A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Dembélé kisebb sérülést szedett össze

2019. március 10. - Berbatov

Az FC Barcelona a hivatalos honlapján tette közzé, hogy Ousmane Dembélé a bal lábában enyhe combhajlító izom húzódást szenvedett. 

A támadó a tegnapi 3-1-es győzelmet követően orvosi vizsgálatokon vett részt, ahol kimutatták a sérülést. Dembélé a szünetben Arthurt váltotta a szombat délutáni spanyol bajnokin. A szerdai elérhetősége a sérülés fejlődésének a függvénye. A Barcelona hazai pályán fogadja az Olympique Lyonnais csapatát a Bajnokok Ligája nyolcaddöntőjének második felvonásán. Lyonban 0-0-ás döntetlenre végeztek a felek. 

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr8214679938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sunt 2019.03.10. 09:59:45

Kevesebb baja lenne, ha Valverde ha esik, ha fuj, folyamatosan játszatná.

PeppyRapier 2019.03.10. 10:30:22

Viszont eljutottam arra a szintre, hogy bár bízok Coutinho-ban, és remélem, hogy magáratalál, de ha nem lesz Dembi, akkor remélem Malcom kezd majd elől.

Sörenzen 2019.03.10. 11:22:11

Dembi túlhajtotta magát...:D):D)

Robi71 2019.03.10. 11:24:11

@PeppyRapier: Coutinho-t pénzé kell tenni a nyáron, gondolom ez most már senkinél sem kérdés. És ha nem is hizunk helyette egy kreatív támadó középpályás (amúgy is érkezik De Jong), de legalább lesz pénz De Ligt-re.

Barc A ti 2019.03.10. 13:11:55

Nagyon vártam Cou-t, óriási csalódás a produkciója, el kell adni, amíg még ér valamennyit.
Rakétának pedig mindenképpen maradnia kell.

DISTANTxTHUNDER 2019.03.10. 13:32:36

Milyen jellemző magyar mentalitás ami itt a blogon uralkodik Coutinhoval kapcsolatban.. érdekes, az senkit nem zavar hogy Bukfenc évek ota alibizni jár a meccsekre, Rakitic is.. az utóbbi 2 meccsén összekapta magát, de csak azért mert a vezetés ki akarja dobni.. így pedig még vérlázítóbb hogy amíg nem hozták a nyakára FDJt addig ő is ugyanúgy szart az egeszbe mint Bukfenc.. Coutinhotól már bűn, de szerintem csak azért mert ő sokkal nagyobb értéket képvisel mint Rakitic és épp ezért tőle mindenki sokat vár.. túl sokat.. azt nem veszik észre hogy 5 éves, hosszútávú szerződést kötött vele a klub, vagyis a jövőre tervez vele.. bőven van még ideje hogy belerázódjon.. szerencsére (mert én olvasok külföldi Barcas oldalakat is) máshol még töretlen a bizalom és a hit Coutinho felé, és a játékoson sem látom azt a depis undort mint pl Bale-en akit kiutált a csapata és a szurkolók.. szóval, "mindenki nyugodjon le a p.csába, Cou marad!" :)

Robi71 2019.03.10. 14:02:28

@DISTANTxTHUNDER: Ha valakinek fura mentalítása van az te vagy, ha a személyes preferenciát a teljesìtmény elé helyezed. Még szerencse, hogy nincs beleszólásod. :)

szigony 2019.03.10. 14:05:46

@DISTANTxTHUNDER: Rakitic a barca szerves része. Tiszta hülyeség az alibizés. Minden játékosnak vannak gyengébb meccsei. Igazad van sokan támadják most Coutinhot de ezt csinálták Dembelével is. Erre Te is beállsz a sorba.

DISTANTxTHUNDER 2019.03.10. 14:24:03

@Robi71: " a személyes preferenciát a teljesìtmény elé helyezed. "
Pont te vádolsz ezzel? :) Nézzük csak meg pl Busquets idei teljesítményét: 47 meccs, mindössze 2 gólpassz, 7.04es átlag a whoscoredon, szerinted a Barcában normális ha valaki így képes alapember lenni? Csak mellékesen, a nagy Iván osztályzata 7.06, alig jobb, bár igaz, neki legalább 41 meccsen van 6 golja meg 8 golpassza.. kérdés, mihez viszonyítunk? Támadó középpályáshoz képest gyenge, vedekező kózéppályáshoz képest pedig az átlag 1es nyert párharca miatt gyenge.. érdekesség hogy az àltalad sokat kritizált, magához képest tényleg gyengén teljesítő Coutinho osztályzata 46 meccsen 7.15! 10 gól és 7 gólpassz.. bocsi de én inkább a whoscorednak hiszek mint a te preferenciádnak :)

DISTANTxTHUNDER 2019.03.10. 14:29:01

Amúgy ha whoscored, érdemes megnézni De Jong adatlapját: 35 meccsen 7.42.. nem kérdés hogy van oka félni Rakiticnek és Busquetsnek is (ami gusztustalan hogy ha lenne igazság akkor Busquets menne a nyáron és nem Rakitic, mert a horvát még mindig hasznosabb mint Busquets aki aztán semmit nem csinál idén..sem.. csak neki itt "neve" van, meg történelme, őt nem lehet elküldeni)

DISTANTxTHUNDER 2019.03.10. 14:30:24

Bocs, Rakitic 51 meccset játszott :)

Robi71 2019.03.10. 14:33:04

@DISTANTxTHUNDER: Busi 10 éve teszi a dolgát azon a poszton, amit játszatnak vele, Rakitic 4 éve (Xavi szerint az egyik legjobb igazolás volt...szerintem is)...Coutinho ellenben teljesen alkalmatlan arra, amire IGAZOLTUK. Egyetlen érdekében szóló érvelésed sem állja meg a helyét. Azt sem tudod mit beszélsz, csak vagdalózól.

Robi71 2019.03.10. 14:35:52

@DISTANTxTHUNDER: Amikor elfogynak az érvek, jön a statisztika. :) Mindenki látja hétről hétre a produkciót. Te minek hiszel: a saját szemednek vagy a statisztikának? :)

DISTANTxTHUNDER 2019.03.10. 14:59:00

@Robi71: Mindenki azt lát amit akar, a statisztika viszont nem hazudik :) Ez alapján pedig a "szar" Coutinho kenterbe veri Rakiticet és Busquetst.. bár almát a körtékhez nem szabad hasonlítani, teljesen mas poszt, más szerep az övék.. így inkább hasonlítanám a riválisaihoz Cout..
Eriksen:44 meccs/10gól/12gp/7.14 átlag
De Bruyne:29 meccs/5gól/3gp/7.11 átlag
Hazard:46 meccs/19gól/13gp/7.77 átlag
Az a különbség hogy míg pl Eriksen és Hazard abszolút ace-nek számítanak a csapatukban, addig itt Cou csak 1 sztár a sok közül.. emlékszel, Griezmann ezt nem akarta bevállalni, talán mert félt hogy az ő fénye is halványabb lesz :) Cou bátor, és nincs semmi szégyenkezni valoja :)

Eminusz 2019.03.10. 15:30:47

@DISTANTxTHUNDER: A whoscored statisztikai nagyon megtevesztoek tudnak lenni.. Valakit mar meg is tevesztett es az oldal miatt azt hiszi Neymar a vilag legjobb jatekosa... :( Ezek szerint te is az aldozata lettel..

DISTANTxTHUNDER 2019.03.10. 15:37:10

@Eminusz: A whoscoredon is Messi a legjobb 8.49el :) Miért lenne megtevesztő, mert Coutinhonak jobb szezonátlagot ad mint Rakiticnek vagy Busquetsnek? Itt az lenne a "reális" sokaknak ha Rakitic es Busquets is 10et kapna, Cou meg 5öt minuszba.. szerintem amúgy egy megbízható oldal, ami nagyjaból azt vetiti le számokra amit én is látok

DISTANTxTHUNDER 2019.03.10. 15:40:41

@Eminusz: Neymar a képességei alapján szerintem jelenleg a világ 2-3.legjobb játékosa.. a viselkedése az ami taszít engem is, meg szerintem sokakat

marco100 2019.03.10. 17:38:52

Olvasom sok ember Coutinhot hibáztatja azért mert nem megy neki... Érdekes hogy senkinek nem megy igazan Valverde taktikája miatt... Ez a csapat ha nem ilyen játékosokbol állna 10. hely is necces lenne! Coutinho nagyon is jó játékos csak Valverdenek kellene tudni használnia.. Egyébként milyen fura hogy egy éve Dembelet is eladta volna mindenki most meg mindenki őt akarja a kezdobe! Amit egyébként szintén nem vesz észre Valverde h Dembi inkább jobb oldalon érzi magát jól de azért erőlteti a bal oldalon.. A Betis is szebb focit játszik mint mi.. Jelenleg a sok egyéni villanasnak koszonhetjuk a sikereket nem a számtalan kidolgozott helyzetnek mint régen Pep kezei alatt! "

Berbatov 2019.03.10. 17:57:06

@marco100: Én egyetértek, szerintem is többet ki lehetne hozni a brazilból edzői fronton, de erőlködni tovább nincs értelme. Hiszen egyik félnek sem jó ez. Counak a szélső poszt nem ízlik, kevés oda, főleg fizikálisan. Valverde maradni fog, így nem kérdés kinek kell mennie. De nem egyedi eset ez, előfordult már, hogy egy játékos nem illik a tréner elképzeléseibe. Mounál Pogba, Solarinál Isco, stb... Ettől függetlenül Coutinho nem lett rosszabb játékos, klasszis ő. Remélhetőleg jó áron sikerül kiszállni belőle.

marco100 2019.03.10. 18:03:46

@Berbatov: én bízok benne hogy edzovaltas lesz.. Idén sem nyerünk bl-t sajnos mert sokkal erősebb riválisok vannak! Az a szörnyű az egészben hogy nálunk van a világ legjobb játékosa (játékosai) és évek óta azt kell látni hogy a vezetőség nem képes egy igazi sztár edzőt idehozni akinek vannak T@kei..ez a foci amit most nem játszunk nem az a foci amiért több millió szurkoló a barca mellett tette le a voksát

Berbatov 2019.03.10. 18:12:41

@marco100: Az a helyzet, hogy ez egy összetett kérdés. Mert Valverde eredményeire a római kudarcon kívül nem lehet panasz. Én úgy érzékelem, hogy Bartomeuék számára a játék minősége csak sokadlagos tényező, az eredmények(bevétel) mindent felülírnak. A szurkolók nem panaszkodnak a stadionban, max 1-2 játékost kifütyülnek, de amúgy is sok turista alkotja a helyszíni bázist. Nem elégedtlenkedik senki, a játékosok támogatják az edzőt...

Maestro10 2019.03.10. 18:16:21

@marco100: "Idén sem nyerünk bl-t sajnos mert sokkal erősebb riválisok vannak!" Kikre gondolsz? A nagy riválisok közül már búcsúzott a Real - PSG kettős, valószínűleg a Juve is kiesik a jövőhéten, és a Bayern - Liverpool párharcból sem jöhet ki egyszerre két győztes. Ha papírforma szerint alakul minden (reméljük így lesz) akkor a legjobb 8 mezőnye a következőképp fog kinézni: Barcelona, Atletico, Bayern, Manchester City, Manchester United, Tottenham, Porto, Ajax. A 7 továbbjutott csapat közül csak a matracosok okozhatnak problémát, a többi együttesnél klasszisokkal jobb csapat a Barca! Csak nyilván a méltán híres magyar pesszimizmus mást mondat az emberrel. :)

2019.03.10. 18:38:54

@marco100: Egész szezonban a csapat tavaszra tartalékolt simán nyerhetünk BL-t ,,,,magasan mi és az Atletico a legerősebb csapat.

marco100 2019.03.10. 18:39:59

@Maestro10: szóval a citytol mi sokkal jobbak vagyunk... Remélem akkor megkapjuk őket ;) feltéve ha tovabbjutunk mert még egyenlőre nem tettük meg! Ja és még ne feledjük hogy ott a Liverpool aki simán atszaladna rajtunk jelenleg

DISTANTxTHUNDER 2019.03.10. 18:58:59

@Berbatov: "előfordult már, hogy egy játékos nem illik a tréner elképzeléseibe."
Ezekben az esetekben szinte mindig az edző húzta a rövidebbet :) Viszont Cou és Valverde között en messte nem látok akkora feszültséget mint pl Mourinho és Pogba vagy Solari és Isco között, így én inkább azt tudom elkepzelni hogy mindketten maradnak

rtghfb 2019.03.10. 19:27:02

@Maestro10: @zeli39: A Cityvel mi van? A Bayern-Pool párharc továbbjutóját szintén nem lehet leírni. Az egyetlen, korábban nagy esélyesnek vélt csapat aki bajban van az a Juve, de ők még nem estek ki...

Maestro10 2019.03.10. 19:56:50

@rtghfb: Én sem írok le senkit, de az tény, hogy mi és az Atleti lógunk ki felfelé ebből a brigádból (ahogy zeli is írja), meg talán a Liverpool, ezért is szeretném, ha jövőhéten a Barca továbbjutása mellett a Klopp csapat búcsúzna a sorozattól. Ezzel a 2 együttessel gyűlhet meg a bajunk, a többieknél határozottan jobbak vagyunk.

Sörenzen 2019.03.10. 20:03:24

@marco100: Alapvetően én is optimista vagyok, de ahogy Te is, én sem látom egyelőre olyan rózsásnak a Barca idei BL szereplését, jövőjét.
Nekem semmi bajom sem Coutinho-val, sem Dembelével, egyszerűen ami évekkel ezelőtt bevált, az most már nem tetszik.Suarezt.
Számomra szörnyű azt látni, amikor amikor az ellenfél 1, vagy 2 góllal vezet, de mi a "szép" labdakihozatallal pepecselünk.
Nem lennék boldog, ha egy esetleges következő BL fordulóban akár az Ajax-ot, akár az MC-t sorsolnák nekünk, mert szerintem mindkettő gyorsabb és gólratörőbb focit játszik...
Ha ez a véleményem igaz, akkor a Barca szakmai vezetése a hibás, mert ennyi kiváló
labdakezelésű játékost vétek hagyni, hogy lassan focizzon.

Sörenzen 2019.03.10. 20:06:04

Pardon lemeradt, hogy pontosan tudják az ellenfelek, hogy ki az aki tőlünk képes a kapujukba betalálni, - ezért Suarezt és Messit valósággal megölik.

Robi71 2019.03.10. 20:48:14

@DISTANTxTHUNDER: Teljesen lökött vagy. És én még azt hittem hogy...

Robi71 2019.03.10. 20:52:30

@marco100: Szerintem éppen fordítva van. Valverde-nek köszönhető ez a stabil, szinte hibátlan, órapontosságú menetelés. Nélküle egy sima - egy fordított lenne a játék. És az jobban "látványos" lenne sokak örömére. :)

marco100 2019.03.10. 21:01:44

@Robi71: szerintem jó néhány meccset elfelejtettel idén... Nézd vissza az elejétől az idényt mert sok pontot vesztettünk és még annál is többet veszítettünk volna ha nem lett volna messi meg dembele meg néha suarez megmento gólja vagy villanása! Nem véletlen hogy a csapatban bajok vannak az egyéni képességekkel.. Nem hiszem hogy a jetekosok hibája lenne hanem azt látom sokszor hogy nem tudják mihez kezdjenek a labdával vagy kinek kellene adni.. De ez az én véleményem és mindenki másét tiszteletben tartom! Személy szerint jobban örülnék ha megint úgy kellene végig izgulnom egy meccset mint régen mert sorra jöttek az akciók

DISTANTxTHUNDER 2019.03.10. 21:08:35

@Robi71: Miért is személyeskedsz? Vagy csak neked is "elfogytak az érveid"? :)

Robi71 2019.03.10. 21:19:21

@DISTANTxTHUNDER: Most komolyan...szerinted Cou megxáltotta a világot, ahogy egy 160 milliós játékoshoz illik? Nyugidt szívvel elengednéd Messi-t, mert Cou "megoldja". Úgy beszélsz róla, mintha Alena lenne. Mire fel tartsuk meg?...160 + 5×16 = 240 millió...ennyibe fog állni, ha kitölti a szerződését. Csinált Bartomeu f@szságokat, de ekkorát nem.

Robi71 2019.03.10. 21:23:44

@marco100: Szezon elején a vezetőség rákényszerítette a kisérlezezésre....Cou-t és Dembi-t játszatni kellett.
Egy ideje megint "csak" ő dönti el ki jázszik és ki nem. Újfent stabilizálodott a helyzet. Szerintem csak nőni fog az előnyünk a bajnokságban. A BL lesz a nagy feladat. Ott két meccsen múlik egy továbbjutás. Elég egy botlás vagy szerencsétlen helyzet és oda minden.

DISTANTxTHUNDER 2019.03.10. 21:30:47

@Robi71: Messit a vezetés sem tervezi nyugodt szívvel elengedni, ugyanis 2023ig hosszabbitanának vele.. Coutinho különben sem váltaná ki Messit, ahogy senki nem tudná.. viszont a számai alapján nyujt olyan teljesítményt mint Eriksen akitől itt páran elajulnak.. kérdés, Eriksen nyujtaná e ugyanezt Messi "árnyékában"?.. Griezmann ezt nem akarta bevállalni, ő inkább maradt az Atleticoban a szupersztár.. ez azért sokat elmond..

Robi71 2019.03.10. 21:40:27

@DISTANTxTHUNDER: Te most tuti április elsejét játszol vekem, ugye? Csak szivod a vérem?

DISTANTxTHUNDER 2019.03.10. 22:01:13

Most tényleg én látom ennyire hülyén a dolgokat? :D

Barc A ti 2019.03.10. 22:57:38

@DISTANTxTHUNDER:

Ember! Te szoktad nézni a meccseket?
Említsél már meg egy jó cselt vagy átadást imádott Cou-dtól, amit a legutóbbi meccsen végrehajtott.
Ne az álmaidat írd le vele kapcsolatban, hanem azt a nagy semmit, amit rajtad kívül mindannyian látunk.

Eminusz 2019.03.10. 23:09:44

@DISTANTxTHUNDER: Folosleges Coutinhot es Eriksent osszehasonlitani.. ket teljesen kulonbozo stilusu jatekosrol beszelunk! Coutinho lenduletesebb, gyorsabb, technikasabb, Eriksen inkabb csapatjatekos! Erossegei a rovid es hosszu passzok, valamint a kiemelkedo jatekintelligencia.. Szamomra nem kerdes, hogy melyiknek venne nagyobb hasznat a csapat... :)

DISTANTxTHUNDER 2019.03.10. 23:27:37

@Barc A ti: Az a nagy semmi ebben a szezonban eddig 10 gol es 7 gólpassz, és 7.15ös átlag pontszám... lehet hogy nem varázsol idén úgy mint a Poolban, de ennek egy csomó magyarázata lehet, biztos hogy nem kizárolag a játékos a hibás

julio alberto 2019.03.10. 23:34:49

Megint megy az okoskodás...most éppen Coutinho van napirendben.Pedig bő 1 éve ment itt az örömködés ezerrel,mikor a zsoldos kisírta magának azt hogy a Barcelona játékosa legyen.Rajtam kívül kevesen mondák itt akkor hogy teljesen felesleges igazolás.Na nem azért mert nem klasszis játékos,inkább azért mert Messi posztján jó ő igazán.Mert bizony nem szélső játékos Cou csak éppen kampós orrú korlátolt edzőnk nem tudja ezt.Renoválni viszont kell a Barcelona csapatát,aki nem hülye pontosan látja hogy Messi,Suarez,Busquets és a többi veterán már abban a korba lépett ahol nem igazán megy a folyamatos jó teljesítmény.Csak remélni tudom hogy szerdán a jó teljesítmények lesznek többségben...a fenti korosztálynak úgy hiszem ez az utolsó lehetősége arra hogy valami nagyot tegyen le az asztalra.Ernesto Valverde alkalmatlan a fiatal játékosok beépítésére.Jöhet ide Eriksen,Salah meg a t@köm tudja még ki van itt a kívánság listán,a helyzet nem igazán fog ezzel a szakvezetővel.

DISTANTxTHUNDER 2019.03.10. 23:40:08

@Eminusz: Rendben, de vajon Eriksen azon a szinten játszana a Barcában mint a Tottenhamben? Mert csak úgy venné hasznát a csapat :) Griezmann sejthetett valamit, hogy nem akart újra a 0ról indulni a Barcában.. ő maga sem bízott magában annyira hogy ezt bevállalja, csak mi szurkolók hisszük azt hogy minden úgy működik mint a Fifában.. hogy bárkit leigazolhatunk az pontosan úgy fog játszani ahogy korábban.. szerintem amit Coutinhotól latunk most az a realitás.. Henry is megmondta, hogy újra kellett tanulnia a futballt amikor idejött..

Robi71 2019.03.11. 05:41:10

@julio alberto: Ámen-re megjelentél te is. Most hogy a csapat nem bukott bele a az általad megjósolt hármas sorozatban. Coutinho-val kapcsolatban neked volt igazad, a Pool járt eszementül jól: 4 játékost vásároltak az árából akikkel most nem fognak elfogyni a végéra (és lett "pad" is) és bajnokságot nyerhetnek.
Ja és persze Cou a Messi posztján az igazi, de mivel a "kampósorú" nem akarja leültetni Messi, így Cou nem fog tudni bizonyítani. :) Ami igazán sántít ebben a dologban az, hogy Cou-nak volt alkalma Messi hiányában "irányítani" csakhogy még annyira sem ment neki, mint a "GOAT" jelenjólétében. Újratanul focizni vagy visszaveszi a Pool? :) Klopp hallani sem akar róla.

Robi71 2019.03.11. 05:48:03

@DISTANTxTHUNDER: Griezmann egy pillanatig sem gondolta komolyan, hogy otthagyja az Atleti-t. Miért is tette volna? Egyetlen ésszerű indokot sem lehet felhozni. Ő az Atleti "Messi"-je. Neymar elmenekült Messi "árnyékából"....Grizi miért állt volna bele?
Itt nem az a kérdés, hogy Eriksen vagy valaki más mire lenne képes a Barca-ban....a lényeg az, hogy Cou nem képes semmire. El kell adni és próbálkozni valaki mással. (vagy senkivel, úgyis érkezik De Jong és marad Rakitic). Legalább el lehetne hozni De Ligt-et....aki nem biztos, hogy vár még egy évet a Barca-ra. Egekben az ára...a legjobb alkalom eladni (at Ajax-nak és Raiola-nak is).

Robi71 2019.03.11. 07:34:39

Most, hogy Dembélé valószínű nem játszik a Lyon ellen.....Coutinho megkaphatja (gondolom) a sokadik alkalommal, hogy bizonyítson. A Lyon-ban újdonságként szerepelni fog Fekir, akire érdemes lesz odafigyelni. Úgy kell készülni erre a meccsre, mint a szezon eddigi legfontosabb összecsapására. Ez a BL, itt nagyon résen kell lenni.

sunt 2019.03.11. 08:00:10

Valóban, ha a továbbjutást elbukjuk, új edző várható. Ha nem, akkor a jövő évre készülés olyan stádiumba jut, hogy már nem lehet edzőt váltani.

kritizator 2019.03.11. 08:07:58

@DISTANTxTHUNDER: Henry is megmondta, hogy újra kellett tanulnia a futballt amikor idejött..

Ez az "újra kell tanulni a focit" ez csak a Barcara igaz, vagy minden csapatban így van?

julio alberto 2019.03.11. 08:10:08

@Robi71: Kampos orrú nyomatja az 5-6 veteránt akik már jó ha 2-3 mérkőzésen tudnak jó teljesítményt hozni.Ez tény,aki nem hülye ezt pontosan látja.Mint írtam szerdán remélem hogy az öregek közül többen a jó teljesítményt tudják majd hozni különben a Lyon is nagy falat lesz..Ez nem a fiatalabb játékosok hibája,őket a korlátolt váltogatja a nyugdíjasok mellet sokszor nem is a posztjukon játszatva ...már ha lehetőséget kapnak.Arthur az egyetlen kivétel,mert a középpályás játék nélküle nagyon gyenge,ez még a korlátolt is belátta.Dembelé jobbszélső,Coutinho a középpályás és a támadó szekció közt van az igazi posztja.De nem,a francia és a brazil felváltva nyomatják bal szélen,még mindig keresve a lehetetlent,Neymart(persze ő sem balszélső,de ezt te is tudod).Na a jövő kép ezért árnyalt,jöhet ide bárki amíg Valverde az edző.Jöhet ide de Jong,Eriksen,Dybala,Salah ha a nyugdíjasoknak bérelt helye van,felesleges igazolások lesznek ők is.

Sörenzen 2019.03.11. 08:13:50

Mig ti vitatkoztatok, a Real 4:1-re lemosta idegenben a Valladolidot úgy, hogy a V.-tól elvettek 2 gólt a VAR címén.
@Robi71: Most meg Kefír-től (a Fekír-nek semmi értelme..:D) - kell tartanunk? Ki ez a jött-ment?

julio alberto 2019.03.11. 08:24:43

@Sörenzen: A VAR egy nagyszerű találmány,tisztán látszik.....remekül lehet vele eredményt befolyásolni.Nagy üzlet ám a sportfogadás.

Robi71 2019.03.11. 08:41:58

@julio alberto: A veteránok hozzák a meccseket és az állandó formát. A fiatalok egyiket sem....olyanokra nem lehet alapozni, akik minden 4-5. meccsükön villantanak (ha).
Cou-t már kipróbálta mindenhol, teljesen mindegy. Talán balhátvéd, Alba backup-jaként jó lehet. :)
Fiatalítás nem túl okosan történik. Hozunk játékosokat "talán beválnak" alapon. Ennyi pénzből mehetne ez flottabbul is. Most De Jong-on lesz a sor, hogy bizonyítson.

Robi71 2019.03.11. 08:49:50

@kritizator: Csak Pep-nél volt és van is így. :)

2019.03.11. 08:49:51

@Robi71: melyik állandó formára gondolsz ?a rengeteg nézhetetlen meccsre ?A 30 felettiek közül Messi aki odateszi magát és a legtöbb esetben Pique ,,Rakitic-Suarez-Busquets hármasnak sokkal több rossz meccse van mint jó

Robi71 2019.03.11. 08:51:44

@zeli39: Hozzák a biztosat. A "nézhetőséget" Messi-nek, Dembi-nek és Cou-nak kellene biztosítani. Ha szerinted a mostani produkció is "nézhetetlen", akkor megvannak a bűnösök. :)

Robi71 2019.03.11. 08:56:28

@sunt: Edzőt csak akkor váltsunk, ha jobbat hozunk. Tuti csak egy van, de az nem "kívánkozik" vissza. :( Én elégedett vagyok Ernesto-val...a maximumot hozza ki a csapatból. Aki edzőt szeretne váltani, az tekintsen át a Real udvarára. Általában így sül el ez a dolog.

2019.03.11. 09:04:49

@Robi71: A nézhetetlen játékért a lassú alibiző középpálya a felelős szerencsére ha Arthur kezdő akkor valamelyest foci is van de ebben cinkos Valverde is mert a bajnokságban a játék tartalékra van állítva mert a BL-re koncentrálnak a játékosok ,,,jól mutatja a csapat hátrányban van szinte mindig képes felállni ha nagyon akar ezért beszélhetünk itt bármiről pontosan nem tudjuk mire képes a csapatunk ,,azt tudjuk ha képesek magukból kihozni 90% akkor nincs ellenfelünk

DISTANTxTHUNDER 2019.03.11. 09:15:37

@kritizator: Pepre értettem elsősorban, de szerintem a mai napig megállja a helyét, csak már nem abban az értelemben.. most ha vesz a klub egy nagy nevet, a legfontosabb kérdés az hogy mennyire kompatibilis Messivel.. mert az jol hangzik papiron hogy telepakoljuk a csapatot 10es poszton játszó játékosokkal (Dybala, Eriksen is ilyen), csak a valóságban nem biztos hogy működni fog.. Neymar esetében valami ritka csoda okán működött, Coutinhonál ugy tűnik nem, szóval mas megoldást kell kitalálni.. Coutinhonak ahogy alberto is írta, a csatár mögött van a helye, ennek ellenére tavaly jól játszott tavasszal Iniesta helyén is.. a szerkezetbe nyúlt bele Valverde, nem kellett volna engedjen a nyomásnak és visszaállni a 433ra.. több gólt is kapunk mint tavaly, és a játékosok formája is sokkal ingadozóbb

DISTANTxTHUNDER 2019.03.11. 09:18:20

@zeli39: Én is ugy vettem észre hogy a bajnokságban csak arra koncentrálunk hogy "hozzuk a kötelezőt", míg a BLben sokkal jobban játszottunk..

Kertai Dávid 2019.03.11. 09:24:33

én mindig védtem Coutinhot, most is szorítok neki hogy összeszedje magát... de aki szerint nincs vele baj az milyen meccset néz? sajnos el kell ismerni hogy valami nem okés vele... technikailag nagyon jó, de folyamatosan rossz döntéseket hoz... kicselez 2 embert, utána passzolhatna akár úgy hogy az veszélyes is lehetne, de inkább húz még rajta 2őt 3at aztán persze hogy leszerelik, és folyton ezt csinálja... ha 2 sikeres csel után leadná valakinek, lehet hogy még akár ő is jól jöhetne ki vele egy kényszerítővel, de neem, ő még cselezget, meg rizikós passzt választ... és ilyen apróságokon múlik, hogy túl sokat akar! Mennyivel másabb lenne ha nem tolná túl, akkor azt hallhatnánk hogy "de jól megoldotta Coutinho", és nem azt hogy "Coutinho megint elveszti a labdát"... kicsit okosabban kellene játszania, akkor ő is hasznosabb lenne, de így el kell ismerni hogy borzalmasan szenved, túlságosan akar... kezd Denis Suarez-eskedni, akárhányszor megkapja a lehetőséget görcsöl

Robi71 2019.03.11. 09:30:58

@zeli39: "A nézhetetlen játékért a lassú alibiző középpálya a felelős szerencsére ha Arthur kezdő akkor valamelyest foci is van"...szerintem Arthur-al és Cou-val (a két keringő dervissel) sem látványosabb, mint Raki-val, Arturo-al vagy Busi-val.
A középpályánkban nincs semmilyen kreativitás...úgy ahogy van, tokostól-vonóstól.
Csak akkor van, amikor Messi visszajön labdáért. :)
Valverde helyett addig maradnék ameddig van Messi és a többi 30as. Szerintem még 2-3 bajnokságot simám lehoz velük....okosan, taktikusan. Közben el lehet kezdeni építkezni is....de ez nyilvánvalóan a 30-asok kifutása előtt kb egy évvel válik élessé.

Robi71 2019.03.11. 09:46:58

@DISTANTxTHUNDER: Igen, ha tutira akarunk menni, akkor visszahozzuk NJR és visszaállítjuk az MSN-t (még egy-két évre). Mindenki más lutri....ahogy Coutinho is az volt és nem is vált be.

celestial 2019.03.11. 10:08:52

Neymar? MSN?
Igen egy ideig működött...aztán Neymárral vmi történt...de az idő mindent megszépít...egy centivel nem lennénk vele előrébb...

julio alberto 2019.03.11. 10:20:58

@Robi71: Te nézel Barcelona meccseket?Vannak kétségeim,vagy pedig nem látsz a rózsaszín felhőtől..Messi a Sevilla elleni mérkőzéstől nem játszott jól,Rakitic a Real elleni bajnoki óta,Busquets már nem is emlékszem,részeges Vidal szóra sem érdemes.Talán még Pique az aki megközelíti önmagát.Nem tehetnek róla öreg játékosok,már csak olykor olykor tudják hozni régi játékukat.Ja Lajcsi Suarez szintén zenész.Valverde nem mer senkit padoztatni a fenti urak közt a megmaradt posztokon próbálja a fiatalabb játékosokat játszatni sokszor számukra teljesen idegen posztokon.Ez a mai valóság,nem a Pep fiai meg a többi hülyeség.Csak remélni lehet hogy az idén bejut a csapat a BL döntőbe és esetleg nyer,mert jövőre ilyen formában már sansza nem lesz a csapatnak.

julio alberto 2019.03.11. 10:30:13

@celestial: Neymar kinőtte a Barcelona csapatát,főleg az itt ráosztott szerepét.Csak emlékezz vissza mikor nem volt Messi bő két hónapig simán pótolta őt úgy hogy senki sem vette észre a hiányát.Ennyi itt a történet.Lehet itt magyarázni mindenfélét de ez van.

celestial 2019.03.11. 10:41:44

@julio alberto: azt alá is írom hogy nagyon jó volt akkor mikor Messit kellett pótolni viszont szerintem az MSN az utolsó közös évükben már nagyon nem működött megfelelően emlékszem sokszor láttam Neymaron hogy valami nem ok ( látszott rajta hogy nincs meg a híres öszhang, rengeteg rossz döntés, sok önzőzés stb)...aztán elment..és szerintem nem váltotta meg a világot ( és itt finom voltam :))

Balázs37. 2019.03.11. 10:45:25

@julio alberto: kinőtte, és lelépett egy gyenge bajnokságba, ahol folyamatosan eljátsza a sérültet, elbaszta a karrierjét. Még Mbappe is elékerült. Gratulálok neki egy igazi idióta, bár focizni azt tud ez kétségtelen imádtam nézni a Barcában

julio alberto 2019.03.11. 10:54:31

@Balázs37.: Nem tudom milyen erős a francia bajnokság,bár a középcsapatnak számító Rennes simán kiverte a Betist.Mbappé ki elé került nem tudom,de ha csak az eredményeket nézem Neymar nélkül elégé nehezen nyerik a mérkőzéseiket a bajnokságba a BL-meg.....De hozzáteszem én ritkán nézek francia bajnokságot,nincs digi csatorna a T.Comnál ahol előfizető vagyok.

julio alberto 2019.03.11. 10:56:06

@celestial: Lehet hogy az utolsó évben már a távozás járt az eszébe?Sanszos.

julio alberto 2019.03.11. 10:58:25

@Balázs37.: Lábtörést hogy lehet eljátszani?

Balázs37. 2019.03.11. 11:05:16

@julio alberto: nem pont erre az esetre értettem, volt neki sztem egypár

2019.03.11. 11:06:45

A Neymar-Suarez-Messi az első évadukban fantasztikusak voltak fékezhetetlenek 2014-15 évben még a középpályában is volt erő és Pique is a legjobb teljesítményét hozta ,,,a következő szezonra L.E teljesen kiherélte a középpályát Busquets lejtmenete is onnan datálódik ,,,,L.E egy új koncepciót szeretett volna gyorsabb direktebb focit de a középpályánk erre nem volt vevő sem képes,,,Valverde bevállalta ,hogy lassít a focinkon ennek az idősödő játékosok nagyon örültek :-)Mivel a csapat meghatározó játékosai és Valverde között meg van az összhang és a bizalom mi sem tehetünk mást csak szurkolunk ,hogy összejöjjön a Madridi döntő

DISTANTxTHUNDER 2019.03.11. 11:35:47

Én is képesnek érzem a Barcát arra hogy BL döntőig jusson, bár ehhez az kell hogy a bajnokságban csak a kötelezőre koncentráljunk.. viszonylag nagy pontelőnyünk van, és a köv. Betis illetve az ATM elleni meccset leszámitva nincs komolyabb ellenfél a hatralevő időben.. a BLben én többekkel ellentetben nem vagyok annyira optimista, hisz rengeteg kiváló csapat áll még lehetseges ellenfelekként.. a Poolt a bővebb kerere ellenére nem erzem annyira élesnek mint tavaly (talan Szalah visszaesése miatt), a MU 0 helyzetből is képes 3 golt szerezni, az Ajax bizonyította hogy bárkit lejatszik a palyáról, és még ott a City ahol Guardiola a Barcához hasonlóan mindent feltett a BLre, meg az ATM akiknek szinte lehetetlen golt rugni..

Robi71 2019.03.11. 11:41:38

@julio alberto: Mind a három meccset megnyertük, ráadásul a csapat (beleértve Messi-t is) csak annyit adott ki magából amennyi a győzelmekhez kellett. Messi csak a Sevilla ellen csipkedte magát...mert ott kellett, nagyon. Semmi köze ennek ahhoz, hogy 30 évesek. De a későbbiekben a BL-ben egész biztosan lesz olyan időszak, amikor ki kell lépni a komfortzónából. Akkor majd megkapjuk a választ, hogy képesek lesznek sebességet váltani. Gyanítom, hogy igen.
A fiatalok is hozzáteszik a magukét (Lenglet, Semedo, Arthur)...talán egyedül Pique, Suarez és Alba (érthető módon) azok, akiket nem sikerült eleget pihentetni.

Robi71 2019.03.11. 11:48:46

@julio alberto: Messi hiányát senki sem vette észre? :) Akkortájt a bajnokság kellős közepében voltunk és "csak" szorgalmasan kellett pontokat gyűjteni. Megnézném egy szer a Barca-t a véghajrában Messi nélkül. :)
"sokszor láttam Neymar-on hogy valami nem ok"....és most mit látsz. Én egyenesen kétségbeesést. Megbánta, mint a kutya. Ha tehetné visszacsinálná az egészet és akkor nem látnád rajta, hogy "valami nem ok"...olyan szorgalmasan és alázatosan tolná a lasztit Messi-vel. Most már 28 éves...

Robi71 2019.03.11. 11:52:36

@zeli39: Ezt jól látod. Valverde hatalmas stratéga (ostoba Lucho). Egy okos edző tudja, hogy a taktikát a csapathoz (játékosállományhoz) kell igazítani, mivel az adott...és nem pedig fordítva.

DISTANTxTHUNDER 2019.03.11. 12:34:14

@Robi71: Pont azért nem jo stratega Valverde amit irsz, mert nem a csapathoz igazítja a taktikat hanem 2-3 jatekoshoz.. az ne is zavarjon hogy Coutinho, Arthur es Dembele is sokkal gyorsabb, direktebb focihoz volt szokva

2019.03.11. 13:44:26

@DISTANTxTHUNDER: pontosan ,,a taktika 2-3 embere van kihegyezve Rakitic-Busquets-Messi

Robi71 2019.03.11. 14:15:54

@DISTANTxTHUNDER: Coutinho és Arthur gyors? Igaz, a keringő dervis is tud gyorsan forogni. :)

Robi71 2019.03.11. 14:17:33

@zeli39: Na ná, ki másra! Ha majd eljön az idő, hogy az eredményeket a "Coutinho, Arthur és Dembele" hármas fogja szolgálni, akkor majd térjünk vissza a témára.

2019.03.11. 14:28:03

@Robi71: Rakitic és Busquets miatt van ilyen taktika mert ezt bírja el a sebességük Messi sem jókedvében jár vissza a félpályára labdáért ,,,pedig ennek a 2 középpályásnak nem szabadna egymás mellett játszania,,,Remélem De Jong megmozgatja ezt az állóvizet ,,,,A csapat szempontjából az lenne a legjobb megoldás ha Rakitic maradna és kitöltené a szerződését és De Jong megkapná Busi játékidejének a felét ....a hazai bajnokikon elbírná a csapat Busit és a könnyebb BL meccseken,,,a többin meg játszom a Holland

DISTANTxTHUNDER 2019.03.11. 14:49:59

Marciniak fogja vezetni a szerdai bl meccset.. háromszor fujt a Barcának eddig:
PSG Barca 4-0 (2017)
Juve Barca 3-0 (2017)
Barca Inter 1-1 (2018)
Nem a legjobb előjel :(

DISTANTxTHUNDER 2019.03.11. 14:55:54

Állítólag a hetvégén volt egy szitu amikor Messit kibillentette az egyensúlyából a Rayo játékosa a 16oson belül, a Barca játékosai 11est kértek.. a játékvezető már szolt volna a varnak de Messi jelezte hogy nem történt semmi és folytassák a meccset
-SPORTEMBER!!!!

celestial 2019.03.11. 15:09:40

Semmiképpen nem játszatnám szerdán Dembit...igaz hogy nélküle csökkenek az esélyeink de hát ez van...

kritizator 2019.03.11. 15:40:19

@DISTANTxTHUNDER: az elso kettőt befolyásolta?

tiktak17 2019.03.11. 17:44:19

@DISTANTxTHUNDER: sosem volt kérdés :D bár számomra még mindig az az egyik legelképesztőbb erénye, ahogy tűri a folyamatos rugdosást, mezhúzást stb. Bár az utóbbi 2 évben van rá példa, hogy betelik nála a pohár, teljesen érthetően

julio alberto 2019.03.12. 00:22:32

@Robi71: Sok hülyeséget összehordasz megint.

Mihail84 2019.03.12. 00:36:40

@julio alberto: Na albi barátunk megint jön a Neymar szopkodással.Pedig mennyire megjósolta hogy az imádott cigusa idén már biztos aranylabdát nyer. Sajnos neymárka vészesen közelít ahhoz a korhoz ahol a brazil zsenik sorra kiégnek. És már nem tudnak újjat mutatni. (28-30 év) lásd Ronaldo robinho Ronaldinhot rivaldo stb. De már tudjuk hogy az imádott braziljaidal kapcsolatos jóslataid nem jönnek be. Lásd Gabigol és Gabriel Jesus. Akiket milyen szinten beharangoztál és sípoltál ezerrel hogy mért igazoltuk le őket. Gabigol visszakullogott braziliába( az az ő szintje) Gabriel Jesus meg szégyen szemre időhúzó cserévé silányult. Ez ám a nagy karrier. Köszönjük Emese ülj le fiam 1-es....XD XD XD

Robi71 2019.03.12. 00:55:29

@julio alberto: Én azt beszélem ami van, ami jelenleg is eredményesen műkodik. :)

julio alberto 2019.03.12. 08:25:00

@Mihail84: Ritka sötét ember vagy,de ez már az NSO-n is lejött veled kapcsolatba.El is küldtek ott téged rendesen a jó büdös pi@sába...nem kevesen.

julio alberto 2019.03.12. 08:27:12

@Mihail84: Ja a brazil labdarúgásról akkor írj ha van valami fogalmad róla..mert ez igy nagyon szánalmas és egyben komikus is.

Mihail84 2019.03.12. 21:55:58

@julio alberto: A sötét ember maximum te lehetsz. Még a 7 éves unokahugomnak is elég egyszer elmondani a dolgot hogy megértse. Esetedben hogy nem vagyok fennt az nso-n. Dehát bolond lyukból..... És azt hogy kinek van fogalma a brazil labdarugásról azzal már megint beáraztad magad XD XD. Vagy 20 csodabrazilt itt beharangoztál hogy mekkorát fognak dobbantani azt látjuk az eredményét. XDXD ez aztán a szakértelem. Köszönjük Emese....

julio alberto 2019.03.13. 01:06:59

@Mihail84: Az NSO nehéz pálya volt...el is tűntél onnan hamar Gorbi.Mondjuk nem is csodálkozom rajta.

Mihail84 2019.03.13. 17:24:58

@julio alberto: Ha téged az a tudat tesz boldoggá hogy én ott voltam akkor nem gördítek akadályt az elé hogy teljes legyen az életed.... XD XD de a szagértelmedre írt érvelésem mellett megint elsunnyogtál mondjuk ez miért is lep meg.....XD XD XD
süti beállítások módosítása