A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

De Ligt: "A pénz nem probléma"

2019. június 11. - Berbatov

Matthijs De Ligt, a Barcelona kiszemeltje a Nemzetek Ligája fináléját követően a Mundo Deportivo napilap kérdéseire felelt nyíltan, a válaszaiból kitűnik, hogy a középhátvédet még rengeteg kétely gyötri a jövőjével kapcsolatban. 

Hogyan értékeled a szezonodat?

"Szerintem látványos szezon áll mögöttem, a csapataim és saját magam számára is."

Mindössze 19 éves vagy, de Európa nagyjai már érted harcolnak. Milyen érzés ez neked?

"Nagy megtiszteltetést és dicséretet jelent."

A csapattársaid, Blind és Wijnaldum a napokban azt tanácsolták, hogy a következő klubod kiválasztásánál a szívedet kövesd. Mit mond neked a szíved?

"Még mindig nem tudom mit mond a szívem, folyamatosan az Ajaxra és a válogatottra koncentráltam. A vakáció során most tudok ezen gondolkodni, és dönteni, hogy mihez kezdjek a jövőmmel."

Mi a legfontosabb tényező a következő klubod kiválasztásakor?

"A legfontosabb dolog számomra a játék, egy olyan csapat, ahol fontos szerepet tölthetek be, és a lehető legtöbb mérkőzést játszhatom."

A Barcának 4 jelentős középső védője van, mint Piqué, Umtiti, Lenglet és a fiatal, ígéretes Todibo. Megijeszt a konkurencia? 

"Természetesen a Barcának nagyszerű védői vannak, de a verseny nem ijeszt meg. Az normális és logikus, ha egy nagy klubnál versenyhelyzet uralkodik."

Frenkie vagy Cristiano?

"Nem figyelek senkire, a saját utamat választom."

Mikorra szeretnéd a jövődet letisztázni?

"Kihasználom az időmet, nem tudom mikorra oldódik meg a jövőm."

A Barcában a barátod, Frenkie De Jong és Lionel Messi oldalán játszani nem egy álom? 

"Természetesen jó lenne, de azt kell néznem, ami a legjobb a számomra."

A Barca valószínűleg nem tud annyit fizetni, mint más klubok, például a PSG. Ez problémát jelenthet?

"Nem, a pénz nem probléma."

Tehát, ha a pénz nem probléma, és nem félsz a versenytől, akkor miért gondolkodsz még mindig? 

"Talán még nincs itt az ideje. Ez olyasmi, amit a nyaralásom során kell eldöntenem."

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr5514888284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sunt 2019.06.11. 09:11:55

Ti tudjátok, hogy jövőre milyen csapat lesz a Barca? Lethetetlen, hogy De Ligt húzza az időt, hogy hátha közben valami kiderül?

Kertai Dávid 2019.06.11. 09:14:38

aki követi De Ligt játékát mit gondol róla, nem bakis egy kicsit? nekem az sem tetszett amit Lucas utolsó góljánál művelt, de még a válogatottban is volt az utóbbi meccseken hibája csak azér... hajlamos a hibákra?

Robi71 2019.06.11. 09:21:23

@Kertai Dávid: 19 éves. :)
Köztudott, hogy egy belső védő később érik be....mint egy ösztönös tehetséggel megáldott támadó.
Én nem nagyon emlékszem 19 éves belső védőre, aki jobb lett volna a korában, mint De Ligt.

Kertai Dávid 2019.06.11. 09:39:43

@Robi71: ez meglehet, de kezd az az érzésem lenni, hogy csak a góljai miatt kapják fel... nem tudom beszélnének e róla ennyit ha nem szerzett volna ennyi gólt a fontos meccseken... persze azt látom hogy nem lesz belőle még egy Mina, de azért én úgy látom hogy eddig inkább a góljaival emelkedik ki

Kertai Dávid 2019.06.11. 09:41:16

@Robi71: de ebben egyetértek, alapból nem sok 19 éves mondhatja el magáról hogy kapitánya egy csapatnak

Robi71 2019.06.11. 09:43:40

@Kertai Dávid: Ódákat zengnek róla már serdülőkora óta a képességeiről. Emellett mindig komolyabb, érettebb volt a kortársainál.

kritizator 2019.06.11. 09:46:59

ha a pénz nem probléma, akkor már csak a játékpercek lehetnek azok.

kérdés megkapja-e azokat a barcában???

LDzsi 2019.06.11. 09:49:43

@Kertai Dávid: bakijai ellenére azért elég stabil és a labdával sem ügyetlen. Piquétől is láttunk már sok ilyen bakit, szerintem elég jól járna vele a Barca.

Kertai Dávid 2019.06.11. 10:19:17

@Robi71: @LDzsi: értem, köszönöm válaszotokat :)

DISTANTxTHUNDER 2019.06.11. 10:30:27

"Természetesen a Barcának nagyszerű védői vannak, de a verseny nem ijeszt meg. Az normális és logikus, ha egy nagy klubnál versenyhelyzet uralkodik."
A versenyhelyzet valóban normális, az viszont már nem normális ami a Barcánál működik.. mert az nem versenyhelyzet hogy a kezdő 80%a bérletes, a maradék helyekre pedig többszörös a tuljelentkezés (csak a balszélső posztra van 4 játékos közül mondjuk 3 nem is ott játszik alapból, de a többiek miatt csak ott számolnak vele).. szerintem ez megijeszti De Ligtet, teljes joggal hozzáteszem.. De Jong is szerintem rádöbbent igazából hogy atverték attól a pillanattól kezdve hogy Rakitics benyögte hogy esze agában nincs eligazolni, sőt, még biztosította De Jongot arról is hogy őt nem fogja kiszorítani senki.. rettegek hova fog ez a mentalitás vezetni, az összes tehetséges fiatal messze el fogja kerülni a Barcát..

LDzsi 2019.06.11. 10:43:56

@DISTANTxTHUNDER: minek fiatal, ha van helyettük rengeteg legenda, akik elkezdték a levezetést a Barcában? :)

Robi71 2019.06.11. 10:59:14

@DISTANTxTHUNDER: Ha valamelyik szekcióra nem igaz amit állítasz, az a védelem. Egyedül Pique és Alba-nak van bérelt helye a kezdőben (teszem hozzá jogosan). Robi és Semedo felváltva játszottak a jobboldalon, Umtiti-t (nyilván a lassan gyógyuló sérülése miatt is) pedig simán a padra kényszerítette az újonnan!!! érkezett Lenglet. Még a világbajnoknak sem volt bérelt helye.
Nyilván nem lenne egyszerű helyzetben De Ligt...főleg ha senki sem távozik a konkurensek körül.

Robi71 2019.06.11. 11:00:41

@LDzsi: A levezetést Vermaelen és Turan kezdte el a Barca-ban....másról még nem tudok. Eddig mindig mindenki távozott, amikor már nem volt a csapat hasznára.

celestial 2019.06.11. 11:04:52

De rég jártam erre....amilyen hírek vannak mostanában a csapattal kapcs sajnos elkeserítenek..Valverde marad , Neymar esetleg vissza, Semedo el..stb stb....de hátha ezek csak pletykák :) Szal majd értékelek ha minden eldőlt...de hogy újra ez az unalmas öreg foci legyen jövőre is? Nem hiszem el hogy ez van akinek tetszik...
De gyerekek hogy robi ugyanazt szajkózza azóta is rendületlenül az már vhol félelmetes :)

kritizator 2019.06.11. 11:28:53

@celestial: Robi nem szarik oda ahonnan eszik:)

DISTANTxTHUNDER 2019.06.11. 11:35:31

@Robi71: Akkor nézzük a védelmet! :)
De Ligt optimális esetben Piqué helyére jönne, de a "Presidentét" még 2-3 évig biztosan nézhetjük a kezdőben, így marad hogy a holland beáll Umtiti és Lenglet mellét harmadiknak a tengely bal oldalára (úgy hogy ő igazából a jobb oldalon erzi jól magát, ez felvethethet problémákat.. mennyire fog jól jarni a klub ha pl eladunk egy bal oldali kht és két alapvetően jobb oldali kh fog jatszani egyszerre).. ez a probléma is a bérelt hely miatt van.. érzékeled, hogy 3 klasszis kh lesz egy posztra, mig Piqué ugyanúgy minden meccset vegig fog játszani? :) Umtitit nem azért szorította ki Lenglet mert olyan bena lenne az egyik, vagy olyan jó a másik, hanem mert Umtiti több mint fél évig bevethetetlen volt (részben a saját fafejűsege miatt), utana pedig már a tavaszi szezonban olyan nagy téttel mentek a meccsek hogy Valverde erthető okokból nem merte megbontani a meglepően jól működő Piqué-Lenglet párt.. amikor pedig egyszer-kétszer megtette, annak meg is lett az eredménye.. de ez sem azért van mert Umtiti béna, hanem mert volt ideje vissza illeszkedni a csapatba.. a jobbhátved poszt: Semedo szerinted miért akar elmenni? Mert tudja hogy a világ bármelyik topcsapatában kezdő lenne, csak a Barcában nem.. mert itt van Roberto, a saját nevelés, akit mindig játszatnia kell, hiába latja szerintem Valverde is hogy az a poszt Semedoé, mert ha nem jatszik Roberto akkor egyből felfalják az edzőt a saját nevelés pártiak..

Spacedyevest 2019.06.11. 11:47:08

Nem is az a kérdés, hogy lenne-e helye, hanem ő egy védelmet irányító, hosszú távon meghatározó ember akar lenni. Meg is van hozzá a habitusa.
Ez a szerep egyelőre Piqué-é. Az a kérdés, hogy kivárja-e a sorát.

Robi71 2019.06.11. 12:05:10

@DISTANTxTHUNDER: Hát ezért nem éppen a világ bármelyik topcsapatában lenne kezdő Semedo. Igaz, Roberto sem. :)
Azért nem meglepő, hogy amióta állítólag el akar menni...azóta olyanok is felszólalnak az érdekében, akik eddig soha. :) Tipikus...
Erről beszélek én is...ha nem távozik senki a belsővédők közül, akkor teljesen értelmetlen leigazolni De Ligt-et.
A klub orvosi stábjának felül kell vizsgálni Umtiti fizikai állapotát és döntést kell hozni!!! Ha alkalmatlan ezen a szinten játszani ajtók kell neki mutatni ha akar menni, ha nem. Ha megfelel, akkor nem kell eladni és akkor "stop De Ligt". Ennyi...
Ha pedig mégis jön akkor lesz két sorunk Pique-Lenglet és De Ligt-Umtiti....vagy átállunk három védős rendszerre: De Ligt-Pique-Lenglet (Pique így szükség esetén felmehet centerbe).

Robi71 2019.06.11. 12:07:15

@celestial: Már azt hittem végleg kizártak. :)
Épp szólni akartam, hogy miattam nem kell megtenni...

Bivi76 2019.06.11. 12:16:47

@DISTANTxTHUNDER: Remélem Pique soha nem lesz a Barca "Presidentéje"!

Raven1975 2019.06.11. 12:21:44

Mérlegeljen aztán döntsön okosan. Ennyi. :)

2019.06.11. 12:46:18

@Robi71: Te sokat szoktál hivatkozni a transfermarkt.com-ra mit szólsz ,hogy a legfrissebb értékelésük szerint Dembele a (2.) Coutinho a (4.) Arthur a (5.) legértékesebb játékosunk ?:-)Coutinho és Busquets értéke zuhant a legnagyobbat röpke fél év leforgása alatt

2019.06.11. 12:50:28

@zeli39: elnézést Suarezt kifelejtettem Coutinho-Busquets-Suarez az a hármas aki sok kritikát kap tőlünk mondjuk nem tőled 4 játékos értéke növekedett Arthur-Stegen-Alena -Lenglet :-)

Barcaa 2019.06.11. 13:06:06

@Bivi76: Hamarabb törődne a csapat sikerességével, mint Bartomeu, aki mert neki kényelmesebb ezért nem rúg ki egy olyan edzőt, akivel nézhetetlen a játék, és zsinórban 2-szer történelmi buktát hajtottunk az áhított BL-ből..

Ilyen szereplés után Guardiola is repült volna egy értelmes vezetőségnél, pedig zongorázni lehet a különbséget a 2 edző között eredményben, játékképben.

Bivi76 2019.06.11. 13:06:26

@Robi71: Említettem Neked már a fiatal, rendkívül tehetséges középcsatárt, a svéd Isak Alexandert. Friss hír róla, hogy 10 millió euróért a Real Sociedad labdarúgója lesz. Majd kiderül, vele jártunk e volna jobban (sokszor felmerült már nálunk is a neve) vagy majd a 120 millió eurós Griezmannal, aki 10 évvel idősebb nála. Majd akkor biztos kellene nekünk, mikor 100+millió euró lesz az ára! Pancser amatőrök! :-(

Bivi76 2019.06.11. 13:08:47

@Barcaa: Én Bartomeuval sem vagyok elégedett! Sőt! Csak azt írtam, hogy nem szeretném Piquet elnökként látni a csapatomnál. Nem részletezem, szerintem nyílvánvaló miért!

Robi71 2019.06.11. 13:30:20

@zeli39: A transfermarkt az ár megállapításánál figyelembe veszi a fejlődési potenciált, a kort, a marketingértéket, stb. 30 fölött zuhanni kezd. Érdekes lenne azt is megnézni, hogy mennyi a jelenlegi piaci értékük.
Éppen ezért egy játékost a saját korosztályához, a saját posztján játszókkal kell összehasonlítani.

Busi (30) a legértékesebb 30 feletti vkp. Jelenleg 50 millió.

Suarez (32) a harmadik legértékesebb center a 30 felettiek között, Agüero (30) és Lewa (31) után. Jelenleg 50 millió.

Coutinho (26) a 9. a szélsők között (pedig a legjobb korban van). Ráadásul az értéke szűk egy év alatt 60 milliót zuhant (150-ről 90-re). Neki 35 millióval nőtt az értéke (55-ről 90-re) csak azért, mert a Barca-ba igazolt. :)

Dembélé (22) a 7. a szélsők között. (reménység státusban). Neki fél év alatt 20 millióval csökkent az értéke (120-ról 100-ra). Neki 45 millióval nőtt az értéke (35-ről 80-ra) csak azért, mert a Barca-ba igazolt. :)

Arthur (22) a 6. a középső kp között. Neki 20 millióval nőtt az értéke (30-ról 50-re) csak azért, hogy a Barca-ba igazolt. Jelenleg 70 millió.

Robi71 2019.06.11. 13:31:29

@Bivi76: "nem szeretném Piquet elnökként látni a csapatomnál"...mert Pep fia. :)

Robi71 2019.06.11. 13:33:09

@Bivi76: Ha a BVB 10 millióért a Sociedad-nak adja, akkor nem is annyira tehetséges. A BVB ennél jobb üzleteket szokott kötni (lásd Dembi). :)

LDzsi 2019.06.11. 13:53:22

@Robi71: és csak a Barcába igazoló játékosoknak emelkedik az értéke mert oda igazol? :)

LDzsi 2019.06.11. 13:57:04

@Robi71: érdekes, ha "csak" emiatt nőne a játékosok értéke, akkor Malcom értéke is nőtt volna, de a Barcába való igazolásával még csökkent is, pedig vagy egy 20 millióval többnek kellene lennie nem? :) Szintúgy Vidalnál bár neki talán betudható hogy 31 éves.

Bivi76 2019.06.11. 14:00:43

@Robi71: Igen Robi, azért! Talált, süllyedt!

Robi71 2019.06.11. 14:41:22

@LDzsi: Nem csak. Egy játékosnak mindig megugrik az értéke, ha egy kiscsapatból egy nagyba igazol. Ezért is szoktam mondani, hogy a helyén kell kezelni a Barca több mint egy milliárdot érő keretét. Ez inkább csak papíron annyi. :)

LDzsi 2019.06.11. 14:53:08

@Robi71: akkor Malcom és Vidal értéke miért csökkent az átigazolást követően? Ezek szerint akkor csak nem mindig. Azt meg nem gondolnám hogy a Bordeaux nagyobb csapat lenne a Barcánál :) Azt se hinném hogy csak a sok játékperc miatt nőne egy játékos értéke.

LDzsi 2019.06.11. 15:01:45

@Robi71: ott van pl Arthur, érthető módon akkor kezdett el növekedni az értéke a kezdeti értékhez képest, amikor decemberben elkezdett több játékpercet kapni. Egyből nőtt is az értéke, de az utóbbi 1-2 hónapban visszaesett a teljesítménye, kevesebbet is játszott, de akkor miért nőtt tovább az értéke? Innentől már nem lehet azt mondani hogy csak azért mert Barca játékos.

Robi71 2019.06.11. 15:16:46

@LDzsi: Arthur-t viszonylag reális áron igazoltuk. Ezért is "csak" 20 millióval ugrott meg az értéke. Ehhez hozzátett egy év alatt még 20-at. Így tart most 70-nél. Rendben is van ezzel.
Coutinho vagy Dembi esetében alakult abnormálisan. Ott megelőlegezték az áremelkedésüket az irreálisan magas vételár miatt. Ezt nem sikerült nekik bizonyítani és ezért van most ekkora értékvesztésük. Bonyolult.

Robi71 2019.06.11. 15:21:40

@LDzsi: Malcom-t is viszonylag reális áron igazoltuk. Talán egy kicsit magasan is. Nem is játszott sokat az érkezése után. Így reális a stagnálás.

DISTANTxTHUNDER 2019.06.11. 15:39:10

@Spacedyevest: Piqué szerintem nem vezér, legalábbis nem tudom pl Puyolhoz hasonlítani.. ő megmaradt egy showman szintjén, akit meg ma is helyre kellene rakni néha fejben.. ezzel szemben De Ligt már most vezére az Ajaxnak és a válogatottnak is :)

DISTANTxTHUNDER 2019.06.11. 15:41:51

@Bivi76: Komolyan az a kérdés hogy Isak vagy Griezmann? :)

Bivi76 2019.06.11. 15:47:00

@DISTANTxTHUNDER: Én az árra írtam,meg a korukra! Nekem aztán totál mindegy,amíg ez a vezetőség van,érdemi változás úgysem lesz,tömögetik be az omladozó fal lyukait,az építkezésnek csekély nyomait látom csak. Majd 2021-ben talán,ha nem lesz már a ......

Spacedyevest 2019.06.11. 15:47:33

@DISTANTxTHUNDER: Hiába szerintünk nem az, ha a csapatnál az a státusza.

Raven1975 2019.06.11. 15:47:38

Szép kis statisztika a középpályásaink passzairól százalékos arányban feltüntetve, hogy a labdát előre, oldalra vagy hátrafelé játszották meg. Jobbra lent pedig az általuk adott passzok átlagszáma meccsenként.
uploads.disquscdn.com/images/308367eb5b9fde25e5e73f4365bf18ca38dc59da1c071925d4d39b9b5beb6364.jpg

2019.06.11. 15:56:12

www.marca.com/en/football/barcelona/2019/06/11/5cff8264ca4741490e8b45c6.html

Elméletileg a 2 klub megegyezett, már csak Ligt aláírása kéne. De ezt a 75 misit több csapat is tartaná, szóval Ligt válogathat. Az biztos hogy ha egyértelműen hozzátok akarna menni akkor már alá is lenne írva. Itt ő most azt mérlegeli hogy a karrierje szempontjából mi a jobb megoldás.

Robi71 2019.06.11. 16:24:41

@Bivi76: Építkezés az van, miért mondod, hogy nincs? De ezt már megbeszéltük. Stegen, Semedo, Roberto, Umtiti, Lenglet, Todibo, Arthur, De Jong, Denis, Rafinha, Coutinho, Dembélé, Malcom. Világverő válogatott. Nem kell ide senki több.

Nagybarcelona 2019.06.11. 16:45:00

@Robi71: ezekkel a játèkosokkal szerinted hol tartana a Dortmund, Napoli, Lyon, Arsenal? Nèzd meg ezen csapatok keretèt, ès hogy hol tartanak most. Azokkal az emberekkel akiket felsoroltál, mind a 4 csapat a bajnoki címre hajtana. Vedd már èszre H. Nincsenek már Bergkampok, Piresek, Rivaldok, de a mi kispadunk is, más bajnokságban a bajnoki címèrt harcolna, (kivève a spanyol ès angol). Nagyon erős a keretünk, jövőre mèg erősebb lehet, de van egy balf.sz edzőnk. Szerintem csak a City kerete erősebb,mègis megalázott minket egy Róma ès egy Liverpool. Utálom Murinhot, (Valverde = Murinho 2.0, már írtam neked, akkor sem èrtetted meg. Vèdekező, biztonsági játèk, idősökre èpítő, fiatalokat beèpíteni nem kèpes) de vele kètszer döntőztünk volna. Persze nehogy idehozzák a tolmácsot, hanem zavarják el Valverdèt a "tanítványát".

Nagybarcelona 2019.06.11. 16:48:43

Valverde a szegèny ember Murinhoja.

sunt 2019.06.11. 16:54:08

@mark666: Ki írja elő az Ajaxnak, hogy mindenkitől ugtyanannyit kérhet egy szrződtetett játékosáért? Ez kizárólag akkor igaz, ha a játékos szerződésében szerepel kivásárlási ár. Persze a különleges viszony feltételezné, hogy - ahogy szó volt róla - a Barca létszámfölötti fiataljaiból az Ajax mazsolázhatna. Persze ennek is csak akkor lett volna értelme, ha más a Bartoék által képviselt koncepció, mint Valverdehez, Busihoz és Suarezhez való ragaszkodás.

Robi71 2019.06.11. 16:57:33

@Nagybarcelona: Én Bivi-t nem értem. Folyamatosan újabb és újabb nevekkel áll elő, miközben fülig szerelmes az igazolásainkba.
Ha én teszem ugyanezt, akkor az rendben is van, de ő? Olyan mintha mégsem bizna bennük, nem?

GYLS 2019.06.11. 17:00:16

Megnéztem a Transfermarkt legújabb játékos-besorolását. Egyetlen poszt sincs (kapustól balszélsőig) ahol Barca játékos lenne a legértékesebb. Ez lenne a legerősebb keret? Pláne, hogy több azon játékos száma, akiknek ilyen-olyan ok (kor-játék-marketing) miatt csökken az értéke. A fiatalok teljesítménye ingadozó, az idősebbek pedig -bár a lemenő napnak is van ereje- már nem lesznek a 4-5 évvel ezelőtti szinten. Ez van. CSAPATOT kellene építeni és nem a múltan elmélkedni (lsd. mi és az ARANYCSAPAT).

Robi71 2019.06.11. 17:03:50

@sunt: Az Ajax kijelentette, hogy 75 milliót akar érte, ami nem is olyan sok tekintettel arra, hogy ugyan ennyiért adták el De Jong-ot a télen, amikor még senki se gondolta hogy ilyen szezont futnak.
A többi már a játékoson és az ügynökén múlik. Ez ilyen egyszerű. Itt már a többi a játékos döntése.

Robi71 2019.06.11. 17:08:47

@GYLS: Ezt is már megbeszéltük. Az Aranylabda szavazáson még 3 játékosunk volt a Top 30-ban: Messi, Suarez és Rakitic. Most a legjobb BL keretben már csak Messi és Stegen volt benne. A tendencia egyértelmű...az idősebb játékosok kivételével csak Stegen van benne a szűk elitben. A kapusunk. :(

Nagybarcelona 2019.06.11. 17:17:34

@Robi71: Bivi kicsit túlzásokba esik, de te is. Ő labdazsonglőrökre vágyik, de sajnos a mai foci már főleg a taktikáról szól. Ezèrt írtam pl. Mourinho-Valverde pèldát, ő 3 gólos előnyről nem kapott volna ki, mert feltett volna 5 vèdőt a pályára. Te pedig a másik vèglet vagy, neked egyik új igazolás sem tetszik, gondolod Sancho beválna Valverde taktikájában? Neked pedig a Guardiola időszak az etalon. Mind a ketten ugyanarra vágytok, ami nem jöhet már el. (Legalább is èvekig nem). Èn vagyok a közèpút. Masszív vèdelemre ès kp-ra lenne szüksèg, ès akkor egy Messi, Suarez, Dembele, Coutinho nègyes is csodákra lett volna kèpes idèn. Valverde azonban egy kieső csapat ellen sem merte felvállalni az együttes szerepeltetèsüket, csak amikor már baj volt. Idèn (de tavaly is, pèlda rá a majdnem veretlen cím, amit szintèn Valverde qrt el) sokra hivatott volt a keretünk, csak a fogalmatlan edzőnk ennyit tudott kihozni belőle. Szerinted az általad fikázott Dembele ès Coutinho hiányával együttvève nem lehetett volna meg a BL cím? Akkor ki a legnagyobb ludas az idei szezonunk sikertelensègèben? Ha pedig vègre belátod, hogy Valverde, akkor csak elmèleti síkon gondolkozzunk el rajta, hogy az új igazolások más edző keze alatt hogyan teljesítettek volna.

Nagybarcelona 2019.06.11. 17:21:31

@GYLS: már írtam egyszer, ha nem Valverde az edző, ès BL-t nyerünk, az èv csapatából 6-7 Barcás. A játèkosok ára nem sokat jelent, sajnos a mèdiának, hype-nak óriási szerepe van ebben. Szerinted egy Pogba 5x többet èr, mint... Ide gondolj bárkit.

GYLS 2019.06.11. 17:33:47

@Nagybarcelona: A BL-döntőbejutásunkat leginkább egy lóti-futi sprinter spiller játékosunk osztályon aluli teljesítményének köszönhetjük, egy olyannak akit sokan túlértékelnek. Ez a játékosunk 2 gólt adományozott a Poolnak és benne volt egy, a járási osztályban (van még?) esetlegesen előforduló amatőr gólban. Na ez az, amiről az edző nem tehet. Ja, a játékosunk nev: Jordi Alba. Az, aki előtte aláírta az újabb húsos szerződéshosszabbítását. Már Puskás mondása sem igaz (sok pénz, nagy foci). Akkor most Alba alul vagy felül van értékelve? Ezt csak azért hoztam fel, mert fordítva is igaz (Alba többet ér, mint..... Ide gondolj másik balbekket.).

Nagybarcelona 2019.06.11. 17:34:35

@GYLS: egy èv csapatába tőlünk simán befèrne: Stegen, Umtiti (sèrült volt sajnos), Pique (nem jutottunk döntőbe), Alba (nem is èrtem mièrt), Messi. Ha A Roberto-Semedo nem osztozkodni a perceken, akkor Semedo is, ugyan ez vonatkozik Dembele-Coutinho párosra. Ha Coutinho idei teljesítmènyèt nem nèzed (estig vitatkozhatunk rajta ki hibája), tudsz 3 jobb irányítót írni nála? Az nem az ő hibája, H. Nem azt játszott. Most, hogy a Liverpool nyerte a BL-t ők adják a legtöbb játèkost, de ha mi nyertük volna?

Nagybarcelona 2019.06.11. 17:44:03

@GYLS: szerinted Alba lóti fűti sprinter játèkát nem az edző határozza meg? Èrdekes módon amíg Alves itt volt, semmi baj nem volt Alba vèdekezèsèvel, mert nem engedtèk èsz nèlkül felfutkosni. 3 gólos előnyről nem az edzőnek kellett volna szólnia: figyu Alba, vèdekezz b.zzeg. Amíg Klopp tűzbe küldte az övèit, a töketlen Valverde felküldte a mieinket H játszanak, amit tudnak. Engem nagyon tud bosszantani, ahogy a játèkosainkat kritizálják, akik annyi örömet szereztek már nekünk, ezt a fogalmatlan edzőt, aki miatt 2 BL-t, egy kupát, ès egy veretlen bajnoki címet vesztettünk, mèg most is vèditek. Már szezon elejèn is írtam, H. Annyi a játèkunk, hogy Coutinho/Dembele szökteti Albát, aki visszapasszol Messinek. Èv vègère az ellenfèl edzői is rájöttek...

Nagybarcelona 2019.06.11. 17:54:41

Sokszor a vèdőinket hozzátok fel gyengesègnek, pedig a közèppályánk, ami nagyon gyenge. Busquets sose a vèdekezèsèről volt híres, de most mèg gyengèbb lett, Rakitic meg èrtèkelhetetlen, főleg ők ketten együtt.

Nagybarcelona 2019.06.11. 18:07:07

Jó lenne, ha èszrevennètek, H. A körbepasszolgatós unalmas valami, amit játszunk okolható a sikertelensègeinkèrt. Hányszor ugranak ki a Támadók, csak labdát nem kapnak. Szerintem nem Rakitic, Busquets, Arthur, Vidal ennyire gyenge, hanem az, aki ezt a biztonsági játèkot erőlteti. Suarez is idegbeteg lett, mert Messin kívül nem kap mástól indítást. Enrique direktebbè tette a játèkot, Valverde passzívvá. Akik pl. Piquèt fikázzák, akkor jönnek majd rá, milyen jó vèdő volt, mikor már nem lesz itt egyszemèlyes falkènt, kifejelgetni az összes beadást. Busquets, ès Rakitic is többre kèpes annál, mint amit most nyújt, az új igazolások róla nem is beszèlve.

BarcaForLife 2019.06.11. 20:39:44

Valakinek Amerikaba mukodo linkje a Magyar meccsre? Nagyon koszonnem

marco100 2019.06.11. 21:30:41

@Nagybarcelona: így van en is sokszor mrgfigyeltem hogy a támadók beindulnak és nem kapnak labdát mert nincs aki beivelne a védők mögé... Pedig látjak a kozeppalyasaink mert mrgfigyeltem h észre veszi és tesz is egy mozdulatot aztán mégsem... K.va idegesítő! Busi valaki számára a legjobb szerintem sosem volt igazán jó max 1-2 éve volt de pl. nálam Yaya Toure sokkal jobb volt! Raki nem rossz de nem is jó... Támadásban 0! Fel évente villant valamit és annyi.. Arthur szintén gyenge meg ezen a téren! Alena egyre jobban tetszik..

sunt 2019.06.12. 06:08:52

Ide a rozsdást, hogy aznap, ha leigazol De Ligt máshová, megkezdjük a tárgyalásokat Rúben Dias-ért. A nélkül, hogy azt gondolnák végig, hogy tényleg kell-e nekünk új belső védő.

Bivi76 2019.06.12. 06:25:30

A Barcelonához közeli "sport" megemlíti velünk kapcsolatban Joao Pedro-t. Csak a főcímet láttam, részleteket nem írnak vele kapcsolatban, gondolom napközben bővebben taglalják esetleges leigazolását. Pedig tudtommal 2020 január 1-től Watford játékos lesz, szóval bonyolult. Ezek szerint"megint"gyorsak voltunk. Nekünk mindig akkor kell valaki, ha már fél Európa rajt csüng. Írtam néhányszor már. A Barca sikeres jövőjéhez 3 brazil leigazolása szükséges. Joao Pedro, Gabriel Veron, Reinier Jesus. Kiegészülve Xavi Simonssal, Ilaix Moribával, Ansu Fatival (utóbbi 3 saját nevelés) egy rendkívül tehetséges mag lehet. (nem haveri társaság)

2019.06.12. 06:52:27

@Bivi76: Joao Pedro esete különleges. Mert nem megvette a Watford hanem olyan elővételi formát kötöttek hogy megveszi 20 misiért (ennek egy részét már átutalta), de 2020-ig a csapat tárgyalhat másokkal és ha sikerül megegyezniük akkor az előleg 2x kell visszaadnia a Watfordnak. A pool már rámozdult és jelezte örömmel állja a fájdalomdíjat és 40 milliót ajánlott érte. De a csapat még kivár mert még többen puhatolóznak.

2019.06.12. 06:54:33

Eddigi pletykák és infók alapján valószínűsíthető keret átalakítások : prntscr.com/o0qlb5

Bivi76 2019.06.12. 07:01:46

@mark666: Köszi az infót! Hát akkor nem lesz egyszerű!

Robi71 2019.06.12. 07:25:06

@mark666: Joao Pedro, 2020.01.01., Watford, 2, 5 millió....semmi különleges.
www.transfermarkt.co.uk/joao-pedro/profil/spieler/626724

Robi71 2019.06.12. 07:28:04

@Bivi76: "A Barca sikeres jövőjéhez 3 brazil leigazolása szükséges. Joao Pedro, Gabriel Veron, Reinier Jesus. "
Ezt hallgatjuk más évek óta....csak a nevek cserélődnek. :)
...és hova lettek azóta ezek a nevek?
Van egy 27 éves züllött celeb Neymar és azóta semmi említésre méltó.

kritizator 2019.06.12. 07:43:32

@Robi71: ki látta előre 6-10 éve hogy züllött lesz???

Robi71 2019.06.12. 07:56:20

@kritizator: Ez itt most nem érdekes. A lényeg, hogy utána a brazil foci nem adott olyan játékost, akivel előreléphettünk volna. Szerintem nem kell erőltetni ez a vonalat. Nem meglepő, hogy a vezetőség is így gondolja. Utoljára valami Pedrinho-ról volt szó és ennyi.

2019.06.12. 07:58:18

@Robi71: A transfermarkt sajna sokszor nem tartalmaz minden részletet.
Szokásos ködös brazil üzlet, de sok cikk mondja hogy kilehet vásárolni a szerződéséből. A legtöbb helyen a 20 milliós fájdalom díjat írják. (és a MU + pool érdeklődését)

sportwitness.co.uk/brazil-liverpool-make-contact-joao-pedros-transfer-watford-collapse/
metro.co.uk/2019/05/26/liverpool-enquire-potential-transfer-fluminense-star-joao-pedro-9693801/
rangado.24.hu/nemzetkozi_foci/2019/05/27/17-eves-brazil-atigazolas-fluminense-joao-pedro-watford-liverpool/

Robi71 2019.06.12. 07:59:17

@kritizator: Amúgy egyre inkább az látszik, hogy még rá is játszik NJR azért, hogy a sejknek elege legyen belőle és elengedje. Ha netán távozik, akkor szerintem csak a Barca kerülhet szóba. NJR vagy Grizi...szerintem most ezen megy az agyalás (hacsak már nem szerződtünk le Grizi-vel).

Robi71 2019.06.12. 08:02:28

@mark666: Egyik sem hiteles hírforrás. De ha a Pool vagy a MU hajlandó érte 40 milliót fizetni, akkor áldásom rá. :)

LDzsi 2019.06.12. 08:04:05

@Robi71: Isten ments hogy NJR-t még egyszer Barca mezben lássam... akkor már inkább Griezmann, még úgy is hogy nem tudni hogy menne neki a Barcában

Robi71 2019.06.12. 08:11:27

@LDzsi: Nem igazán értem mi történik NJR-al. Sorozatos sérülések, erőszak, pereskedés....csak a botrány körülötte. Lassan abba a korba lép, amikor a legtöbb brazil feladja a profi pályafutást és csak az élet "apró örömeire" koncentrál. Az ő esetében még inkább. Ha mostantól semmit sem tesz, csak a médiában szerepel, akkor is még évekig ellesz a hírnevével. (lásd Ronaldinho)

LDzsi 2019.06.12. 08:15:42

@Robi71: csak Dinho cipőjét se köthetné be. Van egy olyan érzésem hogy mindezt azért csinálja, hogy visszakerülhessen a Barcába...

marco100 2019.06.12. 08:26:26

Közbe az Atleti közel áll Joao Félix megszerzéséhez..meg ha lenyuljak Semedot meg 1-2 jó igazolás és jövőre megint baromi erősek lesznek.. Legalább nem lesz ajándék bajnokság

Berbatov 2019.06.12. 08:28:19

A Catalunya Radio szerint Valverde ezen a héten találkozik a sportigazgatói részleggel, és megmondja nekik, hogy Rakitic nélkülözhetetlen. :D

Robi71 2019.06.12. 08:32:32

@marco100: Joao Félix Atleti vagy City. Kíváncsi leszek valóban valaki kiperkálja a 120 milliós kivásárlási árát.

2019.06.12. 08:35:51

@Berbatov: Ha Rakitic nélkülözhetetlen + Busi ugyebár érinthetetlen.. akkor 1 hely maradt középpályán. Nagyobb csapatok ellen ide Vidal kéne mint védekező-ütköző. Ez De Jongnak nem a legjobb előjel lenne.

marco100 2019.06.12. 08:42:47

@Robi71: ha van esze cityt választja mert Guardiola keze alatt meg aranylabdas is lehet belőle pár éven belül de az Atletinel nehezebb dolga lesz.. Legalábbis ahhoz hogy a legjobb legyen! Játék perceket nézve viszont biztosabb! De nem értem nálunk miért nem merül fel.. Ha most elviszi egy nagy csapat legközelebb csak akkor lehet megvrnni majd ha lejar a szerződése!

Berbatov 2019.06.12. 08:43:34

@mark666: Gyakorlatilag nulla változás várható. A bukott kupadöntő után erősítették a lapok a forradalom hangulatot, és semmi sem történik végül. Szánalmas ez a klub jelenleg, vezetőstől az edző át a játékosokig. Mindenki out. Lehetne ez a szlogen. #ClubdeAmigos

Robi71 2019.06.12. 08:48:44

Újabb csatárjelölt: Mikel Oyarzabal (22 éves, Sociedad). Szerintem kiváló tehetség, már évek óta jól teljesít. 70 millió a kivásárlási ára.
www.sport.es/es/noticias/barca/valverde-fija-oyarzabal-7498637

Bivi76 2019.06.12. 08:49:49

@Berbatov: Lehet folytatódik Valverde ámokfutása? Legfrissebb hírek szerint 70 millió euróért rámozdulhatunk kedves Ernő kérésére Oyarzabalra, a Real Sociedad játékosára. Gratulálok!

Berbatov 2019.06.12. 08:50:32

@Berbatov: * az edzőn át... Bocs, ezt az autocorrectet de gyűlölöm, 2 gondolatomat nem tudom leírni normálisan....

Bivi76 2019.06.12. 08:50:51

@Robi71: Ez egy szerencsétlen spanyol. Mi tényleg más szemüvegen keresztül nézzük a focit!

2019.06.12. 08:51:58

@Robi71: Szerintem annyi pénze már nem maradt a reálnak. Mbappe 250-300 lenne legalább. Nekik meg jó ha 100-150 elkölthető pénzük maradt. Bár lehet kiárusítást tartanak érte és eladnak majd minden nem kezdőt. Vagy valamiféle részletben egyeznek meg pl 3 szezonon át 100-100-100 misi. (lehet a PSG nem akar eladni senkit csak Coutinhot hozzák hogy Neymar boldogabb legyen)

Robi71 2019.06.12. 08:54:55

@Bivi76: Alexander Isak (az új Ibra :) valóban a Sociedad játékosa lett 10 millióért. A BVB 9 milliót fizetett érte anno a AK Solna-nak. Valami nincs rendben a sráccal.

2019.06.12. 09:00:25

Az a baj hogy a fiatalok ára elszállt. Aki egyeneset rúg a labdába az 30 misi, aki tehetségesebb az 50. Aki meg már bemutatkozott nagy csapatban, ifista válogatottban villog az már 100 fele jár. Mindenki az új Messi-CR-Mbappe játékost keresi. És áldoznak is a fiatalokra. Jól tudják hogy sok lesz a buko. De ha kicsit bemutatkozik egy top csapatban akkor azért nullszoldóval ellehet passzolni egy középcsapatnak később. Ha jó játékos lesz akkor megérte az árát. Ha meg klasszist fogtak ki akkor megütötték a főnyereményt.
Aki követi az elmúlt évek, akár évtized átigazolásait láthatja hogy igazi nagy játékost szinte lehetetlen igazolni. Akkora pénzek vannak hogy egy erősebb csapat simán elutasítja a megkereséseket.
Kb csak szerződések lejártánál vagy ha a játékos kihisztizi lehet átigazolni.
Emiatt mindenki rámozdul a fiatalokra. City, Reál már csinálja, és most ti is elkezditek.

kritizator 2019.06.12. 09:06:46

@Robi71: a "rájátszást" két hete kérdeztem, említettem:(

Bivi76 2019.06.12. 09:12:00

@Robi71: Remélem vicc csak ez a szerencsétlen spanyol!

Robi71 2019.06.12. 09:15:52

@Bivi76: Ez a spanyol már minket is megviccelt. :)

Robi71 2019.06.12. 09:18:50

@mark666: Coutinho-t nem tudják csak úgy elhozni...hacsak nem adjuk oda kölcsönben kivásárlási opcióval. Ha nem is Mbappé-t, de Cavani-t biztosan kifúrja Neymar. Már régebbi terve. :)

Bivi76 2019.06.12. 09:23:34

@Robi71: Minket nem nehéz megviccelni! Tedd a szívedre a kezed! Mikor mondjuk tavasszal gondolkodtál nyári erősítéseken, felmerült Nálad ennek a szerencsétlen spanyolnak a neve? Ide sztárok kellenek, nem balfékek. Brazilok, franciák, hollandok, portugálok. Nem spanyolok, meg "icsek"

Robi71 2019.06.12. 09:27:14

@mark666: A Real-nak nem kevés, a piacon kapós játékosa van és itt nem is kezdőkre gondoltam. (Bale, Asensio, James, Isco, Kovacic, Ceballos, Mariano, Llorente, Raul de Tomas, Ödegaard, Theo Hernandez). Brutális pénzt tudnak csinálnak ha szükségük lesz...akár Mbappé is jöhet.
Ez sajnos rólunk nem mondható el. :)

Robi71 2019.06.12. 09:29:34

@Bivi76: Nálam hamarabb felmerülne a neve, mint bármelyik U18-as brazilé. :)
Ez a srác már rúgott győztes gólt nekünk is....és akkor még csak 18 éves volt.
A nemzetiség engem nem érdekel.

Robi71 2019.06.12. 09:34:18

@Bivi76: ...és nem teszem a kezemet a szívemre. :)
Bármikor erősítésről volt szó, sohasem a nálam felmerülő nevek kerültek a klubhoz. Így erről már letettem. Legyen az, amit a nálam okosabb Barca szakemberek akarnak. :)

Bivi76 2019.06.12. 09:36:34

@Robi71: Nálam a nemzetiség nagyon sokat számít.

Bivi76 2019.06.12. 09:49:07

@Robi71: A tudás,és erre nekem nem garancia a spanyol játékos

Robi71 2019.06.12. 09:50:58

@Bivi76: Nálunk nincs még semmi mozgás sem vétel, sem eladás téren. Kezd egyre idegesítőbb lenni.

kritizator 2019.06.12. 10:00:48

@Robi71: nyugi, messze még augusztus 31:)

Amúgy mit vártok? Csodát?

DISTANTxTHUNDER 2019.06.12. 10:02:59

Antoine Griezmann: "I know where I want to play, patience. I do not know if July the 1st will be key."

Griezmann: "People are a little impatient and I ask for respect. I am the first one that wants my future to be decided, but we must wait." [SER]
Ha ő mondja hogy várni kell akkor várni kell, már csak az a kérdés, meddig? Mert lassan 2 éve vár rá a Barca :/

2019.06.12. 10:03:09

@Robi71: Azáltal hogy az edző maradt várható volt hogy nem lesz drasztikus átalakítás. Mondjuk bajnok+BL elődöntős a csapat, tehát nem kell vasvillával elkergetni mindenkit.

Szerintem Coutinhot lecserélitek Grizire, ha sikerül akkor Umtitit Ligtre, valamint a középpályára érkezett De Yong. Kezdőben több változtatás nem lesz, csak néhány cserét cseréltek ki.

Robi71 2019.06.12. 10:06:17

@kritizator: Csodát? Igen, most arra lesz szükség. :)

GYLS 2019.06.12. 10:18:54

Én nem várok nagy mozgást. DeJong mellett még 2-3 érkező (egy rutinos balbekk, egy támadó és esetleg DeLigt). A távozók névsora viszont képlékeny előttem. Van pár biztos elmenő (Murillo és Boateng kölcsönből vissza, Vermaelen szerződése lejár). Valószínű a távozása: Cilessen, Semedo, Gomes, Denis, Rafinha. Kérdéses: Umtiti vagy Todibo ha Deligt jön, Malcom és Coutinho ha jön egy klasszis támadó. És mivel az utóbbi években mindig van egy mindenkit meglepő név, várok egy eddig nem nagyon emlegetett érkezőt.

Raven1975 2019.06.12. 10:26:56

Úgy tűnik, hogy a PSG nyeri Matthijs de Ligtért folyó harcot.
Mino Raiola Párizsban van, hogy lezárja az üzletet.
gianlucadimarzio.com/it/calciomercato-psg-de-ligt

Robi71 2019.06.12. 10:27:33

@mark666: Ez bőven elég lenne. Griezmann talán hozzánk igazol, de De Ligt-re egyre kevesebb a remény. Belsővédő poszton létszámban megvagyunk amúgy is.
Nekem Grizi elég is lesz. Még egy balhátvéd lenne jó. Meglátjuk.

Robi71 2019.06.12. 10:31:01

@GYLS: Kihagytad Douglas-t, neki is lejár a szerződése (végre). Arda még marad egy évig a nyakunkon.

GYLS 2019.06.12. 10:31:09

@Raven1975: Ha jól tudom, Pogba is Raiola játékosa. Lehet, hogy miatta van ott. Bármi lehet. A média összeboronálja Pogbát a Reallal, a Juvéval, miért ne lehetne a PSG-vel is.

Robi71 2019.06.12. 10:49:49

@GYLS: Vagy Donnarumma (ő is Raiola protezsáltja). Amúgy is kell egy kapus nekik, nem?...Buffon távozása után. :)
Szerintem egész biztos De Ligt-ről van szó. Thiago Silva az utolsó szezonját tölti a PSG-ben...kell az utód. Tuchel amúgy is előszeretettel játszik 3 védős rendszerben.

Robi71 2019.06.12. 10:52:56

@GYLS: Pogba nagyfalat. 150 millió alatt nem engedi a MU...ezért még a Real is lemondott róla (inkább Eriksen). A Juve még képben van...nekik ráadásul jó tapasztalatuk van vele kapcsolatban. Nem kis áldozatot kell hozni nekik érte, az biztos.

Berbatov 2019.06.12. 11:06:40

@Machinek2001: Még nem döntött, a PSG szerződést ajánlott neki, ezt vitatja meg Raiola.... De Ligt válaszára még várni kell. Igazából mi 7 millát adunk, a PSG 10-et. Van 3 milla eltérés, mellesleg ezek szerint De Jong sem keres 7-nél többet Barcelonában. Ugyanakkora fizut kapnának.

Bivi76 2019.06.12. 11:09:03

@Machinek2001: Nálunk milyen karriert tudna befutni? Ahol egy Valverde az edző, Messi és barátai állítják össze a kezdőt, pénzünk nincs igazolni, csórók vagyunk mint s templom egere. Világos, hosszútávú koncepció nincs, mint kívülálló azt láthatja, hogy a fiatalok mind távoznak, az egykori kisiskolásoknak, akik felnőttek már, teljhatalma van a kezdő státuszt figyelembevételével. Majd ha kikopnak ezek a szerencsétlenek, utána lehet gondolkodni az új csapat felépítésén, lehetőleg már szakmailag profi edzővel, és technikás, fiatal, mozgékony játékosokkal!

2019.06.12. 11:11:28

@Berbatov: Itt a brutto-nettot kezeli nagyon szabadosan a sajtó. Én úgy hallottam hogy ti 10-t adtok, de abból ugyebár adózik így 7 marad neki. Míg a PSG netto 10-t ad.

2019.06.12. 11:17:44

@Machinek2001: Ezt nem lehet így nézni. Sőt ha kifordítjuk: Nézheti a karrierjét úgy is hogy nálatok nem lenne garantált a kezdője, míg a PSG-ben tuti. Nézheti úgy hogy nálatok van egy kimenő generáció Messivel, míg a PSG-ben Neymar+Mbappe. És még harmadával többet is keresne.

Elmúlt már az az idő hogy csak 2-3 csapatban lehet karrierről beszélni. Van most kb 10 olyan együttes akiknél Bajnoki cím és BL is benne van az aláírandó szerződése 5 éves távlatában.

Berbatov 2019.06.12. 11:22:00

@mark666: Spanyoloknál a magas adó + járulékok miatt a 10 kézhez kapva kevesebb, mint 5 milla a végén. A 7 az netto, 100%, de ez a klubnak összességében majd 15 millás kiadást jelent.

Berbatov 2019.06.12. 11:26:18

Egyébként az összehasonlítás végett ezzel a 7 millióval az 5. legjobban fizetett játékossá válik De Jong és válhat De Ligt.
Megelőzik Rakit, Umtitit, Dembouzt, Piquét, Vidalt...
Arthur évi 2.35 milliót keres. :D

www.capology.com/club/barcelona/salaries

barca1994 2019.06.12. 11:26:24

@Bivi76: Tök jól informàltak vagytok Messi Valverde kapcsàn meg ki àlitja össze a csapatot.Az meg hogy az anyagi helyzetbe is sokan bele làtnak,kész csoda.Azért kit igazolják és mikor nemcsak pénz függvénye.

barca1994 2019.06.12. 11:33:48

@barca1994: Itt pàran olyan sikertelenségről írnak mintha 90 és évek végén jàrnànk.Amilyen 10-15év volt nem lessz még egy,és ez nem edző től vagy vezetéstől függ.Azok ajàtékosoktól akik akkor ott voltak még a mentalitàsuktól.

Robi71 2019.06.12. 11:39:40

@Machinek2001: @Berbatov: @Bivi76: Bárhogy is dönt De Ligt...én nem értek egyet ezzel a "karrier helyett a pénz", mint ahogy azzal sem, hogy "Valverde az edző, Messi és barátai állítják össze a kezdőt" :))) (Bivi agymenése).
Meg kellene érteni már végre, hogy már nem az FC Barcelona a világ közepe....de még nem is a Nap a galaxisban. De még nem is csak a Real-al ketten.
Nem több, mint egy az a 7-8 klub közül, aki esélyes minden évben a BL trófeára (meg a hazai trófeákra): Barca, Real, Atletico?, City, Pool, Chelsea, Spurs?, Arsenal?, MU?, PSG, Juve, Bayern.
Mostantól nem csak a játékos ára lesz a kérdés, hanem az is, hogy ki akarja még leigazolni ezek a klubok közül. Ma már kevés az, hogy FC Barcelona a neved, de még az is hogy sok pénz van a számládon. Van másik 7-8 jónevű, gazdag, trófeák megnyerésére esélyes klub.

Púhol 2019.06.12. 11:48:58

@Robi71:
Akkor felkészül todibo 4.szamu kh-nak.
Stegen Semedo/robi pique/todibo umtiti/lenglet alba/cucu
Elől meg grizi helyet oyarzabal?

LeoMessifcb 2019.06.12. 12:00:42

@Bivi76: felejtsük már el ezt a Messi és barátai állítják össze a kezdőt. Honnan tudod, hogy Messi ilyenekbe beleszól? Láttad a médiába? Mert ott én is, csak hát nekik is kell a sztori, és a pénz, egyszer Argentínába ezt már kitalálták, miért ne hoznák fel megint? Szerintem annyi valóságalapja van, hogy Messinek őrült nagy tekintéje van

Robi71 2019.06.12. 12:01:04

@Berbatov: Biztos vagy benne, hogy valós adatokat tartalmaz ez a capology.com?
Ebben a Barca játékosok bruttó!!! összbérköltsége "csupán" 257,591,000 €.
A klub a bevételek 70%-át költheti bérekre. Ez az összbérköltség felső határa Spanyolországban és erről mondják, hogy a Barca a felső határon táncol.
A klub 2018-as éves bevétele elérte a rekord (mi vezetjük a listát) 914 millió €-t. Ennek a 70%-a 640 millió.
Létezik, hogy a különbséget (382 millió €) a többi társszakosztály (kézilabda, kosárlabda, női csapat, stb) viszi el?
Vagy ez csak az alap, amire jönnek a busás bónuszok?

barca1994 2019.06.12. 12:01:08

@Bivi76: Eléggé kellett egyszerüsitve ha nem azokba pár orszàgba tartozik balfék.Igaz lehet ez minden màsra is az életbe?

FCB_László 2019.06.12. 12:01:09

Remélem umtiti visszanyeri régi formáját , ha sikerül akkor nem baj hogy nem ide jön . Lenglet egyébként szerintem nagyon bevált. Szóval nem nagy tragédia. Előre kell keresni valakit mert a támadó játékunk nem a legfényesebb szerintem

LeoMessifcb 2019.06.12. 12:01:24

@LeoMessifcb: és Valverde próbálja körbeugrálni.

Robi71 2019.06.12. 12:04:01

@Púhol: Nem hiszem, hogy Oyarzabal :)....Gizi, Ney esetleg Rashford.

FCB_László 2019.06.12. 12:06:40

Bejelentenék hogy Neymar visszatér , az nálam kb a lehetetlen kategória, de ha mégis kíváncsi lennék mi lenne a szurkolók reakciója.

Robi71 2019.06.12. 12:15:16

@FCB_László: örülnének, mint a majom a farkának. Örültek Dembi és Cou érkezésénél is remélve, hogy feledtetik Ney-t. Most ugyanúgy örülnének Ney érkezésének....remélve, hogy feledteti a helyébe érkezők gyenge teljesítményét. :)

LDzsi 2019.06.12. 12:18:08

@Robi71: aztán meg csodálkozva látják hogy miket csinál Ney és ismét elküldenék és más fiatal játékosokért sírnának :) ördögi kör

Sörenzen 2019.06.12. 12:20:21

@Berbatov: Szeretném megkérdezni, hogy tudsz e valamit arról, hogy a Barca elnöksége "társadalmi munkában" végzi e a munkáját, vagy jár e azért valamillyen "tisztelet díj."

Robi71 2019.06.12. 12:29:38

@LDzsi: Azt is elfelejtenék, hogy milyen körülmények között távozott...na meg, hogy a mai napig is perben van a klubbal. :)

Robi71 2019.06.12. 12:38:07

@Sörenzen: www.celebritynetworth.com/richest-businessmen/business-executives/josep-maria-bartpmeu-net-worth/
Sikeres üzletember. Van miből aprítani a tejbe. Nem tudni róla, hogy kapna fizetést a Barca elnökségéért. Nem találtam infót ezzel kapcsolatban

Robi71 2019.06.12. 12:41:10

@Sörenzen: Tudtommal ő nem alkalmazottja a klubnak.

Bivi76 2019.06.12. 16:50:53

@Pál Bence: Mondj még egy embert Magadon kívül, akinek Oyarzabal, Perez, Ruiz kellene Malcom, Coutinho, Dembelé helyett. Te ezeket komolyan gondolod, vagy hülyéskedsz?

Balázs37. 2019.06.12. 18:41:15

@Bivi76: teljesen beteg az ember, nem ért a focihoz

GYLS 2019.06.12. 19:16:42

@Balázs37.: Miért is lenne "beteg" Pál Bence társunk? Egyrészt ha nem is ért a focihoz úgy mint Te vagy én, attól még nem "betegezünk" le senkit. Másrészt, az Ajax és a Tottenham jobb táamdó hatpsssal jutott a BL-ben addig mint mi? Nem. Harmadrészt, van logikája az általa megadott 6 névben, 3 klasszis kezdő és 3 tehetséges kiegészítő fiatal. Megjegyzem, nálam is sok egyszerre a 3 fiatal, azaz 4 klasszis és 2 fiatal már arányosabb lenne a támadó szekcióba.

GYLS 2019.06.12. 19:25:47

@Balázs37.: És még egy: lehet, hogy Pál Bence Tőled, tőlem, és még sokunknál is jobban ért a focihoz. Nem tudhatjuk.

Bivi76 2019.06.12. 19:42:41

@GYLS: Te milyen célért küzdő csapatot szeretnél? Ha az Európa Ligás hely a célkitűzés, lehet még oda is kevesek a harmadosztályban játszó spanyol "szupertehetségeink". Miért gond, ha itt néhányan sztárjátékosokban, és fiatal,valóban tinisztárokban gondolkodnak? Az utánpótlásunkban Xavi Simonson, Ansu Fatin, és Ilaix Moriban kívül említs kérlek nekem sztárjelöltet!

Bivi76 2019.06.12. 19:48:10

@GYLS: Griezmann, és Suarez hol klasszis?

GYLS 2019.06.12. 19:50:45

@Bivi76: Olvasd el mégegyszer az írásom, és nem kérdeznél ilyeneket. Az általad felsorolt tinisztárok hány évesek is? Velük akarsz a tripláért küzdeni? Náluk azért JELENLEG a Pál Bence által megadottak is használhatóbbak.

GYLS 2019.06.12. 19:52:32

@Bivi76: Griezmann és Suarez hol klasszi? Hűha, ez most megfogott!! Igazad van, semmit nem mutattak eddig!

Bivi76 2019.06.12. 19:53:43

@GYLS: Te lecserélnéd Bence által említett 3 játékost Perezre, Ruizra, és Orayzabalra?

Bivi76 2019.06.12. 19:54:13

@GYLS: Jelen pillanatban Suarez klasszis?

GYLS 2019.06.12. 19:57:20

@Bivi76: Mégegyszer olvasd el!

GYLS 2019.06.12. 19:59:15

@Bivi76: Nálam klasszis. Ez pedig nézőpont kérdése. Engem pl. nem zavar, ha Nálad már nem az.

Bivi76 2019.06.12. 20:04:15

@GYLS: Észrevettem itt a blogon, hogy szinte bűn olyan játékossal szemben kritikát megfogalmazni, aki itt játszik mondjuk 5 éve. Sok Szurkolótársunk írja, hogy hátde mennyit tett korábban le teljesítményével az asztalra Engem meg kurvára nem érdekel a múlt. A jelen és jövő érdekel. Ha valaki nem üti meg a Barca szintjét, leszarom régebben mire volt képes, - ha nincs önkritika, hogy ennél jobb már nem leszek, nincs bennem több, már inkább hátránya vagyok a csapatnak mert csak a nevem végett vagyok kezdő-húzza el a csíkot, de jó gyorsan!

Bivi76 2019.06.12. 20:06:10

@GYLS: Időben kell, méltósággal lelépni, hogy a szurkolóban csak a szép maradjon meg!

GYLS 2019.06.12. 20:11:26

@Bivi76: Egyetértek Veled abban, hogy elsősorban nem a múlttal kell foglalkozni, és egy játékosnál a hétről-hétre történő prodikció a lényeg. Ha ezt nézzük, valóban visszaesett Suarez (és még írhatnék pár játékost) teljesítménye. Azzal is egyet értek, hogy igenis lehet kritizálni játékost, edzőt, vezetőséget, sőt még a bloggertárainkat is. De jó az, ha "betegnek" nevezik szurkolótársunkat, vagy emberi mivoltában sértegetni bárkit a Barca-család bármely tagját, mert nem tetszik az elképzelésünkkel? Szerintem nem!

Bivi76 2019.06.12. 20:18:03

@GYLS: Engem tudod hányszor elküldtek már a pics@ba itt a blogon?

GYLS 2019.06.12. 20:26:55

@Bivi76: Korábban velem is voltak minősíthetelen jelzők. Eleinte visszavágtam azzal, amivel sértettek, később inkább nem írtam nekik és el sem olvastam illetve olvasom a mai napig sem az írásaikat.

Bivi76 2019.06.12. 20:45:18

@GYLS: Visszatérve a focira. Tudod engem mi idegesít? Hogy az a csapat, amelyet mióta eszemet tudom utálom (Real Madrid), eszméletlenül gazdag, óriási befolyása van mindenre, az elnöke vérprofi, nem spanyol egykori világklasszis az edzője, és olyan játékosvásárlási politikát folytatnak, amit nálunk szeretnék látni. Irigy vagyok rájuk, és szar érzés ezt Barcásként megélni!

Bivi76 2019.06.12. 20:47:40

@GYLS: Már Mendy is hivatalos náluk! :-(

GYLS 2019.06.12. 21:01:25

@Bivi76: Valóban, a Realnak és jelenleg Pereznek nagyobb a hatása mind spanyolban, mind nemzetközileg. Az utóbbi jön az előbbiből. Ismerjük a 2 klub múltját (itt leginkább a politikai elnyomásra gondolok), azaz soha nem lehettünk egyenlőek.
Ami a közelmúlt igazolásait nézzük, azért a Real sem dicsekedhet. Sorra szabadulnak és szabadulnának az utóbbi pár évben leigazolt fiataloktól. Most úgy tűnik, Perez belátta, a fiatalok mellett érett játékosokra is szükség van. Elsőre jónak tűnik a mostani névsor is, de ezeket az újonnan érkezőket be is kell építeni a csapatba. És az sem törvnyszerű, hogy mindegyik bevállik. Mendy? Vele és talán Joviccsal épp ugyanaz a helyzet. Azért nem hozzánk jöttek, mert az Ő posztjukon nem jutnának megfelelő játékpercekhez. És lehet, hogy ezért maradunk le deLigtről is.

Balázs37. 2019.06.12. 21:09:01

@GYLS: bele van betegedve a gyenge saját nevelésekbe

GYLS 2019.06.12. 21:18:31

@Balázs37.: Na igy azért már picit árnyaltabb a véleményed Pál Bencéről. Bár még nálam mindig más lenne a megfogalmazás. Mondjuk: imádja a saját nevelésüeket, inkább hisz az akadémiából kikerülőekben,stb.
süti beállítások módosítása