A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Frenkie De Jong: Nem állok készen a játékra!

2020. május 21. - caaaatalan

Kellenek még az edzések a csapatnak, amit a holland középpályás is elismert.

Lionel Messi utáln Frenkie De Jong is megszólalt, és reagált a csapat jelenlegi állapotát firtató kérdésekre a Barcelona hivatalos oldalán.

"Nem gondolom, hogy készen állok egy tétmérkőzésre. Szükségünk van még egy pár hét edzésre. Először egyénileg, majd kis csoportokban, végül a teljes csapattal. Néhány hét múlva készen állunk majd a játékra."

A holland középpályás a saját állapotáról is szót ejtett.

"Jól érzem magam. Hollandiában is végeztem edzéseket, de nagyon jó volt most ismét a fűre lépni."

A Barcelona május 8-án kezdte meg a tréningeket, ezen a héten pedig (nem kis meglepetést kiváltva) engedélyt kapott a csapat a 10 fős foglalkozásokra is, annak ellenére, hogy a városban ilyen gyülekezés egyenlőre a járványhelyzet okán még nem szabályos. Ugyanebben a helyzetben van a Real Madrid is.

A La Liga folytatásának legvalószínűbb időpontja jelenleg június 12. A tervek szerint 3 naponta lesznek mérkőzések, nézők nélkül kései (23:00 CET) időpontban a nagy melegre tekintettel.

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr3415711230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GYLS 2020.05.24. 18:33:48

Az FC Barcelona vezetése semmiképpen sem adja el Lionel Messit és a spanyol bajnoki címvédő együttes további öt labdarúgóját a Marca értesülése szerint.

A madridi sportnapilap úgy tudja, hogy a csapatkapitány Messi mellett a védettek kategóriájába tartozik a kapus Marc-Andre ter Stegen, a védő Gerard Piqué, a középpályás Frenkie De Jong, és két csatár, Antoine Griezmann és Ansu Fati. Ugyanakkor a keret többi tagja elvben távozhat megfelelő ajánlat esetén.

Az “érinthetetlen hatokhoz” – a koronavírus-járvány kiváltotta gazdasági nehézségek ellenére – minden körülmények között ragaszkodik a vezetőedző, Enrique Setién, aki ugyanakkor állítólag többi játékosa bármelyikéről kész lemondani.

Nocsak-nocsak. Alba-Busi-Rakitic-Vidal-Suarez is mehet. Csak kereslet is legyen rájuk.

GYLS 2020.05.24. 18:44:59

A Psg-t érdekli Ousmane Dembele. Ezáltal Neymar közelebb kerülhet a Camp Nouhoz. (Diario Sport)

Még a végén tényleg a játékoscserék/játékosbevonások lesznek az átigazolási szezon slágerei. Semedo-Cancelo, Arthur-Pjanic, Dembele-Neymar

julio alberto 2020.05.24. 18:55:36

@GYLS: Alba,Busquets,Rakitic,Vidal,Suarez?Nincs olyan szerencsénk hogy ezek a nyáron elkeljenek,még csak érdeklődés sincs irántuk.

Dr Mouse 2020.05.24. 19:21:20

@GYLS: Ha Suarezt álmából felébresztik, akkor is több gólt fog lőni, mint Griezmann és Fati együttesen...

Máté Nagy00 2020.05.24. 19:44:06

@julio alberto: ezek a nevek kozul egyedul Suareznek kene maradnia csak kevesebb jatekidovel es egy szerzodesmodositassal amin joval kissebb a fizuja. (Szep almok tudom)

ZalanBarcafan 2020.05.24. 20:02:25

Jh poszton szívesen megnéznék egy Semedo, Wague párost (Roberto nem kell ide)

Les Corts 2020.05.24. 20:13:28

@Dr Mouse: nem láttam edzést élőben.A mondandóm nem Messire volt kihegyezve.Ő még most is a különbséget jelentheti..Maga Valverde nyilatkozta,hogy egyénileg kell az erőnlétet megszerezni.Meg talán de Jong tett negatív megjegyzést az edzésekre.Sajnos a cikkeket nem találom.
Minden meccsen jóval kevesebbet futnak az ellenfélnél.Állva passzolgatnak,ezért nehéz a labdakihozatal is.Ha bemozognának az üres területre,könnyebben menne a támadásépítés is.

Robi71 2020.05.24. 20:44:18

@GYLS: Ja...Neymar = 160 millió + Dembélé (kölcsön).
De már annak is kellene örülni, ha a PSG egyáltalán a fizetését átvállalná.

Robi71 2020.05.24. 20:50:38

@GYLS: Ez az "érinthetetlenek" listája folyamatosan hónapról hónapra változik....ahogy az átigazolási pletykák "irányzata" is. A Barto féle lakájmédia folyamatosan dolgozik a gazda imidzsének ápolása érdekében. :)

Robi71 2020.05.24. 20:56:38

@julio alberto: Umtiti, Arthur, Coutinho, Dembélé....erre a négyesre nincs komoly ajánlat. Hamarabb sikerül túladni egy Rakitic-en vagy Vidal-on.
Egy rutinos, profi akiben még van 1-2 év még mindig többet ér a piacon, mint egy súlytalan, sérülékeny, amatőr, túlárazott alibifigura.

zoldbela 2020.05.24. 21:44:21

@Sunt: Úgy olvastam, bejáratos vagy az öltözőbe!
Kérlek, mesélj még!

RA7 2020.05.25. 03:01:03

@GYLS:
Neymarért még így is mélyen bele kell nyúlni plusz Lautaro 110 misi és az eddigi mínusz..
Semedo - Cancelo csere értelmetlen, Arthur - Pjanic még annyira se érdemel szót.
Dembelet inkább sózzuk rá a Leverkusenre és plusz 50 misiért hozzuk Havertzet, így Arhurt bevonhatnánk a Lautaro üzletbe és még erősödnénk is.
Dembele, Arthur out Lautaro, Havertz in

celestial 2020.05.25. 06:06:16

@Robi71: "minden probléma okozóját Bartomeu-t" ja...egyszerűbb így mint gondolkozni :)
"egyetlen és utolsó védőügyvédé"...akkor itt már nagy gond nem lehet...már csak engem kell meggyőzni :)
De mióta csipem én Bartót?
Na mindegy...
Sohasem az írásaid valóságtartalmáról voltál híres :)

sunt 2020.05.25. 06:55:24

Sok múlik azon, hogy ez a gárda a vírusszünet után be tudja-e húzni a bajnoki aranyat, vagy sem. Ha igen, akkor maradnak az illúziók, ha nem, akkor kitör a gyalázat. Ennek hátterében nem csak a presztizsvesztés áll, hanem a bevételi kilátások is durván romlanak.

GYLS 2020.05.25. 08:09:42

@RA7: Azért Te is álmokat szövögetsz. Jelenlegi mínusz foltozása, jelenlegi helyzet szerint mínusz 200 millával kevesebb következő évi költségvetési bevétel, kettő 100 millás játékos leigazolása, mindez a magas bérkeret megtartása mellett (ugyanis még csak az ATM és a Real esetében olvashattuk, hogy a következő idényre 30%-al le kívánják csökkenteni a béreket).
Lautaro árából le lehet igazolni Wernert és Van de Beek-et. Werner 4. éve hozza ugyanazt a szintet (tehát nem egy-két idényes center), de Beek pedig semmivel nem rosszabb mint Pjanic.
Barto most mindent odadob, feléli a jövő egy részét, hogy az utolsó évében esetleg még "alkosson" valamit. Viszont ha nem jön össze neki, nem irigylem az utódját, öt elvesztegetett év után kezdheti majd elölről. Ami szintén nem 1-2 év lesz.

julio alberto 2020.05.25. 09:24:10

@Robi71: Az új csapatodba melyik játékost vinnéd Busquets,Suarez,Rakitic,Vidal,Alba közül?Esetleg mindet egy csomagba?

julio alberto 2020.05.25. 09:38:37

@Máté Nagy00: Fentebb írtam ezt az idényt teljesen az öregeknek hagynám utolsó esélyük hogy nyerjenek még esetleg valamit,majd jöjjön a teljes váltás.Persze ahogy írod ezek szép álmok,én sem hiszek ebben.Itt lesznek ezek még 2021 nyarán is mind 33-34 évesen.Miért mennének?Érvényes szerződésük van és degeszre keresik magukat.

RA7 2020.05.25. 09:47:24

@GYLS:
Tisztában vagyok vele hogy eléggé esélytelen ezt össze hozni. Én csak azt mondtam hogy akkor már inkább ők mint Pjanic.. Ha menne több játékos akkor a bérkeretbe még csak csak beférnéne az említett 2 játékos. Honnan lenne rájuk pénz az más kérdés, de ha Dembele, Arthurt betudnánk vonni ezekbe az üzletekbe akkor jóval kevesebb pénz kellene, de az is honnan. Vagy maradjon minden így vagy ne hozzunk újabb tucat játékosokat akiktől még ennyire se tudunk majd szabadulni.

RA7 2020.05.25. 09:49:11

@GYLS:
Én is Werner mellett kampányolok jó ideje, de van de Beekbe hatalmasat csalódtam a Getafe elleni EL meccsen. Teljesen mást nyújt idén a srác mint tavaly és nem csak teljesítményre értem, olyan hisztis kislányba ment át hogy az valami hihetetlen.

julio alberto 2020.05.25. 10:06:16

@RA7: Elmegy Arthur és Dembelé és jön Werner,Harvetz duó akkor mennyivel lenne beljebb a Barcelona?Kérdem és 7 harmincon jóval túl levő játékossal a kereteben.

RA7 2020.05.25. 10:32:51

@julio alberto:
Havertz már most klasszis a posztján, Arthur ingadozó és jóval inkább benne van a vérében a támadóposzt. Werner jön Dembele helyett azt inkább ki se fejtem..
A pénzt a Rakitic, Vidal, Umtiti felékből lenne össze szedve a bevont játékosokon kívül. Nyilván álom forgatókönyv lenne ha ez így alakulna.

GYLS 2020.05.25. 10:51:43

@RA7: Azt mondom, amíg nem arról olvasunk a médiában, hogy a klub hogyan kívánja betömni a költségvetésekben (idei és jövőévi) keletkezett lyukakat, addig csak a nevekkel való dobálózás mehet. A média és a mi részünkről egyaránt.

Jelenleg ami biztosnak tűnik:

1. Július 01-től visszajönnek azok a kölcsönben lévő játékosok, akikre a kölcsönbefogadó klubok nem tartanak igényt (pedig ha az UEFA magadja a lehetőséget, augusztus 31-ig maradhatnának).

2. Július 01-től, ha a klubjuk nem tart igényt a szolgálataikra augusztus 31-ig, és kifizetjük a vételárakat, csatlakozik a kerethez Pedri, Fernandez és Trincao.

3. A klub nem tudja növelni a hitelállományát, ugyanis azt a közgyűlésnek kétharmados többséggel engedélyezni kellene. Tavaly októberben elutasították. A következő közgyűlés pedig már az átigazolási ablak bezárta után lesz. Ennek megfelelően csak olyan hitelt vehet fel a klub, mint Griezmann esetében tette. Rövidlejáratú, pár hónapon belül visszafizetendőt. Azaz a következő évi költségvetési tervben a teljes összegnek szerepelnie kell a kiadási oldalon. Ezt pedig - a jelenlegi körülményeket figyelembevéve - lehetetlen kivitelezni.

RA7 2020.05.25. 10:58:20

@GYLS:
3 fiatal és a kölcsönből visszajövök bőven elég. Legalább nem lesznek újabb idióta igazolások.

Dr Mouse 2020.05.25. 11:41:02

@julio alberto: Azt írod, hogy ezt az idényt még hagynád az "öregeknek", aztán teljes váltás!
Öregem! Te azt hiszed, hogy ez úgy megy, hogy kisöpörsz a csapatból legalább 5-6 idősödő játékost?
Mit gondolsz utána hanyadik helyre kerülne a Barca?

Dr Mouse 2020.05.25. 11:44:06

@GYLS: Olvasom amit írsz és egyetértek Veled! És önkéntelenül felmerül bennem, hogy olyan nem létezik, hogy fogja magát a Barca elnöke és lemond?
Lemond, mert egyszerűen nem tudja/tudta kezelni az anyagi problémákat?

RA7 2020.05.25. 11:49:41

@Dr Mouse:
Létezik, de az nem Barto lesz...

Robi71 2020.05.25. 12:11:23

@julio alberto: Ha uj csapatot építenék, akkor minden szekcióba lenne egy rutinos játékos. Ez max 3-4. Kapus, belső védő, vkp, és ralán egy center.

Robi71 2020.05.25. 12:21:32

Látva Barto féle lakájmédia buzgóságát, jobb lesz megvárni a konkrét lépéseket azzal kapcsolatban, hogy ki megy és ki marad....ki jön és ki nem. Ráér majd akkor véleményt formálni.
De ha már igazolások, akkor előbb el kellene dönteni, hogy mit akarunk játszani. Repkednek itt a nevek jobbnál jobbb, drágábnál drágább játékosokról, de arról nem, hogy mire lennének jók és mire nem...mi az erőségük és mi a gyengéjük.
Ha továbbra is a pozíciónális játék, akár felállt védelemmel szemben, akkor Neymar, Sancho vagy a City támadó alakzatából kellene csemegézni. Ha egyszerű, gyors kontrajáték, akkor Werner, Halland és társai.

Faramuci_69 2020.05.25. 17:44:02

Mikor teszik már innen ki Albertot? Miért túrünk meg trollokat?

Faramuci_69 2020.05.25. 17:44:32

Mikor teszik már innen ki Albertot? Miért tűrünk meg trollokat?

julio alberto 2020.05.25. 17:45:11

@Dr Mouse: A kisöprést már 2 éve el kellet volna kezdeni...

Les Corts 2020.05.25. 18:04:58

@Dr Mouse: Az Inter ellen idegenben csak Vidal és Rakitic játszott az idősek közül.Győztek a "perem emberekkel",pedig az Olaszok a továbbjutásért játszottak.Nem kellene félni,nyugodtan kaphatnának sokkal több lehetőséget.

julio alberto 2020.05.25. 18:05:52

@Faramuci_69 Neked be sem kellet volna lépned az idén...de ha már itt vagy írj ha akarsz és olvasd azt aki neked szimpatikus.Ennyi a történet.

Dr Mouse 2020.05.25. 18:40:00

@julio alberto: Hátha nem ismered, de érdemes megnézni, mert szórakoztató:
Brazília-Messi= 3:4!

www.youtube.com/watch?v=4yBe-DaYXTI&feature=emb_rel_end

Dr Mouse 2020.05.25. 18:43:22

@Les Corts: Igazad van! Szerintem is kellene fiatalítani, - nekem csak egyedül az a problémám ezzel, hogy ide nem Valverde, meg Setién szintü edzők kellenének.
Mert az szerintem nem való edzőnek, aki sorozatosan a nem túl gyors SR-t teszi jobbhátvédbe, amikor a sokkal gyorsabb Semedo a kispadon ül.

Dr Mouse 2020.05.25. 18:43:37

@Les Corts: Igazad van! Szerintem is kellene fiatalítani, - nekem csak egyedül az a problémám ezzel, hogy ide nem Valverde, meg Setién szintü edzők kellenének.
Mert az szerintem nem való edzőnek, aki sorozatosan a nem túl gyors SR-t teszi jobbhátvédbe, amikor a sokkal gyorsabb Semedo a kispadon ül.

Dr Mouse 2020.05.25. 18:45:52

@Les Corts: Igazad van! Szerintem is kellene fiatalítani, de nem úgy, ahogy azt Valverde, vagy Setién csinálják, akik sorozatosan SR-t teszik hátvédnek, amikor a nála sokkal gyorsabb Semedo koptatja a kispadot.

Dr Mouse 2020.05.25. 18:46:31

@Les Corts: Igazad van! Szerintem is kellene fiatalítani, de nem úgy, ahogy azt Valverde, vagy Setién csinálják, akik sorozatosan SR-t teszik hátvédnek, amikor a nála sokkal gyorsabb Semedo koptatja a kispadot.

Eminusz 2020.05.25. 19:08:53

@Dr Mouse: Azért ha őszinték akarunk lenni, Semedo sosem volt igazán meggyőző... Nekem például az idegeimre ment azzal, hogy megindult a szélen, aztán visszafordult és hátrapasszolta... Általában ezt csinálta.. Szerintem még az, hogy Robertoval kb egyenlően osztozott a játékperceken, nem is olyan indokolatlan, viszont mindkettőről sok mindent elmond, hogy Wagué azon a pár meccsen, amikor lehetőséget kapott, jóval meggyőzőbb volt.. Nekem legalábbis.. Sokat nem veszítünk a portugál eladásával, szerencsére a piaci értéke viszonylag magas a tényleges, pályán mért értékéhez képest.. Jóval olcsóbban lehetne pótolni őt, véleményem szerint nála klasszisokkal jobb játékosokkal, mint például Emerson Royal vagy Sergino Dest. :)

Dr Mouse 2020.05.25. 20:53:14

Elnézést kérek Mindenkitől, de v alamit rosszul csináltam és megbolondult a gépem!

Dr Mouse 2020.05.25. 21:11:50

@Eminusz: Így igaz! Tudod ki volt meggyőző? Dani Alves! Az igen.

sunt 2020.05.25. 21:42:49

Tisztelem a buzgalmatokat. Szerintem a helyzet sokkal egyszerűbb. A szerződése alapján Messi nyáron dönthet, hogy marad, vagy nem. Megfelelően igazolni pedig eleve csaki az ő döntése ismeretében lehet, mert szinte mindenben más az ábra az egyik és a másik esetben.

Faramuci_69 2020.05.25. 21:58:35

@julio alberto: én legalább Barcelona drukker vagyok. Nem Ftc, nem Pool és nem madridiakkal teli spanyol válogatott. Szeretem Messit, ellentétben veled, nem rajngok minden nevesincs brazil hülyegyerekért. Ehhez persze jogogd van, csak húzz innen minél messzebbre.

Robi71 2020.05.25. 22:15:10

@sunt: "Megfelelően igazolni pedig eleve csaki az ő (Messi) döntése ismeretében lehet"???
Hűűű b@zdmeg, nálad végleg elgurult.

zoldbela 2020.05.25. 22:34:00

@sunt: Ezt is az öltözőben hallottad (tapasztaltad)?

celestial 2020.05.26. 06:17:02

@Faramuci_69: semmivel sem rosszabb a srác mint robi..sőt!!!..hiszen ő 0-24 -ben nyomja a kretént...az eltérő vélemény + a gyerekes vak Messiimádat hiánya még nem kizáró ok sztem..

Mihail84 2020.05.26. 07:06:17

@celestial: ebben nincs igazad. Robi az csak okoskodik. Ezen kívűl nincs különösebb gond vele. Alberto meg non stop ide okádja a Messi gyűlöletét a brazil imádatát....bocsánat mindig elfelejtem hogy ő "spanyol drukker" :)
Ha meg valaki nem ért egyett vele azt lenéző és gúnyos írással kioktatja mintha ő lenne Buddha leszármazotja. Nagyságrendekkel rosszabb mint Robi.

Mihail84 2020.05.26. 07:08:03

@Faramuci_69: +++++1 bár én nem lettem volna ilyen finom. Nem erős oldalam. :)

celestial 2020.05.26. 08:41:50

@Mihail84: hát ugye ízlések és pofonok...meg nyilván kinek mi/ki a szimpatikus...julio "ideokádja nonstop" a Messigyűlöletét ( bár én gyűlöletet nem látok)..robi meg nonstop szorozva 10-el ..."ideokádja" a Messin és pár 30ason kivül.mindent utálok ami a klubhoz tartozik mániáját...ráadásul logika nulla az egész érvrendszerében( vándormadár..klubhűség nulla...épp az aktuális sztárcsapatot szopkodja és saját bevallása szerint sem lesz itt ha Messi távozik, de akkor mi értelme egyáltalán annak hogy napi átlag 5ször leírja hogy mindenszar és csak Messi stb? Csak nem troll akinek ez a kis szarság jelenti a legnagyobb örömöt? Nem állítom hogy így van de másmagyarázat nem nagyon van sajna..azt meg a másik hogy fogalma sincs mit jelent vitatkozni ( nem azt hogy amire kedvem van válaszolok de inkább másról kezdek el beszélni sunnyogok és lenézek mindenkit aki máshogy látja (tudod az elég világ ostoba, de ő mindent lát előre :))
De tényleg nincs "különösebb gond vele" :)
De ám igazából ő tartja életben a blogot kb...meg is látszik a színvonalon :(

világostobája2.0 2020.05.26. 08:56:24

@celestial: te is tévúton jársz! Próbálsz valami ellen tenni/szólni amire viszont egyáltalán semmilyen hatásod sincs. Fogad el olyannak a blogot/internetet amilyen, nincs értelme harcolni! A Robi71 féle figurák fognak úgyis győzni ! A kitartásuk még az ostobaságuknál is hatalmasabb. Szerinted miért nem lehet már rengeteg helyen kommentálni, hozzászólni? Mert a szerkesztőknek elegük lett a mindent elárasztó személyeskedő ostoba gyűlölködésből meg abból hogy pár unatkozó idióta egyszerűen rátelepedik az oldaladra. Gondolom te is azt hitted hogy Robi71 itt valami szerkesztő blog létrehozó vagy valami hasonló de legjobb tudomásom szerint nem.
Szóval ha rám hallgatsz maradsz maximum csendes szemlélő..

Eminusz 2020.05.26. 09:01:35

@Mihail84: Nem értelek... A múltkor leírtad, hogy milyen embereket nem kedvelsz.. egy az egyben Robit Írtad le! Leírja a véleményét és aki nem ért egyet, az hülye! Ki is hangsúlyozza! Pont a múltkori eset után írt egy olyat, hogy aki szerint nem Messi a legjobb, az csak egy troll lehet, de semmiképpen sem Barca-szurkoló! Kíváncsian vártam a reakciód, mert előtte pár órával írtad le a véleményed az ilyen emberekről... Jött is a reakciód.. Nem lepődtem meg, tök jól elbeszélgettetek...
Ebből leszűrtem a következtetést. Julio albertora azért vagy kiakadva, mert nem egyezik a véleményetek, ami ha belegondolsz elég gyerekes.. Robival azért jössz ki, mert általában egyezik a véleményetek. Na majd ha valamiben eltérő véleményen lesztek és leírja, hogy hülye vagy, kíváncsi leszek mennyire fogtok jól kijönni...
Julio alberto leírja a véleményét, ezzel sokan nem értenek egyet, mert általában nem Messi istenítéséről szólnak és rögtön letámadják (ha visszatekered, ez alatt a poszt alatt is ez történt.. ezúttal Faramuci_69 támadta be csakúgy a semmiből!), csakmert nem egyezik a véleményük, aztán kezdődik a személyeskedés!
Ellenben Robi már az első kommentjében személyeskedik! Ő a személyeskedés mestere ezen a blogon, nem igaz, hogy nem veszed észre! Simán lehülyéz másokat a véleményük miatt! Na nálam ő sokkal rosszabb, mint alberto... celestial remekül leírta előttem.

Eminusz 2020.05.26. 09:04:08

@Mihail84: +++++1 annak a személynek, aki csakúgy a semmiből betámad egy másik blogolót.. Gratulálok...

Mihail84 2020.05.26. 09:13:24

@celestial: ennyi erővel ha te nem látsz Messi gyűlöletet alberto szavaiban. (Amiből gyakorlatilag süt a rossz indulat) akkor én se látok gyűlöletet Robi írásában. (Ami nem igaz) én legalább látom mind a két fél gyűlölet nyilvánítását te még képes vagy itt egy trollt védeni....

GYLS 2020.05.26. 09:29:04

Messi távozása: Valahol azt olvastam, a szerződésének záradékában van egy kitétel, amely szerint amint betölti a 32. évét, ingyen távozhat a klubtól. Viszont van kettő kitétel. Egyik, hogy nem mehet európai topcsapathoz (azaz közvetlen riválishoz), illetve a távozási szándékát a szezon vége előtt egy hónappal közölnie kell a vezetőség felé, azaz május 31-ig. Az, hogy ez most a jelenlegi helyzetben kitolódik-e egy-két hónappal, már talány. Elvileg pár nap, és robbanhat a bomba.?

Faramuci_69 2020.05.26. 09:32:27

@Mihail84: Én Robi részéről semmilyen gyűlöletet nem látok.
Nem szereti a léha, klubot lehúzó játékosokat. Dembele, Arthur, Umtiti, Coutinho, Firpo. Azokat akik zsírosra keresik magukat, de nem tesznek semmit. Értem én, hogy nem Bartomeu tehet a sérülésekről, de valahol igenis ő felelős mindenért.
Sokan reménykednek Dembelében, mert volt pár gyönyörű villanása, de ez ide nagyon kevés. A pool elleni továbbjutás részben rajta ment el. Azt kellen megérteni, hogy ha valaki tehetséges, az önmagában nem elég. Ha nem tud profi módjára élni, teljesíteni, az visszaüt mindenben. Dembelének innen menni kellene, persz esze ágában sincs. Hiszen itt ül a zsíros bödönben, mindenféle ambíció és önbecsülés nélül. Somg példája ezt tökéletesen megmutatta. Sajnos nálam Arthur is ugyan ez. Umtiti egy kicsit más ügy, mert neki volt egy idénye, de annak már vége. Megkapta a zsíros szerződését, azóta semmi. Cou még talán menne is, de ő meg túlhype-olt erősen. Gyenguska játékos.
Robi ezért nem dobná ki az ablakon az öregeket. Nincs helyettük más, és erről nem ők tehetnek. Higgyétek el, az öregek valószínűleg emberileg is sokkal magasabban vannak, mint a fentebb felsoroltak, akik csak lehúzzák a klubot. Lehet kicsit kioktató, de sajnos túl gyakran van igaza.

Faramuci_69 2020.05.26. 09:36:04

@Eminusz: nem a semmiből. Évek óta írok a blogon. Mostanra lett elegem abból amit Alberto ide szokott okádni a maga cinikus stílusában. És nem kell Messi imádónak lenni, de ha valaki kirakná az össze klub legendát, nem igazán szereti Messit, (oké ez még Bivire is igaz - de ő legalább gyűlöli a reált), valamint kedvence csatársora a Butragueno, Raul duo, az szerintem nem idevaló. Ez nem demokrácia ez egy blog.

Dr Mouse 2020.05.26. 10:11:21

@GYLS: Szerintem Messi nem fog élni azzal a lehetőséggel, hogy "ingyen távozzon" mert - máshol nem keresne ennyit, és bárhová menne már nem lenne "ez a Messi".

Mert Messi összenőtt ezzel az egyesülettel, ahogy az egyesület is Vele.

celestial 2020.05.26. 10:18:49

@Faramuci_69: ok
Akkor Barto tehet a sérülésekről Dembi meg arról tehet hogy Messiék összekakálták magukat az Anfielden vagy Rómában..
Ám igen a Pool ellen az odavágón Dembi berughatta volna vagy bárki más aki a pályán volt..és akkor tuti nincs bekaka? Az a pályán lévő játékosok szégyene de persze kereshetünk más felelőst ( akár azt is aki a pályán sem volt )de akkor tuti nem lesz megoldás soha..
Hagyjuk már ezt a klubbot lehúzás dolgot..van egy szerződésük és ha úgy tartja kedvük kitöltik..vagy ha neked szól a főni hogy átlehet menni a konkurenciához fele annyi pénzért akkor dalolva elindulsz? Hagyjuk már ezt az álszentséget..

celestial 2020.05.26. 10:33:42

@Mihail84: állítottam hogy julio szent?
Sztem azt is írtam pár napja hogy néha túloz Messivel kapcsolatban...kell ő is ide hidd el..nem mond ő mindig hülyeséget...
+ ez egy Barcelona blog és nem egy Messifanklub..+ Messi sem egy szent Istenféleség akit nem szabad kritizálni..sőt millió ember van akinek.még csak nem is szimpatikus..és?

Robi71 2020.05.26. 11:33:46

Mivel már ezerszer leírtam, azt hittem világos. De nem az. Most leírom ezeregyedszerre is. Aki ezek után sem nem tudja vagy nem akarja (ebből most is lesz pár) megérteni...azzal nem tudok mit kezdeni.
Nem Messi miatt lettem Barca szurkoló...éd nem is Valded, Puyol vagy Busi miatt. Hanem, mert beledzerettem a klob filózófiájába, abban ahogy a klub fel lett építve a La Massia kölyökcsapatától a felnőtt csapatig. Abba a filozófiába, amit Cruyff honosított meg és Laporta alatt teljesedett be.
Ennek a filólozófiának fordított hátat Bartomeu és jutatta oda a klubot, hogy most se arca, se karatere sincs. Hogy ez még működött mostanig, az csak a megmaradt maréknyi játékosnak köszönhetó (Messi-vel az élen), akik még megmaradtak abból a korszakból. Még két év és híre hamva sem lesz az egésznek amiért én akár a tűzbe is mentem volna. Nálam vérmesebb Barca szurkoló aligha volt az elmúlt 15 évben. Teljesen azonosulni tudtam ezzel a filozófiával. Otthon éreztem magam benne.
Nagy reményekkrl várom a 2021-es elnökválasztást, mivem még nem érzem, hogy teljesen kiveszett az az eszme, amit a klub képviselt. De már sok sem matadt, ami túl rudna élni egy esetleges Barto utódot.

Mihail84 2020.05.26. 11:39:59

@celestial: kimondta hogy itt szeretni kell messit?? Nem kötelező ez egy Barcelona blog. De ha valaki feljön ide és akárhányszor ír abba benne van Messi fikázása és írja ezt úgy hogy nem kicsit túloz az már sok. De ez még hagyján. Mert bármi másról beszéltünk és valaki normálisan vitatkozott vele. Hangsúlyozom normálisan..... És valaki nem értett egyett vele akkor jött a lenéző gúnyoros stílusával ami mindennek a teteje és írta ezt is úgy mintha az amit ő ír arrol megvan győzödve hogy azt Mózes hozta le a hegyröl.

Eminusz 2020.05.26. 11:40:43

@Faramuci_69: Érdekes.. Én csak akkor látom albertot cinikusan írni, amikor betámadják a véleménye miatt... Nem ő szokta elkezdeni.. Ha pedig arra gondolsz, hogy egyes Barca-játékosokról beszél cinikusan, akkor bocs.. Csak nem kell személyeskedésnek venni, ha valaki Messit kritizálja.. Ez a baj veletek.. Ettől még nem kell kitenni valakit innen.. Ráadásul nem mindig ír hülyeségeket és megjegyezném, az ő elképzelése sokkal inkább egy igazi Barca-szurkolóhoz méltó, mint itt sokan másoké, akik valóban Barca-szurkolónak vallják magukat... Ő azon kevesek közé tartozik, akik a hosszú távú építkezést részesítik előnyben, a "régiek" teljes háttérbe szorításával; mások nem ennyire drasztikusan, inkább fokozatosan engednék el a régieket; sokan viszont akár 40 éves koráig is elnéznék Messit és a barátait nem törődve azzal, hogy hosszú távon ez nem kifizetődő a csapat számára.. Eltérő vélemények, ezekkel egyet lehet érteni vagy nem, DE MIDEGYIK VÉLEMÉNY, AMIÉRT SENKIT NEM KELL LEHÜLYÉZNI, FŐLEG NEM KITENNI A BLOGRÓL!

sunt 2020.05.26. 11:51:51

Nesze nektek, Neymar visszavárók. Már megint elővették (Fansided), hogy Barto első számú prioritása Neymar, hogy ezzel egy újraválasztást kaparjon ki magának. Eddig úgy tudtam, hogy a belső szabályok ezt nem teszik lehetővé.

Robi71 2020.05.26. 12:30:42

@sunt: A Barto lakájmédia folyamatosan újramelegíti ezt a témát. Semmi realítása.

Mihail84 2020.05.26. 13:11:52

@Eminusz: Érdekes én akárhányszor látom őt valakivel vitatkozni mindig ő kezdi el a személyeskedést azzal a ki ha én nem gúnyoros stílusában. És ilyen trolloknak helye nincs a blogon....

Mihail84 2020.05.26. 13:14:43

@Eminusz: Nem kell itt szeretni Messit nem ezzel van a probléma de fölöslegesen írom le 1000szer is neked ha nem érted meg.... Főleg úgy hogy képes vagy védeni egy trollt....

Mihail84 2020.05.26. 13:21:36

@Eminusz: egyet árulj már el nekem... Ha Alberto olyan ártatlan mint ahogy te azt állítod akkor mért ő húzza ki mindenkinél a gyufát?? Mért miatta lesz itt méhkas szerü a blog?? Alberto egy troll lehet ezt szépíteni csűrni-csavarni cukormázzal leönteni de akkor is egy troll marad. Néha feljön a gúnyoros megjegyzéseivel megkavarja a szart hogy egy páran ráugorjanak aztán visszamászik az odvába. És ilyennek helye itt nincsen.

Robi71 2020.05.26. 14:06:26

@sunt: Neymar leigazolása nem lenne a legrosszabb dolog a Barca életében. Van ennél rosszabb forgatókónyv is. De nem adok ötletet Barto-nak.

RA7 2020.05.26. 14:20:57

Átkéne nevezni Robi vs Alberto blogra az oldalt

Robi71 2020.05.26. 14:27:32

@RA7: Ha elolvastad a krédómat, ami körül forog a teljes mondandóm idestova 9 éve itt a bolod, akkor tudod, hogy egy lapn említeni Albival enyhén szólva is fogalomzavar.

RA7 2020.05.26. 15:01:23

@Robi71:
Én nem foglalok állást ezért választottam ezt a nevet

Dr Mouse 2020.05.26. 15:46:43

@Robi71: Nesze neked "klub filozófia"!

Amit te filozófiának nevezel az egy sima marketing, méégpedig az, hogy mindenből és kizárólag PÉNZT csinálnak:
index.hu/sport/futball/2020/05/26/fc_barcelona_la_liga_maszk_kinai_koronavirus_jarvany/

RA7 2020.05.26. 19:24:11

Szegény ágynélküli Bale nem érti miért cikizik az emberek őt a golffal. Szegény nem jön rá nem azért csesztetik vele, mert játszik néha, hanem amit nyilatkozott hogy inkább elmegy golfozni minthogy lemondjon a madridi fizetésről. Menjen nyugodtan de majd rájön hogy ahhoz ész is kell, ott nem lesz túlsztárolva mint itt, ha kétszer olyan jó golfba mint fociban akkor id éhen halna belőle.

RA7 2020.05.27. 01:57:55

www.eurobarca.hu/hirek/atigazolasok/20200526-a-belso-elemzes-ami-a-pjanic-atigazolas-mogott-all/

Ez a cikk, ha valóban Barcas dokumentumokból került ki, akkor tényleg van még aki azt mondja Barto nem mindennek az okozója?

30 éves előbb beilleszkedik?? Hello, Griezmann..
Idősebb előbb lemond a fizetése nagy részéről? Hello, Piqué, Alba, Busquets, Rakitic, Vidal, Messi, Suarez, csak hogy a mi játékosainknál maradjak..
Annyira sötét ez a vezetőség hogy tényleg azt se tudom miért lepődök meg..
Előbb legyen tele a csapat 30 évesekkel, mint fiatal tehetségekkel, na tényleg no comment.

GYLS 2020.05.27. 07:08:37

@RA7: Egyetértek. Számomra az alábbi gondolatok merültek fel.

1. Végre belátta a vezetőség, hogy a Barca nem a fiatalok kisérletezésének terepe. Pláne nem azoké, akikért jelentős összegeket kell kifizetni. Talán több lehetőséget kellene biztosítani a saját fiataloknak.

2. Miért nem 25-26 éves, már tapasztalt, ereje teljében lévőkre koncentrálunk? Igaz, bennük is ott a kockázat (Coutinho), de kevesebb mint a 20-22 évesekben.

3. Ha az idősebbek könnyebben lemondanak a bérükről, akkor most itt az alkalom. Ha az ATM és a Real 30 %-al tervezi a bérkeretét csökkenteni, akkor nekünk min. 35-el kell, hiszen a mi öregjeink a legjobban megfizetettek.

4. Ha a vezetőség arra a nagy felfedezésre jutott, hogy fiatalok kevésbé hajlandóak lemondani a fizetésük egy részéről, akkor miért nem azelőtt gondolkodtak, mielőtt jól kitömték pár ifjonc zsebét (Dembele, Umtiti,

GYLS 2020.05.27. 07:08:37

@RA7: Egyetértek. Számomra az alábbi gondolatok merültek fel.

1. Végre belátta a vezetőség, hogy a Barca nem a fiatalok kisérletezésének terepe. Pláne nem azoké, akikért jelentős összegeket kell kifizetni. Talán több lehetőséget kellene biztosítani a saját fiataloknak.

2. Miért nem 25-26 éves, már tapasztalt, ereje teljében lévőkre koncentrálunk? Igaz, bennük is ott a kockázat (Coutinho), de kevesebb mint a 20-22 évesekben.

3. Ha az idősebbek könnyebben lemondanak a bérükről, akkor most itt az alkalom. Ha az ATM és a Real 30 %-al tervezi a bérkeretét csökkenteni, akkor nekünk min. 35-el kell, hiszen a mi öregjeink a legjobban megfizetettek.

4. Ha a vezetőség arra a nagy felfedezésre jutott, hogy fiatalok kevésbé hajlandóak lemondani a fizetésük egy részéről, akkor miért nem azelőtt gondolkodtak, mielőtt jól kitömték pár ifjonc zsebét (Dembele, Umtiti,

MCMXCIX 2020.05.27. 08:53:12

@RA7: Amúgy ezt nem poénból mondom, ha pl Coutinhot a megafizetésével rájuk tudnánk sózni helyette, ellenben ő hajlandóegvágni a sajátját, mert tényleg a Barcában szeretne játszani és ezért utasít el elvileg más ajánlatokat, akkor én tárt karokkal fogadnám még Pjanicot is.

Robi71 2020.05.27. 10:04:24

@RA7: @GYLS: Valószínű rossz a fogalmazás. Én inkább a "rutinos" kifejezést használnám a "30as" helyett.
Ami a "30asok könnyebben lemondanak a bérük egy részéről" az sem feltétlenül így van. Igen, ha 30 felett hosszabbítanak vagy új szerződést kötnek. Az utóbbi esetében egy korosabb játékos előtérbe helyezi a szerződés hosszát a bérrel szemben.

Dr Mouse 2020.05.27. 11:53:44

Én - mint több kommentemből is kiderül, - alapvetően "játékos párti" vagyok.
Nem hiszek az olyan "beszólásoknak", hogy "Messi és bandája" döntötte el, ezt vagy amazt.
Ha Messi döntött volna, valószínüleg nem Valverde, vagy Setién ültek volna a kispadra, hanem Pep, vagy éppen Bielsa. (Utóbbit soha nem láttam, de annyi jót olvastam róla, hogy szívesen megnéztem volna a Barca élén.)
Szeretem és sokszor tisztelem a játékosokat, amiért azt a sok marhaságot eltűrik - jó, tudom, nem ingyen teszik! - amit a klub vezetés nap mint nap csinál.
Viszont nekik kell minden nap kockára tenni a testi épségüket, amikor olyan favágókkal kerülnek szembe, mint Rergio Ramos.

Apropó Ramos. Már túl van a 20. piros lapján, ami valószínüleg világcsúcs. Amikor kapott egy pirosat, a spanyol szövetség "automatikusan" a következő meccsére eltiltotta. Ők nem látnak? Nekik eszükbe sem jutott, hogy mondjuk a 10. pirosnál
"megb@sszák" úgy, hogy egy életre elmenjen a kedve az alattomos durva belemenésektől? Miért nem sóztak már rá akkora pénzbüntetést a Realnál, hogy végre ne durvuljon? Ja, hogy a Realnál a keménység megengedett...
Nem értem a spanyolokat.

DISTANTxTHUNDER 2020.05.27. 12:23:05

@MCMXCIX: Coutinhot Pjanicért? Ez még viccnek is rossz :) Inkább adjuk meg a brazilnak az esélyt, hátha Setiennél magára talál.. különben lenne bőven a keretben akitől előbb meg kellene válni, mint Coutinhotól, ilyen pl RakitICS..

MCMXCIX 2020.05.27. 13:19:42

@DISTANTxTHUNDER: Coutinho, Rakitic, Vidal, Firpo, Neto, Alba, Braithwaite, Dembélé, Umtiti...soroljak?

MCMXCIX 2020.05.27. 13:57:59

És már megint "ics", komolyan, csak én nem vagyok focirasszista, hogy valakit konkrétan a neve alapján ítélek meg, és tőlem még észak-koreai is lehet, ha a csapat hasznára tud lenni?

MCMXCIX 2020.05.27. 14:06:08

Biztos nagyon régen volt 2018, és már nem emlékeznek egyesek arra, milyen eredményt is ért el egy olyan csapat, ahol a játékosok NEVEI azok voltak, hogy RakitICS, ModrICS, MandzukICS, PerisICS stb...

Força Barça! 2020.05.27. 15:01:16

A Liga értesítése alapján hétfőtől minden csapat számára engedélyezik, hogy az egész együttes, minden játékossal együtt végezze a tréningeket. Tehát: Setién hétfőtől közös edzéseket vezényelhet, s készülhet fel a bajnokság folytatására. Emellett Javier Tebas ma délelőtti közlése szerint, a Liga június 11-én folytatódik és július 19-ig tart. A nyári szünet július 20-án kezdődik, míg a 2020/21-es idény 2020 szeptember 12-én indul el - a tervek szerint.

Eminusz 2020.05.27. 15:03:36

@DISTANTxTHUNDER: Ha Coutinho pályafutása során bármelyik csapatának olyan hasznos tagja lett volna, mint Rakitic a Barcelonának 5 éven keresztül, akkor most nem arról beszélnénk, hogy hogyan szabaduljunk meg ettől a "problémától", hogy minimalizáljuk a már így is elkerülhetetlen veszteséget... :)

RA7 2020.05.27. 15:12:13

@GYLS:
Mai futballban mindenkiben benne van a kockázat, mivel ha tudsz kettőt dékázni már 100 millió az árad. A legnagyobb baj a Barcelonanál hogy nincs elképzelés mit akarunk játszani. A keret egyik fele a Valverde focihoz jó, a másik meg egyenlőre fogalmunk sincs mire jó. Amíg csak igazolgatunk össze vissza addig teljesen mindegy hogy 18 vagy 33 éves jön. M

RA7 2020.05.27. 15:13:02

@Robi71:
Nem mondanak le semmilyen pénzről még többet is akarnak..

Eminusz 2020.05.27. 15:24:15

@RA7: Ebben igazad van és kiegészíteném azzal, hogy talán el kéne engedni azt, hogy próbálják megtalálni az "új Xavit", az "új Iniestát" stb. Többek között ezért csalódás mindenki, aki érkezik.. Mert magasra van rakva a léc! Őket úgysem fogják überelni! Remek példa erre Rakitic! Egy kicsit sem olyan a stílusa, mint Xavié, nem is úgy érkezett mint az "új Xavi", mégis bevált az ő posztján! Ilyen igazolásokat kéne végrehajtani!

RA7 2020.05.27. 15:40:14

@Eminusz:
Rakitic mindig is egy szorgos, végig robotoló játékos volt, aki nem egyszer segítette ki Busquetset aki fizikálisan gyenge. Rakitic is öregszik így csak amikor Vidal játszik közepén akkor valamennyire stabil a középpálya. Ő is inkább Toure és Keita szerepét vette át.
Hozzájuk képest mindenki rossz igazolás lesz, nem is lehet ilyen teljesítményt elvarni bárkitől is. Néhány kivétellel bárkit hozhatunk amíg nem tudjuk mit akarunk játszani addig nagyon sokan besüllnek makd.

Robi71 2020.05.27. 15:42:46

@RA7: Rakitic biztosította Messi mögött a hátországot. Nagyon alúlértékelt játékos, sajnos még egyes Barca szurkolók körében is.

RA7 2020.05.27. 16:10:14

@Robi71:
Mai napig bírom a srácot, de az ideje lejárt sajnos. Megkell adni a tiszteletet neki hogy oda igazoljon ahova szeretne.

GYLS 2020.05.27. 16:10:16

@RA7: Szerintem a Barca jelenleg is ugyanazt a sok, rövidpasszos játékot alkalmazza, amit évtizedek óta (Kovács-Michels féle holland iskola). Az alap ugyanaz. Kisebb módosítások vannak csupán. A tiki-taka is ezen játék egyik változata volt. És ezt mismásoljuk manapság is. LE-nél még úgyahogy működött, de amint távozott Xavi és Iniesta, Valverde jobb híján áttért a mélységi irányítós változatra. Jobb híján, mert Rakitic, Denis Suarez, Rafinha, Gomes nem szervező típus, mert kora miatt Arthur sem volt az a szint, mert Coutinhot Dembele állandó sérülése miatt balszélső poszton szerepeltette. Viszont a játék minőségében (leginkább ritmusában) láthatjuk, Busquets-el sem oldódott meg semmi. Hol van Ő Pirlo utolsó éveiben játszott mélységi irányítós produktumához, de még a Guardiola által szintén ezen szerepben játszó Xabi Alonsótól is. Ehhez a játékhoz Pjanics tökéletesen illeni fog. A lényeg a sok (igaz pontos), pár méteres, alibi passz.

RA7 2020.05.27. 16:55:09

@GYLS:
De Jong saját helyén is eltudna osztogatni Messinek vagy Havertznek. Nem azzal van baj hogy rutinos játékost akarunk, hanem hogy azokkal vagyunk tele. Most még talán meglehetne úszni az újra kezdést 2-3 év alatt, erre hozni akarunk még olyan embert akinek 2-3 év múlva hűlt helye lesz

Dr Mouse 2020.05.27. 17:01:49

@GYLS: Egyetértek Veled és még hozzáteszem, hogy a Barca játéka egysíku, könnyen lekottázható.
Ha néha, a tili-tolit egy váratlan kontrával szineznék, biztosan nehezebb dolguk lenne az ellenfeleinknek.

RA7 2020.05.27. 17:15:08

@Dr Mouse:
Vagy csak gyorsabb tempóban menne a labda járatás..

sunt 2020.05.27. 18:00:38

Arteta álma - ez már valami. És ha megszűnik az akut pénzzavar, akkor nem kéne össze-vissza kapkodni.
süti beállítások módosítása