A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Meccs utáni reakciók #InterBarca

2018. november 07. - Berbatov

drwomogx0amcyb1.jpeg

A Barcelona tegnap este döntetlent játszott az Inter vendégeként a Bajnokok Ligája csoportkörének 4. fordulójában, ezzel bebiztosította a továbbjutását, azonban a csoportelső helyéért még meg kell küzdenie a katalán csapatnak. Lássuk hogyan értékelték a találkozót a főszereplők.

Valverde: "Fantasztikus mérkőzést játszottunk, meg akartuk nyerni a csoportunkat már ma, és ezért megtettünk mindent. De az Inter az utolsó percekben ismét megmutatta, hogy mennyire hatékonyak a meccsek ezen szakaszában. Rengeteg pontot szereznek a hajrában. Malcom sikeres volt ma, gyakorlatilag az első labdaérintéséből gólt szerzett. Messivel nem akartunk kockáztatni, a meccsszituáció különbözik az edzésektől, több a kontakt és magasabb az intenzitás."

Lenglet: "Remekül játszottunk, rengeteg helyzetet dolgoztunk ki, nem igazságos a döntetlen. Ma nem voltunk szerencsések. Jordi Alba a világ legjobb balhátvédje, nem értem a helyzetét a spanyol válogatottban, ott a helye a keretben."

Malcom: "A debütálásom a Bajnokok Ligájában, és még gólt is szereztem... Felejthetetlen élmény. A családommal szeretném megünnepelni. Többet akarok játszani, úgy edzek minden nap, hogy megmutassam, helyem van ebben a csapatban. A Barcelona a gyermekkori álmom, történelmet akarok írni a klubbal. Nem adom fel, és nem megyek el."

Vidal: "Jól érzem magam, megtaláltam a helyem, beilleszkedtem, 100%-osan magabiztos vagyok. Remélem jól ér véget számunkra ez a versenysorozat, és hazahozzuk a trófeát." 

Busquets: "Nagyszerűen játszottunk Milánóban. Az első félidőt végig domináltuk. Nyerni szerettünk volna ma, többet érdemeltünk." 

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr5714357847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Berbatov 2018.11.07. 10:35:24

Megálmodtam, hogy a jövőben nem fogok írni meccsösszefoglalót. Nincs értelme, mindenki látta mi történt, időpazarlásnak érzem. Sok időt vesz el, és kevés az értéke. Remélem emiatt senki sem dől a kardjába, ezek a reakció topikok lehetnek a kibeszélők.

2018.11.07. 10:56:43

@Berbatov: Én abban nem vagyok biztos,hogy mindenki látja és értelmezni is képes amit néz

celestial 2018.11.07. 11:07:48

@zeli39: de azoknak meccsösszefoglalót is felesleges írni :)
És tényleg kilehet beszélni a meccset az összefoglaló nélkül is...

Bolha10 2018.11.07. 11:42:24

Malcom goljanak orulok. Es Lenglet is egesz szepen megoldja a feladatat. Pozitiv. Coutinho nem tetszik annyira eddig... Tegnap még viszonylag elfogadhato is volt, de tobb van benne... Legalabbis a Poolban tobbnek tűnt.. Nem tudom, mi az igazi posztja. Igazan kituno produkciot még nem lattam tole. Amit vartam. Arthur is pozitiv, olyan mintha magabiztossagot kolcsonozne a kozeppalyanak.

DISTANTxTHUNDER 2018.11.07. 11:45:00

@Berbatov: Teljesen jó, úgyis mimdenki leírja a sajat összefoglalóját kommentben :)

DISTANTxTHUNDER 2018.11.07. 11:47:44

Buszkecc maradt volna csendben, miatta, a balfaszkodása miatt nem nyertünk! Semmi önkritikája nincs, ugyanolyan mint Piqué :/ Malcom reakciója a gol utan viszont nagyon őszinte volt, egesz megsajnáltam a helyzetét... remélem a Betis ellen is bizonyíthat

2018.11.07. 12:06:54

@DISTANTxTHUNDER: A neve Busquets.Félve kérdezem tőled,hogy Suarez nem felelős abban hogy nem nyertünk?

Bolha10 2018.11.07. 12:15:00

@ntibi67: hát igen....illett volna legalább 1(!!) ordito helyzetét belőnie. A sokból. Akkor nyerünk. De pozitiv vagyok vele kapcsolatban, legalabb már odakerul! Tobbszor mint az elmult idoszakokban. Peldaul az az atemeleses lovese pazar volt! Picit célt tevesztett, de maga a helyzetfelismeres, meglatas extra volt.

2018.11.07. 12:29:39

@Bolha10: Én nem keresek hibást.Csak hát úgy látszik,itt csak tökéletes az életben hibátlan emberek kommentelnek.Szánalmas néhány ember játékos utálata milyen kommentekben nyílvánul meg.

Sörenzen 2018.11.07. 12:47:57

Én személy szerint örülök, hogy Valverde el volt ragadtatva a csapat tegnapi teljesítményétől.......

Bolha10 2018.11.07. 12:49:02

Mégvalami Dembeléről. En egy dolgot csodalok benne , hogy nem tudom eldonteni, jobb v bal lábas-e. :D Lattam mar jobbal is-ballal is olyan eros-jol elhelyezett lovest elereszteni, hogy nem tudom eldonteni.... Inkabb jobbosnak mondanam, de mintha egyszer meg azt nyilatkozta volna, hogy ballal vegzi el a tizit, nem? Akkor meg csak ballábas, nem?’ :) Nem tudom.... Szerintem ez nagyon egyedulallo, hogy valaki ugyanannyira tudja hasznalni mindket labat, ilyet én még nem is láttam!! Pedig jópár ezer jatekost lattam mar jatszani. Nekem ez nagyon nagy erèny! Csak ki kéne hasznalni(a)!

H.Stoichkov 2018.11.07. 12:49:35

Srácok, segítsen vki... azt írják a barca biztos továbbjutó... valszeg tovább megyünk. Ismerem a csoportkör továbbjutásának szabályait is... de vhogy technikailag nem adja ki a matek, h miért is vagyunk biztos továbbjutók? vki?

H.Stoichkov 2018.11.07. 12:52:13

@Bolha10: Ő se tudja, volt egy video ahol erről kérdezték... számomra ott derült ki (focitudástól függetlenül), h sík hülye az ember.

2018.11.07. 13:00:11

@H.Stoichkov: mert az Inter ellen jobb az egymás elleni eredményünk ....a Tottenham ha megverne minket 3-0 mondjuk és az Intert is megveri és mi kikapnánk Hollandiába akkor a Tottenham a csoport első és mi a 2. ha angliában döntetlen lenne a Tottenham - Inter akkor a Tottenham semmilyen formában nem előzhet meg

Raven1975 2018.11.07. 13:04:02

Jól játszottunk, kár hogy ennyire pontatlanok voltunk a kapu előtt.
Malcom lövőcsele és gólja parádés volt.
Ideje lenne végre még több játékpercet adni neki.
twitter.com/i/status/1059923593893691394 Força Barça!

H.Stoichkov 2018.11.07. 13:04:25

@zeli39: Na ezen matekoltam, az inter ellen nekünk jobb a mérlegünk, viszont tételezzük fel mi kikapunk mindenkitől, a tham megveri az intert és a psv-t. inter a psv-t. így lenne 3 10 pontos csapat... inter vs barca mi vagyunk a jobb. tegyük fel minket 3-0ra ver a tham, akkor barca vs thamben az angolok jobbak, és mondjuk az intert 1-0ra verik, akkor abban relációban inter vs tham-ben meg az inter. itt csak a gólkülönbség döntene, azaz rúgott, de az még bőven változhat. mondom pusztán elméleti szinten érdekel.

Bolha10 2018.11.07. 13:06:33

@H.Stoichkov: igen, erthetetlen! :D itt teljesen ugy nyilatkozik mint egy fogyatekos! :D Sorry. (Mar ha jo alatta az angol forditas). De ettol még teny, most sem tudom eldonteni, h j v b labas! :) Es ez nalam nagyon nagy előny!

Robi71 2018.11.07. 13:09:20

@DISTANTxTHUNDER: Busi hibája, hogy nem 1-3 lett a végeredmény?

Bolha10 2018.11.07. 13:09:25

@H.Stoichkov: jo kerdes, nem tudom, sorrendben mi szamit, ha 3-as holtverseny van.

Robi71 2018.11.07. 13:11:03

@Bolha10: Azért nem annyira ritka, ha egy játékos kétlábas. :)

Robi71 2018.11.07. 13:11:35

@Bolha10: Az egymás elleni eredmények.

Bolha10 2018.11.07. 13:12:19

@H.Stoichkov: de kb igy lehet. Pontos matematikai szamitast nem tudok. Gondolom, a golarany vagy tobb lott gol szamit. Ahogy irod.

Robi71 2018.11.07. 13:13:16

@H.Stoichkov: Szerintem azt sem érti, hogy mi a baj a játékával, miben kellene változni-javulni.

H.Stoichkov 2018.11.07. 13:14:35

@Bolha10: emiatt a video miatt mondtam már fél év, h retard a srác. :) 3as holtversenyben:
5-ha kettőnél több csapat áll azonos pontszámmal, akkor az egymás elleni eredményeket mindaddig újra kell alkalmazni, amíg nem dönthető el a sorrend
6-az összes mérkőzésen elért jobb gólkülönbség
7-az összes mérkőzésen szerzett több gól
8-az összes mérkőzésen szerzett több idegenben szerzett gól
9-az összes mérkőzésen szerzett több győzelem
10-fair play pontszám (piros lap = 3 pont, sárga lap = 1 pont, kiállítás két srága lap után = 3 pont);
11-jobb UEFA-együttható

És ezért mondtam, h elméletben lehet még olyan helyzet, ahol az 5 ös pont alapján akkora káosz van, hogy a 6-os pont alatti összes mérközés alatti jobb gólkülönbség dönt, az viszont még változhat, ezért nem értem, miért tuti.

Robi71 2018.11.07. 13:14:58

@Bolha10: @H.Stoichkov: előbb az egymás elleni eredmények, utána a gólarány...majd a rúgott gólok száma. Ebben a sorrendben.

Bolha10 2018.11.07. 13:15:49

@Bolha10: Brehmere emlekszem, kb 20 evvel ezekottrol. Akirol nem tudtam eldonteni. Se elotte, se utana, senki. Most Dembi.

2018.11.07. 13:18:45

@H.Stoichkov: igen igazad lehet ha Londonban 2-1 re nyer a Tottenham és minket is nagyon elver mi nem nyerünk Hollandiában akkor borulhat még minden

Bolha10 2018.11.07. 13:25:49

@zeli39: igen, pedig mindenhol ugy hozzák, h tuti. Pedig matematikailag (ugy nez ki), nem.

DISTANTxTHUNDER 2018.11.07. 13:28:15

@Robi71: Nem, az ő hibája hogy nem nyertünk! :)

H.Stoichkov 2018.11.07. 13:31:44

@Bolha10: @zeli39: Persze ez csak elmélet, viszont zavart, hogy a matek nem adja ki, hogy biztos. Most nézem az nso-n (akik azt írják barca továbbjutott, majd lejjebb) , "Hármas holtverseny esetén az UEFA szabályai szerint az egymás elleni mérkőzéseken szerzett pontok számítanak, ezek alapján készítenek minitabellát – és ezen nem képzelhető el, hogy az Inter és a Spurs is megelőzze a Barcát. A hármas összevetésben az Inter húzná a rövidebbet." ... nos számomra a nem képzelhető el, az nem jelenti azt, h így is van. Akkor írom, hogy továbbjutott, ha 0,1% esély sincs másra.

Robi71 2018.11.07. 13:33:28

@Bolha10: CR, Neymar, Perisic, Modric, Aguero, Kroos, Hazard, Pedro, Nani, Ribery, Lallana, Wilshere, Thiago, Son, Cazorla, Dzeko, Ben Yedder, Zielinski, Sneider, Hernanes, Mario Gomez,..., van Persie, Del Piero, Pirlo, Kaka, Drogba, Ibra, Totti, Xabi Alonso, Nedved, Ronaldo (brazil), Maldini, Brehme, stb.

De amúgy igaza van @H.Stoichkov: -nak, senki sem születik "kétlábasnak"...csak van olyan szerencsés adottságú, aki könnyebben megtanul a másikkal is. Minden játékos próbálkozik ezzel több-kevesebb sikerrel.

Robi71 2018.11.07. 13:34:13

@DISTANTxTHUNDER: Ha nyerünk, akkor az Malcom érdeme?

DISTANTxTHUNDER 2018.11.07. 13:37:30

@Robi71: Mivel ő szerzi a gyöztes gólt, szerintem igen.. de összességében nyilván a csapat érdeme lett volna, mint ahogy az x is a csapat érdeme végül is, hiába lehetne ráhúzni az egészet Busquetsre.. Suarez, Coutinho vaagy Dembele is betalálhatott volna a tucatnyi próbálkozásukból fejenként.. :)

H.Stoichkov 2018.11.07. 13:37:47

@Robi71: Én ismerek két lábas embert, igaz kétballábas, de akkor is :)

Bolha10 2018.11.07. 13:55:22

@Robi71: ne hulyulj, ez egyik se 2 labas. :) Csak ugyesebb az ugyetlenebbik labaval. Igazi 2 labast mondjál. Akinél nem tudod megmondani. Hogy melyik az ugyesebb. Akiket felsoroltál, mindnél megmondom, milyen lábas. Akkor az nem 2lábas.

Bolha10 2018.11.07. 13:56:20

Kozvelemeny kutatast tartok: Dembele ki szerint milyen lábas?

Robi71 2018.11.07. 13:57:29

@DISTANTxTHUNDER: Szóval az x-et "ráhúzzuk" Busi-ra....de ezért, hogy a támadók nem rúgtak egy góllal többet, azért senki sem "hibás".
Ha nyerünk az a csapat érdeme, ...ha x, akkor az Busi "bűne". :)

Robi71 2018.11.07. 14:01:38

@Bolha10: Erről beszélek...senki sem "született kétlábas".
Az általam felsorolt játékosok neve mellett a transfermarkt oldalon az szerepel, hogy "Foot: both". (ez szerepel Dembélé neve mellett is).
A jelenség neve: ambidexterity.

Bolha10 2018.11.07. 14:02:46

@Bolha10: kiveve Brehme. Ő rola meg voltam gyozodve, h balos. Aztan a vb donto 85.perceben odaallt a tizihez....es jobbal belotte! Nem akartam hinni a szememnek! Azota se lattam ilyet. Csak most Dembinél. Ahol elbizonytalanodok. Mindket esetre van tokeletes pelda a barcelonai palyafutasabol.

Robi71 2018.11.07. 14:04:42

@Bolha10: Dembél alapból ballábas!

Reporter: “Are you left or right footed?”
Dembele: “Left footed.”
R:“Are you sure? Because you also score a lot with your right foot.”
D: “Yeah but I’m more of a lefty.”
R:“Don’t you shoot penalties with your right foot?”
D:“Yeah, because I shoot better with my right.”

...erről beszélt @H.Stoichkov: :)

Bolha10 2018.11.07. 14:04:52

@Robi71: jaj ez a tudomanyos duma :) mindegyiket csipobol tudom, milyen labas. Dembit nem tudom. Te tudod?

Bolha10 2018.11.07. 14:06:25

@Robi71: en tudom, mirol beszelt, de pont ez a kis riportocska tamasztja alá a mondanivalomat, miszerint senki nem tudja, milyen labas, még ő maga sem :))

Bolha10 2018.11.07. 14:10:49

@Robi71: szerinted balos, oké. De akkor miert mondja, hogy jobbal jobban lovi a tiziket? :) Meg jobb labas labdakezelesenel illetve loveseinel sem tudom megmondani, melyik az ugyesebb.

Bolha10 2018.11.07. 14:12:59

@Robi71: pl Van Persie mint jobb labas(illetve 2lábas) :D Ugyanmár. Vagy Neymar. Nem ügyetlen a ballal, de tisztán jobb lábas. Vagy Ibra..ugyanez. Meg mind.

Robi71 2018.11.07. 14:13:07

@Bolha10: De hát ilyen nincs...mindenki tudja, hogy melyik lábával rúgott először labdába. :) Erre mondta @H.Stoichkov: , hogy "sík hülye". :)

Robi71 2018.11.07. 14:14:46

@Bolha10: Mindegy, hogy milyen lábas...mert a lábakat az agy irányítja. Ezzel elmondtam mindent. :)

Bolha10 2018.11.07. 14:23:38

@Bolha10: a Sevillának rugta Dembi a kupadonton azt az elemi ereju , pontos lövést, amivel nyertünk? Jobbal. Vagy Chelsea-nek, nem tudom. Amit Messi adott le neki keresztbe, a 2.hullámba érkezve.Na, ha elotted van a jelenet, akkor teljes nyugalommal azt mondod, h ballábas?

Bolha10 2018.11.07. 14:24:03

@Robi71: az igaz. Hátha fejlődik.

Mihail84 2018.11.07. 14:45:11

@Bolha10: Igazi kétlábast akarsz?? Marc Overmars....Igaz neki közrejátszott a sérülése is hogy az legyen.....

2018.11.07. 16:54:04

Nem egészen értem mi nem világos abban,hogy már tovább jutottunk?Mivel 3 és 6 pont az előnyünk,és mindkét csapat nem tud 6 pontot szerezni,mivel játszanak még egymás ellen.Másodikok is csak akkor lehetünk,ha mi nem szerzünk pontot és az Inter minimum négyet,vagy ha a Tottenham szerez 6 pontot,de akkor csak ha minket több mint két góllal ver meg.

Raven1975 2018.11.07. 17:33:57

A Barcelona a tegnapi döntetlenjével 10,4 millió eurót keresett. Ebből 900 ezer eurót a döntetlenért, illetve 9,5 millió eurót, hogy továbbjutottak a csoportból.

Barcaaa 2018.11.07. 19:13:14

@ntibi67: "Mivel 3 és 6 pont az előnyünk,és mindkét csapat nem tud 6 pontot szerezni"

Ne alázd már magad :D Nem is kell mindkét csapatnak 6 pontot szereznie. Az egyiknek 6-ot kell, a másiknak 3-at, a barcának pedig 0-t és máris ott van a 3-as pontegyenlőség körbeveréssel. Bár erre 0% esély van.

H.Stoichkov 2018.11.07. 20:26:04

@ntibi67: Kérdésedben ügyesen elrejtetted a válaszd :) lehet pont egyenlőség .. de már körbefutottuk és kiderült, h továbbjutottunk, de van 1% esély, h nem... csak vmiért ezt mindenhol 100ra veszik, ami engem csak az elmélet miatt zavar.

2018.11.07. 21:21:55

@Barcaaa: Ne alázd már már magad!Pontegyenlőségnél az egymás elleni eredmény számít.

H.Stoichkov 2018.11.07. 22:44:17

@ntibi67: Tibi, most tényleg alázod magad.. olvasd vissza hol a gond... miért kezdődött ez a beszélgetés.

2018.11.07. 23:21:42

@H.Stoichkov: Én továbbra is azt állítom,hogy nincs olyan forgatókönyv hogy mi nem jutunk tovább.

H.Stoichkov 2018.11.07. 23:35:31

@ntibi67: Alapvetően nincsen, ezért írják mindenhol, csak azért dobtam be a dolgot, mert azt hittem ilyet akkor írnak, ha ez 100%.. viszont ez 99%.. ezért írtam, h elméleti szintű. De végül az nso is megerősített, h Ők is azt írják a barca a továbbjutó, mert szinte elképzelhetetlen, h nem...valójában, elméleti szinten van esély, h ne jusson tovább. Nekem ez olyan, mint, ha az f1-ben már az usa nagydíj után konrkétan kijelentették volna, h hamilton a világbajnok... persze szinte esélye sem volt vettelnek, de matematikailag még volt, addig nem jelentem ki, h hami világbajnok.
süti beállítások módosítása