A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Mi lesz az idei taktika?

2020. szeptember 14. - caaaatalan

 

Ronald Koeman már az 1. edzőmeccs után komoly kérdéseket kapott.

A Barcelona Ronald Koeman irányításával első felkészülési mérkőzésén 3-1 arányban legyőzte a Gimnastic Tarragona csapatát, mely egy alsóbb osztályú szintén katalán gárda.

A mérkőzésen mindenki legalább 45 percet játszott az első keretből, a gólokat Dembele, Coutinho és Griezmann szerezték, 2-őt büntetőből.

Koeman mester örült annak, hogy látta a játékosokat meccshelyzetben és bár elmondása szerint most még nem a játék volt igazán fontos, azért ebben is változások észlelhetők az elmúlt évekhez képest. A csapat többet védekezik, főleg a támadók aktívabbak védekezésben és összességében is defenzívebb az együttes.

Koeman kapott is kérdést erre vonatkozóan a meccs után, melyre reagálva kifejtette, hogy a játék ebben a szezonban nem olyan lesz, mint amit megszoktak a szurkolók, hanem annál védekezőbb. A cél a labda megtartása mellett a gyorsabb járatás és az ellenfél középpályásai mögötti területek keresése.

Az edző már az 1. mérkőzésen kedvenc felállását, vagyis 4-2-3-1-et választott, mely szerinte sokkal gyorsabb és hatékonyabb labdajáratásra készteti a játékosokat, így könnyebben találnak helyet az előre játékban és több helyzetet tudnak majd kialakítani.

A játékosok egyenlőre kicsit furán mozogtak az új rendszerben és voltak védekezési hibák, az ellenfél pedig nem első osztályú volt, de tény hogy évek óta a legmarkánsabb változásokat észlelhetjük a csapatnál Koeman érkezésével.

 

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr1316201004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FCB551 2020.09.14. 17:09:38

Többet rúgni mint kapni

Aerion 2020.09.14. 18:16:32

Villarreal, Celta, Sevilla, Getafe, margitnéni, ez 15 pont, tekintsük 100 %-nak, mához alig több, mint egy hónapon belül, ha a járványhelyzet engedi elég gyorsan ki fog derülni, működik-e Koeman koncepciója.

Robi71 2020.09.14. 18:29:23

@FCB551: :) Az összeszedettek ellen ez kevés lesz.

DISTANTxTHUNDER 2020.09.14. 20:02:21

Jó lenne kialakítania Koemannak azt a keretet amivel dolgozni akar majd a szezonban, mielőtt az elkezdődne.. ehhez pedig jó lenne eladni a nem kellő játékosokat, és megvenni akit még kell.. de ez csak nem halad semerre sem, hát ez van

Robi71 2020.09.14. 20:25:32

@DISTANTxTHUNDER: Előbb tudnia kellene, hogy ki kell és ki nem...na meg kire lenne még szüksége. Aztán meg lehet saját saját döntése. Nekem vannak kétségeim mindegyik kérdéssel kapcsolatban.

FCB_László 2020.09.14. 21:36:51

@Raven1975: azt gondoltam hogy kölcsönbe megy megint

Na és mi a helyzet Rafinha val?
Róla van hír?

Balázs37. 2020.09.14. 21:51:45

Alena nem Barca szint jó lenne megválni tőle

FCB_László 2020.09.14. 22:38:41

Remélem a bajnokság meglesz , BL sajnos nem akar menni :/

FCB_László 2020.09.14. 22:45:18

@Balázs37.: az a baj hogy meg kellene kérdezni magunktól, most mi is a Barca szint ?

mark6666 2020.09.14. 22:46:10

@FCB551: Idén is ezt a taktikát akartátok alkalmazni. De az a nagy gond vele hogy ehhez top támadó gépezet kell ami most már nincs meg. Ezt néhány évvel korábban lehetett volna elsütni. Most már néha a közepes sőt a kis csapatok is megtudják oldani a góllövést ellenetek, onnantól meg csak szervezett védekezés kell.
Top csapatok ellen meg nem agyon ment. PL Reál ellen gólt se tudtatok lőni.

Szóval én mindenképpen a védelemre koncentrálnék mert ezt a védelmet nem tudja ellensúlyozni ez a támadó szekció.

mark6666 2020.09.14. 22:51:34

@DISTANTxTHUNDER: Azért nem halad mert nincs pénz. De ezt Barto nem meri nyíltan kimondani. Inkább eljátssza hogy ezzel azzal tárgyalunk aztán túl sokat kértek, vagy épp lecsúsztunk róluk. Igencsak meglennék lepve ha a bajnokságok elindulása után bármelyik csapatból lehetne meghatározó játékost hozni jó áron (annyi pénz meg már ugyebár nincs hogy mindenképpen ellehessen valakit hozni)

pl Lautaro ügynöke tárgyalt a barcával, meghallgatta az ajánlatot, az idei terveket, majd gyorsan közölte hogy ügyfele idén mindenképpen marad az interben.

Robi71 2020.09.15. 01:53:12

A hirek szerint Depay legkésőbb a hétvégén Barca játékos lesz 25+5 millióért.

sunt 2020.09.15. 07:52:15

@Robi71: És ezzel eldőlt, hogy Koeman valódi edző lesz, nem pedig díszpinty a kispadon. Möost már csak a védelmet kell megerősíteni.

Spacedyevest 2020.09.15. 08:06:27

@FCB_László: Amihez mindig nézzük, Xavi-Iniesta, az a Barca szint, ahhoz valóban nem ér fel Alena.
De ha az a Barca szint, hogy legyünk versenyben Európa legjobbjaival, akkor sem Alenával kezdődik a kp. névsor.
HA lejjebb adjuk és a jelenlegi keret a Barca szint, akkor valóban nem túl acélos a kp., akár be is férhet.
Ha pedig a közelmúltat nézzük, Arthur, Andre Gomes, Rafinha, Vidal stb akkor itt a helye!

sunt 2020.09.15. 08:54:35

Az nyilvánvaló, hogy vége a lepusztult ál-tikitakának. És annak is, hogy minden labdával Messit kell keresni. Kiszámíthatatlanabb lesz a focink és sokkal több a rotáció.

Robi71 2020.09.15. 09:01:38

@sunt: Ezzel elgölt?...hm.

Robi71 2020.09.15. 09:02:25

@Spacedyevest: 5 éve folyamatosan lennebb adjjuk.

DISTANTxTHUNDER 2020.09.15. 09:05:03

@Robi71: remek.. dugig vagyunk szélsőkkel, erre a nyári "sztárigazolásunk" ki lesz? Na ná hogy egy újabb szélső

Robi71 2020.09.15. 09:16:31

@DISTANTxTHUNDER: de eldölt, hogy Koeman igazi edző. :)

FaramuciX 2020.09.15. 09:36:49

A kérdés. hogy haladnak az aláírásokkal!
Ha ennyi sz@rság után sem tesznek a sociok semmit, akkor a katalán lassan egyenértékű lesz számomra skót néppel, sőt még egy kicsit rosszabb is. A szoknyások legalább hasznot húznak a gyarmatosítoóukból. Ezek csak szimplán nyuszik. Nyuszik még ahhoz is hogy Bartot úgy eltakarítsák, mint a pinty. Ezért is felesleges innen kis hazánkból a sok spekuláció, buzgolkodás. Amíg az ottaniak nem kérnek a támogatásunkból, addig calm down. Fontosabb az ázsiai piac bevétele. Azt hiszem a 16-18000 ezer aláírás összefog jönni, de ettől még a kétharmad nem lesz meg. Ennek a ganéjnak olyan erős a marketing gépezete, hogy ezt megakadályozza.

Szakmailag sajnos nehéz a csapatot újjászervezni, hiszen rengeteg a rossz, előnytelen szerződés. Minek menne el Umtiti, Alba, Suarez. A játékosokat is meg lehet érteni, hiszen jelenleg a játékosok maga a Barcelona, bár egy-egy közűlük önmagában senki, még Messi is. Ettől még példát statuálnék Umtititvel. Értéket nem adszámunkra, egy fillért sem. Legalább érezze magát megvetve, kiközösítve. Egy parazita sajnos. Nincs egyedül. Mégis a jogi keretek közt megengedett legkegyetlenebb módon bánnék vele, hogy a többi, leendő parazita tanujn belőle.

Visszatérve Messire. Sajnálom, amit tettek vele. Messi nem egy rutinos velejéig minden hájjal megkent csibész. Egy jóravaló ember, aki megtalálta élete hivatasást, és abban nagyon jó. Szerény körülmények közt él, ahhoz képest amit megengedhetne magának. Fontos neki a szűk és tágabb családja, a foci szeretete, az FC Barcelona és a barátai, játzótársai. NJR már elment, Lajos elküldése és különösen a módja már neki is sok volt. Érthető. Barto ezeket kihasználva felemésztette. Igen, amikor aláírt 2017-ben talán, azzal bebetonozta Bartot, de honnan is tudhatta volna, hogy magával az ördöggel cimborál. Ennél ő sokkal jóhiszeműbb. Számomra nem Messi a Barca, de jelentős részt képvisel benne. Mint ember támogattam vona abban, hogy eligazoljon, mint Barca szárt nem. Ha őt elengedtük volna, akkor azt csak tervezetten, közmegegyezéssel, nem Barto magán akciója keretében. Azt sem szerettem volna, ha egy másik nóném olajos horda az ő nevével próbál bekerülni az elitbe. Szerintem számunkra az sem egy megköttendő üzlet még ha win-win is, amelyiknél a másik fél valami olyat kap, ami számára felbecsülhetetlen értékű. A City és Guardiola nem érdemelte meg Messit. Az az üzlet töbet adott volna a Citynek, mint anno Coutinho eladása a Poolnak. Guardiola Barca legenda, de egyúttal a szemeben egy áruló is. Elmenekült Roselléktől, de utána a Barca riválisa lett. Messi elcsábítása lett volna az utolsó csepp a pohárban nálam. Oké, ha visszajönne, akkor egy idő után megbocsátanék neki, de sok sok feketepontot szerzett. Persz mint edzőt nagyra tartom, és elismerem. Bár a BL-el nincs szerencséje. Oda az is kell. A Poolnak ez megvolt. Alig jutottak tovább a csoportból, Dembélé nem adta meg a kegyelemdöfést, Valverde berakta kint Coutinhot, sok-sok apró szerencse. Idén viszont nem volt szerencséjük.

DISTANTxTHUNDER 2020.09.15. 09:37:10

@Robi71: Ezzel nem is merek vitatkozni :)

marco100 2020.09.15. 09:39:51

@Robi71: nekem egyre inkább nem úgy tűnik....Alenat minek hagyja meg? Puig jobb tőle és így csak el fogják venni a perceket egymástól..mindkettőre csak rossz hatással lesz! Azt se látom igazából mit akar!? Messi Trincao Griezman Dembele Fati és még Depay is...jaaaa és a fő sztár Braithwaite...7 támadó kb ugyan ennyi középpályás....inkább azt látom h azt se tudja mit kezdjen ezzel a kerettel! Bár az is lehet h meg van kötve a keze

kritizator 2020.09.15. 09:42:28

@sunt: Koeman nem lehet valódi edző, mert Robi már régen megaszonta.

GYLS 2020.09.15. 09:46:11

A maival együtt még 21 nap van az átigazolási időszakból. Addig még rengeteg minden történhet. A hírek szerint tegnap Vidal már elköszönt a társaitól, illetve a klub újabb ajánlatot tett Garciáért, a 10 millát felemelte 15-re. A bizalmatlansági szavazásnál eddig 1270 aláírás van. Kettő nap maradt a 16500 elérésére.

GYLS 2020.09.15. 09:47:05

@GYLS: Lemaradt egy nulla: 12700

kritizator 2020.09.15. 09:48:21

@FaramuciX: szeptember 17-ig lehet gyűjteni

nagyon lassan halad a gyűjtés (Covid+érdektelenség), úgy hogy valószínűleg Barto nem ettől fog megbukni:(

Spacedyevest 2020.09.15. 10:21:41

Azért hagyja meg Alenát Puiggal szembern, mert a 4-2-3-1-be jobban illik.
A 2 szűrő valószÍnűleg DeJong-Pjanic duó lesz, ide kell Alena plusz embernek és ide nem jó Puig.
A három támadó közepére férne be, de az Messi helye, meg amúgy is nagy a tolongás, pl. Coutnho is ide jöhet.
Nem lesz klasszikus irányító kp. Így sajnos nem tudom Puig hol játszhat. Nagyon sajnálom, mert nagyon jónak tartom, és ha tényleg idén is többnyire kimarad, attól tartok el fog menni.

GYLS 2020.09.15. 10:27:09

@Spacedyevest: Pont erről írtam pár napja. A 4-2-3-1-es felállásban 4 játékos van egy helyre (Messi-Coutinho-Griezmann-Puig). A két középső helyett jöhetne egy igazi center és egy védekezőbb típusú középpályás.

FaramuciX 2020.09.15. 10:57:15

@kritizator: Na ezért nem kell idegeskednünk :(
Ennyit a socioktól. A szemben csürhe az egész bagázs.

FaramuciX 2020.09.15. 10:58:19

Hol van adat az aláírásokról?

kritizator 2020.09.15. 11:00:11

@FaramuciX: én nem is idegeskedem: az Robi dolga szokott lenni

Mivel nincs rahatasom, nem idegeskedem.

világostobája2.0 2020.09.15. 11:02:21

@FaramuciX: De igazából ez az Ő klubjuk! Szóval ha nekik ez így jó el kell fogadnunk, de az is lehet, hogy úgy vannak vele, hogy már tényleg közel a március!

Eminusz 2020.09.15. 11:38:34

Ugyan mi a probléma Alenaval?? Én nagyon örülök neki, hogy számol vele Koeman! Amit a Barcában láttam tőle, az nekem tetszett.. A Betisben nem figyeltem ugyan, de sokakkal ellentétben nálam a kölcsönszereplés nem mérvadó.. Hogy miért? Mert a folyamatos játékkal az egyéni képességei fejlődnek, a csapatjátékot a Barcás csapattársaival viszont csak Barcelonában tudja megtanulni! És nem győzöm hangsúlyozni, most már a csapatjátékot kell erőltetni! Vége az egyénieskedésnek! Ez már nem a nevek időszaka lesz a Barcelonánál reményeim szerint! Hanem a csapaté! Visca el Barca!!!

Mihail84 2020.09.15. 12:13:02

A Barcelona elnöke ellen indított bizalmatlansági indítványt kezelő Més que una Moció’ vezetése kedden korán reggel közölte a sajtóval, hogy 12.700 aláírásnál tartanak, így még 3.800, sociók által aláírt papírra lenne szükségük. Két napjuk maradt.

Tehát ebből se lesz semmi barto marad a trónon

GeroBarca 2020.09.15. 12:35:21

Amúgy csak nekem tűnt fel hogy Dembelere nem kevés izmot pakoltak fel?

Raven1975 2020.09.15. 12:39:17

A klub júliusban leszerződött a Pixellot nevű sporttechnikai termékeket gyártó céggel. Az elmúlt három évben már szállítottak automatizált kamerákat a klubnak, de most ezt a partnerséget egy fokkal feljebb emelték és nagyobb támogatást kapnak a cégtől a technológia alkalmazására, akik szakértelmükkel segítenek a katalánoknak. A kamerarendszernek és a mesterséges intelligenciának köszönhetően részletesen és azonnal kielemezhetőek az edzésen készült felvételek, amelyek remek lehetőséget adnak a trénernek, hogy egy játékos által elkövetett hibát ott helyben javíthassák, átbeszéljék.

Dr Mouse 2020.09.15. 12:45:57

Tudja valaki, hogy mennyi keres Koeman a Barcánál?
Kicsit többet netűn, mint a holland válogatottnál?
Vagy csak azért jött, mert ez egy ÚJ KIHÍVÁS a számára?

kritizator 2020.09.15. 13:22:34

@Dr Mouse: Köman kőgazdag, nála a pénz nem számít:)

Robi71 2020.09.15. 13:29:57

@Eminusz: Ha elmegy két középpályás (Rakitic és Vidal) és nem igazolunk senkit...Alena is megteszi. Amúgy sem kap többet, mint 3-4 meccset mint kezdő és 7-8 meccset mint csere.

Bivi76 2020.09.15. 13:32:10

@Dr Mouse: Koeman azért jött, hogy két ilyen szerencsétlen spanyol idióta után, mint a kampósorrú nyüvedék, meg a tehénpásztor, átvegye egy erőnlétileg nulla, kiöregedőfélben lévő csapat irányítását, mint a Barcelona történelmének magasan legjobb középhátvédje. Hajrá Koeman, egy kicsit nagyobb bátorságot, és tedd ki a csapatból a sokak által Legendának nevezett balfaszokat! (kivéve Messit, ha már nem tolta el a bringát egykori edzőjéhez álmodozni a BL trófeáról!)

Mihail84 2020.09.15. 13:41:17

@Bivi76: Most ne haragudj de mért kell így beszélni csapattagokról és volt edzőkröl van nekik rendes nevük is nem tették se ellened se a családod ellen semmi rosszat. Nem érdemelték ki hogy ilyen jelzökel illesd őket.

Bivi76 2020.09.15. 13:43:25

@Mihail84: Valverde Úr és Setien Úr után. Akkor úgy fogalmazok, hogy kevesebb lehetőséget adjon Albának, Piquenak, Busquetsnek. Remélem így megfelelő!

Força Barça! 2020.09.15. 14:09:01

Miralem Pjanić aláírta szerződését a Barcelonával.
Ezzel együtt hivatalosan is megkapta a 8-as mezszámot!
uploads.disquscdn.com/images/ce027da293bc0dacbffa97266d81f299b1b2ef6f633a1468237f02d270815f05.jpg

Robi71 2020.09.15. 14:12:14

@Bivi76: Ezt elmondtad Barto-nak is?...csakmert a "történelem magasan legjobb védője" nem meri. :)

altglider 2020.09.15. 14:17:22

@Força Barça!: Mennyi időre írt alá? Remélem, nem öt évre...

altglider 2020.09.15. 14:18:32

@altglider: Ja! Közben megtaláltam. Hál' Istennek nem öt évre... csak NÉGYRE...

Robi71 2020.09.15. 14:22:39

@altglider: a 4-ből lesz 1. Aztán jön aminek jönnie kell.

Bivi76 2020.09.15. 14:24:29

@altglider: 3 percre! Felőlem már távozhatna is.

Bivi76 2020.09.15. 14:31:38

@Robi71: Nem mondtam el Bartonak. Nem bírom azt a szakmaiatlan szerencsétlen balféket. Nem vagyok vele beszélő viszonyban.

mark6666 2020.09.15. 14:32:02

@Dr Mouse: Ami infókat leltem róla az az hogy Anno az Evertonnál 6 milliót keresett. De ugyebár kirúgták a gyenge szereplés miatt. Ekkor még 16 havi bére volt hátra, amit ki kellett neki fizetni. Egyből elvállalta a válogatottat, de ott hazafiasságból csak az eddigi bére 10%-t kérte, mondván most még kap bért máshonnan. Ezen röhögött az angol sajtó hogy az Everton fizeti a holland válogatott szövetségi kapitány bérének a 90%-t. Gondolom ennek lejárta után megállapodtak a rendes béréről, de arról nem leltem infót.
Most a Barcához egy 9-11 millió közötti éves fizetésért szerződött (bónusz függő)
(de ugyebár 4,5 millió kompenzációt még ki kell fizetnetek a holland szövetségnek)

altglider 2020.09.15. 14:45:09

@Robi71: Egy szerződést mondok... kettő lesz belőle!
Csak poen!

altglider 2020.09.15. 14:48:09

@Bivi76: Annyira gyorsan azért nem fog! :-)

Robi71 2020.09.15. 15:16:20

A MU nem él a 25 milliós visszavásárlási opcióval Depay esetében. :)

Dr Mouse 2020.09.15. 16:39:29

@kritizator: Látszik, hogy nem értesz a pénzügyekhez...

FCB_László 2020.09.15. 16:42:55

@Spacedyevest: hát igen, kérdés hogy most ebben az évben mi lesz a szint

Dr Mouse 2020.09.15. 18:25:20

@Dr Mouse: És még hozzáteszem, - hogy én nem sajnálom egyiktől sem, mert LEHET UTÁNOZNI ŐKET!

FCB_László 2020.09.15. 19:16:38

Mikor is zárul a transzfer idő ?

Aerion 2020.09.15. 19:27:37

@FCB_László: Az UEFA döntése nyomán október 6-ig lehet játékosokat nevezni a 2020/21-es nemzetközi kupasorozatokba, így valószínűleg október 5-e.

DISTANTxTHUNDER 2020.09.15. 19:42:50

@Robi71: Pedig ez lehetett volna még egy csavar.. már mindenben megállapodunk Depay-al, de a MU és elviszi mert kitalálják hogy nekik opciójuk van rá :)

kritizator 2020.09.15. 19:48:59

@Dr Mouse: nem lehet a pénzen boldogságot venni, a szegény néha gazdagabb

Dr Mouse 2020.09.15. 19:58:26

@kritizator: Ez nagyon jól hangzik, - de a szegény is szeretne jobb módban élni!
Aki meg un. mélyszegénységből jutott el egy ilyen gazdagságig, az lehet, hogy éppen ezért boldog.

Robi71 2020.09.15. 20:11:04

Az OL együttese elfogadta az FC Barcelona első hivatalos ajánlatát Memphis Depay játékjogáért! A holland támadó egy 2024-ig szóló szerződést fog aláírni a katalánokkal, akik nagyjából 40 millió eurót fognak fizetni a Lyonnak.

Robi71 2020.09.15. 20:11:46

HIVATALOS: Arturo Vidal az Inter legújabb játékosa. Sok sikert a továbbiakban, Arturo!

g4brielsmith 2020.09.15. 20:32:17

@Robi71: Ezt hol olvastad?! Mert pont arról szólnak a hírek, hogy Barto panaszkodik a Lyon elnökének, hogy a Barca a COVID miatt nagyon szenved...

DISTANTxTHUNDER 2020.09.15. 20:33:02

@Robi71: A 40 az elég távol van a 25től, vagy ezt milyen kondícióban fizeti a Barca? Mondjuk így nem csodálom ha más játékosra nem marad pénz, gratulálok a nyár igazolásához.. 20.szélső, majd mehet birkózni Suarez posztjára

Robi71 2020.09.15. 20:35:01

@DISTANTxTHUNDER: Suarez-ről még nem lehet tudni, hogy távozik vagy marad. Egyelőre...

DISTANTxTHUNDER 2020.09.15. 20:35:22

@Robi71: Különben nem Depay-al van bajom, szerintem jó igazolás, de hát nem csak ő kéne.. Depay egyedül nem sok mindent fog megoldani mert eddig is erősen orrnehéz volt a csapat..

Robi71 2020.09.15. 20:37:10

@g4brielsmith: Gondolom valami konstrukció formájában...30+10

Robi71 2020.09.15. 20:39:43

@g4brielsmith: De az is lehet, hogy végül marad Suarez és nem jön Depay.

FCB_László 2020.09.15. 20:57:34

@Aerion: köszönöm szépen az infót ;)

FCB551 2020.09.15. 21:03:11

@Robi71: A Lyon elnöke, Jean Michel Aulas megcáfolta azokat az információkat Hollandiából, miszerint a Barça megállapodást kötött Memphis Depay átigazolásával kapcsolatban (25+5 millió euró).

"A Barça elnöke vasárnap azt mondta nekem, hogy a Barça sokat szenved a Covid-válság miatt, és nincs lehetősége ajánlatot tenni." - írta a Twitteren a franciák elnöke.

sunt 2020.09.15. 21:25:03

Feltűnő, hogy Barto hirtelen milyen óvatos lett a keret ügyében. Nem lepne meg, hogy ha összejönnek a bizalmatlansági akáírások, azonnal lemondana.

Matenagy93 2020.09.16. 00:01:50

@Robi71: sehol nem látok hivatalos infót erről.

Matenagy93 2020.09.16. 00:04:15

FOX Sports | Ronald Koeman: “Az új szezonra készülünk jelenleg is, ez pedig érinti a játékoskeretet is. Először az eladásokkal kell foglalkoznunk, Memphis csak ezután jöhet.” #Mercato #FCBLive

MCMXCIX 2020.09.16. 03:16:39

Pedig par hete-egy honapja meg Lautarorol cikkeztek de hát az akkor...Barto-média

MCMXCIX 2020.09.16. 03:25:27

@MCMXCIX: Pedig meglehetne, mertt van piacképes jatejosunk, aki iránt meg lenne is erdeklodo, név szerint Griezmann...a rendszerbe beeroszakolas helyett inkabb értékesíteni kéne, es hozni Lautarot, de nyilván majd szepen vegig nézzük ahogy egy masik klubban a vilag legjobb csatára lesz par éven belül...és itt mentek a de Beekek, mennek a Wijnaldumok, legujabban Thiago is felroppent, én vagyok az egyetlen, aki kampányol Fred leigazolása mellett, 4 ok miatt is (de Beek-->MU, Koeman-taktika, ideális kor, mozdithato (itt emelném ki, hogy mi az, hogy Wijnaldum, a Pool miert adná el az egyik alapemberet) ), de meg pletyka szinten sem merül fel...és ha Baromeu (nem eliras) akarna eg kis plusz pénzt ugy hogy meg jot is tesz a klubnak, hozná Sergino Destet (az a srac minimum olyan jo lesz mimt a minket megalazo Davies, és az USA meg eleg nagy piac lenne marketing szempontból). Ez kb 200millio, rendes elnökségnek ennykt elo kene tudni teremtenie

benedict 2020.09.16. 07:41:30

14.100 szavazat gyűlt eddig össze.

Robi71 2020.09.16. 07:44:17

@Matenagy93: Depay csak akkor érkezhet, ha Suarez távozik...de még akkor is elő kell teremteni a pénzt rá.

Spacedyevest 2020.09.16. 08:06:23

Suarezért nem lesz sok pénz, nyílván az sem kevés, ha a fizetése ugrik.
De ugye EU-n kívüli ezért akarja most a Juve Dzekot inkább.
Közeleg a szezon és még mindig nagy a káosz.
Koeman nem tudta, hogy ennyire nincs pénz? Kicsit nagyot mondott az elején.

GYLS 2020.09.16. 08:41:49

@Spacedyevest: Koeman egyetlen egy nevet sem mondott. Ilyen nyilatkozat Tőle nincs. A sajtó sorolta fel szinte az egész Oranjét. Ahogyan előtte tették Abidallal kapcsolatosan a francia játékosokkal.
Ha mi egyszerű szurkolók látjuk, hogy nincs pénz, akkor ne hogy már Ő ne látta volna, vagy ne beszéltek volna az elnökkel erről, mielőtt elvállalta.
Én káoszt sem látok. Van pár játékos, akiktől mindenképpen igyekszik megszabadulni a klub. Emellett (gondolom) megy az egyeztetés a bérek csökkentéséről (kb. 140 millát kell CSAK a bérekből faragni). Amíg ezek nem történnek meg, a lehetőség sincs meg újabb igazolásra. Újabb, mert már van 4 érkező.

világostobája2.0 2020.09.16. 08:44:42

A Covid miatt nincs pénz valószínű Koemannak is abból kell főznie ami van! De nem olyan rossz az az alapanyag csak jól kell vele bánni!

sunt 2020.09.16. 09:10:23

Szerintem már tök tiszta, hogy az eredendő bűnt Rosell követte el azzal és ahogy Neymart idehozta.

g4brielsmith 2020.09.16. 10:00:11

Igazából, ha nem is érkezik senki akkor sincs túl sok gond. Minden posztra van alternatíva és meggyőződésem elöl mostmár vannak minőségi cserék is. Nyilván egy Depay/Martineznek ki nem örülne ha érkezne ?! Itt nagy átalakulásról csak jövőre lehet álmodozni, mivel szerintem akkor már Messi, Piqué, Busquets is távozni fog.
Visca el Barca!

Robi71 2020.09.16. 10:25:42

@g4brielsmith: Akkor inkább maradjon az egyetlen center, mintsem jöjjön egy sokadik szélső.

Spacedyevest 2020.09.16. 10:56:33

@GYLS: A káoszt arra értettem, hogy a sok lehetséges távozóból csak Rakitic ment el és még kölcsönből is jöttek vissza.
Suarezre nem tart igényt, de ha nem kapunk érte pénzt akkor nem jön senki.
Szóval a keret nem sokat változott.
Annyira nem bánom, mert elől rengeteg az ember.

DISTANTxTHUNDER 2020.09.16. 11:04:40

Az eléggé krva szánalmas hogy most már 25 milliós játékosokat sem bírunk leigazolni.. ez is csak Bartomeu fogalmatlan tulokságának köszönhető, mert felépített egy olyan gazdasági modellt ami kártyavárként pusztítja le az egész klubot egy vírus miatt.. mert amikor volt pénz, akkor minek kellett több 100 milliókért igazolni minden nyáron? Sokszor ezeknek azvigazolásoknak ráadásul semmi értelme nem volt, hisz 1 év múlva adtuk is tovább, nem kis veszteséggel.. ez is a vezetés hibája, pontosabb a sz.rkupac tetején trónoló Bartomeu hibája

sunt 2020.09.16. 11:12:29

Csak azt érteném, miért van ilyen tülekedés a vezetés örökségéért.

tom210 2020.09.16. 11:32:25

@világostobája2.0: De szerinted egy ilyen nagy költségvetésű klub nem végzett időről időre kockázatelemzést, lennie kellett volna tervnek gazdasági válság esetére fogadni mernék h a bayernnek van ilyen

világostobája2.0 2020.09.16. 12:00:40

@tom210: Nem tudom! Szerintem senki nem készült a Covidra ! Sőt szerintem egy ország sem, pedig azért az már kicsit komolyabb mint egy footballklub! Nem úgy tűnik, hogy lett volna erre forgatókönyv akármelyik kormány fiókjában. Mármint ami jó is valamire!

mark6666 2020.09.16. 12:10:45

@DISTANTxTHUNDER: Az egész világot megrengette ez a vírus. Amelyik csapatok korábban kiköltekeztek, kicentizték mindig a költségvetésüket azok most nagy szarban vannak. Mert extra nagy kiadásokat csak extra nagy bevétellel lehet megoldani. Bevételek meg most drasztikusan csökkentek.

Ebben most az Barto bűne hogy ködösít és húzza a mézesmadzagot. Ha ki állt volna mint Perez és közölte volna hogy nem lesz igazolás, sőt a bérekből kell levágnunk 100+ milliót hogy a költségvetés meglegyen.. akkor most nem értetlenkednének a szurkolók hogy hát nincs 25 milla igazolásra.

mark6666 2020.09.16. 12:14:09

@mark6666: Megjegyzem Depay igazolása egy újabb értelmetlen tett lenne Bartotol. Alig van pénz, spórolni kell a béreken. Erre ha még valahogy elő is teremti az összeget akkor egy újabb támadót hoz amikor tavaly a védelem volt borzalmas és azon ment el a bajnokság. Ráadásul olyan posztra hozná ahol már nála nagyobb nevek vannak előtte a rangsorban, szóval vagy csere lesz vagy idegen pozícióban kellene bizonyítania.

Dr Mouse 2020.09.16. 12:17:32

@sunt: Azért van ez a "tülekedés" a vezetés örökségéért, mert ugyan az elnökség tagjai fizetést nem kapnak, - csak költségtérítést /magyarul, társadalmi munkában dolgoznak/
- de azért egy játékos megvásárlásakor leesik /na nem az álluk/ nekik egy-két.... millió euró!

világostobája2.0 2020.09.16. 12:51:53

@Dr Mouse: van bizonyíték is vagy csak valami városi legenda?

GYLS 2020.09.16. 12:57:49

@mark6666: Nem a védőkkel van a baj. Cruyff: "A támadás a kapussal, a védekezés a támadókkal kezdődik." Barca-Bayern 2-8. Futómennyiség: -9300 a Barca szemszögéből. Ebből Suarez és Messi -4600, azaz majdnem a fele. A híres Barca-letámadás: a 2014-2015-ös évet 100 %-nak véve, jelenleg 17 %. Épp az egyhatod maradt. Oka: a támadók (leginkább Messi és Suarez) fizikailag alkalmatlanok. A számok - sajnos -makacs dolgok. És ezért leginkább két ember tehet, maga a játékos és a mindenkori edző.

tom210 2020.09.16. 13:00:18

@világostobája2.0: Nem a covidra gondoltam hanem a gazdasági visszaesésre

GYLS 2020.09.16. 13:03:30

Kíváncsi leszek, hogy az elnökjelöltek mely játékosokkal fognak kampányolni. Eddig még senki semmit nem mondott. Csupán Xavit igéri mindenki, kivéve Jarre, aki külföldi edzőt hozna (Klopp). Szerintem ebből a válságból legalább kettő év kell a kilábaláshoz, azaz aki jövőre nagyot akar álmodni, az felelőtlen.

világostobája2.0 2020.09.16. 13:14:16

@tom210: értem! de itt most a covid és az abból következő gazdasági visszaesés a gond szóval igazából a kettő most kb ugyanaz ráadásul ez az egész football társadalmat érinti és erre nem volt forgatókönyve senkinek sem! Bár lehet van egy olyan mappa hogy "a klub működése fizető nézők nélkül" de én ebben nem hiszek.

Robi71 2020.09.16. 13:17:42

@GYLS: Az, hogy te egy Messi-t a lefutott km alapján ítéled meg, az továbbra is a te szegényséki bizonyítványod. A világ bármelyik csapatában, bármelyik edzőnél tehermentesítve lenne a világ legjobb játékosa, aki nem mellesleg a legtöbb gólt és a legtöbb gólpaszt jegyzi a csapatban.

Robi71 2020.09.16. 13:19:43

@GYLS: Válság ide vagy oda, arra Koeman-nak sem lesz mentsége (ahogy Setien-nek sem volt) ha elbukja a bajnokságot.
A BL más kávéház.

Robi71 2020.09.16. 13:28:36

@DISTANTxTHUNDER: Suarez egy éves fizetésére csak futja. Szakmailag is indokoltabb az ő megtartása, mint egy Depay leszerződtetése.
Ha Suarez nem játszik a meccsek 60%-án a szerződése nem hosszabbodik meg automatikusan, ergo jövő nyáron ingyen távozhat. Utána egy új elnökkel rámehetünk egy centerigazolásra.

világostobája2.0 2020.09.16. 13:33:00

@Robi71: és mit érünk el ezzel az egésszel a Bl-ben?

világostobája2.0 2020.09.16. 13:36:05

@Robi71: "aki nem mellesleg a legtöbb gólt és a legtöbb gólpaszt jegyzi a csapatban."
Jól néznénk ki ha a tehermentesítés ellenére nem így lenne! Nem gondolod ?

Robi71 2020.09.16. 13:51:35

@világostobája2.0: Erről beszéltem. Én inkább a másik 10 játékos felelősségével foglakoznék.

Robi71 2020.09.16. 13:54:12

@világostobája2.0: Semmit. A BL lassan 5 éve nem a mi területünk. Azóta abból élünk, hogy "nálunk játszik a világ legjobb játékosa".

jani888 2020.09.16. 14:28:23

@Robi71: Mindenképpen ki kell fizetni ,mert ,ha megy is kéri az éves bérét...

Kicsi85 2020.09.16. 14:52:41

@Balázs37.: A csapatnal lehet hogy marad Suarez, ha nem tud eligazolni, de a meccs keretbe nem kerul be

DISTANTxTHUNDER 2020.09.16. 15:04:42

@világostobája2.0: Mit? Hogy a közel 1 milliárdos bevételhez közel 1 milliárdos kiadások társulnak? De míg a mérleg egyik nyelve millió egy dologtól függ, addig a másik nyelve fix? És hogy ez hosszútávon fenntarthatlan? Hát bocsánat de aki erre nem gondol az nemhogy a vezetéshez nem ért, de talán még iskolába sem járt :)

DISTANTxTHUNDER 2020.09.16. 15:19:44

@Matenagy93: Na ez már tényleg szánalom, egy Vidalt nem tudunk eladni INGYEN sem senkinek..

Balázs37. 2020.09.16. 15:32:47

@Kicsi85: olvasd el a cikket, onnét vettem, ne csak a főcímet!

világostobája2.0 2020.09.16. 15:34:53

@DISTANTxTHUNDER: ne haragudj de ezt most nem tudom mire írtad!! Én arról beszéltem hogy senki nem számolt azzal hogy egyszer csak nem lesznek fizető nézők és az ehhez kapcsolódó bevételek! De lehet elbeszélünk egymás mellett!

sunt 2020.09.16. 15:35:40

@Robi71: A te Barto képed alapján érdekli őt, hogy mi lesz egy év múlva?

világostobája2.0 2020.09.16. 15:37:22

@DISTANTxTHUNDER: "A gondok Godin bérének a kifizetése körül vannak"
azért remélem erről nem barto tehet :)

Kicsi85 2020.09.16. 15:44:00

@Balázs37.: Elolvastam, de a Spanyol forrasok egyike sem tartalmazta Suarez nevet. Sott azota mar a klub hivatalos honlapjan is fent van a mai keret, mely a kovetkezo:

Neto, Iñaki Peña, Arnau Tenas, N. Semedo, Piqué, Sergio, Griezmann, Messi, O. Dembélé, Coutinho, Lenglet, Jordi Alba, Braithwaite, S. Roberto, F. De Jong, Junior, Aleñá, Trincao, Pedri, Riqui Puig, R. Araujo, J. Cuenca and Konrad.

Ezert mondtam, hogy nincs a keretben ma sem :)

Balázs37. 2020.09.16. 15:51:36

@Kicsi85: nem kötekedni akarok, a cikkben a Marcara hivatkoznak

altglider 2020.09.16. 15:54:56

Lehet már esetleg linket kapni az esti meccshez? Valaki tudna segíteni?

Kicsi85 2020.09.16. 15:57:42

@Balázs37.: Persze nem is mondtam, hogy azt szeretnel :) Az osszes cikket en se neztem at :D Szoval lehet a Marca ugy gondolta, hogy keretben lesz, de pl a Twitteren egyik a Barcaval foglalkozo emberke postjaban sem szerepelt Suarez a keretben, ezert is mondtam, hogy nem lesz ott :)

Nagybarcelona 2020.09.16. 16:56:29

Koeman állítólag Lukakut akarta, de nincs rá pènz. Játèkoscsere? Umtiti, Vidal, Rafinha, Martin, Coutinho, Griezmann?

FCB_László 2020.09.16. 17:00:32

Állítólag már csak 500 aláírás kell a bizalmatlansági indítványhoz

FaramuciX 2020.09.16. 17:05:18

Észvész komolyan marad???

altopasso 2020.09.16. 17:29:22

Közben találtam egyet:
www.youtube.com/watch?v=gF24s8nCITo&ab_channel=GOLAZOTV
Ha másnak is kellene. Remélem, menni fog! Mármint a szó mindkét értelmében... a csapatnak is és a stream is.

Kicsi85 2020.09.16. 17:29:27

@FCB_László: Jo lenne ha azon felul meg lenne par plusz, hogy ha ervenytelenitenek valamennyit meg akkor is meglegyen!!

FCB_László 2020.09.16. 17:45:39

@Kicsi85: bizony jó lenne , mert szinte bizos lesz sajnos érvénytelen

Kicsi85 2020.09.16. 17:47:55

@FCB_László: Igen,de remeljuk a legjobbakat,ahhoz kepest,hogy azt mondtak lehetetlen kuldetes jol allnak.Meg 12 ezer szavazatnal is azt mondtak 2 napja,hogy lehetetlen osszegyujteni,erre 1 nap alatt lett plusz 2 ezer szavazat,hatha sikerulne!!

mark6666 2020.09.16. 18:04:52

@Nagybarcelona: Lukaku 7 milliót keres. A fizetések is hasonlóak az Internél. Nincs az a vezető aki felborítaná ezt a struktúrát egy 16 milliót kereső Coutinho, pláne egy 35 milliót kereső Griezman elcserélésével. Amint valakinek ekkora pénzt adnak akkor a többi játékos is jövőre fizetésemelést fog kérni és elszalad az egész költségvetés.

Kicsi85 2020.09.16. 18:20:25

Mai napon lattam egy hirt miszerint Semedo tavozasa eseten a vezetoseg Dest-et szeretne megszerezni kolcsonben 1 evre vasarlasi opcioval. Most ugy nez ki,hogy a Bayernt is erdekli Dest, 10 milliot kinaltak erte,de az Ajax 15-20 milliot szeretne.
Kerdem en,nem fontosabb lenne o mint egy Eric Garcia?

DISTANTxTHUNDER 2020.09.16. 18:39:01

@világostobája2.0: És ha nem eszetlenül szórta volna ki az ablakon Bartomeu az elmúlt években akkor most meg sem érezné a klub a válságot.. az semmilyen körülmények között nem normális hogy egy vírus tönkretegyen egy milliárdos bevételű topcsapatot.. Az Inter meg egy sz.rrágó banda :)

altopasso 2020.09.16. 19:05:54

@zoldbela: Köszii, Béla! Ez jobbnak tűnik mint a másik alto (bocs, az is én vagyok).

altopasso 2020.09.16. 19:05:54

@zoldbela: Köszii, Béla! Ez jobbnak tűnik mint a másik alto (bocs, az is én vagyok).

altopasso 2020.09.16. 19:09:14

@Berbatov: Köszönjük. Ez is jól megy!

zoldbela 2020.09.16. 19:22:19

Nekem valahogy hiányzik Suarez.

katalan2 2020.09.16. 19:46:28

@zoldbela: Rózsaszín mez a fiúknak? Megőrültek?

Mihail84 2020.09.16. 19:57:15

A Barca egyetlen szerencséje hogy a Girona nem támadta le őket így zavartalanul tudták kihozni a labdákat. Ez egy erősebb fizikumú agresszív letámadást alkalmazó csapat ellen( Bayern) nem ment volna. Egy tessék-lássék Barca letámadás után egy szerencsésen hozzánk pattanó labda után tudtuk megindítani az első valamire való Barca támadást a kulcspasszt most is mint oly sokszor Messi adta aztán egy trincao gólpassz és Coutinho gól követte. A második gól elött is Messi bolondította meg a védelmet és a gyengébbik lábával egy gyönyörű gólt szerzett. De egyes "Barca szurkolók" szerint (Alberto) Messi öreg leszerepelt és el kéne már takarodnia. Jár a taps....

katalan2 2020.09.16. 20:03:46

Messi játékához kéne egy középcsatár. Koeman nem ismeri Messi játékát.

evooo 2020.09.16. 20:21:14

Jordi Alba bal szelsot jatszik de annak is szar! Elveszi a labdat Coutinho elol. De legalabb sosem sincs a helyen.

Mihail84 2020.09.16. 20:21:37

Egyes szurkolók gondolatmenetét követve a girona szépítő gólja azért született mert Messi elöl volt és nem védekezett tehát mért nem látta előre hogy a bedobás után de jong elfogja adni a labdát. Egyébként de jong rengeteg labdát szor el Coutinho és Griezmann is elég halovány....

evooo 2020.09.16. 20:35:10

2-es sor szemre sokkal jobb. Legalabbis nekem jobban tetszik!:) Bar itt Rakitic/Vidal/Suarez utan megy a siras nekem nem hianyoznak.

zoldbela 2020.09.16. 20:45:38

@evooo: Hogy neked jobban tetszik a második sor, az rendben van, de hogy sokkal (vagy egyáltalán) jobb lenne, az elég necces megállapítás! :)

Red Cule 2020.09.16. 20:48:28

@evooo: Nekem is a 2. sor tetszik inkább. Az előző meccsen is.

Mihail84 2020.09.16. 20:49:49

A második sor felküldése után érezhetően megjött a lendület.... A gólok nem de sokkal lendületesebb lett a csapat. Puig nagyon jól játszott remekül mozgatta a csapatot dembelé és pedri jól mozgott de rengeteg helyzetet hagytak ki ez különösen pedrire igaz. Akinek a játékát még kiemelném az konrad de la fuente. Amikor nála volt a labda rendszeresen megbontotta az ellenfél védelmét. Őt jó lesz szemmel tartani. :)))

Robi71 2020.09.16. 20:52:06

@evooo: Erős túlzásokba esel, mint általában. Ez a 2. sor nem lenne elég bennmaradni a La Liga-ban.
De ettől még neked tetszhet, természetesen. Vagy csak teljesen elvakít a gyűlölet. :)

zoldbela 2020.09.16. 20:54:30

A második sor kb. a Girona szintjét hozta.

evooo 2020.09.16. 20:56:07

@Red Cule: Sebesseg mas szinten van. szerintem de Jong jobban erezne magat itt, meg nyilvan Messi mar rugott volna vagy kettot. :) Fuente gyereknek is van tempoja.

evooo 2020.09.16. 20:56:26

Robi71 megmondta nincsenek tehetseges fiatalok mirol beszelunk? Sirankozik Vidal/Rakitic utan beszarok!:D

zoldbela 2020.09.16. 21:01:20

@evooo: Vannak tehetségek, de így együtt még kevesek.

Robi71 2020.09.16. 21:01:21

@Mihail84: konrad de la fuente személyében megvan az új Adama Traore. Kérdés, hogy futóbolondként befut annyira mint ő.

Robi71 2020.09.16. 21:04:00

@evooo: Ezeknél csak tehetségesebb fiatal generációk jöttek ki az elmúlt években a La Massza-ból. Az egy másik kérdés, hogy sehol sincsenek már.

Mihail84 2020.09.16. 21:09:18

Mondjuk első sor ide második sor oda az is simán benne van a pakliban hogy a Girona is lecserélte a komplett mezőnyt és lehet hogy a mi második sorunk egy gyengébb Girona sorral mérte össze az erejét. Lehet ez csalóka is.

Mihail84 2020.09.16. 21:12:16

@Robi71:Még nem szabad messzemenő következtetéseket levonni. Maradjunk annyiban hogy nekem eddig tetszett a játéka. :)

Szabolcs Szolnoki 2020.09.16. 21:13:59

Igen is nyomtak a fiuk a masodik felidot.Szepen jatszottak,ha bemegy 1-2 akkor most istenek lennenek a fiataljaink,de igy lehet oket szapulni a fotelszakertoknek.

Matenagy93 2020.09.16. 21:23:46

@Robi71: nyilvan nem kell teljesen a 2. Sorral kiallni de erdemes oda figyelni es beepitgetni a játékosokat. Nalam Puig fix kezdő lenne, Araujonak bőven adnek lehetoseget, Fuentenek is kell lehetőség, nyilvan Pedrit is bekell épiteni es akkor még ott van Trincao is.
Számomra még mindig Coutinho,Grizi és Dembi a kérdéses.
Dembivel nem lenne annyi baj ha elkerulnek a serulesek mint mondjuk Couval meg Grizivel mert nekik egyaltalan nem latom a helyuket.
Felolem ők ketten mehetnenek na meg persze Umtiti.
Grizi helyett egyertelmuen egy klasszis 9est hoznék és mást nem is igazolnék igyis sokan vagyunk. Épitkezzen Koeman a fiatalokbol.
SR-t is eladnam de ez ugysem fog megtortenni de az ő helyére Emerson/Wague kettos kozul az egyik kapna lehetőséget

Robi71 2020.09.16. 21:24:58

@Mihail84: Én azt látom, hogy ebben a szezonban (Suarez nélkül) még inkább Messi függő le a csapat, mint eddig volt. Az elmúlt 5 évbe ez csak fokozódott, nem tudom hová lehet ezt még fokozni....és mire lesz ez most is elég.

ZalanBarcafan 2020.09.16. 21:28:44

az elso felidoben aggaszto volt de Jong jateka...

Robi71 2020.09.16. 21:31:05

@Matenagy93: Coutinho, Grizi és Dembi-vel az a baj, hogy tényleg elhiszik, hogy ők 100+ milliós játékosok. Le kellene szállni a magas lóról és elkezdeni alázattal focizni, mint egy...30-40 milliós játékos, amennyit valóban érnek.
Umtiti marad és kitölti az 5 éves szerződését, mint Vermaelen. Újabb főnyeremény.
De ahogy itt olvasom a szakértőket, inkább maradjon ő, mint Suarez. :)

Mihail84 2020.09.16. 21:42:38

@Robi71: Egyes szurkolók szerint Messi miatt kapott 8at a csapat a Bayern ellen. És még egyesebb szurkolók szerint Messi öreg leszerepelt és már nem itt van a helye...;)

Robi71 2020.09.16. 21:43:43

@Mihail84: Kár, hogy nem engedte el Barto. :)

evooo 2020.09.16. 21:44:29

Robika te foci analfabeta vagy! :D

evooo 2020.09.16. 21:45:18

Sebaj, szorakoztato! :D

zoldbela 2020.09.16. 21:49:31

Ez a topic már nem a Barcáról szól, hanem arról, hogy :"Ki ért jobban a football-hoz?"

FCB_László 2020.09.16. 22:47:50

Aki nézte a mérkőzést az írja le egy szóval hogy milyen volt vagy mit érez , én sajnos nem láttam

Kertai Dávid 2020.09.16. 22:56:26

Ludovit Reis-sel mizu, valaki nem tudja? őt elvileg úgy igazoltuk, hogy 1 év B, utána felnőtt, de egyik meccsen sem játszott tudtommal... valami infó róla?

Mihail84 2020.09.16. 23:01:41

@FCB_László: egy szóval?? Szar!!! Ilyen játékkal vajmi kevés esélyünk lesz bármire is....

Robi71 2020.09.16. 23:36:39

@Kertai Dávid: Nehéz kérdés, de én inkább arra lennék kíváncsi, hogy kinek a zsebébe landolt a jutalék.

Robi71 2020.09.16. 23:46:29

@Kertai Dávid: Emlékszel még Mike van Beijnen-re?
Ő De Jong ügynökének Ali Dursun fia ...aki fél év La Massia után, télen törökbe, most vissza a hollandokhoz igazolt. Izgi, nem? :)

Matenagy93 2020.09.17. 00:16:15

MARCA | Ronald Koeman mérkőzés utáni szavai:

Bartolona 2020.09.17. 02:13:25

Világröhej ....nejlongyerekek..össze-vissza futkorásznak...semmi koncepció ...piki, nemecsek, csokilé,balettos,sajtdejó,kútignyom,....Vándorcirusz! ! Szegény Messi! Csapdába csalták! Az öregek meg kalapoznak Höri házánál... azt lépnek!

GYLS 2020.09.17. 06:55:23

Nem tetszett: deJong. Sajnos azon a poszton tilos labdát eladni, pláne úgy, hogy befele passzolok. Olyan Busis volt.

Tetszett: Araujo stabilitása és Konrad bátor játéka.

Különbség a 60 és a 30 percet játszott 11 között: az utóbbiak kevesebbet passzoltak hátra és oldalra, azaz cél minél hamarabb elérni az ellenfél kapujához. A gólok pedig leginkább az összeszokottságon és a rutinon múlottak.

Felkészülési meccs volt, edzések közepette. Azokon, akik 60 percet játszottak, ez bizony már látszott az 50. perc környékén.

Red Cule 2020.09.17. 07:25:04

www.barcablaugranes.com/2020/9/16/21439881/barcelona-girona-preseason-final-score-match-report-recap-reactions
"The Blaugrana played an older, slower team for 60 minutes that scored the goals and a young, exciting squad that gave us the entertainment in the final 30. Ronald Koeman has some big lineup decisions to make, but one thing is for sure: the kids are alright."

kritizator 2020.09.17. 07:25:44

@Robi71: Neked mindenki futóbolond

kritizator 2020.09.17. 07:26:32

@GYLS: +1 a 2. és 3. bekezdésre

stamin 2020.09.17. 07:33:57

Valami borzalom ez a mez... Próbálom megérteni ezt a rózsaszín dolgot amit látványosasn erőltetnek több nagy klubnál is. Màr nem hogy csak nem férfiak játszanak férfiasan de ez valami okádék...

mark6666 2020.09.17. 07:47:59

Ez egy barátságos mérkőzés úgy is kell kezelni. Eleve tötyögés a színvonal rajta, de amint beindulnak a cserék onnantól már lehetetlen komolyabb következtetés levonása.

Erre olyanokat olvasok hogy a második félidei sorral kéne kezdeni és milyen jók voltak lehet rájuk építeni... A Girona eleve egy másodosztályú csapat, tehát ilyen színvonalú ellenféllel nem fognak találkozni a kupameccsek kivételével a szezonban !
Ráadásul a Girona 8 embert cserélt a szünetben a 63.-ban még a maradék 3-t is lecserélte. Még szép hogy utána jobban ment a pörgés. De mit lehet abból leszűrni ? Hogy a barcelona cseréi jobbak mint egy másodosztályú csapat cseresora... hát egy barca féle gigaklubnak kb az u17 csapatának vernie kell egy másodosztályú csapat cseresorát.

DISTANTxTHUNDER 2020.09.17. 08:05:17

A meccset nem láttam, de két dolog miatt így is aggódom: Egy, minek játszik egy FC Barcelona felkészülési meccseket Girona meg 3.osztályú csapatok ellen? Nen rájuk kellene felkészülni, hanem az Európai élmezőnyze.. kettő: még ilyen gagyi csapatok ellen is kapitulál a védekezésünk, ami szerinrem elég gáz, mert idén megint játszunk a BLben, ahol közel nem ez a szint.. ráadásul, azért jó hogy 2.lett a csapat tavaly, mert így egész combos ellenfeleket is beszophatunk a csoportkörben.. mondanám hogy legalább a támadó harmadunk bíztató, de hát 3 gólokat vágni Gimnastic meg Girona szintű csapatoknak nem túl veretes.. ha pl a Bayernnek vágunk 3at arra elégedetten csettintene az ember, de nem.. nekik csak 2t rúgtunk, mellette meg 8at kaptunk.. szóval elég siralmas a helyzet, amin csak tovább ront hogy senkit nem tudtunk igazolni..

Nagybarcelona 2020.09.17. 08:17:20

Coutinhotól ès Griezmanntól meg kellene válni. Èn nem hiszem el, hogy ne èrne meg valakinek fejenkènt 40 milliót. A fizetèsük 2 èvre + 40 millió valahol a reális áruk. A pozíciójukban Messi a kezdő, de mèg Puig is jobban teljesítene náluk. Sokszor írtam, H. nincs csapat vèdekezès, fel van tolva a vèdelem. Rájöttem, nem a vèdelmünk sz.r, hanem a támadó sorunk. Egy ilyen csapatnak gólt kell rúgni a, hozni kell a 3 pontokat. A támadásainak annyira impotensek, H. 8 emberrel támadunk, aztán csodálkozunk ha kapjuk a gólokat. A csapatunk túl statikus. Coutinho ès Griezmann jó nagy lapáttal tesz erre rá, ès Messi ès Busquets is lassítja a játèkot, Messi azzal, H. hátra jön a fèlpályáig ès onnan szervez. A támadó taktika jó kezdet. 4231-ben 4 ember támad. Ki kellene venni a statikus játèkosokat. (Főleg Griezmann ès Coutinho), betenni helyükre 2 gyors szèlsőt, Messi pedig minèl közelebb legyen a kapuhoz. Kellene egy gólerős csatár.

4Viktor4 2020.09.17. 09:39:12

@DISTANTxTHUNDER: Mivel ha nem tudnád világjárvány van és nincs lehetőség utazni így maradtak a spanyol csapatok... első osztály mivel már zajlik első osztályú csapat ellen nem játszhatunk felkészülési mérkőzést szóval ezen nem értem, hogy mi aggaszt... nincs más lehetőség

Matenagy93 2020.09.17. 10:01:36

@4Viktor4: és elég rövid a felkészulési idő szóval ne utazzgassanak még ezzel is időt veszitve a szezon rajtig..felesleges lenne.

Raven1975 2020.09.17. 10:01:58

A tegnapi meccs után a cserék további fél óráig pályán maradtak, levezetésként egy minimeccset játszottak egymással.
uploads.disquscdn.com/images/0ffb8f1dee311e7bb45a23db55f1277647c4141328c56d86fab73aee43ded59e.jpg

Robi71 2020.09.17. 10:31:47

@DISTANTxTHUNDER: Ezt már ezerszer elbeszéltük. 4231 és Messi körberakni 3 agilis, gyors, védekezni is visszazáró támadókkal (2 szélső és egy csatár).

Aerion 2020.09.17. 10:38:44

Láttam néhány üde színfoltot a csapatban, különösen Trincao, de Araujo és Pedri játéka is biztató. Griezmann halovány, Messi zseniális, De Jongnak javulnia kell. Sok idő már nincs az éles meccsekig.

mark6666 2020.09.17. 10:38:49

@4Viktor4: Nemzetköziket tényleg nem lehet játszani de aki nagyon akarja az megtudja oldani ügyesen hogy értelmes edzőmeccse legyen. Pl a reál azt csinálta hogy megkeresett másik olyan csapatot akinek az első fordulóban szintén elmarad a meccse és vele játszott. (6-0-ra verték a getafét)

mark6666 2020.09.17. 10:40:46

@Robi71: Ez a legjobb út Messi bevonására és tehermentesítésére. Viszont ebbe a Suarez már nem illik bele ! Csereként persze hasznos de 20 millás fizetéssel nem lehet cserét tartani. Legjobb lenne ha felezné a bérét, akkor akár csere szerepkörben még néhány évig maradhatna.

4Viktor4 2020.09.17. 10:43:43

@mark6666: Tehát ezekszerint volt a Getafe, Real, Atletico és Sevilla? Real, Getafe kilőve mivel egymás ellen játszottak... maradt a másik kettő... az nem túl sok lehetőség... és nem is biztos az lett volna megfelelő első mérkőzésnek, hogy egy Atletico ellen játszanak...

Robi71 2020.09.17. 10:45:21

@mark6666: Suarez éves fizetéséből milyen centert hozol. Már most is van egy Martin, minek még egy?
...és pénz nélkül nehez lesz. Szerintem maradjon a Suarez-Grizi kettős.

DinhoR10 2020.09.17. 10:45:29

Srácok.. Most szó srm esik itt a legfontosabb dologról..?!? Bizalmatlansági... 251 szavazat hianyzik... Meg lesz??, sikerulni fog??

világostobája2.0 2020.09.17. 10:49:59

@DinhoR10: valószínű jó párat elfognak utasítani formai hibákra hivatkozva stb! Szóval több hiányzik!

Kicsi85 2020.09.17. 11:02:35

@DinhoR10: En mar olyan tweetet is lattam,hogy mar megvan a szukseges szavazatszam es most a pluszokat gyujtogetik,hogy akkor is meglegyenek ha valamennyit elutasitanak.Biznak benne hogy 18 ezret ossze tudnak szedni mire le kell oket adni,azt hiszem ma este 6kor.

kritizator 2020.09.17. 11:34:58

@DinhoR10: újabb példája a dilettantizmusnak és a penztelensegnek

mark6666 2020.09.17. 11:45:18

@4Viktor4: A barca-real-atletico-sevilla meccsei maradtak el. Mindegyiküknek lett volna ellenfele, tehát 4 potenciális ellenfél is lett volna ha valaki nagyon akarja. (de közben látom a barca is így gondolkozik mert 19.-re már le van kötve elche ellen barátságos mérkőzés. Az lesz kb a rendes felmérő a szezonra, hisz hasonló csapatok ellen kell gyűjtögetni a pontokat majd)

DISTANTxTHUNDER 2020.09.17. 11:48:23

@4Viktor4: Na jó csak ennek így sok értelme nincsen, hisz gyakorlatilag semmire nem készülünk fel :)

DISTANTxTHUNDER 2020.09.17. 11:50:56

@Kicsi85: Túl nagy a csend ahhoz képest

4Viktor4 2020.09.17. 11:51:32

@mark6666: Persze lett volna de mondd meg nekem őszintén egy ilyen rohanós szezonvég után még egy ilyen "mini torna" kellett volna a csapatnak? Egyébként is már már áldatlan állapotok vannak a klubon belül nem hinném, hogy ilyen "mini tornákra" lett volna szükség a szezon kezdete előtt.

Kicsi85 2020.09.17. 11:55:53

@DISTANTxTHUNDER: amp.sport.es/es/noticias/barca/mocion-censura-barcelona-8115994?__twitter_impression=true

Egyre tobb helyen hozzak le,hogy megvan a szukseges minimum voks. Twitteren folyamatosan porognek ezek a postok.

4Viktor4 2020.09.17. 11:56:03

@DISTANTxTHUNDER: Meglátjuk. Én ebben az évben egy Bl győzelmet nem várok a csapattól (na jó ellene azért nem lennék :D) de a bajnokság és a kupa szerintem meg lehet és egy reális cél. Inkább a mostani Bartomeu ellen indított kampányban bízok és, hogy hamarabb valósul meg az elnökválasztás mint március

sunt 2020.09.17. 13:02:16

Na bejön a sejtésem és Barto még ma lemond? Vagy ennyi esze sincs?

kritizator 2020.09.17. 13:16:41

@sunt: esélytelen, de ne legyen igazam

Robi71 2020.09.17. 13:17:59

Dest jöhet, ha Semedo távozik.
Thiago 25 millióérr Pool játékos lesz, Bale 15 millióért egy évre a Spurs-hoz kerül Regulion-nal együtt és a Real nem kér Alli-ból cserébe. Röviden.

sunt 2020.09.17. 13:21:24

@kritizator: Márciusig folyamatos vesszőfutása lenne.

DISTANTxTHUNDER 2020.09.17. 13:21:53

@Robi71: Tök jó, kb mindenki erősebb mint tavaly, a Barca meg úgy bírt edzőt hozni hogy nem rúgta ki a korábbit, ennyire bénák vagyunk :)

Robi71 2020.09.17. 13:38:46

@DISTANTxTHUNDER: A Real úgy nézki nem kevés bevétel ellenére kitakarítja a keretét. Gyanítom jövó nyáron robbantanak a piacon (Mbappé, stb.) és elszívják még a levegőt is az új Barva elnök elöl, aki megörökli Barto üres kasszáját.

Robi71 2020.09.17. 13:42:33

@DISTANTxTHUNDER: Szerintem Perez jobban készül az elnökválastásra, mint a mi jelöltjeink.

világostobája2.0 2020.09.17. 14:12:50

@Robi71: Aki jelölteti magát állítólag azért teszi mert barto mindent tönkretett stb! Magyarul tisztában van azzal hogy nagy a baj de gondolom tudja a megoldást is ha már indulni szeretne!Nagyon remélem hogy a napokban barto önként távozik és azt is hogy nem azt kellesz utána még évekig hallgatni hogy minden barto miatt van sem itt sem az új vezetésnél! Felejtsük el bartót az új vezetés dolgozzon mi pedig reménykedjünk, hogy nem jön egy még rosszabb :)

Spacedyevest 2020.09.17. 14:17:15

Bizony, az új elnökkel sem lesz minden egy csapásra megoldva. Sok-sok év kell, mire a közelmúlt romjai eltűnnek.
A Real már Mbappéra készül, ők valahogy eladni is tudnak, tőlünk meg ingyen sem tudnak elmenni Rakin kívül.

Robi71 2020.09.17. 14:23:50

@világostobája2.0: Most már várom, hogy kik jelöltetik magukat, milyen stábbal-edzővel-igazolásokkal kampanyolnak. Hamar kiderül ki gondolja komolyan és ki blöfföl.

Raven1975 2020.09.17. 14:49:06

Napra pontosan húsz éve annak, hogy Leo Messi és családja megérkeztek Barcelonába. A többi már történelem, ahogyan azt mondani szokták.
uploads.disquscdn.com/images/c444f0e03fe1f5657af5792e4ac7aa9b69f30c438e448ca2dace6a3e829c7cb0.jpg

benedict 2020.09.17. 15:24:32

❗ The motion of no confidence has surpassed 19,000 signatures. [tv3]

GYLS 2020.09.17. 15:27:53

@Spacedyevest: Az UEFA az idei és az előző évi átigazolásokat együttesen fogja vizsgálni. Azaz, akinek van pénze, az a kettő évben elmehet -200 milláig.
Ez jelenleg az alábbi: Real -156 milla, Barca - 122.6 milla.
Eladások és kölcsönbeadások a két klubnál: Real 196.5 milla, Barca 253.5 milla.
Egy játékosra levetítve: Real 17.37 milla, Barca 14.9 milla.
Ha csak tisztán az eladásokat nézem, akkor Real 17.68 milla/játékos, Barca 18.2 milla/játékos.
Hol itt a Real (Perez) üzleti érzékének a fölénye?

A béreknél igen, hiszen a Realnál alig haladja meg az 50%-ot, a Barcánál meg a 70 % határán mozog. Látszik a játékban, a teljesítményben, az eredményekben a 20% különbség? Nem. Pénzszórás felsőfokon.

GYLS 2020.09.17. 15:49:23

@Spacedyevest: Egy számsor lemaradt.
A Real a kettő évben 11 játékost adott el, illetve 1 játékost adott kölcsönbe pénzért. Ugyanezek a számok a Barcánál, 12 és 5.

Matenagy93 2020.09.17. 16:34:08

Na ezeket a szàmokat olvasva (mindenhol eltérő vki 17ezret ir de lehet olvasni 19.000rol is) ugy gondolom h ez igy a virus kozepen eleg meggyozo!
Kivancsian varom h mi fog tortenni illetve h h reagalnak az indulok.
Font nagy eselyes kivancsian varom h Laporta mit lép.
Font eleg hatarozott, Laportarol kevesebbet hallani hogy mit tervezne kivel kampanyolna stb.

4Viktor4 2020.09.17. 16:41:18

@Matenagy93: Bocsánat a tudatlanságomért. Azt nem tudjátok most ha elérik az érvényes szavazatok a limitet akkor az automatikusan választásokat von maga után?

4Viktor4 2020.09.17. 16:50:18

@Matenagy93: Ohh így már világos köszönöm. Hát akkor még ez csak egy lépés a megváltás féle :D de bízzunk a legjobbakban

GYLS 2020.09.17. 16:52:08

@4Viktor4: Ha leadják a megfelelő mennyiséget, akkor a klub kijelöl egy 5 fős bizottságot. Ebben azt hiszem 2 főt ad a léub, kettőt a benyújtók, és egyet talán a LIGA. Ennek a bizottságnak a felállítási határideje 10 nap. Ezután ennek a bizottságnak van 10 napja, hogy az aláírásokat ellenőrizze. Ha ekkor meg lesz az előírt érvényes mennyiség, akkor ki kell írni egy szavazást. Ez egy egynapos procedúra. Itt a tagok minimum 10 %-ának kell leadnia a voksát, és az érvényes voksok kétharmadának kell a leváltás mellett szólnia. Viszont itt azok is szavazhatnak, akik nem írták alá a bizalmatlanságit, azaz az összes szavazásra jogosult.

4Viktor4 2020.09.17. 16:53:51

@GYLS: Értem köszönöm! :)

sunt 2020.09.17. 17:00:15

@4Viktor4: Megváltás...Régóta mondom, hogy ez a képzet él sok katalán socioban és magyar kommentelőben. Aztán jön az ébredés...

4Viktor4 2020.09.17. 17:05:54

@sunt: Nyílván azonnali csodákat nem lehet várni új elnöktől sem. Délelőtt itt írták gyeneg ellenfelek a felkészülési mérkőzéseken, jelengi helyzegben pl egy új elnök sem tudott volna sokkal jobb előszezont szervezni. És nyilván amit Bartomeu lerombolt nem két nap visszaépíteni. De én már elégedett lennék ha normális sportprogram indulna, olyan igazolások lennének amik hiányposztokra jönnek nem Griezmannaok mert épp akciós, stb. Ha a saját nevelések es La Masia szerepe ismét növekedne, valamint a megfelelő edzők és szakemberek kerülnének a klubhoz.

4Viktor4 2020.09.17. 17:07:39

@4Viktor4: Szóval tudatos építkezés kezdődne én már boldog lennék még ha az azonnali sikerekhez nem is vezetne.

Matenagy93 2020.09.17. 19:19:46

‼️‼️‼️ QUIQUE SETIÉN és edzőtársai feljelentik az FC Barcelonát szerződés-szegés miatt.

1. a Klub HIVATALOSAN tegnap (szeptember 16-án) értesítette Setiént, hogy elbocsátásra került, mint az első csapat trénere - holott a "nagyközönséggel" ezt augusztus 17-én közölték, ill. kommunikálták.

2. Ezzel párhuzamosan arról értesítette őket a Klub, hogy "az FC Barcelonán belül más megbízatásban" kapnak munkát. Tehát: nem bocsátják el őket, csak más területen kapnak megbízatást.

3. Setién, Sarabia és társaik ezt nem fogadják el, mivel a 2020. január 14-én aláírt munkaszerződés nem erről szól. ennek következtében jogi lépéseket tesznek a Klub ellen, az ügyet ügyvédeik kezébe helyezik.

kritizator 2020.09.17. 19:34:02

@Raven1975: @Matenagy93: akkor Koeman nem ülhet kispadra

Nagybarcelona 2020.09.17. 19:36:33

Ha már most elnök váltás lesz, gondolom nem lesznek új igazolások. Jó lesz a helyzet, ha mèg Suarez is távozik...

Raven1975 2020.09.17. 19:37:00

A bizalmatlansági indítvány tizennégy munkanapja alatt összesen 20,731 aláírást sikerült gyűjteni, óriási hajrát produkálva ezzel.
uploads.disquscdn.com/images/b4a4a146ce5f939a700183591be33a87721f3bd74d562e71f23f200bdb3bfc22.jpg

DISTANTxTHUNDER 2020.09.17. 19:54:08

Érdekes lesz mi történik még a napokban/hetekben.. ha igaz, összegyült a kellő aláírás mennyiség, sőt több is.. ha ebből pár ezret érvénytelenítenek (ami mennyire valószínű?), akkor is megvan, de hogyan tovább? Egyből kiírnak választásokat? Igazából a legjobb ez lenne, mert minél elől veszi át valaki az irányítást, annál inkább bízhatunk egy tisztességes szezonban

FCB_László 2020.09.17. 20:32:50

@Matenagy93: hát ez csodálatos...... Bartomeu újabb ajándéka ❤️

Dr Mouse 2020.09.17. 21:31:38

@Matenagy93: Ha Neked, vagy nekem egy alkalmazottamnak - aki egyébként pontosan járt be a munkahelyére és nem részegeskedett, - valami okból fel kellene mondani, akkor azt kellő tapintattal és körültekintéssel végeznéd/ném.
Adott esetben hetek óta tudjuk, hogy Koeman a Barca új edzője, - már nyilatkozott, edzést vezetett, - de a korábbi elődjével Setiénnel nem, hogy nem számoltak el, - de csak tegnap közölték HIVATALOSAN, - hogy magyarán ki van rúgva...

Matenagy93 2020.09.17. 21:36:37

@Dr Mouse: nem értem hogy ez alatt mit értesz. Mi a kérdés?

Dr Mouse 2020.09.17. 21:44:41

@Matenagy93: Nem kérdeztem, hanem állítom, hogy a Barca vezetői szokásuk szerint megint nem helyesen jártak el.
Közölni kellett volna Setiénnel a döntésüket, inrtézkedni kellett volna, hogy a szerződése szerint neki járó pénzt utalják át a bankjába, az edzői stáb tagjaival is hasonlóan kellett volna eljárniuk még akkor is, ha nem bocsájtják el őket, hanem
az egyeseületen belül más beosztást ajánlanak nekik fel.
Ehelyett a sajtóból értesültek Koeman érkezéséről.
(Kommentemben pedig nem tettem fel kérdést...)

Matenagy93 2020.09.17. 21:47:42

@Dr Mouse: bocsi igy mar ertem ,csak nem ertettem h mit akarsz ebbol kihozni.
Barto mindig megtud lepni,amikor azt hinne az ember h ennel mar nincs rosszabb akkor jon egy ujjabb meglepi....

mark6666 2020.09.17. 22:45:29

@Matenagy93: Egyértelmű miért nem rúgják ki őket. Mert akkor azonnal egy összegben ki kellene nekik fizetni a fennmaradó bérüket. Inkább alkalmazzák őket valami kamu állásban de akkor csak 1,5 év alatt kell azt kifizetni nem most azonnal. (ez is mutatja mennyire üres most a kassza)

mark6666 2020.09.17. 22:47:22

@Matenagy93: Én amúgy az időzítést nem értem. Ezzel azt érték el hogy ebben az átigazolási szezonban már nem fog semmi sem történni. Nem lehetett volna várni még kb 2 hetet és akkor elkezdeni gyűjteni a szavazatokat hogy ne átigazolási időszakban történjen ez.

Matenagy93 2020.09.17. 22:52:31

@mark6666: és akkor Barto még igazolgasson nyugdijasokat meg hitelezgessen olyan jatekosokra akinek nincs helye a csapatban? Elöbb kellett volna ezt meglepni nem később.

JasoN 2020.09.18. 01:17:45

Amennyiben igaznak bizonyulna az a hír, hogy Messi 3 mecset ki fog hagyni a válogatott selejtezők miatt, akkor már most előre megmondható, hogy nem lesz bajnok a csapat. Mivel a Villarreal, a Celta Vigo és a Sevilla elleni spanyol bajnoki találkozókról van szó.....

barcahub 2020.09.18. 03:16:00

Eloszor is sziasztok!
Iden semmi esetre se lesz semmi valtozas. Mire kiirjak az uj szavazast es gyoztes lesz boven vege az atigazolasi szezonnak. Arra jo hogy tuti ne legyen mar elnok, jovore kiirt valasztasokon meg eselye is lett volna egy alatvalojanak. Penz igy se ugy se lesz de nem rombol tovabb ha van mit. Uj elnok fog ulni a paholyban de erdemi munkat nem igazan fog tudni vegezni. Jatekosokkal egyeztetni a jovojukrol, megkornyekezni par olyan jatekost aki utolso evebe lep, ne legyenek Griezmann esetek. Erdemi munka jovo nyaron tud indulni. Se igazolni, se eladni nem fog tudni mar, talan telen de nem nagy neveket de fiatal tehetsegek elcsabitasa egy opcio lehet lasd Haaland-Dortmund.
A nagy kerdes viszont hogy mi lesz Koemannal?? Ezt az evet mindenkepp megadnam neki, ha mar vele vegezte a csapat az alapozast, ertelmetlen mas edzot hozni akkor is ha Xavinak hivjak, max dolgozzanak egyutt azt megneznem.

barcahub 2020.09.18. 03:16:58

@Robi71:
Alli nekem se kene. Akkor se ha ingyen jonne es ingyen akarna itt jatszani.

barcahub 2020.09.18. 03:44:16

Egy kerdes:
A Granada hogy kerul az Europa Liga selejtezobe??

világostobája2.0 2020.09.18. 06:15:09

@Dr Mouse: "Ehelyett a sajtóból értesültek Koeman érkezéséről."
Ugye ezt te sem gondolod komolyan?
A 8-2 után nyilván tudták hogy itt nincs tovább ! Itt most csak a pénzről van szó gondolom! Bartoék szépen lassan akarták őket kifizetni ha úgy tetszik részletekben Setienéknek pedig gondolom egyben kellene a pénz vagy valami ilyesmiről lehet szó de tuti hogy pénzügyi jellegű a vita ! De hát nyilván ők is a legnagyobbat akarják szakítani a válással! Te nem így tennél?

GYLS 2020.09.18. 07:17:59

Elég zavaros ez a Setien téma. Szeptember 14.-én volt a "dicső' 2-8. Akkor eddig hol volt Ő és a stábja, ha a klub szerint nem lettek elküldve? Szabadságon? Ha igen, akkor ha ez letelt, miért nem jelentek meg a munkahelyükön? Vagy mégis felmondtak Nekik? Akkor viszont jogos a követelésük. Viszont Náluk és az összes (elnöktől szakmán át a játékosokig) "dicső" 2-8-ban és a hozzá vezető úton résztvevők esetében érvényes, hol az önkritika? Egyedül Pique volt az, aki közvetve felajánlotta a távozását. A többi?

kritizator 2020.09.18. 07:30:41

@GYLS: "Egyedül Pique volt az, aki közvetve felajánlotta a távozását."

Szerintem ő sem gondolta komolyan:(

GYLS 2020.09.18. 07:38:24

@GYLS: Helyesbítés: augusztus 14.-én volt a "dicső" 2-8.

julio alberto 2020.09.18. 07:51:21

@JasoN: A múlt szezonban is a Real Madrid nyerte a bajnokságot,hiába volt Messi...

Mihail84 2020.09.18. 08:40:06

@julio alberto: A szokásos messi utálat menetrendszerűen ideokádva. Nincs új a nap alatt. :))?

világostobája2.0 2020.09.18. 08:51:49

@JasoN: volt már olyan hogy Messi sérült volt hiányzott és mégis bajnok lett a csapat !!! Vannak itt rajta kívül még jó játékosok! Persze nem földönkívüliek :)

kritizator 2020.09.18. 09:00:36

@Mihail84: Ne csináld! Ne kezdjétek újból!

Cáfold meg tényekkel.

világostobája2.0 2020.09.18. 09:31:45

@barca1994: na de most miért kell megint ez? Egyszerű tényt közölt! Vagy tévedek?

Robi71 2020.09.18. 09:34:42

A múlt szezonban egyértrlműen Setien miatt ment el a bajnokság, egy emberemlékezet óta nem látott gyenge Real-al szemben.
Ezért mondtam, hogy Koeman esetében sem lesz másképp...a bajnokság megnyerése a minimális elvárás.
A Real nem változtatva keretén és eźzel szerintem tovább gyengül...Ramos, Modric és Benzema vezérletével fognak hasítani most is.

kritizator 2020.09.18. 09:44:23

@Robi71: most a Real gyengül vagy hasitani fog?

barca1994 2020.09.18. 09:48:21

@világostobája2.0: Valoszinüleg neked is komoly bajod van a valósággal.Beteges amit itt művel ,igen nem nyertünk vele tavaly.De elötte mennyit akkor az mind az ő érdeme.Ha nem nyerünk akkor még csak az ő hibája.Gyerekesek vagytok!

világostobája2.0 2020.09.18. 09:56:45

@barca1994: akkor idézd már nekem légyszíves azt a részt amelyik arról szól hogy az Ő hibája? Rögtön bocsánatot kérek tőled !!!!A többire nem reagálnék ha nem gond...
Köszönöm

Dr Mouse 2020.09.18. 10:04:00

Nem "temetni akarom" Koemant! - De többre tartottam!
A szakmai kvalitásait nem vitatom, de - szerintem - most nem szabadott volna aláírnia a Barcához.
Ha csak egy picit gondolkozik, most nem jön ide.
A világjárvány, meg az, hogy Bartomeu és csapata valószínüleg az "utolsókat rúgja" - a bizalmatlansági inditványtól a beláthatatlan pénzügyekig, mind azt látszanak alátámasztani, hogy MOST! - valamire való edző nem jön hozzánk.
Sajnálom, mert Koeman többet érdemelt volna...

világostobája2.0 2020.09.18. 10:11:38

@Dr Mouse: de a csapat és a mi (szurkolók) szempontjából csak jó, hogy egy "valamire való edző" jött hozzánk ? Nem ? És nekünk azt hiszem ez a legfontosabb :) Koeman meg gondolom látta hogy mi van ( ha már itt a blogon is oly sokan :)) de mégis bevállalta !!! Szóval az én szememben még nőtt is :) ( a pénzügyi része nem érdekel, tudom szeretsz ezen rugózni, de ez nem a mi dolgunk )

GYLS 2020.09.18. 10:14:28

A MC újabb Barca-fiatalt vitt el .(Juan Larios). Tud valaki pontos dátumot mondani, hogy meddig tehetik még meg ezt az angol csapatok azáltal, hogy kiléptek az EU-ból?

Mihail84 2020.09.18. 10:17:49

@kritizator: Hiába cáfolom ez nem vesz figyelembe se tényeket se bizonyítékokat csak a saját beteges rögeszméjét.

világostobája2.0 2020.09.18. 10:33:00

@Mihail84: "A múlt szezonban is a Real Madrid nyerte a bajnokságot,hiába volt Messi..."
azért azt megnézném ezt hogy cáfolod meg tényekkel bizonyítékokkal!!! Nem a real nyert? Vagy nem volt Messi?
De hajrá! Itt a lehetőség !!!

Mihail84 2020.09.18. 10:41:01

@barca1994: Ne vedd figyelembe világostobáját. Ő szerintem Alberto újra regisztrálva. Nemsokára megdicséri saját magát. :)))

Mihail84 2020.09.18. 10:43:03

@világostobája2.0: Kedves Alberto ha Messi nem lett volna még a második helyen se végeztünk volna és ha már tényeket akarsz Messi a szezon elején több mint egy hónapig sérült volt.

barca1994 2020.09.18. 10:56:08

@világostobája2.0: Felejts el probálkoz valaki másnál.

julio alberto 2020.09.18. 11:10:07

@világostobája2.0: Újra megakadt a hanglemeztű,az agyamentek még a tényekkel is megpróbálnak vitázni.A többi részt nem is minősítem,minősíti őket az amit előadnak.Szint alá sosem megyek...mert az a nívó nagyon mélyen van náluk.Te is lépj túl rajtuk,sírj vagy neves inkább a produkciójukon.

Mihail84 2020.09.18. 11:10:43

@világostobája2.0: Ez jó nemsokára jön a másik nicknevén is -1-ezni...:)))

Mihail84 2020.09.18. 11:13:03

@julio alberto: Na megtörtént a körbeudvarlás és saját magad megdicsérése. Van ott probléma kérem. :)))

julio alberto 2020.09.18. 11:14:51

@Mihail84: Te magadtól vagy ilyen agyament?

Mihail84 2020.09.18. 11:15:57

@julio alberto: Alberto alias világostobája előbukfencezett hogy a végeláthatatlan görénykedését ideokádja...Amint végeztek egymás fenekének körbeszaglászásával megdicséri saját magát... Nincs új a nap alatt...:)))

julio alberto 2020.09.18. 11:17:00

@Mihail84: Te magadtól vagy ilyen agyament?

JasoN 2020.09.18. 11:18:51

@világostobája2.0: @julio alberto: Csak annyit szerettem volna ezzel jelezni, hogy 3 igen keménynek igérkező meccsről maradhat le.

A Villarreal elég jól erősített idén és tavaly is ötödikek voltak már. Szerintem komolyan kell venni majd őket, elégé befolyásolhatják a bajnoki versenyfutást.

A Celta Vigo szerintem már mondható a Barca mumusának. Egyszerűen olyan meccseket vagyunk képesek velük játszani, hogy eldobom az agyam.

A Sevillát meg szerintem nem is kell megmagyarázni....

Mihail84 2020.09.18. 11:19:21

@julio alberto: Ahogy elnézem te is lábon hordtad ki az agyhalált. :)) De vergődj csak nyugodtan engem szórakoztat. Csak vigyázz nehogy itt a nagy erölködésben tubarózsa méretűvé nőjjön az aranyered....:)))

Kicsi85 2020.09.18. 11:19:26

A Barca elhatarozta, hogy szeretne leigazolni Dest-et az Ajaxbol, valoszinuleg megint elkestek, ugyanis Dest mar megegyezet a Bayern-el (a jatekosnak egyebkent a Barca a kedvenc csapata es a nagy alma), viszont a Bayern es az Ajax egyenlore nem egyezik meg a vetelarban. Az Ajax szivesebben adna el a Barcanak, a 2 klub kozotti jo viszony miatt, viszont a Barca meg nem tett ajanlatot mert nincs penz a kasszaban. Allitolag Semedot vinne 40-45 millaert az az Angol klub aki szeret Portugal jatekosokat gyujtogetni a Wolverhampton. Mivel a Barca 1 eves kolcsonnel szeretne leigazolni Dest-et, kotlezo veteli opcioval (ezt is az MD irta), nem megerne nekik, ha most ajanlananak vagy 5-10 millat az Ajaxnak a kolcsonert + valamennyi osszeget a kotelezo veteli opciohoz? Ennyinek lennie kene a kasszaban, nem? Ha mar Garciaert ajanlottak ennyit a Citynek. Legalabb tehetnenek vegre valami remelhetoleg jot is.

julio alberto 2020.09.18. 11:20:05

@Mihail84: Te magadtól vagy ilyen agyament?

julio alberto 2020.09.18. 11:23:03

@JasoN: Értem de csak csendben jegyzem szó sincs 3 hetes karanténról,bővebben a témában a FIFA-com olvashatsz.

Mihail84 2020.09.18. 11:31:15

@julio alberto: Mi az Nagypapi beakadt a lemez?? :)))

g4brielsmith 2020.09.18. 11:44:13

Sajnos vagy nem sajnos, de Semedo a legpiacképesebb játékos jelenleg a Barcelona házatáján... Ha ő elmegy 2-3 játékos is érkezhetne. Eric Garcia mindenképp kellene idén, ahogy Memphis Depay is. Dest pedig kölcsön+vételi opcióval ideális lenne (szerintem több potenciál és tehetség van benne, mint Semedoban)
Minden esetre szerintem egy ütőképes csapat lehetünk idén, de várjuk meg az első 4 mecccset, amiből levonhatjuk az idei taktikánkat.
Visca el Barca! #bartomeout

kritizator 2020.09.18. 11:51:46

@Mihail84: az OK, hogy nem veszi figyelembe

de egyből elindítani a gyűlöletcunamit!(???)

kritizator 2020.09.18. 11:57:11

@Mihail84: "Messi a szezon elején több mint egy hónapig sérült volt. "

Mégis vezettük a bajnokságot (emlékeim szerint)

barca1994 2020.09.18. 12:04:54

@kritizator: Szerintem rosszul emlékszel ,nem vezérük a bajnokságot.

DISTANTxTHUNDER 2020.09.18. 12:16:05

Messit kritizálni olyan mintha vmi véres rongy lenne, pedig.. a tavalyi szezonban is mi lett volna ha csak 10-el több gólt szerez, vagy a fontos meccsekre felpörög.. őt hagyni kellett volna a nyáron elmenni, mert attól félek hogy ebben a szezonban (legalábbis amíg Bartomeu az elnök), ott fog büntetni ahol tud..jogos valahol, de ennek már megint a szurkolók az elszenvedői

mark6666 2020.09.18. 12:16:19

@Robi71: Én nem írnám le a reált. Biztos hogy ismét a védelmére fog koncentrálni. A védelmi hatosuk ugyanolyan erős még mindig. (sőt erősödnek ha Marcelot tényleg kevesebbet játszatják) Elöl gondok lesznek náluk idén is, de tavaly is kevés góllal nyertek meccseket. Sem az atleticotol sem a barcától nem kaptak gólt és 4-4 pontot szereztek ellenük. Valamint oda vissza verték a sevillát.
Ezzel szemben a Barcelona védelme sanszosan ugyanolyan pocsék lesz és a támadókban bíznak. Szóval érdekes lesz ez a 2 ellentétes felfogás és majd kiderül ki győz a végén.

Az valószínű hogy ismét 90 pont alatt lehet bajnokságot nyerni.

FaramuciX 2020.09.18. 12:19:53

Isméteelten nem értem Bartomeuékat. Azt sem értem, hogy Setien miért nem mondott le a 8:2 után. Ha már így is úgy is ki kell fizetni, legalább a szúrkolók elé löktem volna őket, hogy nap mint nap érezzék a tettük súlyosságát. Ez a nyomorult tehénpásztor is csak a pénzre hajtott, amit meg is értek, de legalább szenvedjen meg érte. Mégis csak történelmi vereségbe vitte bele a csapatot.

FaramuciX 2020.09.18. 12:24:04

Visszatérbe a Griezmann-Dembélé_Coutinho trióra, azért van köztük különbség. Cou mitán befogta fülét, kiírta magát a Barcából. Nem értem, hogy jöhetett vissza. Dembélé talán érettebb lett, de szerintem a lényeg nem fog változni. Pár egyéni megoldás gyengébb csapatok ellen, esetleg egy korai sérülés.
Grizi szerintem nem 40 milliós játékos. Legalábbis nem Simeone szerint. Ő legalább letett valamit az asztalra. Szerintem az ő gyengébb játéka nagyb edzői hiba is. Az akarattal nem volt probléma.

Matenagy93 2020.09.18. 12:31:20

@FaramuciX: Grizi szerintem nem edzoi hiba hanem a jàtékstilushoz nem passzol.
Egyszeruen nincs helye ebben a csapatban

DISTANTxTHUNDER 2020.09.18. 12:40:53

Közben Destről is lemaradtunk..

Mihail84 2020.09.18. 12:42:13

@kritizator: Ismered albertót nem kell bemutatni ő csak azért ír ide hogy Messi gyülölet iránti frusztráltságát valahol levezesse és örömét leli abban hogyha ezzel pár emberbe beleállhat.

Mihail84 2020.09.18. 12:45:25

@kritizator: Vezettük de akkor közel sem löttünk annyi gólt mint vele arról meg nem Messi tehet hogy a szezon közben olyan átjáróház lett a védelmünk hogy egy harmadosztályú csapat is gólt rúg... Hozzáteszem most ugyanilyen szar.

kritizator 2020.09.18. 12:45:39

@barca1994: Valóban rosszul emlékszem:

- Az első 8 fordulóban nem vezettünk
- Messi a 6. fordulóban sérült le jó néhány meccsre 2019.09.25
- a 9. fordulóban már vezettünk Messi nélkül 2019.10.18

kritizator 2020.09.18. 12:47:52

@mark6666: Nem írta le: azt írta, "hasítani fog".

kritizator 2020.09.18. 12:49:57

@FaramuciX: Ha lemond, akkor lemond a hátralévő időszakra járó pénzéről is.

Egyébként valahol olvastam kb. 4 milláról van szó. Ennyire nincs pénz.

Közben Rakitics, Vidal szinte ingyen elszerződik.

kritizator 2020.09.18. 12:50:56

@Mihail84: Én nem így érzem, de ez legyen az én bajom.

Berbatov 2020.09.18. 12:54:16

Suárez is nyakunkon marad... A kutyának nem kell ekkora fizetéssel, ő meg nem hajlandó lejjebb adni... Ez van. Nyilván Bartomeu hibája, hogy ilyen szerződéseket kötött. De a klub legnagyobb szégyenfoltjaiban tevékeny szerepet brtöltők továbbra is élősködnek a Barcelonán. Morálisan a béka segge alatt vannak ezek az emberek. Setien is erre a teljesítményre perli a klubot? Normális ez? Hol vannak manapság a futballban az emberi értékek, a pénz felülír mindent?

És amíg nincs eladás, igazolás sem lesz...

barca1994 2020.09.18. 12:56:53

@kritizator: Igaz de folyamatosan feljövőben voltunk a tabelán.És azt sem felejtsük el kikkel játszottunk elötte utánna.

Bolha10 2020.09.18. 13:07:27

@DISTANTxTHUNDER: végülis......10-zel több gólt szerez...igaz. Így is csak gólkirály lett. Még kellett volna vagy 10. Ez a hiba. Meg a fontos meccsek. Mindenki más extra klasszis teljesítményt nyújtott, csak ő nem. Tizenéve azt nyújt, de most nem.

sunt 2020.09.18. 13:11:15

Ideje lenne észrevenni, hogy a mai foci a pénzről szól - és az se számít, hogy a pénz, vagy a kéz tiszta-e. Szerintem a Barca is a pénzzel ment félre - de nem most, hanem már amikor elkezdett a galaktikusokra építeni. Ebben volt egy megtévesztő szünet, amikot a La Masiások adták meg a csapat karakterét. De annak is megfizettük az árát a csillagászati gázsikkal és az érinthetetlenekkel.

kritizator 2020.09.18. 13:14:51

@barca1994: Megnézem.
És az 1-8 forduló ellenfeleinek melyik formáját nézzem ? A 2018/19-est vagy a 2019/20-asat.

Vicceltem: ejtem a témát.

Bolha10 2020.09.18. 13:20:03

Óriási a katyvasz a klubnál. Nem tudom, így, h megvan szavazatszám, jobb lesz-e.. Mármint hosszútávon valszeg igen mert véleményem szerint Bartoék nem a Barcelona élére való vezetők, de ezt már hamarabb meg kellett volna tenni. Most így ez az év mègzűrösebb. /már ha lehet/ Ha most mondjuk új vezetőség lesz, akkor annak innen indul a 4 év? Vagy jövőre mindenképp elnökválasztás ? Ezeket nem tudom. Káosz..

Bolha10 2020.09.18. 13:23:42

@Bolha10: 2 rossz közül talán az a jobb ha Barto minél hamarabb repül. De ami itt van.... Ez a Setien ügy is....meg h Koman nem ülhet le a kispadra...../és ezek csak a legújabbak!/. Egy felelős vezető már rég magától felállt volna. Ez a véleményem.

DISTANTxTHUNDER 2020.09.18. 13:30:17

@Berbatov: Nem lehet egyoldalúan szerződést bontani, aka kirúgni a p...ba az ilyen élősködőket? Hol van hatalma a munkáltatónak?

Robi71 2020.09.18. 13:34:13

@kritizator: "hasítani fog". Így jobb? :)

Mihail84 2020.09.18. 13:38:11

@kritizator: Szerintem az elég beszédes hogy egy harmad és egy másodosztályú csapat ellen is gólt kaptunk az A csapattal. Milyen lesz majd első osztályú csapatok ellen...

Mihail84 2020.09.18. 13:40:25

@kritizator: Koeman ide taktika oda ilyen szintű csapatokat edző nélkül is hülyére kéne verni.

kritizator 2020.09.18. 13:47:34

@DISTANTxTHUNDER: De ki lehet rúgni: Suarezt is Setient is. Csak ki kell fizetni őket.

kritizator 2020.09.18. 13:48:54

@Robi71: mert? foglalkoztam a nyelvtannal???

csak kérdeztem.

Bivi76 2020.09.18. 14:15:11

Érdekes módon, mikor hónapokkal ezelőtt arról írtam, hogy csórók vagyunk mint a templom egere, nekem támadt a blogon lévő szurkolótársaim nagy többsége.Szinte minden bejön abból, ami akkor még elképzelhetetlennek tűnt. Elsők között voltam, aki a "szent tehenekről" megjegyzést tett, amit továbbra is fenntartok. Élősködnek a klubon ezek a semmitérő szarházi balfaszok, kihasználták az ökör buzi elnök hozzánemértését. Ezért már pár millió euró kifizetése óriási gondokat okoz egy FC Barcelonának. Kurva szar nézni hogy eddig süllyedt szeretett klubom. Remélem ez a retkes csorda eltakarodik, amint új elnöke lesz a klubnak. Ki kell söpörni ezt a hulladék garnitúrát, akik soha nem voltak, és nem is lesznek legendák!

Robi71 2020.09.18. 14:20:39

@kritizator: idézőjelbe tettem, ergo értsd fordítva. Mondtam már, hogy cserélj nick-et. Ezzel szellemesebbnek kellene lenned. :)

Robi71 2020.09.18. 14:26:36

@DISTANTxTHUNDER: A szerződésbontás lehet egyoldalú (mindkét fél kezdeményzheti) vagy közös megegyezéssel (mindkét fél elfogadja). Ezt nem kell részletezni.
Ebben az esetben Setient csak akkor lehet kirúgni, ha nem teljesült valami a szerződésbe foglaltak közül, fegyelmi vétség a klub belső szabályzata ellen, stb.
Mivel nem tudjuk, mi volt a szerződésében...azt sem tudhatjuk, hogy ki lehetett rúgni vagy sem. Ha nem volt ok rá, akkor Setien joggal követelőzhet.

Robi71 2020.09.18. 14:33:37

@Bivi76: Megint csak egyoldalúan látod a dolgokat.
Elsősorban nem a fizetések miatt vagyunk "csórók", hanem az elcseszett átigazolási stratégia miatt és az ebből következő teljesìtményvisszaesés miatti bevételcsökkenésből...nameg a Covid, de ez mindenkit egyformán súlyt.

Bivi76 2020.09.18. 14:39:36

@Robi71: Akkora a nagy legendáid mondjanak le a fizetésük nagy részéről, legyenek szolidárisak, vagy húzzanak el a picsába!

Bivi76 2020.09.18. 14:46:21

@Robi71: Amikor egy Barcelona csapatának gondot okoz kifizetni az Ajax jobbhátvédét, ott kurva nagy bajok vannak. Mit szólsz ahhoz hogy a Valverdével hasonló méretű orral rendelkező Begiristain csapata, tudod, ahol a bukott barom Guardiola dolgozik, elszipkáznak megint egy La Massiás tehetséget? És még ezeket isteníti sok idióta! Mindkettő ellenség! Aki egykori kenyéradója ellen ténykedik, az nem legenda, hanem egy hálátlan semmitérő köcsög.

mark6666 2020.09.18. 15:01:50

Thiago megy liverpoolba, ez kb hivatalosnak tekinthető. Most búcsúzott el a bayerntől.

Bivi76 2020.09.18. 15:02:59

@mark6666: MI meg megvettük a bosnyák buzit 60 millióért! Gratulálok!

DISTANTxTHUNDER 2020.09.18. 15:06:29

@Robi71: A Chelseat miért nem zavarta a covid? Most igazolták le Wernert, Ziyecht meg Havertzet.. de megyek tovább, mert az összes többi klub is igazol rajtunk kívül..

evooo 2020.09.18. 15:13:05

@Robi71: Te tudod egyaltalan mibol van bevetele a Barcelonanak?

Bivi-nek igaza van Suarez pl kurva sokat keres, igen is szamitanak a fizetesek plane ha cserebe a BL-ben evek ota eges van. Juveba se kell Suarez pedig azt irtad sorban allnak a nagy csapatok erte. Nem ugy nez ki.
Egyebkent a nagyrabecsult Laporta embere Ferran Soriano vitte Txiki-t a Man Cityhez o meg Guardiolat. Azert annyi lehetne bennuk nem gyengitik a Barcelonat. Ebben is Bivi-nek van igaza.

evooo 2020.09.18. 15:13:59

Eleve a Barcelona kolt legtobbet a fizetesre es aranyaban a bevetelhez merve is nalunk a legrosszabb a helyzet.

világostobája2.0 2020.09.18. 15:14:17

@julio alberto: Én úgy gondolom veled ellentétben (de ez nem baj meg nem is érdekel) , hogy jelenleg még mindig Messi a legnagyobb, de az ilyen egybites Messi rajongóktól kb hánynom kell..
Amúgy én próbáltam velük értelmesen beszélgetni de esélytelen :)

evooo 2020.09.18. 15:16:48

Mellesleg a Soriano kurva okos csavo.

Robi71 2020.09.18. 15:17:19

@Bivi76: Mondanám, hogy előbb tanulj meg kulturáltan kommunikálni, de felesleges. :)
Inkább azt mond meg, hogy mi legyen a Cou, Grizi, Dembi, Umtiti négyessel. Kb a klub egyéves bevétele lett kidobva az 3,14csába miattuk. Tudod ez mennyi pénz?
A bosnyák "buzit" és mellé 12 milliót ajándékba kaptuk a Juve-tól...és még egy ballasztól is megszabadítottak.

Robi71 2020.09.18. 15:20:09

@evooo: ahogy bivi-nek neked is utána kellene nézned azoknak a téves,(de szerintem szándékosan rosszindulatú megjegyzéseknek) amiket itt dobálsz.

Robi71 2020.09.18. 15:22:26

@DISTANTxTHUNDER: A Covid nem mindenkit ért váratlanul, ahogy Neymar egykori távozása sem. Minket éppen akkir ért, amikor "betervezte" Barto. :)

mark6666 2020.09.18. 15:23:10

@DISTANTxTHUNDER: A chelsea esete egyedi. Ők ki voltak zárva tavaly az átigazolási szezonból, nem igazolhattak. De közben eladták Hazardot a reálnak, míg idén Moratát adták el. A kettőből kb 170 milliójuk lett. Nekik nagyon jól jött hogy az UEFA a FFP során a 2 évet egybe vizsgálja mert így +170-ben állnak, amihez ha a 100 milliós deficitet hozzávesszük máris közel 270 millót költhetnek el ezen a nyáron ! Költekeznek is rendesen.

A többi csapat akik költekeznek azoknak mind van egy pénzes tulajdonosuk. Aki azt mondja ez egy ilyen időszak, most azt a 100 millás elkölthető pénzt én fizetem ki. (hisz ezt nem lehet átvinni későbbre, aki idén nem költi el ezt a 100 millát játékosra az ennyivel gyengébb lesz a versenytársaihoz képest, mert jövőre ismét csak 100 millát költhet az eladások felett).

Robi71 2020.09.18. 15:24:30

@evooo: A kérdést feltetted maganak, hogy miért vannak a klub legsiketesebb időszakának a sikerkovácsai a City-ben?

Red Cule 2020.09.18. 15:24:34

Nem vagyok az ügyvédje, de ami jár az jár: Pjanicsnak felesége van és közös fiuk.

Bivi76 2020.09.18. 15:25:31

@evooo: Engem az is zavar, hogy ilyen fiatal korában pofátlanul lelépett Eric Garciára akarunk költeni 10-15 millió eurót. 1.nincs szükség rá mert egy gyenge, középszerű, lassú játékos,2.aki egyszer lelépett, bassza meg ott ahol van. Ha annak idején nem hozzuk vissza a Nagymarha Piquet, soha nem futott volna be ilyen karriert. Jelentéktelen tényező volt a MU - nál, kölcsön is volt adva, ha jól emlékszem, a Zaragozának. Most meg játssza az álszent játékost a hülye nyilatkozatával a 2-8 után. Játszotta az önkritikust, közben meg esze ágában sincs lelépnie. Egy igazi kis hülyegyerek Busquetssel együtt, akit a divatkatalán bukott Guardiola ránk szabadított 2008-ban, és azóta is ezt a hülyét kell néznünk hétről hétre, mert nincs egy tökös edző, aki kibassza a csapatból. Keresni meg annyit keres, mint nála 10-szer jobb futballisták csak álmukban.

Robi71 2020.09.18. 15:28:44

@Bivi76: Nem válaszolsz a kérdésemre?...vagy most nézel éppen utána, hogy mennyi volt a klub éves bevétele a Covid elött? :)

Bivi76 2020.09.18. 15:29:23

@Red Cule: Elnézést! Bosnyák gyenge futballista! Így remélem jobban fogalmaztam! Nem Ő a hibás amúgy, hanem aki Idehozta. Ő csak élt egy lehetőséggel. 92 óta 3 kelet európai Barca játékos futballtudása ütötte meg a katalán sztárcsapat szintjét. Sztoicskov, Proszinecski, Hagi. Mindhárom játékos pazar technikai tudással rendelkezett.

4Viktor4 2020.09.18. 15:29:57

@Bivi76: Ezek a játékosok egyébként már 1 millió dolgot meg tettek a klub címerért amíg te lófaszt sem, ergó ilyen stílusban nem hiszem, hogy beszélmed kellene róluk. Lehet kritizálni őket Busi és Piqué teljesítménye már nem a régi és én is fogom a fejem mikor Busi középen eladja a labdát és szerintem is már itt lesz az ideje legkésőbb jövő nyáron az ideje a távozásuknak de ettől függetlenül nem beszélek így róluk....

Red Cule 2020.09.18. 15:35:03

A Liverpoolnak állítólag kellene kölcsönbe Dembele. Azt mondanám, lehet, de jöjjön Salah vagy Mane vagy Dijk.

Bivi76 2020.09.18. 15:43:58

@4Viktor4: De én nem kerülök a klubnak több 10-100 millió eurójába,tehát úgy beszélek erről a két gyenge játékosról, ahogy akarok. Rajtuk kívül vannak még páran, akik elhúzhatnák már a csíkot, mert tehert jelentenek a klub számára

DISTANTxTHUNDER 2020.09.18. 15:49:34

@Robi71: Arthurral jobban kellett volna gazdálkodni, óriási hülyeség volt sz.ros 12 millio euróért és egy újabb használhatlan élősködőért eladni.. ő legalább piacképes lett volna (papíron).. vagy egyik évben nem kellett volna 40-50 milliókért Malcomokat meg Gomeseket venni, most ennyiért, vagy még kevesebbért sokkal jobb játékosok mennek el.. hatalmas lehetőséget adott a nagy klubokbak a covid, gyakorlatilag bagóért lerabolhatják a kisebb "nevelő" klubokat.. iszonyat dühítő mindezt kívülről látni..

kritizator 2020.09.18. 16:11:47

@Robi71: Na most már végképp nem értem mit akartál mondani, nyelvtan ide, nyelvtan oda

Én talalgassak, hogy te idezojelek között értettél valamit?

kritizator 2020.09.18. 16:13:48

@Bivi76: ez az orr nagyon becsipodott neked

Nem vagy antiszemita?

kritizator 2020.09.18. 16:17:38

@Bivi76: ez a katalán dolog is becsipodott nálad,

Tudtad hogy a Barcelona katalán csapat?

Bivi76 2020.09.18. 16:28:48

@kritizator: Nem vagyok az. De most tényleg komolyan mondom, hihetetlen hogy nem tudunk versenyben lenni keresett játékosokért. Eljutottunk arra a szintre, hogy pl. egy Everton többet tud költeni mint mi. Nem vagyunk versenyképesek. Nem tudunk igazolni európai középcsapatoktól sem. Minden nap röpködnek a nevek az Elmundon, a Sporton, de utólag rá kell hogy jöjjek, semmi valóságalapjuk nincs. Nehézség a klub számára ilyen szinten kicsi összegnek mondható 10 millió eurót kifizetni. Nagyon fáj hogy eddig süllyedtünk. Az a klub, amelyik két egymást követő nyári átigazolási szezonban anno leigazolta Ronaldinhot, Quaresmát, Decot, Eto'o - t, Edmilson t, Rafael Marquez t, Bellettit, Giovanni van Bronckhorstot, Giuly t, stb, hogy jutott erre a szintre. Nagyon idegessé tesz, hogy még mindig ezeket a szedett vedett Guardiola hülyegyereit kell elviselni. Ezeknek a játékosoknak már rég lefőtt nálunk a kávé, el kellett volna takarodniuk. Addig nem fog kusütni a nap a Nou Camp felett, nem lesz szép improvizatív, gyors, szemet gyönyörködtető játék, amíg a kisiskolások nem koccolnak le, és fizetésükkel gátolják a csapat szükségessé váló megújulását.

Bivi76 2020.09.18. 16:29:58

@kritizator: Tényleg katalán? Nem is tudtam. Tegnap óta vagyok Barca drukker. Tudod, divatbarcás Messi fan.

zoldbela 2020.09.18. 16:38:18

@Bivi76: Miért kellene lemondaniuk bármiről?

A szerződést a klub ajánlotta, a játékos pedig elfogadta. Nem csak pénzről van benne szó, hanem egy határozott időpontról is!

A kulcsszó a szerződés, amiből nem lehet csak úgy kilépni (lásd Messi esetét).

Nem kell "minden áron, jgérgrtéssel" megszerezni egy játékost, és akkor nincs ond, ha nem tetszik az edzőnek!

A sztárokért fizetni kell (nem is keveset)!
Akinek sztárok kellenek, fizessen! Ez nem Barca specifikus dolog.

Azt pedig külön megnézném, hogy valaki csak úgy lemond egy vagy több éves szerződésben rögzített járandóságáról. Én sem tenném, te sem tennéd!

4Viktor4 2020.09.18. 16:54:22

@Bivi76: Jó látom ebben a témában veled nem lehet beszélni, de igazából nem is akarok. Én megadom nekik a tiszteletet azért amit elértek és nem fogok úgy beszélni róluk mint te. Biztos játszottál ilyen magas szinten mint ők most vagy valaha is

4Viktor4 2020.09.18. 16:58:51

@4Viktor4: Egyébként nem tudom ti mit szóltok, de én örülnék a Semedo Dest cserének. Semedot elpasszolhatnánk a Citynek 40 misi körül és Destet meg 20+5 millába simán elhoznám. A véleményem szerint nagy jövőt futhat be a srác. Semedot is kedvelem egyébként de kíváncsi lennék Destre. Jövőre ott a jobb oldali védőnk lehetne egy Dest/Emerson páros.

Bivi76 2020.09.18. 17:18:14

@4Viktor4: Tudok én normális stílusban is megnyilvánulni. Nemegyszer régi emlékeimről,korábbi kedvenc Barcelona korszakaimról, játékosaimról írtam elismerő hangnemben. Nem tehetek róla, ha ezeket a mostani kiégett, öreguras, mások hátán felkapaszkodott, edzetlen idiótákat látom évek óta, felmegy a pumpa. Felháborít, hogy még mindig a csapatunk tagjai. Semmi újat nem tudnak felmutatni, egysíkú, langyos, váratlant húzni nem tudó nyálas kis hülyegyerekek.

barcahub 2020.09.18. 17:20:05

@Dr Mouse:
Koemannak nincs veszítenivalója. Elvállalta mert ha jön a várva várt vezetőség a következő években biztosan nem lett volna rá esélye hogy a pad közelébe kerüljön. Másrészt ahogy te is írod egy legenda hős lesz. Amilyen mélyen van most a klub annak ellenére elvállalta az irányítást. Ha elzavarja az új elnökség elmondhatja 1 év alatt nem lehet szarból várat építeni, ha a keretben mégse lesznek érdemi változások az megmagyarázható a pénzügyi helyzettel...stb. Ha meg elindít valamit őt fogják emlegetni mint az új Cruyff. Csak nyerhet.

barcahub 2020.09.18. 17:24:56

@FaramuciX:
Setien azért nem mondott le mert akkor nem járt volna a végkielégítés. Tisztában volt vele hogy lapátra kerül ez a meccs után, de az emberség helyett a pénzt választotta(melyikünk ne ezt tette volna?)

evooo 2020.09.18. 17:28:33

@Robi71: Ezek tenyek, szaraz tenyek.
Hogy miert vannak ott? Bizalmatlansagi szavazas utan lemondtak! :D Nem tetszett a Laporta vezetesi stilusa. Ezek is TENYEK. Sot mar tortenelem.

barcahub 2020.09.18. 17:29:50

@DISTANTxTHUNDER:
A Chelsea 1 évig nem tudott igazolni így gyült a pénz és a Morata, Hazard duóból jött nem kevés money. Nálunk meg csak kiadások voltak, érdemi bevételek eladásokból évek óta nem volt.

barcahub 2020.09.18. 17:30:57

@Bivi76:
Új csapatba van, új sikerekért küzd. Talán pont nem ő a balf*sz hogy látja a tehetségeket, hanem akik nálunk dolgoznak és nem látják, nem?

evooo 2020.09.18. 17:31:40

Egyebkent hosszu tavon a szocios rendszer nem fogja tudni felvenni a versenyt a magantulajdonban levo klubokkal, most latszik a legjobban. Igazabol igy nincs gazdaja a klubnak. Szerintem legalabbis.

evooo 2020.09.18. 17:33:00

@barcahub: Meg ott van egy Abramovich mint tulajdonos oket nem zavarja a COVID. Nincsenek nezok? Nincs jegybevetel? Nincs muzeum latogato? Kit erdekel. Van hova nyulni.

Zeli39 2020.09.18. 17:33:20

@Bivi76: A kemény nyers stílusodon mindig megbotránkozik valaki :-)Az idő nekünk dolgozik Pique és Busquets hamarosan a múlt jelképei lesznek hála Isten,,,,

barcahub 2020.09.18. 17:47:27

@Kicsi85: @Bivi76:
1 milliárd eurós bevételünk szokott lenni, ebből 60 milliót szoktunk elkülöníteni igazolásokra és ezen felük ebből 17 millió a tiszta nyereség, tehát ha jól számolom akkor 77 milliós hasznunk volt a legutóbbi teljes idényben a COVID előtt, azaz ha 1 milliárdos bevételből ennyi a haszon akkor 923 milliós kiadásunk van, többek között kb 280 millió a fizukra.
Az idei szezont 200 millió mínusszal zártuk. Jövő évi tervezett bevétel 730 millió, azaz 270 milliós mínusz.
Szegények vagyunk mint a templom egere. Setient se tudjuk kifizetni ami szaros 4 millió. Tavaly is hitelt kellett felvenni Griezmannra. Ez mind annak a következménye hogy minden megspórolt pénzt minden évben elköltünk. Kimaxoljuk a fizetési keretet is, az hogy pár havi fizuról lemondtak játékosok azzal nem vagyunk beljebb.
A Malcolm, Gomes féle felesleges igazolások miatt tartunk itt, nem feltétlenül a Coutinho, Dembele, Griezmann trió miatt(miattuk is persze), hanem a közel 500 millió elköltése csere játékosokra, amire ott a Masia. Azt a teljesítményt amit Digne vagy Firpo lerak egy Miranda vagy Cucurella is hozni tudná, ha meg az a magyarázat nem kapnak sok lehetőséget Firpoék arra is ott a válasz hogy akkor minek kell 40 milliós csere? Arra a pár meccsre ott az utánpótlás bázis. Kineveljük őket, ahelyett hogy megnéznénk 1-2 szezon erejéig a padon őket hozunk cseréket. Ha berobbanna pár fiatal újabb száz milliókat spórolnánk meg.

barcahub 2020.09.18. 17:52:05

@evooo:
Abramovic se olyan pénzes már, az asszony vitte a fél vagyonát és Angliából is kitiltották.
Tudatosan felépítették idén a jövő csapatát. Hazard, Morata 170 millió, plusz 1 évig nem igazolhattak ott biztosan maradt a kasszába 100 misi és ugye az idei és jövő évet egybe számolja az FFP így még 200 misi, tehát van közel 500 milliójuk igazolásra. És igen őket is értintette a járvány de ha ők is buktak 200 milliót mint mi(ők biztos nem buktak ennyit) akkor is most hogy elvertek több száz milliót akkor is legrosszabb esetben nullán vannak.

Kicsi85 2020.09.18. 17:52:44

@barcahub: Lesujtoes annak fokozatai,mast nemtudok ra mondani...

barcahub 2020.09.18. 17:53:36

@evooo: ja és nem 280 milliót költenek fizetésekre hanem szerintem kb a felét. Kevesebb a bevételük mint nekünk ez 1000% de a kiadás is.

barcahub 2020.09.18. 17:55:55

@Kicsi85:
Igen..
2-3 év minimum kell hogy a pénzügy valamennyire helyreálljon, de akkor közben nem nagyon igazoltál. Nagy szerep hárul az edzői teamre majd hogy előhalásszon és beépítsen a Masiáról játékosokat vagy a sportigazgatónak hogy Haaland szintű olcsó igazolásokat hajtson végre. Szoboszlai érkezik?

Bivi76 2020.09.18. 18:18:38

@Zeli39: Nekem ami a szívemen, a számon. Én tudom magamról, hogy sokszor túlzásokba esek, és a hangnem bunkó. Ez lehet azért van, mert nem Guardiola Barcelonája óta vagyok a csapat szurkolója, és van összehasonlítási alapom korábbi korszakok játékosaival. Engem speciel bosszant, ha évek óta tartó egész napos ódákat olvasok olyan játékosokról, akik korábbi klasszisok nyomába nem érnek. És ezt nem Messire értem, mert Ő tényleg zseni. Ő a Koeman, Laudrup, Sztoicskov, Romario, Ronaldo, Rivaldo, Figo, Ronaldinho, Deco, Eto'o, Henry kategóriába tartozik.

Bivi76 2020.09.18. 18:32:13

@Kicsi85: Tokmac remek játékos. Ezen a szinten, ami egy BL csoportkörbe vágyó csapatnál elvárható, bőven a szint felett van.

evooo 2020.09.18. 20:02:42

@barcahub: 12 milliard dollar meg amit nem tudni!:) Ja nem olyan penzes persze. 6 honapra bejohet amiota izraeli allampolgar.

FCB551 2020.09.18. 20:10:57

Thiago 30 millióért Pool játékosa most meg Diogo Jotat veszi meg Pool 35 millióért . Vicc hogy itt így nem tudnak igazolni !!! ... Persze oké tudom nincs pénz de majd a Leganestől háttha jőn még valaki !

Matenagy93 2020.09.18. 20:30:28

És akkor csodálkozunk hogy Arthur lesérül,Dembele folyamatosan sérűlt vissza esnek a játékosok, na meg persze hogy De Jong nem Barcelonában kezeltette magát.
Elképesztő szinten épiti le Barto ezt a klubbot..mindennapra jut vmi szar. Kivancsi lennèk hogy most épp min agyal hogy rezeg a léc.
Illetve ha vmi okbol nem sikerul levaltani hogy fog kiallni a szurkolok ele?! Mi a terv? Lattuk h Pjanic bemutatasan is inkabb elsunyult a kis g**i. Ezt akarja csinalni a maradek idoben amig elnok? Undorito

Mihail84 2020.09.18. 20:34:01

@világostobája2.0: Van itt baj kérem Alberto megpróbálja megmagyarázni saját magának hogy ő végülis Messit szereti....ebből nagy veszekedés lesz. Egy fejben több tudat. Ez a nem mindennapi...:)))

Robi71 2020.09.18. 20:46:34

@4Viktor4: Bivi hamar felejt vagy nem ismeri a Barca történelmét.
Meg kellene néznie, hogy a Barca 121 éves történelmében mit jelentett az elmúlt 16 év (a saját nevelésű sikergeneráció első képviselője Puyol 2004-ben mutatkozott be)..

4Viktor4 2020.09.18. 20:56:04

@Robi71: Nem is reagáltam már rá mert felesleges... neki ez a vesszőparipája... Én egyetértek abban, hogy pl Busit és Piquét már le kell váltani. Én még egy évig megtartanám őket de csakis azért még úgymond tanitsák vezessék az ő helyüket elfoglalókat. Akik nálam De Jong és Eric Garcia lenne. Én még eladnám Semedot és hoznám Destet. Meg may Depay ha marad lóvé. Bár nekem személy szerint Lautaro játéka jobban tetszik de őt nem engedi ag Inter sajnos és pénz sincs rá... még talán egy középoályas aki jól jönne de így hogy Thiago a Liverpoolba ment senkit nem tudok mondani aki megérné ár/érték arányban és elérhető is...

4Viktor4 2020.09.18. 20:58:09

@4Viktor4: Bocsi a helyesírásért telóról írok gyorsan pötyögve. Legközelebb visszaolvasom, mielőtt elküldöm

mark6666 2020.09.18. 21:15:31

Thiago 30 millióért bitang jó vétel. De ez is mutatja mennyire nincs pénz most sehol a fociban hogy nem is volt érte verseny. Csak a komolyabb tulajdonosokkal rendelkező csapatoknál van most normálisan költési keret. A többiek csak eladnak vagy fizetést csökkentenek hogy kihúzzák ezt az évet. (és a jövő nyár is ilyen lehet szóval komolyabb igazolásokra újjáépítésre feles gondolni még jövőre)

Bivi76 2020.09.18. 21:19:23

@4Viktor4: Mindenkinek van vesszőparipája, sok szurkolótársunkban, köztük bennem is, van makacsság. Nekem Guardiola és a "tanítványai", vagy nem is tudom minek nevezzem. Mivel soha nem bírtam azt a hapsit, már játékosként sem, gondom ez miatt nem állnak hozzám közel ennek a remélhetőleg mihamarabb végetérő korszak játékosai (néhány kivétel van azért). Soha nem csináltan ebből titkot, nem mondatja senki hogy változtatom a véleményem. Azt sem tagadtam soha, hogy nekem Luis Enrique kivételével, mindig külföldi kedvenceim voltak. Nem mondom hogy nem kedveltem Puyolt, Iniestát, Xavit, de kimondottan kedvenceim ők soha nem voltak. Lehet épp azért, amit írtam az én vesszőparipámról. Ez van, én nem hazudok, és nem is fogok.

4Viktor4 2020.09.18. 21:29:46

@Bivi76: Ezzel nincs is gond, hanem azzal végletekben gondolkodsz... nem kell ezeket a játékosokat imádni és ezt nem is kértem... annyit mondtam kultúrált keretek között írkáljunk itt.. más nem igazán visz előre... nekünk nincs bele szólásunk a klub életébe de legalább a véleményeinket megvitathatjuk itt kultúrált keretek között és annak már van értelme. Sokszor mint egy üldözési mániával küzdő ember azt hiszed mindenki itt ellened van, pedig sokszor jó dolgokat írsz csak nem megfelelő körítéssel... próbáld meg egyszer nem azt írni, hogy hülye gyerek ékősködő stb hanem mondjuk " már nem a legmagasabb szinten teljesítő játékosok" figyeld meg többen egyetértenek majd ;)

barcahub 2020.09.18. 22:35:04

@evooo:
Ezzel nem tudok vitatkozni :)

julio alberto 2020.09.19. 00:23:08

@világostobája2.0: Nekem Neymar az akinek a játéka tetszik legjobban a mai játékosok közül,a múltban Xavi és főleg Ronaldinho ha már a Barcáról van szó.De én igazából sosem nevekben sokkal inkább csapatban gondolkodom ha labdarúgásról beszélünk.

Mihail84 2020.09.19. 01:26:55

@julio alberto: Egy arrogáns cirkuszi bohóc a kedvenced...hiába a hasonló a hasonlót szereti....:)))

világostobája2.0 2020.09.19. 06:34:23

@julio alberto: Mert ez egy csapatsport :) Nekem Neymar a 2. kedvenc volt de aztán az utolsó Barcelonai évében valamiért ellenszenvessé vált de ez legyen az én bajom :) Ja és nem a távozása miatti cirkusz miatt! Az már csak a hab volt a tortán..

julio alberto 2020.09.19. 09:54:05

@Mihail84: Te magadtól vagy ilyen agyament?

Mihail84 2020.09.19. 13:56:52

Miaz Nagypapi beakadt a lemez?? :)))

Maestro10 2020.09.19. 14:25:07

@julio alberto: @Mihail84: Egy jó tanács: Szerintem hagyjátok figyelmen kívül a másik kommentjeit, és akkor elkerülhető lesz ez a felesleges "háború", amit napok/hetek óta vívtok egymással.

Más: Ronald Koeman ma reggel közölte Riqui Puiggal, hogy nem számít a szolgálataira a későbbiekben. A fiatal középpályás ennek következményeképp be sem került a Gamper kupára készülő keretbe.

Ha ez igaz, akkor Koeman is elmehet a p*csába! Puig (Fati mellett) a legtehetségesebb La Masia növendék jelen pillanatban, aki mindig tudott színt vinni a játékba amikor játszott. Remélem egy 36 éves holland nyugdíjassal fogjuk pótolni Riqui-t. Szánalmas ami ennél a klubnál folyik komolyan mondom!

julio alberto 2020.09.19. 21:57:34

@Mihail84: Te agyament valami nő?Albi szerelmed?Esetleg egy Messi poszter,aztán jöhet a Gréczi módszer,kb ennyi a te történeted...
süti beállítások módosítása