kertai Dávid 2020.10.17. 21:54:35

pedig ezt Grizi tuti belőtte volna ha a posztján játszik :D

Red Cule 2020.10.17. 21:55:50

@Kertai Dávid: vagy ha néha más is rúghatná....

zoldbela 2020.10.17. 21:57:54

@BarcaForLife: Csak arra lehetett számítani, hogy a kapusról esetlg kipattan a labda.
A sorfal közelsége miatt még lepasszolni sem lehetett, talán még hátrafelé rúghatta volna Messi a szabadrúgást.

FCB551 2020.10.17. 21:59:27

Pjanic meg Trincao remélem nem 5-10 percet kapnak ...

BarcaForLife 2020.10.17. 22:00:09

@zoldbela: en az erejerol beszelek. De tenyleg nem vitatkozni akarok. Messi sajnos tenyleg nem mutat sok erdeklodest. Cselek nem jonnek be honapok ota ...loves nincs.....remeljuk felporog.

zoldbela 2020.10.17. 22:04:13

@BarcaForLife: A sportszerűség megkívánja, hogy ne "bikázzuk fejbe" a sorfal legmagasabb játékosát (pedig megszolgálta a könyöklésével)! :))

BarcaForLife 2020.10.17. 22:06:53

Ugy tunik Pjanic csak egy uzlet resze volt

FCB551 2020.10.17. 22:12:51

De Jong eddig idén leggyengébb játékos érik a Koeman - Bartomeu buli ! :)

Red Cule 2020.10.17. 22:14:32

Üdvözlet a királyi spanyol szövetségnek! Nagyon átlátszó!

Robi71 2020.10.17. 22:17:31

@FCB551: Csak idő kérdése, hogy a klubbon belüli feszkó mikor mutatkozik meg a pályán is. Csak idő kérdése.

osborne 2020.10.17. 22:19:13

Ocsámy ez a Getafe de a csapat sincs toppon sajnos.

zoldbela 2020.10.17. 22:19:41

Lehetséges, hogy Griezmannak ezzel a meccsel kitelik az esztendő?

Robi71 2020.10.17. 22:21:00

@FCB551: Nem kérdés, hogy inkább Lajos, mint Tóni. De Roli most is Memphis-ben gondolkodik.

Robi71 2020.10.17. 22:21:58

Egyelőre az történik, amit a Getafe akar. Taktikai főlény.

BarcaForLife 2020.10.17. 22:28:19

Ezt a Nyomot nagyon megtaposnam. 7 szabalytalansaga volt eddig

FCB551 2020.10.17. 22:28:55

Grizi a meccsembere ! Fradi ellen a saját posztján még jobb lesz (Valószínű)

FCB551 2020.10.17. 22:35:55

Braithwateeeeeeeeee Ezaz !

zsolti00 2020.10.17. 22:48:56

Cucurella többet küzdött mint az egész keret a 90 perc alatt. :)

osborne 2020.10.17. 22:54:07

De kínos. A bíró pedig elmehet a...oda.

Nagybarcelona 2020.10.17. 22:58:59

Belefáradtam az állandó csalásokba ez nem foci. 4-ből 3 meccsen fújtak a Barca ellen. Így nincs èrtelme nèzni sem.

BarcaForLife 2020.10.17. 22:59:14

@FCB551: Braithwaite tobbet csinalt mint Messi

FCB551 2020.10.17. 23:01:00

Jó volt ez majd legközelebb ! Koeman jól csinálja amit elkezdett !

Les Corts 2020.10.17. 23:01:08

Fradi jó lesz egy x-re..Eddigi meccsek alapján a leggyengébbek nálam Griezman és de Yong.Nem hiányoznának ha kimaradnának.

zoldbela 2020.10.17. 23:01:09

Ebből a csapatból nagyon hiányzott Suarez és Alba is.

BarcaForLife 2020.10.17. 23:03:08

Az egesz szar volt. Messitol kezdve mindenki par kivetellel: Dest, Neto es Bratyi(de szar ezt kimondani h idaig jutottunk). Grizi meg De Jong -1. Hat akkor mar inkabb Dembelet hagyom bent. Momentuma nem volt.

BarcaForLife 2020.10.17. 23:05:11

De ezt nem latja Koeman? A fociunnep gyassza valtozott

zoldbela 2020.10.17. 23:12:15

@BarcaForLife: Szerintem tisztán látja, de nem kapkod. A "végleges" döntése előtt megadja (megadta) a bizonyítás lehetőségét mindenkinek. Akiknek kifelé áll a szekerük rúdja, nem mondhatják, hogy csak perceket kaptak a bizonyításra.

A csapatépítés oltárán bajnoki pontokat kell áldozni!

Balázs37. 2020.10.17. 23:14:03

Szerintem az Atletico a bajnokság első számú esélyese, Griezmann katasztrófa, Suarez simán elférne még ebben a csapatban. Nyom, higy játszhatta végig ezt a meccset, a könyököse miért nem ért 11-st. Mezőnyben Piqué ugyanilyenért kapott sárgát. Kezd már tényleg bosszantó lenni ez a csalás sorozat, amit elszenvedünk. Két meccsen két 11-st nem adtak meg. Minek a VAR???

Nagybarcelona 2020.10.17. 23:17:28

Legalább egy tökös edző ül a padon. Griezmann katasztrófa, Dembelèt a jobb oldalra! Robertot sem akarom többet a kezdőben látni. Nulla támadásban ès vèdekezèsben, ha kiengedi a labdát, nem fejeli vissza, nincs büntető. Pedri kevès mèg ide, de tehetsèges. Neto tetszik, magabiztos, gyorsabb vele a játèk. De Jongnak össze kell szednie magát. Sokszor írtam, Messit nem akarom többet jobb oldalon látni, nem jó úgy a taktika, nincs jobb oldal, hiszen behúzódik közèpre. Sajnálom Griezmannt, de szerintem itt a vège Barcás pályafutásának. Nyígott, bekerült közèpre, erre semmit nem csinált, ráadásul a mezőny munkája is hiányzott. Martin szerintem hasznosabb, cselez, gyors ès harcos. Jó lesz ez a taktika, csak Messinek kell elől játszania, jobb oldalon még egy gyors szèlsőnek ès Destnek Roberto helyett. Kellene mèg egy csatár. Most látszik, H. hiányzik Suarez.

Balázs37. 2020.10.17. 23:17:39

Mondjuk a produkció sem tetszett, amit letettünk az asztalra, korán jött azt hiszem a hurrá hangulat

hokihari 2020.10.17. 23:20:44

Sajnos ez a De jong is irtó gyenge.Ettol azért többet vártam de az Ajxba se láttam jónak.Grizmant se szabad csatár poszton játszatni. Busi helyen kp. Legalább védekezik es sokat szalad.Roberto még a b csapatba se nagyon kellene.Nehéz ezeket a mecsseket végig nézni. Csupa kedvezőtlen bírói ítéletek .De az az igazság a fociba se a pénz rúg gólt ahogy Johan mondta.Na talán idővel összeáll valami játék is.

Nagybarcelona 2020.10.17. 23:23:16

Azt is vegyètek figyelembe, H. csapatot èpítünk, ès a kedves La ligától a bírók mellè kapunk egy ilyen bajnoki sorsolást èv elejère.

zoldbela 2020.10.17. 23:24:44

Ha az esetleges eltiltások és sérülések nem szólnak közbe, a Juve ellen (reményeim szerint) már a standard csapatot láthatjuk.

Nagybarcelona 2020.10.17. 23:33:11

@hokihari: nagyon bosszantó a csalássorozat. Nyom 3. könyökösère megkapja az első sárgáját, mikor a Messi elleni narancssárga. Djene belepucsít De Jongba, büntető, Nyom torkon veri Fatit, semmi. A Sevilla ellen belelèpnek Messi bokájába a 16-on belül. A Celta elleni kiállítás. Ideje lenne felszólalni ezek ellen. Koeman helyèben kiadnám a játèkosoknak, ilyen helyzetben maradjanak lent a gyepen, irány a kórház, előadni, hogy komoly sèrülès, aztán feljelenteni a bírót. Egy cserèt az 5-ből megèr. Mást már nem tudok erre mondani.

Raven1975 2020.10.17. 23:41:43

Nehéz mit mondani erre a meccsre.
Egyéni és csapat szinten is rém gyengék voltunk, sajnos ki kell mondani.
uploads.disquscdn.com/images/bb4a77652e03a028b0a83bb648995b81330a1d7da72039fc45afc9588cde81a3.png
Bűn rossz játékvezetés, fáradhatatlan Getafe. Jóccakát Barçások!

Robi71 2020.10.18. 00:00:47

@Nagybarcelona: Jó lesz ez a taktika?...én ebből még semmit sem láttam. Plusz az átigazolási időszak végén megmondtam, hiányozni fog egy fajsúlyos center (Suarez) és lyukas lesz a védelem közepe (ha kiesik Pique). Messi-t pedig úgy néz ki nem győzte meg Koeman taktikai elképzelése. Passzív és kedvtelen.

zoldbela 2020.10.18. 00:06:01

@Robi71: Nem kedvtelen, csak nincs kivel összejátszania. Az ellenfél védőinek nem sok félni valója van a többi csatártól, így akár öten is körülvehetik Messit. Ebben a helyzetben elég nehéz hatékonynak lenni.

Robi71 2020.10.18. 00:13:56

@zoldbela: A klubbon belüli növekvő feszkó mellé ha párosul egy pár meccses rossz széria és robbanni fog a bomba. Ebben a szezonban sem lesz semmi jó....de legalább így vagy úgy Barto távozni fog.

Bolha10 2020.10.18. 00:34:41

Dembi.....katasztrófa

MCMXCIX 2020.10.18. 03:27:02

Megmondtam amit megmondtam...itt nem a Barca ellen fújnak, itt 19 csapat ellen fújnak (lasd Betis)...amíg az összes klub együtt nem emeli fel a hangját, hogy ne nyomják megszállottan a real VARdridot, addig itt nem lesz változás, ez a La Liga

MCMXCIX 2020.10.18. 03:40:25

Ja és, ha standard kezdőt akarunk, azonnal akár Pedrit is oda, ezt a szerencsétlen Griezmannt pedig dobjuk be az Estrella gyárba, mert a söröm többet ér nála.

GYLS 2020.10.18. 06:59:26

Korai volt kárörvendeni a Real bukásán. Sajnos mi sem vagyunk jobbak. Két gyenge csapat közül a kevesebbet botló hozta az előző szezonban is a bajnokságot. És így lesz idén is. Ha csak nem szól közbe egy harmadik csapat. Segített a bíró? Nálunk meg a játékvezetők hagyják ki sorra a helyzeteket. Ja, nem!

Egy Cruyff-i mondás:

" Még sohasem láttam, hogy egy zsák pénz gólt lőtt volna." Megérdemlik a fiúk a fizetésüket. Még többet Nekik!

kritizator 2020.10.18. 07:30:17

@GYLS: +1
Olyan nyugodtan játszottak a fiúk, mintha a Barca vezetett volna.
Abszolút nem akartak győzni tegnap.

Nagybarcelona 2020.10.18. 07:34:03

@Bolha10: divat szidni Dembelèt. Akkor Griezmann ès Roberto dupla katasztrófa? Nem vèdeni akarom Dembelèt, de egy èv után játszott meccset, ès nem ő volt a leggyengèbb. Roberto ès Griezmann emberhátrány, ès sokszor írtam, Messi jobb oldalon szerepeltetèsèvel megszűnik a jobb oldal, mert sosincs ott. Tetszik ez a "nyilas támadás" berajzolás. Messivel ès Robertoval a jobb oldalon 1 támadás vezetèse törtènt, az első fèlidőben, de Dembelè volt katasztrófa.

Nagybarcelona 2020.10.18. 07:37:51

@GYLS: lehet nem a játèkvezetők hagyják ki a helyzeteket, de így egy nagy büdös vicc focit nèzni. Ez nem foci, hanem egy büdös csalás-maraton. Az UEFA a játèk tisztaságát hirdeti, èn meg örülök, ha pártatlan játèkvezetèst láthatok 1-1 Barca meccsen a 60-ból.

világostobája2.0 2020.10.18. 07:43:39

hát ez elég gyengécskére sikerült, de azért nem az 1 éve nem játszó Dembit kellene elsősorban megtalálni megint...Nálam biztos hogy Griezmann helyett inkább ő játszana többet!!! Az egész csapat szürke volt sajna..de én türelmes vagyok :)

Bolha10 2020.10.18. 08:19:43

Nem láttam teljes egészében a meccset. Ameddig láttam, addig kiemelt figyelemmel kísértem Dembit. Pont azért mert már rég láttam. Hát óriási nagy csalódás .. Már egy hónapja játszik, milyen egy éve nem játszott?? Rengeteg rossz megoldás, eladott labda, stb-stb. Semmi fejlődést nem láttam benne, de a remény hal meg utoljára.

Bolha10 2020.10.18. 08:20:25

És a többiek mind ugyanilyen gyengék voltak. Többé-kevésbé.

Les Corts 2020.10.18. 08:23:33

@Bolha10: Egy hónapja?Fusd át még egyszer az összeállításokat.

Red Cule 2020.10.18. 08:29:38

Barça Universal
@BarcaUniversal
·
8 h

Bolha10 2020.10.18. 08:40:04

@Les Corts: 09.12.-én már játszott a Gimnàstic elleni barátságos meccsen. Azóta vagy 3-szor csereként is beállt , utána 2 meccsen kispados volt , most meg kezdő lehetett. Akárhogy is nézem, ez már több mint egy hónapja volt. Valahogy nem győzött meg eddig senkit, h kihagyhatatlan legyen. De utánanézhetsz nyugodtan.

Bolha10 2020.10.18. 08:51:42

@Bolha10: Dembivel kapcsolatban csak várunk és várunk...hogy előrukkoljon valami csodálatos teljesítménnyel. Magyarázat mindig van(sérülés, magatartásbeli gondok miatti kimaradás, stb-stb), de a konstans jó teljesítmény valahogy elmarad. Én nagyon bíztam Dembiben, de ez a bizalom szép lassan elhalványul... :/ Cáfoljon rám és akkor megvaltoztatom a véleményem! De ne 1 meccsen, hozzon hónapokig Jó teljesítményt! Nem biztos, h ez kifejezetten csak az ő hibája, lehet az itteni játékrendszer sem fekszik neki, de valami történjen! Vagy el kell adni lassan(mások szerint már rég el kellett volna) vagy kapja össze magát valahogy! Más opció sajna nincs. Túl sokba kerül(t), h “semmi ne történjen vele”.

Bolha10 2020.10.18. 09:02:36

@Nagybarcelona: én nem “divatból szidom” Dembelét. Én nagyon bíztam benne. És nem is szidom. Egyszerűen évek óta nem tett le olyan teljesítményt itt, h nagyon dicserni lehetne. Van 1-2 jó meccse, vagy inkább úgy mondanám, 1-2 jó megmozdulása , de szerintem mindenki többet vár tőle! Vagy pl szerinted meg szolgálta az árát ill a fizetését, mióta itt van? Most lehet úgy tűnik, nagy Dembi utáló vagyok, pedig nem. Csak várnám már , h előrukkoljon valami különlegesel. Mert az ára ill a fizetése erre predesztinálná.(mint mondtam) Vagy nem?

Nagybarcelona 2020.10.18. 09:06:02

@Bolha10: kapja meg a bizalmat, ès játsszon folyamatosan a jobb oldalon. Griezmann ès Roberto a másik vèglet. Minden meccsen játszanak, pedig 00 a teljesítmènyük. Inkább játsszon Puig, aki tènyleg itt a kar maradni, nem aki beszól az edzőnek, hogy az nem tudja a pozíciójában játszatni, aztán lehoz egy ilyen teljesítmènyt.

julio alberto 2020.10.18. 09:08:44

A tegnapi teljesítmény értékelhetetlen volt.Szégyen hogy ilyen gyalázatos előadást mutattak a pályán lévő játékosok egytől egyig.

Bolha10 2020.10.18. 09:13:10

@Bolha10: nálam megmondom őszintén, ott tört meg a bizalom irányába, mikor a Liverpool elleni odavágón 3:0 után, a végén kihagyta azt az ordító ziccert. Ha azt ott beveri, 4:0, akkor szerintem nincs kérdés, akkor utána Bl győztesek vagyunk. Egy 4:0-ás első meccs után szerintem nem állt volna fel a Liverpool. A 3:0 és a 4:0 között szerintem óriási különbség van. Lélektanilag. 3:0-ás első meccs után még van valami halvány remény(betalálunk az elején gyorsan, aztán már csak 2 gól kell..), de 4:0-nál szerintem nincs kérdés. Lehet felhozni a Barca Psg párharcot (6:1), de ahhoz akkora irgalmatlan mák kellett, h az évszázadonként ritkán van.
És nem is az a bajom, hogy kihagyta azt a ziccert, hanem AHOGY kihagyta! Az nagyon óvodás megmozdulás volt. Mint valami nyeretlen két éves. 100-140 millióért meg havi (nem tudom) 10-20 milláért.

Nagybarcelona 2020.10.18. 09:15:29

@Bolha10: tegnap gyenge meccse volt Dembelènek, de volt vagy 2 jó indítása Destnek, egy jó helyzetkialakítása èsbegy nem túl jó bepassza Pedrinek, aki így is kapura lőhetett volna. Griezmann? Azt a csávót nagyon kedveltem. Most 10 meccs alatt nem csinál annyit, mint Dembele egy fèlidő alatt. Ő a láthatatlan ember, cserèbe kihagyja a helyzeteit. Legyünk már objektívek. Piquet ès Busquetset is mindig szidja valaki. A leggyengèbb a kezdőben Roberto ès Griezmann. Griezmann helyère pályáznak minimum 4-en, Robertonal meg egy Barca B-s is jobb lenne. Inkább játsszon Dest a jobbon, Firpo meg a balon.

Bolha10 2020.10.18. 09:20:29

@Nagybarcelona: Puig-dzsal egyetértek. Sergi Robi mostanában tényleg gyengébb, de szerintem még mindig hasznosabb mint mondjuk Dembele. Meg ő azért letett már itt valamit az asztalra. De tény, mostanában gyengébb. Griezmann sem kellett volna ide, ő is adós a jó teljesítménnyel. De ő, Dembivel ellentétben még csak 1 éve van itt. Én sem látom benne, hogy hol lesz a helye, de azt találja meg az edző, ő foglalkozik velük nap mint nap, ő látja a csapat egészének a teljesítményét. Neki még adnék időt. De Dembinek?! Hova-minek már? Ez mindenképp az utolsó évének kell hogy legyen a Barcában, vagy most mutassa meg vagy menjen isten hírével. Ő már a 24.órában van, a Barca karrierje szempontjából. Nálam. De nem én döntők. :))

Bolha10 2020.10.18. 09:21:57

@Nagybarcelona: legyünk objektívek. És akkor be teszel ide egy szubjektív véleményt. :)

Bolha10 2020.10.18. 09:24:08

@Nagybarcelona:
“Most 10 meccs alatt nem csinál annyit, mint Dembele egy fèlidő alatt.“
Valóban nem ad el annyi labdát, mint Dembi egy felido alatt. :))
Én így látom.

Nagybarcelona 2020.10.18. 09:28:17

@Bolha10: ez igaz, utolsó esèlye, de akkor kapja meg. Roberto 2 ève èrtèkelhetetlen, volt vagy 2 jó mecsse, lásd a Celta ellen. Griezmann csak panaszkodik, de èrtèkelhetetlen, Dembele legalább ha nem sèrült, teszi a dolgát, nem primadonnáskodik a "felső polcon". A klubnak még tanulnia kellene belőle, hogy a hajtós Cucurella vagy Puig többet èr, mint a 100 milliós primadonnák, a szurkolóknak, hogy a modern fociban a küzdès, a hajtás sajnos többet èr, mint a fülön pörgetett labda.

evooo 2020.10.18. 09:33:24

Grizi helyett azt en berugtam volna akkora nagy az a kapu plane olyan kozelrol.

Nagybarcelona 2020.10.18. 09:34:01

@Bolha10: láttad a felrajzolt oldal szerinti támadás-nyilakat? A Sevilla ellen is ugyan azt. A bal oldalon mentek a támadások, a jobb oldalon 1-1 támadás a 2 meccs kb. első fèlidejèben. Ezek a tènyek. Nincs jobb oldalunk. Ennek fènyèben Dembele eladhat 5 labdát, ha legalább csinál valamit a bálon. Fati is kevès mèg ilyen szinten, de legalább a bal oldalon velük törtènik valami.

Nagybarcelona 2020.10.18. 09:36:26

@evooo: hasonlóan gondolom. Roberto ès Griezmann helyett van más a keretben, Griezmannt pedig el kell adni. Sőt! Suarez helyett neki kellett volna mennie, a fizetèse is több, pènzt is adtak volna èrte.

Spacedyevest 2020.10.18. 09:42:16

Griezmann, Dembele, Roberto, DeJong (ez utóbbit nagyon nehezen mondom ki) nem a kezdőbe való sajnos.
Az egész csapat gyenge volt, nem lehet csak rájuk kenni, de rajtuk érzem azt, hogy nem rossz napot fogtak ki, hanem kb ennyi van bennük.
Griezmann abszolút testidegen, nem hozza az extrát szinte sosem.
Dembele hiába ügyes, agyilag képtelen a klasszis szintre.
Robertot kedvelem, mert nagyon hajt, de korlátai vannak.
De Jong meg? Huhh, számomra kipukkant a DeJong lufi. Pedig elsőre elhittem, hogy a jövő egyik meghatározó középpályása lesz.

Mindezek ellenére még mindig lehetne keresnivalónk, máshol is vannak problémák. Keresni kell tovább a lehető legjob formációt.

Bolha10 2020.10.18. 09:45:34

Hát rendben. Elmondtátok ti is. :)
Ki így-ki úgy.

Bolha10 2020.10.18. 09:52:20

@Spacedyevest: hu igen, De Jong is katasztrófa eddig. Legalábbis idén. Rengeteg rossz megoldás. A tavalyi éve sem volt szuper, de idén.... De neki pl még jócskán adnék időt!

Bolha10 2020.10.18. 09:55:20

Nálam Dembele barcelonai karrierje eddig 10 pontból 2.

Bolha10 2020.10.18. 09:55:59

@Bolha10: na jó, legyen 3. :) Talán.

Nagybarcelona 2020.10.18. 10:00:22

Mèg most is ott tartunk, hogy egyèneket veszünk elő, mikor rendszer szintű problèmáink vannak. Koemannál látom a fejlődèst èvek után edzői fronton. Kell a 2 szűrő. Messit fel kell tolni csatárnak, onnan visszalèphet ha akar, de ehhez kell kèt szèlső, aki beindul. Kell egy irányító, támadó kp-s, mert kell a 4 támadó, hiszen impotens a támadó játèkunk. Dest nagyon kell Roberto helyett, Dembele vagy Trincao jobb oldalra Griezmann helyett, így csak Messi kap kevesebb vèdekező feladatot.

Bolha10 2020.10.18. 10:06:52

@Nagybarcelona: rendben, a bal oldalon mentek a támadások. De 1: ott játszik egy jó formában levő Fati, 2: tegnap Dembi is ott játszott, de szinte 0 hatékonysággal. Azért mert ott próbált cselezgetni , de állandóan elveszti meg belebonyolódik meg stb, az nálam nem teljesítmény. Ráadásul azon az oldalt volt Dest is, aki azért feljavította a “bal oldal” hatékonyságát! Jobb oldalt meg: Sergi Robi. Aki nem gyors, (azért egy szelsonek illik..), életében nem volt szélső, egyszerűen nem az az alkat, de itt azt kell játszania már szinte 2-3 éve. Ilyen szinten tudja megoldani. Szerintem volt idő, amikor hellyel-közzel megoldotta, de most egy ideje valóban nem. Így Messi is szinte egyedül marad a jobb oldalon, az meg már így kevés. Úgy látom, a motivációját is elvesztette valamelyest(el akart menni-nem engedték) , idősödik is, meg hát na...azért egyedül már nem tud megverni több védőt. Dehát az is extra volt, h több mint 10 évig ezt azért nagyjából megoldotta!
Szóval összegezve: kb ezért hatékonyabb a bal oldal. Nem kifejezetten Sergi Robi hibájából! :)

Bolha10 2020.10.18. 10:09:42

@Nagybarcelona: ebben nagyjából egyetértünk. Rendszerszintű bajok vannak és mintha én is látnám Koemannal a fejlődést. Lehet h beérik ez. Mindenesetre több lendületet látok a csapatban mint az elmúlt években. De nagyon a legelején van még Koeman. Meglátjuk....

Kertai Dávid 2020.10.18. 10:10:15

dobálózik mindenki a nevekkel, hogy ki volt szar, csak tudnám miért... csapatként voltunk rosszak, azt meg pláne nem értem, hogy védőket minek is emelünk ki, hogy rosszak voltak?

Bolha10 2020.10.18. 10:16:43

@Kertai Dávid: Messi is gyenge. Magához képest. Ő fejben nincs itt. Legalábbis szerintem. De mindegy, miért, meg sem közelíti a tőle elvárt szintet. De őt még most sem tudom hibáztatni :) Amit ő letett ide az elmúlt 15 évben.....én azért nem tudom őt “szidni”. Ahhoz még túl sokat kéne nagyon rossznak lennie, h Messit elővegyem. De tény, gyengébb mostanában.

Robi71 2020.10.18. 10:20:18

@Nagybarcelona: "Koemannál látom a fejlődést évek után edzői fronton"....de csak azért mert hosszú idő után ezt szeretnéd látni. :) De a valóságban ugyan az a...

Kertai Dávid 2020.10.18. 10:23:34

@Bolha10: hát sajnos ez a Messi mintha nem is ő lenne :/ az rendben van, hogy rosszul dönt olykor, de hogy a labda is elpattan tőle?! csak ámulok... egyébként nem érdemes senkit sem kiemelni a tegnapi után tényleg, ez csapatként ment el... max Grizit lehet hibáztatni a kihagyott helyzet miatt, de a többieket hagyjuk is

Bolha10 2020.10.18. 10:25:09

@Kertai Dávid: és igen, szerintem is be kellett volna lőnie azt a ziccert Grizinek! De hasonlítsd már össze azt a 2 lövést, amit Dembi tett a Pool elleni első meccs végén meg ezt. Ég és föld! A Grizié: be kell b.szni, nincs mese, de célt tévesztett, hiba. Dembié: nem találok rá szavakat(annyira gyenge megoldás volt). Ezen talán a tegnapi meccs múlt, azon meg valoszinu egy Bl cím. Van különbség. De Grizi lövésében legalább volt “élet”, be is mehetett volna, Dembié meg....... “Á hagyjuk” kategória. Tudom, h nem te védted itt Dembit, csak írtad ezt a ziccert (jogosan!) és arról jutott eszembe ez a dolog. De tény: egyikből sem lett gól.

evooo 2020.10.18. 10:25:47

@Nagybarcelona: Dest, Dembele jobb oldal Alba Fati bal oldal, Messi kozepcsatar mogotte Coutinho/Puig, szuro de Jong/Busi/Pjanic varialva. Alba serult jatszon Junior Firpo. Grizi-t eladni amig adnak erte lathato penzt.

evooo 2020.10.18. 10:27:45

@Bolha10: Nem is azon hogy lejatszott minket a Liverpool, dehogy.

Kertai Dávid 2020.10.18. 10:32:26

@Bolha10: hát egyik sem volt jó megoldás, de ha már pool meccs, akkor szerintem nem is azon a 4. gólon ment el, hanem a visszavágón amikor alba 5 méterről visszapasszolta Messinek, Messi meg addig totyogott amig hátulról le nem szerelték... na azt sohasem fogom elfelejteni, borzalmas volt, hogy egy ilyen helyzetet képesek voltunk elszórakozni mert annyira biztosak voltunk a dolgunkban... hát meg is lett az eredménye :/ pedig csak egy gól kellett volna...

Robi71 2020.10.18. 10:47:08

@Kertai Dávid: Messi-nek már rég óta új kihívásokra lett volna szüksége, nem pedig egy olyan langyos pocsolyában ücsörögni, mint amilyen a Barca 5 éve. De még most sem engedték el, így tartok tőle hogy beletörődik és átkapcsol levezető módba. Még eltölt 2-3 évet a klubnál mivel kisujjában is több tudás van, mint a teljes keretnem együttvéve....na meg ki lesz az a vezető, aki elküldi? :)

Bolha10 2020.10.18. 10:51:22

@Kertai Dávid: igen, azon ment el az a meccs, h elhitték, megvan a továbbjutás. Az általad említett zuccernél látszott ez a legpontosabban. Elszórakozták. Akkor azt ott belövik, akkor is vége. :/

Raven1975 2020.10.18. 10:54:02

Koeman: "Nem találtuk a játék ritmusát, sok hibával játszottunk, de azt se tudom, hogy volt-e VAR. A büntető? Nem tudom, hogy az volt-e, vagy sem, keresték az alkalmat rá. Nyom két, három alkalommal is sértegetett engem, ez elfogadhatatlan. Nem fogom elismételni, miket mondott, de a meccs után Bordalásnak elmondtam." [A bíró hibája, hogy engedte neki, amit művelt. Ha az elején lapot kap, akkor máshogy alakult volna].

Nagybarcelona 2020.10.18. 11:16:50

@evooo: èn is így gondolom, amit leírtál. Suarezt meg kellett volna tartani, ha csak cserènek is. Èvek óta írom, hogy kell egy erőcsatár cserènek, aki fejelni is tud. Giroud írtam, ingyen, mikor rugdosta (fejelte) a gólokat. Vagy 12 gólt szerzett az EL-ben. Sokan megkritizáltak. Ilyen lehetne Llorente, Dzeko, Giroud, olcsón. Ha kell a gól, irány ívelgetni, bepasszolni. Általában mi ilyenkor is várunk a lehetősègre, vagy hátrafelè passzolgatunk.

jani888 2020.10.18. 11:21:26

@Nagybarcelona: Egyet értek , de 20 milliós fizetéssel ,80-100 millió körüli vételárhoz még csak hozzánk se szóltak volna...

evooo 2020.10.18. 11:30:06

@Nagybarcelona: Igen csak vmiert Suarezt sem lehetett soha a padra tenni.

Dr Mouse 2020.10.18. 11:42:45

Tegnap nem mertem komentelni, mert féltem, hogy gutaütést kapok...
Ami itt megy, azt nehéz szavakkal elmondani...
Számomra úgy tünt, hogy az egész egy "edzőbuktató mérkőzés" pedig lehet, hogy ebbe nem Koeman, hanem Barto fog belebukni. (Bár úgy lenne!) Mert pont a meccs előtt szólították fel a játékosainkat, hogy a bérüket csökkenteni kell...
Lehetne sorolni, de nincs értelme, - hogy évek óta ezt eltűrik az edzők, bárki is legyen az, - hogy Barca játékos 20-22 méterről nem képes kapura lőni, hogy minden ellenfelünket betömörítjük a saját kapuja elé, (ezáltal saját magunkat hozzuk nehéz helyzetbe) hogy
ha az ellenfél vezet olyan nyugodtan passzolgatunk hátul, mintha fordított lenne a helyzet, stb, stb.
A Fradi drukkerek meg tapsolhatnak, - mert ilyen gyönge Barcelonára a legszebb álmaikban sem reménykedhettek!

Balázs37. 2020.10.18. 12:07:58

@Bolha10: mikor játszott Dembele tétmeccet? 1 hónapja játszik? Érdekes, te milyen meccseket nézel?

Balázs37. 2020.10.18. 12:13:22

@Bolha10: ne Dembelen verd a liverpooli kiesést!!

Bolha10 2020.10.18. 12:15:33

@Balázs37.: 09.27-én a Villarreal ellen. Elhiszem, h nem alkotott maradandót és nem nagyon emlékeztek rá, de akkor utána kell nézni.

Balázs37. 2020.10.18. 12:15:52

@evooo: nekem ez tetszik amit írtál a felállásról

Bolha10 2020.10.18. 12:18:10

@Balázs37.: nem rajta akarom elverni, de az meghatározó momentum volt. Szerintem. De csapatként estünk ki, nem ő egyedül tehetett róla. Ez biztos. De ennyit hozzátehetett volna a sikerhez. Legalább lőtte volna el úgy mint egy “focista”! :D Ennyi lett volna a kérésem! Nem úgy mint egy tekèző, aki betévedt a focipályára.

Balázs37. 2020.10.18. 12:18:27

@Bolha10: húha játszott 20 percet egy tétmeccsen, de már egy hónapja játszik. Hagyjuk már...

Kertai Dávid 2020.10.18. 12:20:19

Dembelére kitérve egyébként, látszott rajta ahogy egyre inkább rázódik bele... az első fél órában nagyon rossz volt, látszott rajta a rutin hiánya, de aztán belendült, Grizi ziccere is tőle indult... a második félidőben is voltak jó megindulásai, és az a vicc, hogy még mindig csak ő képes ilyeneket meghúzni Messin kívül... nem volt jó meccse, de szerintem nem lesz ez rossz ha felveszi a ritmust, voltak biztató jelek a második félidőben tőle... simán megpróbálnám Grizi helyett a szélen, rosszabb nem lehet... Trincao még túl félénk talán vagy nem tudom, de tegnap elég gyengén szállt be :/ mondjuk Fati is, kb semmi sem jött neki össze

Bolha10 2020.10.18. 12:20:24

@Bolha10: az borzasztó jelenet volt, akármit is mondotok. Amatőr ligában előfordul, de egy több mint 100 milliós jatekosnal ?! Mondjuk, látjuk, itt is előfordul. Azóta sem hiszem el, h olyan “lövést” el lehet követni.

Bolha10 2020.10.18. 12:22:47

@Kertai Dávid: annyiban elnézést szeretnék kérni, h rajtam kívülálló okok miatt csak az első felidot tudtam megnézni. Az alapján írtam a tegnapi meccsről, amit írtam. (Dembeléről is). Lehet, h a 2.felidoben valamelyest fel javult, de akikkel beszéltem, és látták a meccset, azok sem erősítettek meg benne. De tényleg nem láttam a 2.felest.

MCMXCIX 2020.10.18. 12:33:21

Lenyugodva, és indulatoktól mentesen mondom...remélem a clasicon Pedri kezd, vagy egy néző a lelatorol ahol amugy nincsenek, szóval az utcáról, de nem Griezmann, mert egx hordót előbb raknek a kezdőbe, akivel a srácok kenyszeritoznek mert visszapattan rola a labda0

Kertai Dávid 2020.10.18. 12:42:43

@Bolha10: ja nem neked szólt, ez csak egy személyes vélemény volt :) de igen, az túlzás lenne, hogy jó volt... de biztató jeleket mutatott szerintem, egyre inkább rázódott bele, és képes volt meghúzni a váratlant ami rajta és Messin kívül talán csak Coutinhonak sikerült! Remélhetőleg nem lesz ez rossz idővel, csak egy kis meccsrutin kell

Bolha10 2020.10.18. 12:46:03

@Balázs37.: előtte meg barátságos meccseken játszott. Egyet végig, 2-n csere, utána megint csere, 2 meccs kispad(gondolom, az se véletlen..), aztán megint kezdő. Ez egy hónap kb. Nem is értem, ezen mit vitáztok.

Bolha10 2020.10.18. 12:53:24

@Kertai Dávid: a meccs rutin az nagyon kéne neki, azt aláírom. Mert ez így nagyon kevés eddig, amit itt letett az asztalra. Szerintem.

Les Corts 2020.10.18. 13:18:38

@Bolha10: 4 bajnoki volt.A Villarreal ellen a 70. percben cserélték be.Celta és a Sevilla ellen nem kapott szerepet most meg kezdett.Egy év kihagyás után mit vársz?Még a héten is külön munkát végzett,hogy utolérje magát.
Legalább a tényeket írnád a szereplésével kapcsolatba.

Les Corts 2020.10.18. 13:33:21

@Kertai Dávid: Már azt hittem másnak nem tűnt fel.Érdekes ezt nem elemzik,milyen lélektani előny lett volna az idegenben szerzett gól az otthoni 3:0 után.

Bolha10 2020.10.18. 13:35:36

@Les Corts:
“De egy év után játszott meccset. “
Ezt írta Nagybarcelona. Erre írtam én: “Már egy hónapja játszik, milyen egy éve nem játszott??“
Ebből indult ki az egész.
Na szóval. Ebben az idényben 7 meccsett játszott a Barca. 3 barátságos, 4 tét. Dembi már az elsőn kezdett. 09.12-én. Az mar több is mint egy hónapja. A 2. és 3.-on csere volt, a 4.-en csere aztán 2 kispad, most meg ismét kezdő. Nem érti még vki? Többször nem magyarázom el. Tényekkel lehet vitatkozni, de felesleges.
És azt még hozzátenném, gondolom azon a 2 meccsen, amin nem játszott, az se véletlen lehetett. Legalábbis eddigi barcelonai karrierjét figyelembevéve én spec egyáltalán nem csodálkozom rajta. De ezek csak fikciók. De az, h az új idény legelső meccsén(09.12.)már kezdő volt és azóta is játszott több meccsen, az tény. Tehát nem egy éve játszott itt utoljára.

Bolha10 2020.10.18. 13:39:08

@Les Corts: az kb ugyanúgy elrendezte volna a továbbjutást, mint ha Dembi belövi a ziccerét a kilencvenvalahanyadik percben. De aláírom, az az Alba-Messi kihagyott ziccer meg szinte tutitutira betette volna a kaput. Albának be kellett volna lőni, nem Messivel kínlódni ott... Lezárta volna a továbbjutást. Ott teljesen feladta volna a Pool!

Les Corts 2020.10.18. 13:54:02

@Bolha10: Felkészülési időszak alatti meccsekből ne indulj ki.Más terhelést kapnak a játékosok az edzésen ilyenkor.Ezek a felkészülést segítik.Cikk is volt róla,hogy a héten még külön edzéseket kapott,hogy utolérje magát.Egy tétmeccs bármilyen edzést felülmúl.Folyamatosan kezdőként kell játszatni és szerintem nem vesztünk semmit ha a szélen a Dembele,Fati,Trincao hármast forgatjuk.Griezmannt meg eladjuk.

Balázs37. 2020.10.18. 14:07:29

@Bolha10: én tétmeccseket írtam, nem érdekelnek a barátságos meccse3, inkább Griezmannra hegyeznéd ki a hangsúlyt, ő folyamatosan tétmeccseket játszik és egy nagy 0

Bolha10 2020.10.18. 14:23:43

@Les Corts: én nem indulok ki semmiből. Volt más részéről egy egyszerű kijelentés. Én meg azt cáfoltam meg. Tényekkel.
Az meg biztos, h a tétmeccs a legjobb edzés! Ezt nem tudom megcáfolni. :) (nem is akarom)
Bízzunk benne, h belejön Dembi, mindenkinek az lenne a legjobb, de én egyre kevésbé bízom benne. Ha ramcafol? Én nem fogok bosszankodni, sőt, nagyon-nagyon tudnék neki örülni.

Bolha10 2020.10.18. 14:30:17

@Balázs37.: lehet h te tétmeccset írtál, de nem azon ment a “vita”. Szóval teljesen irreleváns, te mit írtál oda. :) Kerested a kákán a csomót, megtaláltad.
Griezmann? Hát gyenge.... De ezt is már leírtam párszor. A Dembivel való összevetésben annyi “elonye” van, ő még csak egy éve van itt. Illetve rutinosabb, tapasztaltabb. De azt is elmondtam már itt 100-szor, kb Messi posztja az ő posztja, de Messi jobb, így egy “csere játékost “ igazoltunk 100 millióért. Grat Bartomeu!!

Dr Mouse 2020.10.18. 16:48:29

@MCMXCIX: Sajnos az El Classicon nem Pedri fog kezdeni - bár tőle sem láttam még semmit - hanem Griezmann, mert őt 120-ért vették Bartoék...

GYLS 2020.10.18. 16:54:16

A Dembele-Griezmann vitához egy adat:

Gól-gólpassz formájában Dembele 119, Griezmann 198 percenként van benne.

Mielőtt jönnének a válaszok, megjegyzem, nálam egyik sem lett volna leigazolva.

Balázs37. 2020.10.18. 18:03:19

@Bolha10: Dembele amikor folyamatos játéklehetőséget kapott igenis jól játszott, sajnos ebben a három évben két és fél évet sérült volt. Jobb oldalt, és bal oldalt is tud játszani. Griezmann ezek szerint csak egy poszton. Akkor miért is van előnyben Griezmann?

Balázs37. 2020.10.18. 18:07:01

@Balázs37.: nem kötekedésként írom. Messi is megérne egy misét, sajnos ő sem játszik a tőle elvárható szinten. Reméljük belelendülnek, és harcban leszünk legalább a bajnoki címért, és a kupáért. A Realt jó lenne megverni jövő héten, már meccsek6óta nem tudjuk elpáholni azokat az idiótákat

zoldbela 2020.10.18. 18:33:45

Dembele még mindig kétesélyes: vagy kiemelkedő játékos lesz, vagy a Barcelona Balotellije.
Griezmann sajnos bizonyított.

Nem valószínű, hogy Koemann tekintettel lesz a vételárban megjelenő milliók számára, biztos vagyok benne, hogy a legjobbakat fogja játszatni.

barcahub 2020.10.18. 19:02:35

Victor Font Mbappeval fog kampányolni valószínűleg..

Dr Mouse 2020.10.18. 19:18:33

@Les Corts: @Bolha10: @Balázs37.: @zoldbela:
Van egy kérdésem: - Ti, hogyan állítanátok össze a csapatot az El Classicóra?
(fogós kérdés!......:D)

Les Corts 2020.10.18. 19:44:34

@Dr Mouse: Neto-Dest,Pique,Lenglet,Alba/bár nem tudom meddig sérült/-Busi,Pjanic-Dembele,Couthino,Fati-Messi

DISTANTxTHUNDER 2020.10.18. 19:45:59

@barcahub: Ezért nem szabad Fontot odaengedni a volánhoz.. Mbappéval kampányol amiből lesz egy Malcom.. Laporta tudja csak megmenteni a Barcát

Red Cule 2020.10.18. 19:57:11

@BarcaUniversal :Dembélé lost possession of the ball 14 times in the first half against Getafe, and 16 times total in the 63 minutes he played. [as]

Bolha10 2020.10.18. 20:19:44

@Red Cule: hát erről beszéltem. Nagyon sok!

Bolha10 2020.10.18. 20:32:33

@Balázs37.: folyamatos játéklehetőséget?mikor volt olyan? Nálam az azt jelenti, heteken, de inkább hónapokon át játszik vki. Dembinel volt olyan? Komolyan kérdezem. Tudja vki, mi volt az az idő intervallum, amikor folyamatosan játszott? A másik meg: engem sosem győzött meg. Volt 1-2 jó meccse(talán), én inkább jó megmozdulasaira emlékszem. De hogy igazán jó meccse? Mások a követelményeink.

Robi71 2020.10.18. 20:51:14

Nem tudom, még meddig lesz központi téma Dembélé. Nem egy, hanem több alternativa is van a posztjára a támadószekcióban. Nem kell ezzel foglalkozni, Koeman-nak ki kell alakítani a lehető leghatékonyabb felállást. Center kell feltétlenül, ezt kell orvosolni a lehető leghamarabb...már télen ha lehet.

sunt 2020.10.18. 20:53:38

@DISTANTxTHUNDER: Ha a socioknak lenne egy csöpp esze, még véletlenül se választanának olyan elnököt, aki sztárigazolással kampányol. De ezt nem merem remélni.

Dr Mouse 2020.10.18. 21:07:03

@Robi71: Nem sok esélyt látok arra ,hogy találnak egy Lajoshoz hasonló centert...:(

Robi71 2020.10.18. 21:36:03

@Dr Mouse: Nem valószínű, hogy egyhamar lesz olyan centerünk.
Koeman Depay-t akarja nem tudom miért...én a lejáró szerződésűek közül Milik-et (Napoli) hoznám. Ő tényleg center.

Balázs37. 2020.10.18. 22:06:47

@Dr Mouse: Neto Dest Piqué Araujo Firpo De Jong Pjanic Coutinho Dembele Messi Fati

barcahub 2020.10.18. 22:13:34

@DISTANTxTHUNDER: én is Laportat akarom de a régi sikerek nem jelentik azt hogy ismét sikerül. Ragaszkodni se szabad egy Laporta - Pep duó sikereihez, az is balul sülhet el

Barc A ti 2020.10.18. 22:54:47

Óriási csalódás volt a tegnapi produkció.
Dembi öncélú cselezgetései, Griz kihagyhatatlan helyzete, Nyom ámokfutása, sorolhatnám.

Példát lehet venni az ellenféltől küzdeni tudásból. Csúsztak-másztak, győzni akartak.

Cuccu simán beférne a csapatunkba, nagyot játszott.

Hajrá Barca, hajrá Fradi, döntetlennel kiegyeznék kedden.

Érdekesség:
promotions.hu/orszagos/sport/2019/06/26/messi-hasonmas/

GYLS 2020.10.19. 08:42:44

Mbappe: Pletykák szerint Real, Juve (380 milla), Font.

Robi71 2020.10.19. 11:18:30

@GYLS: Mbappe, Haaland, Sancho....a nyár sláherei. Lehet ígérgetni, licitálni :)

sunt 2020.10.19. 18:35:06

Téln akkor lehet igazolni (akkor se sztárokat), ha Grizt el lehet sózni. Egyébkét Garcia se akkora szám, Dias kétszer olyan jó.

Robi71 2020.10.19. 18:51:35

@sunt: Dias már név a szakmában, nem véletlenül került 68 millióba.

zoldbela 2020.10.19. 19:52:22

@Dr Mouse: Az összeállítást nem vállalom, de Griezmann-nak előírnék egy kb. három hónapos alapozást (addig legalább nem játszana).
süti beállítások módosítása