A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Xavi elutasította a Barça ajánlatát!

2020. január 12. - caaaatalan

Egybehangzó értesülések szerint Xavi meghozta a döntését.

A különböző sajtó termékek (Rac1, Mundo, Diario) ritkán ennyire egységesek, így rögzíthetjük, hogy a Xavi ügy lezárult.

A Barcelona vezetősége az Atletico Madrid elleni Szuperkupa fiaskó után döntött úgy, hogy felajánlja a padot a csapat legendája, Xavi számára. A saját nevelésű középpályás jelenleg a katari Al Sadd trénere és ez is közrejátszott abban, hogy végül visszautasította a katalán óriást. Csapata ugyanis bejutott a katari szuperkupa döntőjébe, melyet január 17-én rendeznek, így ha Xavi elvállalta volna a munkát, akkor ezen a mérkőzésen már nem is iányíthatta volna a gárdát.

Emellett az egykori 6-os kifejezte, hogy szeretné tiszteletben tartani a Barcelona jelenlegi edzőjét Ernesto Valverdét is, akinek élő szerződese van a szezon végéig. Állítólag Valverde súlyosan megsértődött a vezetőségre, amiért az újságokból kellett megtudnia, hogy Xavira cserélnék, vele erről nem egyeztettek. Mindemellett, ha már menesztik akkor szeretett volna legalább egyszer konzultálni a következő edzővel a terveiről. Olcsó játék sem lett volna a váltás, mivel Valverde éves keresete 24 millió €, aminek a menesztése ellenére is ki kellett volna fizetni a fennmaradó részét, ha nem áll fel magától, amiről azonban szó sincs, mivel továbbra is saját magát tartja a legjobb opciónak a Barça padjára...

Úgy tűnik tehát, hogy Valverde megúszta a kirúgást, hiszen Xavi a fenti okokból a legfrissebb hírek szerint jelezte Eric Abidalnak, hogy elutasítja az FC Barcelona ajánlatát és nem ül le hétfőn a padra. Továbbra is nyitott arra, hogy egyszer a csapat trénere legyen, de semmiképpen nem év közben kezdené a munkát, mivel komoly változtatásokat szeretne véghezvinni a taktikában és a játékban is, aminek kivitelezésére ennyi idő nem elegendő.

A tárgyalások előreláthatólag júniusban folytatódnak.

 

FRISSÍTÉS:

Garcia Pimienta a Barça B jelenlegi edzője jelezte, hogy vállalja a szezon végéig az első csapat irányítását, ha Valverdét már most menesztenék.

Hogy miért fontos hír ez? Garcia Pimienta 2006-15 között 9 évig a La Masian dolgozott, majd 2017-től vette át a B csapatot, ahol Puig a kedvence, akit saját maga nevelt ki, Pimienta kifejezetten híve a fiatalom játszatásának! Ez az esete új mederbe terelné a tárgyalásokat Xavival is, mivel Pimienta hajlandó lenne megkezdeni azokat a változtatásokat, amiket Xavi a nyáron véghez vihetne.

 

Kiváncsian várjuk a holnapot!

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr5615405358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sunt 2020.01.12. 15:14:15

Nem érünk rá várakozni. Valverdevel közölni kéne, hogy neki további hosszabbítás nincs, az igazolásokba nem szólhat bele. És azonnal el kéne kezdeni nyárra komoly, már bizonyított edzőt keresni, aki letenné változtatási terveit. Februát végére meg kéne lenni az aláírt szerződésnek a kispadra. Ez a félév már az ördögé.

KJDaniel 2020.01.12. 15:53:08

Akkor hozzák Setient vagy Koemant..csak ezt a szerencsétlent ne kelljen tovább nézni könyörgöm..annyi gerinc nincs benne, hogy lemondjon miközben a világ összes Barca szurkolója a távozását követeli, jogosan hozzáteszem.

KJDaniel 2020.01.12. 15:56:31

Mundo Deportivo | Garcia Pimienta veheti át a Barcelona irányítását az év végéig, majd ezután Xavi Hernández fogja irányítani a Barçát.

Diario Sport | Ernesto Valverde az elkövetkezendő órákban lemondhat vezetőedzői posztjáról.

Mit gondoltok Pimientáról? Jól vezeti a B-t?

2020.01.12. 16:06:41

Teljesen megértem Xavit

Shirkan 2020.01.12. 16:07:43

Már az sem érdekel, ha ebben az évben nem nyerünk semmit, csak Ernő tűnjön el. Bár az is lehet, hogy mással nyerünk, de Ernővel tuti nem.

Maestro10 2020.01.12. 16:14:57

Sajnos várható volt, hogy nem ül le a Maestro a Barca padjára...legalábbis nem most, és nem Bartomeu regnálása alatt. Személy szerint nekem az az opció is tetszik, hogy másfél évig Pimienta veszi át a nagy csapat irányítását, mert egy nagyon jó, bátor szakembernek tartom. Aki nézi a kicsiket az tudja, hogy miről beszélek. 2021-től pedig jöhet Xavi és egy új, remélhetőleg sikeres elnökség korszaka. Visca el Barca!

Maestro10 2020.01.12. 16:23:59

@PBence20: @LeoMessifcb: Azt a k*rva! Biztos 4 hónap, és nem 4 hét?

BarcaForLife 2020.01.12. 16:28:37

4 honap....na kit veszunk?

Bivi76 2020.01.12. 16:32:23

@BarcaForLife: Gondolom valaki 35 éves spanyol hülyegyereket.

Barcaa 2020.01.12. 16:52:15

Sejthető volt sajnos, hogy Valverdét nézhetjük szezon végéig.

@PBence20: Na így sem akarják Lautarot leigazolni a télen?kellene..

LeoMessifcb 2020.01.12. 17:24:24

@SzaboJ2252: úgy néz ki. Igazából Lautaro kivásárlási ára még mindig 110 millió euró. Ha már nyáron úgyis célpont lenne, kifizethetjük most is.

GYLS 2020.01.12. 17:34:08

Én a jövőt (Xavi, Valverde és Pimienta sorsa) illetően a hétfői vezetőségi ülésig mindenképpen várnék. Ha bármilyen megállapodás is született, arról csak holnap döntenek. Addig a média csak tippelget.

Suarezt sajnálom. Lám, az előző évben is állandóan sérüléssel bajlódott, és ahelyett hogy center hoztunk volna, ebben a szezonban már másodszor kell pótmegoldáson gondolkodni. Griezmann centerbe kevés, ha pedig Messit tesszük oda, ki lesz a szervező? Rosszul kezdődött az ősz (sok sérült) és sajnos rosszul is folytatódik.

GYLS 2020.01.12. 17:37:40

@LeoMessifcb: Kifizetni nem tudjuk. Örüljünk, ha nem kell eladni június 30-ig, hogy a költségvetés rendben legyen és hogy az FFP-nek is megfeleljünk. Talán ha a kiszemelt klubja kölcsönbe elengedi a fél szezonra és aztán megvásároljuk.

DISTANTxTHUNDER 2020.01.12. 17:53:10

Pimienta.. emlékszik még valaki Jordi Roura-ra? Kb hasonlóan járnánk vele is.. amúgy ha Xavi nem jön, ott van opcionak Roberto Martinez,Setien, Ten Hag.. valakit közülük! :) Xavit nem minősíteném de az elég érdekes hogy amikor szükség lenne rá akkor szarban hagyja az "otthonát"..

Nagybarcelona 2020.01.12. 18:21:40

Csodálatos. Ha tudták Suarez várható kiesèsèről, hozhatják volna Ibrát. Eriksen meg 20 millióèrt lehet az Interè. Nem egy poszt, de Messi maradna elől. Kíváncsi leszek kit hoznak előre. Velát?

Bivi76 2020.01.12. 18:27:25

@Nagybarcelona: Ibrától egyszer már egy spanyol edző összerezelte magát. A mostanit megenné reggelire. Mondom, majd valaki 35 éves spanyol "kisiskolás" fog jönni, feltéve ha lesz rá pénz.

MCMXCIX 2020.01.12. 18:49:58

Én is ezek után amellett vagyok,Lautaronak megvan akivasarlasi ára, ha nyáron úgyis célpont lenne kifizethetjuk most is.

Nagybarcelona 2020.01.12. 18:59:18

Ha olcsó megoldás, akkor hozzuk vissza Pedrot most. Griezmann ès Messi lehetne elől.

KJDaniel 2020.01.12. 19:25:29

..vagy Coutinhot hívják vissza a kölcsönből :D
Egyébként viccet félretéve, szerintem nem igazán van most mozdítható épkézláb csatár a piacon. Ilyen Lautarokban ne gondolkozzon senki mikor így is imádkozunk azért, hogy Coutinhót elvigye a Bayern a hatalmas mínusz miatt..

Ezt a pár hónapot bizony a Messi - Grizi kettősnek kell lehoznia méghozzá komolyabb segítség nélkül..Fati, Perez és ha felépül akkor Dembélé ott van, mint kiegészítők de a szinte biztos vagyok benne, hogy ha marad Valverde akkor 4-4-2 lesz a felállás mostantól, ami tekintve az első évét Valversdének, nem is lenne rossz megoldás.

Középpályát elég masszívvá lehetne tenni pl egy: Vidal (Rakitic) - Busi - De Jong - Arthur négyessel, de a szezon hátralévő része már azon múlik szerintem, hogy Grizi és Messi mennyire tudnak összeszokni..ez mindennél fontosabb lesz.

Raven1975 2020.01.12. 21:07:54

Akinek van kedve próbálja ki a memóriáját ebben a Barçáról szóló játékban. Kellemes időtöltést mindenkinek. :)
www.sporcle.com/games/Freddie/uclbarcelona

DISTANTxTHUNDER 2020.01.12. 21:40:20

@KJDaniel: Az miért vicc hogy Coutinhot hívják vissza kölcsönből? Nyáron ez egyébként is meg fog történni, akkor miért ne most, amikor még nagy szükség is lenne rá? Mindenképp Messinek kell előre tolódnia centerbe Suarez kiválásával, de így legalább Coutinho és Griezmann személyében lenne támogatása.. teljesen felesleges azt várni hogy majd Lautaro megoldja mert nem fogja.. különben sincs rá pénz.. Eriksent 20 millióért nagy hiba lenne kihagyni, talán még nem késő az Interre licitálni

KJDaniel 2020.01.12. 21:46:43

@DISTANTxTHUNDER: Én kedvelem Coutinhot ne értsd félre de szerintem ő Valverde irányítása alatt nem fog visszatérni..plusz elvileg jól is érzi magát a Bayernben.

Balázs37. 2020.01.12. 22:00:47

@DISTANTxTHUNDER: ezt én is támogatnám, bár Valverde sztem is alkalmatlan, az ő klasszisához

KJDaniel 2020.01.12. 22:09:00

Mauricio Pochettino is the main candidate to take over Barça after Xavi said NO. [RAC1]

Ez már az álom kategória lenne.

Red Cule 2020.01.12. 22:10:03

@caaaatalan: Mondanom se kell, hogy én is!

Robi71 2020.01.12. 23:58:58

Nem Xavi döntése lepett meg, hanem az ahogy a klubvezetés ezt a dolgot kezelte. Még ha voltak is tárgyalások Xavi-val, akkor ezt titokban kellett volna tenni és nem a médián keresztül...és csak abban az esetben kukorékolni, ha Xavi elfogadja az ajánlatot.
Így a világ színe előtt megalázták a klub jelenlegi edzőjét (nem csak Valverde-t személyesen) és egyúttal lejáratták Xavi-t is a naivabb (a többség) szurkolók körében, akik most pikkelnek rá.
Két légy egy csapásra a "hörcsögképű"-től. Az aljassága nem ismer határokat.

Robi71 2020.01.13. 00:02:26

@DISTANTxTHUNDER: Nemhogy Coutinho-t nem kell visszahozni, hanem hasonlóan lapátra tenni Dembélé-t, Arthur-t és Umtiti-t. Előbb a profi sportra alkalmatlanok kell eltávolítani, aztán jöhet az "öregek" pótlása".

Barcaa 2020.01.13. 04:58:37

@KJDaniel: Ex Asspanyol játékos, és edző, hamarabb ugrana le egy szikláról minthogy ide jönne, és ezt nem egyszer elmondta már.

Sajnos ennyire lehet hinni a sajtónak(mint ahogy azt írták hogy vasárnap este búcsúztatja Xavit az Al-Sadd), le merem fogadni hogy igazából ez az egész Valverde kirugásos, edzőváltásos témát is csak fel kapták, közben meg lesz egy megbeszélés és utána folytatja Valverde a szezon végéig..

Barcaa 2020.01.13. 05:07:40

@Robi71: Ez téged meglepett attól a vezetőségtől, akik nyíltan kritizálták Guardiolát és a sikercsapatát?
Attól a vezetőségtől, akiknek első dolga az volt hogy Cruyffot hálátlanul úgy kidobták a Camp Nou-ból, elvéve a tiszteletbeli elnöki rangját, mint a macskát?
Rajta kívül alig volt olyan ember, aki jobban megérdemelte volna ezt a tisztséget, ezek a mocskok meg ennyire becsülték.
Persze miután Cruyff meghalt, még szobrot állítanak neki..Állszent mocskos *****banda!

Ezeknek a mocskoknak csak üzlet a Barca(meg Barto jó kis pénzmosodának használja), ahol a Guardiola-féle csapat nem egy olyan történelmi csapat amiből könnybe lábad a szemük, hanem egy IRIGYSÉG tárgya, amit a nagy rivális Laporta építette fel, és érte el.
Persze Laporta mocskolása sem maradhatott ki, amit azóta sem tudtak bebizonyítani, hogy hatalmas adósságokban hagyta el a klubbot.

Persze ők aztán rekord méretben szárnyalnak anyagilag, igaz KÖLCSÖNT kellett felvenni egy olyan játékosra amit 2 éve kergetnek, ennyit a nagy gazdasági erejükről.

A Rakitic-féle(tavaly szezon végén nyíltan megmondták hogy számolnak vele és fontos), aztán most meg decemberig játszott 2 meccsen, nem is beszélve, és lehetne sorolni tovább.

Spacedyevest 2020.01.13. 06:02:08

@Robi71: Coutinho azért más kategória mint az utána leírt 3 úr.
Sajnos nem alkotott nagyot, de a hozzáállásával nem volt baj, és más poszton lehet, hogy tudna segíteni a csapatnak.
A középpályás dömpingből alig maradt valaki, főleg támadó.

celestial 2020.01.13. 06:23:53

Grat a Realnak!!! És a Barcának is hogy ismét saját magát ejtette ki kb...
Xaviról...ha nem hát nem...kíváncsi leszek nyáron igen e...de sztem nem...akárki is jön remélem beválik és marad vagy 10 évig...bátraké a szerencse...

sunt 2020.01.13. 06:39:39

Elvben a mai edzés és a mai vezetőségi ülés után világosabb lesz a helyzet. Ha akkor se, az már világrekoörd.

DISTANTxTHUNDER 2020.01.13. 07:35:15

@Robi71: Coutinhonak lejár a kölcsönszerződése a nyáron ha tetszik ha nem, a Bayern pedig nem fogja kivásárolni mert nem illik egy ekkora sztár igazolási politikájukba. Abban viszont egyetértek hogy Dembelét és Umtitit el kell engedni, velük nem a játéktudásukkal van baj hanem hogy rendkívül sérülékenyek, gyakorlatikag használhatatlanok, mellette viszont sokat keresnek így minőségben nem tudunk melléjük új játékosokat hozni.. Arthurral még várnék a következő edzővel is egy szezont mert nagyon jól kezdte nálunk Európai pályafutását de Valverde alatt hamar kiégett.. igazából az öregek pótlása teljesen reménytelen mert aki pl Suarezt tudásban akár csak megközelíti az Mbappé és ő elérhetetlen, Messit pedig képtelenség lesz pótolni.. még Piquét sem lesz egyszerű így hogy lecsúsztunk De Ligtről.. arról nem is beszélve hogy igazából a Xavi Iniesta duót sem tudtuk megfelelően pótolni pedig már egy ideje egyik sem játszik itt, de azt hiszem ebben inkább az edző a hibás

DISTANTxTHUNDER 2020.01.13. 07:36:06

@Spacedyevest: Coutinho biztos hogy kapni fog lehetőséget az új edzőtől

Bivi76 2020.01.13. 07:54:52

@celestial: Várható volt sajnos hogy a Real Madrid megnyeri a döntőt. Jelenleg ők a világ második legjobb csapata (Liverpool után), Spanyolországban meg a legjobbak. Nem mellesleg a világ leggazdagabb klubja. Most olvastam az Elmundon, és a Sporton (Barcelonához közelálló oldal), hogy megint üzent Guardiola, és kiállt Valverde mellett. Ugyanezt tette Iniesta is. Foglalkozzon mindegyik saját dolgával! Egyik borászkodjon, másik meg takarítsa össze a sarkot, amit otthagyott az öltözőben, miután Ibrahimovics rámozdult!

Rivaldo2000 2020.01.13. 08:07:06

Nagyon nagy baj ez a középszerűség. Minden szar, de csak kicsit. Mármint nekünk szurkolóknak, de ez még éppen elég a culéknak, hogy ne lobogtassák a fehér zsebkendőt. Tudom, nem lehet mindig nyerni, de nem fájt ennyire az inter meg a chelsea elleni kiesés, mert sokkal jobbak voltunk. Ha nem akkor futottunk, ha nem akkor harcoltunk. de szépen hátunk meg. Ez egy fos... Talán kapni kéne egy ötöst a classicon, de szerintem azt is kimagyaráznák. Ide ne jöjjön Xavi
www.eurobarca.hu/hirek/eurobarcaszubjektiv/20200113-nehez-de-mindannyian-tudjuk-xavi-kivalo-dontest-hozott/

GYLS 2020.01.13. 08:54:09

Találgatunk. Kérdés, milyen választ adott Xavi. Lehet, most nem jön, de nyáron igen. Akkor vagy Valverde marad, vagy házon belül oldják meg. Félévre szerintem külső ember nem vállalja. Ha viszont Xavi nyáron sem jön, akkor már szóba jöhet a média-lista bármelyike. Várom az estét.

GYLS 2020.01.13. 08:56:10

@GYLS: És az is lehet, félévre marad Valverde vagy egy belsős, nyáron pedig edzőváltás. De nem Xavi.

kritizator 2020.01.13. 09:22:47

@GYLS: Ne várjunk semmit, mert szörnyen csalódni fogunk este:(

Robi71 2020.01.13. 11:23:24

@Barcaa: Engem már semmi sem lep meg ettől a vezetőségtől. De neked nem kell mondanom semmit....én vagyok évek óta a "csúnya vészmadár", aki egyebet nem csinál, mint kritizálja őket. Amihez ők hozzányúlnak sz@rrá változik.
Tudni való volt, hogy Xavi Font-al tervezi a visszajövetelt 2021-ben. Akkor miért környékezték most meg?
Láttam már szezonközi edzőcserét, de ilyen ócskán megrendezett, teátrális sikertelen kísérletet mint ezt még soha életemben. Megalázó mindenki számára és nem meglepő, hogy mindenki elítéli a klubvezetést emiatt.
De sajnos még nincs vége....2021-ig még számos ilyen gennyes manipuláció kísérletnek leszünk még a tanúi. Undorító amit művelnek.

Robi71 2020.01.13. 11:35:35

@DISTANTxTHUNDER: Kíváncsi leszek milyen szezont zárunk, mert ennek függvényében alakul a nyári hisztéria az edzőcsere és az átigazolási stratégia körül (főleg ha leégés lesz a vége és kelleni fog a szurkolók beetetése megint).
Nyáron újból Neymar (180 millió) lesz a főtéma, hacsak Junior nem gondolja meg magát és nem dönt úgy, hogy a PSG-ben fejezi be a pályafutását. Aztán az is lehet, hogy a szükség centercserére is fog kényszeríteni (Lautaro) és még ki tudja kit húz elő váratlanul a kalapból megint Barto.
Úgyhogy kelleni fog a pénz, nem is kevés...így eladni is kell. Ha Cou-t nem viszi a Bayern, akkor reméljük valamelyik a BL-ből kőcsúzsó Angol klub (Chelsea, Arsenal, Spurs) bejelentkezik érte. És ez messze nem is lesz elég, még kell valamiből pénzt csinálni. Fel kell készülni egy újabb nyári átigazolási mizériára, ez biztos.

Barcaa 2020.01.13. 11:36:04

@Robi71: Jól mondod. Ez a bagázs már nagyon régóta lehet tudni hogy alkalmatlan, csak a triplázás mentette meg a seggüket, különben nem véletlen indult meg a bizalmatlansági mozgalom, és utána lévő években is...

Nekem ez a Font pl szimpatikus, mert nem abból áll a kampánya hogy ócsárolja őket, hanem konkrét tervei vannak, hogy hogyan állítsa vissza a Barca alapértékeit.
Remélem Laporta is fogja, és beáll hozzá, akkor nagy erősségűek lehetnének, nem mellesleg a sokat tapasztalt volt elnök dolgozhatna együtt Fonttal a közös célért.

Aki meg nem hiszi, nézze meg Laporta 2003-tól 2010-ig mit csinált a klubbal, és ezek a ***-k mit csináltak 2010-től, milyen Barcát vettek át, és most milyen?
Vádaskodások, mocskolódások, pénzmosások tömkelege, be szennyezték a klub címerét.
Ezzel szemben azzal kezdték a regnálást, hogy befeketítették Laporta hírnevét, miszerint csődközelbe vitte a klubot, amit azóta sem sikerült bebizonyítani, nem véletlen.

A Sociókat sem értem. Hogy nem zavarta őket olyan, mint pl Cruyff kirakása? Ott helyben fel kellett volna lázadniuk azért az emberért, aki az alapítók után talán a legtöbbet tette életében a Barcáért, játékosként és utána is!

Xavit is...Tiszteletlenség felsőfoka, hogy most így random oda rohannak minden előjel nélkül hogy vegye át és mentse meg a mocskukat, amit SAJÁT maguknak köszönhetnek, kellett nekik a római és liverpooli után megtartani Valverdét...
Laporta sem szezon közben rendelte ide 2008 tavaszán Guardiolát lófuttában, hanem a nyáron.

Robi71 2020.01.13. 11:54:47

@Barcaa: 2021-ben nagyon erős ellenjelölt kellene Bartomeu jelöltjével szemben álljon (mert hogy lesz ilyen, arra mérget vehetünk)...mert másképp nem lesz változás.

Raven1975 2020.01.13. 13:05:38

Andrés Iniesta meglátogatta a csapatot a ma délelőtti tréningen. :)
uploads.disquscdn.com/images/c0f7c3a1eb92d9a314c6229d21cc5dfb02f018ff8fe203baf745514e695aa441.jpg
Jó újra látni Legenda!

sunt 2020.01.13. 14:10:48

Ma sok minden eldől azzal, hogy az edzőnek 1/2 vahy 11/2 éves szerződése lesz. Az utóbbi azt jelentené, hogy nyáron alaposan belenyúlnak a keretbe.

Barcaa 2020.01.13. 14:21:39

@sunt: Azzal dőlne el a legtöbb minden, ha tényleg kirúgnák Valverdét,ami még mindig nem biztos.
Simán benne van hogy sajnos szezon végéig nézhetjük tovább...

Barcaa 2020.01.13. 14:38:36

@sunt: Közben Valverde vigyorogva hagyta el a megbeszélést, szerintem ezzel el is dőlt hogy marad...szomorú

Máté Nagy00 2020.01.13. 14:55:59

@Barcaa: ha ezek után önként nem áll fel a padrol akkor semmi onkritikaja nincs. Vicccc ez az egész .

KJDaniel 2020.01.13. 15:04:45

@Máté Nagy00: ennek az embernek semmi önkritikája vagy önbecsülése nincs..jön a lóvé a semmiért aztán kész.

Barcaa 2020.01.13. 15:08:09

@KJDaniel: @Máté Nagy00: Kb 10 millió euró függ attól, hogy önként mond le, vagy őt rúgják ki, Valverde részéről ezt azért valamennyire megértem.

Barcaa 2020.01.13. 15:49:21

A hírek szerint Valverde MARAD!

CSak gratulálni tudok ennek a szájbab@szott csicska társaságnak! A socióknak is, amiért örömmel nézik ezt az egészet.

LeoMessifcb 2020.01.13. 17:23:46

@Barcaa: most hozta le a Catalunya Radio, hogy már ki van rúgva, lassan az összes forrás megerősíti, hogy vége és holnap búcsúzik a csapattól, stábtól.
Adios mester! Nem fogsz hiányozni...

KJDaniel 2020.01.13. 17:37:04

@LeoMessifcb: csak lenne már hivatalos és izgulhatnánk végre az utód miatt..

Robi71 2020.01.13. 17:44:23

@Barcaa: Ja, akinek nincs se önbecsülése, se önkritikája az Barto és a csicskabandája. Ezek után Valverde helyében én sem mondanék le egy petákról sem. Példátlan ami a klubnál az elmúlt napokban lezajlott és zajlik most is. Amikor az gondolná az ember, hogy ennél lejjebb nem lehet süllyedni, mindig van rosszabb. És ennek még nincs vége...a következő napokban és a nyáron is folytatódni fog a mizéria.

LeoMessifcb 2020.01.13. 17:44:35

@KJDaniel: jó lenne ha már kinyögnék.

Robi71 2020.01.13. 17:46:06

A napokban egész biztos rengeteg új szurkolót szerzett a klub. :(

Bivi76 2020.01.13. 17:56:13

@Robi71: Te szerelmes vagy Valverdebe? Ha Bartomeu és csicskabandájáról beszélsz, értsd bele a szerencsétlen, tökkelütött játékosokat is, főleg a 30+-os bandát, akik remélem minél hamarabb eltolják a bringát.

Maestro10 2020.01.13. 17:57:13

Dobhatna már ki a klub valami infót, hogy most mi van az edzőkérdéssel. Nem szeretnék csalódni, pedig (sajnos) benne van a pakliban. :)

Robi71 2020.01.13. 17:57:48

@Barcaa: Zinane okosan lelépett, amikor érezte a bajokat (CR eligazolása után ez nem volt nehéz döntés) aztán megvárta, hogy könyörögjön neki Perez a visszatéréséhez. Ez látszik a keret összeállításnál is...a régi bizalmasaira támaszkodik és nem Perez kedvenc igazolásaira. A naiv szurkolók is ebben bíznak...hogy az új edző karakteres lesz. Azért mondom, hogy naiv, mert ez Barto esetében elképzelhetetlen...bárki is lesz az, a tenyeréből fog enni.

Robi71 2020.01.13. 18:00:14

@Bivi76: Te élsz leginkább mesevilágban, így semmi értelmét sem látom válaszolni a kérdésedre. Te csak tapsolj Barto-nak és az új "Valverde 2" kinevezett edzőnek.

Bivi76 2020.01.13. 18:03:52

@Robi71: Te elvagy tévedve! Én Bartomeunak tapsolok? Én már akkor utáltam, mikor a fél blog tapsolt neki. Te azt nem bírod megérteni, hogy Valverde, és a tökkelütött 30+-osok zabálnak a Hörcsög tenyeréből. Remélem itt spanyol edző egyhamar nem lesz, mert egykutya az összes!

Bivi76 2020.01.13. 18:06:42

@Robi71: 92 óta Vakverdénél rosszabb edző nem volt nálunk. Böszmébb edző is csak 1 volt, az is spanyol. Bartomeu fogjon kezet Joan Gasparttal! Ugyanolyan szerencsétlen amatőr mindkettő!

Bivi76 2020.01.13. 18:10:38

@Robi71: Aki 126 millió euróért hitelbe, 29 éves játékost vesz, az egy szerencsétlen amatőr.

Bivi76 2020.01.13. 18:13:07

@Robi71: AZT hiszed hogy én nem tudom hogy itt nem lesz komoly edző? Majd jön ilyen Setien féle szedett vedett spanyol majom, Suarez pótlására meg Aduriz.

kritizator 2020.01.13. 18:13:37

@Bivi76: valóban a 30+-osok az utóbbi 6-12 hónapban többször kialltak Ernő mellett
Az más kérdés tudtak volna-e/okos dolog lett volna-e mást nyilatkozni

Bivi76 2020.01.13. 18:17:27

@Robi71: Én nem élek mesevilágban. Nagyon jól tudom, hogy másfél évet még ki kell böjtölni, aztán ektakarítani a romokat, visszaállítani a klub tekintélyét, presztízsét, hogy soha többet ilyen helyzetbe ne kerüljön az FC Barcelona. Újra vonzó klubbá kell felépíteni a Barcát, hogyha egy játékost hív a köcsög Real Madrid és MI, 10-ből 10, ne a barmokat válassza!

Robi71 2020.01.13. 18:22:45

@Bivi76: Ha nem megy a kupi a madam-ot kell lecserélni és nem a kurvákat. Attól, hogy Barto elküldi Valverde-t (akiről nemrég még azt mondta, hogy ő az "ideális edző számunkra") még semmi sem fog változni. erről beszéltem a napokban is..ha nagyon szorul a gatya megválik Valverde-től is kinevez egy újabb csicskást (teljesen mindegy, hogy spanyol vagy sem)...és ezzel újra megerősíti a hatalmát...legalábbis a nyárig (az eredmények függvényében). Ha rosszul sülnek el a dolgok vagy kinevez egy újabb edzőt vagy leigazol egy újabb 100+ milliós játékost...amivel újból elhallgattatja a kritikusokat.
2021-ig nem lesz itt változás, megnyugtatlak.

Bivi76 2020.01.13. 18:23:14

@kritizator: Én nagyon haragszom a játékosokra, csalódtam bennük. Bulikról bulikra járnak, családi közös nyaralások, közben meg az elnökkel bratyizva döntenek mindenről. Kivel hosszabbítsanak, mennyivel, mennyit keressen, stb. Én ezt gondolom. Kurva kényelmes helyzetben vannak. Jól keresnek, edzeni sokat nem kell, nekik ez a jó. Egy Jürgen Kloppnál ezt nem tudnák megcsinálni. Úgy kibaszná a fél csapatot, mint macskát szarni. Fiatal, motívált, sikeréhes játékosokra van szükség, nem tohonya, kiégett, motíválatlan, elkényelmesedett, Híg húgylékra!

Bivi76 2020.01.13. 18:24:14

@Robi71: Egyetértek! Ebben igazad van!

Robi71 2020.01.13. 18:35:49

@Bivi76: Akkor ne a játékosokra és az edzőre haragudj, hanem arra aki igazából tehet a kialakult helyzetről. Hosszú évek rossz menedzselése kellett ehhez, nem a közelmúlt eredménye.

Bivi76 2020.01.13. 18:46:33

@Robi71: Így van. Ebben is egyetértünk. Ez egy hosszú folyamat eredménye.

Bivi76 2020.01.13. 18:53:09

@Robi71: Nálam a játékosok egy része nyakig benne van, hogy ide jutottunk. Szégyelljék magukat!

sunt 2020.01.13. 18:58:28

Egy elnökválasztás se hozhatja vissza a korábbi viszonyokat: a klubmodel avult el és a foci is megváltozott. Visszafelé nincs út!

Robi71 2020.01.13. 19:03:19

@Bivi76: Mert? Ki nevezi ki az edzőt? Ki igazol játékost? Ki hosszabbít meg szerződést?
A játékosok???
Minden megnyilatkozásoddal (még ha akaratlanul is) Barto-t mentesíted a felelősség alól.

Robi71 2020.01.13. 19:08:09

@sunt: Igaz, hogy úgy működik, mint egy TSz...de ezzel az elavult módszerrel 7 BL-t nyer a Real és a Barca az elmúlt 10 évben!

Bivi76 2020.01.13. 19:08:58

@Robi71: Én úgy gondom, itt nagyon sok játékosunknak nagyon is megfelel ez az elnök, és ez az edző. Jól elvannak a langyos vízben,Tisztában vannak vele, hogy nevében hasonló nagy klubnál, mint mi, sehol nem lennének. Hasonló kaliberű csapatok környékére nem tudnának kerülni.

osborne 2020.01.13. 19:18:36

@Bivi76: Ez sajnos igaz. Az elképesztő fizuk elkényeztették a játékosokat.

Még edző Valverde?

Robi71 2020.01.13. 19:21:40

@Bivi76: Anno Messi azzal lett vádolva, hogy beleszól a klubvezetés döntéseiben (ki legyen az edző, kik legyenek az igazolások, kik mennek és kik maradnak). Ha ez így lett volna, akkor nem itt tartanánk, ebben biztos vagyok.
Újabban már az azt vágják a fejéhez, hogy miért nem szólt bele!!! és miért hagyta idefajulni a dolgokat... :)
De akkor sem itt tartanánk, ha én bírálhattam volna felül ezeket a döntéseket....és ezzel nem mondtam nagyot. Rosszabbul aligha lehetett volna csinálni.

LeoMessifcb 2020.01.13. 19:28:55

Setien ügynöke Barcelonában. [Rac1]

LeoMessifcb 2020.01.13. 19:30:47

@LeoMessifcb: Valaki egy kicsit részletesen be tudná mutatni az emberünk játékfelfogását, eddigi munkáját, mit játszhat vele a csapat?

Bivi76 2020.01.13. 19:39:21

@LeoMessifcb: Ettől féltem. Kínomban már röhögök! Na mindegy! 2021, aztán repül mindenki! Engem már csak ez érdekel! Addig meg remélem nem nyer még 2 BL-t a Real Madrid!

Barcaa 2020.01.13. 19:40:01

@LeoMessifcb: Először még várjunk vele!:)

Röviden: Nagy Cruyff rajongó, ha láttad a Betist akkor az látszott is a játékon:))

DISTANTxTHUNDER 2020.01.13. 19:42:37

@Barcaa: A Betis brutális volt Setiennel, azért nem jöttek az eredmények végül is mert olyan játékot akart erőltetni ami meghaladta a Betis keretének a kvalitását.. a Barcánál nem lenne ilyen problémája

DISTANTxTHUNDER 2020.01.13. 19:45:26

@Bivi76: Láttad te a Setien féle Betist anno? Mert akkor nem írnád le előre az embert :) Valverdénél különben senki nem rosszabb, ha a kampóorrú maradt volna a szezon végéig akkor tuti nem nyerünk semmit, így meg Setien kap egy esélyt, hátha villant..

Barcaa 2020.01.13. 19:47:24

@DISTANTxTHUNDER: Nem mondom hogy a legjobb választás minden edző közül, viszont ahhoz képest hogy Valverde folytassa a szezont, egyszerűen álomszerű lenne!

De várjuk ki a végét, nehogy a szokásos"the next hour" legyen belőle, és Valverde menesztéséből..
Elvileg helyi idő szerint este 9kor fogják bejelenteni Valverde menesztését. Kíváncsi leszek, de még mindig nem merek elhinni semmit

Robi71 2020.01.13. 19:49:47

@Barcaa: Én is azt mondom, várjuk meg a hivatalos bejelentést.
Ha igaz, hogy egyeztetnek vele, akkor gondolom most mondják el miben korlátozzák a hatáskörét. Kíváncsi leszek, hogy lefogadja. (amit Tata, Lucho és Valverde elfogadott)

LeoMessifcb 2020.01.13. 19:52:52

@Robi71: Lucho szép eredményeket, és szórakoztató futballt produkált bármilyen "szorításba" is volt. Kíváncsi leszek Setien mit alakít. Az a 2017-18-as Betis tényleg beteg volt.

Bivi76 2020.01.13. 19:53:09

@DISTANTxTHUNDER: Legyen igazad! Valverdénél mindenki jobb. Nekem olyan edző kell, aki megmondja :csak akkor megyek, ha elzavarhatom xy-t, és leigazoljátok nekem xy-t. Aztán abból levonom hogy milyen tréner. Ha megmondják neki hogy csinálj csodát Busquetssel, Rakiticcsel, sorolhatnám, és elvállalja, akkor bábú. Ha azzal kezd, hogy felhozza Puigot, Araujot, nem engedi el Todibot, és kihagyja a "szent teheneket", akkor elkezdek reménykedni. Amíg ez nem történik meg, változást nem várok.

Robi71 2020.01.13. 19:57:05

@Bivi76: A te reakciódra voltam a leginkább kíváncsi. :)
De ahogy mondtam...semmi sem változna, ha Koeman vagy Henry lenne a befutó. Ide csak az jön, akinek nincs önbecsülése és/vagy szakmailag nincs veszteni valója, mert eddig nem mutatott fel semmit.

DISTANTxTHUNDER 2020.01.13. 19:57:52

Setien a támadófoci híve, ami mindenképp jó pont, azon kívül gyors, agresszív letámadós taktikát használ amit felüdülés lesz nézni ezek után a Barca meccseken.. ha meg esetleg mégsem válik be akkor ott vagyunk vele is mint Valverdével, sehol, de legalább megpróbáltuk :)

Robi71 2020.01.13. 19:58:50

@Bivi76: Hát ez az!
"Valverdénél mindenki jobb"....erre a reakcióra vár Bartomeu is. :)

Bivi76 2020.01.13. 20:05:28

@Robi71: Annak örülök hogy Koeman és/vagy Henry nem jött. Mindkettőt imádtam, egyik sem spanyol balfék, őket 2021 után várom bármilyen pozícióba sok szeretettel, nagy, és komoly várakozással.

KJDaniel 2020.01.13. 20:09:16

Ez az!
Nagyon remélem, hogy igaz a Setienes hír mert ő bizony Barca kompatibilis a szó legszorosabb értelmében.

Megkockáztatom, a Betis az ő irányítása alatt a legszebb futballt játszotta a ligában, sőt ha jól emlékszem nem csak a Realt, de mintha minket is megfricskáztak volna annó..

Robi71 2020.01.13. 20:13:50

@Bivi76: Nálam 2021-ben Barto-val egyetemben repülne a teljes csicskás stábja (beleértve a nem-spanyol Abidal és Kluivert is). Mindenki aki a nevét adta ehhez a galádsághoz.

Barcaa 2020.01.13. 20:15:41

@KJDaniel: Meg bizony, ráadásul a Camp Nou-ban is, és SOKKAL Barcásabb focit játszottak a meccs alatt, mint mi...

Bivi76 2020.01.13. 20:20:20

@Robi71: Bármennyire is kedveltem mindkét egykori klssszisunkat, én is csalódtam bennük, hogy beálltak ebbe a sorba. Főleg annak tükrében, hogy a 2015-ös elnökválasztáson Abidal,Laporta mellett kampányolt, és egykori elnökünk stábjában helyet kapott volna a francia.

Robi71 2020.01.13. 20:39:45

„A jövőben imádnám irányítani az FC Barcelona csapatát. [...] Közöltem Leo Messi vel, addig ne vonuljon vissza, amíg élek. [...] Elképesztő őt futballozni látni. Miután Leo Messi visszavonul, örökké fogok sírni. [...] Nem trófeákon, hanem győztes mérkőzéseken gondolkozom, mivel előbbi következménye az utóbbi.” (Quique Setiént)

LeoMessifcb 2020.01.13. 20:41:25

@Robi71: Óriási... nagyon érdekes fél év elé nézünk.

Robi71 2020.01.13. 20:57:20

@FCB_László: A március 17.-i meccs után (1-4, Messi tripla...az utolsó az év gólja lett)

Robi71 2020.01.13. 21:02:35

Az azonnali feladat adott, bárki is lesz az új edző. Suarez pótlása.

FCB_László 2020.01.13. 21:08:20

@Robi71: értem , köszi!

Na ma még lesz valami hír?
Vagy marad Ernesto?

jacques francois 2020.01.13. 21:15:00

lassan hivatalos lesz setien, 2.5 évre fog aláírni.

gabk82 2020.01.13. 21:20:11

Most lett hivatalos! Pezsgőbontás :-) pedig én sokáig védtem Valverdét,de már nem lehetett...elfáradt a kapcsolat közte és a csapát között...kösz mindent,és sok jót a jövőbe...Setient-tol pedig sokat varok nagyon Hajra

sunt 2020.01.13. 21:20:18

Azt hiszem de Jong és Puig ma pezsgőt bont. De talán még Cucurella is.

Barcaa 2020.01.13. 21:28:17

@gabk82: Nem találok sehol hivatalos nyilatkozatot a klubtól még :( Bár igaz lenne.

Barcaa 2020.01.13. 21:34:46

"Finalising Valverde and Quique Setién’s contract details is delaying the official statement from the club but it is expected tonight. [@GuillemBalague]"

Spacedyevest 2020.01.13. 21:35:41

Még talán én is :)
Amúgy nem, szimpi fazon, de a "bűzös fej" marad.

DISTANTxTHUNDER 2020.01.13. 21:35:44

@gabk82: Ez nem hivatalos bejelentés :)

DISTANTxTHUNDER 2020.01.13. 21:37:27

@Barcaa: Ez a bejelentés több mint fél éve csúszik, de most már csak "órák kérdése"..

gabk82 2020.01.13. 21:49:09

A sport Bartoék szócsöve, amit ott leírnak, az 99,99%. Ezért mertem írni,hogy tuti...:-)

Barcaa 2020.01.13. 21:55:59

@gabk82: Úgy legyen!:))

Bár ők is futottak már párszor lyukra, bár sokszor Barto se tudja mit akar..::D

JÖJJÖN MÁR! szinte mindenhol többezren írják hogy várják a bejelentést, ilyen sem volt nagyon

jacques francois 2020.01.13. 22:04:42

FCB_László, köszi, itt vagyok én, csak nem kommentelek mostanában

caaaatalan 2020.01.13. 22:40:16

@Barcaa: ebből holnapra lesz vmi.

Robi71 2020.01.13. 22:58:58

@jacques francois: Minek 2,5 év...1,5 is elég. Az új vezetőség majd eldönti, ha vele tervezik a jövőt. Így max egy évet kifizetnek neki a semmiért.
2021 után remélem jön a "változás". :)

Barcaa 2020.01.13. 23:21:57

PLUSZ:

HIVATALOS, Setién az új edzőnk!

Valaki ébresszen fel.

osborne 2020.01.13. 23:22:12

Jó munkát és sok sikert az új edzőnek - szüksége lesz rá.

KisPindi01 2020.01.13. 23:28:32

El sem hiszem... remélem a Setien ki tudja hozni a csapatból a mayimumot! Még arra kívàncsi leszek, hogy Valverde irànyít-e majd a jövőben top csapataot. De sejtem.... :D

Robi71 2020.01.13. 23:28:49

@sunt: Miért bontana pezsgőt De Jong, Puig vagy Cucurella?
De Jong az egyik legfoglalkoztatottabb játékos volt Valverde alatt (igaz, ez valószínű a vezetőség nyomására történt) és gyanítom Setien alatt sem fogja padra szorítani Busi-t, így továbbra sem azon a poszton fog játszani.
Puig más edzőnél sem játszott volna úgy, hogy 5 középpályás volt előtte a 3 posztra. Alena távozásával talán ő kapta volna meg azt a kevés játékpercet. Szerintem ennél többet most sem fog kapni.
Cucurella?...az ő neve nem is értem miért merült fel nálad.

Én nem számolok nagy változással ami a kezdőt illeti. Gondolom lesz egy kis felélénkülés az elején, aztán meglátjuk meddig fog ez tartani és mire lesz elég.

Kertai Dávid 2020.01.13. 23:31:42

hát... szar volt a foci, és sok botlás jött, de szerintem ezt a szezont végigvihette volna, ennél többet érdemelt... már csak azér mer végre kezdett alakulni a játék... voltak pozitívumok, eltekintve a vereségtől még az atletit is lefociztuk akik egy bunker csapat... mennie kellett, de nem most szerintem, remélem nem fázunk rá erre... sohasem életbiztosítás ha év közben vált egy csapat edzőt, pláne nem olyankor amikor kezdtek összeállni a dolgok... hát mind1, Setiennel lesz támadófocink, de hogy a védelem a béka segge alatt lesz az borítékolható... reméljük a legjobbakat! Valverdének meg köszönjük a 2 bajnoki címet, ami számomra még mindig legalább annyira fontos mint a BL! nem veheti el tőle senki az érdemeit, szar foci ide vagy oda, 2/2 bajnoki cím, aminek a Valverde utálók ugyanúgy örültek akkor!!

Barcaa 2020.01.13. 23:33:44

@Robi71: Valverdével szemben Setien a Cruyf-féle elveket vallja, és minden csapatával a labdabirtoklás és szórakoztató foci nagy szempont volt, ez totális a Valverde-féle "védekezzünk és álljunk be 2-0-nál otthon" felfogással.

Nem kell ide a szezon közben hatalmas változtatás, csak egy jó taktika, és ha fel tudná pörgetni a srácokat fejben, tudná motiválni őket(ami Valverdének nem sikerült), már sokkalsokkal előrébb lennénk, mint Valverdével voltunk!

Nem garantált hogy ez így lesz, az is lehet hogy hatalmas bukta, DE legalább most megnyílt az esély a változásra!

Máté Nagy00 2020.01.13. 23:36:10

Örülök h végre megèltük ezt hogy Valverde lelépett de attól mèg korántsem vagyok nyugodt.
Barto újra megmutatta h milyen viselkedéssel irányítja ő ezt a klubbot.
Setien nagy Busquets rajongó úgyhogy borítékolható h De jong nem fogja kiszorítani , de remélem 3. Kpsnak Puig néha kap lehetőséget .
Rakiticet mehetne Valverdevel együtt és maradna Busquets,De jong Arthur,Arturo ès Puig na meg SR .
Nagy munka vár Setienre center nélkül kíváncsi vagyok h igazolnak e neki vkit vagy h egyáltalán lesz e erre idő mèg januárban .
Remélem Tobido marad és lehetőséget is kap.

Máté Nagy00 2020.01.13. 23:37:57

@Barcaa: remélem nem csak fejben pörgeti fel őket hanem kondícióban is .

Kertai Dávid 2020.01.13. 23:41:09

ja és a slusszpoén: ezek is csak mi lehetünk akik elküldik edzőjüket úgy hogy vezetik a bajnokságot, a BL-ben meg csoportelsőként jutottak tovább :D bármennyire nem szerettem a focinkat, nem vagyok benne biztos hogy ezt érdemelte volna Valverde, elég lett volna a nyáron leváltani

Barcaa 2020.01.13. 23:49:59

@Kertai Dávid: Tényleg vicces, nem hiszem hogy rúgtak már ki edzőt mostanság úgy hogy a bajnokságot vezette és a Bl csoportkörön csoportelsőként jutott tovább! :D

DE!!
Ne felejtsük el azt, hogy nagyon csalóka ez.
Azért állunk még mindig így, mert van egy hihetetlenül teljesítő Stegenünk és egy Messink, nélkülük a realitás a bajnokságban az úgy 10-15 ponttal kevesebb lenne, a BL-ben pedig az hogy az utolsó körben is rághattuk volna a körmünket hogy továbbjutunk-e.

Ha meg rá néztél a csapat játékára, teljesen Barca idegen, ráadásul az egész csapat hitehagyott volt, kb mint 2014-ben.

Robi71 2020.01.13. 23:54:22

@Kertai Dávid: Egy önmagára valamit adó klub nem így válik meg az edzőjétől. Döbbenetes milyen megalázásnak tette ki a klubvezetés Valverde-t az elmúlt pár napban. Mit egy kutyát úgy b@szták ki a klubból. Ezzel szemben ha megnézed hogyan nyilatkozott róla a klubvezetés valahányszor egy-egy kudarc után a szurkolók kikezdték...és most hogyan tették ki a szűrét...mit ne mondjak. Gerinctelen társaság a javából.

Robi71 2020.01.13. 23:56:04

@Kertai Dávid: Ez a a "Més que un club" szellemiségében zajlott. :(

Kertai Dávid 2020.01.13. 23:59:56

@Barcaa: igazából én a fejlődés jeleit láttam a csapaton... azér egy bunker atletinek 4 gólt lőni (habi les gól meg kezezés) nem egy rossz dolog, és a játékunk is meggyőző volt! Nyilván ez kevés, főleg ennyi botlással, de nem vagyok annak a híve hogy egy csapatnak már januárban bombaformában kellene játszania... a Napoli elleni meccsen szerintem sok minden kiderült volna, legalább azt megérdemelte volna szerintem... mert tök jó hogy mes que un club, de ez a bánásmód nem ránk jellemző, ezt most szerintem eléggé elbaltázta a vezetőség... 2-ből 2 bajnoki címet köszönhetünk neki, és elküldjük év közben mert kiestünk egy színvonaltalanná vált kupából aminek már csak marketing céljai vannak...

Robi71 2020.01.14. 00:01:19

@Barcaa: Nekem is szimpatikus Setien eddigi munkássága, szellemisége. Ugyanakkor fenntartásokkal kezelek minden olyan személyt, aki kapcsolatba kerül ezzel a vezetőséggel és elfogadja a neki felkínált kondíciókat. Ha nem is tudjuk pontosak mik ezek, az elkövetkező időszakban mutatott játék választ ad mindenre.

Kertai Dávid 2020.01.14. 00:02:09

@Robi71: így van, sajnos már semmit nem jelent a mes que un club... bármennyire rossz volt a játék, nem ezt érdemelte, mert neki köszönhetjük, hogy még vezetjük a bajnokságot és hogy a Napoli ellen készülhetünk!

...lona 2020.01.14. 00:07:14

Pedro Sánchezt (katalán párti!) múlt hét kedden választotta miniszterelnökké a spanyol parlament ! Innen fúj a szél!

Robi71 2020.01.14. 00:10:49

@Kertai Dávid: Teljesen mindegy, hogy milyen eredményességgel vezette a csapatot az edző...így NEM bánhatsz vele. Az egész futballtársadalom elítéli (teljes joggal).

...lona 2020.01.14. 00:13:54

Most következik majd a Hörcsög zsebe kotorászása ...! Lázadás, átvilágítás, előrehozott választások.... És EZ mind a Messi korszakvége befeketítése ...NEM ezt érdemelte!

Robi71 2020.01.14. 00:14:39

@Barcaa: Egy dolgot remélem elért Barto-nál...a szezon végéig szabad keze lesz ami a taktikát, a kezdő összeállítását illeti...hamár a szezon végéig ezzel a megörökölt kerettel kell dolgoznia (amin legközelebb a nyári átigazolási szezonban változtathat).

...lona 2020.01.14. 00:17:10

@Robi71: Szégyen az egész clubra ami itt folyik 7-8 éve...! És ne feledd , hogy mind-mind külső(anglia,franc, ném, ..) kezek tették ez ! Nem beszélve a Királyokról! Sikerült !

...lona 2020.01.14. 00:30:12

"ha" setien lesz ....akkor Dialízis az egész bandának.... és Messit felültetni a lelátóra röhögő görcs terápiára! Bohózat!

Barcaa 2020.01.14. 00:38:02

@Robi71: Ez mondjuk tényleg hányinger.
Mi volt a koncepció? Hogy nem szólnak neki napokig, és ha senki sem jön helyette, akkor nagy vigyorral elé állnak hogy mindent csak a sajtó talált ki, ők maximálisan bíznak benne?
Mibe fájt volna megmondani nekik egyenesen hogy elmennek más edzőt keresni?

GoalGero 2020.01.14. 00:42:39

@Robi71: nem igazan ertem en sem mi történt.Talán Valverde nyitotta ki a száját,és azért kellett repülnie.
Örülök is meg nem is Setiennek. Az ő általa vezetett Betis-t jó volt nézni.amikor megvertek a csapatot a Camp nou-ban igazabol azt mondtam hogy ez igen,Szep volt.Azert viszont nem örülök mert ez nem a mi klubunkra vall.Bartomeu teljesen szembe megy mindennel.Felsorolni is lehetetlen.De most rajta a sor,ha nem lódul meg a szekér a Culé-k az ő fejét fogják követelni,szóval ez win-win szituáció nekünk.:)
vagyis remélem :D

Robi71 2020.01.14. 00:52:17

@Barcaa: Titokban kellett volna tárgyalni az új jelöltél (Xavi-t tudták, hogy lehetetlen lesz eltántorítani...és így egyúttal őt is lejáratták az agymosott culé-k szemében) és ha már megvan az egyezség, csak akkor szólni Valverde-nek ezzel megadva az esélyt számára is a tisztességes búcsúnak egy lemondás formájában. Ha ő ez elutasította volna (kétlem), csak akkor jöhetett volna a kirúgás. Ez kulturáltabb helyeken így kezelték volna. Ehhez hasonlót csak néhány újgazdag maffiózó által irányított balkáni klubnál tapasztaltam. Elképesztő...

GoalGero 2020.01.14. 00:56:15

@Robi71: Az instagramon a posztót hogy Valverde-t menesztik Arthur,Puig,és Todibo is kedvelte.
Kis érdekességként gondoltam leírom:)

Robi71 2020.01.14. 00:57:31

@GoalGero: Biztosan nem. A nyárig biztosan senki sem fogja kritizálni, bármilyen szezont is zárunk. Ha mégis bukás lesz a vége, nyáron előhúz az inge újából egy újabb edzőt és igazol egy 100+ milliós "nagy nevet" (nem feltétlenül hiányposztra). Ezek után megint az lesz, hogy "ő mindent megtett a klub sikeréért". Ezzel lazán kitölti a mandátumát.
Már csak abban reménykedek, hogy addig teljesen magukhoz térnek a "kómában" levő culé-k és még véletlenül sem a Barto jelöltjét fogják támogatni.

Robi71 2020.01.14. 01:02:22

@GoalGero: csak azért mert jelentéktelen ostoba figurák. Senkit sem érdekelnek. Normális játékos ilyent nem tesz, még akkor sem ha tetszik a döntés.
A minap Dembélé egy olyan posztot like-ot ahol egy photoshop-olt képen (Wijnaldum helyett) ő ünnepli a gólt a Barca ellen. :) Igaz, tőle semmi sem meglepő.

GoalGero 2020.01.14. 01:04:16

@Robi71: ha Coutinhot és Dembelét el tudja adni.Dembele kuka.Ha Cou is lesérül vagy szarul játszik idén nincs miből sztárt hoznia.
Annak viszont örülök hogy Xavi nem adta a nevet ehhez.Benne látom azt hogy Guardiola méltó utódja lehet,vagy talán majd túl is szárnyalhatja.Játékosként is ő volt az örököse,és sikerült neki,reméljük edzőként is.:)

Valverde nem érdemelte ezt.Ha nem rúgták ki Róma vagy Liverpool után akkor lehetett volna annyi gerincük hogy ezt az évet hagyják.
Utoljára 2003ban menesztették az edzőt év közben a Barcanal azthiszem.De akkoriban más idők voltak .
Már már azt mondom hogy nem tudok azonosulni a klubbal sajnos:(

GoalGero 2020.01.14. 01:05:59

@Robi71: végülis amit kihagyott otthon azzal mondhatjuk megnyerte a poolnak a párharcot szóval mondhatjuk hogy jogosan:DDD(kínomba nevetek)

sunt 2020.01.14. 01:15:22

Ha meg lennék győződve a sikerről, azt mondanám: örömünnep. Nem értem, mi van Barto 180 fokos szakmai fordulata mögött. Minthogy benne bízni nem lehet, a puskaport szárazon kell tartani. De nem most robbantgatni!

Robi71 2020.01.14. 01:16:42

@GoalGero: Szerintem ő simán csak a képet like-olta...fel sem fogta ennek az üzenetét. :) Agyilag egy 5 éves gyerek szintjén van.

Robi71 2020.01.14. 01:27:42

@GoalGero: Coutinho-t ha nem is veszi meg a Bayern csak el tudjuk adni a PL-ben (még ha nem is 120 millióért). Dembélé-t max kölcsönben...senki sem fizet egyből érte. Más játékost nem nagyon látok, akiből komolyabb pénzt lehetne csinálni.
Gondolom annyit csak összeszed, hogy kiegyenlítse a FFP számlát...aztán jól bevásárol, hadd vakarózzon majd a következő elnök. Én Neymar-ra tippelek (most "csak" 180 millióba kerülne), mint culé agyzsibbasztó igazolás, hacsak Junior nem gondolja meg magát és marad végérvényesen a PSG-ben.
Pedig egy centerre lenne szükség....a 33 éves Suerez 4 hónapos kiesése erősen erre adna okot. Kellene egy támadó középpályás, mivel kétlem hogy egy Puig lenne a megváltó. Kellene még egy belső védő is, mivel Pique sem lesz fiatalabb és "féllábú" Umtiti aligha nevezhető garanciának.

Robi71 2020.01.14. 01:35:58

Vasárnap Barca-Granada...ideális kezdés lehet Setien-nek.

2020.01.14. 02:13:30

@Kertai Dávid: teljesen mindegy hogy teljesít valaki, legyen az edző vagy játékos. Ahogy ez intézve lett az gusztustalan. A tiszteletet mindig megkell adni a másik félnek. Most ne foglalkozzunk olyannal hogy ha lett volna önbecsülése akkor feláll magától.. Úgy ahogy van ez ismét csak az elnökséget jellemzi

2020.01.14. 02:36:33

Báb lesz vagy sem nem tudjuk csak sejtjük. A Barca és Messi iránti fanatizmusa viszont adhat okot a bizakodásra.

celestial 2020.01.14. 05:37:05

Pápá Valverde:)
Köszi mindent!!!! Ne haragudjatok de nem sajnálom...okozott ő nekem elég fájdalmat...+ sztem ő sem sajnálja....
Robi meg egy bérkesergő vagy mi a fene? Nevetséges .....

FCB_László 2020.01.14. 06:42:44

Sok sikert az új edzőnek, és Valverde nek is.
Sajnálom egyébként hogy így lett elküldve, azért többet érdemelt volna. Legjobb tudása alapján csinált gondolom mindent nem akart ő kárt okozni.

Köszönjük a 2 bajnokságot és a kupákat !!! :)

Maestro10 2020.01.14. 07:23:25

Személy szerint örülök Setien kinevezésének, egy nagyon jó, Barca kompatibilis szakembernek tartom, szóval adjuk meg neki az esélyt. Üdv nálunk Quique! Valverdének pedig köszönjük az elmúlt 2 és félévet bár őszintén, nekem nem fog hiányozni! Visca el Barca!

Nagybarcelona 2020.01.14. 08:23:15

Nem is èrtem azokat, akik itt vèdik Valverdèt, meg H. nem ezt èrdemelte. Vegyètek már le a szemellenzőt. 1,5 ève inog alatta a kispad. A vègletekig megadták neki a bizalmat, a játèkosok is. Októberben írtam, H. a játèkosoknál is elvesztette a bizalmat. Szerintem èn voltam az első, aki leírta, H. most (Atleti meccs után) fogják elküldeni. Ha nem vagyunk egy nagy család, már règen itt sem lenne. A háttèrben már nagyon règen keresik az edzőt, sokszor írtak róla a lapok, mègis a támogatásukról biztosították. Elfogyott a türelem mindenki rèszèről. Köszönjük a 2,5 èvet, sok sikert a jövőben. A csapat meg remèlem összekapja magát az új edzővel, mert sokkal több van benne, mint amit idèn mutatott.

jani888 2020.01.14. 08:49:47

@Kertai Dávid: Veled értek egyet ebben a kérdésben . Ez igen-igen aljas ( jellemző Bartomeura ) eljárás volt Valverdével szemben . Valverde már a hozzánk igazolásakor védőt ( Inigo Martinez) kért . Nem kapta meg .És most a Ligában közel kétszer annyi gólt kaptunk ,mint a második és a harmadik . Mindezt úgy,hogy a kapusunk igazán jól teljesít Az elhibázott igazolásokat sem neki lehet felróni .Egyes posztokon dömping, más posztokon meg senki .Nekimentünk a szezonnak szinte alapozás nélkül .Valverde csapataira mindig jellemző volt a jó erőnlét , agresszív ,sok futásos játék . Itt ez nem ment .Biztos,hogy csak miatta? És ezeket nem a védelmében írom , mennie kellett ,de nem így .

LeoMessifcb 2020.01.14. 09:03:38

Emberek aljas volt Valverde elküldése? A római, liverpooli este mi volt? A hazai pályán 2-0-ás vezetésnél nézhetetlen odahányt második félidők mik voltak? Mennyi fájdalmat okozott nekünk szurkolóknak? Hányszor volt, hogy izgatottan ültünk le Barca meccs elé, és úgy álltunk fel, hogy ez nem az én csapatom? Kétség kívül akadtak szép pillanatok is, de összeségében Valverde nem tett semmit ami előnyére válhatna a klubnak. Azt érdemelte, amit kapott.

celestial 2020.01.14. 09:19:37

@LeoMessifcb: igazad van...ráadásul nem is tudja senki hogy hogyan is történtek a dolgok csak ugye a sajtóból...

GYLS 2020.01.14. 09:21:29

Legelőször is én köszönöm Valverdénak az elért címeket. Kettő év, kettő bajnoki cím, egy spanyol kupagyőzelem és egy spanyol szuperkupa győzelem. Lehetett volna több? Talán. Viszont összehasonlítva LE utolsó kettő évével, már nem is olyan rossz. Ne feledjük, neki már nem volt Xavija, Neymarja és Iniestája sem igazán. Akiket pedig helyettük kapott, azok különböző okok miatt messze elmaradtak az Ő szintjüktől. Én igazából egy mérkőzésért hibáztatom, a Rómaiért. Ott taktikailag hozott rossz döntéseket. A Pool és most az ATM ellen igazából egy-egy játékos (Alba illetve Pique) indiszponált játéka hozta a vereséget (vesztünket).
A távozásához csak annyit tennék hozzá, nem tudhatjuk mi történt az ATM meccs után. Barto is ott volt, miért ne mondhatta Valverdének, ennyi volt, új edzőt keresnek. És ha valóban ekkor határozta el magát Barto, akkor 4 nap alatt meg is találta. Hamar ment, de akár kapkodásnak is tűnhet.
Xavi döntött ahogyan döntött. Szóltak érvek ellene és mellette is. Lesz még Ő a Barca edzője. Remélem, sikeres edzője.
Satien? Sok sikert kívánok neki. Kíváncsian várom mit hoz ki idén a csapat gerincét adó 30 felettiekből, a következő szezonban miként kezdi el a generációváltást. De leginkább azt várom, mennyire tekinti ebben partnernek Barto.

Força Barça! 2020.01.16. 20:18:37

Ernesto Valverde a szerződése szerint neki járó fizetése okán semmiféle jogi eljárást nem fog indítani a klub ellen. Amikor világossá vált a számára, hogy menesztik, arra utasította az ügynökét, hogy a lehető legkorrektebb módon járjon el a szerződése felbontásakor. Ennek eredményeként, jóval kevesebb pénzt fogadott el, mint amennyi a szerződése értelmében járt volna neki. Valverde nemcsak élete legnagyszerűbb lehetőségének tartja barcelonai edzőségét, hanem az FC Barcelona a hozzá legközelebb álló csapat. Ahogy egy közeli munkatársa mondta: "Valverde számára ez nem elsősorban munka volt, hanem szerelem". Továbbra is figyelemmel követi a Barçát, és teljes mértékben az ő sikerükért szorít majd! Hétfő déli találkozójuk végén, azzal vált el Bartomeutól, hogy "profi vagyok, tedd, amit tenned kell!" Respekt!

Força Barça! 2020.01.17. 16:54:04

Pep Guardiola: "A legjobbakat kívánom Quique Setiénnek. A csapatai mindig fantasztikusan játszanak, különösen igaz ez a Betisben eltöltött időszakára, amit figyelemmel követtem."
süti beállítások módosítása