A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Cou ügynöke szeretné, ha a Barca nyílt lapokkal játszana

2019. július 13. - Berbatov

Kia Joorabchian újfent nyilatkozott a francia RMC-nek Philippe Coutinho helyzetével kapcsolatban, és szeretné, ha a katalán klub világosan letisztázná az ügyfelével kapcsolatos terveit.

"Legutoljára azt nyilatkoztam nektek, hogy Pep Segura elmondása szerint Coutinho mozdíthatatlan a Barcától. Josep Maria Bartomeu ugyanezt erősítette meg előző héten Barcelonában. Az elnök világosan beszélt: nincs szándékában Coutinhót értékesíteni. Az elhangzottak után Coutinhót nem vittük piacra, mert tiszteletben tartjuk a Barcelona döntését. Nem ajánlottuk fel senkinek sem a játékjogát."

"Mindezekkel ellentétben a klub dél-amerikai vezető megfigyelője, André Cury arra törekszik, hogy Coutinho részét képezze a Neymar üzletnek. Ahogy mondtam nincsenek Coutinhóért ajánlatok, mert tiszteljük a klub döntését, de ők nem tartják magukat a saját szavaikhoz. Mi csöndben maradtunk ebben az időszakban, de nem engedjük, hogy a Barcelona hazudjon az ügyfelünkről. El kell mondaniuk az igazságot. Ha azt akarják, hogy Coutinho távozzon, mondják el nekünk. Aztán a játékossal közösen meghozzuk a legjobb döntést a jövőjével kapcsolatban."

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr7914943236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bivi76 2019.07.13. 16:55:58

Remélem, klubunk Úri ember módjára kezeli a Coutinho ügyet. Így is sok esetben besározták már a klub hírnevét az utóbbi időben.

2019.07.13. 17:09:22

Hát jó lenne tisztázni a helyzetét. Minél előbb menjen hiszen amúgy sem lesz helye még a padon sem.

Robi71 2019.07.13. 17:14:16

Az ügynöknek valakinek meg kellene magyarázni, hogy a "mozdíthatatlan" csak annyit jelent, hogy "eljátsszuk nem eladó....hátha ezzel is feljebb tornásszuk az árát" :)

2019.07.13. 17:20:09

Pena, collado, puig, oriol busquets és carles perez lesz az első csapattal a felkészülés alatt.
Arról nincs hír hogy abel ruiz csatlakozik-e majd a csapathoz de nagy valószínűséggel igen amint végez a válogatottnál (meg talán miranda is).
Viszont ami érthetetlen hogy cucurella még mindig az eibar játékosa. Elfelejtették hogy visszavehetik vagy mi? Őt is el kellene vinni a barátságos meccsekre legalább.

Nagyjából tiszta hogy közülük kerülhetnek ki azok aki felkerülnek az első csapathoz. De kik lesznek azok. 1 kapus, 2 védő, 3 középpályás, 2 támadó.

Berbatov 2019.07.13. 17:58:35

@Robi71: Az ügynök viszi piacra a játékost, ő gyűjti be az ajánlatokat, és teszi le a klub asztalára. Az érdeklődő klubok is a kiszemelt játékos képviselőjénél tájékozódnak első körben. Nem azt a csókát kellene átverni, aki el tudja adni a játékost. Komolytalan ez a felvetésed.
Ha igaz, amit Kia Joorabchian mond, teljességgel érthetetlen mi folyik itt. Semmi logika nincs ebben. Ha Coutinhoék nem akarnak a PSG-be menni, nem is fognak, a Barcelona semmivel sem tudja kényszeríteni.

Berbatov 2019.07.13. 18:05:44

@PBence20: Maximum Puig fog játszani 2x a szezonban. Ennyi. Nincs értelme hiú ábrándokat kergetni.

Robi71 2019.07.13. 18:19:54

@Berbatov: Kia Joorabchian kezet foghat Nino Raiola-val, egy hasonló méretű élősködő féreg. Anno ez a manus hozta át gyanús körülmények között Európába Tevez-t és Mascherano-t. Neki köszönheti mindkét játékos a West Ham-ben elfecsérelt időt.
Az tény, hogy valaki megint kummant a hátúttérbe...vagy az ügynök vagy Barto.
Én fenntartom, hogy Barto egy minél "elegánsabb" megoldással akar kihátrálni a "Cou & Dembi" féle sportfogadásból és a háttérben egyezkedik a PSG-vel. Ezért mondja, hogy Cou és Dembi is "mozdíthatatlan". Mert nem is eladóak...hanem egy Neymar csereügylet alapját képezhetik.
Barto szavait szerencsés fordítva értelmezni és akkor meg is van a megfejtés. :)
Hogy Cou vagy Dembi nem karnak a PSG-be menni? Grizi leigazolásával Barto erről is gondoskodott (MSG). A srácok akár a padról is nézhetik a meccseket egész szezonban. :) El lehet nekik is játszani azt, amit Bale szándékszik a Real-ban.
De szerintem ezzel nem lesz gond, ha sor kerül rá. Mindketten rengeteg haverral játszhatnak együtt a PSG-ben. Párizs nem olyan rossz hely....szakmailag sem.

Berbatov 2019.07.13. 18:36:13

@Robi71: Meglátjuk mi történik, még hosszú a nyár.

Raven1975 2019.07.13. 18:47:29

​​Kia Joorabchian nem kispályás transzferkereskedő és a Kínai Szuperligában is vannak játékosok, akiknek ő a játékosügynöke!

Robi71 2019.07.13. 18:52:21

A Sociedad 24 milliót (20%) kap a Griezmann transzferből. :)

DISTANTxTHUNDER 2019.07.13. 19:36:55

Senki nem akarja hogy Coutinho távozzon, ahogy Neymart sem akarja igazából senki sem visszavenni sem eladni.. jó lenne ha tiszta vizet öntenenek a pohárba az illetékesek :)

DISTANTxTHUNDER 2019.07.13. 19:49:13

Amúgy ki van zarva hogy eladna a klub Dembelét, mert Griezmann jo baratja, Coutinho neg Neymar jó barátja, azon a nyáron amikor végül is eligazolt, ő lobbizott talán a legjobban Coutinhoért.. Rakitic bérletes a csapatban, Umtiti szintén eladó.. egyszerűen nincs játékos akit a Barca be tudna vonni Neymarért.. az ő esetében nem jön ketszer a vonat.. inkább a meglévő játékosokból hozza ki Valverde a maximumot, most mar Griezmannt is megkapta, egy szava nem lehet

Barcaa 2019.07.13. 19:49:34

Rendesen elszólta magát a pali, ha állítása szerint a Barca épp Neymaron ügyletel, és azon belül a Coutinho-Neymar cserén! :D

Robi71 2019.07.13. 20:21:07

@DISTANTxTHUNDER: Te most megint viccelsz, ugye?
Coutinho marad, akkor is ha jön Neymar...mert barátok?
Dembélé marad, mert Griezmann barátja?
...akkor csak az megy, akinek nincs barátja a klubbon belül? :)))
Ajánlom gyorsan szerezzen egy barátot, ha maradni akar!

Robi71 2019.07.13. 20:22:26

@DISTANTxTHUNDER: "Senki nem akarja hogy Coutinho távozzon"?....beszélj csak a te nevedben! :)))

Robi71 2019.07.13. 20:23:30

A PSG szurkolók 79%-a eladná Neymar-t! :)

DISTANTxTHUNDER 2019.07.13. 20:39:22

@Robi71: Így igaz, és akinek nincs "olyan szintű" barátja az megy is :) A Barca több mint egy klub

Robi71 2019.07.13. 21:08:55

Conte nem tart igényt Icardi-ra....nyomott áron lehetne Suarez utód. De előtte meg kellene győzni, hogy Wanda-t hagyja Milánóban. :)

julio alberto 2019.07.13. 21:11:19

@Robi71: PSG szurkolók 79% eladná Neymart,forrás?Már megint büfögöd a sok ökörséget.

julio alberto 2019.07.13. 21:13:08

@Robi71: Eligazol Messi?Mert hogy Icardiról büfögsz itt...Rojo?Otamendi?

Robi71 2019.07.13. 21:26:19

@julio alberto: Messi-nek semmi baja Icardi-val....tőle simán jöhetne.

Sörenzen 2019.07.13. 21:28:32

@julio alberto: Icardival kapcsolatban olvastam, hogy Messi ki nem állhatja. Azért nem, mert I. nagy szoknyavadász és elszerette az egyik csapattárs feleségét.

julio alberto 2019.07.13. 21:32:18

@Robi71: Meg sem születtem mikor te Cruyffot láttad játszani...igaz te is kb 3 éves lehettél 74-ben,papó..Amúgy szánalmas mennyire szeretnéd az áruló pénzéhes Neyt vissza.Meseoldalakat meg ne olvass a te korodban már veszélyes.Forrást kértem nem mese oldalakat.

julio alberto 2019.07.13. 21:35:00

@Sörenzen: Jól tette...mármint Icardi.A témához meg két ember kell.

Robi71 2019.07.13. 21:37:41

Neymar üzenete:
"Egy fegyver sem arat sikert, amelyet ellened kovácsoltak, és megszégyenítesz minden nyelvet, amely perbe száll veled. Ez az Úr szolgáinak öröksége, és a győzelem, amelyet neki juttatok – mondja az Úr." (Ézsaiás 54:17)
www.mundodeportivo.com/futbol/fc-barcelona/20190713/463450894422/mensaje-ambiguo-barca-con-camiseta-barcay-cita-biblica.html?fbclid=IwAR209ba7vswJ7-vDy2kJRXbCruDbpxM7Mc25NnD6-toKDr6jSFGX7poh-70

Robi71 2019.07.13. 21:43:11

@julio alberto: Őszintén, te miért nem szeretnéd vissza Neymar-t a Barca-ba???
Én tudom a válaszod, de szeretném ha megosztanád a nagyérdemű közönséggel. Talán így más is megismer. :)
Én nem vagyok Neymar fan...azt hiszem ezzel nem mondok újat...de a jelenlegi helyzetben inkább ő jöjjön vissza, mint Cou vagy Dembi szerencsétlenkedését kelljen tovább néznem. Nálam ez ilyen egyszerű.

Robi71 2019.07.13. 21:51:00

@julio alberto: A 78-as VB, papa. És nem Cruyff, hanem Kempes. :)

julio alberto 2019.07.13. 21:51:20

@Robi71: Önfeladó ember nálam nem érték.

Robi71 2019.07.13. 21:57:28

@Sörenzen: Ez régi történek. Egy Wanda Nara nevű hölgy, aki korábban Maxi Lopez csaja volt...összeszűrte a levet Mauro-val, akivel azóta is együtt vannak. Sőt, az ügynöke is egyben. Teljesen a befolyása alá került Mauro...olyannyira, hogy miatta összerúgta a port az Inter vezetőkkel....és állítólag több klub, akit érdekelne a játékos vonakodik a leigazolásától a leányzó miatt.

Barcaa 2019.07.13. 22:00:25

@Robi71: Érdekes, hogy egy olyan képet rak ki, ahol Barca címerrel van ,és a faterjával..:)))

vajon célzás, és tényleg van benne ráció hogy visszajön?

Robi71 2019.07.13. 22:02:14

@julio alberto: Vezér akart lenni és ehhez saját csapatot szeretett volna. Így lett ez a PSG. Két év alatt belátta, hogy nagy ez a kalap számára és inkább visszajönne Messi "árnyékában", ami inkább oltalmazó!!! számára, mint elnyomó!!!
Emellett biztosan hiányzik neki a játékstílus, a Liga, a város, stb.
Ilyen egyszerű. :)

Sörenzen 2019.07.13. 22:03:35

@julio alberto: Nem tudom hogy nős vagy sem, de ne próbáld ki ezt az Icardi féle dolgot, szomorú vége lehetv az ügynek...

Robi71 2019.07.13. 22:04:36

@Barcaa: Holnap utazik Párizsba. Állítólag beszél a PSG vezetőségével. Talán okosabbak leszünk...de ez elhúzódik még egy ideig.

2019.07.13. 22:09:12

@Robi71: Wanda Nara nem a csaja volt hanem a felesége és úgy emlékszem 2-3 közös gyermekük van és már Icarditólis van kettő ,,,Maxi Lopez szerintem nem a ringyó volt feleségét siratja hanem a gyerekeit

julio alberto 2019.07.13. 22:12:50

@Robi71:Messi meg azért szeretne az önfeladóval játszani hátha nyer még valamit,ha már egyedül nem megy.Megérdemlik egymást,a gond hogy ezért feláldozzák a cspat jövőjét.

julio alberto 2019.07.13. 22:16:33

@Sörenzen: Nős vagyok,de már váltam is.Mint mondtam a témához két ember kell.

DISTANTxTHUNDER 2019.07.13. 22:18:39

Én azt nem értem, hogy miért nem lehet örülni a mostani keretnek, miért kell szurkolni annak hogy hátha jobban szétbarmol mindent a vezetés? Itt van Griezmann, legyen már elég a fifából :)

Robi71 2019.07.13. 22:21:47

@zeli39: Valóban, te jobban otthon vagy ebben a Wanda témában. :)
32 éves és 5 gyerek után még mindig meg...hm hm. :)

ZalanBarcafan 2019.07.13. 22:24:37

@Robi71: Kivételesen igazat adok neked, inkább jöjjön vissza Ney minthogy Cou és Dembit kelljen nézni

Frenkie82 2019.07.13. 22:36:43

Köszi Barto-papi! Ezzel a Grízes leigazolással elástátok a klub maradék becsületét is... Sebaj! Amíg ilyen játékosok mint Grízes vagy éppen a brazil fülbevalós, agyontetovált fetrengőgép nálunk játszik, lesz más programom meccsnézés helyett... Addig is Hajrá Barça!

2019.07.13. 22:41:03

@Frenkie82: ugyan ez a véleményem nekem is

Robi71 2019.07.13. 22:43:07

@zeli39: Kíváncsivá tettél és utánanéztem a dolognak. :)
A helyzet az, hogy mindketten Maxi és Wanda is csalással vádolták egymást....de a bírák valamiért Wanda javára döntöttek.
Wanda csak ezek után utazott haza olaszból Argentínába és kezdett kapcsolatba Mauro-val.
Forrás:
en.wikipedia.org/wiki/Wanda_Nara

Robi71 2019.07.13. 22:45:59

@Frenkie82: Maradék becsületét? :) Ne viccelj....csak most? ...évek óta nincs még maradék sem.

Frenkie82 2019.07.13. 22:46:20

@zeli39: legalább nem vagyok egyedül, nekem már ez is megerősítés, hogy helyesen gondolom azt, amit gondolok... ;) ...majd ha eltakarodik ez a vezetőség Bartomeuval az élen, meg AntiFociVelverde, a kaméleon Grízessel és (az esetlegesen még érkező) HomárJr.-ral, majd újra leülök Barça meccset nézni... Legalább addig se költök új mezre, meg hasonlók... ;) Brazil mezt is akartam venni, de amíg ez a tapló (NJR) aktív válogatott, tuti nem veszek azt sem ;)

Robi71 2019.07.13. 22:49:04

@ZalanBarcafan: Szerintem aki nem így látja, azzal valami gond van.

Eminusz 2019.07.13. 22:54:18

@DISTANTxTHUNDER: Ezt a ki kinek a baratja “osszefuggest” te sem gondoltad komolyan ugye? :D :D
Coutinho es Dembele kozul legalabb az egyiknek mindenkepp tavoznia kell. Neymar erkezese eseten mindkettonek! Es ennek semmi koze a baratsaghoz. Es semmi koze ahhoz, hogy nem fernek be a kezdobe. Ez egyaltalan nem erdekli a vegetoseget. Az mar sokkal inkabb, hogy nem birja el a fizetesi keret. :) Ennyire egyszeru.

2019.07.13. 23:01:04

@Robi71: Annyira nem érdekel ez a Maxi Lopezes történet nem is néztem utána ,,,de van egy cimborám aki anyanyelvi Spanyol a szülei Dél-Amerikába disszidáltak aztán a 90-es évekbe Valenciába került most itt él Békéscsabán nagy Barcelona szurkoló ,,,ő azt mesélte ,hogy nem az a baj,hogy elváltak meg,hogy megromlott kapcsolatuk hanem,hogy Maxi Lopeznek nem engedik a láthatást a gyerekeinek

Robi71 2019.07.13. 23:06:03

@zeli39: A válást Wanda "nyerte" meg....így megtehette. Van ilyen, nem is ritka. :(
Nekem az jön le a történetből, hogy Maxi is ludas ( a bírák szerint a főludas)....így nem értem miért Mauro-t tartják hibásnak.

GYLS 2019.07.14. 07:40:57

Amit tegnap írtam, mára meg is erősödött, azaz Neymar hétfőn elkezdi a felkészülést a PSG-ben (szerencsére). Griezmann jöttével nem is látom a realitását a leigazolásának. Ha csak annyiért adná a PSG, amennyiért vitték (222 milla), akkor az azt jelentené, hogy 250 milláért kellene értékesíteni játékosokat, hogy megfeleljünk az FFP azon előírásának, hogy a vétel-eladás között maimum 100 milla eltérés lehet.
Mibe is kerülne ez nekünk? Ha azok véleményét nézem, akik szeretnék Neymar leigazolását és amennyire becsülik azok értékét, akiktől szabadulni kellene, akkor az azt jelentené, hogy 5-6 játékostól kellene megszabadulni. És nem Todibótól vagy Rafinhától, akikért bagót kapunk. Ér nekünk egy játékos 5-6-ot? Coutinho és Dembele pótolva lenne elől, de miből oldjuk meg hirtelen pl. Umtiti vagy Semedo távozását? Ráadásul a következő évekre a mozgásterünk is csökkenne, mert csak a kiöregedő játékosokból lehetne valamicske pénzt szerezni.
Eszerint én is úgy látom, a közeljövőnket adnánk el Neymarért. Egyeseknek tehát most jó lehet a vezetésnek azon döntése, hogy Neymar visszajöjjön. Én biztos vagyok benne, hogy jövőre, de leginkább 2021-től épp Ők lesznek a legnagyobb visszamutogatók?

GYLS 2019.07.14. 07:44:15

@GYLS: Az utolsó mondat végére PONTOT szerettem volna írni, mellé ütöttem.

Robi71 2019.07.14. 08:04:13

@GYLS: 250 millió? Cou + Dembi + Malcom.
....és Neymar megkapja a három távozó játékos fizetését.

Bivi76 2019.07.14. 08:15:02

@Robi71: Engem az nem érdekel hogy Neymar visszajön, de csak úgy térjen vissza, hogy nem fiatal játékosokat vonunk be az üzletbe. Ha Todibo, Semedo, Umtiti, Dembelé, Malcom, Coutinho, Arthur, De Jong (mondjuk ő biztos nem) része lenne az üzletnek, akkor maradjon a seggén. Pedig én aztán brazil játékos rajongó vagyok, a legnagyobb kedvencem volt a Barcában. Ilyen áron nem kell vissza! Készpénzért egy az egyben meg lehetetlen. Aki olyan csóró mint mi, ne álmodozzon! Nem vagyunk mi Real Madrid, hogy annyi pénzünk van, hogy bárkit megtudunk vásárolni! Maradjunk a realitások talaján! Ha már egy holland 19 éves gyermekkora óta Barca drukker gyereket nem tudunk idehozni, mit akarunk a világ (egyik) legjobbjával?

Bivi76 2019.07.14. 08:33:38

@Robi71: A klubhoz közelálló szakemberek, egykori játékosaink (Xavi, Puyol) az utóbbi évek legnagyobb hibájának tartja Takefusa Kubo elvesztését. Ez a japán fiatalember ragyog a játékával a Real Madrid edzésein, mindenkit lenyűgöz a tudásával. Annak idején, sírva hagyta el a La Massiát, mikor a büntetéskor vissza kellett térnie Japánba. Imádta Barcelonát, perfekt beszélt katalánul. Nem volt pár millió eurónk visszahozni. Lehet tudtunk volna kölcsönkérni a Fraditól, vagy a MOL Fehérvártól. Szégyen hova süllyedtünk. Minden leigazolni kívánt játékost arra bíztatunk hogy lázadjon be jelenlegi csapata ellen. Sz@rjon oda, ahol etették! Ez a fajta módszer, nem "Több mint egy klub" - ra illik!

Eminusz 2019.07.14. 08:43:51

@Bivi76: Egyet ertek. Gaz, amit muvelnek... Teljesen jogosan utaljak annyira a Barcat... :/ Az utobbi idoben nem egy emberrel kerult szoba, hogy milyen gusztustalan csapat es hogy mennyire ellenszenvesek es mar ott tartok, hogy nem allok le vitatkozni.. :/ Csak helyeselek... :(

Robi71 2019.07.14. 09:27:24

@Bivi76: Értem. Inkább fiatal sz@r, mint öregedő klasszis. Ez a te hitvallásod.
Arról nem beszélve, hogy nálad egy játékos "öregedése" már 27-28 éves korában elkezdődik.

Sörenzen 2019.07.14. 09:28:37

@Bivi76: Apropó Rela Madrid. - Miért nem lehet tanulni attól, aki valamit jobban csinál?
Miért van az, hogy a világklasszis Alvest nem marasztalták? Ahogy sok évvel ezelőtt elment Figo is, pedig ő szivesen maradt volna, csak az elnökségnek minden más dolga volt, mint Figo szerződésének meghosszabbítása.
Mi meg itten tépjük a szánkat, a helybeli publikum meg csak bámul.
Milyen emberek lehetnek a katalánok? Néha az a gyanúm, hogy magyar gyökereik vannak.....:(:(:(

Robi71 2019.07.14. 09:32:12

@Bivi76: @Eminusz: A "més que un club" el elcsépelt kamuduma, amit ez a vezetőség évek óta csak arra használ, hogy eltakarja a gaztetteit? Örülök, hogy felébredtetek....én már évek óta ezt szajkózom. :(
Nem Kubo...hanem Abe. Japán-japán...mi a különbség? A japán piacot így is úgy is megérintjük. :)

Robi71 2019.07.14. 09:36:33

@Sörenzen: A Barca a katalán nép büszkesége....jelkép a központi madridi elnyomó rendszer elleni harcban. Hogy lehetne kritizálni? Elképzelhetetlen. :)

2019.07.14. 09:46:19

@Robi71: Megint jön a te értékrendet fiatal szar mint pl Dembele,Malcom,Coutinho,Denis Suarez,Rafinha ,Sergi Roberto,,,,öregedő klasszis Pique,Rakitic,Suarez,Busquets ,,,Én a jelenlegi Busquetset még labdarúgónak sem tartom de soha nem mondanám rá,hogy szar ,,,,a játékosok kiöregedése nem korfüggő ez valakinél 27-28 év és valakinél 36 év ez sok minden befolyásolja

Bivi76 2019.07.14. 09:47:22

@Robi71: Az általam felsorolt játékosok nem sz@rok. Ezzel a jelzővel rendelkező játékosokat, a Te kedvenceid (öreg szent tehenek FC Messi és barátai) között kell válogatnod. Abban igazad van, hogy nálam egy 28 éves játékos vásárlása már nem pálya. 120 millió eurót kiadni egy 28 éves játékosért, több mint felelőtlenség.

Robi71 2019.07.14. 10:01:55

@Bivi76: 160 milliót fizetni egy 25 éves Coutinho-ért....vagy 140 milliót fizetni egy 20 éves Dembi-ért nem volt felelőtlenség? Szerintem már akkor is az volt....de az idő valóban bebizonyította, ... valóban iszonyatos, katasztrofális felelőtlenség volt. :(

Robi71 2019.07.14. 10:08:00

@Bivi76: Amúgy igazad van...nem is értem, hogy miért engedik még a teniszpályák közelébe ezt a 38 éves "szenttehén" Federer-t. :)
A 33 éves Nadal és a 32 éves Dokovic erősen határeset. Most még rendben, de jövőre lapát nekik is. :))))
A lassan 35 éves CR?....mit képzel ez még magáról? ...a vén sz@r! :)

Robi71 2019.07.14. 10:15:41

@zeli39: @Bivi76: Amúgy remélem hogy a Griezmann "hater"-ek tisztában vannak azzal, hogy az érte fizetett 120 millió csak ráadás arra a 300 millióra, amit Cou-ért és Dembi-ért fizettünk!!!
Ez az ára annak, hogy ők nem váltották be a hozzájuk fűzött reményeket. Mert ha ők nem elveszett "sportfogadások", akkor most szóba se kerül Grizi leigazolása!!!
Ezt nem elfelejteni kedves Grizi gyűlölők és Cou vagy Dembi fanok!!!

Bivi76 2019.07.14. 10:15:56

@Robi71: Ha már Federer! A legnagyobb kedvencem. Ő emberileg is egy példakép. Bármelyik focistánál (beleértve a játékosainkat) nagyobbra tartom. Egy zseni, csendes nagyság! Előre a 21.GS címért a mai napon! Hajrá Roger!

DISTANTxTHUNDER 2019.07.14. 10:16:28

Griezmann is ellőtte az "alig várom hogy Messivel játszhassak, Messi, Messi, Messi!" sablon belépő szöveget.. hihető is lenne, ha 1 évvel korábban nem mondta volna hogy pont Messi miatt nem akar a Barcába igazolni, mert nem akar a beosztottja lenni.. lesz mit megbeszélni az öltözőben azt hiszem, ez az egész Griezmann transzfer rettentő kínos mindenkinek

2019.07.14. 10:22:40

@Bivi76: Hát a példálózás az nem nagyon megy neked mert mert a Tenisz jól mérhető sport ott nincs alibi mint a focipályán az nyer aki jobb max ha a teniszező eladja a meccsét

2019.07.14. 10:31:09

@zeli39: Robi71 nek szántam rossz helyre ment

Robi71 2019.07.14. 10:37:02

@Bivi76: @zeli39: De hát már 38 éves! Hol vannak a 22 éves "Dembélé"-k a teniszben, akiknek már rég le kellett volna mosni őt a pályáról???
Ja, hogy a komolyan, keményen dolgozó klasszis zseni...38 évesen is klasszis zseni, a 22 éves a kemény munkát még hírből sem ismerő, csak "zseninek" titulált figurák pedig nem értik, hogy ez hogy lehet.... :)

Robi71 2019.07.14. 10:38:03

@zeli39: A "példálózás" megy nekem....még csak az megy igazán. :)

Robi71 2019.07.14. 10:42:29

@DISTANTxTHUNDER: Ez a "alig várom hogy Messivel játszhassak" De Jong szájából is elhangzott. Mindenki szájából elhangzott, aki a Barca-ban kötött ki...de még az is akinek ez nem jött össze. :)
Egy dolog biztos, ha most Neymar mondja ugyan ezt, akkor az valóban hiteles....ő aztán tudja, milyen "Messivel játszani".

Robi71 2019.07.14. 10:44:48

@zeli39: Feladod?....inkább nincs érved. Nem is lehet. :)

DISTANTxTHUNDER 2019.07.14. 11:21:38

@Robi71: Igen, csak De Jong elòtte nem mondta hogy nem akar Messi beosztottja lenni.. Griezmann amúgy azzal a nem titkolt szándékával jött Barcelonaba hogy itt majd mindent megnyer.. ha hozzásegíti klasszis teljesítmenyével ehhez a csapatot, a szurkolók is megenyhülnek, ez biztos.. legalábbis a barca szurkolók :) Azt hiszem ahogy Griezmann intézi a dolgait hogy nem ő legélesebb kés a fiókban

H.Stoichkov 2019.07.14. 11:24:16

Baszakodtok itt, pártállástól függően, h ki jó ki nem jó a csapatban... dembi, cou, ney, grizi... ha nem ernő lenne az edző, akármelyik kettő lehetne messi és suarez mellett és menne a dolog. ernővel semmi nem fog..

barca1994 2019.07.14. 12:04:22

@zeli39: Pontosan a tennist lehet hasonlítani .Mind a kettő hőz kell àlloképesség,ügyesség ,jó gondolkodàs,mentàlis felkészültség stb..Lehet valaki jó 30 felett de ahhoz sok minden kell.

Robi71 2019.07.14. 12:17:27

@H.Stoichkov: Erre mondtam, hogy Lucho sem volt egy szakmai zseni...de ott volt neki az MSN.
Ernő-nek nincs ekkora szerencséje...Cou és Dembi messze nem akkora szám. Szerintem más edzővel sem muzsikáltak volna jobban, de ez egy másik történet.

GoalGero 2019.07.14. 12:20:10

@Robi71: Én Lucho-t jobb edzőnek tartom mint Valverde-t.Egyedul Tata Martino--nál emlékszem olyan töketlen játékra mint Valverde ideje alatt.

GYLS 2019.07.14. 12:26:32

@Robi71: Épp Te vársz 250 millát a Coutinho-Dembele-Malcom trió eladásából? Te vagy aki hónapok óta leírja az első kettőt. A sajtó szerint Malcomért eddig 35 millát adnának. Akkor melyek azok a pénzszóró klubok, akik hajlandóak lennének 215-öt adni az általad leszerepelt fenti kettősért? Mert ha Te lennél egy klubnál döntési pozícióban, biztosan nem fizetnél annyit. Nem érzed, hogy - mint oly sokszor -ellentmondásban vagy?
Ami pedig a teniszt illeti. Mint minden egyéni sportágban kortól függetlenül évekig tud "első" lenni egy-egy zseni. Djokovic-Federer-Nadal hármas a tenisz Messije-CR-e. Ők is éveig uralták (uralják) sportágukat. Ott is, mint a fociban mindig kikiáltottak egy-egy felbukkanó tehetséget mint utódot, aztán ahogyan jöttek, úgy maradtak is a hármas mögött (csak páran az utóbbi évekből: Raonic-Coric-Zverev-Thiem-Kyrgios). Mennyi ifjú focistát neveztek meg csak itt az oldalon is, akik majd az új Messi vagy a CR lesz? De hogy a csak a Barcáról beszéljünk, mennyi játékosra is ragasztották már rá a Xavi és Iniesta utód titulust? Aztán semmi. És úgy lesz a mostaniakkal is , akiket úgy sajnálunk, hogy nem mi igazoltuk le, mert a Barcának mindig azt kell leigazolni, akit épp mások tettek.

Robi71 2019.07.14. 12:54:11

@GoalGero: Tata a tavaly MLS bajnok lett az Atlanta United-el, most pedig CONCACAF (észak és közép-amerikai) bajnok lett Mexikóval. Sikerből-sikerbe.

Robi71 2019.07.14. 13:03:41

@GYLS: Eladva biztosan nem jön össze, de beszámítva Neymar árában biztosan. Mert te is tudod, a papír mindent elbír :)...akár Neymar (300 millió) = Cou (130) + Dembi (120) + Malcom (50). És azt hiszem ez lenne az ideális megoldás, senkinek sem lenne égő...se a játékosok, se a klubvezetők.
Amit a tenisz-foci hasonlatról írsz teljesen helytálló. Bivi-nek és Alberto-nak kellene elolvasni.

GYLS 2019.07.14. 13:15:47

@Robi71: Szerintem égő lenne Neymarért 300 millát adni. Pláne papíron, hiszen RÖGZÍTVE lenne, hogy egy olyan játékosért adunk ennyit, aki a PSG-ben az utóbbi 2 év 76 bajnokijából 39-et kihagyott. Neymarban ott van az állandó (akárcsak Dembelében) sérülésveszély. Én még a Transfermarkt 180 milláját sem nagyon adnám oda egy ilyen játékosért (még papíron sem).

Frenkie82 2019.07.14. 13:24:56

@Robi71: 2019.07.14. 13:03:41
Azt sem kellene elfelejteni, hogy az "edzőnk" olyan játékot talált ki, ami egy kalap kakival egyenlő... érdekes Coutinho a Seleçaóban újra tudott minőségi szinten játszani, ahogy anno Liverpoolban is... Biztos az ő hibája az is, hogy Valverde alkalmatlan sokak szerint a Barçát irányítani, felkészíteni...

MagicBarca 2019.07.14. 13:26:03

nso.hivatalosan is marad Né-Már a Párizs játékosa :) ott kezdi a felkészülést.nem kell nekünk egy primadonna,elég volt elviselni látni a meccseinken Hisztianot évekig :D

Robi71 2019.07.14. 13:30:35

@MagicBarca: Hosszú még a nyár. Augusztus végéig még sok minden történhet...és fog is. :)

Les Corts 2019.07.14. 13:35:07

@Robi71: Érdekes,hogy visszahoznád a bulizós Neymart.Guardiola azon döntését meg helyesnek ítélted,mikor eladta Ronaldinhot és Dekot,akik többször ittas állapotban jártak edzésre.Sajnos a legtöbb brazilnál a 27-28 év a karrier vége.

Robi71 2019.07.14. 13:40:52

@Les Corts: Inkább visszahoznám a "bulizós" Neymar-t, mint Cou és Dembi szerencsétlenkedését nézzem.
A másik....ha Ney valóban vissza akar jönni, akkor ez azt jelenti felismerte, hogy rossz úton jár. Mert ha továbbra is bulizni van kedve, akkor a PSG-ben a legjobb helyen van....ott nincs is más dolga.

DinhoR10 2019.07.14. 13:54:25

@Robi71: Először is azzal kezdeném h ne haragudj. De tényleg nem kotekedesbol írom.. De neked kötelezővé tette valaki h egész nap nem foglalkozhatsz mással, csak azzal hogy ide leirod ugyan azokat szinte?!? Én szívesen olvasok minden hozzaszolast, de mikor század ára már ugyan azt írod le, kicsit unalmas.. Persze tény h vannak tőled új hírek is stb.. De légyszíves, lehetne egy kicsit kevesebbet olvasni tőled, és inkább több tartalmat bele vinni??!?!!

Robi71 2019.07.14. 14:14:39

@DinhoR10: Ha megkapom kérdésként újra, akkor megint le kell írnom. Van aki nem olvas előzményt. :)

LeoMessifcb 2019.07.14. 14:38:41

Na közben mindenki orvosin, akinek ott kell lennie. Jó újra látni a srácokat! Este még Griezmann-bemutató és hétfőn kezdődhet is a felkészülés.

GYLS 2019.07.14. 14:51:47

@LeoMessifcb: Igen, kezdődhet a szezon. Én még kis finomítást várok a keretben. Egyrészt jó lenne egy balbekk, másrészt durván 27 milláért (+ balbekk ára) még el kell adnunk az FFP miatt.

DISTANTxTHUNDER 2019.07.14. 15:11:56

@GYLS: Meg azért is el kellene adni még pár játékost mert túl sokan vagyunk.. durva hogy a Real még 200 millió euro bevételt vár a cseréi értékesítéséből, a már befolyt 100+ millio felett..

GYLS 2019.07.14. 15:21:02

@DISTANTxTHUNDER: Ha 2-t eladunk (Rafinha és Malcom) és 1 balbekk jön, akkor 22 fős keretünk lesz. Ez már elfogadható lenne.

Ami a Realt illeti, náluk leginkább a támadó szekcióból lesznek távozók. Megnéztem a Transfermarkt oldalát, jelenleg 11 támadójuk van. Ugyanakkor - ahogyan írod - nekik jelenleg nagyobb a pénzügyi mozgásterük, hiszen eladásokból több bevételre tehetnek szert, jobban megfontolhatják, hogy kit igazoljanak még.

2019.07.14. 15:50:55

@GYLS: És szerinted nem kell senkit felhozni a b csapatból?

Puig vagy oriol busquets
Abel ruig vagy perez

2 játékosnak legalább fel kell kerülni szóval több eladás kell. Coutinho és rakitic lenne a célszerű.

GYLS 2019.07.14. 16:09:22

@PBence20: Ha HIVATALOSAN is felkerülnének az általad említett fiatalok, akkor attól kezdve nem játszhatnak a B-csapatban. Azért pedig felesleges felhozni Őket, hogy a padon, de leginkább a lelátón üljenek. Nekik játszani kell a fejlődésükhöz.
Valverdének fel lesz adva a lecke, hogy hogyan állítsa össze a középpályát és a támadó szekciót. Lesznek majd zúgolódások (lsd. elmúlt évben Vidal).

Robi71 2019.07.14. 16:20:45

@GYLS: Nagy kérdés Umtiti állapota. Ha már sohasem lesz 100%-os, akkor De Ligt egy vissza nem térő alkalom kihagyása lesz. Óriási hiba lenne.
Remélem ezzel a klubvezetés is tisztában van és Samuel csak azért maradt, mert rehabilitálható.

Robi71 2019.07.14. 16:22:13

@DISTANTxTHUNDER: A Real-nál már csak egy kérdés maradt: Pogba vagy senki. Ennek függvényében fognak még eladni játékosokat vagy esetleg bevonni a transzferbe.

GYLS 2019.07.14. 16:37:41

@Robi71: deLigt (vagy ügynöke) JELEN állapot szerint úgy döntött, távozik az Ajaxtól. Umtiti állapota viszont a JÖVŐ (ősz) kérdése lesz. Ha a Barca lenne deLigt álma, akkor talán még maradhatna is 1 évet az Ajaxban. De nem!!! Ettől kezdve pedig értelmetlen arról beszélni, hogy kihagyhatatlan lehetőség.

Robi71 2019.07.14. 16:52:11

@GYLS: Ha De Ligt álma a Barca akkor még maradt volna egy évet az Ajax-ba???....ezt nem gondolhatod komolyan! :) Ezt nem álomnak, ezt ostobaságnak hívnák.
Umtiti esetében viszont az orvosi stáb MÁR MOST tisztában van azzal, hogy milyen állapotban van....nem kell ezzel az ŐSZIG várni. Ha krónikus a sérülése és már sohasem lesz 100%-os, akkor MOST kellett volna eladni (ha átmegy egy orvosin) és MINDENT megtenni De Ligt-ért.
Nagyon remélem, hogy a Barca vezetői tudják mit csinálnak!!!

BarcelonaFC 2019.07.14. 16:56:18

@Robi71: Ha Umtiti teljes mértékben felépült és egészséges akkor szerintem nem is lehet kérdés, hogy Piqué vagy Lenglet a padra fog szorulni, Big Sam egy világklasszis védő, akit mostantól remélhetőleg elkerülnek a sérülések is mert Lenglet és ő megoldhatnák a Barcelona középső védő kérdését jó pár évig.

BarcelonaFC 2019.07.14. 16:57:52

@PBence20: Inkább Cucurellát kellene visszavásárolni mert Albának nincs cseréje.

GYLS 2019.07.14. 17:04:08

@Robi71: Komolyan gondolom, hogy HA deLigt álma a Barca, akkor nem tárgyalna másokkal és várna egy évet, hogy Pique utódja legyen. Jelenleg Valverdénél epizodista lenne. Ő pedig játszani akar. És ezt le is nyilatkozta. IGAZA VAN! És ettől kezdve mondhatunk mi bármit, lényegtelen.
Ha tudjuk Umtiti egészségi állapotát, akkor miért nincs az eladandók listáján? Ha tudom, akkor nálam már az elsők között távozott volna. Vagy mások is tudják, és ezért senkinek sem kell? Na ez a 22-es csapdája.

Robi71 2019.07.14. 17:06:53

@BarcelonaFC: Én nem bontanám már meg a Pique-Lenglet párost még egy egészséges Umtiti-ért sem. Ha úgy tartjuk meg, hogy a sérülése krónikus és már nem alkalmas topszinten játszani és ennek köszönhetően bukjuk el most De Ligt-et (10 évente egyszer születik egy ilyen belsővédő tehetség), akkor ezt sohasem bocsájtom meg Bartoéknak. Igaz, egy meg nem bocsájtott bűn a sok más mellett már nem oszt vagy szoroz.

BarcelonaFC 2019.07.14. 17:06:55

Amennyiben sikerül eladni Rafinhát illetve Malcomot (bár amikor játszott, sokkal jobb volt, mint Cou..), plusz tudunk szerezni egy fiatal bal hátvédet, szerintem megvan a keret a következő szezonra.

Valahogy így nézne ki a kezdőm jelenleg:
Ter Stegen
Semedo - Piqué - Umtiti - Alba
De Jong - Vidal - Arthur
Messi - Suárez - Griezmann

A kp-n érzem egyedül azt, hogy lehetne változtatni (Coutinho ha összekapja magát bekerülhetne, Alena-t is jó lenne beépíteni..) persze ez az egész már ott elbukik, hogy Busquets és Rakitic is kezdő lesz, úgy, hogy Rakiticnak már itt sem kellene lennie..

Robi71 2019.07.14. 17:09:49

@GYLS: Igen, jó kérdés. Nem eladó vagy eladhatatlan?
Egy krónikus sérüléssel bajlódó játékost nem igazol le topcsapat. Leszámítva minket, akik így igazoltuk le Vermaelen-t. :(

sunt 2019.07.14. 17:12:28

Sajnos a Barca vezetésben mindenki - hogy finoman fejezzem ki magam - nem mond igazat, vagy hallgat. Így aztán nem lehet tudni, hogy ki mit akar és főképp nem, hogy miért. Hogy messzebb ne menjek: ki akarta, hogy Griz jöjjön? Valverde? Barto? Messi? és ki nem akarta közülük? Így aztán mindenki azt gondol és kommentel, amit csak akar.

Robi71 2019.07.14. 17:14:19

@BarcelonaFC: Leigazolunk egy 120 milliós Griezmann-t és a padra ültetjük a 300 milliós Coutinho-Dembi párost. Ez mennyire lenne életszerű?
Habár egy ilyen beteg klubnál bármi megtörténhet...még akár ez is. :(

BarcelonaFC 2019.07.14. 17:16:53

@Robi71: Sajnos nem tudom elképzelni, hogy Barto ilyen vagy olyan úton elismerje a hibáját, inkább viszi csődközelébe a klubbot, mintsem eladja azokat akik nem váltak be.. de ne legyen igazam.

DISTANTxTHUNDER 2019.07.14. 17:39:02

@PBence20: Coutinhot és Rakiticet eladjuk Oriol Busquets és Ruiz miatt, igen, ez életszerű xD

DISTANTxTHUNDER 2019.07.14. 17:44:02

@GYLS: Ha De Ligt álma a Barca akkor miért nem volt jo neki az a fizetés ami De Jongnak is fel lett ajánlva? Meg arról volt szó hogy ő megküzd a helyéért, nem? :)

2019.07.14. 17:49:08

@GYLS: Igen játszaniuk kell de kinőtték a b csapatot. Perez oriol busquets és puig mindenképpen. A kölcsön nem megoldás. Ezért kell játékosokat eladni. Tényleg csak az maradjon akire szükség van de jong leigazolása után szükség van rakiticre? Nem. Griezmann leigazolása után szükség van coutinhora? Nem. Simán lehet helyet csinálni nekik a szűk keretben.

2019.07.14. 17:54:49

@DISTANTxTHUNDER: Coutinho tavaly megkapta a lehetőséget. Legtöbbet ő volt a pályán.(mondjuk lehet hogy ter stegen volt ebben nem vagyok biztos). Nem élt vele most itt az ideje hogy tovább álljon és más kapja meg. Támadó sorban ott van pl.: Perez aki házi gólkirály lett a b-ben ő biztos megérdemli coutinho helyét a keretben

Robi71 2019.07.14. 17:58:02

@DISTANTxTHUNDER: Ha De Ligt-t 70 millióért igazolja le a Juve....és ebben benne van Raiola jutaléka is, akkor mennyit is kap az Ajax ebből? 60-at...vagy még annyit sem?...
Szerintem egy óriási kamu volt az érte tett 75 milliós ajánlat. Magyarul nem érdekelte komolyan a Barca-t De Ligt leigazolása. Felesleges a játékost vagy az ügynökét hibáztatni. Kamu volt az egész és azért, hogy ez ne derüljünk ki a klub a játékos állítólagos pénzéhségét hivatkozik. Szánalmas.

Bivi76 2019.07.14. 18:01:07

@PBence20: Az FC Barcelonának nem harmadosztályból jövő spanyolokra, hanem dél-amerikai, francia, holland, portugál sztárokra van szüksége. Olyanokra, akik fiatalok, és nem lépnek be a "bandába".

DISTANTxTHUNDER 2019.07.14. 18:14:44

@PBence20: De nem gólokra van szükség :) Hanem olyan játékosokra akik meg tudják csinálni az 1v1et, helyzeteket tudnak kialakítani maguknak es a tarsaknak, vagy még helyzet sem kell nekik ahhoz hogy villanjanak, pl egy atlövéssel.. Coutinho sok lehetőséget kapott de nem jó szerepben, ez kb olyan mintha Ruiz végigjátszaná a következő szezont de mint védő

Robi71 2019.07.14. 18:19:42

@Bivi76: Mondanám, hogy ezt magyarázd meg, de te folyamatosan életszerútlen dolgokról beszélsz. :)
"Olyan fiatalok akik nem lépnek be a "bandába"? Örök kívülállókra gondolsz...vagy olyanokra akik új bandát alapítanak? :)
Tudtommal minden csapat egy "banda". Ettől működik.

rtghfb 2019.07.14. 18:19:50

@DISTANTxTHUNDER: Coutinho sok mindent csinált csak 1v1 szituációkat nem nyert. Egyénként ez a "Coutinho nem jó helyen játszik" téma elég unalmas már, az utolsó éveiben a Poolban is balszélsőt játszott és nagyon jól ment neki, ráadásul tavasszal is jól játszott miután a klub megvette. A sérülése után volt egy gyengébb időszaka, kapott kritikát rendesen és összenyomta a nyomás. Ez van.

DISTANTxTHUNDER 2019.07.14. 18:21:15

Legyünk reálisak szerintem, Piquében nem 1, hanem 2, de inkább 3 év van még kezdőként, ennyit De Ligt biztosan nem várt volna, inkább elment a Juventusba, ahonnan még mindig léphet ha akar.. szerencsére itt van Todibo, aki ugyan nem De Ligt, de beválhat.. amikor Umtitit leigazoltuk mindenki Laporteot várta, és nem lehet mondani hogy rosszul jártunk az "olcsó" megoldással.. de mondom, Piqué pótlásával ráérünk akkor amikor időszerű lesz

Sörenzen 2019.07.14. 18:24:49

@DinhoR10: Azt írod, hogy "lehetne kicsit kevesebbet olvasni tőled és több tartalmat belevinni?
Nem! Mert Robi ma átlépte a 6 ezres határt, magyarán, - több mint 6.000 kommentet írt. Isten éltesse Robi 71-et, - akinek nem kell otthon sem takarítani, sem mosogatni, levinni a szemetet, neki csak egy dolga van az, hogy a blogba írjon.
Hurrá!

DISTANTxTHUNDER 2019.07.14. 18:25:38

@rtghfb: De balszélső és balszélső között is van különbség.. a múlt szezonban pl elől a vonalon játszott 433ban, előtte meg feljebb 442ben.. Coutinho pont felállt védelem ellen tudna villogni, de csak akkor ha a középpályáról indul a második vonalból, hogy a lepattanókat ő gyűjtse be vagy le lehessen készíteni neki a labdát lövésre..

Robi71 2019.07.14. 18:30:48

@DISTANTxTHUNDER: "akik meg tudják csinálni az 1v1et, helyzeteket tudnak kialakítani maguknak es a társaknak, vagy még helyzet sem kell nekik ahhoz hogy villanjanak, pl egy átlövessél.."....pont ezt vártuk Coutinho-tól, de nem jött. :)
Súlytalan figura, középszerű védők falták fel könnyedén vacsorára....az arca pedig olyan volt, mint akinek kaki van a gatyába. Másfél év alatt 52!!! bajnoki meccsen játszott és nem volt alkalma bizonyítani? Mert nem jó helyen szerepelt? Ez volt az oka, hogy belebotlott a labdába tuti helyzetben, könnyedén szerelték a védők, minden 1v1et elveszett? ...ne komolytalankodjunk. :)

BarcelonaFC 2019.07.14. 18:33:07

@Bivi76: Így is rohamosan fogy a csapatban lévő sajátnevelésűek száma, ha van tehetséges fiatal a B csapatban akkor igen is hozzák fel és merjék alkalmazni.
Tudom, már elindult egy ilyen folyamat de nem szeretném ha végleg a psg szintjére süllyednénk.

Én amiatt szerettem bele ebbe a csapatba mert tényleg több volt, mint egy klubb, hol van már az amikor 11 saját nevelésű játékossal álltunk ki..?

Berbatov 2019.07.14. 18:39:58

Grizi a 17-es mezt kapta. Ez nem Cou távozását sejteti.

Bivi76 2019.07.14. 18:45:21

@BarcelonaFC: Én inkább sikeres csapatot szeretnék, mint katalán, spanyol, tehetségtelen játékosok gyenge produkcióit. Ha ezekre a harmatgyenge gyerekekre építenénk a jövő Barcelonáját,találkoznánk az Európa Ligában a Fehérvárral meg a Fradival. De lehet még velük sem, mert a bajnokságban még EL helyen sem végeznénk. A Barcelonát mindig a külföldi zsenik tették naggyá!

BarcelonaFC 2019.07.14. 18:45:33

Én simán elvettem volna Coutinho 7-es mezszámát, egyrészt nem érdemelte ki lassan 2 év alatt sem, másrészt meg a padon úgy sem látszódik:)

Bivi76 2019.07.14. 18:46:41

@Berbatov: Remélem Coutinho marad! Dembelével egyetemben! Mindkettőjükre szükségünk van céljaink elérése érdekében!

GYLS 2019.07.14. 18:50:24

@BarcelonaFC: Rossz a példád. Az elit klubok közül Jelenleg épp a PSG keretében van a legtöbb saját nevelésű játékos. Más kérdés, hogy a kezdőbe nem nagyon férnek oda. Ugyanez lenne a mi - ma is emlegetett - fiataljainkkal is. Ahol állandó az eredménykényszer, ott nem nagyon lehet kisérletezgetni. Nálunk pedig egy bajnoki cím már nem tartozik a JÓ szezonok közé sem.

2019.07.14. 18:56:25

@Berbatov: olyan szempontból helyes hogy nem vesszük el egy még itt lévő játékos mezszámát, lesz majd lehetősége később arra váltani griezmannak amire akar. De jongnak is ilyen egyszerűen kellett volna egy szabad számot választani szerintem a 16os megfelelő lett volna.

2019.07.14. 19:07:21

@DISTANTxTHUNDER: Ruiz egy középcsatár aki hosszú ideje már inkább szélsőt játszik és nem okoz neki problémát hogy teljesen idegen poszton kell játszani. De én legutóbbi hozzászólásban perezről írtam akinek megy az 1v1 is(na mondjuk nem mintha ruiznak nem menne)
Coutinho viszont egy 10es akinek nincs posztja a csapatban csak balszélen ahol a legtöbbet játszotta karrierje alatt.(érdekes hogy mindig kikerült oda szinte mindenhol) Az hogy szélsőként nem kap elég szabadságot az meg teljesen normális hiszen Messi az aki visszalép Messi az aki irányít, 2 ember nem töltheti be ugyanazt a szerepet a pályán ehhez nem tudott alkalmazkodni ezért nem látom értelmét a maradásának a piaci értéke folyamatosan fog lemenni és óriási bukás lesz(már most is az).

Robi71 2019.07.14. 19:08:41

@Bivi76: "A Barcelonát mindig a külföldi zsenik tették naggyá." ...ez nem igaz.
Az összes sikeres Barca gerince saját (6-7( nevelésű katalán és spanyol játékos volt. És...ezt egészítettük ki 3-4 kiváló légióssal.

Berbatov 2019.07.14. 19:29:30

@PBence20: Dehogy kapnak ideiglenes mezt.. Aztán az eladott darabokkal mi lesz? De Jongnak még nem volt lemeccselve a 21-es, ezért mutatták be szám nélkül. Griezmanné hivatalosan a 17-es, semmi csere nem lesz. Ezt viseli a szezonban.

Eminusz 2019.07.14. 20:02:21

Nem tudom, mi a celja a vezetosegnek.. Nem ertem a koncepciot... Rengeteg a kerdes.. Es hatalmas a csend. Mi a kovetkezo lepes?? El kene adni nem egy jatekost, de egyelore szo sincs rola. Arrol annal inkabb, hogy biztositanak mindenkit a maradasarol, foleg azt, akitol a legcelszerubb lenne megvalni... Ha marad Coutinho es Dembele, akkor senki ne mondja, hogy nincs penz! Ahol ennyi magas fizetesi igenyu jatekost el tudnak tartani, az bizony a vilag leggazdagabb klubja... Az a sejtesem, hogy titokban az vagyunk.. Es hogy miert kell ezt titkolni? Mert igy tehet zsebre annyi penzt a vezetoseg..

Enter22 2019.07.14. 20:09:58

Sziasztok! Egy éve követem már a blogot . Szerintetek érdemes új csatárokban gondolkozni, vagy elég ami van jelenleg? És Coutinhot mennyiért adnátok még el, ha egyáltalán eladnátok?

2019.07.14. 20:10:37

@Berbatov: nyilván később alatt következő szezont értettem.(ha akkor szabad lesz). 21es mezhez még annyit ha alena nem akarja akkor nem fogja átadni, valószínűleg csak úgy ő se cseréli le az első mezszámát amit a nagyok által kapott.

Enter22 2019.07.14. 20:34:33

@Robi71: Általában a Barcanak, de néha a 10 évvel ezelőttinek.

fura ez a blog 2019.07.14. 20:38:17

@Enter22: Robi új haverod van :) Vagy csalódás, hogy nem egy újabb juve szimpatizáns?

julio alberto 2019.07.14. 21:04:44

@Robi71: Öregedő klasszikusok...Liverpool 0-4,Valencia CF 1-2..sőt van akinek Brazília 0-2...Ja ha már tenisz és Wimbledon...William?Sima zakó a 10 évvel fiatalabbtól.Na így teljes a sorminta.

Balázs37. 2019.07.14. 21:16:32

@PBence20: mennyit tudsz te keverni ezekkel a számozásokkal, mint ha nem lenne mindegy ki melyikben játszik, ez kész, mint egy kisgyerek :)

Berbatov 2019.07.14. 21:19:46

parisunited.fr/lequipe/le-mercato/kia-joorabchian-agit-dans-lombre/

A megbízható Paris United szerint Coutinho ügynöke a színfalak mögött dolgozik, nem kell komolyan venni a nyilatkozatát. A PSG-vel folyamatosan tárgyal, és a Liverpoollal is felvette a kapcsolatot. A franciákhoz Neymartól függetlenül kerülhet, mert most van anyagi forrásuk a brazil megszerzésére, ami egy éve nem volt...

Eminusz 2019.07.14. 21:24:38

@Berbatov: Na hatha sikerul megegyezniuk! En szurkolok! :)

ZalanBarcafan 2019.07.14. 21:27:30

@Berbatov: Én pedig örülnék Neymarnak

Robi71 2019.07.14. 21:27:57

@Berbatov: "van anyagi forrásuk a brazil megszerzésére, ami egy éve nem volt"....160 millió?

PeppyRapier 2019.07.14. 21:43:42

@Eminusz: Szerintem a koncepció egyértelmű. A vezetőség megunta Valverde és a Coutinho - Dembelé páros szerencsétlenkedését, elvégre 2 éve nem képesek érdemben pótolni Neymar-t, így a váltás mellett döntöttek. Kínálkozott a piac által egy lehetőség, hogy 120millióért elhozzanak egy világklasszis csatárt, aki végre garantáltan betölthetné a Brazil után marad űrt. Hiszen Coutinho-val ellentétben neki tényleg támadó a posztja, és Dembi-vel ellentétben ő már egy kész bizonyított focista, nem egy örök ígéret.

Innentől fogva nem feltétlenül muszáj túladni a gyengélkedő pároson, csak így már Valverde rá lesz szorulva, hogy új szerepkört találjon nekik. Coutinho-nak kézenfekvő a középpályán Iniesta posztja, ahova mindig is szánták Abidal-ék, csak ugye Ernő másképp gondolta. Ha nem, akkor mindenképp mennie kell, mert nincs helye a csapatban.

Dembelé-ből pedig elsőszámú csere lesz, hiszen van annyira tehetséges, hogy ne tékozolja el a klub. Persze az más kérdés, hogy nyafogni fog, és a padon nem fog fejlődni, de legalább nem is lesz állandóan sérült. Csere pedig kell, mert az első hármas sem sérthetetlen, Malcom pedig 100%, hogy így már menni fog.

A középpálya és a védelem készen van, már csak egy bal-bekk kell Alba mögé. Oda Firpo a célpont ha összejön, ha nem, akkor időhúzó jelleggel 1 évre Filipe Luis. Hogy Neymar jön-e, az már csak egy olyan extra, amivel előzetesen nem számolt a klub, de kár volna veszni hagyni csak úgy a tékozló fiút. Ha összejön a visszahozatala pár létszámfeletti játékosért cserébe, akkor tökéletes, ha nem, akkor pénz úgysincs megvenni.

Szóval szerintem a koncepció egyszerű, a védelem rendben van, csak 1 poszra kell igazolni. A középpálya még inkább kész, és még lehet hogy sokan is vannak. A támadósorba pedig kellett egy instant kezdő bizonyított szupresztár, aki végre betölti a Neymar által hagyott űrt, és nem csak hiánypótló lesz. Minden más (Neymar v. DeLigt) csak olyan extra, ami eredetileg nem volt a terv része, és nem is feltétlenül kellenek.

Bivi76 2019.07.14. 21:59:28

Egyre jobban bosszantó hogy itt a blog 90%-a mindig azzal foglalkozik, hogy el kell adni Coutinhot, és/vagy Dembelét. Foglalkozzatok inkább Busquets és Rakitics eladásával! Hihetetlen!

julio alberto 2019.07.14. 22:20:06

@Bivi76: Busquets,Rakitic nem piacképes játékosok.

julio alberto 2019.07.14. 22:21:24

@PeppyRapier: Csak egy a bibi Griezmann kb sosem volt balszélső

PeppyRapier 2019.07.14. 22:27:22

@Bivi76: De te vágod is miket írkálsz? Két olyan játékosról beszélsz, aki nem ok nélkül van a keretben. Busquets az Busquets, a klub egyik ikonja aki Xavi és Iniesta mértékű respect szinten van, nem is ok nélkül. Még mindig képes magas szinten focizni, de nem ok nélkül jött DeJong, aki egy az egyben az ő helyére érkezett. Sergio 2-3 éven belül vagy visszavonul vagy elmegy levezetni, nem lesz itt semmilyen eladás, és remélem ezt te sem gondoltad komolyan, mert akkor nagyon el vagy tájolva.

Rakitic az utóbbi 10 év legjobb igazolása, aki képes volt Xavi-t kiszorítani, és a helyére is lépni. Gyengül játékban, és talán idén távozik is, de tett le annyit az asztalra, hogy senki ne akarja csak úgy kidobni... rajtad kívül persze. Még mindig kezdő szint, de már ő is 31, viszont abba bele kell törődnöd, hogy e két játékos közül az egyik biztosan kezdő lesz idén is.

Ellenben az általad védett páros, még csak nem is bizonyított. Dembelének volt pár jó meccse, de mind2 szezonja nagy jókora részét kihagyta sérülés miatt, ami egy ilyen fiatal játékosnál elég kiábrándító. Ráadásul önfejű, látszólag nem képes fejlődni (labda vezetések v. átvételek sokszor rém gyengék, ami 2 év alatt nem túl jó), és borzasztóan inkonzisztens. De van annyira fiatal és tehetséges, hogy cserének maradjon.

Coutinho-ról nem is beszélve. Ő egy kész játékosként jött, aki ráadásul a klub történetének legdrágább igazolása. Ehhez képest mennyit tett hozzá a csapat eredményeihez v. játékához? Hébe-hóba egy bomba, egy-egy gólpassz, és meccsenként 1 látványos megmozdulás. Aláíróm, rossz poszton játszik, de attól még ez nagyon gyenge. Ráadásul a válogatottban sem virágzott ki a középpályán szerepelve. Az első meccsen villant, utána ő is csak szenvedett, a döntőben is rossz volt nézni, ahogy eltemeti magát a rossz döntéseivel. Ő Iniesta helyén jó lehetne, de Valverde alatt soha nem fog ott szerepelni.

Szóval nem értem mi a bajod azzal, ha egyesek a bizonyítótt klublegendákat v. kimagasló játékosokat védi, nem pedig azokat, akik 2 év alatt 250millióért érkezve alig tettek le valamit asztalra. Csak azért mert bennük még lehet lehetőség? És meddig várjunk rá amíg ez előjön? Ameddig már értük sem kap majd a klub egy petákot sem? Én inkább látnám itt Neymar-t ezért a kettőért, aki az MSN-el triplázott nekünk, mint hogy tovább reménykedjek, hogy a szuperdrága megaigazolások egyszer végre elkezdjék azt mutatni a pályán, amiért idehozták őket.

PeppyRapier 2019.07.14. 22:27:33

@Bivi76: De te vágod is miket írkálsz? Két olyan játékosról beszélsz, aki nem ok nélkül van a keretben. Busquets az Busquets, a klub egyik ikonja aki Xavi és Iniesta mértékű respect szinten van, nem is ok nélkül. Még mindig képes magas szinten focizni, de nem ok nélkül jött DeJong, aki egy az egyben az ő helyére érkezett. Sergio 2-3 éven belül vagy visszavonul vagy elmegy levezetni, nem lesz itt semmilyen eladás, és remélem ezt te sem gondoltad komolyan, mert akkor nagyon el vagy tájolva.

Rakitic az utóbbi 10 év legjobb igazolása, aki képes volt Xavi-t kiszorítani, és a helyére is lépni. Gyengül játékban, és talán idén távozik is, de tett le annyit az asztalra, hogy senki ne akarja csak úgy kidobni... rajtad kívül persze. Még mindig kezdő szint, de már ő is 31, viszont abba bele kell törődnöd, hogy e két játékos közül az egyik biztosan kezdő lesz idén is.

Ellenben az általad védett páros, még csak nem is bizonyított. Dembelének volt pár jó meccse, de mind2 szezonja nagy jókora részét kihagyta sérülés miatt, ami egy ilyen fiatal játékosnál elég kiábrándító. Ráadásul önfejű, látszólag nem képes fejlődni (labda vezetések v. átvételek sokszor rém gyengék, ami 2 év alatt nem túl jó), és borzasztóan inkonzisztens. De van annyira fiatal és tehetséges, hogy cserének maradjon.

Coutinho-ról nem is beszélve. Ő egy kész játékosként jött, aki ráadásul a klub történetének legdrágább igazolása. Ehhez képest mennyit tett hozzá a csapat eredményeihez v. játékához? Hébe-hóba egy bomba, egy-egy gólpassz, és meccsenként 1 látványos megmozdulás. Aláíróm, rossz poszton játszik, de attól még ez nagyon gyenge. Ráadásul a válogatottban sem virágzott ki a középpályán szerepelve. Az első meccsen villant, utána ő is csak szenvedett, a döntőben is rossz volt nézni, ahogy eltemeti magát a rossz döntéseivel. Ő Iniesta helyén jó lehetne, de Valverde alatt soha nem fog ott szerepelni.

Szóval nem értem mi a bajod azzal, ha egyesek a bizonyítótt klublegendákat v. kimagasló játékosokat védi, nem pedig azokat, akik 2 év alatt 250millióért érkezve alig tettek le valamit asztalra. Csak azért mert bennük még lehet lehetőség? És meddig várjunk rá amíg ez előjön? Ameddig már értük sem kap majd a klub egy petákot sem? Én inkább látnám itt Neymar-t ezért a kettőért, aki az MSN-el triplázott nekünk, mint hogy tovább reménykedjek, hogy a szuperdrága megaigazolások egyszer végre elkezdjék azt mutatni a pályán, amiért idehozták őket.

PeppyRapier 2019.07.14. 22:27:43

@Bivi76: De te vágod is miket írkálsz? Két olyan játékosról beszélsz, aki nem ok nélkül van a keretben. Busquets az Busquets, a klub egyik ikonja aki Xavi és Iniesta mértékű respect szinten van, nem is ok nélkül. Még mindig képes magas szinten focizni, de nem ok nélkül jött DeJong, aki egy az egyben az ő helyére érkezett. Sergio 2-3 éven belül vagy visszavonul vagy elmegy levezetni, nem lesz itt semmilyen eladás, és remélem ezt te sem gondoltad komolyan, mert akkor nagyon el vagy tájolva.

Rakitic az utóbbi 10 év legjobb igazolása, aki képes volt Xavi-t kiszorítani, és a helyére is lépni. Gyengül játékban, és talán idén távozik is, de tett le annyit az asztalra, hogy senki ne akarja csak úgy kidobni... rajtad kívül persze. Még mindig kezdő szint, de már ő is 31, viszont abba bele kell törődnöd, hogy e két játékos közül az egyik biztosan kezdő lesz idén is.

Ellenben az általad védett páros, még csak nem is bizonyított. Dembelének volt pár jó meccse, de mind2 szezonja nagy jókora részét kihagyta sérülés miatt, ami egy ilyen fiatal játékosnál elég kiábrándító. Ráadásul önfejű, látszólag nem képes fejlődni (labda vezetések v. átvételek sokszor rém gyengék, ami 2 év alatt nem túl jó), és borzasztóan inkonzisztens. De van annyira fiatal és tehetséges, hogy cserének maradjon.

Coutinho-ról nem is beszélve. Ő egy kész játékosként jött, aki ráadásul a klub történetének legdrágább igazolása. Ehhez képest mennyit tett hozzá a csapat eredményeihez v. játékához? Hébe-hóba egy bomba, egy-egy gólpassz, és meccsenként 1 látványos megmozdulás. Aláíróm, rossz poszton játszik, de attól még ez nagyon gyenge. Ráadásul a válogatottban sem virágzott ki a középpályán szerepelve. Az első meccsen villant, utána ő is csak szenvedett, a döntőben is rossz volt nézni, ahogy eltemeti magát a rossz döntéseivel. Ő Iniesta helyén jó lehetne, de Valverde alatt soha nem fog ott szerepelni.

Szóval nem értem mi a bajod azzal, ha egyesek a bizonyítótt klublegendákat v. kimagasló játékosokat védi, nem pedig azokat, akik 2 év alatt 250millióért érkezve alig tettek le valamit asztalra. Csak azért mert bennük még lehet lehetőség? És meddig várjunk rá amíg ez előjön? Ameddig már értük sem kap majd a klub egy petákot sem? Én inkább látnám itt Neymar-t ezért a kettőért, aki az MSN-el triplázott nekünk, mint hogy tovább reménykedjek, hogy a szuperdrága megaigazolások egyszer végre elkezdjék azt mutatni a pályán, amiért idehozták őket.

PeppyRapier 2019.07.14. 22:29:00

Bocsánat a kommentcunamiért, csak beakadt nálam az oldal :)))))

Robi71 2019.07.15. 04:19:14

@PeppyRapier: Bivi egy ilyen impulzív alkat (gondolom szakmai ártalom:). Ő mindig is szapulni fog valaki(ke)t. Most a sokat bizonyított 30-asokat, mert könnyebb még mindig azt a lovat ütni, amelyik húz. Cou-t vagy Dembi-t nem lehet....mivel nincs mire. Az ők hozzáadott értékük a játékhoz a nulla felé tendál....így ha nyerünk akkor is jók, ha vesztünk akkor is mivel nem rajtuk múlott. :)
De ne aggódj, 2-3 év múlva amikor nem lesz már kibe beleállni, akkor szerinted kik fogbak következni a szapulásban? ....egyet találhatsz! :)

Bivi76 2019.07.15. 05:10:03

@Robi71: Ki fog következni? Nálam az, aki nem Barcelona szintű játékos. Nem érdekel a múltbéli teljesítmény . A jelen és a jövő érdekel. Abba pedig a "kedvenceid" nem férnek bele. Rajtunk ragadnak a piacképtelen óriási keresetű 30+ osok, akiket szerződésük alapján még 35-36 éves korukig is ide köt a szerződésük. Nem tudom ezen mit nem lehet érteni!

Robi71 2019.07.15. 05:23:55

@Bivi76: Mit nem értek?
Hogy mitől tartod "Barcelona szintű játékos"-nak Cou-t és Dembi-t? Amikor nem igaz! Az elmúlt 1.5-2 év nem enged erre következtetni.
Hogy miért tartod a "jelen és jövő" zálogának Cou-t és Dembi-t? Amikor nem igaz! Az elmúlt 1.5-2 év nem enged erre következtetni.
Hogy miért tartod "piacképesnek" Cou-t és Dembi? Amikor nem igaz! A piac nem ezt mutatja! Ez objektív tény!
...Akkor te miből gondolod ezeket?

Bivi76 2019.07.15. 06:06:41

@Robi71: Volt olyan már, hogy valakinek igazat adtál?

Robi71 2019.07.15. 06:13:29

@Bivi76: Mindig igazat adok, ha valaki életszerűen érvel.
Szubjektív (szimpátiára alapuló) véleményeket nem tudok elfogadni.

Robi71 2019.07.15. 06:43:58

@Bivi76: Apropó Wimbledon. Óriási respekt mindkettőjüknek! :)

Bivi76 2019.07.15. 06:52:41

@Robi71: Így van. A legnagyobbat legyőzte a 2.kedvencem. Mikor Nadalt legyőzte Federer, már boldog voltam! Tegnap viszont szomorú. Ettől függetlenül óriási sportember a svájci zseni, egy géniusz. Megmaradt embernek, sztárallűröktől mentes, jótékonykodó jó ember!

Robi71 2019.07.15. 07:24:29

@Bivi76: Federer, Nadal, Dokovic....elképesztő hármas.
Nekem Sampras volt a kedvencem. :)

Bivi76 2019.07.15. 07:44:51

@Robi71: Ne már! Végre valami amiben egyetértünk. Federerig nekem is ő volt! :-)

Bivi76 2019.07.15. 07:48:31

@zeli39: Ha netalán Busquets eladólistán lenne (ami soha nem lesz sajnos), kíváncsi lennék, mekkora érdeklődés lenne rá, és milyen értékű ajánlatok futnának be!

Robi71 2019.07.15. 07:56:50

@Bivi76: Akkora érdeklődés lenne, mint a 30+os Puyol, Xavi vagy Iniesta esetében. Felesleges ezen lovagolni. Busi is visszavonulót fúj majd ha elérkezik az ideje. Addig inkább azon kellene dolgozni, hogy a megfelelő utódot előteremtsük. Puyol, Xavi vagy Iniesta esetében ez nem igen sikerült vagy csak részlegesen.

Robi71 2019.07.15. 08:00:05

@Bivi76: ...és Ayrton Senna halálával (1994. május 1., Imola) nekem végetért a Forma 1 nézése. :(.
Szerencsére a MotoGP-ben a "Doktor" után érkezett az "Élien" Marc Marquez. :)

Robi71 2019.07.15. 08:01:26

@zeli39: Ha Alberto mondta, akkor az úgy is van. :)

Bivi76 2019.07.15. 08:07:43

@Robi71: Én Forma 1-ben Hakkinen szurkoló voltam, de bírtam Montoyát is egyidőben. Most Verstappennel szimpatizálok. (mégiscsak holland)

LDzsi 2019.07.15. 08:24:45

@Bivi76: sosem lesz eladólistán, mert a kutyának se kellene... Az hogy még mindig klasszis... ha így lenne, akkor Guardiola biztosan vinné. Rakiticből még lehetne pénzt szerezni, de évről évre kevesebbet. Sose volt klasszis, csak egy jó munkás, akinek mára hatalmas arca lett. A 35 éves Xavit is nem a klasszisával tudta "kiszorítani", hanem mert az öreg már fizikálisan kevés lett. Hitegethetjük magunkat, de ez a két játékos tuti biztos kezdő lesz egész szezonban, és nem a teljesítményük miatt

Robi71 2019.07.15. 08:33:35

@LDzsi: Ha Busi 25-26 éves lenne Pep vinné, mint a cukrot. :) 31 éves játékosra már nem épít egyetlen topcsapat sem.
Rakitic nem "szorította ki" Xavi-t....egyszerűen a klub őt találta megfelelőnek a pótlására...és 5 éve ezt teszi, úgy, hogy "sose volt klasszis, csak egy jó munkás, akinek mára hatalmas arca lett". :)
Coutinho sem "szorította" ki Iniesta-t, hanem a klub egyszerűen őt találta megfelelőnek a pótlására. Az eredményt látjuk. Hogy itt lesz még 5 év múlva is, mint Rakitic?....hm.
Dembi sem "szorította" ki Neymar-t, hanem a klub egyszerűen őt találta megfelelőnek a pótlására. Az eredményt látjuk. Hogy itt lesz még 5 év múlva is, mint Rakitic?....hm.

LDzsi 2019.07.15. 08:40:08

@Robi71: "ha"... :) Dembi ki sem tudta volna szorítani Neymart mert már itt sem volt... Rakitic sem fog önszántából elmenni, hisz' elvégre az ő helye "foglalt", miért is tenné :) Ahogy Busquets helye is "foglalt", ő is rá fog rohadni a csapatra. Jöhet ide De Jong, Pogba meg még Isten tudja kicsoda, még a fiatal Busquets se tudná kirobbantani, annyira "foglalt" a helye. A csapat játékán Griezmann se fog javítani, de legalább már te sem pampoghatsz, hogy szegény Valverde nem kapja meg azokat a játékosokat, akiket szeretne :)

kritizator 2019.07.15. 08:40:48

@Robi71: Az eredményt látjuk. (kétszer is)

Már régen meg akartam kérdezni: Cou és Dembi leigazolásakor mi volt a véleményed?

Lusta vagyok visszakeresni.

Robi71 2019.07.15. 08:49:00

@LDzsi: Én örülök Grizi érkezésének. Remélem Ernő is. :)

Robi71 2019.07.15. 08:53:57

@kritizator: Coutinho esetébe örültem....igaz nem ilyen körülmények között (cirkusz, szezon közben) és nem ilyen áron. Ő mérhetetlen csalódás számomra...tőle ennél sokkal többet vártam.
Dembélé esetében csak hüledeztem, amikor megtudtam, hogy ő lesz az "új Neymar". Arra talán hogy megvesszük "kipróbálni", ahogy több játékost is vettünk (20-40 millióért), de hogy 140 milliós "Neymar" lesz...arra nem. :)
Vártam Hazard-t, Salah-t vagy esetleg Mbappé-t...de őt nem.

Robi71 2019.07.15. 09:23:22

@Bivi76: @LDzsi: @zeli39: Szinte biztos vagyok abban, hogy Busi és Rakitic (ha marad) az utolsó szezonjukat kezdik a Barca-ban.

LDzsi 2019.07.15. 10:01:50

@Robi71: sajnos én nem látom ilyen derűsen. De remélem igazad lesz :)

Robi71 2019.07.15. 10:30:26

@LDzsi: Megvannak a pótló emberek...és még ott van a jövő nyár is, ha szükséges.
Busi szerintem a válogatottból is visszavonul az EB után és átadja a stafétabotot Rodri-nak. Rakitic hasonlóan...

Robi71 2019.07.15. 10:49:11

@LDzsi: De ehhez mind De Jong-nak, mind Arthur-nak bizonyítani kell hogy alkalmasak a "főszerepre".

zoldbela 2019.07.15. 15:21:51

@Bivi76: Ez a hozzászólásod nagy csalódás volt! Ne rombold a a kivívott tekintélyedet! (Ne égesd magad!)

zoldbela 2019.07.15. 15:25:02

@Bivi76: Ez a hozzászólásod (2019.07.14. 21:59:28) volt, ha nem lenne egyértelmű.

Bivi76 2019.07.15. 19:07:44

@zoldbela: Voltam már kitiltva. Nem fogok belemenni vitába. Amit akkor írtam, úgy is gondolom.

caaaatalan 2019.07.16. 09:38:03

@Bivi76: nagy érdeklődés lenne Busira de kis pénzért, mert csapágyasra van hajtva és nem is fiatal.
süti beállítások módosítása