A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Semedo: Ki kell javítanunk a hibáinkat!

2019. november 04. - caaaatalan

Megtartotta a Slavia Praha elleni Bl meccs sajtótájékoztatóját az FC Barcelona, melyen Ernesto Valverde tréner mellett ezúttal a portugál bekk Nelson Semedo volt ott és nyilatkozott.

Természetesen ahogy az lenni szokott egy váratlan vereség után a Barcelona és az újságírók legalább annyira foglalkoztak a hétvégi Levante elleni kudarccal, mint a holnapi BL meccsel.

Semedo és Valverde egyaránt a bajnoki kudarcról kaptak kérdést, de más-más módon reagáltak. A tréner szerint a csapat  nem érdemelt vereséget, a Levante az első helyzetéből gólt szerzett, ez megnehezítette a Barça dolgát, tamadásban pedig nem volt elég kemény a csapat.

Semedo ugyanerre a kérdésre válaszolva inkább előre tekintett és a Slavia elleni meccsen  kíván a jó játékkal és az eredménnyel választ adni a hétvégi fiaskóra. A portugál is elismerte, hogy a hibákat ki kell javítani, és tanulni belőlük, hiszen már a Slavia elleni odavágó is váratlanul nehéz és komoly kihívást jelentett a hétvégi kisiklásról nem is beszélve.

Eközben Riqui Puigról is kérdezték Valverdét, minekutána a saját nevelésű fiatal a napokban kijelentette, hogy januárban kölcsönbe távozna ha nem kap lehetőséget az első csapatban. A spanyol edző erre reagálva elismerte Puig tehetségét, és kifejtette, hogy eljön az ő ideje, de most a fejlődését a B csapatban való szereplés szolgálja, ezzel a vezetőség korábbi álláspontját tartotta.

A Barcelona holnap a Slavia ellen a BL 4. fordulójában lép pályára otthon. A csapat az eddigi 3 fordulóban 7 pontot gyűjtött, ezzel vezeti a csoportját a két 4 pontos csapat, vagyis az Inter és a Dortmund előtt, és ha nyer akár már 2 fordulóval a csoportkör vége előtt bebiztosíthatja továbjutását.

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr3015288814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raven1975 2019.11.04. 21:22:10

Hivatalos keretünk a holnapi Bajnokok Ligája meccsre.
uploads.disquscdn.com/images/5e96b9abc447abdcd9ddbde2ec94c3a815c581f467c4130507ab0a658bb82dee.jpg
Figyelem, senkit ne tévesszen meg, hogy holnap este 7-kor kezdünk!

caaaatalan 2019.11.04. 21:24:02

@Raven1975: Puig továbbra sem kerettag :(

Spacedyevest 2019.11.04. 21:31:59

" A csapat nem érdemelt vereséget" Ez az egy mondat teljesen jellemzi az ipsét.

2019.11.04. 21:34:00

@Raven1975: legalább valamiben kezd észhez térni valverde és megint kihagyta arthurt. Ez már pozitívum a holnapi meccsre

Robi71 2019.11.04. 22:59:41

Kíváncsi leszek a támadósorra Suarez hiányában.
Messi helyett Grizi-t tenném be árnyékének. Dembélé(Fati)-Grizi-Messi.

sunt 2019.11.05. 05:59:54

Vajon spekulálnak-e azon, hogy ha folytatódik a nyögvenyelős foci, ki vehetné át ideiglenesen, nyárig a csapatot?

Cule87 2019.11.05. 06:12:14

@PBence20: Ó Istenenem! Nem tudnál magadban duúlni-fúlni Artúrra? A Blog többségének semmi baja vele.. Te meg folyamatosan csak fröcsögsz Arthurra, mintha kötelető lenne! De nem mintha annyira sokat mutatnának az Isten adta tehetségükből az általad dédelgetett és felsszopott La massia szökevények. Gondolok itt Dulifulira, meg hozzá hasonló rengeteg korábbi besült ,sztárjelölt , öntörvényű idiótára, akiknek fogalmuk sincs mi az az alázat. Jelzem, nem vagyok elvakult Arthur fanatikus, de ez már bicskanyitogató, ahogy beszélsdz egy-egy játékosról(nem csak Arthurról), csak azért mert nem a te "álom ovodádban szedték le a tojáshélyat a seggéről"és nem itt kezdte el építeni a karrierjét!

GYLS 2019.11.05. 06:58:31

Ma semmi esetre sem juthatunk tovább! Amennyiben győzünk, lesz 10 pontunk. Ha az Inter-Dortmund döntetlen, nekik lesz 5-5 pontjuk, és még szerezhetnek 6-6-ot, tehát 11 lehet. Amennyiben a Dortmund-Inter mérkőzésen nyer valamelyik, akkor annak lesz 7 és még szerezhet 6-ot, tehát lehet 13, amelyik veszít, az a meglévő 4-hez szerezhet 6-ot és lesz 10 pontja, akárcsak nekünk. Pontazonosság esetén pedig az egymás elleni mérkőzések döntenek. Lesz még miért izgulnunk.

Barc A ti 2019.11.05. 07:32:29

Azt kívánom, hogy a nagy arc és mellény helyett a mieink fele annyira hajtsanak és tegyék oda magukat, mint bármelyik ellenfelünk.
Igaz, hogy az edzőnk egy nokedli, de a játékos állományunk jó.
Játszanunk kellene a focit, megharcolni minden egyes labdáért, küzdeni a győzelemért.

Spacedyevest 2019.11.05. 08:58:57

@Cule87: Ez sem egy asszertív stílus. Légyszi fogalmazz egy kicsit finomabban.

il Moro 2019.11.05. 09:06:17

Otthon játszunk, így (egyelőre) nem aggódok. Csak a Camp Nou ajtaján kilépve felejtünk el focizni...

barcainiesta8 2019.11.05. 12:11:42

@PBence20: Hagyd már abba kérlek, Arthur idén a legjobb középpályásunk De Jonggal holtversenyben, a brazil válogatott oszlopos tagja, stabil kezdő, ne hasonlítsuk már össze Alenával akinél klasszisokkal jobb focista...

Nagybarcelona 2019.11.05. 13:25:57

sportwitness.co.uk/valverdes-failure-to-fit-players-into-barcelonas-system-worries-camp-nou-chiefs-a-lot/
Az FC Barcelona házi újsága most azt pedzegeti, H. a vezetèst nagyon idegesíti, H. Valverdènek nem sikerült beilleszteni a csapatba Griezmannt, Coutinhot ès Dembelèt. Volt már hasonló szivárogtatás a Pique-De Ligt, játèkosok kiváltsága I kapcsán. Most akkor döntse el mindenki maga, H. ki tartja a posztján Valverdèt.

Robi71 2019.11.05. 13:41:32

@Nagybarcelona: Ki tartja a posztján? A főnöke, Barto! Ő az egyetlen aki lapátra teheti!
Grizi-vel még várjunk, de Cou vagy Dembi be-nem-építésének nem csak Valverde az okozója. A két játékos nagyon nem az a kaliber, aminek be lettek harangozva Barto által. Világmegváltóknak lettek beharangozva, de hamar kiderült hogy a "futottak még" kategória mindkettő, akik max kiegészítő-cserejátékos kategóriában tartoznak. Talán ha ennek lettek volna igazolva, akkor kisebb lett volna a nyomás rajtuk és az edzőn is. Így reménytelen küldetés volt...

Eminusz 2019.11.05. 15:29:27

@barcainiesta8: Mondjuk azzal nem ertek egyet, hogy Arthur klasszisokkal jobb focista lenne, mint Alena... Vegig fej-fej mellett haladtak egyik sem volt jobb a masiknal, sot, szemely szerint azt mondanam talan Alena jobb is volt... Csak aztan egyik naprol a masikra Alena erthetetlen okokbol kegyvesztette valt... Nyilvanvalo, hogy Arthur igy “el tudott huzni” ami a fejlodest illeti...

MagicBarca 2019.11.05. 15:57:03

Senki se számítson egyszerű feladatra és gálára ma.Nyögvenyelős,vértizzadós este lesz.Az,hogy át fognak szaladni rajtunk,ez egyértelmű-már az első meccsen is így történt-,de már nincs meg sajnos az sem,hogy egy kiscsapat remegő lábakkal jön a Camp Nou-ba.Tudják,látják,hogy abszolút nem kell tőlünk be...ni,sajnos.Viszont ha ma nem nyerünk......jön a Dortmund és az Inter.És valljuk be,ők sokkal előrébb járnak tőlünk.Nem mondom,hogy a 2 meccsen nem szerzünk pontot,de akkor a tuti minden,ha ma nyerünk

Eminusz 2019.11.05. 16:02:28

Erling Haaland a legujabb nev, aki felmerult mint Suarez-utod. Velemenyek?

Cule87 2019.11.05. 16:03:51

@Spacedyevest: Rendben elnézést a kirohanásomért!

kritizator 2019.11.05. 16:06:48

@Cule87: pedig mennyire igazad volt, 100%-ig

Nagybarcelona 2019.11.05. 16:33:59

@Dr Mouse: Erről írtam már többször is. Mind a vezetès , mind a játèkosok, de legfőkèpp Valverde tehet a kialakult helyzetről, már írtam is, az edző mostanra a játèkosok bizalmát is elvesztette. Mentálisan meg van zuhanva a csapat.Ahogy Rakitic (hètvègèn gólt kellett volna lőni, mègsem változtatott a cserèn, ès Busquetset hozta be)vagy Messi nèzett rá, ahogy a játèkosok utalgatnak az edző hibáira. Most már tènyleg nehezebb lenne edzőt találni,(èv közben) de vannak neves edzők állás nèlkül.

2019.11.05. 16:47:38

@Robi71: Klopp palyazik Dembelere megnezhetned mit hoz ki belole. Balfasz edzonk van, Dembele egy csiszolatlan gyemant ki kellene hasznalni a gyorsasagat de ez a tokolos lassu jelenlegi Barcelonaban lehetetlen. (Messit imadom de sokszor o fogja vissza a cseleivel a gyors tamadasokat) Illene a Liverpoolba. Edzo kellene ide aki helyreteszi a jatekosokat, kinek mi a dolga es ezt szigoruan betartatna. Plusz az en szemelyes vagyam hogy ne pofazzanak allandoan a biroknak. Undorito amit muvelnek.

Balázs37. 2019.11.05. 16:51:40

@Cule87: +1 Xaviékkal kifutott a saját nevelés, ezt be kell látni

Nagybarcelona 2019.11.05. 17:11:00

@Robi71: Szerinted mekkora szava lehet az elnöknek, mikor pl. a Griezmann videóval Piquè bohócot csinált a klubból, mi lett a büntetèse? Èn is nehezen akartam elfogadni, de most már látom, H. klikkesedès van a kereten belül, ès pár játèkosnak èrdeke, H. Valverde maradjon az edző. Pl. Pique, Busquets, Roberto Rakitic, (akinek meg lett hálálva) a töketlen elnök meg nem mer ez ellen lèpni, csak szivárogtat, mint amint már leírtam. (nem meri felvállalni azt, H. esetlegesen távozzanak a Culèk kedvencei). A vezetősègnek èrdeke lejáratni magát Valverdèvel, az igazolások becsődölèsèvel, Lá Masiások hanyagolásával (Alena, Puig, Ansu, Moriba, most tènyleg vannak igèretes fiatalok), vagy pár játèkosnak èrdeke, H. Valverde maradjon, s ez által az ő helyük is a kezdőben/csapatban? Szerinted Valverde egy báb, a vezetősèg irányítja. Igen, èn is látom, h. valamit megmondanak neki (Coutinho, Griezmann, Arthur, De Jong játszatása, első èv után vissza a 433-hoz, fiatalok játszatása stb.) de nehogy azt kèpzeld már, H. Bartó felhívja, H. Arthurt hagyja ki a keretből, Semedo játszon bal hátvèdet, álljon vissza vèdekezni, eredmènytelenül játszassa a 433-at szèlsők nèlkül, visszaálljon meccs közben 442-re stb. Egyszerűen látják, H. alkalmatlan a feladatára, nekik meg szintèn nem sok közük van a focihoz, így meg aztán teljesen remènytelen a helyzet. Az lenne az egyetlen megoldás ha elzavarnák Valverdèt, ès hoznának egy új edzőt, akinek minimálisan szólnának a dolgába. Azèrt írtam így, mert nincs szüksège arra a csapatnak, H. Pl. egy "Morinho" kihagyja Messit, mert nem fut, a 120 milliós Griezmannt, H. bukjunk 80 milliót, vagy H. fèlredobja a megkezdett fiatalítást, ès 60 meccsen az idősebbek játszanak, mert a jövőt is tervezni kell. Vannak fiatal tehetsèges játèkosaink, akikből ki kell hozni a maximumot, mert az sem bizonyos, H. egy Mbappe, vagy Sancho nálunk beválna 400 millióèrt.

Dr Mouse 2019.11.05. 17:26:15

@evooo: Én sem szeretem, amikor egy bírói itéletnél nekiállnak reklamálni a játékosok. Mert nem ez a dolguk! Ha a bírók karakánok lennének, azonnal kiosztanának pár sárgát, arra biztosan abbahagynák. - De lehet, hogy ezzel a reklamálással időt akarnak húzni, mert addig levegőt vehetnek, a pulzusuk normálisra vált.
Tetszik vagy nem tetszik, imádott csapatomnak egyre rosszabb a kondiciója, - köszönhető az edzőjüknek, aki ezt nem tartja fontosnak.
Tegnap néztem az A Villa-Liwerpool meccs ismétlését és csak bámultam, hogy milyen remek erőnléttel bír a Pool! Össze sem lehet - sajnos - hasonlítani a miénkkel...
Ami Dembelét illeti, tényleg átlagon felüli futó gyorsasággal (és nagyon közepes labda technikával) rendelkezik. Ő - szerintem - egy jól kontrázó csapatban (ilyenek az olaszok, az AM és még 1-2 angol csapat) remekül helytállna.
A Barca ezzel szemben a kontrát a legritkábban alkalmazza, inkább sok érintéssel közelítik meg az ellenfelek kapuját, ilyenformán Dembus született adottságát nem tudjuk igazából kihasználni.

Les Corts 2019.11.05. 18:00:21

Ter Stegen-N. Semedo,Piqué,Lenglet,Jordi Alba-Vidal,Sergio,F. De Jong-Messi,Griezmann,O. Dembélé

kritizator 2019.11.05. 18:25:06

@Nagybarcelona: A vezetősègnek èrdeke lejáratni magát Valverdèvel

Azért ez durva kijelentés...

kritizator 2019.11.05. 18:26:28

@Dr Mouse: csak bámultam, hogy milyen remek erőnléttel bír a Pool

Tavaly nem láttad? Amikor lefutottak minket?

Nagybarcelona 2019.11.05. 18:28:39

@kritizator: vagy-on a hangsúly. Szerintem nem èrdeke.

Nagybarcelona 2019.11.05. 18:33:59

Pont most volt a Digi-n az olasz összefoglaló, beszèltèk, Conte mennyire összerakta az Intert. Ennyit számít egy edző.

Barca30 2019.11.05. 18:42:16

@Les Corts: Úgy érzem,hogy ma ha győzünk akkor nagyon fogunk ,sok góllal,vagy beégünk,mint a hétvégén.sajnos mind a két lehetőség benne van a csapatban.

Força Barça! 2019.11.05. 18:44:06

Ma este tovább javíthatjuk a Bajnokok Ligája történelmének leghosszabb hazai veretlenségi sorozatát. 33-nál tartunk, ami önmagában is rekord, minden más csak plusz.

Dr Mouse 2019.11.05. 18:56:31

Szerintem ma jobban fognak játszani a Fiuk... talán azért, mert tartanak attól, hogy a saját közönségük kifütyüli őket?

INCA 2019.11.05. 19:04:18

Csak Dembele meg ne sérüljön!

Barca30 2019.11.05. 19:06:34

@Dr Mouse: hát eddig nem úgy néz ki,sajnos.

BarcaForLife 2019.11.05. 19:38:18

Busqets probalt visszafutni egy kontranal..komikus...mintha setalt volna...kozeppalya nem segiti se a tamadast se a vedekezest....vicc

Força Barça! 2019.11.05. 19:41:39

Dembélé csinál valami jót utána nagyon siet minél gyorsabban elbaszni.

Balázs37. 2019.11.05. 19:44:15

Nevetséges, hogy egy cseh csapatot nem tudunk 1 félidő alatt lerendezni, Messistől, mindenestől! Kiábrándító!!! Van ennél lejjebb?

Nagybarcelona 2019.11.05. 19:50:02

Most nem játszunk rosszul, de ezt a feltolt vèdelmet nem èrtem, èletveszèlyes. Szinte nincs is kp-nk, mert Vidal szinte csatárt játszik, Busquets meg mindig De Jong előtt található, szóval megint szervezetlenek vagyunk. A jobb oldal veszèlyesebb. Lehet Griezmannt kellene bevinni közèpre, Dembelèt meg balra.

kritizator 2019.11.05. 19:50:20

@Nagybarcelona: valóban, rosszul értelmeztem :(

kritizator 2019.11.05. 19:55:13

@Balázs37.: azért legalább volt néhány helyzetünk, főleg Messinek

Força Barça! 2019.11.05. 19:58:13

A 'rac1' szerint Alba megsérült, cserét kér(t) a szünetben.

Eminusz 2019.11.05. 19:58:22

Nagyon szerettem volna latni Alenat, de sajnos nem ugy allunk, hogy fel lehessen kuldeni.. :/ Borzalmasan szervezetlen a kozeppalya! Ez az elsodleges problema, amit meg kell oldani surgosen! Egy Busquets-Rakitic csere nemileg meg is oldana a dolgot! Tobb cseret nem irok, mert ez a csere az egetoen fontos, ami utan biztos, hogy megszerezzuk a vezetest!

Nagybarcelona 2019.11.05. 20:00:35

Hogy is van ez a Valverde sèrülten játszat játèkosokat?

BarcaForLife 2019.11.05. 20:09:26

Remelem kikapunk..ha az kell h karvaly menjen

Barca30 2019.11.05. 20:15:59

Ez a köcsög mikor hozza már le a topa busit.

Nagybarcelona 2019.11.05. 20:19:45

Nem èrtem ezt az idióta edzőt, Dembelèt hozza le, aki legalább veszèlyes volt.

osborne 2019.11.05. 20:20:04

Fati hátha villan, mert eddig szenvedős minden.

Barca30 2019.11.05. 20:26:22

Kezdődik a hétvégi mérkőzés fogatókönyve.naggyá teszünk egy lelkes de gyenge képességű csapatot.mintha nem is gólra játszanák a focit,lassan,millió rövid passzokkal húzzuk szinte az időt.

BarcaForLife 2019.11.05. 20:28:15

Sok ures hely is van a lelaton

Frenkie82 2019.11.05. 20:36:38

na én ki is kapcsoltam a tv-t...

BarcaForLife 2019.11.05. 20:38:12

1000 rossz dontes. Mindenkitol minden formaban....ide uj edzo kell. Ez nem kerdes

BarcaForLife 2019.11.05. 20:38:12

1000 rossz dontes. Mindenkitol minden formaban....ide uj edzo kell. Ez nem kerdes

Barca30 2019.11.05. 20:40:43

@Frenkie82: na én meg egy dobozba pakolom a barca dolgaim egy dobozba és leragasztom,amíg ez a fa...arcú lesz az edző,nem nézek barca meccset sem.

BarcaForLife 2019.11.05. 20:42:52

4 golt rugtunk 4 meccs alatt....kettot kaptunk....Messi aranylabda buko mar. Szetbaszott mindent ez a szar

BarcaForLife 2019.11.05. 20:44:26

Az a legjobb h meg ki is eshetunk siman....nekunk van 2 nehez meccs....mekkora lesz az Europa Liga

Barca30 2019.11.05. 20:46:14

A bíró is élhetne nemi életet az anyukájával.

Barca30 2019.11.05. 20:47:46

Meg a farkas norbika is.

RAJDEN 2019.11.05. 20:49:56

Szégyen gyalázat , nincs mit mondani

2019.11.05. 20:50:14

Most ugyan úgy lehet írni azokat hogy mik a problémák aminek főleg valverde áll a középpontjában ami igaz de az egyik legnagyobb hibája (amit muszáj kiemelni) még mindig a középpálya összeállítása. Mikor veszi észre hogy a busquets, rakitic, roberto, vidal, de jong Arthur hatosból egyszerre csak 2 játékos kell a pályára nem több a harmadik játékosnak alenanak vagy puignak kell lennie.

Patkòs Csaba 2019.11.05. 20:51:34

Gratulálok a vendégeknek ,a mai Barca is egy nagy 0 volt,ennek a csapatnak nincs helye a legjobb 16 közt sajnos ezt kell mondanom.

Balázs37. 2019.11.05. 20:53:29

Basszák ki már a picsába ezt a cegi, baszk buzit! Ha kell elmegyek Barcelonába és én baszom szét az agyát. Barca meccset meg nem nézek egy jó ideig, szerencse nem is kell, mert nincs spiler2m

MagicBarca 2019.11.05. 20:55:54

Na,akkor skandálhatja a tábor Barcelonában,hogy "Európa-liga,Európa-liga".......Nyílvánvaló,hogy a csoportban harmadikok leszünk.Kérdés,mi kell majd még akkor is,hogy Ernőt elzavarják?Talán kiesni a spanyol bajnokságból?Qva jól fekszik ez a csávó valakinél,Barca-legendákat is elküldtek volna már rég,nemhogy egy ilyen töketlent

Força Barça! 2019.11.05. 20:57:56

Az ilyen meccsek nagyobb okok az #out-ra mint a nagy arányú kiesések.

Nagybarcelona 2019.11.05. 20:59:04

Köszönjük szarverde. Na nekem ne magyarázza senki H. Nem ő tehet mindenről. Sèrülten játszatja Albát. Firpo biztosan hozza azt amit Roberto a jobbon. Semedót átviszi a balra, így ő is egy 0 lett. Leviszi Dembelèt, azután, H. gólpasszt adott Robertónak, ès talán a legjobb volt, a 3 kulcspasszával. Griezmannt átviszi jobbra. Busquetst sokszor vèdem, de ma ez egy 0 volt tőle. Ha ezek után sem zavarják el ezt a sz.rházit, ez az èvünk bukó. Eljutottunk oda, H. nem is várom a meccset. Ebben a csapatban sokkal több van. Ez egy kalap sz.r, mint az edző.

Maestro10 2019.11.05. 21:00:20

A nagy Barcelona nem tud megverni egy jórészt csehekből álló, bohóc ligában futballozó, lelkes kis csapatot , ráadásul otthon. Szép mondhatom! Valverde is, és a játékosok is elmehetnek a p*csába, mert olyan nem fordulhat elő, hogy egy Slavia Praha-t nem tudunk megverni otthon, miközben olyan játékosok alkotják a kezdőt mint Messi, Griezmann, vagy De Jong többek között. Szánalmas! Csak akkor csillapodik a dühöm, ha holnap a címlapokon azt olvasom, hogy Valverde-t kirúgták a f*szomba. Aztán jöhet Koeman, Ten Hag vagy Pimienta, bánom is én, csak legyen már vége ennek a vergődésnek ami most van, mert ez már holt ciki! Visca el Barca!

messiaaas 2019.11.05. 21:00:53

@Balázs37.: +1.. Szégyen körülbelül de végig úgy voltam ha kell kapjunk ki, csak V-t küldjék el.. Egy ideig szerintem én is hanyagolom a meccsnézést...

Nagybarcelona 2019.11.05. 21:10:28

www.sportbible.com/football/reactions-news-take-a-bow-barcelona-were-playing-a-1-2-1-6-formation-against-slavia-prague-20191105
Ez mi a kutyasz.r? Ez Valverde taktikája, lassan már a vakok is èszre veszik. Mèg hogy ő a szakember. Pfff.

Les Corts 2019.11.05. 21:12:07

Nem azt mondom,hogy játékosuralom legyen,de Messi nyomást gyakorolhatna a vezetésre.Máshogy elképzelni sem tudom,hogy elküldenék ezt a kóklert.Számos alkalom lett volna rá mégsem történt semmi.

Nagybarcelona 2019.11.05. 21:12:38

@katalan2: Az mindegy H. Kiesünk a bl- ből, csak Messi rúgjon gólt.

pereztrollka 2019.11.05. 21:14:35

Eljutottunk oda, hogy nem azon kell agyalni kit kerüljünk el HA esetleg tovább jutunk, hanem KI ellen lesz esélyünk...Őszintén rövid a lista...

Dr Mouse 2019.11.05. 21:15:24

Messi-Slavia Praha=0:0.......

Robi71 2019.11.05. 21:19:07

@Nagybarcelona: A két meccs alapján nyugodtan elmondhatjuk, hogy paliban voltunk a Slavia-val. Szajkózhatod ezerrel, hogy "szarverde"....de az utóbbi években teljesen elfogytunk minőségben, kreativitásban. Messi egyedül maradt...ezt nyugodt szívvel kijelentem.
A lelkesedéssel ma nem volt baj, a képességbeli hiányosságokkal annál inkább. Némelyik játékosunk és a Slavia (le a kalappal előttük) játékosa között semmilyen minőségbeli plusz sincs. Egyre inkább azt gondolom, hogy egy edzőváltás sem segíthet sokat ezen a csapaton.

Nagybarcelona 2019.11.05. 21:26:55

@Robi71: Szerintem most ezt ne. Mindenkinek szètdurran az agya, te meg a vègletekig vèded Valverdèt. Ja tudom, ekkora szar a csapat, főleg Dembele, aki gólpasszt adott, csak Valverde Kedvenc Robertója nem tudta belőni, Firpo meg Arthur meg a lelátóról nèzte a meccset, Alba meg sèrülten játszott. Szóval most lègyszi' ne keltsd a feszültsèget. Vègül is világbajnok, Copa győztes èv legjobb kp-sal pont olyan mint egy cseh játèkos. Az edzőjük viszont jobb, azt elismerem.

Maestro10 2019.11.05. 21:28:42

@Robi71: Szajkózzuk is ezerrel a "szarverdét", ne idegeskedj. Szerinted az normális dolog egy Barcelonánál, hogy TÁMADÓ KÖZÉPPÁLYÁS NÉLKÜL állnak fel, immáron meccsről meccsre? És ez az edző felelőssége, csakúgy mint a rossz taktika, amit már egy mezei cseh csapat is kiismer. És valóban vannak nem Barca szintű játékosaink (de még mennyi), de ezt a Prágát ezekkel a játékosokkal is 3-4 góllal kellett volna verni. Pont. Én úgy vagyok már vele, hogy jöjjön Pimienta, dobja be a fiatalokat a mély vízbe, és lesz ami lesz... engem már nem érdekel.

kritizator 2019.11.05. 21:29:05

@Barca30: most már farkas norbika is hibás, nem csak a valverde?

Akkor nagyon nagy baj van a barcaval.

BarcaForLife 2019.11.05. 21:29:18

@Robi71: szerintem oriasit tevedsz...Griezmann, De Jong, Dembele minosegi jatekosok....csak nem itt. Mindenki szar volt ma, gyerekes hibakkal. Akkor senki nem uti meg a minoseget? Dehogynem....de hat latod rajtuk h szenvednek.....hiaba raksz be 20 okos gyereket egy hulye tanarhoz....

Magyarazd meg akkor h az Inter mitol vaktozott meg? A keret nem annyira cserelodott.

Klopp miert tud minden csapatbol jot csinalni?

Ten Hag miert versenykepes meg mindig az Ajaxal azutan h elvittek a legjobbakat?

Szerinted miert integet egy karmester egy koncerten? Mindegyik zenesz tudja h kell jatszani de kell aki ezt osszehangolja...Valverde ebben 000000.

INCA 2019.11.05. 21:31:25

@Dr Mouse: Igen, ez így van sajnos. Jó lenne, ha még rajta kívül is lenne még legalább egy valaki.

BarcaForLife 2019.11.05. 21:39:22

A Dortmund meg az Inter ugy mennek mintha beletekernel 3x gyorsasaggal a Barca tamadasokba

Bivi76 2019.11.05. 21:40:56

@Balázs37.: Ne idegeskedj Barátom! Nincs értelme. Minden bejött, amiről szoktam írni. Megújulásra van szükség minden szinten, aminek vezéráldozattal kell járnia. Ezzel dőlne a dominó. Amíg ezt a fájdalmas döntést nem hozzák meg, minden marad a régiben. Tudod Te, miről beszélek. Múlt héten személyesen is megbeszéltük. 2021-től vissza kell térnie a varázsnak, remélhetőleg a letűnt korszak játékosai nélkül. Barca forever, de most fájdalmas időket élünk.

FRANCIBARCA 2019.11.05. 21:43:35

@katalan2: Én is nagyon sajnálom, mert ha valaki ő mindent megtett és aki figyelte a a meccset az láthatta, hogy Dembelé és A.Fati is képes vele a kombinatív játékra, érzik a ritmust amit 'MESSI DIKTÁL' ! ... és hol van az E.Valverde óhajára hozott ' A.Grizli ' ? ... el tudom képzelni SIMEONE gondolatait igaz, hogy őket már nem erősíti , de a 'BARCÁT' legalább gyengíti ! ...

FRANCIBARCA 2019.11.05. 22:13:11

@BarcaForLife: Úgy érzem egy véleményen vagyunk ! A közelmúltban feszegettem én is az általad felhozott 'karmester-koncert ' összefüggést ! ...továbbá teljesen igazad van abban, hogy "hiába raksz be 20 okos gyereket egy hülye tanárhoz"... mert ha a gyerekeknek van több eszük 'LÁSD JELEN ESETBEN A FOCIHOZ' attól még a 'TANÁR' marad a hülye, csak nálunk lásd 'BARCA' ennél is nagyobb a baj, ha a 'TANÁR' FŐNÖKE is hülye, vagy még hülyébb, mert nem veszi észre, hogy már BAJ VAN ! ...

MagicBarca 2019.11.05. 22:16:56

@FRANCIBARCA: huuuuu,ezzel de egyetértek.@BarcaForLife: veled is.Szar volt ma mindenki,de nem csak a játékosok,hanem az edző is ugyanolyan hibás,sőt.Szerintem gyűjtsünk aláírást :D egy próbát nem megér?Valverde out :D az a baj,hogy soha a büdös életbe nem fog lemondani,elzavarni meg pár évig még nem fogják,talán,majd mikor a bajnokságban kicsúszunk az első 4-ből,akkor.

hokihari 2019.11.05. 22:25:21

Sajnos Nincs közeppalyas Aki jol inditana.Betenni a vedök möge a labdat lagyan.Mikor hozzuk fel a labdat a csatarok az ellenfel kapujanak hattal varjak a labdat es Igy mindig visszafele kell passzolni.Többször kell bemozogni es inditani utemben. Parszor jol csinaltak a sracok de több kellene.Vedök fölött is be lehetne emelni Mikor a felpalyahoz Közel allnak fel 2 sorban.Tul Lassan megy a labda mindenki cipeli Igy lelssulul az akcio.

Barcaa 2019.11.05. 22:32:33

AMIKOR az Ajax dupla emberhátrányban jobban támad idegenben, mint a Barca otthon 11 emberrel...

Sajnos már régóta nem nálunk játsszák a focit, hála Valverdééknek.

Spacedyevest 2019.11.05. 22:43:57

Egyszerúen semmi lendület nincs a csapatban. Valverde testbeszéde látszik rajtuk.
Klopp már keresztbe lenyelt volna mindenkit a félidőben.
Persze nem csak ez számít, koncepció sem ártana, na meg egy jó irányító középpályás.

Kertai Dávid 2019.11.05. 22:56:45

ahogy nézem inter ellen elég egy döntetlen és továbbjutottunk, szóval nem állunk szarul... de remélem azér győzni megyünk mert jó lenne csoportelsőnek lenni

Robi71 2019.11.05. 23:18:18

@Nagybarcelona: Vigasztalhatod magad (és nem csak te), hogy a dolgok megváltoznak egy edzőcserével. Én ebben nem hiszek, mert látom amit látni kell.
Ez az elmúlt 10-12 év leggyengébb Barca minden szempontból beleértve a játékos képességeket is. Látni kell a egyedi klasszisok (korábban 5-6 is volt a csapatban) és a mostani "csak" jó játékos közti.
Voltunk egyértelműen a világ legjobb csapata.....voltunk top 3-ban.....és most a top 10-ben (még). De van-lesz lennebb is.
Most már szerintem mindenkinek egyértelmű, hogy a "United" szindróma minket is elért. Kb még 1-2 év van háta, hogy oda jussunk ahol a MU volt, amikor Sir Alex otthagyta őket. Jelenleg nincs olyan biztató jel, ami nem arra utalna, hogy ez nálunk nem következhet be.

Barca30 2019.11.05. 23:19:32

@kritizator: nem csak szörnyü hallgatni a barca ellenességét.egy riporter közvetitsen,ne szurkoljon.

Robi71 2019.11.05. 23:29:41

@Nagybarcelona: Azért nem semmi, hogy a vezetőség (Valverde-től Bartomeu-ig) inkompetenciáját azzal indokolod (és ami még rosszabb...el is fogadod), hogy a csapaton belül klikkesedés van. Fel kell állni és át kell adni a helyet annak, aki ezt megoldja....amennyiben ez így van. És akkor egy egy kardcsapással minden megváltozik.
De ahogy mondtam, én ennél sokkal súlyosabb problémákat látok.

Berbatov 2019.11.06. 00:02:44

Piqué szerint kurva jók voltunk, csak az a fránya labda nem akart átmenni a gólvonalon. Valverde szerint semmi baj, vezetünk mindent, semmi ok az aggodalomra. :) Bartomeu hétvégén azt nyilatkozta, hogy Valverde kiváló munkát végez.

Senkinek sincs önkritikája, akkor mit is várunk...
Az alma minden összetevője rohadt.

40 percet láttam amúgy a meccsből. Szegény Griezmann annyi idő alatt szerintem 3 alkalommal ért labdába. Messi még véletlenül sem passzolt neki ziccerben. Tényleg zseniális, hogy egy 120 milliós játékosból ennyit képes kihozni az edző és a közeg. :D Nem baj, majd leírjuk őt is.

Berbatov 2019.11.06. 00:59:44

Wenger papa szakértőként amúgy azt mondta, hogy ez a csapat krízisben van. Lassan játszanak, dinamizmus nélkül, és a támadóharmadban az egyéni megoldásokra törekszenek. Gyakorlatilag mindenki Messire vár. Elvesztette a karizmáját, az önbizalmát az együttes.

Tahát nulla taktikával lépünk pályára, plusz legalább még nem is küzdenek, hajtanak a játékosok (1-2 kivételtől eltekintve). Ezt én is megszakértettem volna, mert ugyanezt látom, mint oly sokan mások...

Robi71 2019.11.06. 01:30:22

@Berbatov: "Lassan játszanak, dinamizmus nélkül, és a támadóharmadban az egyéni megoldásokra törekszenek. Gyakorlatilag mindenki Messi-re vár. Elvesztette a karizmáját, az önbizalmát az együttes."....ez nem feltétlenül azt jelent, amit te bele próbálsz magyarázni.
Én azt látom, hogy kezdünk elszakadni az élmezőnytől és lassan utolér a második vonal is. Ma is közel azt játszottunk amire ez a csapat képes (nem volt kimondottan gyenge teljesítmény a csapatban). Még ezzel a játékkal is jobb helyzetkihasználással és gyengébb kapusteljesítménnyel az ellenfél részéról, 4-0-al végződhetett volna az első félidő és ez tovább nőhetett volna a második félidőben...és akkor most mindenki elégedett. Volt pár ilyen szerencsésebb meccsünk ebben a szezonban is, ami után a hozzászólók nagy része elégedetten nyugtázták a mutatott játékot. :)
Néhányan tudtuk, hogy a valóság árnyaltabb, de a kritikus hangok (pld az enyém) csúnyán el lettek nyomva.

Robi71 2019.11.06. 01:35:24

@Berbatov: Ha minden jól alakult volna és 4-0-ra végződik az első félidő, akkor ez a kiscsapat megtörik bármilyen jól is játszottak addig. És akkor sima meccs lett volna, mint néhány korábbi meccsük is hazai pályán ebben a szezonban. De mi játékban tartottuk őket (ahogy Prágában is) és ettől lett kiegyensúlyozott a játék.

BarcaForLife 2019.11.06. 01:53:28

@Robi71: szerintem ezt amit Berbatov mondott nem lehet mashogy bemagyarazni....lassuak vagyunk es nincs dinamika.....es amikor odaerunk a 16os kozelebe visszafordulunk....Busquetsnek cask cserenek szabadna lennie....Aki dinamikus volt ma az Dembele es Semedo. Dembele megindult de senki nem tudta kovetni....fizikailag....ott allt a gyerek 3 vedovel a tobbire meg kocogtak fel. Ezt egyetlen ember engedhetne meg maganak es az Messi....es ez meg tole is sok...Griezmannt is ez az ember baszta el. Hat egy vilagbajnokrol beszelsz es nem kis szerepe volt benne.....ott talan voltak jatszotarsak....de amit becsulok benne h nem passzolnak neki es akkor is kiteszi a lelket es jon vedekezni. Ide egy tamado kozeppalyas kene.

telkiensis 2019.11.06. 02:10:09

@Robi71: Pontos a diagnózis . Minden felvetéseddel egyetértek . Eljött az idő , hogy bármilyen keserű is, tudomásul vegyünk olyan dolgokat , amiket nem fedhet el klub iránti szeretetünk , nem áltathatjuk magunkat tovább . Minden organizmusnak , szervezetnek megvan a maga életciklusa , van felívelő , van prosperáló virulens ,és van leszálló, már potenciál nélküli vegetáló szakasza , ami már nem képes a megújulásra.Adekvát a MU és a Milán példája . Bár elemi erejű dühöt érzek Valverde és a klubvezetéssel kapcsolatban , tudomásul kell venni , hogy ők csak siettették a csapat összeomlását . A keserű tény az , hogy a Barca egy középcsapat .Nemzetközi aspektusból verseny képtelen . Nehéz elfogadni , de a rideg valóság . Még mindég azt hisszük , ez az a Barca ami elkápráztatta világot , és szerintem a világ valaha volt legjobb csapata volt , talán az 1970 -es világbajnok brazil válogatott mérhető hozzá . Ezt a mai csapatot néhány jó - és csak jó - valamint pár közepes játékos alkotja . Két világklasszis játszik benne , természetesen Messi és ter Stegen . Nincs Neymar , Iniesta , Xavi , Alves akik a saját posztjukon abszolúte világklasszisok voltak . Fájdalom ez a mai Barca ennyit tud, ezen ront még a morálisan és szakmailag alkalmatlan Valverde és a klubvezetés . Pont . Illúzió , hogy bármit is megoldana az edző és vezetőségváltás . Ettől még Suareznek alapvető labdakezelési problémája marad , toyábbra is tíz helyzet kell számára egy gólhoz , amit reklamálással és hisztivel kompenzál , Busquets továbbra is pokolian lassú és körülményes marad , és ipari mennyiségben szórja el a labdákat , Piqué továbbra is az üzleti ügyeire koncentrál , Dembelé , akinek egyébként fantasztikus adottságai vannak , továbbra is mentálisan kezelhetetlen marad ,Griezmann egy Coutinho 0.2, Alba kétségbeejtően visszaesett ,Arthur , de Jong ,Semedo jó , de nem világklasszis játékosok . Két opció van összesen , ami ideig-óráig valami reményt adhatna esetleg , Klopp akit nagyszerű edzőnek tartok , és Neymár, akit minden ellenérvel szemben a képességit tekintve - Messi után - a világ legjobbjának tartok . Ő az aki Messi mellett JÁTSSZA a focit , meg tudom bocsátani a kezelhetetlenségét , mert hibái ellenére zseniális dolgokra képes , egyedül benne van a képesség , hogy Messi kreatív partnere legyen. Emlékezzünk , hogy Messi hosszú sérülésekor , maradéktalanul tudta pótolni az argentin zsenit . Ennyi .Sajnos csak közérzetjavító intézkedés lenne , ha láthatnám , hogy Valverdét nekifutásból rúgnák ki még a stadionból is , ennek a morális és szakmai katasztrófának a látványa fizikai fájdalmat okoz számomra . Tragikus , hogy az abszolút gólhelyzetben lévő Grizmannak nem adja le a labdát , inkább ellövi. Sem Valverde , sem a klubvezetés nem volt képes felfogni , hogy nem volt szükség szakmailag Grizmann igazolására , csak ők nem tudták , hogy a csapat nem akarja őt .Így nem maradt pénz Neymár visszahozására . Ha futni tudnám a különbséget Neymár és Grizmann között én lennék Bolt. Keserű , viszont reménytelen a helyzet , szoktatni kell magunkat , hogy Levanték és Sláviák fociznak le a pályáról , és amik a legundorítóbbak , azok a nyilatkozatok amiket Valverde és néhány játékos tesz , minden rendben ,ahogy a nagy klasszikus mondta : "a kapufa tehet róla ,az a hülye akác" . Természetesen továbbra is szeretni fogom a csapatot , nem ezt , hanem azt a csodálatost , ami pár évvel ezelőtt annyi gyönyörűséget okozott.

Barc A ti 2019.11.06. 07:32:39

Tegnap este láttam egy nagyon jó meccset, a Dortmund-Intert.

Hogy kedvenc csapatom is szerepelt? Szót sem érdemel.

kritizator 2019.11.06. 08:05:04

@Barc A ti: Én meg a Chelsea-Ajax-ot:(
Az sem volt kutya. Lehet, hogy az Ajax játékosai kutyaütők, de futnak mint a nyulak.
És ne gyertek azzal, hogy fusson inkább a labda.
A mai fociban az már nem elég.

Shirkan 2019.11.06. 08:47:13

@Berbatov:
Valverde kiherélte a Barcelona-t. Szinte minden kiveszett, ami jellemezte a csapatot.
Kiemelkedő játékosok kényszerülnek olyan szerepkörbe, ami nem a pozíciójuk.

GYLS 2019.11.06. 09:25:12

Lesz még miért izgulnunk. Tegnap így fejeztem be írásomat. Ez egy győelem utáni helyzetre vonatkozott. Most, hogy nem sikerült megszerezni a 3 pontot, még inkább igaz. Öröm az ürömben, hogy az EL folytatás már biztos, hiszen a Praha pontszámban utólérhet minket, de az egymás elleni összevetésben jobbak vagyunk náluk. Az pedig hogy ne az EL-ben folytassuk, a mi kezünkben van. Csak pozitívan. A Pool is úgy nyert az előző kiírásban, hogy menteközben 3 alkalommal is kikapott. Az előző években ősszel jók voltunk, tavaszra meg elfogytunk. Talán idén másképp lesz.

Dr Mouse 2019.11.06. 09:45:09

@telkiensis: Ehhez csak annyit, hogy Suarez, - akit annyira bírász, - nem is játszott... sérült.

Dr Mouse 2019.11.06. 09:48:46

Aki tetszett: a játékvezető. Végre egy bíró, aki következetesen alkalmazta az előnyszabályt, aki a meccs elején kiosztott pár sárgát és ezzel kézben tartotta a játékot
nem állt le dumálni a focistákkal, stb.

Akik nem tetszettek:.............nem sorolom.

GYLS 2019.11.06. 09:51:48

A jelenlegi állapot egy hosszú út eredménye. Ez már LE 2. évével kezdődött, és nála is oda jutottunk a 3. évben, hogy csak egy spanyol kupagyőzelmet sikerült felmutatni. Pedig ekkor még páran 3 évvel fiatalabbak voltak, és volt egy - jelenleg sokak által visszahívandó - Neymarunk is. Lehet elnökséget, edzőt cserélni, de ha a játékosok ugyanazok maradnak, óriási változásra ne számítsunk. Kicserélhetjük a madamot, de ha maradnak a nemkívánatos vénlányok és csak csúnya fiatalokra tellík, a kuncsaftok továbbra is elmaradnak, a bordély nem fog jobban működni. A Real az előző szezonban kétszer váltott edzőt, mennyire is tartanak előrébb? Persze menet közben is lehet edzőt váltani, kezdetben talán az új impulzus miatt még győzelmek is lesznek, de szép lassan visszaáll minden (lsd. Real- Zidane, MU - Sollskjaaer). Szerintem 2021-ig itt komoly változás nem lesz. Akkor is csak abban az esetben, ha irányt váltunk, ha szakítunk a rövid passzos tesze-toszával. Új elnökség, új edző, új játékosok, új rendszer. Ami nem megy, azt nem szabad erőltetni. Vagy úgy leszünk, mint pl. az Ajax. Ragaszkodunk egy szisztémához és 20-30 évente lesz egy aranygeneráció. Csak akkor ezt kell nekünk is elfogadni.

Raven1975 2019.11.06. 09:53:06

A BL meccseken itt vannak a futómennyiségek a statok közt.
www.uefa.com/uefachampionsleague/season=2020/matches/round=2001140/match=2027082/statistics/index.html?iv=true
A mi 111 km-ünk nem olyan gáz, de ha megnézzük mennyit futott az ellenfelünk, akkor már kicsit érthető miért nehéz a dolgunk.

INCA 2019.11.06. 10:33:17

Szerencsétlen Griz, ezért kár volt idejönnie. Bár szerintem ő b@szt@ el, csak magára vethet. Tartok tőle ennek a történetnek is nagyon szomorú vége lesz.
Még arra kíváncsi vagyok a kis Fati fiúnak, hogyan alakul a sorsa. Nagy a veszély, hogy el lesz qrva. Ha értelmes a menedzsere elviszi az Ajaxhoz, vagy valami hasonló kaliberű klubhoz, ahol rendszeresen játszik és fejlődik.

Maestro10 2019.11.06. 10:59:24

Csak egy gondolat ami így hirtelen eszembe jutott....tegnap megnéztem a Chelsea - Ajax (4-4) mérkőzést (az idei BL legjobb meccse eddig), és kicsit elgondolkoztam a londoni kékek helyzetén. Történt ugyanis, hogy kizárták őket az átigazolási időszakból (ha jól tudom 2-ből is), majd kinevezték azt a Chelsea legenda Frank Lampardot edzőnek, aki ízig-vérig kötődik a szeretett klubjához, és sorozatosan építi be a saját nevelésű fiatalokat az első csapatba. Tomori, Mount, Hudson-Odoi, Reece James vagy épp Tammy Abraham (17 meccsen 10 gól mindezt úgy, hogy az előző edző, Sarri irányítása alatt alig kapott lehetőséget) is az ő irányítása alatt lettek kezdőjátékosok a Chelsea-ben. És a bizalmat hogy hálálják meg? Nos uraim, a bombaerős Pool és City mögött a 3. helyen állnak, a BL csoportjukból nagy valószínűséggel tovább lépnek, és ne legyünk meglepve ha 2-3 éven belül ez a csapat (feltéve ha megmarad) magasba emeli a Premier League trófeáját. Minden esélyük megvan rá!

Ebből csak azt akarom kihozni, hogy nekünk is megvannak (Puig, Alená, Monchu, Collado, Pérez, Fati, Moriba), vagy megvoltak (Eric García, Grimaldo, Cucurella, Morey, Xavi Simons) a saját nevelésű fiataljaink, de nincs egy olyan, ahogy fogalmaztam "ízig-vérig a csapathoz kötődő, ex-legenda" aki megmerné húzni ezeket a váratlan lépéseket, s ezáltal elindítani valami újat, valami jót. Xavi lehet a következő ilyen, deee.....hol van még 2021? :( Visca el Barca!

Maestro10 2019.11.06. 11:00:54

Az írás egy kicsit összeszedetlen, bocsi. Csak írtam ami épp kipattant a fejemből.

telkiensis 2019.11.06. 11:21:01

@Dr Mouse: Azt hiszem félreértettél , egy árva szóval nem írtam azt , hogy a tegnapi meccsről szóltak az észrevételeim . Pontosan tudom , hogy Suarez sérült és nem játszott . Végignéztem a tegnapit és fel is vettem , mint ahogy évek óta minden egyes Barca meccset . Láttam a sérülését a Levante ellen . Egy játékos megítélése abszolute szubjektív dolog , készséggel elismerem , hogy Suarez számtalan gyönyörű gólt lőtt , olyan helyzetekből , amikből , amikből valódi bravúr volt gólt szerezni .Természetesen akceptálom , hogy Te másképp látod a játékát . Vannak azonban olyan objektív tények , amik nem értelmezhetők többféleképpen .Kérlek nézz utána , mikor lőtt utoljára gólt Suarez a BL -ben idegenben , és hány sárgát kapott reklamálásért . Én csak azt gondolom , hogy a technikai kvalitásai nem mérhetőek Messiéhez , Iniestához , Neymárhoz ,Xavihoz . Valamint azt , hogy elképesztő mennyiségben reklamál , olyankor is , amikor arra semmi alapja nincs .Ezektől függetlenül kitűnő játékosnak tartom .Sokat tett már a Barcáért . Az idő azonban sajnos rajta is fog , és a teljesítménye tendenciájában folyamatosan romlik ., Megtiszteltél , hogy reflektáltál a hozzászólásomra . Visca el Barca !

Dr Mouse 2019.11.06. 12:41:23

@telkiensis: Akkor én is elmondom Siu-ról a véleményem. Én sem szeretem amikor reklamál, - ahogy teszi azt állandóan Busquets is, - de szerintem egy idő után ez már (megint ott vagyunk...) az edző hibája. Ugyanis egy edzőnek ezer lehetősége van arra, hogy valamelyik játékosát megfegyelmezze.
Persze ahhoz le kéne vele először beszélgetni... Ha olvasom a Klopp által edzett játékosok nyilatkozatait, az irigység megesz, hogy ezt a mi edzőnkről miért nem mondják, hogy "...úgy nézek fel rá, mint ha az apám lenne, úgy becsülöm mint az apámat..." - stb.
Én például azért szeretem Suarezt, mert látom, hogy óriási rutinja van és úgy bánik a labdával, ahogy azt csak dél-amerikai játékosoktól láttam.
Hogy a pasi öregszik? Igen. Én is meg Te is. Hogy kopik? Az is igaz, meg az is, hogy hagy ki helyzeteket, - de még olyan csatár nem született, aki 10-ből 10-szer betalált volna.
Szerintem meg addig nem hagyható ki, amig nincs jobb nála. Én ma, - nem cserélném el sem Benzemáért, sem Lewáért sem Mandzkucért.(Akik ugye nem dicsekedhetnek el azzal, hogy 3 ország gólirályai voltak.)
Persze az is igaz, hogy keresni kéne már az utódját, - na de ahhoz "dolgozni kéne!"
Ez alatt azt értem, hogy utazni kellene rengeteget, megnézni MINDEN számba jöhető tehetséget és legalább napi 6 órákat kellene tölteni a videó stúdiókban azzal, hogy árgus szemekkel keressék azt a fiatalabb embert, aki utódja lehetne Suareznek.
Köszönöm ha megértettél és üdv: M..

INCA 2019.11.06. 13:35:55

De legalább Ousmane nem sérült meg. Vagy csak nem tudunk róla?

Robi71 2019.11.06. 13:38:13

@BarcaForLife: Wenger teljes nyilatkozata:
"Ők az elsők a bajnokságban, ők az elsők a Bajnokok Ligája csoportban, de válságban lévő csapatként érkeztek erre a meccsre. Labdarúgásuk túl lassú. Az utolsó 30 méteren nincs dinamika, túl individualisták. Minden alkalommal, amikor elveszítik a labdát, úgy tűnik, hogy gólt kaphatnak az ellentámadásból, mert nem képesek lépést tartani ellenfeleikkel. Nem dinamikusak, nincs energiájuk, és úgy tűnik, hogy önbizalmuk sincs.
Úgy tűnik játék közben arra várnak, hogy Messi tegyen valamit, de a csapatként nincs erejük. Korábban ennek a csapatnak a futballja zene volt, a játék fantasztikus volt, nehéz volt megszerezni a labdát tőlük és mindenekelőtt ott volt Messi.
A végén mindig az edző hibás, ám nem szabad őt kizárólagosan egyedül felelősnek tartani. Különbség van a bűnös és a felelős között. Valverde-nek mindent meg kell tennie a legjobb tudása szerint abból a keretből amit biztosítanak neki. A kérdés az, ki mondja az utolsó szót, amikor Barcelona vásárol egy játékost? Ez a játékos éppen az amire a Barcelonának szüksége van?

Robi71 2019.11.06. 13:39:40

@INCA: Umtiti jobban van? Tudsz róla valamit? :)

sunt 2019.11.06. 16:15:23

Olvasom: türelmet kér. Nincs türelem. Gyomorpanaszai voltak. Nekem már régóta - aq játékától. Megérti, hogy voltak akik fütyültek. És mit lépett?

MagicBarca 2019.11.06. 16:39:53

@Maestro10: ezt szajkózom hónapok óta.Nincs bajom a 30+-osokkal,de Lampard mert és bejött.Mint ahogy tavaly az Ajax-nak is.De amíg ilyen kutyaütő az edző,addig semmit nem érünk a fiatalokkal.Még egy észrevétel.Volt,aki a játékosokat hibáztatta,volt aki az edzőt,volt aki az elnököt.Nem,Uraim,itt mindenki ugyanolyan hibás.Edző-játékos-vezetőség-szertáros-takarító,mindenki.Mi hangoztatjuk,vagyis ők mindig,hogy a Barca egy család.Akkor ne mutogassanak ujjal senkire,hanem vállalják fel,hogy az egész csapat egy büdös nagy nulla jelenleg.És akkor legalább őszinték.Nem szégyen az,ha egy klub krízisben van

Raven1975 2019.11.06. 17:10:10

Gerard Piqué:
9 sárga 14 meccsen ebben a szezonban.
7 sárga 52 meccsen az előző szezonban.
uploads.disquscdn.com/images/f84121831a9c62eb9bd7a3e9d13aa58981fe8ae24e0cce11afda782418b262fb.jpg

Nagybarcelona 2019.11.06. 17:27:10

Akik mèg mindig vèdik Valverdèt, csak azt feleljèk már meg, tegyük fel Griezmannt nem Valverde kèrte, ti kit igazoltatok volna? Griezmann egy világbajnok, a spanyol èlvonalban több èven át bizonyított (tegyük fèlre H. ki mondja meg H. 433-at játszunk), èvekig bal oldali támadót játszó játèkos. Elárulom, èn Neymar távoztával Hazardot szerettem volna. Hogyan teljesít Hazard a Realban? Akart akkor jönni? Sanchot, aki 19 èves, (úgy mellèkesen most büntettèk meg kèsèsèrt) ès 140 millióra èrtèkelik? Felixet, aki nem szèlső? Sanèt aki most is sèrült, (talán őt hoztam volna)vagy a bulizós, állandóan sèrült Neymart, aki 28 èves? Főleg azok után, H. az óriási tehetsèg Dembele, ès a Liverpoolban bizonyító Coutinho nem vált be. (az egyik egy-itteni kommentek szerint- "futóbolond", a másik egy lassabb, kreatív játèkos). A kènyszerből bevált Semedon (Robertonál csak jobb lehet), ès Lengleten (Umtiti sèrülèsei) kívül kit sikerült beilleszteni a csapatba? Próbálta egyáltalán? (Firpo helyett inkább egy JH játszik, Arthurról, Vidalról egy idő után megfeledkezik, Umtiti ès Dembele amikor egèszsèges sem játszik, De Jong, Griezmann, Coutinho a posztján játszik(ott)? Alena, Puig, Todibo, Wague). Itt minden igazolás gyenge? Ezek a játèkosok hogyan teljesítenènek Klopp, Guardiola, Ten Haag, Pochettino irányítása alatt? Találni kellene egy olyan edzőt, akinek a stílusa illik a csapatèhoz, ès tud motiválni, valamint megszervezèse vetni a csapat játèkát. Szerintetek normális a tegnapi 2116-os felállás amit linkeltem? A kimaradókról, cserèkről nem is beszèlve.

Barca30 2019.11.06. 18:20:53

@Nagybarcelona: nemcsak,hogy futóbolond de ráadásul focianalfabéta.tegnap 2-3 értelmes találkozása volt a labdával.

Nagybarcelona 2019.11.06. 18:30:25

Mèg egy kèrdès, ha gólt kellene lőni, úgy, H. Az ellenfèlnek a meccsen nem volt kapura tartó lövèse, mièrt Dembelèt hozza le, mièrt nem áll át 442-re, vagy 4231-re, Griezmannt mièrt vitte át a jobb szèlre, Vidal támadó kp-t játszott, mièrt nem Griezmannt vitte be közèpre. (Fati-Griezmann-Dembele, előttük Messivel) Mindezt fèlre tève, ti nem látjátok, mekkora taktikai hibákat vèt? Ráadásul folyamatosan, sokadszorra, (lènyegi)változtatás nèlkül. Ha látjátok, hogy hibáztathatjátok a játèkosokat ès a vezetèst Valverdèvel egyenlő mèrtèkben?

Nagybarcelona 2019.11.06. 18:35:18

@Barca30: Hány helyzetet (pl. Robertónak "gólpassz")teremtett, ès ki mèg ennyit (max Ansu)? Messi kapufájánál Griezmann üresen ment volna kapura, ehhez mit szólsz? (Amúgy Messi a kedvencem, mielőtt...)

Putaj 2019.11.06. 18:57:02

Tegnap együtt néztem egy barcelonai kollégámmal a meccset. Amikor sokadszorra elkeseredetten panaszkodtam, vakok ezek, hogy nem rúgjàk ki Valverdét, a culék nem ostromolják meg a székházat, akkor elmagyarázta miért nem. Tanulságos, ezért megosztom Veletek:
Azért nem mert Barcelona Katalónia fővárosa. Az, hogy több mint egy klub, azt jelenti, több mint egy spanyol klub, a függetlenség jelképe. Valverde óta ki a bajnok? Valverde óta rendre jobbak vagyunk a bajnokságban a Realnál? Tudod, mondta, Katalóniában egy culénak igazàn ez szàmít. Na de Roma, Liverpool? Figyelj, ki lehet esni egy negyeddöntőben, elődöntőben, de ha a Madrid előtt dominánsan bajnok vagy és közben a legnagyobb bevételekről számol be a vezetőség akkor katalán szempontból minden rendben van. Tehát akkor bukni a kellene a bajnokságot, kérdem én. Igen, akkor lehetne csak változás. Akkor most hajrá Granada? ;))

Barca30 2019.11.06. 19:06:37

@Nagybarcelona: az szép volt,de a másik gyík fi.....g nemecsek,na ő sem meghatározó.

GYLS 2019.11.06. 19:10:30

@Putaj: Ez így van. Párszor már én is leírtam. Ott az a fontos, hogy a Real előtt kell végezni. Talán még az sem számít, hogy nem vagyunk bajnokok, csak ne a Real legyen az, azaz még a Granada is lehet.

Nagybarcelona 2019.11.06. 19:38:07

@Barca30: Ez a baj, H. sokan úgy állnak a dolgokhoz, Dembele gyenge, mert labdát veszít. De legalább ő próbálkozik, ahogy írtam, ő teremtette a legtöbb helyzetet. Sokan úgy gondolják itt Arthur, De Jong, Vidal, Rakitic, Busquets nem kèpes kiugratni a támadókat. Na ezeknek megsúgom, kèpesek rá, de Valverde a biztonsági játèkra megy. Igaz, hogy a 100. 5 mèteres passz után úgy is hibázni fog valaki, mert nem haladunk előre, ès kontrát indítanak belőle, mikor 2 vèdő van hátul. Hányszor láttuk, H. valaki indítás helyett hátrafordul. Valverde szerintem ezèrt nem kedveli Dembelèt. Ezèrt tartunk itt, amit Crosastól idèzek: "a Barca az edzőjènek a szürkesègèt tükrözi vissza".

Spacedyevest 2019.11.06. 21:17:05

@Putaj: Attól tartok idén már ez sem lesz meg. LEhet, hogy nem jobb most a MAdrid, de a két edző közötti különbség ki fog jönni. Ahogy most rohannak 3-0 után is a Galata ellen, az nem az a lötyögés, amit tegnap este láthattunk.

Balázs37. 2019.11.06. 21:32:11

Kíváncsi vagyok hétvégén hogy állunk fel. Messi lehetne középen, Griezmann Messi helyén, Dembele pedig bal oldalon a középpályán pedig De Jong, Arthur, Vidal

Robi71 2019.11.06. 21:32:24

@Nagybarcelona: Hogy kit kellene igazolni a jelenlegi katyvaszból kimászni? Neymar neve hangzott el leggyakrabban, mivel őt legalább mindenki látta az MSN-ben remekelni. Amúgy fogalmam sincs, mert annyira el lett cseszve az elmúlt évek átigazolási stratégiája....évek óta csak "neveket" igazolunk aranyáron és nem hiányposztra.
Hogy miért? ...mert ehhez érteni kellene a szakmát. De mivel a szakma ugyanúgy le lett építve, mint a játékoskeret...így egyszerűbb volt "neveket" igazolni méregdrágán "mi mindent megteszünk a klubért" jelszó alatt, mivel ezzel be lehetett fogni a laikusok száját.
Jelenleg fogalmam sincs, de ha követted a blogot Puyol visszavonulása óta, akkor azóta legalább tucatnyi játékost javaslatom volt...amiből gyakorlatilag senki sem érkezett. Puyol példája tipikus....2014-ben vonult vissza és 2018-ig kellett várni, hogy ha nem is olyan minőségben, de legalább megbízható pótlás érkezzen a helyére.

Robi71 2019.11.06. 21:36:45

@Balázs37.: Messi betolni középre kár és vétek lenne....úgy, hogy neki folyamatosan vissza kell jönnie a saját térfelének közepére labdákért a támadások építéshez. Grizi-nek kellene ott végre valamit alkotni.

Balázs37. 2019.11.06. 21:43:01

@Robi71: Messi amikor középen játszott nagyon is jó volt. Arthur, és De Jong is tudnák a támadókat labdákkal tömni szerintem megvan hozzá a kvalitásuk! Csak engedni kellene, hogy kibontakozzanak. Nem a balfasz Busit erőltetni

Robi71 2019.11.06. 23:07:32

@Balázs37.: "Arthur, és De Jong is tudnák a támadókat labdákkal tömni szerintem megvan hozzá a kvalitásuk!"....pont az, hogy nincs és a sok hiányosság közül ez az egyik legszembetűnőbb.
A "balfasz" Busi-ról csak annyit, hogy fociakadémiákon bemutatófilmek készültek fénykorában a Barca-ban és a spanyol válogatottban nyújtott "modern mélységi irányító" teljesítményéről. Az általad említett úriember nagyon mesze vannak ettől a szinttől és nem látom azt a potenciált bennük, hogy valaha is azok legyenek. De mivel Busi fénykora leáldozóban van...az egyikük helyettesíteni fogja őt, ez elkerülhetetlen. Nálam a másik két hely a középpályán még kiadó, mivel mindkét játékos egy poszton osztozik....együtt felesleges játszatni őket.

Robi71 2019.11.06. 23:12:09

@Balázs37.: Grizi esetében tanácstalan vagyok, hogy milyen felállásban....milyen taktikával lehetne az ő képességeit kamatoztatni. Láttuk őt Messi hiányában, Suarez hiányában és mindkettővel egyidőben a pályán....de nagyjából ugyan azt a középszer teljesítményt nyújtotta.

Balázs37. 2019.11.06. 23:59:39

@Robi71: fénykorában kB 5-6 éve? De Jongban és Arthurban is sokkal több van. Ez az én véleményem, nem kell vele egyet érteni!

Balázs37. 2019.11.07. 00:01:44

@Robi71: Xavi meg Iniesta mellett nem volt nehéz játszani!

2019.11.07. 02:05:21

Számomra a legelkeserítőbb miután a Slavia lehozta ellenünk valószínűleg életük meccseit a mi játékosaink cigány módon viselkednek miután nem tudták megverni a megye 2es játékosokat(előre is bocsánat a Slavia szurkolóktól). Nem hinném hogy az ellenfél esetleges taktikájávak vagy idő húzásaval kellene foglalkozni és nem kezet fogni velük. Gusztustalan az egész bagázs.

Robi71 2019.11.07. 02:25:55

@Balázs37.: Ha De Jong-ban és Arthur-ban több van, mint a fénykorában levő Busi-ban....akkor én villamos vagyok.
Busi-nak könnyű dolga volt Xavi és Iniesta mellett?
..akkor Messi-nek is könnyű dolga volt Iniesta és Alves mellett.
...Iniesta-nak is Xavi és Alba mellett.
...Pique-nek is Puyol és Alves mellett.
...Suarez-nek is Messi és Neymar mellett.
Gondolom lassan kapiskálod a lényeget. Klasszis-nak a klasszisok mellett könnyű dolga van. :)

telkiensis 2019.11.07. 03:39:18

@Dr Mouse: Lényegében egyetértünk , talán én nem gondolom , hogy azt , hogy a labdakezelése Messi , Iniesta , vagy Neymár szintjén lenne . A többiben én is úgy látom a dolgot ahogy írod.

telkiensis 2019.11.07. 04:15:52

Wenger sebészi pontossággal írta le a helyzetet . Kíváncsi lettem volna mit tudott volna elérni , ha olyan játékosai lehettek volna mint Messi , Iniesta , Xavi , Alves vagy Neymár .... Tudomásul kell vennünk , hogy végérvényesen lezárult a Barca nagy csapatként való léte a mai nappal . A klub vezetősége támogatásáról biztosította Valverdét , megbízik benne és kiáll mellette . Ez innentől nem labdarúgás szakmai kérdés . Ez már mentálhigiénés szakemberre ,elmeorvosra tartozik . A kérdés annyi maradt , hogy ezek Valverdével együtt ennyire ostobák , vagy ennyire aljasak . Az is opció , hogy mindkettő egyszerre. A dolog immár kívül került a racionalitás ,az ép ésszel felfogható , értelmezhető dolgok kategóriájából.Nem látható földi halandó számára , hogy mi a motivációjuk , mi a céljuk . A legvalószínűbb a Barca szándékos tönkretétele , és a lehető legtöbb pénz kitalicskázása a klubból . Nyilvánvalónak tűnik , hogy a játékos vásárlások mögött kizárólag a korrupció , a lopás áll , mert ennyire ostobák , kretének talán még ők sem lehetnek . Innen kezdve nincs értelme egyetlen betűt sem leírni , amíg ez a konstelláció van . 2021-ig semmi esély nincs semmi változásra . Szakmailag Klopp , és Wenger a két opció , akik ki tudnák talán rángatni a klubot a szakadék aljából . Neymár az egyetlen játékos a világon akire ordító szüksége lenne a klubnak , aki Messivel együtt vissza tudnának hozni valamit ami egykor a Barca volt . Erre azonban semmi reális esély nincs . Végtelenül elkeserítő a dolog , az marad hátra , hogy felvéssük a Barca jelképes sírjára . amit Gárdonyi íratott az övére latinul : Fuit , azaz volt . Csak azért is : VISCA EL BARCA !!!

Bivi76 2019.11.07. 05:12:36

@Balázs37.: Na Barátom! Jól kioktattak. Bármit írsz, próbálod elemezni okosan a dolgokat, úgysem lesz igazad! Amúgy ez a Rodrygo tényleg béna játékos.:-)

kritizator 2019.11.07. 07:29:05

@Bivi76: Néha a kapanyél is elsül:)

Bivi76 2019.11.07. 07:33:04

@Balázs37.: A profik 45 millióért vesznek tinisztárt, az amatőrök 120 millióért, azt is hitelbe egy vén faszt. Hát ez van Barátom, ezt kell szeretni. Most ilyen korszakot él meg a klubunk. Talán változik 2021-től, addig böjt, és reménykednünk kell, hogy a Real Madrid nem vásárolja fel továbbra is a legnagyobb sztárjelölteket,(Mbappé, Sancho) , mert akkor egy évtizedig befellegzik nekünk. Nehéz lesz felvenni a versenyt a világ legnagyobb és leggazdagabb klubjával,akit egy vérprofi elnök irányít. A miénk egy Híg Húgylé, az ostoba edzőjével, meg a játékosaival.

Bivi76 2019.11.07. 07:33:43

@kritizator: Én ezt nem így látom.

INCA 2019.11.07. 07:47:25

@Robi71: Papíron már oké. De nyilván van vele valami. Ez is egy olyan sztori, amit nem értek a Barcánál.

Bivi76 2019.11.07. 08:10:27

@Balázs37.: Nem okádni kéne meccsek előtt meg közben, nem luxus hajó utakra menni a bandatagokkal holt szezonban, hanem felmenni az elnök irodájába, aztán rácsapni az asztalra, hogy vágják ki azt a kampósorrú barmot. Aztán ha nem alkalmas erre (ha már Vb-t nem bír nyerni), tolja el a bringát a haveraival 2021-től, mert Ő az egyik gátolója a megújulásnak.

julio alberto 2019.11.07. 09:36:41

@Bivi76: Rodrygo Goes...nem tudom emlékszel mit írtam róla kb 1 éve?

julio alberto 2019.11.07. 09:40:57

@Balázs37.: Most itt Arthur sokak szemében a keréktörő...De te jól látod a dolgokat,Xavi óta nem volt a Barcelona csapatának ilyen passz hatékony játékosa,egy valódi kincs,mint ahogy de Jong is az.

Bivi76 2019.11.07. 09:44:05

@julio alberto: Ugyanazt amit én. Mi már akkor tudtuk mi a dörgés. Itt a blogon sok embernél brazil ellenesség van. Pedig fociban felsőbbrendűek mindenkinél. Meg kell vennünk Reinier Jesust, Joao Pedrot, Gabriel Veront. Továbbá a német Karim Adeyemit. Fiatal sztárokat figyelembe véve, kurvára levagyunk maradva a Real Madridhoz képest. Jó lenne már észbe kapni, nem a rőzsebajszú szerződését minden évben módosítani.

Bivi76 2019.11.07. 09:47:29

@julio alberto: Hiába ír Balázs Barátom jókat, ha nem szopkodja naponta 30-szor körbe a Bandatagok faszát, őt is leoltják. Pedig ha tudnák, hogy velem együtt mennyire szereti a Barcát, és szívügyünk. De hát tudod, a korszak szerelmesei a szakértők. :-)

Robi71 2019.11.07. 09:52:48

@Bivi76: Élesztőt dobott valaki a pottyantósba?

Bivi76 2019.11.07. 09:56:49

@Robi71: Szépen beszélj Velem! Mondtam már jópárszor! Ne húzzál fel! Közöd nincs a Barcelonához! Nem is lesz!

Bivi76 2019.11.07. 09:57:22

@Robi71: Foglalkozz az Okádóssal!

Bivi76 2019.11.07. 09:58:54

@Robi71: Rántsál rá, ne az igét oszd 0-24-ben!

GYLS 2019.11.07. 10:05:12

“Ter Stegen igazi sportember, de a többiek… Messi és a legtöbb Barca játékos csak úgy beviharzott az öltözőbe. Még kezet sem akartak fogni velünk. Számunkra hatalmas élmény, hogy a legjobbak ellen játszhatunk. Szerettünk volna mezt is cserélni velük, de mivel a Barca játékosai nem igazán viselkedtek szimpatikusan, ez sajnos nem sikerült.” No comment!

Bivi76 2019.11.07. 10:09:07

@GYLS: Olyan a csapat mint a triumviátus tagjai (Bartomeu - Valverde - Messi) Nulla erkölcsi tartás, gyenge személyisége.

GYLS 2019.11.07. 10:34:22

@Bivi76: Mindent a maga szintjén kezeljünk. Nem hallottuk, hogy a páholyban Barto nem gratulált a csehek képviselőjének, illetve hogy Valverde nem fogott kezet a prágaiak edzőjével. Itt a játékosokról van szó. A viselkedés maga az ember. Ez már ha sarkosan akarnám megfogalmazni, az oviban kialakul.

Robi71 2019.11.07. 10:37:33

@GYLS: Kevés a "felsőbbrendű" játékos a csapatban, ez lehet a probléma...

Bivi76 2019.11.07. 11:00:39

@GYLS: Amilyen szemetet a Prágai szerencsés győzelem után az öltözőben hagytak, mindent elárul a mai csapatról. Szégyeljék magukat. Jellemtelen, kiégett, jóllakott hülye gyerekek társasága Tisztelet a kivételnek, de belőlük kurva kevés van.

Robi71 2019.11.07. 11:03:23

@Bivi76: "kiégett, jóllakott" 30-asokra ez nem jellemző.

Nagybarcelona 2019.11.07. 11:10:18

Ha most elküldik Valverdèt, állítólag Roberto Martinez a kiválasztott. Írtam is akkor, pár hete, h. Ott ül a lelátón. Èn remènykedem.

Spacedyevest 2019.11.07. 11:11:11

@Bivi76: Lehet, hogy tudod mi a dörgés és a jó szándék vezet, de a stílusoddal is képviseld ezt.

Bivi76 2019.11.07. 11:28:23

@Spacedyevest: Megpróbálom a stílust változtatni. Igazad van. Bocsi!

Balázs37. 2019.11.07. 11:31:12

@Bivi76: nem baj Robi az ész! Nem sok barátja lehet, gondolom a környezetében is kioktat mindenkit. Ő az aki mindenhez is ért :)

Bivi76 2019.11.07. 11:32:06

@Spacedyevest: Ettől függetlenül remélem elkerülik mind edzői, mind játékos fronton a Barcelona focicsapatát az ilyen nyálas, kisiskolás gyermekkori haverságban lévő langyos balfékek. Profi szemléletű, kemény, elhivatott, erőtől duzzadó emberkékre van szükség.

Balázs37. 2019.11.07. 11:39:37

@Bivi76: Griezmannkájáról nemigen beszél! Úgy néz ki, hogy mégsem Coutinho, és Dembele szar

Bivi76 2019.11.07. 11:47:24

@Balázs37.: Griezmann? Az ki? Ja, akit hitelből vásároltunk? Nagy koponyák voltunk megint. :-) Végülis előtte a jövő, szép reményű fiatalember a mi kis Pumuklink.

Romario80 2019.11.07. 11:51:57

@Bivi76: Milyen érzés saját magaddal beszélgetni? :D

Robi71 2019.11.07. 11:53:54

@Balázs37.: @Bivi76: Elégedettek a Bayern-nél Coutinho-val? Fognak fizetni? Mit tudtok erről?

Spacedyevest 2019.11.07. 11:56:28

@Bivi76: Persze, hogy azokra van szükség. De ez nem egy állandó állapot senkinél. A motivációt fenn kell tartani, amit csak egy jól vezetett, célokkal rendelkező, azt világosan kommunikáló vezetés tud véghezvinni. Ez mindenhol így van a versenyszférában.

Bivi76 2019.11.07. 12:03:09

@Romario80: Te meg ki vagy? Ilyen névvel azt hittem szakértő vagy. Írtam már Neked hogy változtass nevet magadnak. Ajánlom Busquetset, Messit, Jordi Albát,Sergi Robertot, Piquet. (óvodások). Meg a barátjaikat, akik hatalomban tartják az elnökséget meg az edzőt. Közben meg a Barcelona címere mögé bújva összeszarják magukat.

Bivi76 2019.11.07. 12:07:36

@Romario80: Egy komoly edzőnél ezek Senkik lennének. Mourinho ha rájuk szólna, összecsinálnák magukat. Mehetne az összes a bukott manchesteri bölcsődéjébe. Ott hozzávannak szokva gondolom a langyossághoz. Vagy felkérnek egy producert, és leforgathatják az Oviapu 3-at.

Romario80 2019.11.07. 12:10:21

@Bivi76: Ha már beszélgettünk,akkor miért kérded,hogy ki vagyok? :) Egyébként jók az ajánlásaid,remek játékosok. És nem ők tartják hatalmon az elnökséget,tudod,azt a pártolótagok teszik. Egy szakértő,mint te ezt igazán tudhatná. :)

Robi71 2019.11.07. 12:13:50

@Romario80: Az "egyenruhás szervezetnél"? :)

Bivi76 2019.11.07. 12:17:59

@Robi71: Inkább a csajokkal foglalkozz, mert agyadra ment a Messi imádat.

Bivi76 2019.11.07. 12:22:02

@Romario80: Egy 6.Aranylabdájára hajtó (nem jön össze) irányít mindent. Jobb lenne ha eltolná a bringát, mert rámegy a klub sikeres jövője. Távozásával végleg összedőlne a szarkatyvasz, aztán egy remek szakemberrel (nem egykori La Massiással) el lehetne kezdeni felépíteni egy sikeres klub alapjait.

Bivi76 2019.11.07. 12:23:36

@Robi71: MI bajod neked az egyenruhás szervekkel? Összeszarnád magad ha megállitanánk valamilyen céllal is.

Romario80 2019.11.07. 12:26:28

@Bivi76: Ezt sajnos rosszul tudod, egy Josep Bartomeu nevű elnök irányít,őt pedig az úgynevezett culék(pártoló tagok) választották meg demokratikus úton,szavazással. Inkább tájékozódj,mielőtt ilyeneket írnál le! :)

Bivi76 2019.11.07. 12:28:15

@Romario80: Én is tudom hogy az agymosott sociok szavaznak.

Romario80 2019.11.07. 12:37:06

@Bivi76: Akkor miért írtad,hogy Messi és barátai tartják hatalomban az elnököt,ha tudod,hogy nem így van?

Romario80 2019.11.07. 12:41:22

@Romario80: Illetve miért írtad,hogy Messi irányít? Valamint miért szeretnéd,hogy elmenjen egy 5 aranylabdás játékos? Neked a BL cím a legfontosabb,nos,neki abból van 4,miért szeretnéd,hogy távozzon. Megannyi kérdés...:)

Romario80 2019.11.07. 12:42:11

@Robi71: Szerinted milyen egyenruha lehet az?

Bivi76 2019.11.07. 12:54:24

@Romario80: Ne keverjél bele munkahelyet! Mit képzelsz magadról?

Romario80 2019.11.07. 12:57:06

@Bivi76: Válaszolj kérlek a kérdésekre! De egyébként te keverted bele a saját munkahelyedet,mikor hencegtél vele. Vagy nem?

Bivi76 2019.11.07. 12:57:20

@Romario80: Azért szeretném hogy elmenjen, mert Ő az egyik gátolója a Barcelona futballcsapatának megújítására. Teher a klubnak. Ő és hozzá hasonló szerencsétlen haverai álltak ki Szarverde mellett. Ennyi.

Bivi76 2019.11.07. 12:58:26

@Romario80: Ki hencegett vele? Pélóverő 71-es említette.

Bivi76 2019.11.07. 13:02:03

@Romario80: Igen, nekem a BL cím a legfontosabb. Mert mi legyen?A Törpe 6.Aranylabdája? Hidegen hagy. Ha összejön gratuláció neki, ha más kapja, hidegen hagy. Engem a Barcelona focicsapatának sikere, szép, attraktív, eredményes játéka érdekel, nem Messi.

Balázs37. 2019.11.07. 13:09:28

@PBence20: te nekem ne okoskodj! Alena, Sergi Roberto, meg a többiek, persze.....

Romario80 2019.11.07. 13:12:51

@Bivi76: Valóban ő a gátlója,mikor tavaly gólkirály lett mindkét kiírásban? Azt gondolom,hogy ez butaság. Egyébként meg mit mondjon a főnökéről? Te a főnöködet nyilvánosan szidni szoktad? Nem csak a BL cím létezik,tudod,ott van még a bajnokság. De ha neked a bl: miért akarod a gólkirályt elküldeni? Ennek mi értelme van? Ja,és a foglalkozásodhoz: senkit nem érdekel itt a másik foglalkozása,de ha te ezt önszántadból elárulod,akkor bizony készülj fel rá,hogy onnantól bárki előjöhet vele. De én továbbra is azt gondolom,hogy egy mezei madrid troll vagy,aki több nickkel rendez itt ámokfutást rendszeresen. :)

hokihari 2019.11.07. 13:22:53

@Robi71: Ja a hulye edzö be sem rakta .Pedig eddig szenzacioan jatszott Coutinho.Persze hogy fizetnek alig varjak a nyarat. Es majd mindenkit elzavarunk es veszunk SOK-SOK brazil 18 evest.Lesz ITT oktan csapat.....

Bivi76 2019.11.07. 13:23:40

@Romario80: Madrid troll vagyok? Ne sértegess légyszíves. Én egy csalódott Barcelona szurkoló vagyok. Soha nem drukkoltam más külföldi csapatnak. Én nem a Guardiola edzősége, Messi feltűnése óta vagyok Barcás. Nem divat szurkoló vagyok.

Romario80 2019.11.07. 13:35:42

@Bivi76: Válaszolj kérlek a kérdésekre! Cáfold meg a feltevésemet!

Romario80 2019.11.07. 13:44:11

@Bivi76: Azt hittem megcáfolod majd a válaszokkal,de persze nem...:)

julio alberto 2019.11.07. 16:08:30

@Bivi76: @Balázs37.: Nem kell foglalkozni a divat Barcelona szurkolókkal.Nekik is lehet véleményük még ha csak ideiglenes szurkolók is.Jókat írtok és ez a lényeg,látatok ezt azt,van tehát összehasonlítási alapotok.

julio alberto 2019.11.07. 16:21:44

@PBence20: Szerintem igazad van....Rodrygo,Vinicius,Arthur,de Jong mind el fog tűnni az Alena meg a Puiq meg nagyobb karriert futnak be mint Xavi,Puyol vagy ép Iniesta.Csak ezek a fránya edzők,szövetségi edzők nem tudják ezt,pedig te tudod a tutit,elvégre a spanyol 3 osztályba bizonyítják páratlan tehetségüket.Tudod abban az osztályban ahonnan tavaly kivetették a Viniciust mondván hogy régen kinőtte tehetsége azt az elit osztályt....Ezek e tények is bizonyítják az igazadat.

julio alberto 2019.11.07. 16:26:27

@Bivi76: Sok hülye ember dolgozik a Real Madrid csapatánál,mi sem bizonyítja ezt a tényt hogy Vinicius,Rodrygo,Éder Militao trióért alig fizettek többet mint ma a teljesen felesleges Griezmann játékjogáért.Abidal tudja a dolgát ez nem kérdés.

Bivi76 2019.11.07. 16:40:12

@julio alberto: Az a gond, hiába próbáljuk megmagyarázni a dolgokat,még a végén mi leszünk a hülyék. Persze hogy felidegesít, és bunkó hangnemben írok, mert másból nem értenek a korszak szerelmesei. Jó, én is túlzásba viszem a dolgokat, mert például Messi extraklasszis. Ez elvitathatatlan. Csak nekem ez a bandázás, edző melletti kiállás betette a kaput.A csapaton belüli azonos korosztályú haveraitól meg..... inkább hadd ne mondjam.

KisPindi01 2019.11.07. 17:56:47

@Bivi76: Most nem cseszegetésből mondom, de elég nyugodt volt nélküled a blog. Most x óra alatt jó felkavartad az állóvizet. :D Most Robi szerintem semmi rosszat nem mondott, még is oltod... na meg a stílus: mondod, hogy változtatsz rajta... változtatsz, csak még gázabb stílusba. Nem tudom milyen lehetsz a valóságban szemtől szemben is így szídod az embert? Meg is vered talán? Mert ide ha írsz, meg van a lehetősége annak, hogy leírd a csúnya szöveget, elgondolkozz rajta, hogy miket írsz, és kitörlöd.... aztàn higgadt fejjel írsz valamit. De ez a stílus nem ide való! Inkább egy ringbe vagy mit tudom én.... de jó lenne változatni a stílusodon. Egyébként semmi bajom nincs veled,érdekesnek találom a hozzászólásaidat, de nem a mostaniakat.... felnőtt emberek vagyunk!

Bivi76 2019.11.07. 18:09:17

@KisPindi01: Életemben nem verekedtem. Szándékomban sem áll a jövőben sem. Nem kell tőlem félni! Hihetetlen!Nem is ismersz. Lehet egy 160 cm-es 40 kg-os srác vagyok. Ne butáskodj már. Felkavartam az állóvízet?Mi ebben a gond?

Bivi76 2019.11.07. 18:09:17

@KisPindi01: Életemben nem verekedtem. Szándékomban sem áll a jövőben sem. Nem kell tőlem félni! Hihetetlen!Nem is ismersz. Lehet egy 160 cm-es 40 kg-os srác vagyok. Ne butáskodj már. Felkavartam az állóvízet?Mi ebben a gond?

Bivi76 2019.11.07. 18:10:15

@KisPindi01: Senki sem százas. De azért lehet van annyi eszem, mint Neked.

Bivi76 2019.11.07. 18:14:41

@KisPindi01: Azért volt nyugodt a blog nélkülem, mert egész nap Messi nyalása ment. Ebben a blog 90,%-a partner. Én nem.

KisPindi01 2019.11.07. 18:17:06

@Bivi76: Elhiheted, hogy nem félek tőled. ;) A szájkaratae bajnokok àltalában nem veszélyesek. :)

KisPindi01 2019.11.07. 18:18:32

@Bivi76: Már megint a kötekedés... Kutyából nem lesz szalonna. Én ezt a beszélgetést inkább nem folytatom, mert ez nem a kedven focicsapatomról szól...

Bivi76 2019.11.07. 18:20:58

@KisPindi01: Figyelj, Én egy Prága elleni hazai X után nem fogom szopkodni a csapatot. Ez egy történelmi blama, ami nem volt ember emlékezet óta. Óriási szégyen, nagyképű, nyálas, langyos játékosok. Az is, aki ezek után még mindig Messizik. Ebben a szarkatyvaszban az argentínt is óriási felelősség terheli. Lélektelen játékra senkinél nincs mentség.

Bivi76 2019.11.07. 18:22:26

@KisPindi01: Amelyik kutya ugat, az nem harap. Ezért nem kell félni tőlem. Ez a jelenlegi Csapat, ezt a hangnemet érdemli.

Bivi76 2019.11.07. 18:24:36

@KisPindi01: Figyelj! Ha én szidom a csapatot, akkor miért kötekedem Veled? Én nem ismerlek, miért kötekednék. Én a játékosokat fikáztam, nem Téged!

KisPindi01 2019.11.07. 18:27:32

@Bivi76: Nekem a stílussal volt bajom, ahogy itt az emberekkel beszélsz. A csapatról nem mondtam semmit, hogy mit beszélsz. Mert most tényleg nem érdemelnek más szavakat kb.

Bivi76 2019.11.07. 18:33:02

@KisPindi01: Szerinted velem milyen stílusban beszélnek itt a blogon?

Bivi76 2019.11.07. 18:36:03

@KisPindi01: Olvasd el, Robi 71 mit írt nekem 8 órával ezelőtt! Azért én ilyet senkinek nem írtam!

Bivi76 2019.11.07. 18:39:01

@KisPindi01: Egy illemhelyet említett. Ilyet illik?

KisPindi01 2019.11.07. 18:45:10

@Bivi76: Az sem volt szép, de nem kell mindent komolyan venni.

Robi71 2019.11.07. 21:24:54

@Bivi76: Tudod mi történik, ha valaki élesztőt dob a pottyantósba? :)

hokihari 2019.11.07. 21:31:43

@GYLS: Messi több jatekossal is kezet fogott mecss utan. Milyen hazugsag ez megint? De mas Barcas is kezet fogott veluk.

Bivi76 2019.11.08. 05:35:33

@Robi71: Áruld el kedves Robi! :-)

GYLS 2019.11.08. 10:27:12

@hokihari: A csehek kapusa nyilatkozta. Kivételek biztos voltak, de ha egy csapatból 2-3 kezet fog, a többség pedig nem, akkor általánosítani szoktak. De ha fordítva lenne, hogy csak 2-3 nem fog kezet, akkor is szégyen lenne a klubra. Pláne azok után, amilyen csatateret hagytunk magunk után Prágában.

kritizator 2019.11.08. 12:06:47

@GYLS: Sajnos minden csapat ugyanilyen csatateret hagy maga után.
Ezek, - bármilyen nagyszerű labdaművészek is- elkényezetett primadonnák, akiknek otthon kinyalják a ...

hokihari 2019.11.08. 20:27:01

@kritizator: Ha a cseh kapus nyilatkozta.... En meg lattam hogy kezetfogtak. Inkabb a szemeimnek hiszek. Akkor nem emelheti ki Stegent mikor masok is kezet fogtak. Nem mondhatja hogy a csapat nem fogott kezet veluk. Nem altalanosithat. Lehet 4-en fogtak kezet vagy 5-en. Vagy 8-an .Szerinted mennyitöl altalanosithat?

hokihari 2019.11.08. 20:29:19

Leot mutattak mecss vegen a kezdökörbe es lattam több slaviassal kezetfogott es a kepen volt meg valaki Aki szinten.Ez egy rossz indulatu nyilatkozat volt Szerintem.
süti beállítások módosítása